Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software

Werkorder software

Werkorder software wordt vaak geleverd als een functie of een aanvulling op uitgebreidere softwaresystemen voor field service, buitendienstbeheer en onderhoudsbeheer. Er zijn echter ook toepassingen die op zichzelf staan. Werkorder software plant, volgt en rapporteert over serviceaanvragen, helpt technici naar opdrachten te sturen, achterstallige aanvragen op te sporen en de doorlooptijd en servicekwaliteit bij te houden. Sommige toepassingen maken ook facturering mogelijk voor specifieke werkorders. Dit soort software wordt gebruikt voor het automatiseren van werkopdrachten voor bouw- en wagenparkonderhoudsteams, alsook voor verschillende servicebedrijven.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Werkorder software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
146 resultaten
FieldBuddy is een cloud-oplossing om het uitvoeren van in- en externe servicewerkzaamheden te managen, van melding tot factuur. Meer informatie over FieldBuddy
FieldBuddy brengt het serviceproces onder controle, van melding tot facturatie. Geschikt voor binnen- en buitendienst. Workflows voor terugkerende werkzaamheden. Leest barcodes en QR-codes. Terugmelding van uren en spare parts op de tablet. Een pdf-factuur kan direct worden uitgeprint. Integreert met backoffice- en ERP-systemen. Enkele features: contracten, planning, technische documentatie en handleidingen, apparaathistorie, facturatie, materiaalbeheer met meerdere voorraadlocaties. Meer informatie over FieldBuddy

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
België Lokaal product
Volg de prestaties van uw faciliteit op met uiterst configureerbare standaardsoftware voor werkbonnen waarmee u naadloos workflows op verschillende touchpoints beheert. Meer informatie over Spacewell
Software voor correctief onderhoud en incident management. Definieer werkbontypes met hun eigen workflow en status. Wijs resources correct toe op basis van vaardigheden en beschikbaarheid. Beheer prestaties en SLA’s met realtime- en historische dashboards. Planningsborden: eén overzicht met werkbonnen, interactieve planningsschema’s en resourcetoewijzing op basis van competenties. Mobiele werkbon app: beheer werkbonnen efficiënt onderweg en registreer de bestede tijd en gebruikte materialen. SLA-monitoring: beheer en verbeter de kwaliteit van uitbestede onderhoudsactiviteiten met dashboards. Configureerbare workflows. Voor bedrijven 500+ Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer werkorders efficiënt met de software van Synchroteam. Gratis proefversie binnen < 1 min. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor werkorders. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Helpt kleine buitendienstbedrijven om werkorders te creëren via een mobiele app voor Android en IOS. Meer informatie over Repair-CRM
Mobiel beheer van werkorders waardoor kleine buitendienstbedrijven papierloos kunnen functioneren op Android en IOS. Verhoog je omzet met regelmatiger onderhoud. Innovatieve mobiele apps voor je technici. Plan klussen in en volg je onderhoudstaken terwijl je onderweg bent. Meer informatie over Repair-CRM

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Zorg ervoor dat reparaties en diensten efficiënt verlopen. Organiseer werkorders, optimaliseer onderhoudskosten, volg de status terwijl taken worden uitgevoerd. Meer informatie over Orderry
Orderry heeft een ingebouwde tool voor werkorderbeheer die routineactiviteiten met werkorders automatiseert. Prioriteer op efficiënte wijze, routeer serviceteams en krijg simpelweg meer taken gedaan in minder tijd. Wijzig en update bestelgegevens online, maak lijsten van materialen met behulp van streepjescodes, batching en serienummering. Krijg toegang tot nauwkeuriger gegevens voor analyses die tot nu toe niet beschikbaar waren. Houd interne en externe gebruikers op de hoogte terwijl taken worden uitgevoerd, verhoog de tijdige voltooiing en verbeter de klanttevredenheid. Meer informatie over Orderry

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
RemOnline is perfect voor servicebedrijven. Taakverwerking, mobiele apps voor technici en managers, analyses en rapportage met gemak. Meer informatie over RemOnline
Optimaliseer workflows en beheer effectief de reparaties en diensten. Organiseer alle aspecten van werkorders, inclusief servicebundeling, offertes, planning, voortgangscontrole, kostenbewaking en tijdige voltooiing. Krijg offertes in een oogwenk geaccepteerd via een webformulier. Houd de voorraad van locatie tot locatie bij. Verwerk veldtaken moeiteloos terwijl je onderweg bent. Centraliseer alle werkordergerelateerde informatie op één plek om de communicatie te verbeteren, de productiviteit te verhogen en een betere klantenservice te leveren. Meer informatie over RemOnline

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Voor meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Meer dan 5 gebruikers. Een flexibele en configureerbare oplossing voor het beheer van je operationele activiteiten en/of service na verkoop. Met Daxium-Air centraliseer je je wagenpark en de apparatuur van je klanten op één enkel platform en organiseer je de operationele activiteiten van je team. Neem de juiste beslissingen voor jou en je klanten. ► planning; ► gedigitaliseerde vouchers voor operationele activiteiten; ► installatie-/controlerapporten; ► in kaart brengen van klanten; ► voorraden; ► opslagplaats-/itembeheer; ► offertes en inkooporders. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt voor werkorders met aangepaste aanvraagformulieren, urenregistratie, Kanbanborden en meer.
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je werkorders met behulp van aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, prestatierapporten, middelenbeheer en gedeelde workflows, allemaal op één plek. Versnel je werkorders dankzij de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de werkstromen van je team aan om bij elke stap de voortgang te delen en verhoog het aantal tijdige leveringen met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Maak veilig e-teken formulieren en geniet van naadloze samenwerking en gegevensbescherming. Verbeter het werkorderproces met Jotform.
Transformeer werkorders met Jotform, ontworpen om elk aspect van de activiteiten te stroomlijnen. Het platform maakt het creëren, volgen en automatiseren van werkorders eenvoudig, elimineert vervelend papierwerk en verhoogt de productiviteit. Geniet van soepele teamsamenwerking met geïntegreerde werkruimten en robuuste beveiliging om de gegevens te beschermen. Omarm een digitale aanpak die workflows vereenvoudigt, de efficiëntie verbetert en de manier waarop werkorders verwerkt worden herdefinieert voor een meer flexibele en responsieve werking. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Software voor werkorders voor het beheer van middelen, inventaris, onderhoud en werkorders. Snelle toepassing met gratis proefversie.
Deze toonaangevende software voor werkorders helpt je in het bijhouden van onderhoudskosten, het plannen van eenmalige en terugkerende diensten, het beheren van serviceleveranciers en het aanpassen van onderhoudswaarschuwingen voor meer controle. Gebruik de mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en servicetickets te beheren waar je ook bent. Werkorderbeheer, goederentracering en grondige servicerapporten maken dit de ideale software voor onderhoudsbeheer, zowel voor correctief als preventief onderhoud. Integratie met RFID en Zendesk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZO

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal One

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerd werkordersysteem dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het door UpKeep ontwikkelde beheersysteem voor werkorders is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven met een buitendienst om hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Pas taken aan op de behoeften van de werkorder. Verzamel locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten via de mobiele toestellen van je werknemers.
Verizon Connect Work helpt je je bedrijf efficiënter te beheren. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Verzamel relevante informatie in het veld, zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Beheer je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Haal meer opdrachten binnen, word sneller betaald en maak indruk op je klanten met mHelpDesk, de alles-in-één-oplossing voor je bedrijf.
Tijd om alles beter te organiseren! De oplossingen voor werkorderbeheer van mHelpDesk helpen je om meer opdrachten binnen te halen, je bedrijf op orde te brengen en indruk te maken op je klanten. Eén gebruiksvriendelijke en betaalbare softwareoplossing om je te helpen je werkorders te beheren, van het kantoor tot in het veld. Beheer je werkorders end-to-end met planning, dispatch, facturering, voorraadbeheer, uitbetaling en alles daartussenin. De interne productexperts zorgen ervoor dat je vandaag nog aan de slag kunt. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Fiix kan moeiteloos werkorders beheren.
Werkordersysteem voor onderhoudswerkzaamheden op bedrijfsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Ervaar moeiteloos beheer van werkorders en onderhoud zonder beperkingen met Fiix, het cloudgebaseerde CMMS dat teams helpt bij het plannen, volgen en organiseren van onderhoud. Dankzij de ervaring van Fiix kunnen technici werkorders overal openen, bijwerken en sluiten, zowel via desktop als mobiel. Beheerders krijgen met Fiix toegang tot realtime inzichten via hun aangepaste dashboard. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Verzendbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer