281 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Ervaar een geheel nieuwe aanpak voor de planning van je ploegendiensten. Nee, het hoeft geen vervelende klus te zijn. Je kunt moeiteloos ploegendiensten creëren en bewerken, en je werknemers daarna met één klik op de knop informeren. Iedereen heeft toegang tot hun rooster zowel via internet als via mobiele apps. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR Met CakeHR kun je moeiteloos naar behoefte ploegendiensten creëren en bewerken, en vervolgens je werknemers via één klik op de knop op de hoogte brengen. Meer informatie over CakeHR
Ongeacht hoe complex je planning is, Timesphere is een intuïtieve, online oplossing die met slechts een paar klikken en door automatisering ten minste 50% van de tijd bespaart die je eerder aan planningsgerelateerd werk moest besteden. Timesphere zorgt ervoor dat bedrijfsregels, loonschalen, collectieve overeenkomsten en werknemersvereisten nauwkeurig worden gerespecteerd en maakt realtime communicatie met werknemers mogelijk via mobiele toegang en sms. Besteed minder tijd aan het aanpassen van planningen en meer tijd aan het beheren van je bedrijf! Meer informatie over Timesphere Bespaart meer dan 50% van de tijd die eerder werd besteed aan planningsgerelateerd werk, zorgt voor naleving en maakt communicatie in realtime mogelijk. Meer informatie over Timesphere
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en twee miljoen gebruikers over de hele wereld. Verbeter de planning van je medewerkers met behulp van middelentoewijzing, op maat gemaakte aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, prestatierapporten en werklastoverzichten - allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te versnellen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike Wrike is software voor werkmanagement met Gantt-diagrammen, prestatierapporten, middelenbeheer en meer dan 400 integraties. Meer informatie over Wrike
monday.com is het gemakkelijkste werkplatform waarmee je elk team en elk project kunt beheren: Kies een van de verschillende sjablonen of maak je eigen workflow om aan de slag te gaan. Synchroniseer, plan, organiseer en volg de projecten van je team vanaf een overzicht op hoog niveau tot in de kleinste details. Meer dan 90.000 teams gebruiken monday.com om zich via één samenwerkingsprogramma te concentreren op wat belangrijk is, te zien wie er de leiding heeft over wat, en van alles op de hoogte te blijven. Meer informatie over monday.com monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com
Platform voor intelligente personeelsplanning met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. De platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Deel statussen, documenten en foto's in realtime, wereldwijd. Twijfel je wie de beste medewerker is voor een klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van jouw aangepaste criteria. Je krijgt zelfs een eigen aangepaste marktplaats, zoals Uber, maar dan op maat gemaakt voor jou. Meer informatie over Ai Field Management Zorg dat je actief weet wie, wat, wanneer, waarom, waar (gps) en hoeveel ($). Start vanaf $ 5/licentie/mnd of onbeperkte basistoegang voor slechts $ 199/maand. Meer informatie over Ai Field Management
HRnest is intuïtieve software die het dagelijkse werk van HR-afdelingen ondersteunt. Het stelt werknemers in staat om eenvoudig hun vakantieverzoeken in te dienen, terwijl de werkgever het verlofgebruik kan volgen, werktijd kan registreren, roosters voor het hele bedrijf kan opstellen en persoonlijke bestanden van werknemers kan beheren. De database voldoet volledig aan de gegevensbeveiligingsnormen (inclusief AVG) en is 24/7 toegankelijk vanaf elke locatie of elk apparaat. Meer informatie over HRnest Online systeem voor het effectief beheren van afwezigheid van medewerkers, werkschema's en persoonlijke bestanden. Meer informatie over HRnest
(0 reviews)
Bezoek website
Uit feedback blijkt dat klanten meer dan 200 uur per jaar kunnen besparen door het gebruik van Bedrijfsrooster! Bedrijfsrooster helpt u namelijk eenvoudig uw personeelsplanning geheel online af te handelen. Het maken van een rooster wordt zeer eenvoudig doordat in n oogopslag duidelijk is wie u het best op welke dienst kunt inzetten. Zijn alle diensten eenmaal ingeroosterd, dan deelt u het rooster met twee klikken met al uw personeelsleden. Via de PC, tablet en telefoon. Overal en altijd. Meer informatie over Bedrijfsrooster Bedrijfsrooster is de eenvoudige online tool die uw uitdaging rondom de planning volledig uit handen neemt. Meer informatie over Bedrijfsrooster
Het combineert de meest geavanceerde tool voor urenregistratie met krachtige planningssoftware. Waarom zou je meerdere systemen gebruiken om je waardevolle werknemers te beheren, als één systeem het beter kan? TSheets biedt het complete, 360-gradenoverzicht van je personeel, van waar je ze nodig hebt en wat ze hebben gedaan, tot waar ze naartoe gaan. Of je nu de ploegendiensten voor volgende week plant of een project van twee maanden, met de planningfunctie van TSheets kun je het beste uit je team halen. Het combineert de meest geavanceerde tool voor urenregistratie met krachtige planningssoftware
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
Sinds 2012 helpt Float internationaal toonaangevende teams, waaronder BuzzFeed, Havas en Ogilvy, om hun planningen voor personeel en middelen te beheren. Wijs moeiteloos taken toe en beheer ze, terwijl je een duidelijk overzicht hebt van de werklast van je team. Ontvang live updates van je projecten en volg de beschikbaarheid van je personeel, waaronder ziekteverlof, betaalde vrije dagen en feestdagen. Met functies voor slepen-en-neerzetten, flexibele zoekopdrachten en filters maakt Float het plannen van je team eenvoudig. Begin met je gratis proefversie van 30 dagen. De toonaangevende app voor personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals Ogilvy, Metalab en Buzzfeed.
Ben je het beu om steeds achter je werknemers aan te moeten en de planningen handmatig te noteren? Maak het leven makkelijker voor je klanten, je personeel en jezelf met Bookers software voor personeelsplanning, die online boeking, personeelsplanning, CRM, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud samenbrengt op één platform. Met cloudgebaseerde softwareoplossingen van Booker heb je altijd en overal toegang tot je bedrijf. Ontdek Booker in actie met een gratis demo! Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
When I Work is nu voor altijd gratis en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar jezelf tijd en geld met eenvoudige tools voor personeelsplanning. When I Work helpt met het inplannen van meer dan 500.000 medewerkers over de hele wereld. Elke week melden zich duizenden bedrijven aan om When I Work te gaan gebruiken. Prijzen zijn vanaf $ 1,50/gebruiker/maand. De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Inbegrepen self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang. Kronos Workforce Ready is een volledige HCM-suite van geautomatiseerde en schaalbare tools die HR, payroll, tijd en aanwezigheid en meer integreert.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren. Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Voltooi personeelsroosters binnen enkele minuten en publiceer ze met één klik. Je kunt ook moeiteloos personeelsverlof beheren, gewerkte uren en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Buddy Punch is een gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde oplossing voor planning en urenregistratie. Gebruik de intuïtieve interface voor slepen en neerzetten om planningen te maken en te publiceren, en laat je werknemers vervolgens hun ingeplande tijd bekijken en invoeren. Je kunt PTO bijhouden, integreren met payroll-providers en de gratis iOS- en Android-apps gebruiken. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefperiode van 30 dagen. Gebruiksvriendelijke planning en urenregistratie voor bedrijven van elke omvang. Gratis proefversie van 30 dagen.
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte versie. Houd vrije tijd bij, voorspel verkoop voor meer kosteneffectieve schema's, integreer met je POS en vind snel vervanging. Functies zoals groepsberichten, ruilen van diensten en herinneringen maken het leven makkelijker. OpenSimSim is een gratis tool voor personeelsplanning, voor internet en mobiel. Stel het rooster binnen enkele minuten op en verstuur het met één klik naar je team.
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel. Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel. WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
Gratis proefversie van 30 dagen. Geen kosten voor accounts met 2 werknemers of minder. Meer dan 9000 bedrijven waarderen de robuuste tijdklokfuncties: *mobiele app beschikbaar; *volgen van PTO; *planning van ploegendienst; *bewerken van tijdkaart; *berekening van overuren; *geofencing en GPS; *IP- en apparaatbeperkingen; *biometrische/vingerafdrukoptie; *loonlijstintegratie; *betaalde pauzes; *herinneringen; *automatische pauzeaftrekopties; *fooien, bonussen en commissies; *taak- en projectkosten; *$ 2,50/werknemer per maand. Cloudgebaseerd tijdklok- en planningssysteem voor personeel van kleine bedrijven om tijdkaarten en ploegenroosters bij te houden voor een nauwkeurige loonlijst.
7shifts helpt restaurants efficiënter te plannen met intuïtieve tools voor planning, communicatie, urenregistratie en naleving. De intuïtieve functie voor roosterplanning op basis van slepen en neerzetten houdt automatisch rekening met beschikbaarheid, vrije tijd, overuren en naleving - en managers kunnen hun POS eenvoudig integreren om ervoor te zorgen dat ze hun personeelsdoelen halen. Met een gratis app voor medewerkers om beschikbaarheidsverzoeken in te dienen, diensten te ruilen en te chatten, is het maken van roosters die voor iedereen goed werken nog nooit zo eenvoudig geweest. Begin vandaag nog gratis! 7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en urenregistratie, speciaal ontworpen voor restaurants. Begin vandaag nog gratis
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon. Transformeer je planningsproces met de meest algemeen gebruikte tool voor prognose, planning en communicatie in de sector.
Humanity (ShiftPlanning) pakt het probleem van personeelsplanning rechtstreeks aan door zowel planners als werknemers een gecentraliseerd, gemakkelijk te gebruiken platform te bieden. Dankzij een gestroomlijnde communicatiestroom, uitgebreide rapportagemogelijkheden, automatische conflictresoluties en functies zoals eenvoudig ruilen van diensten door werknemers, bespaart Humanity bedrijven 50-80% van de tijd die eerder werd besteed aan planningsgerelateerd werk, en creëert toonaangevende software voor personeelsplanning en -beheer die wordt vertrouwd door duizenden. Online personeelsplanning met gestroomlijnde communicatiestromen, uitgebreide rapportagemogelijkheden en automatische conflictoplossing.
TimeFlow is de enige cloudgebaseerde oplossing die je kunt downloaden als een toepassing op je bureaublad. Met ScheduFlow kun je je afspraken en medewerkers allemaal vanaf één plek beheren. Beheer je klanten of patiënten door snel en eenvoudig afspraken te plannen. Wijs taken toe aan werknemers om het werk gedaan te krijgen. Een gebruiksvriendelijke workflow die al je medewerkers binnen enkele minuten kunnen leren. Ontdek waarom ze op bijna elke vergelijkingssite met 5 sterren worden beoordeeld. Gratis proefperiode van 30 dagen. Dé planningssoftware. Agenda's maken en delen op pc's en mobiele apparaten. Beoordeeld met 5 sterren door CNET-editors en gebruikers.
Jolt vereenvoudigt het plannen met een interface op basis van slepen en neerzetten, overzichtelijke agendaweergaven en een gratis werknemers-app voor het ruilen van diensten en voor verlofaanvragen. Jolt helpt je bij het vaststellen van arbeidsdoelen, het meten van productiviteit en het goedkeuren van werknemersverzoeken vanaf elke plek. Het volledige pakket bevat een slimme tijdklok, meldingen voorafgaand aan het in- of uitklokken, en checklists voor taakbeheer. Jolt wordt internationaal vertrouwd door meer dan 300.000 werknemers en helpt bij het beheren van de dagelijkse activiteiten voor merken als Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt vereenvoudigt het plannen met een interface op basis van slepen en neerzetten, inzichtelijke rapportage en een werknemers-app voor het beheren van diensten.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
Flexibel en gebruiksvriendelijk - TimeClock Plus v7 biedt je organisatie een robuuste oplossing voor tijd- en aanwezigheid gehost in de TCP Cloud. Automatiseer gegevensverzameling met naadloos geïntegreerde hardware voor urenregistratie. Krijg toegang tot realtime, bruikbare werknemersinformatie met gepersonaliseerde dashboards en rapportage. Verminder overuren met geautomatiseerde personeelsplanning. Betaal je werknemers nauwkeurig en op tijd, terwijl je het nalevingsrisico minimaliseert en de arbeidskosten beheert. Vraag een gratis demo van TimeClock Plus aan. Op abonnementen gebaseerde software voor tijd- en aanwezigheid gehost in de cloud. Flexibel en gebruiksvriendelijk, zie wat TimeClock Plus voor jou kan betekenen.
Betaalbare on-demand HRIS- en wervingsoplossing met een werknemersportal, wervings- en CV-beheer en nog veel meer. Met Zoho People kun je al je HR- en uitkeringsprogramma's beheren vanuit een centrale locatie waardoor het gemakkelijker dan ooit is om toptalent aan te trekken, te behouden en te belonen. Betaalbare on-demand HRIS- en wervingsoplossing met een werknemersportal, wervings- en CV-beheer en nog veel meer.
Gebruiksvriendelijke online tool voor het maken van personeelsplanningen, tijdregistratie en HRM. Registreer uren op schema, mobiele app of hardware op locatie. Houd de personeelskosten, bezettingsgraad, afwezigheid en overuren bij in één gebruiksvriendelijke applicatie. Altijd en overal toegang tot uw gegevens. Gebruiksvriendelijke online tool voor het maken van personeelsplanningen, urenregistratie en HRM.
RotaCloud is de eenvoudige manier om roosters te plannen en met personeel te communiceren. Met de online roosterbouwer is het een fluitje van een cent om roosters op te stellen en deze te verzenden naar je werknemers. Met een klik op de knop ontvangt je team e-mail, sms en pushmeldingen om ze te laten weten dat ze nieuwe diensten of wijzigingen in hun rooster hebben. Je kunt op één plek vakanties beheren, aanwezigheid bijhouden en rapporten bekijken. Probeer het gratis en ontdek hoe je effectiever en tegen lagere kosten kunt plannen. Eenvoudige online roosterplanning zodat je je kunt concentreren op belangrijkere dingen. Worstel je nog steeds met Excel-roosters? Probeer RotaCloud vandaag nog gratis.
De arbeidskosten van hotels stijgen vijf keer sneller dan de inkomsten, en daardoor krimpen de winstmarges. Hotel Effectiveness verlaagt de arbeidskosten met 5-15% door personeelsplannen en -roosters perfect af te stemmen op de bedrijfsbehoeften. Met juist afgestemde arbeidskosten kunnen hoteleigenaren en -beheerders de overtollige kosten elimineren die worden veroorzaakt door overbezetting, overuren en overmatig gebruik van contractarbeid. Dit bekroonde arbeidsbeheersysteem integreert met tijd- en aanwezigheidsregistratie, salarisadministratie, BI en PMS. Door een perfecte planning van de arbeid elimineert Hotel Effectiveness overbezetting, overwerk, overmatig gebruik van contractarbeid, waardoor meer dan 5% bespaard kan worden.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MYOB en Keypay kun je intensieve administratieve taken stroomlijnen en meer tijd besteden aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Meer dan 4500 Australische bedrijven gebruiken Employment Hero en gezamenlijk beheert het platform meer dan 125.000 werknemers. Bezoek de website voor meer informatie. Employment Hero is een cloudgebaseerd platform dat de tools biedt om personeel te werven en te beheren door intensieve administratietaken van beheerders te stroomlijnen.
Employee rostering and time-and-attendance software. WageLoch streamlines your processes from rostering through to payroll. Employee scheduling solution that helps businesses automate timesheets, manage staff attendance, track labor budgets, and more.
VAIRKKO offers a unique a-la-carte software eco-system offering both Learning Management and HR Products all from within a single platform. Purchase only those modules that you want, when you want them. Enjoy everything your organization needs from Tracking Training, Learning Management Systems(LMS), HRIS (Human Resources Information System), Performance Management, Onboarding, Applicant Tracking, Policy and Document Management and much more. VAIRKKO has what your business needs: Learning Management/Training Tracking to Complete HR Solutions.
honeybeeBase provides employee scheduling with the Shift Marketplace for easy swaps, custom templates for reoccurring schedules, and more! Receive a message if an employee is late, remind employees of a shift starting or approved shift swaps anywhere. Integrates with our time clock and time off tracking to provide you with complete employee management. Start for free today - so you can stop feeling overwhelmed by the day-to-day managerial tasks, and focus on growing the business of your dreams. Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
Powered Now is populaire software voor kleine bedrijven in het VK. Plan je medewerkers en klanten in via de gebruiksvriendelijke agenda. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Gebruiksvriendelijke software voor personeelsplanning voor kleine bedrijven, werkt op Mac, pc, iOS en Android.
Schedulehead kan de onderdelen van de planning uitvoeren die jij niet wilt doen. Denk aan een zelfrijdende auto: hij kan 100% of 0% rijden of ergens daar tussenin. Schedulehead neemt feedback van elke dienst die is gewerkt om de prestaties van werknemers te meten, te registreren of ze te laat waren, en nog veel meer. Gewapend met deze gegevens kan Schedulehead intelligente beslissingen nemen over je planning om jou te ondersteunen. De meeste klanten ervaren een tijdsbesparing van 90% met Schedulehead. De gepatenteerde toepassing voor personeelsplanning die het proces van het vinden en inroosteren van personeel voor je evenementen volledig automatiseert.
WhenToWork, dat wordt vertrouwd om miljoenen werknemers wereldwijd in te plannen, geeft jou de controle door moeiteloos personeelsplanningen te maken, diensten toe te wijzen en overal vandaan met je werknemers te communiceren. Bespaar tijd door met één enkele klik ploegendiensten toe te wijzen en je werknemers zelf van dienst te laten wisselen. Stuur geautomatiseerde e-mail- en tekstmeldingen om iedereen op de hoogte te houden. | Vanaf slechts $ 15 per maand | iPhone- en Android-apps | Amerikaans ondersteuningscentrum | Probeer het gratis - geen creditcard vereist. Medewerkers kunnen online een gepubliceerd rooster bekijken, hun voorkeuren wijzigen en door de manager goedgekeurde vakantie- of ploegendienstveranderingen aanvragen.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. De allereenvoudigste. Schedulefly maakt het leven gemakkelijker voor meer dan 300.000 succesvolle onafhankelijke restaurantmensen in meer dan 7.000 restaurants. Het werkt soepel. Duidelijk. Strak. Eenvoudig. Maakt personeelsplanning en communicatie een fluitje van een cent. Mobiele toegang. Sms-meldingen. Berichtenmuur, documentopslag, vacatures, opmerkingen voor ploegendiensten. Schedulefly is sinds 2007 gegroeid via mond-tot-mondreclame, met één klant tegelijk. Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. Plan en communiceer met je personeel vanaf elke plek.
Online prikkloksysteem voor medewerkers, voor bedrijven van elke omvang. Personeelsplanning. Urenregistratie. Taakbeheer. Loonlijstrapportage.
De gebruiksvriendelijke online planningsoftware van Tanda kan via slepen en neerzetten binnen enkele minuten perfecte roosters maken. Het intuïtieve ontwerp van Tanda maakt het eenvoudig om managers en personeel te leren hoe ze de Tanda-planningsapp moeten gebruiken. Met Tanda kun je ook verlof van personeel beheren, aanwezigheid bijhouden, je arbeidsconformiteit automatiseren en urenstaten met één klik exporteren naar de loonlijst. Tanda integreert met alle grote payroll- en POS-aanbieders, voor naadloze end-to-end processen. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefversie. Met de software voor personeelsplanning van Tanda kun je perfecte roosters samenstellen, aanwezigheid bijhouden, verlof beheren en je bedrijf onderweg runnen.
Neem afscheid van je spreadsheets: er is een betere manier om je uren te plannen en bij te houden. Met ZoomShift kun je 80% minder tijd besteden aan het maken van roosters en ook je arbeidskosten verlagen. De eenvoudige functie voor het opstellen van roosters maakt het eenvoudig om roosters te creëren, de beschikbaarheid en verlofaanvragen te bekijken, het ruilen van ploegendiensten te controleren en je arbeidsdoelen bij te houden. Je werknemers zullen dol zijn op de mobiele app, en jij zult genieten van de enorme productiviteitsverhoging. Duizenden bedrijven vertrouwen op ZoomShift - probeer het vandaag nog gratis! Software voor personeelsplanning en urenregistratie voor werknemers op uurbasis. Maak roosters en houd de uren van medewerkers bij.
TrackTik is planningsoftware voor beveiligers, ontworpen om te voldoen aan de wensen van beheerders en de bewakers die ze inplannen. Deze krachtige mobiele en web-based software automatiseert saaie roostertaken, en met het live dashboard is het beheren van diensten een fluitje van een cent. Beheerders kunnen uitzonderingen op de aanwezigheid opvangen door snel diensten aan te bieden, en mede dankzij de weergaven voor onbevestigde diensten en voorkoming van overuren helpt TrackTik je om bedrijfsmiddelen zo goed mogelijk in te zetten. Planningssoftware voor beveiligers die diensten toewijst aan beveiligers, wijzigingen in de aanwezigheid bijhoudt, dure overuren voorkomt en nog veel meer.
Cloudgebaseerde uren-, aanwezigheids-, project- en GPS-trackingsoftware. Bewaak centraal één of meerdere bedrijfslocaties. Met ClockIt heb je toegang tot je dashboard vanuit de mobiele apps of de webbrowser. ClockIt helpt je verlof, vakanties, routeplannen, GPS-tracking van medewerkers, geofencing en nog veel meer functies te beheren. Bekijk de demo voor meer informatie. Neem op elk gewenst moment contact op met de support die je graag verder helpt. ClockIt is cloudgebaseerde software voor het volgen van uren, aanwezigheid, projecten en medewerkers.
Sling is gratis plannings- en communicatiesoftware voor bedrijven waar werknemers in ploegendiensten werken. Sling is gebouwd rond vier functies: diensten, taken, berichten en nieuwsfeed, het stelt managers in staat om alle aspecten van hun werk te organiseren op één platform. Planning van ploegendiensten wordt gemakkelijk gemaakt met Sling, dat gratis is.
Met Papershift kun je de dienst- en roosterschema's en projecten plannen, beheren en automatiseren zoals jij dat wilt. Ga verder in het beheren van urenregistratie van werknemers, resourceplanning en afwezigheid. Gebruik de tijdklok-app en laat je medewerkers gemakkelijk in- en uitklokken. Integreer je team in het proces om meldingen te automatiseren en de medewerkerstevredenheid onmiddellijk te verhogen. Gebruik de 14-daagse proefversie en aarzel niet om contact op te nemen als je hulp nodig hebt bij je eerste stappen. Vereenvoudig de ingewikkelde ploeg-/rotatieplanning, planning en tijdregistratie voor medewerkers met eenvoudig software. Beschikt over een proefperiode van 14 dagen.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met Geo kunnen kantoormedewerkers en buitendienstmedewerkers samenwerken en realtime werkinformatie delen, dubbele invoer en kostbare fouten voorkomen, met behulp van slimme apparaten die ze al hebben. Dit betekent minder tijd die wordt besteed aan administratie, verhoogde winstgevendheid en meer tevreden klanten. Gratis proefperiode van 7 dagen beschikbaar. Geo is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer. Het plant personeel, produceert werkbladen en factureert in een handomdraai.
Bij Planday is het doel eenvoudig: het runnen van je op ploegendiensten gebaseerde bedrijf eenvoudiger te maken. Deze innovatieve oplossing voor personeelsplanning heeft meer dan 200.000 tevreden klanten 80% in administratieve tijd en 5% in personeelskosten bespaard. Regel ploegendiensten, communiceer met je personeel en stroomlijn de payroll op een snellere en goedkopere manier. Boek een demo of probeer het gratis uit om te zien wat Planday voor jou en je bedrijf kan doen. Deze software voor personeelsplanning maakt het heel eenvoudig om diensten voor je personeel te plannen en bespaart je administratieve tijd. Boek een demo of meld je gratis aan!
Veribook is een tool voor het online plannen en boeken van afspraken die de realtime beschikbaarheid van een bedrijf weergeeft, zodat het afspraken van klanten online kan accepteren en beheren. Veribook is ontwikkeld met het oog op de behoeften van kleine bedrijven en biedt eenvoudig te gebruiken functies om bedrijven te helpen tijd en geld te besparen en een betere klantenservice te bieden. Website voor het online plannen en boeken van afspraken die je realtime beschikbaarheid weergeeft.
Verkort de tijd die je besteedt aan het maken, toewijzen en beheren van planningen voor je medewerkers. Je kan online herzieningen uitvoeren en je mensen krijgen de informatie in realtime, zonder ruimte voor late ontvangst of gemiste meldingen. Archiveer eerdere planningen en volg lopende roosters op een dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse basis om te bepalen wat het beste werkt voor je bedrijf en je mensen. Verbeter de betrokkenheid van medewerkers en werk veel minder met papier door empxtrack te gebruiken. Bezoek de website voor een gratis proefversie. Benut de tijd van je personeel optimaal door het online maken, toewijzen en beheren van werknemerschema's met empxtrack.
Synerion is een gebruiksvriendelijke planningstool waarmee je planningen kunt maken en ze naar werknemers kunt verzenden. Daarnaast kunnen werknemers diensten ruilen, verlof aanvragen, afdelingsschema's controleren, op de hoogte worden gesteld van wijzigingen in de planning. Deze geavanceerde planning biedt gebruikers de mogelijkheid om de bezetting te beheren per afdeling, locatie, winkel of op welke manier je maar nodig hebt. Geavanceerde planning is ideaal voor de detailhandel, gezondheidszorg of vergelijkbare bedrijven. Het ondersteunt je ook op het gebied van tijd en aanwezigheid. Synerion is een gebruiksvriendelijke tool waarmee je de planning van werknemers kunt maken en ze naar hen kunt sturen, werknemers hun dienst kunnen ruilen en meer.
Restaurant Systems Pro will easily provide a multiple ROI. There is a risk free 90 day money back guarantee. Comprehensive restaurant software for independent restaurant owners providing systems for the whole restaurant. Connects to many POS systems. RSP system provides more support than a franchisee will get from their franchiser. A spreadsheet can work but this is finally something you can delegate. RSP has multiple systems all connected and in one place. Unlimited users for your whole team. A done for you franchise level system for new franchises and independent restaurant owners. Finally delegation with accountability!
Bizimply is gespecialiseerd in oplossingen voor personeelsbeheer en operationeel management voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties. Dit platform koppelt je tijd- en aanwezigheidsregistratie, planning, HR en salarisadministratieverwerking in één gebruiksvriendelijke oplossing. Terwijl dit platform de personeelskosten verlaagt en beheert, biedt het ook de oplossingen om de dagelijkse activiteiten voor jou en je team beter te beheren, waardoor je meteen tijd en geld bespaart. Boek vandaag nog je gratis productdemo van Bizimply. Een eenvoudige en gebruiksvriendelijke oplossing voor personeelsplanning, HR en aanwezigheidsregistratie voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties.
TrackSmart Scheduling helpt je kleine bedrijf snel ploegendiensten te plannen en laat werknemers hun planningen overal en altijd vanaf een computer, telefoon of tablet inzien tegen een betaalbare prijs. Bovendien kunnen werknemers zelf diensten communiceren en ruilen, zodat jij en je managers weer aan de slag kunnen. Medewerkers kunnen in- en uitklokken en je kunt loonrapporten maken om je arbeidskosten efficiënt te beheren. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Met TrackSmart Scheduling kun je snel ploegendiensten van werknemers plannen en kunnen werknemers hun planningen altijd en overal inzien. Probeer het gratis!
Met de software ZScheduling kunnen bedrijven van elke omvang en sectoren workloads op een functionele manier toeschrijven, ploegendiensten en foutverwerking verminderen, en vertragingen en verstoringen voorkomen, de efficiëntie verhogen, en tijdverspilling en kosten verminderen. Bovendien analyseert de geïntegreerde ZForecast-module, gebaseerd op AI, workflows, combineert het historische gegevens en houdt het rekening met de volatiliteit van de organisatie voor een constante prognose van de vraag om de middelen aan te passen die voor de verschillende activiteiten moeten worden gebruikt. ZScheduling is roostersoftware voor elk bedrijf dat zijn werknemers in ploegendiensten effectief moet plannen en geld en tijd moet besparen.
An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses. Great for landscape companies, Janitorial, cleaning services, construction companies, home health care and doctor offices. Our customers love ezClocker because it's easy to use and affordable. Employees can use their phone as a punch card to clock in for their shift and you the employer can verify they were at the right location by viewing the GPS location on a map. An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses.
Do you manage drivers? No more calendars, spreadsheets or punch-cards - our Driver Schedule Software automate's the process and free's your staff to do what's important. Drivers can use our APP to update their availability, clock-in/out, accept & complete appointments, and report vehicle issues. Driver Schedule is the ONLY software made especially for driver-based businesses - limos, cabs, shuttles, buses, moving vans or delivery trucks. Includes online training, fleet maintenance, and more! Do you manage professional drivers? Driver Schedule is the only driver-based scheduling software. No more calendars and spreadsheets.
Save your time and start managing your bookings in online booking software Reservio. It helps you improve your services, promote your business better and grow it faster. Organize your schedule with simple on-line calendar and stay up-to-date anywhere you go. Get repetitive tasks made automatically, accept bookings 24/7, reduce your "no-shows" with email&sms reminders. Join our community of 22 000 businesses and Try it for Free Today! Reservio is appointment and event scheduling software carefully optimized for over 70 business categories. Free forever!
Shore is the leading software solution for small-medium sized businesses with features including online booking, customer management and digital marketing. With Shore, your customers can book appointments 24/7 and you won't have to spend unnecessary time on the phone. Reduce no-shows with up to 50% with automated reminders, and keep your customers coming back with a smart customer database and newsletter function. The all-in-one software solution: Customer Management + Online Booking System + Shiftplanning + Marketing tools + Automated reminders
Restaurant365 scheduling software is built specifically for restaurants and is an easy to use platform that includes direct POS integration. Utilize sales data to forecast labor needs and create schedules faster and smarter. Get punch level detail reporting and daily flash reports to help further optimize labor. Increase employee adoption with a zero-cost app for all employees. Restaurant365 is a cloud-based employee scheduling software for multi-unit restaurant businesses.
ESO Scheduling is an EMS and fire Department industry-proven online employee scheduling solution used across the nation. Our singular focus remains saving you time & money via overtime control, schedule and payroll accuracy, clear and fast communication, and ease of use, allowing you to focus on other critical aspects of the job at hand. From scheduling, time and attendance, to certification tracking and forms management, ESO Scheduling Plus has what you need at an affordable price. ESO Scheduling combines employee schedule management, timekeeping, payroll, and certification tracking for EMS and fire Departments.
ScheduleAnywhere employee scheduling software cuts scheduling time by up to 75% and ensures your 24/7 operation is properly staffed. The affordable, easy-to-use software lets you schedule shifts in seconds, instantly communicate with staff, and easily manage schedule requests. Get up and running in minutes. Make your job easier and your employees happier, all while meeting the needs of your organization. Sign up for a free 30-day trial of ScheduleAnywhere today! Create staff schedules, ensure shift coverage and manage time-off requests with online employee scheduling software. Free 30-day trial!
The most complete and effective solution for hospitality businesses to spend less time creating schedules and more time empowering their frontline managers. Leverage extensive resource scheduling tools like forecasting, shift management, availability, multi-location accessibility, employee friendly mobile applications, and real-time data to set you and your staff up for scheduling success. The best way for hospitality businesses to build and manage their teams from one platform.
Keep everyone on the same page. Crew powers the front-line of your business in one simple-to-use app. Over 10,000 businesses across every industry are using Crew to streamline communications, engage employees and drive business results. You can use Crew to immediately message all team members, distribute the schedule, find shift coverage and recognize top-performing employees across your organization. Communicate in real-time with your hourly employees. Send one message that reaches your entire workforce instantly. Get a free demo!
Create an intuitive work schedule that your team can rely on. Soon works for small businesses, global enterprises and everything in between. Out with the paperwork, spreadsheets and complicated scheduling software. Bring clarity, ease, and speed to your business. Soon enables you to be more efficient, organized and productive. Have your team focus on the things that actually drive your companys success and let Soon handle the scheduling. Smart scheduling for teams that's intuitive to use and built for businesses of any size.
With Staffjoy, you can create and share schedules in less time. Create a schedule online and we will notify your team using text messages. With Staffjoy, you can create and share schedules in less time. Create a schedule online and we notify your team using text messages.
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
Ubeya is the leading staff management solution for businesses working with hourly employees. The fully mobile solution provides designated apps for employees and employers. Staff apply for jobs, clock in and out of shifts and confirm notifications. Managers schedule shifts, automate timesheet and payroll, chat with team members and more. Ubeya works as an all-in-one platform to manage clients, staff and schedules from one place. Ubeya is the all-in-one platform for staff management, providing a fully mobile solution to manage clients, staff and schedules.
Join 125,000+ professionals worldwide who prefer PARiM and save up to 500% on your workforce management software costs with our cost-effective pricing model. PARiM combines best per-user-pricing with innovative and fast features for scheduling, time clock and HR management. Book a free demo and discover our pro-level scheduling and time and attendance tracking tools that include an advanced shift pattern creator; pay, leave and working time tracking; 1-click shift copying plus free mobile apps. Save 300%+ on your workforce scheduling, time tracking and absence management costs. Make sense of staff management with a free demo.
Fastest growing child care management software to increase enrollment, reduce operating cost, faster tuition billing, attendance tracking, record keeping, and much more. Manage any childcare center, daycare center, preschool or summer camp like a professional by securely accessing your cloud-based data anywhere online. Specifically designed to help childcare providers increase enrollment, provide better service and reduce operating costs.
allGeo a leading provider of cloud-hosted, low-IT low-code field service automation solutions that helps mid-size & Enterprise businesses achieve field service excellence through automation. The allGeo platform helps businesses automate & customize their field service workflows to better manage & optimize their field operations, field employees & field assets. With allGeo, Field service businesses can significantly reduce payroll & operations costs while improving productivity & accountability. A 360-degree cloud-based platform with Industry-specific solutions that helps our customers automate their field service operations
Smart shift scheduling software (web/mobile) with a concentration on labor law compliance (predictable scheduling / fair work week), labor optimization, employee communication, and empowerment. Free mobile app downloads, media upload capabilities, a per-location pricing model with attractive pricing, and customer service and support that goes above and beyond, more features and functionality current under development. Smart Shift Scheduling software for labor optimization and compliance.
PowerDetails is a powerful and flexible software solution that simplifies the process of managing off-duty & overtime jobs for law enforcement agencies. The system allows agencies to: create & assign jobs in minutes, establish rules that auto-enforce policies, identify misconduct/abuse of the system, generate accurate reports, generate invoices, and process payments. The mobile app is available for both Apple & Android, providing push notifications & much more! Since 2006, PowerDetails has helped process 16 million hours of Extra-Duty, Overtime, & Special Events.
Quickstaff Pro is simple-to-use scheduling software that is tailored for Event Professionals in the gig economy. Because staff must be invited and accept each gig, ordinary scheduling tools don¿t work. Our software allows you to create events and invite your staff while monitoring their responses. Our dashboard and calendar give you a snapshot of your upcoming events and an indicator for each event to let you know where you stand at a glance. Quickstaff Pro comes with a no-risk 14-day trial. Quickstaff Pro is simple-to-use scheduling software that is tailored for Event Professionals in the gig economy.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Celayix delivers a powerful best of breed solution as the best employee scheduling, time and attendance, and communications for todays modern workforce. With Celayix, reduce the costs, effort and headaches of managing your workforce all while seeing immediate benefits of eliminated overtime, reduced turnover, and improved client satisfaction. Celayix offers the best employee scheduling and time tracking to fit the needs and complexity of todays modern and dynamic workforce
Timecloud is a POWERFUL and EASY to use cloud based solution, that makes your workforce success easy. Create staff rosters with our simple drag and drop feature, manage time and attendance, staff leave, real time workforce insights, plus take advantage of our biometric and mobile applications, job costing, geo-location/location sharing and simply integrate to your payroll with a click of a button. Timecloud Ltd will save your business time and money with its simple, intuitive, easy-to-use workforce software.
The Beautifully Simple, Fast, and Powerful way to Accept Online Bookings for Multiple Employees, right from your own website. You'll be up and running in minutes. FlexBooker includes employee scheduling, powerful automated wait list management, and credit card payment processing with optional no-show fees for appointments. Drive more customers to your business with FlexBooker, the beautifully simple way to schedule employees for optimal online bookings.
Event Staff App is a mobile-friendly staff scheduling software for companies in the event industry. It automates the majority of the work from figuring out staff availability to staff communication using text messaging and email. Key features include quick staffing, effective communication, detailed event pages, and delegate management. A new functionality developed in response to the current pandemic is work shift questions around health screening for COVID-19 regulations. Easily schedule and communicate with your event staff via messages and email. Save time on scheduling while keeping everybody safe!
The Myschedule team has designed the easiest and most intuitive online employee scheduling application available today. Our award winning feature set allows you to quickly and easily schedule and manage your entire workforce. Myschedule gives you the power and tools you need to run your business efficiently. MySchedule allows you to easily schedule and manage your entire workforce with ease from your phone, tablet, or desktop.
With over 25 years of experience, AMGtime is a leader of time, labor management, and scheduling solutions. In addition to scalable software, AMGtime offers a variety of biometric devices and mobile applications. AMGtime offers a variety of innovative industry-specific solutions and is recognized as a preferred partner across multiple industries such as skilled nursing, staffing, construction, hospitality, and more. AMGtime has built many seamless integrations with payroll, HR, and more. AMG Employee Management brings the highest quality with the best value for time management and workforce scheduling.
ClockOn Rostering satisfies the most demanding requirements of Australian businesses. Scheduling by individual employee or by role, this module offers the additional benefit of precise labour cost control. Our industry-specific templates will have you creating and sending your rosters in minutes. Available on monthly subscription, Rostering can be seamlessly combined with the ClockOn Attendance and Payroll modules. Create and edit rosters in seconds and communicate them to your employees
Visual Planning is a collaborative planning & scheduling software used to manage all types of resources. Our unique flexibility allows you to track projects, jobs, tasks, customers, work orders, employees, equipment and more in a single tool, so you can focus on what truly matters. Centralizing data helps teams become more efficient. Users can work in collaboration from anywhere and access on mobile devices. Send e-mails/SMS alerts to team members, and connect schedules with personal calendars. Collaborative visual scheduling & planning software to track all types of resources, robust and user-friendly.
Affordable employee scheduling solution designed for the Restaurant industry, with a proven track record of saving you money! Benefit from an easy to use interface, powerful tracking of labor matrices, texting or emailing personalized schedules, attendance and performance tracking, child labor law enforcement, and more. Designed by real world restaurant operators. Runs completely in Microsoft Excel. Now for the first time, its being made available to other restaurant operators large or small. Who says you can't leverage Excel for Employee Scheduling? Designed for the Restaurant Industry. Prepare to be amazed!
Software voor planning, tijdregistratie en personeelsbeheer voor wetshandhaving, openbare veiligheid en complexe organisaties. Zeg spreadsheets vaarwel en word efficiënter, verantwoordelijker en meer compliant. InTime vereenvoudigt je handmatige en complexe processen, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat echt belangrijk is. Neem betere personeelsbeslissingen! In jouw werk kunnen dingen dagelijks veranderen. Je planning moet het bijhouden. Gebouwd voor openbare veiligheid en complexe operaties
ELMO's Rostering / Time & Attendance solution can help manage your workforce to ensure employees are in the right place at the right time. With accurate time & attendance tracking, you control costs and forecast future staffing needs more effectively. With ELMO, your employees are empowered to be in control of their own time and availability with shift trading and other self-management tools. ELMO's rostering / time & attendance software fully integrates with the entire ELMO Cloud HR & payroll suite.
Bizneo HR's attendance tracking supports multiple types of time entry, shift planning and scheduling. Advanced reporting and incident management allow you to easily track overtime on projects, delegate approvals and audit use. The module integrates seamlessly with the rest of the suite, including versatile absence configurations. Whether your workforce is co-located, spread among regional offices or in the field, it all comes together under a single source of truth with an intuitive interface. Time and Attendance is a cloud-based HR software that integrates management of time tracking, vacations and absences in a single tool
Snap Schedule takes the hassle out of employee scheduling and help companies track and manage overtime and labor costs. Scalable to an unlimited number of employees, Snap Schedule helps you quickly create shift schedules, avoid scheduling conflicts, and get accurate data with comprehensive reporting. Using iPhone/iPad, tablets, and mobile devices, your employees can access their schedules, request time off, bid on open shifts, punch in/out,view time cards, update their availability, and more. Snap Schedule takes the hassle out of employee shift scheduling. It is easy to use, flexible, and has all the features you ever need.
VCS software systems compute data prior to shift work, so that the planned hours and positions are properly staffed. Proactive scheduling promotes a productive, compliant, and fiscally responsible workforce. VCS' Scheduling and Time & Attendance Systems are best suited for small and large organizations that want to manage their workforce
Tijdschema voor je taken! HourStack neemt je bestaande takenlijst en helpt je deze taken in je wekelijkse schema in te plannen. Je kunt ook per taak de tijd bijhouden en je werkelijke tijd vergelijken met je toegewezen tijd, zodat je inzicht krijgt in knelpunten en problemen met de bandbreedte van personeel binnen het wekelijkse gebruik van jou en je team. Maximaliseer je tijdefficiëntie en krijg je takenlijst vandaag af met HourStack. Meld je aan voor je gratis proefperiode van 14 dagen. In HourStack wordt tijd gecreëerd om je takenlijst gedaan te krijgen. Eenvoudige tool voor tijdplanning en -registratie voor teams en individuele medewerkers.
We specialize in easy Employee Scheduling. Try the interactive Demo & explore Shift Agent instantly. A powerful algorithm helps you quickly assign the right shifts to every team member. Publish online & control the flow of days-off requests, trades, & availability changes. Send messages to your team & hold them accountable for the information. NEW: Attach notes to shifts (pictures, videos, text) No setup fees or cancellation fees. Like the demo? Enjoy a 1 mo/ free trial. Cloud-based scheduling tool that assist firms with employee schedule creation, communication and shift management.
Turn your Smartphone or Tablet into a professional contactless Time Clock! TrackTime24 makes managing timesheets the easiest parts of your job! It allows you to monitor your employees Clock Ins and Clock Outs, as well as their total number of hours worked, including breaks and overtime. Create and notify your employees about new work schedules and hassle-free manage their leaves requests and business travels. No more pen and paper or manual calculations! The simplest app for Work Time Management with the ability to schedule, track time and absences, and management of business trips.
Powerful, yet "Simple and Easy to Use". Automated employee scheduling software reducing labor costs. Integrate payroll, time tracking, GPS features, job costing, expense tracking and time off through the ITCS-WebClock. Streamline payroll and financial systems processing. Time tracking with the Web Time Clock, Biometrics, Badge Devices, Tablets & Smartphones. Using Cloud and High Availability technology your data is secure. Highly configurable and customization is available. Powerful, yet "Simple and Easy to Use", our employee scheduling software streamlines your workforce management and payroll processing.
WorkSchedule.Net has been the leader in Employee Scheduling Software for over 15 years! We offer cloud based and mobile solutions for scheduling employees, advanced automatic scheduling, time tracking, managing time off, payroll exporting, and easy to use self-scheduling. Join the thousands of already happy users and start your 30-day free trial today to take advantage of all our amazing features. Put down the pen and paper, stop stressing, and start scheduling to save both time and money! Online service that provides Auto Scheduling, Schedule Change Alerts & Reminders, Self-Scheduling, Time Tracking, Time Off, and more!
eSchedule's free concierge service ensures an easy implementation by assisting users through the setup process. The system is priced per active user so that seasonal employees or staff not on the schedule will not be included in the total charge. eSchedule is a good fit for businesses of all sizes, from large multi-location enterprises, to small, single-store companies. The Absence Management module, saves managers time by removing all manual components from the absence request process. Powerful and easy-to-use employee scheduling software that ensures your mobile workforce is at the right place at the right time.
The Reflexis cloud-based Real-Time Store Operations Platform helps retailers simplify store operations, provide improved line of sight for field managers, and streamline corporate processes. Reflexis store execution, labor operations, mobility, and analytics solutions enable retailers to unleash the power of store associates, giving them more opportunities for customer engagement, providing customers with a more consistent brand experience. Reflexis enables retailers to simplify store operations and unleash the power of store associates.

Kopersgids voor Personeelsplanning software

Wat is personeelsplanning software?

Personeelsplanning software helpt kleine bedrijven bij het organiseren en beheren van personeelswerkschema's. Deze oplossingen bieden gebruikers opties voor het zij-aan-zij bekijken van schema's om de toewijzing van taken en diensten op basis van de beschikbaarheid van de werknemer te vereenvoudigen.

Bovendien laten deze oplossingen de medewerkers hun schema's bekijken, evenals een algemeen teamschema, in realtime, en wijzigingen aanbrengen via een planningsinterface.

De voordelen van personeelsplanning programma's

  • Snellere personeelsplanning: handmatige personeelsplanning is een tijdrovend proces, waarbij handmatige beschikbaarheidsvragen en een aanzienlijke hoeveelheid gegevens moeten worden ingevoerd. Personeelsplanning tools bevatten functies die deze handmatige inspanningen elimineren en managers helpen medewerkers op efficiënte wijze in te plannen. Deze oplossingen slaan bijvoorbeeld verlofinformatie op en zorgen ervoor dat werknemers niet worden ingepland om te werken terwijl ze op vakantie zijn, en ze bevatten aanpasbare planningssjablonen zodat gebruikers niet elke keer opnieuw hoeven te beginnen als ze een nieuw schema maken.
  • Efficiënt beheer van ploegendiensten: personeelsplanning software helpt gebruikers ook om veranderingen in ploegendiensten op efficiënte wijze te beheren. In geval van onverwachte afwezigheid stellen deze systemen de managers op de hoogte van de vereiste personeelswisselingen en geven ze een lijst van beschikbare teamleden om te helpen bij het vinden van een vervangende medewerker. Sommige personeelsplanning tools bieden ook mobiele functionaliteit waarmee managers dit proces onderweg kunnen beheren.
  • Naleving van de arbeidswet: personeelsplanning tools geven gebruikers realtime rapporten over geplande uren, berekenen nauwkeurig de overuren en helpen te waarborgen dat de betaling van overuren in overeenstemming is met de wettelijke normen.

Algemene functies van personeelsplanning software

  • Agendabeheer: het invullen van werknemersagenda's op basis van hun schema's. Agenda's worden in realtime bijgewerkt om de veranderingen in het schema weer te geven.
  • Werknemersbestand: het registreren van werknemersgegevens als demografie, beschikbaarheid en rol binnen een organisatorische hiërarchie.
  • Wisselen van dienst: het beheren van verzoeken voor het wisselen van diensten op basis van de beschikbaarheid van werknemers. Sommige personeelsplanning programma's bieden ook een portaal voor het indienen van verzoeken voor het wisselen van diensten.
  • Tijdklok: het registreren van de inklok- en uitkloktijd van werknemers. Deze informatie wordt gebruikt om de lonen te berekenen op basis van het aantal gewerkte uren en overuren.
  • Bijhouden van vakantie/verlof: het bijhouden van verlofaanvragen en vakanties van werknemers.

Overwegingen bij de aankoop van personeelsplanning software

  • Rapportage en analyse: personeelsplanning programma's helpen managers bij het optimaliseren van hun planningsproces. Deze systemen leveren rapporten op die kleine bedrijven kunnen helpen bij het opstellen van hun personeelsbeheerstrategieën. Zo kunnen rapporten over de duur van de ploegendienst helpen om het aantal overuren te verminderen, doordat managers de werkdruk van de werknemers in realtime efficiënt kunnen bijhouden. Rapporten over de werkdruk helpen het management ook bij het nemen van beslissingen over het aannemen van personeel. Kleine bedrijven moeten de rapporteringsfunctionaliteit van de producten evalueren alvorens een definitieve aankoop te doen.
  • Mobiele toegang: door de toenemende mobilisatietrend van het personeel van kleine bedrijven worden mobiele apps steeds meer een essentieel onderdeel van de bedrijfsvoering. Deze trend stuurt de vraag naar mobiele toepassingen in personeelsplanning software. Zowel medewerkers als managers hebben baat bij het gebruik van dergelijke apps. Zo kunnen medewerkers managers op de hoogte stellen als ze niet beschikbaar zijn, zodat managers hun planning zo snel mogelijk kunnen aanpassen. Apps laten medewerkers ook hun agenda's bekijken terwijl ze op afstand werken. Bedrijven met een mobiel personeelsbestand of plannen voor de ontwikkeling ervan moeten op zoek gaan naar producten die mobiele app-functionaliteit bieden.
  • Kunstmatige intelligentie is de volgende grote ontwikkeling in personeelsplanning software: AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) is een opkomende technologie voor kleine bedrijven die bijdraagt aan de verbetering van de efficiëntie in alle verschillende bedrijfstakken. Geoptimaliseerde planning is zo'n gebied waar AI kan helpen. Kleine bedrijven weten dat overbezetting leidt tot een lagere productiviteit van de werknemers, terwijl onderbezetting leidt tot hoge kosten. AI-gebaseerde algoritmen maken het mogelijk om een optimaal planningsprogramma op te stellen op basis van criteria zoals ploegendienst, verlof en projectprioriteit.
  • Chatbots voor het aannemen van personeelsplanning verzoeken: chatbots worden steeds populairder bij kleine bedrijven. Volgens onderzoek van Capterra gebruikt 68% van de kleine bedrijven in 2020 chatbots of is van plan deze te implementeren. Chatbots zijn in de ruimte van personeelsplanning programma's al ingevoerd; bedrijven zijn begonnen met het ontwikkelen van chatbots die basisverzoeken kunnen afhandelen. Een voorbeeld hiervan zijn chatbots die ziekteverlofaanvragen beheren door medewerkers een set vragen te stellen en de informatie voor goedkeuring door te sturen naar managers.