263 resultaten
Waarom Capterra gratis is
De werkordersoftware van eMaint helpt organisaties bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van onderhoudskosten met een configureerbare interface. Meer informatie over eMaint CMMS
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen. Het werkorder-managementsysteem van eMaint biedt tientallen functies en tools waarmee je verder kunt gaan dan alleen het beheren van werk. eMaint kan op maat worden gemaakt om te voldoen aan de exacte specificaties van elke onderhoudsafdeling en is toegankelijk vanaf meerdere locaties in meerdere talen vanaf elk browsergebaseerd apparaat. Meer informatie over eMaint CMMS
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt voor werkorders met aangepaste aanvraagformulieren, urenregistratie, Kanbanborden en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je werkorders met behulp van aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, prestatierapporten, middelenbeheer en gedeelde workflows, allemaal op één plek. Versnel je werkorders met de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de werkstromen van je team aan om bij elke stap de voortgang te delen en verhoog het aantal tijdige leveringen met Wrike. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je werkorders met behulp van aangepaste aanvraagformulieren met automatische...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Zorg ervoor dat reparaties en diensten efficiënt verlopen. Organiseer werkorders, optimaliseer onderhoudskosten, volg de status terwijl taken worden uitgevoerd. Meer informatie over Orderry
Orderry heeft een ingebouwde tool voor werkorderbeheer die routineactiviteiten met werkorders automatiseert. Prioriteer op efficiënte wijze, routeer serviceteams en krijg simpelweg meer taken gedaan in minder tijd. Wijzig en update bestelgegevens online, maak lijsten van materialen met behulp van streepjescodes, batching en serienummering. Krijg toegang tot nauwkeuriger gegevens voor analyses die tot nu toe niet beschikbaar waren. Houd interne en externe gebruikers op de hoogte terwijl taken worden uitgevoerd, verhoog de tijdige voltooiing en verbeter de klanttevredenheid. Meer informatie over Orderry
Orderry heeft een ingebouwde tool voor werkorderbeheer die routineactiviteiten met werkorders automatiseert. Prioriteer op efficiënte wijze, routeer serviceteams en krijg simpelweg meer taken gedaan...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

De webgebaseerde en mobiele CMMS-oplossing voor aanbieders van vastgoedonderhoud Meer informatie over Twimm
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden in de bouw dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve interventies en voor het uitvoeren van werkzaamheden. Twimm biedt technici een mobiele toepassing die zich aanpast aan hun dagelijks leven. De toepassing synchroniseert automatisch met de desktop voor realtime updates van planningen en interventies. Er is ook een energiebeheermodule beschikbaar. Meer informatie over Twimm
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden in de bouw dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Voor meer dan 10 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Meer dan 10 gebruikers. Een flexibele en configureerbare oplossing voor het beheer van je operationele activiteiten en/of service na verkoop. Met Daxium-Air centraliseer je je wagenpark en de apparatuur van je klanten op één enkel platform en organiseer je de operationele activiteiten van je team. Neem de juiste beslissingen voor jou en je klanten. ► planning; ► gedigitaliseerde vouchers voor operationele activiteiten; ► installatie-/controlerapporten; ► in kaart brengen van klanten; ► voorraden; ► opslagplaats-/itembeheer; ► offertes en inkooporders. Meer informatie over Daxium-Air
Meer dan 10 gebruikers. Een flexibele en configureerbare oplossing voor het beheer van je operationele activiteiten en/of service na verkoop. Met Daxium-Air centraliseer je je wagenpark en de...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Optimaliseer de workflow, verbeter de communicatie en geef inzicht in het doorlopende onderhoud van je faciliteiten. Meer informatie over ServiceChannel
ServiceChannel biedt werkorderbeheersoftware waarmee facilitaire managers de reparatie- en onderhoudswerkzaamheden in hun hele onderneming kunnen beheren en bijhouden. Door een realtime, web- en mobielgebaseerd overzicht van alle servicegegevens te bieden, kunnen facilitaire managers een aanzienlijk rendement behalen zonder enige outsourcing of investering in nieuwe infrastructuur. Meer dan 500 toonaangevende wereldwijde merken gebruiken ServiceChannel dagelijks om zaken te doen met meer dan 50.000 aannemers op meer dan 300.000 locaties in 63 landen. Meer informatie over ServiceChannel
ServiceChannel biedt werkorderbeheersoftware waarmee facilitaire managers de reparatie- en onderhoudswerkzaamheden in hun hele onderneming kunnen beheren en bijhouden. Door een realtime, web- en...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Bob! Desk is een SaaS-oplossing voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Alledaagse taken worden gemakkelijk gemaakt. Meer informatie over Bob! Desk
Bob! Desk is een SaaS-oplossing (Software-as-a-Service) voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Het is beschikbaar op alle webbrowsers en op alle apparaten en maakt alledaagse taken eenvoudig: deze tool voor vraag- en contactbeheer automatiseert het proces voor onderhoudstoewijzing in elk aspect. Je kunt je offertes op één plek bewerken, valideren en archiveren, informatie delen en tegelijkertijd interventies opvolgen zonder je telefoon of e-mails nodig te hebben. Meer informatie over Bob! Desk
Bob! Desk is een SaaS-oplossing (Software-as-a-Service) voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Het is beschikbaar op alle webbrowsers en op alle apparaten en maakt alledaagse...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor werkorders. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor werkorders. Synchroteam biedt tracering,...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

TAG is uitgebreide en zeer schaalbare software voor het beheer en onderhoud van middelen voor werkorderbeheer om fouten met bedrijfsmiddelen te voorkomen. Meer informatie over The Asset Guardian (TAG)
TAG is uitgebreide software voor het beheer en onderhoud van bedrijfsmiddelen voor werkorderbeheer om fouten met bedrijfsmiddelen te voorkomen en het plannen, toewijzen en volgen van taken te stroomlijnen. Functies omvatten dispatchbeheer, facturering van werkorders, volgen van bedrijfsmiddelen, preventief onderhoud, IoT-gebaseerd onderhoud en werkordersjablonen, geschiedenissen, statistieken, procedures, goedkeuringen en feedback. TAG biedt een onverslaanbare mobiele ervaring met integratie van de nieuwste technologieën om de productiviteit te bevorderen. Meer informatie over The Asset Guardian (TAG)
TAG is uitgebreide software voor het beheer en onderhoud van bedrijfsmiddelen voor werkorderbeheer om fouten met bedrijfsmiddelen te voorkomen en het plannen, toewijzen en volgen van taken te...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Software voor werkorders voor het beheer van middelen, inventaris, onderhoud en werkorders. Snelle toepassing met gratis proefversie. Meer informatie over EZOfficeInventory
Deze toonaangevende software voor werkorders helpt je in het bijhouden van onderhoudskosten, het plannen van eenmalige en terugkerende diensten, het beheren van serviceleveranciers en het aanpassen van onderhoudswaarschuwingen voor meer controle. Gebruik de mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en servicetickets te beheren waar je ook bent. Werkorderbeheer, goederentracering en grondige servicerapporten maken dit de ideale software voor onderhoudsbeheer, zowel voor correctief als preventief onderhoud. Integratie met RFID en Zendesk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Deze toonaangevende software voor werkorders helpt je in het bijhouden van onderhoudskosten, het plannen van eenmalige en terugkerende diensten, het beheren van serviceleveranciers en het aanpassen...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand. Meer informatie over AI Field Management
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over AI Field Management
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Help veldwerkers om efficiënter te werken. Meer informatie over Ermeo
Met Ermeo standaardiseer je je operationele processen en creëer je meer samenwerking tussen je teams. Ermeo is een web- en mobiele oplossing die is ontworpen om alle soorten activiteiten en documenten te digitaliseren. Elimineer het gebruik van papier en taken met een lage toegevoegde waarde die het dagelijkse leven van veldbeheerders vertragen en bemoeilijken. Verbeter 100% van de gegevens die in het veld worden verzameld door Ermeo te verbinden met je informatiesystemen (CMMS, MES, EDM...). Meer informatie over Ermeo
Met Ermeo standaardiseer je je operationele processen en creëer je meer samenwerking tussen je teams. Ermeo is een web- en mobiele oplossing die is ontworpen om alle soorten activiteiten en...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Cloudgebaseerd werkordersysteem dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het door UpKeep ontwikkelde beheersysteem voor werkorders is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
Het door UpKeep ontwikkelde beheersysteem voor werkorders is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Haal meer opdrachten binnen, word sneller betaald en maak indruk op je klanten met mHelpDesk, de alles-in-één-oplossing voor je bedrijf.
Tijd om alles beter te organiseren! De oplossingen voor werkorderbeheer van mHelpDesk helpen je om meer opdrachten binnen te halen, je bedrijf op orde te brengen en indruk te maken op je klanten. Eén gebruiksvriendelijke en betaalbare softwareoplossing om je te helpen je werkorders te beheren, van het kantoor tot in het veld. Beheer je werkorders end-to-end met planning, dispatch, facturering, voorraadbeheer, uitbetaling en alles daartussenin. De interne productexperts zorgen ervoor dat je vandaag nog aan de slag kunt.
Tijd om alles beter te organiseren! De oplossingen voor werkorderbeheer van mHelpDesk helpen je om meer opdrachten binnen te halen, je bedrijf op orde te brengen en indruk te maken op je klanten. Eén...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Pas taken aan op de behoeften van de werkorder. Verzamel locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten via de mobiele toestellen van je werknemers.
Verizon Connect Work helpt je je bedrijf efficiënter te beheren. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Verzamel relevante informatie in het veld, zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Beheer je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen.
Verizon Connect Work helpt je je bedrijf efficiënter te beheren. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Ontworpen om alles aan te kunnen voor iedereen. Wintac heeft al meer dan 30 jaar duizenden aannemers geholpen om zich beter te organiseren en winstgevender te worden.
Sinds 1988 heeft Wintac duizenden buitendienstbedrijven geholpen efficiëntere, georganiseerde en winstgevende bedrijven te runnen. Verspil geen tijd en geld meer, ga vandaag nog papierloos en beheer je bedrijf vanuit slechts één programma. Dit is een van de meest betaalbare oplossingen voor servicecontractanten, met functies zoals: plannen en dispatchen, mobiele toegang, werkgeschiedenis bijhouden, apparatuurinstallatie en onderhoudsregistratie, voorraadbeheer, facturering, boekhouding, wagenparkbeheer, enz.
Sinds 1988 heeft Wintac duizenden buitendienstbedrijven geholpen efficiëntere, georganiseerde en winstgevende bedrijven te runnen. Verspil geen tijd en geld meer, ga vandaag nog papierloos en beheer...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven met een buitendienst om hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven met een buitendienst om hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Fiix kan moeiteloos werkorders beheren.
Werkordersysteem voor onderhoudswerkzaamheden op bedrijfsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Ervaar moeiteloos beheer van werkorders en onderhoud zonder beperkingen met Fiix, het cloudgebaseerde CMMS dat teams helpt bij het plannen, volgen en organiseren van onderhoud. Dankzij de ervaring van Fiix kunnen technici werkorders overal openen, bijwerken en sluiten, zowel via desktop als mobiel. Beheerders krijgen met Fiix toegang tot realtime inzichten via hun aangepaste dashboard.
Werkordersysteem voor onderhoudswerkzaamheden op bedrijfsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Ervaar moeiteloos beheer van werkorders en onderhoud zonder beperkingen met...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

De software voor werkorders van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in betekenisvolle resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor werkorders die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren.
FMX biedt configureerbare software voor werkorders die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB
Kickserv, het platform voor huishoudelijke diensten, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw bedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren.
Kickserv, het platform voor huishoudelijke diensten, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw bedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

De software om je hele bedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
Met de software voor werkorders en buitendienst van FieldEdge kunnen HVAC- en loodgietersbedrijven werkorders onderweg op efficiënte wijze beheren. Verander de technische status, voeg materiaal toe, maak niet-factureerbare items aan, voeg fotobijlagen toe, maak aantekeningen bij werkorders en dat allemaal vanaf je mobiele apparaat. Met de alles-in-één software voor de buitendienst van FieldEdge kun je dispatchen, financiën bijhouden met QuickBooks, betalingen aannemen, serviceovereenkomsten verstrekken en nog veel meer.
Met de software voor werkorders en buitendienst van FieldEdge kunnen HVAC- en loodgietersbedrijven werkorders onderweg op efficiënte wijze beheren. Verander de technische status, voeg materiaal toe,...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor de buitendienst.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, routering en alle andere behoeften van het moderne buitendienstbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer,...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is!
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Genereer werkordersjablonen vanuit één formulier voordat je de werklocatie verlaat. Geen verbinding? Werk offline totdat je weer wifi hebt.
Zet je papieren werkbonnen om in dynamische digitale formulieren met GoCanvas, rechtstreeks vanaf je mobiele apparaat of tablet. Automatiseer de manier waarop je informatie verzamelt, verwerkt en analyseert die is gegenereerd tijdens je dagelijkse activiteiten. Elimineer verouderde processen door automatisch gegevens zoals materiaallijsten en klantinformatie in te vullen, ter plekke elektronische handtekeningen te verzamelen om goedkeuring te krijgen en taakinformatie rechtstreeks naar je werknemers in het veld te sturen om uitvaltijd te verminderen en de efficiëntie te verhogen.
Zet je papieren werkbonnen om in dynamische digitale formulieren met GoCanvas, rechtstreeks vanaf je mobiele apparaat of tablet. Automatiseer de manier waarop je informatie verzamelt, verwerkt en...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Mobiele werkorders die eenvoudig te beheren en eenvoudiger te gebruiken zijn. Maak directe distributie mogelijk met naadloze tweerichtingsintegratie.
ProntoForms is je professionele app-oplossing. Met de formulierontwerper met weinig code kun je soepele realtime mobiele workflows creëren. Stel je technici in het veld in staat om complexe werkzaamheden op betrouwbare wijze uit te voeren met mobiele werkorders die gemakkelijk te beheren en te gebruiken zijn. Naadloze tweerichtingsintegratie maakt directe distributie mogelijk, in het door jou gekozen formaat, naar en van je backoffice of cloudservice. Het is eenvoudig te implementeren zonder serviceonderbrekingen. Het is veilig en schaalbaar met elk bedrijfsproces.
ProntoForms is je professionele app-oplossing. Met de formulierontwerper met weinig code kun je soepele realtime mobiele workflows creëren. Stel je technici in het veld in staat om complexe...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Service Fusion helpt dienstverlenende bedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen.
Service Fusion helpt dienstverlenende bedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor het beheren van werkorders is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers, uitgebreid bijhouden van klantgeschiedenis, naadloze integratie met de boekhouding en meer.
Service Fusion helpt dienstverlenende bedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor werkorderbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor werkorder- en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor werkorder- en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van werkorders. Met ManagerPlus zul je nooit werkorders uit het oog verliezen.
ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van werkorders. Met ManagerPlus hoef je de onderhoudsschema's nooit uit het oog te verliezen en kun je ervoor zorgen dat je over de inventaris beschikt om je werkorders te voltooien. Welke activa je ook moet onderhouden, ManagerPlus biedt er ondersteuning voor. ManagerPlus is een op SaaS gebaseerd platform en is daarom overal toegankelijk via de mobiele app, met of zonder internettoegang. ManagerPlus is het werkorderplatform dat je nodig hebt om je onderhoud naar een hoger niveau te tillen.
ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van werkorders. Met ManagerPlus hoef je de onderhoudsschema's nooit uit het oog te verliezen en kun je ervoor zorgen dat je over de inventaris...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Je kunt werkorders zodanig inplannen dat er automatisch herinneringsmeldingen voor toegewezen personen worden gegenereerd wanneer het tijd is om een dienst of taak uit te voeren.
Als je alleen maar een eenvoudige tool voor werkorders wilt, heeft NETfacilities wat je zoekt. Gebruikers kunnen via een beveiligde inlogportaal toegang tot het systeem krijgen en met slechts een paar klikken een verzoek indienen dat zal worden beoordeeld, goedgekeurd en toegewezen. Meldingen van statuswijzigingen houden de aanvrager steeds op de hoogte. Deze uitgebreide oplossing biedt geavanceerde functionaliteiten zoals het instellen van prioriteiten, aanpasbare goedkeuringswerkstromen, opdrachten voor individuele medewerkers, groepen of leveranciers, het bijhouden van uren en kosten en tientallen andere handige functionaliteiten.
Als je alleen maar een eenvoudige tool voor werkorders wilt, heeft NETfacilities wat je zoekt. Gebruikers kunnen via een beveiligde inlogportaal toegang tot het systeem krijgen en met slechts een...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Tradify biedt software voor het beheer van taken en werkopdrachten, ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheer van taken en werkopdrachten, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheer van taken en werkopdrachten, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

De kant-en-klare app van StreetSmart bevat taken en formulieren, urenstaten, kilometerstand, GPS en klantenbinding voor 50-5000 mobiele medewerkers.
StreetSmart biedt kant-en-klare oplossingen voor mobiel personeelsbeheer voor 50-5000 mobiele werknemers. De complete prijzen zijn inclusief een onbeperkt aantal administratieve gebruikers en een veelzijdige app voor taakbeheer, mobiele formulieren, urenstaten, reiskostenvergoedingen, GPS-diensten en capaciteiten voor klantenbinding. Dit platform begrijpt hoe veldactiviteiten werken, omdat 10.000 bedrijven elke dag op deze oplossing vertrouwen om de productiviteit te verhogen, de operationele kosten te verlagen, de servicerisico's te verminderen en de klanttevredenheid te verbeteren.
StreetSmart biedt kant-en-klare oplossingen voor mobiel personeelsbeheer voor 50-5000 mobiele werknemers. De complete prijzen zijn inclusief een onbeperkt aantal administratieve gebruikers en een...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Ga mobiel met je bedrijf, beheer taken, verkoop, offertes, werkorders, onderhoud, terugkerende contracten, urenstaten, facturering en meer!
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en herhalingstaken beheren. Dankzij check-ins ter plaatse wordt urenregistratie gemakkelijk en bruikbaar voor facturering en urenstaten. De workflow is naadloos en stelt je bedrijf in staat zijn volledige activiteiten te beheren. Dankzij creditcardbetalingen ter plaatse en integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada) was het beheren van je activiteiten nog nooit zo eenvoudig.
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met functies waarmee je werkorders efficiënt kunt beheren en de bedrijfsvoering kunt stroomlijnen.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die bedrijven helpt bij het stroomlijnen en beheren van werkorders. Automatiseer je proces om werkorders te maken en te verzenden, zodat je tijd kunt besparen en handmatige fouten in de gegevensinvoer kunt voorkomen. simPRO maakt het beheer van werkorders eenvoudig door het stroomlijnen van bedrijfsactiviteiten voor service-, project- en onderhoudsbedrijven. simPRO combineert werkorderbeheer met andere functies voor workflowbeheer in een uitgebreide bedrijfsoplossing.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die bedrijven helpt bij het stroomlijnen en beheren van werkorders. Automatiseer je proces om werkorders te maken en te verzenden,...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Fullbay helpt je bij het beheren van je winkel met vrachtwagens voor intensief gebruik. Het factureert, brengt onderdelen in rekening, rapporteert efficiëntie van monteurs, stelt klanten tevreden.
Fullbay is voor winkels voor intensief gebruik. Het helpt winkels sneller te factureren, technici efficiënter te maken, elk onderdeel te factureren, klanten daadwerkelijk tevreden te stellen met een klantenportaal en je weekenden terug te krijgen. Het is cloudgebaseerd en werkt op elk apparaat dat is verbonden met het internet, wordt geleverd met gratis upgrades en onbeperkte ondersteuning. Met Fullbay zie je realtime statistieken, bevrijd je jezelf uit de winkel, lig je nooit meer achter met de facturatie. Fullbay slaat een volledige factuurgeschiedenis op voor elk apparaat. Fullbay-voor een efficiëntere winkel.
Fullbay is voor winkels voor intensief gebruik. Het helpt winkels sneller te factureren, technici efficiënter te maken, elk onderdeel te factureren, klanten daadwerkelijk tevreden te stellen met een...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is de meest vertrouwde buitendienstsoftware op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en helpt sinds 2001 buitendienstbedrijven. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk krachtig. Alles wat je nodig hebt is toegankelijk en te verwerken met vrijwel elk mobiel apparaat, op elke locatie. Planning, urenstaten, job tracking, offertes, inventaris, veiligheid op de werkplek, GPS tracking, documentopslag, facturen, klantbetalingen, boekhoudkundige integratie en meer. Vraag vandaag nog een demo aan.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en helpt sinds 2001 buitendienstbedrijven. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk...

Belangrijkste functies

  • Preventief onderhoud
  • Plannen
  • Inventarisatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken