Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Patiëntenportaal software

Patiëntenportaal software maakt het voor zorgverleners en ziekenhuizen mogelijk om veilig online patiënten te verbinden en met hen te communiceren. Met patiëntenportaal software kunnen je patiënten hun elektronische gezondheidsdossiers bekijken en belangrijke intake- en verzekeringsformulieren invullen. Sommige portals bieden ook gateways voor factuurbetalingsdiensten. Op zoek naar andere innovatiesoftware om je medische praktijk te beheren? Bekijk medische facturatiesoftware, praktijksoftware, medische planningssoftware en patiëntenadministratie software.

32 resultaten
Aangepaste incheckoplossingen voor hotels en gezondheidszorg. Met meer dan 50 functies vereenvoudigt Tabhotel het inchecken en verbetert deze software de gastervaring. Meer informatie over Tabhotel
Tabhotel biedt zeer flexibele en aanpasbare oplossingen voor zelf inchecken voor hotels en zorginstellingen. De geavanceerde oplossingen bieden meer dan 50 functies die het incheckproces vereenvoudigen en de algehele gastervaring verbeteren. Het platform werkt nauw samen met elke klant om de oplossingen aan te passen aan hun unieke behoeften, waardoor maximale efficiëntie en gasttevredenheid wordt gewaarborgd. Vereenvoudig je incheckproces, verhoog de gasttevredenheid en verhoog de productiviteit van je team met Tabhotel. Meer informatie over Tabhotel

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
SimplePractice is een hoog-beoordeeld platform voor praktijkbeheer voor eigenaren van kleine bedrijven in de gezondheid en wellnessbranch. SimplePractice staat bekend om zijn heldere interface en bevat een toonaangevende functieset met een volledig papierloos intakeproces, aangepaste notities en formulieren, gratis afspraakherinneringen (sms, e-mail en spraak), een mobiele app, e-claims indienen, een aantrekkelijk klantenportaal, facturering en de nieuwste functie: Telehealth! Bekijk je klanten via HIPAA-conforme video - altijd en overal. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk. Meer informatie over NextGen Office

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Software voor EPD/EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Gratis uit te proberen.
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over TheraNest

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Enkelcijferige no-show-tarieven: Digitale formulieren, telegezondheid, afspraakherinneringen en zelfplanning voor patiënten. Beoordeeld als de beste door klanten!
Enkelcijferige no-show-tarieven: Digitale formulieren, telegezondheid, afspraakherinneringen en zelfplanning voor patiënten. Door klanten beoordeeld als beste ondersteuning en aangepaste workflows. Mend kan altijd en overal verbinding maken met patiënten op elk apparaat. Mend heeft 98,3% betrokkenheid, 99,85% videoverbinding en enkelcijferige no-show-tarieven. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van nieuwe klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
De geïntegreerde patiëntenportaltool van RXNT verhoogt de betrokkenheid van patiënten en verbetert de samenwerking tussen arts en patiënt voor zorg die verder gaat dan de behandeling.
De patiëntenportaltool maakt deel uit van het cloudgebaseerde EMD-systeem van RXNT en verhoogt de patiënttevredenheid, breidt de communicatie tussen arts en patiënt uit en verbetert het gemak. Geef je patiënten de mogelijkheid om afspraken te plannen, beveiligde berichten te verzenden, laboratoriumresultaten te bekijken, documenten en formulieren te ondertekenen en facturen online te betalen. Automatische herinneringen houden patiënten op de hoogte van afspraken en recepten. Bovendien hebben patiënten toegang tot een schat aan gezondheidsinformatie die wordt verstrekt door Medline, een vooraanstaande bibliografische database. Meer informatie over RXNT

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Pediatrisch-specifiek EMD van Office Practicums helpt pediatrische praktijken om klinische en financiële resultaten te verbeteren.
Office Practicum is marktleider op het gebied van pediatrische software, vanaf de grond gebouwd door kinderartsen, en biedt veilige, volledig conforme kinderspecifieke EMD. Meer dan 200 pediatrisch specifieke sjablonen voor preventieve en ziektebezoeken worden aangevuld met een hoogwaardige oplossing voor pediatrisch vaccinbeheer. Meer informatie over Office Practicum

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Laat je patiënten online plannen, betalen en actie ondernemen vanuit een vriendelijk self-service portal. Start je gratis proefversie.
Met een online self-service portal binnen handbereik kunnen je patiënten op elk moment elke gewenste actie ondernemen. Vereenvoudig het leven van je patiënten door hen de mogelijkheid te geven afspraken te boeken, voor consulten en behandelingen te betalen, documenten te delen en nog veel meer. Ze hoeven bovendien geen techneuten te zijn, want het is supereenvoudig en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over vcita

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Het alles-in-één cloudplatform van Caspio biedt alles wat je nodig hebt om HIPAA-conforme apps voor patiëntenportalen te ontwerpen, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is het toonaangevende LOW-CODE platform voor het bouwen van HIPAA-conforme toepassingen voor patiëntenportalen, zonder te hoeven programmeren. Caspio is door Forrester Research benoemd tot leider en stelt je in staat efficiënt samen te werken, patiënten effectief te beheren en gepersonaliseerde zorg te leveren met behulp van een aanpasbaar alles-in-één platform dat is gebouwd om te voldoen aan de specifieke behoeften van jouw organisatie; allemaal zonder de IT-overhead. Ontdek waarom toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg op Caspio vertrouwen. Probeer Caspio GRATIS. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg. Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld. Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij. Meer informatie over My Clients Plus

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Betrek je patiënten met behulp van het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat veilige berichtenuitwisseling en een geautomatiseerd herinneringssysteem biedt.
Onderhoud contact met je patiënten via het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat toegang geeft tot persoonlijke gezondheidsdossiers en dat realtime updates van patiëntgegevens, een beveiligde berichtenfunctie en een automatisch herinneringssysteem biedt. Meer informatie over Nextech EHR & PM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Cerner Ambulatory ondersteunt meer dan 55 specialiteiten door geïntegreerde klinische en financiële oplossingen en diensten te leveren.
De PowerChart ambulante EMD van Cerner zorgt ervoor dat de juiste clinici de juiste informatie op het juiste moment en de juiste plek hebben om de best mogelijke beslissingen te nemen. Dit platform is ervan overtuigd dat met behulp van informatietechnologie en coördinatie de gezondheidszorg veiliger, effectiever en beter beschikbaar wordt voor gemeenschappen wereldwijd. Meer informatie over Cerner Ambulatory

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Als favoriet end-to-end softwareplatform voor thuiszorg biedt AlayaCare innovatieve productlijnen om de resultaten van cliënten te helpen verbeteren.
AlayaCare is een end-to-end, resultaatgericht thuiszorgplatform voor thuiszorginstellingen en -aanbieders op middelgroot of ondernemingsniveau. Functies zijn onder andere klinische documentatie, backofficefunctie, patiëntbewaking op afstand, klant- en familieportalen en functionaliteit voor mobiele zorgverleners. De oplossing ondersteunt niet-medische assistenten, therapieassistenten, verpleegkundige en persoonlijke assistenten voor bedrijven in Canada, de Verenigde Staten en wereldwijd. Meer informatie over AlayaCare

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Volledig pakket met geïntegreerde toepassingen voor praktijkbeheer, inclusief beheer, financiën en analyse.
CareCloud Central is een cloudgebaseerd praktijkbeheersysteem dat bestaat uit een volledig pakket van geïntegreerde beheer- en factureringstoepassingen waarmee praktijken hun efficiëntie kunnen verbeteren en meer inkomsten binnenhalen. Dankzij de naadloze integratie met dossiers, het EDP en met Community, het patiëntenportaal, kunnen praktijken een nog hoger niveau van efficiëntie bereiken. Meer informatie over CareCloud

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Healthie is een platform voor praktijkbeheer en telegezondheidszorg voor gezondheids- en welzijnsprofessionals. Healthie is een webgebaseerde en mobiele app.
Healthie is een webgebaseerd en mobiel platform voor diëtisten, voedingsdeskundigen, gezondheidscoaches en andere wellnessprofessionals. Healthie is een uitgebreide tool voor praktijkbeheer en telegezondheid en bevat belangrijke zakelijke functies: planning, facturering (eigen bijdrage en verzekering), dossieronderhoud (sjablonen voor intakeformulieren, e-handtekeningen en notities), het delen van documenten, veilige berichtendienst, voedselregistratie voor klanten, en nog veel meer. Healthie voldoet aan de voorschriften van HIPAA, PIPEDA, AVG en PCI. Healthie heeft een vrijblijvende gratis proefversie. Meer informatie over Healthie

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Jahia is open en uitbreidbaar en biedt een gegevensgestuurd inhoudplatform om je digitale bedrijf te laten groeien door middel van boeiende klantervaringen.
Van medische zorgverleners wordt verwacht dat ze online een breed scala aan gezondheidszorgdiensten bieden. Of het nu gaat om het koppelen van een claimsysteem aan secundaire arbeidsvoorwaarden en de geschiktheid ervoor, of het zorgen dat een wellnessprogramma wordt ingevoerd in een portal voor zorgbeheer; zorgverleners hebben technologie nodig die patiëntgegevens veilig over verschillende toepassingen kan tonen en verspreiden. Met Jahia kunnen zorgverleners hun activiteiten stroomlijnen - en elektronische medische dossiers over toepassingen synchroniseren - binnen een portal dat is ontworpen om digitale interactie te bevorderen. Meer informatie over Jahia

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Platform voor telegeneeskunde waaraan elke arts of ziekenhuis kan deelnemen en online consulten kan geven
Healee is een platform voor telegeneeskunde dat alle aspecten van de communicatie tussen patiënt en arts mogelijk maakt. Patiënten kunnen hun gezondheidsstatus volgen en advies inwinnen bij artsen, en artsen kunnen online consulten geven en betalingen van patiënten aanvragen. Het platform bestaat uit twee afzonderlijke maar onderling verbonden mobiele toepassingen: Healee voor patiënten en Healee MD voor artsen. Meer informatie over Healee

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
ONC-gecertificeerde EDP en praktijkbeheersysteem voor gedragsgezondheid. Inclusief telepsychiatrie.
The eRecord is een cloudgebaseerde en ONC-gecertificeerde EDP voor gedragsgezondheid met klinische documentatie, patiëntboekhouding, geïntegreerde claims, planning met e-mailherinneringen, ePrescribing (met inbegrip van gereguleerde stoffen en lab), telepsychiatrie, veilig berichten versturen, resultaten, rapportage, patiëntenportaal en nog veel meer. Clinici kunnen teletherapie uitvoeren vanuit hun browser. Het is eenvoudig en veilig en er zijn geen plug-ins of downloads vereist. Meer informatie over CarePaths EHR

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Eén oplossing voor je behoeften op het gebied van het beheer van je fysiotherapie-/beroepstherapiepraktijk met EPD, planning, facturering, marketing, fax, creditcard, analyse en meer.
Met HENO kan de klant al zijn zakelijke activiteiten stroomlijnen in één systeem dat alles regelt voor zijn praktijk. De dagen van een EPD-systeem, een faxservice, een marketingplatform, een verkooppuntsysteem, een planningssysteem, het uitbesteden van facturering (of misschien op een ander intern platform) en meer zijn voorbij. Alle activiteiten die klinieken in staat stellen een strakke, efficiënte praktijk te voeren, zijn in HENO ondergebracht in een gebruiksvriendelijk, efficiënt platform. Meer informatie over HENO

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
FaceUp is een allesomvattend klokkenluidersplatform, ethiekhotline en HR-tool.
FaceUp is een allesomvattend klokkenluidersplatform, ethiekhotline en HR. De software heeft een groot aantal functies, waaronder een aanpasbaar rapportageformulier en geavanceerd rapportbeheer, die beide beschikbaar zijn in 113 talen. De software is AVG-conform en ISO 27001-gecertificeerd. FaceUp voldoet aan de EU-klokkenluidersrichtlijn. De software wordt vertrouwd door 2700 organisaties van elke omvang over de hele wereld. Probeer FaceUp uit met een gratis proefperiode van 14 dagen. De software kan binnen 5 minuten worden ingesteld. Meer informatie over FaceUp Whistleblowing System

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen en stoelen gevuld kunt houden.
LET OP: Tandartsen, verbeter de kantoorefficiëntie in je tandartspraktijk en verbeter de patiëntervaring om meer patiënten aan te trekken met de cloudgebaseerde oplossingen. De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen, stoelen gevuld kunt houden, en nieuwe patiënten kunt aantrekken. Zet Legwork voor je aan het werk, zodat je je op patiënten kunt concentreren. Meer informatie over Legwork

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Plan afspraken, incasseer betalingen, beheer moeiteloos je klanten en voer de end-to-end klantervaring voor je bedrijf uit.
Met het platform kunnen onafhankelijke bedrijven logge, onsamenhangende en vervelende systemen consolideren op één eenvoudige plaats. Eenvoudige planning die jouw realtime beschikbaarheid toont, eenvoudige formulieren om informatie te verzamelen, facturen en betalingen, dit alles gekoppeld door automatiseringen. Maak binnen enkele seconden facturen, terugkerende abonnementen en pakketten en word elke keer op tijd betaald. De tools van wereldklasse zijn ontworpen voor beide zijden van de relatie, met een chatportal voor klanten dat alles voor je klanten centraliseert. Meer informatie over Practice

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
DICOM beeldweergave-app voor iPad, portal voor verwijzende artsen, de enige CRM specifiek voor radiologie, cloudgebaseerde RIS PACS en meer.
Ontdek een uitgebreid radiologiesysteem dat volledig is toegespitst op een betere werkstroomefficiëntie en lagere kosten. AbbaDox Rad ondersteunt het delen van foto's en uitslagen en onderlinge uitwisselbaarheid. AbbaDox Rad stelt beeldvormingscentra, telerad-groepen en radiologieafdelingen in staat om kritieke operationele problemen aan te pakken zonder kapitaaluitgaven. De oplossing biedt functies zoals cloudrapportage met spraakherkenning, kritische bevindingen, flexibele RIS-planning, DICOM-viewer, artsenportals en een radiologie-CRM met realtime gegevens. Meer informatie over AbbaDox

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Het zelfplanningsplatform voor patiënten synchroniseert in realtime met systemen, waardoor patiënten zelf afspraken kunnen plannen.
Het zelfplanningsplatform voor patiënten Petal integreert met de bestaande technologieën van gezondheidsinstellingen om patiënten in staat te stellen in realtime een afspraak te maken. Het portaal kan worden aangepast en geïntegreerd in de bestaande website van een zorginstelling, waardoor uniforme branding en berichten mogelijk zijn voor de patiënten van het zorgcentrum. Administratief personeel wordt niet langer onderbroken in hun werk, activiteiten worden vereenvoudigd en het patiëntenzorgtraject wordt verbeterd. Meer informatie over Petal Patient Self-Scheduling

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Bridge Patient Portal is een zakelijk patiëntenportaal en een oplossing voor patiëntbetrokkenheid voor zorginstellingen.
Bridge Patient Portal is een zakelijk patiëntenportaal en een oplossing voor patiëntbetrokkenheid voor zorginstellingen. Het platform is ideaal voor bedrijven die hun bestaande EMD-patiëntenportaal willen vervangen, ongelijksoortige EMD-omgevingen willen verbinden, dure tools voor patiëntbetrokkenheid willen consolideren, diensten aanbieden voor telegeneeskunde en/of een mobiele app willen publiceren. De oplossing voor patiëntbetrokkenheid van Bridge is ONC 2015 Edition-gecertificeerd en het is bewezen dat het de samenwerking tussen patiënt en arts en de zorgresultaten en winstgevendheid verbetert. Meer informatie over Bridge Patient Portal

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Patiëntgegevens die rechtstreeks door je patiënt worden verstrekt.
Patiëntgegevens die rechtstreeks door je patiënt worden verstrekt. Meer informatie over Improve App

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
Met Lazy Pharmacy kun je contact onderhouden met patiënten en voorlichting geven om de naleving van medicijnvoorschriften te bevorderen.
Lazy Pharmacy biedt clinici inzicht in een door patiënten beheerde medicatiegeschiedenis en stelt ziekenhuizen en instellingen in staat om de verbinding met de patiënt te behouden terwijl die in de gemeenschap is. Meer informatie over Lazy Pharmacy

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden
BeeHealthy is een op modules gebaseerd, whitelabel SaaS-platform voor het digitaliseren van de dienstverlening in de gezondheidszorg.
BeeHealthy is de leider in de ontwikkeling van digitale oplossingen voor de gezondheidszorg op de Europese markt. Het op modules gebaseerde, whitelabel SaaS-platform helpt primaire en secundaire zorgverleners om de digitale stap te zetten door hun dienstverlening te digitaliseren. • bewezen bedrijfsimpact; • operationele uitmuntendheid bij het opzetten van digitale zorgverlening; • voortdurende ontwikkeling; • gebruiksvriendelijke interfaces voor professionals, patiënten en beheerders in hun moedertaal. Meer informatie over BeeHealthy

Functies

  • Afspraakplanning
  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Voor medische doeleinden