181 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een plannings- en samenwerkingsprogramma voor reclamebureaus. Plan campagnes, voer a/b-tests uit en deel de voortgang met je klanten. Meer informatie over monday.com
monday.com is een plannings- en samenwerkingshulpmiddel voor alle soorten bureaus. Plan campagnes, noteer taken, communiceer en wissel bestanden uit met je team en deel je voortgang met je klanten. Documenten, ideeën, goedkeuringen en prioriteiten: monday.com stelt bureaus in staat om deadlines te halen, klanten tevreden te houden en meer omzet te genereren. Meer informatie over monday.com
monday.com is een plannings- en samenwerkingshulpmiddel voor alle soorten bureaus. Plan campagnes, noteer taken, communiceer en wissel bestanden uit met je team en deel je voortgang met je klanten. Doc...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Eén platform om voor je klanten HTML5, video en dynamische advertenties te bouwen, te schalen en te publiceren zonder enige codeerkennis. Meer informatie over Bannerwise
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat agentschappen in staat stelt om het rendement van hun klanten te verhogen met behulp van een schaalbare, efficiënte oplossing voor de productie en het beheer van digitale advertenties. Maak moeiteloos relevante en beter presterende advertenties voor je klanten, terwijl je tegelijkertijd de opzet- en productietijd verlaagt. Ontsluit het volledige potentieel van digitale reclame! Meer informatie over Bannerwise
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat agentschappen in staat stelt om het rendement van hun klanten te verhogen met behulp van een schaalbare, efficiënte oplossing voor de productie en het behe...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werkmanagement die reclamebureaus helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werkmanagement die reclamebureaus helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek ve...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontwikkeld voor reclame- en creatieve bureaus. Meer informatie over Scoro
Simplistische en beperkte tools voor samenwerking en beheer volstaan niet langer. Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bureau goed te runnen: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Ontvang een gratis proefperiode van 14-dagen en overtuig jezelf! Meer informatie over Scoro
Simplistische en beperkte tools voor samenwerking en beheer volstaan niet langer. Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Productive is reclamebureausoftware op maat gemaakt voor de volledige levenscyclus van het bedrijf, van verkooppijplijn en resourceplanning tot facturering. Meer informatie over Productive
Productive is de tool die je nodig hebt om een winstgevend bureau te runnen, van verkoop tot facturering en betaling. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Werk samen aan taken en hou de tijd bij met eenvoudige tijdregistratie. Zoek knelpunten die geld kosten en je tijd verdoen. Voorkom aanvaringen, burnouts en overboekingen met de functies voor resourceplanning. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive
Productive is de tool die je nodig hebt om een winstgevend bureau te runnen, van verkoop tot facturering en betaling. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijpli...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Accelo helpt meer dan 2.000 bureaus over de hele wereld met een totaaloplossing van prospect tot het sluiten van het project en alles daartussenin. Meer informatie over Accelo
Accelo is een uitstekend systeem om je bureau te runnen en winstgevend klantenwerk te leveren. Plan projecten en taken, verzorg leads, beheer teambronnen, werk samen aan klantenwerk en verstuur facturen, allemaal in één systeem dat speciaal voor bureaus is gebouwd. Maak het beheren van lopende contracten makkelijker: de servicecontracten van Accelo zorgen voor een automatische verlenging en toewijzing van taken aan het begin van elke contractperiode. Besteed minder tijd aan administratief werk en krijg meer tijd terug om het klantenwerk te leveren waar je je graag mee bezighoudt. Meer informatie over Accelo
Accelo is een uitstekend systeem om je bureau te runnen en winstgevend klantenwerk te leveren. Plan projecten en taken, verzorg leads, beheer teambronnen, werk samen aan klantenwerk en verstuur facture...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Eenvoudig programmatisch adverteren. Meer informatie over Match2One
Eenvoudig programmatisch adverteren. Match2One helpt bureaus online nieuwe klanten te vinden door advertenties op duizenden relevante websites te plaatsen gericht op mensen die mogelijk hun volgende klant worden. Geen minimale investeringen, geen registratiekosten en eenvoudig in gebruik. Meer informatie over Match2One
Eenvoudig programmatisch adverteren. Match2One helpt bureaus online nieuwe klanten te vinden door advertenties op duizenden relevante websites te plaatsen gericht op mensen die mogelijk hun volgende kl...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Werk samen met je team, reageer sneller en krijg meer werk gedaan. Meer informatie over Front
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Of je nu voorstellen doet voor nieuwe opdrachten, een website voor een klant lanceert of wordt toevertrouwd om al hun SEO-programma's uit te voeren, je kunt al je klantcommunicatie in Front afhandelen. Front biedt de beste verzameling van samenwerkingsfuncties (@-vermelding van teamgenoten, toewijzen, realtime teambewerking) en helpt om al je klanten 7x sneller te beantwoorden met een gepersonaliseerde ervaring. Richt je erop om meer werk gedaan te krijgen, en laat Front de productiviteit van je team transformeren. Meer informatie over Front
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Of je nu voorstellen doet voor nieuwe opdrachten, een website voor een klant lanceert of wordt toevertrouwd om al hun SEO-programma's uit te voeren,...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
SEISO is de Certified Google Partner Tool die een uitgebreid rapport levert om je PPC-campagnes op Google Ads te optimaliseren. Meer informatie over SEISO
Gratis | Direct | Grondig SEISO is een door Google Ads gecertificeerde grader die je PPC-advertenties en -campagnes analyseert. Inzichten worden gesorteerd op prioriteit/impact op het bedrijf, en ze kunnen zelfs met 1 klik op de account worden geactiveerd. Elke maand wordt een nieuw auditrapport afgeleverd in je mailbox zodat adverteerders hun resultaten regelmatig kunnen verbeteren en de gezondheid van de Google Ads-account kunnen beheren. ROI verbeteren | Conversies maximaliseren | Tijdbespaarder Meer informatie over SEISO
Gratis | Direct | Grondig SEISO is een door Google Ads gecertificeerde grader die je PPC-advertenties en -campagnes analyseert. Inzichten worden gesorteerd op prioriteit/impact op het bedrijf, en ze k...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Een eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd advertentiesysteem voor de blogger-generatie. Advertenties plannen, roteren en volgen. Meer informatie over AdPlugg
AdPlugg is een modern, cloudgebaseerd adserversysteem waarmee je moeiteloos advertenties op je website of blog kunt weergeven. Duizenden tijdschriften, kranten en andere sites gebruiken AdPlugg om hun online advertenties te beheren, weer te geven en te volgen. Plaats AdPlugg-tags eenvoudig overal op je site waar je advertenties wilt weergeven. Upload en beheer vervolgens je advertenties vanaf je dashboard op adplugg.com. Richt, roteer en plan moeiteloos advertenties uit elke bron. Bekijk hoogwaardige grafieken en rapporten over weergaves, klikken en CTR. Meer informatie over AdPlugg
AdPlugg is een modern, cloudgebaseerd adserversysteem waarmee je moeiteloos advertenties op je website of blog kunt weergeven. Duizenden tijdschriften, kranten en andere sites gebruiken AdPlugg om hun ...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
CAFLOU is gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware die ideaal is voor marketingbureaus, IT-bedrijven, PPC- of SEO-specialisten. Probeer het gratis. Meer informatie over Caflou
Met CAFLOU kun je de prestaties en economie van je bedrijf en team stimuleren. 100% digitaal. CAFLOU is een eenvoudig te gebruiken maar complex bedrijfsmanagementsysteem waarmee je vanaf één plek echte controle over je bedrijf krijgt. Met CAFLOU kun je de cashflow en zakelijke activiteiten beheren, bepalen waar je geld kunt besparen, je team volgen en organiseren en projecten beheren. Allemaal op één plek, zelfs vanuit het thuiskantoor. Meer informatie over Caflou
Met CAFLOU kun je de prestaties en economie van je bedrijf en team stimuleren. 100% digitaal. CAFLOU is een eenvoudig te gebruiken maar complex bedrijfsmanagementsysteem waarmee je vanaf één plek echte...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Overtref de verwachtingen van klanten met gebruiksvriendelijke projectbeheersoftware voor bureaus. Perfect voor marketing- en creatieve teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike
Wrike is een werkbeheertool voor bureaus die helpt bij het consolideren van al je projecten, communicatie en bestanden op één plek, waardoor je het overzicht krijgt dat je nodig hebt om ervoor te zorgen dat campagnes op tijd worden voltooid. Je kunt ook de transparantie en communicatie met klanten verbeteren door hen in Wrike een gratis plek als samenwerkingspartner te geven, zodat ze digitale middelen kunnen beoordelen, de voortgang kunnen controleren en opmerkingen over werk kunnen achterlaten. Perfect voor marketing- en creatieve teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike
Wrike is een werkbeheertool voor bureaus die helpt bij het consolideren van al je projecten, communicatie en bestanden op één plek, waardoor je het overzicht krijgt dat je nodig hebt om ervoor te zorge...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Van het grote plaatje van de voortgang tot gedetailleerde uitvoering, Smartsheet helpt marketingprofessionals zich te concentreren op wat het belangrijkste is. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor het uitvoeren van werk dat een nieuwe definitie geeft aan hoe teams samenwerken. Het is volledig aanpasbaar en gemakkelijk te delen binnen je organisatie of met klanten. Met meerdere kanalen, concurrerende prioriteiten en een eindeloze stroom van verzoeken, rekenen toonaangevende marketeers op de Smartsheet-oplossingen voor werkbeheer om strategisch te plannen, te rapporteren over programma's, en leveranciers, teams en klanten te coördineren. Krijg een overzicht van al je projecten, plannen, middelen en verzoeken. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor het uitvoeren van werk dat een nieuwe definitie geeft aan hoe teams samenwerken. Het is volledig aanpasbaar en gemakkelijk te delen binnen je organisatie of met k...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Eén samenwerkingsplek voor jou en je klanten. Beperk de storingen, deel je voortgang en ontvang feedback. In realtime! Meer informatie over ActiveCollab
Je wilt uitzonderlijke klantenservice bieden. En dat kan met ActiveCollab. Beheer de toegang van klanten tot je taken en projecten, deel je voortuitgang met hen, hou ze op de hoogte. Alle communicatie gebeurt op één plek, dus je hoeft geen delen en fragmenten in e-mails en chats na te jagen. Bovendien kun je je klanten rechtstreeks vanuit het project factureren! Hier gebeurt het echte werk en je klanten kunnen er getuige van zijn! Meer informatie over ActiveCollab
Je wilt uitzonderlijke klantenservice bieden. En dat kan met ActiveCollab. Beheer de toegang van klanten tot je taken en projecten, deel je voortuitgang met hen, hou ze op de hoogte. Alle communicatie ...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Easy Projects is een cloudgebaseerd projectmanagementplatform voor snel evoluerende marketingteams en bureaus. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende marketingteams en bureaus die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Kanban-bord en Gantt-grafiek Robuust projectmanagement ter ondersteuning van WBS (onbeperkte hiërarchie), meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren Mobiele apps Beheer van hulpbronnen Meer dan 1000 integraties Gegevensbeveiliging op ondernemingsniveau Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende marketingteams en bureaus die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects b...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consult...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Cloudsysteem voor professionele servicebedrijven. Omvat bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Werk altijd en overal samen. Meer informatie over Teamogy
Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en urenrapportage, kosten van derden en facturering aan klanten. Teamogy verbindt interne teams en ondersteunt samenwerking en communicatie binnen het bedrijf. Het laat je team altijd en overal werken. Meer informatie over Teamogy
Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en ure...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
AutoPilot allows you to monitor your ads and automate the bids continuously to decrease your ad spend and also increase your sales. Meer informatie over AiHello
Amazon Ads Automation to help grow your revenues, reduce work hours spent on ads management and decrease your ad costs. Take complete control of your e-commerce marketing on Amazon. AutoPilot monitors all your campaigns and keywords and continuously tweaks the bids, adds high performance customer search terms and optimizes ad costs to keep your revenue flowing and your ad costs low. Meer informatie over AiHello
Amazon Ads Automation to help grow your revenues, reduce work hours spent on ads management and decrease your ad costs. Take complete control of your e-commerce marketing on Amazon. AutoPilot monitors...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Goog...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De toonaangevende app voor resourcebeheer voor reclamebureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals Havas, Metalab en Ogilvy.
Sinds 2012 helpt Float teams van topbureaus uit de hele wereld, waaronder Havas, Metalab en Ogilvy, hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Sinds 2012 helpt Float teams van topbureaus uit de hele wereld, waaronder Havas, Metalab en Ogilvy, hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interfa...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om kleine bedrijven te voorzien van het populairste marketingplatform ter wereld door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform.
De missie van Marketing 360 is om kleine bedrijven te voorzien van het populairste marketingplatform ter wereld door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingd...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren.
Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren. Teamwork stelt je in staat om flexibele, aangepaste werkstromen te ontwerpen en geeft je één centrale plaats om je team- en klantprojecten te visualiseren. Werk moeiteloos samen, inclusief opmerkingen en berichten, bespaar met sjablonen tijd bij het instellen van projecten, voeg klanten toe als samenwerkenden om de communicatie te vereenvoudigen en zet je tijd om in facturen dankzij urenregistratie.
Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren. Teamwork stelt je in staat om flexibele, aangepaste werkstromen te on...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. A...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen.
Mavenlink transformeert je bureau door beheer van middelen, projectmanagement, samenwerking, urenregistratie en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen.
Mavenlink transformeert je bureau door beheer van middelen, projectmanagement, samenwerking, urenregistratie en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Duizenden creatieve en digitale marketingbureaus vertrouwen op Avaza om de samenwerking van teams te versnellen, tijd en uitgaven vast te leggen en facturen te versturen. Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Duizenden creatieve en digitale marketingbureaus vertrouwen op Avaza om de samenwerking van teams te versnellen, tijd en uitgaven vast te leggen en facturen te versturen. Avaza is een alles-in-één-opl...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
WordStream is een online advertentieplatform gebouwd voor bureaus om de productiviteit en prestaties voor hun klanten te verhogen.
Met de bureauoplossingen van WordStream kun je meer gedaan krijgen in minder tijd en betere resultaten behalen voor je klanten en je bedrijf. Met WordStream Advisor voor bureaus kun je door je klanten betaalde zoekresultaten en sociale advertentiecampagnes in slechts 20 minuten per week optimaliseren. Slimme tools en wekelijkse meldingen besparen tijd en geld, en visueel indrukwekkende rapportage maakt het gemakkelijk om je klanten te laten zien hoeveel je voor ze doet.
Met de bureauoplossingen van WordStream kun je meer gedaan krijgen in minder tijd en betere resultaten behalen voor je klanten en je bedrijf. Met WordStream Advisor voor bureaus kun je door je klanten ...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Workamajig - de software voor workflowbeheer voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels. Maar de beschikbare software voldeed simpelweg niet aan de behoeften van de klanten. Dus werd gebruik gemaakt van de kennis van de sector en ervaring uit de eerste hand en werd een eigen volledig geïntegreerde oplossing voor workflowbeheerm gebouwd. En vanaf dat moment heeft de ontwikkeling zich doorgezet om Workamajig gebruiksvriendelijker, efficiënter en waardevoller te maken voor klanten. Vandaag de dag vertrouwen meer dan 3000 bedrijven, variërend van 10 tot 10.000 werknemers, op Workamajig.
Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels. Maar de beschikbare software voldeed simpelweg niet aan de behoeften van de klanten....
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Hightail is gebouwd voor samenwerking tussen bureaus aan creatieve middelen met functies waarmee je grote bestanden kunt verzenden, content kunt bekijken (zoals PDF's, video's en afbeeldingen), nauwkeurige feedback kunt verzamelen, taken kunt toewijzen, activiteiten kunt volgen met teamdashboards, versies kunt controleren en goedkeuringen kunt routeren. Hightail helpt teams om de hoeveelheid tijd te verminderen die nodig is om werk te beoordelen en projecten op schema te houden, en het is eenvoudig te gebruiken voor elk teamlid, zowel binnen als buiten je organisatie, terwijl de content veilig blijft.
Hightail is gebouwd voor samenwerking tussen bureaus aan creatieve middelen met functies waarmee je grote bestanden kunt verzenden, content kunt bekijken (zoals PDF's, video's en afbeeldingen), nauwkeu...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Behe...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is ...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Stelt reclamebureaus in staat om creatieve projecten effectief te beheren, van het opstarten van een project tot de goedkeuring van de illustraties en het opslaan van de definitieve producten.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor reclamebureaus die projectmanagement, resource management, goedkeuringsworkflow en DAM dynamisch combineert in één eenvoudig te gebruiken programma. Plan en volg je creatieve projecten met grotere transparantie, samenwerking en productiviteit. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer projecttijdlijnen, briefingsjablonen, online bijhouden van projecten, urenregistratie, taakbeheer, online opmaak (alle media) en vele andere gebruiksvriendelijke functies.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor reclamebureaus die projectmanagement, resource management, goedkeuringsworkflow en DAM dynamisch combineert in één eenvoudig te gebruiken programma. Plan ...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, ur...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Finally, an incredible marketing platform and white-label fulfillment center, together at last. Get your very own dashboard now.
Our software and service hybrid is something the world has never experienced before. DashClicks is a SaaS platform built specifically for digital marketing agencies. DashClicks was created with one thing in mind, scaling. We know how complicated all these state-of-the-art softwares can be for agencies. We wanted DashClicks not only to be easy to use but have the ability to combine all the most popular softwares into one amazing platform.
Our software and service hybrid is something the world has never experienced before. DashClicks is a SaaS platform built specifically for digital marketing agencies. DashClicks was created with one th...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
MediaRadar is een cloudgebaseerde tool die professionals en bureaus helpt meer deals te sluiten.
Met MediaRadar kun je geweldige prospects vinden, weten wie hun aankoopbeslissingen neemt, een overtuigende pitch leveren en meer opdrachten winnen. Dit platform biedt de meest relevante gegevens, inzichten en adviezen die je nu nodig hebt om je omzet te verhogen, naast het bekroonde klantenserviceteam dat is ontworpen om jou te helpen succes te bereiken. Klaar om te zien hoe MediaRadar je kan helpen je bedrijf naar het volgende niveau te brengen?
Met MediaRadar kun je geweldige prospects vinden, weten wie hun aankoopbeslissingen neemt, een overtuigende pitch leveren en meer opdrachten winnen. Dit platform biedt de meest relevante gegevens, inzi...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Hatchbuck is een gebruiksvriendelijk platform voor CRM en marketing automation voor marketingbureaus met kleine zakelijke klanten.
De eenvoudigste manier voor marketingbureaus om hun kleinere klanten diensten aan te bieden. Beheer je klanten en campagnes op een efficiënte manier. Registreer leads op de website van je klant. Stuur slimmere e-mails. Blijf prospects doorlopend koesteren. Lever geïnteresseerde leads rechtstreeks aan je klant via de ingebouwde CRM. Dure, robuuste tools zijn te veel van het goede voor kleinere klanten. Breid je vaste klantenbestand uit met betaalbare, alles-in-één verkoop- en marketingsoftware. Speciale prijzen voor marketingbureaus met meerdere klanten.
De eenvoudigste manier voor marketingbureaus om hun kleinere klanten diensten aan te bieden. Beheer je klanten en campagnes op een efficiënte manier. Registreer leads op de website van je klant. Stuur ...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Stroomlijnen, plannen en op het goede pad blijven. Eenvoudig urenregistratie, projectmanagement en uitgebreide rapporten betekenen meer tijd voor grote ideeën.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafisch ontwerpers, marketingbedrijven en andere creatieve bedrijven en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistratie en projectmanagement. Neem afscheid van doorwoekerend projectbereik met snelle en flexibele urenregistratie, nauwkeurige projectschattingen, uitgebreide rapporten en krijg inzicht in de capaciteit van je team en de algemene bedrijfsprestaties. Als de winst belangrijk is, heb je geen tijd te verliezen! Probeer vandaag nog een gratis demo.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafisch ontwerpers, marketingbedrijven en andere creatieve bedrijven en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistrat...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Workzone is gemaakt door een reclamebureau en is afgestemd op projectmanagement en creatieve reviewbehoeften van drukke bureaus.
Workzone werd bijna 20 jaar geleden opgericht door een reclamebureau en is op maat gemaakt voor projectmanagement en creatieve reviews door bureaus, hun klanten en zakelijke partners. Projectoverschrijdende dashboards laten je zien hoe alles er voor staat en wie beschikbaar is. Gepersonaliseerde takenlijsten zorgen dat elk teamlid zich richt op wat er moet gebeuren. Deel en markeer bestanden voordat je ze ter goedkeuring naar klanten verzendt. Het wordt allemaal georganiseerd en vastgelegd in Workzone. Tarieven vanaf $ 200 per maand.
Workzone werd bijna 20 jaar geleden opgericht door een reclamebureau en is op maat gemaakt voor projectmanagement en creatieve reviews door bureaus, hun klanten en zakelijke partners. Projectoverschrij...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De verkoopinformatie van Winmo helpt verkoopteams om op het juiste moment de juiste contactpersonen voor de juiste merken te bereiken.
Winmo helpt reclamebureaus van elke omvang meer klanten te winnen zonder verwijzingen of offerteaanvragen (RPF's). Winmo is uitgeroepen tot een van de meest essentiële nieuwe businesstools en helpt je op het juiste moment nder de aandacht te komen van de juiste merken, met informatie over de beslisser bij duizenden nationale adverteerders, hun huidige bureaupartners en de waarschijnlijkheid van wanneer zij nieuwe bureaus zullen werven. Laat je bureau groeien en genereer nieuwe klanten door informatie over directe contactpersonen, hoogwaardige leads en waardevol inzicht in merken te verkrijgen.
Winmo helpt reclamebureaus van elke omvang meer klanten te winnen zonder verwijzingen of offerteaanvragen (RPF's). Winmo is uitgeroepen tot een van de meest essentiële nieuwe businesstools en helpt je ...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Google Ads-tool voor freelancers en kleine tot middelgrote digitale bureaus die optimalisatie-suggesties doen op basis van gegevens.
Opteo is een tool voor het beheer van Google Ads die optimalisaties aanbeveelt op basis van continue accountcontrole van accountprestatiegegevens. Optimalisaties kunnen met één enkele klik worden opgestart omdat wijzigingen in Google Ads automatisch worden doorgevoerd, zonder de noodzaak om tussen interfaces te schakelen. Opteo omvat meer dan 40 verschillende optimalisaties, waaronder: beheer van zoekwoordbiedingen, budgetten beheren, advertentieplanningen optimaliseren, realtime meldingen ontvangen, zoektermen analyseren en meer.
Opteo is een tool voor het beheer van Google Ads die optimalisaties aanbeveelt op basis van continue accountcontrole van accountprestatiegegevens. Optimalisaties kunnen met één enkele klik worden opges...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt....
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
AgencyAnalytics is een compleet rapportagedashboard dat indruk maakt op klanten en tijd bespaart. Het product integreert SEO, PPC, sociale media, web en meer.
AgencyAnalytics is een zakelijk marketingdashboard dat indruk maakt op klanten en tijd bespaart. Je kunt het dashboard een whitelabel maken en klanten hun eigen persoonlijke aanmeldingsgegevens verstrekken, zodat ze jouw geweldige marketingcampagne aan het werk kunnen zien. SEO-tools zoals het volgen van rangordes, audits en backlinks zijn ingebouwd. Integreer andere diensten zoals sociale media, Google Analytics, gespreksregistratie en PPC om het hele marketingplaatje te creëren.
AgencyAnalytics is een zakelijk marketingdashboard dat indruk maakt op klanten en tijd bespaart. Je kunt het dashboard een whitelabel maken en klanten hun eigen persoonlijke aanmeldingsgegevens verstre...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Webgebaseerd platform voor gegevensvisualisatie en rapportage, consolideert marketinggegevens en prestatiestatistieken in één enkel dashboard.
TapClicks is speciaal ontworpen voor moderne digitale bureaus, en het consolideert en visualiseert al je marketingcampagnegegevens en prestatiestatistieken in een geïntegreerd dashboard, compleet met geautomatiseerde rapportage. Bureaus gebruiken dit intern om snel te zien hoe campagnes lopen, maar ook extern, waardoor ze hun klanten tevreden houden met consistente merkeigen rapportage over al het werk dat wordt gedaan. Resultaten zijn verhoogde klantretentie en natuurlijke upsells voor gebruikers van verkoopbureaus.
TapClicks is speciaal ontworpen voor moderne digitale bureaus, en het consolideert en visualiseert al je marketingcampagnegegevens en prestatiestatistieken in een geïntegreerd dashboard, compleet met g...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten.
Met Kontentino kunnen jij en je team fouten voorkomen bij het creëren en plannen van content/advertenties op sociale media. De samenwerking verloopt soepel en taken zijn duidelijk gedefinieerd. Het verbetert de communicatie en de relatie tussen je bureau en de klant. Dankzij Kontentino groeien bureaus en kunnen ze meer klanten aannemen. Een bijkomend voordeel is het feit dat klanten dol zijn op het goedkeuringsproces in Kontentino, omdat het zo eenvoudig is.
Met Kontentino kunnen jij en je team fouten voorkomen bij het creëren en plannen van content/advertenties op sociale media. De samenwerking verloopt soepel en taken zijn duidelijk gedefinieerd. Het ver...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
A white-label platform for companies who provide digital solutions to SMBs.
Vendasta is a rebrandable, end-to-end platform for companies who sell digital solutions to SMBs. Publishers, agencies, broadcasters, financial institutions, telcos, and other SMB-serving businesses are able to streamline their go-to market process, sell more products to more clients, and unlock recurring monthly revenue. The platform supports dozens of digital marketing and business productivity tools with marketing automation, a robust CRM, and a client-facing portal - all under a single login.
Vendasta is a rebrandable, end-to-end platform for companies who sell digital solutions to SMBs. Publishers, agencies, broadcasters, financial institutions, telcos, and other SMB-serving businesses are...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De video-oplossing voor bureaus, nieuws- en media-organisaties, contentteams en bedrijven om hun publiek te werven en betrokken te maken.
Rocketium is cloudgebaseerde software die iedereen helpt om binnen enkele minuten prachtige video's te maken met tekst, afbeeldingen, voice-overs, videobeelden en bewegende beelden. Hoewel er geen leercurve is voor het gebruik van Rocketium, geeft het je grote hoeveelheden stijlopties en aanpasbare sjablonen voor verschillende platforms en gebruiksscenario's. Teams kunnen samen aan videoprojecten werken en beoordelingen en opmerkingen delen, allemaal op één plek. De API van Rocketium kan ook worden gebruikt om het creëren van video's op schaal te automatiseren.
Rocketium is cloudgebaseerde software die iedereen helpt om binnen enkele minuten prachtige video's te maken met tekst, afbeeldingen, voice-overs, videobeelden en bewegende beelden. Hoewel er geen leer...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Elimineer e-mailchaos met een betaalbare proefdruktool die is ontworpen om sneller werk te leveren. Je kunt binnen enkele uren in plaats van weken je documenten delen, beoordelen en ze goedgekeurd krijgen.
Toonaangevende proefdruktool voor creatieve teams om sneller werk te leveren zonder e-mailchaos. Nodig je teamleden, klanten en revisoren uit om je creatieve werk snel te laten beoordelen en goedkeuren.
Toonaangevende proefdruktool voor creatieve teams om sneller werk te leveren zonder e-mailchaos. Nodig je teamleden, klanten en revisoren uit om je creatieve werk snel te laten beoordelen en goedkeuren...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Beste rapportage- en dashboardsoftware voor reclamebureaus waarmee kleine tot middelgrote bureaus in staat zijn om voorstellen te genereren, facturen aan te maken, budgetten te beheren en meer.
ReportGarden is een dashboard- en rapportagetool waarmee reclamebureaus in staat zijn om rapportage over meerdere kanalen te automatiseren, campagnebudgetten te beheren, facturen aan te maken, SEO-audits uit te voeren en ranglijsten voor zoekwoorden bij te houden voor je klanten. Meer dan 1000 topbureaus vertrouwen al op ReportGarden om hun workflows te automatiseren. Met ReportGarden kun je in realtime marketingstatistieken uit meer dan 35 digitale marketingkanalen integreren en daarmee talloze uren besparen. Maak indruk op je klanten, sluit meer deals en laat dit platform de rest automatiseren. Probeer het nu gratis!
ReportGarden is een dashboard- en rapportagetool waarmee reclamebureaus in staat zijn om rapportage over meerdere kanalen te automatiseren, campagnebudgetten te beheren, facturen aan te maken, SEO-audi...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren.
Filestage is het platform voor inhoudsbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door reclamebureaus en mediabedrijven. Heb je inhoud die gecontroleerd moet worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van externe klanten? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Ogilvy, Netflix, BBC en GroupM hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren.
Filestage is het platform voor inhoudsbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door reclamebureaus en mediabedrijven. Heb je inhoud die gecontroleerd moet worden binnen je eigen team, of heb je ...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Verbeter je klantrapportages met Whatagraph. Maak moeiteloos gestroomlijnde rapportages; vertel boeiende gegevensverhalen; hou iedereen op de hoogte.
Besteed je elke maand uren aan het verzamelen van gegevens voor klantrapportages? Lukt het je niet om klanten te betrekken bij prestatieoverzichtsvergaderingen? Heb je er moeite mee om de ROI van marketingactiviteiten aan je klant te bewijzen? Het kan anders. Whatagraph is een cross-channel rapportageplatform, gecreëerd met digitale bureaus en hun klanten in gedachten. De functies helpen je om de communicatie met klanten te verbeteren, boeiende en uitgebreide rapportages op tijd te leveren en minder tijd te besteden aan zich herhalende taken.
Besteed je elke maand uren aan het verzamelen van gegevens voor klantrapportages? Lukt het je niet om klanten te betrekken bij prestatieoverzichtsvergaderingen? Heb je er moeite mee om de ROI van marke...
  • Campagnebehee
  • Samenwerking
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden