Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor aannemers

Software voor aannemers draait om het werken met en beheren van aannemersactiviteiten. Software voor aannemers helpt je om het benodigde papierwerk te verzamelen, gelicentieerde aannemers te kwalificeren en ze een baan te geven. Het kan ook worden gebruikt om het dagelijkse werk van aannemers te controleren en loonlijstfuncties te beheren. Zie ook: bouwsoftware.

België Lokale producten weergeven

97 resultaten

Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks en Zoho. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Op monday.com kunnen teams aannemers beheren door gedeeltelijke toegang tot projecten te geven, zodat ze gemakkelijk met alle belanghebbenden kunnen samenwerken.
Work OS van monday.com is een cloudgebaseerd platform waar teams binnen enkele minuten op maat gemaakte oplossingen kunnen creëren om elk aspect van hun werk te beheren. Bewaar een directory voor al je aannemers en hun budgetten op één platform. Geef ze vervolgens gedeeltelijke toegang met machtigingen, zodat ze bestanden kunnen delen, statussen kunnen bijwerken en kunnen communiceren met andere teamleden. monday.com is een eenvoudige manier om één realtime bron van waarheid te onderhouden en helpt iedereen in je team te allen tijde gesynchroniseerd te blijven. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Eén modern systeem voor loonadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, HR en IT
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem. In slechts 90 seconden kan een bedrijf de loonlijst, ziektekostenverzekering, werkcomputer en apps van derden (zoals Gmail, Microsoft Office en Slack) instellen (of uitschakelen). Meer informatie over Rippling

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware en helpt bedrijven om projectefficiëntie en -verantwoordelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en tegelijkertijd de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over Buildertrend

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerde software voor projectstart en schattingen voor aannemers. Compatibel met Mac en pc. Maak vandaag nog je gratis account aan.
Bied op en win meer werk met de gebruiksvriendelijke software voor bouwstart en schattingen van STACK. Je besteedt minder tijd aan het opmeten van plannen en meer tijd aan het winnen van projecten. Met STACK Pro kun je 1) materialen, apparatuur en arbeidskosten nauwkeurig inschatten. 2) de starttijd verminderen met 75% of meer. 3) samenwerken met je team, overal op elk apparaat. Maak vandaag nog je gratis account aan. Meer informatie over STACK

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot end-to-end bedrijfs- en projectinformatie.
Sage 100 Contractor, voorheen bekend als Sage Master Builder, biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot kritieke, end-to-end bedrijfs- en projectinformatie, of ze nu hoofdaannemer, service- of specialistische aannemer of een woningbouwer zijn. Het pakket met toepassingen is geschikt voor bedrijven die generieke boekhoudsoftware zijn ontgroeid en omvat de gehele bouwcyclus, waaronder boekhouding, schattingen, projectplanning en -management, kostprijsberekening en servicebeheer. Meer informatie over Sage Construction Suite

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle aannemerssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je aannemersbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. Meer informatie over Contractor Foreman

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Geofence je locatie om tijd en aanwezigheid bij te houden, site-inducties uit te voeren, sleutels te volgen, orders uit te voeren. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Goodman en duizenden andere organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via elk apparaat. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Meer informatie over Honeywell Forge Visitor Management

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel. Het is het moderne betalingsplatform dat is gebouwd voor de toekomst van werk.
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem direct mensen in dienst in meer dan 150 landen zonder je zorgen te hoeven maken over lokale wetten, ingewikkelde belastingsystemen of internationale loonadministratie. Betaal aannemers met flexibele opnames, beheer contracten en facturen met geautomatiseerde workflows en vermijd verkeerde classificatie met gelokaliseerde contracten, allemaal vanaf één platform. Deel ondersteunt meer dan 4500 klanten, van het mkb tot beursgenoteerde bedrijven. Meer informatie over Deel

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
De toonaangevende cloudgebaseerde software-oplossing voor bouwprogrammabeheer voor eigenaren van kapitaalprojecten.
In tegenstelling tot op contractanten gerichte oplossingen, is e-Builder een oplossing voor het beheer van bouwprogramma's voor eigenaren die kapitaalprogrammakosten, planning en documenten beheert via een optimale workflow en bedrijfsinformatie. e-Builder is een complete oplossing die is ontworpen om controle te bieden en verrassingen voor eigenaren van kapitaalprogramma's te reduceren. Eigenaren profiteren van de kortere cyclustijden, hoge kostenbesparingen, gematigde risico's en uitzonderlijke productiviteit van deze cloudgebaseerde oplossing voor programmabeheer. Meer informatie over Trimble e-Builder

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten. Meer informatie over Leap

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Premier is alles-in-één cloudgebaseerde software voor boekhouding, taakkosten, project/document/tekeningbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software. Ontwikkeld voor hoofdaannemers, bouwmanagement, ontwerpbouw, grondontwikkelaars, woningbouwers en specialistische aannemers. Vertrouwd door duizenden bedrijven en beoordeeld als de topleider in 2019 en 2018. Gericht op het leveren van moderne en krachtige software die eenvoudig te gebruiken is voor eindgebruikers en gemakkelijk vanaf elke plek toegankelijk is. Meer informatie over Premier Construction Software

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Hiermee kunnen aannemers projecten plaatsen, bieduitnodigingen verzenden, informatie delen met onderaannemers en meerdere teamleden beheren.
PlanHub is gratis software voor de bouwplanruimte en biedbeheer waarmee algemene aannemers projecten kunnen plaatsen, biedingsuitnodigingen kunnen verzenden, en informatie kunnen delen met onderaannemers, leveranciers en verkopers. Er is geen limiet op het aantal gebruikers per bedrijf. Onderaannemers kunnen zich gratis registreren en beginnen met een gratis proefversie om projecten te bekijken, projectspecificaties te downloaden en een bod in te dienen. Nadat de gratis proefversie is vervallen kan de gebruiker kiezen voor een PlanHub Basic-abonnement of upgraden naar PlanHub Premier. Meer informatie over PlanHub

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
eSUB standaardiseert het projectmanagement en het documentatiesysteem voor commerciële onderaannemers op basis van beste werkpraktijken in de sector.
eSUB is exclusief gemaakt voor commerciële onderaannemers en levert mobiele en cloudgebaseerde software voor project management tools in de bouw. Maak, bewaar en krijg toegang tot al je bouwdocumenten en projectmanagementactiviteiten vanaf één centrale locatie. Beheer papierloze projecten via beveiligde internetaanmelding vanuit het kantoor of het veld. Het eSUB-softwarepakket omvat inzendingen, wijzigingsopdrachten, RFI's (Request For Information), dagelijkse rapporten, een mobiele app, e-mailintegratie, veldnotities, urenstaten en nog veel meer. Meer informatie over eSUB

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Eenvoudige dagelijkse bouwrapporten, tijdkaarten en meer voor hoofdopzichters, opzichters en projectmanagers op de werklocatie.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een productietracking- en tijdkaartoplossing waardoor je tijd bespaart in je bouwrapportageproces. Typ of voer informatie met je stem in, op elk moment van de dag, rechtstreeks vanaf je telefoon/tablet terwijl je op de werklocatie bent. Voeg constructie-afbeeldingen, video's, weerberichten en bijlagen toe aan je rapport. Je kunt ook al je toolbox-gesprekken in de app hosten. Meer informatie over RAKEN

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Veiligheidsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Taakbeheer
  • Aansturing van onderaannemers
  • Plannen
  • Budgettering/prognoses
  • Biedingsbeheer
  • Roosterbeheer
  • Meerdere projecten
  • Projecten bijhouden