Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Bezorgrestaurant software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
66 resultaten
Automatiseer je leveringen. De slimme software voert je leveringen automatisch uit door chauffeurs, personeel en klanten gesynchroniseerd te houden. Meer informatie over Shipday
Shipday is een gebruiksvriendelijk softwareplatform dat is ontworpen voor het beheer van lokale leveringen door restaurants, spookkeukens, ultrasnelle maaltijdbezorgers en andere kleine bedrijfjes. Shipday wordt aangedreven door slimme automatisering, realtime locatietracering en sms-meldingen. Het helpt duizenden bedrijven wereldwijd tijd en geld te besparen en tegelijkertijd klanten te verrassen. . Begin je gratis proefversie voor 30 dagen nu - geen creditcard vereist. Meer informatie over Shipday

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
België Lokaal product
Organiseer uw routes, controleer leveringsactiviteiten en bied een superieure klantervaring met Dropons Delivery Management Platform. Meer informatie over Dropon
Organiseer uw routes, controleer leveringsactiviteiten en bied een superieure klantervaring met Dropon's Delivery Management Platform. Verhoog de leveringsefficiëntie met geoptimaliseerde routes Visualiseer de voortgang van de levering en de route van de chauffeur Automatiseer meldingen voor een soepele klantreis Meer informatie over Dropon

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
België Lokaal product
Hou van je laatste kilometers met groener beheer van bezorging van etenswaren en merkeigen klantervaringen van Urbantz. Meer informatie over URBANTZ
Urbantz is het toonaangevende platform voor geplande voedselleveringen in de laatste kilometers. Dit platform stelt de grootste supermarkt- en logistieke bedrijven in staat om hun laatste kilometers op elke schaal duurzaam te beheren, waardoor de zichtbaarheid en controle wordt geboden om de hoeveelheid uitstoot te verlagen, slim toe te wijzen aan vloten, unieke workflows te creëren en merkeigen leveringservaringen te garanderen. Tot de tevreden klanten behoren Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, C Chez Vous en FM Logistic. Meer informatie over URBANTZ

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
België Lokaal product
Het platform helpt bedrijven op het gebied van eten en drinken commissiekosten te vermijden via een merkeigen app, webshop en succesadvies om klanten aan te trekken en te behouden. Meer informatie over EasyOrder
EasyOrder biedt digitale transformatiediensten voor bedrijven op het gebied van eten en drinken door het leveren van een merkeigen app, een webpagina voor direct bestellen en optionele bestelkiosken. Met het EasyOrder-ecosysteem kunnen eindgebruikers vooraf bestellen en online betalen en profiteren van een eersteklas gebruikerservaring. Voordelen zoals speciale aanbiedingen voor apps, loyaliteitssystemen, promoties, couponcodes of exclusieve aankondigingen stellen bedrijven in staat om met hun klanten in contact te komen via relevante content en op maat gemaakte aanbiedingen. Meer informatie over EasyOrder

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen. Meer informatie over Route4Me
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Compleet technologiepakket voor bedrijven op het gebied van bezorging van etenswaren. Meer informatie over Tookan
Compleet technologiepakket voor bedrijven op het gebied van bezorging van etenswaren. Automatisering van orderbeheer, verzending van leveringen, realtime tracking van leveringen en marketingcampagnes om je restaurantbedrijf op te schalen. Beheer alle bestellingen op één plek: slim dashboard waarmee je bestellingen uit alle bronnen op één plek kunt ontvangen en beheren. Volg de volledige cyclus van orderverwerking, vanaf de ontvangst van de bestelling tot de verzending en levering. Onderneem met één klik tijdige acties, zoals het verwijderen, annuleren en opnieuw toewijzen van de levering. Meer informatie over Tookan

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Dispatch Science is een disruptief leveringsbeheersysteem voor de bezorging van etenswaren, koeriers, vervoerders en andere bezorgbedrijven. Meer informatie over Dispatch Science
Dispatch Science is een leveringsbeheersysteem voor bedrijven die actief zijn in de bezorging van etenswaren. Het vereenvoudigt en automatiseert je prijsstelling, dispatching, routebepaling, live tracking en zelfs factureringsactiviteiten. De mobiele chauffeurs-app, het platform op basis van kunstmatige intelligentie en de geavanceerde algoritmen helpen je bij het plannen, uitvoeren en vervullen van de bezorging van etenswaren en dispatchactiviteiten en het bepalen van optimale ordertoewijzingen en routes voor je chauffeurs. Met de API kun je naadloos integreren met andere systemen. Meer informatie over Dispatch Science

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
België Lokaal product
Verbindt de kassa van restaurants met leveringsplatformen zoals Uber Eats en Deliveroo, waardoor online orderbeheer eenvoudig wordt. Meer informatie over Deliverect
Deliverect verbindt Uber Eats, Deliveroo, Takeaway.com en meer bezorgingsplatformen rechtstreeks met het kassasysteem van restaurants, waardoor het online bestelproces wordt geautomatiseerd. Menu's worden centraal beheerd en bestellingen worden direct naar uw kassasysteem gestuurd en in de keuken geprint met een gestandaardiseerde lay-out. Beheer van online bestellingen was nog nooit zo eenvoudig! Meer informatie over Deliverect

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer. Meer informatie over OpenTable

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
CAKE van Sysco heeft zijn POS-systeem ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften van restaurants. Een eenvoudige, intuïtieve en kostenvriendelijke oplossing.
CAKE, van Sysco, heeft zijn POS (Point of Service) gebouwd om aan de eisen van quick- en full service restaurants te voldoen. Het is eenvoudig, intuïtief en kostenvriendelijk. Beheer Quick Service-sp itsuren moeiteloos met lijnreducerende bestelpads die de verkeersstroom regelen en een klantgericht display voor gasten om privé te betalen, een fooi te geven en te ondertekenen vanaf hun eigen scherm. Geef je full-service POS een enorme boost met rijke gastprofielen en automatische tafelstatusupdates. CAKE POS maakt het gemakkelijk voor restaurants om elke dag meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Mad Mobile Restaurant POS

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen.
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen. TouchBistro, dat door Business News Daily vier jaar op een rij is uitgeroepen tot hèt POS voor restaurants, heeft meer dan 23.000 restaurants in meer dan 100 landen een boost gegeven. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning. Meer informatie over TouchBistro

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
talech is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware voor de iPad voor restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven.
Een bedrijf runnen is tijdrovend, maar POS-software van talech helpt taken te stroomlijnen en tijd vrij te maken. Met het intuïtieve ontwerp helpt talech restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven hun activiteiten te vereenvoudigen en inzichten te verkrijgen om betere beslissingen te nemen. Met een paar klikken kunnen verkopers vele handelingen verrichten; inventaris eenvoudig bijhouden; bestellingen splitsen, samenvoegen en aanpassen; medewerkers beheren en arbeidskosten bewaken; loyaliteit opbouwen met het ingebouwde CRM-platform. Inclusief gratis 24/7 ondersteuning. Meer informatie over talech

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
POS voor restaurants, bars en cafés. Compleet systeem voor restaurant- en barbeheer.
Upserve POS is een toonaangevende POS die door duizenden restaurants wordt gebruikt om een uitzonderlijke horeca-ervaring te creëren. Upserve is speciaal ontworpen door restaurantmensen en combineert een gebruiksvriendelijke interface met krachtige POS-functies om je restaurantactiviteiten te moderniseren en stroomlijnen. In combinatie met Upserve HQ en Upserve Payments biedt Upserve POS een zeer geavanceerde POS- en restaurantbeheeroplossing in de sector, speciaal gebouwd om de gastenervaringen te verbeteren. Meer informatie over Upserve

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Square Online Store staat kleine en middelgrote verkopers toe om hun bedrijf te laten groeien met een professionele e-commerce website en geïntegreerde tools.
Met Square Online Store kunnen verkopers hun bedrijf persoonlijk en online laten groeien, met een professionele e-commerce-website en geïntegreerde tools, zoals verkopen via Instagram, verzending, ophalen in de winkel en meer. De automatische integratie met Square voor Retail en Square voor Restaurants synchroniseert naadloos inventaris, artikelen, bestellingen en klantendirectory, zodat verkopers handmatig afstemmen en oververkoop van voorraden voorkomen. Meer informatie over Square Online

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
TapMango is een volledig merkeigen loyaliteitsoplossing en biedt een zeer geavanceerd beloningsprogramma voor detailhandelaars en restaurants.
TapMango is een volledig merkeigen loyaliteitsoplossing en biedt een zeer geavanceerd beloningsprogramma voor detailhandelaars en restaurants. Met TapMango kun je contact maken met klanten via de krachtige functies voor sms/e-mailmarketing, nieuwe klanten verkrijgen door middel van het verwijzingssysteem en promoties via online beoordelingen, de omzet verhogen met flash-verkoop en mobiele bestellingen, naadloos integreren met je POS en nog veel meer. In combinatie met een klantenserviceteam van wereldklasse levert TapMango duizenden tevreden handelaren. Meer informatie over TapMango

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Complete oplossing voor website en winkelwagen voor internethandelaren.
3dcart biedt alles wat je nodig hebt om een online store te creëren, te beheren en te laten groeien. In tegenstelling tot de meeste e-commerceplatforms, hoef je geen extra apps of thema's te kopen of transactiekosten te betalen. Er zijn meer dan 200 ingebouwde functies, waaronder de mogelijkheid om nieuwsbrieven te verzenden, met je klanten te chatten, een partnerprogramma, wensenlijst en een krachtig productbeoordelingssysteem te hebben, en nog veel meer. Betaal een vast maandelijks bedrag dat begint vanaf slechts $ 19/maand. Meer informatie over Shift4Shop

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
OptimoRoute krijgt de klus geklaard. De gebruiksvriendelijke software plant en optimaliseert binnen enkele seconden routes voor maaltijdbezorgers.
OptimoRoute helpt maaltijdbezorgers om een uitstekende service te bieden. Met behulp van geavanceerde algoritmen plant en optimaliseert OptimoRoute routes binnen enkele seconden. Er is een eenvoudige interface en daaronder vind je een eindeloze voorraad handigheidjes, functies en snelkoppelingen. Het is eenvoudig te gebruiken, past zich aan je behoeften aan en krijgt de klus geklaard. OptimoRoute-klanten verlagen de brandstof- en rijkosten met 20% en maken tijd vrij voor belangrijkere dingen, zoals de groei van het bedrijf. Meer informatie over OptimoRoute

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één softwareoplossing die Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarom POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniform systeem. Dit betekent dat je maar één volledige software hoeft te gebruiken om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
DoorDash is een online oplossing voor het bezorgen van etenswaren die restaurants en klanten on-demand bezorging en afhalen biedt.
DoorDash is een online oplossing voor het bezorgen van etenswaren die restaurants en klanten on-demand bezorging en afhalen biedt. Meer informatie over DoorDash

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
B2C- en B2B-oplossingen voor voedsellogistiek, inclusief gedeeltelijke levering, overlevering en terugkerende routes voor maaltijdabonnementsdiensten.
De software biedt end-to-end oplossingen voor B2C- en B2B-voedsellogistiek. Plan duizenden leveringen en ophalingen tegelijk, gebruik terugkerende routes om tijd te besparen en documenteer overleverin g en gedeeltelijke levering. Met Track-POD kunnen voedselfabrikanten, groothandelaren, distributeurs, horecabedrijven en bedrijven voor voedselabonnementen elke keer volledig en op tijd leveren. Meer informatie over Track-POD

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Routific optimaliseert de routes en bespaart je tijd. Het platform maakt het leven gemakkelijk voor bezorgbedrijven.
Heb je er genoeg van om uren door te brengen met pogingen om onhandige bezorgroutes zelf in kaart te brengen? Met Routific kun je binnen enkele minuten geoptimaliseerde routes plannen en verzenden. R outific wordt vertrouwd door honderden van de meest efficiënte bezorgbedrijven over de hele wereld. De software kan je helpen bij het beheren van je leveringsactiviteiten, of je nu pakketten, verse producten of meubels vervoert. Routific helpt je sneller en op tijd te leveren, je chauffeurs te volgen en je kosten per levering te verlagen. Meer informatie over Routific

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
De software van Onfleet vereenvoudigt je lokale bezorgingsactiviteiten van begin tot eind. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
De moderne, aantrekkelijke Onfleet-software voor leveringsbeheer maakt het voor koeriers gemakkelijk om hun lokale leveringen te beheren en te analyseren. Onfleet bevat intuïtieve smartphone-apps voor chauffeurs, een realtime webdashboard voor dispatchers en geautomatiseerde sms-meldingen, en voor je klanten is er een functie voor het volgen van de chauffeur. De API ondersteunt integratie in online bestellen en andere systemen. Deze software heeft al miljoenen leveringen voor koeriers in meer dan 60 landen over de hele wereld mogelijk gemaakt. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over Onfleet

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Een robuust SaaS-product dat je helpt meer dan 15% van de logistieke kosten te besparen door je wagenpark, distributieroutes en capaciteit te optimaliseren.
LogiNext Mile is geavanceerde software voor laatste mijl distributie en route-optimalisatie waarmee je kosten kunt besparen door het optimaliseren van je leveringsroutes, het automatiseren van de toewijzing van leveringsresources en het plannen van de verzending, terwijl alle bewegingen op de grond dynamisch worden gevolgd. LogiNext Mile wordt wereldwijd beoordeeld als de beste oplossing en biedt de meest uitgebreide oplossing voor distributielogistiek en optimalisatie van bezorgroutes, waardoor je routeplanning en resourcebeheer vlekkeloos verloopt. Meer informatie over LogiNext Mile

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Voeg in enkele minuten online bestellen toe aan de website van je restaurant. Beheer binnenkomende bestellingen, afhalingen en bezorging van etenswaren vanuit een eenvoudige mobiele app.
Neem online bestellingen op voor afhalen, bezorging van etenswaren en bediening aan tafel vanaf een eenvoudig, elegant platform. Update menu's en prijzen, bekijk verkooprapporten en start marketingcam pagnes op meerdere restaurantlocaties vanuit elke webbrowser. Het wordt allemaal gemakkelijk gemaakt met GloriaFood. Maak binnen enkele minuten je gratis account aan en voeg online bestellen toe aan de website van je restaurant. Meer informatie over GloriaFood

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Cateringsoftware die is ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Eenvoudig maar robuust.
Ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Onbeperkt aantal gebruikers/evenementen/bestellingen. Maak voorstellen met ingebouwde elektronisc he handtekeningcontracten, evenementen, BEO's, bied online bestelmogelijkheden en meer. Rapid Order Interface maakt het eenvoudig om evenementen en voorstellen te maken. Met Kitchen Production Reports (met slepen en neerzetten-functionaliteit) kun je rapporten maken die daadwerkelijk worden gebruikt. Met Delivery Manager en de Uber-achtige app kun je snel leveringen verzenden en klanten verblijden. Meer informatie over CaterZen

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
OnnaWay is een systeem voor de bezorging van etenswaren.
OnnaWay is een systeem voor de bezorging van etenswaren. Het biedt bedrijven een snel en gemakkelijk koeriersysteem. - Verzend bestellingen naar werknemers in seconden - Volg eenvoudig je chauffeurs op een kaart - Beste routing voor chauffeurs - Zie realtime bestelstatus - Zie start- en voltooitijden - Zie realtime de geschatte aankomsttijden voor bestellingen - Geef klanten een geschatte aankomsttijd voor bestellingen - Online bestellen voor klanten. Bedrijven die OnnaWay gebruiken, hebben hun omzet in het eerste jaar gemiddeld met meer dan 43% verhoogd. Meer informatie over OnnaWay

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
OnTime 360 is een koerierssoftwarebedrijf dat een groot aantal functies biedt tegen een lage prijs. Gegarandeerd.
OnTime 360 is een hoog beoordeelde softwareoplossing voor koeriers. Het platform biedt een steeds verbeterende softwareoplossing voor leveringsbeheer die je bedrijf op schema en op tijd en altijd verbonden met je team en klanten houdt. OnTime 360 biedt meer functies tegen een lagere prijs. Inclusief een aanpasbaar webportal voor klanten, internationale ondersteuning voor bijna 300 landen, een flexibele prijsstructuur voor klanten en geavanceerde planning van routestops. Meer informatie over OnTime 360

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Beheer je restaurant zoals je het altijd al hebt gewild (sneller) met Square for Restaurants. Het is ontworpen voor zowel de klantgerichte kant van je bedrijf als achter de schermen.
Square for Restaurants is gearriveerd: het volledig nieuwe platform met software, hardware en betalingen dat je hele restaurant- of barbedrijf stroomlijnt. Blijf op de hoogte van je tafels door je plattegrond aan te passen met alle gedeeltes die je nodig hebt. Van ontbijt tot lunch en seizoensgebonden specialiteiten, maak alle menu's die je nodig hebt en wissel ze om met één tik. Vrijwel alles kan aangepast worden. Gemakkelijke en versnelde rapporten voor elk kleinste dingetje. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Restaurants

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Perfectioneer je bezorgings- en afhaalactiviteiten voor een snellere service met HungerRush.
Bezorging is de meest unieke en veeleisende sector van de foodservicesector. Het systeem van HungerRush voor het beheer van bezorging en restaurants brengt één enkele oplossing samen voor het aannemen van bestellingen, keukenproductie, chauffeurs en rapportage. Meer informatie over HungerRush

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Voordelig, gemakkelijk te gebruiken cloudgebaseerd POS voor restaurants van elke omvang, bevat callcenter, inventaris en meer. Vertrouwd door restaurants wereldwijd.
Sapaad is ideaal voor kleine cafés tot restaurants met meerdere ketens. Sapaad regelt inloop, dineren, levering aan huis en online bestellingen. Het pay-as-you-go-model en tariefplannen beginnen vanaf slechts $ 59 per maand en passen in elk budget. Sapaad is gebruiksvriendelijk en apparaatonafhankelijk; geen gedoe met IT. Voor restaurants geoptimaliseerd voorraadbeheer, receptbeheer, menucreatie, callcenterbeheer, live bedrijfsdashboard met uitgebreide rapporten, keukenweergavesysteem en nog veel meer. Probeer Sapaad vandaag nog gratis. Meer informatie over Sapaad

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Groothandelsbakkerijen: online bestellen, voorraadbeheer, traceerbaarheid van de toeleveringsketen. ingebouwde AR. Praten met QuickBooks en Xero.
Bezorging van etenswaren: online bestellen en factureren; aangepaste prijzen per klant per artikel; doorlopende bestellingen; debiteurenrapporten en rapporten van de brutowinst; praten met QuickBooks en Xero; recepten, traceerbaarheid van de toeleveringsketen, inkooporders en voorraadbeheer. Distributie: route-optimalisatie, pakbonnen, chauffeursrapporten; live gps-tracking; direct leveringsbewijs per e-mail. CRM. Strakke, simpele interfaces. Je gegevens worden ingesteld en je krijgt onbeperkte training via telefoon en e-mail. Uitstekende klantenservice. Meer informatie over Mountain Stream Bakery Software

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Yelo is een totaaloplossing om binnen 24 uur je bedrijf voor de bezorging van etenswaren zoals Ubereats, Instacart, enz. te creëren.
Yelo is een SAAS-softwareoplossing voor de marktplaats met meerdere leveranciers voor bedrijven in de bezorging van etenswaren. Yelo biedt de lokale ondernemers een compleet technisch pakket om hun bedrijfsactiviteiten uit te voeren en te automatiseren: van bestellen en levering tot marketing automation. Met meer dan 50 integraties in betalingen, marketing en boekhouding is Yelo zeer krachtige software voor de marktplaats met meerdere leveranciers voor je online bestelbedrijf. Meer informatie over Yelo

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Online bestel- en marketingsysteem voor restaurants om bestellingen op te nemen via internet, mobiel en Facebook met behulp van hun bestaande betalingssystemen.
Online bestel- en marketingsysteem voor restaurants om bestellingen op te nemen via internet, mobiel en Facebook met behulp van hun bestaande betalingssystemen. Meer informatie over Orders2.me

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
eLogii is toonaangevende software voor leveringsbeheer die route-optimalisatie en dispatching automatiseert voor de bezorging van etenswaren en restaurants.
eLogii is toonaangevende cloudgebaseerde software voor leveringsplanners voor bezorging van etenswaren, restaurants, dark kitchens, supermarkten en afhaalrestaurants. eLogii verenigt de logistiek, van het afhalen en afleveren van bestellingen tot multi-stop routering en optimalisatie, en helpt je om het moeiteloos te beheren, van de keuken tot de deur van de klant, tot de volgende bestelling. Met eLogii kun je dispatching automatiseren, realtime zichtbaarheid krijgen over voertuigen en chauffeurs, bewijs van levering krijgen en retouren afhandelen. Meer informatie over eLogii

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Betaalbare, gebruiksvriendelijke, functierijke en 100% meertalige oplossing voor het verkooppunt- en winkelbeheer in restaurants.
Betaalbare, gebruiksvriendelijke, functierijke en 100% meertalige oplossing voor het verkooppunt- en winkelbeheer in restaurants. Meer informatie over Aldelo Express POS

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
De GSMtasks-software voor het beheer van de bezorging van etenswaren stelt bezorgmanagers en koeriers in staat om hun dagelijkse leveringen met gemak te plannen en te analyseren.
De GSMtasks-software voor het beheer van de bezorging van etenswaren stelt bezorgmanagers en koeriers in staat om hun dagelijkse leveringen met gemak te plannen en te analyseren. Door het optimalisere n van je bezorgroutes kunnen je chauffeurs aanzienlijk meer taken uitvoeren in minder tijd en tegelijkertijd de klanttevredenheid verhogen. Er is een intuïtieve app voor chauffeurs, een realtime webdashboard voor dispatchers en voor klanten geautomatiseerde sms-meldingen en een functie voor het volgen van de chauffeur. De API zorgt voor integratie met je huidige systemen. Meer informatie over GSMtasks

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Met BentoBox kunnen restaurants hun aanwezigheid, winst en relaties zelf rechtstreeks via hun website beheren.
Met BentoBox kunnen restaurants hun aanwezigheid, winst en relaties zelf beheren. Het horecaplatform verstoort diensten van derden die tussen het restaurant en de gast komen. BentoBox zet het restaurant op de eerste plaats en biedt tools die zorgen voor inkomsten met hoge marges, rechtstreeks via de website van het restaurant. BentoBox wordt vertrouwd en gewaardeerd door meer dan 5000 restaurants wereldwijd, waaronder Union Square Hospitality Group, Eleven Madison Park, Lukes Lobster, Artichoke Pizza en meer. Meer informatie over BentoBox

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Stroomlijn de bezorging van etenswaren met Oracle Simphony POS. Integreer Oracle GloriaFood online en bestel gratis.
Oracle Simphony POS maakt de bezorging van etenswaren van je restaurant efficiënt, gemakkelijk en winstgevend. Deze cloudgebaseerde POS helpt restaurants om moeiteloos online bestellingen, keukenactiv iteiten, inventaris, menu's, bezorgingspersoneel en externe partijen, loyaliteitsprogramma's en meer te beheren op één platform. Realtime analyses zijn inbegrepen, zodat je altijd een overzicht hebt van de kosten, van de verkoop en de prestaties van je bezorgpartner. De open API (Application Programming Interface) en uitgebreide cloudmarktplaats van Simphony biedt onbeperkte flexibiliteit. Meer informatie over Simphony POS

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Thrive Pizza POS biedt een uitgebreide technologiesuite die is gebouwd met de unieke behoeften van pizzeria's en bezorgrestaurants in gedachten.
Dit platform bestaat uit voormalige restauranthouders, managers, obers en serveersters. Het bestaat uit innovatienerds, chefs en technologiegoeroes. In samenwerking is een volledige suite van restauranttechnologie gebouwd die je helpt je eetbare meesterwerken bij de mensen te krijgen. Thrive Pizza POS, met ingebouwd bezorgbeheer, biedt pizzeria's en bezorgrestaurants de mogelijkheid om tegen een betaalbare prijs dezelfde geavanceerde technologie te gebruiken als de nationale ketens. Meer informatie over Thrive

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Cloudgebaseerde software voor verkooppunten, met toegang tot krachtige tools voor bedrijfsvoering en analyse. Eenvoudig te gebruiken, eenvoudig te installeren.
Poster is een tablet- en browsergebaseerde software voor verkooppunten, zoals cafés, restaurants en winkels. Dankzij de veelzijdige POS (Point of Sale)-app van Posters kan de klantenservice worden gestroomlijnd: bestellingen worden rechtstreeks naar de keuken gestuurd, obers kunnen rechtstreeks aanbiedingen en kortingen toepassen en alle gegevens worden onmiddellijk verwerkt. Voor alle bestellingen toegang tot statistieken en rapportages via de beheerconsole of de Poster Boss-app. Installeer het binnen 15 minuten en begin meteen met geld en tijd te besparen. Meer informatie over Poster POS

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Een platform voor activiteiten, marketing en gastbetrokkenheid voor restaurants, hotels, nachtclubs en uitgaansgelegenheden.
Van buurtrestaurants tot internationale horecagroepen met meerdere concepten, SevenRooms stelt operators in staat om zinvolle, directe relaties met gasten aan te gaan en te cultiveren en uitzonderlijk e gastervaringen te leveren. Het reserverings-, zitplaatsen- en gastbetrokkenheidplatform biedt operators de tools die ze nodig hebben om directe relaties met gasten te ontwikkelen, de omzet te verhogen en persoonlijke service en marketing mogelijk te maken. Meer informatie over SevenRooms

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
M-TOOLS is het volledig flexibele technologieplatform voor het bouwen, lanceren en opschalen van nieuwe mobiliteits- en logistieke diensten.
M-TOOLS is het volledig flexibele technologieplatform voor het bouwen, lanceren en opschalen van nieuwe mobiliteits- en logistieke diensten: kickstart innovatieve ritten- en ritpooldiensten, exploiteer station-gebaseerd en variabel delen en geef kracht aan uiterst efficiënte bezorgingsdiensten. M-TOOLS biedt alle technologie die je nodig hebt, van mobiele apps en dashboards tot telematica en API's. Modulaire componenten minimaliseren de ontwikkeltijd en bieden maximale flexibiliteit om jouw bedrijf te transformeren en op te schalen. Meer informatie over MotionTools

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Gratis online bestelplatform dat elk bedrijf helpt eten online te verkopen via zijn website en sociale media en marketing en bestellingen af te handelen.
DeliverAI is een nieuwe, eenvoudige en efficiënte oplossing om je restaurant in minder dan 30 minuten online te krijgen. Door de moeiteloze integratie met logistieke dienstverleners, analytics en sociale media is DeliverAI in staat om bestellingen te genereren en af te handelen via meer dan 100 verschillende kanalen, inclusief promotie, loyaliteit en het volgen van bestellingen. DeliverAI werd in oktober 2020 gelanceerd in Dubai en heeft moeiteloos meer dan 100 klanten wereldwijd bereikt. Meer informatie over DeliverAI

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
MTS-1 is een transportbeheersysteem dat is gespecialiseerd op de laatste kilometers. De SaaS-software maakt optimalisatie en traceerbaarheid mogelijk.
MTS-1 is een transportbeheersysteem dat is gespecialiseerd voor de laatste kilometers. Vanuit je magazijnen of je winkels is MTS-1 de ideale tool voor het beheren van de optimalisatie en traceerbaarh eid van je laatste kilometers. De belangrijkste kenmerken van MTS-1 zijn: - een complete module voor ritoptimalisatie; - een krachtige mobiele toepassing voor je chauffeurs; - efficiënte live tracking-schermen voor je beheerders; - aanpasbare sms voor je eindklanten. Meer informatie over MTS-1

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking
Laat je klanten rechtstreeks bestellen via je website.
Laat je klanten rechtstreeks bestellen via je website: met je merkeigen online bestelplatform kunnen je klanten bestellingen rechtstreeks op je website plaatsen in plaats van via externe aggregators, en hoef je niet voor elke bestelling commissie te betalen. Ace ondersteunt ook naadloze integraties met je CRM-systemen en loyaliteitsbeheer, waardoor je een beter beheer van je gegevens en klanten kunt realiseren. Meer informatie over LimeTray

Functies

  • Voor restaurants
  • Online bestellen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bezorging van voedsel
  • Keuken- en menubeheer
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Live-tracking