124 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com, een bekroonde tool voor middelenbeheer, helpt teams om samen efficiënt projecten te plannen en uit te voeren die tijdig resultaten opleveren. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit ervan zorgen ervoor dat je team snel kan instappen en dat jij je werk op je eigen manier kunt beheren. Met krachtige productiviteitsfuncties zoals tijdregistratie, geautomatiseerde meldingen, aanpasbare workflows, afhankelijkheden, tijdlijnweergaven en integraties kan je team voor elke projectmijlpaal betere en snellere resultaten behalen. Meer informatie over monday.com monday.com, een bekroonde tool voor middelenbeheer, helpt teams om samen efficiënt projecten die tijdig resultaten opleveren te plannen en uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Silverbucket is software voor projectmiddelenbeheer. Met deze gebruiksvriendelijke middelentool kan je eenvoudig middelenplannen maken en een duidelijk beeld krijgen van de toewijzing van middelen van een bedrijf. Conflicten, de belasting en het capaciteitsniveau staan handig in één weergave. Je hoeft niet langer te gissen naar de huidige of toekomstige situatie. Meer informatie over Silverbucket Silverbucket is software voor projectmiddelenbeheer. Met de gebruiksvriendelijke middelentool kun je eenvoudig middelenplannen maken. Meer informatie over Silverbucket
NetSuite PSA biedt een allesomvattende, end-to-end oplossing om je zakelijke prestaties te maximaliseren. Met de PSA-oplossing van NetSuite verhoog je de zichtbaarheid in je professionele serviceorganisatie, verbeter je het gebruik van middelen, stroomlijn je de facturering, verhoog je de tijdige oplevering van projecten en daarmee ook de winstgevendheid. Meer informatie over NetSuite NetSuite PSA helpt bedrijven over de hele wereld om extra inkomsten en winst te genereren door het resourcebeheerproces te automatiseren. Meer informatie over NetSuite
Asana is een tool voor het beheer van resources die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Workfront haalt het giswerk uit resourcebeheer door op ondernemingsniveau zicht te bieden op de toezeggingen van teamleden. Met behulp van robuuste tools en een groot aantal weergaven kunnen managers precies zien welke hulpbronnen ze hebben, en deze vervolgens op een effectieve manier toewijzen om teamworkloads met zwier in balans te brengen. Gebruik ingebouwde tijdregistratie, projectplanning, taakplanning, controle van middelen en rapportagefunctionaliteit om je werk te plannen, benodigde inzichten te verzamelen en je hulpbronnen van begin tot einde te beheren. Meer informatie over Workfront Webgebaseerde marketingbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt. Meer informatie over Workfront
Software voor gebruikersvraag- en capaciteitsplanning op ondernemingsniveau voor PMO's, IT-teams en professionele diensten met meer dan 20 gebruikers. KeyedIn Projects combineert een verfrissend eenvoudige interface met uitgebreide functionaliteit voor gebruikersbeheer, waardoor je de uitdaging van de gebruikerscapaciteit gemakkelijk kunt overwinnen. Biedt opdrachten op basis van slepen en neerzetten, conflictoplossing en een grondige gebruiksanalyse. KeyedIn Projects is de gemakkelijkste manier om ervoor te zorgen dat de juiste mensen op het juiste moment aan de juiste projecten werken. Meer informatie over KeyedIn Projects Software voor gebruikersvraag- en capaciteitsplanning op ondernemingsniveau voor PMO's, IT-teams en professionele diensten met meer dan 20 gebruikers. Meer informatie over KeyedIn Projects
Moderne software voor resource management en (visuele) planning met urenstaten en krachtige rapporten om je middelen te plannen. Behoud de controle en krijg een overzicht van je projecten en middelen op één plek. De planner-, urenstaten- en extensiefuncties van Hub Planner creëren een combinatie van tools die voldoen aan ieders planningsvereisten, ongeacht de sector. Personaliseer je eigen Hub Planner en betaal alleen voor wat je gebruikt. Probeer de gratis proefversie van 60 dagen om het zelf te zien. Meer informatie over Hub Planner Moderne software voor resource management en (visuele) planning met urenstaten en krachtige rapporten om je middelen te plannen. Meer informatie over Hub Planner
Met de functies voor middelenbeheer van Accelo kun je het rooster van je gehele team beheren, de beschikbaarheid van je team voorspellen en op een naadloze manier werk toewijzen. Ga verder dan eenvoudige planning en samenwerking en beheer je projecten in realtime op basis van budgetten, roosters en middelen. Krijg realtime inzicht in het gebruik en de winst van je team, zodat je weet wanneer het tijd is om uit te breiden of meer werk aan te nemen. Meer informatie over Accelo Met Accelo kun je de beschikbaarheid van je team voorspellen, werk toewijzen en inzicht krijgen in het gebruik en de winst van je team. Meer informatie over Accelo
Wrike Resource maakt je resourcebeheer eenvoudig. Je kunt de werklast van het team gemakkelijk visualiseren en in evenwicht brengen om burn-out of onderbenutting te voorkomen. Met de eenvoudige interface voor slepen en neerzetten van Wrike is het simpel om projecten opnieuw te prioriteren en werkuren flexibel en in realtime over toegewezen personen te verdelen. Snel taken toevoegen, verplaatsen of aanpassen op basis van de capaciteit en het werkschema van medewerkers. Verdeel de vereiste uren over teamgenoten. Pas Wrike-rapporten, Gantt-diagrammen en tabelweergaven aan om de teamprestaties te begrijpen en te meten. Meer informatie over Wrike Plan en beheer je teambronnen met Wrike. Visuele weergave van werklast, toewijzing van resources, tijdregistratie, aangepaste rapporten en dashboards. Meer informatie over Wrike
Een complete resource-managementoplossing voor bedrijven die sneller projecten willen afleveren en een gezond team willen onderhouden: resourceplanning + tijdregistratie + verlofbeheer. Geen spreadsheets, geen handmatige tracering, geen gedoe. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over Teamdeck Een complete resourcebeheeroplossing voor bedrijven die sneller projecten willen afleveren en een gezond team willen onderhouden. Meer informatie over Teamdeck
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking. Beheer projecten, taken, bronnen, roosters, uitgaven, problemen, risico's en nog veel meer vanaf één plek, zodat je team kan besparen op licentiekosten en geen meerdere tools meer hoeft te gebruiken. De rapportagesystemen en dashboards zijn de beste in de sector en met de ingebouwde werkstroomtool kun je dingen automatiseren die je nog nooit voor mogelijk hebt gehouden. Met succes gebruikt door kleine teams, populaire merken en Fortune 500-bedrijven. Probeer het zelf! Meer informatie over Celoxis Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes. Meer informatie over Celoxis
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
ActiveCollab Workload geeft je een realtime overzicht van waar mensen aan werken en hoe de projecten verlopen. Je kunt de capaciteit van elk teamlid zien en een werklastrooster leveren dat past bij hun sterke punten en beschikbaarheid. Dit betekent elke keer een realistische verdeling van de werklast en snelle toewijzing van middelen. Het geeft je een duidelijk perspectief van alle opdrachten voor alle projecten, zodat je je werk beter kunt plannen en je projecten op tijd en binnen het budget kunt leveren. Meer informatie over ActiveCollab ActiveCollab Workload is een visuele tool voor het beheer van middelen ontworpen voor bureaus en creatieve professionals. Meer informatie over ActiveCollab
Toggl Plan (voorheen Teamweek) is een eenvoudig te gebruiken hulpmiddel voor visuele planning. Teamplanning - wijs taken toe, kleur ze in en markeer ze als voltooid voor een eenvoudig visueel overzicht van wie wat doet en wanneer. Projectmanagement - plan projectstappen op een kleurrijke tijdlijn voor een duidelijk overzicht van wanneer dingen moeten worden gedaan of profiteer van het bordoverzicht om de taakstatus op te volgen. Taakbeheer - gebruik het bordoverzicht om taken te prioriteren op basis van hun huidige status zonder je te concentreren op tijdschattingen. Meer informatie over Toggl Plan Eenvoudige tool voor werkplanning voor taak-, team- en projectbeheer. Begrijp hoe je workflow er volgende week, volgende maand of volgend jaar uit zal zien. Meer informatie over Toggl Plan
Productive is een alles-in-één resource management tool die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Zoek knelpunten die geld kosten en tijd verbruiken. Vermijd botsingen, burn-outs en overboekingen met functies voor resourceplanning en suggesties van resourceplanning die urenregistratie sneller en eenvoudiger maken. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive Productive is een resource management tool die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Zoek knelpunten die geld kosten en tijd verbruiken. Meer informatie over Productive
Bitrix24 is een toonaangevende gratis cloudgebaseerde, mobiele en lokale (open source-code) oplossing voor projectmanagement die door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Onbeperkt aantal taken, projecten, Gantt-diagram, taakafhankelijkheden, tijdregistratie, resourceplanning, offertes, facturatiebeheer - GRATIS! Ondersteuning voor Engels, Duits, Spaans, Portugees, Chinees, Russisch en vele andere talen. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 het populairste gratis platform voor projectplanning en resourcebeheer dat door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Easy Projects is end-to-end software voor project- en middelenbeheer die is ontwikkeld voor middelgrote tot grote ondernemingen in verschillende sectoren. Easy Projects geeft je inzicht in "Wie werkt aan wat" en "Wie moet aan een taak of project worden toegewezen". Bekijk de werklast, factureerbare tijd en toekomstige capaciteit van je team en van individuele medewerkers, samen met één centrale plek om tijd en werk (en nog veel meer) bij te houden. Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een end-to-end platform voor project- en middelenbeheer, ontworpen voor teams in marketing, IT en operations. Meer informatie over Easy Projects
Ganttic is software voor resourceplanning en projectportfoliobeheer die ook geweldig werkt voor het plannen van mensen, projecten, faciliteiten en apparatuur. Je kunt moeiteloos roosters creëren door taken te slepen en neer te zetten. Dankzij de flexibele interface kun je Ganttic moeiteloos aanpassen aan je behoeften. De software is goed voor planning en rapportage, en het bijhouden van mijlpalen en de bezettingsgraad. Je kunt Ganttic synchroniseren met Google Agenda en notities in de app achterlaten om samen te werken met je team. Meer informatie over Ganttic Online samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers met interactieve Gantt-diagrammen waarmee je resources en taken kunt plannen en projecten beheren. Meer informatie over Ganttic
Cloudgebaseerde verhuursoftware voor audiovisuele, evenement- en feestsectoren. Een alles-in-één oplossing voor project- en voorraadbeheer, crew- en transportplanning en facturering. Beheer je projecten van begin tot einde: maak moeiteloos offertes, rooster personeel in op een visueel planbord en blijf op de hoogte van de beschikbaarheid en tekorten van apparatuur. Geïntegreerde CRM en hulpmiddelen voor klant- en werknemerscommunicatie. Meer informatie over Rentman AV Rental Software Cloudgebaseerd verhuursoftware gemaakt voor de sectoren AV, evenementen en productie. Gebruik Rentman om voorraad, crews en transport te beheren! Meer informatie over Rentman AV Rental Software
Softeon WMS gives you real-time control over inbound, outbound and inventory management processes. Whether your goals are rapid onboarding, superior customer service or maximum profitability, Softeon WMS adapts to your unique requirements with optimal flexibility. A warehouse configuration wizard accelerates set-up while the rules-based solution enables dynamic adoption of process or requirement changes. As your business grows, Softeon WMS easily scales to support your needs. Meer informatie over Softeon Warehouse Management System (WMS) Softeon WMS is a functionally rich, highly versatile, and easy-to-use system to manage DC operations at higher levels of efficiency. Meer informatie over Softeon Warehouse Management System (WMS)
De toonaangevende resource management-app voor bureaus, studio's en bedrijven. Float helpt de beste teams ter wereld, waaronder RGA, Vice en Buzzfeed, al sinds 2012 om hun tijd te voorspellen. Prachtig eenvoudig ontwerp, bliksemsnelle technologie, realtime samenwerking. Float's intuïtieve interface met slepen en neerzetten maakt het plannen van je team eenvoudig. Float bevat apps voor iPhone, iPad en Slack. Probeer het 30 dagen gratis. Resource beheer voor bureaus, studio's en bedrijven. Meer dan 3000 klanten gebruiken Float om hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen.
LiquidPlanner integreert middelenbeheer rechtstreeks in de workflow voor projectmanagement. In tegenstelling tot traditionele projectmanagementsoftware die het inzetten van te veel mensen en geld te gemakkelijk maakt, toont deze dynamische tool voor projectmanagement je niet alleen waar al je middelen zijn toegewezen, maar kun je ook werk en middelen verschuiven om deze problemen op te lossen. Geen verrassingen, geen rampen. LiquidPlanner is software voor middelenbeheer waarmee je in één oogopslag kunt zien waar je team aan werkt.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Mavenlink stelt bedrijven in staat onmiddellijk inzicht te krijgen in het gebruik van teams en de productiviteit, en om middelen effectief en efficiënt toe te wijzen aan bepaalde projecten. Weet wat voor impact elk project en bedrijfsmiddel onder aan de streep heeft en neem beter geïnformeerde wervingsbeslissingen bij de werving voor nieuwe projecten. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Je kunt nu elk bedrijfsmiddel zien en beheren, binnen elk project, bij elke fase van de projectcylus, over de hele organisatie, op één plek.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
Gebruik Streamtime om je taken te plannen en je team in te roosteren. Houd uren, tarieven, resterend budget en nog veel meer rechtstreeks bij vanuit het takenscherm. Plan tijd in op het ‘Te doen'-scherm van je team of richt je op het grotere geheel met behulp van het roosterprogramma. Streamtime is prachtig ontworpen en intuïtief in gebruik. Integreer boekhouding met Xero en Quickbooks en gebruik de Zapier-integraties om verbinding te maken met Google, Slack en vele andere tools. Beheer je creatieve bedrijf met Streamtime – plan taken in, houd de tijd bij, rooster teams in. Plan je projecten en taken met Streamtime. Prachtig ontworpen taakplanning en tijdsindeling voor creatievelingen.
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Haal het giswerk uit resource management met de cloudgebaseerde oplossing van Admation voor resource management. Admation verandert de manier waarop marketeers en reclamebureaus hun toenemende werklast beheren door een tool aan te bieden waarmee je projectmiddelen eenvoudiger en efficiënter kunt plannen, inroosteren en bijhouden. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer een resourceplanner, urenregistratie, taakbeheer, tool op basis van slepen en neerzetten voor het opnieuw toewijzen van taken, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun projectmiddelen effectief en met meer gemak en transparantie te beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Minimaal 10 gebruikers. Resource Management dat niet saai is. Welkom bij WorkOtter. Het cloudgebaseerde resource- en projectmanagementplatform met alle tools die een groot team nodig heeft, maar zonder de hoge kosten. Flexibiliteit van voorspellingen | Gebruikstoewijzing met waarschuwingen | Synchroniseren met organisatiestructuur | Capaciteitsplanning | Voortgang visualiseren en deadlines snel verplaatsen | Projectportfolio's samenstellen | Nette integratie met JIRA, Excel, MS Project | Aangepaste sjablonen importeren | Geautomatiseerde, op rollen gebaseerde rapportage | Aan de slag! De beste tools voor het beheren van middelen voor projecten, mensen en processen. Gebouwd voor grote teams zonder de hoge kosten. Aan de slag!
You need to get things done. A lot of things. Changepoint PPM (Daptiv) makes sense of your complex mix of projects. Efficiently manage and staff resources, streamline project intake, align projects to business strategy, and leverage powerful embedded analytics in one powerful, configurable solution. This single source of truth provides visibility into your entire portfolio across methodologies. Visit us today to learn more about how we can help you acheive better business outcomes. Manage your complex portfolio of projects through Changepoint PPM.
Clearview InFocus is een krachtige projectgebaseerde ERP-oplossing die gebouwd is voor architecten en ingenieurs om hun bedrijf met meer gemak rendabeler te laten draaien. Beheer de gehele projectlevenscyclus van je bedrijf, van verkoopkans tot voltooiing van het project met realtime boekhouding, facturering en tijd en uitgaven. Deze functies, gecombineerd met de analytische dashboards van InFocus, API-managementlaag en database-analyse, geïntegreerd in realtime, onderscheiden het van alle andere ERP-oplossingen op de markt. Clearview InFocus is een projectgebaseerde ERP-oplossing die is ontworpen voor architecten en ingenieurs om hun bedrijven rendabeler te laten draaien.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert de productiviteit. Automatiseer je volledige planningsproces en rooster en deel informatie voor mensen, ruimtes, en middelen. Deel zij-aan-zij-schema's voor afspraken, groepsvergaderingen, vergaderzalen, middelen, faciliteiten en meer.
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution. Get a grip! With Employee Workload, understand the capacity of your employees in real-time and then balance the workload for those who may be overloaded. Need some help? Free unlimited chat, email and phone support await you as we become a helpful extension of your profit-building team. Get away from the uncertainty of spreadsheets and start using Dovico TimeSheet for Small Business today! Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution.
UniPhi is an award-winning SaaS software that will help you reach those double-digit profit margins goals by streamlining your resource process. Stay up to date and plan more effectively by easily visualizing which projects need more resources and which have been overallocated. UniPhi streamlines your operational execution by entering data once and using it many times. As a highly scalable product, UniPhi, will improve the operational execution of construction teams of any size. Web based, SaaS, integrated software solution for companies working in the built environment.
Forecast is een compleet project-, resource- en budgetbeheerplatform dat wordt ondersteund door geavanceerde automatisering en tal van vooraf gebouwde integraties. Het zorgt voor een betere zichtbaarheid van de werklast en biedt transparantie met meerdere projecten. Het platform biedt inzichten in brontoewijzing om naadloze en productieve werkstromen te garanderen, op tijd en binnen het budget. Perfect om teamwerk met meer dan 50 mensen op elkaar af te stemmen en te optimaliseren. Ontworpen om sturing te geven aan functie-overschrijdende of specifieke teams en ervoor te zorgen dat het werk eerlijk wordt verdeeld.
10.000 ft heeft een nieuwe vorm gegeven aan hoe dynamische organisaties hun projecten en teams beheren door kritieke gegevens in realtime aan de oppervlakte te brengen en resourcebeheer eenvoudig te maken. Zelfs als de workflow onregelmatig is, blijven teamleden up-to-date zonder te worden belast door onnodige details. Meer dan 1200 bedrijven vertrouwen op de eenvoudige, krachtige software van 10.000 ft om zelfverzekerde operationele beslissingen te nemen. 10.000 ft is erkend voor zijn uitmuntende ontwerp met prijzen van FastCo, SXSW, IxDA en IDSA. Simpele, krachtige software om zelfverzekerde operationele beslissingen te nemen in al je teams en binnen je hele projectportfolio.
Uiterst gemakkelijke en uitgebreide online resourceplanning en urenregistratie. Resourceplanning voor agendaweergave. Toewijzing van resources met behulp van vaardigheden, rol, afdeling en locatie. Veel nuttige rapporten over het plannen van toewijzingen, geplande toewijzing door afdelingen, managers en locaties, type projecten, geplande tijd vs werkelijke bijgehouden tijd, beschikbaarheid van middelen, vaardigheden zoeken van middelen. Laat het weten als je een ander rapport nodig hebt. Perfecte oplossing voor teams en organisaties van elke omvang. Gemakkelijke en zeer uitgebreide resourceplanning online. Toewijzing van resources op basis van vaardigheden, rol, afdeling, locatie.++Urenregistratie.
Het robuuste en gebruiksvriendelijke platform van Sciforma PPM ondersteunt PMO's met deze zeer kritieke PPM-capaciteiten: idee en vraag, portefeuille en programma, planning, werk en samenwerking, hulpbronnen en urenregistratie. Het is flexibel, functioneel schaalbaar en is geschikt voor verschillende PMO-ontwikkelingsniveaus en past in vele sectoren: gezondheidszorg, productie, overheid, financiën en meer. Belangrijke partners omvatten Netgear, NXP Semiconductor, Deutsche Telekom, EADS. Realiseer groei en strategische doelstellingen door middel van een effectiever beheer van projecten en bronnen met Sciforma PPM Software.
Meisterplan is de juiste resource planning software om een portfolio te creëren dat niet alleen haalbaar is, maar ook aanpasbaar aan veranderende omstandigheden. Krijg transparantie en zie direct welke projecten meer capaciteit nodig hebben. Met een paar klikken kun je bepalen welke medewerkers met welke vaardigheden beschikbaar zijn en moeiteloos de meest gekwalificeerde medewerkers toewijzen aan de juiste projecten. Met interactieve en snelle scenariosimulaties kun je snel reageren op veranderingen en weloverwogen beslissingen nemen. Meisterplan combineert op unieke wijze projectportfoliobeheer en resource management om de juiste mensen toe te wijzen aan de juiste projecten.
Online toepassing voor projectplanning die automatisch het beste werktraject voor je project berekent en de prioriteit van werkzaamheden bepaalt voor het team. Online toepassing voor projectplanning die automatisch het beste werktraject voor je project berekent en de prioriteit van werkzaamheden bepaalt voor het team.
Professional services firms ranging from 4-400 employees find that the unique feature set of Projectworks fits precisely the way they operate and empowers them to become more profitable. Improved resource-booking, reduced benchtime, maximized billable hours, and more accurate forecasts are key results seen by customers of Projectworks. Management consultancies, engineering firms, architecture firms, and software development companies all see positive impacts to the bottom line. The all-in-one for consultancies, engineering, architecture, and software. Made by professional services, for professional services.
Viewpath is een pionier in software voor projectmanagement bij loyale klanten over de hele wereld, waaronder Fortune 500-bedrijven. Viewpath is ontwikkeld in samenwerking met een gemeenschap van projectmanagers en heeft een bewezen staat van dienst in het stroomlijnen van het hele proces en het vergemakkelijken van de levering voor teams van elke omvang. Krachtige functies bieden teamleden en medewerkers de tools die ze nodig hebben om de klus te klaren, terwijl leiders de realtime zichtbaarheid en controle krijgen die ze nodig hebben. Eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde SaaS voor resourcemanagement, projectmanagement, vraagplanning en Gantt-diagrammen.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer. On-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen.
Tempo Planner is a resource planning and capacity reporting tool for Jira that provides visibility into an organization's most valuable asset, its peoples time. Seeing all available resources and their capacity in one place provides a critical view across an organization to allow for effective and efficient decisions based on real-time data rather than static calendars. Account for vacations, holidays, varying workload schemes and geographically dispersed resources. An efficient resource planning and capacity reporting tool for Jira. Get a real-time overview of all available resources in one place.
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Wijs mensen toe aan meerdere projecten en bepaal hoeveel uur ze beschikbaar zijn om aan elk project te werken. Met rode balken kun je gemakkelijk zien wie er overboekt is, zodat je projecten kunt verplaatsen voordat je team uitgeput raakt. Met de lay-out van Forecast kun je gemakkelijk zien wanneer je nieuw werk kunt aannemen en wie er beschikbaar is om eraan te werken. Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen.
Inspire Planner is an intuitive project management app for Salesforce. For years we have searched for an effective Salesforce-native project management application with little success. Our search on the Salesforce AppExchange led us to apps that were either too expensive, had too many features that we didn't need, or were selling a new way of doing things. We chose to put our talents to work and develop the app we were in search of. This vision became Inspire Planner. Inspire Planner is a powerful yet easy-to-use Salesforce project management app ideal for projects of any shape & size.
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus beslaat. VOGSY, speciaal gebouwd voor het Google Platform, biedt bedrijven de mogelijkheid om alle tools, mogelijkheden, schaalbaarheid en beveiliging die Google biedt te benutten met een end-to-end, eenvoudige en geavanceerde PSA-oplossing. Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform
Een nieuwe manier om projecten en teams te beheren. Eenvoudig en visueel, waarbij iedereen in het team een plek heeft. Er is geen installatie of training nodig, daarom is het perfect voor het hele bedrijf en voor projecten van elke omvang. Mosaic combineert al je essentiële projectmanagementfuncties, aangedreven door een automatiseringsmotor. Transformeer de manier waarop je het werk en het team beheert. Eindelijk kun je plannen, volgen en beheren – allemaal op één plaats. Je essentiële projectmanagementfuncties aangedreven door automatisering. Zo intuïtief dat teams er direct mee aan de slag kunnen.
Saviom Enterprise Resource Management lets businesses release true workforce productivity into all projects. Create resource bookings with a simple drag and drop Gantt interface, resource scheduling and allocation systems. Generate resource insights with availability, utilization and capacity-to-demand reporting analytics. Weigh booked and planned hours to distribute optimal efforts across enterprise-wide activities. Start your free 30-day customized trial here. Plan, schedule and allocate resources easily, with Saviom ERM's real-time visibility, instant utilization and forecast insight.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Bridgit Bench makes construction less complicated with a construction resource management software that simplifies workforce planning. General contractors across North America use Bridgit Bench for their capacity management, project tracking, utilization reporting, forecasting, skills tracking, and more. Features include powerful Gantt views, full project history, unlimited users and projects, real-time dashboards, open API, partner integrations, and mobile applications for iOS and Android. Bridgit Bench makes construction less complicated with a construction resource management and workforce planning software.
eResource Scheduler is ontworpen voor organisaties die menselijke (werknemers, aannemers, enz.) en niet-menselijke (apparatuur, vergaderruimten, enz.) middelen inplannen voor projecten. Belangrijkste functies: Cloud- en geïnstalleerde versies Samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers Configureerbaar, velden, formulieren, weergaven Planning op basis van slepen en neerzetten Informatief dashboard E-mail-notificaties Gebruiks- en beschikbaarheidsrapportage Flexibele toegangsrechten voor gebruikers Snelle prestaties Veilige en robuuste architectuur Persoonlijke ondersteuning eRS biedt configureerbare rapportage over middelenbeheer met planning op basis van slepen en neerzetten, flexibele beheerrapporten en e-mailmeldingen.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Kimble is the only leading software vendor that focuses exclusively on professional services automation (PSA), innovating a best-in-class SaaS platform that works seamlessly with CRM. Kimbles Intelligent PSA drives a forward-looking focus and more timely decision making. Recommended by global leaders in consulting, software and hi-tech, Kimble helps professional services organizations run their businesses better, optimizing resource utilization, profitability and business scalability. Kimbles Intelligent Professional Services Automation (PSA) software helps professional services organizations run their project-based.
Upland PSA resource management is a full-featured solution for mid-size to enterprise organizations to manage a billable project workforce. It centralizes all the functions related to forecasting, scheduling, and managing a dispersed workforce. Deeply connected to project management and timesheet functionality, we give our customers a 360-degree view of their workforce allocations, availability, and utilization. Advanced functionality helps our customers with skills planning and forecasting. Upland PSA helps our customers with resource planning, utilization, and forecasting to ensure optimal productivity and profitability.
Planisware Orchestra, provides innovative, secure and flexible Project Portfolio Management (PPM) software solutions. Our aim is to provide real-time project visibility by seamlessly integrating the disparate project management practices and hence accelerate the decision making process. Our solution is mainly focused on managing : IT Project Portfolio, Infrastructure Projects, Strategic Project Portfolio, New Product Development, Professional Services Projects Orchestra is a project portfolio management software solution that provides a holistic & real time visibility into your projects.
Opphound is a fast, intuitive sales pipeline management tool. It is used to visualize, track and manage sales opportunities. Opphound requires minimal data inputs to provide instant visual representations of your sales landscape allowing for decision making and control. Unlike other tools, Opphound also allows users to allocate human resources to specific sales opportunities in a visually powerful way. This assists planning, and helps users match capacity and skills to the right projects. Opphound is used by professional service businesses to manage project resources and prioritize sales opportunities.
The most complete business management solution in the cloud for small companies and self-employed people. Stop wasting time searching the web for separate apps to run your business. KeyOffice gathers everything you need for your everyday operations in one place, linking the most essential features of ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) and CRM (Customer Relationship Management) together in a comprehensible, affordable and secured one-stop cloud application. Coordinate your daily work in the most easy and complete Business Management solution for small companies.
Through StreetPlan's Resource Management, resources easily manages workload, capacity, and allocation. In a nutshell, Street Resources lets project managers know at a glance who is doing what, when, and where. Street Resources provides a transparent view of every team member by department and division. In addition to a traditional directory, a tree view provides a company or team structure, enabling managers to easily ascertain roles and contact points. With Street Resources, project managers gain constant clarity on portfolio demand.
awork is automatic project management for teams. It bundles your to-dos into lists, kanban boards, and Gantt charts. You can plan your team across projects, coordinate tasks and track times - also on the go via app and Google Assistent. awork comes with smart notifications, permission management and integrations for slack, calendars and billing-tools. As first GDPR-compliant alternative from Germany, awork is able to keep up with providers from Silicon Valley, while also setting new benchmarks. awork is automatic project management for teams. It bundles your todos into lists, kanban boards and Gantt charts, incl. time tracking
elapseit is de favoriete keuze voor bedrijven van elke omvang, met functionaliteiten die het volgende omvatten: resourceplanning, projectmanagement, taak in Kanbanbord en Gantt-weergave, urenregistratie (goedkeuringsworkflow), projecten (fasen/activiteiten), verlofbeheer (goedkeuringsworkflow), facturering en uitgaven, delen van documenten, dashboard en rapportage, toegangsniveaus, projectbudgettering, uur-/dagtarieven wijzigen, realtime statistieken. Probeer het gewoon door je aan te melden voor een gratis proefversie. Resourceplanning, urenregistratie en projectmanagement, van het opstarten van het project tot aan de factuur.
Visual resource planning and time tracking platform. Visual resource planning and time tracking platform.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions. "We make visual marketing calendars for brands and agencies. Whether youre working on an editorial calendar, marketing communications calendar, brand planning calendar or publishing calendar, weve got you covered. Forget the spreadsheets and workarounds for creative reviews and campaign planning. Its time to give your content a new home!" A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions.
ResourceFirst emphasizes prioritization, feasibility and execution as the pillars of successful project and program delivery. Its dynamic features are powerful, yet simple to use. The solution is available for cloud and on-premise installations, helping first-line managers, executives, product managers, R&D, PMO, and EPMO functions to maximize their staff capacity to meet demand. Cloud and on-premise resource and portfolio management tool that enables businesses to align programs and resources with priorities
Whizible is an integrated Project and Resource Management software for orchestrating business excellence in IT Services, Engineering Services, and BFSI organisations. Get single version of the truth, predictive analytics to achieve higher profitability, on-time cashflow and customer satisfaction. Served 250+ customers Allygrow Technologies, John Deere, Mastercard, ICICI, SBI Life, Wipro, Direction Software, NSEIT, Wurth IT. Visit www.whizible.com Call us +91 8554983315 or email [email protected] Enterprise Project Management Software
Tempus Resource, een Gartner 2016 "Cool Vendor," vervangt spreadsheets en voert wat-als-simulaties uit op je resourceportefeuille. Teams voor IT, techniek, resource en ontwikkeling, HR, audits en productmarketing. Als je resourcegroep tussen de 100 en 35.000 resources heeft, is Tempus Resource je beste keuze voor resourcebeheer. FTE op projectniveau, arbeidsuren, % of op kosten gebaseerde resourceplanning. Tot de klanten behoren Siemens, Dell, Zions Bank, Google, Deloitte, Lonza, PepsiCo, Reserve Bank of Australia, Qualcomm, en Nedbank. Gartner 2016 PPM "Cool Vendor" voor resourceplanning. Vervang spreadsheets met wat-als-scenarioplanning voor resources. Omvang van resourcegroep tussen 100-30.000.
Cirkus is a cloud based scheduling, team collaboration, project management, and task management tool. Native Mac and iOS apps, and also web and android platforms. Plan your work and book your tasks, projects, people and resources. Streamline work with task and project templates. Chat and collaborate with comment and reply threads, inline files, @mentions and reactions. Store files within the app and within team conversations. Scheduling, Task Management and Collaboration with custom templates, file sharing, comments, mentions, and more.
ServiceNow Resource Management helps project and resource managers create plans, request staffing for projects, and assign people to specific tasks. Helps project and resource managers create plans, request staffing for projects, and assign people to specific tasks.
Advanced Planning, Time tracking and Invoices made easy. Customise the worksheet to meet the requirements of your company. Decide what to register by enabling modules for time tracking, mileage, expenses and photo documentation. TimeGuru is the perfect match for companies who want to keep track of employees work time, vacation and leave. But also for time/material spend on customers and projects. Support for multiple price structures. All functions are seamlessly integrated Advanced Planning, Time/material tracking, mileage and Invoices made easy. Free version up to 10 users. Register for free in 5 minutes!
Internal Systems biedt al sinds 1997 trackingoplossingen voor kleine bedrijven en Fortune 500-bedrijven, en alles daartussenin. Het biedt een uitgebreid en betaalbaar systeem voor het beheren en bijhouden van medewerkersvaardigheden en functievereisten. Verlaag je kosten door echte trainingsbehoeften te vinden en leid je werving in goede banen. Uitgebreid en betaalbaar systeem voor het beheren en bijhouden van medewerkersvaardigheden en functievereisten.
Precursive is an all-in-one scheduling, timesheet submission and reporting platform that makes resource management a breeze. Youll find everything you need for better people management, all wrapped up in cloud-based software thats fast, simple and easy to use. Unlike many solutions out there, its also totally mobile, making collecting business-critical information on the go a snap. Precursive is a cloud-based all-in-one scheduling, timesheet submission and reporting application partnered with Salesforce.com.
BINOCS is a leading Planning and Performance cloud solution for organisations that rely on engaged knowledge workers to deliver on strict timelines. More than 800 teams worldwide in areas such as QC Labs, QA, R&D, clinical operations, regulatory affairs and cell & gene therapy production have abandoned their Excel Sheets and use BINOCS to digitalize their operations. Our clients include brands such as Avexis, Eli Lilly, Ferring, GlaxoSmithKline, Merck, Novartis, Pfizer, and PMI,... Binocs aligns resource demand & capacity. Binocs is a web-based planning application that helps skilled people to deliver on time.
The solution for managing flexible workspace. Condeco gives you the tools and data to implement and manage desk sharing and activity-based working schemes; helping you create a better workplace experience for an agile workforce. The user-friendly application makes it easy for staff to find and reserve a workspace that meets their needs, find people in the building and manage workspace bookings. Create a more agile workplace with our cloud-based workspace reservation solution.
Plan, volg en analyseer het werk van jouw team. Met vPlan krijg je werk sneller gedaan, kun je beter samenwerken en visualiseer je de planning. vPlan is de flexibele en visuele manier om je werk te plannen. Krijg alles in beeld, werk snel samen en zorg ervoor dat werk afkomt. Stop met onhandige agenda's, spreadsheets en plakbriefjes. vPlan is alles wat je nodig hebt. Plan en werk samen op één plek.
Epicflow is a web-based resource management and scheduling tool that complements Jira and MS Project, allocating people exactly where they need to be to finish your projects on time. Re-plan with one click, manage your capacity without overload, sort out priorities automatically, predict the effects of adding new projects, and get real-time updates on the progress of your parallel initiatives. Epicflow makes sure that you are heading in the right direction. Epicflow is an analytical resource planning tool for managing multiple simultaneous projects.
Real-time app for projects management, time tracking and timesheet compilation at your fingertips. It allows to record project activities simply and immediately with Timesheets, holidays, time off and smart working requests or other absences so that the company can have a real-time snapshot of their employees situation. It ensures simple, reliable and cost-efficient management of your data and can be integrated with EcosAgile Project&Timesheet cloud or with your current systems. Real-time app designed to better organize Projects, Personnel and Administration.
Runn is a modern resource, demand and capacity planning platform that gets remote teams on the same page. Know exactly where projects are at, and whats required to deliver them, with real-time forecasts of capacity and resources needed, billing and profitability. Unlike clunky spreadsheets, complex enterprise solutions, or just plain chaos, Runn focuses on the reality of now and next. Runn is a modern resource, demand and capacity planning tool with integrated time tracking and powerful forecasting capabilities.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Complete workplace and room booking software. The software handles all aspects of booking meeting rooms, desks, parking spaces, resources, catering and other services for meetings. Possible to add visitor management system and digital display screens outside the meeting rooms and in the reception area. Booking software for Outlook that handles all aspects of booking meeting rooms, desks, resources, catering and services for meetings.
This amazing Work Schedule software allows you to track and schedule resources whether your company handles conference rooms, technicians, doctors etc. Any resource and the users of those resources, can be scheduled with just the click of the mouse. Our Universal Resource Scheduler makes managing these precious resources problem free when scheduling time. Our unique program makes the days of double scheduling or missing time reservations a thing of the past. This amazing Work Schedule software allows you to track and schedule resources including conference rooms, technicians, doctors etc.
(0 reviews)
Bekijk profiel
S2 Project Manager supports resource budgeting, budget entry, estimate to completion reporting, resource scheduling, and Earned Value reporting. Supports resource budgeting, budget entry, estimate to completion reporting, resource scheduling, and Earned Value reporting.
Bekijk profiel
If you manage multiple teams and need to improve collaboration, Innate is the operational tool for your project and resource managers. Continuously optimize your resource usage, when each project has its own timeline, priority and skills requirements. Resource management tools for those who manage multiple teams across projects & services and are struggling with spreadsheets.
(0 reviews)
Bekijk profiel
in-sightPSA easy to use & set-up cloud-based resource management app. In 1 click you can see, know & do more faster. With single view dashboards & data mining capability, in-sightPSA enables you to link, connect & understand your entire services capability from any angle including; accessing specific resource/project/financial data, demand/capacity planning, utilization & availability, to single click scheduling. Our data & skills library enables you to configure our system to your world in-sightPSA cloud Based, delivers comprehensive functionality, total visibility, complete automation, simple to use & set-up, rapid ROI
(0 reviews)
Bekijk profiel
Traffika is a resource planning tool that solves idle or overloaded resources, unclear cash-flow unlike project management,and scheduling tools our product provides quick onboarding, financial analysis, and intelligent job allocation. Rsource planning tool that saves your money by increasing utilization of your resources.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Resource scheduling system that allows members in your organization to reserve conference rooms, lab equipment, company cars and other resources. Features include: Web-based displays that allow users to check the availability of resources from any computer or mobile device; An administrator control panel that allows the administrator to easily organize and manage resources; Many tools including the ability to run resource utilization reports, contact users, and much more! Resource scheduling system that allows businesses to reserve conference rooms, laboratory equipment, computer systems, and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Kelloo makes resource management, resource planning and portfolio management simple. With Kelloo you get realistic plans and no surprises. Schedule projects, manage team capacity and track your portfolio. Spot resource bottlenecks, projects in trouble and skills in demand. Use capacity planning and scenario modelling to solve resource and schedule issues. Features such as agile planning, product roadmaps, portfolio prioritization and dashboards help your teams get results. Quick to onboard. Kelloo is the easy way to manage your resources, teams, projects and portfolio in one place. Also supports lean PPM and agile at scale.
Trimble's Space Scheduling revolutionizes room reservations with an end-to-end software solution that optimizes the utilization and management of all conference rooms, workspaces and associated services. With easy-to-use, intuitive drag and drop functions, calendar integration, touch screen panels, mobile apps and powerful reporting, Manhattan Space Scheduling is the scalable, fully featured meeting room booking system. Space Scheduling revolutionizes workspace reservations and visitor management with an end-to-end software solution.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Motivate employees by assigning work they want (or allow self-serve job allocation); handle last-minute changes without disruption; maintain optimal resource utilisation; track job performance in real-time; be prepared for every outcome by modelling scenarios; expand beyond the limits of local/regional resourcing knowledge. Regardless of business rules, workforce size, complexity of skills, or frequency of schedule changes, Braid helps you create and maintain an optimal workforce schedule. End-to-end resource planning platform, with its USP in AI-powered scheduling optimisation.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Interactive office mapping software that enables room booking, way-finding, employees and assets assignment and searching. Interactive office mapping software that enables room booking, way-finding, employees and assets assignment and searching.
SkyCentral is an event and facilities reservation online scheduling solution that helps manage all facility and equipment use and rentals. With the SkyCentral you can reduce scheduling conflicts, easily include equipment reservation requests, govern expenses and revenue for every amenity and gain maximum liability tracking for community use (rentals). FREE UP TO 2 LOCATIONS. Unlimited facilities per location. Assign user roles for reservation, payment, and liability tracking approval. Event and facilities reservations online management solution that helps manage all facility and equipment use and rentals.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Automated job booking, tracking, workflow automation, resource planning, resource and time management, project planning, and reporting. Automated job booking, tracking, workflow automation, resource planning, resource and time management, project planning, and reporting.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Manage locker inventory and meet the needs of people who rent and use lockers through an easy to use online system. Manage locker inventory and meet the needs of people who rent and use lockers through an easy to use online system.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Powerful tool to manage service industries, distribution and manufacturing Powerful tool to manage service industries, distribution and manufacturing
(0 reviews)
Bekijk profiel
mX Media Exchange is a media management software for media workflow automation for service providers and content creators. mX Media Exchange is a media management software for media workflow automation for service providers and content creators.