Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Resource planning software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
268 resultaten
Beheer de resources van je team op een samenwerkingsplatform waarmee je de werklast van je team effectief kunt plannen, inplannen en controleren. Meer informatie over monday.com
Beheer de resources van je team op een samenwerkingsplatform waarmee je het werk van je team effectief kunt plannen, inplannen en reguleren. Verenig eerst de werkruimte van je team door al je tools met één platform te verbinden met behulp van meer dan 40 robuuste integraties, aangepaste automatiseringen en apps van derden. Maak vervolgens gebruik van die verbeterde zichtbaarheid om de voortgang van lopende projecten te volgen en weloverwogen beslissingen te nemen over de bandbreedte van je team. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Meer informatie over Float
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
JetBrains Space is een geïntegreerd platform dat de pijplijn voor softwareontwikkeling, communicatie, project- en resourcebeheer met elkaar verbindt. Meer informatie over Space
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige softwareontwikkelingspijplijn met tools voor directe communicatie en het beheer van teams en projecten. Space biedt organisatorische en communicatietools om je middelenbeheer effectief te maken: een teamgids voor het beheer van de organisatiestructuur van het bedrijf, beheer van vakanties, afwezigheden en locaties, chats, сollaboratieve documenten en blogs, vergaderbeheer, persoonlijke agenda's en takenlijsten voor taakbeheer. Meer informatie over Space

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Maximaliseer de winstgevendheid met geoptimaliseerd gebruik en snellere toewijzing van middelen. Meer informatie over Polaris PSA
Verbeter de prestaties en inkomsten van je project door snel middelen aan de juiste projecten toe te wijzen en een effectief gebruik te waarborgen. Gemiddeld zien klanten een toename van ten minste 10% in het gebruik van middelen. Ontdek verborgen kansen voor het gebruik van middelen met gecentraliseerd middelenbeheer om je projectwinst te verbeteren. Optimaliseer de toewijzing van middelen met SmartMatch, het AI-aangedreven systeem voor aanbeveling van middelen dat op basis van meerdere criteria de beste middelen voorstelt. Meer informatie over Polaris PSA

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Meer informatie over Forecast
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Wijs mensen toe aan meerdere projecten en bepaal hoeveel uur ze beschikbaar zijn om aan elk project te werken. Met rode balken kun je gemakkelijk zien wie er overboekt is, zodat je projecten kunt verplaatsen voordat je team uitgeput raakt. Met de lay-out van Forecast kun je gemakkelijk zien wanneer je nieuw werk kunt aannemen en wie er beschikbaar is om eraan te werken. Meer informatie over Forecast

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Stroomlijn de manier waarop je je bedrijfsmiddelen toewijst aan projecten dankzij het alles-in-één platform voor resourcebeheer. Eenvoudig en intelligent. Meer informatie over Napta
PickYourSkills is software voor project- en resourcebeheer die projectgestuurde bedrijven helpt bij het automatiseren van personeelsverzoeken en het online inplannen van mensen en andere bedrijfsmidde len. Het platform digitaliseert vaardighedenbeheer en 360-graden feedback om de beste personeelsbeslissingen te nemen. On-demand dashboards en e-mailmeldingen zorgen ervoor dat iedereen op de hoogte blijft. Verhoog je omzet, bespaar tijd en zorg dat je werknemers tevreden zijn met hun projecten. Meer informatie over Napta

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Franstalige ERP-tool. Het helpt IT-servicebedrijven, adviesbureaus en technische bedrijven met de verkoop, HR en administratie. Meer informatie over BoondManager
Franstalige ERP-tool. Het helpt IT-servicebedrijven, adviesbureaus en technische bedrijven met de verkoop, HR en administratie. Meer informatie over BoondManager

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Client PSA, de nummer 1 beoordeelde Salesforce Professional Services (PSA)-software op AppExchange voor het MKB, en we zijn er trots op! Meer informatie over Klient PSA
Als u op zoek bent naar een manier om uw professionele dienstverleningsprojecten van begin tot eind te beheren, dan is Klient PSA het platform voor u. We hebben het ontworpen met klanten als kern, zodat u gemakkelijk met hen kunt samenwerken tijdens het verkoop- en serviceleveringsproces. Bovendien kunt u met ons krachtige platform alle aspecten van de levenscyclus van uw project volgen en beheren - van offertes en contracten tot tijdregistratie, facturering en rapportage. Klaar om te zien hoe Client PSA uw bedrijf kan veranderen? Meer informatie over Klient PSA

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Project Monitor is een op maat gemaakte oplossing voor het beheren van projecten. Met PM is projectmanagement elke dag voor iedereen toegankelijk. Meer informatie over Project Monitor
Project Monitor, ontwikkeld door de VIRAGE Group, is alles-in-één en op maat gemaakte software om eenvoudig jouw projecten en portfolio te beheren. Deze oplossing biedt een volledig scala aan webtools voor samenwerking (portfoliobeheer, middelenbeheer, taakbeheer, teamwerk en samenwerking). Beschikbaar in SaaS, maar ook als lokale integratie. Maakt projectmanagement voor iedereen toegankelijk, elke dag. Meer informatie over Project Monitor

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Wijs je resources toe en pas ze gedurende de duur van projecten aan om deadlines te halen. Meer informatie over Matrix Resources
Met Matrix Resources kun je resources toewijzen en gedurende de duur van projecten aanpassen om deadlines binnen een gedefinieerd financieel kader te halen. Het betekent ook dat je de middelen en resources in een beheersysteem voor meerdere locaties kunt bundelen dankzij een boomstructuur die gemakkelijk te bekijken en te organiseren is. Ten slotte kun je ook de voortgang van taken controleren om ervoor te zorgen dat ze op de juiste manier worden gerangschikt om onderbrekingen in de werklast en verlies van resources te voorkomen. Meer informatie over Matrix Resources

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Asana is een tool voor het beheer van resources die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Wrike is software voor enterprise resource planning met Gantt-diagrammen, dashboards, rapportage, urenregistratie en geavanceerde beveiliging.
Wrike is software voor enterprise resource planning die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Verbeter de enterprise resource planning van je onderneming met middelenbeheer en -toewijzing, prestatierapporten, Gantt-diagrammen, urenregistratie, werklastoverzichten en bedrijfsbrede zichtbaarheid, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te versnellen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Webgebaseerde marketingbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront haalt het giswerk uit resourcebeheer door op ondernemingsniveau zicht te bieden op de toezeggingen van teamleden. Met behulp van robuuste tools en een groot aantal weergaven kunnen managers precies zien welke hulpbronnen ze hebben, en deze vervolgens op een effectieve manier toewijzen om teamworkloads met zwier in balans te brengen. Gebruik ingebouwde tijdregistratie, projectplanning, taakplanning, controle van middelen en rapportagefunctionaliteit om je werk te plannen, benodigde inzichten te verzamelen en je hulpbronnen van begin tot einde te beheren. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
NetSuite zorgt ervoor dat het juiste personeel op de juiste manier wordt toegewezen gedurende de levenscyclus van het project voor een betere benutting van de middelen.
NetSuite biedt een oplossing voor resource management die helpt bij het optimaliseren van personeelsinzet door kantoortijd te minimaliseren en ervoor te zorgen dat gekwalificeerde personeelsmiddelen aan de juiste projecten werken. Met één enkele actuele wereldwijde pool van personeelsprofielen kun je eenvoudig vaardigheden, interesses, ervaring, werkvoorkeuren, beschikbaarheid en meer bijhouden. Door hun middelen efficiënt te beheren kunnen bedrijven hun winstmarges optimaliseren, de factureerbare inzet verbeteren, talent behouden en de klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Teamwork heeft alle functies die je nodig hebt om effectief samen te werken, communicatie te vereenvoudigen en projectinformatie te centraliseren, om projectmanagement sneller en efficiënter te maken. Gebruik Teamwork om alles te beheren, van het leveren van klantprojecten en het uitvoeren van marketingcampagnes tot sprintplanning en nieuwe website-ontwerpen. Meer informatie over Teamwork

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
LiquidPlanner is software voor middelenbeheer waarmee je in één oogopslag kunt zien waar je team aan werkt.
LiquidPlanner integreert middelenbeheer rechtstreeks in de workflow voor projectmanagement. In tegenstelling tot traditionele projectmanagementsoftware die het inzetten van te veel mensen en geld te gemakkelijk maakt, toont deze dynamische tool voor projectmanagement je niet alleen waar al je middelen zijn toegewezen, maar kun je ook werk en middelen verschuiven om deze problemen op te lossen. Geen verrassingen, geen rampen. Meer informatie over LiquidPlanner

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Bitrix24 het populairste gratis platform voor projectplanning en resourcebeheer dat door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt.
Bitrix24 is een toonaangevende gratis cloudgebaseerde, mobiele en lokale (open source-code) oplossing voor projectmanagement die door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Onbeperkt aantal taken, projecten, Gantt-diagram, taakafhankelijkheden, urenregistratie, resourceplanning, offertes, facturatiebeheer - gratis. Ondersteuning voor Engels, Duits, Spaans, Portugees, Chinees, Russisch en vele andere talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Je kunt nu elk bedrijfsmiddel zien en beheren, binnen elk project, bij elke fase van de projectcylus, over de hele organisatie, op één plek.
Mavenlink stelt bedrijven in staat onmiddellijk inzicht te krijgen in het gebruik van teams en de productiviteit, en om middelen effectief en efficiënt toe te wijzen aan bepaalde projecten. Weet wat voor impact elk project en bedrijfsmiddel onder aan de streep heeft en neem beter geïnformeerde wervingsbeslissingen bij de werving voor nieuwe projecten. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Meer informatie over Kantata

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Targetprocess is een visueel platform waarmee je op een flexibele manier kunt implementeren en opschalen binnen je gehele onderneming.
Targetprocess is een agile tool voor portfoliobeheer waarmee het agile-systeem kan worden ingezet en geschaald binnen je onderneming. Met name geschikt voor middelgrote tot grote bedrijven. Gebruik SAFe, LeSS of implementeer je eigen framework om zakelijke flexibiliteit te bereiken en de waarde door de hele organisatie te zien stromen. Visualiseer bedrijfsdoelstellingen, strategische thema's en initiatieven. Evalueer en prioriteer binnenkomende projectverzoeken. Erkend in het Magic Quadrant van Gartner voor Agile tools voor ondernemingsplanning. Meer informatie over Targetprocess

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Aha! is populaire roadmapsoftware – vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven.
Aha! Roadmaps is het complete productbeheerpakket om strategie te bepalen, ideeën vast te leggen, functies te scoren, en visuele plannen te delen. Het bevat Aha! Ideas Essentials voor crowdsourcing en feedback. Als je op zoek bent naar een complete oplossing voor ideeënbeheer, kies dan voor Aha! Ideas om feedback te centraliseren, aanvragen te prioriteren en live empathiesessies te houden. Kom meer te weten en begin met een gratis proefversie van 30 dagen van Aha! Roadmaps of Aha! Ideas op de website. Meer informatie over Aha!

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Met Paymo kun je vanaf één en hetzelfde platform resources beheren, werktijden bijhouden, je klanten factureren en de winstgevendheid meten.
Paymo is een intuïtieve oplossing voor werk- en projectmanagement voor kleine bedrijven waarmee je vanaf één en hetzelfde platform human resources kunt plannen en beheren, werktijden bijhouden, je klanten factureren, online betaald worden en de winstgevendheid meten. Zo kun je de volledige levensduur van een project volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder dat je verschillende apps moet gebruiken en betalen. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's Meer informatie over Replicon

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
De snelle, flexibele manier om mensen en projecten in te plannen. Beheer elke resource, volg de beschikbaarheid in real time en wijs werk toe.
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om resources en projecten te plannen. Beheer mensen, apparatuur en vergaderzalen op één plek. Organiseer je team zoals je wilt en vind snel wie je nodig hebt. Wijs werk toe, reserveer vrije tijd en bewerk roosters in enkele seconden. Volg de beschikbaarheid in real time en vermijd onrealistische werkbelastingen. Houd je team op de hoogte met persoonlijke dashboards en e-mails over de dagelijkse planning. Analyseren van bezettingsgraden, klanten en projecten voor nauwkeurigere prognoses en budgetten. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
ActiveCollab Workload is een visuele tool voor het beheer van middelen ontworpen voor bureaus en creatieve professionals.
ActiveCollab Workload geeft je een realtime overzicht van waar mensen aan werken en hoe de projecten verlopen. Je kunt de capaciteit van elk teamlid zien en een werklastrooster leveren dat past bij hun sterke punten en beschikbaarheid. Dit betekent elke keer een realistische verdeling van de werklast en snelle toewijzing van middelen. Het geeft je een duidelijk perspectief van alle opdrachten voor alle projecten, zodat je je werk beter kunt plannen en je projecten op tijd en binnen het budget kunt leveren. Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Online software voor Gantt-grafieken voor projectmanagement. Intuïtieve interface, aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen.
GanttPRO is online software voor Gantt-grafieken die wereldwijd wordt vertrouwd door 350.000 gebruikers. Project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende sferen gebruiken deze software om te zorgen dat hun planning eenvoudig blijft, teamleden betrokken blijven en klanten/partners steeds op de hoogte worden gehouden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie! Meer informatie over GanttPRO

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Meer informatie over ProjectManager.com

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes.
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking. Beheer projecten, taken, bronnen, roosters, uitgaven, problemen, risico's en nog veel meer vanaf één plek, zodat je team kan besparen op licentiekosten en geen meerdere tools meer hoeft te gebruiken. De rapportagesystemen en dashboards zijn de beste in de sector en met de ingebouwde werkstroomtool kun je dingen automatiseren die je nog nooit voor mogelijk hebt gehouden. Met succes gebruikt door kleine teams, populaire merken en Fortune 500-bedrijven. Probeer het zelf! Meer informatie over Celoxis

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Easy Projects is een end-to-end platform voor project- en middelenbeheer, ontworpen voor teams in marketing, IT en operations.
Easy Projects is end-to-end software voor project- en middelenbeheer die is ontwikkeld voor middelgrote tot grote ondernemingen in verschillende sectoren. Easy Projects geeft je inzicht in "Wie werkt aan wat" en "Wie moet aan een taak of project worden toegewezen". Bekijk de werklast, factureerbare tijd en toekomstige capaciteit van je team en van individuele medewerkers, samen met één centrale plek om tijd en werk (en nog veel meer) bij te houden. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Plan je projecten en taken met Streamtime. Prachtig ontworpen taakplanning en tijdsindeling voor creatievelingen.
Gebruik Streamtime om je taken te plannen en je team in te roosteren. Houd uren, tarieven, resterend budget en nog veel meer rechtstreeks bij vanuit het takenscherm. Plan tijd in op het ‘Te doen'-sche rm van je team of richt je op het grotere geheel met behulp van het roosterprogramma. Streamtime is prachtig ontworpen en intuïtief in gebruik. Integreer boekhouding met Xero en Quickbooks en gebruik de Zapier-integraties om verbinding te maken met Google, Slack en vele andere tools. Beheer je creatieve bedrijf met Streamtime – plan taken in, houd de tijd bij, rooster teams in. Meer informatie over Streamtime

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun projectmiddelen effectief en met meer gemak en transparantie te beheren.
Haal het giswerk uit resource management met de cloudgebaseerde oplossing van Admation voor resource management. Admation verandert de manier waarop marketeers en reclamebureaus hun toenemende werklast beheren door een tool aan te bieden waarmee je projectmiddelen eenvoudiger en efficiënter kunt plannen, inroosteren en bijhouden. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer een resourceplanner, urenregistratie, taakbeheer, tool op basis van slepen en neerzetten voor het opnieuw toewijzen van taken, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Meer informatie over Admation

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van aangepaste toepassingen voor resourcemanagement, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor resourcemanagement, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Moeiteloze projectplanning en samenwerking. Visuele projectplannen, teamcommunicatie, teamresources en meer in één intuïtieve tool.
TeamGantt betekent een moeiteloze samenwerking en planning voor projecten. Alles wat je nodig hebt om je werk te plannen en uit te voeren op één plek. Intuïtieve, aantrekkelijke Gantt-diagrammen gecombineerd met communicatie op taakniveau, bestandsuitwisseling, teamresources en meer, gecombineerd in een aantrekkelijke interface. Proberen is overtuigd worden, meld je vandaag nog aan voor de gratis proefversie van 14 dagen! Meer informatie over TeamGantt

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Online samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers met interactieve Gantt-diagrammen waarmee je resources en taken kunt plannen en projecten beheren.
Ganttic is een online platform voor resourceplanning en projectportfoliobeheer. Teams kunnen hun resources efficiënter gebruiken - door planningsconflicten te elimineren, de workflow te prioriteren en capaciteitslacunes te markeren. Gantt-diagrammen bieden managers een hoogwaardig overzicht van hun beschikbare personeel, voertuigen, apparatuur en faciliteiten, en het platform is uitgerust met functies zoals planning op basis van slepen en neerzetten, bijhouden van het gebruik van resources en geautomatiseerde rapporten. Meer informatie over Ganttic

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
De beste en meest betaalbare tools voor projectmanagement voor middelgrote tot grote bedrijven. Ga eenvoudig en inzichtelijk te werk en boek resultaten met WorkOtter.
Minimaal 10 gebruikers. Installatiekosten vereist. WorkOtter maakt je projectmanagement eenvoudig en zichtbaar. Ontvang de beste tools die je nodig hebt om je werk te vereenvoudigen, tegen de beste prijs. Houd het simpel met professionele functies. Ingebouwde rapportage | Tool voor wat-als-scenario's | Voorspellingen versus gebruiksinzichten | Eenvoudige en aanpasbare dashboards | Vlotte integratie met Excel, MS Project, Office365 | Duidelijke en responsieve interface | Snelle installatie | Taken en planning centraliseren | Cloudgebaseerd Meer informatie over WorkOtter

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Geef teams de mogelijkheid om het werk te leveren dat ertoe doet met Planview Clarizen-software voor het beheer van bedrijfsbrede werk- en projectportfolio's.
Planview Clarizen is een bekroonde oplossing voor werkmanagement voor ondernemingen en PPM waarmee programmamanagers realtime inzicht kunnen krijgen in lopende werkzaamheden, workflows kunnen automatiseren, risico's proactief kunnen beheren en een grotere zakelijke impact kunnen bereiken. Met Planview Clarizen kan je organisatie snel reageren op kansen en veranderende marktomstandigheden door ideeën om te zetten in strategieën, plannen en acties. Perfect voor middelgrote en grote ondernemingen. Meer informatie over Planview AdaptiveWork

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking
Hive is het realtime samenwerkingsplatform dat het hoge tempo stimuleert bij bedrijven als Starbucks, Uber, Google en The Economist. Geef je team de flexibiliteit om hun projecten te beheren op de manier waarop ze het beste werken, volg moeiteloos hun voortgang en herken risico's met Hive Analytics. Hive integreert ook met duizenden toepassingen om het gemakkelijker dan ooit te maken om al je werk op één centrale plek aan te sluiten. Meer informatie over Hive

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Oracle Primavera is de krachtigste, meest robuuste en gebruiksvriendelijke oplossing voor het plannen, beheren en uitvoeren van projecten van elke omvang.
Oracle Primavera-softwarepakket biedt krachtige, robuuste en gebruiksvriendelijke cloud- en lokale toepassingen voor het wereldwijd prioriteren, plannen, beheren en leveren van succesvolle projecten, programma's en portfolio's. Van projectplanning, kosten- en projectbeheer, portfoliobeheer, documentbeheer, analyses tot risicoanalyse helpt Oracle Primavera ontwerpers, ingenieurs en projecteigenaren in bedrijfsintensieve sectoren om de resultaten gedurende de hele levenscyclus van een project te verbeteren. Meer informatie over Oracle Primavera Cloud

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Met Accelo kun je de beschikbaarheid van je team voorspellen, werk toewijzen en inzicht krijgen in het gebruik en de winst van je team.
Met de functies voor middelenbeheer van Accelo kun je het rooster van je gehele team beheren, de beschikbaarheid van je team voorspellen en op een naadloze manier werk toewijzen. Ga verder dan eenvoudige planning en samenwerking en beheer je projecten in realtime op basis van budgetten, roosters en middelen. Krijg realtime inzicht in het gebruik en de winst van je team, zodat je weet wanneer het tijd is om uit te breiden of meer werk aan te nemen. Meer informatie over Accelo

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Een SaaS-platform voor de digitale werkplek waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van werknemers naar kantoor kunnen beheren.
WorkInSync is een cloudgebaseerd SaaS-platform waarmee organisaties hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken. De functies omvatten: personeelsplanning, bureauboeking, hot-desking, plannen voor zitplaatsen op afstand, boekingen van vergaderruimten, boekingen van conferentiezalen, beheer van contactloze toegang, bezoekersbeheer, boekingen voor kantoor- en woon-werkverkeer of -transport (shuttle, luchthaventransfers), aanwezigheidsbeheer, interactieve kaarten, ruimtebeheer en analyse van ruimtegebruik. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Al je informatie op één plek - beheer mensen, datums en deadlines, evenals de beoordeling en goedkeuring van de creatieve resultaten.
Ben jij een interne marketing- en creatieve groep voor een middelgroot tot groot bedrijf? Heb je problemen met het beheren van je mensen, datums en deadlines evenals de creatieve beoordelings- en goedkeuringsprocedure? RoboHead beheert projecten van start tot eind met aanpasbare jobaanvraagformulieren, resource management, online mark-up en goedkeuringen en uitstekende rapportage. Ga aan de slag voor slechts $ 250 per maand voor vijf gebruikers. Het is webgebaseerd, gemakkelijk te leren en gebruiken en heeft een 60 dagen 100% niet goed, geld terug-garantie. Meer informatie over RoboHead

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen