99 resultaten
Waarom Capterra gratis is
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met eenvoudig te gebruiken ITSM-software en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken al TOPdesk om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer te volgen en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
De netwerkinfrastructuur-RMM van Auvik geeft MSP's het inzicht in het netwerk en de procesefficiëntie die ze nodig hebben om de winstgevendheid van hun netwerkdiensten te vergroten. De cloudgebaseerde software biedt ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe en tijdrovende taken zodat je je praktijk effectief kunt opschalen. Door jou inzicht en bruikbare gegevens over netwerkinfrastructuur te geven, is Auvik een uitstekende aanvulling op traditionele RMM-systemen die zich richten op servers en eindpunten. Meer informatie over Auvik De cloudgebaseerde software voor netwerkactiviteiten van Auvik biedt MSP's ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe taken. Meer informatie over Auvik
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Het verwerken van serviceaanvragen en het beheren van incidenten wordt moeiteloos en intuïtief. Met andere functies zoals beheer van problemen, veranderingen, vrijgave en kennis past Freshservice perfect bij de IT-behoeften van je organisatie. Meer informatie over Freshservice Online ITIL-servicedesk die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. Meer informatie over Freshservice
Naverisk is een uitstekende externe bewakings- en beheeroplossing voor MSP's en IT-serviceaanbieders die op zoek zijn naar de belangrijkste functies die nodig zijn in RMM-software. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en netwerkmonitoring, waarschuwingen, audits, patching, rapportage, ticketing, workflow, automatisering, scripting en nog veel meer. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over Naverisk RMM & PSA Alles-in-één IT Services-software ontworpen voor managed services providers voor het beheer van IT-services, bewaking op afstand en beheer. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Met Youzer beheer je alle accounts, de software- en hardwareactiva vanuit één gecentraliseerde tool voor IT, HR en managers. Volg in realtime het gebruik van de activa voor al je werknemers van onboarding tot offboarding en optimaliseer de kosten voor je bedrijf. Beïnvloed, creëer, deactiveer en bescherm je IT- en non-IT-activa. Meer informatie over YOUZER Youzer is krachtige online software die bedrijven helpt om de IT-accounts en activa van hun werknemers te beheren. Meer informatie over YOUZER
Zendesk creëert helpdesksoftware voor betere IT-service en klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Jira Service Desk is de meest populaire en betaalbare ITSM-software. Jira Service Desk is gebouwd op de Jira Software van Atlassian en heeft alles wat je IT-teams standaard nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig te gebruiken, waardoor MSP's het snel onder de knie krijgen. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt MSP's in staat om per technicus te betalen met een onbeperkt aantal agents, en zo transparante en voorspelbare prijzen te bieden. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: klanttevredenheid op één plek. Meer informatie over Atera
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over Opsgenie Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over Opsgenie
Wrike is online werkbeheersoftware waarmee je team inkomende foutmeldingen stroomlijnt met ingebouwde formulieren, automatisch correcte teams toewijst en de voortgang bijhoudt op tijdlijnen of kanban-borden. Met Wrike kun je taken creëren en delegeren, deadlines bijhouden, je plannen visualiseren in het Gantt-diagram en rapporten delen. Wrike biedt ook geavanceerde functies, zoals aangepaste workflows, geavanceerde beveiliging, beperkte gegevenstoegang e.d.. Perfect voor teams van 20+ personen. Meer informatie over Wrike Met Wrike stroomlijn je binnenkomende aanvragen, volg je voortgang en beheer je IT-projecten. Perfect voor teams van 20+ personen. Meer informatie over Wrike
Network Detective is de enige niet-intrusieve IT-beoordelingstool - geen sondes, agents of software om te installeren. De voordelige en onbeperkte licentiemodellen maken het een veelgebruikte IT-beoordelingstool voor MSP's (Managed Services Providers) om nieuwe klanten binnen te halen, nieuwe klanten te onboarden en de dienstverlening te verbeteren. Alle rapportages zijn bewerkbaar en volledig merkeigen te maken. Integreert met IT Glue en je favoriete PSA (Professional Services Automation). De Reporter-add-on automatiseert geplande netwerkscans, het genereren van rapportages en levering aan jou of je klanten. . Meer informatie over Network Detective Network Detective is een veelgebruikte IT-beoordelingstool die wordt gebruikt door duizenden managed services providers en multifunctionele IT-professionals. Meer informatie over Network Detective
The IT environment of your organisation is very valuable. ITSM software immediately provides you with more insight into your IT assets and IT infrastructure and allows you to properly adjust your IT policy. With IT Service Management software you can profit from - Overview and efficiency when processing incidents and service requests. - Comply with and register Service Level Agreements. - Cost control. - A higher availability of your IT assets. Meer informatie over Ultimo IT Service Management Ultimo IT Service Management enables all IT assets within your organisation to be effectively managed. Meer informatie over Ultimo IT Service Management
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste softwareoplossing voor je IT-bedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle IT-servicesoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Samanage verenigt werknemers over de hele wereld door bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van een breed scala aan IT-beheerprocessen en -taken. De IT-service Powered by AI stroomlijnt de ticketroutering, biedt slimme voorgestelde oplossingen en zorgt ervoor dat je helpdesk zich kan concentreren op het grotere plaatje in plaats van op repetitieve taken. Het is ontworpen met beste praktijken van ITIL en brengt je snellere werkticket-oplossingen, verbeterde SLA's en nog veel meer terwijl de IT-dienstverlening op naadloze, slimme en zinvolle manieren wordt geleverd. Samanage brengt naadloze levering van IT-service, waardoor je taken en processen kunt stroomlijnen en automatiseren met de kracht van AI!
Bewaak al je apparaten moeiteloos en op één plek! Met de netwerkcontrole van Spiceworks kun je vanaf één dashboard je servers en SNMP-apparaten zoals routers en switches in de gaten houden. Je hebt volledige zichtbaarheid op je netwerk, zodat je problemen kunt oplossen voordat je gebruikers ze ontdekken en je de IT-held wordt die je altijd al wilde zijn. Vertrouw na werkuren op e-mailmeldingen om je op de hoogte te houden van de kritieke problemen die van invloed zijn op je systemen. Dit alles is ook nog gratis! Download Netwerk Monitor nu. Realtime monitoring, e-mailwaarschuwingen, monitoring van meerdere apparaten in één dashboard, gebruiksvriendelijk voor Windows- en Linux-servers en -schakelaars.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen, en kan je helpen bij het standaardiseren van serviceworkflows, het automatiseren van communicatie met klanten en zelfs terugkerende taken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen. ConnectWise Manage helpt jou om je te onderscheiden van de concurrentie door proactieve, bedrijfsgerichte technologiediensten aan te bieden.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Webgebaseerde ITSM-oplossing die servicebeheer biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat radicaal is herontworpen om te voldoen aan de behoeften van elke transformatieve IT-organisatie. Helix IT-servicebeheer is eenvoudiger en sneller in gebruik en zit boordevol met de nieuwste innovaties op het gebied van servicebeheer. Het biedt zeer compleet en capabel IT-servicebeheer voor je onderneming. Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
Het IT-automatiseringsplatform van ConnectWise Automate (voorheen LabTech) werd ontwikkeld door IT-serviceproviders met echte ervaring in de IT-dienstensector en is ontworpen om je meer inzicht te geven in de IT-netwerken van je klanten en de tools die je nodig hebt om je IT-diensten te automatiseren. Met Automate kunnen je technici elke IT-ondersteuning of -beheertaak op afstand, efficiënt en vrijwel onopgemerkt uitvoeren. Welk(e) IT-taak of -proces je maar kunt bedenken: Automate kan het uitvoeren! Ontvang je gratis rondleiding! Automate is een van de krachtigste, volledig functionele en hooggewaardeerde RMM-platforms in de IT-markt. Stroomlijn de levering van je IT-diensten!
NinjaRMM is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. NinjaRMM is de eenvoudigste alles-in-één-oplossing voor IT-servicebeheer en monitoring op afstand waar IT-professionals dol op zullen zijn.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Biedt incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Intuïtieve, web-based Service Desk-software voor het beheren, analyseren en automatiseren van je IT-serviceondersteuning.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. IT-serviceprofessionals gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Vraag vandaag nog een demo aan. Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor IT-serviceprofessionals.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken. JumpCloud beheert gebruikers en hun systemen, of het nu gaat om Mac, Linux of Windows, en biedt toegang tot lokale en cloudresources zoals Office 365, G Suite, AWS, Salesforce en Jira. Dezelfde login verbindt gebruikers met netwerken en gedeelde bestanden via RADIUS en Samba, respectievelijk, en beveiligt de WiFi van organisaties. JumpCloud Directory-as-a-Service beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken.
De unieke, alles-in-één-oplossing combineert de beste functies van een PSA-tooloplossing (professional service automation, professionele serviceautomatisering), een robuuste CRM-oplossing en een BPM-softwareoplossing (business process management, bedrijfsprocesbeheer) in een platform dat volledige zichtbaarheid, coördinatie en controle van alle aspecten van je bedrijf biedt. Met Tigerpaw One beschikt elke medewerker - van de CEO tot de buitendienstmedewerker en van het hoofd verkoop en marketing tot de medewerker van de klantenservice - over de tools en middelen die hij of zij nodig heeft om productiever te zijn. Automatiseer je bedrijf. Maak je leven eenvoudiger. Tigerpaw is een complete end-to-end-oplossing voor bedrijfsautomatisering.
Deze mobiele, cloudgebaseerde servicebeheersoftware is vanaf het begin ontworpen om IT-buitendienstteams te voorzien van veilige, krachtige servicetools. Met FieldAware zul je je klanten verbazen, je team productiever maken en je concurrentie voorblijven. Je bedrijf verdient het krachtigste en gemakkelijkst te gebruiken buitendienstbeheersysteem dat beschikbaar is, inclusief werkorderbeheer, taakplanning activabeheer en meer. Deze mobiele, op de cloud gebaseerde servicesoftware biedt kracht, gebruiksgemak en totale flexibiliteit voor beter beheer van de buitendienst.
Ontdek de volgende generatie servicebeheer. Lever innovatieve en betaalbare ITSM die beter presteert dan de concurrentie. ChangeGear van SunView Software levert een ITSM-oplossing met één platform die verder gaat dan de IT-afdeling om aan de behoeften van de hele onderneming te voldoen. ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
Lansweeper is een agentloze oplossing voor het beheer van IT-activa die elke netwerkinstallatie kan scannen. Gebruik IP-bereik en AD-geïntegreerd scannen of specificeer cruciale servers die regelmatiger moeten worden gescand. Ontvang een volledige inventaris van alle werkstations, servers, routers, schakelaars, monitoren, printers, VoIP-telefoons en andere netwerkapparaten. Een schat aan informatie over hardware en software wordt gescand en kan ook worden gebruikt om rapporten te maken via de intuïtieve rapporteditor. Ontdek je IT. Software voor het beheer van IT-activa die alle activa in je onderneming vindt en beheert.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT en SecOps kunnen snel de controle krijgen en de zichtbaarheid van lokaal geïnstalleerde, externe en virtuele eindpunten delen zonder dat je dure infrastructuur hoeft te implementeren. Automox is een cloudgebaseerd platform voor patchbeheer: moderne cyberhygiëne die het veiligheidsvertrouwen van de wereld zal verhogen.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantenserviceportal - compatibel met elke iPhone-, Android-telefoon of -tablet of -laptop met realtime synchronisatie, vastleggen van handtekeningen, velden afdrukken, afbeeldingen toevoegen, facturen, verhuur, streepjescodes en facturering, en nog veel meer. Inclusief wekelijkse training, technische ondersteuning en software-upgrades. Eenvoudig. QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is er een intuïtieve en collaboratieve IT Servicebeheeroplossing ontworpen die op transparante wijze integreert met de flexibele pracht van een intelligente workflow, inzichtelijke dashboards en weergaven ter plekke. Navigator is gecombineerd met krachtige Asset Management-tools en is de complete oplossing voor IT-beheer. Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9 console and its core capabilities for operating system deployment, migration and cross-platform management. Combined with key functionalities from Ghost Solution Suite 2.5, like Ghost Cast Server and DeployAnywhere, Ghost Solution Suite accelerates and simplifies imaging and deployment. Disk imaging suite that helps businesses with OS deployment, cross-platform migration management, device mapping and more.
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use! Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable. Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele IT-bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Kaseya BMS is een bedrijfsoplossing voor de volgende generatie die speciaal is ontwikkeld om MSP's en IT-afdelingen te helpen.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analyst Portal boasts fast, adaptive, and highly functional capabilities. Items such as incidents, service requests, change requests, CMDB and reporting are all easily and quickly accessed and managed with or without a desktop in sight. Extend the power of the SCSM Console with the Cireson Web Portal. Manage incidents, service requests, and changes on the fly.
JDisc Discovery creëert automatisch de IT-documentatie voor jouw netwerk en detecteert alle gangbare besturingssystemen (inclusief HP-UX, Solaris en AIX). De IT-documentatie omvat gedetailleerde hardware- en software-informatie, IP-netwerken, Windows-domeinen en Active Directory-installaties. De visie van JDisc is om je IT-documentatie zo actueel en compleet mogelijk te maken. Software voor netwerkinventaris en -documentatie die software- en hardwaregegevens van alle soorten apparaten op je netwerk verzamelt.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing service providers and organizations to seamlessly work together (even when using a different tool) on any request a customer may have. Enterprise-class IT service management application built for multinational organizations around Service Integration and Management.
Als SaaS IT-management-expert gedurende meer dan 10 jaar biedt RG System een centraal portaal dat is ontworpen om zowel MSP's als IT-professionals te helpen bij het efficiënt beheren van IT-infrastructuren. De oplossing combineert op dezelfde interface 3 complementaire modules: op afstand monitoren en beheren, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiliging. Je kunt de IT-omgevingen van hybriden eenvoudig bewaken, op afstand besturen, back-uppen, herstellen en beschermen vanuit een centraal SaaS-portaal. Maak IT gemakkelijk met RG System. RG System is een SaaS IT-managementplatform dat op een uniforme interface RMM, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiligingsfuncties biedt.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs. IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter. With the help of state-of-the-art AI, companies such as USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House, and many more are turning to Capacity for their knowledge base, helpdesk and workflow automation needs. Thousands of employees at organizations large and small use Capacity to help do their best work. See what Capacity can do for you, your customers, and your team today! Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter.
TeamHeadquarters is een zeer geïntegreerde reeks volwaardige hulpprogramma's voor projectmanagement, portfoliomanagement, Service Desk en tijdschema's. TeamHeadquarters helpt jouw mensen zich op het juiste moment op het juiste werk te concentreren. Het helpt jouw managers geweldige managers te zijn. Het is beschikbaar op aanvraag, dus je kunt meteen beginnen met het gebruik van dit krachtige softwarepakket voor ondernemingen. Projectmanagementsoftware met geïntegreerde Service Desk. Houdt projecten op schema terwijl jij geweldige klantenondersteuning biedt.
ServiceLedger Software is designed for field service organizations requiring powerful service tracking, scheduling, dispatching and invoicing functionality. ServiceLedger is focused on your success and provides measurable results that you can easily identify and realize. ServiceLedger is primarily designed for U.S., Canadian and Australian markets, however can be used in other markets. Includes work order management, project management, scheduling and dispatch management and quoting management.
Comprehensive, automated IT services via AI - designed for small to midsized business. Comprehensive, automated IT services via AI - designed for small to midsized business.
CMDBuild is robust, customizable and extensible. Despite of its name, CMDBuild is not only a Modeling Environment for CMDB applications: it manages Configuration Items and their conditions of use within the entire life cycle (processes, business rules, documents, reports, georeferences, interoperability with other systems, etc.). The verticalization CMDBuild READY2USE is a configuration of CMDBuild basic environment, dedicated to the IT Governance management. CMDBuild is an open source web environment for the configuration of custom applications for the Asset Management.
Cloud-based and on-premise ITSM platform that allows businesses to streamline workflow processes with scheduling, reporting and more. Cloud-based and on-premise ITSM platform that allows businesses to streamline workflow processes with scheduling, reporting and more.
Stellar MBOX to PST Converter migrates MBOX email clients like Thunderbird, Entourage, Spicebird, Pocomail, AppleMail, Eudora, Mulberry, SeaMonkey, Netscape, ClawsMail, OperaMail, Mozilla Mail, Evolution, Sylpheed, Cone, Mutt, Gnu Mail clients into PST. Email migration tool that converts MBOX files of Thunderbird, Entourage, Spicebird, Pocomail, AppleMail email clients to '.PST' files.
Mobile form building system that offers image and audio recording, signature capture, offline data collection, GPS, and mapping. Mobile form building system that offers image and audio recording, signature capture, offline data collection, GPS, and mapping.
A full-featured software solution that simplifies static and dynamic Windows deployments and migrations. A full-featured software solution that simplifies static and dynamic Windows deployments and migrations.
Built from the ground up on ITIL best practices and pre-configured for immediate usage, Octopus is a very user-friendly, accessible and constantly evolving application, ideal for small / mid-sized IT depts. Features include incident, service request, problem, change and event management, SLA and automated escalation, CMDB and automated inventory, web portal with custom forms, email notifications for all important events and advanced reporting. Octopus is supported by a unique service package. Helpdesk / IT Service Management software. Document and resolve daily incidents and requests in the most efficient way possible.
Total Network Inventory 3 biedt krachtige hulpmiddelen voor softwarevoorraad- en licentiebeheer. Maak kennis met de Software Asset Management-module. Alle software van je Windows- en Mac OS-apparaten is verzameld op één plaats met uitgebreide zoek- en filtermogelijkheden. Blader, organiseer en ontdek je software en installaties, geef sterren aan belangrijke items, wijs tags toe, voeg opmerkingen toe en nog veel meer. Total Network Inventory biedt krachtige hulpmiddelen voor software- en licentiebeheer. Maak kennis met de Software Asset Management-module.
Perspectium delivers process integration solutions for service management, providing the comprehensive real-time and batch integration capabilities required by IT departments and service providers. Delivered as an end-to-end managed service, Perspectium enables the automation of workflows that span applications, databases, and business teams. Some of the worlds largest organizations use Perspectium to master intricate integration challenges, allowing IT to focus on moving the business forward. Subscription based integration solution for IT service management, designed for enterprise IT departments and service providers.
Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more. Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more.
Cloud-based IT software that helps customize, integrate and facilitate operations for CRM, billing, sales & service management. Cloud-based IT software that helps customize, integrate and facilitate operations for CRM, billing, sales & service management.
Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet. Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet.
Routezilla is the UBER like booking and routing engine for On the Go business. It will reach, route and book customers online, 24/7. Eliminate phone tag, routing and scheduling conflicts with its brand-able mobile solution. Unlike OpenCal (acquired by Groupon) which is designed for hair salons and spas, Routezilla maps customer locations, automatically books and reduces the driving distance from one job to the next. Routezilla is scalable technology that can be used anywhere in the world. An UBER like Booking and Routing Engine for On the Go businesses.
ONEview is a cloud-based SaaS Asset Management Software that allows technology provider organizations to maximize recurring service revenues through an end-to-end automated asset and contract management solution. With ONEview, you can attach more services, sell more maintenance renewals and manage the complete product lifecycle of your customers asset base while gaining a 360 degree view of your customers environment. Allows technology provider organizations to maximize service revenues through an automated asset and contract management solution.
TD/OMS supports IBM i (Power) Windows and Unix/Linux. It incorporates fundamental IT business process support to manage software changes, software development, deployment and modernization projects. TD/OMS enables development teams to work in a collaborative way and to share any information at various development stages in any environment. TD/OMS is a powerful software solution that incorporates all the functionalities to support modern software development requirements. Scalable ALM/SCM solution to control all software assets and changes within any organization.
Intelligent management system. Intelligent management system.
ServiceTonic is a powerful and easy-to-manage solution for any company that needs to automate services without programming skills. ServiceTonic is a Spanish based company, founded in 2009 and rapidly enlarged its operations globally in more than 14 countries with strategic partners through all markets: Service Providers, finance, government, industry, consulting,etc. ServiceTonic brings IT Service Management, Customer Service and Enterprise Service Management to all range of customers. From sma Powerful, flexible and easy-to-manage Web-based help desk, issue tracking and service management software.
Enables automated connection between Help Desks, Service Dispatch systems to one or more service vendors. Enables automated connection between Help Desks, Service Dispatch systems to one or more service vendors.
SCC enable people to do business by planning, supplying, integrating and managing IT for leading public and private sector businesses across the UK. We optimise IT infrastructure to reduce cost and increase business agility and competitiveness. SCC keeps your business secure, mobile, agile, connected and supported. SCC enable people to do business by planning, supplying, integrating and managing their IT.
Krimpende marges, concurrerende prijzen en de toenemende druk van de openbare clouddiensten dwingen je om je bedrijfsmodel te veranderen. Het whitelabel, gebruikersvriendelijke self-service webportal verwerkt klantorders en voorziet en levert vervolgens die diensten, waardoor je hele bedrijf wordt samengevoegd tot één winstgevend systeem. En het werkt met oplossingen die je je klanten nu al aanbiedt! Microsoft, VMware, Google en vele, vele andere leveranciers worden ondersteund. Een op SaaS gebaseerd platform voor het bestellen, voorzien en leveren van cloudservices. Werkt met je bestaande leveranciers! Geen ingrijpende vervanging!
Powerful monitoring tool for SAP systems with real time alerts. System Guard is a SaaS tool, works with "Monitoring as a service" and "pay as you go" concept includes a Free Trial. Features :SAP Downtime Monitoring, SAP Performance Monitoring, SAP Job Monitoring, SAP Security Monitoring, SAP Hardware Monitoring, SAP Transport Monitoring, SAP Lock Monitoring SAP Monitoring Software .. Real-time, Mobile, Easy to Install
(0 reviews)
Bekijk profiel
Designed to meet the needs of businesses across all sectors, Service Geeni can help you with a whole range of things including order management, dispatching technicians, capturing and storing customer information, stock management processes, invoicing and more. Ultimately, its about making your life easier while helping to boost your productivity and your bottom line. So its no wonder that we are the first choice for many organisations across the UK; regardless of size or sector. Simple installation, remarkable scalability, unrivalled depth of features & continual updates our software is considered best in class
(0 reviews)
Bekijk profiel
Netmon is a comprehensive network monitoring system featuring our proprietary high-performance traffic sniffing technology. Our combination of deep analysis and instant alerting make Netmon a complete solution for organizations who need to monitor the health and current status of mission-critical systems. Our product offerings combined with flexible licensing terms scale to put enterprise-level systems monitoring capabilities into the hands of small and medium-sized businesses. Comprehensive network monitoring appliance. Monitor network traffic, devices, and services. Integrated alert system.
Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution. Collaborative ITSM is a fresh approach, combining innovative collaboration technology, ITSM best practice, and powerful business process automation. Hornbill Service Manager is ideal for service desks that need to get up and running quickly, with intuitive deployment of ITSM best-practice. Collaborative ITSM breaks down silos, enabling teams to deliver better outcomes, by working together on common goals. Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution that helps IT teams modernize their ITSM.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Seerene relies on artificial intelligence and machine learning to analyze complex relationships in the development of software systems. The software analytics platform integrates the existing development infrastructure, the repositories and data already isolated in the various sub-disciplines of software development with its own analyses and makes the knowledge available in a digital boardroom to those responsible. Actively drive IT change, balance productivity and innovation while massively reducing risk and increasing transparency.
(0 reviews)
Bekijk profiel
HyperTeams Ticketing Application is designed to help companies hurdle pesky work obstacles and deliver superior customer service! When used internally, this system gives employees a better way to send, track, and manage their work tickets. That means no more running marathons around the office when you need help or stalking IT when your computer crashes! When used externally, this solution gives your customers the opportunity to submit their own complaints or cases directly to the system. HyperTeam¿s Ticketing Application is designed to help companies hurdle pesky work obstacles and deliver superior customer service!
(0 reviews)
Bekijk profiel
Requuest is web-based SaaS service desk software designed for delivering worry-free IT support, a platform allowing agent's productivity to go beyond client expectations. Requuest gives you an edge in reducing ticket volume, automating quick response and make IT results shine across your business. Create workflows. Manage assets. Set business rules. Visualize key reports. Auto-assign. Prepare survey. Customize portal. Filter dispatch tickets. Meet all around service levels. Requuest. You got IT. Requuest is web-based SaaS service desk software designed for delivering worry-free IT support.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Sightline Enterprise Data Manager (EDM) is a powerful IT infrastructure monitoring and performance analytics solution that provides real-time visibility across todays modern cloud, virtual and hybrid IT environments. Sightline leverages big data visualization, predictive analytics and machine learning to deliver root cause analysis, anomaly detection and capacity planning to help large enterprises, Fortune 500 companies and Global 2,000 organizations rapidly identify infrastructure problems. Sightline helps IT departments proactively predict performance issues, prevent unplanned downtime and reduce mean time to resolution.
Bekijk profiel
Trigent brings 22 years of software development experience combined with a track record of over 300 successful applications projects in the last three years alone. Our Software Development Center accelerates development, transforms applications, and increases cost savings. Our software development services helps to increase development bandwidth, build and launch products faster and transform legacy applications or just maintain them at a fraction of the cost. Enterprise Product, Software, Cloud, Infrastructure & Mobile Development
(0 reviews)
Bekijk profiel
EBC group is a managed IT service provider that offers solutions such as document capture, business intelligence, and cyber security EBC group is a managed IT service provider that offers solutions such as document capture, business intelligence, and cyber security
(0 reviews)
Bekijk profiel
Alhambra-Eidos provides managed IT, infrastructure, cyber security, and cloud computing services to medium and large organizations Alhambra-Eidos provides managed IT, infrastructure, cyber security, and cloud computing services to medium and large organizations
(0 reviews)
Bekijk profiel
We deliver enterprise notifications ensuring companies can reach employees during unplanned incidents and emergency disruptions. Millions of people around the world depend on AlertFind for business continuity and disaster recovery. Reach every employee every time with AlertFinds IT alerting and emergency notification system. Unlike other ENS providers, we pull employee contact info from your companys HRIS to ensure that your contact database is 100% accurate. No matter the emergency - cyber The only IT alerting and emergency notification system that guarantees a 100% complete contact database. Every employee, every time.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Mobile Reach is an award-winning mobility software platform that automates and improve service delivery for IT and field service organizations. Our mobility platform and mobile apps let field technicians be more productive and serve customers better. Ii also helps IT and field service directors and IT asset managers ensure optimal productivity, improve operational processes and drive revenue. Rapidly deploy process-driven, highly usable mobile field service apps that extend your service platform, ERP or CRM into techs' hands.
Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement. Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement.
(0 reviews)
Bekijk profiel
decidalo takes over most of your time-consuming internal tasks, allowing you to use your time more profitably. With decidalo you increase your sales opportunities through shorter response times, bid-specific CVs, and relevant project references. By linking skills, project requirements, employee capacities, and accounting data, decidalo shows you how to utilize existing skills as profitably as possible. Skills & CV management ; Resource & Reference management ; Quotation and effort calculation ; Time recording and budget tracking
(0 reviews)
Bekijk profiel
Software for IT service providers to run vCIO programs and quarterly business reviews-QBR. Software for IT service providers to run vCIO programs and quarterly business reviews-QBR.
Bekijk profiel
Service Support is a ticket management solution for all service centers (DSI, General Services, Human Resources, etc.) With Service Support, you offer your employees an interactive portal on which they can submit requests, report incidents, communicate with your support teams. This service can also be offered to your service providers, customers, suppliers, partners ... Service Support is a ticket management solution for all service centers.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making. Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Our goal is to provide Innovative 3rd Platform Solutions including Mobile computing, Cloud computing, and IT outsourcing to our customers and exceed their expectations by constantly innovating and evolving as a Next gen solutions provider. We provide innovative and cost effective technology solutions to your business problems.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Technical service management solution that makes it possible for service centers to monitor maintenance operations and manage calls. Technical service management solution that makes it possible for service centers to monitor maintenance operations and manage calls.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Customer-oriented and effective on all levels: EcholoN provides one comprehensive solution for service, support and customer care. Customer-oriented and effective on all levels: EcholoN provides one comprehensive solution for service, support and customer care.
The SysInfo OST to PST Converter is robust software that can easily and accurately exports offline OST files to MS Outlook PST format. The OST to PST Conversion tool allows the users to export them as our software supports the damaged or corrupted OST files and converts them into desired file formats like PST, DBX, EML, MBOX, Archive, and MSG file formats easily. This software converts all the emails, contacts, calendar events, journal, etc. with their attachments. OST to PST converter is an ultimate utility to convert OST files into Outlook PST Format
(0 reviews)
Bekijk profiel
Get an RMM to manage your customers IT, so you can protect your business. Don't settle when it comes to managing your customers IT infrastructure. With Continuum Command, exceed their expectations with our Remote Monitoring and Management (RMM) solution that provides proactive tools and NOC services regardless of device environment. An RMM for servers, desktops, networks and mobile. Continuum Command, an RMM to manage your customers IT, so you can protect your business. For servers, desktops, networks and mobile.
(0 reviews)
Bekijk profiel
T-HelpDesk is a powerful yet user-friendly ticketing system software. T-HelpDesk maximizes the management efficiency of the offered services thanks to its intuitive interfaces and to features of ServiceDesk, HelpDesk, IT Ticketing and Asset Management softwares in a single environment. T-HelpDesk supports multi-channel services for customers or internal staff, departmental services (IT, Production, Design, ..), SLA, API, SSO, multi-role, and much more. Can be integrated with T-Kanban and T-PPM. ServiceDesk, HelpDesk, IT Ticketing and Asset Management software. Supports multichannel services, SLA, KB, multirole, alerts and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
ky2help is an intuitive all-in-one software for IT & Enterprise Service Management. The standard software is Serview certified and offers ITIL processes out-of-the-box. In addition, ky2help has the simplicity and flexibility it needs to deliver processes to all business units in the shortest possible time. ky2help is arbitrarily scalable and very easy to integrate into your system landscape. You benefit from a short implementation time and low maintenance. ky2help® in combination with the personal 360 degree service by the manufacturer, that's unique!
(0 reviews)
Bekijk profiel
Next-gen IT Self-Service portal will transform your IT Service Desk in minutes! Knock out high frequency tickets in seconds, 100% error free and have costly IT staff work on high-value strategy based projects instead of daily firefighting. A real solution for businesses to reduce spend and drastically improve operational efficiencies. Built with Security at it's core, easily set up role-based, audit compliant approval based workflows that meet your unique requirements. IT Operations self-service portal. Empowering IT teams to focus on high-value work.
No matter whether you are looking for a pure trouble ticketing, an ITSM software or even Full-Service Management, HEINZELMANN adapts individually to the needs and service processes of your company through its modular structure. It is compliant with ITIL and ISIS12 and can be used throughout the company. > Web-based self-service portal > Workflow Management > Customizing can be carried out largely independently > Support of IT and non-IT assets > E-mail interface > High integration capability No matter whether you are looking for a pure trouble ticketing, an ITSM software or even Full-Service Management -> HEINZELMANN adapts
(0 reviews)
Bekijk profiel
For businesses that require continual access to a team of industry veterans but cant justify the cost of a full-size team, Team 360 is the solution. Services including UI design, software development, application testing, and more. We take the time to fully understand your business and provide ongoing access to the full 360-degree scope of our service offerings. This allows you to build your IT team using our resources, with our team effectively becoming an affordable extension of your team. A dedicated 360-degree IT support services to successfully maintain a full range of your website and software application needs.