Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Patiëntenportaal software

Patiëntenportaal software maakt het voor zorgverleners en ziekenhuizen mogelijk om veilig online patiënten te verbinden en met hen te communiceren. Met patiëntenportaal software kunnen je patiënten hun elektronische gezondheidsdossiers bekijken en belangrijke intake- en verzekeringsformulieren invullen. Sommige portals bieden ook gateways voor factuurbetalingsdiensten. Op zoek naar andere innovatiesoftware om je medische praktijk te beheren? Bekijk medische facturatiesoftware, praktijksoftware, medische planningssoftware en patiëntenadministratie software.

41 resultaten

Aangepaste incheckoplossingen voor hotels en gezondheidszorg. Met meer dan 50 functies vereenvoudigt Tabhotel het inchecken en verbetert deze software de gastervaring. Meer informatie over Tabhotel
Tabhotel biedt zeer flexibele en aanpasbare oplossingen voor zelf inchecken voor hotels en zorginstellingen. De geavanceerde oplossingen bieden meer dan 50 functies die het incheckproces vereenvoudigen en de algehele gastervaring verbeteren. Het platform werkt nauw samen met elke klant om de oplossingen aan te passen aan hun unieke behoeften, waardoor maximale efficiëntie en gasttevredenheid wordt gewaarborgd. Vereenvoudig je incheckproces, verhoog de gasttevredenheid en verhoog de productiviteit van je team met Tabhotel. Meer informatie over Tabhotel

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
SimplePractice is een hoog-beoordeeld platform voor praktijkbeheer voor eigenaren van kleine bedrijven in de gezondheid en wellnessbranch. SimplePractice staat bekend om zijn heldere interface en bevat een toonaangevende functieset met een volledig papierloos intakeproces, aangepaste notities en formulieren, gratis afspraakherinneringen (sms, e-mail en spraak), een mobiele app, e-claims indienen, een aantrekkelijk klantenportaal, facturering en de nieuwste functie: Telehealth! Bekijk je klanten via HIPAA-conforme video - altijd en overal. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk. Meer informatie over NextGen Office

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Software voor EPD/EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Gratis uit te proberen.
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over TheraNest

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Enkelcijferige no-show-tarieven: Digitale formulieren, telegezondheid, afspraakherinneringen en zelfplanning voor patiënten. Beoordeeld als de beste door klanten!
Enkelcijferige no-show-tarieven: Digitale formulieren, telegezondheid, afspraakherinneringen en zelfplanning voor patiënten. Door klanten beoordeeld als beste ondersteuning en aangepaste workflows. Mend kan altijd en overal verbinding maken met patiënten op elk apparaat. Mend heeft 98,3% betrokkenheid, 99,85% videoverbinding en enkelcijferige no-show-tarieven. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van nieuwe klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
DrChrono cloudgebaseerde alles-in-één mobiele EDP met PM, inclusief live claimfeed, realtime geschiktheidscontroles en aangepaste afspraakherinneringen.
DrChrono EDP's robuuste functies voor praktijkbeheer van deze alles-in-één cloudgebaseerde mobiele EDP wordt geleverd met spraak-naar-tekst en aangepaste sjablonen/formulieren voor effectieve dossiervorming. Met DrChronos PM-software krijg je een live claimfeed voor facturering en betalingsverwerking, het genereren van HCFA/superfacturen en e-faxintegratie. Geschiktheidscontroles in realtime helpen je bij het controleren van de patiëntgegevens en aangepaste afspraakherinneringen kunnen per e-mail, sms of telefoon in willekeurige volgorde worden doorlopen. Kijk voor studenten bij DrChrono University. Meer informatie over DrChrono

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
De geïntegreerde patiëntenportaltool van RXNT verhoogt de betrokkenheid van patiënten en verbetert de samenwerking tussen arts en patiënt voor zorg die verder gaat dan de behandeling.
De patiëntenportaltool maakt deel uit van het cloudgebaseerde EMD-systeem van RXNT en verhoogt de patiënttevredenheid, breidt de communicatie tussen arts en patiënt uit en verbetert het gemak. Geef je patiënten de mogelijkheid om afspraken te plannen, beveiligde berichten te verzenden, laboratoriumresultaten te bekijken, documenten en formulieren te ondertekenen en facturen online te betalen. Automatische herinneringen houden patiënten op de hoogte van afspraken en recepten. Bovendien hebben patiënten toegang tot een schat aan gezondheidsinformatie die wordt verstrekt door Medline, een vooraanstaande bibliografische database. Meer informatie over RXNT

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
*********Alleen voor 10+ gebruikers******De software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD.
***Alleen voor 10+ gebruikers***Vanaf $ 500 per maand. Best beoordeeld in Capterra EPD Reviews Comparison Grid. Vrijwel geen verandering in workflow of leercurve: de software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD. Jouw formulieren. Jouw werkstroom. Jouw manier | Cloudgebaseerd | Mobiel | Achterstallige notities | Automatisch ingevuld | Rapportage over elk veld | Groepsnotities | HR | Dashboard | CRM | Rx | Labs | Afspraakherinneringen | Facturering | ONC | Intern | Polikliniek | Vergelijk met Netsmart | UBO4 Meer informatie over EHR YOUR WAY

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Pediatrisch-specifiek EMD van Office Practicums helpt pediatrische praktijken om klinische en financiële resultaten te verbeteren.
Office Practicum is marktleider op het gebied van pediatrische software, vanaf de grond gebouwd door kinderartsen, en biedt veilige, volledig conforme kinderspecifieke EMD. Meer dan 200 pediatrisch specifieke sjablonen voor preventieve en ziektebezoeken worden aangevuld met een hoogwaardige oplossing voor pediatrisch vaccinbeheer. Meer informatie over Office Practicum

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Laat je patiënten online plannen, betalen en actie ondernemen vanuit een vriendelijk self-service portal. Start je gratis proefversie.
Met een online self-service portal binnen handbereik kunnen je patiënten op elk moment elke gewenste actie ondernemen. Vereenvoudig het leven van je patiënten door hen de mogelijkheid te geven afspraken te boeken, voor consulten en behandelingen te betalen, documenten te delen en nog veel meer. Ze hoeven bovendien geen techneuten te zijn, want het is supereenvoudig en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over vcita

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Het alles-in-één cloudplatform van Caspio biedt alles wat je nodig hebt om HIPAA-conforme apps voor patiëntenportalen te ontwerpen, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is het toonaangevende LOW-CODE platform voor het bouwen van HIPAA-conforme toepassingen voor patiëntenportalen, zonder te hoeven programmeren. Caspio is door Forrester Research benoemd tot leider en stelt je in staat efficiënt samen te werken, patiënten effectief te beheren en gepersonaliseerde zorg te leveren met behulp van een aanpasbaar alles-in-één platform dat is gebouwd om te voldoen aan de specifieke behoeften van jouw organisatie; allemaal zonder de IT-overhead. Ontdek waarom toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg op Caspio vertrouwen. Probeer Caspio GRATIS. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Betrek je patiënten met behulp van het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat veilige berichtenuitwisseling en een geautomatiseerd herinneringssysteem biedt.
Onderhoud contact met je patiënten via het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat toegang geeft tot persoonlijke gezondheidsdossiers en dat realtime updates van patiëntgegevens, een beveiligde berichtenfunctie en een automatisch herinneringssysteem biedt. Meer informatie over Nextech EHR & PM

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg. Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld. Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij. Meer informatie over My Clients Plus

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen. Uitgebreide EPD en proactieve patiëntenzorg. Nieuwe patiëntenwerving en omzetgroei.
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen met meerdere klinieken, gebruikers, of apparaten. Standaardfunctionaliteiten: planning, gedetailleerde EPD, orthodontisch dossier, sms/e-mails, herstel- en parodontale werkzaamheden, bijhouden van labwerk, facturering, betalingen, inventaris, uitgaven, boekhouding. Groeifunctionaliteiten: proactieve patiëntenzorg, dashboard, patiëntvolgsysteem, integratie met sociale media, beheer en ontwikkeling van leads, campagnes, integratie van bestemmingspagina's, integratie met telefoonsysteem. Meer informatie over BestoSys

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Cerner Ambulatory ondersteunt meer dan 55 specialiteiten door geïntegreerde klinische en financiële oplossingen en diensten te leveren.
De PowerChart ambulante EMD van Cerner zorgt ervoor dat de juiste clinici de juiste informatie op het juiste moment en de juiste plek hebben om de best mogelijke beslissingen te nemen. Dit platform is ervan overtuigd dat met behulp van informatietechnologie en coördinatie de gezondheidszorg veiliger, effectiever en beter beschikbaar wordt voor gemeenschappen wereldwijd. Meer informatie over Cerner Ambulatory EHR

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Als favoriet end-to-end softwareplatform voor thuiszorg biedt AlayaCare innovatieve productlijnen om de resultaten van cliënten te helpen verbeteren.
AlayaCare is een end-to-end, resultaatgericht thuiszorgplatform voor thuiszorginstellingen en -aanbieders op middelgroot of ondernemingsniveau. Functies zijn onder andere klinische documentatie, backofficefunctie, patiëntbewaking op afstand, klant- en familieportalen en functionaliteit voor mobiele zorgverleners. De oplossing ondersteunt niet-medische assistenten, therapieassistenten, verpleegkundige en persoonlijke assistenten voor bedrijven in Canada, de Verenigde Staten en wereldwijd. Meer informatie over AlayaCare

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Een complete software-oplossing voor tandartspraktijkbeheer die bestaat uit planning, beeldvorming, dossiers, parodontale behandeling, praktijkanalyses en meer.
ClearDent is een oplossing voor het beheer van tandartspraktijken die is ontworpen om de trainingstijd te verkorten, de efficiëntie van het personeel te verbeteren en je praktijk te helpen voldoen aan alle noodzakelijke normen, certificeringen en richtlijnen. Wanneer je software aan al je behoeften voldoet, hoef jij je geen zorgen te maken over het omschakelen tussen programma's of wie je om ondersteuning moet vragen. Je kun je praktijk digitaliseren op een manier die voor jou het beste werkt. Beschikbare functionaliteiten zijn planning, beeldvorming, dossiers, parodontale behandeling, praktijkanalyses, een mobiele app en nog veel meer. Meer informatie over ClearDent

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Volledig pakket met geïntegreerde toepassingen voor praktijkbeheer, inclusief beheer, financiën en analyse.
CareCloud Central is een cloudgebaseerd praktijkbeheersysteem dat bestaat uit een volledig pakket van geïntegreerde beheer- en factureringstoepassingen waarmee praktijken hun efficiëntie kunnen verbeteren en meer inkomsten binnenhalen. Dankzij de naadloze integratie met dossiers, het EDP en met Community, het patiëntenportaal, kunnen praktijken een nog hoger niveau van efficiëntie bereiken. Meer informatie over CareCloud

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Intergy helpt de gezondheidsresultaten te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten, en past zich aan op de behoeften van praktijken van vrijwel elk formaat of type.
Intergy van Greenway Health is meer dan alleen een EPD: het is de kern van een complete ambulante oplossing die de efficiëntie voor je praktijk en je patiënten maximaliseert. Intergy past zich aan op de behoeften van praktijken van vrijwel elk formaat of soort. Van bevolkingsgezondheid tot inkomstendiensten tot klinische connectiviteit: dit cloudgebaseerde systeem helpt je om chronische problemen op te lossen, gezondheidsresultaten te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten. Met Intergy kun jij je richten op wat het belangrijkst is: de zorg voor patiënten. Meer informatie over Intergy

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
Atlas is alles-in-één papierloze software die zorgt voor planning, facturering, SOAP-aantekeningen, patiëntvoorlichting en nog veel meer.
Atlas is een complete, papierloze kantooroplossing ontworpen voor chiropractiekantoren. Het zorgt voor facturering, planning, behandeling en het bijhouden van de zorg, patiëntvoorlichting en -retentie, klinische rapportage, SOAP-aantekeningen en nog veel meer. Met een scala aan innovatieve functies, waaronder het nieuwe mobiele platform flex, helpt Atlas je niet alleen tijd te besparen, maar ook je praktijk te laten groeien. Atlas is aanpasbaar en de oplossing voor kleine tot grote klinieken met elke praktijkstijl en filosofie. Meer informatie over Atlas Chirosys

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden
TM3 combineert de kracht en beveiliging van desktopsoftware met de flexibiliteit van een cloudoplossing. Geliefd bij meer dan 10.000 artsen.
TM3 is een modern en intuïtief systeem voor kliniekbeheer dat je helpt je dag te stroomlijnen, zodat je minder tijd besteedt aan administratie en meer tijd aan het behandelen van patiënten. Met TM3 kun je je kliniek op meerdere apparaten runnen met naadloze integratie tussen platforms. beheer van patiënten, financiën, agenda en afspraken; toonaangevende klinische dossiers; online boeking van patiëntenafspraken; uitgebreide zakelijke en klinische rapportage; geautomatiseerde communicatie met patiënten; deskundige hulp met 5 sterren. Meer informatie over TM3

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Factureren
  • Afspraakplanning
  • Voor medische doeleinden