137 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van aannemers/freelancers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bedrijven om hun externe werknemers te onboarden, te beheren en te betalen, waar ze zich ook bevinden. Als je binnen de EU met mensen werkt, bekijk dan hoe Shortlist je kan helpen om AVG-conform te blijven. Meer informatie over Shortlist Populairste systeem voor het beheren van aannemers. Meer informatie over Shortlist
Een gebruiksvriendelijke, krachtige, door AI aangestuurde en cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van aannemers. Beheer aannemers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt het beheer van leveranciers en contracten eenvoudig en effectief. Meer informatie over Gatekeeper Een gebruiksvriendelijke, krachtige, cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van aannemers. Kies vandaag nog een betere manier. Meer informatie over Gatekeeper
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware en helpt bedrijven om projectefficiëntie en -verantwoordelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en tegelijkertijd de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Bied op en win meer werk met de gebruiksvriendelijke software voor bouwstart en schattingen van STACK. Je besteedt minder tijd aan het opmeten van plannen en meer tijd aan het winnen van projecten. Met STACK Pro kun je 1) materialen, apparatuur en arbeidskosten nauwkeurig inschatten. 2) de starttijd verminderen met 75% of meer. 3) samenwerken met je team, overal op elk apparaat. Maak vandaag nog je gratis account aan. Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerde software voor projectstart en schattingen voor aannemers. Compatibel met Mac en pc. Maak vandaag nog je gratis account aan.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je aannemersbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle aannemerssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Geofence je locatie om tijd en aanwezigheid bij te houden, site-inducties uit te voeren, sleutels te volgen, orders uit te voeren. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Goodman en duizenden andere organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via elk apparaat. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
PlanHub is gratis software voor de bouwplanruimte en biedbeheer waarmee algemene aannemers projecten kunnen plaatsen, biedingsuitnodigingen kunnen verzenden, en informatie kunnen delen met onderaannemers, leveranciers en verkopers. Er is geen limiet op het aantal gebruikers per bedrijf. Onderaannemers kunnen zich gratis registreren en beginnen met een gratis proefversie om projecten te bekijken, projectspecificaties te downloaden en een bod in te dienen. Nadat de gratis proefversie is vervallen kan de gebruiker kiezen voor een PlanHub Basic-abonnement of upgraden naar PlanHub Premier. Hiermee kunnen aannemers projecten plaatsen, bieduitnodigingen verzenden, informatie delen met onderaannemers en meerdere teamleden beheren.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren, en het legt verbinding tussen teamleden met behulp van elk willekeurig apparaat. Naast sterke veldrapportage biedt RedTeam oplossingen voor alle stappen van het projectmanagementproces, van het genereren van nieuwe contracten tot voorbereiding, aanbesteding, prestatiebeheer en financiële controles. Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement, documentbeheer en financiën in de bouw.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten. Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een productietracking- en tijdkaartoplossing waardoor je tijd bespaart in je bouwrapportageproces. Typ of voer informatie met je stem in, op elk moment van de dag, rechtstreeks vanaf je telefoon/tablet terwijl je op de werklocatie bent. Voeg constructie-afbeeldingen, video's, weerberichten en bijlagen toe aan je rapport. Je kunt ook al je toolbox-gesprekken in de app hosten. Eenvoudige dagelijkse bouwrapporten, tijdkaarten en meer voor hoofdopzichters, opzichters en projectmanagers op de werklocatie.
Grote algemene aannemers uit de ENR zijn afhankelijk van Rhumbix voor het beheer van onderaannemers. Dit product voor het bijhouden van tijd en materialen creëert een uniforme manier waarmee onderaannemers werkzaamheden buiten het toepassingsgebied van het werk kunnen indienen. Als algemene aannemer kun je tags beoordelen, bewerken, voorzien van opmerkingen en ze goedkeuren zodra ze binnenkomen. Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
Made exclusively for Commercial Subcontractors, eSUB delivers mobile and cloud-based construction project management software. Create, store and access all your construction documents and project management activities from one central location. Manage paperless projects through a secure Internet login from the office or the field. eSUB's software suite includes submittals, change orders, RFIs, daily reports, mobile app, email integration, field notes, time cards, and much more. eSUB standardizes project management and documentation for Commercial Subcontractors based on industry best practices.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten. Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Loc8 is gebruiksvriendelijk en intuïtief en biedt je de tools om je taken, offertes, facturen en mensen te beheren. Je kunt het integreren met je favoriete boekhoudplatform, Xero, QuickBooks of MYOB, voor het automatisch beheren van het hele proces van taken tot facturen. Bekijk de locaties en taakstatus van je personeelsleden in realtime vanaf elke locatie. Je kunt projecten, gepland onderhoud, training, vaardigheden en overeenkomsten over het dienstverleningsniveau beheren terwijl je de communicatie met je klanten automatiseert en een betere service levert. De klus wordt geklaard met Loc8. Loc8 is bedoeld voor kleine en middelgrote vakbedrijven. Een platform voor totaalbeheer waarmee je taken, offertes, facturen, planningen en medewerkers kunt beheren.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de manier waarop teams voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen in het leveren van uitmuntendheid op elk project. Touchplan is binnen enkele minuten klaar voor gebruik, kan worden geïntegreerd met masterschema's en maakt direct logboeken van beperkingen. Touchplan heeft bewezen dat het projecten 20% op de kosten bespaart en wordt vertrouwd door $ 22 miljard in bouwkosten, 12.000 gebruikers, 800 wereldwijde projecten, meer dan 100 algemene aannemers, waaronder 18% van de ENR top 100. Touchplan is de enige samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk eerder dan gepland te voltooien en uitmuntendheid te leveren.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheren van aannemers, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Tradify biedt beheersoftware voor aannemers, ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
simPRO Enterprise is software voor taakbeheer ontworpen voor bedrijven uit de commerciële en dienstensector die complexe project- en onderhoudstaken beheren. Met uitgebreide functionaliteiten voor kostenramingen, onderhoud en projectmanagement, gekoppeld aan slimme, efficiënte planning, naadloze connectiviteit met de buitendienst, lokale facturatie en betalingen en meer, kan Enterprise je bedrijf ondersteunen om uitzonderlijke service te bieden en je efficiëntie en winstgevendheid te maximaliseren. Taakbeheersoftware ontworpen voor de bedrijven uit de commerciële en dienstensector voor het beheer van complexe project- en onderhoudstaken.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies voor het beheer van aannemers. Als je worstelt met het plannen van aannemers, kostprijsberekening, kostenramingen, projectmanagement of andere gebieden van je workflow, kunnen de softwareoplossingen van simPRO je dringende uitdagingen aanpakken door middel van geautomatiseerde taken, gedetailleerde bedrijfsrapportage en een mobiele app die je kantooractiviteiten verbindt met de aannemers in het veld. Beheer je aannemers en projecten moeiteloos met simPRO. simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met functies waarmee je aannemers efficiënt kunt beheren en de bedrijfsvoering stroomlijnen.
Knowify is vastbesloten om een oplossing voor bedrijfsmanagement te leveren aan commerciële/residentiële onderaannemers, residentiële aannemers en bouwbedrijven met QuickBooks Online. Aannemers weten dat er geen betere of krachtigere tool is om kostprijsberekeningen, contracten, projectmanagement, wijzigingsopdrachten, RFI's, onderhanden werk, planning, urenregistratie, voortgangsfacturering en AIA-facturering vanuit één uniform platform af te handelen. Probeer het vandaag nog gratis. Voor aannemers die productiever willen ondernemen. Naadloos beheer van opdrachten, contracten, facturering, onderaannemers en meer.
Online biedbeheersoftware die contacten, documenten, communicatie en pre-kwalificatie-informatie beheert. Online biedbeheersoftware die contacten, documenten, communicatie en pre-kwalificatie-informatie beheert.
Give your business the best platform to consistently deliver effective projects and portfolios. Manage all aspects of a project, program or portfolio from inception to close with a solution designed to work with you, whatever your process. With simple user interface (UI), flexible workflows and templates and easy-to-read dashboards. Complying with international standards ISO 31000:2009 and the COSO framework, plus iOS and Android apps are available. Give your business the best platform to consistently deliver effective projects and portfolios.
Raming | Projectmanagement | Planning - Voor de beroepen in de woningbouw. De onderaannemerwereld in de woningbouw is concurrerend, of je nu een loodgieter, dakdekker of elektricien bent. Je vermogen om het werk snel te doen en zonder fouten is een van de belangrijkste dingen die je bedrijf van de rest onderscheidt. Bolt helpt je bij het plannen van je taken, communiceren als een bedrijf, effectief taken uitvoeren voor alle huizenbouwers waar je voor werkt. Log je in op Supply Pro, ITK en andere planningswebsites? Gebouwd voor onderaannemers en beroepen in de woningbouw.
Aannemers van buitendienstbeheer zijn altijd onderweg, soms met bezoeken aan vier of vijf locaties per dag, waardoor communicatie nog belangrijker wordt. Het maken van foto's helpt bij het schrijven van biedingen, coördineren van teams, en behandeling van geschillen van klanten, maar het sorteren ervan is een stuk lastiger. Gebruikers kunnen onbeperkt foto's maken met vermelding van locatie en tijd die naar de cloud worden verzonden, en veilig worden opgeslagen om veldactiviteiten bij te houden. CompanyCam is een foto-opslag- en organisatieoplossing voor aannemers en buitendienstbedrijven.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te beheren. Het cloudgebaseerde, open platform is geïmplementeerd in meer dan 165 landen, waardoor bedrijven het hele proces van het verkrijgen en beheren van tijdelijk talent kunnen automatiseren, de manier waarop werk wordt gedaan kunnen transformeren, de operationele flexibiliteit kunnen vergroten en bedrijfsresultaten in de digitale economie kunnen versnellen. SAP Fieldglass is wereldwijd marktleider op het gebied van cloudgebaseerde software voor extern talentmanagement en inkoop van diensten.
Donesafe is een softwareoplossing voor aannemers en leveranciers die je hele managementsysteem verbindt, van aannemers in het veld tot je interne managementteam. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om aannemersgegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten. Probeer het nu. Eén cloudgebaseerd aannemersplatform dat kan voldoen aan al je vereisten. Eenvoudig voor werknemers om te gebruiken en eenvoudig voor managers om aan te passen. Probeer het nu.
Het minst efficiënte onderdeel van de bouw is het voorbereiden van aannemers om veilig en effectief op je locatie te werken. GoContractor is een eenvoudig online oriëntatieplatform ontworpen voor werkploegen die 3x sneller op de werklocatie willen aankomen. Meer dan 350.000 bouwvakkers en managers gebruiken GoContractor om hun HSE-oriëntaties online te doen, in hun eigen tempo, vanaf elk apparaat en in meerdere talen. Een eenvoudig platform voor de oriëntatie van aannemers dat werknemers 3x sneller op locatie brengt.
Reduce the time you spend managing third-party Contractors by 70%, overnight. Our free software simplifies your existing process of collecting, managing and re-qualifying mandatory Contractor requirements (such as insurance certificates). Upcoming audit? Improve and monitor your compliance levels in real time and ensure everyone who works on-site has the required documentation to do their job. Contractor Compliance can be set up in minutes and will save your company hours every week. Free software for managing Contractors that checks qualifications, tracks mandatory documents and shows compliance levels in real time.
FieldPulse makes it possible to run a professional and profitable independent contracting business from a computer or mobile device. With FieldPulse, estimates, invoices, and payments are a breeze. Envision customers writing glowing online reviews because your crew was on-time, prepared for the job, and the customer was kept informed. Features include the easiest to use scheduling, customer management, estimates/invoicing, mobile payments, timesheets, GPS-location tracking. And so much more! The only app for small contractors and crews, easily handling all of your job, crew, & customer management tasks at a great low price.
Kalo is a freelance management system built for companies looking to streamline the way they work with freelancers. Kalo provides entire organizations and individual teams one simple platform to onboard, assign work, track invoices and pay freelancers. Kalo is the world's leading freelancer management system, organize, onboard, and pay from a single dashboard.
EagleView is transforming the way you work by bringing you the highest level of accuracy in a constantly changing world. EagleView combines imagery that reveals the finest and most important details with computer vision to help you identify insights into any locationfrom anywhere. By delivering timely, comprehensive answers to complex questions, we help professionals across industries improve peoples lives and make informed decisions for the present and future. We combine imagery that reveals the finest and most important details with computer vision to help you gain insights into any location.
FinishLine Software is a user-friendly punch list and contractor management solution. Streamline your punch lists, QA/QC efforts, safety issues, field observations, warranty, and completion lists. Easily share reports with subcontractors via email. An intuitive and well-tested approach to improve contractor management. Clients save time and money by improving the inspection and reporting process. FinishLine can be used for small projects to larger projects requiring over 100 users. A contractor management solution that streamlines the QA/QC process, punch lists, safety issues, warranty, checklists and more.
General Contractors, make sure instructions are communicated and followed, user activities are tracked in real time, updates are prompt with this all-inclusive project management tool. From markups, to email archive, our tools allow you to schedule, share documents, process submittals, assign and track tasks, and create RFIs all while keeping rework at a minimum and your budget under control. With SKYSITE, you¿re able to collaborate, manage, markup and share your construction documents from any SKYSITE makes document distribution, project collaboration, markups, updates, and collaboration fast and simple.
The most extensive system available today for managing tools, equipment, materials and consumables across your enterprise. The most extensive system available today for managing tools, equipment, materials and consumables across your enterprise.
Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ASIs, issues & punchlists. Easy-to-use online software keeps all your documents in one place and your team on one page. Includes everything you need without the features you will never use. Includes RFIs, Submittals, Field Reports, Issues and Punch List. Full email integration and ability to enter construction daily reports on mobile devices. Simple. Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ...
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models. Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models.
Smart Contractor - For small to mid size general and sub contractors; commercial and residential. - Estimates, schedules, proposals and contracts, vendor/sub quote requests, purchase orders, work orders, invoices, AIA draw requests, cost accounting, document management. - Integrated with QuickBooks. - Customer internet access to job information. - Complete integrated construction project management and accounting for one low price. Complete construction project management, accounting and job costing software for one low price.
DASH is a cloud-based restoration management system that centralizes operations and streamlines job and relationship management. DASH is a cloud-based restoration management system that centralizes operations and streamlines job and relationship management.
Cognibox is a world leader in supplier and contractor qualification and conformity management. Our advanced online system (SaaS) encompasses all the functions necessary for the management of a thorough and objective qualification process. From search and selection of potential suppliers/contractors, to pre-qualification, evaluation, work monitoring and follow-up , training management or event/incident management, With Cognibox get the most current data on your suppliers and contractors. Contractor conformity and pre qualification management solution. Cognibox helps you to reduce risks and improve your performance.
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries. ISNs subject matter experts review this information to help assess the accuracy, relevance and timeliness of the data. Using ISNetworld as an integral part of their management systems, Hiring Clients are able to connect with safer, more reliable contractors and suppliers around the globe. ISNs online contractor management platform, ISNetworld, assists its customers with meeting record keeping and compliance requirements.
Projul is the new EASY to use cloud based construction software for CONSTRUCTION COMPANIES and CONTRACTORS. Designed from the ground up for SIMPLICITY and POWER. If you're looking for the latest and greatest construction management system technology with ALL THE FEATURES, then Projul is for you. Estimating, Change Orders, Scheduling, Time Tracking, Photos, Sales Pipeline, Lead Management, and much more. Projul has NO NONSENSE PRICING and makes running your business easy Projul is an ALL-IN-ONE cloud based construction management software designed to make running your business easy.
improveit 360 is the top business management system built to help home pros efficiently grow their companies and increase profit. This system was designed by a top remodeler to help you eliminate chaos, lower costs and boost revenue. Home pros generate and close more deals by automatically nurturing leads until they buy, track customer relationships, and manage leads, sales, and projects from a central location. With dashboards and reports, owners get a 360 view for better decision-making. Cloud-based contractor CRM that allows home services businesses to manage leads, sales, marketing, human resources, and projects.
FieldGroove is contractor management software built by contractors, for contractors. Save time and money by automating manual tasks such as estimate building, scheduling and dispatching, inventory management, asset tracking, customer and lead management, and invoicing. FieldGroove is always there for you: it works on both tablets and computers so you can work in the field, and it has powerful tools that support your business at every stage of the job lifecycle. FieldGroove enables contractors to build estimates, schedule jobs, track assets, and invoice customers, from any device at any time.
BROWZ ensures supply chains are safe, qualified and socially responsible by delivering comprehensive solutions to prequalify, assess, monitor compliance based on the unique needs of your business. The BROWZ product suite addresses your needs related to identifying risk within your supply chain, managing employee-level data, conducting safety auditing, and more. Web-based contractor qualification & management solution, supplier risk rating, safety auditing, and workforce management capabilities. Web-based supply chain management with contracting supplier risk rating, safety auditing, and workforce management capabilities.
Kahua provides construction program and project management solutions to improve efficiency and reduce risk. With functionality and workflows built specifically for owners, program managers and contractors, you can be operational in days, minimizing time-to-value, and enhancing user adoption. Kahua is available on all mobile devices to easily connect field to office. Kahua gives you the power and flexibility to effectively manage processes, documents, and cost from project inception to closeout. Kahua provides program and project management solutions for real estate and construction, delivered on a low-code application platform.
TopBuilder is the construction industry's most advanced cloud-based construction CRM. As experienced professionals in engineering, construction, and software technology, we have redefined what it means to be a construction CRM. With our sales, marketing, and pre-construction software, you will experience better team communication, win more jobs, and have more time to focus on your priorities. With our new mobile functionality, you get all these wonderful benefits anywhere at any time. TopBuilder provides effective, yet easy-to-use sales and marketing tools for contractors, home builders and real estate professionals.
Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and checks. Get FREE leads in your local area. Let customers download the free SendWork client app and book instantly. Send en-route notifications and communicate directly. Assign jobs to workers, GPS and time tracking. Gain repeat and loyal customers and grow your business. $19.99/Mo Manage your business from the app. Take and receive bookings, send estimates, invoices, get paid. Reduce your admin - 14-Day Free Trial
Tara AI is a platform designed to help modern software teams manage and deliver across their product development lifecycle. Tara AI is a platform designed to help modern software teams manage and deliver across their product development lifecycle.
Power Tools is a construction specific software suite that is fully integrated. Our products cover the bid process, estimating, equipment, job cost, project management, accounting, lien control, work orders and construction payroll. Power Tools is available in the windows environment, cloud and also site functions on Apple and Android devices. Need a custom feature, report or option? Power Tools is the company you need to talk to. Software that facilitates construction accounting, job costing and project management.
Cloud-based SaaS mobile construction management software that allows you to track all of your projects information in one spot. Designed from the ground up to work off a smartphone sized screen, Owners, CM's,and Contractors appreciate Fluid CM as a simple, yet powerful project collaboration and documentation platform. Fluid works best for projects that range from $1MM to $50MM and involve teams of 2 to 10 people. Start managing your projects now with your first project being free. Simple and mobile construction management software. Try us out using our 1 Project Free Tier.
TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors. A shared inbox provides your project teams with automated document checklists that report what documents have been turned in and which ones are still missing. It will also send out email file requests to external organizations for those missing documents. Learn how you can put your project document collection on autopilot by visiting us at www.targetdocs.com. TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors.
Banyard Solutions are the innovators of e-permits, the leading web-based permit-to-work software and work authorisation system that delivers control of contractors and reduced risks. e-permits helps land-based building owners ensure that the right people, with the right skills, work to the right method statement, in the right place, at the right time. Manage your contractor data in one place and monitor contractor compliance to support reviews and underpin your own internal audit processes. e-permits is a SaaS permit to work system for land-based FM that delivers control of contractors, compliance, auditing & reduced risk.
PaleBlue is de toonaangevende leverancier van industriële VR-simulaties en creëert virtual reality-, augmented reality- en 3D-simulators voor de echte wereld. Deze oplossingen op het gebied van digitalisering helpen klanten wereldwijd bij het intensiveren van trainingen, het stroomlijnen van de workflow, het verbeteren van de veiligheid en het verlagen van de kosten. PaleBlue streeft er in samenwerking met zijn klanten naar om bedrijven beter te laten draaien, veiliger te maken en alle tools binnen handbereik te hebben. De PaleBlue-oplossingen op het gebied van digitalisering helpen klanten wereldwijd bij het intensiveren van trainingen, het stroomlijnen van de workflow en het verbeteren van de veiligheid.
Cloud-based job management tool that helps firm manage leads and track job progress and equipment through automated alerts. Cloud-based job management tool that helps firm manage leads and track job progress and equipment through automated alerts.
The mai Contractor Portal provides real, clear time visibility of all of your contractor companies details (insurances, risk assessments, licences and permits etc) and their employees (training records, back ground checks etc). It enables you to manage every aspect of your contractor workforce easily using a user-friendly but compliance focused tool. A logical, simple to use platform trusted by leading Fortune 500 companies to manage all of their contractors and employees
Avetta connects the worlds leading organizations with qualified suppliers, contractors, and vendors. We bring unmatched visibility to your company through cloud-based technology and human insight. As a result, we foster sustainable growth for your business, as well as your supply chain. Our SaaS subscription software is highly adaptive, and our process includes a collaborative effort to clearly understand your requirements and needs. Avetta connects the world's leading organizations with qualified suppliers, contractors and vendors.
K-Ops is a real-time cloud-based web and mobile application that improves collaboration, communication and productivity between all stakeholders on any construction project, regardless of its size or complexity. Manage issues (punchlist), queries (RFIs), documents and equipment centralizing all the info on a simple, user-friendly platform designed for use on the jobsite (mobile app) and in the project offices (Web version). K-Ops helps manage construction operations, facilitating collaboration between the office and jobsite & improving productivity.
Het Papaya-platform consolideert al je wereldwijde uitgaven voor het personeelsbestand - loonadministratie, geregistreerde werkgever en aannemers - in één enkel dashboard, zodat je eenvoudig je totale kosten kunt zien of ze kunt opsplitsen per land of periode. Beheer met één druk op de knop grensoverschrijdende betalingen aan al je aannemers over de hele wereld. Bij de volledige beheerdienst ondertekent Papaya de contracten en aanvaardt het de volledige wettelijke aansprakelijkheid voor je aannemers. Papaya biedt een end-to-end-oplossing voor het wereldwijde beheer van aannemers in meer dan 100 landen.
Main Features: Invoices, Estimates, Client management (CRM), Scheduling, Email notifications, Custom fields, Asset management system, Multi-location support, Landord/tenant support. Businesses and industries that we deliver the most power to: Appliance Repair, Heating & Air Conditioning/HVAC, Plumbing, Home Cleaning, Landscaping, Electricians, Handyman, Movers, Garage Door Services, Home Inspectors, and many others. Our smart business technology is more than just a scheduling tool. Scheduling Suite makes your business powerful!
Gratis implementatie en $ 1 per gebruiker - betaalbare moderne SaaS e-aanbesteding in de cloud. PROCURE-TO-PAY met drierichtingsmatching, BESTEDINGSANALYSE, BUDGETBEHEER, CONTRACTBEHEER, RFQ's, CATALOGI, RAPPORTAGE-suites. Gebruikersvriendelijke, volledig aanpasbare SaaS e-aanbesteding. Volg aankopen in je hele organisatie, krijg meer inzicht in je uitgaven, verminder risico's en automatiseer je inkoopprocessen. Met GRATIS IMPLEMENTATIE. SaaS e-aanbesteding in de cloud met P2P, contract en budget, RFQ-/RFP-creatie, e-facturering, bestedingsanalyse, rapportage en goedkeuringsroutering.
Contractors Management Software : This software combines simplicity and enhanced efficiency, with alerts, notifications and multi-channel access to various tools. The system creates an effective workflow with multilevel digital approval. Through a series of checks and verifications the software ensures all internal and external regulatory standards are met at every step of the contractor management process from on-boarding of contracted labourers and vendors to off-boarding. An end-to-end contractor management system, The Process from on-boarding of contracted labourers and vendors to off-boarding.
Tijd is geld! Er wordt elke dag gewerkt aan het minimaliseren van de tijd en inspanningen, terwijl de productiviteit van je bedrijf wordt gemaximaliseerd. Feedback van klanten wordt gebruikt om de beste prestaties voor de gebruikers te garanderen. ManageMart.com is buitendienstbeheersoftware in de cloud en is de beste oplossing die je bedrijf kan helpen groeien. Krachtige CRM, facturering, schatting, planning, facturatie, tracking, routes, problemen, klantenportal en inloggen door meerdere gebruikers. Volledige financiële, fiscale en beheersrapporten die nodig zijn om een duidelijke cashflow te behouden. ManageMart buitendienstbeheersoftware in de cloud voor je bedrijf.
Web-based solution that provides construction management through collaboration, tracking, online payments and more. Web-based solution that provides construction management through collaboration, tracking, online payments and more.
Beakon's Contractor Management software is designed for organisations with 50+ staff in medium and high-risk industries. Beakons web-based software provides user-friendly tools to manage your business and drive continual improvement. Manage Documents, Contractors, Training, Audits, Safety, Compliance, Non-conformances, Permits, Licenses and more. Features include: task management, work flow, custom reporting, mobile access, dashboards and configurable forms. Try It Free! Manage business Risk Contractors, Training, Audits, Safety, Compliance work all all devices, dashboard reporting work flow easy to use.
EarthWorks is the easiest to use and most affordable earthwork software for excavating contractors. EarthWorks is the easiest to use and most affordable earthwork software for excavating contractors.
Web-based contractor management tool that helps users manage site safety information, legislations, compliance, competencies, trainings, insurances, documentation, fatigue alerts, emergency evacuation records and more. Web-based contractor management tool that helps users manage site safety information, legislations, compliance, competencies & more.
Felix is a cloud-based enterprise procurement platform that streamlines the way companies source, manage and contract with vendors. Large contractors, commercial builders and government organisations across Australia partner with Felix to drive organisational efficiency and collaboration by bringing the right people, tools and information they need together. Felix is a cloud-based enterprise procurement platform that streamlines the way companies source, manage and contract with vendors
TalentDesk.io is een intuïtief, eenvoudig te gebruiken systeem voor het beheer van freelancers (FMS) ontworpen door het team achter PeoplePerHour, de toonaangevende freelance-marktplaats voor bedrijven om hun contractwerknemers te beheren. Met meer dan 12 jaar ervaring in de freelance-economie helpt het platform bedrijven: - Freelancers en contractanten volgens de voorschriften vinden en onboarden - Projectmanagement te vereenvoudigen - Betalingen te automatiseren en meerdere facturen in één maandelijkse factuur te consolideren TalentDesk.io is een systeem voor het beheer van freelancers waarmee bedrijven freelancers en contractanten overeenkomstig de voorschriften kunnen onboarden, beheren en betalen.
AtOne - People & Compliance Software. HR, Performance & KPI Management, Safety, QA, Learning Management, Recruitment, Contractor Management, Action Management, Meetings, Plant & Equipment registers, system Alerts, comprehensive reporting feature and more! Integrated with Azure Active Directory affording one secure Single Sign On solution. AtOne's events calendar syncs with Outlook to ensure you never miss a beat! AtOne® - People & Compliance Software... delivering on all Fronts!
Helps service and construction companies improve scheduling, manage project costs, and reduce paperwork stress. Helps service and construction companies improve scheduling, manage project costs, and reduce paperwork stress.
Collects information on labor and equipment usage as well as installed quantities of material and sub-contracts. Collects information on labor and equipment usage as well as installed quantities of material and sub-contracts.
Online, integrated application for estimating, bidding, scheduling, budget tracking, etc. Online, integrated application for estimating, bidding, scheduling, budget tracking, etc.
SHE Software provides insight to implement and sustain an effective EHS solution that reduces risk in the workplace. Our long-term partnership builds on intuitive software configured to do what you need. Over 850 global organisations use our EHS solutions with more than half a million individual users. Our customers are people with legal or functional responsibility for complex or dispersed operations where traditional approaches to managing health & safety are no longer adequate. With 850+ global organisations using SHE Software, we provide insight to implement and sustain effective EHS solutions that reduce risk
EVA Receptionist is a global leader in Visitor Management systems that confidently offers 10+ language options, enterprise class security and a highly versatile configuration functionality to meet your requirements. The elegant interface allows a number of sign-in scenarios for your visitors, contractors, couriers, staff, and more, all in one easy to use system. EVA Receptionist is a highly configurable and secure Visitor Management system used by companies in 15+ countries.
SnagR is designed to monitor the progress of complex projects, providing the easiest way to capture field data, automate reporting and visualise sophisticated analytics. Import your project schedule from MS Project, Asta Powerproject or Primavera, and SnagR will reocrd and visualise the real-time progress automatically. SnagR makes it simple to collect, report, manage and analyse defects. Customise your forms and inspections and get access to on-site data in real-time. SnagR connects developers with contractors, field team with head office, and data with analytics.
TRUE is designed with contractors in mind, to increase efficiency and improve workflow in day-to-day operations. TRUE quickly and easily handles complex and tedious processes such as DBA prevailing wages, certified payroll, job costing, pay applications, and advanced scheduling for both projects and service jobs. Also available are the essentials for every firm, including Accounting, HR, Equipment, Project Management, Service Management, Procurement, Labor, Progress Reporting and more! All-in-one cloud-based construction management solution for Specialty Contractors & Field Service firms.
ComplyWorks Corporate CMS has changed the way companies and contractors manage their prequalification and compliance processes. Our flexible and scalable web-based solution can help you and your team through the entire contractor management lifecycle. Improve your compliance, operations and supply chain processes with our CMS for a more efficient and effective operation.
Complete control, automated oversight and reporting, this is software designed to do the time-consuming work associated with LEM management. ILLUMYS has helped major clients working in the industrial construction sector improve their processes, no matter which side of the project they are on: EPCMs and Project Owners use ILLUMYS to manage and pay subcontractors, report on project progress and forecast completion costs vs budget; ILLUMYS efficiently captures and reports on all aspects of labour, equipment and material inputs providing total project control.
SiteSupervisor offers the benefits of the big players, but it's the ONLY solution built from the ground-up to be affordable to all. SiteSupervisor helps everyone in our industry work more effectively - architects, consultants, contractors, subcontractors and more. With powerful features created from hands-on experience, SiteSupervisor not only helps you deliver your current project better. It also grows your business network for future success. Collaboration across Construction. Solved. SiteSupervisor delivers value to every architect, consultant, contractor & subcontractor. Collaboration across Construction. Solved.
Manage your extended workforce for an unobstructed view into 1099 contractors and freelancers with WorkMarket, an ADP company. Helps manage the workflow and collaboration for projects and assignments. Helps you manage contractors and gig workers across the entire cycle: Recruit, vet, onboard, customize talent pools (groupings of skills or certification requirements), then assign work, rate it, and pay workers. Workforce management solution for onboarding, managing, organizing, and paying vendors, contractors and freelancers.
Contractors, haulers, & material producers enhance hauling operations by eliminating manual processes & automating fleet management. Contractors, haulers, & material producers enhance hauling operations by eliminating manual processes & automating fleet management.
Whether you are a Dry Wall, Electrical Contractor or any type of contractor making sure you are on top of your budgeted Man Days is important. With our solution for contractor, you are able to see real numbers daily and adjust appropiately with your contractors and team! Labor tracking for sub contractors and contractor commercial industry from all divisions.
Would implementing a more efficient and centralised contractor lifecycle management system help your company? Rapid Contractor Management lets you manage the entire lifecycle of your contractors from a centralised location. Our online contractor management solutions are perfect for companies of any size who engage contractors. They enable you to issue pre-qualification forms, determine legal compliance, store all company documents online, track expiry dates and more. Online system for managing contractor compliance. Issue pre-qualification forms, view legal compliance, store company docs and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Business management software for government contractors - time accounting, employee admin, contract admin, expense management. Business management software for government contractors - time accounting, employee admin, contract admin, expense management.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Includes health&safety monitoring, project management, construction management, and site management modules for contractor management. Includes health&safety monitoring, project management, construction management, and site management modules for contractor management.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Online system with timesheets, invoicing, payroll, debtor management, and project tracking capabilities for contractor management. Online system with timesheets, invoicing, payroll, debtor management, and project tracking capabilities for contractor management.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Provides presence & compliance management, mobile photo ID confirmation, emergency evacuation tools, licences and insurance policy management. Provides compliance management, mobile photo ID confirmation, emergency evacuation tools, licences and insurance policy management.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Klinche is leading a new era of Construction industry e-commerce through our revolutionary multi-party payments platform. By bringing together the entire construction project supply chain into our cloud-based solution, users leverage superior workflow and collaboration tools, and realize unprecedented transparency mitigating the financial, legal, and project risks associated with real estate development. Klinche the secured payments solution. Klinche is leading a new era of Construction industry e-commerce through our revolutionary multi-party payments platform.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A powerful and easy to use job organizer and employee time tracker app for contractors, project managers and skilled trades. A powerful and easy to use job organizer and employee time tracker app for contractors, project managers and skilled trades.
(0 reviews)
Bekijk profiel
An all-in-one CRM, job, estimating, and marketing management software for contractors and home pros. An all-in-one CRM, job, estimating, and marketing management software for contractors and home pros.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Job scheduling, integrated calendars, purchase order creation, contract and job estimates management for contractors. Job scheduling, integrated calendars, purchase order creation, contract and job estimates management for contractors.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Openforce is the leader in technology-driven services that reduce operating costs and mitigate compliance risk for companies using independent contractors. Openforce frees contracting companies from the burden of onboarding, contracting, and settlement processing, while helping contractors build their business. Our cloud-based applications help businesses achieve more sustainable, profitable growth. We service the following industries: courier, trucking, last mile, home care, & gig economy. Openforce helps companies proactively manage risk and maximize the return on their contractor investments through cloud-based software.

HSI

(0 reviews)
Bekijk profiel
Create a strong safety culture with HSI as the foundation of your EHS program. This innovative platform provides a single, integrated safety and compliance platform to companies of all sizes seeking a consolidated source for health and safety training, chemical management and reporting, and a comprehensive safety data sheet (SDS) database. HSI provides an interconnected solution across the EHS enterprise, delivering Smart Compliance and platform flexibility.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Allows you to run your entire general contracting business from your pocket, with features for tracking, communication, and more. Allows you to run your entire general contracting business from your pocket, with features for tracking, communication, and more.
Workforce management tool that provides administration of contractor operations through workplace compliance, health and safety. Workforce management tool that provides administration of contractor operations through workplace compliance, health and safety.