Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Reclamebureau software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
135 resultaten
Wrike is software voor het beheer van advertentiewerk voor bedrijfsteams met Gantt-diagrammen, urenregistratie en inzichten uit meer dan 40 apps. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor het beheer van advertentiewerk voor teams in grote ondernemingen. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor marketingteams. Je kunt campagnes plannen, uitvoeren en erover rapporteren met Gantt-diagrammen, Kanbanborden, deelbare dashboards, ingebouwde proefdrukken, eenvoudig te gebruiken rapportage, aangepaste aanvraagformulieren en geautomatiseerde goedkeuringen. Integreert met Adobe Creative Cloud voor een kortere beoordelingscyclus. Nieuw: Krijg realtime inzicht in de digitale prestaties van je creatieve team met het marketingplatform van Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Beheer moeiteloos je PPC-accounts met geautomatiseerde aanbevelingen, unieke gegevensweergaven en snelle implementatie. Eenvoudig maar krachtig. Meer informatie over Adalysis
Beheer moeiteloos je PPC-accounts op schaal met geautomatiseerde aanbevelingen, unieke gegevensweergaven en snelle implementatie. Adalyse is ontworpen om je uit het analyseren van gegevens te halen en op optimalisaties te richten door je direct te wijzen op wat er moet worden aangepakt. Advertenties worden automatisch getest. Accounts worden automatisch gescand op ontbrekende best practices. Je kunt je eigen gegevensscans creëren. Het invoeren van grootschalige wijzigingen vergt slechts enkele toetsaanslagen. Krachtig PPC-beheer was nog nooit zo eenvoudig. Meer informatie over Adalysis

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Uniek en krachtig White Label-rapportageplatform voor marketing-, web- en media-agentschappen. Inclusief advertenties, webleads B2B, SEO, etc. Meer informatie over Agency360
Uniek en krachtig White Label-rapportageplatform voor marketing-, web- en media-agentschappen. Inclusief advertenties, webleads B2B, SEO, webanalyse, social media, intuïtieve rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Agency360

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Verbeter je klantrapportages met Whatagraph. Creëer moeiteloos gestroomlijnde cross-channel marketingrapportages en vertel boeiende gegevensverhalen. Meer informatie over Whatagraph
Wegen de marketingrapportages je zwaar in plaats de last te verlichten? Whatagraph helpt je tijd te besparen, waardevolle bronnen te optimaliseren, je klanten op de hoogte te houden en je bureau te schalen... dit alles met een eenvoudige oplossing voor marketingrapportages. Met het geautomatiseerde rapportageplatform kun je eenvoudig met enkele klikken cross-channel marketingrapportages creëren, analysegegevens visualiseren en rapportagelevering plannen. Meer informatie over Whatagraph

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Zonder gedoe Landingspagina's maken die converteren in de Nederlandse markt. Meer informatie over AdPage
Behaal conversies in elke stap van je Marketing Funnel door middel van persoonlijke Landingspagina's en Funnels. Wat kun je allemaal met AdPage: 1. Razendsnel Landingspagina's bouwen zonder gedoe 2. Nederlandstalige templates bewezen door al 28.000 ander landingspagina's te hebben geanalyseerd. 3. Segmenteren en personaliseren van de pagina's 4. Integreren met elke Nederlandse tool + 2000 andere tools via Zapier. 5. Uitzonderlijke laadtijden voor instant vertrouwen van advertentie klikkers. Meer informatie over AdPage

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
CAFLOU is gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware die ideaal is voor marketingbureaus, IT-bedrijven, PPC- of SEO-specialisten. Probeer het gratis. Meer informatie over CAFLOU
Met CAFLOU kun je de prestaties en economie van je bedrijf en team stimuleren. 100% digitaal. CAFLOU is een eenvoudig te gebruiken maar complex bedrijfsmanagementsysteem waarmee je vanaf één plek echte controle over je bedrijf krijgt. Met CAFLOU kun je de cashflow en zakelijke activiteiten beheren, bepalen waar je geld kunt besparen, je team volgen en organiseren en projecten beheren. Allemaal op één plek, zelfs vanuit het thuiskantoor. Meer informatie over CAFLOU

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Asana is een tool voor werkmanagement die reclamebureaus helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Op monday.com kunnen reclamebureaus tools ontwerpen om de voortgang van alle lopende campagnes te volgen om betere gegevensgestuurde beslissingen te nemen.
Advertentiebureaus kunnen monday.com gebruiken om de voortgang van hun campagnes volledig te beheren, van ideevorming tot en met analyse. Download kant-en-klare sjablonen of ontwikkel aangepaste tools vanaf nul, zodat je betere gegevensgestuurde beslissingen kunt nemen. Wijs vervolgens eigenaren toe aan nieuwe projecten en volg in één oogopslag statusupdates vanaf één visueel platform. Schakel tot slot over naar Gantt-diagramweergaven om belangrijke taken te prioriteren, zodat je voorkomt dat knelpunten de lanceringsdeadlines vertragen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Populaire gratis alles-in-één tool voor het beheer van reclamebureaus met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een toonaangevende gratis alles-in-één tool voor het beheer van reclamebureaus voor zeer productieve teams. Met dit platform kun je marketingtaken, campagnes, documenten en klanten op één plek beheren. Met ClickUp is het eenvoudig om samen te werken met je team, klanten en aannemers, je gegevens te verbinden en dashboards te creëren om gegevensgestuurde inzichten te verkrijgen uit elke workflow. Eén app die wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams, variërend van startups tot reuzen zoals Google, Uber en Airbnb, kan alle andere apps vervangen. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Van het grote plaatje van de voortgang tot gedetailleerde uitvoering, Smartsheet helpt marketingprofessionals zich te concentreren op wat het belangrijkste is.
Smartsheet is een online platform voor het uitvoeren van werk dat een nieuwe definitie geeft aan hoe teams samenwerken. Het is volledig aanpasbaar en gemakkelijk te delen binnen je organisatie of met klanten. Met meerdere kanalen, concurrerende prioriteiten en een eindeloze stroom van verzoeken, rekenen toonaangevende marketeers op de Smartsheet-oplossingen voor werkbeheer om strategisch te plannen, te rapporteren over programma's, en leveranciers, teams en klanten te coördineren. Krijg een overzicht van al je projecten, plannen, middelen en verzoeken. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Waar goede marketeers geweldig worden.
SEMrush is een SaaS-platform voor online zichtbaarheidsbeheer en contentmarketing waarmee bedrijven meetbare resultaten behalen via online marketing. SEMrush wordt vertrouwd door meer dan 3.000.000 marketingprofessionals en biedt oplossingen voor bedrijven in elke sector om campagnes te bouwen, te beheren en te meten in alle marketingkanalen. Met 30 tools voor zoeken, content, sociale media en marktonderzoek en gegevens voor meer dan 140 landen, is SEMrush een onmisbare oplossing voor alle bedrijven die online activiteiten serieus nemen. Meer informatie over Semrush

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De toonaangevende app voor resourcebeheer voor reclamebureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals Havas, Metalab en Ogilvy.
Sinds 2012 helpt Float teams van topbureaus uit de hele wereld, waaronder Havas, Metalab en Ogilvy, hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Vereenvoudig je workflows en optimaliseer je dagelijkse routines met de verzameling van meer dan 250 marketingsjablonen. Meer informatie over Miro

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om kleine bedrijven te voorzien van het populairste marketingplatform ter wereld door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren.
Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren. Teamwork stelt je in staat om flexibele, aangepaste werkstromen te ontwerpen en geeft je één centrale plaats om je team- en klantprojecten te visualiseren. Werk moeiteloos samen, inclusief opmerkingen en berichten, bespaar met sjablonen tijd bij het instellen van projecten, voeg klanten toe als samenwerkenden om de communicatie te vereenvoudigen en zet je tijd om in facturen dankzij urenregistratie. Meer informatie over Teamwork

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen.
Mavenlink transformeert je bureau door beheer van middelen, projectmanagement, samenwerking, urenregistratie en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen. Meer informatie over Kantata

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM voor instanties die is ontworpen voor en aanbevolen door Google. Wil je beter georganiseerd en productiever zijn?
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM voor bureaus die meer deals willen sluiten en betere klantrelaties willen opbouwen. Besteed tijd aan het focussen op je klanten, niet op repetitieve administratieve taken of ingewikkelde tools. Copper integreert naadloos met Gmail en andere Google Apps, waardoor dubbele gegevensinvoer overbodig wordt. Ga verder dan alleen het sluiten van de deal: met de Projects-tool van Copper kun je samenwerken tussen teams en al je relaties en werk beheren, allemaal op één plek. Meer informatie over Copper

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Maximaliseer automatisch de openingspercentages voor nieuwsbrieven met het SendPulse AI-platform.
SendPulse is een geïntegreerd berichtenplatform met het "kunstmatige intelligentie"-systeem en personalisatie om klantenservicemedewerkers bovenmenselijk te maken, waardoor gebruikers met alle apparaten kunnen communiceren via e-mail, sms, webpush, SMTP enz. Klanten die SendPulse Al gebruiken, zien regelmatig een toename van 50% tot 100% in de betrokkenheidsstatistieken, inclusief klikfrequenties, paginaweergaven, tijd doorgebracht op de site en conversies. Meer informatie over SendPulse

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De software voor digitale displays van REACH is een gebruiksvriendelijke oplossing voor slechts $ 30 per maand. Meer dan 400 5-sterren-beoordelingen bewijzen het.
De oplossing wordt vertrouwd door duizenden klanten, met 5 sterren-beoordelingen als bewijs, en is zo gebruiksvriendelijk dat je binnen 30 minuten aan de slag kunt. Kies uit meer dan 100 apps en sjablonen om planningen, sociale media, video's, weer, verkeer, waarschuwingen en je belangrijke aankondigingen weer te geven. Tarieven beginnen bij $ 30 per maand (zonder contracten) en zijn inclusief onbeperkte ondersteuning, training en gebruikersaccounts. Deze display-oplossing is perfect voor klanten die een goedkope, gebruiksvriendelijke oplossing willen. Krijg nu je gratis proefversie. Meer informatie over REACH

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De snelle, flexibele manier om bureauteams en klantprojecten in te plannen. Volg de beschikbaarheid, analyseer het gebruik en houd iedereen op de hoogte.
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om bureauteams in te plannen en klantprojecten op schema te houden. Beheer mensen, apparatuur en vergaderzalen op één plek. Wijs werk toe, beheer verlofdagen en pas roosters aan in slechts enkele seconden. Volg de beschikbaarheid in real time en vermijd onrealistische werkbelastingen. Houd je team op de hoogte met persoonlijke dashboards en e-mails over de dagelijkse planning. Analyseren van bezettingsgraden, klanten en projecten voor nauwkeurigere prognoses en budgetten. Bedrijven zoals NASA en L'Oreal vertrouwen er al op. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Duizenden creatieve en digitale marketingbureaus vertrouwen op Avaza om de samenwerking van teams te versnellen, tijd en uitgaven vast te leggen en facturen te versturen. Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Eén samenwerkingsplek voor jou en je klanten. Beperk de storingen, deel je voortgang en ontvang feedback. In realtime!
Je wilt uitzonderlijke klantenservice bieden. En dat kan met ActiveCollab. Beheer de toegang van klanten tot je taken en projecten, deel je voortuitgang met hen, hou ze op de hoogte. Alle communicatie gebeurt op één plek, dus je hoeft geen delen en fragmenten in e-mails en chats na te jagen. Bovendien kun je je klanten rechtstreeks vanuit het project factureren! Hier gebeurt het echte werk en je klanten kunnen er getuige van zijn! Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement.
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem. Meer informatie over Ziflow

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Een platform voor hoogwaardige communicatie. Bovendien is de oplossing gebruiksvriendelijk, voorzien van een scala aan apps en onbeperkte ondersteuning.
Dit platform is van mening dat het communiceren van de juiste boodschap op het juiste moment de kracht heeft om te motiveren, te informeren en te inspireren. Het helpt bedrijven dit te bereiken door een oplossing voor digitale ondertekening te bieden die eenvoudig te gebruiken en boordevol unieke apps is en wordt ondersteund door onbeperkte ondersteuning en expertise van een team van gepassioneerde en deskundige personen. Met prijzen die beginnen vanaf $ 25/maand en zonder contracten, is het product voor zowel grote als kleine bedrijven uit elke sector interessant. Plan vandaag nog een demo in. Meer informatie over truDigital

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Workamajig - de software voor workflowbeheer voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels. Maar de beschikbare software voldeed simpelweg niet aan de behoeften van de klanten. Dus werd gebruik gemaakt van de kennis van de sector en ervaring uit de eerste hand en werd een eigen volledig geïntegreerde oplossing voor workflowbeheerm gebouwd. En vanaf dat moment heeft de ontwikkeling zich doorgezet om Workamajig gebruiksvriendelijker, efficiënter en waardevoller te maken voor klanten. Vandaag de dag vertrouwen meer dan 3000 bedrijven, variërend van 10 tot 10.000 werknemers, op Workamajig. Meer informatie over Workamajig

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Met de creatieve software van Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties en content op schaal ontwerpen, goedkeuren en leveren.
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren en afleveren over het alsmaar groeiende aantal kanalen, advertentie-indelingen, variaties en markten. Verlaag je productiekosten en verhoog de efficiëntie en output in de cloud met Celtra. Meer informatie over Celtra

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De oorspronkelijke online bannermaker. Downloaden als JPG, PNG, HTML5, GIF of MP4, delen op sociale media en integreren in je website.
Met geavanceerde automatiserings- en aanpassingscapaciteiten en een continu groeiende bibliotheek van sjablonen en originele visuele elementen, biedt Creatopy (voorheen Bannersnack) je de tools die je nodig hebt om je creatieve proces te stimuleren en je visuele inhoud georganiseerd en altijd merkeigen te houden. Ontwerp, communiceer en laat je zien. Meer informatie over Creatopy

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Hightail is gebouwd voor samenwerking tussen bureaus aan creatieve middelen met functies waarmee je grote bestanden kunt verzenden, content kunt bekijken (zoals PDF's, video's en afbeeldingen), nauwkeurige feedback kunt verzamelen, taken kunt toewijzen, activiteiten kunt volgen met teamdashboards, versies kunt controleren en goedkeuringen kunt routeren. Hightail helpt teams om de hoeveelheid tijd te verminderen die nodig is om werk te beoordelen en projecten op schema te houden, en het is eenvoudig te gebruiken voor elk teamlid, zowel binnen als buiten je organisatie, terwijl de content veilig blijft. Meer informatie over Hightail

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Volledig uitgeruste maar eenvoudig te gebruiken PSA-oplossing die projecten, middelen en financiën verenigt en automatiseert onder één dak.
Birdview PSA verenigt teams door meer zichtbaarheid en één bron van waarheid te bieden voor projecten, middelen en financiën. Birdview biedt serviceorganisaties een uitgebreide set tools voor het beheren en uitvoeren van projecten, resource-optimalisatie en projectboekhouding. Dashboards en business intelligence-rapportage stellen teams in staat om inzichtgestuurde beslissingen te nemen en processen te optimaliseren voor verhoogde productiviteit en winstgevendheid. Meer informatie over Birdview PSA

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Werk samen met je team, reageer sneller en krijg meer werk gedaan.
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Of je nu voorstellen doet voor nieuwe opdrachten, een website voor een klant lanceert of wordt toevertrouwd om al hun SEO-programma's uit te voeren, je kunt al je klantcommunicatie in Front afhandelen. Front biedt de beste verzameling van samenwerkingsfuncties (@-vermelding van teamgenoten, toewijzen, realtime teambewerking) en helpt om al je klanten 7x sneller te beantwoorden met een gepersonaliseerde ervaring. Concentreer je op je werk en laat Front de productiviteit van je team transformeren. Meer informatie over Front

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
MediaRadar is een cloudgebaseerde tool die professionals en bureaus helpt meer deals te sluiten.
Met MediaRadar kun je geweldige prospects vinden, weten wie hun aankoopbeslissingen neemt, een overtuigende pitch leveren en meer opdrachten winnen. Dit platform biedt de meest relevante gegevens, inzichten en adviezen die je nu nodig hebt om je omzet te verhogen, naast het bekroonde klantenserviceteam dat is ontworpen om jou te helpen succes te bereiken. Klaar om te zien hoe MediaRadar je kan helpen je bedrijf naar het volgende niveau te brengen? Meer informatie over MediaRadar

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Enplug maakt het eenvoudig om op je displays indrukwekkende content te tonen met een eersteklas open app-markt en krachtig geautomatiseerd contentbeheer.
Elegant. Gemakkelijk. Krachtig. Digitale ondertekening moet er goed uitzien en goed werken. Daarom vertrouwen Google, WeWork, Audi en duizenden bedrijven op Enplug. Dit platform heeft een eersteklas open app-markt, dus je krijgt veel gratis en live content zoals interactieve sociale media, sjablonen, dashboards, nieuws, webpagina's en meer. Probeer de demo uit en ontdek het voor jezelf. Meer informatie over Spectrio

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontwikkeld voor reclame- en creatieve bureaus.
Simplistische en beperkte tools voor samenwerking en beheer volstaan niet langer. Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bureau goed te runnen: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Ontvang een gratis proefperiode van 14-dagen en overtuig jezelf! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Stelt reclamebureaus in staat om creatieve projecten effectief te beheren, van het opstarten van een project tot de goedkeuring van de illustraties en het opslaan van de definitieve producten.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor reclamebureaus die projectmanagement, resource management, goedkeuringsworkflow en DAM dynamisch combineert in één eenvoudig te gebruiken programma. Plan en volg je creatieve projecten met grotere transparantie, samenwerking en productiviteit. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer projecttijdlijnen, briefingsjablonen, online bijhouden van projecten, urenregistratie, taakbeheer, online opmaak (alle media) en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Meer informatie over Admation

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
ClickCease zal: het gedrag van bezoekers controleren; > frauduleuze activiteiten detecteren; > automatisch de slechte gebruikers blokkeren; > je advertentiebudget besparen.
Stop Google-advertentieklikfraude en Facebook-advertentiefraude met ClickCease. ClickCease is hooggewaardeerde software voor het beschermen en detecteren van klikfraude en helpt adverteerders en merken hun PPC-campagnes te stimuleren en hun advertentie-uitgaven te besparen door nepklikken en doelgroepen te blokkeren. De oplossing biedt 24/7 campagnebewaking, geautomatiseerde realtime IP-blokkering, siterecorder, aangepaste detectieregels en gedetailleerde rapporten. Meer informatie over CHEQ Essentials

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Verbind je team met je klantenteam om te chatten, bestanden te delen, taken te beheren, notities te maken, betalingen te doen en werk gedaan te krijgen.
Een projectmanagementtool die je klanten graag zullen gebruiken. Project.co verbindt je team met het team van je klanten, zodat je kunt chatten, bestanden kunt delen, taken kunt beheren, notities kunt maken, betalingen kunt uitvoeren en werk gedaan kunt krijgen. Andere tools laten het werken met klanten voelen als een bijzaak. Met Project.co is het werken met klanten en het effectief beheren van projecten de kernfocus. Alle communicatie wordt op één plek bewaard bij elk project, zodat je één bron van waarheid hebt. Projectmanagement vereenvoudigd. Meer informatie over Project.co

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren. Meer informatie over Function Point

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Workzone is gemaakt door een reclamebureau en is afgestemd op projectmanagement en creatieve reviewbehoeften van drukke bureaus.
Workzone werd bijna 20 jaar geleden opgericht door een reclamebureau en is op maat gemaakt voor projectmanagement en creatieve reviews door bureaus, hun klanten en zakelijke partners. Projectoverschrijdende dashboards laten je zien hoe alles er voor staat en wie beschikbaar is. Gepersonaliseerde takenlijsten zorgen dat elk teamlid zich richt op wat er moet gebeuren. Deel en markeer bestanden voordat je ze ter goedkeuring naar klanten verzendt. Het wordt allemaal georganiseerd en vastgelegd in Workzone. Tarieven vanaf $ 200 per maand. Meer informatie over Workzone

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Snellere en eenvoudigere rapportage, beheer, optimalisatie, auditing en troubleshooting van PPC-accounts.
Beheer PPC-advertenties op schaal op een effectievere manier door aanbevelingen voor optimalisaties te ontvangen en door gewenste wijzigingen met één klik toe te passen. Beheer advertenties, biedingen, budgetten, zoekwoorden en meer voor Google-advertenties en Bing-advertenties. Maak shopping-advertenties en onderhoud deze via je verkopersfeed. Bouw dynamische inventariscampagnes op basis van sjablonen. Automatiseer aangepaste workflows. Controleer accounts binnen enkele seconden. Automatiseer rapporten voor AdWords, Bing Ads, Facebook, Google analyses en aangepaste gegevensbronnen. Integreert met Alexa en Data Studio. Meer informatie over Optmyzr

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Stroomlijnen, plannen en op het goede pad blijven. Eenvoudig urenregistratie, projectmanagement en uitgebreide rapporten betekenen meer tijd voor grote ideeën.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafisch ontwerpers, marketingbedrijven en andere creatieve bedrijven en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistratie en projectmanagement. Neem afscheid van doorwoekerend projectbereik met snelle en flexibele urenregistratie, nauwkeurige projectschattingen, uitgebreide rapporten en krijg inzicht in de capaciteit van je team en de algemene bedrijfsprestaties. Als de winst belangrijk is, heb je geen tijd te verliezen! Probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over FunctionFox

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Webgebaseerd platform voor gegevensvisualisatie en rapportage, consolideert marketinggegevens en prestatiestatistieken in één enkel dashboard.
TapClicks is speciaal ontworpen voor moderne digitale bureaus, en het consolideert en visualiseert al je marketingcampagnegegevens en prestatiestatistieken in een geïntegreerd dashboard, compleet met geautomatiseerde rapportage. Bureaus gebruiken dit intern om snel te zien hoe campagnes lopen, maar ook extern, waardoor ze hun klanten tevreden houden met consistente merkeigen rapportage over al het werk dat wordt gedaan. Resultaten zijn verhoogde klantretentie en natuurlijke upsells voor gebruikers van verkoopbureaus. Meer informatie over TapClicks

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Kontentino is een zeer intuïtieve socialmediatool voor samenwerking en goedkeuringen, die de kloof tussen bureaus en hun klanten overbrugt.
Met Kontentino kunnen jij en je team fouten voorkomen bij het creëren en plannen van content/advertenties op sociale media. De samenwerking verloopt soepel en taken zijn duidelijk gedefinieerd. Het verbetert de communicatie en de relatie tussen je bureau en de klant. Dankzij Kontentino groeien bureaus en kunnen ze meer klanten aannemen. Een bijkomend voordeel is het feit dat klanten dol zijn op het goedkeuringsproces in Kontentino, omdat het zo eenvoudig is. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Accelo helpt meer dan 2.000 bureaus over de hele wereld met een totaaloplossing van prospect tot het sluiten van het project en alles daartussenin.
Accelo is een uitstekend systeem om je bureau te runnen en winstgevend klantenwerk te leveren. Plan projecten en taken, verzorg leads, beheer teambronnen, werk samen aan klantenwerk en verstuur facturen, allemaal in één systeem dat speciaal voor bureaus is gebouwd. Maak het beheren van lopende contracten makkelijker: de servicecontracten van Accelo zorgen voor een automatische verlenging en toewijzing van taken aan het begin van elke contractperiode. Besteed minder tijd aan administratief werk en krijg meer tijd terug om het klantenwerk te leveren waar je je graag mee bezighoudt. Meer informatie over Accelo

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Hatchbuck is een gebruiksvriendelijk platform voor CRM en marketing automation voor marketingbureaus met kleine zakelijke klanten.
De eenvoudigste manier voor marketingbureaus om hun kleinere klanten diensten aan te bieden. Beheer je klanten en campagnes op een efficiënte manier. Registreer leads op de website van je klant. Stuur slimmere e-mails. Blijf prospects doorlopend koesteren. Lever geïnteresseerde leads rechtstreeks aan je klant via de ingebouwde CRM. Dure, robuuste tools zijn te veel van het goede voor kleinere klanten. Breid je vaste klantenbestand uit met betaalbare, alles-in-één verkoop- en marketingsoftware. Speciale prijzen voor marketingbureaus met meerdere klanten. Meer informatie over BenchmarkONE

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Vergroot je e-maillijst, verhoog je omzet en verminder verlating met de krachtige en eenvoudig te gebruiken reeks oplossingen voor conversie-optimalisatie van Justuno.
Justuno is een pakket website-conversietools die worden gebruikt om dagelijks websiteverkeer te converteren, de groei van e-maillijsten te verhogen en de verkoop te stimuleren. Converteer een hoger percentage van je bezoekers met behulp van e-mailpop-ups, aanmeldingsbalken, pop-ups bij verlaten en tijdige berichten. Breid je e-maillijst uit via een spectaculair ontwerp van e-mailpop-ups, effectieve targeting, doelgroepsegmentatie en naadloze integratie met je marketingstack. Voeg prikkels en aanbiedingen toe om bezoekers ertoe te bewegen zich aan te melden voor je e-maillijst. Meer informatie over Justuno

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Power My Analytics is een tool voor rapportage en automatisering waarmee digitale marketeers gegevens kunnen verzamelen en waar nodig statistieken kunnen integreren.
Power My Analytics is een tool voor rapportage-automatisering waarmee digitale marketeers gegevens kunnen verzamelen van populaire advertenties, social media, e-mail, winkelen, CRM en andere platforms zoals Facebook, Instagram, Microsoft Ads, Twitter, LinkedIn, Mailchimp, Amazon, Shopify en meer, en vervolgens de statistieken kunnen integreren in hun favoriete gegevensbestemmingen, waaronder Google Data Studio, Google Analytics, Google Sheets, Microsoft Excel, Google BigQuery en/of SQL. Meer informatie over Power My Analytics

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De verkoopinformatie van Winmo helpt verkoopteams om op het juiste moment de juiste contactpersonen voor de juiste merken te bereiken.
Winmo helpt reclamebureaus van elke omvang meer klanten te winnen zonder verwijzingen of offerteaanvragen (RPF's). Winmo is uitgeroepen tot een van de meest essentiële nieuwe businesstools en helpt je op het juiste moment nder de aandacht te komen van de juiste merken, met informatie over de beslisser bij duizenden nationale adverteerders, hun huidige bureaupartners en de waarschijnlijkheid van wanneer zij nieuwe bureaus zullen werven. Laat je bureau groeien en genereer nieuwe klanten door informatie over directe contactpersonen, hoogwaardige leads en waardevol inzicht in merken te verkrijgen. Meer informatie over Winmo

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Al je informatie op één plek - beheer mensen, datums en deadlines, evenals de beoordeling en goedkeuring van de creatieve resultaten.
Ben jij een interne marketing- en creatieve groep voor een middelgroot tot groot bedrijf? Heb je problemen met het beheren van je mensen, datums en deadlines evenals de creatieve beoordelings- en goedkeuringsprocedure? RoboHead beheert projecten van start tot eind met aanpasbare jobaanvraagformulieren, resource management, online mark-up en goedkeuringen en uitstekende rapportage. Ga aan de slag voor slechts $ 250 per maand voor vijf gebruikers. Het is webgebaseerd, gemakkelijk te leren en gebruiken en heeft een 60 dagen 100% niet goed, geld terug-garantie. Meer informatie over RoboHead

Functies

  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden