Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Klachtenbeheer software

Klachtenbeheer software helpt bij het volgen, ordenen en oplossen van klachten van klanten en maximaliseert de productiviteit van de werknemers die rechtstreeks met klanten omgaan. Deze oplossingen worden gekenmerkt door de mogelijkheid om klachten nauwkeurig vast te leggen, te classificeren en door te sturen, communicatie binnen het team mogelijk te maken en naleving te verzekeren. Zie ook: customer satisfaction software, klantenservice software en helpdesk software.

België Lokale producten weergeven

64 resultaten

Als je in farmaceutica werkt, stop dan met handmatige temperatuurcontroles. Wijdverbreid monitoringsysteem voor farmaceutische bedrijfsmiddelen, slimme audits en snelle kalibratie. Meer informatie over Eupry
Verspil geen tijd meer aan handmatige naleving van temperatuurnormen. Het intelligente temperatuurbewakings- en kalibratiesysteem geeft je één enkele feitenbron en volledige controle over ALLE monitoring-, mapping- en kalibratiegegevens. Genereer auditrapporten met 3 klikken. Zorg voor volledige naleving van farmaceutische voorschriften, gepatenteerde technologie en het snelste kalibratieproces op de markt, ISO 17025-geaccrediteerd natuurlijk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over Eupry

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Software voor het afhandelen van klachten die het je organisatie gemakkelijk maakt om samen te werken en informatie te delen. Meer informatie over Case IQ
Verbeter je efficiëntie en vergroot de klanttevredenheid. Met i-Sight kun je snel en accuraat reageren op verzoeken om klantenservice die via elk kanaal worden ingediend. i-Sight is een geïntegreerde webgebaseerde casusmanagementsoftware voor het beheren van vragen en klachten voor klantenservice. Registreer snel nieuwe vragen, gebruik scripts voor telefoongesprekken, beheer inkomende e-mails, pas de workflow en toewijzingen aan en monitor je prestaties. Meer informatie over Case IQ

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Stapelen de IT-klachten zich op? Los je servicedesk-klachten twee keer zo snel op! Probeer Freshservice - het is klaar voor ITIL. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een IT-helpdesk voor klachtbehandeling, met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Zendesk Support is de toonaangevende software voor klachtbehandeling, voor betere klantrelaties.
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde software voor klachtbehandeling die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Los tickets eenvoudig op en houd klachten van klanten op elk kanaal in de gaten: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail, sociale media. AI-aangedreven workflows voorzien je ondersteuningsmedewerkers van alle klantinteracties, inclusief die van de meer dan 700 app-integraties. Ontdek waarom bedrijven zoals Uber, Venmo, Shopify en LendingClub Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Gebruiksvriendelijke webgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning die klachten van klanten vanaf elk kanaal bijhoudt en beheert.
Met Freshdesk krijg je grip op klachten van klanten via e-mail, telefoon, chat, Twitter en Facebook of zelfs je mobiele app. Je kunt klachten omzetten in tickets, deze indelen en toewijzen aan verschillende teams, bulksgewijs reageren op veelvuldige klachten en inzicht krijgen in problemen met hun service. Freshdesk is intuïtief, betaalbaar geprijsd en biedt een gratis abonnement met een onbeperkt aantal agenten, zodat je direct aan de slag kunt en je klanten tevreden kunt stellen. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Zoho Desk helpt u klachten van klanten te beheren met omnichannel mogelijkheden, geavanceerde analyses, automatisering en samenwerking.
Zoho Desk helpt u bij het ontvangen, beantwoorden en oplossen van klachten van klanten met behulp van omnichannel mogelijkheden, geavanceerde analysefuncties, procesautomatisering en cross-functionele samenwerking. Het helpt u meerdere problemen aan te pakken met eenvoudige oplossingen, waardoor u meer tijd overhoudt voor taken die er toe doen. Onze gratis proefperiode helpt u bij de start van uw klanten compliant management activiteiten. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent is volledig uitgeruste omnichannel software voor klachtbehandeling. Gebruik de hybride ticketstream waarmee je je klanten via verschillende kanalen kunt volgen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijft. Profiteer van de universele inbox die al je communicatiekanalen voor klanten combineert in een enkele, uniforme inbox. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klachtbehandeling die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klachtbehandeling die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde software voor klachtbehandeling en helpdesk, ontworpen voor B2B software- en technologiebedrijven.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Tidio is een klachtbehandelingsplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots.
Tidio is een krachtig platform voor klachtbehandeling dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Beheer klachten van klanten efficiënt met deze software voor het volgen van klachten. Stroomlijn de oplossing en zorg voor digitaal kwaliteitsbeheer.
Nadat een product eindelijk op de markt komt, is het van vitaal belang om het te controleren op eventuele kwaliteitsproblemen. Dit is effectiever als het wordt uitgevoerd met software voor klachtbehandeling. Met de reeks oplossingen van MasterControl Postmarket Excellence beschikken bedrijven over de beste tools om klachten van klanten effectief op te sporen en op te lossen en te zorgen voor naleving van de regelgeving. Door gegevens op te slaan in één gecentraliseerde, cloudgebaseerde locatie kunnen bedrijven de klachten die ze ontvangen analyseren om kwesties op te sporen die op grotere problemen duiden. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Smartsupp biedt live chat voor teams, Facebook- en e-mailintegratie, een contactformulier en nog veel meer, allemaal gebouwd voor klachtenbeheer.
Klanten moeten met je team communiceren wanneer ze tegen mogelijke problemen aanlopen. Met live chat voor medewerkersteams met gespreksgeschiedenis, Facebook- en e-mailintegratie, een contactformulier en nog veel meer, levert Smartsupp veel tools die zijn gebouwd voor klachtenbeheer. Live chat voor teams houdt je medewerkers op de hoogte van alle communicatie met klanten, terwijl integratie met Facebook en e-mail en contactformulieren op je website hen verbonden houden op elk kanaal, elke stap van het traject. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van leads via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer deals. Meer informatie over Vtiger CRM

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Front beheert elk kanaal in één platform om klachten bij te houden, snel te reageren en inzichten te krijgen om de klantervaring te verbeteren.
Maak klanten weer blij met Front en voorkom klachten. Beheer elk kanaal in één platform om klachten bij te houden, snel te reageren en inzichten te krijgen om de klantervaring te verbeteren. Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals ondersteuning@ en verkoop@. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Qualtrics (CX) is het ultieme klachtenbehandelingsplatform om de hoofdoorzaak en opvolging van feedback op schaal te begrijpen.
Qualtrics CustomerXM (CX) is een flexibel platform voor verbetering van klantervaringen dat het bedrijven gemakkelijk maakt om elk belangrijk moment in het klantentraject te volgen, erop te reageren en het te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met behulp van meerdere statistieken, sentimentanalyse en analyse van de belangrijkste factoren bieden de tools je een diepere kijk in de mindset van je klant en leiden ze je naar verbeteringen die duurzame, tevreden klantrelaties zullen genereren. Meer informatie over XM for Customer Experience

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Haal het beste uit relaties met klanten door te profiteren van klantinzicht, de front-line efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, kritieke bedrijfsprocessen over verschillende klantcontactpunten te stroomlijnen en je snel aan te passen aan veranderende bedrijfs- en klantbehoeften. Meer informatie over SAP Customer Experience

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Je favoriete software voor klachtbehandeling wordt met volledige ondersteuning geleverd. Neem contact op met een expert bij Issuetrak en configureer een softwareoplossing.
Los je problemen met klachtbehandeling op met volledig op maat gemaakte software en experts die je telefonisch bij elke stap zullen helpen. Je ontvangt volledige ondersteuning. Praat met een expert die klaar staat om een softwareoplossing aan te passen om klachten te behandelen en de relaties met klanten en teamleden te verbeteren. Issuetrak levert al meer dan 15 jaar oplossingen voor klachtbehandeling aan duizenden bedrijven. Je unieke uitdagingen zijn belangrijk. Praat met de mensen die het verschil kunnen maken. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften.
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer. Meer informatie over Ideagen Quality Management

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Optimaliseer het reviewbeheerproces met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback. Met Get More Reviews kun je je meest tevreden klanten online omzetten in 5-sterrenrecensies en echte, authentieke reviews genereren op meerdere online reviewsites, waaronder Google, Facebook en nog veel meer. Meer informatie over GetMoreReviews

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en. Meer informatie over Avochato

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging