168 resultaten
Ontdek welke advertenties oproepen genereren met Ringostat Call Tracking. Weet welke advertentie, campagne of welk trefwoord de aandacht van je klanten heeft getrokken. Meer informatie over Ringostat
Ontdek welke advertenties oproepen genereren. Als je bedrijf afhankelijk is van hoogwaardige klantgesprekken, heb je Ringostat nodig. Met Ringostat kun je zien welke advertentie, campagne of welk trefwoord de aandacht van je klanten heeft getrokken. Gebruik mogelijkheden voor het volgen van oproepen om de marketingimpact te maximaliseren en meer omzet te genereren voor hetzelfde budget. Ringostat heeft alles wat je nodig hebt om deze taak zo efficiënt mogelijk op te lossen: 97% nauwkeurigheid, slim substitutiescript, gesprekssegmentatie, opname en beluisteren van gesprekken, enz. Meer informatie over Ringostat

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
De gespreks- en schermopnamecapaciteiten van LiveVox zijn volledig geïntegreerde oplossingen die volledig inzicht bieden in 100% van de interacties tussen medewerkers en klanten om de prestaties, kwaliteit en naleving te verbeteren via gesynchroniseerde opnamecapaciteiten voor schermen, oproepen en meerdere kanalen. Met het Unified-platform kunnen managers eenvoudig multichannel-interacties zoeken, afspelen, scoren en rapporteren en live gesprekken aannemen. Opnames worden veilig opgeslagen in de LiveVox-cloud en zijn gemakkelijk toegankelijk. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM Gespreksopname - Maken, ontvangen, opnemen en analyseren van gesprekken zonder je CRM te verlaten. Met Agile's ingebouwde gespreksopname en geavanceerde telefoniefuncties zeg je gedag tegen het maar gedeeltelijk kunnen herinneren van telefoongesprekken, verbeter je de verkoopprestaties en ben je altijd op de hoogte van je klant- en prospectrelaties. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een slim telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor de registratie van gesprekken. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardig e gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
CallSource helpt marketeers het positieve effect en de waarde van hun campagnes te bewijzen door elk gesprek terug te volgen naar wat de klant ertoe heeft aangezet om een koopbeslissing te nemen.
Verbeter je marketingkanalen door automatisch online en offline oproepen bij te houden. Dynamische nummerinvoeging op trefwoordniveau met de meest nauwkeurige analyses. Bedrijven die hun marketing willen verbeteren door advertenties, campagnes, zoekwoorden en hun content te optimaliseren, kunnen gedijen met deze digitale marketingoplossingen. Meer informatie over CallSource

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
CallRail is intuïtieve self-service software waarmee gegevensgestuurde marketeers oproepen van online en offline marketing kunnen bijhouden.
CallRail is de toonaangevende leverancier van marketingsoftware voor bedrijven die één enkel attributieplatform willen om het traject van bezoekers naar leads tot klanten vast te leggen. Meer dan 100.000 bedrijven en bureaus benutten de gebruiksvriendelijke CallRail-software voor marketingattributie en gespreksintelligentie om het genereren van leads te optimaliseren en de verkoop te verbeteren. Van het bijhouden van oproepen tot het indienen van websiteformulieren, het alles-in-één platform maakt rapportage probleemloos met een 'single source of truth' voor marketingrendement. Meer informatie over CallRail

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Meer informatie over Close

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen en uit te voeren met gerichte campagnes, om topaccounts aan te trekken met slimme accountgebaseerde verkoopfunctionaliteiten en om de productiviteit te verhogen met behulp van bruikbare analyses. Dit platform ondersteunt toonaangevende verkoopteams over de hele wereld, waaronder Google, Prezi, GoodData, HotSchedules en nog veel meer. Meer informatie over Groove

