63 resultaten
Waarom Capterra gratis is
(0 reviews)
Bezoek website
Mit der Reklamationsmanagement Software ConSol CM/Complaint bearbeiten Sie Kundenreklamationen unternehmensweit. Workflow-gesteuert, strukturiert und effizient. berprfen Sie mit dem System Reklamationen & Garantieansprche, hinterlegen Sie die gesamte Kommunikation mit dem Kunden und steuern Sie bedarfsgerecht Retouren, Reparaturprozesse und Rcksendungen. ConSol CM / Klacht beinhaltet Austausch und Reparaturablufe, integrierte E-Mail-Kommunikation und Fehleranalysen fr Ihre QA. Meer informatie over ConSol CM/Complaint Die workflowgesteuerte Reklamations- und Beschwerdemanagement-Lösung CM / Klacht voor effiziente Reklamationsbearbeitung und Auswertung Meer informatie over ConSol CM/Complaint
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
Met Freshdesk krijg je grip op klachten van klanten via e-mail, telefoon, chat, Twitter en Facebook of zelfs je mobiele app. Je kunt klachten omzetten in tickets, deze indelen en toewijzen aan verschillende teams, bulksgewijs reageren op veelvuldige klachten en inzicht krijgen in problemen met hun service. Freshdesk is intuïtief, betaalbaar geprijsd en biedt een gratis abonnement met een onbeperkt aantal agenten, zodat je direct aan de slag kunt en je klanten tevreden kunt stellen. Meer informatie over Freshdesk Gebruiksvriendelijke webgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning die klachten van klanten vanaf elk kanaal bijhoudt en beheert. Meer informatie over Freshdesk
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde software voor klachtbehandeling, voor betere klantrelaties. Los tickets eenvoudig op en houd klachten van klanten op elk kanaal in de gaten: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail, sociale media. Ontdek waarom meer dan 200.000 teams Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en hun klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde software voor klachtbehandeling, voor betere klantrelaties. Meer informatie over Zendesk
Qualtrics Customer Experience (CX) is het ultieme klachtbehandelingsplatform voor het op schaal opvolgen van feedback. Met een closed-loop tool kun je een probleem voor één klant opvolgen en oplossen, en gedurende het proces begrijpen waarom het probleem van de klant is ontstaan, zodat je dat probleem kunt oplossen voordat het een terugkerend probleem wordt. Begrijp de oorzaak en beperk het klantverloop tijdig. Vraag een aangepaste demo aan om te zien hoe Qualtrics je klantfeedbacksysteem kan verbeteren. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM Qualtrics (CX) is het ultieme klachtenbehandelingsplatform om de hoofdoorzaak en opvolging van feedback op schaal te begrijpen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Bitrix24 is de populairste gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klachtenbeheer die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice: e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms worden ondersteund. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is de populairste gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klachtenbeheer die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
LiveAgent is volledig uitgeruste omnichannel software voor klachtbehandeling. Gebruik de hybride ticketstream waarmee je je klanten via verschillende kanalen kunt volgen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijft. Profiteer van de universele inbox die al je communicatiekanalen voor klanten combineert in een enkele, uniforme inbox. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Freshservice is een IT-helpdesk voor klachtbehandeling, met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice Stapelen de IT-klachten zich op? Los je servicedesk-klachten twee keer zo snel op! Probeer Freshservice - het is klaar voor ITIL. Meer informatie over Freshservice
NeeyamoWorks ServiceDesk helps to transform low-level, "log and flog" functions of ticket handling into a business productivity system that provides value. The highly intuitive and user-friendly interface is built to enrich user experience by the use of smart bots that help bring knowledge and query administration to a single platform. Furthermore, NeeyamoWorks ServiceDesk provides adequate flexibility to support different geographic needs and business cultures. Meer informatie over NeeyamoWorks ServiceDesk A perfect ticketing system to manage, assign, track, and resolve all your queries and tasks, ServiceDesk is the software you need, Meer informatie over NeeyamoWorks ServiceDesk
Zoho Desk is de beste cloudgebaseerde toepassing voor klachtenbeheer en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Help klanten via e-mail, telefoon, chat, sociale media en meer. Volg en verbeter automatisch de klanttevredenheid. Creëer een kennisbank met veelgestelde vragen en relevante artikelen zodat je klanten het antwoord op hun vraag kunnen vinden zonder te hoeven wachten. De probleemloze ticketingsoftware van Zoho Desk vermindert je werklast zodat je sneller kunt reageren op klachtentickets. Probeer de gratis proefversie.
TeamSupport helpt je om klachten van klanten beter te beheren. TeamSupport is anders dan andere producten en is ontworpen voor software- en technologiebedrijven. Het heeft begrip voor B2B-klantenondersteuning en helpt de communicatie te vereenvoudigen en klachten te organiseren per product, probleem of zelfs per afdeling, terwijl het bedrijf van de klant nooit uit het oog wordt verloren. Volledig aanpasbaar en schaalbaar met product- en klantendatabases, integratie met ontwikkelaars- en CRM-tools, ondersteuning voor meerdere kanalen en geavanceerde rapportage. Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde software voor klachtbehandeling en helpdesk, ontworpen voor B2B software- en technologiebedrijven.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
Los je problemen met klachtbehandeling op met volledig op maat gemaakte software en experts die je telefonisch bij elke stap zullen helpen. Je ontvangt volledige ondersteuning. Praat met een expert die klaar staat om een softwareoplossing aan te passen om klachten te behandelen en de relaties met klanten en teamleden te verbeteren. Issuetrak levert al meer dan 15 jaar oplossingen voor klachtbehandeling aan duizenden bedrijven. Je unieke uitdagingen zijn belangrijk. Praat met de mensen die het verschil kunnen maken. Je favoriete software voor klachtbehandeling wordt met volledige ondersteuning geleverd. Neem contact op met een expert bij Issuetrak en configureer een softwareoplossing.
Instabug biedt in-app feedback en foutenrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor klachtbehandeling. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingsommunicatie met gebruikers. Je kunt feedback verzamelen, of het nu gaat om klachten of functieverzoeken, en enquêtes verzenden om verbetermogelijkheden te ontdekken. De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing. Een oplossing gericht op feedback van klanten, betrokkenheid van gebruikers en meer. Integreer nu om ook crash- en foutenrapportages te ontvangen!
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
HappyFox is online klantenservice software die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars weten te reproduceren is nog nooit zo eenvoudig geweest. Diepe integratie met de bestaande hulpprogramma's van je team voor het bijhouden van problemen – Jira, Trello, GitHub, Asana, Gitlab en meer – betekent dat je je team niet hoeft te trainen voor nieuwe tools en workflows. Meld visuele fouten en problemen rechtstreeks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana en meer.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn. Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems. While built-in feedback loops keep residents and staff up-to-date about the status of work being done. SeeClickFix provides local governments everything needed to collect, manage, resolve, and report on public service requests.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenondersteuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid. NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice. Flexibele, schaalbare en gebruiksvriendelijke software voor klantenservice waarmee je tegen de beste prijs omnichannel en geautomatiseerde klantenondersteuning kunt leveren.
Today's workplaces are shaken by risk. You can't prevent every employee relations issue, but you can manage how your organization responds. Achieve consistency in how you track, investigate and analyze with HR Acuity - the only technology platform built for employee relations management. We equip you with built-in intelligence, templates and reporting to conduct best practice, fair investigations, provide trends through forward-looking analytics, and provide trusted experiences for your people. The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way.
Airbrake provides full stack application monitoring, alerting you in real-time to errors affecting your users. And we give you all the context and root-cause diagnostics you need to fix them quickly. That means less stress for you and a better experience for your users. Airbrake supports all major platforms & languages, integrates with your existing workflow tools, and is trusted by thousands of the world's best engineering teams, including Netflix, Salesforce, Oracle, eBay, Twitch, & Soundcloud Airbrake provides full stack application monitoring, alerting you in real-time to errors affecting your users.
A powerful idea mangement solution. Pricing starts at $15/month. Could be used as a self-hosted solution installed on your server or Cloud option, UseResponse can be embedded and deployed easily. A powerful help desk ticketing with idea management system. Pricing starts at $15/month.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Software voor klachtbehandeling eenvoudig gemaakt. Beheer feedbackdossiers en klachten van klanten centraal met een webgebaseerde oplossing die je de flexibiliteit biedt om overal te werken. Maak snel verbinding en werk samen met werknemers vanaf meerdere locaties door middel van e-mailwaarschuwingen en geautomatiseerde workflows. Behandel klachten sneller, eenvoudiger en nauwkeuriger. Het QT9 QMS bevat onderling verbonden modules, zodat je klachten kunt koppelen aan CAPA's voor beter kwaliteitsbeheer. Software voor klachtbehandeling eenvoudig gemaakt. Beheer klachten met een flexibele webgebaseerde oplossing.
Efficiently manage customer issues and prevent them from churning. Wix Answers provides a unified complaint management tool, in order to quickly identify and prioritize issues as well as proactively receive customer feedback. Wix Answers offer your customers an end-to-end support experience, allowing them to find raise issues easily with their preferred channels: Email, Phone, Live Chat or through the knowledge base. Wix Answers provides proactive complaint management support channels, easy to navigate to provide customers fast, informed solutions.
WowDesk is ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Wowdesk is a flexible, scalable and user friendly customer engagement platform that is installed in multitude of industries with different sizes across the globe. They call it help desk, we call it WOWdesk! Learn more at wowdesk.com ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations
eCasework is the all-in-one solution for elected representatives. It's a notebook, address book, email inbox, diary and filing system rolled into one: a place to collect cases, keep track of people's issues and solve problems efficiently. Our web-based casework software is hosted in the cloud, meaning you can manage your cases anytime, anywhere on your computer, tablet and smartphone. Case management & CRM for representatives and their staff. Record casework, keep track of people's issues, and stick to deadlines.
Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management. Manage your Customer Experience with our Fully integrated ActionTracker.
Verbeter je efficiëntie en vergroot de klanttevredenheid. Met i-Sight kun je snel en accuraat reageren op verzoeken om klantenservice die via elk kanaal worden ingediend. i-Sight is een geïntegreerde webgebaseerde casusmanagementsoftware voor het beheren van vragen en klachten voor klantenservice. Registreer snel nieuwe vragen, gebruik scripts voor telefoongesprekken, beheer inkomende e-mails, pas de workflow en toewijzingen aan en monitor je prestaties. Software voor het afhandelen van klachten die het je organisatie gemakkelijk maakt om samen te werken en informatie te delen.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S. CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Looking for easy-to-use helpdesk software that can help you offer excellent service to your customers through multiple channels? SutiDesk is the solution for you. With SutiDesk, you can automatically convert emails to tickets and assign them immediately. Analytics and dashboards for quicker and better resolutions. Powerful Online Help Desk Software that helps customer support agents to effectively manage service requests.
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist. Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.
With Cention you can: * handle all your channels in one system with pure OMNI-channel support * get a full 360 view of all your customers communication, including complete history * have chat bots working side by side with your agents with seamless transfers and full history * route all errands to the right queue, right agents and right bots automatically * get external and internal help with our Collaboration feature * get full statistic coverage with our Reports module Handle all channels in one system with pure OMNI-channel support and get a 360° view of all your customers communication.
TurnFriendly helps your customer service teams to handle requests as well as feedback and complaints professionally. Industry-specific software platforms are individually integrated into existing system landscapes and form the basis for efficient customer service processes. Key features are service automation, surveys (NPS etc.), knowledge bases, apps, sales functionalities and professional services to support customer service operationally. TurnFriendly is available as cloud or on-premise. TurnFriendly helps your customer service teams to handle complaints professionally. Special platforms for Banks, Touristik and Retail.
Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry. Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.
Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set of data. This means everyone in your organisations sees the same thing and function as part of the same process. One Process across Departments nothing ever falls through the cracks Seamless cross department processes result in nothing falling through the cracks. Everything is monito Complaints Pro enables professionals to take control of Customer Complaints, Corrective Actions and other quality functions.
Workpro complaints management software improves complaints handling and reporting - while reducing costs and risks. Log and track all complaints and customer feedback in one secure system. FOI, EIR and SAR case types also included. Specialist version available for Financial Services with FCA targets, templates and reports. Highly configurable and more case types can be added. Can be integrated with other systems e.g. CRM. Workpro complaints management system improves complaints handling and reporting. Configurable, compliant, consistent processes.
UsefulFeedback is an on-demand service for capturing, managing and reporting on complaints and feedback across your entire business network. Highly configurable, UsefulFeedback can be fine tuned to your organisation's complaint management needs, enabling your organisation to adhere to regulations, improve service levels and enhance customer experience. We provide industry specific solutions for most business sectors. User friendly, scalable, enterprise-ready, on-demand complaint management system. Complaints, compliance and risk management.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like JetBlue, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Everest complaint management is a proven leader with over 20 years on the market. Customize the configuration of Everest to your process and objectives. Track complaints, product defects, returns, repairs and more. Issue corrective actions internally and to suppliers. With Everest Hosted implementation is efficient and effective. In addition Everest Support is always there to assist you. Improve customer service and quality while meeting and exceeding industry standards for compliance. Manage customer complaints professionally; well beyond help desk applications. Capture, communicate, classify and document everything.
Manage complex customer feedback and elevate the customer experience with Aptean Respond. Respond is a complaint management platform that helps teams capture and resolve complex customer complaints while identifying areas for business and process improvement. Design your ideal complaint management process, drive quality and efficiency with customizable templates and escalation paths, and identify trends and root causes with Responds interactive dashboards and reporting tools. Respond is an enterprise complaint management platform that helps manage complex customer feedback & elevate the customer experience.
Capture feedback at any physical or digital touchpoint and let our state-of-the-art algorithms find the hidden pain points for you. All discoveries are neatly summarised and presented back as prioritised to-do lists. Smart alerts tell you when something needs your immediate attention, while timely reports keep you on top of pain points you need to outsmart the competition. OMBEA Insights helps its users measure and improve customer and employee experience on-site and online.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Software to automate and track the full lifecycle of a customer complaint from registration to response, with space for attachments. Software to automate and track the full lifecycle of a customer complaint from registration to response, with space for attachments.
Bekijk profiel
mycustomerfeedback.com is a cloud based customer complaint and feedback management service that lets organisations of all sizes easily manage all complaints and feedback without the need to install and support an on premise software solution. Our unique on-line service lets you quickly capture, manage and analyse every customer query, comment and complaint to help you improve your company's profitability and give you a competitive business advantage. A unique online service that lets you capture and use customer feedback to improve business.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Web-based solution that provides business process management delivering contextual performance support, compliance and more. Web-based solution that provides business process management delivering contextual performance support, compliance and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Complaint management system for the housing industry that works flawlessly on smartphones and tablets as well as computers. Complaint management system for the housing industry that works flawlessly on smartphones and tablets as well as computers.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Betaalbaar cloudgebaseerd systeem voor klachtbehandeling, met workflows die processen automatiseren, geïntegreerde mogelijkheden voor corrigerende en preventieve actie (CAPA), automatische taakmeldingen via e-mail en geavanceerde analyses en rapportage, zodat je problemen proactief kunt identificeren en aanpakken. Kan worden geïntegreerd met andere isoTracker-modules om een uitgebreid QMS-systeem te bieden. Kosteneffectief, cloudgebaseerd systeem voor klachtbehandeling met volledige CAPA-integratie.
(0 reviews)
Bekijk profiel
QADEX brings every aspect of food safety, quality management systems, compliance, customers and new product development together in one simple dashboard. Its unique user friendly, real time features allow technical managers to see at a glance how their operations are performing and, should a problem arise, identify corrective actions. Working in partnership with our customers and their global supply base we ensure that information required from suppliers is timely and accurate. Scalable, flexible & configurable modules for vendor & product management, customer complaint management & product launch management.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Customer Case Management System for Retailers with in-store or/and online sale. Features include history and tracking on all cases. Multiple Languages. You can share cases with your suppliers. Email service to your customers with case updates. Handle as many stores and cases as you like from one single platform. Case management for you and your customers. Increase productivity by 68%. Reduce processing time by 72% Customer Case Management System for customers in-store and online. Features include history and tracking on all cases.
SaaS workflow automation tool with regulatory and internal integration, document mgmt., ad hoc reporting. Ingests any form of data. Complaint management solution that helps businesses track, store, and automate clients' problems to standardize compliance process.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Bespoke software, Zero-code: digitise your business fast with the our business process management platform. Bespoke software, Zero-code: digitise your business fast with the our business process management platform.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Risk and compliance are issues that cant be ignored. However, it can be difficult and time- consuming to keep up with the ever-changing regulations that affect firms. However, Riliance has the solution. Weve developed purpose-built software, consultancy and training that take the time and trouble out of compliance. Web-based risk and compliance management solution that lets businesses manage claims, training courses, cashflow forecasting and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
FCS Recovery is een meertalig webgebaseerd storingsbeheersysteem voor klachten en incidenten van gasten en niet-gasten, dat is ontworpen om het traditionele logboek voor de horeca te vervangen. Het volgt en registreert de status van klachten, ongevallen, verwondingen en noodsituaties in je hotel voor interne en externe gasten, en zelfs (optioneel) voor hotelmedewerkers, samen met oplossingsactiepunten die automatisch worden toegewezen aan het relevante personeel. Volg en documenteer gastenklachten en incidentherstelprocessen, inclusief escalatie, compensatie en vervolgstappen.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge. Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Provides a secure web-based system for complaint submission, investigations, document upload and case management. Provides a secure web-based system for complaint submission, investigations, document upload and case management.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A comprehensive complaints management system supporting both the General Market and the Lloyd's of London Market complaints management regulatory processes. A complete regulated complaints management system.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Voxya is an online consumer complaint forum that helps consumers to raise a voice against consumer fraud or online fraud. Voxya is an online consumer complaint forum that helps consumers to raise a voice against consumer fraud or online fraud.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Simple complaint management app designed for users to track their complaints and follow through on how it resolves with few clicks. Simple complaint management app designed for users to track their complaints and follow through on how it resolves with few clicks.
(0 reviews)
Bekijk profiel
IssuTrax is a flexible issue tracking & management software solution enhancing productivity, collaboration, and accountability by providing the tools and framework needed to provide the highest level of customer service. IssuTrax streamlines incoming issues and automatically assigns them to the appropriate team via a flexible workflow engine to maintain proper ownership giving staff the details needed to focus on their most immediate tasks and providing management a real-time picture of activity IssuTrax is a flexible issue tracking & work-order management solution enhancing productivity, collaboration, and accountability.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Application allows an instant messaging chat box between tourist facility and technician. System permits to open a specific ticket for each type of request and tourist accommodations have the chance to directly contact operators reducing waiting times and improving the service offered for customers. Designed to simplify the maintenance in tourist facilities thanks to a direct interface customer-tourist facility-technician.
The AssurX Complaint Management solution automates management of the entire complaint lifecycle. Following industry best practices, the Complaints Management process guides users through intake, investigation, root cause analysis and regulatory reporting. Built-in configuration capabilities move complaints to closure while meeting compliance requirements and improving product safety and customer satisfaction. The solution provides the most efficient path from complaint intake to resolution. AssurXs Complaint Management solution enables an automated approach to a customers product complaint process.