212 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Geef leiding aan je non-profitorganisatie en stimuleer vrijwilligers tot actie met eenvoudig te ontwerpen websites, met gratis thema's en sjablonen, een volledig geïntegreerde database, deskundige e-mailtargeting, krachtige veldtools en gestroomlijnde fondsenwerving en donorbeheer. Breng je community tot leven met dynamische profielen die bij elke interactie worden bijgewerkt en automatisch worden gesynchroniseerd met openbare sociale media. Gebruikt over de hele wereld door non-profitorganisaties, belangengroepen, leden- en alumni-organisaties en verenigingen van elke omvang. Meer informatie over NationBuilder Ontwerp actiegerichte websites, beheer je vrijwilligers en fondsenwerving en organiseer je e-mail, evenementen en sociale contacten allemaal op één plek. Meer informatie over NationBuilder
Gratis toegang tot 31 augustus 2020 om non-profitorganisaties te helpen de crisis te doorstaan. OnBoard is virtuele vergadersoftware die is ontworpen voor het bestuur en management van non-profitorganisaties. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders meer nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Nu meer dan ooit heb je beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware, en het houdt je bestuur betrokken en verbonden. Meer informatie over OnBoard Software voor virtuele vergaderingen van OnBoard die veel kracht in handen legt van non-profitorganisaties. Bestuur overal met vertrouwen. Ontvang een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
Award Force biedt bekroonde software voor toonaangevende non-profitprogramma's om non-profit-inzendingen en evaluaties (of beoordeling) online te beheren. Het is ontworpen voor prestaties en functie en is snel, veilig en een geweldige ervaring voor aanvragers, beoordelaars en beheerders. Upgrade naar Award Force om het indieningsproces en de beoordeling van inzendingen eenvoudig te beheren met evaluatie- en selectietools van wereldklasse. Meer informatie over Award Force Inzending- en evaluatiesoftware voor non-profit managers en organisaties. Snel, veilig en een geweldige ervaring. Meer informatie over Award Force
Ontgrendel het potentieel van je non-profitorganisaties met Hivebrite, het meest geavanceerde alles-in-één platform voor communitybeheer en -betrokkenheid. Hivebrite is eenvoudig in te stellen en volledig merkeigen zodat het aansluit op je kleuren, en het helpt je bij het opbouwen van merkbetrokkenheid en het creëren van kansen voor je non-profitcommunity. Beheer je ledendatabase, centraliseer de communicatie met je donoren en vrijwilligers, creëer evenementen en verzamel online betalingen, dit alles vanuit één gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over Hivebrite Ontgrendel het potentieel van je community met de meest flexibele en krachtige alles-in-één oplossing voor het beheer en de betrokkenheid van non-profitorganisaties. Meer informatie over Hivebrite
AidHound is ontworpen om organisaties in staat te stellen op een veilige en efficiënte manier gegevens over hun begunstigden en activiteiten te verzamelen, te analyseren en te visualiseren. AidHound is zo flexibel dat het zich kan aanpassen aan elk probleem dat je organisatie probeert op te lossen, en aan al je activiteiten en behoeften voor gegevensverzameling. Je organisatie zal voordeel ervaren in: tijd, operationele en financiële efficiëntie; het beoordelen van impact; gegevensprivacy; samenwerking; rapportage aan belanghebbenden. Meer informatie over AidHound Een superflexibele en gebruiksvriendelijke SaaS die is ontworpen om de efficiëntie te verbeteren en de opbrengst, resultaten en impact van non-profitorganisaties te meten. Meer informatie over AidHound
Boardable is software voor het beheer van bestuur en commissies die op één plek vergaderingen, documenten en activiteiten voor vrijwilligers en personeel organiseert. Boardable werd opgericht door non-profitoprichters om non-profitorganisaties, hun besturen en hun vrijwilligers te ondersteunen. Boardable integreert met je bestaande tools en automatiseert routine bestuurstaken. Meer informatie over Boardable Boardable is betaalbare software waarmee non-profitorganisaties alle vergaderingen en content van commissies en bestuursvergaderingen kunnen centraliseren. Meer informatie over Boardable
Bitrix24 de populairste gratis software voor non-profitmanagement die wordt gebruikt door 4 miljoen organisaties wereldwijd. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Bitrix24 is een gratis totaalpakket voor non-profitmanagement. Wat betekent dat? Het gratis gedeelte is eenvoudig: Bitrix24 is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers en je kunt onbeperkte opslag krijgen voor slechts $ 199 per maand. Geregistreerde non-profitorganisaties ontvangen 15% extra korting op 6- en 12-maandenplannen. "Totaal" betekent dat Bitrix24 alle activiteiten voor donor- en vrijwilligersbeheer, taken en projecten enz. kan uitvoeren. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 de populairste gratis software voor non-profitmanagement die wordt gebruikt door 4 miljoen organisaties wereldwijd. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
ImportOmatic biedt snelle en gemakkelijke gegevensintegratie voor Blackbaud Raiser's Edge en Raiser's Edge NXT. ImportOmatic geeft een nieuwe definitie aan efficiëntie met ingebouwde intelligentie om gegevens op te schonen, slimme profielen voor verwerking op maat en een groeiende catalogus met connectoren (inclusief MailChimp, WealthEngine, Luminate Online en meer) die import en export een 1-staps proces maken. Als je minder tijd wilt besteden aan het manipuleren van je Raiser's Edge-gegevens en meer aan het benutten ervan, is ImportOmatic het antwoord. Meer informatie over Omatic ImportOmatic biedt snelle en gemakkelijke gegevensintegratie voor Blackbaud Raiser's Edge en Raiser's Edge NXT. Meer informatie over Omatic
VeryConnect combineert non-profitmanagement, betrokkenheid van de gemeenschap en teruggeven binnen één platform. Functies zijn onder meer: ledendatabase, abonnementsbetalingen, evenementen, e-mails, netwerken van leden en functies die op je zijn afgestemd. Je betaalt alleen voor de functies die je nodig hebt, vanaf minder dan 200 euro per maand. Het behulpzame ondersteuningsteam is gevestigd in het Verenigd Koninkrijk. Vraag vandaag nog een demo aan om te zien hoe VeryConnect je non-profitorganisatie kan helpen. Meer informatie over VeryConnect Software die je helpt bij non-profitmanagement, het betrekken van belanghebbenden en teruggeven aan je gemeenschap. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over VeryConnect
Causemo is een tool voor fondsenwervingsinformatie en het visualiseren van gegevens die non-profitorganisaties helpt betere beslissingen te nemen. Fondsenwervers worden ondersteund met bruikbare gegevensinformatie waarmee je je donateurs snel kunt profileren en segmenteren en de volgende stappen kunt zetten in de richting van aangepaste donateurservaringen. Causemo is te integreren met veelgebruikte CRM's zodat je realtime inzichten uit je donateursgegevens kunt bekijken. Causemo is gebruiksvriendelijk en vereist geen codering of geavanceerde spreadsheetvaardigheden. Meer informatie over GivingDNA Causemo is gebouwd dóór en vóór fondsenwervers en geeft hen de beschikking over bruikbare informatie en gegevensvisualisaties. Meer informatie over GivingDNA
When I Work is nu voor altijd gratis en is de gemakkelijkste manier voor non-profits om hun uurloonmedewerkers en vrijwilligers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar jezelf tijd en geld met gratis en eenvoudige tools voor personeelsplanning. When I Work helpt met het inplannen van meer dan 500.000 medewerkers over de hele wereld. Elke week melden zich duizenden bedrijven aan om When I Work te gaan gebruiken. De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
De ERP-oplossing van NetSuite stroomlijnt backoffice-processen voor groeiende en middelgrote bedrijven. Het versnelt de bedrijfscycli, verbetert de betrouwbaarheid van gegevens en biedt een hoger niveau van dienstverlening aan klanten, leveranciers en partners. Het biedt realtime inzicht in de belangrijkste bedrijfsstatistieken voor een betere, snellere besluitvorming. NetSuite koppelt accounting/ERP naadloos aan klantgerichte CRM- en e-commercetoepassingen, zodat je je hele bedrijf met één systeem kunt ondersteunen. NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit in de cloud.
De ERP-oplossing van NetSuite stroomlijnt backoffice-processen voor groeiende en middelgrote bedrijven. Het versnelt de bedrijfscycli, verbetert de betrouwbaarheid van gegevens en biedt een hoger niveau van dienstverlening aan klanten, leveranciers en partners. Het biedt realtime inzicht in de belangrijkste bedrijfsstatistieken voor een betere, snellere besluitvorming. NetSuite koppelt accounting/ERP naadloos aan klantgerichte CRM- en e-commercetoepassingen, zodat je je hele bedrijf met één systeem kunt ondersteunen. NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit in de cloud.
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor ERP die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle backoffice-processen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde business intelligence, rapportage en realtime zichtbaarheid in je hele organisatie, stelt NetSuite bedrijven in alle soorten en maten in staat om groei te ontketenen, IT-kosten te verlagen en operationele inefficiënties te elimineren - zodat je je kunt richten op belangrijke, inkomsten genererende beslissingen, in plaats van zorgen te maken over je back-endsystemen. NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit op één enkel, geïntegreerd platform in de cloud.
Hier worden de nieuwste best practices voor betrokkenheid en behoud van donateurs samengevoegd om een eenvoudige, cloudgebaseerde oplossing voor donateursbeheer te creëren die non-profitorganisaties helpt om de uitval van donateurs te verminderen en de omzet te verhogen. Dankzij de nieuwste technologieën en een nette, moderne interface wordt Bloomerang de eerste database voor donateurs die je echt graag zult gebruiken! Cloudgebaseerd donateursbeheer voor de moderne fondsenwerver.
DonorPerfect is de meest uitgebreide oplossing voor fondsenwerving, met alles wat non-profitorganisaties nodig hebben om te kunnen groeien. Het helpt je team om vanuit één systeem donaties, contacten, ontvangsten, rapportage, e-mail en fondsenwervingsinitiatieven te beheren. Met automatische maandelijkse giften, geïntegreerde online donatieformulieren, dashboardrapportage, e-mail voor constant contact, veilingbeheertools en een netwerk van geïntegreerde partneroplossingen, biedt DonorPerfect prijspakketten aan voor elke organisatie en elk budget. DonorPerfect stelt je team in staat om samen te werken, meer geld in te zamelen en relaties te cultiveren die je missie zullen realiseren.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Zorg ervoor dat goede daden worden verricht. Deze alles-in-één CRM, websites en tools zijn specifiek ontworpen voor non-profitorganisaties om gemeenschappen te helpen groeien, doelgroepen te inspireren en impact te schalen zodat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is. Vergroot je missie met een database die gericht is op mensen, niet op transacties. Maak donatieformulieren aan, betrek donateurs, verwerk betalingen, plan evenementen, beheer lidmaatschappen en volg vrijwilligers, dit alles met deze robuuste cloudgebaseerde software die speciaal is gemaakt voor non-profitorganisaties. Prijzen al vanaf $ 50/maand. Zorg ervoor dat goede daden worden verricht. Alles-in-één oplossingen om communities te laten groeien, publiek te inspireren en impact te schalen. Richt je op wat echt belangrijk is.
GiveGab is de toonaangevende digitale oplossing voor Giving Days (fondsenwerving binnen 24 uur) en fondsenwerving het hele jaar door voor non-profitorganisaties. GiveGab is ontworpen voor op sociale belangen gebaseerde organisaties, gemeenschapsinstellingen, onderwijsinstellingen en openbare media. Het maakt het gemakkelijk voor ontwikkelingsprofessionals om hun werk optimaal te verrichten. Het complete pakket producten (campagnes, evenementen, p2p, crowdfunding, in te sluiten formulieren en meer), biedt snelle en effectieve tools om online nieuw geld in te zamelen. Ervaar het plezier van fondsenwerving met GiveGab. GiveGab is de toonaangevende digitale oplossing voor fondsenwerving voor Giving Days (fondsenwerving binnen 24 uur) en het hele jaar door geven. Ervaar het plezier van fondsenwerving met GiveGab.
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is snel, eenvoudig, betaalbaar en online. Donor Tools is een non-profit donatiedatabase om goede doelen, kerken en groeiende organisaties te helpen slimme beslissingen te nemen en meer geld in te zamelen. Met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte donaties, slimme tags, meerdere namen, donatiesplitsingen, online donaties, QuickBooks- en MailChimp-integraties en nog veel meer, wordt gezorgd voor een goede uitstraling. Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is eenvoudig, betaalbaar en online.
De Sage Intacct-boekhoudsoftware voor non-profitorganisaties biedt een compleet overzicht van de geconsolideerde cijfers, samenvattingen en details die je nodig hebt om je organisatie optimaal te beheren. Met realtime zichtbaarheid kun je proactief belangrijke initiatieven beheren, actie ondernemen en de resultaten verbeteren over verschillende financieringsbronnen, locaties, subsidies, programma's en andere aspecten. Bekroonde eersteklas cloudgebaseerde ERP voor non-profitorganisaties.
Sage Intacct's nonprofit accounting software provides a complete view of the consolidated numbers, summaries, and details you need to optimally manage your organization. With real-time visibility, you can proactively manage key initiatives, take action, and improve outcomes across funding sources, locations, grants, programs, and other dimensions. Award winning best-in-class cloud ERP for Nonprofit organizations.
Kindful biedt drukbezette werknemers van non-profitorganisaties krachtige software voor donatiebeheer om hen te helpen hun gegevens te organiseren en hun donateurs beter te beheren, zodat ze alom een grotere impact kunnen maken. Het platform van Kindful bevat online donatiepagina's, een donatiedatabase, rapportagetools en geïntegreerde samenwerkingsverbanden met toonaangevende services, en is ontworpen om non-profitorganisaties te helpen hun donateurs eenvoudiger te beheren, tijd te besparen en betere inzichten te creëren. Kindful biedt krachtige software voor donatiebeheer waarmee non-profitorganisaties gegevens kunnen organiseren en donateurs beter kunnen beheren.
Deze alles-in-één software voor donatiebeheer en platform voor fondsenwerving maakt het eenvoudiger om vermogen op te bouwen voor je non-profitorganisatie. Dankzij inzicht in het zware werk dat gemoeid is met donatiebeheer, fondsenwerving en het laten groeien van een non-profitorganisatie, wordt een volledig pakket aan tools geboden tegen een zeer betaalbare prijs. Little Green Light is een flexibel, cloudgebaseerd platform voor donatiebeheer en fondsenwerving voor groeiende non-profitorganisaties.
Blackbaud eTapestry is an affordable, cloud-based, donor management solution for small and growing nonprofits. It has been designed to help nonprofits streamline manual administrative processes, deliver meaningful donor experiences on any device, and provide integrated online and offline communication tools that boost your fundraising goals. More than 6,000 nonprofits use Blackbaud eTapestry to operate more efficiently, reach and engage new donors, and expand relationships with existing donors. All-in-one, web-based donor management and fundraising solution purpose-built to help nonprofits raise more money in less time.
Begeef je sneller naar je missie. Creëer een moeiteloos subsidieproces met SurveyMonkey Apply (voorheen bekend als FluidReview). Verzamel en beoordeel aanvragen moeiteloos online, bespaar tijd met robuuste automatisering, verkrijg inzichten met krachtige rapporten en meer. Speciale prijzen voor non-profitorganisaties zijn beschikbaar. Met Apply kunnen organisaties subsidieaanvragen moeiteloos verzamelen, beheren en beoordelen en betere, snellere financieringsbeslissingen nemen.
MobileCause is alles-in-één software voor fondsenwerving. Dit platform biedt software voor online, mobiele, evenementgebaseerde en peer-to-peer fondsenwerving waarmee non-profitorganisaties de betrokkenheid van hun donateurs kunnen vergroten en schenkingen kunnen stimuleren. Dit team van experts op het gebied van fondsenwerving werkt bij elke stap samen met jou om je succes te verzekeren. Als pionier op het gebied van donaties-via-sms is MobileCause de vertrouwde online en mobiele partner voor fondsenwerving geworden voor non-profitorganisaties die hun fondsenwerving snel en efficiënt willen opschalen, zonder transactiekosten te hoeven betalen. MobileCause levert software voor online, evenementgebaseerde en P2P-fondsenwerving en campagne-instellingen waarmee non-profitorganisaties de betrokkenheid van hun donateurs kunnen vergroten en meer fondsen kunnen werven.
Alles-in-één-software die je non-profitorganisatie aanstuurt tegen een betaalbare prijs. Het intuïtieve platform van Keela biedt non-profitorganisaties de mogelijkheid om donateurs te beheren en relaties te onderhouden, donatiepagina's in te sluiten in websites en online donaties te ontvangen, e-mailmarketing te sturen, aangepaste rapporten te genereren en meer. Keela is snel te leren en gemakkelijk te gebruiken en biedt een end-to-end oplossing voor alle managementbehoeften van je non-profitorganisatie. Keela is speciaal gebouwd voor non-profitorganisaties en gemaakt door mensen die de sector begrijpen. Keela helpt non-profitorganisaties een grote impact te maken. Beheer donateurs, maak donatiepagina's en rapporten aan, verzend e-mails en meer, allemaal in één platform.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
50% korting. Aircall is het cloudgebaseerde telefoonsysteem bij uitstek voor non-profitorganisaties met meer dan 3 gebruikers. Naadloze integratie met meer dan 60 CRM, Helpdesk-tools en andere bedrijfssoftware. Beheerders kunnen onmiddellijk nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyse. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app, en wordt vertrouwd door non-profitorganisaties over de hele wereld. In aanmerking komende non-profitorganisaties ontvangen levenslang 50% korting. Begin vandaag nog met je risicoloze proefversie! 50% korting. Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde telefoonsysteem voor non-profitorganisaties. Eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Software voor financiële planning en analyse voor non-profitorganisaties. Verbeter de afstemming van middelen, services en financiering en vergroot het inzicht in de kosten van je non-profitorganisatie. Met deze software kun je de budgetterings-, plannings- en rapportagecycli van je organisatie versnellen. Plan, voorspel, hervoorspel en rapporteer per programma, project, fonds, subsidie, seizoen, locatie of elke andere dimensie die nodig is voor je bedrijf. Elke non-profitorganisatie heeft zijn eigen specifieke uitdagingen en eisen – laat deze oplossing je helpen om je doelen te bereiken. Planning- en analysesoftware voor non-profitorganisaties – de software biedt de financiële en operationele informatie die je bedrijf nodig heeft.
Verfrissend eenvoudige software voor donorbeheer die volledig integreert met de beste fondsenwervingspagina's, en dit alles wordt ondersteund door persoonlijke coaches voor fondsenwerving. Sinds 2001 ondersteunt Network for Good 125.000 non-profitorganisaties, die meer dan $ 2,4 miljard aan donaties hebben ingezameld. Donorbeheer, pagina's voor fondsenwerving en persoonlijke coaches voor fondsenwerving zijn afzonderlijk of als een geïntegreerd platform beschikbaar om individuele giften en online fondsenwerving te ondersteunen en te laten groeien. Eenvoudig te gebruiken donorbeheer, donatiepagina's en fondsenwervingssoftware die $ 2,4 miljard in donaties aan meer dan 125.000 non-profitorganisaties ondersteunt.
Verhoog je donaties en vereenvoudig het donateurbeheer met Continue to Give. Dit donatieplatform maakt het schenken snel en gemakkelijk, zodat je nooit een schenking hoeft mis te lopen. Je donateurs kunnen éénmalige of terugkerende schenkingen doen via een van de aantrekkelijke online schenkingsopties (tekst, app, kiosk, online, Facebook), en je kunt al je relaties beheren in het donateurbeheersysteem. Tot slot biedt dit platform ook nog een directe verkopersaccount, zodat je de best mogelijke tarieven krijgt. Verhoog je donaties en vereenvoudig het donateurbeheer met Continue to Give. Dit donatieplatform maakt schenkingen snel en gemakkelijk.
Benchmark wil de praktische marketeer strategieën en toegewijde ondersteuning bieden om voortdurende klantenbinding te creëren met tools voor e-mailmarketing en automatisering. Benchmark biedt een geïntegreerde, geautomatiseerde en robuuste reeks van functionaliteiten die is ontworpen om de praktische marketeer te helpen. Een sterk eenvoudige en eenvoudig sterke oplossing voor betrokkenheidsmarketing die is ontworpen om jou te helpen met gemak boeiende campagnes te creëren en verzenden. - meer dan 100 werknemers in 15 landen; - 9 ondersteunde talen; - 24/7 toegewijde ondersteuning. Kant-en-klare e-mailmarketing en marketing automation voor kleine tot middelgrote bedrijven over de hele wereld. Ondersteund in 9 talen
Fluxx Grantseeker is your all-in-one grants management tool for prospecting, collaborating, reporting and insights. Created for nonprofits who want to increase their impact, Grantseeker helps you: 1) Find new funding sources via targeted prospecting 1) Complete grants applications faster with Answer Bank and document storage 2) Never miss a deadline thanks to automatic reminders 3) See the big picture in pre-built reports 4) Document and share your impact using metrics, narrative and visuals. Fluxx Grantseeker makes it easy to manage grants from prospecting to application to payments and impact report. Sign up now.
Aplos is ideaal voor kleine en middelgrote non-profitorganisaties en maakt het eenvoudig om je non-profit te beheren en op een effectievere manier geld in te zamelen. Je kun je donateurs gemakkelijk betrekken door middel van e-mail- en briefcommunicatie en een slimme CRM, sneller contributies accepteren en contributieverklaringen verzenden, en de schenkingen vergroten door middel van online donatiepagina's of evenementregistratie. Bovendien is er een ingebouwde financiële module met echte fondsenboekhouding, zodat je alles op één plek kunt doen. Slimmere software voor non-profitorganisaties met sneller beheer van donaties, online evenementregistratie en echte fondsenboekhouding. Vanaf $ 49/maand.
Donately wordt vertrouwd door meer dan 1000 organisaties om hun impact te vergroten via online fondsenwerving. De topfunctionaliteiten omvatten eenvoudig donateursbeheer, aangepaste donatieformulieren die kunnen worden geïntegreerd in je website, aantrekkelijke donatiepagina's, ondersteuning voor terugkerende donaties, automatische ontvangstbewijzen voor donaties, en robuuste integraties via Zapier. Geef donateurs de optie om te betalen via creditcard, ACH/overschrijving of PayPal, en stel hen in staat om de donatiekosten te vergoeden. Tariefplannen beginnen vanaf $ 0/maand plus 4% en zijn ontworpen om met je mee te groeien. Donately helpt je om je impact online te vergroten. Gemakkelijk aanpasbare fondsenwervingspagina's en donatieformulieren. Plannen beginnen bij $ 0/maand zonder contracten.
Flipcause is het eerste volledig geïntegreerde, alles-in-één platform voor fondsenwerving en betrokkenheid van de gemeenschap dat is ontworpen voor kleine non-profitorganisaties. Met een ingebouwde CRM, mobiele app en betalingsverwerking is Flipcause de enige tool die je nodig hebt om donaties, registraties, vrijwilligers, sponsors en peer-to-peer en crowdfunding-campagnes te beheren en te accepteren - allemaal vanuit één enkel cloudgebaseerd dashboard. Naast de lage prijzen voor deze sector wordt elk abonnement geleverd met een toegewijd succesteam en gratis conciërgediensten. Flipcause biedt optimale volledig geïntegreerde software voor fondsenwerving en betrokkenheid van de gemeenschap voor je non-profitorganisatie.
Sumac is robust, customizable nonprofit software that includes online donation forms. Choose the Add-on options you need to create a solution tailored for your needs. Sumac integrates with accounting software and includes dashboards and visual reporting! Perfect for mid-size and large organizations who want everything in a single solution! An all-in-one nonprofit software that includes online donation forms, and email marketing. Choose as many Add-on options as you need!
Mango Community biedt een reeks community-tools en -diensten om je te helpen een besloten online community voor je organisatie op te bouwen. Mango Community is een product van MangoApps. Bedrijven van alle groottes gebruiken de producten om veel van de afgeschermde applicaties die werknemers gebruiken te moderniseren, consolideren en stroomlijnen tot één enkel platform. Het uniforme platform biedt medewerkers de mogelijkheid om in één omgeving te werken – een aanzienlijke verbetering van toepassing, medewerkersbetrokkenheid en teamproductiviteit. MangoApps biedt een reeks communitytools en -diensten om je te helpen een besloten online community voor je organisatie op te bouwen.
Salsa CRM helpt non-profitorganisaties om uitgebreide supportersprofielen op te bouwen, alle donaties en interacties bij te houden, fondsenwervingsverzoeken via direct mail te creëren en moeiteloos rapporten op te stellen via fondsenwervingsdashboards en een flexibele zoekfunctie. Alle pakketten omvatten Salsa Engage voor marketing automation, online fondsenwerving, online belangenbehartiging en peer-to-peer fondsenwerving. De NTEN/Idealware-gids 2017 rangschikt het Salsa CRM-platform in de top 3 met "sterke functionaliteit in elke categorie". Cliënten bereiken een gemiddelde jaarlijkse donatiegroei van 28% en een donorretentie van 74%. Salsa verenigt relatiemanagement en online supportersbetrokkenheid op één krachtig, gebruiksvriendelijk platform voor non-profitorganisaties.
Ecanvasser is ontworpen voor non-profitorganisaties om hun achterban te organiseren en te mobiliseren om hun gemeenschappen te betrekken. Het bestaat uit een database om de community in kaart te brengen, contactenlijst voor de achterban, mobiele apps en tools voor supportersbetrokkenheid. Met de Walk-app kunnen je achterbanteams aanbellen en met mensen in hun gemeenschap praten. De Go-app is bedoeld voor evenementen en voor werving op straat. Het is perfect voor het onboarden van nieuwe supporters en ook voor relatiegebaseerd organiseren. Politieke campagnesoftware en app voor kiezerswerving. Breng je community in kaart en maak er contact mee.
AssoConnect is een alles-in-één oplossing om aan al jouw behoeften van een non-profitorganisatie te voldoen. Met al je tools op één plek wordt jouw non-profitorganisatie eenvoudiger. Beheer met CRM eenvoudig je gemeenschap, creëer donatiecampagnes, verwerk online betalingen, verstuur nieuwsbrieven, ontwerp evenementen en maak een website, geen speciale technische vaardigheden vereist. Met de zelfbedieningsfilosofie krijg jij jouw platform binnen 2 minuten of minder, met een gratis proefversie van 30 dagen. Sluit je aan bij deze familie van meer dan 10.000 non-profitorganisaties over de hele wereld. AssoConnect is alles-in-één online software voor non-profitorganisaties van allerlei soorten, maten en sectoren.
DonorSnap is een eenvoudig te gebruiken online donateurs-/lidmaatschapsbeheersysteem. Tot de functies behoren tracking voor donaties, toezeggingen en interacties; onbeperkt door de gebruiker gedefinieerde velden; Excel import-/exportfuncties; online formulieren/donaties; inbegrepen bulk-e-mail. Er zijn geen verborgen kosten of langlopende contracten. Voor $ 39 per maand profiteer je van alle functies, inclusief een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkt gebruik, maximaal 1000 contacten in je database en 2000 bulk-e-mails per maand. Probeer DonorSnap 30 dagen zonder risico met je eigen gegevens. Online software voor donateursbeheer die alle gegevens van je non-profitorganisatie bijhoudt. Inbegrepen zijn NCOA, formulieren, bulk-e-mail en QB-integratie.
Machtige software voor machtige fondsenwerving. Mightycause is ontworpen voor kleine tot middelgrote non-profitorganisaties en helpt je contact te leggen met donateurs en je missie te bevorderen met krachtige online fondsenwerving, peer-to-peer en team fondsenwervingstools. Bouw een aangepaste donatiepagina, beheer vrijwilligers, krijg toegang tot uitgebreide analytics, bouw je merk op met een aangepast subdomein, merkeigen donatiekwitanties en donatiewidget, en prioritaire klantenondersteuning door fondsenwervingsdeskundigen. Concurrerend geprijsd voor non-profitorganisaties van elke omvang en elk budget. Online fondsenwervingssoftware voor non-profitorganisaties.
Vonigo is een donatiebeheer- en online boekingsplatform dat helpt het aantal ophaal- en afleververzoeken voor donaties te vergroten en non-profitactiviteiten te stroomlijnen. Vonigo biedt een uniforme reeks configureerbare modules, inclusief donateursbeheer, interne en donateursgerichte planning, beheer van ophalen en afleveren, verzending, routing, GPS, kwitanties, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen aanvragen geboekt en beheerd. Vonigo is geschikt voor organisaties die het aantal ophaal- en afleververzoeken voor donaties willen vergroten via online boeking en de activiteiten willen stroomlijnen.
Rocketium is cloudgebaseerde software die iedereen helpt om binnen enkele minuten prachtige video's te maken met tekst, afbeeldingen, voice-overs, videobeelden en bewegende beelden. Hoewel er geen leercurve is voor het gebruik van Rocketium, geeft het je grote hoeveelheden stijlopties en aanpasbare sjablonen voor verschillende platforms en gebruiksscenario's. Teams kunnen samen aan videoprojecten werken en beoordelingen en opmerkingen delen, allemaal op één plek. De API van Rocketium kan ook worden gebruikt om het creëren van video's op schaal te automatiseren. De video-oplossing voor bureaus, nieuws- en media-organisaties, contentteams en bedrijven om hun publiek te werven en betrokken te maken.
FastFund Raising is een uitgebreid, eenvoudig te gebruiken tool voor donateursbeheer. Volg persoonlijke en demografische informatie van kiezers. Leg contante en toegezegde donaties en donaties in natura vast. Donaties kunnen worden opgesplitst in meerdere geschenkaanduidingen, kredietgeschenken aan advocaten, geregistreerde herdenkingsgeschenken, verzenden van bevestigingsbrieven, cadeaubonnen afdrukken en afschriften van te ontvangen toezeggingen. FastFund Raising kan een op zichzelf staand pakket zijn of worden geïntegreerd met FastFund Accounting. 90 dagen gratis ondersteuning. Volledig pakket met boekhoud-, salarisadministratie-, fondsenwerving- en fondsenadministratietoepassingen voor non-profitorganisaties.
Venmo-donaties en Venmo-fondsenwerving voor non-profitorganisaties zijn er eindelijk. Givebutter is het snelstgroeiende nieuwe fondsenwervingsplatform voor het verzamelen van online donaties, het opzetten van peer-to-peer fondsenwervingspagina's en het verkopen van tickets voor evenementen met lage transactiekosten en zonder maandelijkse kosten. Sluit je aan bij meer dan 10.000 innovatieve organisaties en geef je donateurs, leden, supporters en aanhangers een betere manier om te geven via Venmo, PayPal, Apple/Google Pay, sms en meer. Venmo-geïntegreerd fondsenwervingsplatform voor websitedonaties, peer-to-peer campagnes, evenementen met kaartjes, giftdagen en meer.
MIP Fund Accounting is a configurable fund accounting solution designed to meet and handle the complex accounting needs of nonprofit financial management. MIP's integrated software solution suite provides general ledger, accounts payable and receivable, budgeting, human resource management, payroll, fixed assets, advanced security and more. MIP Fund Accounting exclusively serves the financial management accounting needs for thousands of nonprofits and government agencies nationwide. The preferred, industry leading fund accounting solution for nonprofit organizations and government entities
Cloudgebaseerde oplossing voor donatiebeheer waarmee bedrijven activiteiten kunnen beheren voor fondsenwerving, evenementenbeheer en meer. Cloudgebaseerde oplossing voor donatiebeheer waarmee bedrijven activiteiten kunnen beheren voor fondsenwerving, evenementenbeheer en meer.
Move your board online with Process PA, the modern easy-to-use governance portal. This is done by automating the processes needed to keep your board running smoothly. Process PA also helps committee members to keep up to date with their board commitments via online documentation. This is all kept on a secure online cloud storage system compliant to top industry standards. Try now for Associations, Clubs, Not-for-Profits, and Businesses Move your board online - The modern easy-to-use governance portal, try now for Associations, Clubs, Not-for-Profits, and Businesses
Affordable fundraising and event management software for walk-a-thons, School Fun Runs and all types of peer-to-peer and crowdfunding events. With this easy-to-use system, event administrators create a customized fundraising website, set fundraising goals and prize levels, and generate numerous reports. Participants create their own personal fundraising page to collect donations via email and Social Media shares.Team fundraising is also supported. Affordable fundraising and event management software for peer-to-peer and crowdfunding events such as Run/Bike/Ride fundraisers.
Get Connected is voor organisaties die een eenvoudige manier willen om de hun vrijwilligers te beheren, betrokken te maken en hun impact te vergroten. Sinds 2009 hebben ze duizenden organisaties geholpen zoals United Way, Habitat for Humanity en Humane Society om 8 miljoen uur aan vrijwilligerswerk te leveren en bijna $ 200 miljoen aan maatschappelijke impact. Lees meer over hun betrokkenheid bij lokale gemeenschappen en hoe zij je vrijwilligersprogramma kunnen helpen door hun website te bezoeken en een korte, gratis demo van Get Connected te krijgen. Bevorder vrijwilligerskansen, registreer vrijwilligers, houd hun uren bij, communiceer en rapporteer over hun activiteiten.
EveryAction biedt eersteklas digitale tools voor fondsenwerving via meerdere kanalen, organisatie en belangenbehartiging op een enkele, uniforme CRM. Duizenden non-profitorganisaties zoals Greenpeace, Planned Parenthood, de National Audubon Society en andere gebruiken EveryAction elke dag om meer geld in te zamelen en meer actie te stimuleren. EveryAction biedt eersteklas digitale tools voor fondsenwerving via meerdere kanalen, organisatie en belangenbehartiging op een enkele, uniforme CRM.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven en biedt online facturering, ondersteuning voor meerdere valuta, offertes en schattingen, bankafstemming, financiële rapportage, onkostenregistratie, btw-beheer, uploaden van brondocumenten en meer. SlickPie biedt ook veel tijdbesparende automatiseringsfuncties, zoals automatische betalingsherinneringen en terugkerende facturen, en het biedt een ingebouwde geautomatiseerde tool voor het invoeren van gegevens: de MagicBot. Gratis online accountingsoftware voor kleine bedrijven. Facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, bankfeeds ontvangen en meer. Geen spam.
GivingTools is an amazing value, offering a beautiful interface and robust features. Cards processing rates as low as 1.9% + 20 cents. Process ACH gifts for just 25 cents total per gift, no matter how much is given. Allow donors to cover the processing fee. No minimums, variable rates, pressure, or surprises. Plans start at just $10/month. A free demo account gets you started quickly. Trusted by hundreds of nonprofits. Zero markup. Card rates as low as 1.9%. ACH gifts cost a flat 25 cents. Beautiful interface, robust features. Plans start at $10/month!
Donor-centric online giving platform for Nonprofit Organizations that removes donor friction and can up to double conversion rates and online giving revenue. Leveraging Machine Learning based on donor behaviors, iterative A/B testing, and dynamic donor checkout process, online revenue can increase dramatically between 30% and 200%. All with zero-web developer dependency, no monthly or annual costs, no setup/integration costs, and no contract lock-in. Donor-centric online giving platform for nonprofits that removes donor friction and doubles conversion rates and online giving revenue
BoardEffect maakt een daadwerkelijk eenvoudig beheer van bestuursinformatie mogelijk, terwijl bestuurders ook hun verantwoordelijkheid kunnen vervullen om de organisatorische prestaties te verhogen. Besturen werken in een reeks veeleisende, onderling afhankelijke cycli, in termen van frequentie en aanhoudende focus. De functionaliteit en workflows van de portaalsoftware voor besturen van BoardEffects zijn ontworpen om besturen te ondersteunen bij het beheren van de verantwoordelijkheden die inherent zijn aan deze complexe, bedrijfskritische cycli. Software voor bestuursvergaderingen van BoardEffect is gebouwd om efficiëntie te stimuleren in bestuursvergaderingen tussen bestuursleden, leidinggevenden en beheerders.
Agilon's webgebaseerde CRM-oplossing voor donorbeheer helpt middelgrote tot grote non-profitorganisaties om hun fondsenwerving naar een hoger niveau te tillen. Een compleet donormanagementsysteem met geïntegreerd online donorportaal en e-marketing. Agilon's ONE-suite van modules deelt naadloos informatie en beheert de workflow om je fondsenwervende resultaten te verbeteren. ONE verhoogt je efficiëntie in het beheren van relaties, bijdragen, lidmaatschappen, evenementen, kapitaalcampagnes, rentmeesterschap en meer. Uitgebreide webgebaseerde CRM-oplossing voor fondsenwerving met geïntegreerde online donorportal en e-marketing voor middelgrote tot grote non-profitorganisaties.
Je kunt financiële transacties invoeren, bankrekeningen afstemmen en budgetten snel en nauwkeurig volgen. Gespecialiseerde rapporten zijn beschikbaar met één muisklik. Log altijd en overal in via een internetverbinding. Beheer mensen (wie/wat ze verschuldigd zijn of betaald hebben), vrijwilligerstijd en donaties. Draag verantwoordelijkheden moeiteloos over van de ene penningmeester naar de andere. Het is ideaal voor oudergroepen, sportteams, boosterclubs, verenigingen van huiseigenaren, servicegroepen, netwerkgroepen, kerken, en meer. MoneyMinder is ontworpen voor penningmeesters die als vrijwilliger werken en helpt je om ook zonder ervaring je boeken snel en eenvoudig te beheren.
Arreva is the trusted advisor and market leader of fundraising and donor relationship management software. Tech with Purpose, Driven by Cause. Arreva's ExceedFurther, All-in-One, Cloud-based, Fundraising and Donor Relationship Management Software streamlines your nonprofit and helps you transform fundraising, cultivate and engage donors, and build awareness so you can spend less time on tasks and more time making a difference Arreva's ExceedFurther, All-in-One, Cloud-based, Fundraising and Donor Relationship Management Software streamlines your nonprofit.
Shelf helpt non-profitorganisaties de betrokkenheid en retentie van leden te vergroten via een transformationeel platform voor het delen van content. Shelf wordt gebruikt door verenigingen als Trickle Up, DSAIA en Waterkeeper Alliance, en is ontworpen door kennisbeheerexperts van Harvard om superieure zoekmogelijkheden en vindbaarheid te bieden. Non-profitorganisaties gebruiken Shelf als een betere manier om bronnen te delen met hun leden en donateurs. Shelf kan in enkele minuten worden geïnstalleerd en vereist geen technische expertise, is gemakkelijk te gebruiken en goedkoop in onderhoud. Shelf is een platform voor het delen van content waarmee non-profitorganisaties hun belangrijkste bronnen op één plek kunnen organiseren en delen.
Automate, track, and streamline your event and fundraising efforts. If youre juggling paper files, spreadsheets and documents, start now to make your execution more efficient and effective with our cloud-based solutions. Greater Giving Event Software will help you easily track all the details related to an event. Use theses solutions to turn your tablet or laptop into a register anywhere at your event, processing transactions, pulling reports, and giving you a 360-degree view of your auction. Automate, track, and manage your fundraising efforts from one dashboard. Greater Giving Event Software is used for managing events.
Met de software voor mobiele veilingen van Handbid kunnen gebruikers bieden vanaf elke locatie met behulp van hun smartphone, tablets of het web. Veilingmanagers kunnen tickets verkopen, uitnodigen, registreren en mensen in staat stellen om verbinding te maken met hun veiling zonder dat ze zich aan de deur hoeven te registreren. Gebruikers kunnen bieden, afrekenen en betalen vanaf hun telefoon. Het hele systeem is realtime, wat instant overbiedingsmeldingen en realtime updates van producten en prijzen inhoudt. Handbid is een genot om te gebruiken voor bieders en een fluitje van een cent voor veilingmanagers. Met de software voor mobiele veilingen van Handbid kunnen gebruikers bieden en uiteindelijk betalen met hun smartphone, tablet of via het web.
Giveffect, ideaal voor middelgrote tot grote non-profitorganisaties, is alles-in-één non-profitsoftware die je gehele bedrijfsactiviteiten stroomlijnt. Giveffect consolideert de informatie over je donateurs in één softwareoplossing, van vrijwilligersbeheer en peer-to-peer fondsenwerving tot relatiebeheer met de doelgroep en marketing via e-mail of direct mail. Ben je gefrustreerd over het importeren van gegevens in je CRM om deze vervolgens te exporteren naar je e-mailmarketing- of vrijwilligersmanagementsysteem? Probeer dan vandaag nog Giveffect. Giveffect is alles-in-één non-profitsoftware die de activiteiten van je gehele organisatie stroomlijnt en consolideert.
Denali FUND is specifiek ontworpen voor non-profitorganisaties, met functionaliteiten die fraude helpen te vermijden terwijl complexe beperkte en onbeperkte fondsrekeningen worden beheerd. Denali heeft een volledige reeks boekhoudmodules die in al je boekhoudbehoeften voorzien. Integreert met NeonCRM om je verbeterde hulpmiddelen voor donor- en subsidiebeheer te bieden, plus campagnebeheer waardoor je non-profitorganisatie kan groeien. Denali FUND boekhoudsoftware is flexibel en toegankelijk, waardoor het een perfecte keuze is voor kleine tot middelgrote non-profitorganisaties.
Breng de inzamelbak naar de volgende generatie. Wanneer donateurs geïnspireerd zijn om te geven, zullen ze genieten van je aangepaste mobiele app waarmee ze altijd en overal kunnen geven. Givelify is de eenvoudige, slimme donatie-app voor de moderne, mobiele wereld en wordt vertrouwd door bijna 10.000 kerken, liefdadigheidsinstellingen en gebedshuizen in de VS. Nooit aanloopkosten of maandelijkse kosten. Met de gratis webgebaseerde Givelify software voor donatiebeheer kun je elke donatie tot de laatste cent volgen, per donateur of fondsenwervingscampagne. Maak van donaties aan je organisatie een aantrekkelijke ervaring met slechts drie tikken. Vertrouwd door bijna 10.000 liefdadigheidsinstellingen en gebedshuizen in de VS.
CaseWorthy enables organizations to successfully capture & manage client data in one, secure location, efficiently generate compliance reporting & go beyond basic compliance to learn more about their organizations. CaseWorthy supports data management & collection needs. By consolidating data & systems into a single platform, CaseWorthy helps nonprofits access the information they need to better coordinate services & more effectively address the needs of every individual & family they serve. Case management solution supporting nonprofits manage clients, track services, improve efficiencies & evaluate community impact.
Uitstekende software voor fondsenwerving. Raklet stelt non-profitorganisaties in staat om te groeien en te schalen. Alles-in-één platform voor donatiebeheer helpt bij het opbouwen van merkbetrokkenheid en mogelijkheden voor vrijwilligers, donoren en leden. Het is eenvoudig in te stellen en volledig merkeigen om bij je kleuren te passen. Je kunt: - Automatiseer verlengingen en herinneringen - Terugkerende betalingen innen; - Certificaten verkopen; - Organiseer goede doelen en evenementen. - Digitale lidmaatschapskaarten aanbieden; - Via de app, sms of e-mail communiceren; - Geavanceerde rapporten ontvangen. Alles-in-één software voor fondsenwerving met CRM, berichten, betalingen. Interactie met, betrekken van en toezicht houden op donateurs, leden en vrijwilligers.
DonorDrive peer-to-peer software voor fondsenwerving helpt middelgrote en grote non-profitorganisaties meer geld in te zamelen. Met DonorDrive hebben organisaties zoals MADD, Childrens Miracle Network Hospitals, JDRF, American Foundation for Suicide Prevention en World Vision meer dan $ 1 miljard opgehaald. Mobielvriendelijke software voor fondsenwerving die middelgrote en grote non-profitorganisaties helpt meer inkomsten te genereren via peer-to-peer-evenementen.
Phone2Action is een toonaangevend technologieplatform voor betrokkenheid bij het openbaar beleid en is ontworpen om het vermogen tot probleemoplossen en pleitbezorgen van de gebruikers te versterken. Het platform heeft meer dan 11 miljoen belangenbehartigers geholpen om meer dan 27 miljoen verbindingen te maken met politici en andere besluitvormers, waarbij er elke minuut 25 nieuwe verbindingen worden gemaakt. Phone2Action is een toonaangevend technologieplatform voor betrokkenheid bij het openbaar beleid en is ontworpen om het vermogen tot pleitbezorgen van alle gebruikers te versterken.
thedatabank, gbc creëert oplossingen voor capaciteitsopbouw voor non-profitorganisaties, overheidsinstellingen en andere organisaties voor sociale impact om de wereld veilig, duurzaam en rechtvaardig te maken. Op maat gemaakte CRM-oplossingen zijn de specialiteit van dit platform, maar het kan nog veel meer doen. Expertisegebieden omvatten, maar zijn niet beperkt tot, oplossingen voor: belangenbehartiging | fondsenwerving | coalities | gegevensanalyse en -rapportage | gegevensverbetering | ledenbeheer | programmabeheer | beheer van vrijwilligers | ontwikkeling van het personeel Aangepaste cloudoplossingen voor non-profitorganisaties, overheidsinstellingen en andere organisaties voor sociale impact.
Organisaties zoals YMCA's, recreatiecentra van universiteiten, en algemene recreatiecentra zijn afhankelijk van ACTIVE NET-software. De ACTIVE-software voor lidmaatschapsbeheer is ontworpen om je te helpen bij het eenvoudig invoeren, volgen en openen van ledengegevens vanuit één gecentraliseerd systeem, en het biedt je een compleet overzicht van alle activiteiten van leden. Voer je lidmaatschapsgerelateerde activiteiten uit op efficiënte en winstgevende wijze met een volledig schaalbare oplossing voor grote en kleine bedrijven. Van YMCA's tot parken en recreatiecentra, de ACTIVE NET-software voor lidmaatschapsbeheer is ontworpen om de gemeenschap te beheren en te laten groeien.
Prijs: $ 399 per organisatie - bewezen veelzijdige software. Netwerkbaar, onbeperkt aantal gebruikers en 1 jaar ondersteuning met software-updates inbegrepen. BasicFunder helpt bij het beheren van donateurs, prospects, lidmaatschappen, het bijhouden van donaties, het uitgeven van ontvangstbewijzen, het afdrukken van etiketten, brieven, het verzenden van e-mails en het ondersteunen van fondsenwervingsactiviteiten. Ontworpen zodat je beschikt over alle tools die je nodig hebt om op een eenvoudige en betaalbare manier creatieve fondsenwerving te doen en donorrelaties te cultiveren. Download vandaag nog een gratis proefversie. Een compleet en aanpasbaar donorbeheersysteem dat wordt gebruikt door non-profitorganisaties in de hele Verenigde Staten en Canada.
iWave is een uitstekend beoordeeld platform voor prospectonderzoek omdat het ontwikkelingsafdelingen in staat stelt om fondsen te werven met vertrouwen. De oplossingen helpen je bij het bepalen van de capaciteit en neiging van potentiële donateurs om te geven door toegang te bieden tot een miljard vermogens- en filantropische documenten, en volledig aanpasbare schermen, scores en profielen. iWave is een onderzoeksplatform voor fondsenwerving dat non-profitorganisaties gebruiken om rijke/filantropische prospects en donateurs te identificeren en te leren kennen.
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Dit uitgebreide platform omvat: een veilige, cloudgebaseerde database voor casemanagement; best practices modules met formulieren en rapporten voor allerlei functies, van donateur- en vrijwilligersbeheer tot het bijhouden van programmaprestaties en resultaten; functies die speciaal zijn ontworpen voor non-profitorganisaties zoals verwijzingen voor het bijhouden van programmabeweging, en workflow voor gestroomlijnde gegevensverzameling. En nog veel meer. Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Probeer het 30 dagen gratis uit.
Salesforce for Nonprofits is the set of end-to-end solutions any nonprofit needs to become a connected nonprofit. Salesforce for Nonprofits is the set of end-to-end solutions any nonprofit needs to become a connected nonprofit.
Trail Blazer's non-profitmanager is een complete, geïntegreerde oplossing voor non-profit fondsenwerving, donormanagement en outreach. Centraliseer je donorgegevens en maak doelgerichte outreach eenvoudig. Toegang tot je gegevens vanaf elke computer, tablet of mobiel apparaat. Houd bijna alles bij, inclusief relaties, geschenken, toezeggingen, lidmaatschappen, sponsors en zelfs een paar beurzen, enz. Integreert met je website voor online donaties, evenementen, gereserveerde plaatsen, vrijwilligersregistraties en aanmeldingen. Trail Blazer biedt je de tools om kapitaalcampagnes te coördineren, relaties bij te houden, evenementen te coördineren en donorgegevens te centraliseren.
Big E-Z Books won't waste your time. Why? Because it's easy to use and even easier to correct entry errors. Great for the smallest of businesses, non-profits, groups, and clubs. You'll get clear, concise reports just like a professional! Includes one FREE half-hour tour and help with setup and customization! The low cost of only $79.95 for a one year license. Includes support for our Michigan office. Your satisfaction is guaranteed. Easy, installed bookkeeping software for Windows that won't waste your time. Produces clear, concise reports. Free trial available.
Are you an Executive Director? See where you are in your development from an organization-wide view at a glance. Then drill down in a click to the individual view! Delegate responsibilities in a clear, transparent way. Are you a Director of Development? Collaborate with your team and set up the playbook that everyone on your team goes by! Are you a Fundraiser? Know what you have to do next and where you are in the many different relationships that you're managing at a glance! A simple, collaborative tool that provides a process that walks you and your team through the major giver engagement cycle.
Providing intuitive and flexible class, camp, and continuing education management software complete with online registration, certifications, membership management, donation management tools. ProClass helps continuing education, dance and gymnastics studios, arts organizations, non profits, after school programs, camps, training facilities, lifelong learning and OLLI's, community health organizations, certification and non credit education providers in all 50 states and around the globe. Easily manage classes and continuing education with flexible fees, online registration, certifications, membership, and fundraising..
With Member365 for Nonprofits, you will save time, money and resources! There is a better way to do more, hassle-free. Now you can see all your contacts data in one place, reduce donation churn, manage events with ease, improve communications, increase engagement & loyalty, strengthen collaboration, improve new donation and fundraising campaigns. Stop relying on spreadsheets and juggling multiple software. Start improving the management of your organization today! Stop juggling multiple software - Simplify your Nonprofit management system with Member365.
Our software makes it easy for nonprofit organizations to raise more money online. The platform empowers staff to create beautiful landing pages that integrate seamlessly with the organizations website. Analytics reveal trends and action items to help the organization nurture its relationships. Our ability to integrate with almost any database (yes, including Raisers Edge) means organizations can leverage their current investments and still utilize modern fundraising technology. Fundraising platform that provides non-profit organizations with tools to manage online donations, events, ticketing & membership.
Inspire Planner is an intuitive project management app for Salesforce. For years we have searched for an effective Salesforce-native project management application with little success. Our search on the Salesforce AppExchange led us to apps that were either too expensive, had too many features that we didn't need, or were selling a new way of doing things. We chose to put our talents to work and develop the app we were in search of. This vision became Inspire Planner. Inspire Planner is a powerful yet easy-to-use Salesforce project management app ideal for projects of any shape & size.
Fundly CRM takes nonprofit relationship management to an entirely new level - and without breaking the budget. With innovation and flexible subscription levels, Fundly CRM is unlike any other software for nonprofits. Fundly Connect simplifies the process of connecting people with volunteer opportunities and helping nonprofits manage those vital relationships. Fundly CRM is an all-in-one technology solution for nonprofits that is scalable, flexible, and rich with features.
RallyUp is the leading platform for creating professional fundraising experiences for your nonprofit, school, company, team or other group. Run raffles, a-thons, events, crowdfunding, auctions, sales, sweepstakes and more. Extensive peer-to-peer fundraising. Built-in mobile giving and text-to-give. Full international and multi-currency support. Easy to use with a simple step-by-step interface. No subscriptions; use it when you want. Join the over 500,000 users already on RallyUp. Easily create professional fundraising experiences online including raffles, a-thons, events, auctions, sales, sweepstakes and more.
CharityEngine all-in-one Nonprofit CRM is designed to grow & scale Nonprofits of all sizes. Our Donor Management & Fundraising software has helped organizations globally raise over $2.6 billion in social good. Get our best-in-breed tech, integration & eCRM features Starting at $289/month; Online donation, peer-to-peer, email marketing, direct mail, events, recurring gifts, memberships, grants, major gifts, user center, social tracking, website, billing, PCI-certified payment processing and more! CharityEngine Nonprofit CRM and Fundraising software is designed for Small to Mid-size Nonprofits & Enterprise organizations.
All in one fundraising platform for organizations to create an event, fundraiser or donate now button. All in one fundraising platform for organizations to create an event, fundraiser or donate now button.
Accept donations, sell tickets, personal fundraising pages, silent auction, sponsor's page. These are just some of our wonderful fundraising features. Coordinate all the elements of your nonprofit event under the umbrella of a MyEvent.com fundraising Website. A full suite of powerful tools will take your event to the next level easily and affordably. Our Website Builder is fun and easy to use. Try it free today for 7 days. DIY website builder for events. Accept donations, sell tickets, personal fundraising pages, silent auction...
Infoodle is a web based community management system for churches, not for profit organisations and community groups at sensible prices based on packages and number of active contacts not users or records. Includes set up, support and training in the price. The only church and Not For Profit management system created and supported in New Zealand. Organises your Communication, Events, Rosters, Volunteers, Donations, Tasks and much more. Xero on-line accounting add -on partner. Web-based community management system for churches, not for profit organisations and community groups at sensible prices.
NewOrg integrates management of Clients, Programs & Services as well as Volunteers, Development Campaigns/Donors, Scheduling, Mass Email, Web Content, Event Calendars, Payment Processing and more with robust reporting in all areas; you decide what you need. Learning NewOrg is intuitive and improves staff efficiency while reducing your fixed costs and improving your fundraising success and sustainability by managing all your operational areas and information in one unique software solution. Manage clients, programs, scheduling, volunteers, development activities, communications and more using one unique integrated solution.
UniVoIPs nonprofit program offers qualified organizations complimentary VoIP phones when upgrading to the cloud to our user-friendly, low cost cloud-based phone solution. UniVoIP, a leader in communications for Nonprofits offers more than 100+ advanced features promoting mobility, productivity, collaboration, application integration, and optimized fundraising efforts. Get up and running in few days with brand new VoIP phones supporting your needs. Nonprofits receive complimentary VoIP phones, free US/CAN long-distance calls, auto-attendant and more.
Finally, there is a church management software program that allows you to manage anything and everything related to your church members, prospects, contributions, groups, and attendance - all with ease and simplicity. Features also cover outreach-tracking and follow-up, child check-in, calendar with facility management, and more. There are no limits or add-on cost, and it is fully Cloud-based - and unmatched in price and value! Manage everything related to your church members, prospects, contributions, Groups, Attendance, & more with no limits.
Findjoo membership management solution for non profits, clubs, associations and fitness centers. Findjoo has all the management tools you need. Online payments, event registration, course scheduling, donations, fundraisers, bookings, automatic renewal notifications, newsletters, send mass emails and more. Our highly flexible tools and step by step instructions will get you up and running in no time! Designed for Non-Profits. Includes Event Scheduling, Online Payments, Renewals, Member Portal & Directory, Email Marketing and More.
It is our mission to help nonprofits reduce overhead expenses, increase efficiency, and supercharge fundraising. It is our mission to help nonprofits reduce overhead expenses, increase efficiency, and supercharge fundraising.
CrowdRise was built specifically for nonprofit and event fundraisers. We are the #1 event fundraising platform in the world and are trusted by partners like UNICEF, American Red Cross, American Cancer Society, International Rescue Committee, Boston Marathon, New York City Marathon Tough Mudder and thousands more. Raise money for any cause that inspires you. CrowdRise is trusted by some of the largest nonprofits and endurance events in the world.
Serenic Navigator for NPO is a comprehensive cloud ERP solution designed especially for non-profit organizations. Serenic Navigator for NPO integrates core functionality with the sector-specific functionality your nonprofit needs in a single solution, reducing data redundancy associated with disparate systems while improving financial performance visibility, staff productivity and accountabilityfrom program managers to the CFO. Empower your organization with a comprehensive ERP solution that helps you focus resources on whats most important.