Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Customer experience software met de meeste reviews van onze gebruikers
Lokale producten voor België
Filterresultaten (264)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
Producttype
264 resultaten
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen.
Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken.
Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken.
Meer informatie over SurveyLegend
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Typeform maakt formulieren leuk voor je klanten, zodat je betere gegevens krijgt.
Meer informatie over Typeform
Wie had ooit gedacht dat het invullen van een formulier of enquête leuk zou kunnen zijn? De prachtige interface van Typeform (volledig aanpasbaar aan je merk) geeft het gevoel van een vriendelijk gesprek door één vraag tegelijk te stellen. Een betere klantervaring betekent betere gegevens voor jou. Typeforms zijn eenvoudig te maken en met meer dan 120 integraties kun je de gegevens automatisch verzenden waar je ze nodig hebt.
Meer informatie over Typeform
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Facelift Cloud biedt een veelzijdige oplossing om je klantervaring op alle kanalen centraal en efficiënt te beheren.
Meer informatie over facelift
Facelift Cloud is een toonaangevende tool voor klantervaringsbeheer. Met de software kun je je activiteiten op alle relevante kanalen centraal en efficiënt beheren door alle componenten van management binnen social media in één slimme tool samen te brengen. Geschikt voor bedrijven van elke omvang op elke locatie, met actieve gebruikers in meer dan 50 landen wereldwijd. Met Facelift Cloud kunnen merken, bureaus en openbare instellingen met succes hun bedrijfsdoelstellingen bereiken. De tool is ISO 27001-gecertificeerd.
Meer informatie over facelift
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Zoho CRM Plus is een uniform platform voor klantervaringen dat verkoop-, marketing- en klantenserviceteams in één interface verbindt.
Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus is een uniform klantervaringsplatform waarmee je de kloof tussen je verkoop-, marketing- en klantenserviceteams kunt overbruggen en een uitzonderlijke klantervaring kunt bieden.
Het combineert verkoopautomatisering, het volgen van bezoekers, intelligente chatbots, klantenservice, projectmanagement, e-mailmarketing, social media, klantenquêtes, ingebouwde AI en uniforme analyse - allemaal op één platform.
Meer informatie over Zoho CRM Plus
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Zonder gedoe Landingspagina's maken die converteren in de Nederlandse markt.
Meer informatie over AdPage
Behaal conversies in elke stap van je Marketing Funnel door middel van persoonlijke Landingspagina's en Funnels.
Wat kun je allemaal met AdPage:
1. Razendsnel Landingspagina's bouwen zonder gedoe
2. Nederlandstalige templates bewezen door al 28.000 ander landingspagina's te hebben geanalyseerd.
3. Segmenteren en personaliseren van de pagina's
4. Integreren met elke Nederlandse tool + 2000 andere tools via Zapier.
5. Uitzonderlijke laadtijden voor instant vertrouwen van advertentie klikkers.
Meer informatie over AdPage
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Ga van klantfeedback naar actie zonder maar wat te raden. Lumoa analyseert feedback in meer dan 60 talen en in real time.
Meer informatie over Lumoa
De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig NPS (Net Promoter Score), CSAT (Customer Satisfaction Score), online beoordelingen en andere meetinstrumenten om te beoordelen hoe tevreden hun klanten zijn. Maar wat ze missen is een manier om te weten te komen welke acties de cijfers naar boven of naar beneden halen.
Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien.
Meer informatie over Lumoa
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Meer informatie over SurveyMonkey
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM is gebruiksvriendelijk met een overzichtelijke interface en aanpasbare modules. Koppel moeiteloos modules aan elkaar en hou je klanten en potentiële klanten betrokken met livechatopties, banners in producten en verschillende andere functies.
Meer informatie over Zoho CRM
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Zendesk Support is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere ervaringen van klanten.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations.
Meer informatie over Zendesk Suite
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube.
Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren.
Meer informatie over Hootsuite
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.
Meer informatie over Freshdesk
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Pipedrive helpt verkopers hun verkoopproces te versnellen met krachtige functies, meer dan 275 integraties en een eenvoudige, intuïtieve interface.
Pipedrive begrijpt werkelijk het belang van de klantervaring als het gaat om verkoop op basis van activiteiten. Dankzij de eenvoudig te gebruiken verkoop-CRM, uitgerust met geweldige functies en integraties, kunnen verkopers nu volledig zijn gericht op wat voor hen het belangrijkst is. Probeer deze CRM, die is gebouwd door verkopers, en je zult geen problemen meer hebben met het begrijpen van je klanten of het sluiten van deals.
Meer informatie over Pipedrive
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder.
Zoho Desk de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het leveren van goede klantervaringen. Het doel is om klanten tevredener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten verbeteren, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met diverse apps - en dat alles zonder een fortuin uit te geven.
Meer informatie over Zoho Desk
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Jotform Enterprise helpt bedrijven bij het verzamelen en organiseren van feedback.
Jotform Enterprise biedt alles-in-één software voor het verzamelen en organiseren van klantfeedback en NPS (Net Promoter Score) voor bedrijven die een ongeëvenaarde klantervaring willen bieden. Van het berekenen van NPS tot het ontwerpen van e-mails met autoresponders, met Jotform Enterprise verbeter je de klantervaring. Boek vandaag nog een gratis demo.
Meer informatie over Jotform
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent is cloudgebaseerde helpdesksoftware met meer dan 200 compatibele integraties.
Verbeter de ervaring van je klanten en beheer alle communicatie vanuit één gedeelde bedrijfsinbox.
Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer.
Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd.
Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.
Meer informatie over LiveAgent
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten.
Meer informatie over FiveStars
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer.
Meer informatie over Trustpilot
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Meer informatie over Intercom
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Software voor klantenervaring, gebouwd voor business-to-business. Begrijp je klanten beter en verbeter vandaag nog de klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
Meer informatie over TeamSupport
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantenervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Bitrix24 is het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Hoogst gewaardeerde enquêtesoftware, ontworpen om zinvolle antwoorden te geven op de grote vragen, van klantervaring tot medewerkersbetrokkenheid
SoGoSurvey is de best beoordeelde enquêtesoftware op Capterra en is zowel krachtig als gebruiksvriendelijk.
SoGoSurvey is een uitgebreid platform met 24x7 ondersteuning via telefoon, chat en e-mail. Het helpt klanten hun klantenervaring te verbeteren, productfeedback te verzamelen en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten met de focus op het omzetten van gegevens in inzichten.
Biedt meest uitgebreide functies voor bedrijven die feedback beschouwen als een cruciaal onderdeel van hun bedrijfsgroei.
Meld je aan voor een gratis proefaccount of vraag een demo aan.
Meer informatie over Sogolytics
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Bied je klanten via de kanalen van websitechat en mobiele berichten de meest vooraanstaande klantenservice-ervaring.
Met Userlike kun je via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms chatten met je klanten. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten.
Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing.
Meer informatie over Userlike
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking.
Meer informatie over Birdeye
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Stimuleer tevredenheid, breid relaties uit en zorg voor langdurige loyaliteit met sociale klantenservice. | Probeer Sprout gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenservice voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Sprout ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Google+ en integreert met Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly en UserVoice. | Probeer Sprout 30 dagen gratis.
Meer informatie over Sprout Social
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Gebruiksvriendelijk | Bekroond | Enquêteplatform boordevol krachtige functies. Werkt op all apparaten.
Survio is een online enquêteplatform boordevol krachtige functies waarmee je de klantervaring kunt meten en verbeteren. Werk samen met je collega's via werkruimten en stel rollen en machtigingen in. Onboard je grote team veilig met SSO. Automatiseer je workflows met toegang tot de API en integreer je gegevens met honderden populaire apps via Zapier. Gebruik ingebouwde BI-dashboards en stuur ze regelmatig door naar je inbox. Survio is ISO 27001-gecertificeerd en voldoet aan strenge AVG-normen.
Meer informatie over Survio
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Gebruik Hotjar Session Recordings om pijnpunten en blokkeringen in het klantentraject te identificeren.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken
en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen.
Meer informatie over Hotjar
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform.
Meer informatie over EngageBay CRM
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
De Podium-software voor het verbeteren van de klantervaring is gericht op reviews, berichten, gemak voor klanten en meer.
Meer dan 180.000 gebruikers vertrouwen op Podium om de klantervaring te verbeteren en te begrijpen wat hun bedrijf succesvol maakt. Het Podium-platform is gericht op klantengemak en geeft ondernemers de tools die ze nodig hebben om er voor klanten te zijn. Verbeter je klantervaring met reviews, sentimentanalyse, berichten, Webchat en meer.
Meer informatie over Podium
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer.
Meer informatie over Thryv
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Cloud CX-oplossing met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Five9 zet de kracht van praktische AI in bij contactcenters om slimme, gepersonaliseerde, omnichannel CX te creëren via telefoon, internet, chat, e-mail, mobiel en sociale media. Voorspel de reden voor het verzoek met gegevens van klantintentie. Gebruik intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied intuïtieve self-serviceopties aan je klanten. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM. Bewaak, coach en rapporteer in realtime over prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Meer informatie over Five9
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
Meer informatie over Weave
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen.
Meer informatie over Twilio
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Tidio is een klantenervaringsplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en bots.
Tidio is een krachtig alles-in-één klantenervaringsplatform dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt om meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen.
Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel.
Meer informatie over Tidio
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk.
Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten.
Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp.
Meer informatie over Zenvia Conversion
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen.
Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan.
Meer informatie over Yotpo
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen.
Meer informatie over Broadly
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail.
Meer informatie over Swell
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
Meer informatie over Alchemer
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0).
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren.
Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer.
Meer informatie over Nicereply
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Geef klanten de uitstekende ervaring die ze verdienen met Front, of je nu 5 of 5000 klanten hebt. Probeer Front gratis uit.
Geef klanten de uitstekende ervaring die ze verdienen, of je nu 5 of 5000 klanten hebt. Met Front kun je sneller reageren en persoonlijke communicatie schalen.
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Wijs e-mails toe aan teamleden, deel en bespreek e-mails intern zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen. Probeer Front gratis uit.
Meer informatie over Front
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap.
Meer informatie over Influitive
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan!
Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Automatiseer meer en betere online reviews.
Whitelabel reviewmanagement voor marketeers, bureaus en SEO-specialisten. Grade.us heeft meer dan 10.000 gebruikers die het proces voor het genereren van beoordelingen automatiseren op sites zoals Google, Facebook en meer dan 100 sectorspecifieke beoordelingssites. Bereik ontevreden klanten om hun merkbeleving te verbeteren. Controleer beoordelingen op 90+ beoordelingswebsites, zodat je altijd weet wat er over je bedrijf wordt gezegd. Zet je beste beoordelingen om in SEO-vriendelijke web- en sociale media-content om sterren te verdienen op je organische SERP's.
Meer informatie over Grade.us
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Haal het beste uit relaties met klanten door te profiteren van klantinzicht, de front-line efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, kritieke bedrijfsprocessen over verschillende klantcontactpunten te stroomlijnen en je snel aan te passen aan veranderende bedrijfs- en klantbehoeften.
Meer informatie over SAP Customer Experience
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Solutionreach is 100% gericht op het leveren van de technologie en de expertise over hoe deze effectief te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende praktijk op te bouwen. Het platform laat zien hoe de ervaring voor patiënten en zorgverleners kan worden verbeterd. Plan nu een consult voor meer informatie.
Meer informatie over Solutionreach
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten.
Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Meer informatie over Yonyx
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
KnowledgeOwl is gebruiksvriendelijk en eenvoudig bij te werken en haalt de complicaties uit het opbouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en personeel.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instellingen - simpelweg no-nonsense op kennis gebaseerde software die erop is gericht kennisbehoud en klanttevredenheid te verbeteren. En indien nodig is het ondersteuningsteam beschikbaar om optimaal gebruik te kunnen maken van het KnowledgeOwl-abonnement.
Meer informatie over KnowledgeOwl
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren.
Meer informatie over Pendo
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
----> De eenvoudigste manier om uitzonderlijke klantervaringen te gebruiken om pleitbezorgers te creëren. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om een uitzonderlijke klantervaring te gebruiken om pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Stuur nooit meer een enquête, omdat je al precies weet wat je klanten van je service vinden. Kijk wie je grootste fans zijn en reageer snel op problemen van klanten. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand.
Meer informatie over NiceJob
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Verbeter de ervaring van klanten met een alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Het platform van Genesys PureCloud vormt één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Diepgaande analyses, opnamebeleid en personeelsmanagement zijn ingebouwd. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
...
Meer informatie
Functies
- Rapportage en analyse
- Klantensegmenten
- Beheer van negatieve feedback
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Sentimentanalyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Predictieve analyse
- Feedbackbeheer