326 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Help klanten in realtime via je website, Facebook Messenger en Telegram. Nodig internetbezoekers proactief uit voor een chat. Bied een contactformulier aan wanneer je offline bent, of gebruik een chatbot om chats voor je te ontvangen. Verzamel leads en contactgegevens via een registratieformulier. Stuur chats door tussen operators en gebruik opties voor groepen en vaardigheden om inkomende chats naar de juiste mensen te leiden. Pas het chatvenster aan op het ontwerp van je website. Verbind Userlike met andere bedrijfstools (bijv. CRM/helpdesk). Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Bezoek website
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
De livechat-software van HubSpot maakt het gemakkelijk om op schaal gepersonaliseerde gesprekken met prospects en klanten te voeren - gratis. Koppel de e-mailadressen van je team voor eenvoudige samenwerking en efficiëntie. Gebruik chatbots om je gesprekken te automatiseren en op te schalen. Ontworpen voor elk team - of dat nu in marketing, verkoop of klantenservice is. Meer informatie over HubSpot Service Hub Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub

door LiveChat Software

4,6/5 (1.015 reviews)
Bezoek website
LiveChat is een live-chattoepassing die kan worden geïntegreerd in je website om meer leads vast te leggen en meer deals te sluiten. Door LiveChat op je website te plaatsen kunnen bezoekers van de site je hun vragen sturen en binnen een mum van tijd antwoorden ontvangen. Meer informatie over LiveChat LiveChat laat bestaande en potentiële klanten via je website met je bedrijf praten en geeft hen in realtime een persoonlijke ervaring. Meer informatie over LiveChat
HelpCrunch is een platform voor klantencommunicatie van de volgende generatie dat bestaat uit een perfecte livechat, berichtenfunctie in de app, automatisering van e-mailmarketing en een helpdesk, en het biedt een naadloze manier om prospects om te zetten in klanten, de omzet te stimuleren, ondersteuning te bieden en klantretentie te verbeteren. Meerdere communicatiekanalen binnen één tool! Gratis proefversie beschikbaar op helpcrunch.com. Meer informatie over HelpCrunch Een perfecte livechat, e-mailautomatisering en een eenvoudige helpdesk in de betaalbare software die je erg zult waarderen. Meer informatie over HelpCrunch
ChatBot biedt het beste botplatform voor het ontwerpen, creëren en inzetten van conversatie-chatbots om met klanten te praten en informatie aan gebruikers te verstrekken. Met ondersteuning voor een integratieproces via één klik met Facebook Messenger en een reeks andere diensten kun je in een mum van tijd krachtige en intelligente bots uitvoeren. Met ChatBot kunnen entiteiten worden gebruikt en conversatiescenario's worden gecreëerd, en het gebruikt natuurlijke leerprocessen en machine learning om voor klanten een mensachtige ervaring te ontwikkelen. Meer informatie over ChatBot ChatBot biedt bedrijven een eenvoudige manier om zonder codering interactieve conversatiechatbots te ontwerpen, schrijven en implementeren. Meer informatie over ChatBot
Zendesk Chat kan meegroeien met je bedrijf. De software is ontworpen voor middelgrote bedrijven tot grote ondernemingen. Wat kun je doen met Zendesk Chat? Weet waar je bezoekers naar kijken. Zie welke productpagina ze momenteel bekijken. Laat klanten jou rechtstreeks bereiken. Je kunt ook proactief op je klanten klikken om een chat te starten. Beantwoord chats online of offline via elke browser of de iOS- of Android-apps. Chat met dit platform via de website of neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. Meer informatie over Zendesk Met Zendesk Chat, voorheen Zopim, kun je je websitebezoekers in realtime volgen en met hen chatten. Meer informatie over Zendesk

door BOTNATION.AI

(0 reviews)
Bezoek website
Marketinggericht en zelfbediening. Maak binnen enkele minuten je eerste Chatbot: ergonomische interface, zonder coderegel, slepen en neerzetten, kopiëren/plakken, native A-/B-testen, collaboratieve modus, real-time testen, etc. BOTNATION HELPT JE MET +300 HELPTUTORIALS ONLINE, interactieve gidsen, video's, voorbeelden, contextuele hulp en online experts. Een ergonomisch platform, interactieve tutorials, sjablonen, online help, verklarende video's, etc. Alles wordt gedaan om het maken van je chatbot te vereenvoudigen. Meer informatie over BOTNATION AI Met BOTNATION.AI verbeter jij je zakelijke werkzaamheden en klantbetrokkenheid met chatbot en gespreksmarketing. Meer informatie over BOTNATION AI

door CommBox

(0 reviews)
Bezoek website
CommBox is een alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Als een volledig open, op maat gemaakt en veilig platform kun je met CommBox naadloze omnichannel-communicatie uitvoeren tussen marketing, verkoop, IT, klantenondersteuning en je klanten, altijd en overal, waar het het beste uitkomt, via bots, e-mail, chat, video, spraak, sms, sociale media en andere digitale kanalen. Meer informatie over CommBox.io Alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Meer informatie over CommBox.io
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Meer informatie over User.com
Als je op zoek bent naar gratis livechatsoftware voor je website, zul je enthousiast zijn over Bitrix24. Allereerst betekent gratis daadwerkelijk gratis: je kunt zoveel chatsessies hebben als je nodig hebt, zonder beperkingen. Ten tweede beperkt dit platform de gratis versie niet tot één chatagent: je krijgt twaalf chatagenten gratis. Ten derde is Bitrix24 een volledig uitgerust omnichannel-contactcenter. Meer informatie over Bitrix24 Meest populaire gratis live chat- en contactcentersoftware die door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Wordt ook geleverd met gratis CRM en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24
REVE Chat is een multi-channel cloudgebaseerde live chat-software die directe hulp biedt aan je websitebezoekers voor betere klantenservice en verhoogde verkoopconversies. Bedrijven kunnen via één enkel platform direct met hun klanten communiceren op verschillende kanalen, zoals live chat via de website, spraak-/videochat, Facebook Messenger, Viber, mobiele apps (Android, iOS). REVE Chat heeft ook geavanceerde functies zoals schermdeling en co-browsen, afdelingsbeheer en automatische triggers. Meer informatie over REVE Chat REVE Chat is een multi-channel live chat-software die klanten directe hulp biedt voor betere verkoop en ondersteuning. Meer informatie over REVE Chat
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechatprogramma's, met 284.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp live chat Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website. Meer informatie over Smartsupp live chat
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front App Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front App
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
LiveAgent is helpdesksoftware met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen voor het MKB. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit ze bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is multichannel livechat-software met meer dan 170 ondersteuningsfuncties, waaronder e-mailticketing, live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes! Meer informatie over LiveAgent
Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Bouw zinvolle en langdurige relaties op door via livechat met klanten te praten. Stuur een proactief bericht om je klanten uit te nodigen voor een livechat. Laat je betrokkenheid zien door proactief ondersteuning te bieden. Automatiseer het chatbericht en pas het aan op basis van verschillende factoren, zoals de pagina die de bezoeker bezoekt, locatie, verwijzingswebsite, nieuwe of terugkerende bezoeker en nog veel meer. Meer informatie over EngageBay Lever gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning aan elke klant met behulp van de eenvoudige, maar krachtige gratis livechatsoftware die wordt aangeboden door EngageBay. Meer informatie over EngageBay
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick
Dankzij de integreerbare chatwidgets van Zoho Desk ben je altijd binnen handbereik wanneer klanten in je Helpcenter niet kunnen vinden wat ze zoeken. Je klanten kunnen direct contact opnemen met je vertegenwoordigers via het Helpcenter, zodat je medewerkers snel kunnen reageren en hen kunnen helpen om het juiste antwoord te vinden. Als een klant een probleem heeft dat meer tijd en aandacht vergt, kunnen medewerkers het chatgesprek in één klik omzetten in een ticket. Probeer Zoho Desk 15 dagen gratis uit! Zoho Desk biedt de beste livechatsoftware voor je klantenserviceteam. Nu kun je je klanten ondersteunen via je website en apps.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. 's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de helpdeskoplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur. Met helpdeskoplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Olark Live Chat is de gemakkelijkste manier om de klanten die je website bezoeken aan te spreken. Voeg een chatwidget van Olark toe aan je site om meer klanten te helpen en meer verkopen te sluiten. Olark kan worden geïntegreerd met een aantal CRM-, e-commerce- en helpdeskplatforms om je te voorzien van robuuste gegevens en krachtige klantinzichten. Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen. Chatra verwelkomt potentiële kopers met de gezichten van je team en nodigt uit om in contact te komen via vriendelijke, gerichte automatische berichten. Het is veel gemakkelijker voor hen om je een snel chatbericht te sturen dan om een formele, saaie e-mail te verzenden vanaf een contactpagina. Reageer vanaf het medewerkersdashboard in je browser, desktop-app of mobiele app, en het systeem levert je bericht af. Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen.
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware. Gebruik Pure Chat gedurende het gehele klanttraject om informatie met bezoekers te delen, leads te genereren en een uitzonderlijke klantenservice te leveren om de verkoop te verhogen en de tevredenheid te verbeteren. Er is nu een 100% gratis abonnement beschikbaar met een onbeperkt aantal gebruikers en chats voor maximaal 3 websites. Waar wacht je nog op? Meld je aan en begin vandaag nog met chatten. Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware.
BirdEye is het toonaangevende platform voor klantervaring en bedrijfsreputatie waarmee bedrijven hun klanten kunnen inzetten als een krachtige drijfveer voor marketing. BirdEye Webchat is ontworpen voor communicatie onderweg, handig voor jou en je klanten. Geef je websitebezoekers de juiste informatie op het juiste moment en maak ter plekke van elk online web-gesprek een lead. Personaliseer berichten met je branding, configureer je webchatprofiel en maak gerichte berichten. BirdEye Webchat is ontworpen voor communicatie onderweg, handig voor jou en je klanten.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses. Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Kayako Live Chat Software verbetert je klantenservices door de responspercentages te verlagen met snellere verbindingstijden. Vraag een demo aan en ontdek hoe jij kunt profiteren van Kayako. Bespaar geld en reageer direct op klanten met gepersonaliseerde interacties. Kayako past de ondersteuning en prijzen aan om je bedrijf te laten groeien. Eenvoudige installatie en integratie voor een aangepaste, klantgerichte software-ervaring. Kayako verbindt de puntjes van Live Chat en verenigt moeiteloos de klantenservice via chat, sociale media, e-mail en telefoon. Kayako Live Chat Software maakt direct contact met klanten om de responspercentages en verbindingstijden te verlagen. Bekijk een gratis demo en probeer de testversie!
Podium Webchat helpt je op een geheel nieuwe manier in contact te komen met klanten die je website bezoeken. Houd je klanten niet langer aan hun computer gekluisterd om met je bedrijf te praten. Webchat maakt het gesprek gemakkelijk door het gesprek op sms-basis te laten plaatsvinden. Ontdek hoe Podium het eenvoudiger maakt voor je klanten en hoe Webchat voor je bedrijf kan werken. Podium wordt vertrouwd door meer dan 180.000 gebruikers. Zet online gesprekken om in sms-gesprekken met Webchat.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie. Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website. Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tegelijkertijd voor een boost in verkoop en tevredenheid door bezoekers in realtime betrokken te maken. Bovendien is dit product mobiel beschikbaar met iOS- en Android-functies om je klantgesprekken op alle apparaten vloeiend te laten verlopen. Tidio combineert livechat en chatbots in één tool om je omzet en klantenservice te verhogen.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en. Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Stimuleer bewezen resultaten voor je bedrijf met SnapEngage. Deze speciale chatoplossing voor grote ondernemingen verhoogt het succespercentage van websites en verbetert de klanttevredenheid voor verkoop- en klantenserviceteams. SnapEngage voldoet aan geavanceerde beveiligings- en privacyvereisten en biedt omnichannel-mogelijkheden en native integraties met populaire CRM's en helpdesks. Dit platform streeft naar succes op lange termijn met bekroonde klantenondersteuning, professionele diensten en persoonlijke training. SnapEngage is een speciale chatoplossing voor grote ondernemingen waarmee verkoop- en klantenserviceteams leads kunnen overhalen en klanten erbij kunnen betrekken.

door Comm100 Network Corporation

4,7/5 (94 reviews)
Bekijk profiel
Het Comm100 omnichannel klantbelevingsplatform stimuleert realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten. Dit platform maakt het voor organisaties eenvoudig om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden. Van eerstelijnsmarketing en verkoop tot doorlopende service en ondersteuning, Comm100 maakt geweldige digitale ervaringen mogelijk die inkomsten genereren zonder de kosten te verhogen. Comm100 biedt omnichannel-oplossingen voor de klantervaring om bedrijven te helpen vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties. Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
Bekijk profiel
Sneller dan een telefoongesprek, krachtiger dan een e-mail, in staat om afspraken in te stellen en video's in een enkele sms te verzenden...dat is Contact At Once! Het alles-in-één berichtenplatform werkt op verschillende apparaten, zodat je chat- en sms-gesprekken met consumenten kunt starten en meer kunt verkopen. Met brede opties voor software-implementatie tot een complete oplossing voor gespreksbeheer. Contact At Once!, een LivePerson-bedrijf, biedt oplossingen voor chat, sms en mobiele berichten voor automotive, meerdere gezinnen en vastgoed.
TextUs is het toonaangevende, zakelijke sms-platform dat speciaal is gebouwd voor interne teams van verkoop, werving en klantenservice. Verbeter de communicatie met 10x met een leespercentage van 98% en een responspercentage van tot wel 40%. Wanneer je een reactie nodig hebt, stuur je een berichtje. Dus waarom sms je niet met elke lead, kandidaat en klant? Meld je vandaag nog aan voor de gratis proefversie van 30 dagen, zonder risico. Vertrouwd door meer dan 7000 klanten om zaken gedaan te krijgen. Als je bedrijf zakelijke e-mails en telefoonnummers heeft, dan heb je ook zakelijk sms'en nodig.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerking: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus. Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Probleemloze live-chatsoftware opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven. Zet je websitebezoekers om naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Ga nu aan de slag met het voor altijd gratis plan. Zoho SalesIQ helpt bezoekers van de site in realtime te betrekken om hen om te zetten naar betalende klanten. SalesIQ heeft 100.000 gebruikers wereldwijd.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden. Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Sirena is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Zeer gewaardeerd door MKB's en startups, biedt de Live Chat Software nog meer! De live chat wordt geleverd met een gedeelde inbox waarmee bedrijven hun interne samenwerking kunnen verhogen en de conversatie-ervaring met je leads en klanten op meerdere kanalen kunnen verbeteren. De Live Chat wordt door meer dan 100.000 klanten over de hele wereld gebruikt en biedt innovatieve functies die je teams en je klanten zullen verrassen. Crisp is veel meer dan freelive chatsoftware. Dit geweldige product heeft meerdere functies om je klanten te verrassen.
JivoChat is de zakelijke berichtenoplossing die je team nodig heeft om je online contact met klanten te stimuleren. De live chat-functie biedt functionaliteiten zoals de mogelijkheid om via slechts één toepassing bezoekers te volgen, met hen te communiceren via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer. Verlies nooit de kans om contact te maken: zelfs als je offline bent, kunnen bezoekers van je website berichten achterlaten die je later kunt ophalen. Gebruik JivoChat om bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten! Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen zoals telefoongesprekken, online chatten, e-mail, Facebook-berichten en nog veel meer. Alles wat je bedrijf nodig heeft.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.

door Tarsense Technologies

4,6/5 (41 reviews)
Bekijk profiel
Tars is a chatbot platform that allows marketers to build automated conversational workflow to talk to users clicking on your PPC/Paid campaigns. Tars web-based chatbots replace your static landing pages (forms) to give your users a conversational post-click experience and help you get 2x-3x higher conversion rates. Tars helps marketers to create conversational landing pages and improve their PPC conversion rate by 50%-200%.
ProProfs Chat is online livechat-software waarmee bedrijven hun klanten onmiddellijke ondersteuning kunnen bieden en contact kunnen leggen met hun websitebezoekers. Gewapend met ProProfs Chat kan je ondersteuningsteam problemen sneller oplossen en snel antwoord geven op vragen over je producten en diensten, en je klanten verzekeren dat de ondersteuning klaar staat zodra het nodig is. ProProfs Chat helpt je ondersteuningsteams het aantal tickets te verminderen, de responstijd en tevredenheid van klanten te verbeteren en uiteindelijk de omzet en het rendement te verhogen. ProProfs Chat is een ideale oplossing waarmee online bedrijven open kunnen communiceren met hun websitebezoekers.
With True Lark's (formerly FrontdeskAI), consumers can text, call, or live chat with your business 24/7. Our live chat feature is powered by AI and Machine Learning technology. Responding to your consumers requests in a intelligent and human-like manner. AI allows the conversation to be driven by the consumer vs. the technology. Allowing for a more natural flow than with a traditional chatbot. Integrates with Phorest, Acuity, MINDBODY, MarianaTek, Booker. A Remarkably human-like front desk assistant for Salons, Spas, Fitness, and healthcare.
NABD is een eenvoudig te installeren online platform voor zakelijke live chat. Dit platform kan je klantenserviceteam koppelen aan je klanten. Het kan een brug slaan tussen je consumenten en je medewerkers. Breid je klantenservice online uit en breng je relaties met je klanten naar een hoger niveau. Met NABD kun je online chat toevoegen aan je website om je klanten een nieuwe handige communicatielijn te bieden. De nieuwe lijn zal een andere invulling geven aan de relaties met je klanten. Online platform voor live chat tussen je medewerkers en klanten voor een snelle, bevredigende en efficiënte service
LiveAdmins is een leider in het leveren van meertalige livechatoplossingen en -diensten die de online bezoekerservaring, klanttevredenheid en de bedrijfsresultaten van bedrijven van elke omvang verbeteren. De oplossingen zijn volledig aanpasbaar, eenvoudig te installeren en altijd online, en ze ondersteunen meer dan 10 sectoren in 8 tijdzones. LiveAdmins is toonaangevend in het leveren van meertalige livechatoplossingen en -diensten.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf. Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Deskpro is the helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. The modern helpdesk platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback. De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. Screenshots. De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
Teckst stelt ondernemingen met 15 agenten of meer in staat om een-op-een-relaties met hun klanten op te bouwen door realtime berichten tussen personen te faciliteren. We schakelen je huidige telefoonnummers in en importeren sms- en chatberichten rechtstreeks in jouw CRM, waar agenten snel en efficiënt kunnen reageren. Het Teckst-platform integreert naadloos met Zendesk, Salesforce, Oracle, SAP, FreshDesk, SugarCRM en meer, met een dashboard dat analytics en besturingselementen binnen handbereik van het management brengt. Teckst stelt ondernemingen in staat om een-op-een-relaties met hun klanten op te bouwen door realtime berichten tussen personen te faciliteren.

door Froged Technologies

4,7/5 (29 reviews)
Bekijk profiel
Froged helps you improve your Customer Success and Support processes. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With Froged you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages. Improve your Customer Success and Customer Support and nurture your clients throughout their entire lifecycle.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Bekijk profiel
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Modern live chat solution with auto-invitations, integrations with Facebook, Viber, Telegram, offline messaging, employee-to-employee transferring, and group chat capabilities. Chaport is designed as a modern messenger to make communication with customers as easy and enjoyable as chatting with friends. It has beautiful desktop apps for Mac, Windows, Web and full-featured mobile apps. Live chat solution with auto-invitations, employee-to-employee transferring, and group chat capabilities.
Be where your customers are - with Botsplash your agents and customer engage in conversation across multiple digital channels - SMS, Web Chat, FB and more. Increase your revenues by being quick to respond from one place. All conversations recorded is listed at a single location, for easy access to chat transcripts for compliance/regulatory purposes. Live and automated chat platform helping agents and consumers to engage across digital channels.
The all-in-one platform for your business to understand and convert more of your web traffic. View real time web analytics of your website visitors, capture and qualify leads with intelligent live chat, and use the unique real time Customer Data Hub to view, manage and segment leads and users. The all-in-one platform for your business. Real time web analytics, intelligent live chat and a customer data hub.
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben.
Provide Support is a website chat and monitoring solution for online support enabling proactive chat invitation, push pages, call transfer, canned answers, chat session logs, encrypted chats, visitor's geo location, referrer and more. Browser-based and Windows operator client. Fully customizable chat window to fit your website design. No plug-ins or software installation required on customer's side. Easy to setup, easy to use. Fully functional 10-day free trial. Live help chat and website monitoring solution for online customer support.
Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. With a combination of Live Chat, Email, and In-app messaging tools in one powerful platform, over 12,000 companies worldwide use our software for lead generation, marketing automation, and to improve customer support. Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. Live chat, Email, & In-App suite.
Bold360 is a world-class live chat software for your website. Built with robust and powerful technology, Bold360's live chat solution empowers you to engage and convert more visitors, while boosting agent efficiency and effectiveness. Bold360's proactive chat engine is bolstered with powerful features and AI capabilities. Bold360's live chat solution empowers you to engage and convert more visitors, while boosting agent efficiency and effectiveness.
Chekkit webchat beats traditional live chat. Since webchat happens over text message, customers take their conversations with you wherever they go. Chekkit messenger aggregates all your customer messages for an all-in-one lead inbox. All your messages from Facebook, Google, Webchat, and SMS in one dashboard. Chekkit webchat beats traditional live chat. Since webchat happens over text message, customers take their conversations with you where
The way customer conversations and support is done has been broken, redundant, and time and cost inefficient: Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software. It is a one-stop solution for all your support problems. Kommunicate aims to empower your business to build long-lasting customer relationships that drive growth. You can manage customer conversations, website chat, support agents, team conversations, customer delight aspects at the same place. A human+bot hybrid customer support software for real-time, proactive and personalized customer support.
Instant messaging and live chat solution for online communities and teams working together. Ton of features with flexible subscription. Instant messaging and live chat solution for online communities and teams working together. Ton of features with flexible subscription.
Wix Answers live chat allows you to give customers real-time chat support. Provide them with proactive support by adding chat widgets wherever they're needed most, in product flows or your knowledge base. Team members will have all the advantages of the Ticketing System: Knowledge Base articles, saved replies and detailed customer information all in one place. Wix Answers live chat support experience can help your agents meet customers where it is most needed, on your website or product.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires flexible and scalable software suite meets the customer service and support needs of any business on any device. Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Live chat & virtual chat assistant, for self-service & help portals. Live chat solution that enables businesses to send welcome messages, invites, and more to clients on a white-label interface.
Applozic powers real time messaging across any device, any platform & anywhere in the world with easy to integrate mobile native SDK Applozic powers real time messaging across any device, any platform & anywhere in the world with easy to integrate mobile native SDK
Engati is a chatbot platform that allows you to build, manage, integrate, train, analyse and publish your personalized bot in a matter of minutes. It presently supports eight major messaging platforms including messenger, kik, telegram, line, viber, skype, slack and webchat with a focus on customer engagement. Building bots was never that easy. Using Engati you can design your very own chat bots with a workflow and no programming required. Revolutionize the world of business bots and customer service with a proprietary machine learning engine.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert website leads 24/7. We offer SMS Text Answering, Facebook Messenger Answering, and Chat-to-Call. AI Chatbot captures info and provides instant outreach. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Smith.ai Live Chat with AI Chatbot is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads 24/7.

door Lime Inspirations

4,8/5 (17 reviews)
Bekijk profiel
Put Lime Talk online chat on your website or e-shop and give every customer a chance to get in touch with you and receive a reply in a matter of seconds. Lime Talk provides a real time overview of your website visitors along with useful information such as geographical location of every visitor, which product they are currently browsing, and other details. Lime Talk is mobile optimized and fully customizable: you can choose any color and any text. Simple and intuitive online chat for websites and e-shops. Smart features at a great price.
Web-based solution that provides live chat support through instant messaging, reusable templates and customizable interface. The HelpAlive feature allows management of multiple sessions at real-time and accepts offline messages from visitors when the agent is not active. Web-based solution that provides live chat support with instant messaging, reusable templates, customizable interface & more.
Updated pricing: Unlimited Agent plan starting at $29/mo. HappyFox Chat is a powerful live chat software for business, that helps you provide the best customer support and convert more sales. HappyFox Chat's high-performance technology stack is built ground-up for ultra-fast performance. HappyFox Chat offers an amazing user experience and integrates with third party apps that you already use. Powerful live chat software built for super fast customer support.
PHP Live! is a PHP and MySQL powered live chat software for websites. We offer two types of live chat solutions: Download or On Demand. The Download solution is a 100% self-hosted live chat that can be installed on your server and domain. With the On Demand solution, simply signup, setup and be ONLINE in just few minutes. PHP Live! is a PHP and MySQL powered live chat software for websites.

door Etech Global Services

4,8/5 (15 reviews)
Bekijk profiel
Integrated Customer Engagement (ICE) offers a perfect software solution for businesses to overcome the challenges of todays competitive environment. ICE has Chat, Email, Custom application and Quality Assurance, all integrated, and allows you an easy switch over for different functionalities. ICE has been uniquely designed to offer different solutions built upon a common platform while still being independently operational. ICE ensures greater Customer Engagement ICE Chat is a feature filled solution to meet the standard needs covering all the operational aspects while having a rich web based GUI
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
Sparkcentral offers a SaaS platform for digital customer service: listen, support and engage with your customers on channels they love. We provide a turnkey enterprise contact center solution integrating a wide range of communication channels. Explore the full potential of using Live Chat for digital customer service. Sparkcentral is easy to use and integrates seamlessly with other external platforms or software. Trusted by clients such as Zappos, Netflix, Air Canada, Slack,... Deliver memorable customer service via a messaging-first approach. Listen, support and engage with customers on channels they love.
LiveZilla includes a live chat software with multi-website support, visitor monitoring and a help desk system that allows you to not only integrate emails that you receive from customers but also messages from Twitter and Facebook in your ticket system. Live chat software with multi-website support, visitor monitoring, and offline messaging functionality.
BirdSeed is not only FOREVER FREE Live Chat, but also includes 11 other engagement tools - all built into one button! Live chat is great, but what happens when your website visitors are too early in the sales cycle to want to interact directly, or are ready but don't want to communicate by chat, or when you aren't available real-time? You need OTHER engagement tools and we have them all included. Did I mention, it's FOREVER FREE? All-In-One FREE Website Engagement Tool - 12 Tools Built Into 1 Button
Users are 80% more likely to get in touch with you, when they can use a channel, they already use (according to Entrepreneur.com). HelloBox adds an omnichannel contact widget to every single page of your website. To reach the most people as effectively as possible, HelloBox provides a wide range of communication channels to let visitors choose the medium they feel most comfortable with. Our mission is it to make it easier for your website visitors to get the help they want and need. All your socials in one omni-channel contact widget. Available channels: WhatsApp Facebook Messenger Twitter DM & more..
Xenioo is a professional chatbot platform for building intelligent and multi-channel virtual assistant. Xenioo supports publishing on the following channels: Web Site, Facebook Messenger, Telegram, Whatsapp, Amazon Alexa, Google Assistant, Phone, and Slack. With Xenioo you can create a super bot and bring it to life on multiple platforms with just one simple click. Xenioo provides a simple, flat scalable plan subscription. Xenioo is a professional chatbot platform for building intelligent and multi-channel virtual assistant.
MobileMonkey helps businesses connect with future customers on Messenger using Facebook chatbots to nurture and qualify leads, convert and retain customers. It's the fastest-growing free Facebook Messenger marketing platform with tools to automate chat conversations, design conversion funnels, run interactive Facebook Ads and integrate with other business applications. MobileMonkey helps businesses connect with leads on Messenger using Facebook chatbots to nurture, qualify, convert & retain customers.
ApexChat has been providing a complete Live Chat solution for businesses since 2008. Over 8,000 businesses rely on ApexChat today. Unlike most Live Chat providers ApexChat not only offers software, but industry trained Live Chat operators behind the software. Our objective is to boost web lead conversions. ApexChat's customizable chat solution uses live agents who are active 24/7 to convert your website traffic into leads.
iAdvize is a conversational platform that allows more than 2,000 brands in 100 countries to bring a profitable human touch to the digital experience at scale, using a blend of human touch and artificial intelligence. We connect customers with experts available 24/7 via messaging. iAdvize is a Gartner Cool Vendor certified platform that generates value for brands such as Disney, TUI, LOral, Nespresso. In 2019, a Forrester study proved that a 64% ROI can be achieved. iAdvize is a conversational platform that brings a profitable human touch to the digital experience at scale.
ngDesk is a complete and completely free help desk software for every step of the customer service life cycle. With features ranging from instant alerts to ticket management, live chat, and real time data--all free for unlimited users--ngDesk aims to fill the gaps in current help desk software. Plus we're always adding new features, like AI and Machine Learning coming to an ngDesk near you in 2018! ngDesk is the next generation of free and complete help desk software.

door Boomtown Network

4,4/5 (11 reviews)
Bekijk profiel
Boomtown provides an easy to install, white-labeled chat bot that provides your customers the ability to proactively assist themselves. Our managed learning system serves up the information customers need when they want it along with the ability to connect with your support staff as needed. Quick, easy, effective and powerful. Welcome to Boomtown's chatbot support Boomtown makes it simple to sell, activate and service your customers while lowering your customer support costs through our platform.
Jumplead is inbound marketing automation software for people who want to work smarter with their online marketing, but don't want the cost and complexity of most inbound and marketing automation systems. We aim to provide practical tools and a community to support the creation of better, more effective marketing. Convert more visitors to customers with prospect identification, chat, landing pages, email marketing and automations.

door VietnamBiz

5/5 (10 reviews)
Bekijk profiel
Subiz live chat is a powerful communication channel which provide a live chat widget integrated into website platform. It helps to overcome many drawbacks of hotline and email as supporter can answer directly any requirement of website visitors in real-time. An on-site live chat tool make your passive website become a real store with the impact of human touch in real-time
DontGo isn't another live chat. DontGo is an artificial intelligence chat software that increases leads! DontGo senses when a website visitor is disengaging & launches a chat window to initiate a conversation. Our AI chat responds to questions 24x7x365, in real-time, & guides visitors to click or call. DontGo feels like a real person but doesn't require any staffing. DontGo programs, optimizes & compiles weekly status reports to continuously improve results. Sign up for a 30-day free trial! DontGo's patented technology reinvents Chat by utilizing AI to solve how companies convert their web visitors into customers.
Paldesk is een livechat-software die je helpt om je websiteklanten te converteren. Het is perfect voor zowel marketing- als verkoopactiviteiten en verbindt meerdere kanalen met één dashboard. Vanuit het dashboard is het eenvoudig om al je realtime gesprekken bij te houden en eenvoudig via e-mail op te volgen. Met flexibiliteit en een dynamische app-interface onderscheidt deze oplossing zich als aanpasbaar en klantgericht wanneer je dat het meest nodig hebt. Probeer het nu, het is voor altijd gratis. Livechat-software waarmee bedrijven en teams klantgesprekken kunnen volgen vanuit één interface en via meerdere kanalen.

door IntelliTicks Technologies

4,4/5 (10 reviews)
Bekijk profiel
IntelliTicks is an AI-powered Live Chat platform for Sales (with human fallback). It helps businesses get 2X more leads by being 70% more online than traditional LiveChat. Using AI, IntelliTicks proactively engages each & every visitor in a personalized dialogue with relevant trigger messages. When the visitor engages, it gathers lead information and details about their requirements. If the visitor is identified as a HOT opportunity, the sales team is alerted so that they can take over the chat. AI-powered Live Chat Platform to generate 2X more leads using personalized conversations with a human fallback option.
Insent is a human first B2B Conversational Marketing platform that enables marketers to deliver red carpet experience to high-value/ABM prospects. Insent identifies the prospects before they sign up on the contact form and depending upon their engagement, alerts the sales team for proactive outreach. Insent bot assists the sales teams in lead acceleration thereby increasing the lead capture by 2 to 3.5X. Conversational marketing solution that helps you convert more MQL to opportunity by aligning sales and marketing teams.

door CuteSoft Components

4,4/5 (8 reviews)
Bekijk profiel
My LiveChat is a simple, clean, fast and most user-friendly live chat solution. Seeking a solution to close more sales online? Want to improve your customer satisfaction? My LiveChat is right for you. Simple, clean, fast and most user-friendly live chat solution.
Bekijk profiel
Set of website widgets managed from a single control panel: surveys, opt-in forms, live chats, contact forms, promotions, follow and share widgets. GetSiteControl widgets are customizable, any of them can be made into a bar, a popup window, a panel or a button. And they are easy to match to the overall look and feel of the website, as the service will analyse the site's color scheme and offer the most suitable color options. Set of website widgets managed from a single dashboard: surveys, opt-in forms, live chats, contact forms, popups. bars and buttons.
Verloop is a conversational sales and marketing platform built with an automation-first approach. Smart bot-workflows ensure that your teams are spending time on calling and closing, as opposed to the dull and draining lead enrichment. Verloop uses Machine Learning to surface your best leads, attach lead hotness score to users even before they ping you. With an easy to use drag and drop interface, you can train your bot, answer FAQs, generate leads and connect them to right sales rep. Cloud-based conversational marketing and sales platform that assists firms with fetching APIs and analyzing sentiment.

Kopersgids voor Live chat software

Wat is live chat software?

Live chat software vergroot de klantenondersteuning, leadgeneratie en klantenbetrokkenheid door bedrijven in staat te stellen in realtime met klanten te communiceren via een chatgebaseerde gespreks-UI (user-interface).

Er zijn twee soorten live chat systemen:

  • Widgets: gespreksinterfaces die kunnen worden geïntegreerd in bestaande websites.
  • Standalone-oplossingen: softwareoplossingen die een breder scala aan functies omvatten, zoals het volgen van interacties en het bijhouden van responsratio's en conversiepercentages.

De voordelen van live chat programma's

  • Verbeterde verkoopconversies: live chat software versnelt het verkoopproces doordat vragen van klanten met betrekking tot een product of dienst in realtime worden behandeld, wat zich vertaalt in een snellere afrekening en een hoger verkoopvolume.
  • Lagere kosten voor klantenondersteuning: traditionele methoden van klantenondersteuning via telefoon en e-mail blijken vaak duur en inefficiënt, omdat vertegenwoordigers slechts één klantvraag per keer kunnen behandelen. Live chat programma's stellen vertegenwoordigers in staat om te reageren op meerdere vragen tegelijk.
  • Inspiratie voor nieuwe producten en diensten: in dit tijdperk van hevige concurrentie en veranderende behoeften van klanten, moeten kleine bedrijven voortdurend nieuwe innovaties, ideeën en verbeterpunten in de gaten houden. Een live chat programma biedt bedrijven een logboek met vragen, klachten, verzoeken en suggesties van klanten, dat geanalyseerd kan worden om op nieuwe ideeën voor hun producten en diensten te komen.

Algemene functies van live chat software

  • Aangepaste branding: het in staat stellen van gebruikers om business branding in te bedden in de chat-interface door het aanpassen van verschillende items, zoals pop-ups en een chat-knop.
  • Realtime chat: het mogelijk maken van realtime chatsessies tussen vertegenwoordigers en klanten.
  • Offline formulier: het vastleggen van vragen op de chat-interface als een klant buiten kantooruren contact wil opnemen. Deze vragen worden voor follow-up doorgestuurd naar de inboxen van de vertegenwoordigers.
  • Proactieve chat: het in staat stellen van agenten om chatsessies met online klanten te initiëren via een regelgebaseerde engine die vertegenwoordigers waarschuwt als een online klant hulp nodig heeft.
  • Doorsturen/routering: het doorsturen van een klantvraag naar andere beschikbare vertegenwoordigers als de oorspronkelijke vertegenwoordiger niet in staat is om binnen een bepaalde tijd te reageren.

Overwegingen bij de aankoop van een live chat programma

  • Mobiel-responsieve interface: om optimaal gebruik te maken van een live chat programma voor verkoop en klantenondersteuning, kunnen bedrijven het zich niet veroorloven om de klanten die smartphones gebruiken te missen. Zonder een mobiel-responsieve interface, moeten klanten hun laptop of desktop gebruiken om toegang te krijgen tot de live chat-ondersteuning.
  • Externe integraties: kleine bedrijven maken gebruik van een aantal klantgerichte oplossingen op het gebied van verkoop, CRM, marketing en klantenondersteuning. Aangezien bij elk van deze oplossingen sprake is van interactie met de klant, kan de integratie van live chat software helpen om de betrokkenheid bij elk van deze oplossingen te verbeteren. Een e-mailmarketingintegratie met live chat software stelt gebruikers bijvoorbeeld in staat om een live chat-knop in de body van de e-mail in te bouwen, waardoor mensen direct vanuit de e-mail een sms-gesprek kunnen starten. Ook stelt integratie van live chat software met een content management systeem gebruikers in staat om een live chat-knop toe te voegen aan hun website.
  • Bedrijven zijn op zoek naar nieuwe manieren om de prestaties van vertegenwoordigers te monitoren: vertegenwoordigers die contact hebben met klanten zijn de hoeksteen van klantgerichte teams. Daarom zijn bedrijven op zoek naar nieuwe en effectievere methoden om de prestaties van vertegenwoordigers te meten. Volgens een Capterra-rapport over trends op het gebied van klantenservice, bewegen bedrijven in de richting van "draagbare beoordelingen van klantenservicevertegenwoordigers". Kleine bedrijven dienen producten te evalueren die analytische functies bevatten die specifiek zijn voor de prestaties van agenten.
  • Chatbot integratie met live chat software is de volgende grote ontwikkeling: chatbots zijn gespreksinterfaces die zijn gebouwd op platforms voor machine learning en kunstmatige intelligentie. Live chat software, wanneer geïntegreerd met chatbot, stelt gebruikers in staat om basisvragen van klanten te beantwoorden zonder tussenkomst van een live chatagent, waardoor de beschikbaarheid wordt verbeterd en de kosten worden verminderd.