Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor loodgieters

Software voor loodgieters verbetert de productiviteit van organisaties die loodgietersdiensten leveren door hun dagelijkse activiteiten zoals planning, dispatch, opdrachtkosten en facturering te automatiseren. Deze oplossingen maken communicatie mogelijk tussen buitendienstmedewerkers en het dispatch-kantoor en verbeteren de klantervaring door toegang te bieden tot de servicegeschiedenis en de kennisbank van de organisatie voor alle buitendienstmedewerkers. Zie ook: field service software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Software voor loodgieters met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

88 resultaten

Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor loodgieters. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Alobees is een web- en mobiele toepassing voor bouwprofessionals. Meer informatie over Alobees
Alobees biedt bouwprofessionals een eenvoudige en intuïtieve web- en mobiele toepassing om de monitoring van je werklocaties te vereenvoudigen. Als echt alternatief voor Excel kun je al je werknemers plannen en hun werkuren met één klik bijhouden. Met Alobees kun je ook de communicatie tussen teams bevorderen door het delen van documenten en de communicatie op sitespecifieke nieuwsfeeds te vereenvoudigen. Je kunt ook specifieke taken toewijzen en de voltooiing ervan volgen. Bespaar tijd met Alobees. Meer informatie over Alobees

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Bekroonde software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie die door het mkb in verschillende sectoren wordt gebruikt. Meer informatie over TourSolver
TourSolver optimaliseert de dagelijkse bewegingen van meer dan 150.000 mobiele medewerkers over de hele wereld: technici, verkopers en bezorgers. Al 30 jaar biedt Nomadia Group een uitgebreid scala aan software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie om de productiviteit van veldmedewerkers met maximaal 30% te verbeteren. Het vlaggenschip van hun software voor routebepaling en planning is TourSolver. Het platform biedt maandelijkse abonnementsprijzen. Er zijn mobiele apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over TourSolver

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Cloudgebaseerde tool voor buitendienstbeheer waarmee bedrijven afspraken kunnen plannen en de voortgang van taken kunnen volgen. Meer informatie over Nomadia Field Service
Cloudgebaseerde tool voor buitendienstbeheer waarmee bedrijven afspraken kunnen plannen en de voortgang van taken kunnen volgen. Nomadia Field Service is de oplossing om de taken van je mobiele werknemers te optimaliseren. Kom je afspraken na en optimaliseer de tijd en moeite van je technische teams met de benchmarkoplossing voor het plannen en beheren van buitendienstoproepen. Meer informatie over Nomadia Field Service

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om loodgietersbedrijven van elke omvang te runnen en laten groeien.
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee loodgieters hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee loodgieters hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor loodgietersaannemers. Bied op en win meer werk in minder tijd met STACK! Maak vandaag nog je gratis account aan.
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor loodgietersaannemers. Bied op en win meer winstgevend werk in minder tijd met STACK! STACK stelt je team in staat om snel en nauwkeurig digitale plannen te meten, materialen te kwantificeren en samen te werken met cruciale belanghebbenden van het project. Deze gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde software helpt je om de nauwkeurigheid vanaf de start te garanderen, dure biedingsfouten te elimineren en winstgevender werk te winnen. Maak vandaag nog je gratis account aan. Meer informatie over STACK

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Beheer je technici in het veld op een efficiëntere manier. Neem de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen.
Verizon Connect Work helpt je je technici in het veld te beheren. Deze oplossing geeft je de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Verzamel relevante informatie zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor loodgieters waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Haal meer opdrachten binnen, word sneller betaald en maak indruk op je klanten met mHelpDesk, de eenvoudigste en krachtigste oplossing voor je loodgietersbedrijf. De beste managementtools voor je loodgietersbedrijf worden gebundeld in één gebruiksvriendelijke en betaalbare softwareoplossing, van kantoor tot in het veld. Planning, dispatch, facturering, voorraadbeheer, uitbetaling en alles daartussenin. De interne productexperts zorgen ervoor dat je vandaag nog aan de slag kunt. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt loodgieters om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor loodgietersbedrijven van Jobber. Jobber helpt duizenden loodgietersbedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders. Meer informatie over FieldEdge Flat Rate Mobile

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Gebruiksvriendelijke software voor de buitendienst. Beheer leads, schattingen, projecten, klanten, facturen en meer.
Gebouwd en vertrouwd door professionele loodgietersbedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor loodgietersbedrijven met 1-25 werknemers. Complete plannings-, schattings-, facturerings- en betalingsoplossing. Voer complete projecten vanuit het veld uit met de mobiele app. Gemakkelijk te implementeren software met een pit crew om je loodgietersbedrijf te ondersteunen. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden loodgietersbedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten. Meer informatie over Leap

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
Ideaal voor loodgietersbedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, nalevingsdocumenten, klanten, rapportage en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar je boekhoudpakket te verzenden. ServiceM8 zorgt voor een revolutie in kleine bedrijven over de hele wereld, dit platform garandeert dat je binnen 3 maanden meer werk boekt. Probeer het vandaag nog gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
FieldEdge is de software voor loodgieters om je hele bedrijf te runnen. Genereer grotere tickets, volg marketing, dispatch efficiënter.
FieldEdge is de software voor loodgieters om je hele bedrijf te runnen. Genereer op efficiënte wijze grotere tickets, dispatch, ontdek of je marketing vruchten afwerpt, automatiseer serviceovereenkomsten, volg klantengeschiedenis en meer. De live Quickbooks-integratie van FieldEdge betekent geen dubbele invoer meer. Deze mobiele app geeft loodgieters alle informatie die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden en meer te verkopen. Plan vandaag nog een demo om te ontdekken waarom meer dan 30.000 bedrijven op FieldEdge vertrouwen. Meer informatie over FieldEdge

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Fleet Complete is een toonaangevende wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen. Dit bedrijf helpt je om je voertuigen, apparatuur en mobiel personeel moeiteloos te traceren!
Fleet Complete is een toonaangevende wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen op het gebied van verbonden bedrijfsvoertuigen en mobiel personeelsbeheer. Dit product helpt bedrijven bij het verbeteren van de dispatching, wagenparkregistratie, naleving van wet- en regelgeving en personeelsbeheer in het veld om een optimale productiviteit van middelen en hulpbronnen te bereiken. Dit bedrijf is constant bezig met het verbeteren van het IoT-platform om ervoor te zorgen dat klanten en partners kunnen profiteren van de nieuwste technologie en door de sector geboden mogelijkheden. Meer informatie over Fleet Complete

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Heb je behoefte aan software voor ongediertebestrijding? Probeer GorillaDesk gratis. Ontvang alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen. Er is veel gaande en nog veel meer om te onthouden. Je kunt vertrouwen op de ongediertebestrijdingssoftware van GorillaDesk om te voorkomen dat die belangrijke details over het hoofd worden gezien. Dus klik op de bovenstaande oranje knop "Website bezoeken" om GorillaDesk gratis te proberen. Je ontvangt gedurende 14 dagen alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist. Meer informatie over GorillaDesk

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Run een productiever, efficiënter en winstgevender loodgietersbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender loodgietersbedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor de buitendienst.
Je gebruikt QuickBooks al om de financiën van je loodgietersbedrijf te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, routering en alle andere behoeften van het moderne loodgietersbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een gebruiksvriendelijk mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt. Meer informatie over Smart Service

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Boek meer opdrachten, word sneller betaald en beheer je hele bedrijf vanuit je broekzak met de alles-in-één app van vcita voor de buitendienst.
vcita, speciaal ontworpen voor buitendienstverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Laat je klanten vacatures ontdekken, boeken en betalen terwijl jij aan het werk bent. >> Incasseer moeiteloos betalingen vanaf elk mobiel apparaat, geen luxe hardware vereist. >> Creëer en verkoop servicebundels, sluit deals voor de langere termijn en terugkerende projecten. >> Vergroot je bereik door je tevreden klanten hun vrienden en familie te laten doorverwijzen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo!
SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo! Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor loodgietersdiensten en vervanging. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Versla je concurrenten en verbeter je bedrijfsprestaties met 50%, met ServiceTitan! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Loodgieters, slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Service Fusion helpt loodgietersbedrijven om zonder enorme uitgaven hun bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen, indruk te maken op klanten en sneller betaald te krijgen.
Service Fusion helpt loodgietersbedrijven om zonder enorme uitgaven hun werkzaamheden te stroomlijnen, indruk te maken op klanten en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers en meer. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor zowel kleine als grote sanitairbedrijven met meerdere technici. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Cloudgebaseerde oplossing die software voor gazononderhoud biedt voor het uitvoeren van schattingen, facturering, planning, geautomatiseerde sms-berichten en meer.
LawnPro, met meer dan 20.000 gebruikers en sinds 2003 actief in het bedrijfsleven, is cloudgebaseerde software voor gazononderhoudsprofessionals om hun bedrijfsprocessen en workflows te automatiseren. LawnPro regelt taakplanning, verzenden, automatische facturering, automatische sms-meldingen voor klanten, automatische betalingsverwerking, automatisering van herinneringen over betalingsachterstanden, online boekings-/klantenportal, herinneringen over follow-up van potentiële klanten en nog veel meer. Meer informatie over LawnPro

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor loodgietersbedrijven. Beheer je taken moeiteloos vanaf het eerste telefoongesprek tot en met de facturering.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële projecten, Fergus biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol loodgietersbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een loodgieter en regelt alle details, van het offerte schrijven, de planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie. Meer informatie over Fergus

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Tradify biedt beheersoftware voor loodgieterswerk, ontwikkeld voor vakbedrijven. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheer van loodgietersopdrachten, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een loodgieter nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 loodgieters, elektriciens, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over Tradify

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van loodgieters-, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor boekhouding, bouw- en loodgietersdiensten. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de groei te verhogen, je bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en de efficiëntie voor je loodgietersbedrijf te verbeteren. Dankzij de GPS en mobiele technologie kun je technici beter beheren en uitzenden, terwijl ze de nieuwste informatie over werkorders onderweg en op locatie kunnen bijwerken en raadplegen. Meer informatie over Jonas Enterprise

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Gebruiksvriendelijke loodgieterssoftware voor kleine bedrijven, werkt op Mac, pc, iOS en Android.
Powered Now is populaire software voor loodgietersbedrijven in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Meer informatie over Powered Now

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Software voor kostenramingen voor mechanische en loodgieterswerkzaamheden biedt alles wat je nodig hebt om nauwkeurige en snelle biedingen voor de handel in leidingwerk te krijgen.
FastPIPE is geavanceerde software voor kostenraming voor mechanisch en loodgieterswerk voor commerciële, industriële en residentiële aannemers in de loodgieters-, HVAC-, en industriële sectoren. FastPIPE software voor kostenraming voor leidingen bevat on-screen takeoff (OST) voor leidingen, fittingen, kleppen en assemblages voor mechanische aannemers die fabricage en/of HVAC-installatie uitvoeren. De platformdatabase bevat producten, prijzen en arbeidsinformatie. FastEST biedt online training, klantenondersteuning, database-updates en programma-upgrades. Meer informatie over FastPIPE

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
simPRO is een krachtige softwareoplossing die loodgietersbedrijven helpt bij het stroomlijnen van bedrijfsactiviteiten om de winst te verhogen.
simPRO biedt een uitgebreid softwareplatform waarmee commerciële en residentiële loodgietersbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen om de winst te verhogen. Als je worstelt met kostprijsberekening, kostenramingen, planning of andere gebieden van je workflow, kunnen de softwareoplossingen van simPRO je dringende uitdagingen aanpakken door middel van geautomatiseerde taken, gedetailleerde bedrijfsrapportage en een mobiele app die je kantoorafdelingen verbindt met je technici in het veld. Hou je loodgietersprojecten op het juiste spoor met simPRO. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Allemaal met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop.
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Dit alles met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop. Meer informatie over ArcSite

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen. Meer informatie over RepairShopr

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Ontworpen voor loodgietersbedrijven. Maak je bedrijf mobiel met offertes, werkorders, terugkerende contracten, urenstaten en meer!
Loodgieterswerk is de reden dat ServiceBox bestaat! Speciaal gemaakt voor een loodgietersbedrijf dat geen oplossing kon vinden. Er wordt al jaren samengewerkt met loodgietersbedrijven om software te maken die gebruiksvriendelijk en allesomvattend is. Met ServiceBox kun je je bedrijf mobiel maken en nog veel meer! Dankzij integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada) was het beheren van je activiteiten nog nooit zo eenvoudig. Ontdek waarom deze oplossing de loodgietersmarkt overneemt. Ontdek ServiceBox nu! Meer informatie over ServiceBox

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Webgebaseerde software voor buitendienstbeheer met geïntegreerde planning, facturering en GPS-tracking voor aannemers.
Webgebaseerde software voor buitendienstbeheer met geïntegreerde planning, facturering en GPS-tracking voor aannemers. Dataforma combineert al je softwarebehoeften in een enkele, geïntegreerde oplossing ontworpen door aannemers, voor aannemers. Neem elke oproep die je kantoor binnenkomt op en traceer deze om elke taak van begin tot einde te volgen. Continue upgrades en 24/7 klantenservice zijn inbegrepen, geen extra kosten of verborgen kosten voor extra functionaliteit. Meer informatie over Dataforma

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is een vertrouwd taakbeheersysteem op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en maakt het zakendoen sinds 2001 gemakkelijker voor loodgieters. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk krachtig. Alles wat je nodig hebt is toegankelijk en te verwerken met vrijwel elk mobiel apparaat, op elke locatie. Planning, urenstaten, job tracking, offertes, inventaris, veiligheid op de werkplek, GPS tracking, documentopslag, facturen, klantbetalingen, boekhoudkundige integratie en meer. Ontvang vandaag nog je gratis demo. Meer informatie over AroFlo

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Opdrachtbeheersoftware voor commerciële loodgieters om offertes, opdrachten, tickets, planning, wijzigingsopdrachten en facturering te beheren.
Alleen voor commerciële onderaannemers. Met de end-to-end tools van Knowify kun je efficiënt, papierloos en met betere inzichten over opdrachtprestaties werken dan ooit tevoren. De combinatie van tools voor bouwbeheer en dispatchbeheer in één systeem stroomlijnt je administratieve werkzaamheden en biedt je realtime weergaven van je hele bedrijf. Kenmerken: Gedetailleerde kostprijsberekening, projectmanagement, dispatch, contracten en CO's, RFI's, planning, urenregistratie en QuickBooks-synchronisatie. Meer informatie over Knowify

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Verbeter je bedrijf door je mensen in staat te stellen informatie in het veld vast te leggen die je zal helpen om te groeien en waarmee je tijd kunt besparen.
De oplossing bestaat uit een mobiele app voor mensen in het veld en een dashboard voor leadbeheer (webgebaseerde CRM) dat toegankelijk is voor mensen die op kantoor zijn. Nu kun je de verkoop stimuleren en tijd besparen door de ogen en oren van iedereen om je heen maximaal in te zetten. Wingmate motiveert gebruikers om leads binnen enkele seconden vast te leggen (nieuw bedrijf, up-selling, servicegebreken, enz). Informatie komt warm binnen en wordt meteen georganiseerd, zodat je team binnen enkele seconden aan het werk kan. Uiteindelijk leidt dit tot meer inkomsten en een hechter team. Meer informatie over Wingmate

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Residentiële software voor bedrijfsmanagement met dispatching, klantinformatie, beheer van overeenkomsten, facturering, verkoopleads en meer
Business management software voor de residentiële loodgietersaannemer. Beheer dispatchers, klantinformatie, serviceovereenkomsten, volledige boekhouding, verkoopleads en meer. SWRemote, een mobiele oplossing voor de buitendienst, stelt technici in staat om hun taken volledig uit te voeren vanuit het veld, inclusief tijdstempelen, facturering en betalingsverwerking, die allemaal in realtime in SuccessWare21 worden gesynchroniseerd. Volledige rapportage stelt je in staat om je bedrijf te analyseren en te beheren, zodat je hogere winsten kunt behalen. Meer informatie over Successware

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Ga 100% papierloos en elimineer de administratieve last van dubbele gegevensinvoer. ThermoGRID regelt elk aspect van je bedrijf.
ThermoGRID werd opgericht door deskundige loodgieters en een consultant die wist wat er nodig was om bedrijven binnen een paar maanden te laten groeien van nul inkomsten tot een miljoenenbedrijf. ThermoGRID is ontworpen op basis van ervaring met elke rol in een loodgietersbedrijf in het achterhoofd. Ontdek hoe tools zoals slimme dispatch, klantgeschiedenis en factureringsopties je kunnen helpen efficiënter, nauwkeuriger en winstgevender te worden. ThermoGRID is jouw ticket voor het bereiken van een hoog niveau van productiviteit. Meer informatie over ThermoGrid

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Vonigo is geschikt voor loodgietersbedrijven die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen.
Vonigo helpt loodgietersbedrijven hun activiteiten te stroomlijnen en de omzet te verhogen. Het biedt een uniform pakket van configureerbare cloudgebaseerde modules, inclusief CRM, planning, online boeken, werkorderbeheer, ramingen, verzenden, routing, GPS, facturering, betalingen, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen banen geboekt en beheerd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Meer informatie over Vonigo

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Help residentiële/commerciële HVAC-, loodgieters- en elektrotechnische dienstverleners om hun inkomsten te laten groeien en de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
Elk servicebedrijf heeft een oplossing nodig om zijn klanten blij te kunnen maken. Het plannen en boeken van opdrachten met behulp van SmartServ kan niet eenvoudiger. Met behulp van simpel slepen en neerzetten houd je de grip op elk gesprek. Dienstverlenende bedrijven zien hun omzet in hun eerste 6 maanden op SmartServ gemiddeld zelfs met 20% groeien. Meer informatie over SmartServ

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
FieldPulse is je zakencentrum dat je helpt bij het runnen van je loodgietersbedrijf. Planning, klantenbeheer, schattingen/facturering, digitale betalingen, urenstaten, GPS-locatietracking en meer. FieldPulse biedt je de tools om je bedrijf op te bouwen door papierwerk te reduceren, je team efficiënter te maken en betere relaties op te bouwen met je klanten. Meer informatie over FieldPulse

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Geeft aannemers inzicht in hun vrachtwagen- en voorraadruimtevoorraden en automatiseert vervolgens de aanvulling. iPhones, scanners, sensoren.
eTurns TrackStock is een geautomatiseerde voorraadaanvullingsapp voor aannemers om voorraad in servicetrucks en voorraadruimten te beheren met behulp van telefoons, scanners en IoT/RFID-sensoren. Vul 10x sneller aan door artikelen te scannen en de bestelling rechtstreeks naar elke distributeur te verzenden, omdat de software niet leveranciergebonden is. Creëer werkorders voor handtekening en wijs onderdelen toe aan de taak. Optimaliseer voorraadniveaus met min./max., elimineer stockouts en krimp, verlaag de voorraadkosten met 73%. Integreert met ERP/WMS/boekhoudsoftware. Meer informatie over eTurns

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Software gebouwd voor serviceprofessionals; centraliseren van ticket- en klantenbeheer, facturering, teamplanning en meer.
BlueFolder is een webgebaseerde oplossing voor servicebeheer die een unieke combinatie biedt van gebruiksgemak en brede functionaliteit. Naast functies zoals onbeperkte werkorders, planning/distributie en facturering, onderscheidt BlueFolder zich met een krachtig klantenportaal, het volgen van activa/apparatuur en klantmeldingen. Probeer het 15 dagen gratis (geen creditcard vereist) en ontdek hoe gemakkelijk en krachtig het te gebruiken is. Meer informatie over BlueFolder

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Stroomlijn de serviceplanning, verhoog de productiviteit van de werknemers, verbeter de klanttevredenheid en genereer meer leads in het veld.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software is vanaf het begin ontworpen om loodgietersbedrijven gebruikersgemak te bieden met totale flexibiliteit. Met FieldAware zul je je klanten verbazen, je team productiever maken en je concurrentie voorblijven. Je bedrijf verdient het krachtigste en gemakkelijkst te gebruiken buitendienstbeheersysteem dat beschikbaar is, inclusief werkorderbeheer, taakplanning activabeheer en meer. Meer informatie over FieldAware

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens
Betaalbare buitendienstbeheersoftware van Capterra | Geavanceerde planning | Dispatch | Facturering | Aanwezigheid | Werkorders
FieldEZ is bekroonde buitendienstsoftware die je buitendienstactiviteiten in realtime helpt te beheren. Meer dan 45.000 mensen gebruiken FieldEZ voor onmiddellijke taakplanning, dispatch en het volgen van buitendienstploegen, klantfacturering, feedback en meer. Het werkt op elke tablet of telefoon en biedt bovendien configuratie- en integratieondersteuning voor onder andere QuickBooks en Sage. FieldEZ is de eerste maand gratis. FieldEZ staat in de categorie Meest betaalbare buitendienstbeheersoftware van Capterra. Meer informatie over FieldEZ

Functies

  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Klantendatabase
  • Beheer van technici
  • Offertes
  • Servicegeschiedenis
  • Mobiele app
  • Routering
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Realtime gegevens