588 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Enterprise enquêtesoftware. Inzichtelijke enquêtes geven je bruikbare feedback! Knappe rapporten, dashboards, meldingen & opvolgtools. Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX), werknemerservaring (EX) en betrokkenheid. Sluit de lus met deelbare rapporten, dashboards, automatische meldingen en opvolgtools. Integreer met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Onbeperkt aantal gebruikers inbegrepen en werkt in 47 talen. Klanten zijn onder meer L'Oreal, Toyota, Citibank, Q8, Heineken, Sony, Manpower, ... Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX), werknemerservaring (EX) en betrokkenheid. Slu...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Gebruik je OneStop-klantenportal onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne g...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject ...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokk...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzichten te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om ze te analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback om te zetten in impactvolle acties. Wonderflow is eenvoudig, nauwkeurig, geïntegreerd en voorspellend. Daarom hebben Fortune 500-bedrijven het gekozen als toonaangevende tool om klantgericht te worden en de concurrentie voor te blijven. **Wonderflow is op maat gemaakt voor ondernemingen in consumentenelektronica, verzekeringen, logistiek, banden en cosmetica.** Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om ze te analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback om te zetten in impactvoll...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 200.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 200.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
CrossEngage combineert een platform met realtime klantgegevens met cross-channel campagnebeheer als een flexibel SaaS-product. Meer informatie over CrossEngage
We fix marketing complexity to create meaningful customer engagement. So customers come to stay. CrossEngage integrates all data available (product data, user data, order data, and behavioral data) into 360-degree customer profiles, adding easy-to-use customer journey and segmentation tools, and connects this setup to your favorite marketing channels for email, direct mailing, programmatic advertising, social ads, and any other channel. Meer informatie over CrossEngage
We fix marketing complexity to create meaningful customer engagement. So customers come to stay. CrossEngage integrates all data available (product data, user data, order data, and behavioral data) int...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je mo...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Dit product ontwerpt 100% codevrije tools om bedrijven te helpen bij het trainen en onboarden van gebruikers voor webgebaseerde toepassingen. Meer informatie over Newired
Newired stelt bedrijven in staat om de onboarding van gebruikers op vrijwel elke webtoepassing te versnellen, door de gebruiker onderweg te laten leren en presteren. Digitaal is in de eerste plaats voor mensen bedoeld. De 100% codevrije oplossingen helpen de motivatie van de gebruiker te vergroten, zowel omdat de gebruiker centraal staat in de levering en ontwikkeling van de software, als omdat Newired vrijwel elke webtoepassing in een gebruikersvriendelijkere omgeving helpt te transformeren. Meer informatie over Newired
Newired stelt bedrijven in staat om de onboarding van gebruikers op vrijwel elke webtoepassing te versnellen, door de gebruiker onderweg te laten leren en presteren. Digitaal is in de eerste plaats v...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Customer Voice beheert en optimaliseert marketingcampagnes, analyseert alle gegevens en vertaalt ze naar zakelijke kennis. Meer informatie over Customer Voice
Pobuca biedt een op AI gebaseerde oplossing die de klantervaring naar het nieuwe omnichannel-tijdperk brengt. Customer Voice helpt je bij het identificeren van je klanten en het uitvoeren van de juiste segmentatie op basis van demografische gegevens en criteria voor winkelgedrag. Verzamel en verwerk feedback binnen enkele minuten en zet het om in waardevolle inzichten. Bied een gepersonaliseerde klantervaring, laat het aantal terugkerende klanten groeien, optimaliseer marketingcampagnes, verlaag de kosten van processen en verbeter de proactiviteit van medewerkers met slechts één tool. Meer informatie over Customer Voice
Pobuca biedt een op AI gebaseerde oplossing die de klantervaring naar het nieuwe omnichannel-tijdperk brengt. Customer Voice helpt je bij het identificeren van je klanten en het uitvoeren van de juist...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en b...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplo...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. Met SightMill kun je moeiteloos NPS-enquêtes toevoegen aan je website, NPS-enquêtes verzenden per e-mail of NPS-enquêtes verzamelen tijdens een live evenement. Integreert met software van derden (Slack, Zapier, CRM's) en biedt hulpmiddelen om feedback naar je team te sturen. Meer informatie over SightMill
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. ...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Onboarding voor gebruikers automatiseren en optimaliseren voor een uitstekende UX die leidt tot een hogere conversie, betrokkenheid en retentie. Meer informatie over Userlane
Voeg aan elke software een informatieve begeleidingslaag toe. Met Userlane kun je stapsgewijze, interactieve handleidingen maken om browsergebaseerde software aan elke gebruiker afzonderlijk uit te leggen. Userlane leidt elke gebruiker in realtime door processen en laat hen zien wat ze vervolgens moeten doen om hun doelen in softwaretoepassingen te bereiken. Automatiseer en schaal gebruikersintroductie en -training om software-acceptatie te maximaliseren met het meest flexibele en effectieve digitale acceptatieplatform. Meer informatie over Userlane
Voeg aan elke software een informatieve begeleidingslaag toe. Met Userlane kun je stapsgewijze, interactieve handleidingen maken om browsergebaseerde software aan elke gebruiker afzonderlijk uit te leg...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Hiermee kun je op elk moment tijdens de klantreis feedback van klanten verzamelen. Meer informatie over Insocial
Met Insocial kun je op elk moment tijdens de klantreis feedback van klanten verzamelen en bruikbare inzichten verkrijgen die kunnen worden gebruikt om je klantervaring te optimaliseren. Wat het uniek maakt, zijn de persoonlijke en flexibele diensten. Je wordt geholpen met de transformatie naar een volledig klantgerichte organisatie, die wint van alle concurrenten op het gebied van klantbeleving. Meer informatie over Insocial
Met Insocial kun je op elk moment tijdens de klantreis feedback van klanten verzamelen en bruikbare inzichten verkrijgen die kunnen worden gebruikt om je klantervaring te optimaliseren. Wat het uniek m...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Survio is gebruiksvriendelijke enquêtesoftware voor klanttevredenheid, feedback van medewerkers, marktonderzoek en andere online vragenlijsten. Meer informatie over Survio
Survio is een wereldwijd online enquêteplatform dat miljoenen gebruikers over de hele wereld helpt onderzoek te doen en waardevolle gegevens op een effectieve, snelle en moeiteloze manier te verzamelen en te analyseren. Deze doe-het-zelf-software combineert een intuïtieve, gebruiksvriendelijke tool met een modern ontwerp en tal van slimme functionaliteiten die het creëren van enquêtes, het analyseren van de verzamelde gegevens en het delen van de resultaten eenvoudiger dan ooit maakt. De professioneel ogende enquêtes van Survio bieden altijd een perfect geschikte oplossing. Meer informatie over Survio
Survio is een wereldwijd online enquêteplatform dat miljoenen gebruikers over de hele wereld helpt onderzoek te doen en waardevolle gegevens op een effectieve, snelle en moeiteloze manier te verzamelen...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Het iGrafx-platform voor proceskennis verandert je processen in een portfolio met waardevolle bedrijfsmiddelen, waardoor echte bedrijfstransformatie mogelijk wordt. Meer informatie over iGrafx
Bij dit platform staat het proces centraal in alles. Het iGrafx-platform voor bedrijfstransformatie verandert jouw processen in een portfolio met waardevolle bedrijfsmiddelen. iGrafx biedt een goed en uitgebreid samenwerkingsplatform voor BPMN, RPA, werkstroomautomatisering, het klantentraject, GRC en meer. Heb je een wereldwijde onderneming? Geen probleem. Door een succesvolle opschaling worden bedrijven met meer dan 100.000 gebruikers wereldwijd en de grootste wereldwijde bedrijfsvereisten ondersteund. En nooit enige limiet voor uploaden of bestandsgrootte. Meer informatie over iGrafx
Bij dit platform staat het proces centraal in alles. Het iGrafx-platform voor bedrijfstransformatie verandert jouw processen in een portfolio met waardevolle bedrijfsmiddelen. iGrafx biedt een goed en ...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. ...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0). Meer informatie over Nicereply
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Nicereply
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of i...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewe...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevred...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyc...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je product...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en klanttevredenheidsscore. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen, tablets, online, e-mail, en sms-berichten. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke feedbackrapporten om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusi...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. Meest geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enkel platform voor een betaalbare prijs. Meer informatie over SendX
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enke...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm directe persoonlijke ondersteuning te bieden via telefoon, e-mail en chatten en sociale media. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf ...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Jahia is een agile digitaal ervaringsplatform dat slimme inhoud aanbiedt, mogelijk gemaakt door klantgegevens. Meer informatie over Jahia DXP
Het Jahia-platform is een kruising van een platform op bedrijfsniveau met een CMS (Content Management System) en een CDP (Customer Data Platform), met de flexibiliteit om in te pluggen op jouw beste producten, terwijl tegelijkertijd de verschillende gebruikersgemeenschappen (ontwikkelaars, marketeers, eindgebruikers) samen worden gebracht. Het omvat de beveiliging en schaalbaarheid die wordt geëist door een onderneming, out of the box-mogelijkheden en moderne API's die nodig zijn voor een breed scala aan projecten en een nieuw bruikbaarheidsniveau om bijdragers van inhoud te versterken. Meer informatie over Jahia DXP
Het Jahia-platform is een kruising van een platform op bedrijfsniveau met een CMS (Content Management System) en een CDP (Customer Data Platform), met de flexibiliteit om in te pluggen op jouw beste pr...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn. Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard. Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je. Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepe...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
SlashQ

SlashQ

(0 reviews)
SlashQ is een tool voor het plannen van afspraken en wachtrijbeheer waarmee je de klantstroom kunt beheren. Meer informatie over SlashQ
Een intelligent token-systeem om tijd te besparen, wachtrijen te elimineren en sociale afstand te stimuleren. Het digitale wachtrijbeheersysteem stelt klanten in staat om overal in de rij te staan en helpt bedrijven de klantstroom te beheren. Meer informatie over SlashQ
Een intelligent token-systeem om tijd te besparen, wachtrijen te elimineren en sociale afstand te stimuleren. Het digitale wachtrijbeheersysteem stelt klanten in staat om overal in de rij te staan en h...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wer...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenond...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voer...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars brengt klanten dubbel zo vaak terug en werft ook nieuwe.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Meer dan 14.000 bedrijven gebruiken Fivestars om klanten dubbel zo vaak terug te brengen met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Meer dan 14.000 bedrijven gebruiken Fivestars om klanten dubbel zo vaak terug te brengen met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps....
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-onder...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Hoogst gewaardeerde enquêtesoftware, ontworpen om zinvolle antwoorden te geven op de grote vragen, van klantervaring tot medewerkersbetrokkenheid
SoGoSurvey is de best beoordeelde enquêtesoftware op Capterra en is zowel krachtig als gebruiksvriendelijk. SoGoSurvey is een uitgebreid platform met 24x7 ondersteuning via telefoon, chat en e-mail. Het helpt klanten hun klantenervaring te verbeteren, productfeedback te verzamelen en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten met de focus op het omzetten van gegevens in inzichten. Biedt meest uitgebreide functies voor bedrijven die feedback beschouwen als een cruciaal onderdeel van hun bedrijfsgroei. Meld je aan voor een gratis proefaccount of vraag een demo aan.
SoGoSurvey is de best beoordeelde enquêtesoftware op Capterra en is zowel krachtig als gebruiksvriendelijk. SoGoSurvey is een uitgebreid platform met 24x7 ondersteuning via telefoon, chat en e-mail. ...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervarin...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle en Sony. Sprout is beschikbaar via webbrowser, iOS en Android en stelt merken in staat sociaal beheer te vereenvoudigen, samen te werken tussen teams en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Sprout Social ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Pinterest.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chi...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en ma...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat j...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebrui...
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer.
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer.
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer....
  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse