86 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Die workflowgesteuerte Reklamations- und Beschwerdemanagement-Lösung CM / Klacht voor effiziente Reklamationsbearbeitung und Auswertung Meer informatie over ConSol CM/Complaint
Mit der Reklamationsmanagement Software ConSol CM/Complaint bearbeiten Sie Kundenreklamationen unternehmensweit. Workflow-gesteuert, strukturiert und effizient. berprfen Sie mit dem System Reklamationen & Garantieansprche, hinterlegen Sie die gesamte Kommunikation mit dem Kunden und steuern Sie bedarfsgerecht Retouren, Reparaturprozesse und Rcksendungen. ConSol CM / Klacht beinhaltet Austausch und Reparaturablufe, integrierte E-Mail-Kommunikation und Fehleranalysen fr Ihre QA. Meer informatie over ConSol CM/Complaint
Mit der Reklamationsmanagement Software ConSol CM/Complaint bearbeiten Sie Kundenreklamationen unternehmensweit. Workflow-gesteuert, strukturiert und effizient. berprfen Sie mit dem System Reklamatione...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je mo...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject ...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand. Meer informatie over UseResponse
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd. Meer informatie over UseResponse
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvo...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksv...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
Gorgias is een klantenservice en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Bekijk verzoeken voor klantenondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en sociale media op één plek. Bewerk/restitueer bestellingen, annuleer abonnementen, ken loyaliteitspunten toe en meer, alles met één klik. Gebruik sjablonen, automatisering, regels en macro's om de ondersteuningstijd te verkorten. Je ondersteuningsteam zal productiever zijn en je klanten zullen er dol op zijn. Krijg vandaag nog een demo om te zien hoe het werkt. Meer informatie over Gorgias
Gorgias is een klantenservice en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Bekijk verzoeken voor klantenondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en sociale media op één plek...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Het CQ-pakket van oplossingen is een 100% cloudgebaseerde EQMS die is ontworpen op Force.com en helpt om kwaliteit, naleving, content en samenwerkingsbeheer te stroomlijnen. Meer informatie over ComplianceQuest
CQ, een kwaliteitsbeheersysteem voor ondernemingen (EQMS), is ontworpen op het Force.com-platform en helpt fabrikanten en leveranciers hun kwaliteits- en nalevingsdoelstellingen te bereiken door alle relevante processen binnen het hele bedrijf en binnen wereldwijde netwerken te verbinden. De visie is om kwaliteit en naleving om te zetten in een strategisch voordeel voor de klanten, door ervaring, expertise en enthousiasme. Audit CAPA Verandering Klachten Document Uitrusting Inspectie NC Leverancier Training Meer informatie over ComplianceQuest
CQ, een kwaliteitsbeheersysteem voor ondernemingen (EQMS), is ontworpen op het Force.com-platform en helpt fabrikanten en leveranciers hun kwaliteits- en nalevingsdoelstellingen te bereiken door alle r...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-onder...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van i...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Optimaliseer het reviewbeheerproces met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback. Met Get More Reviews kun je je meest tevreden klanten online omzetten in 5-sterrenrecensies en echte, authentieke reviews genereren op meerdere online reviewsites, waaronder Google, Facebook en nog veel meer.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren m...
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Een oplossing die zich richt op foutenrapportage, feedback voor klanten en bètatesten, gebruikersbetrokkenheid, crashmeldingen en meer. Integreer nu!
Instabug biedt in-app feedback en foutenrapportage voor mobiele apps. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscommunicatie met gebruikers of testers, terwijl je gedetailleerde omgevingsrapporten voor ontwikkelaars kunt bieden. Het integratieproces duurt minder dan een minuut en de resultaten zijn uitstekend! De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing.
Instabug biedt in-app feedback en foutenrapportage voor mobiele apps. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscommunicatie met gebruikers of testers, terwijl je gedetaill...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Deze software levert een volledig papierloze en conforme functionaliteit voor productierecords, waardoor de vereiste tijd voor het creëren, beoordelen en goedkeuren van documenten wordt verminderd.
Het nieuwe MasterControl Manufacturing Excellence-pakket met gevalideerde oplossingen automatiseert de volledige productiecyclus en integreert naadloos met andere ondernemingstoepassingen zoals MRP, MES, ERP, MOM en productieplanning. Het is de eerste software die een volledig papierloze en conforme functionaliteit voor productierecords levert, waardoor het creëren, beoordelen en goedkeuren van documenten wordt teruggebracht van dagen of weken tot slechts enkele uren. Ontdek hoe MasterControl je kan helpen om het elke keer meteen juist te doen.
Het nieuwe MasterControl Manufacturing Excellence-pakket met gevalideerde oplossingen automatiseert de volledige productiecyclus en integreert naadloos met andere ondernemingstoepassingen zoals MRP, ME...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Meld visuele fouten en problemen rechtstreeks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana en meer.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars weten te reproduceren is nog nooit zo eenvoudig geweest. Diepe integratie met de bestaande hulpprogramma's van je team voor het bijhouden van problemen – Jira, Trello, GitHub, Asana, Gitlab en meer – betekent dat je je team niet hoeft te trainen voor nieuwe tools en workflows.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars wet...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, t...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
SeeClickFix provides local governments everything needed to collect, manage, resolve, and report on public service requests.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems. While built-in feedback loops keep residents and staff up-to-date about the status of work being done.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems....
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Flexibele, schaalbare en gebruiksvriendelijke software voor klantenservice waarmee je tegen de beste prijs omnichannel en geautomatiseerde klantenondersteuning kunt leveren.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenondersteuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid. NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenonderst...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
De oplossing voor het onderzoeken van werknemersrelaties die bedrijven vertrouwen om hen te helpen bij het op de juiste manier volgen, onderzoeken en analyseren van problemen.
De werkplekken van vandaag hebben vaak met veel risico's te maken. Je kunt niet elk probleem met de werknemersrelaties voorkomen, maar je kunt wel beheren hoe je organisatie reageert. Bereik consistentie in de manier waarop je met HR Acuity volgt, onderzoekt en analyseert – het technologieplatform dat is ontworpen voor het beheer van werknemersrelaties. Dit platform voorziet je van ingebouwde intelligentie, sjablonen en rapportage om best practices en eerlijke onderzoeken uit te voeren, trends te bieden door middel van toekomstgerichte analyse en vertrouwde ervaringen te bieden aan je mensen.
De werkplekken van vandaag hebben vaak met veel risico's te maken. Je kunt niet elk probleem met de werknemersrelaties voorkomen, maar je kunt wel beheren hoe je organisatie reageert. Bereik consistent...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Airbrake biedt full-stack monitoring van toepassingen en waarschuwt je in realtime voor fouten die impact hebben op je gebruikers.
Airbrake biedt full-stack monitoring van toepassingen en waarschuwt je in realtime voor fouten die impact hebben op je gebruikers. Het geeft je bovendien alle context en diagnose van hoofdoorzaken die je nodig hebt om ze snel op te lossen. Dat betekent minder stress voor jou en een betere ervaring voor je gebruikers. Airbrake ondersteunt alle grote platforms en talen, integreert met je bestaande workflowtools en wordt vertrouwd door duizenden technische teams uit de hele wereld, waaronder die van Netflix, Salesforce, Oracle, eBay, Twitch en SoundCloud.
Airbrake biedt full-stack monitoring van toepassingen en waarschuwt je in realtime voor fouten die impact hebben op je gebruikers. Het geeft je bovendien alle context en diagnose van hoofdoorzaken die ...
100% paperless quality management software. Digitize ISO & FDA Compliance with full-traceability. Try free now.
Quality management software made easy. Schedule a demo of QT9’s user-friendly ISO 9001, ISO 13485, ISO 17025, AS9100 & FDA quality management software. Centrally connect document control, corrective actions (CAPA), nonconforming products, training, ECR/ECN, inspections, audit management, maintenance, customer complaints, supplier quality and calibration records with 21 CFR part 11 compliant electronic signature approvals for end-to-end traceability. Start a free 30-day trial of the QT9 QMS.
Quality management software made easy. Schedule a demo of QT9’s user-friendly ISO 9001, ISO 13485, ISO 17025, AS9100 & FDA quality management software. Centrally connect document control, corrective ac...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Helpdeskoplossing met beheer van serviceaanvragen, kennisbank, taakbeheer, enquêtes.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan iedereen kan worden toegewezen en hij begint met het ontvangen van aanvragen die door anderen voor die categorie zijn ingediend; 2. activabeheer (handleiding) dekt dus de levenscyclus van alle activa, niet alleen IT- en netwerkmiddelen; 3. kennisbank; 4. fotogalerij; 5. prikbord; 6. logboek; 7. active directory; 8. klantenservice.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Wix Answers plaatst alle ondersteuningskanalen onder hetzelfde platform. Kennisbank, tickets, chats en oproepen vind je dus allemaal op één plek.
Wix Answers is het eerste uniforme platform voor klantenondersteuning in de sector. Doordat alle ondersteuningskanalen in één platform zijn ingebouwd, worden agenten efficiënter en kunnen teams meer inzicht krijgen in hun activiteiten. Wix Answers gebruikt een gecentraliseerde, AI-gestuurde benadering van kennisbeheer die klanten onafhankelijk en medewerkers effectiever maakt en organisaties soepeler laat draaien.
Wix Answers is het eerste uniforme platform voor klantenondersteuning in de sector. Doordat alle ondersteuningskanalen in één platform zijn ingebouwd, worden agenten efficiënter en kunnen teams meer in...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
ViClarity is an award winning global provider of GRC management solutions that allows you to automate manual processes online with ease
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manufacturing, Retail, Education, Charities etc. ViClarity is a global organization with offices in Boston, Des Moines Iowa, Ireland and the UK. Our easy to use platform allows you mirror your own manual processes online, tracking and managing audit, risk and compliance tasks efficiently in one system.
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manuf...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Wowdesk omnichannel customer service help desk software helps businesses of all sizes deliver "WOWing" customer experience
WowDesk is a powerful suite of customer service solutions that aims to provide and deliver optimum customer support services through various channels including self-service portals, email, chat, phone, and social media networks at affordable price. Wowdesk is a flexible, scalable and user friendly customer engagement platform that is installed in multitude of industries with different sizes across the globe. They call it help desk, we call it WOWdesk! Learn more at wowdesk.com
WowDesk is a powerful suite of customer service solutions that aims to provide and deliver optimum customer support services through various channels including self-service portals, email, chat, phone,...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
CX platform helping you listen, interpret & act on customer/operational data. Drive change, increase efficiency, improve outcomes.
Customizable CX intelligence platform providing teams with insights needed to drive action. Listen to customers with surveys, social media monitoring, mystery shop programs, third-party data. Interpret data with BI reporting, predictive analytics, sentiment analysis. Take action with automated workflows, patent-pending Action Campaign Technology, Case management, Forms Automation Software. We don't just give you tools, we apply best practices & manage high-value actions in your CX program.
Customizable CX intelligence platform providing teams with insights needed to drive action. Listen to customers with surveys, social media monitoring, mystery shop programs, third-party data. Interpret...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
i-Sight casusmanagement software biedt robuuste functionaliteit, eenvoudige integratie en de best beschikbare gebruikerservaring.
i-Sight casusmanagementsoftware is een webgebaseerde oplossing om onderzoeken te beheren. Dashboardrapportage en een aangepaste wizard voor het schrijven van rapporten bieden realtime gegevens over de status van de zaak en trends. De klanten van i-Sight gebruiken het om onderzoek te beheren op het gebied van fraude, werknemersrelaties, ethiek, privacy, naleving, beveiliging, gezondheid en veiligheid. Met i-Sight zijn jij en je personeel beter in staat om samen te werken aan casussen en volledige casushistories bij te houden met directe toegang tot alle gerelateerde informatie.
i-Sight casusmanagementsoftware is een webgebaseerde oplossing om onderzoeken te beheren. Dashboardrapportage en een aangepaste wizard voor het schrijven van rapporten bieden realtime gegevens over de ...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Case management & CRM for representatives and their staff. Record casework, keep track of people's issues, and stick to deadlines.
eCasework is the all-in-one solution for elected representatives. It's a notebook, address book, email inbox, diary and filing system rolled into one: a place to collect cases, keep track of people's issues and solve problems efficiently. Our web-based casework software is hosted in the cloud, meaning you can manage your cases anytime, anywhere on your computer, tablet and smartphone.
eCasework is the all-in-one solution for elected representatives. It's a notebook, address book, email inbox, diary and filing system rolled into one: a place to collect cases, keep track of people's i...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Manage your Customer Experience with our Fully integrated ActionTracker.
Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management.
Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inq...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
A cloud-based omnichannel customer support platform with 360-degree customer view.
Desk360 is a cloud-based help desk software with a complete support with 360-degree customer view. You can manage all of your customer messages coming from 12 different channels on a single page. With the additional features like platform integrations, quick answers, auto-reply responses, SLA, full support history and so on, you can resolve all customer issues faster than ever. High efficiency, detailed reporting and always at the best prices! Discover Desk360 by starting a free trial today.
Desk360 is a cloud-based help desk software with a complete support with 360-degree customer view. You can manage all of your customer messages coming from 12 different channels on a single page. With ...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Workpro complaints management system improves complaints handling and reporting. Configurable, compliant, consistent processes.
Workpro complaints management software improves complaints handling and reporting - while reducing costs and risks. Log and track all complaints and customer feedback in one secure system. FOI, EIR and SAR case types also included. Specialist version available for Financial Services with FCA targets, templates and reports. Highly configurable and more case types can be added. Can be integrated with other systems e.g. CRM.
Workpro complaints management software improves complaints handling and reporting - while reducing costs and risks. Log and track all complaints and customer feedback in one secure system. FOI, EIR and...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and meas...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Gives you out-of-the-box processes for incident management, self service, and inventory tracking for your help desk.
Remedyforce is everything you need in an IT help desk, without the hassle of hardware. With IT service management best practices built right in, Remedyforce automates your service desk processes. Build and manage your help desk with the experience of thousands of customers and without the pain of programming custom scripts. We built Remedyforce on Force.com, the industry's leading platform for SaaS applications (trusted by more than 92,000 organizations today).
Remedyforce is everything you need in an IT help desk, without the hassle of hardware. With IT service management best practices built right in, Remedyforce automates your service desk processes. Buil...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating your business processes.
BPISystem is an intuitive, 100% web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating existing and future processes in one application. BPI System can: Automate all your process flows in an easy to use interface, Reduced development and maintenance costs, Make your information secure yet accessible from a single location, Effectively influence better corrective action decisions, Help your company stay focused on performance improvement.
BPISystem is an intuitive, 100% web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating existing and future processes in one application. BPI System can: A...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Stames functions as a one-stop solution for all customer support, queries, requests, complaints and assistance needs.
Stames functions as a one-stop solution for all customer support, queries, requests, complaints and assistance needs. It empowers your customer support team to handle all customer complaints and requests from one place without any hassle. Say goodbye to per agent pricing. It's a cloud based Software as a Service platform (SaaS) that gives business value for money, provide them with powerful tools to help manage their customer relationships, leads, assets and requests.
Stames functions as a one-stop solution for all customer support, queries, requests, complaints and assistance needs. It empowers your customer support team to handle all customer complaints and reque...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
TurnFriendly helps your customer service teams to handle requests and complaints professionally via its software platform and services.
TurnFriendly helps your customer service teams to handle requests as well as feedback and complaints professionally. Industry-specific software platforms are individually integrated into existing system landscapes and form the basis for efficient customer service processes. Key features are service automation, surveys (NPS etc.), knowledge bases, apps, sales functionalities and professional services to support customer service operationally. TurnFriendly is available as cloud or on-premise.
TurnFriendly helps your customer service teams to handle requests as well as feedback and complaints professionally. Industry-specific software platforms are individually integrated into existing syste...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Powerful Online Help Desk Software that helps customer support agents to effectively manage service requests.
Looking for easy-to-use helpdesk software that can help you offer excellent service to your customers through multiple channels? SutiDesk is the solution for you. With SutiDesk, you can automatically convert emails to tickets and assign them immediately. Analytics and dashboards for quicker and better resolutions.
Looking for easy-to-use helpdesk software that can help you offer excellent service to your customers through multiple channels? SutiDesk is the solution for you. With SutiDesk, you can automatically c...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist....
Handle all channels in one system with pure OMNI-channel support and get a 360° view of all your customers communication.
With Cention you can: handle all your channels in one system with pure OMNI-channel support get a full 360 view of all your customers communication, including complete history have chat bots working side by side with your agents with seamless transfers and full history route all errands to the right queue, right agents and right bots automatically get external and internal help with our Collaboration feature get full statistic coverage with our Reports module
With Cention you can: handle all your channels in one system with pure OMNI-channel support get a full 360 view of all your customers communication, including complete history have chat bots wor...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.
Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.
Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry....
Complaints Pro enables professionals to take control of Customer Complaints, Corrective Actions and other quality functions.
Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set of data. This means everyone in your organisations sees the same thing and function as part of the same process. One Process across Departments nothing ever falls through the cracks Seamless cross department processes result in nothing falling through the cracks. Everything is monito
Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set...
  • Klachtenbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering