Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Reputatiemanagement software

Reputatiemanagement software helpt organisaties bij te houden wat er over hen en hun producten wordt gezegd in verschillende blogs, sociale netwerken en media. Met de analytische mogelijkheden van reputatiemanagement software kunnen marketingafdelingen de reacties van consumenten op marketingcampagnes meten en beoordelen en kunnen bedrijven hun toekomstige bereik beter plannen. Zie ook: brand management software en social media software.

België Lokale producten weergeven
91 resultaten
Krijg inzicht in je klanten, je merk en je markt met het geavanceerde platform voor consumenteninformatie van Brandwatch. Meer informatie over Brandwatch
Monitor je merk met door AI aangedreven sentimentanalyse, die de mening en reacties van consumenten tot leven brengt. Het Consumer Research-platform van Brandwatch geeft je toegang tot diepgaande consumenteninzichten uit 100 miljoen online bronnen. Realtime signalen en waarschuwingen detecteren ongebruikelijke activiteiten, waardoor merken opkomende crises voor kunnen zijn. Krijg inzicht in en maak snel contact met je klanten met Brandwatch, het sociale pakket dat is ontworpen voor een snel veranderende wereld. Meer informatie over Brandwatch

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Oplossing voor het beheer van beoordelingen die is ontworpen waarmee bedrijven beoordelingen van klanten automatisch kunnen bijhouden en benutten om er meer inkomsten uit te halen. Meer informatie over ReviewFlowz
Reviewflowz is een alles-in-één platform voor beoordelingsbeheer en B2B-SaaS- en digitaalgerichte bedrijven. Blijf op de hoogte van je beoordelingen door een melding te ontvangen voor elke nieuwe beoordeling die je online krijgt via Slack, e-mail of Webhooks. Krijg toegang tot al je beoordelingen op het gebruiksvriendelijke dashboard en onttrek bruikbare inzichten met grafieken en een robuuste zoekmachine waarmee je kunt filteren op basis van datums, platforms en sterrenbeoordelingen. Zet beoordelingen om in inkomsten door ze op je website weer te geven met de Reviewflowz-widget bèta. Meer informatie over ReviewFlowz

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Helpt bedrijven met meerdere locaties en SEO-bureaus om klantrecensies te beheren, reputatiescores te verbeteren en lokaal zoekverkeer te vergroten. Meer informatie over LocalClarity
LocalClarity, 's werelds meest kosteneffectieve beoordelingsplatform, biedt in 61 landen talloze mogelijkheden voor bedrijven met meerdere locaties. Klanten krijgen inzicht in klantfeedbacktrends, bouwen relaties op via directe plaatsing van beoordelingen, vergroten het plaatselijke zoekverkeer en ontdekken de best practices en onderpresteerders op verschillende locaties. De programma's zijn beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 10.000 locaties en bureaus van alle groottes. Meer informatie over LocalClarity

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Pakket voor social media management en CRM
AgoraPulse is een platform voor social media management en CRM waarmee bureaus, bedrijven en marketeers al hun social media-berichten over sociale media kunnen beheren, content kunnen plannen en publiceren, belangrijke influencers kunnen identificeren, sociale kanalen kunnen volgen en prachtige rapporten kunnen ontvangen in één eenvoudig te gebruiken dashboard. AgoraPulse ondersteunt momenteel Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en LinkedIn. En ja, het biedt ook videopublicatie op Instagram! Meer informatie over Agorapulse

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Stimuleer tevredenheid, breid relaties uit en zorg voor langdurige loyaliteit met sociale klantenservice. | Probeer Sprout gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenservice voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Met Sprout kunnen merken sociale monitoring, luisteren, klantenservice, betrokkenheid en nog veel meer vereenvoudigen. Sprout ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Google+ en integreert met Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly en UserVoice. Probeer het zelf, start een gratis proefperiode of vraag een demo aan. Meer informatie over Sprout Social

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Bekroonde reputatiebeheersoftware die je helpt controle te krijgen over je online reputatie.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten, met tools om controle te krijgen over je online reputatie. Meer dan 180.000 gebruikers vertrouwen op de reputatiebeheersoftware van Podium voor het beheren en verbeteren van hun reputatie op sites zoals Google, Facebook, HealthGrades, Edmunds en meer. Het Podium-platform maakt het gemakkelijk om al je klantinteracties te beheren vanuit Facebook, Google, sms-berichten en meer. Meer informatie over Podium

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Met reputatiebeheer van Thryv kun je je reputatie online beheren, met één ster tegelijk. Je kunt beoordelingen genereren en reageren - allemaal vanaf één plek. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
De geïntegreerde oplossing van Yotpo helpt e-commerce-merken om klantrecensies, foto's en vragen te verzamelen van één enkel platform om verkeer, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Yotpo is een officiële partner van Google, Facebook en Shopify Plus en wordt geïntegreerd met toonaangevende handelsplatformen en tools zoals BigCommerce, Magento en Bronto. Deze oplossing maakt het gemakkelijk voor merken om de content van hun klanten te benutten in elk marketingkanaal. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail. Meer informatie over Swell

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen. Meer informatie over Broadly

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Mention is een marketingpakket voor sociale media waarmee merken en bureaus het gesprek online kunnen stimuleren.
Mention is een marketingpakket voor sociale media waarmee merken en bureaus het gesprek kunnen stimuleren. Dankzij Listen ben je altijd op de hoogte: volg wat online wordt gezegd over een merk of product, ontvang uitgebreide analyse over hun sector en meet de impact van je marketing en PR-activiteiten. Verspreid boodschappen met Publish: plan en beheer berichten op sociale media met één tool, creëer content op basis van relevante inzichten en hou je contentkalender bij, ongeacht waar je je bevindt. Meer informatie over Mention

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Vergroot je online reputatie met het HIPAA-compatibele automatiseringsplatform van Doctible.
HIPAA-compatibele software voor het genereren van beoordelingen, speciaal ontwikkeld voor tandheelkundige en medische praktijken. Een van de meest betaalbare oplossingen in de sector voor een drukke zorgpraktijk. Het platform voor het genereren van beoordelingen van Doctible automatiseert het proces van het stimuleren van de online reputatie van een praktijk terwijl het patiëntinzichten genereert. De focus op de gezondheidszorg zorgt ervoor dat er andere tools zijn om een praktijk te helpen bij het verminderen van no-shows, het sturen van herinneringen aan patiënten, het verzamelen van patiëntensaldi en sms'en in twee richtingen. Meer informatie over Doctible

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over XM for Customer Experience

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Hét whitelabel reviewmanagementplatform voor marketeers, bureaus en SEO-specialisten. Automatiseer meer en betere online reviews.
Whitelabel reviewmanagement voor marketeers, bureaus en SEO-specialisten. Grade.us heeft meer dan 10.000 gebruikers die het proces voor het genereren van beoordelingen automatiseren op sites zoals Google, Facebook en meer dan 100 sectorspecifieke beoordelingssites. Bereik ontevreden klanten om hun merkbeleving te verbeteren. Controleer beoordelingen op 90+ beoordelingswebsites, zodat je altijd weet wat er over je bedrijf wordt gezegd. Zet je beste beoordelingen om in SEO-vriendelijke web- en sociale media-content om sterren te verdienen op je organische SERP's. Meer informatie over Grade.us

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Voor bedrijven met meer dan 10 locaties is SOCi het toonaangevende platform voor het beheer van social media en de reputatie.
Voor bedrijven met meer dan 10 locaties is SOCi het toonaangevende platform voor het beheer van social media en de reputatie. SOCi wordt gebruikt door topmerken, waaronder Sport Clips, Greystar en Ace Hardware, en lost de complexe workflowbehoeften van marketeers op meerdere locaties op. Bescherm je merk met contentbibliotheken en goedkeuringsworkflows. Schaal sociale betrokkenheid op honderden lokale pagina's, sociale advertenties en online beoordelingen via één centrale tool. Krijg snel inzicht in lokale prestaties om succes te repliceren. Meer informatie over SOCi

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Solutionreach is 100% gericht op het leveren van de technologie en de expertise over hoe deze effectief te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende praktijk op te bouwen. Het platform laat zien hoe de ervaring voor patiënten en zorgverleners kan worden verbeterd. Plan nu een consult voor meer informatie. Meer informatie over Solutionreach

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
eClincher biedt de meest complete software voor management binnen social media. GRATIS proefperiode van 14 dagen.
eClincher biedt een complete oplossing voor het beheer, de marketing en de ondersteuning van sociale media. - Publiceren en planning plus integraties - Automatisering van publicatie met wachtrijen, recyclen van berichten, verkeer stimuleren, automatische RSS-publicatie - Geïntegreerde sociale inbox, betrokkenheid - gesprekken, berichten, opmerkingen, meldingen, nieuwe volgers, enz. - Voorgestelde content op basis van trefwoorden - Monitoring en luisteren - Onbeperkte analyse en whitelabel-rapporten - Ontdekking van influencers - Mobiele app - Live ondersteuning Meer informatie over eclincher

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
CallSource bewapent bedrijven met de tools die ze nodig hebben om te begrijpen hoe beoordelingen tot betere klanten leiden.
Waar laten klanten beoordelingen achter voor je bedrijf? Ontdek waar je klanten zijn en reageer op de beoordelingen die je zakelijke opdrachten stimuleren. Met oplossingen voor reputatiebeheer kunnen bedrijven zich weer richten op datgene waar ze goed in zijn. CallSource biedt reputatiebeheerdiensten voor beoordelingsreacties die je zakelijke opdrachten stimuleren. Meer informatie over CallSource

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
Brand24 is een tool voor reputatiebeheer waarmee je snel kunt reageren op realtime opmerkingen over je bedrijf.
Brand24 is een effectieve en gebruiksvriendelijke oplossing voor merkenbeheer. Duizenden merken en bureaus van elke omvang gebruiken Brand24 om online gesprekken over hun merken, producten en concurrenten te volgen en te analyseren. Brand24 stelt bedrijven in staat om hun online reputatie te bewaken, een pr-crisis te voorkomen, klantrelaties te verbeteren, merkambassadeurs te vinden en klantinzichten over hun producten en diensten te krijgen. Meer informatie over Brand24

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen
----> NiceJob is de gemakkelijkste manier om meer goede recensies, verwijzingen en verkopen te krijgen. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om meer goede recensies te krijgen en een goede reputatie op te bouwen. NiceJob automatiseert je socialmediamarketing met behulp van je geweldige klantrecensies en foto's. En het helpt je je zoekmachineresultaten, websiteverkeer en verkoop te verbeteren door je beoordelingen en foto's op je website te publiceren. In tegenstelling tot concurrenten hebben ze geen contracten, bieden ze een gratis proefperiode van 14 dagen en kosten ze slechts $ 75/maand. Probeer het gratis. Meer informatie over NiceJob

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Beheer van klantervaringen
  • Antwoordbeheer
  • Trefwoorden bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Reviewaanvraag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Reviews delen