Filterresultaten (56)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
56 resultaten
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een slim telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor de registratie van gesprekken. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen.
Meer informatie over CloudTalk
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild.
Meer informatie over RingCentral MVP
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen.
Meer informatie over GoTo Connect
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.
Meer informatie over Dialpad
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM Gespreksopname - Maken, ontvangen, opnemen en analyseren van gesprekken zonder je CRM te verlaten. Met Agile's ingebouwde gespreksopname en geavanceerde telefoniefuncties zeg je gedag tegen het maar gedeeltelijk kunnen herinneren van telefoongesprekken, verbeter je de verkoopprestaties en ben je altijd op de hoogte van je klant- en prospectrelaties.
Meer informatie over Agile CRM
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform.
Meer informatie over EngageBay CRM
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken.
Meer informatie over CallHippo
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Meer informatie over Five9
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen.
Meer informatie over Twilio
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.
Meer informatie over Nextiva
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
CallSource helpt marketeers het positieve effect en de waarde van hun campagnes te bewijzen door elk gesprek terug te volgen naar wat de klant ertoe heeft aangezet om een koopbeslissing te nemen.
Verbeter je marketingkanalen door automatisch online en offline oproepen bij te houden. Dynamische nummerinvoeging op trefwoordniveau met de meest nauwkeurige analyses. Bedrijven die hun marketing willen verbeteren door advertenties, campagnes, zoekwoorden en hun content te optimaliseren, kunnen gedijen met deze digitale marketingoplossingen.
Meer informatie over CallSource
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering.
Meer informatie over RingCentral Contact Center
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
CallRail is intuïtieve self-service software waarmee gegevensgestuurde marketeers oproepen van online en offline marketing kunnen bijhouden.
CallRail is de toonaangevende leverancier van marketingsoftware voor bedrijven die één enkel attributieplatform willen om het traject van bezoekers naar leads tot klanten vast te leggen. Meer dan 100.000 bedrijven en bureaus benutten de gebruiksvriendelijke CallRail-software voor marketingattributie en gespreksintelligentie om het genereren van leads te optimaliseren en de verkoop te verbeteren. Van het bijhouden van oproepen tot het indienen van websiteformulieren, het alles-in-één platform maakt rapportage probleemloos met een 'single source of truth' voor marketingrendement.
Meer informatie over CallRail
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren.
Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt:
minder verlies van leads;
intelligente prioritering van leads;
geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen;
gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse.
Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren.
Meer informatie over LeadSquared
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben.
Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand.
Meer informatie over Close
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen en uit te voeren met gerichte campagnes, om topaccounts aan te trekken met slimme accountgebaseerde verkoopfunctionaliteiten en om de productiviteit te verhogen met behulp van bruikbare analyses. Dit platform ondersteunt toonaangevende verkoopteams over de hele wereld, waaronder Google, Prezi, GoodData, HotSchedules en nog veel meer.
Meer informatie over Groove
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
Meer informatie over JustCall
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Widget met klikken-voor-terugbellen die weifelende websitebezoekers omzet naar inkomende verkoopgesprekken door onmiddellijk terug te bellen.
Novocall maakt het mogelijk om onmiddellijk terug te bellen naar potentiële klanten van een bedrijf die interesse toonden in hun product of diensten, op basis van een analyse van hun websitegedrag. Het helpt bedrijven om weifelende bezoekers om te zetten naar inkomende verkoopoproepen voor een echte verkoopmedewerker. Oproepen, leads en verkopen kunnen met 50-70% toenemen.
Meer informatie over Novocall
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Meer informatie over CallTrackingMetrics
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn.
Meer informatie over InfoFlo
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
De VoIP van MightyCall is ontworpen voor kleine bedrijven en ondernemers.
MightyCall is een aanbieder van virtuele telefoonsystemen.
De VoIP van MightyCall is ontworpen voor kleine bedrijven en ondernemers.
MightyCall is eenvoudig, betaalbaar en effectief. Je hebt geen speciale hardware nodig, er wordt niet per gebruiker gefactureerd zoals de meerderheid van de sector dit doet, en er worden geen kosten in rekening gebracht per functie.
Meer informatie over MightyCall
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Bewijs je waarde voor klanten, verhoog je omzet en bespaar tijd.
NinjaCat is een krachtige alles-in-één rapportageoplossing voor toonaangevende digitale marketingbureaus. Het combineert Google AdWords, Bing Ads, Analytics, Facebook, DoubleClick en Call Tracking in één prachtige interface, zodat je campagnes kunt volgen en ongelooflijk effectieve rapporten kunt afleveren. Bespaar tijd, verminder het verloop en win vandaag nog meer klanten.
Meer informatie over NinjaCat
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Oplossing voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven telefoongesprekken kunnen opnemen, de leadkwaliteit kunnen meten, belleractiviteiten kunnen volgen en meer.
Convirza is het eerste platform voor het volgen van telefonische oproepen en het optimaliseren van oproepen binnen ondernemingen. Dit platform combineert het traditionele volgen van oproepen met de krachtige analyse van telefoongesprekken. Convirza maakt gebruik van spraakherkenningstechnologie en geavanceerde algoritmen om de leadkwaliteit en conversies te meten en actie te ondernemen met volledige marketing automation. Dit platform helpt geavanceerde marketeers betere beslissingen te nemen, de sluitingspercentages te verbeteren en de omzet te verhogen.
Meer informatie over Convirza
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Wacht niet tot de telefoon gaat rinkelen!
ActiveDEMAND biedt gratis call-tracking en -opname met verbeterde rapportage. De meeste oplossingen voor call-tracking en -opname bieden alleen call-trackingfuncties en integreren niet goed met andere marketingtools. ActiveDEMANDs call-tracking en -opname maakt deel uit van een volledig geïntegreerd marketing automation platform. Combineer moeiteloos je call-trackingnummers met autoresponders, ingebouwde bestemmingspagina's, e-mailmarketing, drip-campagnes, pay-per-click, SEO (Search Engine Optimization, zoekmachineoptimalisatie) en meer.
Meer informatie over ActiveDEMAND
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
FreJun is een platform voor gespreksautomatisering voor uitgaande teams. FreJun voldoet van begin tot eind aan je communicatiebehoeften en integreert via een enkele klik met je workflow.
FreJun is een cloudgebaseerd telefonieplatform dat je zakelijke telefoongesprekken automatiseert. Gebruikers kunnen uitgaande gesprekken voeren en inkomende zakelijke gesprekken ontvangen met behulp van een uniek virtueel nummer. De gevoerde gesprekken kunnen worden vastgelegd, opgenomen en geïntegreerd met alle workflowtools, zoals CRM of een geautomatiseerd telefoonsysteem. Er worden gedetailleerde gespreksanalyse en AI-inzichten gegenereerd om de teamprestaties te verbeteren. FreJun biedt ook een automatische kiesfunctie waarmee de gebruiker automatisch een lijst met nummers kan bellen. Het hele contactsysteem kan binnen 5-10 minuten worden opgezet.
Meer informatie over FreJun
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Vereenvoudig de belervaring van je klanten met een geavanceerde cloudgebaseerde oplossing voor oproepbeheer.
MyOperator is het eerste cloudgebaseerde oproepbeheersysteem in India dat bedrijven helpt de belervaring van klanten te vereenvoudigen met een geavanceerde cloudgebaseerde oplossing voor oproepbeheer.
Enkele van de meest toonaangevende cloudgebaseerde telefonieoplossingen die door MyOperator worden aangeboden, zijn:
gratis nummer;
interactieve spraakherkenning;
callcenter op afstand;
oplossingen voor gemiste oproepen;
virtuele telefoonnummers;
Oproep maskeren
oplossingen voor uitgaande gesprekken;
bulk-sms.
Momenteel heeft MyOperator een klantenbestand van meer dan 6000 bedrijven in meer dan 97 landen.
Meer informatie over MyOperator
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
Met abonnementen vanaf slechts $ 20 per gebruiker/per maand biedt FluentStream een volledig uitgerust zakelijk communicatieplatform. Onbeperkt bellen naar de VS en Canada en meer dan 110 functies. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven en werkt om elk bedrijf de beste prestaties te bieden.
Meer informatie over FluentStream
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd.
Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of
virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie.
ZIWO maakt het mogelijk om oproepen te traceren, dat is het proces om te bepalen hoe bellers jouw bedrijf hebben gevonden. Marketing- en verkoopteams kunnen gesprekstraceringsgegevens gebruiken om het succes van advertentiecampagnes te meten en toekomstige initiatieven te optimaliseren.
Meer informatie over ZIWO
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Houd marketingattributie bij, beheer leads met telefoonnummers voor het bijhouden van oproepen en uitgebreide rapporten voor het bijhouden van oproepen van 800response.
Softwareoplossingen voor het volgen van gesprekken zijn niet allemaal hetzelfde. Er is een naadloos SaaS-platform voor het volgen van gesprekken, gespreksroutering en gespreksmonitoring ontwikkeld, waar klanten toegang hebben tot waardevolle klant- en bedrijfsinzichten die ze kunnen gebruiken bij het nemen van moeilijke strategische beslissingen. In combinatie gebruikt, leveren de leadbeheerproducten gekwalificeerde leads, waardevolle klantgegevens en kritische bedrijfsinformatie op om je te helpen de best mogelijke klantervaring vorm te geven.
Meer informatie over 800response
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Het effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde callcenter: AVOXI Genius. Ontdek hoe gemakkelijk het kan zijn, door het 30 dagen zonder risico uit te proberen!
De effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde callcentersoftware: AVOXI Genius. Beheer je zakelijke communicatie moeiteloos vanuit een intuïtief, webgebaseerd contactcenter. AVOXI Genius is het eerste platform dat de oplossing voor je contactcenter integreert met je spraakservice, met virtuele telefoonnummers beschikbaar voor directe activering in meer dan 160 landen. Met abonnementen variërend van $ 4,99 tot $ 24,99 per gebruiker is AVOXI Genius een van de meest betaalbare oplossingen wereldwijd! Profiteer van 30 dagen zonder risico.
Meer informatie over AVOXI
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Ontvang marketingduidelijkheid door oproepen bij te houden.
Bind telefoongesprekken aan marketing. Direct vastleggen van telefoongesprekken en de marketing die er verantwoordelijk voor is.
Ontvang marketingduidelijkheid door oproepen bij te houden.
Een nieuwe leadmanagementtool gebouwd voor marketeers en ondernemers om je marketingeffectiviteit vast te leggen en te meten. Krijg een duidelijk beeld van welke marketing verkoop stimuleert.
Probeer de gratis 14-daagse proefversie!
Leg gesprekken vast. Bind telefoongesprekken aan marketing. Direct vastleggen van telefoongesprekken en de marketing die er verantwoordelijk voor is.
Meer informatie over WhatConverts
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Een nieuwe generatie VoIP voor je bedrijf, met virtuele telefoonnummers, cloud PBX en nog veel meer. Bespaar tot 90% op je telefoonrekening!
Zakelijk telefoniesysteem zonder zware hardware en bedrading. Zadarma biedt VoIP, Cloud PBX, website-widgets, integratie met top CRM-systemen en nog veel meer. Vestig je lokale of internationale aanwezigheid met virtuele telefoonnummers vanuit 90 landen over de hele wereld vanaf slechts $ 2 per maand.
Meer informatie over Zadarma
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Telnyx biedt spraak-, messaging- en IP-diensten voor toepassingen en communicatiebedrijven van de volgende generatie.
Met deze beheerportaal en API kan je eenvoudig al je spraak- en berichtenbehoeften integreren, beheren en analyseren. Begin met het verifiëren van je account en het toevoegen van verbindingen met unieke SIP-verificatie om het beheer van meerdere huurders mogelijk te maken. Koop nummers voor inkomende gesprekken, bouw SIP-trunks om uitgaande gesprekken mogelijk te maken en wijs verbindingen toe aan belprofielen voor schaalbaarheid op aanvraag.
Meer informatie over Telnyx Suite
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Aantrekkelijk eenvoudige software voor het volgen van oproepen die telefoongesprekken en gesprekken koppelt aan het digitale traject om inkomsten te genereren.
PhoneWagon is populaire en uitstekend beoordeelde software voor oproepregistratie. Vermeld "CAPTERRA" voor het tarief van $ 10 per maand. Aantrekkelijk, simpel en gemakkelijk te gebruiken. Alle abonnementen bieden een onbeperkt aantal gebruikers. Stop met het betalen van dure tarieven per minuut en stap over naar een voorspelbare, lage prijs. Proefperiode van 14 dagen (geen creditcard). Creëer een campagne in minder dan 30 seconden. Bekijk welke online en offline marketingcampagnes goed werken, schakel uit wat niet werkt, en neem telefoongesprekken op om je personeel te trainen en de conversies te verhogen.
Meer informatie over PhoneWagon
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Oplossing om webbezoekers om te zetten naar verkoopgesprekken door terug te bellen naar de echte telefoonnummers.
CallPage verhoogt de betrokkenheid van je websitebezoekers en helpt een onmiddellijke reactie van je bedrijfsvertegenwoordigers te leveren. Het helpt commerciële sites om paginaweergaven om te zetten naar inkomende verkoopgesprekken, door onmiddellijk terug te bellen naar de echte telefoonnummers. Cliënten kunnen 75% meer telefoongesprekken, conversies, leads en deals behalen.
Meer informatie over CallPage
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Marchex is een toonaangevende leverancier van gespreksanalyse die bellers stimuleert, meet en omzet in klanten.
Marchex begrijpt dat goede klanten mensen zijn die je bellen: ze converteren sneller, kopen meer en hebben een lager verloop. Marchex biedt oplossingen die je helpen meer oproepen te genereren, te begrijpen wat er met die oproepen gebeurt en meer van die bellers om te zetten in klanten. De bruikbare informatie versterkt de verbinding tussen jou en je klanten en overbrugt de fysieke en digitale wereld om merken te helpen hun marketinginvesteringen te maximaliseren om goede klanten te werven.
Meer informatie over Marchex
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert.
De gespreks- en schermopnamecapaciteiten van LiveVox zijn volledig geïntegreerde oplossingen die volledig inzicht bieden in 100% van de interacties tussen medewerkers en klanten om de prestaties, kwaliteit en naleving te verbeteren via gesynchroniseerde opnamecapaciteiten voor schermen, oproepen en meerdere kanalen. Met het Unified-platform kunnen managers eenvoudig multichannel-interacties zoeken, afspelen, scoren en rapporteren en live gesprekken aannemen. Opnames worden veilig opgeslagen in de LiveVox-cloud en zijn gemakkelijk toegankelijk.
Meer informatie over LiveVox
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Het biedt volledige oproepregistratie, web-analytics, bescherming tegen PPC-klikfraude, videorecorderoplossingen voor websites voor digitale marketeers.
Clixtell onthult het complete marketingplaatje voor bedrijven en digitale marketingbureaus. Oproepregistratie, web-analytics, Pay-Per-Click fraudedetectie, preventie- en beschermingsdiensten voor online adverteerders in het nieuwe digitale tijdperk. Met voortdurende groei en verbeteringen biedt het klanten een veilige transparante advertentie-ervaring. Het helpt bedrijven bij oproepregistratie en conversies, het optimaliseren en beschermen van advertentiecampagnes en het verhogen van de omzet, winst en ROI.
Meer informatie over Clixtell
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Deel gespreksdetailsrapporten, neem inkomende gesprekken op en ontvang zowel telefonische oproepen als sms-berichten naar lokale nummers met behulp van call tracking software.
CallFire biedt gebruiksvriendelijke, self-service spraakmarketingoplossingen voor duizenden bedrijven in de VS en Canada. Het platform is gespecialiseerd in het helpen van lokale bedrijven om te groeien en hun inkomsten te behouden met outreach- en betrokkenheidsdiensten zoals IVR, spraakuitzending en gespreksregistratie. Naast het bedienen van lokale bedrijven stelt CallFire non-profitorganisaties, religieuze groepen en andere organisaties in staat om effectiever contact te leggen met hun publiek.
Meer informatie over CallFire
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking.
Cisco CDR-rapportage en call analytics
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking.
Samenwerkend met de Cisco UC Community, is de missie van dit platform om de meest krachtige en complete analyseoplossing te creëren met een gepersonaliseerd serviceniveau voor alle ondernemingen/partners wereldwijd.
Toonaangevende Cisco CDR-rapportage en call analytics, UCCX wallboard-rapportage en analytics, veranderings-, audit- en "as-built"-rapportage, DN en dial-planbeheer en remote phone-control en -macros, allemaal vanuit een enkel scherm.
Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Begrijp welke online of offline marketingcampagnes de telefoontjes naar je bedrijf stimuleren. Train je personeel en verhoog het aantal conversies.
Nimbata is de ideale software voor het bijhouden van je telefoongesprekken, waarmee je inzicht krijgt in wat consumenten drijft om hun telefoon op te pakken en je bedrijf te bellen. Het is eenvoudig, aantrekkelijk en intuïtief, en je kunt binnen 3 minuten je eerste campagne creëren (met behulp van lokale of gratis nummers). Alle plannen zijn zodanig opgesteld dat je alleen betaalt voor de oproepen die je beantwoordt. Stop met het betalen van dure tarieven per minuut en schakel over naar een meer voorspelbaar model. Proefversie van 14 dagen (geen creditcard).
Meer informatie over Nimbata
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Ontdek welke advertenties oproepen genereren met Ringostat Call Tracking. Weet welke advertentie, campagne of welk trefwoord de aandacht van je klanten heeft getrokken.
Ontdek welke advertenties oproepen genereren.
Als je bedrijf afhankelijk is van hoogwaardige klantgesprekken, heb je Ringostat nodig. Met Ringostat kun je zien welke advertentie, campagne of welk trefwoord de aandacht van je klanten heeft getrokken.
Gebruik mogelijkheden voor het volgen van oproepen om de marketingimpact te maximaliseren en meer omzet te genereren voor hetzelfde budget. Ringostat heeft alles wat je nodig hebt om deze taak zo efficiënt mogelijk op te lossen: 97% nauwkeurigheid, slim substitutiescript, gesprekssegmentatie, opname en beluisteren van gesprekken, enz.
Meer informatie over Ringostat
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Callcap vergroot het inzicht in verkoopdoelen, marketingstrategie en algehele klantervaring met meetbare, realtime analyse.
Callcap is een landelijke oplossing voor het volgen en monitoren van gesprekken voor bedrijven die hun rendement, marketingeffectiviteit en personeelsprestaties willen verbeteren. De reeks producten helpt klanten hun kosten te verlagen, hun werknemers op te leiden, effectief te communiceren met bestaande klanten en nieuwe marketingactiviteiten onmiddellijk te meten met behulp van telefoonnummers voor het volgen van oproepen, evaluatiediensten voor opgenomen oproepen en andere nuttige tools.
Profiteer nu van een gratis proefversie van 30 dagen.
Meer informatie over Callcap
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Intelligent automatiseringsplatform om verkoop en marketing te helpen bij het vastleggen, betrekken en converteren van inkomende oproepen, sms- en e-mailleads via verschillende kanalen.
Intelligent automatiseringsplatform om verkoop en marketing te helpen bij het vastleggen, betrekken en converteren van inkomende oproepen, sms- en e-mailleads via verschillende kanalen.
Meer informatie over CallAction
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Invoca is de leider op het gebied van AI-aangedreven oproepregistratie en analytics voor marketeers.
Invoca is een oplossing voor het volgen en analyseren van oproepen die marketeers helpt om conversierapportage en campagnetoewijzing van inkomende telefoongesprekken te krijgen. Invoca wordt aangedreven door bekroonde AI en levert realtime oproep-analytics om marketeers te helpen weloverwogen acties te ondernemen op basis van door telefoongesprekken gegenereerde gegevens. Het resultaat is dat marketeers de ROI kunnen verbeteren door meer omzetgenererende oproepen te stimuleren, conversiepercentages te verhogen, het klanttraject te personaliseren en efficiëntere campagnes uit te voeren.
Meer informatie over Invoca
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Software voor het bijhouden van telefoongesprekken dat bureaus en datagestuurde marketeers helpt om de conversiepercentages van marketingcampagnes te verhogen.
INVOX Call Tracking heeft unieke volgnummers toegewezen aan elk afzonderlijk advertentiekanaal, zodat je kunt meten welke advertentiekanalen of bron telefoongesprekken aansturen.
INVOX Call Tracking meet de kwantiteit en kwaliteit van gesprekken voor elk advertentiekanaal en geeft inzicht in welke marketingkanalen de meeste telefoongesprekken genereren.
Met deze gegevens kan je het marketingbudget aanpassen om intelligent te investeren in de best presterende campagnes.
Meer informatie over INVOX
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Software voor leadgeneratie en terugbellen voor verkoopgerichte bedrijven. Krijg vanaf dag één meer inkomende verkoopleads.
LiveCall is gratis software voor leadgeneratie en terugbellen. Het stelt je in staat om het aantal inkomende verkoopgesprekken met mensen die momenteel je website bezoeken te vergroten. De intelligente algoritmen kwalificeren de meest potentiële bezoekers vooraf en betrekken ze om een terugbelverzoek aan te vragen. Een klant klikt op de widget en voert zijn telefoonnummer in. LiveCall belt automatisch je salesmanager en de klant. Het verbindt ze in minder dan 25 seconden met een enkele lijn.
Meer informatie over LiveCall
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Callr is een oplossing voor communicatie- en gespreksanalyse die bedrijven de tools biedt die ze nodig hebben om conversatie in te bouwen.
Callr is een oplossing voor communicatie- en gespreksanalyse die bedrijven de tools biedt die ze nodig hebben om conversatie in hun bedrijf in te bouwen. Het platform is gespecialiseerd in het ondersteunen van transacties met hoge waarde op marktplaatsplatforms, van onroerend goed tot autoverkoop, waarbij het juiste telefoongesprek op het juiste moment de sleutel is tot conversies en concurrentievoordeel.
Callr is opgericht in 2011 en verbindt mensen via spraak- en sms-oplossingen die naadloos kunnen worden geïntegreerd in elke bedrijfsstack. XXX
Meer informatie over CALLR
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Software voor het volgen van mobiele oproepen waarmee bedrijven oproepgegevens kunnen dateren met het realtime dashboard en meerdere zwarte lijsten kunnen maken.
Software voor het volgen van mobiele oproepen waarmee bedrijven oproepgegevens kunnen dateren met het realtime dashboard en meerdere zwarte lijsten kunnen maken.
Meer informatie over Analytic Call Tracking
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID
Contact Cloud is een alles-in-één virtueel zakelijk telefoonsysteem voor elk bedrijf.
Contact Cloud is een alles-in-één virtueel zakelijk telefoonsysteem voor elk bedrijf dat lokale/gratis telefoonnummers biedt in 85 landen. Dankzij een onbeperkt aantal gebruikers voor elk abonnement, opties voor betalen op basis van gebruik en lage tarieven per minuut is Contact Cloud een uitstekende keuze. Je krijgt 6 apps op één platform: virtueel telefoonsysteem (desktop en mobiele app), sms-marketingplatform, livechat, e-fax, oproepregistratie (om oproepen uit advertenties bij te houden) en automatisering van het vastleggen van leads, plus volledig aanpasbare workflows.
Meer informatie over Contact Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Trefwoorden bijhouden
- Meetwaarden voor call tracking
- CRM
- Beller-ID