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Widget met klikken-voor-terugbellen die weifelende websitebezoekers omzet naar inkomende verkoopgesprekken door onmiddellijk terug te bellen.
Novocall maakt het mogelijk om onmiddellijk terug te bellen naar potentiële klanten van een bedrijf die interesse toonden in hun product of diensten, op basis van een analyse van hun websitegedrag. Het helpt bedrijven om weifelende bezoekers om te zetten naar inkomende verkoopoproepen voor een echte verkoopmedewerker. Oproepen, leads en verkopen kunnen met 50-70% toenemen. Meer informatie over Novocall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP phone system based in the cloud.
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP business phone system based in the cloud especially designed for phone systems needs of small and medium businesses. Whether you are at the office or on the go, Mango gives you the tools you need to engage customers on a whole new level. Best VoIP phones for small business! Meer informatie over Mango Voice

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampag nes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
De VoIP van MightyCall is ontworpen voor kleine bedrijven en ondernemers.
MightyCall is een aanbieder van virtuele telefoonsystemen. De VoIP van MightyCall is ontworpen voor kleine bedrijven en ondernemers. MightyCall is eenvoudig, betaalbaar en effectief. Je hebt geen speciale hardware nodig, er wordt niet per gebruiker gefactureerd zoals de meerderheid van de sector dit doet, en er worden geen kosten in rekening gebracht per functie. Meer informatie over MightyCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkoop, taakbeheer en VoIP. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Bewijs je waarde voor klanten, verhoog je omzet en bespaar tijd.
NinjaCat is een krachtige alles-in-één rapportageoplossing voor toonaangevende digitale marketingbureaus. Het combineert Google AdWords, Bing Ads, Analytics, Facebook, DoubleClick en Call Tracking in één prachtige interface, zodat je campagnes kunt volgen en ongelooflijk effectieve rapporten kunt afleveren. Bespaar tijd, verminder het verloop en win vandaag nog meer klanten. Meer informatie over NinjaCat

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Wacht niet tot de telefoon gaat rinkelen!
ActiveDEMAND biedt gratis call-tracking en -opname met verbeterde rapportage. De meeste oplossingen voor call-tracking en -opname bieden alleen call-trackingfuncties en integreren niet goed met andere marketingtools. ActiveDEMANDs call-tracking en -opname maakt deel uit van een volledig geïntegreerd marketing automation platform. Combineer moeiteloos je call-trackingnummers met autoresponders, ingebouwde bestemmingspagina's, e-mailmarketing, drip-campagnes, pay-per-click, SEO (Search Engine Optimization, zoekmachineoptimalisatie) en meer. Meer informatie over ActiveDEMAND

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Oplossing voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven telefoongesprekken kunnen opnemen, de leadkwaliteit kunnen meten, belleractiviteiten kunnen volgen en meer.
Convirza is het eerste platform voor het volgen van telefonische oproepen en het optimaliseren van oproepen binnen ondernemingen. Dit platform combineert het traditionele volgen van oproepen met de krachtige analyse van telefoongesprekken. Convirza maakt gebruik van spraakherkenningstechnologie en geavanceerde algoritmen om de leadkwaliteit en conversies te meten en actie te ondernemen met volledige marketing automation. Dit platform helpt geavanceerde marketeers betere beslissingen te nemen, de sluitingspercentages te verbeteren en de omzet te verhogen. Meer informatie over Convirza

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Meet Liine, the AI-powered platform that simplifies and improves how healthcare practices acquire new patients.
Liine is your all-in-one platform for growing new patient revenue. Liine automates lead management, provides analytics for data driven decisions and empowers exceptional staff performance. Practices of all sizes and specialties love Liine! Meer informatie over Liine

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Toll free number that allows you to track and analyze calls.
Toll free number that allows you to track and analyze calls. Meer informatie over 800.com

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
#1 Inbound Video Call Platform for Revenue Teams.
Very few organizations pay attention to optimizing the customer journey from the first engagement. Even though, your first meeting with a prospect represents 80% of your deal's success. Introducing 11Sight's #1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams. Convert more qualified leads and nail that first meeting with 11Sight. All it takes is one click from any online channel. Call us now at https://11sight.com/sales Meer informatie over 11Sight

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
Met abonnementen vanaf slechts $ 20 per gebruiker/per maand biedt FluentStream een volledig uitgerust zakelijk communicatieplatform. Onbeperkt bellen naar de VS en Canada en meer dan 110 functies. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven en werkt om elk bedrijf de beste prestaties te bieden. Meer informatie over FluentStream

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. ZIWO maakt het mogelijk om oproepen te traceren, dat is het proces om te bepalen hoe bellers jouw bedrijf hebben gevonden. Marketing- en verkoopteams kunnen gesprekstraceringsgegevens gebruiken om het succes van advertentiecampagnes te meten en toekomstige initiatieven te optimaliseren. Meer informatie over ZIWO

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Houd marketingattributie bij, beheer leads met telefoonnummers voor het bijhouden van oproepen en uitgebreide rapporten voor het bijhouden van oproepen van 800response.
Softwareoplossingen voor het volgen van gesprekken zijn niet allemaal hetzelfde. Er is een naadloos SaaS-platform voor het volgen van gesprekken, gespreksroutering en gespreksmonitoring ontwikkeld, waar klanten toegang hebben tot waardevolle klant- en bedrijfsinzichten die ze kunnen gebruiken bij het nemen van moeilijke strategische beslissingen. In combinatie gebruikt, leveren de leadbeheerproducten gekwalificeerde leads, waardevolle klantgegevens en kritische bedrijfsinformatie op om je te helpen de best mogelijke klantervaring vorm te geven. Meer informatie over 800response

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
REIRail provides all the call analytics and campaign attribution you'd expect, plus a suite of tools custom built for real estate pros
In real estate the stakes are too high to use generic call tracking software. REIRail is custom built for real estate investors and agents. Our ringless voicemail engine makes you 10x more productive in reaching out to prospects. Our patented inbound technology intercepts calls and scours multiple datasets to find details about your caller and their property--the kind of data that helps you build rapport fast. Users report massive lift in conversions, and rock bottom cost per deal Meer informatie over REIRail

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Het effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde callcenter: AVOXI Genius. Ontdek hoe gemakkelijk het kan zijn, door het 30 dagen zonder risico uit te proberen!
De effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde callcentersoftware: AVOXI Genius. Beheer je zakelijke communicatie moeiteloos vanuit een intuïtief, webgebaseerd contactcenter. AVOXI Genius is het eerste platform dat de oplossing voor je contactcenter integreert met je spraakservice, met virtuele telefoonnummers beschikbaar voor directe activering in meer dan 160 landen. Met abonnementen variërend van $ 4,99 tot $ 24,99 per gebruiker is AVOXI Genius een van de meest betaalbare oplossingen wereldwijd! Profiteer van 30 dagen zonder risico. Meer informatie over AVOXI

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Ontvang marketingduidelijkheid door oproepen bij te houden. Bind telefoongesprekken aan marketing. Direct vastleggen van telefoongesprekken en de marketing die er verantwoordelijk voor is.
Ontvang marketingduidelijkheid door oproepen bij te houden. Een nieuwe leadmanagementtool gebouwd voor marketeers en ondernemers om je marketingeffectiviteit vast te leggen en te meten. Krijg een duidelijk beeld van welke marketing verkoop stimuleert. Probeer de gratis 14-daagse proefversie! Leg gesprekken vast. Bind telefoongesprekken aan marketing. Direct vastleggen van telefoongesprekken en de marketing die er verantwoordelijk voor is. Meer informatie over WhatConverts

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Telnyx biedt spraak-, messaging- en IP-diensten voor toepassingen en communicatiebedrijven van de volgende generatie.
Met deze beheerportaal en API kan je eenvoudig al je spraak- en berichtenbehoeften integreren, beheren en analyseren. Begin met het verifiëren van je account en het toevoegen van verbindingen met unieke SIP-verificatie om het beheer van meerdere huurders mogelijk te maken. Koop nummers voor inkomende gesprekken, bouw SIP-trunks om uitgaande gesprekken mogelijk te maken en wijs verbindingen toe aan belprofielen voor schaalbaarheid op aanvraag. Meer informatie over Telnyx Suite

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Aantrekkelijk eenvoudige software voor het volgen van oproepen die telefoongesprekken en gesprekken koppelt aan het digitale traject om inkomsten te genereren.
PhoneWagon is populaire en uitstekend beoordeelde software voor oproepregistratie. Vermeld "CAPTERRA" voor het tarief van $ 10 per maand. Aantrekkelijk, simpel en gemakkelijk te gebruiken. Alle abonnementen bieden een onbeperkt aantal gebruikers. Stop met het betalen van dure tarieven per minuut en stap over naar een voorspelbare, lage prijs. Proefperiode van 14 dagen (geen creditcard). Creëer een campagne in minder dan 30 seconden. Bekijk welke online en offline marketingcampagnes goed werken, schakel uit wat niet werkt, en neem telefoongesprekken op om je personeel te trainen en de conversies te verhogen. Meer informatie over PhoneWagon

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Een nieuwe generatie VoIP voor je bedrijf, met virtuele telefoonnummers, cloud PBX en nog veel meer. Bespaar tot 90% op je telefoonrekening!
Zakelijk telefoniesysteem zonder zware hardware en bedrading. Zadarma biedt VoIP, Cloud PBX, website-widgets, integratie met top CRM-systemen en nog veel meer. Vestig je lokale of internationale aanwezigheid met virtuele telefoonnummers vanuit 90 landen over de hele wereld vanaf slechts $ 2 per maand. Meer informatie over Zadarma

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
FreJun is een platform voor gespreksautomatisering voor uitgaande teams. FreJun voldoet van begin tot eind aan je communicatiebehoeften en integreert via een enkele klik met je workflow.
FreJun is een cloudgebaseerd telefonieplatform dat je zakelijke telefoongesprekken automatiseert. Gebruikers kunnen uitgaande gesprekken voeren en inkomende zakelijke gesprekken ontvangen met behulp van een uniek virtueel nummer. De gevoerde gesprekken kunnen worden vastgelegd, opgenomen en geïntegreerd met alle workflowtools, zoals CRM of een geautomatiseerd telefoonsysteem. Er worden gedetailleerde gespreksanalyse en AI-inzichten gegenereerd om de teamprestaties te verbeteren. FreJun biedt ook een automatische kiesfunctie waarmee de gebruiker automatisch een lijst met nummers kan bellen. Het hele contactsysteem kan binnen 5-10 minuten worden opgezet. Meer informatie over FreJun

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs.
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs. By capturing all calls and communications, and saving them into the CRM contact records, CloudCall helps businesses make more insightful decisions, stay in control of teams working from anywhere, and get more done faster. www.cloudcall.com [email protected] Boston, MA, London & Leicester, UK, Melbourne, AU Meer informatie over CloudCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Build effective campaigns and drive more revenue by tracking advertisement performances, customer details, and more in real-time.
Phonexa's call tracking and analytics platform, Call Logic, collects data on all inbound marketing calls and uses sophisticated analytics to provide campaign insights. This fully integrative call platform is compatible with other marketing automation tools within Phonexa's all-in-one suite for calls, leads, clicks, email, SMS, accounting and more. Together, these solutions deliver top analytics, a comprehensive IVR system, and free API integrations to boost sales and ROI. Meer informatie over Phonexa

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Marchex is een toonaangevende leverancier van gespreksanalyse die bellers stimuleert, meet en omzet in klanten.
Marchex begrijpt dat goede klanten mensen zijn die je bellen: ze converteren sneller, kopen meer en hebben een lager verloop. Marchex biedt oplossingen die je helpen meer oproepen te genereren, te begrijpen wat er met die oproepen gebeurt en meer van die bellers om te zetten in klanten. De bruikbare informatie versterkt de verbinding tussen jou en je klanten en overbrugt de fysieke en digitale wereld om merken te helpen hun marketinginvesteringen te maximaliseren om goede klanten te werven. Meer informatie over Marchex

