Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software

Resource planning software

Resource planning software helpt projectplanners programmatools toe te wijzen. Projectmanagers gebruiken vaak resource planning software om de vraag en capaciteit van hulpbronnen te analyseren en voorspellende projectvoorspellingen te maken. Bedrijven die op zoek zijn naar resource planning software zijn wellicht ook geïnteresseerd in PSA-software (Professional services automation), project management tools en project portfolio management software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Resource planning software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
139 resultaten
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Productive is een resource management tool die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Zoek knelpunten die geld kosten en tijd verbruiken. Meer informatie over Productive
Productive is een alles-in-één resource management tool die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Zoek knelpunten die geld kosten en tijd verbruiken. Vermijd botsingen, burn-outs en overboekingen met functies voor resourceplanning en suggesties van resourceplanning die urenregistratie sneller en eenvoudiger maken. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Van verkoop tot levering en facturering, Scoro heeft alles wat je nodig hebt om je projecten van A tot Z tot een succes te brengen. Doordat je teams samenwerken in één systeem, krijg je realtime inzichten. Optimaliseer de toepassing van je team en verhoog de omzet. Voorspel resourcebehoeften en krijg een overzicht van de capaciteit. Wees slim met resourceplanning om het gebruik te optimaliseren. Breng de werklast in evenwicht en pak personeelstekorten aan voordat ze zich voordoen. Voer je projecten vanaf één plek uit met Scoro: - Kostenraming en budgettering van projecten - Planning en voorspelling van resources - Voortgang en prestaties van projecten volgen - Facturering - Omzet voorspellen - Inzicht verkrijgen in projecten, teams en klanten Meer informatie over Scoro

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Verbeter de winstgevendheid van je bedrijf door de kosten van projectmiddelen te verlagen, het gebruik te optimaliseren en pijplijnprojecten te beheren met SAVIOM. Meer informatie over Saviom
Saviom Resource planning software is ontworpen om je bedrijf toekomstbestendig te maken tegen marktvolatiliteit. Tot de componenten behoren resourceplanning, prognose en planning, realtime business intelligence/rapportage, capaciteitsplanning, integratie met andere gerelateerde toepassingen en meer. Het is zeer configureerbaar en kan worden aangepast voor elke specifieke sector zonder extra code te hoeven schrijven. Probeer het gratis en realiseer je rendement, waarvan sommige Fortune 500-bedrijven al van hebben geprofiteerd. Meer informatie over Saviom

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Silverbucket is software voor projectmiddelenbeheer. Met deze gebruiksvriendelijke resourcingtool stel je gemakkelijk middelenplannen op. Meer informatie over Silverbucket
Silverbucket is een slimme resource-oplossing voor goede mensen. Het helpt klanten met een inzichtelijke oplossing voor projectmiddelenbeheer die zowel de winst als de werktevredenheid verhoogt. Je maakt er eenvoudig middelenplannen mee en krijgt een duidelijk beeld van de middelen die je bedrijf toewijst, inclusief strijdigheden, werklasten en capaciteitsniveaus. Andere interessante functies zijn het volgen van vaardigheden, competentiebeheer en de mogelijkheid om middelenplannen te vergelijken met werkelijk gemaakte uren. Meer informatie over Silverbucket

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Meer informatie over Forecast
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Wijs mensen toe aan meerdere projecten en bepaal hoeveel uur ze beschikbaar zijn om aan elk project te werken. Met rode balken kun je gemakkelijk zien wie er overboekt is, zodat je projecten kunt verplaatsen voordat je team uitgeput raakt. Met de lay-out van Forecast kun je gemakkelijk zien wanneer je nieuw werk kunt aannemen en wie er beschikbaar is om eraan te werken. Meer informatie over Forecast

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Aanpasbare tools voor continue verbetering, gecentraliseerde gegevenscapaciteiten en realtime dashboards. Alles in één toepassing. Meer informatie over Minitab Engage
Companion van Minitab is een oplossing die aanpasbare tools voor continue verbetering, gecentraliseerde gegevensretentie en onderhoud combineert met een realtime dashboard. Of het nu gaat om het verbeteren van processen door meer zichtbaarheid, overzicht en bestuur, of om producten en diensten te optimaliseren door het gebruik van eersteklas tools, Companion biedt alles wat je nodig hebt om je continue verbeteringsprojecten zichtbaarder, effectiever en winstgevender te maken. Meer informatie over Minitab Engage

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Ruddr is het moderne platform voor professionele diensten dat is ontworpen voor het MKB tot middelgrote professionele dienstverleners. Meer informatie over Ruddr
Ruddr is het eenvoudigste en meest kosteneffectieve product voor Professional Services Automation ter wereld. Ruddr is ontwikkeld orpen voor professionele dienstverleners in het MKB tot het middensegment en ondersteunt meer dan 150 wereldwijde valuta's. Ruddr helpt je bij het beheren van klanten, projecten, budgetten, taken, toewijzen van middelen, tijd, uitgaven, gebruik, facturen, inkomsten en vele essentiële KPI's. Meer informatie over Ruddr

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Verbeter je middelenbeheer met Asana AI. Pak op efficiënte wijze complexe workflows aan, krijg betere inzichten en verbeter teamwork.
Asana transformeert middelenbeheer met behulp van AI-aangedreven functies die inzichten opleveren, teamwork verbeteren en zorgen voor gestroomlijnde workflows. Beheer taken, houd prestaties bij en pas je snel aan veranderende prioriteiten aan. Met projectsjablonen, doelbeheer en geautomatiseerde voortgangscontrole zorgt Asana ervoor dat je team zijn doelen sneller bereikt. Gebruik AI-gestuurde inzichten om de toewijzing van middelen te optimaliseren. Of het nu gaat om campagnebeheer, onboarding of productlanceringen, Asana stelt jouw organisatie in staat om slimmer te werken. Meer informatie over Asana

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Beheer de resources van je team op een samenwerkingsplatform waarmee je de werklast van je team effectief kunt plannen, inplannen en controleren.
Beheer de resources van je team op een samenwerkingsplatform waarmee je het werk van je team effectief kunt plannen, inplannen en reguleren. Verenig eerst de werkruimte van je team door al je tools met één platform te verbinden met behulp van meer dan 40 robuuste integraties, aangepaste automatiseringen en apps van derden. Maak vervolgens gebruik van die verbeterde zichtbaarheid om de voortgang van lopende projecten te volgen en weloverwogen beslissingen te nemen over de bandbreedte van je team. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Wrike is software voor enterprise resource planning met Gantt-diagrammen, dashboards, rapportage, urenregistratie en geavanceerde beveiliging.
Wrike is software voor enterprise resource planning die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Verbeter de enterprise resource planning van je onderneming met middelenbeheer en -toewijzing, prestatierapporten, Gantt-diagrammen, urenregistratie, werklastoverzichten en bedrijfsbrede zichtbaarheid, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te versnellen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
NetSuite wijst resources aan de juiste projecten toe tijdens het hele project, zodat resources optimaal worden benut.
NetSuite's SuiteProjects resourcebeheer biedt een snelle en eenvoudige manier om personen aan projecten toe te wijzen. Met gecentraliseerde, actuele profielen van o.a. vaardigheden, interesses, ervaring, voorkeuren en beschikbaarheid kunnen projectmanagers de juiste resources aan de juiste projecten laten werken. Door resources effectief te beheren, kunnen bedrijven winstmarges verhogen, het facturabele gebruik verbeteren, toptalent behouden en de klanttevredenheid vergroten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Float is de Resource Planning Software dat professionele serviceteams van 5 tot meer dan 500 synchroon houdt. Plan taken snel met een realtime weergave van beschikbaarheid, inclusief vrije tijd en feestdagen. Bekijk de capaciteit en het gebruik van je team in één oogopslag om het toegewezen werk te optimaliseren. Maak verbinding met workflows voor projectmanagement, agenda en communicatie via directe integraties. Hou projectplannen up-to-date met eenvoudige bulkbewerkingen. Vergroot de naleving met workflows voor goedkeuring en toegangsrechten. Gratis proefversie van 30 dagen (geen creditcard). Meer informatie over Float

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Webgebaseerde marketingbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront haalt het giswerk uit resourcebeheer door op ondernemingsniveau zicht te bieden op de toezeggingen van teamleden. Met behulp van robuuste tools en een groot aantal weergaven kunnen managers precies zien welke hulpbronnen ze hebben, en deze vervolgens op een effectieve manier toewijzen om teamworkloads met zwier in balans te brengen. Gebruik ingebouwde tijdregistratie, projectplanning, taakplanning, controle van middelen en rapportagefunctionaliteit om je werk te plannen, benodigde inzichten te verzamelen en je hulpbronnen van begin tot einde te beheren. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Bitrix24 is een vooraanstaand gratis platform voor projectplanning en resourcebeheer dat door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt.
Voorkom een burn-out van werknemers met software voor resource planning software van Bitrix24. Met gratis resource planning software kun je je team onder meer organiseren, afstemmen en motiveren. Blijf in contact met je team, zodat je werklasten effectief kunt toewijzen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Teamwork heeft alle functies die je nodig hebt om effectief samen te werken, communicatie te vereenvoudigen en projectinformatie te centraliseren, om projectmanagement sneller en efficiënter te maken. Gebruik Teamwork om alles te beheren, van het leveren van klantprojecten en het uitvoeren van marketingcampagnes tot sprintplanning en nieuwe website-ontwerpen. Meer informatie over Teamwork.com

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Zoho Projects is een projectmanagementtool die resources efficiënt toewijst, het gebruik optimaliseert en de teamproductiviteit verbetert.
Zoho Projects is een intuïtieve tool voor projectmanagement die door meer dan 200.000 bedrijven wereldwijd wordt gebruikt om hun projecten en resources efficiënt te beheren. Met behulp van resourcetoewijzing zorgt Zoho Projects ervoor dat iedereen optimaal werkt en dat niemand overladen wordt met werk, wat een prettigere werkplek oplevert. De agenda in Zoho Projects biedt een overzicht van de beschikbaarheid van resources, zodat projectmanagers resources dienovereenkomstig opnieuw kunnen toewijzen of werk naar behoefte opnieuw kunnen plannen. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Met Paymo kun je vanaf één en hetzelfde platform resources beheren, werktijden bijhouden, je klanten factureren en de winstgevendheid meten.
Paymo is een intuïtieve oplossing voor werk- en projectmanagement voor kleine bedrijven waarmee je vanaf één en hetzelfde platform human resources kunt plannen en beheren, werktijden bijhouden, je klanten factureren, online betaald worden en de winstgevendheid meten. Zo kun je de volledige levensduur van een project volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder dat je verschillende apps moet gebruiken en betalen. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
LiquidPlanner is software voor middelenbeheer waarmee je in één oogopslag kunt zien waar je team aan werkt.
LiquidPlanner integreert middelenbeheer rechtstreeks in de workflow voor projectmanagement. In tegenstelling tot traditionele projectmanagementsoftware die het inzetten van te veel mensen en geld te gemakkelijk maakt, toont deze dynamische tool voor projectmanagement je niet alleen waar al je middelen zijn toegewezen, maar kun je ook werk en middelen verschuiven om deze problemen op te lossen. Geen verrassingen, geen rampen. Meer informatie over Portfolio Manager

Functies

  • Prognose
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Meerdere projecten
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projectplanning
  • Taakbeheer