Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Customer experience software

Customer experience software (ook bekend als CXM of CEM) helpt bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantfeedback, zowel positief als negatief. Deze software bevat verschillende toepassingen, van programma's voor het verzamelen van meningen van klanten tot tools voor het omzetten van tekstgebaseerde feedback in cijfers die later voor marketingdoeleinden kunnen worden gebruikt. Zie ook: enquête software, customer satisfaction software en customer loyalty software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer experience software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor België

België Lokale producten weergeven

276 resultaten

Ga van klantfeedback naar actie zonder maar wat te raden. Lumoa analyseert feedback in meer dan 60 talen en in real time. Meer informatie over Lumoa
De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig NPS (Net Promoter Score), CSAT (Customer Satisfaction Score), online beoordelingen en andere meetinstrumenten om te beoordelen hoe tevreden hun klanten zijn. Maar wat ze missen is een manier om te weten te komen welke acties de cijfers naar boven of naar beneden halen. Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Met het platform kunnen bedrijven (opnieuw) contact leggen met hun klanten
om de digitale ervaring te verbeteren. Meer informatie over Screeb
Screeb geeft een nieuwe definitie aan de manier waarop bedrijven feedback verzamelen en beheren om de behoeften van hun klanten beter te begrijpen: - Zie hoe mensen je app gebruiken. - Stel vragen om hun gedrag beter te begrijpen. - Krijg kwalitatieve inzichten om je product te verbeteren. Met Screeb kom je te weten wie je app gebruikt en ontdek je verbeterpunten voor je product. Krijg een duidelijk inzicht in waarom je gebruikers zo handelen, wat ze willen en wat je nu moet doen. Meer informatie over Screeb

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Pipedrive helpt verkopers hun verkoopproces te versnellen met krachtige functies, meer dan 275 integraties en een eenvoudige, intuïtieve interface. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive begrijpt werkelijk het belang van de klantervaring als het gaat om verkoop op basis van activiteiten. Dankzij de eenvoudig te gebruiken verkoop-CRM, uitgerust met geweldige functies en integraties, kunnen verkopers nu volledig zijn gericht op wat voor hen het belangrijkst is. Probeer deze CRM, die is gebouwd door verkopers, en je zult geen problemen meer hebben met het begrijpen van je klanten of het sluiten van deals. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
België Lokaal product
Oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid verbetert. Meer informatie over VoiceAnalytics
VoiceAnalytics is een oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid in callcenters verbetert, zowel bij commerciële als klantenserviceactiviteiten. Deze op AI gebaseerde oplossing is gebouwd door een krachtige taalengine en algoritmen voor machine learning en kan spraak-naar-tekst met hoge nauwkeurigheid verwerken en trefwoorden herkennen, waardoor specifieke inhoud in 100% van de oproepen kan worden gedetecteerd. Meer informatie over VoiceAnalytics

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Zoho CRM Plus is een uniform platform voor klantervaringen dat verkoop-, marketing- en klantenserviceteams in één interface verbindt. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus is een uniform klantervaringsplatform waarmee je de kloof tussen je verkoop-, marketing- en klantenserviceteams kunt overbruggen en een uitzonderlijke klantervaring kunt bieden. Het combineert verkoopautomatisering, het volgen van bezoekers, intelligente chatbots, klantenservice, projectmanagement, e-mailmarketing, social media, klantenquêtes, ingebouwde AI en uniforme analyse - allemaal op één platform. Meer informatie over Zoho CRM Plus

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM is gebruiksvriendelijk met een overzichtelijke interface en aanpasbare modules. Koppel moeiteloos modules aan elkaar en hou je klanten en potentiële klanten betrokken met livechatopties, banners in producten en verschillende andere functies. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Lokulus is een technologieplatform dat tools voor de automatisering van bedrijfsprocessen biedt aan consumentengerichte bedrijven. Meer informatie over Lokulus
Lokulus is een technologiebedrijf dat AI-gestuurde procesautomatisering biedt aan consumentengerichte bedrijven. Met het platform kunnen organisaties geautomatiseerde workflows op intelligente wijze beheren en aanpassen naarmate de behoeften van hun organisatie zich ontwikkelen en groeien. Het platform is een vertrouwde onafhankelijke adviseur die nauw samenwerkt met klanten om inzicht te krijgen in hun unieke uitdagingen. De oplossingen worden op maat gemaakt en maken gebruik van expertise en technologie, zodat ze perfect bij jouw organisatie passen. Meer informatie over Lokulus

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Staffino is een platform voor ervaringsbeheer dat een breed scala aan modules biedt voor complex CX- en EX-beheer. Meer informatie over Staffino
Staffino is een platform voor het beheer van klant- en werknemerservaringen met een sterke wereldwijde aanwezigheid, met klanten in meer dan 30 landen en in uiteenlopende sectoren. Het geavanceerde online platform is ontwikkeld om te concurreren met 's werelds toonaangevende CEM-platforms en biedt een gebruiksvriendelijke en visueel aantrekkelijke interface voor het verzamelen en beheren van feedback van klanten en werknemers. Meer informatie over Staffino

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Een systeem voor het ontwerpen en beheren van loyaliteitsprogramma's voor meer klantenbehoud en een boost in nieuwe klanten. Meer informatie over Comarch Loyalty Marketing Platform
Comarch Loyalty Marketing Platform is een end-to-end, AI-gestuurde oplossing die bedrijven van vandaag kunnen gebruiken om de levensduurwaarde van klanten te verhogen, merkbekendheid te stimuleren en de winst te verhogen. Met de oplossing kunnen gebruikers gepersonaliseerde CX's leveren op meerdere contactpunten en meeslepende B2B-, B2C- en B2E-loyaliteitsprogramma's en marketingcampagnes bouwen, uitvoeren en beheren die in overeenstemming zijn met de behoeften en verwachtingen van hun klanten. Meer informatie over Comarch Loyalty Marketing Platform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Helpt bedrijven met meerdere locaties en SEO-bureaus om klantrecensies te beheren, reputatiescores te verbeteren en lokaal zoekverkeer te vergroten. Meer informatie over LocalClarity
LocalClarity, 's werelds meest kosteneffectieve beoordelingsplatform, biedt in 61 landen talloze mogelijkheden voor bedrijven met meerdere locaties. Klanten krijgen inzicht in klantfeedbacktrends, bouwen relaties op via directe plaatsing van beoordelingen, vergroten het plaatselijke zoekverkeer en ontdekken de best practices en onderpresteerders op verschillende locaties. De programma's zijn beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 10.000 locaties en bureaus van alle groottes. Meer informatie over LocalClarity

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie over SurveyMonkey

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Zendesk Support is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere ervaringen van klanten.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder.
Zoho Desk de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het leveren van goede klantervaringen. Het doel is om klanten tevredener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten verbeteren, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met diverse apps - en dat alles zonder een fortuin uit te geven. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Jotform Enterprise helpt bedrijven bij het verzamelen en organiseren van feedback.
Jotform Enterprise biedt alles-in-één software voor het verzamelen en organiseren van klantfeedback en NPS (Net Promoter Score) voor bedrijven die een ongeëvenaarde klantervaring willen bieden. Van het berekenen van NPS tot het ontwerpen van e-mails met autoresponders, met Jotform Enterprise verbeter je de klantervaring. Boek vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent is cloudgebaseerde helpdesksoftware met meer dan 200 compatibele integraties. Verbeter de ervaring van je klanten en beheer alle communicatie vanuit één gedeelde bedrijfsinbox. Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen.
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Software voor klantenervaring, gebouwd voor business-to-business. Begrijp je klanten beter en verbeter vandaag nog de klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Typeform maakt formulieren leuk voor je klanten, zodat je betere gegevens krijgt.
Wie had ooit gedacht dat het invullen van een formulier of enquête leuk zou kunnen zijn? De prachtige interface van Typeform (volledig aanpasbaar aan je merk) geeft het gevoel van een vriendelijk gesprek door één vraag tegelijk te stellen. Een betere klantervaring betekent betere gegevens voor jou. Typeforms zijn eenvoudig te maken en met meer dan 120 integraties kun je de gegevens automatisch verzenden waar je ze nodig hebt. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantenervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Bitrix24 is het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Hoogst gewaardeerde enquêtesoftware, ontworpen om zinvolle antwoorden te geven op de grote vragen, van klantervaring tot medewerkersbetrokkenheid
SoGoSurvey is de best beoordeelde enquêtesoftware op Capterra en is zowel krachtig als gebruiksvriendelijk. SoGoSurvey is een uitgebreid platform met 24x7 ondersteuning via telefoon, chat en e-mail. Het helpt klanten hun klantenervaring te verbeteren, productfeedback te verzamelen en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten met de focus op het omzetten van gegevens in inzichten. Biedt meest uitgebreide functies voor bedrijven die feedback beschouwen als een cruciaal onderdeel van hun bedrijfsgroei. Meld je aan voor een gratis proefaccount of vraag een demo aan. Meer informatie over Sogolytics

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen