Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Trimsalon software

Trimsalon software biedt tools voor bedrijfsbeheer en het boeken van afspraken voor trimmers. Doorgaans helpt trimsalon software je om klanten, huisdieren en reserveringsgegevens bij te houden. In veel gevallen kan het ook worden geïntegreerd met e-mail- en marketingtools om je trimsalon te laten groeien. Zie ook: kennel software.

31 resultaten

Online boekingssysteem met herinneringen voor huisdierenverzorging! Laat klanten zelf online afspraken maken – Inclusief gratis versie. Meer informatie over SimplyBook.me
SimplyBook.me biedt het meest uitgebreide online boekingssysteem op de markt voor huisdierenverzorging, een systeem waarmee je professioneel overkomt en dat voldoet aan al je online behoeften. Je krijgt een volledige website, of een boekingswidget als je al een website hebt, waarop je je bedrijf kunt presenteren en afspraken kunt aannemen en producten, cadeaubonnen en service-uitbreidingen kunt verkopen. Beheer je bedrijf voor huisdierenverzorging met één oplossing; website, accepteer boekingen, marketinginitiatieven, bedrijfsstatistieken en betalingen zowel online als op locatie. Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Een mobielvriendelijke, cloudgebaseerde softwareoplossing voor kennelbeheer en online reserveringen en boekingen. Bespaar meer dan 10 uur per week Meer informatie over Kennel Booker
Beheer vanaf elke gewenste locatie je boekingen voor honden- en kattenpensions, dagopvang, verzorging en huisoppas. Laat je klanten online boeken en verkort drastisch de tijd die is vereist is om je kennel te runnen. Je kunt het systeem instellen om automatisch e-mails en sms-berichten voor boekingsbevestigingen en afsprakenherinneringen te verzenden. Nooit meer zullen je klanten of jij een afspraak missen of vergeten. Deze kennelsoftware waarschuwt je automatisch voor huisdieren die ontbrekende of verouderde vaccinaties hebben. Meer informatie over Kennel Booker

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
De beste reserveringssoftware ter wereld voor de beauty- en wellnessbranche. Onbeperkte mogelijkheden, zonder abonnement. Meer informatie over Fresha
Fresha is de enige abonnementsvrije software voor afspraakplanning in de beauty- en wellnessbranche. Iedereen krijgt onbeperkte boekingen, locaties, teamleden en meldingen. Stimuleer uw verkoop en trek nieuwe klanten aan door online boekingen rechtstreeks via een Google-zoekopdracht, uw Facebook- en Instagram-pagina's en uw website te accepteren. Klanten worden gemakkelijk op de hoogte gehouden via geautomatiseerde sms'jes, e-mails en de app. Fresha heeft nul maandelijkse kosten en biedt optionele betaalde functies, zoals de geïntegreerde kaartbetalingsverwerking. Meer informatie over Fresha

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware.
Maak kennis met de perfecte persoonlijke assistent voor jouw rooster (maar dan nog beter) die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken, zodat je dagelijkse taken soepeler verlopen, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, en betalingen voor diensten ontvangen.
Goldie (vroeger Appointfix) is het moderne afsprakenboek dat synchroniseert op al je mobiele apparaten. Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, waardoor je leven net wat gemakkelijker wordt. De app is geschikt voor elk bedrijf met een herhalend klantenbestand. Vervang je papieren afsprakenboek vandaag nog en laat de app afspraakherinneringen verzenden, zodat je klanten nooit meer een boeking missen. Meer informatie over Goldie

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Helpt de dierenverzorgingssector om nauwkeurige gegevens bij te houden en de efficiëntie van bedrijfsactiviteiten te verhogen.
PetExec is een ultramodern, webgebaseerd systeem voor het beheren van huisdierenopvang, verzorging, training, detailhandel en andere diensten. PetExec stuurt automatische e-mails voor: afspraakherinneringen, verjaardagen van huisdieren en herinneringen voor vaccinaties. Je tweebenige klanten kunnen veilig inloggen en in realtime afspraken plannen, huisdierdossiers inzien en aankoopgeschiedenis controleren. Veilige verwerking van creditcards. Uitstekende ondersteuning en coaching! Opstellen van verscheidene soorten rapporten. Compatibel met pc, Mac, iPads, enz. Krachtig en intuïtief! Meer informatie over PetExec

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
MoeGo is niet alleen software voor huisdierenverzorging, het is jouw persoonlijke softwareleverancier voor je bedrijf.
MoeGo is een cloudgebaseerde softwareleverancier voor trimmers, deze software is beschikbaar op alle belangrijke computerplatforms (IOS, Android, desktop-app). Deze software weet dat je tijdens je werk altijd aan het multitasken bent. Met MoeGo zul je ervaren hoe gemakkelijk het is om je gewoon te richten op je verzorgingswerk, terwijl MoeGo jouw bedrijfsactiviteiten stroomlijnt. En dankzij deze software kun je altijd een uitstekende klantenservice bieden. Het onderscheid tussen verschillende spelers zit niet zozeer in de softwarefuncties, maar vooral in de softwarediensten. Meer informatie over MoeGo

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Doe meer met wat je leuk vindt in je dierenverzorgingsbedrijf. Met Gingr bespaar je tijd en geld en kun je je bedrijf uitbreiden.
Doe meer met wat je leuk vindt! Gebruiksvriendelijk, maar robuust – met geavanceerde aanpassingen die het gemakkelijker maken om je bedrijf te runnen. Gingr helpt je om je bedrijf op te bouwen met eenvoudige betalingen, online reserveren, geautomatiseerde herinneringen, eenvoudige marketing, tijdklok, personeelsplanning en meer. Gemakkelijk om je personeel op te leiden, gemakkelijk te gebruiken voor je klanten. 100% mobielvriendelijk. Gingr heeft de hoogste mate van beveiliging en betrouwbaarheid van alle software voor dierenverzorging, met beoordelingen van A+ in gegevensbeveiliging, uptime-prestaties en snelheid. Meer informatie over Gingr

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Een bedrijf runnen is moeilijk genoeg, vooral als je met meerdere tools moet jongleren om verschillende dingen te doen. Square Appointments is een totaaloplossing die je helpt tijd te besparen en georganiseerd te blijven omdat het is afgestemd op bedrijven die op afspraakbasis werken. Het is een geïntegreerde POS die wordt geleverd met online planning en betalingsverwerking, zodat je je hele bedrijf vanaf één plek kunt runnen. Square Afspraken is nu gratis voor individuele personen en echt betaalbaar voor teams. Meer informatie over Square Appointments

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Maak binnen 60 dagen meer boekingen met de eenvoudigste en eerste online software voor het beheer van kennels en. Gratis proberen - geen creditcard, geen contract.
Maak binnen 60 dagen meer boekingen met de eenvoudigste en eerste online software voor het beheer van kennels. Online boekingen, commissievrije creditcardboekingen en Quickbooks-integratie Gratis proberen - geen creditcard, geen contract. Annuleer op elk gewenst moment. Met GRATIS installatiehulp, GRATIS gegevensoverdracht vanuit je bestaande systeem en GRATIS ondersteuning. Ontvang je GRATIS proefversie met Revelation Pets Meer informatie over Revelation Pets

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
123Pet is gebruiksvriendelijke software voor het beheren van je verzorgingsbedrijf op mobiel, pc en internet.
De gebruiksvriendelijke, gemakkelijk te leren software van 123Pet Groom is perfect voor elk formaat verzorgingssalon of mobiel verzorgingsbedrijf. Je bespaart tijd met online afspraakbeheer, geautomatiseerde sms-meldingen, het bijhouden van vaccinaties, huisdierprofielen met foto's en aantekeningen van de verzorger. Til je bedrijf naar een hoger niveau met geautomatiseerde marketing, online boeken en een beloningsprogramma voor loyaliteit. Bovendien biedt het gratis gegevensopname uit andere programma's. Meer informatie over DaySmart Pet

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
MyTime is de toonaangevende cloudgebaseerde oplossing voor meerdere locaties waarmee je je retailbedrijf kunt ontwikkelen en beheren.
MyTime is zeer krachtige en innovatieve cloudgebaseerde software. MyTime is ontworpen om te schalen voor ondernemingen, franchises, bedrijven met meerdere locaties en andere drukke bedrijven, en gebruikers groeien gemiddeld 30% nadat ze overschakelen naar dit revolutionaire platform. Verras je medewerkers en klanten met deze geavanceerde technologie die de communicatie met je klanten verbetert, je back-office administratie vereenvoudigt en je online aanwezigheid en reputatie verbetert. Meer informatie over MyTime

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Online afsprakenplanning voor huisdierenverzorging gemakkelijk gemaakt!
BookSteam is cloudgebaseerde software voor huisdierenverzorging voor kleine en grote bedrijven over de hele wereld. BookSteam biedt een breed scala aan flexibele tools voor agendabeheer waarmee je het proces van afsprakenplanning voor jou en je klanten kunt automatiseren. Zorg dat je de concurrentie voor blijft en gebruik BookSteam om je bedrijf te promoten en te laten groeien! Meer informatie over BookSteam

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Toonaangevend in beveiliging. Word lid en ontdek waarom zo veel dierenverzorgers Pawfinity aanbevelen. Gratis proefversie met installatie en ondersteuning.
Maak kennis met Pawfinity V3.8.1 uit maart 2018, nu met een zeer hoge algemene beveiligingsbeoordeling in de sector. Pawfinity is exclusief ontworpen voor dierenverzorgers, kennels en dagopvang voor huisdieren om de efficiëntie te verbeteren en de algehele klantervaring te verbeteren. Klanten besparen elke week een aantal uren met deze revolutionaire cloudgebaseerde dienst. Gratis proefversie van 30 dagen, met installatie en ondersteuning. Ontdek waarom meer dierenverzorgers Pawfinity aanbevelen dan veel andere beschikbare huisdierspecifieke diensten. Meer informatie over Pawfinity

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Alles-in-één software voor het beheer van dierenpensions, opvang, verzorgings-, trainings- en retailbedrijven.
De meest gebruiksvriendelijke en aanpasbare oplossing om je huisdierenbedrijf te stroomlijnen. Beheer je dierenpension, opvang, verzorgings-, trainings- of retailbedrijf gemakkelijk en flexibel online. ProPet biedt een klantenportal, online boekingen, planning, beveiligde gegevensopslag, online betalingen, CRM, vaccinatiemanager, berichten en meer. ProPet kan worden geïntegreerd met QuickBooks Online, MailChimp, Stripe, Payfirma en Twilio voor sms-berichten. Meer informatie over ProPet

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
PetLinx is een professioneel en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat is ontworpen voor bedrijven die huisdieren verzorgen, dierenpensions en hondenopvangbedrijven.
PetLinx is een professioneel en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat is ontworpen als complete oplossing voor de verzorging van huisdieren, dierenpensions (honden en katten) en hondenopvangbedrijven. PetLinx is gemaakt om zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te zijn in het gebruik. Je hoeft niet uren te zoeken in de software om de informatie te vinden die je nodig hebt. Ondersteund door gratis, vriendelijke ondersteuning, met constant toegevoegde verbeteringen en nieuwe functies, en scherp geprijsd. Start vandaag nog een gratis demo van 30 dagen. Meer informatie over PetLinx

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Ervaar de nieuwe norm in software voor huisdierenoppassers. Gps-kaarten, geautomatiseerde facturering, aangepaste branding en moderne mobiele apps. Probeer dit product gratis uit.
Scout is de nieuwe norm in software voor huisdierenoppassers. Deze gemakkelijk aan te leren moderne app-ervaring is de favoriet van hondenuitlaters en -oppassers over de hele wereld. Scout heeft de eenvoud die je klanten nodig hebben en de robuuste functies die je team verdient. Herhalende afspraken, gps-tracking, geautomatiseerde facturering, en de beste aangepaste brandingopties in de sector voor huisdierenoppas. Ontdek waarom zo veel dierenoppassers voor Scout kiezen. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie - geen creditcard vereist. Meer informatie over Scout

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Eenvoudig als sms maar krachtig genoeg om je teamcommunicatie te stimuleren.
Hub verbindt, motiveert en verbetert de productiviteit van je teams. Je hoeft niet meer honderden e-mails en sms-berichten te sturen of telefoontjes te plegen. Gebruik ingebouwde sjablonen om het juiste bericht naar de betrokken teamleden te sturen. Volg de reacties, verminder follow-ups en krijg meer sneller gedaan. Verhoog de leesbaarheid door berichten naar de juiste teamleden te sturen met behulp van aangepaste tags. Alle communicatie gebeurt binnen het domein van je bedrijf zonder zakelijke en persoonlijke berichten te vermengen. Begin effectief te communiceren met Meer informatie over DoTimely

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Verminder no-shows en maak indruk op je klanten met de alles-in-één herinneringsapp. Stuur automatisch afspraakherinneringen via sms en e-mail.
GoReminders is je alles-in-één oplossing voor afspraakherinneringen voor huisdierenverzorgers. Stuur automatisch herinneringen naar je klanten en personeel via sms of e-mail. Berichten zijn volledig aanpasbaar en werken voor eenmalige of terugkerende afspraken. Inclusief geïntegreerde groepsberichten, bulk-sms-berichten en diensten voor het boeken van afspraken. GoReminders betaalt zichzelf terug met slechts één gemiste afspraak per maand. Begin vandaag nog met de gratis proefversie – geen creditcard vereist. Meer informatie over GoReminders

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Kennel Connection is een internationaal softwareproduct voor het beheer van dierenverzorgingsfaciliteiten met internationaal meer dan 5000 klanten.
Kennel Connection is een internationaal softwareproduct voor het beheer van dierenverzorgingsfaciliteiten met internationaal meer dan 5000 geïnstalleerde kopieën. Kennel Connection omvat accommodatie, verzorging, dagopvang, training, oppassen op huisdieren en speciale services, en biedt iets voor alle aspecten van je bedrijf, waaronder het bijhouden van records van klanten en huisdieren, planning, volledige point-of-sale-capaciteiten en beheer van werknemers. Meer informatie over Kennel Connection

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Organiseer, verbeter en ontwikkel je bedrijf. PawLoyalty versterkt best practices om het gezond en veilig houden van gasten een topprioriteit te houden.
PawLoyalty is meer dan alleen software. Het verbetert je omzet en marketingprocessen (leadtracking, geautomatiseerde e-mailmarketing, plannen van terugbellen), biedt inzicht in de dagelijkse activiteiten en de bijbehorende arbeidskosten (realtime tracking van voeding/medicijnen/activiteiten en rapportage) terwijl de klantervaring wordt verbeterd (mobiele app van de klant, sms'en/e-mailen van rapportkaarten, enquêtes en beoordelingen op Yelp/Google). Geautomatiseerd e-mailmarketingsysteem om meer leads om te zetten en je verkoopteam te helpen zijn pijplijn te bekijken. Meer informatie over PawLoyalty Pro Software

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Alles-in-één platform ontworpen voor de servicesector. Van marketing en verkoop tot beheer en gemak.
Online boekingssysteem voor de servicesector. Functies omvatten boekingsformulieren, een beheerdersdashboard, dienstverlenersdashboard, slimme planning, klantendashboard, verwijzingen, couponbeheer, thema's, beoordelingssysteem, systeemlogboeken, mobiele apps en nog veel meer. Meer informatie over BookingKoala

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Easy Busy Pets is een online oplossing voor dierenoppasbedrijven. Ga aan de slag met de bouwer voor huisdierwebsites en gratis ondersteuning.
Het gezegde "tijd is geld" is algemeen bekend en is bij trimsalons en mobiele trimbedrijven meer van toepassing dan waar dan ook. Easy Busy Pets is gebouwd voor een huisdierenbedrijf als dat van jou, om je te helpen bij het automatiseren van je dagelijkse trimactiviteiten, het verminderen van menselijke fouten en het beter aanbevelen van je bedrijf. Je krijgt nu ook gratis websitehosting. 50% korting op je eerste maand, plan nu een gesprek via de website. Meer informatie over Easy Busy Pets

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer
Gratis personal trainer software. Ontworpen voor fitness-, gezondheids- en wellnessprofessionals. Planning, betalingen, berichtenuitwisseling in één app.
Een geïntegreerde en mobiele oplossing voor fitness- en gezondheidsprofessionals. PocketSuite biedt bedrijfseigenaren één tool om arrangementen te verkopen, lessen online in te plannen, ontheffingen voor e-handtekeningen te verzenden, creditcardbetalingen te innen en meer. Tegelijkertijd biedt het je klanten een ongelooflijk handige klantervaring via sms. Meer informatie over PocketSuite

Functies

  • Bevestigingen/herinneringen
  • Terugkerende afspraken
  • Klantendatabase
  • E-mailmarketing
  • Servicecatalogus
  • Online reserveren
  • Mobiele verzorging
  • Factureren
  • Personeelsbeheer