België Lokale producten weergeven
326 resultaten
Populair platform voor virtuele gemeenschappen en enablement om studenten te werven en begeleiden, alumni en vrijwilligers te betrekken en donateurs op schaal te cultiveren. Meer informatie over Graduway
Graduway is een toonaangevend bedrijf voor gemeenschap, ontwikkeling en enablement dat tools en technologieën biedt die de volledige levenscyclus van de virtuele gemeenschap ondersteunen voor non-profitorganisaties, scholen en universiteiten. Graduway ondersteunt online gemeenschapsbeheer, van het werven en de mentoring van studenten of vrijwilligers tot het cultiveren van donateurs. Naast partnerschappen met meer dan 2000 onderwijsinstellingen breidt het bedrijf zijn oplossingen uit naar andere non-profitorganisaties en zorgorganisaties wereldwijd. Meer informatie over Graduway

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Versterk de betrokkenheid van de gemeenschap en ontwikkel volledig merkeigen privégemeenschappen met het alles-in-één platform voor communitybeheer van Hivebrite. Meer informatie over Hivebrite
Ontgrendel het potentieel van je community met Hivebrite, het meest geavanceerde alles-in-één platform voor communitybeheer en -betrokkenheid. Hivebrite is eenvoudig in te stellen en volledig merkeigen zodat het aansluit op je kleuren, en het helpt je bij het opbouwen van merkbetrokkenheid en het creëren van kansen voor je privé-community. Beheer je ledendatabase, centraliseer de communicatie met je leden, creëer evenementen en verzamel online betalingen, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over Hivebrite

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
België Lokaal product
Beheer-app voor je flexibele werkruimte of kantoorgebouw. De software automatiseert een brede reeks administratieve taken. Meer informatie over Zapfloor
Zapfloor biedt een alles-in-één oplossing voor het beheer van flexibele werkruimten. Zapfloor digitaliseert je hele kantoor, of kantoren, en geeft je medewerkers toegang tot een enorme hoeveelheid functionaliteiten. Met Zapfloor kun je onderweg faciliteiten boeken, in contact blijven met je gemeenschap, gebruikmaken van kostenberekeningsfuncties, diepgaande integraties met zowel hardware- als softwaretechnologie gebruiken en profiteren van krachtige inzichten en analyse. De software is beschikbaar als webplatform en als mobiele app. Meer informatie over Zapfloor

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Meer informatie over Plek
Plek verbindt mensen uit verschillende teams, afdelingen en organisaties. Het verandert de manier waarop mensen communiceren, samenwerken en delen. Gebruik Plek als een sociaal intranet, communityplat form of digitale werkplek voor teams. Plek is slim, eenvoudig te gebruiken, snel en veilig. Het biedt alle essentiële functionaliteiten en meer: nieuws, profielen, groepen, berichten, chat, kalenders, documenten, een krachtige zoekmachine, een native mobiele app en integraties met platforms zoals Google Drive, Office 365 en SharePoint. Meer informatie over Plek

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Een aanpasbaar platform om gemeenschappen van opvoeders, vrijwilligers en jeugd uit te rusten, te trainen en met elkaar te verbinden. De hub worden voor alle ledenbehoeften. Meer informatie over Crew Platform
Een krachtig en volledig aanpasbaar online platform voor bewegingsleiders om hun gemeenschappen van jongeren, opvoeders en vrijwilligers uit te rusten, op te leiden en te verbinden. Gemaakt door bewegingsbouwers, voor bewegingsbouwers, worden de functies consequent geïnformeerd en geïnspireerd door de partnergebruikers. Host al je maatschappelijke betrokkenheid op één plek. Mobiele apps inbegrepen voor alle leden. Meer informatie over Crew Platform

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
De online ontmoetingsplek voor jouw organisatie. Bied jouw mensen een plek om laagdrempelig met elkaar in contact te komen binnen een eigen community. Meer informatie over Joinby
De online ontmoetingsplek voor jouw organisatie. Bied jouw mensen een plek om laagdrempelig met elkaar in contact te komen binnen een eigen community. Voordelen: *1 Centrale plek voor alles (groepen, mensen, events, nieuwsberichten, etc.) *Goede onboarding voor nieuwe mensen *Meer mensen bereiken door laagdrempelige plek *Iedereen kan elkaar zelf vinden en zelf dingen organiseren (low effort) *Veilig contact zonder persoonlijke gegevens (tel/email) te hoeven delen *Eigen custom community met jouw kleuren en logo *Beschikbaar op alle devices (desktop en mobiel), in meerdere talen (NL & EN) *GDPR Compliant platform Meer informatie over Joinby

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
De Crowdtech Research Community helpt je waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde consumentenbehoeften bloot te leggen. Meer informatie over Crowdtech
De alles-in-één research-oplossing voor online kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Klanten als Heineken, Philips en Coca-Cola hebben dit platform gebruikt om de meest waardevolle consumenteninzicht en te verkrijgen. De research-gemeenschap maakt deel uit van het platform en laat zien dat eenvoud de ultieme verfijning is. Ervaar het research-platform door een demo aan te vragen en ontdek hoe het je kan helpen waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde consumentenbehoeften te ontdekken. Meer informatie over Crowdtech

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Een particuliere, professionele sociale netwerkoplossing die is ontworpen om alumninetwerken te ondersteunen. Betrek alumni op een evoluerend en modulair platform. Meer informatie over AlumnForce
AlumnForce is een particuliere, professionele sociale netwerkoplossing die is gewijd aan scholen, universiteiten, alumniverenigingen en stichtingen met als doel het opbouwen van relaties tussen studenten, afgestudeerden en alumni, recruiters, professoren en administraties. De toepassing kan worden aangepast aan het imago van de gemeenschap en is functioneel modulair om te voldoen aan de prioriteiten van je organisatie. Meer dan 250 alumninetwerken over de hele wereld gebruiken AlumnForce. Meer informatie over AlumnForce

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Thinkific Communities is een collaboratieve, online leerervaring waar je studenten voor blijven, en voor betalen - allemaal op één plek. Meer informatie over Thinkific
Thinkific Communities zijn online leeromgevingen waar je publiek samen kan leren en zinvolle relaties kan opbouwen, terwijl jij je bedrijf opbouwt. Met functies zoals groepsdiscussies, live evenementen, subruimtes en toegang tot betaalde lidmaatschappen, transformeren Communities een eenrichtingservaring in een waardevolle en collaboratieve uitwisseling. Blijf trouw aan je klanten, je waarden en je merk met volledige eigendom en controle - allemaal op één geïntegreerd platform. Meer informatie over Thinkific

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
De eenvoudigste manier om een forum te creëren in de cloud. Je hebt geen codering, software of servers nodig. Volledig aanpasbaar en geïntegreerd. Meer informatie over Website Toolbox
De eenvoudigste manier om je communityforum te creëren in de cloud. Je hebt geen codering, software of servers nodig. Volledig aanpasbaar, eenmalige aanmelding, ingebed in je website, robuuste beveiligingsmaatregelen en inkomstengenerering via vergoedingen of advertenties. Ontdek meer via een rondleiding door de functies. Meer informatie over Website Toolbox

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Forums zijn verleden tijd! Tribe is een cloudgebaseerd platform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Meer informatie over Tribe
Forums zijn verleden tijd! tribe is een cloudgebaseerd communityplatform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Gebruikers kunnen verkennen, volgen, vragen stellen, discussies en polls starten, stemmen, opmerkingen plaatsen en verschillende soorten content delen. Sluit je merk aan op software voor sociale netwerken. Het is volledig aanpasbaar en uit te breiden met apps, krachtige integraties en widgets. Meer informatie over Tribe

