Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

ITSM-software (IT-service management)

ITSM-software, ook bekend als Information Technology Service Management-software, richt zich op het beheer van interne en externe IT-ondersteuning. Deze toepassingen begeleiden IT-organisaties bij het plannen, ontwerpen, ontwikkelen, leveren en ondersteunen van hun diensten. ITSM-tools omvatten gebieden als helpdesk en IT-service.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie ITSM-software (IT-service management) met de meeste reviews van onze gebruikers

98 resultaten
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
NinjaOne is een eenvoudige alles-in-één-oplossing voor IT-servicebeheer en monitoring op afstand die IT-professionals graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Beheer moeiteloos al je ITSM-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde ITSM bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer (ITSM) in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
ConnectWise Manage helpt je bij het organiseren van je bedrijf rond één gecentraliseerd systeem, zodat je organisatie eenvoudig verbinding kan maken. Meer informatie over ConnectWise PSA
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen. Het is het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd. Tegenwoordig vertrouwen meer dan 100.000 gebruikers op ConnectWise Manage om een grotere verantwoordelijkheid, operationele efficiëntie en winstgevendheid te bereiken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen. Meer informatie over ConnectWise PSA

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Verbeter je ITSM-praktijken (IT Service Management) met Atera, een alles-in-één oplossing voor MSP's en IT-afdelingen. De software voor ITSM van Atera biedt bewaking en beheer op afstand, PSA, externe toegang, patchbeheer, helpdesk, facturering en nog veel meer. Met het disruptieve tariefmodel van Atera kunnen IT-professionals hun bedrijf opschalen en tegelijkertijd eersteklas service blijven bieden. Alle abonnementen omvatten een onbeperkt aantal apparaten, dus je betaalt alleen per technicus. Probeer Atera vandaag nog gratis. Kom meer te weten over Atera. Meer informatie over Atera

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Het SolarWinds® N-central® platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om complexe IT-netwerken moeiteloos te beheren. Meer informatie over N-central
Het SolarWinds N-central platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automatisering, diepgaande configuratiemogelijkheden en beveiligingsfuncties zoals antivirus- en patchbeheer en geïntegreerde back-up. Het is ontworpen om MSP-bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van ingewikkelde netwerken vanaf één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over N-central

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven veilige toegang, IT-monitoring, beperkingen, auditlogboeken, onboarding en meer kunnen beheren. Meer informatie over Uniqkey
Uniqkey is de voorkeursoplossing voor zakelijk wachtwoordbeheer in Europa. Dat komt omdat het niet alleen een wachtwoordbeheerder is, maar een volledig pakket voor zakelijke toegangsbeveiliging. Europese bedrijven gebruiken Uniqkey om wachtwoordbeheer te vereenvoudigen, IT-controle terug te winnen en cyberrisico's op basis van wachtwoorden te verminderen. Alles-in-één-zeer-eenvoudig-te-gebruiken-tool. Met Uniqkey kunnen bedrijven het risico moeiteloos aanpakken. Krijg meer IT-controle. Creëer veiligere, snellere workflows. Dit alles door de manier waarop je bedrijf toegang en wachtwoorden beheert te vereenvoudigen. Meer informatie over Uniqkey

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept.
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Breng kritieke activa zoals informatiesystemen, plaatselijke gegevens, selfservice en workflows naadloos samen in één interface. Ontdek waarom meer dan 200.000 teams, zoals Uber, Airbnb en Groupon, Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en hun klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Servicebeheer vereist volledige zichtbaarheid van bedrijfsmiddelen. Stroomlijn activiteiten met bedrijfsmiddelentracering die door duizenden organisaties wordt vertrouwd.
Transformeer servicebeheer met naadloos geïntegreerde, cloudgebaseerde bedrijfsmiddelentracering voor je helpdesk. Verbeter de dienstverlening, versnel het oplossen van problemen, verminder de uitvaltijd en verhoog de productiviteit van je team door alle IT-middelen en softwarelicenties in een centrale database bij te houden. Behoud volledig inzicht in je IT-landschap met volledig levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen, inkooporders, onderhoud, gebruiksoptimalisatie. Out-of-the-box integraties met Zendesk, Jira, SCCM, JAMF en andere platforms via API. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Desktop Central ondersteunt nu ook MDM.
Webgebaseerde software voor Windows desktopmanagement die helpt bij het beheren van duizenden desktops vanaf één centrale locatie. Het kan desktops zowel in LAN als via WAN beheren. Het automatiseert normale desktopbeheeractiviteiten zoals het installeren van software, patches en servicepacks, en standaardiseert de desktops door het toepassen van uniforme configuraties zoals achtergronden, snelkoppelingen, printers, enz. Simpel gezegd, het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Bespaar kostbare tijd en sta jezelf toe om snellere en slimmere diensten te leveren met de ITSM-oplossing die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de best beoordeelde ITSM-oplossing. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren.
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slechts $ 25 per maand afhandeling van meerdere sessies, onbeperkte on-demand ondersteuning en toegang tot 150 onbeheerde machines. Andere belangrijke functies zijn onder meer branding, navigatie via meerdere schermen, tweeweg delen van het bureaublad, bestandsoverdracht, tekenhulpmiddelen, sessie-opnames, rapportage en nog veel meer. Meer informatie over FixMe.IT

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van ITSM-systemen en -toepassingen, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van ITSM-systemen en -toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid. Meer informatie over PagerDuty

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Lever diensten die je gebruikers verbazen, verhoog de productiviteit en bereik nieuwe inzichten door te consolideren naar het meest innovatieve ITSM (IT Service Management).
Met ServiceNow ITSM kan je je IT-tools consolideren in een enkel datamodel om de service-ervaring te transformeren, workflows te automatiseren, realtime zichtbaarheid te krijgen en de IT-productiviteit te verbeteren waardoor je je operationele IT-kosten kunt omzetten naar strategische investeringen. ITSM versnelt je digitale transformatie en verhoogt gebruikerservaringen met machine learning en AI-aangedreven chatbots. ITSM verbetert je IT-productiviteit met 20+% met gestructureerde machine learning die routinetaken automatiseert. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's (Managed Service Provider) die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor IT-beheer gebruiken om het IT-beheer te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties al hun infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, on-premises, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT-middelen en toepassingen op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren. Meer informatie over Kaseya VSA

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer.
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Pulseway is bekroonde ITSM-software die is ontworpen voor efficiënt IT-servicebeheer en -levering vanaf elk apparaat dat zich het dichtst bij je bevindt.
Pulseway ITSM-software biedt krachtige functies en modules om de volledige controle te krijgen over al je eindpunten, servers en netwerkapparaten. Beheer alle end-to-end levering van IT-diensten aan klanten en gebruikers vanuit alles-in-één, moderne, mobielgerichte IT-servicebeheersoftware. Begin vandaag nog met je gratis proefversie en ervaar wat Pulseway voor je bedrijf kan betekenen. Meer informatie over Pulseway

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Meer informatie over Kayako

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Een platformprovider van innovatief IT-servicemanagement en assetmanagement die de wereld van IT beter wil maken.
Cherwell Service Management is een krachtige oplossing voor IT Service Management (ITSM) die IT-organisaties de flexibiliteit biedt die nodig is voor snelle configuratie, maatwerk, minimale overhead en moeiteloze upgrades met een fractie van de kosten en complexiteit van oudere oplossingen. Dankzij de codeloze architectuur kun je nieuwe functionaliteit toevoegen zonder een enkele regel code te wijzigen, eenvoudig integreren met toepassingen van derden en upgraden zonder dat je bang hoeft te zijn dat wat je hebt gebouwd ineens niet meer werkt. Meer informatie over Cherwell Service Management

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over LogMeIn Rescue

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Incidentbeheerplatform dat helpt bij het voorkomen, beheren en oplossen van IT-incidenten voordat ze bedrijfsproblemen worden.
xMatters is een platform voor incidentbeheer waarmee ondernemingen IT-incidenten kunnen voorkomen, beheren en oplossen. Van de Global 2000 tot kleine werkgroepen en innovatieve DevOps-teams, organisaties over de hele wereld vertrouwen op het xMatters-platform voor de beschikbaarheid van digitale diensten om technologische problemen op te lossen voordat ze bedrijfsproblemen worden. Met het xMatters-integratieplatform kunnen organisaties belangrijke processen automatiseren met de tools die ze al gebruiken, zoals ServiceNow, Splunk, Jira en Slack. Meer informatie over xMatters

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten.
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over OpsGenie

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet. Meer informatie over Autotask PSA

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Het stelt teams in staat moeiteloos samen te werken aan gedeelde inboxen.
Hiver is een tool voor e-mailsamenwerking voor bedrijven. Hiermee kunnen teams gedeelde inboxen zoals ondersteuning@ of verkoop@ beheren zonder Gmail te hoeven verlaten. Ondersteuningsteams gebruiken het als een helpdesk. Verkoop- en accountbeheerteams gebruiken het voor het beheren van klantgesprekken. Financiële teams gebruiken het voor workflowbeheer. Hiver maakt al je teams productiever in het e-mailbeheer. Meer informatie over Hiver

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Web Help Desk® is gebruiksvriendelijke online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Meer informatie over Web Help Desk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat radicaal is herontworpen om te voldoen aan de behoeften van elke transformatieve IT-organisatie. Helix IT-servicebeheer is eenvoudiger en sneller in gebruik en zit boordevol met de nieuwste innovaties op het gebied van servicebeheer. Het biedt zeer compleet en capabel IT-servicebeheer voor je onderneming. Meer informatie over BMC Helix ITSM

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Meer informatie over InvGate Service Desk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over BOSSDesk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Meer informatie over HappyFox Help Desk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Alles-in-één IT Services Management-software ontworpen voor managed services providers voor het beheer van IT-services en bewaking op afstand.
Naverisk is een uitstekende externe bewaking en IT Service Management-oplossing voor MSP's en IT-serviceproviders. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en netwerkmonitoring, waarschuwingen, audits, patching, rapportage, ticketing, workflow, automatisering, scripting en nog veel meer. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over Naverisk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM-professionals.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. ITSM-professionals gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over OTRS

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
SolarWinds RMM® is een remote monitoring- en beheerplatform dat ontworpen is om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken.
Het remote monitoring- en beheerplatform van SolarWinds RMM is ontworpen om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken voor IT-serviceproviders en interne IT-professionals. Via een webgebaseerd dashboard krijg je toegang tot beveiligingsfuncties, zoals antivirus, patchbeheer, e-mailbeveiliging en geïntegreerde back-up, met sleep–en-neerzetautomatisering waarvoor je geen scripttaal hoeft te leren. Kortom, RMM is gebouwd om efficiëntie te bieden en met jou mee te groeien. Meer informatie over N-sight

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer. Meer informatie over Track-It!

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Software gebouwd voor zakelijke IT-serviceprofessionals; centraliseren van ticket- en klantenbeheer, facturering, teamplanning en meer.
Of je nu een MSP, netwerkinstallateur of computerreparatiebedrijf bent, BlueFolder Field Service software voor ITSM-bedrijven helpt je bij het eenvoudig beheren van goederen volgen, klantcontractbeheer, planning van technici en meer. Door incidenten en problemen eenvoudig aan te maken en te beheren, kun je de verwachtingen van klanten en technici nauwkeurig bepalen. Klantenserviceovereenkomsten houden uren, voorschotten en meer bij. Probeer het 15 dagen gratis (geen creditcard vereist) en ontdek hoe gemakkelijk en krachtig het te gebruiken is. Meer informatie over BlueFolder

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
ITAM-software: volg de volledige levenscyclus van je hardware- en software-activa en profiteer van licenties, contracten, certificaten, verlengingsherinneringen en meer!
Het is nu nog makkelijker om al je IT- en non-IT-middelen bij te houden en te beheren. Met de software van Device42 kunnen bedrijven hun infrastructuur en alle onderlinge afhankelijkheden ontdekken, visualiseren en begrijpen, allemaal vanaf één dashboard. Volg de volledige levenscyclus van je activa en profiteer van softwarelicenties, servicecontracten, SSL-certificaten, verlengingsherinneringen en meer. Genereer mobielvriendelijke barcodes en QR-codes en profiteer van krachtige rapportage, een volledig auditspoor en een uitgebreide RESTful API. Meer informatie over Device42

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Automatiseer je bedrijf. Maak je leven eenvoudiger. Tigerpaw is een complete end-to-end-oplossing voor bedrijfsautomatisering.
De unieke, alles-in-één-oplossing combineert de beste functies van een PSA-tooloplossing (professional service automation, professionele serviceautomatisering), een robuuste CRM-oplossing en een BPM-softwareoplossing (business process management, bedrijfsprocesbeheer) in een platform dat volledige zichtbaarheid, coördinatie en controle van alle aspecten van je bedrijf biedt. Met Tigerpaw One beschikt elke medewerker - van de CEO tot de buitendienstmedewerker en van het hoofd verkoop en marketing tot de medewerker van de klantenservice - over de tools en middelen die hij of zij nodig heeft om productiever te zijn. Meer informatie over Tigerpaw Software

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is Alloy Navigator's intuïtieve en collaboratieve IT Service Management-oplossing ontworpen: het integreert op transparante wijze met de flexibele pracht van een intelligente workflow, inzichtelijke dashboards en weergaven ter plekke. Alloy Navigator is gecombineerd met krachtige Asset Management-tools en is de complete oplossing voor IT-beheer. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Servicecatalogus
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Configuratiebeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Activiteiten volgen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie

Kopersgids voor ITSM-software (IT-service management)

Wat is ITSM-software?

ITSM-software helpt bij het beheer van interne en externe IT-ondersteuning. Deze ITSM-tools helpen zowel IT-teams binnen organisaties als MSP's (Managed Service Providers) bij het plannen, ontwerpen, ontwikkelen, bewaken en ondersteunen van de continue levering van IT-diensten. ITSM-software omvat bijna alle aspecten van IT-management, waaronder software release en deployment management, incident management, bug tracking, ticketing, change management en kennismanagement.

De voordelen van ITSM-software

  • Verbeterde operationele efficiëntie: een van de belangrijkste functies van ITSM-software is de standaardisatie van IT-praktijken, waardoor gebruikers een beleid kunnen opstellen dat een gereguleerde en veilige IT-omgeving binnen hun organisatie mogelijk maakt. Dit beschermt de organisatie tegen zowel interne als externe gegevensbedreigingen en verhoogt de productiviteit via een optimaal gebruik van digitale middelen.
  • Verbeterde klantenservice: effectief gebruik van ITSM-software vermindert de reactietijd van klanten door ondersteuningsteams te helpen best practices te volgen en tegelijkertijd klanten te helpen. Managers kunnen dergelijke ITSM-tools gebruiken om hun klantproblemen op te sporen en de beste beschikbare middelen te identificeren om ze op te lossen.
  • Verminderde stilstandtijd door het voorkomen van incidenten: voorspellende analysemodules binnen ITSM-software helpen IT-teams bij het identificeren van mogelijke problemen voordat deze zich voordoen. Realtime monitoring van netwerken en hardwarecomponenten, evenals kwetsbaarheidsanalyse, helpt organisaties de nodige maatregelen uit te voeren om schade te voorkomen of te minimaliseren. Organisaties kunnen de hulp van ITSM-oplossingen inroepen om zich voor te bereiden op grote inspanningen op het gebied van probleempreventie, waardoor de totale stilstandtijd wordt verminderd.

Algemene functies van ITSM-tools

  • Verandermanagement: het volgen, bewaken en beheren van alle veranderingen/transities in IT-services.
  • Incidentbeheer: het helpen van ondersteuningsteams bij het identificeren, oplossen en herstellen van ongeplande onderbrekingen van de dienstverlening.
  • Probleemoplossing: het identificeren en oplossen van de onderliggende oorzaak van incidenten en het voorkomen van toekomstige incidenten.
  • Configuratiebeheer: het bewaken en onderhouden van configuraties van IT-componenten (bijv. servers, routers, switcher-configuratie-informatie, software) en het ervoor zorgen dat alle apparaten met dezelfde versie en configuratie-instellingen werken.
  • Selfserviceportal: het gebruiken van een platform waarmee eindgebruikers de IT-beheerders kunnen bereiken en tickets kunnen indienen, hun klachtenstatus kunnen volgen en nog veel meer.
  • Contract-/licentiebeheer: het volgen en bewaken van contracten/licenties die zijn toegewezen aan product- of serviceaanbiedingen om aan de eisen te blijven voldoen.

Overwegingen bij de aankoop van ITSM-tools

  • Integratie met bestaande systemen: ITSM-software moet alle softwareoplossingen, netwerken en apparatuur binnen een organisatie monitoren, waarbij de software gegevens uit alle onderling verbonden toepassingen in realtime moet halen. Dit wordt over het algemeen bereikt door de mogelijkheid om te integreren met andere bedrijfstoepassingen, waardoor ITSM-software de gezondheid van alle systemen kan bewaken. Alvorens een aankoop te doen, moeten de kopers van software het vermogen van ITSM-systemen om te integreren met hun bestaande toepassingen en infrastructuur beoordelen om ervoor te zorgen dat de software toegang kan krijgen tot de vereiste gegevens.
  • Totale eigendomskosten: de markt is verzadigd met honderden ITSM-tools en een directe vergelijking is moeilijk te maken, zowel door het aantal beschikbare oplossingen als door de manier waarop deze verschillen. Na het samenstellen van een shortlist van software die aan hun specifieke behoeften voldoet, dienen softwarekopers de prijsmodellen zorgvuldig te evalueren en zich ervan verzekeren dat er geen verborgen kosten zijn en/of dat de uiteindelijke prijs de eventuele kosten voor extra inzet, modules, capaciteit, gegevensopslag, verwerking en integratie omvat.
  • Chatbots zullen het servicemanagement veranderen: chatbots kunnen snel reageren op vragen van klanten zonder menselijke tussenkomst. Volgens een Capterra-onderzoek kunnen kleine bedrijven aanzienlijke operationele en kostenvoordelen behalen door het implementeren van gesprekschatbots. De komende jaren zullen chatbots beginnen met het leveren van basisondersteuning via ITSM-oplossingen aan klanten en medewerkers, terwijl ze gebruikmaken van geavanceerde tools, zoals slim zoeken, slimme e-mails en slim ticketing.
  • Voorspellende klantenservice: machine learning en kunstmatige intelligentie (AI) zullen de komende jaren innovatieve toepassingen bieden op het gebied van servicemanagement. Grote vooruitgang op het gebied van virtuele persoonlijke assistenten, aanbevelingsmotoren en fysieke apparaten, zoals drones en robots, zullen de adoptie stimuleren. Volgens een Capterra-onderzoek zal meer dan de helft van de kleine bedrijven in de komende één tot twee jaar AI-technologie gaan gebruiken. Je kunt verwachten dat, naarmate de adoptie toeneemt, AI-toepassingen het traditionele personeelsbestand ondersteunen en de productiviteit verhogen.