32 resultaten
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Mobiele en desktopsoftware voor tickets voor evenementen. Plugins voor Wordpress, Facebook, Square. Offertes binnen 24 uur. Gratis scannen. POS-hardware.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merchandise add-ons bij de kassa PLUS meer bereik met native ticketing van Facebook. Promotors en kassabeheerders beheren graag gastenlijsten, check-ins, werknemers en verkopersnetwerken vanaf hun mobiele apparaat. Valuta's C$, $ en €. Ontvang een gratis demo van 15 minuten of neem binnen 24 uur contact op voor een offerte. Meer informatie over Showpass

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Software voor kassa's die gereserveerde zitplaatsen, donaties, cadeaubonnen, merchandise, CRM, marketing en een loyaliteitsprogramma bundelt.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te runnen. Eén platform voor gereserveerde zitplaatsen voor meerdere locaties, seizoensabonnementen, donatiebeheer, cadeaubonnen, merchandise, klantentrouw, concessies, kortingsbonnen en enquêtes. Volledige controle over prijzen en tarieven zodat je wel of geen entreegeld kunt toevoegen. Gebruik de gratis proefversie om uitmuntende klantenservice te ervaren en ontdek waarom ThunderTix een uitstekende keuze is voor live optredens. Meer informatie over ThunderTix

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren. Meer informatie over Skedda

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Curate is het platform voor evenementprofessionals die tijd willen besparen en de winst willen verhogen door middel van gestroomlijnde processen.
Curate is het platform voor evenementprofessionals die tijd willen besparen en de winst willen verhogen door middel van gestroomlijnde processen. In tegenstelling tot Word-documenten, Excel-spreadsheets en plakbriefjes automatiseert Curate de evenementenmap, waardoor evenementprofessionals een uitstekende klantervaring kunnen bieden. Meer informatie over Curate

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ticketingoplossingen voor entertainment- en sportevenementen. Gratis demo.
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ontdek waarom duizenden organisaties Tix kiezen voor hun ticketbehoeften. Tix is gespecialiseerd in voordelige en veelzijdige ticketingoplossingen voor aan de kassa en online. Of je nu een geïntegreerde kassa en een online ticketingsysteem nodig hebt of alleen internetverkoop wilt toevoegen aan je bestaande verkoopmethoden, Tix heeft een oplossing die aan jouw behoeften voldoet. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf voor een gratis demo. Meer informatie over Tix

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Slechts $ 99 plus $ 1 per bieder. Een complete oplossing voor mobiel bieden. Eenvoudige installatie, betalingsverwerking en geen app-download vereist.
Voor slechts $ 99 plus $ 1 per deelnemer automatiseert Accelevents het handmatige werk in verband met je stille veiling. Je deelnemers kunnen zelf bieden en betalen via sms of online, waardoor een soepele en effectieve fondsenwervingservaring ontstaat voor iedereen. Bereik een groter publiek, accepteer biedingen op elk moment en haal meer geld op. Meer informatie over Accelevents

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Jouw volgende generatie cloudgebaseerde, veilig gehoste verkoop- en cateringsoftware-als-service.
Zijn de kosten van je verkoop- en cateringsysteem een last voor je budget? Maak kennis met STS. Al meer dan 30 jaar biedt STS hotels en vergaderlocaties met een budgetvriendelijk verkoopsysteem. Maak nu kennis met STS Cloud. Een cloudgebaseerde oplossing met: CRM, GRC, functie-agenda, BEO's, documenten samenvoegen, voorstelintegratie, e-handtekeningen en nog veel meer. Geniet van alle voordelen van probleemloze, onderhoudsarme, voortdurend evoluerende software tegen een betaalbare en budgetbewuste prijs. Meer informatie over STS Cloud

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
"Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompslomp te elimineren en vereenvoudigt repetitieve taken met sjablonen en geautomatiseerde workflows. Meer dan 40.000 ondernemers gebruiken 17hats thuis of onderweg om zich te organiseren, te systematiseren, sneller betaald te krijgen, hun bedrijf te laten groeien en meer klanten binnen te halen. Meer informatie over 17hats

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Platform voor het automatiseren van boekingen, gebouwd voor sport-, fitness- en wellnessbedrijven.
Omnify is het complete platform voor het verkopen en inplannen van je diensten, en om op de meest effectieve manier met je klanten te communiceren. Het platform helpt bedrijven sneller te groeien aan de hand van betere conversie door een Service Store aan te bieden in plaats van gewoon een boekingspagina. Al in de eerste maand hebben klanten hun boekingen met 30% verhoogd. De krachtige maar eenvoudige functies van Omnify, zoals delen met familieleden, automatische e-mails en rapportage, maken management eenvoudig zodat je meer kunt bereiken! Meer informatie over Omnify

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
ROLLER is een toonaangevend alles-in-één softwarepakket voor attracties, entertainment en vrijetijdsgelegenheden.
ROLLER is een toonaangevend alles-in-één softwarepakket voor attracties, entertainment en vrijetijdsgelegenheden. De missie van dit platform is om locaties te helpen hun activiteiten te beheren en de klantervaring te verbeteren via innovatieve, toonaangevende modules. ROLLER bestaat uit ticketing, verkooppunt, CRM, afstandsverklaringen, cadeaubonnen, e-mail, toegangsbeheer, afrekenen en meer en biedt locaties een bedrijfsbrede oplossing om hen te helpen groeien. ROLLER is een modern cloudgebaseerd aanbod met gebruikers in 18 landen. Meer informatie over ROLLER

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Het ticketpakket accesso ShoWare biedt een compleet scala aan software-oplossingen waarmee locaties de leiding over hun eigen verkoop in handen nemen.
Met de ticketoplossing accesso ShoWare heb je de controle over je kaartverkoop. Met krachtige functies voor tickets voor gereserveerde stoelen helpt dit volledig aanpasbare platform je om trouwe klanten op te bouwen en de algehele winstgevendheid te verhogen. Maak gebruik van je eigen merk en stroomlijn de activiteiten met geïntegreerde verkoop via kassa's, online, mobiel en meer. Maak je bovendien minder zorgen met gratis updates, 24/7-ondersteuning en een professioneel callcenter dat tot je beschikking staat. Meer informatie over accesso ShoWare

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Goedkope ticketing voor frequente evenementproducenten. $ 0,75 per ticket plus 1,5% van de ticketwaarde. Kortingen voor non-profitorganisaties
Goedkope ticketing voor frequente evenementproducenten. Het meest geschikt voor organisaties die minimaal 2.000 tickets per jaar verkopen en veel evenementen per jaar organiseren. Lage kosten: $ 0,75 per ticket plus 1,5% van de ticketwaarde (kortingen voor non-profitorganisaties). Bekijk het voor jezelf! Meer informatie over TicketPeak

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Nutickets is populaire software voor evenementenlocaties. Nutickets verbindt online en onsite en geeft je inzicht in je hele evenementenlocatie.
Nutickets is populaire software voor evenementenlocaties. Dankzij interactieve stoelplattegronden, kassa en ticketing kun je het beheer van je locatie stroomlijnen. Door online en onsite technologie te verbinden met toegangscontrole en betaling zonder contant geld, geeft Nutickets je inzicht in je hele evenementenlocatie. Meer informatie over Nutickets

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
's Werelds meest toonaangevende, uniforme evenement-techplatform voor de verzorging van geweldige evenementen.
Als de technologieleider in de evenementenbranche stimuleert Ungerboeck innovatie en helpt organisaties zoals die van jou zich aan te passen aan de veranderende markt. Tegenwoordig bestaat de Ungerboeck-gemeenschap uit tientallen van de drukste congres- en tentoonstellingscentra ter wereld, en levert het een complete softwareoplossing die de nauwkeurigheid en efficiëntie verhoogt op een manier die uniek is bij software voor locatiebeheer. Meer informatie over Ungerboeck Software

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Breng je locatie tot leven. Ontwerp en pas evenementenplannen aan en help klanten elk detail van hun evenement te visualiseren met 3D-modellen.
AllSeated is een zeer innovatief platform voor evenementenplanning waar locaties, klanten en leveranciers samenwerken om memorabele evenementen te creëren. Verhoog het rendement en bied efficiëntie met digitale tools en mogelijkheden voor virtual reality. 360 RealPlans-3D biedt levendige visualisatie via plattegronden op schaal en aangepast aan elk aspect van je ruimte. Bied klanten gastenlijsten, zitplaatsen, virtuele rondleidingen en tijdlijntools aan terwijl je samenwerkt met leveranciers, waardoor er geen behoefte meer is aan vergaderingen op locatie. Meer informatie over AllSeated

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Ontdek hoe locatieklanten meer dan 62 uur/maand besparen en de omzet verhogen met deze eenvoudige online software voor locatiebeheer.
Ontdek hoe locatieklanten elke maand meer dan 62 uur besparen en de omzet verhogen met deze online software voor locatiebeheer. De alles-in-één oplossing van Planning Pod stroomlijnt de manier waarop je je evenementen, boekingen, klanten, facturering en kameropstellingen beheert. Perfect voor restaurants, hotels, vergader-/evenementencentra, receptie-/bruiloftszalen, golfclubs en wijnhuizen. Bevat meer dan 20 tools voor het beheren van agenda's, leads, voorstellen, contracten, banketbestellingen, eten en drinken, facturen, betalingen en plattegronden. Gratis proefversie. Meer informatie over Planning Pod

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Social Tables is toonaangevende software waarmee planners en panden online kunnen samenwerken.
In 2011 stelde Social Tables zich ten doel de manier te veranderen waarop evenementen worden gevonden, ontworpen en uitgevoerd door een betere samenwerking tussen planners en panden. Social Tables is een innovatief platform dat de horecasector toonaangevende online oplossingen biedt voor de verkoop van evenementen, diensten en groepsdistributie. Volgens STR zien hotels die Social Tables gebruiken een toename van 1,82% in de winst van voedsel en drank per bezette kamer, en Zapier zegt dat Social Tables een van de 10 internationaal toonaangevende apps is voor evenementenbeheer. Meer informatie over Social Tables

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Boekingssoftware voor bedrijven om online boekingen en betalingen te beheren. Verkoop vouchers en couponcodes, beheer terugkerende betalingen van lidmaatschappen.
bookitlive is de ideale boekingsoplossing voor individuele operators, multinationals en elke bedrijfsomvang daartussenin. bookitlive creëert nieuwe kansen om de boekingsefficiëntie te verhogen, bestaande klanten te behouden en up-selling te stimuleren en nieuwe klanten aan te trekken, marketingcampagnes en promoties uit te voeren en de algehele klantervaring te verbeteren. Nieuwe API nu beschikbaar. Meer informatie over bookitLive

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Invent App biedt een intuïtief en aangepast platform voor je virtuele, persoonlijke of hybride evenement die wordt ondersteund op web en mobiel.
Invent App biedt een alles-in-één platform om bedrijven te ondersteunen bij het organiseren van hun evenementen. Het intuïtieve platform is beschikbaar als een mobiele app of een webapp zodat het zich aan kan passen aan elk type evenement en het evenement een echt succes kan maken. Je beheert de activiteiten voor, tijdens en na je evenement met de oplossingen van Invent App. Dankzij meer dan 30 functies zoals deelnemers en sprekerslijst of interactiviteit is het platform ideaal om een boeiende app op maat te maken die geschikt is voor virtuele, persoonlijke en hybride evenementen. Meer informatie over Invent App

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
VenueOps is online software voor locatiebeheer, ontworpen voor congrescentra, arena's, centra voor podiumkunsten, theaters en meer.
VenueOps is een cloudgebaseerde softwaretoepassing voor locatiebeheer en boekingen, intelligent ontworpen voor congrescentra, stadions, arena's, theaters, centra voor podiumkunsten en andere grootschalige evenementenfaciliteiten. Het combineert CRM/Sales, het boeken van live entertainment, evenementenbeheer, het volgen van resources en meer in één gestroomlijnd, webgebaseerd platform. VenueOps is gebruiksvriendelijk en wordt ondersteund door bekroonde klantenondersteuning. Het wordt snel geïmplementeerd en bevat een onbeperkt aantal gebruikers zonder extra kosten. Meer informatie over VenueOps

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
De software is cloudgebaseerd en ontworpen om locaties te helpen hun functieruimte, catering en meer op één plek te promoten en te beheren.
iVvy Venue Management heeft meer dan 13.000 gebruikers en biedt cloudgebaseerde software waarmee locaties hun functieruimte, catering, apparatuur en accommodatie allemaal op één plek op de markt kunnen brengen en beheren. Met deze software kunnen locaties eenvoudig aanvragen en boekingen beheren, en voor het hele bedrijf rapportage en inzichten bieden. De software wordt gebruikt door een aantal iconische locaties, maar ook kleine restaurants met evenementruimte en grote hotelketens met meerdere panden en evenementruimtes. Meer informatie over iVvy Venue Management

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Priava is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheren van locaties en evenementen, gericht op locaties van elke omvang, van vergaderruimtes tot grote stadions.
Priava is de bedrijfsgerichte, cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van locaties en het beheren van evenementen voor locaties van elke omvang, van zakelijke vergaderruimtes tot grote stadions. Priava heeft een eenvoudig te gebruiken webinterface en vereist minimale training. Kenmerkende functies omvatten beschikbaarheid van meerdere locaties in een gebruikersspecifieke grafiek, CRM, verkoop en marketing, het genereren van offertes, cateringbestellingen, apparatuur, resource tracking, gebruiksvriendelijke en aanpasbare rapporten en klantgerichte documenten. Meer informatie over Priava

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
De cloudgebaseerde software voor evenementenbeheer biedt organisatoren van evenementen alle tools die ze nodig hebben om elk aspect op één plek te plannen, op de markt te brengen en te beheren.
De cloudgebaseerde software voor evenementenbeheer biedt organisatoren van evenementen alle tools die ze nodig hebben om elk aspect van hun evenement eenvoudig en op één plek te plannen, op de markt te brengen en te beheren. Van eenvoudige seminars tot conferenties met meerdere sessies, dit platform biedt alles wat je nodig hebt. Dankzij de intuïtieve software, aantrekkelijke web- en e-mailsjablonen en de nieuwe website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten is het voor iedereen eenvoudig om professioneel ogende evenementwebsites en e-mails te creëren. Meer informatie over iVvy Event Management

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Platform voor het boeken van evenementen en online betalingen voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen.
Event Booking Engines is een cloudgebaseerd evenementboekingsplatform voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen. Het platform biedt evenementgebaseerde CRM, online betalingen, offerte- en contractbeheer, online contracthandtekeningen, BEO's (Banquet Event Orders), agenda, planning van meerdere locaties en ruimtes, personeelsplanning, documenten, ticketverkoop en leadtracking. Het biedt ook vele automatiseringen en productintegraties. Het is een oplossing om je bedrijf eenvoudig en centraal te beheren, tijd te besparen, de omzet te verhogen en kosten te verlagen. Meer informatie over Event Booking Engines

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Blerter is een eenvoudig, gebruiksvriendelijk platform dat je helpt je communicatie-, bedrijfs- en veiligheidsprocessen te centraliseren.
Blerter is een eenvoudig, gebruiksvriendelijk platform voor het leveren van evenementen dat je helpt je communicatie-, bedrijfs- en veiligheidsprocessen te centraliseren en je hele team op één plek met elkaar verbindt. Stroomlijn je levering, wees voorbereid op dingen die fout kunnen gaan en vergroot de betrokkenheid van het team bij je volgende evenement. Meer informatie over Blerter

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Verkoop je vergaderruimtes en diensten met online beschikbaarheid en dynamische prijzen en zorg dat jouw RFP-percentage tot een bevestigde reservering boven de 80% komt te liggen.
Verkoop je vergaderruimtes en diensten met online beschikbaarheid en dynamische prijzen en zorg dat jouw RFP-percentage tot een bevestigde reservering boven de 80% komt te liggen. Nu kun je vergaderruimtes verkopen net zoals hotelkamers of vluchten worden verkocht. De open REST API-interface maakt flexibele integraties met andere software mogelijk. Het complexe reserveringsproces voor vergaderzalen verloopt soepel en eenvoudig met een uitstekende gebruikerservaring voor je klanten. Modern reserveringsbeheer voor grotere evenementen maakt RFP-bijlagen en andere documenten overbodig. Meer informatie over MeetingPackage

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Toonaangevende software voor club- en faciliteitenbeheer voor gaminglounges, e-sportarena's, cybercafés en onderwijsinstellingen.
SENET is software voor club- en faciliteitenbeheer waarmee je tientallen gaming-pc's en -consoles kunt beheren in één gebruiksvriendelijke interface. De software biedt een complexe cloudgebaseerde oplossing voor gaminglounges met een beheerpaneel, een aangepaste interface voor gamers, hardware voor consolebeheer en andere baanbrekende functies. Met SENET automatiseer je het routinewerk van je personeel, houd je alle bedrijfsprocessen in de hand en ontdek je nieuwe inkomstenbronnen. Meer informatie over SENET

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Een evenemententoepassing voor alle soorten evenementen om uitwisseling, interactiviteit en het delen van informatie op een eenvoudige, soepele en efficiënte manier te ontwikkelen.
Een toepassing voor evenementen, B2B of B2C, die de overdracht van informatie, de algehele organisatie, de uitwisseling met deelnemers en tussen hen mogelijk maakt. + Meer dan 50 functies die kunnen worden aangepast aan jouw behoeften en organisatie. De hele toepassing kan worden aangepast aan jouw vereisten en de verwachtingen van je gebruikers. Dit alles op één platform om informatie te centraliseren. Er is één contactpersoon en je krijgt 100% persoonlijke ondersteuning van een speciale projectmanager. Meer informatie over Imagina

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers
Ticketingsoftware voor theaters, concerten en meer. Online verkoop, CRM, merchandising en barcoding.
Ticketingsoftware voor theaters, concerten en meer. Online verkoop, CRM, merchandising en barcoding. Meer informatie over Ticketing Software

Functies

  • Evenementenbeheer
  • Verkoopbeheer
  • Klantenbeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van levensmiddelen en dranken
  • Beheer van deelnemers