479 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Enquêtesoftware voor klantervaringen. Voer CX-enquêtes uit voor bruikbare feedback. Sluit de lus met rapporten, dashboards en waarschuwingen. Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX), en betrokkenheid over de gehele 'journey'. Sluit de lus met deelbare rapporten, dashboards, automatische meldingen en opvolgtools. Integreer met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Onbeperkt aantal gebruikers inbegrepen en werkt in 47 talen. Klanten zijn o.a. L'Oreal, Toyota, Citibank, Q8, Heineken, Sony, Manpower, ... Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX), en betrokkenheid over de gehele 'journey'. Sl...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Geef je klant een merkeigen OneStop-klantenportal. Stuur en beheer de continue verbindingen die essentieel zijn voor je bedrijf. Meer informatie over Moxtra
Moxtra ondersteunt OneStop-portals, een eigen communicatiecentrum met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten om ervoor te zorgen dat je klant de beste ervaring met je merk heeft. Beheer externe en interne gebruikers en lever een continu verbonden ervaring als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxtra
Moxtra ondersteunt OneStop-portals, een eigen communicatiecentrum met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten om ervoor te zorgen dat je klant de beste ervaring met je merk heeft. Beheer exte...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive begrijpt werkelijk het belang van de klantervaring als het gaat om verkoop op basis van activiteiten. Dankzij de eenvoudig te gebruiken verkoop-CRM, uitgerust met geweldige functies en integraties, kunnen verkopers nu volledig zijn gericht op wat voor hen het belangrijkst is. Probeer deze CRM, die is gebouwd door verkopers, en je zult geen problemen meer hebben met het begrijpen van je klanten of het sluiten van deals. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive begrijpt werkelijk het belang van de klantervaring als het gaat om verkoop op basis van activiteiten. Dankzij de eenvoudig te gebruiken verkoop-CRM, uitgerust met geweldige functies en integr...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 300.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 300.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Met CrossEngage kunnen marketeers en CRM-managers unieke klantervaringen creëren die de klanten zullen onthouden. Meer informatie over CrossEngage
Dit product versimpelt de complexiteit van marketing om unieke klantervaringen te creëren. Zodat je klanten komen en blijven. CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mogelijk om zinvolle relaties met hun publiek op te bouwen door de juiste berichten via de juiste kanalen te verzenden. Activeer je klanten en communiceer met hen door individuele klanttrajecten te creëren die ze zullen onthouden. Met CrossEngage kun je al je gegevensbronnen koppelen aan 360-gradenprofielen en je favoriete marketingkanalen blijven gebruiken. Meer informatie over CrossEngage
Dit product versimpelt de complexiteit van marketing om unieke klantervaringen te creëren. Zodat je klanten komen en blijven. CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mogelijk om zinvolle ...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeitel...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Dit product ontwerpt 100% codevrije tools om bedrijven te helpen bij het trainen en onboarden van gebruikers voor webgebaseerde toepassingen. Meer informatie over Newired
Newired stelt bedrijven in staat om de onboarding van gebruikers op vrijwel elke webtoepassing te versnellen, door de gebruiker onderweg te laten leren en presteren. Digitaal is in de eerste plaats voor mensen bedoeld. De 100% codevrije oplossingen helpen de motivatie van de gebruiker te vergroten, zowel omdat de gebruiker centraal staat in de levering en ontwikkeling van de software, als omdat Newired vrijwel elke webtoepassing in een gebruikersvriendelijkere omgeving helpt te transformeren. Meer informatie over Newired
Newired stelt bedrijven in staat om de onboarding van gebruikers op vrijwel elke webtoepassing te versnellen, door de gebruiker onderweg te laten leren en presteren. Digitaal is in de eerste plaats v...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Customer Voice runs and optimizes marketing campaigns, analyzing all data and conveying them to business knowledge. Meer informatie over Customer Voice
Pobuca offers an AI-based solution that brings CX to the new omnichannel era. Customer Voice will help you identify your customers and make the right segmentation based on demographics & shopping behavioral criteria. Collect and process feedback in some minutes and turn it into valuable insights. Offer a personalized CX, grow returning customers, optimize marketing campaigns, cut processes costs, and improve employee proactiveness with just one tool! Meer informatie over Customer Voice
Pobuca offers an AI-based solution that brings CX to the new omnichannel era. Customer Voice will help you identify your customers and make the right segmentation based on demographics & shopping beha...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Zendesk bouwt klantervaringssoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt klantervaringssoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt klantervaringssoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te ver...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Bied je klanten via de kanalen van websitechat en mobiele berichten de meest vooraanstaande klantenservice-ervaring. Met Userlike kun je via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms chatten met je klanten. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Bied je klanten via de kanalen van websitechat en mobiele berichten de meest vooraanstaande klantenservice-ervaring. Met Userlike kun je via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms c...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en b...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvragen te verminderen en de betrokkenheid van gebruikers te verbeteren. Met behulp van het Whatfix-platform voor digitale begeleiding kunnen bedrijven zelf interactieve handleidingen samenstellen en deze integreren op alle contactpunten voor gebruikers. Whatfix wordt door zowel grote als kleine ondernemingen gebruikt voor het verbeteren van de effectiviteit van trainingen, de klantenondersteuning en de on-boarding van gebruikers. Meer informatie over Whatfix
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvr...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplo...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Zorg ervoor dat je klanten tevreden zijn door je onboarding-ervaring te stroomlijnen en je software leuk te maken. Meer informatie over Userlane
Als het gaat om het werven van nieuwe klanten, dan is de gebruikerservaring doorslaggevend: hoe gemakkelijk ze door jouw oplossing kunnen navigeren en hoe ze zich daarbij voelen. Met de interactieve handleidingen van Userlane kunnen je klanten stap voor stap en in hun eigen tempo door je software navigeren, waardoor het werken met je software een fijne ervaring wordt. Meer informatie over Userlane
Als het gaat om het werven van nieuwe klanten, dan is de gebruikerservaring doorslaggevend: hoe gemakkelijk ze door jouw oplossing kunnen navigeren en hoe ze zich daarbij voelen. Met de interactieve ha...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Krijg inzicht in de ervaring van jouw klant en de impact van verandering door zijn/haar reis te relateren aan jouw interne bedrijfsraamwerk. Meer informatie over iGrafx
Het begrijpen van de ervaring van jouw klant vereist veel meer dan alleen het vastleggen van zijn/haar reis in een diagram. Om de klantervaring echt te begrijpen, moet je die reis koppelen aan de rest van je bedrijfsarchitectuur. Het iGrafx-platform voor bedrijfstransformatie biedt de mogelijkheid silo's af te breken en duidelijk de relaties tussen die klantervaring en jouw interne strategieën, capaciteiten, processen, mensen en systemen te zien, waardoor je de impact van verandering goed kunt begrijpen. Meer informatie over iGrafx
Het begrijpen van de ervaring van jouw klant vereist veel meer dan alleen het vastleggen van zijn/haar reis in een diagram. Om de klantervaring echt te begrijpen, moet je die reis koppelen aan de rest ...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantenervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 12 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open so...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenervaring die je interacties met klanten personaliseert. LiveAgent stroomlijnt al je klantinteracties in een geïntegreerd, naadloos systeem door veel verschillende communicatiekanalen te combineren in één ticketingsysteem. Ontdek meer dan 175 helpdeskfuncties, waaronder een krachtig analysepakket en ingebouwde CRM. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenervaring die je interacties met klanten personaliseert. LiveAgent stroomlijnt al je klantinteracties in een geïntegreerd, naadloos systeem door vee...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. ...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Gebruik Hotjar Session Recordings om pijnpunten en blokkeringen in het klantentraject te identificeren. Meer informatie over Hotjar
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Meer informatie over Hotjar
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken ...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Geef klanten de uitstekende ervaring die ze verdienen met Front, of je nu 5 of 5000 klanten hebt. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Geef klanten de uitstekende ervaring die ze verdienen, of je nu 5 of 5000 klanten hebt. Met Front kun je sneller reageren en persoonlijke communicatie schalen. Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Wijs e-mails toe aan teamleden, deel en bespreek e-mails intern zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Geef klanten de uitstekende ervaring die ze verdienen, of je nu 5 of 5000 klanten hebt. Met Front kun je sneller reageren en persoonlijke communicatie schalen. Front is de eerste e-mailbeheersoftware w...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je product...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. Meest geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enkel platform voor een betaalbare prijs. Meer informatie over SendX
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enke...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Jahia is een agile digitaal ervaringsplatform dat slimme inhoud aanbiedt, mogelijk gemaakt door klantgegevens. Meer informatie over Jahia
Het Jahia-platform is een kruising van een platform op bedrijfsniveau met een CMS (Content Management System) en een CDP (Customer Data Platform), met de flexibiliteit om in te pluggen op jouw beste producten, terwijl tegelijkertijd de verschillende gebruikersgemeenschappen (ontwikkelaars, marketeers, eindgebruikers) samen worden gebracht. Het omvat de beveiliging en schaalbaarheid die wordt geëist door een onderneming, out of the box-mogelijkheden en moderne API's die nodig zijn voor een breed scala aan projecten en een nieuw bruikbaarheidsniveau om bijdragers van inhoud te versterken. Meer informatie over Jahia
Het Jahia-platform is een kruising van een platform op bedrijfsniveau met een CMS (Content Management System) en een CDP (Customer Data Platform), met de flexibiliteit om in te pluggen op jouw beste pr...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Snaps is een van de grootste platforms voor gespreksautomatisering voor e-commerce. Meer informatie over Snaps
Topmerken voor e-commerce, waaronder TechStyle, Nike Jordan, Lane Bryant, Calvin Klein en meer, gebruiken de Snaps-bedrijfsoplossing om de omzet te verhogen, de efficiëntie van agenten te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen. Waarom Snaps: Bevat de allerbeste NLP-oplossingen. Gebouwd voor personalisatie. Levert analytics en inzichten voor elk team. Omnichannel: web, sms, zakelijke berichten van Google, Apple Business Chat, Facebook Messenger en WhatsApp. Succes van zakelijke klanten. Meer informatie over Snaps
Topmerken voor e-commerce, waaronder TechStyle, Nike Jordan, Lane Bryant, Calvin Klein en meer, gebruiken de Snaps-bedrijfsoplossing om de omzet te verhogen, de efficiëntie van agenten te verbeteren en...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. Meer informatie over EasySend
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. EasySend is een platform voor het bouwen en optimaliseren van digitale klantreizen, zonder te hoeven programmeren. EasySend is op maat gemaakt om te voldoen aan de unieke vereisten van wereldwijde financiële instellingen en verzekeringsmaatschappijen. Elke bank- en verzekeringszaak wordt met vooraf gebouwde componenten ondersteund, waaronder end-to-end digitale hypotheek, kredietverlening, beleidsvernieuwing, claims en introductie van klanten. Meer informatie over EasySend
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. EasySend is een platform voor het bouwen en optimaliseren van digitale klantr...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
SlashQ

SlashQ

(0 reviews)
SlashQ is een tool voor het plannen van afspraken en wachtrijbeheer waarmee je de klantstroom kunt beheren. Meer informatie over SlashQ
Een intelligent token-systeem om tijd te besparen, wachtrijen te elimineren en sociale afstand te stimuleren. Het digitale wachtrijbeheersysteem stelt klanten in staat om overal in de rij te staan en helpt bedrijven de klantstroom te beheren. Meer informatie over SlashQ
Een intelligent token-systeem om tijd te besparen, wachtrijen te elimineren en sociale afstand te stimuleren. Het digitale wachtrijbeheersysteem stelt klanten in staat om overal in de rij te staan en h...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Meer informatie over LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Meer informatie over LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completel...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Mobile and cloud-based market research solution for businesses that helps collect, share and collaborate over research-based data.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback wit...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM is gebruiksvriendelijk met een overzichtelijke interface en aanpasbare modules. Koppel moeiteloos modules aan elkaar en hou je klanten en potentiële klanten betrokken met livechatopties, banners in producten en verschillende andere functies.
Zoho CRM is gebruiksvriendelijk met een overzichtelijke interface en aanpasbare modules. Koppel moeiteloos modules aan elkaar en hou je klanten en potentiële klanten betrokken met livechatopties, banne...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt met marketingtools voor tekst, e-mail...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Software voor klantenervaring, gebouwd voor business-to-business. Begrijp je klanten beter en verbeter vandaag nog de klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige software voor klantervaring die is gebouwd voor business-to-business, met alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, aangepast SLA-beheer, klantwaarschuwingen, een bedrijfseigen klantnoodindex, taakbeheer, diepgaande rapportage en statistieken en zelfs sentimentanalyse! TeamSupport is ook volledig aanpasbaar en schaalt mee naarmate je bedrijf groeit. Richt je weer volledig op klanten en bied een uitstekende klantenervaring.
TeamSupport is de enige software voor klantervaring die is gebouwd voor business-to-business, met alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, aangepast SLA-beheer, klantwaarsc...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Stimuleer tevredenheid, breid relaties uit en zorg voor langdurige loyaliteit met sociale klantenservice. | Probeer Sprout gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenservice voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Sprout ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Google+ en integreert met Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly en UserVoice. | Probeer Sprout 30 dagen gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenservice voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Sprout ondersteunt Facebook, Tw...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Cloud CX-oplossing met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Five9 zet de kracht van praktische AI in bij contactcenters om slimme, gepersonaliseerde, omnichannel CX te creëren via telefoon, internet, chat, e-mail, mobiel en sociale media. Voorspel de reden voor het verzoek met gegevens van klantintentie. Gebruik intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied intuïtieve self-serviceopties aan je klanten. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM. Bewaak, coach en rapporteer in realtime over prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Five9 zet de kracht van praktische AI in bij contactcenters om slimme, gepersonaliseerde, omnichannel CX te creëren via telefoon, internet, chat, e-mail, mobiel en sociale media. Voorspel de reden voor...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
De Podium-software voor het verbeteren van de klantervaring is gericht op reviews, berichten, gemak voor klanten en meer.
Meer dan 180.000 gebruikers vertrouwen op Podium om de klantervaring te verbeteren en te begrijpen wat hun bedrijf succesvol maakt. Het Podium-platform is gericht op klantengemak en geeft ondernemers de tools die ze nodig hebben om er voor klanten te zijn. Verbeter je klantervaring met reviews, sentimentanalyse, berichten, Webchat en meer.
Meer dan 180.000 gebruikers vertrouwen op Podium om de klantervaring te verbeteren en te begrijpen wat hun bedrijf succesvol maakt. Het Podium-platform is gericht op klantengemak en geeft ondernemers d...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen....
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0).
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer.
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of i...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Survio is gebruiksvriendelijke enquêtesoftware voor klanttevredenheid, feedback van medewerkers, marktonderzoek en andere online vragenlijsten.
Survio is een wereldwijd online enquêteplatform dat miljoenen gebruikers over de hele wereld helpt onderzoek te doen en waardevolle gegevens op een effectieve, snelle en moeiteloze manier te verzamelen en te analyseren. Deze doe-het-zelf-software combineert een intuïtieve, gebruiksvriendelijke tool met een modern ontwerp en tal van slimme functionaliteiten die het creëren van enquêtes, het analyseren van de verzamelde gegevens en het delen van de resultaten eenvoudiger dan ooit maakt. De professioneel ogende enquêtes van Survio bieden altijd een perfect geschikte oplossing.
Survio is een wereldwijd online enquêteplatform dat miljoenen gebruikers over de hele wereld helpt onderzoek te doen en waardevolle gegevens op een effectieve, snelle en moeiteloze manier te verzamelen...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan!
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject ...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten d...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie. Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Creëer en beheer een effectief programma voor klantervaring en -loyaliteit.
Verbeter de klantervaring, loyaliteit en retentie voor je bedrijf. Met TapMango kun je je eigen beloningsprogramma creëren, nieuwe klanten krijgen met het verwijzingssysteem, positieve beoordelingen genereren, inkomsten verhogen met mobiele bestellingen en naadloos integreren in je POS-systeem. Dit platform maakt elke klant wegwijs in het systeem, creëert merkeigen marketingsjablonen voor merken en stelt het systeem in, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf terwijl je nieuwe kanten werft en contact onderhoudt met je bestaande klanten.
Verbeter de klantervaring, loyaliteit en retentie voor je bedrijf. Met TapMango kun je je eigen beloningsprogramma creëren, nieuwe klanten krijgen met het verwijzingssysteem, positieve beoordelingen ge...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mo...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Cloudgebaseerd reputatiebeheersysteem waarmee bedrijven online beoordelingen kunnen monitoren of beheren en kunnen reageren op feedback van klanten.
Reputation.com levert het toonaangevende online platform voor reputatiebeheer voor grote ondernemingen met meerdere locaties. Dit platform helpt bedrijven bij het controleren en verbeteren van online beoordelingen en recensies, het verbeteren van de klantervaring en het genereren van verkeer, bezoeken en inkomsten.
Reputation.com levert het toonaangevende online platform voor reputatiebeheer voor grote ondernemingen met meerdere locaties. Dit platform helpt bedrijven bij het controleren en verbeteren van online b...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM biedt tools om de 20% van je klanten te identificeren en te koesteren die 80% van je omzet stimuleren. Met automatisch invullen van leadkaarten, tags, segmentatie, lead scoring en rapportage kun je je meest waardevolle accounts effectiever beheren. Nadat je vervolgens de leads hebt geïdentificeerd waarop je je moet richten, zorgt amoCRM voor het leveren van relevante advertenties, content en promoties aan je doelgroepen. Op die manier helpt amoCRM je om een geweldige klantervaring te bieden, waarbij je de juiste prioriteit geeft aan je tijd en inspanningen.
amoCRM biedt tools om de 20% van je klanten te identificeren en te koesteren die 80% van je omzet stimuleren. Met automatisch invullen van leadkaarten, tags, segmentatie, lead scoring en rapportage kun...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
Veel meer dan enquêtes! Houd de ervaring van je klanten gedurende het hele traject in de gaten en onderneem actie om serviceproblemen te herstellen voordat er negatieve beoordelingen worden geplaatst. Met Zingle hebben zowel marketeers van ondernemingen als buurtwinkels een cloudgebaseerd platform om verbonden te blijven en goed te reageren op het juiste moment. In combinatie met automatisering kun je met Zingle feedback beheren zonder ook maar iets te missen. Creëer loyaliteit, verhoog je omzet en sluit de cirkel met rapportage.
Veel meer dan enquêtes! Houd de ervaring van je klanten gedurende het hele traject in de gaten en onderneem actie om serviceproblemen te herstellen voordat er negatieve beoordelingen worden geplaatst. ...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is ee...
  • Analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse