Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

CRM voor de bouw

CRM voor de bouw bestaat uit toepassingen voor klantrelatiebeheer die specifiek zijn gericht op de bouwsector. Hiermee kunnen bouwprofessionals niet alleen informatie over hun klanten en potentiële klanten opslaan, maar ook lopende projecten en verkoopinzet volgen. Zie ook: bouwsoftware, boekhoudprogramma's voor de bouw, tekensoftware voor architecten, bouwcalculatie software, customer satisfaction software en CRM systemen.

België Lokale producten weergeven

74 resultaten

HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Zoho CRM is omnichannel, online software voor architecten en bouwers om bedrijfsprocessen, verkoop en marketing te beheren. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM biedt een op maat gemaakte softwareoplossing voor bouw- en vastgoedbedrijven. Win contracten waarmee je je onderscheidt met tools die zijn ontworpen om je te helpen leads sneller om te zetten in deals. Volg de voortgang, analyseer trends, bouw databases en blijf in contact met prospects en klanten met Zoho CRM. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
De slimme CRM van Pipedrive helpt bouwbeheerteams om de beste te worden met behulp van eersteklas technologie. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive helpt bouwmanagementteams de beste te worden. Begin met het bijhouden van benodigdheden, contacten en je algemene projectvoortgang met de eenvoudig te implementeren CRM-tool van Pipedrive, die favoriet is bij duizenden managementteams over de hele wereld. Of je nu op kantoor bent of op locatie, Pipedrive zorgt ervoor dat je op de hoogte blijft van de voortgang van deals en geplande activiteiten terwijl je zo veel mogelijk deals afsluit. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Van de eerste bieding tot projectmanagement, Sales Cloud stelt bouwbedrijven in staat om moeiteloos relaties met prospects, klanten, leveranciers en partners te beheren. Win meer offertes en minimaliseer wijzigingsverzoeken met een aanpasbaar CRM-platform waarmee je onnodig werk kunt verminderen, de projectplanning en het budget continu kunt optimaliseren en beslissingen kunt nemen op basis van realtime gegevens. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over Buildertrend

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot end-to-end bedrijfs- en projectinformatie.
Sage 100 Contractor, voorheen bekend als Sage Master Builder, biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot kritieke, end-to-end bedrijfs- en projectinformatie, of ze nu hoofdaannemer, service- of specialistische aannemer of een woningbouwer zijn. Het pakket met toepassingen is geschikt voor bedrijven die generieke boekhoudsoftware zijn ontgroeid en omvat de gehele bouwcyclus, waaronder boekhouding, schattingen, projectplanning en -management, kostprijsberekening en servicebeheer. Meer informatie over Sage Construction Suite

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. Dit platform is de enige alles-in-één tool die schattingen bevat en waarmee je je gegevens maar één keer hoeft in te voeren en die informatie kunt laten stromen door de schatting, specificaties, selecties, biedingen, voorstellen, wijzigingsorders, en budgetten, inclusief van en naar QuickBooks. Dat is in aanvulling op de planning en prijswinnende communicatie van de software. Meer informatie over CoConstruct

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Bitrix24 is snelgroeiende gratis online CRM-software die wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. E-mailmarketing, offertes en ook facturering.
Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
AccuLynx is de meest vertrouwde software van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien.
AccuLynx is de meest vertrouwde softwaretoepassing van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien. De software zit boordevol krachtige functies en gebruiksvriendelijke tools die helpen de processen van dakdekkers te stroomlijnen, hun winst te laten groeien en een superieure klantenservice te bieden. Met AccuLynx kunnen dakdekkers elk aspect van hun bedrijf beheren vanuit een enkele toepassing. Meer informatie over AccuLynx

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. Meer informatie over Contractor Foreman

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen. Meer informatie over eWay-CRM

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM die is ontworpen voor en aanbevolen door Google. Wil je beter georganiseerd en productiever zijn? Probeer het nu.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers in de bouwsector. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer.
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer. Meer informatie over ConstructionOnline

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Tools voor schatting, projectmanagement en productiviteit voor bouwprojecten.
Ontdek hoe meer dan 500.000 professionals in 75 landen sneller en nauwkeuriger schattingen maken met UDA ConstructionSuite. ConstructionSuite is ontworpen voor algemene aannemers, woningbouwers en onderaannemers, beheert meer dan $ 65 miljard aan projecten en beschikt over echte schattingen met sectorspecifieke tools zoals RSMeans-kostengegevens, AIA-betalingstoepassingen, schattingssjablonen, daadwerkelijke twee-directionele QuickBooks-integratie, beheer van Change Order en integratie met toonaangevende CAD-programma's. Begin vandaag nog. Meer informatie over UDA ConstructionSuite

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is ideaal voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor projectmanagement, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Spotler CRM

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
De toonaangevende cloudgebaseerde software-oplossing voor bouwprogrammabeheer voor eigenaren van kapitaalprojecten.
In tegenstelling tot op contractanten gerichte oplossingen, is e-Builder een oplossing voor het beheer van bouwprogramma's voor eigenaren die kapitaalprogrammakosten, planning en documenten beheert via een optimale workflow en bedrijfsinformatie. e-Builder is een complete oplossing die is ontworpen om controle te bieden en verrassingen voor eigenaren van kapitaalprogramma's te reduceren. Eigenaren profiteren van de kortere cyclustijden, hoge kostenbesparingen, gematigde risico's en uitzonderlijke productiviteit van deze cloudgebaseerde oplossing voor programmabeheer. Meer informatie over Trimble e-Builder

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
Het CRM-systeem van monday.com helpt je om al je bouwprojecten elke keer weer op tijd van de grond te krijgen. Je kunt slimme en visuele borden gebruiken om taken toe te wijzen, te communiceren met aannemers, waardevolle inzichten te krijgen, je KPI's bij te houden en foto's in realtime te delen op elk apparaat, van de site tot het kantoor. Meer informatie over monday CRM

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten. Meer informatie over Leap

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Beheer van verkooppipeline
  • Contract- en licentiebeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer