Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Werkorder software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
133 resultaten
België Lokaal product
Volg de prestaties van uw faciliteit op met uiterst configureerbare standaardsoftware voor werkbonnen waarmee u naadloos workflows op verschillende touchpoints beheert. Meer informatie over Spacewell
Software voor correctief onderhoud en incident management. Definieer werkbontypes met hun eigen workflow en status. Wijs resources correct toe op basis van vaardigheden en beschikbaarheid. Beheer prestaties en SLA’s met realtime- en historische dashboards. Planningsborden: eén overzicht met werkbonnen, interactieve planningsschema’s en resourcetoewijzing op basis van competenties. Mobiele werkbon app: beheer werkbonnen efficiënt onderweg en registreer de bestede tijd en gebruikte materialen. SLA-monitoring: beheer en verbeter de kwaliteit van uitbestede onderhoudsactiviteiten met dashboards. Configureerbare workflows. Voor bedrijven 500+ Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Voor meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Meer dan 5 gebruikers. Een flexibele en configureerbare oplossing voor het beheer van je operationele activiteiten en/of service na verkoop. Met Daxium-Air centraliseer je je wagenpark en de apparatuur van je klanten op één enkel platform en organiseer je de operationele activiteiten van je team. Neem de juiste beslissingen voor jou en je klanten. ► planning; ► gedigitaliseerde vouchers voor operationele activiteiten; ► installatie-/controlerapporten; ► in kaart brengen van klanten; ► voorraden; ► opslagplaats-/itembeheer; ► offertes en inkooporders. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
De werkordersoftware van eMaint helpt organisaties bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van onderhoudskosten met een configureerbare interface. Meer informatie over eMaint CMMS
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen. Het werkorder-managementsysteem van eMaint biedt tientallen functies en tools waarmee je verder kunt gaan dan alleen het beheren van werk. eMaint kan op maat worden gemaakt om te voldoen aan de exacte specificaties van elke onderhoudsafdeling en is toegankelijk vanaf meerdere locaties in meerdere talen vanaf elk browsergebaseerd apparaat. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor werkorders. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Helpt kleine buitendienstbedrijven om werkorders te creëren via een mobiele app voor Android en IOS. Meer informatie over Repair-CRM
Mobiel beheer van werkorders waardoor kleine buitendienstbedrijven papierloos kunnen functioneren op Android en IOS. Verhoog je omzet met regelmatiger onderhoud. Innovatieve mobiele apps voor je technici. Plan klussen in en volg je onderhoudstaken terwijl je onderweg bent. Meer informatie over Repair-CRM

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
België Lokaal product
Goede buitendienst begint met een goede voorbereiding van de werkorder. Van aanvraag tot voltooiing: alles in één oplossing. Meer informatie over Odyssee Field Service
Software voor buitendienstbeheer - voor de planning en uitvoering van technische buitendienst. Veel bedrijven wereldwijd vertrouwen op deze serviceoplossing waarmee je serviceteam efficiënter kan werken en geweldige service kan bieden. Beheer klanten en installaties, plan werkorders en bied je technici een intelligente tool om ze uit te voeren. Via de service-app hebben je technici altijd toegang tot de informatie die ze nodig hebben, kunnen ze hun werk registreren en hoogwaardige servicerapporten genereren. Meer informatie over Odyssee Field Service

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt voor werkorders met aangepaste aanvraagformulieren, urenregistratie, Kanbanborden en meer.
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je werkorders met behulp van aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, prestatierapporten, middelenbeheer en gedeelde workflows, allemaal op één plek. Versnel je werkorders dankzij de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de werkstromen van je team aan om bij elke stap de voortgang te delen en verhoog het aantal tijdige leveringen met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Software voor werkorders voor het beheer van middelen, inventaris, onderhoud en werkorders. Snelle toepassing met gratis proefversie.
Deze toonaangevende software voor werkorders helpt je in het bijhouden van onderhoudskosten, het plannen van eenmalige en terugkerende diensten, het beheren van serviceleveranciers en het aanpassen van onderhoudswaarschuwingen voor meer controle. Gebruik de mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en servicetickets te beheren waar je ook bent. Werkorderbeheer, goederentracering en grondige servicerapporten maken dit de ideale software voor onderhoudsbeheer, zowel voor correctief als preventief onderhoud. Integratie met RFID en Zendesk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Cloudgebaseerd werkordersysteem dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het door UpKeep ontwikkelde beheersysteem voor werkorders is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Pas taken aan op de behoeften van de werkorder. Verzamel locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten via de mobiele toestellen van je werknemers.
Verizon Connect Work helpt je je bedrijf efficiënter te beheren. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Verzamel relevante informatie in het veld, zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Beheer je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Haal meer opdrachten binnen, word sneller betaald en maak indruk op je klanten met mHelpDesk, de alles-in-één-oplossing voor je bedrijf.
Tijd om alles beter te organiseren! De oplossingen voor werkorderbeheer van mHelpDesk helpen je om meer opdrachten binnen te halen, je bedrijf op orde te brengen en indruk te maken op je klanten. Eén gebruiksvriendelijke en betaalbare softwareoplossing om je te helpen je werkorders te beheren, van het kantoor tot in het veld. Beheer je werkorders end-to-end met planning, dispatch, facturering, voorraadbeheer, uitbetaling en alles daartussenin. De interne productexperts zorgen ervoor dat je vandaag nog aan de slag kunt. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven met een buitendienst om hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Fiix kan moeiteloos werkorders beheren.
Werkordersysteem voor onderhoudswerkzaamheden op bedrijfsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Ervaar moeiteloos beheer van werkorders en onderhoud zonder beperkingen met Fiix, het cloudgebaseerde CMMS dat teams helpt bij het plannen, volgen en organiseren van onderhoud. Dankzij de ervaring van Fiix kunnen technici werkorders overal openen, bijwerken en sluiten, zowel via desktop als mobiel. Beheerders krijgen met Fiix toegang tot realtime inzichten via hun aangepaste dashboard. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders. Meer informatie over FieldEdge Flat Rate Mobile

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
De software voor werkorders van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in betekenisvolle resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor werkorders die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB
Kickserv, het platform voor huishoudelijke diensten, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw bedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
De software om je hele bedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
Met de software voor werkorders en buitendienst van FieldEdge kunnen HVAC- en loodgietersbedrijven werkorders onderweg op efficiënte wijze beheren. Verander de technische status, voeg materiaal toe, maak niet-factureerbare items aan, voeg fotobijlagen toe, maak aantekeningen bij werkorders en dat allemaal vanaf je mobiele apparaat. Met de alles-in-één software voor de buitendienst van FieldEdge kun je dispatchen, financiën bijhouden met QuickBooks, betalingen aannemen, serviceovereenkomsten verstrekken en nog veel meer. Meer informatie over FieldEdge

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor de buitendienst.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, routering en alle andere behoeften van het moderne buitendienstbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt. Meer informatie over Smart Service

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Mobiele werkorders die eenvoudig te beheren en eenvoudiger te gebruiken zijn. Maak directe distributie mogelijk met naadloze tweerichtingsintegratie.
ProntoForms is je professionele app-oplossing. Met de formulierontwerper met weinig code kun je soepele realtime mobiele workflows creëren. Stel je technici in het veld in staat om complexe werkzaamheden op betrouwbare wijze uit te voeren met mobiele werkorders die gemakkelijk te beheren en te gebruiken zijn. Naadloze tweerichtingsintegratie maakt directe distributie mogelijk, in het door jou gekozen formaat, naar en van je backoffice of cloudservice. Het is eenvoudig te implementeren zonder serviceonderbrekingen. Het is veilig en schaalbaar met elk bedrijfsproces. Meer informatie over ProntoForms

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor werkorderbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor werkorder- en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties.
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie wordt menselijker en mensen staan altijd op de eerste plaats. Organiseer een volledige inventaris van apparatuur. Beheer dagelijks preventief en correctief onderhoud met waarschuwingen. Hou onderhoudskosten onder controle. Volg alle onderhoudsgeschiedenis. Onderhoudsverzoeken Voorraadbeheer (reserveonderdelen) Meer informatie over ManWinWin

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over Asset Essentials

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Meer informatie over Maxpanda CMMS

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Service Fusion helpt dienstverlenende bedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen.
Service Fusion helpt dienstverlenende bedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor het beheren van werkorders is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers, uitgebreid bijhouden van klantgeschiedenis, naadloze integratie met de boekhouding en meer. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Genereer werkordersjablonen vanuit één formulier voordat je de werklocatie verlaat. Geen verbinding? Werk offline totdat je weer wifi hebt.
Zet je papieren werkbonnen om in dynamische digitale formulieren met GoCanvas, rechtstreeks vanaf je mobiele apparaat of tablet. Automatiseer de manier waarop je informatie verzamelt, verwerkt en analyseert die is gegenereerd tijdens je dagelijkse activiteiten. Elimineer verouderde processen door automatisch gegevens zoals materiaallijsten en klantinformatie in te vullen, ter plekke elektronische handtekeningen te verzamelen om goedkeuring te krijgen en taakinformatie rechtstreeks naar je werknemers in het veld te sturen om uitvaltijd te verminderen en de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van werkorders. Met ManagerPlus zul je nooit werkorders uit het oog verliezen.
ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van werkorders. Met ManagerPlus hoef je de onderhoudsschema's nooit uit het oog te verliezen en kun je ervoor zorgen dat je over de inventaris beschikt om je werkorders te voltooien. Welke activa je ook moet onderhouden, ManagerPlus biedt er ondersteuning voor. ManagerPlus is een op SaaS gebaseerd platform en is daarom overal toegankelijk via de mobiele app, met of zonder internettoegang. ManagerPlus is het werkorderplatform dat je nodig hebt om je onderhoud naar een hoger niveau te tillen. Meer informatie over ManagerPlus

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Tradify biedt software voor het beheer van taken en werkopdrachten, ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheer van taken en werkopdrachten, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over Tradify

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontworpen voor zowel de gezondheidszorg als seniorenhuisvesting.
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde, mobiele oplossing die je helpt bij het prioriteren, beheren en garanderen van de voltooiing van nalevingsgerelateerd onderhoud en meer. Met TheWorxHub kun je je verschillende bedrijfsactiviteiten efficiënter beheren, inclusief werkorders, bedrijfsmiddelen, nalevingstaken, preventief onderhoud, inventaris en huishoudelijke taken. Het bekroonde CMMS stelt meer dan 1600 organisaties in de gezondheidszorg en seniorenhuisvesting in staat om de naleving, communicatie en veiligheid te verbeteren, allemaal in één gebruiksvriendelijk systeem. Meer informatie over TheWorxHub

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Je kunt werkorders zodanig inplannen dat er automatisch herinneringsmeldingen voor toegewezen personen worden gegenereerd wanneer het tijd is om een dienst of taak uit te voeren.
Als je alleen maar een eenvoudige tool voor werkorders wilt, heeft NETfacilities wat je zoekt. Gebruikers kunnen via een beveiligde inlogportaal toegang tot het systeem krijgen en met slechts een paar klikken een verzoek indienen dat zal worden beoordeeld, goedgekeurd en toegewezen. Meldingen van statuswijzigingen houden de aanvrager steeds op de hoogte. Deze uitgebreide oplossing biedt geavanceerde functionaliteiten zoals het instellen van prioriteiten, aanpasbare goedkeuringswerkstromen, opdrachten voor individuele medewerkers, groepen of leveranciers, het bijhouden van uren en kosten en tientallen andere handige functionaliteiten. Meer informatie over NetFacilities

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met functies waarmee je werkorders efficiënt kunt beheren en de bedrijfsvoering kunt stroomlijnen.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die bedrijven helpt bij het stroomlijnen en beheren van werkorders. Automatiseer je proces om werkorders te maken en te verzenden, zodat je tijd kunt besparen en handmatige fouten in de gegevensinvoer kunt voorkomen. simPRO maakt het beheer van werkorders eenvoudig door het stroomlijnen van bedrijfsactiviteiten voor service-, project- en onderhoudsbedrijven. simPRO combineert werkorderbeheer met andere functies voor workflowbeheer in een uitgebreide bedrijfsoplossing. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
Ga mobiel met je bedrijf, beheer taken, verkoop, offertes, werkorders, onderhoud, terugkerende contracten, urenstaten, facturering en meer!
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en herhalingstaken beheren. Dankzij check-ins ter plaatse wordt urenregistratie gemakkelijk en bruikbaar voor facturering en urenstaten. De workflow is naadloos en stelt je bedrijf in staat zijn volledige activiteiten te beheren. Dankzij creditcardbetalingen ter plaatse en integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada) was het beheren van je activiteiten nog nooit zo eenvoudig. Meer informatie over ServiceBox

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken
De kant-en-klare app van StreetSmart bevat taken en formulieren, urenstaten, kilometerstand, GPS en klantenbinding voor 50-5000 mobiele medewerkers.
StreetSmart biedt kant-en-klare oplossingen voor mobiel personeelsbeheer voor 50-5000 mobiele werknemers. De complete prijzen zijn inclusief een onbeperkt aantal administratieve gebruikers en een veelzijdige app voor taakbeheer, mobiele formulieren, urenstaten, reiskostenvergoedingen, GPS-diensten en capaciteiten voor klantenbinding. Dit platform begrijpt hoe veldactiviteiten werken, omdat 10.000 bedrijven elke dag op deze oplossing vertrouwen om de productiviteit te verhogen, de operationele kosten te verlagen, de servicerisico's te verminderen en de klanttevredenheid te verbeteren. Meer informatie over StreetSmart

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken