Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor sociale diensten

Software voor sociale diensten omvat gespecialiseerde casemanagementtoepassingen die het werk van kinderwelzijn, instanties voor volwassenenbescherming en andere sociale diensten optimaliseren. Deze oplossingen helpen bij het volgen van klantinformatie, geleverde documentdiensten, beheren van werkzaamheden en zorgen voor naleving. Zie ook: patiëntendossier software en GGZ-software (geestelijke gezondheidszorg).

19 resultaten

Betaalbare, cloudgebaseerde, software voor casemanagement in human services - gemakkelijk te gebruiken en HIPAA-conform. Vanaf $ 20/gebruiker/maand. Gratis demo.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor casemanagement binnen human services - neem afscheid van je spreadsheets en zelfgecreëerde databases en bewijs je impact met rapporten die je verandering in de loop van de tijd tonen en resultaten laten zien die je financiers tevredener dan ooit zullen maken. Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde casemanagementsoftware ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Tarieven zijn vanaf slechts $ 20/gebruiker/maand. Meer informatie over CharityTracker

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Software voor EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Gratis proefperiode van 21 dagen
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over TheraNest

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
CareLogic is een gebruiksvriendelijk EMD-systeem (elektronisch medisch dossier) voor organisaties op het gebied van gezond gedrag en human services.
CareLogic is een webgebaseerd en gebruiksvriendelijk EMD-platform (elektronisch medisch dossier) dat is ontworpen voor ondernemingen op het gebied van gezond gedrag en human services met minimaal 40 gebruikers. Dit sterk configureerbare EMD-platform helpt bureaus betere resultaten te ondersteunen en gezondere gemeenschappen op te bouwen met een robuust pakket van functies, waaronder planning, intake, behandelingsplanning, servicedocumentatie, e-prescribing, consumentenbetrokkenheid, facturering en rapportage. Meer informatie over Qualifacts CareLogic

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Je krijgt alle functionaliteit die je nodig hebt, plus webpagina's voor donaties en ingebouwde e-mailmarketing.
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Kies de add-on-opties die je nodig hebt, inclusief lidmaatschappen, casusbeheer, subsidiebeheer en meer om een oplossing te creëren die precies is afgestemd op je behoeften. Sumac biedt ook webpagina's voor donaties, ingebouwde marketingtools voor e-mail en het kan worden geïntegreerd met je boekhoudsoftware. Als je unieke programma's en services beheert, heeft Sumac een aangepaste add-on die wordt geconfigureerd om precies aan je behoeften te voldoen, Meer informatie over Sumac

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Probeer het 30 dagen gratis uit.
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Dit uitgebreide platform omvat: een veilige, cloudgebaseerde database voor casemanagement; best practices modules met formulieren en rapporten voor allerlei functies, van donateur- en vrijwilligersbeheer tot het bijhouden van programmaprestaties en resultaten; functies die speciaal zijn ontworpen voor non-profitorganisaties zoals verwijzingen voor het bijhouden van programmabeweging, en workflow voor gestroomlijnde gegevensverzameling. En nog veel meer. Meer informatie over Bonterra Case Management (formerly Apricot)

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Versimpeld casusbeheer, zodat jij je kunt concentreren op je non-profitorganisaties. Krijg een volledig aangepast systeem dat aan je behoeften voldoet tegen een betaalbare prijs.
Vereenvoudigde software voor casusbeheer, zodat jij je kunt concentreren op je non-profitorganisatie. Complete weergave van je casussen, vanaf één dashboard. Weg met die Excel-documenten. Zorg dat je waar je ook bent toegang krijgt tot je gegevens. Met InfoFlo krijg je een volledig aangepast systeem dat past bij al je behoeften, tegen een betaalbare prijs. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Eenvoudige, betaalbare, gebruiksvriendelijke software voor iedereen die mensen dient.
Notehouse is ontwikkeld door een non-profitoprichter en uitvoerend directeur en is er voor iedereen in human services die op zoek is naar een gebruiksvriendelijke manier om de mensen bij te houden waarmee en waarvoor ze werken. Voor case-managers, counselors, maatschappelijk werkers en crisisondersteunend personeel. Met Notehouse kun je case-dossiers openen, komende data volgen, tags maken voor eenvoudig sorteren, groeperen en rapporteren, en al je communicatie, vergaderingen en interacties noteren met degenen die je helpt. Meer informatie over Notehouse

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Knit is een 100% Canadees platform voor loonadministratie en HR dat je CRA-naleving (Canada Revenue Agency) op de automatische piloot zet. Een favoriete keuze van meer dan 100 accountantskantoren.
Knit People is een 100% Canadees, geïntegreerd platform voor loonadministratie en HR dat je loonadministratie op de automatische piloot zet. Knit is de ideale oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die willen besparen op administratiekosten en ook zonder zorgen willen voldoen aan de voorschriften. Knit is een favoriete keuze voor meer dan 100 accountantskantoren in heel Canada die meerdere bedrijven beheren. Het platform biedt alles, van self-onboarding van werknemers tot belastingberekeningen en -afdrachten, directe stortingen, betaald verlofbeleid, bijhouden van aangepaste velden, e-documenten en meer. Meer informatie over Knit

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Verbeter de klantresultaten en betrokkenheid met een cloudgebaseerd softwareplatform voor casebeheer dat een enkele bron van waarheid biedt.
Penelope is een cloudgebaseerd softwareplatform voor case management dat ideaal is voor human services-organisaties met 15 of meer gebruikers. Ontvang een enkele bron van waarheid en bevrijd je organisatie van meerdere datasilo's en verouderde systemen met een configureerbare oplossing die ontworpen is voor organisaties die meerdere diensten aanbieden. Penelope omvat flexibele gegevensverzameling, workflow- en rapportageopties, terwijl het mobiele klantenportaal, ClientConnect, helpt bij het verbeteren van de klantervaring. Meer informatie over Bonterra Penelope

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Speciaal gebouwd voor human services met configureerbare formulieren, agendering en beveiliging op ondernemingsniveau.
Casebook is gemaakt door de Annie E. Casey Foundation om de helpers te helpen. Het cloudgebaseerde platform is gebouwd voor human services in de 21e eeuw en is veilig, werkt vanaf elke locatie en vanaf elk apparaat met een browser. Mobiele toepassingen bieden functionaliteit, met of zonder internetverbinding. Voeg documenten toe, configureer aangepaste formulieren die eruitzien als je vereiste formulieren, stuur sollicitanten naar een webportaal om hun sollicitatie te voltooien. Een GovTech 100-bedrijf van 2019/2020 Meer informatie over Casebook

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Een gebruiksvriendelijk, flexibel en krachtig systeem voor casusbeheer, waar je werknemers, ondersteunend personeel en directie dol op zullen zijn.
extendedReach is speciaal gebouwd voor kinder- en gezinsagentschappen en is een gebruiksvriendelijk, betaalbaar, webgebaseerd systeem voor casusbeheer, waar je werknemers en ondersteunend personeel dol op zullen zijn. extendedReach organiseert en deelt alle informatie en documenten die jij voor het volgen van elke zaak nodig hebt. Elk van je medewerkers krijgt deze informatie op hun eigen, gepersonaliseerde homepage. Als je diensten voor pleeggezinnen aanbiedt, hebben pleeggezinnen ook toegang tot het systeem via een gespecialiseerde pleeggezinwebsite. Meer informatie over extendedReach

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Oplossing voor het beheer van juridische zaken die non-profitorganisaties ondersteunt bij het beheren van klanten, volgen van diensten, verbeteren van de efficiëntie en evalueren van de impact op de gemeenschap.
CaseWorthy stelt organisaties in staat om klantgegevens succesvol vast te leggen en te beheren op één veilige locatie, efficiënte nalevingsrapportage te genereren en verder te gaan dan basiscompliance om meer te weten te komen over hun organisaties. CaseWorthy ondersteunt de behoefte aan het beheer en het verzamelen van gegevens. Door gegevens en systemen te consolideren in één platform, helpt CaseWorthy non-profitorganisaties toegang te krijgen tot de informatie die ze nodig hebben om de diensten optimaal te coördineren en goed in te spelen op de behoeften van elk individu en gezin dat ze ondersteunen. Meer informatie over CaseWorthy

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Complete oplossing voor aanbieders van gedragsdiensten zoals counseling thuis, spraak- en ergotherapie en toegepaste gedragsanalyse.
Noteable is een complete oplossing voor aanbieders van alle soorten gedragsdiensten, zoals counseling thuis, spraak- en ergotherapie en toegepaste gedragsanalyse. Noteable is een volledig uitgerust pakket voor EMD en praktijkbeheer met klinische notities en rapportage, geautomatiseerde facturering, praktijkbeheer, telegezondheid, gegevensverzameling en -analyse en geïntegreerde faxfunctie. Meer informatie over Noteable

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Elektronische documentatie, casusbeheer en cliëntenvolgsoftware voor zorgverleners die zijn gericht op verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen en gedragsgezondheid.
Software voor elektronische documentatie voor zorgverleners op het gebied van verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen en gedragsmatige gezondheidszorg. Deze software biedt casusbeheer, het volgen van cliënten en een elektronisch medisch dossier allemaal onder één dak - met specifieke functionaliteit voor de behoeften van bureaus die zijn gericht op verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen. De software voldoet aan HIPAA, is federaal gecertificeerd als een EMD en biedt volledige interoperabiliteit terwijl je door het nieuwe landschap van zorgcoördinatie en op waarden gebaseerde zorg navigeert. Meer informatie over Foothold

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Verhoogt de administratieve capaciteit van elke welzijnsorganisatie van elke omvang en op elke locatie met minimaal 25%. Verminder je stress en risico's.
CaseFlow verlaagt de administratieve kosten en verhoogt de capaciteit voor elke organisatie die kwetsbare mensen ondersteunt. De effectieve technologie ondersteunt al je mogelijke serviceworkflows en maximaliseert de betaalbaarheid. CaseFlow heeft klanten over de hele wereld en is een eenvoudige keuze voor organisaties van elke omvang, vooral organisaties die zich afvragen of ze ooit een goed passende oplossing zullen vinden. Boek een demo te zien hoe je uitdagingen kunnen worden opgelost. Zeer veel tijdbesparende automatisering. Dit platform helpt de helpers. Meer informatie over CaseFlow

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Een modern, volledig uitgerust casusbeheersysteem op het Salesforce-platform, ontworpen op basis van aanbevolen procedures voor human services.
Exponent Case Management is een modern casusbeheer ontworpen voor je human services-bureau op het ultramoderne Salesforce-platform. Het is een volledig functionele, aanpasbare oplossing met intake, beoordeling, servicetracking, casusdossiers, uitkomstenrapportage, verwijzingstracering en meer. Exponent Case Management ondersteunt programmabeheer en prestatiebeheer voor de gehele levenscyclus van de cliënt voor elk type programma, beoordeling of uitkomst, en kan voor elk type bureau worden geconfigureerd. Meer informatie over Exponent Case Management

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Hiermee kunnen alle medewerkers en belanghebbenden in het jeugdzorgsysteem communiceren, gegevens beheren en resultaten naadloos samen analyseren.
Noble Child-toepassingen zijn ontworpen en gebouwd dóór dossierbehandelaars, vóór dossierbehandelaars. Het applicatiepakket is ontworpen op de Salesforce Government Cloud en zorgt ervoor dat ze de meest geavanceerde en veilige toepassingen zijn die beschikbaar zijn. De enige oplossing die klaar is voor alle jeugdzorgbureaus in de wereld. Moeiteloos configureerbaar, gebruiksvriendelijk, klaar voor desktop en mobiel. Meer informatie over Noble Child

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Een superflexibele en gebruiksvriendelijke SaaS die is ontworpen om de efficiëntie te verbeteren en de opbrengst, resultaten en impact van non-profitorganisaties te meten.
AidHound is ontworpen om organisaties in staat te stellen op een veilige en efficiënte manier gegevens over hun begunstigden en activiteiten te verzamelen, te analyseren en te visualiseren. AidHound is zo flexibel dat het zich kan aanpassen aan elk probleem dat je organisatie probeert op te lossen, en aan al je activiteiten en behoeften voor gegevensverzameling. Je organisatie zal voordeel ervaren in: tijd, operationele en financiële efficiëntie; het beoordelen van impact; gegevensprivacy; samenwerking; rapportage aan belanghebbenden. Meer informatie over AidHound

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden
Een bekroonde, op games gebaseerde beoordelingstool die de soft skills van potentiële en bestaande werknemers meet in een leuk en boeiend proces.
Owiwi is een leuke en boeiende psychometrische tool die de soft skills van potentiële en bestaande werknemers nauwkeurig meet. Denk aan een combinatie van geavanceerde wetenschappelijke methodologie verpakt in een meeslepend spel waar kandidaten graag aan deelnemen. Dit platform neemt de stress in het wervingsproces van de kandidaat weg en elimineert het risico dat de recruiter de verkeerde kandidaat aanneemt door gegevensgestuurde inzichten zonder vooroordelen aan te bieden en het screening-/shortlistproces te versnellen met automatisering. Meer informatie over Owiwi

Functies

  • Documentbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Trainingsbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Formulierbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Factureren
  • Doelen stellen en bijhouden