Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Resource planning software

Resource planning software helpt projectplanners programmatools toe te wijzen. Projectmanagers gebruiken vaak resource planning software om de vraag en capaciteit van hulpbronnen te analyseren en voorspellende projectvoorspellingen te maken. Bedrijven die op zoek zijn naar resource planning software zijn wellicht ook geïnteresseerd in PSA-software (Professional services automation), project management tools en project portfolio management software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Resource planning software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

134 resultaten

Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Verbeter de winstgevendheid van je bedrijf door de kosten van projectresources te verlagen, het gebruik te optimaliseren en pijplijnprojecten te beheren met SAVIOM. Meer informatie over Saviom
Saviom Resource planning software is ontworpen om je bedrijf toekomstbestendig te maken tegen marktvolatiliteit. Tot de componenten behoren resourceplanning, prognose en planning, realtime business intelligence/rapportage, capaciteitsplanning, integratie met andere gerelateerde toepassingen en meer. Het is zeer configureerbaar en kan worden aangepast voor elke specifieke sector zonder extra code te hoeven schrijven. Probeer het gratis en realiseer je rendement, waarvan sommige Fortune 500-bedrijven al van hebben geprofiteerd. Meer informatie over Saviom

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Silverbucket is software voor projectmiddelenbeheer. Met de gebruiksvriendelijke middelentool kun je eenvoudig middelenplannen maken. Meer informatie over Silverbucket
Silverbucket is een slimme resource-oplossing voor goede mensen. Het helpt klanten met een inzichtelijke oplossing voor projectmiddelenbeheer die zowel de winst als de werktevredenheid verhoogt. Je maakt er eenvoudig middelenplannen mee en krijgt een duidelijk beeld van de middelen die je bedrijf toewijst, inclusief strijdigheden, werklasten en capaciteitsniveaus. Andere interessante functies zijn het volgen van vaardigheden, competentiebeheer en de mogelijkheid om middelenplannen te vergelijken met werkelijk gemaakte uren. Meer informatie over Silverbucket

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Moderne software voor resource management en (visuele) planning met urenstaten en krachtige rapporten om je middelen te plannen. Meer informatie over Hub Planner
Moderne software voor resource management en (visuele) planning met urenstaten en krachtige rapporten om je middelen te plannen. Behoud de controle en krijg een overzicht van je projecten en middelen op één plek. De planner-, urenstaten- en extensiefuncties van Hub Planner creëren een combinatie van tools die voldoen aan ieders planningsvereisten, ongeacht de sector. Personaliseer je eigen Hub Planner en betaal alleen voor wat je gebruikt. Probeer de gratis proefversie van 60 dagen om het zelf te zien. Meer informatie over Hub Planner

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Rentman is de #1 software voor resource management en planning. Beheer je personeel, vervoer, materiaal en voorraden en stel eenvoudig offertes op. Meer informatie over Rentman
Besteed jij veel tijd en geld aan het managen van personeel, transport en materiaal? Is het een uitdaging om snel accurate personeelsplanningen te maken? Probeer Rentman; dé ultieme software voor resource management . Met Rentman optimaliseer je de inzet van personeel en vervoer, verlaag je kosten en verhoog je productiviteit. Volg eenvoudig materiaal en personeel, maak planningen en monitor projecten met onze gebruiksvriendelijke cloud-based software. Kies je voor efficiënt werken, dan kies je voor Rentman. Test het vandaag nog en ervaar wat de beste resource managementsoftware op de markt voor jou kan doen. Meer informatie over Rentman

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Resourcegerichte Gantt-diagrammen ideaal voor samenwerking tussen verschillende portfolio's en planning van projectresources. Meer informatie over Ganttic
Ganttic is een online platform voor resourceplanning en projectportfoliobeheer. Teams kunnen hun resources efficiënter gebruiken - door planningsconflicten te elimineren, de workflow te prioriteren en capaciteitslacunes te markeren. Gantt-diagrammen bieden managers een hoogwaardig overzicht van hun beschikbare personeel, voertuigen, apparatuur en faciliteiten, en het platform is uitgerust met functies zoals planning op basis van slepen en neerzetten, bijhouden van het gebruik van resources en geautomatiseerde rapporten. Meer informatie over Ganttic

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Productive is een resource management tool die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Zoek knelpunten die geld kosten en tijd verbruiken. Meer informatie over Productive
Productive is een alles-in-één resource management tool die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Zoek knelpunten die geld kosten en tijd verbruiken. Vermijd botsingen, burn-outs en overboekingen met functies voor resourceplanning en suggesties van resourceplanning die urenregistratie sneller en eenvoudiger maken. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Aanpasbare tools voor continue verbetering, gecentraliseerde gegevenscapaciteiten en realtime dashboards. Alles in één toepassing. Meer informatie over Minitab Engage
Companion van Minitab is een oplossing die aanpasbare tools voor continue verbetering, gecentraliseerde gegevensretentie en onderhoud combineert met een realtime dashboard. Of het nu gaat om het verbeteren van processen door meer zichtbaarheid, overzicht en bestuur, of om producten en diensten te optimaliseren door het gebruik van eersteklas tools, Companion biedt alles wat je nodig hebt om je continue verbeteringsprojecten zichtbaarder, effectiever en winstgevender te maken. Meer informatie over Minitab Engage

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Meer informatie over Forecast
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Wijs mensen toe aan meerdere projecten en bepaal hoeveel uur ze beschikbaar zijn om aan elk project te werken. Met rode balken kun je gemakkelijk zien wie er overboekt is, zodat je projecten kunt verplaatsen voordat je team uitgeput raakt. Met de lay-out van Forecast kun je gemakkelijk zien wanneer je nieuw werk kunt aannemen en wie er beschikbaar is om eraan te werken. Meer informatie over Forecast

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Meer informatie over Float
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
BCS bestaat uit webgebaseerde project management tools met open methoden die kwaliteit, efficiëntie en transparantie in projecten en processen creëren. Meer informatie over Projektron BCS
De modulaire projectmanagementtools van Projektron BCS bieden ondersteuning voor webgebaseerd projectwerk en alle bijbehorende bedrijfsprocessen. Of het nu gaat om grote of kleine projecten, interne of klantprojecten, in de loop van enkele weken of meerdere jaren, BCS biedt geschaalde ondersteuning voor projectplanning, implementatie en controle en creëert transparantie voor alle projectdeelnemers en het bedrijfsmanagement. Methode-ondersteuning volgens IPMA, PMI, PRINCE2, Scrum, Kanban, Hermes, BPMN 2.0 of je eigen aanpak. Meer informatie over Projektron BCS

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Asana is een tool voor het beheer van resources die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Beheer de resources van je team op een samenwerkingsplatform waarmee je de werklast van je team effectief kunt plannen, inplannen en controleren.
Beheer de resources van je team op een samenwerkingsplatform waarmee je het werk van je team effectief kunt plannen, inplannen en reguleren. Verenig eerst de werkruimte van je team door al je tools met één platform te verbinden met behulp van meer dan 40 robuuste integraties, aangepaste automatiseringen en apps van derden. Maak vervolgens gebruik van die verbeterde zichtbaarheid om de voortgang van lopende projecten te volgen en weloverwogen beslissingen te nemen over de bandbreedte van je team. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Wrike is software voor enterprise resource planning met Gantt-diagrammen, dashboards, rapportage, urenregistratie en geavanceerde beveiliging.
Wrike is software voor enterprise resource planning die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Verbeter de enterprise resource planning van je onderneming met middelenbeheer en -toewijzing, prestatierapporten, Gantt-diagrammen, urenregistratie, werklastoverzichten en bedrijfsbrede zichtbaarheid, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te versnellen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
NetSuite wijst resources aan de juiste projecten toe tijdens het hele project, zodat resources optimaal worden benut.
NetSuite's SuiteProjects resourcebeheer biedt een snelle en eenvoudige manier om personen aan projecten toe te wijzen. Met gecentraliseerde, actuele profielen van o.a. vaardigheden, interesses, ervaring, voorkeuren en beschikbaarheid kunnen projectmanagers de juiste resources aan de juiste projecten laten werken. Door resources effectief te beheren, kunnen bedrijven winstmarges verhogen, het facturabele gebruik verbeteren, toptalent behouden en de klanttevredenheid vergroten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Webgebaseerde marketingbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront haalt het giswerk uit resourcebeheer door op ondernemingsniveau zicht te bieden op de toezeggingen van teamleden. Met behulp van robuuste tools en een groot aantal weergaven kunnen managers precies zien welke hulpbronnen ze hebben, en deze vervolgens op een effectieve manier toewijzen om teamworkloads met zwier in balans te brengen. Gebruik ingebouwde tijdregistratie, projectplanning, taakplanning, controle van middelen en rapportagefunctionaliteit om je werk te plannen, benodigde inzichten te verzamelen en je hulpbronnen van begin tot einde te beheren. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Teamwork heeft alle functies die je nodig hebt om effectief samen te werken, communicatie te vereenvoudigen en projectinformatie te centraliseren, om projectmanagement sneller en efficiënter te maken. Gebruik Teamwork om alles te beheren, van het leveren van klantprojecten en het uitvoeren van marketingcampagnes tot sprintplanning en nieuwe website-ontwerpen. Meer informatie over Teamwork.com

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Bitrix24 is een vooraanstaand gratis platform voor projectplanning en resourcebeheer dat door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt.
Voorkom een burn-out van werknemers met software voor resource planning software van Bitrix24. Met gratis resource planning software kun je je team onder meer organiseren, afstemmen en motiveren. Blijf in contact met je team, zodat je werklasten effectief kunt toewijzen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Met Paymo kun je vanaf één en hetzelfde platform resources beheren, werktijden bijhouden, je klanten factureren en de winstgevendheid meten.
Paymo is een intuïtieve oplossing voor werk- en projectmanagement voor kleine bedrijven waarmee je vanaf één en hetzelfde platform human resources kunt plannen en beheren, werktijden bijhouden, je klanten factureren, online betaald worden en de winstgevendheid meten. Zo kun je de volledige levensduur van een project volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder dat je verschillende apps moet gebruiken en betalen. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Rapportage/projecten volgen
  • Kalenderbeheer
  • Meerdere projecten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer