22 resultaten
Software voor verenigingsbeheer ontworpen voor zelfbeheerde flatgebouwen, verenigingen van eigenaren en andere geplande gemeenschappen.
Buildium is speciaal ontworpen voor alle soorten woningbeheer en wordt vertrouwd door meer dan 4000 professionele verenigingsbeheerders met meer dan 300.000 verenigingswoningen. Of je nu huurwoningen, appartementen of verenigingen van huiseigenaren beheert, Buildium is een alles-in-één oplossing die je helpt de communicatie te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de financiële middelen te maximaliseren. Meer informatie over Buildium

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Managers van verenigingen gebruiken AppFolio om tijd en geld te besparen, de winstgevendheid te vergroten en hun bedrijf te laten groeien.
AppFolio is een volledig mobiele, alles-in-één-software voor verenigingsbeheer waarmee verenigingsmanagers hun bedrijf effectiever kunnen beheren en laten groeien. AppFolio ondersteunt de moderne manager bij het vereenvoudigen van dagelijkse taken rond beoordelingen en het innen van contributie, het opvolgen van overtredingen, goedkeuringen van bestuursleden, bouwkundige beoordelingen en meer. Dit is allemaal toegankelijk via een mobiele app met bekroonde ondersteuning. Meer informatie over AppFolio Property Manager

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Bitrix24 100% gratis platform voor HOA-beheer. Cloudgebaseerd, mobiel, open source.
De kern van deze gratis oplossing voor het beheer van gemeenschapsverenigingen is de portal. Dit is de plek waar huis- of condo-eigenaren belangrijke kwesties kunnen bespreken, op verschillende initiatieven kunnen stemmen, deelnemen aan een groepschat of gebruikersinteressegroepen kunnen vormen. Alle belangrijke meldingen gaan via de activiteitenstroom van Bitrix24, wat betekent dat iedereen verbonden is. Het tweede deel van Bitrix24 bestaat uit meer dan 35 zakelijke tools, meestal gebruikt door HOA-beheer. Met Bitrix24.Drive heb je een papierloos kantoor. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Meer informatie over Wild Apricot

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Krachtige software voor vastgoedbeheer die in één geïntegreerde oplossing alle functies combineert die jij nodig hebt om je bedrijf te runnen.
Rent Manager is geavanceerde software voor vastgoedbeheer en is ontworpen om elk facet van je unieke bedrijfsactiviteiten te beheren. Van leasing tot boekhouding, onderhoud tot marketing, je gehele portefeuille wordt ondersteund door de in drie decennia bewezen technologie van Rent Manager. Biedt een krachtige database voor vastgoedbeheer; volledig geïntegreerd boekhoudsysteem; intuïtieve oplossingen voor contactbeheer, onderhoud, werkorders en marketing; een open API-portaal voor unieke aanpassingen en nog veel meer. Meer informatie over Rent Manager

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Een browsergebaseerd softwaresysteem met alle tools die je nodig hebt om flatgebouwen, coöperaties en verenigingen van huiseigenaren efficiënt te beheren.
Het Yardi Voyager-platform voor het beheer van flatgebouwen, coöperaties en verenigingen van eigenaren (VVE) is een veelzijdig en browsergebaseerd softwaresysteem, met alle tools die je nodig hebt om flatgebouwen, coöperaties en VVE's efficiënt te beheren. De Yardi Voyager-software voor het beheer van flatgebouwen, coöperaties en verenigingen van eigenaren is krachtig, volledig geïntegreerd en intuïtief in het ontwerp en biedt het belangrijkste beheersysteem voor flatgebouwen, coöperaties en VVE's in de branche. Meer informatie over Yardi Voyager

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
DoorLoop is volledig aanpasbare software voor vastgoedbeheer die je helpt je panden vanaf één plek te beheren. Ontvang 1 jaar gratis.
DoorLoop is volledig aanpasbare software voor vastgoedbeheer die je helpt je panden vanaf één plek te beheren. Meer informatie over DoorLoop

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Een complete, professionele en veilige boekhoudoplossing voor het beheer van de VVE (vereniging van eigenaren). Gratis proefperiode van 14 dagen.
Complete beheersoftware voor de VVE (vereniging van eigenaren) om rekeningen, bewoners en panden te volgen. Robuuste boekhoudfuncties, automatische bankrekeningsynchronisatie, elektronische incasso via (ACH), onbeperkte in de VS gevestigde klantenondersteuning, online bestandsbeheeroplossingen, elektronische 1099-archivering en onbeperkte in de VS gevestigde technische ondersteuning zijn slechts enkele van de voordelen die je met Rentec ontvangt. Omvat een gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over Rentec Direct

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
De nieuwe norm voor het beheer van VVE's
PayHOA is moderne software voor zelfbeheerde verenigingen van eigenaren (VVE's) en vastgoedbeheerders. Dit intuïtieve systeem automatiseert de operationele activiteiten, zodat jij je kunt concentreren op wat er werkelijk belangrijk is. Dit platform biedt gratis onboarding, gratis onbeperkte in de VS gevestigde ondersteuning, een gratis proefversie van 30 dagen en geen langlopende contracten. Claim je gratis proefversie en ontdek waarom VVE's en vastgoedbeheerders in de hele VS PayHOA kiezen voor hun gemeenschappen. Meer informatie over PayHOA

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Bespaar tijd en geld door het beheer van condo's, HOA of vastgoed te automatiseren met deze toonaangevende, gebruiksvriendelijke en veelzijdige webgebaseerde software.
Bespaar tijd en geld door het beheer van condo's en HOA te automatiseren met deze toonaangevende, gebruiksvriendelijke en veelzijdige webgebaseerde software. Functies omvatten integratie van boekhouding, online betalingen, reserveren van voorzieningen, serviceverzoeken en meer. Deze webgebaseerde software is ontworpen voor HOA, condo's en panden. Een eenvoudige manier om je onderhoud en activiteiten te stroomlijnen voor zowel vastgoedbeheerders als huurders. Meer informatie over Condo Control

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Yardi Breeze Premier is een beheerplatform voor appartementen en VVE's dat tijd en geld bespaart en tegelijkertijd besturen en eigenaren tevreden houdt.
Yardi Breeze Premier is software voor het beheer van appartementen en verenigingen van huiseigenaren die voor jou is ontworpen. Het intuïtieve platform omvat ingebouwde boekhouding, het volgen van eigenaren en besturen, beheer van overtredingen, CAM-afstemming (Computer-Aided Manufacturing), kostprijsberekening van opdrachten en meer. Online portals bieden eenvoudig innen van huur, serviceaanvragen, betalingen en rapportage voor eigenaren. Meer informatie over Yardi Breeze

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Geïntegreerde boekhoud-, beheer- en automatiseringstools voor appartementencomplex-/VvE-managers. Het geeft besturen eenvoudige, gemakkelijk te begrijpen financiële gegevens.
Het TOPS [ONE] webgebaseerde VvE-platform voorziet in de behoeften van beheermaatschappijen en zelfbeheerde communities. Combineer je portfolio-, boekhoud-, beheer- en automatiseringstools via het TOPS [ONE]-platform. Verminder je technische pakket, maak een eind aan terugkerende taken en bied hogere servicekwaliteit. Sluit je aan bij meer dan 40.000 communities, 5 miljoen gezinnen en 9000 gebruikers die op TOPS-software vertrouwen voor een alles-in-één ervaring in het beheer van gemeenschapsverenigingen. Meer informatie over TOPS [ONE]

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
MRI Software, opgericht in 1971, is een toonaangevende leverancier van innovatieve softwaretoepassingen en gehoste oplossingen voor de vastgoedsector. Het uitgebreide en flexibele technologieplatform van MRI, in combinatie met zijn open en verbonden ecosysteem, voldoet aan de unieke behoeften van vastgoedbedrijven, van vastgoedbeheer en boekhouding voor individuele panden tot investeringsmodellering en -analyse voor de wereldwijde commerciële en residentiële markten. Meer informatie over MRI Software

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Raklet is alles-in-één VVE-software waarmee je je VVE-processen kunt stroomlijnen, betalingen kunt innen en bewonersdatabases kunt maken.
Raklet is alles-in-één VvE-software waarmee je op een zinvolle, digitale manier met je community in contact kunt komen. Het beheren van een VvE is geen eenvoudige taak. Gelukkig biedt Raklet je de nodige tools om betalingen te innen, vergaderingen te plannen en je leden te beheren. Met Raklet kun je moeiteloos bewonersdatabases maken, de maandelijkse of dagelijkse rapportage van je VvE bekijken en je processen stroomlijnen. Boekhouding, planning en betalingen verlopen moeiteloos met Raklet. Meer informatie over Raklet

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Webgebaseerde softwareoplossing voor onroerendgoedbeheer die alle aspecten van onroerendgoedbeheer automatiseert voor appartementen, huizen en winkels.
De webgebaseerde software voor onroerendgoedbeheer voor woningen en commercieel onroerend goed automatiseert alle aspecten van onroerend goed voor appartementen, huizen en winkelcentra. Met de lease-, vacature- en werkorderbeheersystemen ben je efficiënter en productiever als property manager. Het volledig geïntegreerde en geautomatiseerde boekhoudpakket bespaart je veel tijd door gebruik te maken van geautomatiseerde huurinning, geautomatiseerde facturering en geautomatiseerde tools voor het bijhouden van late betalingen. Meer informatie over LandlordTracks

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Alles-in-één cloudgebaseerd softwareplatform voor verenigingsbeheer, ontworpen voor bedrijven die verenigingen van huis- en appartementeigenaren beheren.
CINC biedt online, geïntegreerd vastgoedbeheer en boekhoudsoftware aan de sector voor verenigingen in woongemeenschappen. Alle producten, van puur beheer en boekhouding tot geïntegreerde boekhouding en bankieren, zijn ontworpen om voor jou te werken. Deze producten zijn volledig geïntegreerd verkrijgbaar terwijl je groeit of afzonderlijk om aan je huidige behoeften te voldoen. Omdat ze allemaal van dezelfde bron afkomstig zijn, kun je nieuwe producten toevoegen naarmate de behoeften van je bedrijf veranderen, zonder een heel nieuw systeem aan te schaffen. Meer informatie over CINC

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Tool voor VVE-beheer waarmee bedrijven boekhouding, bankafstemmingen, budgetten, maandelijkse rapporten, MICR-afdrukken (Magnetic Ink Character Recognition) en meer kunnen beheren.
Condo Manager is een geïntegreerde softwareoplossing die is ontworpen voor de gemeenschapsverenigingsector en kan worden gebruikt door professionele beheerbedrijven en zelfbeheerde verenigingen. De gebruiksvriendelijke aanpak helpt zelfbeheerde gemeenschappen hun gegevens eenvoudig te organiseren en de vereniging effectief te beheren. Het platform biedt tools om managementbedrijven te helpen de bedrijfsgroei op lange termijn te behouden, en de meeste klanten kunnen binnen 3 tot 6 maanden een volledig rendement op hun investering aantonen. Meer informatie over Condo Manager

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Een nieuwe innovatieve manier om je betrokkenheid bij de gemeenschap te verbeteren voor je eigenaren, bewoners en managementpersoneel.
Bespaar tijd en inspanningen met behulp van meerdere platforms om je vereniging te beheren. ONR is een alles-in-één platform waarmee eigenaren, bewoners en management alles kunnen uitvoeren wat relevant is voor je vereniging en de betrokkenheid van de gemeenschap kunnen bevorderen. Meer informatie over ONR app

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
eUnify biedt een alles-in-één oplossing, inclusief een volledig boekhoudplatform, uManage beheertools en communitylink voor bewoners.
De beheersoftware van eUnify is bedoeld voor de VvE-sector. De behoefte aan software in deze sector was er al in 2001 en sindsdien is er een universum van producten, apps en functies opgebouwd. Tegenwoordig biedt eUnify een alles-in-één oplossing, inclusief een volledig boekhoudplatform met bankintegratie; beheertools en mobiele app voor architecturale beoordeling, overtredingen/handhaving en werkorders; beveiligde portals voor bewoners, besturen en verkopers; en een volledig wederverkooppakket. Meer informatie over eUnify

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
BuildingLink vereenvoudigt en verbetert modern werken en leven in woongemeenschappen.
BuildingLink is een toonaangevende technologie voor vastgoedbeheer die wereldwijd door meer dan 5.000 hoogbouwwoningen wordt gebruikt. Als pionier in de sector en toonaangevende innovator hebben de oplossingen, service en mensen dit tot een van de meest erkende en gerespecteerde technologieleveranciers gemaakt onder vastgoedmanagers en -personeel, condo/coop-besturen en verhuurders. De roadmap zit vol met nieuwe en spannende initiatieven om gebouwen nog beter te laten draaien. Meer informatie over BuildingLink

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Websites, communicatie- en monitoringcentra voor verenigingen van eigenaren, flatgebouwen, appartementen en commerciële panden. Sensorbewaking beschikbaar.
Websites, communicatie- en monitoringcentra voor verenigingen van eigenaren, flatgebouwen, appartementen en commerciële panden. Centra kunnen ook op bestaande websites worden weergegeven met een directe link naar het communicatiecentrum. Vastgoedbeheerders hebben toegang tot een MASTER-centrum voor het volgen van en communiceren met elk van hun klanteigendommen. Functies omvatten berichten uitzenden via spraak, tekst of e-mail, video-uitzending van beveiligingscamera's of speciale gebeurtenissen en draadloze sensorbewaking op afstand van panden. Meer informatie over Communication Centers

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase
Twinq is Nederlandse software voor vastgoedbeheer die is ontworpen om vastgoedbeheer voor beheerders, eigenaars en bewoners te vereenvoudigen.
Twinq is Nederlandstalige software voor vastgoedbeheer die is ontworpen om de processen voor vastgoedbeheer, verhuur en onderhoud voor beheerders, eigenaars en bewoners in Nederland te vereenvoudigen. Meer informatie over Twinq

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Commissiebeheer
  • Websitebeheer
  • Documentbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Ledendatabase