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Alles-in-één software voor ledenbeheer, op maat gemaakt voor je. Selecteer je functies om betrokkenheid op te bouwen binnen je gemeenschap en administratie eenvoudig te maken. Meer informatie over VeryConnect
Alles-in-één software voor ledenbeheer, op maat gemaakt voor je. VeryConnect combineert ledenbeheer en betrokkenheid binnen één platform. Populaire functies zijn ledenlijst en profielen, chat en forums, evenementenboekingen en abonnementen op content. Je beschikt over een hoogwaardige software-oplossing die kan worden geïntegreerd met je huidige systemen, vanaf minder dan 200 euro per maand. Vraag vandaag nog een demo aan bij het behulpzame Britse team. Meer informatie over VeryConnect

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Open Social is een speciaal gebouwd platform voor gemeenschapsbetrokkenheid dat perfect is voor het beheer van vrijwilligers, organisaties en professionele leden. Meer informatie over Open Social
Creëer digitale ruimtes waarmee je leden met elkaar kunnen delen. Met het platform voor gemeenschapsbetrokkenheid van Open Social kunnen organisaties hun leden in staat stellen om overal ter wereld samen te komen, te communiceren en samen te werken. Stimuleer echte veranderingen en creëer organisatorische waarde met een online platform en speciaal gebouwde extensies voor het beheren, mobiliseren en betrekken van nieuwe en bestaande leden. Meer informatie over Open Social

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Alumni Reach is het uitgebreide platform waarmee bedrijven de volledige kracht van hun zakelijke alumninetwerk kunnen ontsluiten. Meer informatie over Alumni Reach
Alumni Reach is het uitgebreide platform waarmee bedrijven de volledige kracht van hun zakelijke alumninetwerk kunnen ontsluiten. Met het cloudgebaseerde platform kunnen bedrijven moeiteloos informatie over alumni verzamelen, hun betrokkenheidspotentieel beoordelen en gerichte communicatiecampagnes uitvoeren die een maximaal responspercentage opleveren. Meer informatie over Alumni Reach

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Platform voor mentoring en het opbouwen van de gemeenschap dat een schaalbare mentoringoplossing biedt. Meer informatie over Mentorjam
De digitale softwareoplossingen van Mentorjam bieden een unieke aanpak voor het opbouwen van de gemeenschap en kennisdeling tussen leden - via mentoring, coaching of andere leermethoden.  Enkele van de belangrijkste functies zijn het matchen van mentor-mentee, de voortgangspagina voor collaboratieve mentoring, het volgen van taken en doelen, een resource-bibliotheek, een discussieforum voor de gemeenschap, evenementen- en toepassingsbeheer en gemeenschapsanalyse. Meer informatie over Mentorjam

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts.
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts. Meer informatie over Instagram

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Squarespace is het alles-in-één platform om een aantrekkelijke website, online store of portfolio te creëren.
Squarespace is het alles-in-één platform waarmee je een aantrekkelijke online aanwezigheid kunt opbouwen. Kom vanaf het begin over als een expert, met bekroonde sjablonen voor je website, online store of portfolio. Pas het ontwerp aan op je persoonlijke stijl en professionele behoeften. Word in zoekopdrachten door meer mensen gevonden met krachtige SEO-tools. Ontdek waar je websiteverkeer vandaan komt, waar je bezoekers naar op zoek zijn en hoe ze omgaan met je content of producten met diepgaande analysetools. Meer informatie over Squarespace

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Betaalbare, alles-in-één oplossing voor het stroomlijnen van communitybeheer, contributies, e-mailmarketing, website-ontwerp en meer. Probeer een demo!
Brilliant Directories biedt een betaalbare, alles-in-één oplossing om alle aspecten van je online community te stroomlijnen, zoals contentbeheer, contentmoderatie, lidmaatschapsbeheer en website-ontwe rp. Inclusief evenementbeheer, delen van foto's en meer. Complete kant-en-klare software voor communitybeheer met snelle installatie en gratis, onbeperkte ondersteuning door echte mensen. Probeer een gratis demo en zie hoe Brilliant Directories jou tijd en geld kan besparen. Meer informatie over Brilliant Directories

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Yammer

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Flock is een samenwerkingstool die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Flock helpt bij het opbouwen van je community. Van een chatfunctie en webconferenties tot het creëren van kanalen en integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: je kunt meer samen doen. Flock is een krachtige tool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Flock

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Creëer een zelfstandige merkwebsite voor je leden en maak contact met je klantencommunity.
QuestionPro is een toonaangevend SaaS-enquêteoplossingenbedrijf dat een breed scala aan toepassingen biedt om de klantervaring, medewerkersbetrokkenheid en de mening van het publiek te meten en te beheren. Voer videogesprekken en meerdere peilingen uit met online community's. Stuur enquêtes binnen 5 minuten met meer dan 40 vraagtypen, kant-en-klare enquêtesjablonen en aanpasbare ontwerpthema's. Het product is ISO 27001-gecertificeerd en voldoet aan toonaangevende normen voor gegevensbeveiliging en wetten inzake gegevensprivacy, inclusief AVG. Meer informatie over QuestionPro

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap. Meer informatie over Influitive

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
ON24 biedt digitale ervaringen en webcasting voor bedrijfscommunicatie en het genereren van vraag via een cloudgebaseerde SaaS-toepassing.
ON24 heeft als missie om de manier waarop organisaties omgaan met hun doelgroepen opnieuw te definiëren, door interactieve, gegevensrijke webinars en inhoudervaringen aan te sturen en mensen te helpen op een natuurlijkere manier te communiceren en slimmere zakelijke beslissingen te nemen. Via ON24 kunnen marketeers live, on-demand en persoonlijke betrokkenheid creëren, en kunnen ze dit omzetten in bruikbare informatie en integreren in hun activiteiten. Marketeers halen meer inkomsten uit ON24 dan enig ander kanaal omdat ze toegang hebben tot meer dan een miljard engagementminuten. Meer informatie over ON24

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerd e platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Quip is een nieuwe manier om samen te werken met je team die documenten, spreadsheets, takenlijsten en een chatfunctie combineert in één naadloze ervaring.
Quip is een nieuwe manier om samen te werken met je team en klanten waarbij documenten, spreadsheets, checklists en een chatfunctie worden gecombineerd in één naadloze ervaring. Maak een gebruiksvrien delijk intranet door je content in deelbare mappen te ordenen voor eenvoudige navigatie en ontdekking. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld: Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Meer informatie over Quip

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Een volwaardige oplossing voor alumnibeheer (SAAS) voor onderwijsinstellingen en bedrijven om hun exclusieve alumninetwerken op te bouwen.
Helpt onderwijsinstellingen bij het automatisch bijwerken van de alumnidatabase, loopbaan- en hogeronderwijsontwikkeling, fondsenwerving en een betere betrokkenheid van alumni met meer dan 250 klanten in 12 regio's, waaronder India, Australië, Europa, Maleisië, het Midden-Oosten, Afrika, Japan, de Filippijnen, de VS en West-Indië. Helpt ondernemingen bij het in contact blijven met voormalige medewerkers, het verbeteren van de branding als werkgever, en het opnieuw aannemen van medewerkers en verwijzingen, en wordt vertrouwd door bedrijven zoals Qualcomm India, HeroMotoCorp, en organisaties zoals de Verenigde Naties GESCI. Meer informatie over Vaave

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Online communication tool that allows video, audio, and text conversations, using public or private servers.
Discord is a communication platform that makes it possible to maintain public or private communities where users can chat by video, audio, and text. Discord communities are organized using channels and roles, which allows the moderating of conversations, granting of differentiated access to some users, and defining a series of settings, such as the volume of audio messages shared by each participant and the integration of bots to automate content. Meer informatie over Discord

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
The Webex Events (formerly Socio) online event community platform enables year-round, continuous attendee engagement and networking.
The Webex Events (formerly Socio) online event community platform allows marketers and event organizers to build a hub for continuous attendee engagement. Event marketers and organizers can connect their customers and power ongoing learning, engagement, collaboration, and networking in one central location. Enable year-round participation with virtual events, virtual roundtables, games, and more, all hosted within the online community. Full branding and customization options are also available. Meer informatie over Webex Events (Formerly Socio)

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
----> NiceJob is de gemakkelijkste manier om de gemeenschap te bevorderen en te gebruiken om de klantloyaliteit te vergroten en pleitbezorgers te creëren. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de gemeenschap te bevorderen en te gebruiken om de klantloyaliteit te vergroten en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Automatiseer je socialmediamarketing met behulp van beoordelingen en foto's. Maak je nooit meer zorgen over het maken van inhoud door je klanten automatisch het woord te laten voeren. In tegenstelling tot concurrenten hebben ze geen contracten, bieden ze een gratis proefperiode van 14 dagen en kosten ze slechts $ 75/maand. Meer informatie over NiceJob

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Verkoop- en marketingoplossing die een combinatie biedt van CRM, socialenetwerk-/e-mailmarketing, taak-/projectmanagement, ticketing en enquêtetools.
GreenRope Complete CRM en marketing automation levert een uitgebreide oplossing waardoor je team echte resultaten kan aansturen. Gebruik lidmaatschapsportals, evenementenbeheer, agenda's en meer om je community te helpen beheren. Verbeter de samenwerking, stimuleer de verkoop, bouw betere relaties op en creëer geoptimaliseerde omnichannel klantervaringen. GreenRope verbindt al je communitybeheer en marketing in één aanpasbaar platform. Meer informatie over GreenRope

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
UUKI is a community platform creator to share content, discussions, events, and bring people together.
UUKI is a white labelled creator community platform that brings together discussions, memberships, and content. Power your community with management & moderation tools, spaces(subforums), analytics, and monetisation. Creators have a chance to build different types of communities like membership, education and courses, product, and coaching communities. When it comes to discussions, it is possible to organize them in public or private spaces, depending on your requirement. Meer informatie over uuki

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken. Meer informatie over Ntranet

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp. Meer informatie over eXo Platform

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerker s, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Meer informatie over Blink

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Aantrekkelijke alles-in-één software voor het beheren en laten groeien van je gemeenschap.
ToucanTech biedt gemeenschapssoftware voor scholen, universiteiten, bedrijven en goede doelen. ToucanTech geeft instellingen via één eenvoudig, aantrekkelijk systeem de mogelijkheid om op één plek alle gemeenschapsrelaties te beheren. Het platform synchroniseert met sociale media en biedt een combinatie van CRM, e-mail, fondsenwerving, nieuws, evenementen, mentoring en meer. Het is een complete oplossing tegen een betaalbare prijs. Meer informatie over ToucanTech

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
De online communities van Higher Logic geven een nieuwe invulling aan hoe je klanten communiceren, samenwerken en in contact blijven met je organisatie.
Het is vooral geschikt voor ondernemingen en middelgrote organisaties. Het Higher Logic Online Community-platform verschaft je organisatie de tools om met je klanten in contact te komen, waardoor betere klantenondersteuning, natuurlijke klantenaanbevelingen en meer klantbehoud mogelijk worden. Geef je klanten de tools die ze nodig hebben tijdens hun reis met je organisatie, zodat ze kunnen leren, ideeën uitwisselen en loyale voorstanders worden, wat uiteindelijk leidt tot retentie, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over Higher Logic Thrive

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Almabase is de toonaangevende gemeenschapssoftware voor alumni voor scholen. Met Almabase zien scholen een toename (tot 3 x) van de betrokkenheid van alumni.
Almabase is de toonaangevende gemeenschapssoftware voor alumni voor scholen. Met Almabase zien scholen tot 3 x hogere alumni-deelname aan donaties, evenementen en vrijwilligersprogramma's. Je ontvangt bijgewerkte contactgegevens van Facebook en LinkedIn, en het werkt met je database. Je kunt ook je evenementen, e-mailmarketing, online alumnimap, alumnikaart en mentorprogramma beheren. Almabase wordt gebruikt door meer dan 250 ontwikkelteams op kleine scholen voor hun alumnigemeenschappen. Meer informatie over Almabase

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Plan, promoot en voer een of honderden evenementen van begin tot eind efficiënt uit met bekroonde software voor evenementbeheer.
Plan, promoot en voer een of honderden, grote en kleine evenementen efficiënt van begin tot eind uit. Sluit je aan bij bedrijven zoals Deloitte of Facebook en verhoog de omzet, bespaar tijd en verhoog de ROI met een volledige reeks krachtige tools die de bedrijfsvoering stroomlijnen en de betrokkenheid maximaliseren. Houd gegevens gesynchroniseerd op een centrale locatie en gebruik deze om duurzame relaties tot stand te brengen. Bovendien bevat software voor evenementbeheer twee mobiele apps: een voor jou en een voor je deelnemers. Meer informatie over Glue Up

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Fonteva Membership is op Salesforce gebaseerde software voor verenigingen waarmee lidmaatschapsorganisaties hun missie kunnen realiseren.
Fonteva Membership is software voor het beheer van verenigingen (perfect voor middelgrote/grote organisaties met meer dan 10 personeelsgebruikers) en combineert Salesforce, de grootste CRM ter wereld, met de functies die ledenorganisaties nodig hebben om relaties met hun leden te ontwikkelen en te onderhouden en hun missie te realiseren. Het platform bestaat uit: lidmaatschap en CRM, ledenportals, community's, microsites, vergaderingen, evenementen, eBusiness, inkomstenadministratie, rapporten, dashboards en een ontwikkelingsplatform. Meer informatie over Fonteva for Associations

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Zimbra is e-mail en samenwerking met contacten, agenda, taken, chatten en delen/opslaan van bestanden, videoconferenties en meer.
Zimbra, een Synacor-product, is een e-mail- en samenwerkingsplatform met contacten, agenda, taken, instant messaging en het delen van bestanden, plus add-ons zoals videoconferentie, documentcreatie en bestandsopslag. Zimbra beheert honderden miljoenen mailboxen in 140+ landen en wordt aangeboden via meer dan 500 BSP's (business service providers, zakelijke dienstverleners) en 2000 channel partners. Ondernemingen, overheden en dienstverleners vertrouwen op Zimbra. Zimbra kan worden ingezet in de cloud, on-premises (private cloud) of als een hybride oplossing. Meer informatie over Zimbra Collaboration Suite

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums
Webinar-platform voor G-suite-apps gebruikt door meer dan 2 miljoen zakelijke gebruikers. Webinars, webcasts, live video, web conferencing software.
Business Hangouts is een robuuste webinar-/webconference-oplossing. Deze volledig aanpasbare webinar-service vereist geen downloads en geen pincodes voor kijkers. Direct opnemen op YouTube. De service wordt geleverd met een geïntegreerde e-mailservice die kijkers zal herinneren aan de komende webinar en follow-up na afloop met je merk. Het biedt ondersteuning voor meerdere presentatoren, privé- of openbare evenementen, meerdere opties voor delen, en een uniforme chat met volledige moderatorbesturing. Het kan worden gedownload vanaf de G-suite marketplace. Meer informatie over Business Hangouts

Functies

  • Ledenlijst
  • Groepenbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Contentbeheer
  • Websitebeheer
  • Modereren
  • Discussies / forums