162 resultaten
Waarom Capterra gratis is
For teams of 25 or more, teamOne2team is a secure and scalable cloud-based Project Portfolio Management Platform. Have NOW a free trial of our platform, recognized as VISIONARY by the Gartner 9 years in a row. Our packaged solutions are live in 3 weeks, customized with your business vocabulary and historical data uploaded. Be more efficient and agile thanks to a 360 vision of projects and portfolios. 100% of the information, 100% of project members, 100% of process in a single system ofrecords. Meer informatie over One2Team Enterprise platform to accelerate digitization and improve the management of portfolios, projects and processes in a remote ecosystem. Meer informatie over One2Team
Software voor projectportfoliomanagement (PPM) voor grote ondernemingen ontworpen voor PMO's, IT-teams en professionele diensten. KeyedIn Projects is ideaal voor teams met meer dan 50 gebruikers en combineert een verfrissend eenvoudige interface met uitgebreide PPM-functionaliteit, waardoor je de complexiteit uit het beheer van complexe projecten kunt halen. Van de intake tot de uitvoering, tot en met de afsluiting en statusrapportage stelt de unieke op persona gebaseerde benadering van KeyedIn Projects je in staat om je individuele gebruikerservaring aan te passen en de manier waarop je werkt te vereenvoudigen. Meer informatie over KeyedIn Projects Cloudgebaseerde software voor projectportfoliomanagement, ideaal voor PMO's, IT- en professionele serviceteams met meer dan 50 gebruikers. Meer informatie over KeyedIn Projects
Het robuuste en gebruiksvriendelijke platform van Sciforma PPM ondersteunt PMO's met deze zeer kritieke PPM-capaciteiten: idee en vraag, portefeuille en programma, planning, werk en samenwerking, hulpbronnen en urenregistratie. Het is flexibel, functioneel schaalbaar en is geschikt voor verschillende PMO-ontwikkelingsniveaus en past in vele sectoren: gezondheidszorg, productie, overheid, financiën en meer. Belangrijke partners omvatten Netgear, NXP Semiconductor, Deutsche Telekom, EADS. Meer informatie over Sciforma Realiseer groei en strategische doelstellingen door middel van een effectiever beheer van projecten en bronnen met Sciforma PPM Software. Meer informatie over Sciforma
monday.com, een bekroonde tool, is een ideale oplossing voor projectportfoliobeheer met de mogelijkheid om je projectportfolio's te centraliseren, waardoor je je strategische doelen kunt bereiken. Houd het grote plaatje in de gaten met behulp van dashboards en krijg op één centrale plek op hoog niveau een overzicht van je projectbudgetten, tijdlijnen en middelen. Je kunt prestaties eenvoudig visualiseren met behulp van meerdere gegevensweergaven om de optimale projectprioritering en -volgorden te bepalen waarmee je je rendement kunt maximaliseren en het succes voor je bedrijf kunt garanderen. Meer informatie over monday.com monday.com, een bekroonde tool, is een ideale oplossing voor projectportfoliobeheer waarmee je je strategische doelstellingen kunt bereiken. Meer informatie over monday.com
Asana is een tool voor projectportfoliobeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Als een echte alles-in-één PPM-oplossing voor ondernemingen stelt Workfront bedrijfsleiders, projectmanagers en gebruikers in staat om hun werk te plannen, te prioriteren, te routeren, te beheren en erover te rapporteren. Met Workfront kunnen teams wachtrijen voor aanvragen creëren, resources toewijzen, portfoliostrategie beoordelen en geweldige resultaten behalen, terwijl ze tegelijkertijd onnodige vergaderingen beperken. Omdat alles in Workfront kan worden gepland en uitgevoerd, kunnen managers aanpasbare rapporten gebruiken om portfolio's te controleren of op de hoogte te blijven van belangrijke maatregelen. Meer informatie over Workfront Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt. Meer informatie over Workfront
Genius Project software voor projectmanagement biedt een oplossing die is ontworpen om organisaties te ondersteunen bij het maken van de juiste keuzes met de juiste strategische mix van projecten om de productiviteit en het rendement te verhogen. Met Genius Project kun je projecten en de projectpijplijn beheren, projecten prioriteren, daadwerkelijke en potentiële projecten groeperen, scores definiëren en projecten op portefeuilleniveau vergelijken. Meer informatie over Genius Project Genius Project biedt middelgrote tot grote organisaties een end-to-end oplossing voor het leveren van betere resultaten. De slimme oplossing. Meer informatie over Genius Project
Celoxis is een bekroonde, betaalbare totaaloplossing voor projectmanagement en samenwerking. Je kunt vanaf één plek je projecten, taken, resources, tijdregistraties, onkosten, bestanden, problemen, risico's en nog veel meer beheren, waardoor je je team zowel geld als het gedoe van meerdere tools bespaart. De rapportage en dashboards zijn de beste in de sector en met de ingebouwde engine voor werkprocessen kun je dingen automatiseren die je nooit voor mogelijk had gehouden. Dit product wordt met succes gebruikt door kleine teams en Fortune 50-bedrijven. Probeer het nu uit! Meer informatie over Celoxis Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes. Meer informatie over Celoxis
airfocus is een software-oplossing voor teams waarmee je je projectportfolios kunt prioriteren met een geavanceerd, maar eenvoudig te gebruiken scoresysteem. Creëer in enkele minuten prachtige en presentatie-klare routekaarten met slepen en neerzetten. Breng iedereen op één lijn en krijg de juiste dingen gedaan. airfocus kan worden geïntegreerd met je bestaande workflows en tools zoals Jira, Trello en Asana. Start je gratis proefperiode van 14 dagen op airfocus.com. Meer informatie over airfocus Gebruik airfocus om prioriteiten te stellen voor je projecten en creëer effectievere routekaarten. airfocus integreert met Jira, Trello en Asana. Meer informatie over airfocus
SpiraPlan is een Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen met uitgebreide functionaliteit voor projectportfoliomanagement (PPM). Met SpiraPlan kun je je producten en programma's centraal analyseren en collectief beheren. Het platform helpt je bij het beoordelen van de probleemoplossing en risicobeperking van je portefeuilles, en geeft je ook gecentraliseerd inzicht voor het plannen en inroosteren van je teams. Met SpiraPlan kun je de snelste, goedkoopste en meest geschikte aanpak bepalen om je programma's te leveren. Meer informatie over SpiraPlan SpiraPlan is een Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen met uitgebreide functionaliteit voor projectportfoliomanagement (PPM). Meer informatie over SpiraPlan
Bewaar al je projecten veilig op één plek. Alle gegevens, documenten, activiteiten en mensen worden veilig online georganiseerd en kunnen overal en op elk moment door teamleden worden geopend. VisionProject zorgt ervoor dat iedereen weet waar alles is en dat er niets verloren gaat. Meer informatie over VisionProject Bewaar al je projecten veilig op één plek. Alle gegevens, documenten, activiteiten en mensen worden veilig online georganiseerd. Meer informatie over VisionProject
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
Met Wrike kun je heel gemakkelijk uitzoomen om het grote plaatje over alle projecten te zien of meer details te bekijken. Aangepaste velden en workflows bieden je de flexibiliteit om meerdere projecten in één werkruimte te beheren. Je kunt je bedrijfsmiddelen over projecten verdelen en ze eenvoudig aanpassen wanneer nieuwe projecten worden toegevoegd. Realtime rapporten helpen je bij het visualiseren van projectstatussen, het identificeren hoe alles ervoor staat, wat er goed gaat en wat risico loopt. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike Krijg een algemeen overzicht van jouw projectportfolio en beheer het met gemak en efficiëntie. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Jira is de projectmanagementtool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira Jira wordt door miljoenen mensen vertrouwd en is de toonaangevende tool voor projectmanagement, die teams de mogelijkheid geeft om met vertrouwen te volgen, te beheren en te rapporteren. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Ganttic is software voor resourceplanning en projectportfoliobeheer die ook geweldig werkt voor het plannen van mensen, projecten, faciliteiten en apparatuur. Je kunt moeiteloos roosters creëren door taken te slepen en neer te zetten. Dankzij de flexibele interface kun je Ganttic moeiteloos aanpassen aan je behoeften. De software is goed voor planning en rapportage, en het bijhouden van mijlpalen en de bezettingsgraad. Je kunt Ganttic synchroniseren met Google Agenda en notities in de app achterlaten om samen te werken met je team. Meer informatie over Ganttic Online samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers met interactieve Gantt-diagrammen waarmee je resources en taken kunt plannen en projecten beheren. Meer informatie over Ganttic
Of ze nu eenvoudige taken regelen of complex portfoliobeheer organiseren, PMO-leiders vertrouwen op Smartsheet om de juiste mensen, middelen en planningen op elkaar af te stemmen om het werk gedaan te krijgen. Krijg realtime inzicht in de prestaties, automatiseer het opzetten van nieuwe projecten, handhaaf consistent projectmanagement en verhoog de productiviteit met de bekroonde software voor PPM en het beheer van samenwerkingen. Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Targetprocess is een Agile tool voor portfoliobeheer voor ondernemingen, die met name geschikt is voor middelgrote tot grote bedrijven. Past perfect binnen de Agile-methodologie, ondersteunt flexibiliteit voor de onderneming met behulp van SAFe of andere frameworks. Maakt flexibel en robuust portefeuillebeheer mogelijk. Biedt flexibiliteit en functionaliteit voor visualisatie die leidt tot unieke transparantie voor verschillende projecten en programma's, slimmere beslissingen en verbeterde samenwerking binnen de afdeling. Erkend in het Magic Quadrant van Gartner voor Agile tools voor ondernemingsplanning. Meer informatie over Targetprocess Targetprocess is een Agile PPM-tool voor ondernemingen. Past perfect binnen de Agile-methodologie, ondersteunt wendbaarheid voor de onderneming met behulp van SAFe. Meer informatie over Targetprocess
Easy Projects is een webgebaseerd platform voor projectportfoliobeheer dat is ontworpen voor middelgrote tot grote bedrijven met een groot aantal actief gerelateerde projecten. Evalueer en prioriteer moeiteloos nieuwe projecten, beheer de collectieve werklast van je team of afdeling, controleer de financiële overzichten van de groep en rapporteer over op resultaat gebaseerde resultaten. Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een webgebaseerd PPM-platform dat is ontworpen voor middelgrote tot grote ondernemingen in verschillende sectoren. Meer informatie over Easy Projects
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
z0 Gravity is een uitgebreide oplossing voor projectmanagement waarmee je moeiteloos al je innovatieprojecten kunt controleren en volgen. Het platform biedt een inclusieve en op maat ontworpen oplossing voor projectmanagement met een 360-graden weergave van je bedrijfsactiviteiten. Verbind je werknemers rondom een gemeenschappelijk doel, volg je voortgang in realtime en deel je belangrijke informatie met je collega's. Dit platform host zijn gegevens in Frankrijk en Duitsland. Meer informatie over z0 Gravity Oplossing voor project- en portfoliomanagement op maat gemaakt voor je specifieke behoeften om de samenwerking en werkcoördinatie te stroomlijnen. Meer informatie over z0 Gravity
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Samepage biedt bekroonde software voor het beheren van portfolio's, ontworpen om je team, consultants, klanten, partners en leveranciers soepel en efficiënt te laten samenwerken. Combineer bestanden, taken, kalenders, kaarten, video's en teamgesprekken samen op één pagina. Bewerk een pagina gelijktijdig met wie je maar wilt. Chat in realtime met personen of teams zonder te hoeven overschakelen naar een ander chatplatform. Iedereen is op de hoogte zonder een overload aan e-mails. Coördineer en beheer meerdere projecten gelijktijdig met je team, live vanaf elk apparaat.
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning en fiscale naleving. Het oplossingspakket van Oracle NetSuite is ontworpen voor de cloud, ideaal voor moderne middelgrote bedrijven (50+ werknemers). Oracle NetSuite is een cloudgebaseerde bedrijfssoftwareprovider die ERP/financiën, CRM en e-commerce aan meer dan 20.000 organisaties levert.
LiquidPlanner is een krachtige online tool voor projectportfoliobeheer voor teams die een betrouwbare en realistische planningstool nodig hebben. Deze planningsfunctie voor meerdere projecten stroomlijnt processen, laat teams samenwerken en taken sneller voltooien, en biedt de beste tijdregistratie, analyse en rapportage. Bovendien is het flexibel, mobiel en sociaal, net als jij. LiquidPlanner is een krachtige online tool voor projectportfoliobeheer voor samenwerking, planning en beheer van meerdere projecten.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
Mavenlink maakt het gemakkelijk om de gezondheid van je portfolio te volgen in dezelfde oplossing die je gebruikt om het werk te beheren. Managers krijgen realtime inzicht in de gezondheid van het project en kunnen problemen aanpakken zodra deze zich voordoen. Door samenwerking, projectmanagement, resourceplanning en financiële hulpmiddelen samen te brengen. Mavenlink stelt bedrijven in staat om hun productiviteit beter te begrijpen en strategische actie te ondernemen om de winstgevendheid te verhogen. Laat zien welke projecten in uitvoering zijn en wat er op je roadmap staat met een globaal overzicht van je hele programma of portfolio.
Krijg toegang tot alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen, in één klein pakket! Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen en teamsamenwerking.
ProWorkflow is de favoriete software voor het beheer van projecten en projectportfolio's voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent of een groot wereldwijd bedrijf; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Project- en portfoliobeheer voor de onderneming (50+ werknemers, niet geschikt voor kleine bedrijven): Clarizen brengt projectmanagement, configureerbare werkstroomautomatisering en samenwerking in context samen vanuit een intuïtieve interface waarmee iedereen op zijn eigen manier te werk kan gaan. Alle betrokkenen kunnen projecten volgen, de status van portfolio’s bijhouden, moeiteloos communiceren en deelnemen op hun eigen manier. Verbind je personeel, elimineer isolatie en lever nieuwe niveaus van zichtbaarheid en vooruitgang. Clarizen is snel en eenvoudig in gebruik en geeft een nieuwe betekenis aan projectsamenwerking over de hele onderneming.
Cherwell Project & Portfolio Management stelt organisaties van projectmanagement in staat om projectresultaten te verbeteren door betere beslissingen te nemen over welke projecten worden uitgevoerd, en te zorgen voor hogere zichtbaarheid in het gebruik van middelen en de projectstatus. Werk aan de juiste projecten, beheer efficiënt de vraag naar projecten, verbeter de zichtbaarheid tussen verschillende projecten en optimaliseer hulpmiddelen met Cherwell Project & Portfolio Management, vandaag nog! Cherwell Project & Portfoliomanagement is ontworpen om organisaties van projectmanagement in staat te stellen om projectresultaten te verbeteren.
Minimaal 10 gebruikers. WorkOtter maakt je projectmanagement simpel en zichtbaar. Krijg de beste tools die je nodig hebt om je werk te vereenvoudigen en als geen ander te organiseren. Geschikt voor grote ondernemingen, zonder de hoge kosten | Ingebouwde rapportage met bedrijfsmetrics | Projectwaarde vaststellen | Voorspellingen versus gebruiksinzichten | Eenvoudige en aanpasbare dashboards | Vlotte integratie met Excel, MS Project, Office365 | Duidelijke en responsieve interface | Snelle installatie | Taken en planning centraliseren | Cloudgebaseerd Programma's voor het beheren van je projectportfolio, gebouwd voor grote teams zonder de hoge kosten en poespas. Werk eenvoudig en met veel plezier met WorkOtter!
Workzone is software voor projectportfoliobeheer voor PMO's, marketing en operationele teams. Krijg een overzicht in vogelvlucht van de projectstatus van werklasten en budgetten binnen de hele onderneming. Het is krachtig, maar toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Merken zoals Wells Fargo en Verizon vertrouwen op Workzone om hun projecten uit te voeren en hun teams gesynchroniseerd te houden. Workzone werd geperfectioneerd gedurende 20 jaar gebruik in de praktijk, met de kracht en bruikbaarheid die je nodig hebt om drukke werklasten te beheren. Krachtig en toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Workzone is de ideale PPM-software voor PMO's en drukke teams die op zoek zijn naar snelle acceptatie.
RationalPlan is a powerful project management software designed to help both teams and project managers to create consistent project plans, allocate resources and analyze workload, track work progress, estimate project costs and manage budgets. Assists project managers in developing plans, allocating resources, tracking progress, managing budgets and analyzing workload.
ITM Platform biedt eenvoudig project- en portfoliobeheer. Beheer agile- en watervalprojecten, geef prioriteit aan wat het beste is voor je bedrijf, beheer projectfinanciën en gebruik realtime-informatie om te rapporteren hoe projecten presteren. ITM Platform verbindt je hele organisatie in een samenwerkingsruimte en is in slechts enkele dagen in gebruik te nemen. ITM Platform biedt uitgebreid project-, programma- en portfoliobeheer, inclusief resourceplanning en volledige PMO-ondersteuning.
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Genius Project helpt bij het beheren van je projectportfolio om industriestandaarden te helpen uitvoeren bij ontwikkelprojecten voor nieuwe producten. Genius Project helpt bij het beheren van je projectportfolio om industriestandaarden te helpen uitvoeren bij ontwikkelprojecten voor nieuwe producten.
Met Kanbanize kun je moeiteloos meerdere projecten en multifunctionele teams beheren. Het systeem biedt verschillende hulpmiddelen en functies die projectmanagement gemakkelijk maken, van de eerste fasen van planning en conceptualisering tot realisatie en levering. Kanbanize staat bekend om zijn krachtige analysemodule. Het biedt meerdere workflowdiagrammen en de gegevens worden automatisch ingevuld. Kanbanize breidt zijn functionaliteit uit door integratie met een aantal systemen die relevant zijn voor jouw manier van werken. Kanbanize biedt lean projectmanagementsoftware waarmee bedrijven hun werk op efficiënt wijze kunnen organiseren en beheren en op de hoogte kunnen blijven van elk project.
You need to get things done. A lot of things. Changepoint PPM (Daptiv) makes sense of your complex mix of projects. Efficiently manage and staff resources, streamline project intake, align projects to business strategy, and leverage powerful embedded analytics in one powerful, configurable solution. This single source of truth provides visibility into your entire portfolio across methodologies. Visit us today to learn more about how we can help you acheive better business outcomes. Manage your complex portfolio of projects through Changepoint PPM.
Give your business the best platform to consistently deliver effective projects and portfolios. Manage all aspects of a project, program or portfolio from inception to close with a solution designed to work with you, whatever your process. With simple user interface (UI), flexible workflows and templates and easy-to-read dashboards. Complying with international standards ISO 31000:2009 and the COSO framework, plus iOS and Android apps are available. Give your business the best platform to consistently deliver effective projects and portfolios.
UniPhi is a multi-award winning, SaaS, web-based software platform that covers the 9 functions of project management. UniPhi makes it easy for PMs to track an entire portfolio by aggregating all data up to a project, program and portfolio level. Use UniPhi anywhere, anytime and with ease by integrating it with your mobile device, Outlook mailbox, accounting software and more. Fully scalable, UniPhi is ideal for teams of all sizes and is targeted at the construction industry. Web based, SaaS, integrated software solution for companies working in the built environment.
Forecast is efficiënte software voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Het verbindt alle punten van je werk om je te helpen je pijplijn op de meest optimale manier te vullen en je deadlines te halen. Het platform wordt aangedreven door AI-gegevensoplossingen en gebruikt je projectgeschiedenis om het huidige werk en de synergieën tussen je projecten beter te begrijpen. Forecast biedt ook transparantie in elk aspect van het project: een groot pluspunt is het budget- en financiële portfoliorapport dat in realtime werkt. Door AI aangedreven beheer van projectportfolio's. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar.
Ontworpen voor het beheer van kleine projecten en grootschalige zakelijke veranderingen. Veel tools beheren programma's van onderaf, waarbij het gevaar bestaat dat de programmabeheerder door de details het overzicht kwijtraakt. Met PM3 kunnen kritieke risico's, problemen en mijlpalen worden geëscaleerd/doorgestuurd van een projectniveau naar hogere niveaus in de structuur voor werkverdeling van het programma. PM3 is in het VK gevestigd, 100% cloudgebaseerd en zeer configureerbaar. Ontworpen voor het beheer van zowel kleine projecten als grootschalige programma's. PM3 is ontwikkeld door professionals voor professionals.
Open source project management software with a wide set of features. It enables multi-project management, team collaboration and communication along the entire project life cycle. OpenProject supports classical and agile project management: task tracking, Agile boards, Gantt charts, wiki, meetings management, bug reporting, time tracking and cost reporting, budgeting, and much more. There is a free Community Edition, a hosted Cloud Edition and an on premise Enterprise Edition. Open source project management software with a wide set of features. It supports teams along the entire project management life cylce.
Software voor portfolio- en projectmanagement die helpt bij het prioriteren en beheren van activiteiten. Software voor portfolio- en projectmanagement die helpt bij het prioriteren en beheren van activiteiten.
Ben je op zoek naar een tool voor projectplanning en resource management op portfolioniveau die binnen enkele dagen kan worden opgezet? Maak kennis met Meisterplan. Je krijgt interactief projectportfoliobeheer dat is afgestemd op je strategie, terwijl het ook je budgetten bijhoudt. Capaciteitsplanning wordt eenvoudig gemaakt met realtime scenariosimulatie. Voorspellen en oplossen van resourceconflicten in omgevingen met meerdere projecten. Meisterplan voegt planning en resource management op portfolioniveau toe aan je bestaande tools en processen voor projectmanagement. Meisterplan is een interactieve oplossing voor projectplanning en resource management op portfolioniveau met realtime scenariosimulatie.
Powerproject is the preferred scheduling software of construction professionals throughout the world, Available in stand-alone, enterprise and cloud versions it combines easy-to-use drag and drop functionality with powerful feature rich capability. It includes an integrated BIM module for 4D planning by combining a 3D model and project plan in one application, plus a free viewer for easy sharing throughout the build process. It has an accompanying app for progress reporting via mobile devices Project scheduling software specifically developed to meet the needs of the construction industry.
Office Timeline is a fast and intuitive PowerPoint add-in that creates beautiful Gantt charts and timelines for important presentations. Import project data from your favorite PM tools to build impressive timelines in minutes and communicate complex plans in a simple, familiar way that non-technical audiences can actually understand. Improve team collaboration with easily-shareable Gantt charts and graphics that can be updated quickly and customized by anyone with PowerPoint installed. Turn Project and Excel data into beautiful PowerPoint timeline slides with a few clicks.
Deltek's Project & Portfolio Management suite helps businesses and organizations drive project and portfolio management through informed project selection, realistic planning, reliable execution and, ultimately, consistent project success. Manage costs, forecasts and performance with Deltek Cost and earned value solutions. Build the most realistic project plans with Deltek schedule tools, and accurately evaluate and manage risk exposure with Deltek Risk. Delteks Project & Portfolio Management suite supports informed project selection, realistic planning and reliable execution
Scientrix biedt oplossingen voor multidimensionale complexiteit, creëert overzicht van een veranderingslandschap, stimuleert verantwoordelijkheid en zorgt dat initiatieven op elkaar worden afgestemd. De unieke conceptarchitectuur, het digitale platform en de ondersteuning voor veranderingen hebben een bewezen trackrecord bij het leveren van ondersteuning aan grote organisaties voor het ontwerpen en versnellen van de implementatie van hun strategie - dit alles verpakt in een eenvoudig te gebruiken, webgebaseerd platform. Scientrix is software van de volgende generatie voor de uitvoering van strategie en programmabeheer.
Viewpath is een pionier in software voor projectmanagement bij loyale klanten over de hele wereld, waaronder Fortune 500-bedrijven. Viewpath is ontwikkeld in samenwerking met een gemeenschap van projectmanagers en heeft een bewezen staat van dienst in het stroomlijnen van het hele proces en het vergemakkelijken van de levering voor teams van elke omvang. Krachtige functies bieden teamleden en medewerkers de tools die ze nodig hebben om de klus te klaren, terwijl leiders de realtime zichtbaarheid en controle krijgen die ze nodig hebben. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde SaaS voor resourceplanning, projectmanagementtool voor taakbeheer, vraagplanning en Gantt-diagrammen.
Cascade takes an existing framework/document that only a handful of people can access and understand, and turns it into a much more accessible and simple representation of a plan from top to bottom. It consolidates and centralizes communication, saving a ton of time that would otherwise be spent gathering information from people. Cascade also takes care of organizing that information for presentation with Snapshots and Dashboards, etc...it lets you "take the pulse" of your strategic plan! Strategy Getting Lost In Translation? Cascade is the only strategy platform you'll ever need. Plan, manage & track all-in-one!
ARES PRISM is an enterprise project controls software solution that manages the complete project lifecycle delivering dependable forecasts, cost control, and performance measurement. PRISM is a scalable, robust and intuitive system that harnesses industry best practices and integrates all aspects of the project, including cost and schedule, change management, project estimating, earned value, contracts & procurement, and field progressing. ARES PRISM is an enterprise project controls software delivering dependable forecasts, cost control, and performance measurement.
Proggio is een GRATIS collaboratieve oplossing voor de projectportefeuille voor teams. Het beschikt over een slimme visuele tijdlijn die binnen enkele minuten verandert in een actieplan voor teams. De oplossing heeft krachtige hulpmiddelen voor taakbeheer om iedereen op schema te houden, en een automatische weergave van projectportfoliobeheer die met het management kan worden gedeeld. Teamleden najagen voor updates is niet langer nodig! Elk voortgangsrapport door teamleden wordt duidelijk weergegeven in de projecttijdlijn. GRATIS platform voor het beheer van projectmanagement heeft een collaboratieve tijdlijn voor projectteams. Start vandaag nog je GRATIS account.
Companion by Minitab is the only solution to blend customizable Continuous Improvement tools, centralized data retention, and maintenance, with real-time dashboarding. Whether it is to enhance process improvement through increased visibility, oversight and governance, or to optimize products and services through the use of best-class tools, Companion provides everything you need to make your Continuous Improvement projects more visible, effective and profitable. Customizable Continuous Improvement tools, centralized data capabilities, and real-time dashboards. All in one application.
Portfolio management software that offers financial management, budgeting, mobile time-tracking, reporting, and linked investments. Portfolio management software that offers financial management, budgeting, mobile time-tracking, reporting, and linked investments.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid. Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
Een nieuwe manier om projecten en teams te beheren. Eenvoudig en visueel, waarbij iedereen in het team een plek heeft. Er is geen installatie of training nodig, daarom is het perfect voor het hele bedrijf en voor projecten van elke omvang. Mosaic combineert al je essentiële projectmanagementfuncties, aangedreven door een automatiseringsmotor. Transformeer de manier waarop je het werk en het team beheert. Eindelijk kun je plannen, volgen en beheren – allemaal op één plaats. Je essentiële projectmanagementfuncties aangedreven door automatisering. Zo intuïtief dat teams er direct mee aan de slag kunnen.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ideation management, project management, PM tools & training, and portfolio visibility all in one integrated platform. Includes mobile app for greater flexibility in capturing ideas. Ideation management, project management, PM tools & training, and portfolio visibility all in one integrated platform.
A simple and flexible project portfolio management software tool combining which can be used stand-alone or in combination with the project management software next project. A simple and flexible project portfolio management software tool - perfect in combination with next project.
Planisware Orchestra, provides innovative, secure and flexible Project Portfolio Management (PPM) software solutions. Our aim is to provide real-time project visibility by seamlessly integrating the disparate project management practices and hence accelerate the decision making process. Our solution is mainly focused on managing : IT Project Portfolio, Infrastructure Projects, Strategic Project Portfolio, New Product Development, Professional Services Projects Orchestra is a project portfolio management software solution that provides a holistic & real time visibility into your projects.
Bedrijven over de hele wereld gebruiken Hansoft om hun softwareontwikkelingsprojecten te beheren tijdens hun overgang om een Agile onderneming te worden. Hansoft biedt projectmanagementsoftware voor samenwerking en management van teams bij Agile en traditionele ontwikkeling van producten en diensten. Native toepassing voor Windows, OS X en Linux met zowel lokale als gehoste optie beschikbaar. Hansoft biedt traceersoftware voor samenwerking en management van teams bij Agile en traditionele ontwikkeling van producten en diensten.
QVISTORP GROWTH is een Agile Project Portfolio Management-systeem dat tot doel heeft de manier waarop bedrijven investerings- en groeistrategieën evalueren fundamenteel te veranderen. De oplossing biedt standaardisatie, consistentie en vergelijkbaarheid voor het gehele portfolio van strategische projecten en ondersteunt waardecreatie en snelle identificatie van winnende ondernemingen binnen alle groeimogelijkheden. Het zorgt voor samenwerking en teamwerk en ondersteunt transformatie van gegevensgestuurde besluitvorming. Het is de missie van Qvistorp om slimmer, flexibel en feitengedreven projectportfoliobeheer van strategische initiatieven mogelijk te maken.
ISETIA is run on a cloud network system. Offers a solution for Portfolio Program Project Management, which will present clients the opportunity to integrate and control their project documents, contracts, risks and issues with Macro & Micro planning. ISETIA helps to plan, manage, collaborate, execute and report documents on projects, programs and portfolios. Our solutions help businesses to automate a consistent and repeatable processes, to increase efficiency, improve visibility. 3P Management product uses Traditional and Agile Project Management system with features include task, document, risk, expense & issue
Project, Programme Portfolio management platform enabling effective decision making through "one version of the truth" reporting. Risks, Actions, Interventions and Dependancies are all closely recorded and monitored through securely hosted data. In turn this is presented in easy format to teams for collaboration and upward reporting. Milestones and gated governance are integral to this system which ensures clear execution of strategy, delivers projects and programmes on time and in budget. A management tool enabling improvement of risk assurance and governance through control of projects, programmes and portfolios.
Manage your portfolio of projects easily and deliver the efficiencies your stakeholders expect with the resources you have with PlanStreet's project portfolio management software. PlanStreet's Portfolio Management permits you to view at a glance health of each project, whether it is running behind due to workforce or budget issues, for example, or moving full steam ahead toward completion. Deliver the efficiencies your stakeholders expect with the resources you have with PlanStreet's Project Portfolio Management software.
awork is automatic project management for teams. It bundles your to-dos in lists, kanban boards and Gantt charts. Create project templates and share custom task views and time reports. awork comes with a cross-project team planner, flexible dashboard and integrated time tracking - also via app. It has built-in integrations for slack, calendars and billing-tools. As first GDPR-compliant alternative from Germany, awork keeps up with providers from Silicon Valley, while also setting new benchmarks. awork is automatic project management for teams. It bundles your todos into lists, kanban boards and Gantt charts, incl. time tracking
JANUS is een van de leiders op het gebied van software voor projectbeheer en -controle. JANUS combineert best practices uit de sector met organisatiespecifieke bedrijfsbehoeften. JANUS is de winnaar van de Rising Star en Great User Experience awards van FinancesOnline, en het bewezen trackrecord van JANUS maakt de software ideaal voor kleine bedrijven tot organisaties van miljoenen dollars. De flexibele en schaalbare oplossing van JANUS met geïntegreerde workflows stelt organisaties in staat meer te doen met minder. Software voor enterprise resource planning (ERP) die flexibel en schaalbaar is voor projectportfoliobeheer voor grote ondernemingen (EPPM).
Airbox is a Management Tech whose purpose is to promote the management of B2B consulting services companies. We generate operations of general services, organized and fluent. With Airbox, companies achieve high performance in all working hours that involve business opportunities, project management, processes, customer calls and satisfaction reviews. Agile Professional Services Platform that integrates: CRM, Project and Process Management, Service Desk and Customer Satisfaction.
Kepion biedt een planningsplatform dat het FP&A-proces ondersteunt en analyses levert van financiën, verkoop, marketing, HR en operationele activiteiten. Kepion ondersteunt zowel financiële als operationele planningsprocessen, met dashboards en het volgen van belangrijke prestatie-indicatoren (KPI's) evenals rapportage en analyse. Kepion maakt gebruik van de Microsoft Azure- en SQL Server-platforms, kan worden geïntegreerd met Microsoft Power BI voor visualisaties en kan ook worden geïntegreerd met Microsoft Dynamics, SAP en andere ERP-systemen. Collaboratieve planning in de hele organisatie voor geavanceerde budgettering, prognoses en rapportage via het Microsoft BI-platform.
Corporater Project and Portfolio is a highly flexible software solution that provides insight-driven project management for business users. It connects projects with plans, objectives, goals, risks and financial resources to enable better management decisions and links projects to other management disciplines or frameworks. Create project plans, project and portfolio dashboards and ensure project execution using our platform. Suitable for medium and large organizations. Request demo now. Corporater Project and Portfolio is a highly flexible solution that provides insight-driven project management for business users.
Agilefant is a comprehensive agile project / product management solution for teams of all sizes and types. Agilefant has both open source version and cloud-based versions that offer the basic features of agile project development tools that are associated with Scrum and Kanban methods. The tool has features such as project boards, stories, burn-up and burn-down charts, timeline views. Agilefant provides a number of advanced features for iteration management, project management & more. A multi-project management solution for managing tasks, goals, priorities, workloads, and more.
The Channel Platform connects strategy, project portfolio, demand and performance in a single solution. a. Connect your projects to the strategy, tracking goals and investments in one place b. Manage demands in a collaborative, integrated and centralized way c. Prioritize projects based on their attractiveness and business impact d. Evaluate your execution capacity, simulating resource allocation scenarios e. Ensure the best balance for CAPEX in your projects with investment scenarios The Channel Platform connects strategy, project portfolio, demand and performance in a single solution.
Acuity PPM is designed to help new project teams and PMO's easily get started with portfolio management with lightweight software. Acuity PPM helps you track project performance, report portfolio status to senior leaders, manage incoming project requests and visualize strategic roadmaps. All of this helps enable strategic agility in a changing environment. With over a decade of experience working with Fortune 500 companies, we've seen many new PMOs struggle with traditional PPM solutions. Acuity PPM provides light-weight portfolio management software to help you manage your portfolio and deliver strategic outcomes.
Project portfolio management software that allows you to edit project financials and schedule information and time tracking. Project portfolio management software that allows you to edit project financials and schedule information and time tracking.
ONEPOINT Projects beslaat de gehele levenscyclus van een project en ondersteunt bedrijven in elke projectfase. De webgebruikersinterface is intuïtief in gebruik en kan altijd en overal eenvoudig worden geopend. ONEPOINT ondersteunt je bedrijf in elk projectstadium, en dankzij de uitgebreide aanpasbaarheid kan de oplossing eenvoudig worden afgestemd op jouw wensen en processen. ONEPOINT Projects is een geïntegreerde oplossing voor portfolio- en projectmanagement.
Planview PPM Pro - formerly Innotas - delivers a seamless way to manage projects, resources and applications across the enterprise. Planview solves the challenge of visibility and tracking the portfolio of IT and Product Development projects. The solution aligns effort and budgets to meet company goals, while enabling prioritization and agility for planning resource capacity. The result is a standardization of work execution across silos of project management teams. Cloud Project and Portfolio Management solutions for IT.
WiseTeam is a flexible CRM and project management software. The system combines all tools necessary to manage your business in one place. Track and manage your clients' entire life-cycle, from sales opportunities to projects and tasks and eventually to customer service and invoicing. Cloud-Based CRM and project management software that helps you manage all of your work in one place.
ResourceFirst emphasizes prioritization, feasibility and execution as the pillars of successful project and program delivery. Its dynamic features are powerful, yet simple to use. The solution is available for cloud and on-premise installations, helping first-line managers, executives, product managers, R&D, PMO, and EPMO functions to maximize their staff capacity to meet demand. Cloud and on-premise resource and portfolio management tool that enables businesses to align programs and resources with priorities
Kivue Perform delivers concise, visually engaging portfolio information when and where you need it, on any device. Perform increases senior management engagement with your portfolio, helping report and prioritise the portfolio and effective decision making. Perform cuts out hours of inconsistent and time consuming presentation preparation and allows project delivery teams and PMO's to concentrate more on delivery. Perform integrates with other PPM platforms to offer a compelling portfolio portal Concise, visual project portfolio intelligence to engage senior executives any time, anywhere
Slenke is complete software voor teamsamenwerking en projectmanagement. Via de gebruiksvriendelijke en intuïtieve gebruikersinterface kun je meerdere projecten, taken, teamcommunicatie en tijdregistratie op één plek beheren. Slenke is complete software voor teamsamenwerking en projectmanagement.
SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution. The SyncForce Product Succes Platform helps consumer & professional packaged goods manufacturers accelerate product development through better end-2-end communication. Another key hallmark of the solution is the ability to ensure complete and consistent digital availability across all channels and customers. SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution.
Worka is an easy-to-use tool that creatives can use to make an online portfolio. Worka is an easy-to-use tool that creatives can use to make an online portfolio.
Triskell is a cloud-based project portfolio management (PPM) and enterprise performance management (EPM) platform that allows users to plan, prioritize, manage and monitor their organization's initiatives. Triskell PPM includes tools for demand management, capacity management, project portfolio management, application portfolio management, resource management, financial management, classic and agile project management, and IT service management. Triskell is a revolutionary PPM platform that provides an extremely flexible and powerful way to manage different business objectives.
Cloud based software service that provides visibility into the data that is critical to running your business. We have modules that include Project Portfolio Management, Resource Budgeting and Tracking, Customer Relationship and Event Management, Financial Management, Project Appropriate Request, ITPMO, Change Management, Quality Management, Supplier Scorecards, Supplier APQP, Accounts Receivable, Accounts Payable and Operations Roadmap. Cloud based software service that provides visibility into the data that is critical to running your business.
TALAIA is de eerste PPM-tool die is gebouwd volgens de PMBoK-standaard. TALAIA biedt een enkele gestructureerde informatiebron die je een uitvoerende visie op de situatie geeft voor een betere besluitvorming. Plan, organiseer en beheer de voortgang in realtime voor elk project, programma en portfolio. Probeer TALAIA en verbind de wereld van operations en taakbeheer met de wereld van governance! Verenig je processen en ontvang projectrapporten op een snelle en gemakkelijke manier. Plan, organiseer en controleer de voortgang van je projecten. Verenig je informatie en ontvang realtime rapporten van statusprojecten onder de PMBOK-standaard.
Stop searching for spreadsheets, emails and other documents and start managing your projects in one place from start to finish. Its simple and easy to use, no waiting for outdated reports, no more guessing. Just fast answers to the most critical business questions. With all teams linked to the same environment the information is truly 'One Version of the Truth' Project, Program, and Property Management tool developed by construction professionals, allowing for a big picture approach.
Whatever decision you are making TransparentChoice ensures alignment with your strategic goals. From project request to optimized and resourced portfolio, TransparentChoice lets you deliver more business value from your portfolio by picking the best projects, ones that make maximum use of available resources. Helps make other decisions such as procurement, hiring, vendor selection...quicker and with better alignment to business goals. TransparentChoice helps you make decisions that are better aligned with business goals and that enjoy strong support from stakeholder.
K-Ops is a real-time cloud-based web and mobile application that improves collaboration, communication and productivity between all stakeholders on any construction project, regardless of its size or complexity. Manage issues (punchlist), queries (RFIs), documents and equipment centralizing all the info on a simple, user-friendly platform designed for use on the jobsite (mobile app) and in the project offices (Web version). K-Ops helps manage construction operations, facilitating collaboration between the office and jobsite & improving productivity.
Launch, Manage and Track Projects Online Using Project Tracker Project Tracker is a comprehensive project management system. It includes a project request and approval engine, with approval workflows based on project type and budget. Within a project, budgets, milestones, resource plans, status reports, project documents and emails, risks, and issues are stored and easily accessible. Project Tracker simplifies team creation with views of resource availability. Define projects / programs Track the status / progress of projects Track resource availability / workloads Measure costs / results
Tempus Resource, een Gartner 2016 "Cool Vendor," vervangt spreadsheets en voert wat-als-simulaties uit op je resourceportefeuille. Teams voor IT, techniek, resource en ontwikkeling, HR, audits en productmarketing. Als je resourcegroep tussen de 100 en 35.000 resources heeft, is Tempus Resource je beste keuze voor resourcebeheer. FTE op projectniveau, arbeidsuren, % of op kosten gebaseerde resourceplanning. Tot de klanten behoren Siemens, Dell, Zions Bank, Google, Deloitte, Lonza, PepsiCo, Reserve Bank of Australia, Qualcomm, en Nedbank. Gartner 2016 PPM "Cool Vendor" voor resourceplanning. Vervang spreadsheets met wat-als-scenarioplanning voor resources. Omvang van resourcegroep tussen 100-30.000.
Hydra is the only resource centric PPM solution designed to cope with the problems real people in real organisations face. Hydra enables you to deliver more projects on time and budget with your existing resources. You can expect a 10% increase in efficiency within 12 months of using Hydra. Easy to use and quick to install, you will start receiving benefit after 1 week. - What-if scenario and Capacity Planning - Track all your projects, portfolio and resources - Comprehensive reporting Hydra is designed for professional services, IT/software or high-tech manufacturers running projects
BVDash is a cloud-based project management software designed for various industry verticals. The solution offers a dashboard that can be used by project teams to access various systems and tools. Key features include issue management, cost control, project scheduling, dashboards, program management, risk management, scope, document management, time sheets and more. This solution is great for managing small to mega projects Project Management Software for Various Industry Verticals
Project portfolio management solution with agile workflows and reporting built in. Project portfolio management solution with agile workflows and reporting built in.