181 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksv...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Enablon biedt complete software voor HSE-, risico- en duurzaamheidsbeheer op de markt, ontworpen voor Fortune 500-bedrijven. Meer informatie over Enablon Incident Management Software
De Enablon software voor veiligheid en incidentbeheer stelt grote en complexe organisaties in staat om optimale veiligheid op de werkplek, minimale operationele onderbrekingen en out-of-the-box naleving van de regelgeving te garanderen met de toonaangevende softwaretoepassing voor incidentbeheer. De software biedt geavanceerde capaciteiten en helpt bij het naleven, rapporteren, voorspellen en voorkomen van incidenten door een proactief platform te bieden om risico's te minimaliseren. Meer informatie over Enablon Incident Management Software
De Enablon software voor veiligheid en incidentbeheer stelt grote en complexe organisaties in staat om optimale veiligheid op de werkplek, minimale operationele onderbrekingen en out-of-the-box nalevin...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je mo...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVer...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Alcea IssueTrack is een teamgerichte, webgebaseerde tool voor het volgen van problemen, die verschillende tracks bevat voor al je traceringsbehoeften. Meer informatie over Alcea IssueTrack
Alcea faciliteert een samenwerkingsproces dat zichtbare, geprioriteerde en beheersbare problemen onderhoudt. Het maximaliseert de productiviteit door continue communicatie te garanderen en een team te dwingen zich op de meest kritieke problemen te concentreren. Alcea levert een optimale workflow door het juiste eigenaarschap te behouden en mensen bewust te houden van hun meest dringende verantwoordelijkheden. Meer informatie over Alcea IssueTrack
Alcea faciliteert een samenwerkingsproces dat zichtbare, geprioriteerde en beheersbare problemen onderhoudt. Het maximaliseert de productiviteit door continue communicatie te garanderen en een team te ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Clubhouse is een snel projectmanagementplatform dat is gebouwd voor de softwareteams van nu. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Meer informatie over Clubhouse
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structuur om softwareteams tevreden en productief te houden. Clubhouse is ontworpen voor ontwikkelaars en beschikt over een robuuste verzameling populaire integraties (GitHub, GitLab, Slack en meer) en een goed gemaakte API om workflows te automatiseren. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Meer informatie over Clubhouse
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structu...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Voor elk bedrijf in elke branche die één geïntegreerde oplossing voor toepassingsontwikkeling nodig heeft voor de planning, ontwikkeling, vrijgave en ondersteuning. Meer informatie over VisionFlow
VisionFlow biedt een compleet platform voor application lifecycle management. Om succes te bereiken met de ontwikkeling van toepassingen, heb je één geïntegreerd platform nodig dat je inspanningen ondersteunt en je werk efficiënter en kosteneffectiever maakt. Bereik je doelen met VisionFlow. Het omvat alle belangrijke gebieden: projectmanagement, product- en releaseplanning, vereistenbeheer, taak- en activiteitenbeheer, opsporen van fouten en defecten, testbeheer, wijzigings- en configuratiebeheer, versiebeheer en meer. Meer informatie over VisionFlow
VisionFlow biedt een compleet platform voor application lifecycle management. Om succes te bereiken met de ontwikkeling van toepassingen, heb je één geïntegreerd platform nodig dat je inspanningen onde...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ong...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennis...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
ScriptRunner voor Jira is de ultieme alles-in-één tool om je Jira-implementatie uit te breiden, te automatiseren en aan te passen. Meer informatie over ScriptRunner for Jira
ScriptRunner voor Jira is de ultieme alles-in-één tool om je Jira-implementatie uit te breiden, te automatiseren en aan te passen. Pas workflows aan, bewerk projecten in bulk en automatiseer alles wat je maar kunt bedenken - allemaal met één eenvoudige interface met weinig code. ScriptRunner is de meest populaire Jira-app op de Atlassian Marketplace, en is een must-have voor elke Jira-beheerder die zijn exemplaar wil schalen, best practices wil afdwingen, het bijhouden en beheren van problemen wil verbeteren en complexere bedrijfsprocessen in Jira wil modelleren. Meer informatie over ScriptRunner for Jira
ScriptRunner voor Jira is de ultieme alles-in-één tool om je Jira-implementatie uit te breiden, te automatiseren en aan te passen. Pas workflows aan, bewerk projecten in bulk en automatiseer alles wat ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan k...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. Meer informatie over Naverisk
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. De uitmuntende wereldwijde 24x7-ondersteuning betekent ook dat je hulp kunt krijgen wanneer je het nodig hebt. Meer informatie over Naverisk
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticke...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Webgebaseerde software waarmee je betere vereisten kunt schrijven, je testcases kunt beheren en defecten kunt opsporen. Meer informatie over SpiraTest
SpiraTest is een geïntegreerde oplossing voor vereisten- en kwaliteitsbeheer die in één omgeving de vereisten, testcases, releases, fouten en problemen van je project beheert, met volledige traceerbaarheid tijdens het gehele project. Nadat je de vereisten van je project hebt gedefinieerd, genereer je de testcases en teststappen die de functionaliteit valideren. Met de modules voor testuitvoering kunnen gebruikers de tests doorlopen en defecten/problemen registreren op het moment dat deze zich voordoen. SpiraTest is volledig webgebaseerd. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over SpiraTest
SpiraTest is een geïntegreerde oplossing voor vereisten- en kwaliteitsbeheer die in één omgeving de vereisten, testcases, releases, fouten en problemen van je project beheert, met volledige traceerbaar...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Snelle ontwerpbeoordeling met snelle, visuele feedback zodat iedereen op dezelfde golflengte zit. Meer informatie over Volley
Met Volley kun je snel en moeiteloos feedback vastleggen op elke website, zelfs op staging-sites. Met behulp van de browserextensie kun je notities en feedback achterlaten over specifieke ontwerpfuncties en bijlagen toevoegen. Volley maakt pixel-perfecte schermopnames als onderdeel van de feedback, waardoor alle opmerkingen beter worden begrepen. Geen heen en weer sturen van e-mail meer. Notities worden afgeleverd aan de geselecteerde werkruimte en kunnen ook automatisch worden verzonden naar Trello of Jira. Meer informatie over Volley
Met Volley kun je snel en moeiteloos feedback vastleggen op elke website, zelfs op staging-sites. Met behulp van de browserextensie kun je notities en feedback achterlaten over specifieke ontwerpfuncti...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Logboekregistratie op afstand, crashrapportage, feedback van gebruikers in de app voor app-ontwikkelaars. Bugfender registreert vrijwel alles voor een bepaalde gebruiker. Meer informatie over Bugfender
Bugfender is een in de cloud gehoste tool voor externe logboekregistratie waarmee je bugs kunt opsporen voordat je gebruikers dat doen. Krijg in realtime snelle externe toegang tot je mobiele of webtoepassinglogboeken voor elke gebruiker - waar ter wereld ze zich ook bevinden. Bugfender gaat verder dan de standaard crashrapportage en registreert vrijwel alles, zelfs als het apparaat offline is. Krijg direct zichtbaarheid met gebruikersfeedback in de app en los bugs sneller dan ooit op, zodat je je gebruikers blij kunt maken en die cruciale vijfsterrenbeoordelingen kunt verdienen. Meer informatie over Bugfender
Bugfender is een in de cloud gehoste tool voor externe logboekregistratie waarmee je bugs kunt opsporen voordat je gebruikers dat doen. Krijg in realtime snelle externe toegang tot je mobiele of webto...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde i...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence,...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Software waarmee ontwikkelingsteams kunnen samenwerken en code kunnen beoordelen en beheren. Werkt op Windows, Mac en mobiele apparaten.
Software waarmee ontwikkelingsteams kunnen samenwerken en code kunnen beoordelen en beheren. Werkt op Windows, Mac en mobiele apparaten.
Software waarmee ontwikkelingsteams kunnen samenwerken en code kunnen beoordelen en beheren. Werkt op Windows, Mac en mobiele apparaten....
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanb...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-onder...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporte...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minu...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
SaaS voor foutregistratie en crashrapportage voor moderne softwareteams die de toepassingskwaliteit en ontwikkelsnelheid willen verbeteren.
Je hoeft foutopsporing niet aan je gebruikers te delegeren. Met Rollbar kun je alle fouten direct zien en ontvang je een melding zodra ze zich voordoen, en je krijgt de gegevens die je nodig hebt om ze snel op te lossen. Ondersteunt alle belangrijke talen en frameworks en integreert met de tools in je workflow voor softwareontwikkeling. Moderne softwareteams bij Twilio, Adobe, Instacart en CircleCI, Fortune 500-bedrijven en meer dan 100.000 individuele ontwikkelaars gebruiken Rollbar om sneller software van betere kwaliteit te creëren. Gratis proefversie en gratis abonnement beschikbaar.
Je hoeft foutopsporing niet aan je gebruikers te delegeren. Met Rollbar kun je alle fouten direct zien en ontvang je een melding zodra ze zich voordoen, en je krijgt de gegevens die je nodig hebt om ze...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd gew...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nod...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van i...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Een eenvoudige, snelle en schaalbare foutopsporingsapplicatie waarmee je fouten eenvoudig kunt beheren en geweldige producten op tijd kunt leveren.
Zoho BugTracker is de samenwerkende foutopsporingssoftware van Zoho, een merk dat wereldwijd door 35 miljoen gebruikers wordt vertrouwd. Met BugTracker kun je de levenscyclus van fouten van het begin tot het einde volgen, zodat je geweldige producten altijd op tijd kunt bouwen en verzenden. Stel automatische meldingen, bedrijfsregels en aangepaste workflows in om fouten sneller te volgen en af te sluiten. Definieer realistische verwachtingen voor je klanten en overtref ze met Service Level Agreements.
Zoho BugTracker is de samenwerkende foutopsporingssoftware van Zoho, een merk dat wereldwijd door 35 miljoen gebruikers wordt vertrouwd. Met BugTracker kun je de levenscyclus van fouten van het begin t...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Samenwerkende, lichtgewicht projectbeheertool die je wordt aangeboden door de experts in flexibele softwareontwikkeling.
Pivotal Tracker is een Agile projectbeheertool van de experts in flexibele softwareontwikkeling. Tracker is eenvoudig te gebruiken en maakt realtime samenwerking mogelijk rond een gedeelde, geprioriteerde backlog. Wanneer iedereen dezelfde weergave deelt over wat er aan de hand is, weten producteigenaren hoe de zaken ervoor staan en weten ontwikkelaars waarop ze zich moeten concentreren. Tracker is eenvoudig, maar krachtig en transformatief waardoor je bedrijf de juiste producten sneller op de markt kan brengen en kan blijven leveren terwijl je omgeving verandert.
Pivotal Tracker is een Agile projectbeheertool van de experts in flexibele softwareontwikkeling. Tracker is eenvoudig te gebruiken en maakt realtime samenwerking mogelijk rond een gedeelde, geprioritee...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capac...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol.
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol.
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol....
Een oplossing die zich richt op foutenrapportage, feedback voor klanten en bètatesten, gebruikersbetrokkenheid, crashmeldingen en meer. Integreer nu!
Instabug biedt in-app feedback en foutenrapportage voor mobiele apps. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscommunicatie met gebruikers of testers, terwijl je gedetailleerde omgevingsrapporten voor ontwikkelaars kunt bieden. Het integratieproces duurt minder dan een minuut en de resultaten zijn uitstekend! De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing.
Instabug biedt in-app feedback en foutenrapportage voor mobiele apps. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscommunicatie met gebruikers of testers, terwijl je gedetaill...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Feedbacksamenwerking met geïntegreerde foutopsporing voor websites, e-learning cursussen, webapps, video's en afbeeldingen.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-bestanden bekijken. Deze feedback kan vervolgens worden geïntegreerd met de ingebouwde foutopsporing of worden doorgestuurd naar je favoriete foutopsporingstool.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-b...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams.
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps.
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samen...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde sam...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Krachtige en betaalbare software voor het bijhouden van problemen die kan worden geconfigureerd naar je exacte behoeften.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en tickets tijdig op te lossen. Gebaseerd op het PhaseWare Tracker-productpakket bieden de oplossingen voor het bijhouden van problemen een aanpasbare en configureerbare, responsieve set tools om je bedrijf te helpen het proces voor het volgen van problemen te stroomlijnen, de werklast effectief te beheren, de productiviteit te verhogen en direct van invloed te zijn op het resultaat.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige mu...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Vraag vandaag nog een demo aan.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of s...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Meld visuele fouten en problemen rechtstreeks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana en meer.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars weten te reproduceren is nog nooit zo eenvoudig geweest. Diepe integratie met de bestaande hulpprogramma's van je team voor het bijhouden van problemen – Jira, Trello, GitHub, Asana, Gitlab en meer – betekent dat je je team niet hoeft te trainen voor nieuwe tools en workflows.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars wet...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machin...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer