688 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Zendesk Support is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere ervaringen van klanten. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
De voorspellende AI van Wonderflow geeft inzicht in alle soorten feedback van klanten, waardoor je succes kunt bereiken in concurrerende markten. Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing waarmee je ze kunt analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback kunt omzetten in winnende beslissingen. Wonderflow Unified VoC Analytics helpt B2C-bedrijven waarde te halen uit feedback van consumenten, zoals online beoordelingen, dossiers van ondersteuningscentra en NPS. **Wonderflow is op maat gemaakt voor ondernemingen in consumentenelektronica, verzekeringen, logistiek, banden en cosmetica.** Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing waarmee je ze kunt analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback kunt omzetten...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Zorg ervoor dat je klanten tevreden zijn door je onboarding-ervaring te stroomlijnen en je software leuk te maken. Meer informatie over Userlane
Als het gaat om het werven van nieuwe klanten, dan is de gebruikerservaring doorslaggevend: hoe gemakkelijk ze door jouw oplossing kunnen navigeren en hoe ze zich daarbij voelen. Met de interactieve handleidingen van Userlane kunnen je klanten stap voor stap en in hun eigen tempo door je software navigeren, waardoor het werken met je software een fijne ervaring wordt. Meer informatie over Userlane
Als het gaat om het werven van nieuwe klanten, dan is de gebruikerservaring doorslaggevend: hoe gemakkelijk ze door jouw oplossing kunnen navigeren en hoe ze zich daarbij voelen. Met de interactieve...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive begrijpt werkelijk het belang van de klantervaring als het gaat om verkoop op basis van activiteiten. Dankzij de eenvoudig te gebruiken verkoop-CRM, uitgerust met geweldige functies en integraties, kunnen verkopers nu volledig zijn gericht op wat voor hen het belangrijkst is. Probeer deze CRM, die is gebouwd door verkopers, en je zult geen problemen meer hebben met het begrijpen van je klanten of het sluiten van deals. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive begrijpt werkelijk het belang van de klantervaring als het gaat om verkoop op basis van activiteiten. Dankzij de eenvoudig te gebruiken verkoop-CRM, uitgerust met geweldige functies en...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 300.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 300.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren....

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Optimaliseer de klantervaring met een micro-enquêteplatform voor SaaS. Meer informatie over Refiner
Optimaliseer de klantervaring van je SaaS met Refiner - een micro-enquêteplatform dat is ontworpen voor moderne SaaS-bedrijven. Stel je gebruikers een vraag terwijl ze je product gebruiken met de zeer configureerbare enquêtewidgets in de app. Volg klantsuccesstatistieken zoals NPS-, CSAT- of CES-enquêtes op meerdere kanalen. Gebruik daarna die inzichten om de conversies te verhogen en het klantenbehoud te verbeteren. Meer informatie over Refiner
Optimaliseer de klantervaring van je SaaS met Refiner - een micro-enquêteplatform dat is ontworpen voor moderne SaaS-bedrijven. Stel je gebruikers een vraag terwijl ze je product gebruiken met de...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Uniform platform voor het beheer van klantervaringen met krachtige functies voor sociaal luisteren, publiceren, rapportage en betrokkenheid. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io is een verenigd platform voor het beheer van sociale media en klantervaringen. Het platform is een totaaloplossing voor alle behoeften op het gebied van sociaal luisteren, betrokkenheid, publiceren, meten en benchmarken van marketeers. Falcon helpt marketeers om meer gepersonaliseerde merkervaringen te bieden bij alle digitale contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Dit platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve UI en wordt aangevuld door het toonaangevende ondersteuningsteam in de branche. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io is een verenigd platform voor het beheer van sociale media en klantervaringen. Het platform is een totaaloplossing voor alle behoeften op het gebied van sociaal luisteren, betrokkenheid,...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Dit product ontwerpt 100% codevrije tools om bedrijven te helpen bij het trainen en onboarden van gebruikers voor webgebaseerde toepassingen. Meer informatie over Newired
Newired stelt bedrijven in staat om de onboarding van gebruikers op vrijwel elke webtoepassing te versnellen, door de gebruiker onderweg te laten leren en presteren. Digitaal is in de eerste plaats voor mensen bedoeld. De 100% codevrije oplossingen helpen de motivatie van de gebruiker te vergroten, zowel omdat de gebruiker centraal staat in de levering en ontwikkeling van de software, als omdat Newired vrijwel elke webtoepassing in een gebruikersvriendelijkere omgeving helpt te transformeren. Meer informatie over Newired
Newired stelt bedrijven in staat om de onboarding van gebruikers op vrijwel elke webtoepassing te versnellen, door de gebruiker onderweg te laten leren en presteren. Digitaal is in de eerste plaats...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Bied je klanten via de kanalen van websitechat en mobiele berichten de meest vooraanstaande klantenservice-ervaring. Met Userlike kun je via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms chatten met je klanten. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Bied je klanten via de kanalen van websitechat en mobiele berichten de meest vooraanstaande klantenservice-ervaring. Met Userlike kun je via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Customer Voice beheert en optimaliseert marketingcampagnes, analyseert alle gegevens en vertaalt ze naar zakelijke kennis. Meer informatie over Customer Voice
Pobuca biedt een op AI gebaseerde oplossing die de klantervaring naar het nieuwe omnichannel-tijdperk brengt. Customer Voice helpt je bij het identificeren van je klanten en het uitvoeren van de juiste segmentatie op basis van demografische gegevens en criteria voor winkelgedrag. Verzamel en verwerk feedback binnen enkele minuten en zet het om in waardevolle inzichten. Bied een gepersonaliseerde klantervaring, laat het aantal terugkerende klanten groeien, optimaliseer marketingcampagnes, verlaag de kosten van processen en verbeter de proactiviteit van medewerkers met slechts één tool. Meer informatie over Customer Voice
Pobuca biedt een op AI gebaseerde oplossing die de klantervaring naar het nieuwe omnichannel-tijdperk brengt. Customer Voice helpt je bij het identificeren van je klanten en het uitvoeren van de...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantervaringssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantervaringssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Hiermee kun je op elk moment tijdens de klantreis feedback van klanten verzamelen. Meer informatie over Insocial
Met Insocial kun je op elk moment tijdens de klantreis feedback van klanten verzamelen en bruikbare inzichten verkrijgen die kunnen worden gebruikt om je klantervaring te optimaliseren. Wat het uniek maakt, zijn de persoonlijke en flexibele diensten. Je wordt geholpen met de transformatie naar een volledig klantgerichte organisatie, die wint van alle concurrenten op het gebied van klantbeleving. Meer informatie over Insocial
Met Insocial kun je op elk moment tijdens de klantreis feedback van klanten verzamelen en bruikbare inzichten verkrijgen die kunnen worden gebruikt om je klantervaring te optimaliseren. Wat het uniek...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM is gebruiksvriendelijk met een overzichtelijke interface en aanpasbare modules. Koppel moeiteloos modules aan elkaar en hou je klanten en potentiële klanten betrokken met livechatopties, banners in producten en verschillende andere functies. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM is gebruiksvriendelijk met een overzichtelijke interface en aanpasbare modules. Koppel moeiteloos modules aan elkaar en hou je klanten en potentiële klanten betrokken met livechatopties,...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruiker...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantenervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 12 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Gemakkelijk te gebruiken | Talloze prijzen | Enquête platform met veel geweldige functies. Ontworpen voor alle soorten mobiele toestellen. Meer informatie over Survio
Op zoek naar een gebruiksvriendelijke enquêtetool met een reeks geweldige functies? Survio is een online platform voor het maken van enquêtes, het verzamelen en analyseren van antwoorden en het delen van de resulterende gegevens. Modern ontwerp en professionele enquêtes ontworpen voor alle soorten mobiele toestellen. Doe mee met meer dan 3 miljoen tevreden gebruikers uit 190 landen. | 16 talen | 19 vraagtypen | 100+ voorbeeld enquêtes | GDPR-conform | SSL beveiliging (2048 bit encryptie) Meer informatie over Survio
Op zoek naar een gebruiksvriendelijke enquêtetool met een reeks geweldige functies? Survio is een online platform voor het maken van enquêtes, het verzamelen en analyseren van antwoorden en het delen...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0). Meer informatie over Nicereply
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Nicereply
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Geef klanten de uitstekende ervaring die ze verdienen met Front, of je nu 5 of 5000 klanten hebt. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Geef klanten de uitstekende ervaring die ze verdienen, of je nu 5 of 5000 klanten hebt. Met Front kun je sneller reageren en persoonlijke communicatie schalen. Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Wijs e-mails toe aan teamleden, deel en bespreek e-mails intern zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Geef klanten de uitstekende ervaring die ze verdienen, of je nu 5 of 5000 klanten hebt. Met Front kun je sneller reageren en persoonlijke communicatie schalen. Front is de eerste e-mailbeheersoftware...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Facelift Cloud is een gecertificeerde softwareoplossing met alle componenten voor professionele social media marketing, geschikt voor grote ondernemingen. Meer informatie over Facelift Cloud
Facelift Cloud - De toonaangevende tool voor management binnen social media met actieve gebruikers in meer dan 50 landen over de hele wereld. Via Facelift Cloud kun je binnen enkele klikken content publiceren, adverteren, beheren, controleren en analyseren, en je community activeren. Alle activiteiten op Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Xing, LinkedIn, Pinterest en vele andere kanalen zijn centraal en efficiënt te beheren. De tool is geschikt voor bedrijven van elke omvang en maakt je Social Media Marketing een stuk eenvoudiger. Meer informatie over Facelift Cloud
Facelift Cloud - De toonaangevende tool voor management binnen social media met actieve gebruikers in meer dan 50 landen over de hele wereld. Via Facelift Cloud kun je binnen enkele klikken content...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Platform voor socialmediamarketing ontworpen voor de unieke behoeften van B2B. Verspreid inhoud op grote schaal en meet de ROI van sociale media. Meer informatie over Oktopost
Oktopost biedt een enkel platform om content op grote schaal te verspreiden met behulp van meerdere sociale netwerken en profielen. Het platform stelt B2B-marketeers in staat om de werkelijke ROI van sociale media te zien, door leads terug te volgen naar het exacte sociale bericht waar ze vandaan kwamen. Met deze toonaangevende integratie kun je je leads in bestaande marketing automation-platforms (Marketo, Act-On, Eloqua enz.) verrijken met een hele nieuwe laag sociale gegevens. Meer informatie over Oktopost
Oktopost biedt een enkel platform om content op grote schaal te verspreiden met behulp van meerdere sociale netwerken en profielen. Het platform stelt B2B-marketeers in staat om de werkelijke ROI van...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en klanttevredenheidsscore. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen, tablets, online, e-mail, en sms-berichten. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke feedbackrapporten om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken,...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Beheer alle digitale klantervaringen van je onderneming op één plek met Sprinklr, een Unified-CXM-platform. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klantervaringen die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr wordt aangedreven door een zeer geavanceerde AI-engine en helpt merken om vanuit één enkel uniform platform te marketen en adverteren, marktonderzoek uit te voeren en klanten te onderhouden en te betrekken, wat zorgt voor positievere en consistentere merkinteracties. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je met Sprinklr, een Unified-CXM-platform. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klantervaringen die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr wordt aangedreven door een zeer geavanceerde AI-engine en helpt merken om...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Verbeter je klantervaring en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
Uitstekende software om je klanten een gepersonaliseerde ervaring te bieden. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Probeer de gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Froged
Uitstekende software om je klanten een gepersonaliseerde ervaring te bieden. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Krijg inzicht in de ervaring van jouw klant en de impact van verandering door zijn/haar reis te relateren aan jouw interne bedrijfsraamwerk. Meer informatie over iGrafx
Het begrijpen van de ervaring van jouw klant vereist veel meer dan alleen het vastleggen van zijn/haar reis in een diagram. Om de klantervaring echt te begrijpen, moet je die reis koppelen aan de rest van je bedrijfsarchitectuur. Het iGrafx-platform voor bedrijfstransformatie biedt de mogelijkheid silo's af te breken en duidelijk de relaties tussen die klantervaring en jouw interne strategieën, capaciteiten, processen, mensen en systemen te zien, waardoor je de impact van verandering goed kunt begrijpen. Meer informatie over iGrafx
Het begrijpen van de ervaring van jouw klant vereist veel meer dan alleen het vastleggen van zijn/haar reis in een diagram. Om de klantervaring echt te begrijpen, moet je die reis koppelen aan de...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielu...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
België Lokaal product
AreTheyHappy is een eenvoudig platform voor horecabedrijven voor het beheer van alle sociale media en beoordelingssites op één plek. Meer informatie over AreTheyHappy
AreTheyHappy is een eenvoudig platform voor horecabedrijven voor het beheer van alle online berichten, beoordelingen en feedback van klanten op één plek. Verbind simpelweg de sociale media- en beoordelingskanalen die belangrijk zijn voor je bedrijf en ga aan de slag: dit platform helpt je om alle accounts te beheren en te controleren, online contact te leggen met je klanten en van hun feedback te leren. Meer informatie over AreTheyHappy
AreTheyHappy is een eenvoudig platform voor horecabedrijven voor het beheer van alle online berichten, beoordelingen en feedback van klanten op één plek. Verbind simpelweg de sociale media- en...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
InnerTrends customers make more actionable growth decisions with their user data than any other analytics tool on the market. Meer informatie over InnerTrends
What if your product analytics tool actually knew your business, not just your data? Track the right data and actually get valuable insights! InnerTrends is the only product analytics + data science tool that maps your unique software business to your data to provide built-in reporting. No need to be a data scientist! All the reports are in plain English, offering you actionable insights so that you can optimize your entire SaaS customer journey! Meer informatie over InnerTrends
What if your product analytics tool actually knew your business, not just your data? Track the right data and actually get valuable insights! InnerTrends is the only product analytics + data...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Pyxis Insights is een door AI gestuurd UI/UX-testplatform waarmee bedrijven direct bruikbare feedback van geverifieerde gebruikers kunnen krijgen. Meer informatie over Pyxis Insights UI/UX
De UI/UX-testen van Pyxis Insight stellen elk merk in staat om hun producten door de ogen van hun klanten te zien. Met het door AI gestuurde UI/UX-testplatform kunnen bedrijven snelle acties ondernemen en uitstekende klantervaringen leveren. Directe en onbevooroordeelde meningen van meer dan 2 miljoen geverifieerde gebruikers helpen merken om UI/UX-rimpels in realtime uit te roeien, waardoor naadloze merkervaringen, retentie en loyaliteit worden gewaarborgd. Meer informatie over Pyxis Insights UI/UX
De UI/UX-testen van Pyxis Insight stellen elk merk in staat om hun producten door de ogen van hun klanten te zien. Met het door AI gestuurde UI/UX-testplatform kunnen bedrijven snelle acties...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Het Crowdtech alles-in-één research-platform helpt je waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde consumentenbehoeften bloot te leggen. Meer informatie over Crowdtech
De alles-in-één research-oplossing voor online kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Klanten als Heineken, Philips en Coca-Cola hebben dit platform gebruikt om de meest waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen. Software voor klanttevredenheid maakt deel uit van het research-platform en laat zien dat eenvoud de ultieme verfijning is. Ervaar het research-platform door een demo aan te vragen en ontdek hoe het je kan helpen waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde consumentenbehoeften te ontdekken. Meer informatie over Crowdtech
De alles-in-één research-oplossing voor online kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Klanten als Heineken, Philips en Coca-Cola hebben dit platform gebruikt om de meest waardevolle consumenteninzicht...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Met de unieke gegevens en eenvoudig te installeren automatiseringen van SearchBox levert de zoekervaring van je klant waarde voor jou en je klanten. Meer informatie over SearchBox
De zoekfunctie op je website is cruciaal voor succesvolle bezoekerstrajecten. Zoekers zijn minstens 43% meer geneigd om te kopen en 87% meer geneigd om te converteren. Met de unieke gegevens en eenvoudig te installeren automatiseringen van SearchBox levert de zoekervaring van je klant waarde voor je prospects en je bedrijf. SearchBox werkt met je bestaande zoekmachine of je kunt die van de software gebruiken. Je kunt binnen enkele dagen aan de slag en in de eerste paar weken waarde zien. De meeste klanten zien een onmiddellijke verbetering van 10% in het succes van de zoeker. Meer informatie over SearchBox
De zoekfunctie op je website is cruciaal voor succesvolle bezoekerstrajecten. Zoekers zijn minstens 43% meer geneigd om te kopen en 87% meer geneigd om te converteren. Met de unieke gegevens en...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
JustLikeAPI is een geavanceerde API-service voor gegevensextractie waarmee bedrijven beoordelingen vanaf één plek kunnen analyseren en erop kunnen reageren. Meer informatie over justLikeAPI
Wil je meer inzicht krijgen in de ervaring van je klanten? JustLikeAPI is een uitstekende tool hiervoor. JustLikeAPI is een geavanceerde API-service voor gegevensextractie waarmee bedrijven beoordelingen of andere gegevens met betrekking tot gebruikersaccounts op tientallen beoordelingssites of sociale netwerken vanaf één plek kunnen openen, controleren, analyseren en erop kunnen reageren. Meer informatie over justLikeAPI
Wil je meer inzicht krijgen in de ervaring van je klanten? JustLikeAPI is een uitstekende tool hiervoor. JustLikeAPI is een geavanceerde API-service voor gegevensextractie waarmee bedrijven beoordelin...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des Meer informatie over Qemotion
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client. Meer informatie over Qemotion
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Compelling B2B customer experiences don't need personal data. Guidebox's automation anonymously guides prospects to conversion. Meer informatie over GuideBox
Your B2B website visitors have a problem and need your solution. You haven't seen these folks before, there's no personal data to fuel traditional tech, and you need to engage them with a compelling customer experience. No worries, SoloSegment's GuideBox has got you covered. SoloSegment's GuideBox gathers data from your site search, from your content itself, and from the behavior patterns of visitors on your site. GuideBox's automation technology guides visitors to the content that converts. Meer informatie over GuideBox
Your B2B website visitors have a problem and need your solution. You haven't seen these folks before, there's no personal data to fuel traditional tech, and you need to engage them with a compelling...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Sonar is een intuïtief platform voor gebruikersonderzoek dat wordt aangedreven door AI. Het stelt je in staat op grote schaal op video gebaseerd onderzoek uit te voeren. Meer informatie over Sonar
Krijg betere en snellere inzichten. Sonar is een intuïtief platform voor gebruikersonderzoek waarmee UX-specialisten en niet-specialisten via niet-gemodereerde kwalitatieve sollicitatiegesprekken videogebaseerd onderzoek kunnen doen. Meer informatie over Sonar
Krijg betere en snellere inzichten. Sonar is een intuïtief platform voor gebruikersonderzoek waarmee UX-specialisten en niet-specialisten via niet-gemodereerde kwalitatieve sollicitatiegesprekken...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt met marketingtools voor tekst,...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Hoogst gewaardeerde enquêtesoftware, ontworpen om zinvolle antwoorden te geven op de grote vragen, van klantervaring tot medewerkersbetrokkenheid
SoGoSurvey is de best beoordeelde enquêtesoftware op Capterra en is zowel krachtig als gebruiksvriendelijk. SoGoSurvey is een uitgebreid platform met 24x7 ondersteuning via telefoon, chat en e-mail. Het helpt klanten hun klantenervaring te verbeteren, productfeedback te verzamelen en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten met de focus op het omzetten van gegevens in inzichten. Biedt meest uitgebreide functies voor bedrijven die feedback beschouwen als een cruciaal onderdeel van hun bedrijfsgroei. Meld je aan voor een gratis proefaccount of vraag een demo aan.
SoGoSurvey is de best beoordeelde enquêtesoftware op Capterra en is zowel krachtig als gebruiksvriendelijk. SoGoSurvey is een uitgebreid platform met 24x7 ondersteuning via telefoon, chat en...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervari...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportal...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk maakt, zodat je meer en betere gegevens krijgt. Creëer enquêtes, quizzen, formulieren of iets geheel nieuws. Pas het ontwerp aan op de taal van je merk. En voor je publiek werkt het op elk apparaat. Haal het maximale uit je gegevens met honderden integraties, waaronder met MailChimp, Google Spreadsheets en Salesforce.
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
Stimuleer tevredenheid, breid relaties uit en zorg voor langdurige loyaliteit met sociale klantenservice. | Probeer Sprout gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenservice voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Sprout ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Google+ en integreert met Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly en UserVoice. | Probeer Sprout 30 dagen gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenservice voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Sprout ondersteunt Facebook,...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse
De Podium-software voor het verbeteren van de klantervaring is gericht op reviews, berichten, gemak voor klanten en meer.
Meer dan 180.000 gebruikers vertrouwen op Podium om de klantervaring te verbeteren en te begrijpen wat hun bedrijf succesvol maakt. Het Podium-platform is gericht op klantengemak en geeft ondernemers de tools die ze nodig hebben om er voor klanten te zijn. Verbeter je klantervaring met reviews, sentimentanalyse, berichten, Webchat en meer.
Meer dan 180.000 gebruikers vertrouwen op Podium om de klantervaring te verbeteren en te begrijpen wat hun bedrijf succesvol maakt. Het Podium-platform is gericht op klantengemak en geeft ondernemers...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Sentimentanalyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Predictieve analyse