127 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdelingen. Atera omvat: bewaking en beheer op afstand, netwerkdetectie, toegang op afstand, ticketingsysteem, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera betalen gebruikers vaste maandelijkse kosten, inclusief een onbeperkt aantal apparaten en eindpunten, met vaste, transparante en voorspelbare prijzen. Probeer het 30 dagen helemaal gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdelinge...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksv...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten t...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Network Detective is een veelgebruikte IT-beoordelingstool die wordt gebruikt door duizenden managed services providers en multifunctionele IT-professionals. Meer informatie over Network Detective
Network Detective is de enige niet-intrusieve IT-beoordelingstool - geen sondes, agents of software om te installeren. De voordelige en onbeperkte licentiemodellen maken het een veelgebruikte IT-beoordelingstool voor MSP's (Managed Services Providers) om nieuwe klanten binnen te halen, nieuwe klanten te onboarden en de dienstverlening te verbeteren. Alle rapportages zijn bewerkbaar en volledig merkeigen te maken. Integreert met IT Glue en je favoriete PSA (Professional Services Automation). De Reporter-add-on automatiseert geplande netwerkscans, het genereren van rapportages en levering aan jou of je klanten. . Meer informatie over Network Detective
Network Detective is de enige niet-intrusieve IT-beoordelingstool - geen sondes, agents of software om te installeren. De voordelige en onbeperkte licentiemodellen maken het een veelgebruikte IT-beoord...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennis...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. Meer informatie over Naverisk
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. De uitmuntende wereldwijde 24x7-ondersteuning betekent ook dat je hulp kunt krijgen wanneer je het nodig hebt. Meer informatie over Naverisk
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticke...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
NinjaRMM is de eenvoudigste alles-in-één-oplossing voor beheer en monitoring op afstand waar MSP's en IT-professionals dol op zullen zijn. Meer informatie over NinjaRMM
NinjaRMM biedt intuïtieve, cloudgebaseerde software voor controle en beheer op afstand die speciaal is ontworpen om de efficiëntie en effectiviteit van de IT-levering te verbeteren door middel van een uitzonderlijke gebruikerservaring, uitstekende klantenondersteuning en alle tools die je daadwerkelijk nodig hebt om clientwerkstations, servers en netwerkapparaten te beheren. Profiteer van diepgaande monitoring, krachtige automatisering, robuuste patching, toegang op afstand met één klik, geïntegreerde AV, systeemeigen back-up en meer - allemaal binnen NinjaRMM. Meer informatie over NinjaRMM
NinjaRMM biedt intuïtieve, cloudgebaseerde software voor controle en beheer op afstand die speciaal is ontworpen om de efficiëntie en effectiviteit van de IT-levering te verbeteren door middel van een ...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ong...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanb...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele e...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporte...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minu...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu extern...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
Stroomlijn je klantenserviceprocessen met het krachtige helpdeskplatform van ConnectWise Manages. ConnectWise Manage maakt gebruik van een bedrijfseigen en toonaangevend ticketingsysteem waarmee leveranciers van technologische oplossingen hun klanten de beste ondersteuning kunnen bieden. Met het helpdeskplatform en ticketingsysteem van ConnectWise Manage kan je team serviceverzoeken snel en efficiënt ontvangen, verwerken en beantwoorden.
Stroomlijn je klantenserviceprocessen met het krachtige helpdeskplatform van ConnectWise Manages. ConnectWise Manage maakt gebruik van een bedrijfseigen en toonaangevend ticketingsysteem waarmee levera...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leid...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren....
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat radicaal is herontworpen om te voldoen aan de behoeften van elke transformatieve IT-organisatie. Helix IT-servicebeheer is eenvoudiger en sneller in gebruik en zit boordevol met de nieuwste innovaties op het gebied van servicebeheer. Het biedt zeer compleet en capabel IT-servicebeheer voor je onderneming.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat r...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
De back-up- en opslagoplossingen van Automate kunnen voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines. Ontvang je gratis rondleiding!
ConnectWise Automate (voorheen LabTech) heeft nauw samengewerkt met eersteklas providers voor IT-back-up, opslag en gegevensherstel met uitgebreide productlijnen die een scala aan functies en functionaliteiten bieden. Door middel van deze integraties kunnen de back-up- en opslagoplossingen van Automate voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines, inclusief de cloud. Of het nu Windows of Linux betreft: dit platform kan je helpen! Doe vandaag nog je rondleiding!
ConnectWise Automate (voorheen LabTech) heeft nauw samengewerkt met eersteklas providers voor IT-back-up, opslag en gegevensherstel met uitgebreide productlijnen die een scala aan functies en functiona...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capac...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
JumpCloud Directory-as-a-Service beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken. JumpCloud beheert gebruikers en hun systemen, of het nu gaat om Mac, Linux of Windows, en biedt toegang tot lokale en cloudresources zoals Office 365, G Suite, AWS, Salesforce en Jira. Dezelfde login verbindt gebruikers met netwerken en gedeelde bestanden via RADIUS en Samba, respectievelijk, en beveiligt de WiFi van organisaties.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken....
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van A...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde sam...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software biedt kracht, gebruiksgemak en totale flexibiliteit voor beter beheer van de buitendienst.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software is vanaf het begin ontworpen om gebruikersgemak te bieden met totale flexibiliteit. Met FieldAware zul je je klanten verbazen, je team productiever maken en je concurrentie voorblijven. Je bedrijf verdient het krachtigste en gemakkelijkst te gebruiken buitendienstbeheersysteem dat beschikbaar is, inclusief werkorderbeheer, taakplanning activabeheer en meer.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software is vanaf het begin ontworpen om gebruikersgemak te bieden met totale flexibiliteit. Met FieldAware zul je je klanten verbazen, je team productiever maken e...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Vraag vandaag nog een demo aan.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of s...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Automatiseer je bedrijf. Maak je leven eenvoudiger. Tigerpaw is een complete end-to-end-oplossing voor bedrijfsautomatisering.
De unieke, alles-in-één-oplossing combineert de beste functies van een PSA-tooloplossing (professional service automation, professionele serviceautomatisering), een robuuste CRM-oplossing en een BPM-softwareoplossing (business process management, bedrijfsprocesbeheer) in een platform dat volledige zichtbaarheid, coördinatie en controle van alle aspecten van je bedrijf biedt. Met Tigerpaw One beschikt elke medewerker - van de CEO tot de buitendienstmedewerker en van het hoofd verkoop en marketing tot de medewerker van de klantenservice - over de tools en middelen die hij of zij nodig heeft om productiever te zijn.
De unieke, alles-in-één-oplossing combineert de beste functies van een PSA-tooloplossing (professional service automation, professionele serviceautomatisering), een robuuste CRM-oplossing en een BPM-so...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machin...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Automox is een cloudgebaseerd platform voor patchbeheer: moderne cyberhygiëne die het veiligheidsvertrouwen van de wereld zal verhogen.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT en SecOps kunnen snel de controle krijgen en de zichtbaarheid van lokaal geïnstalleerde, externe en virtuele eindpunten delen zonder dat je dure infrastructuur hoeft te implementeren.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT e...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij. Navigator biedt antwoorden op dagelijkse uitdagingen en zorgt ervoor dat je bedrijf de best passende oplossing krijgt. De kern van de producten is een krachtig procesautomatiseringssysteem, omgeven door een interface die automatisch zinvolle links creëert met gegevens die voor jou van belang zijn. Navigator helpt met helpdesk- en assetmanagement via ITIL-gestuurde standaarden.
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij. Navigator biedt antwoorden op dagelijkse uitdagingen en zorgt ervoor dat je bedr...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Ontdek je IT. Software voor het beheer van IT-activa die alle activa in je onderneming vindt en beheert.
Lansweeper is een agentloze oplossing voor het beheer van IT-activa die elke netwerkinstallatie kan scannen. Gebruik IP-bereik en AD-geïntegreerd scannen of specificeer cruciale servers die regelmatiger moeten worden gescand. Ontvang een volledige inventaris van alle werkstations, servers, routers, schakelaars, monitoren, printers, VoIP-telefoons en andere netwerkapparaten. Een schat aan informatie over hardware en software wordt gescand en kan ook worden gebruikt om rapporten te maken via de intuïtieve rapporteditor.
Lansweeper is een agentloze oplossing voor het beheer van IT-activa die elke netwerkinstallatie kan scannen. Gebruik IP-bereik en AD-geïntegreerd scannen of specificeer cruciale servers die regelmatige...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantenserviceportal - compatibel met elke iPhone-, Android-telefoon of -tablet of -laptop met realtime synchronisatie, vastleggen van handtekeningen, velden afdrukken, afbeeldingen toevoegen, facturen, verhuur, streepjescodes en facturering, en nog veel meer. Inclusief wekelijkse training, technische ondersteuning en software-upgrades. Eenvoudig.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantense...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Pakket voor schijfweergave dat bedrijven helpt met OS-implementatie, platformonafhankelijk migratiebeheer, apparaattoewijzing en meer.
Symantec Ghost Solution Suite is een bekroonde software-oplossing voor beeldvorming en implementatie van desktops, laptops, tablets en servers. Ghost Solution Suite 3.1 bevat de 6.9-console van de implementatieoplossing en de kernmogelijkheden voor implementatie, migratie en platformonafhankelijk beheer van besturingssystemen. In combinatie met de belangrijkste functionaliteiten van Ghost Solution Suite 2.5, zoals Ghost Cast Server en DeployAnywhere, versnelt en vereenvoudigt Ghost Solution Suite de beeldvorming en implementatie.
Symantec Ghost Solution Suite is een bekroonde software-oplossing voor beeldvorming en implementatie van desktops, laptops, tablets en servers. Ghost Solution Suite 3.1 bevat de 6.9-console van de impl...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Maak het leven op het werk beter. Een snellere, meer eenvoudige manier om je ITSM-werkstromen te automatiseren, integreren en stroomlijnen zonder technische goeroes.
Hornbill Service Manager is een 100% codeloze omgeving, out-of-the-box werkstromen en krachtige procesautomatisering die een ITSM (Information Technology Service Management)-oplossing levert die binnen enkele weken operationeel is, tegen een fractie van de kosten. Het configureren van Hornbill is eenvoudig. Zelfvoorzienende teams nemen het heft in eigen handen en passen de oplossing snel aan de behoeften van hun dienstverlening aan, zonder dat er ontwikkelaars of speciale middelen nodig zijn. Automatische software-updates bieden nieuwe functionaliteit, waardoor je service desk altijd de laatste versie is.
Hornbill Service Manager is een 100% codeloze omgeving, out-of-the-box werkstromen en krachtige procesautomatisering die een ITSM (Information Technology Service Management)-oplossing levert die binnen...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpd...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Software gebouwd voor serviceprofessionals; centraliseren van ticket- en klantenbeheer, facturering, teamplanning en meer.
BlueFolder is een webgebaseerde oplossing voor servicebeheer die een unieke combinatie biedt van gebruiksgemak en brede functionaliteit. Naast functies zoals onbeperkte werkorders, planning/distributie en facturering, onderscheidt BlueFolder zich met een krachtig klantenportaal, het volgen van activa/apparatuur en klantmeldingen. Probeer het 15 dagen gratis (geen creditcard vereist) en ontdek hoe gemakkelijk en krachtig het te gebruiken is.
BlueFolder is een webgebaseerde oplossing voor servicebeheer die een unieke combinatie biedt van gebruiksgemak en brede functionaliteit. Naast functies zoals onbeperkte werkorders, planning/distributie...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduc...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
- Geproduceerd in Duitsland - EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice. Modulair en uitbreidbaar: | Ticketsysteem | Helpdesk | IT-servicebeheer (volgens ITIL) | Servicebeheer | Service desk | Buitendienstbeheer | Beheer van noodsituaties | Kwaliteitsbeheer. Software uit Duitsland. Programmering en ondersteuning gevestigd in Borstel-Hohenraden bij Hamburg. Boek nu een gratis demo.
- Geproduceerd in Duitsland - EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice. Modulair en uitbreidbaar: | T...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Biedt één enkele oplossing voor ondersteuning op afstand - controleer meerdere systemen tegelijk vanaf een desktop, laptop, tablet of smartphone.
Beheer en bewaak meerdere systemen tegelijkertijd via LAN, WAN en het internet. NetSupport Manager combineert veilige bediening op afstand vanaf een desktop, laptop, tablet of smartphone. Bewaak meerdere systemen in één actie, lever praktische ondersteuning op afstand, werk samen en neem zelfs sessies op of speel ze af. Verzamel waar nodig realtime informatie over hardware- en software-inventaris, bewaak diensten en bekijk zelfs systeemconfiguratie op afstand om problemen snel op te lossen.
Beheer en bewaak meerdere systemen tegelijkertijd via LAN, WAN en het internet. NetSupport Manager combineert veilige bediening op afstand vanaf een desktop, laptop, tablet of smartphone. Bewaak meerde...
Met Kaseya BMS kun je projecten effectief uitvoeren, realtime statusrapporten krijgen en tegelijkertijd de prognoses verbeteren.
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Software voor netwerkinventaris en -documentatie die software- en hardwaregegevens van alle soorten apparaten op je netwerk verzamelt.
JDisc Discovery creëert automatisch de IT-documentatie voor jouw netwerk en detecteert alle gangbare besturingssystemen (inclusief HP-UX, Solaris en AIX). De IT-documentatie omvat gedetailleerde hardware- en software-informatie, IP-netwerken, Windows-domeinen en Active Directory-installaties. De visie van JDisc is om je IT-documentatie zo actueel en compleet mogelijk te maken.
JDisc Discovery creëert automatisch de IT-documentatie voor jouw netwerk en detecteert alle gangbare besturingssystemen (inclusief HP-UX, Solaris en AIX). De IT-documentatie omvat gedetailleerde hardwa...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie.
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing.
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Extend the power of the SCSM Console with the Cireson Web Portal. Manage incidents, service requests, and changes on the fly.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analyst Portal boasts fast, adaptive, and highly functional capabilities. Items such as incidents, service requests, change requests, CMDB and reporting are all easily and quickly accessed and managed with or without a desktop in sight.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analys...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Enterprise-class IT service management application built for multinational organizations around Service Integration and Management.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing service providers and organizations to seamlessly work together (even when using a different tool) on any request a customer may have.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs....
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
RG System is een SaaS IT-managementplatform dat op een uniforme interface RMM, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiligingsfuncties biedt.
Als SaaS IT-management-expert gedurende meer dan 10 jaar biedt RG System een centraal portaal dat is ontworpen om zowel MSP's als IT-professionals te helpen bij het efficiënt beheren van IT-infrastructuren. De oplossing combineert op dezelfde interface 3 complementaire modules: op afstand monitoren en beheren, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiliging. Je kunt de IT-omgevingen van hybriden eenvoudig bewaken, op afstand besturen, back-uppen, herstellen en beschermen vanuit een centraal SaaS-portaal. Maak IT gemakkelijk met RG System.
Als SaaS IT-management-expert gedurende meer dan 10 jaar biedt RG System een centraal portaal dat is ontworpen om zowel MSP's als IT-professionals te helpen bij het efficiënt beheren van IT-infrastruct...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
Canfigure is ontworpen om een schaalbare, kosteneffectieve oplossing te bieden. Dankzij de bibliotheek met goed ontworpen modules is het mogelijk uitsluitend de functionaliteit te implementeren die je nodig hebt, en vervolgens uit te breiden in een tempo dat bij je past. De out-of-the-box functionaliteit bestaat uit ondersteuning voor geïntegreerde CMDB (Configuration Management Database), beheer van bedrijfsmiddelen, verandermanagement en service desk. Met de intuïtieve beheerfuncties kun je de database aanpassen en uitbreiden met alle configuratie-informatie die je wilt bijhouden.
Canfigure is ontworpen om een schaalbare, kosteneffectieve oplossing te bieden. Dankzij de bibliotheek met goed ontworpen modules is het mogelijk uitsluitend de functionaliteit te implementeren die je ...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer