Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Issue tracking software

Issue tracking software helpt organisaties problemen op verschillende afdelingen te controleren, beheren en oplossen, van financiën tot helpdesk. Deze toepassingen houden taken bij zoals vastleggen en oplossing, produceren van rapporten, afdwingen van compliance en optimaliseren van bedrijfsmiddelen. Issue tracking software is vaak webgebaseerd en compatibel met andere softwaretoepassingen. Zie ook: bug tracking software, klachtenbeheer software en helpdesk software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Issue tracking software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

108 resultaten

Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Bouw rond de klant met AI-aangedreven apps om geweldige ervaringen te creëren. Meer informatie over Salesforce Platform
Met het Salesforce Lightning Platform kun je snel apps voor ondernemingen bouwen waarmee je medewerkers kunt verbinden, klanten kunt betrekken, prestaties kunt volgen en alles kunt integreren. Het Lightning Platform is een enkel, verenigd ecosysteem van tools en services, waaronder Force, Heroku Enterprise en Lightning, wat de snelste en gemakkelijkste manier is om het voortouw te nemen in de app-revolutie. Bouw zelfs Android-apps en iOS-apps. Meer informatie over Salesforce Platform

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Alcea IssueTrack is een teamgerichte, webgebaseerde tool voor het volgen van problemen, die verschillende tracks bevat voor al je traceringsbehoeften. Meer informatie over Alcea IssueTrack
Alcea faciliteert een samenwerkingsproces dat zichtbare, geprioriteerde en beheersbare problemen onderhoudt. Het maximaliseert de productiviteit door continue communicatie te garanderen en een team te dwingen zich op de meest kritieke problemen te concentreren. Alcea levert een optimale workflow door het juiste eigenaarschap te behouden en mensen bewust te houden van hun meest dringende verantwoordelijkheden. Meer informatie over Alcea IssueTrack

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
BugHerd is een eenvoudige visuele tool voor het volgen van problemen op websites. Meer informatie over BugHerd
BugHerd is een eenvoudige visuele tool voor het volgen van problemen op websites. BugHerd verandert de vervelende taak van het volgen van problemen in een gestroomlijnd proces. Wijs en klik om problemen te markeren en beheer ze tot aan de voltooiing met behulp van het BugHerd kanbanbord. Zorg ervoor dat er geen feedback over het hoofd wordt gezien. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over BugHerd

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Halo Service Desk is één enkele tool om het traceren van problemen te centraliseren. Meer informatie over Halo Service Desk
Halo Service Desk is een servicedesk-softwareoplossing die door iedereen kan worden gebruikt. Met out-of-the-box-functionaliteit zoals Incident Management, SLA's, change- en projectmanagement en realtime projectdashboards. De tool is gemakkelijk aanpasbaar en je kunt synchroon blijven met één gecentraliseerd systeem terwijl je de IT afstemt op de zakelijke behoeften. Meer informatie over Halo Service Desk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
SpiraTeam biedt een complete oplossing voor het bijhouden van fouten en problemen die je gehele testproces beheert. Meer informatie over SpiraTest
SpiraTest is een geïntegreerde oplossing voor kwaliteitsborging die vereisten, releases, tests, defecten en problemen in één omgeving beheert, met end-to-end traceerbaarheid. Met SpiraTest kun je fouten en problemen snel en gemakkelijk registreren en vastleggen. Nadat je ze hebt vastgelegd kun je de geregistreerde problemen en defecten doorzoeken, toewijzen, volgen en beheren met behulp van krachtige SpiraTest-dashboards. Categoriseer je gelogde defecten in verschillende typen, elk met een aanpasbare workflow, en analyseer de kwaliteit van een systeem tijdens zijn gehele levenscyclus. Meer informatie over SpiraTest

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Leg productproblemen vast en houd ze bij totdat ze zijn opgelost met Zoho Projects. Stel de juiste escalaties in en verzend geweldige producten, elke keer weer. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is een online tool voor projectmanagement waarmee teams effectief kunnen samenwerken en projecten op tijd kunnen voltooien. Een van de voornaamste capaciteiten is probleemopsporing, waarmee teams snel problemen die zich tijdens de projectcyclus voordoen kunnen opsporen, prioriteren en oplossen. Gebruikers kunnen moeiteloos problemen aanmaken en toewijzen, vervaldatums instellen en de voortgang in realtime bijhouden. De tool biedt ook gedetailleerde analyse om teamleiders te helpen knelpunten te identificeren en corrigerende maatregelen te nemen. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Jira is een complete probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen.
Jira is de probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren. Meer informatie over Wix

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Volg fouten, verbeteringen en andere verzoeken, prioriteer werk en communiceer met belanghebbenden wanneer wijzigingen worden voorgesteld en samengevoegd.
GitHub Issues maakt projectmanagement eenvoudig. Begin met een probleem: maak een probleem aan om een nieuw idee voor te stellen of een fout bij te houden. Organiseer en wijs vervolgens taken toe aan je team. Koppel problemen en pull-verzoeken: volg updates voor je project zonder je workflow ingewikkeld te maken door overal in je GitHub-organisatie kruiskoppelingen te maken tussen problemen en pull-verzoeken. Meer informatie over GitHub

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties.
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor het volgen en oplossen van klantproblemen. Los tickets moeiteloos op en volg problemen van klanten via elk kanaal: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail en sociale media. Ontdek waarom meer dan 200.000 teams van elke omvang, zoals Uber, Slack en LendingClub, Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Moderne, webgebaseerde software voor probleemoplossing die door meer dan 40.000 bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt.
Freshdesk is een modern trackingsysteem voor problemen dat wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om problemen op te sporen en te beheren. Freshdesk werkt met traditionele kanalen zoals e-mail, telefoon, sociale media en chat, en kan ook worden toegevoegd aan je mobiele app voor het vastleggen van problemen die zich onderweg voordoen. Freshdesk verhoogt de productiviteit van agenten met een hele reeks automatiseringen, interne game-mechanica en meer. De rapportagesuite is uitgebreid en biedt managers een snel overzicht van de grootste knelpunten in de helpdesk. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Wrike is software voor IT-projectmanagement met sjablonen, Gantt-diagrammen, geavanceerde beveiliging, goedkeuringen, rapporten en meer dan 400 integraties.
Wrike is software voor IT-projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Stroomlijn je IT-beheer met behulp van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, geautomatiseerde workflows en goedkeuringen, budgetbeheer en geavanceerde rapportage, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen zoals GitHub voor naadloze ontwikkeling en tracering. Pas je werkstromen aan zodat je bij elke stap de voortgang kunt zien. Transformeer je IT-beheer met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Zoho Desk, een krachtige web-based issue tracking software die de hele issue tracking cyclus beheert en zorgt voor een foutloos proces.
Zoho Desk is een krachtige web-based issue tracking software. De issue tracking cyclus begint wanneer een probleem wordt gemeld en eindigt wanneer de klant feedback achterlaat over de ontvangen support. Zoho Desk helpt u de hele cyclus te beheren en zorgt voor een betrouwbaar en foutloos issue tracking proces. Geavanceerde procesautomatisering, feedback loops, teamsamenwerking, case management, dashboards en rapporten maken. Een ideale optie om issues sneller op te sporen en op te lossen. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Volg elk probleem met het Live-Chat-/ticketsysteem en win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent.
Volg elk probleem met LiveAgent, volledig uitgeruste software voor helpdesk en ticketing. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is veelzijdige multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, ticketing, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde software voor probleemtracking en helpdesk met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Probleemopsporing, foutopsporing of klanttracking? Alles is eenvoudig met Bitrix24.
Op zoek naar geweldige gratis software voor het volgen van projecten? Maak kennis met Bitrix24, een populair gratis projectmanagementplatform dat beschikbaar is in 18 talen en wordt gebruikt door meer dan 12 miljoen organisaties in 187 landen. Bitrix24 kan vrijwel alles voor je projecten bijhouden, inclusief foutopsporing, het bijhouden van problemen of het volgen van klanten, maar het is gewoon eenvoudiger om een gratis Bitrix24-account aan te maken en het zelf uit te proberen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Online servicedesk voor probleemtracering die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. En het voldoet bovendien aan ITIL.
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Robuuste functies voor incidentbeheer, waaronder belangrijke functies zoals workflowautomatisering, maken probleemtracering eenvoudig. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Bespaar kostbare tijd, bereik snellere werkticket-oplossingen en verbeter je SLA's via de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, je behaalt snellere werkticket-oplossingen, verbetert je SLA's en verspilt minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Bespaar kostbare tijd en maak het jezelf mogelijk om snellere en slimmere diensten te leveren, zodat je een eind kunt maken aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Clubhouse is een snel projectmanagementplatform dat is gebouwd voor de softwareteams van nu. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist.
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structuur om softwareteams tevreden en productief te houden. Clubhouse is ontworpen voor ontwikkelaars en beschikt over een robuuste verzameling populaire integraties (GitHub, GitLab, Slack en meer) en een goed gemaakte API om workflows te automatiseren. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Meer informatie over Shortcut

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering