174 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een plannings- en samenwerkingshulpmiddel voor alle soorten bureaus. Plan campagnes, noteer taken, communiceer en wissel bestanden uit met je team en deel je voortgang met je klanten. Documenten, ideeën, goedkeuringen en prioriteiten: monday.com stelt bureaus in staat om deadlines te halen, klanten tevreden te houden en meer omzet te genereren. Meer informatie over monday.com monday.com is een plannings- en samenwerkingsprogramma voor reclamebureaus. Plan campagnes, voer a/b-tests uit en deel de voortgang met je klanten. Meer informatie over monday.com
Asana is een tool voor werkmanagement die reclamebureaus helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Simplistische en beperkte tools voor samenwerking en beheer volstaan niet langer. Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bureau goed te runnen: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Ontvang een gratis proefperiode van 14-dagen en overtuig jezelf! Meer informatie over Scoro Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontwikkeld voor reclame- en creatieve bureaus. Meer informatie over Scoro
Productive is de tool die je nodig hebt om een winstgevend bureau te runnen, van verkoop tot facturering en betaling. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Werk samen aan taken en hou de tijd bij met eenvoudige tijdregistratie. Zoek knelpunten die geld kosten en je tijd verdoen. Voorkom aanvaringen, burnouts en overboekingen met de functies voor resourceplanning. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive Productive is reclamebureausoftware op maat gemaakt voor de volledige levenscyclus van het bedrijf, van verkooppijplijn en resourceplanning tot facturering. Meer informatie over Productive
Accelo is een uitstekend systeem om je bureau te runnen en winstgevend klantenwerk te leveren. Plan projecten en taken, verzorg leads, beheer teambronnen, werk samen aan klantenwerk en verstuur facturen, allemaal in één systeem dat speciaal voor bureaus is gebouwd. Maak het beheren van lopende contracten makkelijker: de servicecontracten van Accelo zorgen voor een automatische verlenging en toewijzing van taken aan het begin van elke contractperiode. Besteed minder tijd aan administratief werk en krijg meer tijd terug om het klantenwerk te leveren waar je je graag mee bezighoudt. Meer informatie over Accelo Accelo helpt meer dan 2.000 bureaus over de hele wereld met een totaaloplossing van prospect tot het sluiten van het project en alles daartussenin. Meer informatie over Accelo
Eenvoudig programmatisch adverteren. Match2One helpt bureaus online nieuwe klanten te vinden door advertenties op duizenden relevante websites te plaatsen gericht op mensen die mogelijk hun volgende klant worden. Geen minimale investeringen, geen registratiekosten en eenvoudig in gebruik. Meer informatie over Match2One Eenvoudig programmatisch adverteren. Meer informatie over Match2One
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Of je nu voorstellen doet voor nieuwe opdrachten, een website voor een klant lanceert of wordt toevertrouwd om al hun SEO-programma's uit te voeren, je kunt al je klantcommunicatie in Front afhandelen. Front biedt de beste verzameling van samenwerkingsfuncties (@-vermelding van teamgenoten, toewijzen, realtime teambewerking) en helpt om al je klanten 7x sneller te beantwoorden met een gepersonaliseerde ervaring. Richt je erop om meer werk gedaan te krijgen, en laat Front de productiviteit van je team transformeren. Meer informatie over Front Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Werk samen met je team, reageer sneller en krijg meer werk gedaan. Meer informatie over Front
Gratis | Direct | Grondig SEISO is een door Google Ads gecertificeerde grader die je PPC-advertenties en -campagnes analyseert. Inzichten worden gesorteerd op prioriteit/impact op het bedrijf, en ze kunnen zelfs met 1 klik op de account worden geactiveerd. Elke maand wordt een nieuw auditrapport afgeleverd in je mailbox zodat adverteerders hun resultaten regelmatig kunnen verbeteren en de gezondheid van de Google Ads-account kunnen beheren. ROI verbeteren | Conversies maximaliseren | Tijdbespaarder Meer informatie over SEISO SEISO is de Certified Google Partner Tool die een uitgebreid rapport levert om je PPC-campagnes op Google Ads te optimaliseren. Meer informatie over SEISO
AdPlugg is een modern, cloudgebaseerd adserversysteem waarmee je moeiteloos advertenties op je website of blog kunt weergeven. Duizenden tijdschriften, kranten en andere sites gebruiken AdPlugg om hun online advertenties te beheren, weer te geven en te volgen. Plaats AdPlugg-tags eenvoudig overal op je site waar je advertenties wilt weergeven. Upload en beheer vervolgens je advertenties vanaf je dashboard op adplugg.com. Richt, roteer en plan moeiteloos advertenties uit elke bron. Bekijk hoogwaardige grafieken en rapporten over weergaves, klikken en CTR. Meer informatie over AdPlugg Een eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd advertentiesysteem voor de blogger-generatie. Advertenties plannen, roteren en volgen. Meer informatie over AdPlugg
Met CAFLOU kun je de prestaties en economie van je bedrijf en team stimuleren. 100% digitaal. CAFLOU is een eenvoudig te gebruiken maar complex bedrijfsmanagementsysteem waarmee je vanaf één plek echte controle over je bedrijf krijgt. Met CAFLOU kun je de cashflow en zakelijke activiteiten beheren, bepalen waar je geld kunt besparen, je team volgen en organiseren en projecten beheren. Allemaal op één plek, zelfs vanuit het thuiskantoor. Meer informatie over Caflou CAFLOU is gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware die ideaal is voor marketingbureaus, IT-bedrijven, PPC- of SEO-specialisten. Probeer het gratis. Meer informatie over Caflou
Wrike is een werkbeheertool voor bureaus die helpt bij het consolideren van al je projecten, communicatie en bestanden op één plek, waardoor je het overzicht krijgt dat je nodig hebt om ervoor te zorgen dat campagnes op tijd worden voltooid. Je kunt ook de transparantie en communicatie met klanten verbeteren door hen in Wrike een gratis plek als samenwerkingspartner te geven, zodat ze digitale middelen kunnen beoordelen, de voortgang kunnen controleren en opmerkingen over werk kunnen achterlaten. Perfect voor marketing- en creatieve teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike Overtref de verwachtingen van klanten met gebruiksvriendelijke projectbeheersoftware voor bureaus. Perfect voor marketing- en creatieve teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike
Smartsheet is een online platform voor het uitvoeren van werk dat een nieuwe definitie geeft aan hoe teams samenwerken. Het is volledig aanpasbaar en gemakkelijk te delen binnen je organisatie of met klanten. Met meerdere kanalen, concurrerende prioriteiten en een eindeloze stroom van verzoeken, rekenen toonaangevende marketeers op de Smartsheet-oplossingen voor werkbeheer om strategisch te plannen, te rapporteren over programma's, en leveranciers, teams en klanten te coördineren. Krijg een overzicht van al je projecten, plannen, middelen en verzoeken. Meer informatie over Smartsheet Van het grote plaatje van de voortgang tot gedetailleerde uitvoering, Smartsheet helpt marketingprofessionals zich te concentreren op wat het belangrijkste is. Meer informatie over Smartsheet
Je wilt uitzonderlijke klantenservice bieden. En dat kan met ActiveCollab. Beheer de toegang van klanten tot je taken en projecten, deel je voortuitgang met hen, hou ze op de hoogte. Alle communicatie gebeurt op één plek, dus je hoeft geen delen en fragmenten in e-mails en chats na te jagen. Bovendien kun je je klanten rechtstreeks vanuit het project factureren! Hier gebeurt het echte werk en je klanten kunnen er getuige van zijn! Meer informatie over ActiveCollab Eén samenwerkingsplek voor jou en je klanten. Beperk de storingen, deel je voortgang en ontvang feedback. In realtime! Meer informatie over ActiveCollab
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende marketingteams en bureaus die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Kanban-bord en Gantt-grafiek Robuust projectmanagement ter ondersteuning van WBS (onbeperkte hiërarchie), meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren Mobiele apps Beheer van hulpbronnen Meer dan 1000 integraties Gegevensbeveiliging op ondernemingsniveau Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een cloudgebaseerd projectmanagementplatform voor snel evoluerende marketingteams en bureaus. Meer informatie over Easy Projects
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Madgicx.com is een geheim wapen dat wordt gebruikt door duizenden gegevensgestuurde adverteerders die hun tijd liever niet verspillen aan het handmatig optimaliseren van hun advertenties. Stel je voor dat je een elite reclamebureau inhuurt voor de prijs van software - dat is Madgicx. Meer informatie over Madgicx Het eerste door AI ondersteunde alles-in-één marketingplatform voor autonome advertentie-inkoop en -optimalisatie met creatieve intelligentie. Meer informatie over Madgicx
Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en urenrapportage, kosten van derden en facturering aan klanten. Teamogy verbindt interne teams en ondersteunt samenwerking en communicatie binnen het bedrijf. Het laat je team altijd en overal werken. Meer informatie over Teamogy Cloudsysteem voor professionele servicebedrijven. Omvat bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Werk altijd en overal samen. Meer informatie over Teamogy
Expertise wordt gecombineerd met AI om de prestaties van studentenadvertenties te garanderen die rechtstreeks kunnen worden aangesloten op meer dan 750 populaire platforms, waaronder Slate, Hubspot en Salesforce, wat betekent dat je daadwerkelijk rendement aan je campagnes kunt toekennen. Geeft je de tijd terug om creatiever en strategischer te zijn. Akero wordt door internationale bureaus vertrouwd om meer studenten te bereiken, te betrekken en te converteren namens je klanten. Geef je advertentie-uitgaven een boost. Volg alles. Converteer meer. Ga ervoor. Meer informatie over Akero Sluit gegarandeerde advertentieprestaties van studenten rechtstreeks aan op meer dan 750+ toonaangevende CRM's en platforms en ken daadwerkelijk rendement toe. Meer informatie over Akero
Uniek en krachtig White Label-rapportageplatform voor marketing-, web- en media-agentschappen. Inclusief advertenties, webleads B2B, SEO, webanalyse, social media, intuïtieve rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Agency360 Marketing Reporting Uniek en krachtig White Label-rapportageplatform voor marketing-, web- en media-agentschappen. Inclusief advertenties, webleads B2B, SEO, etc. Meer informatie over Agency360 Marketing Reporting
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Sinds 2012 helpt Float teams van topbureaus uit de hele wereld, waaronder Havas, Metalab en Ogilvy, hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. De toonaangevende app voor resourcebeheer voor reclamebureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals Havas, Metalab en Ogilvy.
De missie van Marketing 360 is om kleine bedrijven te voorzien van het populairste marketingplatform ter wereld door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren. Teamwork stelt je in staat om flexibele, aangepaste werkstromen te ontwerpen en geeft je één centrale plaats om je team- en klantprojecten te visualiseren. Werk moeiteloos samen, inclusief opmerkingen en berichten, bespaar met sjablonen tijd bij het instellen van projecten, voeg klanten toe als samenwerkenden om de communicatie te vereenvoudigen en zet je tijd om in facturen dankzij urenregistratie. Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Mavenlink transformeert je bureau door beheer van middelen, projectmanagement, samenwerking, urenregistratie en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen. Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen.
Duizenden creatieve en digitale marketingbureaus vertrouwen op Avaza om de samenwerking van teams te versnellen, tijd en uitgaven vast te leggen en facturen te versturen. Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Met de bureauoplossingen van WordStream kun je meer gedaan krijgen in minder tijd en betere resultaten behalen voor je klanten en je bedrijf. Met WordStream Advisor voor bureaus kun je door je klanten betaalde zoekresultaten en sociale advertentiecampagnes in slechts 20 minuten per week optimaliseren. Slimme tools en wekelijkse meldingen besparen tijd en geld, en visueel indrukwekkende rapportage maakt het gemakkelijk om je klanten te laten zien hoeveel je voor ze doet. WordStream is een online advertentieplatform gebouwd voor bureaus om de productiviteit en prestaties voor hun klanten te verhogen.
Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels. Maar de beschikbare software voldeed simpelweg niet aan de behoeften van de klanten. Dus werd gebruik gemaakt van de kennis van de sector en ervaring uit de eerste hand en werd een eigen volledig geïntegreerde oplossing voor workflowbeheerm gebouwd. En vanaf dat moment heeft de ontwikkeling zich doorgezet om Workamajig gebruiksvriendelijker, efficiënter en waardevoller te maken voor klanten. Vandaag de dag vertrouwen meer dan 3000 bedrijven, variërend van 10 tot 10.000 werknemers, op Workamajig. Workamajig - de software voor workflowbeheer voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Hightail is gebouwd voor samenwerking tussen bureaus aan creatieve middelen met functies waarmee je grote bestanden kunt verzenden, content kunt bekijken (zoals PDF's, video's en afbeeldingen), nauwkeurige feedback kunt verzamelen, taken kunt toewijzen, activiteiten kunt volgen met teamdashboards, versies kunt controleren en goedkeuringen kunt routeren. Hightail helpt teams om de hoeveelheid tijd te verminderen die nodig is om werk te beoordelen en projecten op schema te houden, en het is eenvoudig te gebruiken voor elk teamlid, zowel binnen als buiten je organisatie, terwijl de content veilig blijft. Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor reclamebureaus die projectmanagement, resource management, goedkeuringsworkflow en DAM dynamisch combineert in één eenvoudig te gebruiken programma. Plan en volg je creatieve projecten met grotere transparantie, samenwerking en productiviteit. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer projecttijdlijnen, briefingsjablonen, online bijhouden van projecten, urenregistratie, taakbeheer, online opmaak (alle media) en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Stelt reclamebureaus in staat om creatieve projecten effectief te beheren, van het opstarten van een project tot de goedkeuring van de illustraties en het opslaan van de definitieve producten.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren. Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Met MediaRadar kun je geweldige prospects vinden, weten wie hun aankoopbeslissingen neemt, een overtuigende pitch leveren en meer opdrachten winnen. Dit platform biedt de meest relevante gegevens, inzichten en adviezen die je nu nodig hebt om je omzet te verhogen, naast het bekroonde klantenserviceteam dat is ontworpen om jou te helpen succes te bereiken. Klaar om te zien hoe MediaRadar je kan helpen je bedrijf naar het volgende niveau te brengen? MediaRadar is een cloudgebaseerde tool die professionals en bureaus helpt meer deals te sluiten.
De eenvoudigste manier voor marketingbureaus om hun kleinere klanten diensten aan te bieden. Beheer je klanten en campagnes op een efficiënte manier. Registreer leads op de website van je klant. Stuur slimmere e-mails. Blijf prospects doorlopend koesteren. Lever geïnteresseerde leads rechtstreeks aan je klant via de ingebouwde CRM. Dure, robuuste tools zijn te veel van het goede voor kleinere klanten. Breid je vaste klantenbestand uit met betaalbare, alles-in-één verkoop- en marketingsoftware. Speciale prijzen voor marketingbureaus met meerdere klanten. Hatchbuck is een gebruiksvriendelijk platform voor CRM en marketing automation voor marketingbureaus met kleine zakelijke klanten.
Our software and service hybrid is something the world has never experienced before. DashClicks is a SaaS platform built specifically for digital marketing agencies. DashClicks was created with one thing in mind, scaling. We know how complicated all these state-of-the-art softwares can be for agencies. We wanted DashClicks not only to be easy to use but have the ability to combine all the most popular softwares into one amazing platform. Finally, an incredible marketing platform and white-label fulfillment center, together at last. Get your very own dashboard now.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafisch ontwerpers, marketingbedrijven en andere creatieve bedrijven en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistratie en projectmanagement. Neem afscheid van doorwoekerend projectbereik met snelle en flexibele urenregistratie, nauwkeurige projectschattingen, uitgebreide rapporten en krijg inzicht in de capaciteit van je team en de algemene bedrijfsprestaties. Als de winst belangrijk is, heb je geen tijd te verliezen! Probeer vandaag nog een gratis demo. Stroomlijnen, plannen en op het goede pad blijven. Eenvoudig urenregistratie, projectmanagement en uitgebreide rapporten betekenen meer tijd voor grote ideeën.
Workzone werd bijna 20 jaar geleden opgericht door een reclamebureau en is op maat gemaakt voor projectmanagement en creatieve reviews door bureaus, hun klanten en zakelijke partners. Projectoverschrijdende dashboards laten je zien hoe alles er voor staat en wie beschikbaar is. Gepersonaliseerde takenlijsten zorgen dat elk teamlid zich richt op wat er moet gebeuren. Deel en markeer bestanden voordat je ze ter goedkeuring naar klanten verzendt. Het wordt allemaal georganiseerd en vastgelegd in Workzone. Tarieven vanaf $ 200 per maand. Workzone is gemaakt door een reclamebureau en is afgestemd op projectmanagement en creatieve reviewbehoeften van drukke bureaus.
Winmo helpt reclamebureaus van elke omvang meer klanten te winnen zonder verwijzingen of offerteaanvragen (RPF's). Winmo is uitgeroepen tot een van de meest essentiële nieuwe businesstools en helpt je op het juiste moment nder de aandacht te komen van de juiste merken, met informatie over de beslisser bij duizenden nationale adverteerders, hun huidige bureaupartners en de waarschijnlijkheid van wanneer zij nieuwe bureaus zullen werven. Laat je bureau groeien en genereer nieuwe klanten door informatie over directe contactpersonen, hoogwaardige leads en waardevol inzicht in merken te verkrijgen. De verkoopinformatie van Winmo helpt verkoopteams om op het juiste moment de juiste contactpersonen voor de juiste merken te bereiken.
Opteo is een tool voor het beheer van Google Ads die optimalisaties aanbeveelt op basis van continue accountcontrole van accountprestatiegegevens. Optimalisaties kunnen met één enkele klik worden opgestart omdat wijzigingen in Google Ads automatisch worden doorgevoerd, zonder de noodzaak om tussen interfaces te schakelen. Opteo omvat meer dan 40 verschillende optimalisaties, waaronder: beheer van zoekwoordbiedingen, budgetten beheren, advertentieplanningen optimaliseren, realtime meldingen ontvangen, zoektermen analyseren en meer. Google Ads-tool voor freelancers en kleine tot middelgrote digitale bureaus die optimalisatie-suggesties doen op basis van gegevens.
TapClicks is speciaal ontworpen voor moderne digitale bureaus, en het consolideert en visualiseert al je marketingcampagnegegevens en prestatiestatistieken in een geïntegreerd dashboard, compleet met geautomatiseerde rapportage. Bureaus gebruiken dit intern om snel te zien hoe campagnes lopen, maar ook extern, waardoor ze hun klanten tevreden houden met consistente merkeigen rapportage over al het werk dat wordt gedaan. Resultaten zijn verhoogde klantretentie en natuurlijke upsells voor gebruikers van verkoopbureaus. Webgebaseerd platform voor gegevensvisualisatie en rapportage, consolideert marketinggegevens en prestatiestatistieken in één enkel dashboard.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt. Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
AgencyAnalytics is een zakelijk marketingdashboard dat indruk maakt op klanten en tijd bespaart. Je kunt het dashboard een whitelabel maken en klanten hun eigen persoonlijke aanmeldingsgegevens verstrekken, zodat ze jouw geweldige marketingcampagne aan het werk kunnen zien. SEO-tools zoals het volgen van rangordes, audits en backlinks zijn ingebouwd. Integreer andere diensten zoals sociale media, Google Analytics, gespreksregistratie en PPC om het hele marketingplaatje te creëren. AgencyAnalytics is een compleet rapportagedashboard dat indruk maakt op klanten en tijd bespaart. Het product integreert SEO, PPC, sociale media, web en meer.
Met Kontentino kunnen jij en je team fouten voorkomen bij het creëren en plannen van content/advertenties op sociale media. De samenwerking verloopt soepel en taken zijn duidelijk gedefinieerd. Het verbetert de communicatie en de relatie tussen je bureau en de klant. Dankzij Kontentino groeien bureaus en kunnen ze meer klanten aannemen. Een bijkomend voordeel is het feit dat klanten dol zijn op het goedkeuringsproces in Kontentino, omdat het zo eenvoudig is. De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten.
Rocketium is cloudgebaseerde software die iedereen helpt om binnen enkele minuten prachtige video's te maken met tekst, afbeeldingen, voice-overs, videobeelden en bewegende beelden. Hoewel er geen leercurve is voor het gebruik van Rocketium, geeft het je grote hoeveelheden stijlopties en aanpasbare sjablonen voor verschillende platforms en gebruiksscenario's. Teams kunnen samen aan videoprojecten werken en beoordelingen en opmerkingen delen, allemaal op één plek. De API van Rocketium kan ook worden gebruikt om het creëren van video's op schaal te automatiseren. De video-oplossing voor bureaus, nieuws- en media-organisaties, contentteams en bedrijven om hun publiek te werven en betrokken te maken.
Vendasta is a rebrandable, end-to-end platform for companies who sell digital solutions to SMBs. Publishers, agencies, broadcasters, financial institutions, telcos, and other SMB-serving businesses are able to streamline their go-to market process, sell more products to more clients, and unlock recurring monthly revenue. The platform supports dozens of digital marketing and business productivity tools with marketing automation, a robust CRM, and a client-facing portal - all under a single login. A white-label platform for companies who provide digital solutions to SMBs.
Toonaangevende proefdruktool voor creatieve teams om sneller werk te leveren zonder e-mailchaos. Nodig je teamleden, klanten en revisoren uit om je creatieve werk snel te laten beoordelen en goedkeuren. Elimineer e-mailchaos met een betaalbare proefdruktool die is ontworpen om sneller werk te leveren. Je kunt binnen enkele uren in plaats van weken je documenten delen, beoordelen en ze goedgekeurd krijgen.
ReportGarden is een dashboard- en rapportagetool waarmee reclamebureaus in staat zijn om rapportage over meerdere kanalen te automatiseren, campagnebudgetten te beheren, facturen aan te maken, SEO-audits uit te voeren en ranglijsten voor zoekwoorden bij te houden voor je klanten. Meer dan 1000 topbureaus vertrouwen al op ReportGarden om hun workflows te automatiseren. Met ReportGarden kun je in realtime marketingstatistieken uit meer dan 35 digitale marketingkanalen integreren en daarmee talloze uren besparen. Maak indruk op je klanten, sluit meer deals en laat dit platform de rest automatiseren. Probeer het nu gratis! Beste rapportage- en dashboardsoftware voor reclamebureaus waarmee kleine tot middelgrote bureaus in staat zijn om voorstellen te genereren, facturen aan te maken, budgetten te beheren en meer.
Filestage is het platform voor inhoudsbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door reclamebureaus en mediabedrijven. Heb je inhoud die gecontroleerd moet worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van externe klanten? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Ogilvy, Netflix, BBC en GroupM hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren.
WorkBook is speciaal ontwikkeld voor bureaus door Deltek en werkt hoe jij werkt. Van dagelijkse taken tot het grote geheel; van het projectteam dat in het epicentrum van het werk leeft tot het managementteam dat belast is met het algehele succes en de groei van je bureau, WorkBook biedt een slim, intuïtief webgebaseerd systeem voor duidelijkheid over financiën en resource management. WorkBook is ontworpen voor bureaus zoals die van jou. Ontworpen voor de reclamesector. Omvat CRM, project- en resource management en een geïntegreerd boekhoudsysteem.
Besteed je elke maand uren aan het verzamelen van gegevens voor klantrapportages? Lukt het je niet om klanten te betrekken bij prestatieoverzichtsvergaderingen? Heb je er moeite mee om de ROI van marketingactiviteiten aan je klant te bewijzen? Het kan anders. Whatagraph is een cross-channel rapportageplatform, gecreëerd met digitale bureaus en hun klanten in gedachten. De functies helpen je om de communicatie met klanten te verbeteren, boeiende en uitgebreide rapportages op tijd te leveren en minder tijd te besteden aan zich herhalende taken. Verbeter je klantrapportages met Whatagraph. Maak moeiteloos gestroomlijnde rapportages; vertel boeiende gegevensverhalen; hou iedereen op de hoogte.
Maak video's met schermopname, webcam en audio voor je zakelijke behoeften. Maak video's van instructiestappen, uitlegvideo's, klantreacties, klantproblemen en trainingsvideo's. Het is eenvoudig te gebruiken en kan de video met één klik creëren. Hippo Video is contextueel geïntegreerd met populaire helpdesks zoals Zendesk en Freshdesk om mensen te ondersteunen bij het maken van video's voor hun werk. Hippo Video integreert ook met Slack en Facebook Workplace voor peer-to-peer communicatie. Maak video's met schermopname, webcam en audio voor zakelijke behoeften. Maak instructiestappen, klantreacties-, gastverslagvideo's, enz.
Pastel is the easiest way for designers and developers to collect feedback on what theyre building Pastel is the easiest way for designers and developers to collect feedback on what theyre building
THE ONLY TRUE All-in-One purpose-built software for managing advertising agencies, creative teams, public relations firms, and marketing firms of all sizes.Almost a thousand agencies and creative teams use Advantage for Accounting, Project Management , Media Planning and Buying. Unlimited live support provided 12 hrs a day, 5 days a week. We've been helping our clients maximize productivity, efficiency and profitability for over 40 years. All-in-One purpose-built software for managing ad agencies, creative teams, public relations and marketing firms of all sizes.
Pitchbox is a link building & influencer outreach platform for SEO agencies, in-house teams, and brands. Streamline your outreach campaigns: Find bloggers, influencers, and link building opportunities in record time. Send out personalized emails and follow-ups and maximize response rates. Make data-driven decisions using outreach analytics and advanced SEO integrations. Pitchbox allows you to scale your outreach, saving you time and resources while leveling up your business. Pitchbox is a Link Building & Influencer Outreach Platform for SEO Agencies, In-house Teams, and Brands.
Whether you want more site visits, website registration, increased online sales or the number of clients on social media, Zareklamy Ads can help you. When you create ad on Zareklamy Ads, your activity will be immediately recognized online. You will gain access to thousands of potential customers who are just waiting to learn about you. You pay only when someone enters your site, leaves a commitment, completes a survey or does something specifically. In other words, when your ad works. Use modern methods of marketing to grow your business and manage advertisements.
Stackby brings best of spreadsheets, databases and business APIs in a single new collaborative platform, to let end users build their own tools, their way. Teams of all shapes and sizes use it to plan, manage and automate their work, their way. Stackby brings best of spreadsheets, databases and business APIs in a single new collaborative work management platform.
Financial management platform designed by agency CFOs for agencies. Centralized Project, Time, Expense, Resource and Accounting management with open APIs to integrate with other best-in-class solutions. Cloud-hosted with flexible multi-office configuration, multi-currency support, and unified reporting. Custom implementation at turnkey speed. Official media partner of FreeWheel/Strata (Comcast). Financial management platform for agencies. Centralized Project, Time, Expense, Resource and Accounting management/reporting. Open APIs
Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs. Slope makes it easy for marketing and creative teams to plan, track, and collaborate on projects.
According to Google study, customers who see mutually both Product text ads and Shopping ads (PLAs) are 90% more prone to do purchase on retailers website! Create ads for your products in 5 minutes. Google AdWords automation tool for creating and optimizing product text ads from you XML product data feed. Target customerss and sell all your products thanks to 5 campaign types which prevent low search volume. Thousands of unique Product Text Ads for Google Search. Automate your product advertising in Google and boost your sales by 60%.
Outbrain's native advertentieplatform is een belangrijk onderdeel van de diensten die elk reclamebureau biedt aan merken en bedrijven die blootstelling, bewustwording en verkoop willen stimuleren. Outbrain Amplify biedt gerichte native content voor kwalitatief hoogwaardige doelgroepen via Outbrain's wereldwijde premium uitgeversnetwerk. Geavanceerde targetingmogelijkheden geven het reclamebureau een scala aan tools om het beste publiek voor hun klanten te bereiken, waardoor Outbrain-campagnes resultaatgericht zijn en optimaal rendement opleveren. Esbrain Amplify is een essentieel onderdeel van reclamediensten en helpt bureaus om het beste publiek van hun klanten te bereiken, voor een effectief rendement.
TimeHero is an automated task and project planner for agencies. It automatically schedules work around meetings, events, and appointments, so you don't need to spend time planning your day. Easily launch team-wide projects in seconds with TimeHero's built-in workflow automation. Timelines, TimeSheets, and Workload are instantly updated, so TimeHero will alert you when client work is at risk of missing a deadline before it's too late. Sign up to make your agency more effective with less effort. The first team task management platform for agencies that plans tasks around your meetings, so client work never falls behind.
Advertising that acts on real-time audience profiles. Quantcast Advertise works for all your campaign needs, on all the platforms your audience is on and in many countries around the world. Advertising that uses proprietary real-time audience profiles for targeting on all devices.
Get the most from your Marketing data with Machine Learning predictive forecasts of your KPIs and run automated Anomaly detection across your data. Create a range of automation jobs that constantly monitors your data and send alerts via Slack/Email/Zapier when your trigger is met. Track your Google or Facebook Advertising spend with smart notifications, budget rollover and spend predictions. Connect to: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Search Console and Google My Business Jepto is a Digital Marketing Intelligence and Automation platform.
Een nieuwe manier om projecten en teams te beheren. Eenvoudig en visueel, waarbij iedereen in het team een plek heeft. Er is geen installatie of training nodig, daarom is het perfect voor het hele bedrijf en voor projecten van elke omvang. Mosaic combineert al je essentiële projectmanagementfuncties, aangedreven door een automatiseringsmotor. Transformeer de manier waarop je het werk en het team beheert. Eindelijk kun je plannen, volgen en beheren – allemaal op één plaats. Je essentiële projectmanagementfuncties aangedreven door automatisering. Zo intuïtief dat teams er direct mee aan de slag kunnen.
AdScale is een AI-platform dat Google-advertenties en Facebook-campagnes optimaliseert en automatiseert. Lever superieure resultaten en krijg meer tevreden klanten met AdScale AI. Beheer duizenden accounts met gemak en laat je bureau groeien zonder meer personeel of meer onkosten. De functies: budgetbeheer voor meerdere platforms, 24/7 biedingsoptimalisatie, geautomatiseerde gepersonaliseerde rapporten, verbeteringen van accountstructuur en kwaliteitsscore, realtime waarschuwingen, klikfraudebescherming, inzichtelijke dashboards en meer! Lever betere resultaten en werk effectiever met op AI gebaseerde automatisering en optimalisatie van advertenties. Ondersteun meer klanten met minder werklast.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Ravetree is an award-winning work management solution built specifically for agencies. In addition to project management, Ravetree includes: Resource Planning, Time & Expense Tracking, Retainer Management, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Ravetree is an award-winning work management solution built specifically for agencies.
Most task & project management tools don't actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesn't suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a process & workflow automation tool that saves your team precious time and money.
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat agentschappen in staat stelt om het rendement van hun klanten te verhogen met behulp van een schaalbare, efficiënte oplossing voor de productie en het beheer van digitale advertenties. Maak moeiteloos relevante en beter presterende advertenties voor je klanten, terwijl je tegelijkertijd de opzet- en productietijd verlaagt. Ontsluit het volledige potentieel van digitale reclame! Eén platform om voor je klanten HTML5, video en dynamische advertenties te bouwen, te schalen en te publiceren zonder enige codeerkennis.
100% focused on marketing teams, agencies, and creatives. Every feature request on our road map comes from other marketing teams and creatives. Includes task and project management, chat channels, client management with unlimited client invites for collaboration, workflow processes, time keeping, timeline view/gantt charts and much more. The only team management and collaboration tool to focus all of it's resources and energy on marketers and creatives. 100% focused on marketing teams, agencies, and creatives. They are all we care about. We'll help your team work better together!
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
Advertising agency management solution that helps media businesses manage accounting, marketing, broadcasting operations and more. Advertising agency management solution that helps media businesses manage accounting, marketing, broadcasting operations and more.
De software voor beleggingsbeheer van Bionic Media is een holistisch platform dat mediateams duidelijkheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor hun media biedt. Elimineer fouten en bereik je volledige auditcapaciteit door mediaplannen te creëren via de dynamische cloudgebaseerde interface van Bionic. Genereer met één klik op een knop reclamestroomdiagrammen, analyseer mediaplannen op basis van je marketingdoelen, beheer het RFP-proces voor leveranciers en automatiseer zelfs de uitvoering en de plaatsing van advertenties. Media-oplossing voor beleggingsbeheer, voor mediateams die omkomen in spreadsheets en rommelige gegevens.
Met de op machine learning gebaseerde automatisering en optimalisatie van Adzooma kunnen er eenvoudig meerdere Google Ads-bureauaccounts worden gebruikt vanuit een enkele, eenvoudige interface. Bied je accountmanagers de toonaangevende PPC-automatisering en -optimalisatie die ze nodig hebben en kijk hoe de efficiëntie en productiviteit omhoogschieten. Haal moeiteloos meer klanten binnen door workflows te automatiseren en AI-gestuurde gegevens te gebruiken om razendsnelle beslissingen te nemen, terwijl je op de hoogte blijft en over alles de volledige controle hebt met onmiddellijke meldingen. Met Adzooma verloopt het beheren van meerdere PPC-agentschapaccounts snel, gemakkelijk en zonder stress. Dankzij geavanceerde automatisering en optimalisatie.
Cloud Enabled Communications and messaging. mTalkz is a communication platform that provides instant message delivery to over 225 countries. Provides a combination of extraordinary convenience, low prices and comprehensive support. Special Features include high priority routes for critical OTP messaging, customer segmentation through link tracking, multilanguage upload, split and schedule message campaigns, ergonomic interface and transparent reporting, customer profiling/control. Enterprise-grade Bulk SMS messaging with secure API's and integrations. Personalization of messaging content, Online API document.
Sysomos, now Meltwater Social, offers comprehensive data solution driving your social strategy. Sysomos, now Meltwater Social, offers comprehensive data solution driving your social strategy.
Metadata provides B2B marketers with simple prospect database enrichment using over 150+ data signals to give businesses greater insights into their current prospects, and easy to implement micro-targeting strategies for prospective new customers. Our goal at Metadata is to consistently provide our clients with a predictable channel of SQLs and optimize their demand generation efforts. B2B Demand Generation on Auto-Pilot. Turns your CRM and marketing data into laser-focused targeted paid-media campaigns.
Built by 2 ex-Googlers, AdHawk is the easiest way to manage your Google AdWords & Facebook Ad campaigns. After years of manually analyzing & optimizing Ad Accounts for thousands of businesses, we feel confident saying software automation makes the work of an advertiser incredibly efficient. Stop optimizing by hand & start using data science & machine learning to help you increase ROI. Built by 2 ex-Googlers, AdHawk is the easiest way to manage your Google & Facebook Ad campaigns.
Efficiënte tijdplanning voor je bureau! HourStack neemt de bestaande takenlijst van je team en geeft je de mogelijkheid om hun taken in hun wekelijkse rooster in te plannen. Je kunt ook per taak de tijd bijhouden en je werkelijke tijd vergelijken met je toegewezen tijd, zodat je inzicht krijgt in knelpunten en problemen met de bandbreedte van personeel binnen het wekelijkse gebruik van jou en je team. Meld je aan voor je gratis proefperiode van 14 dagen. In HourStack wordt tijd gecreëerd om je takenlijst gedaan te krijgen. Eenvoudige tool voor tijdplanning en -registratie voor teams en individuele medewerkers.
CurrentTrack is a cross-platform, web-based workflow management system developed specifically for creative services teams. It's based on industry-standard processes and terminology and adapts to the way you work, so it's easy to use. CurrentTrack captures, documents and reports all time, costs and progress associated with jobs and clients, easing budgeting and billing and virtually eliminating miscommunication in the production process. CurrentTrack is a cross-platform, web-based workflow management system developed specifically for ad agencies.
QZZR is the easiest way for companies, publishers and agencies to create beautifully engaging quizzes for their team, organization or users. Easiest way for companies and individuals to create beautiful quizzes for their team, organization or users.
Focusing on project administration & business figures. Strong in integrations e.g. Slack, Trello and other WebApps. Account in 3 Min. ready: mocoapp.com Focusing on project administration & business figures. Strong in integrations e.g. Slack, Trello and other WebApps.
Tool voor projectmanagement en kostprijsberekening voor instellingen, voor teams van 10 - 600 personen. Eén enkel systeem voor alle informatie over instelling en project, voor en na het project. Maak schattingen, plan werk, registreer tijd, volg tijd versus budget, rapporteer over het individuele project en de algehele financiële gezondheid van de instelling. Synergist geeft je controle en zichtbaarheid over alle projecten, zodat je problemen zoals over-service kunt verhelpen, de capaciteit kunt maximaliseren, je team kunt laten werken aan betaald werk en verbeteringen kunt aanbrengen aan interne en klantgerichte communicatie. Eén compleet systeem voor alle informatie over instelling en project, voor en na het project. Ideaal voor teams van 10 - 600 personen.
Synup helps businesses unlock the power of local marketing by improving brand awareness, customer acquisition and sales results. Brands can enhance, distribute, analyze, and optimize their local content across all digital channels from a single place to be found and chosen by customers. Today, thousands of companies use Synup to improve local business content and results. Synup is headquartered in New York City with operations in the USA, Canada, APAC, EMEA, Australia, New Zealand, and the UK. Synup unlocks the potential of local marketing by continuously improving brand awareness, customer acquisition and sales results.
Projectmanagement voor marketeers en marketingteams moet zich niet alleen beperken tot taken en projecten. In Husky krijg je een geïntegreerd beeld van je communicatieplanning, budget, opmerkingen en KPI's. Je hoeft geen afzonderlijke spreadsheets of online tools te gebruiken om je marketingprojecten te beheren. Werk eenvoudig samen met je collega's, freelancers en leveranciers. Zorg dat je zelf de controle hebt! Dit platform is ook trots op de persoonlijke ondersteuning door ervaren marketingprofessionals. Projectmanagement voor marketeers en marketingteams met functies voor communicatieplanning, budget, strategische notities en KPI's.
Scanova helps businesses create, design, manage, and track QR Codes for promotional and operational use cases. Founded in 2013, Scanova has helped over 100,000 businesses and professionals generate QR Codes across 114 countries including enterprises such as Amazon, Samsung, Cisco, Intel, 7-Eleven, Johnson&Johnson, Shangri-La, Aon Hewitt, and Leo Burnett. With designing, lead generation, landing pages, and tracking features, Scanova is the only QR Code management tool you'll need. Scanova is the easiest way to create, design, manage, and track QR Codes for promotional and operational use cases.
Digital advertising solution that helps businesses streamline marketing operations through email alerts, ad & video intelligence & more Digital advertising solution that helps businesses streamline marketing operations through email alerts, ad & video intelligence & more
Ignitur is an advanced project management software built for online marketing. Ignitur is equipped with a reporting engine, a task management tool, and a monitoring dashboard. Project Management for Web Marketers focusing on Information Gathering, Task Management, and Easy Reporting.
Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time. Prioritise, organise and manage tasks to timeframes using Schedullos smart Calendar, Kanban and Timer. Invoice your time and projects to customers in a flash. Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time.
MediaForce is a web-based media planning & buying platform designed by media buyers for media buyers. Plan and buy all major traditional & digital mass media types in a third of the time at a third of the cost. Compare programs, dayparts, vendors & other variables. Get Nielsen television & radio ratings integration, unlimited advertisers, vendors, markets, campaigns & worksheets, seamless invoice importing, unlimited document storage & more. MediaForce is the new way to plan & buy media. Web-based media buying & planning software combining the ease-of-use of modern interfaces with the robust features of legacy systems.
Software to connect to your amazon accounts so you can access, back up and report on your data. No more downloading reports, no more stale data, and no more broken dashboards. With data studio you can easily connect to your seller and vendor central accounts, analyze the advertising performance of a merchant, and/or directly connect your data to your own BI software for reporting. Software to connect to your amazon accounts so you can access, back up and report on your data.
Spherexx offers a wide range of services: web design and development, business intelligence, software development, kiosk, lead generation advertising, mobile technology app development, search optimization, custom programming, data storage, and marketing and CRM tools to increase sales and profitability. Spherxx websites are fast loading and engineered with flexible, expandable, graphically superior functionality. Custom programming is available and integrations with multiple software platforms. Exponentially increase your sales or completely redesign your office workflow for more efficiency, accountability and profitability
Scope uniquely creates cost and effort predictions for a piece of agency work by analysing job data from 900+ agencies using AI, algorithms and statistics. There's no other product like it. In minutes a Scope-user can build a job estimate that considers - and budgets for, all the elements needed to complete a job. And, for the first time ever is able to compare their agency's predictions to an industry standard. This benchmark is called the ScopeMark. A unique data-driven scope and cost estimating tool. It enables agencies to build & compare their scopes to an industry standard.
Choozle provides a digital advertising software platform that leverages detailed consumer data to power programmatic advertising campaigns across display, video, mobile, and other mediumsall from a single, intuitive interface. Digital Advertising Made Easy Choozle is an independent and self-service digital advertising software platform.
Web-based advertising agency software designed to unite people, projects and finances across the business enterprise. The platform seamlessly blends work management, media and accounting into ONE system for firm-wide insights into projects, resources and profitability in real time. e·silentpartner is ONE web-based business management software for ad agencies and other professional services firms.
Video advertising platform that provides video advertising management, monitoring, delivery, and campaign insights. Video advertising platform that provides video advertising management, monitoring, delivery, and campaign insights.
Cloud-based solution that helps manage, track and create advertisements using codes, Video Ad-Serving (VAST) templates & more. Cloud-based solution that helps manage, track and create advertisements using codes, Video Ad-Serving (VAST) templates & more.
Smart is a leading ad monetization platform built for premium publishers to serve demanding buyers. Our fully transparent platform and shared-interest business approach enable premium publishers and brands to get their fair share of ad value at every opportunity, on their terms. Publishers can act with certainty and have the control of all the variables for the right blend of transaction models, channels and formats while activating the right audience data for value path optimization. Smart is a leading ad monetization platform built for premium publishers to serve demanding buyers.
Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon. We help the worlds smartest Brands, Media Agencies and Sellers increase sales, minimize advertising costs, and dramatically save time on the minutiae of managing Amazon ads. With features like keyword and ASIN harvesting, algorithmic bidding, smart targets (brand, category, competitor), advanced analytics and best-in-class mobile apps, Perpetua gives superpowers to anyone who sells on Amazon. Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon.