Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Punchlist software met de meeste reviews van onze gebruikers

32 resultaten
LB Aproplan is een app voor snags en punchlists waarmee je defecten, overdrachten en standaard QHSE-checklists kunt beheren. Meer informatie over LetsBuild
Maak kennis met de LetsBuild-app voor snags en punchlists, LB Aproplan. LB Aproplan is een app voor snags, kwaliteits- en veiligheidscontrole waarmee je defecten, overdrachten en standaard QHSE-check lists (Quality, Health, Safety and Environment) kunt beheren. Met LB Aproplan kun je zaken ter plekke markeren, plannen beoordelen in editor-modus en werk goedkeuren of ondermaats werk afwijzen, 24/7 punchlists synchroniseren met realtime pushmeldingen, offline werk opnieuw doen met de nieuwste versie van de tekening en snags rechtstreeks vanaf je mobiele apparaat uitvoeren. Meer informatie over LetsBuild

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Maak de aangepaste punchlist van je team op een samenwerkingsplatform waar je taken kunt toewijzen, status kunt markeren en in realtime prioriteiten kunt stellen. Meer informatie over monday.com
Maak je punchlist op een samenwerkingsplatform waar je taken kunt toewijzen, status kunt markeren en in realtime prioriteiten kunt stellen. monday.com is ontworpen om aan te passen aan de behoeften van je team en geeft je de mogelijkheid om meer dan 30 verschillende kolommen toe te voegen, zodat je alle informatie kunt weergeven die je nodig hebt om het project op tijd en binnen het budget af te ronden. Haal vervolgens inzichten uit je workflow met intuïtieve dashboards die je helpen vertragingen, problemen met aannemers en machinegebreken bij te houden, zodat je precies weet hoe je moet verbeteren. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Alobees is een web- en mobiele toepassing voor bouwprofessionals. Meer informatie over Alobees
Alobees biedt bouwprofessionals een eenvoudige en intuïtieve web- en mobiele toepassing om de monitoring van je werklocaties te vereenvoudigen. Als echt alternatief voor Excel kun je al je werknemers plannen en hun werkuren met één klik bijhouden. Met Alobees kun je ook de communicatie tussen teams bevorderen door het delen van documenten en de communicatie op sitespecifieke nieuwsfeeds te vereenvoudigen. Je kunt ook specifieke taken toewijzen en de voltooiing ervan volgen. Bespaar tijd met Alobees. Meer informatie over Alobees

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Meer dan 5 gebruikers. Verhoog de productiviteit bij het beheer van niet-naleving. Met Daxium-Air heb je één platform waarop je al je activiteiten kunt beheren: apparatuur, personeelsbeheer, veiligheid, kwaliteit, audits, inspecties en meer. Je profiteert ook van gepersonaliseerde dashboards waarmee je gegevens kunt analyseren en de juiste beslissingen kunt nemen. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Procore software voor bouwbeheer hanteert bouwprojecten, middelen, mensen en financiën van planning tot afsluiting.
Stroomlijn de bouw met punchlist-software die is gemaakt voor het veld. Houd een duidelijke lijst bij van punchitems, wijs verantwoordelijkheid toe, selecteer een vervaldatum en volg de huidige status. Elk item in de punchlist binnen Procore kan documenten en digitale foto's bevatten. Procore biedt ook een groot tekstgebied voor het toevoegen van details over het item in de punchlist. De kostencode en locatie van elk artikel kunnen ook worden gespecificeerd. Maak binnen enkele seconden een punchlist en standaardiseer de informatie die je betere rapportage geeft. Meer informatie over Procore

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Wrike is een platform voor projectmanagement waarmee je je punchlist kunt beheren, met functies zoals dashboards en Gantt-diagrammen.
Wrike is een oplossing voor werkmanagement die door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen wordt gebruikt. Maak je punchlist en stroomlijn je technische projecten met het alles-in-één platform van Wrike. Leg al je informatie vast met behulp van projecten, mappen en ruimtes. Organiseer taken en houd hun status bij met behulp van aanpasbare dashboards. Bekijk je projecttijdlijn in één oogopslag met veelzijdige Gantt-diagrammen: pas deadlines en belangrijke mijlpalen moeiteloos aan met een ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Doe het allemaal met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over Buildertrend

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Meer informatie over Bluebeam Revu

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. Meer informatie over Contractor Foreman

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer.
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer. Meer informatie over ConstructionOnline

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Touchplan is de enige samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk eerder dan gepland te voltooien en uitmuntendheid te leveren.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de manier waarop teams voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen in het leveren van uitmuntendheid op elk project. Touchplan is binnen enkele minuten klaar voor gebruik, kan worden geïntegreerd met masterschema's en maakt direct logboeken van beperkingen. Touchplan heeft bewezen dat het projecten 20% op de kosten bespaart en wordt vertrouwd door $ 22 miljard in bouwkosten, 12.000 gebruikers, 800 wereldwijde projecten, meer dan 100 algemene aannemers, waaronder 18% van de ENR top 100. Meer informatie over Touchplan

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Fieldwire maakt het voor bouwvakkers, projectmanagers en opzichters gemakkelijk om samen te werken terwijl ze in het veld zijn.
Fieldwire verbindt je hele veldteam op één platform voor bouwmanagement, van de projectmanager tot en met elke gespecialiseerde voorman van een aannemer. Zodat iedereen moeiteloos zijn tekeningen kan bekijken, werk kan plannen en zijn punchlist kan bijhouden terwijl ze in het veld zijn. De app is beschikbaar op iOS, Android en op het web en ondersteunt wereldwijd meer dan 500.000 projecten. Meer informatie over Fieldwire

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Op de eigenaar gerichte software voor het beheren van bouwprogramma's die je bouwproces stroomlijnt, van locatieselectie tot afsluiting.
Projectmates is de eerste vooraanstaande, op de eigenaar gerichte software voor het beheer van kapitaalconstructieprogramma's die eenvoudig te gebruiken en te configureren is en door eigenaren wordt goedgekeurd voor eigenaren. De software biedt een schat aan robuuste en zeer configureerbare mogelijkheden om realtime gegevens en analyses te benutten om je projectplanning op schema en binnen het budget te houden. Sluit je aan bij tienduizenden projecteigenaren die de software gebruiken voor het selecteren van sites tot het moment van bouwen en afsluiten. Meer informatie over Projectmates

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Snelle, gebruiksvriendelijke en zeer aanpasbare oplossing die perfect is voor bedrijven die op zoek zijn naar flexibiliteit en bekroonde klantenondersteuning.
ProjectTeam onderscheidt zich van andere oplossingen voor bouwbeheer vanwege het gemak van aanpassen en rapporteren. Het systeem is perfect voor degenen die unieke projectbehoeften willen beheren en zich niet willen aanpassen aan de manier waarop andere systemen je dwingen om zaken te doen. Naast systeemformulieren zoals informatieaanvragen, inzendingen, contracten en wijzigingsorders, kun je gloednieuwe aangepaste formulieren maken. Alle informatie kan worden gebruikt om eenvoudig aangepaste rapporten en dashboards in te vullen. Meer informatie over ProjectTeam.com

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Een eenvoudige tool voor veldrapporten en punchlists die je uren tijd en stress bespaart.
Een eenvoudige tool voor veldrapporten en punchlists die je uren tijd en stress bespaart. Met ArchiSnapper kun je ter plekke rapporten opstellen en openen. Fotograferen, tekenen, schetsen, aantekenin gen maken en reageren vanaf je smartphone of tablet. Rapporten worden automatisch gegenereerd en zijn online bewerkbaar. In plaats van te worstelen om de tijd te vinden voor het voltooien van veldrapporten, is je rapport in principe klaar bij het verlaten van de werklocatie. Meer informatie over ArchiSnapper

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Een alles-in-één cloudgebaseerd ERP-systeem van de volgende generatie, gebouwd voor bouwbedrijven.
Archdesk is alles-in-één cloudgebaseerde ERP-software (Enterprise Resource Planning) van de volgende generatie, speciaal gebouwd voor de bouwsector. Archdesk dekt de workflow van A tot Z. Van eerste klantonderzoek tot en met schatting, contracten, projectbeheer, budgettering, inkoop, aanbesteding, planning, arbeidsbeheer, activabeheer, kostprijsberekening, rapportage, teamsamenwerking tot de laatste factuur wordt uitgereikt. Dit alles in een aanpasbare workflow met een eenvoudige interface, 24/7 toegankelijk vanaf elk apparaat, overal en altijd. Meer informatie over Archdesk

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Buildup is zeer gemakkelijk te gebruiken software voor punchlists, taakbeheer en inspecties voor de bouw.
Buildup is zeer gebruiksvriendelijke software voor taakbeheer, punchlist en inspecties die helpt de productkwaliteit te verbeteren, de kosten te verlagen en de bouwtijdlijnen te verkorten. Het wordt gebruikt door eigenaren, ontwikkelaars, consultants, algemene aannemers en onderaannemers. Buildup helpt bij het communiceren van problemen/taken op de werklocatie en op kantoor om tijd te besparen, projectvertragingen te minimaliseren en de kosten te verlagen. Meer informatie over buildup

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
BuildSafe is het digitale samenwerkingsplatform voor veilige en efficiënte bouwprojecten.
BuildSafe is het digitale samenwerkingsplatform voor veilige en efficiënte bouwprojecten. De software wordt gebruikt door de hele projectorganisatie (ontwikkelaars, aannemers en onderaannemers) om risico's en storingen te rapporteren, op te volgen en te analyseren. Resultaten: gestroomlijnd afwijkingsbeheer, risicoreductie met gemiddeld 75% en aanzienlijke tijdbesparing. Functies zijn: inspecties, rapportage van bijna-ongevallen/ongevallen, realtime dashboards, krachtige analyses en sitevoorlichtingen. Meer informatie over BuildSafe

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
FinishLine Software stroomlijnt punchlists door het eenvoudig te maken om projecttekortkomingen bij te houden en rapporten te delen met onderaannemers.
Een kant-en-klare oplossing voor algemene aannemers en vastgoedontwikkelaars om punchlists en inspecties te beheren. Voer snel items in het veld in en deel locatiegebaseerde rapporten met onderaanneme rs via e-mail. Een intuïtieve en goed geteste aanpak voor het beheer van bouwlijsten. Klanten besparen tijd en geld door het inspectie- en rapportageproces te verbeteren. FinishLine kan worden gebruikt voor kleine tot grotere projecten die meer dan 100 gebruikers vereisen. Meer informatie over FinishLine

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Beheer punchlists op een eenvoudige manier met SKYSITE op je telefoon.
Met het punchlistbeheer van SKYSITE kun je een taak op de punchlist koppelen met een tekening, een foto toevoegen, deze verbinden met een video of zelfs een spraakmemo. Als je een smartphone hebt, hoef je niet meer terug te rennen naar de opdrachttrailer of de laptop voor de dag te halen. Je kunt punchlists beheren en uren, zelfs dagen, besparen bij het afsluiten door de voortgang en voltooiing van de punchlist bij te houden. Meer informatie over SKYSITE

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Help veldwerkers om efficiënter te werken.
Met Ermeo standaardiseer je je operationele processen en creëer je meer samenwerking tussen je teams. Ermeo is een web- en mobiele oplossing die is ontworpen om alle soorten activiteiten en documenten te digitaliseren. Elimineer het gebruik van papier en taken met een lage toegevoegde waarde die het dagelijkse leven van veldbeheerders vertragen en bemoeilijken. Verbeter 100% van de gegevens die in het veld worden verzameld door Ermeo te verbinden met je informatiesystemen (CMMS, MES, EDM...). Meer informatie over Ermeo

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
PlanRadar maakt de registratie, documentatie en het bijhouden van constructiefouten mogelijk op basis van een digitale plattegrond.
PlanRadar is punchlistsoftware voor de documentatie en communicatie in bouw- en vastgoedprojecten. Via een webtoepassing en apps voor alle smartphones en tablets (iOS, Android, Windows), maakt het de registratie, documentatie en het bijhouden van constructiefouten mogelijk op basis van een digitale plattegrond of architectonische tekening. Informatie wordt toegevoegd aan digitale plannen als foto, tekst en spraakmemo. Tickets worden in realtime gedeeld met de verantwoordelijke personen. Meer informatie over PlanRadar

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Kahua biedt programma- en projectmanagementoplossingen voor onroerend goed en bouw, geleverd op een toepassingsplatform met weinig code.
Kahua biedt bouwprogramma- en projectmanagementoplossingen om de efficiëntie te verbeteren en risico's te verminderen. Met functionaliteit en workflows die speciaal zijn gebouwd voor eigenaren, programmamanagers en aannemers, kun je binnen enkele dagen operationeel zijn, de time-to-value minimaliseren en de gebruikersacceptatie verbeteren. Kahua is beschikbaar op alle mobiele apparaten om het veld en kantoor eenvoudig te verbinden. Kahua geeft je de kracht en flexibiliteit om processen, documenten en kosten effectief te beheren, van het begin tot het einde van het project. Meer informatie over Kahua

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Stroomlijn je missiekritieke en commerciële inbedrijfstellingsprojecten met BlueRithm.
Stroomlijn je missiekritieke en commerciële inbedrijfstellingsprojecten met BlueRithm. Ontworpen om krachtig en uitgebreid te zijn, maar toch gemakkelijk te leren en mee te werken. Je kunt in een mum van tijd aan de slag. Beheer functionele prestatietests, pre-functionele checklists, problemen en tekortkomingen, automatiseer rapporten, werk online samen en meer. Meer informatie over BlueRithm

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
FINALCAD biedt mobiele bouwsoftware en voorspellende analyses die aannemers, architecten en eigenaars ondersteunen op de bouwplaats.
FINALCAD biedt mobiele bouwsoftware en voorspellende analyses om belanghebbenden in de bouwsector te helpen bij het anticiperen en oplossen van problemen die tijdens het bouwtraject zijn aangetroffen. De missie: kwaliteit verhogen, kosten verlagen en het product voor iedereen toegankelijk maken. Sinds 2011 heeft FINALCAD meer dan 8000 projecten in 30 landen ondersteund en het blijft de digitale transitie van de bouwsector bevorderen. Meer informatie over FINALCAD

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Taakbeheersoftware voor verbouwers en bouwers. Maakt het maken en volgen van taken, het vastleggen van veldnotities en geautomatiseerde rapportage mogelijk.
Taakbeheersoftware voor verbouwers en bouwers. Maakt het maken en volgen van taken, het vastleggen van veldnotities en geautomatiseerde rapportage mogelijk. Meer informatie over Punch List

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Ogun is een gratis, eenvoudige en effectieve app om de coördinatie tussen mensen in de bouwsector te verbeteren.
Is het mogelijk om de agenda, informatie, berichten, foto's en documenten van al mijn sites in één tool te openen en te beheren? Kan ik mijn team verbonden en gecoördineerd houden op de verschillende sites of opdrachten waaraan ik werk? Met Ogun APP is dit allemaal mogelijk. Bekijk de video. Meer informatie over Ogun

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Digitaliseer je siteprocessen. Werk sneller, slimmer en veiliger met de software voor buitendienstbeheer van Novade.
Novade, opgericht in 2014, biedt een geïntegreerd platform dat alle projecten en gebruikers verbindt vanuit de sectoren voor bouw, infrastructuur en nutsbedrijven. Locatieprocessen worden gedigitalis eerd en geautomatiseerd met behulp van mobiele apparaten. De vastgelegde gegevens bieden inzichten om de activiteiten te stroomlijnen en resultaten te genereren. Toonaangevende aannemers, vastgoedontwikkelaars, eigenaren en exploitanten over de hele wereld vertrouwen op Novade om hun digitale transformatie te stimuleren. Meer informatie over Novade

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer