422 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Neem 24/7 contact op met je bezoekers en klanten, live of via berichtgeving met de uniforme intelligente oplossing voor klantrelaties. Meer informatie over Target First
Target First identificeert je bezoekers met een hoog potentieel en stelt je in staat om 24/7 op het juiste moment in gesprek te gaan via het juiste kanaal door middel van klikken om te chatten, terugbellen via het web, chatbot, berichten, push marketing of het maken van een afspraak. Dankzij de behavioral targeting-engine praat je alleen met bezoekers die interessant voor je zijn. Target First is een Frans bedrijf op menselijke schaal dat zijn klanten grote flexibiliteit en beschikbaarheid biedt. Meer informatie over Target First
Target First identificeert je bezoekers met een hoog potentieel en stelt je in staat om 24/7 op het juiste moment in gesprek te gaan via het juiste kanaal door middel van klikken om te chatten, terugbe...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice! Meer informatie over LiveChat
Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven. LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenkomen. Win de harten van je klanten met geweldige klantenservice via LiveChat - sluit je aan bij meer dan 26.000 bedrijven uit meer dan 150 landen en probeer LiveChat nu! Meer informatie over LiveChat
Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven. LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenko...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven. Meer informatie over HelpCrunch
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen. HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere online bedrijven. Met HelpCrunch kun je meer leads verkrijgen en converteren en je klanten beter ondersteunen. Meer informatie over HelpCrunch
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen. HelpCrunch is o...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Alles-in-één platform voor klantenondersteuning en berichten. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Meer informatie over CommBox
CommBox is een alles-in-één platform voor klantenondersteuning en berichten. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Als een volledig open, op maat gemaakt en veilig platform kun je met CommBox naadloze omnichannel-communicatie uitvoeren tussen marketing, verkoop, IT, klantenondersteuning en je klanten, altijd en overal, waar het het beste uitkomt, via bots, e-mail, chat, video, spraak, sms, sociale media en andere digitale kanalen. Meer informatie over CommBox
CommBox is een alles-in-één platform voor klantenondersteuning en berichten. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Als een volledig open, op maat gemaakt e...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
ChatBot biedt bedrijven een eenvoudige manier om zonder codering interactieve conversatiechatbots te ontwerpen, schrijven en implementeren. Meer informatie over Chatbot
ChatBot biedt het beste botplatform voor het ontwerpen, creëren en inzetten van conversatie-chatbots om met klanten te praten en informatie aan gebruikers te verstrekken. Met ondersteuning voor een integratieproces via één klik met Facebook Messenger en een reeks andere diensten kun je in een mum van tijd krachtige en intelligente bots uitvoeren. Met ChatBot kunnen entiteiten worden gebruikt en conversatiescenario's worden gecreëerd, en het gebruikt natuurlijke leerprocessen en machine learning om voor klanten een mensachtige ervaring te ontwikkelen. Meer informatie over Chatbot
ChatBot biedt het beste botplatform voor het ontwerpen, creëren en inzetten van conversatie-chatbots om met klanten te praten en informatie aan gebruikers te verstrekken. Met ondersteuning voor een int...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Implementeer moeiteloos een chatbot/voicebot op een communicatiekanaal zonder te hoeven coderen, maak verbinding met je favoriete software en gebruik de beste NLP. Meer informatie over Ideta
Met Ideta kunnen bedrijven zonder enige codering hun eigen chatbot/voicebot ontwikkelen. Je kunt je bot inzetten op verschillende communicatiekanalen zoals je bestemmingspagina, Facebook Messenger, een telefoonnummer (Twilio...), Slack, Microsoft Teams enz. Je kunt zonder enige codering via API verbinding maken met alle software. Je kunt zonder enige codering de beste natuurlijke taalverwerkingstools gebruiken (bijv. Dialogflow, Luis, Watson) en moeiteloos overschakelen van de ene naar de andere. Meer informatie over Ideta
Met Ideta kunnen bedrijven zonder enige codering hun eigen chatbot/voicebot ontwikkelen. Je kunt je bot inzetten op verschillende communicatiekanalen zoals je bestemmingspagina, Facebook Messenger, ee...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Everyday Toolkit voor Slack is een verzameling tijdbesparende productiviteits-micro-apps om algemene universele taken in Slack uit te voeren. Meer informatie over Everyday Toolkit
Everyday Toolkit voor Slack is een verzameling tijdbesparende productiviteitsapps om algemene universele taken in Slack uit te voeren. Waarom zou je overschakelen naar een browser als je in Slack kunt blijven? Vinden: zoek woorddefinities en synoniemen op en vind en deel Google-afbeeldingen, royaltyvrije afbeeldingen en gifs. Berekenen: rekenmachines en omzetters voor valuta's, statistieken, percentages en tijdzones, en woord- en tekentellers. Genereren: tools om veilige wachtwoorden, tijdelijke tekst en willekeurige cijfers en woorden te maken. Meer informatie over Everyday Toolkit
Everyday Toolkit voor Slack is een verzameling tijdbesparende productiviteitsapps om algemene universele taken in Slack uit te voeren. Waarom zou je overschakelen naar een browser als je in Slack kunt ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
REVE Chat is een multi-channel live chat-software die klanten directe hulp biedt voor betere verkoop en ondersteuning. Meer informatie over REVE Chat
REVE Chat is een multi-channel cloudgebaseerde live chat-software die directe hulp biedt aan je websitebezoekers voor betere klantenservice en verhoogde verkoopconversies. Bedrijven kunnen via één enkel platform direct met hun klanten communiceren op verschillende kanalen, zoals live chat via de website, spraak-/videochat, Facebook Messenger, Viber, mobiele apps (Android, iOS). REVE Chat heeft ook geavanceerde functies zoals schermdeling en co-browsen, afdelingsbeheer en automatische triggers. Meer informatie over REVE Chat
REVE Chat is een multi-channel cloudgebaseerde live chat-software die directe hulp biedt aan je websitebezoekers voor betere klantenservice en verhoogde verkoopconversies. Bedrijven kunnen via één enke...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Met BOTNATION.AI verbeter jij je zakelijke werkzaamheden en klantbetrokkenheid met chatbot en gespreksmarketing. Meer informatie over BOTNATION AI
Marketinggericht en zelfbediening. Maak binnen enkele minuten je eerste Chatbot: ergonomische interface, zonder coderegel, slepen en neerzetten, kopiëren/plakken, native A-/B-testen, collaboratieve modus, real-time testen, etc. BOTNATION HELPT JE MET +300 HELPTUTORIALS ONLINE, interactieve gidsen, video's, voorbeelden, contextuele hulp en online experts. Een ergonomisch platform, interactieve tutorials, sjablonen, online help, verklarende video's, etc. Alles wordt gedaan om het maken van je chatbot te vereenvoudigen. Meer informatie over BOTNATION AI
Marketinggericht en zelfbediening. Maak binnen enkele minuten je eerste Chatbot: ergonomische interface, zonder coderegel, slepen en neerzetten, kopiëren/plakken, native A-/B-testen, collaboratieve mod...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website. Meer informatie over Smartsupp
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechatprogramma's, met 284.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechatprogramma's, met...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokk...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewe...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
Gorgias is een klantenservice en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Bekijk verzoeken voor klantenondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en sociale media op één plek. Bewerk/restitueer bestellingen, annuleer abonnementen, ken loyaliteitspunten toe en meer, alles met één klik. Gebruik sjablonen, automatisering, regels en macro's om de ondersteuningstijd te verkorten. Je ondersteuningsteam zal productiever zijn en je klanten zullen er dol op zijn. Krijg vandaag nog een demo om te zien hoe het werkt. Meer informatie over Gorgias
Gorgias is een klantenservice en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Bekijk verzoeken voor klantenondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en sociale media op één plek...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevred...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
ProProfs Chat helpt je om klanten proactieve ondersteuning te bieden, hun betrokkenheid te vergroten, leads vast te leggen, kansen voor upsell vast te stellen en meer. Meer informatie over ProProfs Chat
ProProfs Chat is online livechat-software waarmee bedrijven hun klanten onmiddellijke ondersteuning kunnen bieden en contact kunnen leggen met hun websitebezoekers. Met behulp van ProProfs Chat kan je ondersteuningsteam problemen sneller oplossen, snel antwoord geven op vragen over je producten en diensten en je klanten verzekeren dat de ondersteuning klaar staat zodra het nodig is. ProProfs Chat helpt je ondersteuningsteams het aantal tickets te verminderen, de responstijd en tevredenheid van klanten te verbeteren en uiteindelijk de omzet en het rendement te verhogen. Meer informatie over ProProfs Chat
ProProfs Chat is online livechat-software waarmee bedrijven hun klanten onmiddellijke ondersteuning kunnen bieden en contact kunnen leggen met hun websitebezoekers. Met behulp van ProProfs Chat kan je ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyc...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand. Meer informatie over UseResponse
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd. Meer informatie over UseResponse
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvo...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, Whats...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Prototype en ontwerp van IVR-, chatbot- en spraakassistentervaringen via meerdere kanalen: Alexa, Whatsapp, Twitter en meer. Meer informatie over Botmock
Teams bij bedrijven van elke omvang gebruiken Botmock om snel prototypen te maken en gesprekservaringen te ontwerpen via meerdere kanalen voor chatbots, IVR en stemassistenten. Concentreer je op het ontwerpen van gesprekken voor je chatbot en maak je geen zorgen meer over de complexiteit van platformspecifieke beperkingen, instant previews en teamsamenwerking. Gebruik de naadloze overdracht van ontwerp tot ontwikkeling. Meer informatie over Botmock
Teams bij bedrijven van elke omvang gebruiken Botmock om snel prototypen te maken en gesprekservaringen te ontwerpen via meerdere kanalen voor chatbots, IVR en stemassistenten. Concentreer je op het on...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Userbot is an AI Chatbot Builder that helps you manage your online conversations through automatic, instant and personalized responses. Meer informatie over Userbot
Userbot is not just a simple chatbot builder, its Artificial Intelligence engine based on NLP helps you to automate most of online conversations. The Artificial Intelligence is capable of recognizing the meaning, understanding the context and gathering information to automatically and correctly reply all messages. Installation is very quickly, it takes only 5 minutes and no code is required. The user can choose between different templates or create a bot from scratch. Easy, fast and code free. Meer informatie over Userbot
Userbot is not just a simple chatbot builder, its Artificial Intelligence engine based on NLP helps you to automate most of online conversations. The Artificial Intelligence is capable of recognizing t...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn. Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard. Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je. Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepe...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je mo...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Olark Live Chat is de gemakkelijkste manier om de klanten die je website bezoeken aan te spreken. Voeg een chatwidget van Olark toe aan je site om meer klanten te helpen en meer verkopen te sluiten. Olark kan worden geïntegreerd met een aantal CRM-, e-commerce- en helpdeskplatforms om je te voorzien van robuuste gegevens en krachtige klantinzichten.
Olark Live Chat is de gemakkelijkste manier om de klanten die je website bezoeken aan te spreken. Voeg een chatwidget van Olark toe aan je site om meer klanten te helpen en meer verkopen te sluiten. Ol...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen.
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen. Chatra verwelkomt potentiële kopers met de gezichten van je team en nodigt uit om in contact te komen via vriendelijke, gerichte automatische berichten. Het is veel gemakkelijker voor hen om je een snel chatbericht te sturen dan om een formele, saaie e-mail te verzenden vanaf een contactpagina. Reageer vanaf het medewerkersdashboard in je browser, desktop-app of mobiele app, en het systeem levert je bericht af.
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen. Chatra verwelkomt potentiële kopers met de gezichten van je team en nodi...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en ma...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebrui...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware.
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware. Gebruik Pure Chat gedurende het gehele klanttraject om informatie met bezoekers te delen, leads te genereren en een uitzonderlijke klantenservice te leveren om de verkoop te verhogen en de tevredenheid te verbeteren. Er is nu een 100% gratis abonnement beschikbaar met een onbeperkt aantal gebruikers en chats voor maximaal 3 websites. Waar wacht je nog op? Meld je aan en begin vandaag nog met chatten.
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware. Gebruik Pure Chat gedurende het gehele klanttraject om inf...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten. Kies ervoor om lokaal te implementeren, in je privécloudaccount of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing.
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergader...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses....
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Tidio combineert livechat en chatbots in één tool om je omzet en klantenservice te verhogen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tegelijkertijd voor een boost in verkoop en tevredenheid door bezoekers in realtime betrokken te maken. Bovendien is dit product mobiel beschikbaar met iOS- en Android-functies om je klantgesprekken op alle apparaten vloeiend te laten verlopen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tege...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communic...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelend...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie. Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is ee...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
SnapEngage is een speciale chatoplossing voor grote ondernemingen waarmee verkoop- en klantenserviceteams leads kunnen overhalen en klanten erbij kunnen betrekken.
Stimuleer bewezen resultaten voor je bedrijf met SnapEngage. Deze speciale chatoplossing voor grote ondernemingen verhoogt het succespercentage van websites en verbetert de klanttevredenheid voor verkoop- en klantenserviceteams. SnapEngage voldoet aan geavanceerde beveiligings- en privacyvereisten en biedt omnichannel-mogelijkheden en native integraties met populaire CRM's en helpdesks. Dit platform streeft naar succes op lange termijn met bekroonde klantenondersteuning, professionele diensten en persoonlijke training.
Stimuleer bewezen resultaten voor je bedrijf met SnapEngage. Deze speciale chatoplossing voor grote ondernemingen verhoogt het succespercentage van websites en verbetert de klanttevredenheid voor verko...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden

Kopersgids voor Live chat software

Wat is live chat software?

Live chat software vergroot de klantenondersteuning, leadgeneratie en klantenbetrokkenheid door bedrijven in staat te stellen in realtime met klanten te communiceren via een chatgebaseerde gespreks-UI (user-interface).

Er zijn twee soorten live chat systemen:

  • Widgets: gespreksinterfaces die kunnen worden geïntegreerd in bestaande websites.
  • Standalone-oplossingen: softwareoplossingen die een breder scala aan functies omvatten, zoals het volgen van interacties en het bijhouden van responsratio's en conversiepercentages.

De voordelen van live chat programma's

  • Verbeterde verkoopconversies: live chat software versnelt het verkoopproces doordat vragen van klanten met betrekking tot een product of dienst in realtime worden behandeld, wat zich vertaalt in een snellere afrekening en een hoger verkoopvolume.
  • Lagere kosten voor klantenondersteuning: traditionele methoden van klantenondersteuning via telefoon en e-mail blijken vaak duur en inefficiënt, omdat vertegenwoordigers slechts één klantvraag per keer kunnen behandelen. Live chat programma's stellen vertegenwoordigers in staat om te reageren op meerdere vragen tegelijk.
  • Inspiratie voor nieuwe producten en diensten: in dit tijdperk van hevige concurrentie en veranderende behoeften van klanten, moeten kleine bedrijven voortdurend nieuwe innovaties, ideeën en verbeterpunten in de gaten houden. Een live chat programma biedt bedrijven een logboek met vragen, klachten, verzoeken en suggesties van klanten, dat geanalyseerd kan worden om op nieuwe ideeën voor hun producten en diensten te komen.

Algemene functies van live chat software

  • Aangepaste branding: het in staat stellen van gebruikers om business branding in te bedden in de chat-interface door het aanpassen van verschillende items, zoals pop-ups en een chat-knop.
  • Realtime chat: het mogelijk maken van realtime chatsessies tussen vertegenwoordigers en klanten.
  • Offline formulier: het vastleggen van vragen op de chat-interface als een klant buiten kantooruren contact wil opnemen. Deze vragen worden voor follow-up doorgestuurd naar de inboxen van de vertegenwoordigers.
  • Proactieve chat: het in staat stellen van agenten om chatsessies met online klanten te initiëren via een regelgebaseerde engine die vertegenwoordigers waarschuwt als een online klant hulp nodig heeft.
  • Doorsturen/routering: het doorsturen van een klantvraag naar andere beschikbare vertegenwoordigers als de oorspronkelijke vertegenwoordiger niet in staat is om binnen een bepaalde tijd te reageren.

Overwegingen bij de aankoop van een live chat programma

  • Mobiel-responsieve interface: om optimaal gebruik te maken van een live chat programma voor verkoop en klantenondersteuning, kunnen bedrijven het zich niet veroorloven om de klanten die smartphones gebruiken te missen. Zonder een mobiel-responsieve interface, moeten klanten hun laptop of desktop gebruiken om toegang te krijgen tot de live chat-ondersteuning.
  • Externe integraties: kleine bedrijven maken gebruik van een aantal klantgerichte oplossingen op het gebied van verkoop, CRM, marketing en klantenondersteuning. Aangezien bij elk van deze oplossingen sprake is van interactie met de klant, kan de integratie van live chat software helpen om de betrokkenheid bij elk van deze oplossingen te verbeteren. Een e-mailmarketingintegratie met live chat software stelt gebruikers bijvoorbeeld in staat om een live chat-knop in de body van de e-mail in te bouwen, waardoor mensen direct vanuit de e-mail een sms-gesprek kunnen starten. Ook stelt integratie van live chat software met een content management systeem gebruikers in staat om een live chat-knop toe te voegen aan hun website.
  • Bedrijven zijn op zoek naar nieuwe manieren om de prestaties van vertegenwoordigers te monitoren: vertegenwoordigers die contact hebben met klanten zijn de hoeksteen van klantgerichte teams. Daarom zijn bedrijven op zoek naar nieuwe en effectievere methoden om de prestaties van vertegenwoordigers te meten. Volgens een Capterra-rapport over trends op het gebied van klantenservice, bewegen bedrijven in de richting van "draagbare beoordelingen van klantenservicevertegenwoordigers". Kleine bedrijven dienen producten te evalueren die analytische functies bevatten die specifiek zijn voor de prestaties van agenten.
  • Chatbot integratie met live chat software is de volgende grote ontwikkeling: chatbots zijn gespreksinterfaces die zijn gebouwd op platforms voor machine learning en kunstmatige intelligentie. Live chat software, wanneer geïntegreerd met chatbot, stelt gebruikers in staat om basisvragen van klanten te beantwoorden zonder tussenkomst van een live chatagent, waardoor de beschikbaarheid wordt verbeterd en de kosten worden verminderd.