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Oplossing om webbezoekers om te zetten naar verkoopgesprekken door terug te bellen naar de echte telefoonnummers.
CallPage verhoogt de betrokkenheid van je websitebezoekers en helpt een onmiddellijke reactie van je bedrijfsvertegenwoordigers te leveren. Het helpt commerciële sites om paginaweergaven om te zetten naar inkomende verkoopgesprekken, door onmiddellijk terug te bellen naar de echte telefoonnummers. Cliënten kunnen 75% meer telefoongesprekken, conversies, leads en deals behalen. Meer informatie over CallPage

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Call Tracking software made for Pay Per Call industry. Monetize Calls Like Clicks.
Monetizing calls has never been easier. Track publishers and ad campaigns, analyze call value and quality, and route to your best buyer. More than 70% of online sales close on a phone call to the business. Understand what ads make your phone ring, measure call quality, and track lead sources. Identify partners and keywords that work and increase revenue on monetized calls. Leave the technicalities to us. Meer informatie over Aloware

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Our products include: Auto Dialer, Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, and Email & SMS Marketing Automation.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow. Designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage, Ricochet360 enables your team to call a new lead in less than one second, then automatically nurture and engage prospects throughout the entire sales process. Meer informatie over Ricochet360

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Het biedt volledige oproepregistratie, web-analytics, bescherming tegen PPC-klikfraude, videorecorderoplossingen voor websites voor digitale marketeers.
Clixtell onthult het complete marketingplaatje voor bedrijven en digitale marketingbureaus. Oproepregistratie, web-analytics, Pay-Per-Click fraudedetectie, preventie- en beschermingsdiensten voor online adverteerders in het nieuwe digitale tijdperk. Met voortdurende groei en verbeteringen biedt het klanten een veilige transparante advertentie-ervaring. Het helpt bedrijven bij oproepregistratie en conversies, het optimaliseren en beschermen van advertentiecampagnes en het verhogen van de omzet, winst en ROI. Meer informatie over Clixtell

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Deel gespreksdetailsrapporten, neem inkomende gesprekken op en ontvang zowel telefonische oproepen als sms-berichten naar lokale nummers met behulp van call tracking software.
CallFire biedt gebruiksvriendelijke, self-service spraakmarketingoplossingen voor duizenden bedrijven in de VS en Canada. Het platform is gespecialiseerd in het helpen van lokale bedrijven om te groeien en hun inkomsten te behouden met outreach- en betrokkenheidsdiensten zoals IVR, spraakuitzending en gespreksregistratie. Naast het bedienen van lokale bedrijven stelt CallFire non-profitorganisaties, religieuze groepen en andere organisaties in staat om effectiever contact te leggen met hun publiek. Meer informatie over CallFire

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Natterbox is an expert CTI solution that's integrated and managed natively inside Salesforce.
Natterbox is an expert voice solution for Salesforce with native telephony integration that helps organizations personalize customer experience at scale, boost sales and service efficiency, and gain complete visibility into their operations. Make voice a key digital channel that is fully integrated and managed inside Salesforce with full contact center features including IVR, click-to-dial, call recording, dynamic routing, call coaching, voice transcription, sentiment analysis, plus more. Meer informatie over Natterbox

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID
Callcap vergroot het inzicht in verkoopdoelen, marketingstrategie en algehele klantervaring met meetbare, realtime analyse.
Callcap is een landelijke oplossing voor het volgen en monitoren van gesprekken voor bedrijven die hun rendement, marketingeffectiviteit en personeelsprestaties willen verbeteren. De reeks producten helpt klanten hun kosten te verlagen, hun werknemers op te leiden, effectief te communiceren met bestaande klanten en nieuwe marketingactiviteiten onmiddellijk te meten met behulp van telefoonnummers voor het volgen van oproepen, evaluatiediensten voor opgenomen oproepen en andere nuttige tools. Profiteer nu van een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Callcap

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Trefwoorden bijhouden
  • Meetwaarden voor call tracking
  • CRM
  • Beller-ID