139 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Populairste systeem voor het beheren van aannemers. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van aannemers/freelancers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bedrijven om hun externe werknemers te onboarden, te beheren en te betalen, waar ze zich ook bevinden. Als je binnen de EU met mensen werkt, bekijk dan hoe Shortlist je kan helpen om AVG-conform te blijven. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van aannemers/freelancers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bedrijven om hun externe werknemers te onboarden, te beh...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com
monday.com is het gemakkelijkste werkplatform waarmee je elk team en elk project kunt beheren: Kies een van de verschillende sjablonen of maak je eigen workflow om aan de slag te gaan. Synchroniseer, plan, organiseer en volg de projecten van je team vanaf een overzicht op hoog niveau tot in de kleinste details. Meer dan 90.000 teams gebruiken monday.com om zich via één samenwerkingsprogramma te concentreren op wat belangrijk is, te zien wie er de leiding heeft over wat, en van alles op de hoogte te blijven. Meer informatie over monday.com
monday.com is het gemakkelijkste werkplatform waarmee je elk team en elk project kunt beheren: Kies een van de verschillende sjablonen of maak je eigen workflow om aan de slag te gaan. Synchroniseer, p...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Tool voor kostengoedkeuring en budget tracking voor vastgoedontwikkelaars. Stop met het opnieuw invoeren en driemaal controleren van kosten in spreadsheets. Meer informatie over Planyard
Fizure is software voor kostengoedkeuring en budgetbeheer voor vastgoedontwikkelaars. Nooit meer kosten driemaal controleren en dubbel invoeren in spreadsheets. Houd je budget bij elke wijziging automatisch up-to-date. Laat je team wijzigingsopdrachten, contracten, betalingsaanvragen van onderaannemers, uitgaven en winstgevendheid in realtime volgen. Upload uitgaven via de mobiele apps, Chrome-extensie of Outlook-invoegtoepassing. Bewaar alles op één plek en synchroniseer het met de boekhouding (bijv. Xero, Directo). Meer informatie over Planyard
Fizure is software voor kostengoedkeuring en budgetbeheer voor vastgoedontwikkelaars. Nooit meer kosten driemaal controleren en dubbel invoeren in spreadsheets. Houd je budget bij elke wijziging autom...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Een gebruiksvriendelijke, krachtige, cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van aannemers. Kies vandaag nog een betere manier. Meer informatie over Gatekeeper
Een gebruiksvriendelijke, krachtige, door AI aangestuurde en cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van aannemers. Beheer aannemers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt het beheer van leveranciers en contracten eenvoudig en effectief. Meer informatie over Gatekeeper
Een gebruiksvriendelijke, krachtige, door AI aangestuurde en cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van aannemers. Beheer aannemers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuw...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware en helpt bedrijven om projectefficiëntie en -verantwoordelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en tegelijkertijd de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware en helpt bedrijven om projectefficiëntie en -verantwoordelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -d...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerde software voor projectstart en schattingen voor aannemers. Compatibel met Mac en pc. Maak vandaag nog je gratis account aan.
Bied op en win meer werk met de gebruiksvriendelijke software voor bouwstart en schattingen van STACK. Je besteedt minder tijd aan het opmeten van plannen en meer tijd aan het winnen van projecten. Met STACK Pro kun je 1) materialen, apparatuur en arbeidskosten nauwkeurig inschatten. 2) de starttijd verminderen met 75% of meer. 3) samenwerken met je team, overal op elk apparaat. Maak vandaag nog je gratis account aan.
Bied op en win meer werk met de gebruiksvriendelijke software voor bouwstart en schattingen van STACK. Je besteedt minder tijd aan het opmeten van plannen en meer tijd aan het winnen van projecten. Met...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle aannemerssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je aannemersbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je aannemersbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en o...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Geofence je locatie om tijd en aanwezigheid bij te houden, site-inducties uit te voeren, sleutels te volgen, orders uit te voeren. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Goodman en duizenden andere organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via elk apparaat. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist.
Geofence je locatie om tijd en aanwezigheid bij te houden, site-inducties uit te voeren, sleutels te volgen, orders uit te voeren. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Goodman...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Hiermee kunnen aannemers projecten plaatsen, bieduitnodigingen verzenden, informatie delen met onderaannemers en meerdere teamleden beheren.
PlanHub is gratis software voor de bouwplanruimte en biedbeheer waarmee algemene aannemers projecten kunnen plaatsen, biedingsuitnodigingen kunnen verzenden, en informatie kunnen delen met onderaannemers, leveranciers en verkopers. Er is geen limiet op het aantal gebruikers per bedrijf. Onderaannemers kunnen zich gratis registreren en beginnen met een gratis proefversie om projecten te bekijken, projectspecificaties te downloaden en een bod in te dienen. Nadat de gratis proefversie is vervallen kan de gebruiker kiezen voor een PlanHub Basic-abonnement of upgraden naar PlanHub Premier.
PlanHub is gratis software voor de bouwplanruimte en biedbeheer waarmee algemene aannemers projecten kunnen plaatsen, biedingsuitnodigingen kunnen verzenden, en informatie kunnen delen met onderaanneme...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de e...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement, documentbeheer en financiën in de bouw.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren, en het legt verbinding tussen teamleden met behulp van elk willekeurig apparaat. Naast sterke veldrapportage biedt RedTeam oplossingen voor alle stappen van het projectmanagementproces, van het genereren van nieuwe contracten tot voorbereiding, aanbesteding, prestatiebeheer en financiële controles.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoe...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Eenvoudige dagelijkse bouwrapporten, tijdkaarten en meer voor hoofdopzichters, opzichters en projectmanagers op de werklocatie.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een productietracking- en tijdkaartoplossing waardoor je tijd bespaart in je bouwrapportageproces. Typ of voer informatie met je stem in, op elk moment van de dag, rechtstreeks vanaf je telefoon/tablet terwijl je op de werklocatie bent. Voeg constructie-afbeeldingen, video's, weerberichten en bijlagen toe aan je rapport. Je kunt ook al je toolbox-gesprekken in de app hosten.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een produc...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
Grote algemene aannemers uit de ENR zijn afhankelijk van Rhumbix voor het beheer van onderaannemers. Dit product voor het bijhouden van tijd en materialen creëert een uniforme manier waarmee onderaannemers werkzaamheden buiten het toepassingsgebied van het werk kunnen indienen. Als algemene aannemer kun je tags beoordelen, bewerken, voorzien van opmerkingen en ze goedkeuren zodra ze binnenkomen.
Grote algemene aannemers uit de ENR zijn afhankelijk van Rhumbix voor het beheer van onderaannemers. Dit product voor het bijhouden van tijd en materialen creëert een uniforme manier waarmee onderaanne...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
eSUB standaardiseert het projectmanagement en het documentatiesysteem voor commerciële onderaannemers op basis van beste werkpraktijken in de sector.
eSUB is exclusief gemaakt voor commerciële onderaannemers en levert mobiele en cloudgebaseerde software voor project management tools in de bouw. Maak, bewaar en krijg toegang tot al je bouwdocumenten en projectmanagementactiviteiten vanaf één centrale locatie. Beheer papierloze projecten via beveiligde internetaanmelding vanuit het kantoor of het veld. Het eSUB-softwarepakket omvat inzendingen, wijzigingsopdrachten, RFI's (Request For Information), dagelijkse rapporten, een mobiele app, e-mailintegratie, veldnotities, urenstaten en nog veel meer.
eSUB is exclusief gemaakt voor commerciële onderaannemers en levert mobiele en cloudgebaseerde software voor project management tools in de bouw. Maak, bewaar en krijg toegang tot al je bouwdocumenten ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de p...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Touchplan is de enige samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk eerder dan gepland te voltooien en uitmuntendheid te leveren.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de manier waarop teams voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen in het leveren van uitmuntendheid op elk project. Touchplan is binnen enkele minuten klaar voor gebruik, kan worden geïntegreerd met masterschema's en maakt direct logboeken van beperkingen. Touchplan heeft bewezen dat het projecten 20% op de kosten bespaart en wordt vertrouwd door $ 22 miljard in bouwkosten, 12.000 gebruikers, 800 wereldwijde projecten, meer dan 100 algemene aannemers, waaronder 18% van de ENR top 100.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurat...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Tradify biedt beheersoftware voor aannemers, ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheren van aannemers, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheren van aannemers, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. O...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Taakbeheersoftware ontworpen voor de bedrijven uit de commerciële en dienstensector voor het beheer van complexe project- en onderhoudstaken.
simPRO Enterprise is software voor taakbeheer ontworpen voor bedrijven uit de commerciële en dienstensector die complexe project- en onderhoudstaken beheren. Met uitgebreide functionaliteiten voor kostenramingen, onderhoud en projectmanagement, gekoppeld aan slimme, efficiënte planning, naadloze connectiviteit met de buitendienst, lokale facturatie en betalingen en meer, kan Enterprise je bedrijf ondersteunen om uitzonderlijke service te bieden en je efficiëntie en winstgevendheid te maximaliseren.
simPRO Enterprise is software voor taakbeheer ontworpen voor bedrijven uit de commerciële en dienstensector die complexe project- en onderhoudstaken beheren. Met uitgebreide functionaliteiten voor ko...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met functies waarmee je aannemers efficiënt kunt beheren en de bedrijfsvoering stroomlijnen.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies voor het beheer van aannemers. Als je worstelt met het plannen van aannemers, kostprijsberekening, kostenramingen, projectmanagement of andere gebieden van je workflow, kunnen de softwareoplossingen van simPRO je dringende uitdagingen aanpakken door middel van geautomatiseerde taken, gedetailleerde bedrijfsrapportage en een mobiele app die je kantooractiviteiten verbindt met de aannemers in het veld. Beheer je aannemers en projecten moeiteloos met simPRO.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies voor het beheer van aannemers. Als je worstelt met het plannen van aannemers, kostprijsberekening, kostenrami...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Voor aannemers die productiever willen ondernemen. Naadloos beheer van opdrachten, contracten, facturering, onderaannemers en meer.
Knowify is vastbesloten om een oplossing voor bedrijfsmanagement te leveren aan commerciële/residentiële onderaannemers, residentiële aannemers en bouwbedrijven met QuickBooks Online. Aannemers weten dat er geen betere of krachtigere tool is om kostprijsberekeningen, contracten, projectmanagement, wijzigingsopdrachten, RFI's, onderhanden werk, planning, urenregistratie, voortgangsfacturering en AIA-facturering vanuit één uniform platform af te handelen. Probeer het vandaag nog gratis.
Knowify is vastbesloten om een oplossing voor bedrijfsmanagement te leveren aan commerciële/residentiële onderaannemers, residentiële aannemers en bouwbedrijven met QuickBooks Online. Aannemers weten d...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Voor organisaties die op zoek zijn naar het toonaangevende platform om consistent effectieve projecten en portfolio's te leveren.
Herdefinieer de manier waarop je organisatie alle aspecten van een project, programma of portfolio van het begin tot het eind beheert met een oplossing die is ontworpen om met je samen te werken, ongeacht je proces. Eenvoudig te volgen UI, flexibele workflows en sjablonen en eenvoudig te lezen dashboards. Voldoet aan de internationale normen ISO 31000:2009 en het COSO-framework, plus iOS- en Android-apps zijn beschikbaar.
Herdefinieer de manier waarop je organisatie alle aspecten van een project, programma of portfolio van het begin tot het eind beheert met een oplossing die is ontworpen om met je samen te werken, ongea...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Log je in op Supply Pro, ITK en andere planningswebsites? Gebouwd voor onderaannemers en beroepen in de woningbouw.
Raming | Projectmanagement | Planning - Voor de beroepen in de woningbouw. De onderaannemerwereld in de woningbouw is concurrerend, of je nu een loodgieter, dakdekker of elektricien bent. Je vermogen om het werk snel te doen en zonder fouten is een van de belangrijkste dingen die je bedrijf van de rest onderscheidt. Bolt helpt je bij het plannen van je taken, communiceren als een bedrijf, effectief taken uitvoeren voor alle huizenbouwers waar je voor werkt.
Raming | Projectmanagement | Planning - Voor de beroepen in de woningbouw. De onderaannemerwereld in de woningbouw is concurrerend, of je nu een loodgieter, dakdekker of elektricien bent. Je vermogen ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Eén cloudgebaseerd aannemersplatform dat kan voldoen aan al je vereisten. Eenvoudig voor werknemers om te gebruiken en eenvoudig voor managers om aan te passen. Probeer het nu.
Donesafe is een softwareoplossing voor aannemers en leveranciers die je hele managementsysteem verbindt, van aannemers in het veld tot je interne managementteam. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om aannemersgegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten. Probeer het nu.
Donesafe is een softwareoplossing voor aannemers en leveranciers die je hele managementsysteem verbindt, van aannemers in het veld tot je interne managementteam. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
SAP Fieldglass is wereldwijd marktleider op het gebied van cloudgebaseerde software voor extern talentmanagement en inkoop van diensten.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te beheren. Het cloudgebaseerde, open platform is geïmplementeerd in meer dan 165 landen, waardoor bedrijven het hele proces van het verkrijgen en beheren van tijdelijk talent kunnen automatiseren, de manier waarop werk wordt gedaan kunnen transformeren, de operationele flexibiliteit kunnen vergroten en bedrijfsresultaten in de digitale economie kunnen versnellen.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te behe...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
CompanyCam is een foto-opslag- en organisatieoplossing voor aannemers en buitendienstbedrijven.
Aannemers van buitendienstbeheer zijn altijd onderweg, soms met bezoeken aan vier of vijf locaties per dag, waardoor communicatie nog belangrijker wordt. Het maken van foto's helpt bij het schrijven van biedingen, coördineren van teams, en behandeling van geschillen van klanten, maar het sorteren ervan is een stuk lastiger. Gebruikers kunnen onbeperkt foto's maken met vermelding van locatie en tijd die naar de cloud worden verzonden, en veilig worden opgeslagen om veldactiviteiten bij te houden.
Aannemers van buitendienstbeheer zijn altijd onderweg, soms met bezoeken aan vier of vijf locaties per dag, waardoor communicatie nog belangrijker wordt. Het maken van foto's helpt bij het schrijven va...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Gratis software voor het beheer van aannemers die kwalificaties controleert, verplichte documenten bijhoudt en de nalevingsniveaus in realtime laat zien.
Verminder in een handomdraai de tijd die je besteedt aan het beheren van externe contractanten met 70%. De gratis software vereenvoudigt je bestaande proces voor het verzamelen, beheren en opnieuw kwalificeren van verplichte contractantvereisten (zoals verzekeringscertificaten). Aankomende audit? Verbeter en bewaak je nalevingsniveaus in realtime en zorg ervoor dat iedereen die ter plaatse werkt, over de vereiste documentatie beschikt om zijn werk te doen. Contractor Compliance kan in enkele minuten worden ingesteld en bespaart je bedrijf elke week uren aan tijd.
Verminder in een handomdraai de tijd die je besteedt aan het beheren van externe contractanten met 70%. De gratis software vereenvoudigt je bestaande proces voor het verzamelen, beheren en opnieuw kwal...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Een eenvoudig platform voor de oriëntatie van aannemers dat werknemers 3x sneller op locatie brengt.
Het minst efficiënte onderdeel van de bouw is het voorbereiden van aannemers om veilig en effectief op je locatie te werken. GoContractor is een eenvoudig online oriëntatieplatform ontworpen voor werkploegen die 3x sneller op de werklocatie willen aankomen. Meer dan 350.000 bouwvakkers en managers gebruiken GoContractor om hun HSE-oriëntaties online te doen, in hun eigen tempo, vanaf elk apparaat en in meerdere talen.
Het minst efficiënte onderdeel van de bouw is het voorbereiden van aannemers om veilig en effectief op je locatie te werken. GoContractor is een eenvoudig online oriëntatieplatform ontworpen voor werkp...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
De app voor kleine aannemers en teams waarmee je gemakkelijk al je taken inzake opdracht-, medewerkers- en klantenbeheer kunt uitvoeren voor een geweldige lage prijs.
FieldPulse maakt het mogelijk om een professioneel en winstgevend zelfstandig aannemingsbedrijf te runnen vanaf een computer of mobiel apparaat. Met FieldPulse zijn schattingen, facturen en betalingen een fluitje van een cent. Stel je voor dat klanten geweldige online beoordelingen schrijven omdat je team op tijd was, voorbereid op de taak en de klant op de hoogte werd gehouden. Functies omvatten gebruiksvriendelijke planning, klantenbeheer, schattingen/facturering, mobiele betalingen, urenstaten, GPS-locatietracking. En nog veel meer.
FieldPulse maakt het mogelijk om een professioneel en winstgevend zelfstandig aannemingsbedrijf te runnen vanaf een computer of mobiel apparaat. Met FieldPulse zijn schattingen, facturen en betalingen ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
HSI is a leading provider of EHS training, employee development training, and safety management/compliance software solutions.
HSI is a leader of EHS training, employee development training, and safety management/compliance software solutions. TRAINING: Safety, HR and Operations managers use HSI to train employees on everything from workplace development skills to safety measures; helping to meet regulatory and compliance requirements. SOFTWARE: HSI makes it fast and easy to access, enter and report EHS data in real-time. This modern, online platform works on any device, including offline iOS and Android apps.
HSI is a leader of EHS training, employee development training, and safety management/compliance software solutions. TRAINING: Safety, HR and Operations managers use HSI to train employees on everyt...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
We combine imagery that reveals the finest and most important details with computer vision to help you gain insights into any location.
EagleView is transforming the way you work by bringing you the highest level of accuracy in a constantly changing world. EagleView combines imagery that reveals the finest and most important details with computer vision to help you identify insights into any locationfrom anywhere. By delivering timely, comprehensive answers to complex questions, we help professionals across industries improve peoples lives and make informed decisions for the present and future.
EagleView is transforming the way you work by bringing you the highest level of accuracy in a constantly changing world. EagleView combines imagery that reveals the finest and most important details wi...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
A contractor management solution that streamlines the QA/QC process, punch lists, safety issues, warranty, checklists and more.
FinishLine Software is a user-friendly punch list and contractor management solution. Streamline your punch lists, QA/QC efforts, safety issues, field observations, warranty, and completion lists. Easily share reports with subcontractors via email. An intuitive and well-tested approach to improve contractor management. Clients save time and money by improving the inspection and reporting process. FinishLine can be used for small projects to larger projects requiring over 100 users.
FinishLine Software is a user-friendly punch list and contractor management solution. Streamline your punch lists, QA/QC efforts, safety issues, field observations, warranty, and completion lists. Easi...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Kalo is the world's leading freelancer management system, organize, onboard, and pay from a single dashboard.
Kalo is a freelance management system built for companies looking to streamline the way they work with freelancers. Kalo provides entire organizations and individual teams one simple platform to onboard, assign work, track invoices and pay freelancers.
Kalo is a freelance management system built for companies looking to streamline the way they work with freelancers. Kalo provides entire organizations and individual teams one simple platform to onboar...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
SKYSITE makes document distribution, project collaboration, markups, updates, and collaboration fast and simple.
General Contractors, make sure instructions are communicated and followed, user activities are tracked in real time, updates are prompt with this all-inclusive project management tool. From markups, to email archive, our tools allow you to schedule, share documents, process submittals, assign and track tasks, and create RFIs all while keeping rework at a minimum and your budget under control. With SKYSITE, you¿re able to collaborate, manage, markup and share your construction documents from any
General Contractors, make sure instructions are communicated and followed, user activities are tracked in real time, updates are prompt with this all-inclusive project management tool. From markups, to...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
The most extensive system available today for managing tools, equipment, materials and consumables across your enterprise.
The most extensive system available today for managing tools, equipment, materials and consumables across your enterprise.
The most extensive system available today for managing tools, equipment, materials and consumables across your enterprise....
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ...
Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ASIs, issues & punchlists. Easy-to-use online software keeps all your documents in one place and your team on one page. Includes everything you need without the features you will never use. Includes RFIs, Submittals, Field Reports, Issues and Punch List. Full email integration and ability to enter construction daily reports on mobile devices. Simple.
Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ASIs, issues & punchlists. Easy-to-use online software keeps all you...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models.
Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models.
Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models....
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Complete construction project management, accounting and job costing software for one low price.
Smart Contractor - For small to mid size general and sub contractors; commercial and residential. - Estimates, schedules, proposals and contracts, vendor/sub quote requests, purchase orders, work orders, invoices, AIA draw requests, cost accounting, document management. - Integrated with QuickBooks. - Customer internet access to job information. - Complete integrated construction project management and accounting for one low price.
Smart Contractor - For small to mid size general and sub contractors; commercial and residential. - Estimates, schedules, proposals and contracts, vendor/sub quote requests, purchase orders, work order...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
DASH is a cloud-based restoration management system that centralizes operations and streamlines job and relationship management.
DASH is a cloud-based restoration management system that centralizes operations and streamlines job and relationship management.
DASH is a cloud-based restoration management system that centralizes operations and streamlines job and relationship management....
Projul is an ALL-IN-ONE cloud based construction management software designed to make running your business easy.
Projul is the new EASY to use cloud based construction software for residential CONSTRUCTION COMPANIES and CONTRACTORS. Designed from the ground up for SIMPLICITY and POWER. If you're looking for the latest and greatest construction management system technology with ALL THE FEATURES, then Projul is for you. Estimating, Change Orders, Scheduling, Time Tracking, Photos, Sales Pipeline, Lead Management, and much more. Projul has NO NONSENSE PRICING and makes running your business easy
Projul is the new EASY to use cloud based construction software for residential CONSTRUCTION COMPANIES and CONTRACTORS. Designed from the ground up for SIMPLICITY and POWER. If you're looking for the l...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
ISNs online contractor management platform, ISNetworld, assists its customers with meeting record keeping and compliance requirements.
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries. ISNs subject matter experts review this information to help assess the accuracy, relevance and timeliness of the data. Using ISNetworld as an integral part of their management systems, Hiring Clients are able to connect with safer, more reliable contractors and suppliers around the globe.
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries. IS...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Contractor conformity and pre qualification management solution. Cognibox helps you to reduce risks and improve your performance.
Cognibox is a world leader in supplier and contractor qualification and conformity management. Our advanced online system (SaaS) encompasses all the functions necessary for the management of a thorough and objective qualification process. From search and selection of potential suppliers/contractors, to pre-qualification, evaluation, work monitoring and follow-up , training management or event/incident management, With Cognibox get the most current data on your suppliers and contractors.
Cognibox is a world leader in supplier and contractor qualification and conformity management. Our advanced online system (SaaS) encompasses all the functions necessary for the management of a thorough...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Cloud-based contractor CRM that allows home services businesses to manage leads, sales, marketing, human resources, and projects.
improveit 360 is the top business management system built to help home pros efficiently grow their companies and increase profit. This system was designed by a top remodeler to help you eliminate chaos, lower costs and boost revenue. Home pros generate and close more deals by automatically nurturing leads until they buy, track customer relationships, and manage leads, sales, and projects from a central location. With dashboards and reports, owners get a 360 view for better decision-making.
improveit 360 is the top business management system built to help home pros efficiently grow their companies and increase profit. This system was designed by a top remodeler to help you eliminate chaos...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Kahua biedt programma- en projectmanagementoplossingen voor onroerend goed en bouw, geleverd op een toepassingsplatform met weinig code.
Kahua biedt bouwprogramma- en projectmanagementoplossingen om de efficiëntie te verbeteren en risico's te verminderen. Met functionaliteit en workflows die speciaal zijn gebouwd voor eigenaren, programmamanagers en aannemers, kun je binnen enkele dagen operationeel zijn, de time-to-value minimaliseren en de gebruikersacceptatie verbeteren. Kahua is beschikbaar op alle mobiele apparaten om het veld en kantoor eenvoudig te verbinden. Kahua geeft je de kracht en flexibiliteit om processen, documenten en kosten effectief te beheren, van het begin tot het einde van het project.
Kahua biedt bouwprogramma- en projectmanagementoplossingen om de efficiëntie te verbeteren en risico's te verminderen. Met functionaliteit en workflows die speciaal zijn gebouwd voor eigenaren, program...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden