125 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Het SolarWinds® N-central® platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om complexe IT-netwerken moeiteloos te beheren. Meer informatie over SolarWinds N-central
Het SolarWinds N-central platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automatisering, diepgaande configuratiemogelijkheden en beveiligingsfuncties zoals antivirus- en patchbeheer en geïntegreerde back-up. Het is ontworpen om MSP-bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van ingewikkelde netwerken vanaf één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over SolarWinds N-central
Het SolarWinds N-central platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automa...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksv...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer te volgen en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met eenvoudig te gebruiken ITSM-software en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken al TOPdesk om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met eenvoudig te gebruiken ITSM-software en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je incidenten te be...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt fun...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
Jira Service Desk is de meest populaire en betaalbare ITSM-software. Jira Service Desk is gebouwd op de Jira Software van Atlassian en heeft alles wat je IT-teams standaard nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk
Jira Service Desk is de meest populaire en betaalbare ITSM-software. Jira Service Desk is gebouwd op de Jira Software van Atlassian en heeft alles wat je IT-teams standaard nodig hebben, waaronder auto...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, beheer van incident, probleem, verandering, vrijgave en implementatie, serviceverzoek, servicecatalogus, financieel beheer, product- en leveranciersbeheer en meer. Vision Helpdesk wordt al sinds 2007 vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, behe...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ScriptRunner voor Jira is de ultieme alles-in-één tool om je Jira-implementatie uit te breiden, te automatiseren en aan te passen. Meer informatie over ScriptRunner for Jira
ScriptRunner voor Jira is de ultieme alles-in-één tool om je Jira-implementatie uit te breiden, te automatiseren en aan te passen. Pas workflows aan, bewerk projecten in bulk en automatiseer alles wat je maar kunt bedenken - allemaal met één eenvoudige interface met weinig code. ScriptRunner is de meest populaire Jira-app op de Atlassian Marketplace, en is een must-have voor elke Jira-beheerder die zijn exemplaar wil schalen, best practices wil afdwingen, het bijhouden en beheren van problemen wil verbeteren en complexere bedrijfsprocessen in Jira wil modelleren. Meer informatie over ScriptRunner for Jira
ScriptRunner voor Jira is de ultieme alles-in-één tool om je Jira-implementatie uit te breiden, te automatiseren en aan te passen. Pas workflows aan, bewerk projecten in bulk en automatiseer alles wat ...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: het allerbeste van IT op één plek. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd IT-beheerplatform dat een alles-in-één oplossing biedt voor MSP's en IT-ondersteunend personeel. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig in gebruik, waardoor je het snel onder de knie krijgt. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt gebruikers in staat om per technicus te betalen met onbeperkte aantallen agents, en zo transparante en voorspelbare prijzen te bieden. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd IT-beheerplatform dat een alles-in-één oplossing biedt voor MSP's en IT-ondersteunend personeel. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossi...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Youzer is krachtige online software die bedrijven helpt om de IT-accounts en activa van hun werknemers te beheren. Meer informatie over YOUZER
Met Youzer beheer je alle accounts, de software- en hardwareactiva vanuit één gecentraliseerde tool voor IT, HR en managers. Volg in realtime het gebruik van de activa voor al je werknemers van onboarding tot offboarding en optimaliseer de kosten voor je bedrijf. Beïnvloed, creëer, deactiveer en bescherm je IT- en non-IT-activa. Meer informatie over YOUZER
Met Youzer beheer je alle accounts, de software- en hardwareactiva vanuit één gecentraliseerde tool voor IT, HR en managers. Volg in realtime het gebruik van de activa voor al je werknemers van onboard...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Meer informatie over Zendesk
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Breng kritieke activa zoals informatiesystemen, plaatselijke gegevens, selfservice en workflows naadloos samen in één interface. Ontdek waarom meer dan 200.000 teams, zoals Uber, Airbnb en Groupon, Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en hun klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Breng kritieke activa zoals informatiesystemen, plaatselijke gegevens, selfservice en workflo...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over Opsgenie
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over Opsgenie
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceon...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennis...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van ITSM-systemen en -toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van ITSM-systemen en -toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van ITSM-systemen en -toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd a...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Beheer moeiteloos al je ITSM-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde ITSM bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer (ITSM) in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde ITSM bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer (ITSM) in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Network Detective is een veelgebruikte IT-beoordelingstool die wordt gebruikt door duizenden managed services providers en multifunctionele IT-professionals. Meer informatie over Network Detective
Network Detective is de enige niet-intrusieve IT-beoordelingstool - geen sondes, agents of software om te installeren. De voordelige en onbeperkte licentiemodellen maken het een veelgebruikte IT-beoordelingstool voor MSP's (Managed Services Providers) om nieuwe klanten binnen te halen, nieuwe klanten te onboarden en de dienstverlening te verbeteren. Alle rapportages zijn bewerkbaar en volledig merkeigen te maken. Integreert met IT Glue en je favoriete PSA (Professional Services Automation). De Reporter-add-on automatiseert geplande netwerkscans, het genereren van rapportages en levering aan jou of je klanten. . Meer informatie over Network Detective
Network Detective is de enige niet-intrusieve IT-beoordelingstool - geen sondes, agents of software om te installeren. De voordelige en onbeperkte licentiemodellen maken het een veelgebruikte IT-beoord...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Verhoog de efficiëntie, versnel het oplossen van problemen en elimineer knelpunten voor je IT-team met behulp van deze ITSM-software (IT Service Management, IT-dienstbeheer). Probeer het gratis! Meer informatie over AssetSonar
Verhoog de efficiëntie, versnel het oplossen van problemen en elimineer knelpunten voor je IT-team met deze ITSM-software (IT Service Management, IT-dienstbeheer) die kan worden geïntegreerd met toonaangevende servicedesks zoals Zendesk en Jira. Krijg volledig inzicht in je IT-servicelandschap, verminder de downtime van hardware met snellere probleemoplossing en verbeter de betrouwbaarheid van IT-middelen met tijdig onderhoud. De gebruiksvriendelijke software biedt je gecentraliseerd IT-activabeheer en zorgt te allen tijde voor compliance. Probeer het gratis uit! Meer informatie over AssetSonar
Verhoog de efficiëntie, versnel het oplossen van problemen en elimineer knelpunten voor je IT-team met deze ITSM-software (IT Service Management, IT-dienstbeheer) die kan worden geïntegreerd met toonaa...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde i...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Servicebeheer vereist volledige zichtbaarheid van bedrijfsmiddelen. Stroomlijn activiteiten met bedrijfsmiddelentracering die door duizenden organisaties wordt vertrouwd.
Transformeer servicebeheer met naadloos geïntegreerde, cloudgebaseerde bedrijfsmiddelentracering voor je helpdesk. Verbeter de dienstverlening, versnel het oplossen van problemen, verminder de uitvaltijd en verhoog de productiviteit van je team door alle IT-middelen en softwarelicenties in een centrale database bij te houden. Behoud volledig inzicht in je IT-landschap met volledig levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen, inkooporders, onderhoud, gebruiksoptimalisatie. Out-of-the-box integraties met Zendesk, Jira, SCCM, JAMF en andere platforms via API.
Transformeer servicebeheer met naadloos geïntegreerde, cloudgebaseerde bedrijfsmiddelentracering voor je helpdesk. Verbeter de dienstverlening, versnel het oplossen van problemen, verminder de uitvalti...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Bespaar kostbare tijd en sta jezelf toe om snellere en slimmere diensten te leveren met de ITSM-oplossing die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de best beoordeelde ITSM-oplossing. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de best beoordeelde ITSM-oplossing. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ConnectWise Manage helpt je bij het organiseren van je bedrijf rond één gecentraliseerd systeem, zodat je organisatie eenvoudig verbinding kan maken.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen. Het is het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd. Tegenwoordig vertrouwen meer dan 100.000 gebruikers op ConnectWise Manage om een grotere verantwoordelijkheid, operationele efficiëntie en winstgevendheid te bereiken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen. Het is het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd. Tegenwoordig vertrouwen meer dan 100.000 ...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijke...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Webgebaseerde ITSM-oplossing die servicebeheer biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een platformprovider van innovatief IT-servicemanagement en assetmanagement die de wereld van IT beter wil maken.
Cherwell Service Management is een krachtige oplossing voor IT Service Management (ITSM) die IT-organisaties de flexibiliteit biedt die nodig is voor snelle configuratie, maatwerk, minimale overhead en moeiteloze upgrades met een fractie van de kosten en complexiteit van oudere oplossingen. Dankzij de codeloze architectuur kun je nieuwe functionaliteit toevoegen zonder een enkele regel code te wijzigen, eenvoudig integreren met toepassingen van derden en upgraden zonder dat je bang hoeft te zijn dat wat je hebt gebouwd ineens niet meer werkt.
Cherwell Service Management is een krachtige oplossing voor IT Service Management (ITSM) die IT-organisaties de flexibiliteit biedt die nodig is voor snelle configuratie, maatwerk, minimale overhead en...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpde...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat radicaal is herontworpen om te voldoen aan de behoeften van elke transformatieve IT-organisatie. Helix IT-servicebeheer is eenvoudiger en sneller in gebruik en zit boordevol met de nieuwste innovaties op het gebied van servicebeheer. Het biedt zeer compleet en capabel IT-servicebeheer voor je onderneming.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat r...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Web Help Desk® is gebruiksvriendelijke online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Prof...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
NinjaRMM is de eenvoudigste alles-in-één-oplossing voor IT-servicebeheer en monitoring op afstand waar IT-professionals dol op zullen zijn.
NinjaRMM is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers.
NinjaRMM is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkappara...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a produ...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Intuïtieve, web-based Service Desk-software voor het beheren, analyseren en automatiseren van je IT-serviceondersteuning.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Biedt incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Biedt incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde sa...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM-professionals.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. ITSM-professionals gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Vraag vandaag nog een demo aan.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of s...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Infrastructuurbewaking als een service voor servers, netwerken en toepassingen in openbare/privé cloud-, lokale en hybride omgevingen.
Panopta biedt geavanceerde website-controle voor online bedrijven en dienstverleners. Je kunt de uptime en snelheid op websites en openbaar toegankelijke servers bewaken met ping, HTTP/S, SMTP, POP, IMAP en eenvoudige poortcontroles. Controles omvatten verfijnde bewaking met pakketverlies van ping, HTTP/S-headers, basisverificatie en time-outspecificaties.
Panopta biedt geavanceerde website-controle voor online bedrijven en dienstverleners. Je kunt de uptime en snelheid op websites en openbaar toegankelijke servers bewaken met ping, HTTP/S, SMTP, POP, IM...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machin...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Lever diensten die je gebruikers verbazen, verhoog de productiviteit en bereik nieuwe inzichten door te consolideren naar het meest innovatieve ITSM (IT Service Management).
Met ServiceNow ITSM kan je je IT-tools consolideren in een enkel datamodel om de service-ervaring te transformeren, workflows te automatiseren, realtime zichtbaarheid te krijgen en de IT-productiviteit te verbeteren waardoor je je operationele IT-kosten kunt omzetten naar strategische investeringen. ITSM versnelt je digitale transformatie en verhoogt gebruikerservaringen met machine learning en AI-aangedreven chatbots. ITSM verbetert je IT-productiviteit met 20+% met gestructureerde machine learning die routinetaken automatiseert.
Met ServiceNow ITSM kan je je IT-tools consolideren in een enkel datamodel om de service-ervaring te transformeren, workflows te automatiseren, realtime zichtbaarheid te krijgen en de IT-productiviteit...
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is Alloy Navigator's intuïtieve en collaboratieve IT Service Management-oplossing ontworpen: het integreert op transparante wijze met de flexibele pracht van een intelligente workflow, inzichtelijke dashboards en weergaven ter plekke. Alloy Navigator is gecombineerd met krachtige Asset Management-tools en is de complete oplossing voor IT-beheer.
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is Alloy Navigator's intuïtieve en collaboratieve IT Servi...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Geef je werknemersefficiëntie een boost met intelligente en ITIL-gebaseerde service desk die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transformeren. SapphireIMS automatiseert en stelt je in staat om ITIL-best practices voor incidentbeheer, probleembeheer, change management en servicefulfillmentprocessen te implementeren om de servicelevering gestandaardiseerd en flexibel te maken. Met de Robotic Process Automation kan je de processen automatiseren en integreren met bedrijfstoepassingen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transfo...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Eindgebruikers kunnen serviceverzoeken indienen, naar oplossingen zoeken en de status van hun openstaande incidenten bekijken.
iSupport wordt elke dag door meer dan 250.000 helpdeskprofessionals gebruikt om hun meest veeleisende ondersteuningsproblemen op te lossen. De twee versies van iSupport Software(Incidentbeheer en Service Desk) hebben de kracht en flexibiliteit om te voldoen aan de behoeften van je bedrijf naarmate ze in de loop van de tijd veranderen. Met iSupport kun je incidenten, problemen, wijzigingen, CMDB, bedrijfsmiddelen, kennis, workflows en meer beheren.
iSupport wordt elke dag door meer dan 250.000 helpdeskprofessionals gebruikt om hun meest veeleisende ondersteuningsproblemen op te lossen. De twee versies van iSupport Software(Incidentbeheer en Servi...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Klantenondersteuning, IT-servicebeheer, governance en risiconaleving. Dit platform biedt software voor ITIL, COBIT, ISO 20000 en ISO 27001.
Dit platform biedt kosteneffectieve, meertalige (Engels, Frans, Spaans, Turks en Arabisch), oplossingen voor geïntegreerd IT-servicebeheer, governance- en risicobeheer en de helpdesk. Met SMART Suite is je organisatie binnen enkele dagen aan de slag. Een uitgebreide tool voor IT-servicebeheer op basis van ITIL framework; stroomlijnt IT-activiteiten door het automatiseren van servicebewerkingen zoals incidenten, serviceverzoeken, problemen en servicedeskfuncties. Bevat ook modules voor de volledige levenscyclus van de service.
Dit platform biedt kosteneffectieve, meertalige (Engels, Frans, Spaans, Turks en Arabisch), oplossingen voor geïntegreerd IT-servicebeheer, governance- en risicobeheer en de helpdesk. Met SMART Suite i...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Co...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Software built for IT service business professionals; centralizing ticket, customer management, billing, team scheduling and more.
Whether you're an MSP, network installer, or computer repair business, BlueFolder's Field Service Software for ITSM businesses helps you easily manage asset tracking, customer contract management, technician scheduling, and more. Easy creation and management of incidents and problems help accurately set customer and tech expectations. Customer Service Agreements track hours, retainers, and more. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use!
Whether you're an MSP, network installer, or computer repair business, BlueFolder's Field Service Software for ITSM businesses helps you easily manage asset tracking, customer contract management, tech...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
We help clients transform their IT services into streamlined, business-driven workflows with best-practice automation & risk reduction.
Through Onspring's ITIL-designed, no-code, cloud-based ITSM software, you can simplify ticketing activities and service requests, configure automation, assign tasks, priority and approvals, integrate with third-party apps, manage known issues and set SLAs to strategic objectives for optimized end-user experience. Plus, report real-time status to interdependent business units through our dynamic, individualized dashboards. Incident management and problem management solutions included.
Through Onspring's ITIL-designed, no-code, cloud-based ITSM software, you can simplify ticketing activities and service requests, configure automation, assign tasks, priority and approvals, integrate w...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
A platform that derives business insights by real-time processing, correlation and intelligent visualization of IT data.
Motadata is an IT analytics software platform that derives business insights by real-time processing, correlation and intelligent visualization of IT network and security information data. It unifies traditionally segregated security operation and network monitoring, management and data analytics functions into a single platform. It has plugin driven architecture which makes it highly customizable as per customer requirements. Motadata is a registered trademark of Mindarray Systems Pvt. Limited.
Motadata is an IT analytics software platform that derives business insights by real-time processing, correlation and intelligent visualization of IT network and security information data. It unifies t...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Alles-in-één IT Services Management-software ontworpen voor managed services providers voor het beheer van IT-services en bewaking op afstand.
Naverisk is een uitstekende externe bewaking en IT Service Management-oplossing voor MSP's en IT-serviceproviders. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en netwerkmonitoring, waarschuwingen, audits, patching, rapportage, ticketing, workflow, automatisering, scripting en nog veel meer. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie!
Naverisk is een uitstekende externe bewaking en IT Service Management-oplossing voor MSP's en IT-serviceproviders. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en n...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
IT service management for mid-size organizations
Easy to own, use & extend IT service management for mid-size organizations. Create personalized experiences for your employees to increase their productivity. Admins can quickly configure end-to-end business services for IT and beyond. FootPrints integrates with other systems such as BMC Client Management, Active Directory, SQL Databases & more. Configurable capabilities streamline the automation of service delivery, improving employee satisfaction and IT's reputation with your business users.
Easy to own, use & extend IT service management for mid-size organizations. Create personalized experiences for your employees to increase their productivity. Admins can quickly configure end-to-end bu...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduc...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie.
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing.
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Extend the power of the SCSM Console with the Cireson Web Portal. Manage incidents, service requests, and changes on the fly.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analyst Portal boasts fast, adaptive, and highly functional capabilities. Items such as incidents, service requests, change requests, CMDB and reporting are all easily and quickly accessed and managed with or without a desktop in sight.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analys...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Enterprise-class IT service management application built for multinational organizations around Service Integration and Management.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing service providers and organizations to seamlessly work together (even when using a different tool) on any request a customer may have.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Kopersgids voor ITSM-software

Wat is ITSM-software?

ITSM-software helpt bij het beheer van interne en externe IT-ondersteuning. Deze ITSM-tools helpen zowel IT-teams binnen organisaties als MSP's (Managed Service Providers) bij het plannen, ontwerpen, ontwikkelen, bewaken en ondersteunen van de continue levering van IT-diensten. ITSM-software omvat bijna alle aspecten van IT-management, waaronder software release en deployment management, incident management, bug tracking, ticketing, change management en kennismanagement.

De voordelen van ITSM-software

  • Verbeterde operationele efficiëntie: een van de belangrijkste functies van ITSM-software is de standaardisatie van IT-praktijken, waardoor gebruikers een beleid kunnen opstellen dat een gereguleerde en veilige IT-omgeving binnen hun organisatie mogelijk maakt. Dit beschermt de organisatie tegen zowel interne als externe gegevensbedreigingen en verhoogt de productiviteit via een optimaal gebruik van digitale middelen.
  • Verbeterde klantenservice: effectief gebruik van ITSM-software vermindert de reactietijd van klanten door ondersteuningsteams te helpen best practices te volgen en tegelijkertijd klanten te helpen. Managers kunnen dergelijke ITSM-tools gebruiken om hun klantproblemen op te sporen en de beste beschikbare middelen te identificeren om ze op te lossen.
  • Verminderde stilstandtijd door het voorkomen van incidenten: voorspellende analysemodules binnen ITSM-software helpen IT-teams bij het identificeren van mogelijke problemen voordat deze zich voordoen. Realtime monitoring van netwerken en hardwarecomponenten, evenals kwetsbaarheidsanalyse, helpt organisaties de nodige maatregelen uit te voeren om schade te voorkomen of te minimaliseren. Organisaties kunnen de hulp van ITSM-oplossingen inroepen om zich voor te bereiden op grote inspanningen op het gebied van probleempreventie, waardoor de totale stilstandtijd wordt verminderd.

Algemene functies van ITSM-tools

  • Verandermanagement: het volgen, bewaken en beheren van alle veranderingen/transities in IT-services.
  • Incidentbeheer: het helpen van ondersteuningsteams bij het identificeren, oplossen en herstellen van ongeplande onderbrekingen van de dienstverlening.
  • Probleemoplossing: het identificeren en oplossen van de onderliggende oorzaak van incidenten en het voorkomen van toekomstige incidenten.
  • Configuratiebeheer: het bewaken en onderhouden van configuraties van IT-componenten (bijv. servers, routers, switcher-configuratie-informatie, software) en het ervoor zorgen dat alle apparaten met dezelfde versie en configuratie-instellingen werken.
  • Selfserviceportal: het gebruiken van een platform waarmee eindgebruikers de IT-beheerders kunnen bereiken en tickets kunnen indienen, hun klachtenstatus kunnen volgen en nog veel meer.
  • Contract-/licentiebeheer: het volgen en bewaken van contracten/licenties die zijn toegewezen aan product- of serviceaanbiedingen om aan de eisen te blijven voldoen.

Overwegingen bij de aankoop van ITSM-tools

  • Integratie met bestaande systemen: ITSM-software moet alle softwareoplossingen, netwerken en apparatuur binnen een organisatie monitoren, waarbij de software gegevens uit alle onderling verbonden toepassingen in realtime moet halen. Dit wordt over het algemeen bereikt door de mogelijkheid om te integreren met andere bedrijfstoepassingen, waardoor ITSM-software de gezondheid van alle systemen kan bewaken. Alvorens een aankoop te doen, moeten de kopers van software het vermogen van ITSM-systemen om te integreren met hun bestaande toepassingen en infrastructuur beoordelen om ervoor te zorgen dat de software toegang kan krijgen tot de vereiste gegevens.
  • Totale eigendomskosten: de markt is verzadigd met honderden ITSM-tools en een directe vergelijking is moeilijk te maken, zowel door het aantal beschikbare oplossingen als door de manier waarop deze verschillen. Na het samenstellen van een shortlist van software die aan hun specifieke behoeften voldoet, dienen softwarekopers de prijsmodellen zorgvuldig te evalueren en zich ervan verzekeren dat er geen verborgen kosten zijn en/of dat de uiteindelijke prijs de eventuele kosten voor extra inzet, modules, capaciteit, gegevensopslag, verwerking en integratie omvat.
  • Chatbots zullen het servicemanagement veranderen: chatbots kunnen snel reageren op vragen van klanten zonder menselijke tussenkomst. Volgens een Capterra-onderzoek kunnen kleine bedrijven aanzienlijke operationele en kostenvoordelen behalen door het implementeren van gesprekschatbots. De komende jaren zullen chatbots beginnen met het leveren van basisondersteuning via ITSM-oplossingen aan klanten en medewerkers, terwijl ze gebruikmaken van geavanceerde tools, zoals slim zoeken, slimme e-mails en slim ticketing.
  • Voorspellende klantenservice: machine learning en kunstmatige intelligentie (AI) zullen de komende jaren innovatieve toepassingen bieden op het gebied van servicemanagement. Grote vooruitgang op het gebied van virtuele persoonlijke assistenten, aanbevelingsmotoren en fysieke apparaten, zoals drones en robots, zullen de adoptie stimuleren. Volgens een Capterra-onderzoek zal meer dan de helft van de kleine bedrijven in de komende één tot twee jaar AI-technologie gaan gebruiken. Je kunt verwachten dat, naarmate de adoptie toeneemt, AI-toepassingen het traditionele personeelsbestand ondersteunen en de productiviteit verhogen.