Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Community software

Community software stelt bedrijven in staat contact te maken met hun klanten door ruimte te creëren voor het delen van ideeën, het vragen van meningen, het opslaan van vraag- en antwoordgegevens en interactie met andere klanten en bedrijfsvertegenwoordigers.

België Lokale producten weergeven

110 resultaten

Versterk de betrokkenheid van de gemeenschap en ontwikkel volledig merkeigen privégemeenschappen met het alles-in-één platform voor communitybeheer van Hivebrite. Meer informatie over Hivebrite
Hivebrite is een alles-in-één platform voor het communitybeheer. Het stelt organisaties van elke omvang en in elke sector in staat om volledig merkeigen gemeenschappen van privépersonen te lanceren, te beheren en te laten groeien. Het is volledig aanpasbaar en biedt alle tools die nodig zijn om organische verbindingen te stimuleren en een positieve impact te creëren. Houd ledengegevens up-to-date, beheer lidmaatschappen en evenementen, incasseer betalingen, centraliseer de communicatie, allemaal vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer dan 900 klanten wereldwijd gebruiken Hivebrite om gemeenschappen te creëren en te engageren. Meer informatie over Hivebrite

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Squarespace is het alles-in-één platform om een aantrekkelijke website, online store of portfolio te creëren.
Squarespace is het alles-in-één platform waarmee je een aantrekkelijke online aanwezigheid kunt opbouwen. Kom vanaf het begin over als een expert, met bekroonde sjablonen voor je website, online store of portfolio. Pas het ontwerp aan op je persoonlijke stijl en professionele behoeften. Word in zoekopdrachten door meer mensen gevonden met krachtige SEO-tools. Ontdek waar je websiteverkeer vandaan komt, waar je bezoekers naar op zoek zijn en hoe ze omgaan met je content of producten met diepgaande analysetools. Meer informatie over Squarespace

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Yammer

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Betaalbare, alles-in-één oplossing voor het stroomlijnen van communitybeheer, contributies, e-mailmarketing, website-ontwerp en meer. Probeer een demo!
Brilliant Directories biedt een betaalbare, alles-in-één oplossing om alle aspecten van je online community te stroomlijnen, zoals contentbeheer, contentmoderatie, lidmaatschapsbeheer en website-ontwerp. Inclusief evenementbeheer, delen van foto's en meer. Complete kant-en-klare software voor communitybeheer met snelle installatie en gratis, onbeperkte ondersteuning door echte mensen. Probeer een gratis demo en zie hoe Brilliant Directories jou tijd en geld kan besparen. Meer informatie over Brilliant Directories

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Creëer een zelfstandige merkwebsite voor je leden en maak contact met je klantencommunity.
QuestionPro is een toonaangevend SaaS-enquêteoplossingenbedrijf dat een breed scala aan toepassingen biedt om de klantervaring, medewerkersbetrokkenheid en de mening van het publiek te meten en te beheren. Voer videogesprekken en meerdere peilingen uit met online community's. Stuur enquêtes binnen 5 minuten met meer dan 40 vraagtypen, kant-en-klare enquêtesjablonen en aanpasbare ontwerpthema's. Het product is ISO 27001-gecertificeerd en voldoet aan toonaangevende normen voor gegevensbeveiliging en wetten inzake gegevensprivacy, inclusief AVG. Meer informatie over QuestionPro

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Flock is een samenwerkingstool die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Flock helpt bij het opbouwen van je community. Van een chatfunctie en webconferenties tot het creëren van kanalen en integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: je kunt meer samen doen. Flock is een krachtige tool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Flock

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Een volwaardige oplossing voor alumnibeheer (SAAS) voor onderwijsinstellingen en bedrijven om hun exclusieve alumninetwerken op te bouwen.
Helpt onderwijsinstellingen bij het automatisch bijwerken van de alumnidatabase, loopbaan- en hogeronderwijsontwikkeling, fondsenwerving en een betere betrokkenheid van alumni met meer dan 250 klanten in 12 regio's, waaronder India, Australië, Europa, Maleisië, het Midden-Oosten, Afrika, Japan, de Filippijnen, de VS en West-Indië. Helpt ondernemingen bij het in contact blijven met voormalige medewerkers, het verbeteren van de branding als werkgever, en het opnieuw aannemen van medewerkers en verwijzingen, en wordt vertrouwd door bedrijven zoals Qualcomm India, HeroMotoCorp, en organisaties zoals de Verenigde Naties GESCI. Meer informatie over Vaave

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap. Meer informatie over Influitive

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
ON24 biedt digitale ervaringen en webcasting voor bedrijfscommunicatie en het genereren van vraag via een cloudgebaseerde SaaS-toepassing.
ON24 heeft als missie om de manier waarop organisaties omgaan met hun doelgroepen opnieuw te definiëren, door interactieve, gegevensrijke webinars en inhoudervaringen aan te sturen en mensen te helpen op een natuurlijkere manier te communiceren en slimmere zakelijke beslissingen te nemen. Via ON24 kunnen marketeers live, on-demand en persoonlijke betrokkenheid creëren, en kunnen ze dit omzetten in bruikbare informatie en integreren in hun activiteiten. Marketeers halen meer inkomsten uit ON24 dan enig ander kanaal omdat ze toegang hebben tot meer dan een miljard engagementminuten. Meer informatie over ON24

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Quip is een nieuwe manier om samen te werken met je team die documenten, spreadsheets, takenlijsten en een chatfunctie combineert in één naadloze ervaring.
Quip is een nieuwe manier om samen te werken met je team en klanten waarbij documenten, spreadsheets, checklists en een chatfunctie worden gecombineerd in één naadloze ervaring. Maak een gebruiksvriendelijk intranet door je content in deelbare mappen te ordenen voor eenvoudige navigatie en ontdekking. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld: Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Meer informatie over Quip

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
----> NiceJob is de gemakkelijkste manier om de gemeenschap te bevorderen en te gebruiken om de klantloyaliteit te vergroten en pleitbezorgers te creëren. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de gemeenschap te bevorderen en te gebruiken om de klantloyaliteit te vergroten en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Automatiseer je socialmediamarketing met behulp van beoordelingen en foto's. Maak je nooit meer zorgen over het maken van inhoud door je klanten automatisch het woord te laten voeren. In tegenstelling tot concurrenten hebben ze geen contracten, bieden ze een gratis proefperiode van 14 dagen en kosten ze slechts $ 75/maand. Meer informatie over NiceJob

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Thinkific Communities is een collaboratieve, online leerervaring waar je studenten voor blijven, en voor betalen - allemaal op één plek.
Thinkific Communities zijn online leeromgevingen waar je publiek samen kan leren en zinvolle relaties kan opbouwen, terwijl jij je bedrijf opbouwt. Met functies zoals groepsdiscussies, live evenementen, subruimtes en toegang tot betaalde lidmaatschappen, transformeren Communities een eenrichtingservaring in een waardevolle en collaboratieve uitwisseling. Blijf trouw aan je klanten, je waarden en je merk met volledige eigendom en controle - allemaal op één geïntegreerd platform. Meer informatie over Thinkific

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Bouw je community op met geïntegreerde tools voor online en offline betrokkenheid. Met GreenRope CRM creëer je een actieve community.
GreenRope Complete CRM en marketing automation levert een uitgebreide oplossing waardoor je team echte resultaten kan aansturen. Gebruik lidmaatschapsportals, evenementenbeheer, agenda's en meer om je community te helpen beheren. Verbeter de samenwerking, stimuleer de verkoop, bouw betere relaties op en creëer geoptimaliseerde omnichannel klantervaringen. GreenRope verbindt al je communitybeheer en marketing in één aanpasbaar platform. Meer informatie over GreenRope

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen. Meer informatie over Mattermost

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Populair platform voor virtuele gemeenschappen en enablement om studenten te werven en begeleiden, alumni en vrijwilligers te betrekken en donateurs op schaal te cultiveren.
Graduway is een toonaangevend bedrijf voor gemeenschap, ontwikkeling en enablement dat tools en technologieën biedt die de volledige levenscyclus van de virtuele gemeenschap ondersteunen voor non-profitorganisaties, scholen en universiteiten. Graduway ondersteunt online gemeenschapsbeheer, van het werven en de mentoring van studenten of vrijwilligers tot het cultiveren van donateurs. Naast partnerschappen met meer dan 2000 onderwijsinstellingen breidt het bedrijf zijn oplossingen uit naar andere non-profitorganisaties en zorgorganisaties wereldwijd. Meer informatie over Graduway

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Aantrekkelijke alles-in-één software voor het beheren en laten groeien van je gemeenschap.
ToucanTech biedt gemeenschapssoftware voor scholen, universiteiten, bedrijven en goede doelen. ToucanTech geeft instellingen via één eenvoudig, aantrekkelijk systeem de mogelijkheid om op één plek alle gemeenschapsrelaties te beheren. Het platform synchroniseert met sociale media en biedt een combinatie van CRM, e-mail, fondsenwerving, nieuws, evenementen, mentoring en meer. Het is een complete oplossing tegen een betaalbare prijs. Meer informatie over ToucanTech

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
De eenvoudigste manier om een forum te creëren in de cloud. Je hebt geen codering, software of servers nodig. Volledig aanpasbaar en geïntegreerd.
De eenvoudigste manier om je communityforum te creëren in de cloud. Je hebt geen codering, software of servers nodig. Volledig aanpasbaar, eenmalige aanmelding, ingebed in je website, robuuste beveiligingsmaatregelen en inkomstengenerering via vergoedingen of advertenties. Ontdek meer via een rondleiding door de functies. Meer informatie over Website Toolbox

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Plan, promoot en voer een of honderden evenementen van begin tot eind efficiënt uit met bekroonde software voor evenementbeheer.
Plan, promoot en voer een of honderden, grote en kleine evenementen efficiënt van begin tot eind uit. Sluit je aan bij bedrijven zoals Deloitte of Facebook en verhoog de omzet, bespaar tijd en verhoog de ROI met een volledige reeks krachtige tools die de bedrijfsvoering stroomlijnen en de betrokkenheid maximaliseren. Houd gegevens gesynchroniseerd op een centrale locatie en gebruik deze om duurzame relaties tot stand te brengen. Bovendien bevat software voor evenementbeheer twee mobiele apps: een voor jou en een voor je deelnemers. Meer informatie over Glue Up

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken. Meer informatie over Ntranet

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Meer informatie over Blink

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp. Meer informatie over eXo Platform

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Almabase is de toonaangevende gemeenschapssoftware voor alumni voor scholen. Met Almabase zien scholen een toename (tot 3 x) van de betrokkenheid van alumni.
Almabase is de toonaangevende gemeenschapssoftware voor alumni voor scholen. Met Almabase zien scholen tot 3 x hogere alumni-deelname aan donaties, evenementen en vrijwilligersprogramma's. Je ontvangt bijgewerkte contactgegevens van Facebook en LinkedIn, en het werkt met je database. Je kunt ook je evenementen, e-mailmarketing, online alumnimap, alumnikaart en mentorprogramma beheren. Almabase wordt gebruikt door meer dan 250 ontwikkelteams op kleine scholen voor hun alumnigemeenschappen. Meer informatie over Almabase

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
De online communities van Higher Logic geven een nieuwe invulling aan hoe je klanten communiceren, samenwerken en in contact blijven met je organisatie.
Het is vooral geschikt voor ondernemingen en middelgrote organisaties. Het Higher Logic Online Community-platform verschaft je organisatie de tools om met je klanten in contact te komen, waardoor betere klantenondersteuning, natuurlijke klantenaanbevelingen en meer klantbehoud mogelijk worden. Geef je klanten de tools die ze nodig hebben tijdens hun reis met je organisatie, zodat ze kunnen leren, ideeën uitwisselen en loyale voorstanders worden, wat uiteindelijk leidt tot retentie, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over Higher Logic Thrive

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Zimbra is e-mail en samenwerking met contacten, agenda, taken, chatten en delen/opslaan van bestanden, videoconferenties en meer.
Zimbra, een Synacor-product, is een e-mail- en samenwerkingsplatform met contacten, agenda, taken, instant messaging en het delen van bestanden, plus add-ons zoals videoconferentie, documentcreatie en bestandsopslag. Zimbra beheert honderden miljoenen mailboxen in 140+ landen en wordt aangeboden via meer dan 500 BSP's (business service providers, zakelijke dienstverleners) en 2000 channel partners. Ondernemingen, overheden en dienstverleners vertrouwen op Zimbra. Zimbra kan worden ingezet in de cloud, on-premises (private cloud) of als een hybride oplossing. Meer informatie over Zimbra Collaboration Suite

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Fonteva Membership is op Salesforce gebaseerde software voor verenigingen waarmee lidmaatschapsorganisaties hun missie kunnen realiseren.
Fonteva Membership is software voor het beheer van verenigingen (perfect voor middelgrote/grote organisaties met meer dan 10 personeelsgebruikers) en combineert Salesforce, de grootste CRM ter wereld, met de functies die ledenorganisaties nodig hebben om relaties met hun leden te ontwikkelen en te onderhouden en hun missie te realiseren. Het platform bestaat uit: lidmaatschap en CRM, ledenportals, community's, microsites, vergaderingen, evenementen, eBusiness, inkomstenadministratie, rapporten, dashboards en een ontwikkelingsplatform. Meer informatie over Fonteva for Associations

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Forums zijn verleden tijd! Tribe is een cloudgebaseerd platform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt.
Forums zijn verleden tijd! tribe is een cloudgebaseerd communityplatform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Gebruikers kunnen verkennen, volgen, vragen stellen, discussies en polls starten, stemmen, opmerkingen plaatsen en verschillende soorten content delen. Sluit je merk aan op software voor sociale netwerken. Het is volledig aanpasbaar en uit te breiden met apps, krachtige integraties en widgets. Meer informatie over Bettermode

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Webinar-platform voor G-suite-apps gebruikt door meer dan 2 miljoen zakelijke gebruikers. Webinars, webcasts, live video, web conferencing software.
Business Hangouts is een robuuste webinar-/webconference-oplossing. Deze volledig aanpasbare webinar-service vereist geen downloads en geen pincodes voor kijkers. Direct opnemen op YouTube. De service wordt geleverd met een geïntegreerde e-mailservice die kijkers zal herinneren aan de komende webinar en follow-up na afloop met je merk. Het biedt ondersteuning voor meerdere presentatoren, privé- of openbare evenementen, meerdere opties voor delen, en een uniforme chat met volledige moderatorbesturing. Het kan worden gedownload vanaf de G-suite marketplace. Meer informatie over Business Hangouts

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Staffbase is het toonaangevende, multi-channel platform voor werknemerscommunicatie voor interne communicatieteams.
Staffbase is een communicatie- en mobiel intranetplatform voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Met behulp van een mobielgerichte benadering kunnen interne communicators al hun werknemers bereiken via meerdere kanalen zoals nieuwsfeeds, een mobiel magazine, berichtenfunctie en enquêtes. Communicators kunnen analyses en rapporten benutten voor werkelijk effectieve communicatie en de resultaten van hun werk kwantificeren voor belanghebbenden. Meer informatie over Staffbase

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Gebruik sjablonen en onderhoudende automatisering om een community op te bouwen en de juiste mensen te selecteren om je producten te testen.
Het platform van Centercode maakt het gemakkelijk om je eigen toegewijde community van enthousiaste, vooraf geprofileerde klanten, prospects en medewerkers op te bouwen. Met een veilige, gebruiksvriendelijke interface en ingebouwde onderhoudende automatisering kunnen je communityleden op elk moment deelnemen aan je pre-release producttestinitiatieven. Dankzij je ingestelde bloeiende testgemeenschap is het opsporen van testers die overeenkomen met de specifieke demografische en technografische kwaliteiten van de unieke doelgroep van elk product slechts een paar klikken van je verwijderd. Meer informatie over Centercode

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet.
Ontdek een zeer eenvoudig hulpmiddel dat mensen samenbrengt. Waarom? Omdat de organisaties van vandaag complexer zijn dan ooit: mensen zijn verspreid, er is meer informatie en er zijn meer manieren om te communiceren dan ooit tevoren. Het streven naar het creëren van een community op je werkplek is een nobel doel, maar het zou de complexiteit niet moeten vergroten. Je hebt een manier nodig waarmee mensen kunnen deelnemen aan je cultuur en de waarde kunnen voelen van de bijdrage die ze leveren. Jostle is ontworpen om mensen en organisaties te ondersteunen. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Een particuliere, professionele sociale netwerkoplossing die is ontworpen om alumninetwerken te ondersteunen. Betrek alumni op een evoluerend en modulair platform.
AlumnForce is een particuliere, professionele sociale netwerkoplossing die is gewijd aan scholen, universiteiten, alumniverenigingen en stichtingen met als doel het opbouwen van relaties tussen studenten, afgestudeerden en alumni, recruiters, professoren en administraties. De toepassing kan worden aangepast aan het imago van de gemeenschap en is functioneel modulair om te voldoen aan de prioriteiten van je organisatie. Meer dan 250 alumninetwerken over de hele wereld gebruiken AlumnForce. Meer informatie over AlumnForce

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Raklet is alles-in-één communitysoftware waarmee je op een zinvolle, digitale manier met je community in contact kunt komen.
Raklet is alles-in-één community-software waarmee je op een zinvolle, digitale manier met je gemeenschap in contact kunt komen. Creëer je doelgroep, laat deze groeien en verdien eraan via lidmaatschappen, nieuwsbrieven en andere digitale tools. Dankzij de krachtige CRM kun je je community moeiteloos beheren. Je kunt ook discussieborden maken en privéberichten en nieuwsbrieven verzenden om met je doelgroep in contact te komen. Organiseer evenementen, stel vragen, creëer en bespreek onderwerpen; laat je community gedijen met Raklet. Meer informatie over Raklet

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Wees de bestemming van deskundigen. Het whitelabel-platform dat is gebouwd om vertrouwde merken te verbinden met deskundige gemeenschappen.
Zapnito is het platform voor het opzetten van expertnetwerken die "thought leadership" en samenwerking bevorderen en merken en hun gemeenschappen verbinden om betrokkenheid en vertrouwen op te bouwen. Meer informatie over Zapnito

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Vanilla Forums is uitstekend beoordeelde cloudgebaseerde communityforumsoftware die jaarlijks meer dan 3 miljard discussies aanstuurt.
Vanilla Forums is uitstekend beoordeelde cloudgebaseerde software voor communityforums. Met dit platform kun je loyaliteit opbouwen, de verkoop verhogen en de klantenservice verbeteren met de gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor online community's. Met een gestroomlijnde gebruikerservaring, diepe integratie met je bestaande tools, flexibele aanpassing aan je branding, schaalbare kennisbanken, out-of-the-box gamification, ideeënontwikkeling, vraag-en-antwoord en nog veel meer. Vraag een demo aan en zie waarom Vanilla jaarlijks meer dan 3 miljard discussies ondersteunt. Meer informatie over Higher Logic Vanilla

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Het community-evenementenplatform van Localist verzamelt, automatiseert en analyseert al je evenementen, zodat je je community kunt laten groeien.
Localist is een community-evenementenplatform dat je de tools geeft om je community te verbinden en betrokken te maken. Het community-evenementenplatform van Localist verzamelt, automatiseert en analyseert al je evenementen, zodat je je community zowel virtueel als persoonlijk kunt laten groeien. Localist consolideert al je evenementen tot een mooie, consequente merkervaring. Het platform helpt je evenementen succesvoller te maken door evenementmarketing te automatiseren, en laat je vervolgens gebruikmaken van je evenement- en publieksgegevens voor inzichten. Meer informatie over Localist

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Alles-in-één communitysoftware voor ondernemers en makers om eenvoudig toegang te bouwen en verkopen tot besloten gemeenschappen via hun eigen merk.
Alles-in-één communitysoftware waarmee ondernemers en ontwerpers eenvoudig toegang tot besloten gemeenschappen kunnen bouwen en verkopen via hun eigen merkplatform. Creëer en verkoop gemeenschapskanalen, online cursussen, uitdagingen, lidmaatschappen, coaching, digitale downloads en contentbundels. Meer informatie over Heights Platform

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Webgebaseerde en lokale oplossing die helpt bij het bouwen van websites voor sociaal netwerken met behulp van inhoudsbeheer, privéberichten en meer.
SocialEngine PHP is een sociaal netwerkplatform waarmee je direct een aangepast sociaal netwerk kunt creëren. SocialEngine PHP biedt je een eenvoudig, merkloos netwerk dat je op elke manier kunt aanpassen. Je hebt de vrijheid om een gedetailleerde controle over alle aspecten van je site en inhoud te behouden. Het heeft een levendige community met ontwikkelaars van derden. Meer informatie over SocialEngine PHP

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Een cloudgebaseerd lidmaatschapsbeheerpakket voor alumni, scholen en andere organisaties.
Cloudgebaseerd lidmaatschapsbeheerpakket voor alumni, scholen en andere organisaties. Sla lidmaatschapsgegevens online op, zodat zowel de organisatie als haar leden 24/7/365 toegang hebben om gegevens up-to-date te houden. Klanten zijn scholen van alle groottes, verenigingen, kleine hogescholen en universiteiten, non-profit lidmaatschapsgroepen (kamp, jeugdgroep, enz.) en bedrijfsgerichte alumninetwerken. Meer informatie over Alumni Channel

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform. Software voor helpdesk- en klantcommunicatie die is ontworpen voor jouw bedrijf.
Re:amaze is een webgebaseerd platform voor helpdesk- en klantcommunicatie waarmee bedrijven klanten kunnen ondersteunen, betrokken kunnen maken en kunnen converteren. Re:amaze is uiterst schaalbaar en ontworpen met je klanten als uitgangspunt. Het biedt cruciale ondersteuningsfuncties zoals chat en automatische klantenbinding, en integraties voor je socialemedia-, mobiele en e-mailkanalen. Re:amaze biedt ook beheeroplossingen voor teamworkflows, gedeelde inboxen, veelgestelde vragen, rapportage en tevredenheidsonderzoeken. Meer informatie over Re:amaze

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
FLOOR (voorheen bekend als oDASH) is een virtuele ruimte om je community op te bouwen, te laten groeien en te beheren.
FLOOR (voorheen bekend als oDASH) is een virtuele ruimte om je community op te bouwen, te laten groeien en te beheren. Dit complete virtuele evenementenpakket wordt aangedreven door 10times en is beveiligd met best-in-class systeem- en toegangsrechten waarmee je je virtuele evenement kunt beheren, op de markt brengen en er inkomsten mee kunt genereren. Het kan worden gebruikt om elk soort online evenement op te zetten, zowel op zichzelf staand of als hybride met fysieke evenementen, of het nu gaat om conferenties, bijeenkomsten, keynote-conferenties, prijsuitreikingen, tentoonstellingen, vergaderingen, live roadshows of trainingsevenementen. Meer informatie over FLOOR

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. Meer informatie over Jive

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideevorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer