132 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Los problemen sneller op en lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Robuuste functies voor incidentbeheer, waaronder belangrijke functies zoals workflowautomatisering, maken probleemtracering eenvoudig. Meer informatie over Freshservice Online servicedesk voor probleemtracering die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. En daarbij is het ITIL-conform ... Meer informatie over Freshservice
Planio Issue Tracking en Service Desk Software wordt wereldwijd gebruikt door meer dan 1500 bedrijven. Bekroond en consequent hoog beoordeeld vanwege het gebruiksgemak en de klantenondersteuning, helpt Planio je ondersteunend personeel bij triage, oplossen en consequent afhandelen van problemen, met minimale doorlooptijden. Als klantenservice cruciaal is voor je bedrijf, gebruik dan Planio om problemen nu op te lossen. Meer informatie over Planio De bekroonde probleemtracker Planio helpt je teams problemen te rapporteren, aan te pakken en consistent af te sluiten, met minimale doorlooptijden. Meer informatie over Planio
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
Freshdesk is een modern trackingsysteem voor problemen dat wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om problemen op te sporen en te beheren. Freshdesk werkt met traditionele kanalen zoals e-mail, telefoon en chat, sociale media en kan ook worden toegevoegd aan je mobiele app voor het vastleggen van problemen die zich onderweg voordoen. Freshdesk verhoogt de productiviteit van agenten met een hele reeks automatiseringen, interne game-mechanica en meer. De rapportagesuite is uitgebreid en biedt managers een snel overzicht van de grootste knelpunten in de helpdesk. Meer informatie over Freshdesk Moderne, webgebaseerde probleemoplossingssoftware die door meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt. Meer informatie over Freshdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (ITIL/ITSM Help Desk) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 8000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Alcea faciliteert een samenwerkingsproces dat zichtbare, geprioriteerde en beheersbare problemen onderhoudt. Het maximaliseert de productiviteit door continue communicatie te garanderen en een team te dwingen zich op de meest kritieke problemen te concentreren. Alcea levert een optimale workflow door het juiste eigenaarschap te behouden en mensen bewust te houden van hun meest dringende verantwoordelijkheden. Meer informatie over Alcea IssueTrack Alcea IssueTrack is een teamgerichte, webgebaseerde tool voor het volgen van problemen, die verschillende tracks bevat voor al je traceringsbehoeften. Meer informatie over Alcea IssueTrack
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor het volgen en oplossen van klantproblemen. Los tickets eenvoudig op en houd problemen van klanten op elk kanaal in de gaten: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail, sociale media. Ontdek waarom meer dan 200.000 teams van elke omvang, zoals Uber, Airbnb, Slack en LendingClub, Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor het volgen en oplossen van klantproblemen. Meer informatie over Zendesk
VisionFlow is een flexibel en uitgebreid softwarepakket voor IT-servicebeheer. Door de activiteiten in je ITSM-processen te automatiseren maak je ze zeer efficiënt. VisionFlow is een krachtige oplossing voor elke IT-organisatie, omdat het de informatiestroom tussen teams en afdelingen eenvoudig en naadloos laat verlopen. Het ondersteunt het algemeen geaccepteerde ITIL-kader, maar kan ook eenvoudig worden aangepast aan elke reeds aanwezige interne workflow. Meer informatie over VisionFlow Webgebaseerde, krachtige software voor IT-servicebeheer die zowel het ITIL-kader als elke reeds aanwezige interne workflow ondersteunt. Meer informatie over VisionFlow
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt. Meer informatie over MSP Manager MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen. Meer informatie over MSP Manager
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing voor probleemvolging. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. In tegenstelling tot andere PSA-leveranciers op de markt, zijn de webgebaseerde ticketingcomponenten van Naverisk vanaf de grond opgebouwd binnen het product. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA Oplossing voor ondersteuning op afstand en ticketing ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Jira is de probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over JIRA Jira is een complete probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over JIRA
Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement met een onbeperkt aantal projecten, taken en subtaken. Het wordt geleverd met tijdregistratie, workflows voor taakautomatisering, Gantt-diagram, documentbeheer en tools voor taaksamenwerking, zoals groepschat en videoconferentie. Klantrelatiebeheer en een helpdesk zijn ook beschikbaar. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd hebben zich geregistreerd bij Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement die door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Wrike verkort de tijd voor het oplossen van problemen door werkprocessen te optimaliseren. Wrike is online werkbeheersoftware waarmee je team met ingebouwde formulieren inkomende foutmeldingen stroomlijnt, automatisch correcte teams toewijst en de voortgang bijhoudt op tijdlijnen of kanban-borden. Begin vandaag nog. Meer informatie over Wrike Stroomlijn probleemmeldingen en houd de voortgang bij met Wrike-software voor werkbeheer. Meer informatie over Wrike
Taiga is een eenvoudige en intuïtieve en tegelijkertijd krachtige projectbeheertool voor multifunctionele agile teams. Het heeft een rijke en complete functieset (inclusief backlog, sprintplanning, burn-down grafiek, Kanban-bord, Epics, issue tracking, wiki) en uitgebreide customizationopties. Tegelijkertijd is het heel eenvoudig om te beginnen door de intuïtieve gebruikersinterface. Meer informatie over Taiga Taiga is het projecttool voor multifunctionele agile teams. Het heeft alle benodigde functies, en is heel eenvoudig om mee te beginnen Meer informatie over Taiga
QMS uit de 21e eeuw, ga aan de slag in slechts 5 minuten! Volg, beheer en organiseer al je technische CE-bestanden en FDA-bestanden over apparaatgeschiedenis in een traceerbaarheidsmatrix. Formulieren en Form Editor. QMS-processen en Process Editor. Volledige ISO14971 risicobeoordeling. Robuust documentbeheer met versiebeheer, goedkeuringsworkflows, SOP's, enz. Kwaliteitshandleiding. Elektronische handtekeningen en meer. Maak veiligere, betere medische apparaten en breng ze sneller op de markt. Meer informatie over qmsWrapper PM & QMS Software Kwaliteitsbeheersoftware voor makers van medische apparaten. Meer informatie over qmsWrapper PM & QMS Software
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Zoho Desk is effectieve webgebaseerde software voor probleemoplossing die zorgt voor een betrouwbaar proces voor het opsporen van problemen, foutloos blijft werken en de klantenservice eenvoudig maakt voor alle betrokkenen. Geavanceerde procesautomatisering, feedbacklussen, casemanagement, aanpasbare dashboards en rapporten maken Zoho Desk een eenvoudige manier om problemen sneller te traceren en op te lossen. De cyclus voor het volgen van het probleem begint wanneer de klant je bedrijf zijn/haar vragen stelt, en eindigt wanneer de klant feedback geeft over de ondersteuning die hij/zij heeft ontvangen. Zoho Desk is effectieve software voor probleemoplossing die zorgt voor procesautomatisering met foutloos volgen, waardoor je klantenservice eenvoudiger wordt.
TeamSupport verbetert het tracken van problemen en verlaagt de kosten. Het is gebouwd voor B2B-helpdesks die externe klanten ondersteunen en biedt meer dan alleen een ticketsysteem – het is een compleet probleemtrackingpakket dat de communicatie en samenwerking tussen je helpdesk, andere teams in het bedrijf en je klanten vereenvoudigt. TeamSupport is volledig aanpasbaar en schaalbaar met een robuuste klantendatabase, ondersteuning voor meerdere kanalen en de beste rapportage. Het helpt je om de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde software voor probleemtracking en helpdesk met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, je behaalt snellere werkticket-oplossingen, verbetert je SLA's en verspilt minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Bespaar kostbare tijd en maak het jezelf mogelijk om snellere en slimmere diensten te leveren, zodat je een eind kunt maken aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Bespaar kostbare tijd, bereik snellere werkticket-oplossingen en verbeter je SLA's via de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Je vraagstuk over het opsporen van problemen is hun passie. Praat met een expert en ontvang een oplossing op maat die de snelheid en nauwkeurigheid verbetert. Laat e-mail en spreadsheets voor wat ze zijn en bespaar uren per dag. Issuetrak biedt al meer dan 15 jaar probleemopsporing aan duizenden bedrijven. De naam zegt het al. Je ontvangt persoonlijke aandacht en relaties worden opgebouwd die belangrijk zijn voor klanten. Niet alle oplossingen voor het opsporen van problemen passen bij elk bedrijf - de juiste configuratie wordt aangepast en overleg vindt plaats voorafgaand aan de lancering. Je favoriete software voor het opsporen van problemen wordt geleverd met volledige ondersteuning. Neem contact op met een Issuetrak-expert en configureer vandaag nog een softwareoplossing.
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structuur om softwareteams tevreden en productief te houden. Clubhouse is ontworpen voor ontwikkelaars en beschikt over een robuuste verzameling populaire integraties (GitHub, GitLab, Slack en meer) en een goed gemaakte API om workflows te automatiseren. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Clubhouse is een snel projectmanagementplatform dat is gebouwd voor de softwareteams van nu. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
Zoho BugTracker is de samenwerkende foutopsporingssoftware van Zoho, een merk dat wereldwijd door 35 miljoen gebruikers wordt vertrouwd. Met BugTracker kun je de levenscyclus van fouten van het begin tot het einde volgen, zodat je geweldige producten altijd op tijd kunt bouwen en verzenden. Stel automatische meldingen, bedrijfsregels en aangepaste workflows in om fouten sneller te volgen en af te sluiten. Definieer realistische verwachtingen voor je klanten en overtref ze met Service Level Agreements. Een eenvoudige, snelle en schaalbare foutopsporingsapplicatie waarmee je fouten eenvoudig kunt beheren en geweldige producten op tijd kunt leveren.
Instabug biedt in-app feedback en bugrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor probleemopsporing. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscommunicatie met gebruikers of testers, terwijl je gedetailleerde omgevingsrapporten voor ontwikkelaars kunt bieden. Het integratieproces duurt minder dan een minuut en de resultaten zijn uitstekend! De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing. Een oplossing die zich richt op foutenrapportage, feedback voor klanten en bètatesten, gebruikersbetrokkenheid, crashmeldingen en meer. Integreer nu!
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Our solutions have helped organizations to improve overall efficiency and user satisfaction. The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol. Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol.
HappyFox is online software voor het volgen van problemen die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Software voor het volgen van problemen waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen voor klantenondersteuning eenvoudig kan beheren vanaf meerdere kanalen.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en tickets tijdig op te lossen. Gebaseerd op het PhaseWare Tracker-productpakket bieden de oplossingen voor het bijhouden van problemen een aanpasbare en configureerbare, responsieve set tools om je bedrijf te helpen het proces voor het volgen van problemen te stroomlijnen, de werklast effectief te beheren, de productiviteit te verhogen en direct van invloed te zijn op het resultaat. Krachtige en betaalbare software voor het bijhouden van problemen die kan worden geconfigureerd naar je exacte behoeften.
OTRS is een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie en vele andere functies voor probleemoplossing. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel kunnen reageren op problemen en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Probeer de software om problemen te tracken vandaag nog. Een volledig managed service-beheerpakket dat teams helpt snel en nauwkeurig problemen te tracken, op te lossen en te rapporteren.
Backlog is een tool voor probleemoplossing en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars weten te reproduceren is nog nooit zo eenvoudig geweest. Diepe integratie met de bestaande hulpprogramma's van je team voor het bijhouden van problemen – Jira, Trello, GitHub, Asana, Gitlab en meer – betekent dat je je team niet hoeft te trainen voor nieuwe tools en workflows. Meld visuele fouten en problemen rechtstreeks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana en meer.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials. ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
Sentry biedt open-source fouttracking om bugs en crashes overal in je stack in realtime te monitoren en erop te reageren. Sentry verzamelt en voegt belangrijke context toe om traces te stapelen en informeert je over de gebruikers, services en servers die zijn getroffen. Voor het eerst kan elke ontwikkelaar direct inzicht krijgen in hoe zijn productiecode werkelijke gebruikers beïnvloedt en problemen automatisch beoordelen en oplossen als onderdeel van zijn bestaande workflow. Biedt open-source fouttracking om bugs en crashes overal in je toepassing in realtime te controleren en erop te reageren.
De eenvoudigste probleemtracking- en taakbeheersoftware voor teams van 2 tot 200 werknemers. Houd taken bij binnen je bedrijf of voor je externe cliënten en/of klanten. DoneDone wordt gewaardeerd door softwareteams, marketingteams, professionele servicebedrijven, wervingsmanagers en klantenondersteuningsteams. Bugs opsporen. Taken bijhouden. Projecten bijhouden. Sollicitanten bijhouden. Klantactiviteiten bijhouden. Verzoeken om technische ondersteuning bijhouden. Klantenserviceaanvragen bijhouden. Beheer projecten en klanten allemaal op één plek. De eenvoudigste probleemtracking- en taakbeheersoftware voor teams van 2 tot 200 werknemers. Beheer projecten en klanten allemaal op één plek.
Probleemopsporingssoftware is berucht om zijn reactieve werking, wat resulteert in een eindeloze stroom van terugkerende problemen zonder enig teken van preventie of toezicht. Alloy Navigator biedt je de mogelijkheid om eenvoudig gemeenschappelijke oplossingen te documenteren en te delen met klanten en technici via een intuïtieve Kennisbank. Het biedt intelligente dashboards die servicepatronen helpen herkennen en helpt je bij het vinden van de oorzaken van je probleem, zodat deze afnemen naarmate het serviceniveau stijgt. Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Cloudgebaseerde software voor probleemopsporing en helpdesk met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in staat om klanten en interne gebruikers op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact opneemt voor ondersteuning (webportal, e-mail, sociale media, chat, mobiele apps). NABD is een oplossing met een volledig functioneel gratis plan dat geschikt is voor de meeste bedrijven. Innovatieve en gebruiksvriendelijke software voor probleemopsporing voor bedrijven die op zoek zijn naar snelle en flexibele ondersteuningsdiensten. Gratis levenslang plan beschikbaar.
Usersnap is een feedbackplatform voor klanten en een visuele oplossing voor foutopsporing voor iedereen die werkt aan een webproject en webgebaseerde toepassingen. Sommige klanten zijn grote merken als Facebook, Microsoft, Canva en Bridgestone. Het maakt visuele foutopsporing en feedbackverzameling eenvoudig in je QA (Quality Assurance, kwaliteitsverzekering) of testproces en je kunt je problemen automatisch naar je Jira Software, Asana, Trello, enz. sturen. Verkrijg alle contextgegevens zoals schermgrootte, URL, OS, browserversie, etc. Verzamel gebruikersfeedback en bugs door je gebruikers een geannoteerde screenshot via hun browser te laten indienen. Maak feedback geven belangrijk.
Software met capaciteiten voor projectplanning, samenwerking, agile opsporen van fouten en het volgen van incidenten. Software-ontwikkelingsteams zullen de mogelijkheid waarderen om moeiteloos hun productachterstanden te beheren, releases te plannen en hun snelheid in het voltooien van taken te analyseren. Software voor ontwikkelingsteams met capaciteiten voor projectplanning, samenwerking, agile opsporen van fouten en het volgen van incidenten.
DevonWay-software wordt vertrouwd door grote organisaties met unieke vereisten en is afgestemd op jouw exacte bedrijfsregels, gegevens en workflow, waardoor change management wordt geminimaliseerd en het projectsucces vrijwel wordt gegarandeerd. Klanten zoals NiSource, GE en Rolls-Royce gebruiken deze software om hen te helpen te voldoen aan de ISO 9001-normen, risico's te minimaliseren, de veiligheid te verbeteren en tekortkomingen op te lossen. De in de VS gevestigde experts zijn na de implementatie 24/7/365 beschikbaar om ervoor te zorgen dat je je langetermijndoelen bereikt. Verbeter continu de kwaliteit, veiligheid en prestaties van je bedrijfsactiviteiten met een volledig op maat gemaakte oplossing die geen IT vereist.
Dankzij het totaalplatform van Cayzu kunnen helpdeskmedewerkers, teams en workflows de klant op de eerste plaats zetten en merkfans ontwikkelen. Dit platform bevat alle moderne functies die je zou verwachten van een eersteklas oplossing, alleen maakt het ze gemakkelijker te gebruiken. Het platform werkt goed samen met bedrijven die zijn gericht op klantenservice. Automatiseer processen, communiceer overal waar je klanten zich ook bevinden, pas de ervaring aan en rapporteer over feedback en belangrijke statistieken. Het platform is ideaal voor teams met 10-50 medewerkers. Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 20.000 klanten vertrouwen op het webgebaseerde platform van Cayzu voor hun behoeften aan klantenondersteuning.
Agiloft Issue Tracking provides the fastest time to value because it slashes the time to configure the solution to your requirements. We can customize it for you live during the demo - so you get a trial system that you can actually use and a fast, affordable deployment. Agiloft addresses even the most sophisticated requirements in record time. Start today with a free custom demo. Winner of Info-Tech analyst awards. Flexible issue tracking ensures a rapid implementation of even the most sophisticated workflows.
Sifter is a simple bug and issue tracker for teams that want their non-technical team members to help with issue tracking. By focusing on ease-of-use, Sifter helps decrease friction and increase participation leading to more bugs found, logged, and fixed. Simple hosted bug and issue tracker designed to work great for both technical and non-technical team members.
Wix Answers is a high-tech issue tracking solution built by support agents, for support agents. An all-in-one platform that lets agents instantly connect with customers anywhere including website, Email, Phone, and Chat. Wix Answers provides self-service help, by pushing needed knowledge on every step of the users' journey with custom help widgets, effortless SEO and spot-on search engine. While users find the needed answers on their own, you'll track issues they have and match product flows. Wix Answers is a support platform with issue tracking multichannel help center, combined in a single timeline for agents and end-users.
Lightweight, smart, elegant and powerful app to manage your tasks/issues with GIT/SVN and Slack integration. - Real-time Collaboration - Crash Reporter - Release note - Activity report. - Integration with Github / Bitbucket / TFS / Subversion - Integration with Slack - API Lightweight, smart, elegant and real-time collaboration app to manage your tasks, issues, crashes, releases
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
CustomAnswers provides a flexible and robust platform that is customizable/configurable to a vast array of business processes and workflows. Manage all incoming requests and apply any type of complex workflow, tasks, activities to complete and stay compliant. Nothing will fall through the cracks. Ensure productivity and efficiency in a secure environment. Each customer is different and CustomAnswers will approach each one individually from implementation to ongoing support and best practices. Flexible and robuste configurable platform to manage requests and apply any type of complex workflow to complete and stay compliant.
A leading, .NET based helpdesk ticketing and issue tracking system. Easy to install and maintain, and comes with RESTful API, Apps Framework for easy extension, and Open Source components. Gemini takes care of your help desk operation from ticket creation, through triage and all the way to resolution. Incorporating user-defined Rules and Actions, SLA and integrated with Microsoft Exchange, Office 365, and all other email providers. On Premise & On Demand Enterprise Helpdesk Ticketing & Issue Tracking software. AD/ADFS integration and built for Azure.
Codegiant includes pretty yet powerful tools for agile project management. It is meant to be a single platform for project management. People are loving it as a great alternative to Jira as it is faster with better UI/UX and is free to use for upto 5 users. Codegiant includes issue tracking, hosted Git repositories, continuous integration and documentation in a single platform. Slack Integrations, API integrations are also in place with Codegiant. Issue tracking, continuous integration, and documentation in a single platform. It is free for upto 5 users and unlimited repositories.
A simple yet powerful web based tool for managing your projects. Whether you are a small business or a larger Enterprise, Tickd will help your teams manage tasks and collaborate effectively with it's easy to use interface. It integrates with the tools you already use such as email and Slack, and is mobile friendly removing the barriers to free flowing communication. Built on a secure, scalable platform, Tickd is an inexpensive solution for your business. Sign up now for a free trial A simple yet powerful web based tool for managing your projects. Organise your team's work into projects, milestones and tickets.
Why wait weeks or months to respond to an issue, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer issues, comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management. Manage your issues with our Fully integrated ActionTracker.
Wowdesk is a simple, scablable & powerful issue tracking solution with advanced workflow for managing and automating issues resolution life cycle with smart guidance and SLA at best price. Wowdesk is installed in multitude of industries with different sizes across the globe. They call it help desk, we call it WOWdesk! Learn more at wowdesk.com Simple, scablable & powerful issue tracking solution with advanced workflow engine
AuditFindings is a robust issue management system designed for audit and compliance departments. Save time trying to update spreadsheets with current status of issues. With AuditFindings.com, you can assign items to end users and be notified with updates are made to issues. With robust reporting and filtering, you have a single system to manage audit issues. AuditFindings is a robust issue management system designed for audit and compliance departments. Save time managing audit issues.
SessionStack is a customer support platform that offers co-browsing, session replay, error notifications, troubleshooting insights, reporting, and analytics tools. SessionStack gives you the context you need to provide fast and personal assistance. It cuts back-and-forth and improves customer experience. SessionStack integrates with Zendesk, Freshdesk, Intercom, Olark, and other support platforms. Works on any web application framework. Across all major browsers. No client-side downloads. Co-browsing, session replay, reporting, and analytics tools for support teams. Integrates with your support platform.
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S. CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Yodiz is leading Agile Scrum Tool & Issue Tracker. With it's innovative UI, simple UX and great set of features, it's probably the best tool. Yodiz has simple pricing model Startups: Free for 3 users Agile + Issue Tracker: $5/user/month Only Issue Tracker: $3/user/month. Yodiz offers all the great features you would love. Product Backlog Epics Sprint Board Release Board Issue Board To-Do list Project Reports Dashboards Realtime-notifications Tagging support Agile Scrum Tool, Issue & Bug Tracker, Agile Project Management, Kanban Agile Board, Issue Tracker
PAZO assists businesses in ensuring that their daily routine activities are carried out effortlessly to invest the time saved on other business processes. The cloud-based app automates the arduous pen and paper-based processes of checklists filing and issues/snags management. With a user-friendly dashboard, businesses can avail a holistic view of the operations carried out at every level. PAZO extends its feature-rich app to various businesses with their core features being checklist scheduling. Cloud-based app that automates the arduous pen and paper-based processes of checklists filing and issues/snags management.
Squadcast is an easy-to-use end-to-end incident response platform that helps tech teams adopt SRE best practices to maximise service reliability, accelerate innovation velocity and deliver outstanding customer experiences. It is an incident response platform that helps tech teams track status, respond, and gain insights into all reported incidents.
Built from the ground up on ITIL best practices and pre-configured for immediate usage, Octopus is a very user-friendly, accessible and constantly evolving application, ideal for small / mid-sized IT depts. Features include incident, service request, problem, change and event management, SLA and automated escalation, CMDB and automated inventory, web portal with custom forms, email notifications for all important events and advanced reporting. Octopus is supported by a unique service package. Helpdesk / IT Service Management software. Document and resolve daily incidents and requests in the most efficient way possible.
Orchard Collaboration is a free, open source ticketing system, project management and collaboration framework build on top of the Orchard CMS. It natively integrates with Orchard CMS and extends its features by allowing its users to collaboratively work on the content or by simplifying communication with the customers. Open source ticketing system, project management and collaboration framework build on top of the Orchard CMS.
Cloud-based issue tracking solution for developers that helps mark and manage references between bugs, changesets, files & wiki pages. Cloud-based issue tracking solution for developers that helps mark and manage references between bugs, changesets, files & wiki pages.
Tijd is geld! Er wordt elke dag gewerkt aan het minimaliseren van de tijd en inspanningen, terwijl de productiviteit van je bedrijf wordt gemaximaliseerd. Feedback van klanten wordt gebruikt om de beste prestaties voor de gebruikers te garanderen. ManageMart.com is buitendienstbeheersoftware in de cloud en is de beste oplossing die je bedrijf kan helpen groeien. Krachtige CRM, facturering, schatting, planning, facturatie, tracking, routes, problemen, klantenportal en inloggen door meerdere gebruikers. Volledige financiële, fiscale en beheersrapporten die nodig zijn om een duidelijke cashflow te behouden. ManageMart buitendienstbeheersoftware in de cloud voor je bedrijf.
Looking for easy-to-use helpdesk software that can help you offer excellent service to your customers through multiple channels? SutiDesk is the solution for you. With SutiDesk, you can automatically convert emails to tickets and assign them immediately. Analytics and dashboards for quicker and better resolutions. Powerful Online Help Desk Software that helps customer support agents to effectively manage service requests.
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist. Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.
TechExcel ServiceWise is a configurable and scalable software suite for help desk management and IT service management. ServiceWise helps automate and streamline IT help desk activities with configurable workflows, process approvals, email integration, IT project management, and integrated knowledge management. The powerful features and the ease of maintenance make ServiceWise a powerful solution for growing IT service organizations. ServiceWise is the comprehensive internal help desk and IT service management solution, whatever your business processes may be.
With Cention you can: * handle all your channels in one system with pure OMNI-channel support * get a full 360 view of all your customers communication, including complete history * have chat bots working side by side with your agents with seamless transfers and full history * route all errands to the right queue, right agents and right bots automatically * get external and internal help with our Collaboration feature * get full statistic coverage with our Reports module Handle all channels in one system with pure OMNI-channel support and get a 360° view of all your customers communication.
The new intelligent agile/scrum tool for Time Tracking, Task Management, Issue & Bug Tracking, Feedback Analytics, Release Planning, Development Progress Tracking and Collaboration. Free for small businesses. The new intelligent Agile/Scrum tool for Time Tracking, Task Management, Planning, Analytics, Bug Tracking and more...
Serfy - unique maintenance service NETWORK. - For Maintenance Service Companies Serfy is a field service management software, empowering to get tasks from their Clients and manage it to Field staff or Outsource Partners. - For Maintenance Service Buyers Serfy is a FREE and Universal tool to report all kinds of issues to all their Service providers. - Serfy is used mostly by Commercial property management and Facilities companies. Contact us for more. Serfy - unique issue ticketing & field service management NETWORK empowering Providers to connect with their Clients and vice versa.
Major features include: - Upload test objects (.apk, .ipa files or link to the websites) and share a link for it with your project members - Create test plans, manage and edit them - Create, edit, copy and move test cases within modules - Export and import test cases from .CSV file - Create test runs, select test cases from different test plans - Create a bug, if a test case is failed - Use EasyQA SDK to catch crashes and report bugs Test Management Tool to share test builds, write and execute test cases, track bugs and catch crashes.
Mainteno is a cost-effective, award-winning software system that lets you easily track and manage maintenance issues across multiple sites. With Mainteno, any user can easily report a problem by phone or other device, adding photos as required. Managers are then notified, or contractors automatically contacted and progress in resolving the issue is tracked through to completion. Mainteno even keeps all the relevant documentation in one convenient system! Easily track and manage all issues, across multiple sites, through one intuitive interface.
Intelligent management system. Intelligent management system.
Download pre-configured solutions, or quickly customize your own tracking solution that conforms to your process and your workflow. Supports mobile and desktop clients. Used by many global corporations. Quickly customize a tracking solution that conforms to unique process and workflow rules.
Enables EHS professionals to proactively uncover issues, thereby improving safety and regulatory compliance. Enables EHS professionals to proactively uncover issues, thereby improving safety and regulatory compliance.
Feedback collection and bug tracking tool that allows clients to submit feedback on their website while it's being developed. Feedback collection and bug tracking tool that allows clients to submit feedback on their website while it's being developed.
Software Issue Manager is a WordPress plugin that provides: * 360 degree issue management * Built-in and custom reporting * Built-in system-wide and member level dashboards * Role based content access; project director, manager, team member, and client roles * Advanced resolution collaboration * Ability accept issues from emails with advanced spam control * Issue time tracking with reporting * Issue life-cycle notifications * Advanced issue taxonomy management with contextual coloring WordPress plugin that provides 360 degree enterprise level issue management solution with advanced issue analytics and reporting.
Saved Filters - you can save any search as a filter. Apply a sort/filter and save for use later. Approval Workflow - we have optimized the workflow to ensure maximum productivity for you and your team. Issue Reporter - you can embed a little piece of code in your website to receive issue reports from your own users. Multi Actions - quickly manage multiple issues with our Multi Action bar. Saves you hours of work. Bonus - get a full suite of project management tools completely free. A solid way for your business to manage issues. We offer the most feature rich and affordable way.
Enablon Safety & Incident Management software covers the entire incident management lifecycle. It allows all events to be reported, investigations managed and corrective action plans monitored. The solution offers comprehensive web and mobile data collection features, expert root cause analysis, and advanced reporting capabilities (OHSAS 18001, RIDDOR, WCB, etc). In addition, built-in best practices can be used to turn incident report data into preventive action plans. Ask for a free demo now! Enablon provides the most complete EHS, Sustainability and Risk Management software solutions on the market with 1000+ global customers
Futuramo Visual Tickets lets teams, collaborators and business partners effectively exchange ideas, opinions, and requests. With intuitive features to create, edit and share tickets, teams are free of long text explanation and can easily communicate and collaborate. Futuramo Visual Ticket features are made to simplify and shorten tickets exchange by using quick, visual messages. Futuramo Visual Tickets is a cloud-based web app for project communication: ticketing, bug tracking, request management and ideation.
An open source collaboration tool that helps track issues, tasks, and requests. Supports attachments. An open source collaboration tool that helps track issues, tasks, and requests. Supports attachments.
We provide software to manage HSE risks, demonstrate good governance, and report on your corporate sustainability performance. We provide software to manage HSE risks, demonstrate good governance, and report on your corporate sustainability performance.
Cuzwork is an online, collaborative and easy-to-use project management tool. The tool combined the best features of Excel and Gmail that you are familiar with. It can be used by individuals as well as to collaborate with team members. Cuzwork allows you to manage any kind of project. Organize, schedule, assign and track due dates in one place. With custom fields, statuses and filters you can customize each project to match your workflow. Cuzwork is an online project management tool used by hundreds of teams with an easy-to-use layout to stay organized.
Sphera's solutions initiates actions from any source within the system both reactive and proactive processes, external systems across business domains, and custom sources per your organizational needs creating easy access to all accountabilities. This enables an Action Item workflow step to verify that action is taken and configure the number of approvals required to approve a workflow. Automate Email notifications, reminders, approvals, closure and verifications per your processes and more. Spheras action item management solution allows you to capture, manage, and monitor tasks that require completion.
Intuitive and easy-to-use. Deploy in just days, train in 1 hour. Robust, fast & painless reporting for higher quality decision making. Highly customizable without programming or consultants. We offer all our modules with full functionality in a simple product bundle that's perfect for 3 to 25 agents. Starts at $29/agent/month. The Apple MAC of issue tracking.
Martello iQ is a powerful IT Operations Analytics solution that consolidates data from multiple monitoring, IT service management and business applications, and applies analytics to present you with a clear view of whats happening in your IT environment from a single dashboard. Consolidate, organize and understand your data from a single source of insight
Practical tool for Agile Software Design, Project Management, Test Management and Issue Tracking with powerful Integrations. Practical tool for Agile Software Design, Project Management, Test Management and Issue Tracking with powerful Integrations.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Hierarchical issue tracking and bug tracking system, created specifically for software development companies. Hierarchical issue tracking and bug tracking system, created specifically for software development companies.
(0 reviews)
Bekijk profiel
AdminiTrack is a premier application service provider (ASP) providing an easy to use, high performance hosted Issue and Defect Tracking Application designed specifically for professional software development teams. AdminiTrack can be accessed from anywhere in the world with just a browser. AdminiTrack lets software development teams focus on developing quality software. Online issue and defect tracking application for software development teams - help desk, support software for application development.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Collaborative, email-based issue management system that is easily customized for small and large organizations. PointInsight works the way people work and follows how organizations function. It brings focus to the issues that real world issues require. It improves collaboration, streamlines processes and provides a unifi ed enterprise platform for identifying, prioritizing, communicating, documenting and resolving issues. Collaborative, email-based issue management system that is easily customized for small and large organizations.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Web-based collaboration tool to help companies track business issues and automatically manage them through to resolution. Web-based collaboration tool to help companies track business issues and automatically manage them through to resolution.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Web based bug tracking, & change management system, used to track software bugs, hardware defects, test cases, etc. Web based bug tracking, & change management system, used to track software bugs, hardware defects, test cases, etc.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Comindwork - free Gantt, workflows and to-dos; fully customizable. Manage your projects and team online. The most customizable suite of flexible to-dos, wiki, emails - with Gantt charts, tickets and workflows. Zero-investment and flexible pay-as-you-go pricing. Web-based project management and team collaboration tool; tasks and tickets management, bug tracking, planning and monitoring.
(0 reviews)
Bekijk profiel
tBits Expediter is an Online Action Item Tracking & Compliance Monitoring Solution that enables teams to proactively manage issues & resolve them in time-bound manner. Issues like non-conformances, exceptions, process deviations, QHSE incidents, project tasks need to be resolved on time to avoid loss of resources, time, reputation and compliance issues. An online action item tracking & compliance monitoring solution for teams to proactively manage issues & resolve them in timely manner.
(0 reviews)
Bekijk profiel
MasterTrack is a Web-based issue tracking system that allows technical and customer support teams to take on the task of managing customer questions and requests. Web-based issue tracking system that allows technical and customer support teams to manage customer questions and requests.
MetricStream Incident Management software module is a comprehensive solution that enables companies to establish and follow consistent procedures for issue capture, loss event tracking, task management, and status reporting. The issue management solution supports identification and evaluation of issues as well as case investigation and tracking leading to an elaborate remediation or corrective action process. Establish and follow consistent procedures for issue capture, loss event tracking, task management, and status reporting.