482 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Met het projecttraceringsplatform van Replicon kun je projecten en programma's van meerdere niveaus in realtime plannen en volgen met zichtbaarheid in budgetten en actuele statusupdates. Volg schattingen versus werkelijke waarden, WIP en andere projectstatistieken. Verhoog de productiviteit van project-resources met onmiddellijke inzichten in de toewijzing van middelen. Deel moeiteloos projectkosten over je hele ecosysteem. Gebruik historische informatie om je toekomstige projecten met vertrouwen te plannen. Meer informatie over Replicon Leg alle projectgerelateerde tijd vast en zorg ervoor dat dit overeenkomt met de bedrijfsregels. Transformeer uren in bedrijfsstatistieken en deel met je ecosysteem. Meer informatie over Replicon
Eurcias tijd- en activiteitenbeheer is aangepast aan alle soorten structuren. Als uitvoerend functionaris, controller, manager of projectmanager heb je een realtime en duidelijk beeld nodig van de voortgang van je projecten en de werktijd van je medewerkers en teams. De Timesheet toepassing voor tijds- en activiteitenbeheer vereenvoudigt en maakt het urenregistratieproces betrouwbaarder voor je medewerkers. Meer informatie over Eurécia Time & Activities Tijdbeheer probleemloos gemaakt. Meer informatie over Eurécia Time & Activities
Ervaar volledig geïntegreerde urenregistratie en afwezigheidsbeheer, zodat je beter kunt plannen. Je werknemers kunnen zelfs rechtstreeks in- en uitklokken met hun mobiele telefoon. Met Quinyx kunnen je werknemers in- en uitklokken in de app of met behulp van een lokaal apparaat. Hierdoor krijg je nauwkeurige gegevens en kunnen je werknemers genieten van een naadloze ervaring. Meer informatie over Quinyx Naadloze planning, personeelsplanning, urenregistratie, communicatie en taakbeheer, allemaal op één plek. Meer informatie over Quinyx

door YooniQ solutions

(14 beoordelingen)
Bezoek website
Werkuren bijhouden binnen enkele seconden. Medewerkers kunnen met hun webbrowser of mobiele telefoon hun werktijden van begin tot eind bijhouden, evenals de pauzes en waar ze aan gewerkt hebben. Werkuren en overuren worden berekend op basis van werkroosters. Urenstaten worden automatisch gegenereerd en kunnen worden geëxporteerd om de nauwkeurigheid van loonadministratie te verbeteren. Begin vandaag nog met een gratis proefversie van 14 dagen of een live demo. Meer informatie over kiwiHR kiwiHR helpt kleine en middelgrote bedrijven om HR-taken efficiënt aan te pakken met slimme en gebruiksvriendelijke software. Meer informatie over kiwiHR
actiTIME is tijdregistratiesoftware voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Het helpt meer dan 9.000 bedrijven over de hele wereld om de tijd van werknemers effectief bij te houden. actiTIME stelt gebruikers in staat zowel vrije en verlofdagen als gewerkte uren te registreren, aanpasbare rapporten te genereren, projectopdrachten en schattingen te maken, facturen uit te geven en nog veel meer. Er is een 100% gratis versie beschikbaar voor kleine teams van maximaal 3 gebruikers en een gratis proefversie van 30 dagen voor elke andere prijskaart (geen creditcard vereist). Meer informatie over actiTIME Tijdregistratiesoftware voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Meer informatie over actiTIME
Maak een aangepast verlofbeleid (bijv. "Vanuit huis werken") en laat je werknemers hun vrije tijd aanvragen waar ze maar willen - via het web, mobiele app of zelfs Slack. Vertrouw op de gebruiksvriendelijke navigatie en het aanpasbare dashboard van CakeHR om taken moeiteloos te automatiseren, de afhankelijkheid van Excel-werkbladen te elimineren, software-acceptatie te stimuleren en de frequentie van e-mails te verminderen. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR CakeHR is ontworpen voor eenvoudige toepassing door medewerkers en levert automatisering, transparantie en betrokkenheid voor HR. Meer informatie over CakeHR
Time Doctor biedt software voor medewerkerstracking en geavanceerde tijdregistratie. Deze software helpt je te ontdekken of je team echt productief is. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Meer informatie over Time Doctor Time Doctor biedt nauwkeurige software voor tijdregistratie en tijdmanagement die je helpt te weten of je team echt productief te werk gaat. Meer informatie over Time Doctor
Beheer tijd en aanwezigheid voor je team. Medewerkers kunnen in- of uitklokken met hun webbrowser, Slack of mobiel (iOS en Android). Werkuren worden nauwkeurig vastgelegd, inclusief activiteiten en aantekeningen. Genereer geautomatiseerde urenregistratie, tracking van activiteiten/projecten, klantfacturering en krachtige rapportage voor je team. Jibble helpt je met payroll, facturering of teamproductiviteit, of je nu een tech-startup, een adviesbureau of een plaatselijk restaurant runt. Meer informatie over Jibble Tijdregistratie voor teams. Ideaal voor payroll, facturering of het verbeteren van productiviteit. Beschikbaar op internet, mobiel en via de Bot. Meer informatie over Jibble
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, geolocatie, handtekening, NFC-tag, streepjescode, audio, checkbox, enz. Je team kan de gewerkte uren zowel in als buiten het veld vastleggen. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld! Meer informatie over Kizeo Forms Kizeo Forms is een flexibele en intuïtieve tool waarmee veldmedewerkers aangepaste digitale formulieren kunnen creëren en invullen vanaf elk mobiel apparaat. Meer informatie over Kizeo Forms
Online webgebaseerd, geïntegreerd pakket voor tijdregistratie en onkostenregistratie en facturering. TimeLive biedt een breed scala aan functies met zeer flexibele en eenvoudig te gebruiken tools voor professionele dienstverleners. De eenvoudig in te stellen opties en configureerbare functies maken deze software geschikt voor organisaties van kleine tot grote ondernemingen. Meer informatie over TimeLive Online tijdregistratietool om projecten, taken, fouten, problemen, urenregistratie en onkosten te beheren. Meer informatie over TimeLive
OOTI is ontworpen en gecreëerd om te voldoen aan de behoeften van je architectenbureau en is de slimste projectmanagementsoftware die er momenteel beschikbaar is. Of je nu freelancer bent, een startup, een klein bedrijf of een grote onderneming hebt, OOTI helpt om je projecten, tijd, middelen en financiën bij te houden. Je kunt allerlei zinvolle analyses en inzichten extraheren om betere beslissingen te nemen voor je bedrijf. Meer informatie over OOTI Software voor ondernemingsbeheer, ontworpen voor architecten, die helpt bij het beheer van projecten, middelen en financiën. Meer informatie over OOTI
Bewaar al je projecten veilig op één plek. Alle gegevens, documenten, activiteiten en mensen worden veilig online georganiseerd en kunnen overal en op elk moment door teamleden worden geopend. VisionProject zorgt ervoor dat iedereen weet waar alles is en dat er niets verloren gaat. Meer informatie over VisionProject Bewaar al je projecten veilig op één plek. Alle gegevens, documenten, activiteiten en mensen worden veilig online georganiseerd. Meer informatie over VisionProject

door PPH Enterprise Solutions

(2 beoordelingen)
Bezoek website
TalentDesk.io is een intuïtief, eenvoudig te gebruiken Freelancer Management System (FMS) dat is ontworpen door het team achter PeoplePerHour, de toonaangevende freelance-marktplaats in het VK. Begin 2020 wordt er een exclusieve tool voor uren- en onkostenregistratie gelanceerd. Klik op de link om je aan te melden voor de bèta-lancering. Meer informatie over TalentDesk.io Beta Invite - Nieuwe onkostentool voor bedrijven om één factuur per maand te ontvangen in plaats van honderden en in meerdere factuurformaten. Meer informatie over TalentDesk.io
In FreshBooks kun je eenvoudig de uren bijhouden die je aan een klant of project hebt besteed. Zo kun je erop vertrouwen dat jij en je team altijd aan de belangrijkste dingen werken en in de facturen op waarde worden geschat. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken. Meer informatie over FreshBooks
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool voor Scrum-teams. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op schema met gepersonaliseerde scrumboards en swimlanes, krijg bruikbare inzichten uit snelheids-, burn-up- en burn-down-grafieken, werk samen met je team aan een sociale feed en plan je beoordeling en retrospectieve vergaderingen vanaf één plek. Meer informatie over Zoho Sprints Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering. Meer informatie over Zoho Sprints
Synchroteam biedt tijdregistratie om werkkrachten op efficiënt wijze te beheren, bedrijfsprocessen te vereenvoudigen en kosten te optimaliseren. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, tijdregistratie, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks en Zoho. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam Tijdregistratie om werkkrachten efficiënt te beheren met Synchroteam-software. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren. Meer informatie over Favro

door Silverbucket

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Actually is een eenvoudige en gebruiksvriendelijke tool voor urenregistratie. Deze software is geschikt voor teams van elke omvang die met projecten werken. Met Actually is het eenvoudig om projecturen in te voeren op desktop en mobiel zonder de frustratie van complexe formulieren, urenstaten en gebruikersinterfaces. Je kunt gemakkelijk uren invoeren en de flex-tijdbalans bekijken. Managers kunnen ontbrekende ingevoerde uren zien en de totale uren per persoon of per project controleren. Met de dynamische rapporten van Actually wordt snel aan rapportagebehoeften voldaan. Meer informatie over Actually Actually is een eenvoudige en gebruiksvriendelijke tool voor urenregistratie. Met Actually is het eenvoudig om uren in te voeren en de voortgang van de urenregistratie te volgen. Meer informatie over Actually
TimeCamp is urenregistratiesoftware voor grote en kleine teams met een grote verscheidenheid aan opties voor urenregistratie: kies de beste voor je team! Volg de tijd met behulp van de desktop-app op je computer met MacOS, Windows of Linux Ubuntu. Heb je geen zin om te downloaden? Geen probleem. Je kunt je factureerbare en niet-factureerbare uren ook bijhouden met de Google Chrome-invoegtoepassing of de TimeCamp-webapp. Meer informatie over TimeCamp Volg de tijd op jouw favoriete manier: op je computer, met behulp van een desktop-app, Google Chrome-invoegtoepassing of -webapp, of met de mobiele TimeCamp-app. Meer informatie over TimeCamp
Bitrix24 100% gratis oplossing voor taak- en projectmanagement met tijdregistratie. Workloadplanning, resourcebeheer, rapporten over geplande tijd versus werkelijke tijd. Gratis offertes, facturering en registratie van factureerbare uren. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 100% gratis oplossing voor taak- en projectmanagement met tijdregistratie. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald. Meer informatie over Amberlo Gemakkelijk en snel op te starten en eenvoudig te gebruiken webgebaseerde software voor praktijkbeheer voor groeiende advocatenkantoren. Meer informatie over Amberlo
Registreer de tijd, beheer je werk en werk online samen. Met Wrike werkbeheersoftware kun je handmatig een tijdregistratie toevoegen of de taaktimer gebruiken om de tijd te registreren en rapporten te creëren. Met Wrike kun je alle taken, bestanden en discussies centraliseren, je plannen visualiseren op de tijdlijn en realtime updates over de voortgang van het werk krijgen. Perfect voor teams in marketing, creatieve content, operationele activiteiten, IT, project- en productteams van 20+ mensen. Meer informatie over Wrike Registreer de tijd, beheer je werk en werk online samen. Perfect voor het beheren van meerdere rapporten en teams van 20+ mensen. Meer informatie over Wrike

door ProActive Software

(200 beoordelingen)
Bezoek website
ProWorkflow is de favoriete software voor projectbeheer en tijdregistratie voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent of een groot wereldwijd bedrijf; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode Meer informatie over ProWorkflow
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu Tijdregistratie met geïntegreerd taakbeheer, contactbeheer en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu

door iFlow

(0 beoordelingen)
Bezoek website
iFlow tijd- en aanwezigheids-app werkt als een selfservice voor je werknemers. Betrek alle teams en afdelingen bij het tijdregistratieproces. Met iFlow blijft het hele bedrijf op de hoogte, van de werknemers tot de werkgever. Daardoor heeft de HR-afdeling meer tijd om zich te concentreren op het opleiden van het personeel, zodat het bedrijf succesvoller kan zijn. Meer informatie over iFlow Registreer, plan en beheer de werktijden van je werknemers. Meer informatie over iFlow
Als je het beu bent je tijd te verspillen aan tijdregistraties, helpt ActiveCollab je elk uur te laten tellen. Persoonlijke en team-urenstaten, een eenvoudige Time Tracker voor taken en krachtige urenrapportages helpen je precies te meten hoeveel tijd je team aan zijn taken besteedt en laten je profiteren van een visueel overzicht van de geregistreerde tijd in alle projecten. Bovendien kun je uurtarieven toewijzen voor alle teamleden en functietypen en krijg je goed inzicht in de winstgevendheid van al je projecten. Meer informatie over ActiveCollab Beoordeel hoeveel tijd je team aan elke taak besteedt en gebruik deze urenregistraties om krachtige rapportages te maken en je klanten te factureren. Meer informatie over ActiveCollab
WebWork Time Tracker biedt de gemakkelijkste manier om de werkproductiviteit te begrijpen, en zowel de werktijd als de tijd die aan elke taak wordt besteed te berekenen. Al deze informatie wordt automatisch gegenereerd en omgezet in nauwkeurige rapporten in de vorm van schermopnames, statistische gegevens, grafieken of online rapporten in de webaccount van de gebruiker. Gebruikers kunnen facturen creëren en deze als bewijs van werk naar hun klanten of partners sturen. De WebWork-tracker is geschikt voor teams van elk type en elk formaat. Meer informatie over WebWork Time Tracker De beste tijdregistratie met schermopnames: registreer tijd, bekijk schermopnames, tijdregistratierapporten en muis- en toetsenbordklikken en genereer facturen. Meer informatie over WebWork Time Tracker
Cloudgebaseerde software voor urenregistratie ontworpen voor kleine teams en freelancers. Registreer de uren voor projecten met taken, genereer inzichtelijke rapporten en verzend facturen naar klanten. Gratis mobiele apps voor iOS en Android. "Eenvoudig te gebruiken urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis en upgrade naar PRO wanneer je maar wilt. Meer informatie over My Hours "Eenvoudig te gebruiken urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis! Meer informatie over My Hours
Calamari maakt het beheren van mensen eenvoudiger. Het stelt je in staat om alle soorten vakantie, vrije tijd en ziekteverlof te plannen en bij te houden. Nu kun je je aanwezigheid volgen met i-beacons en mobiele apps en geautomatiseerde meldingen. Calamari ondersteunt bedrijven met kantoren die zijn gevestigd in meerdere landen/locaties, en het ondersteunt rollengebaseerde beveiliging. Het product is geïntegreerd met projectbeheertools zoals JIRA, Slack, Office 365, Toggl, G Suite, Basecamp en Asana. Meer informatie over Calamari Calamari is geïntegreerd met Slack, JIRA, G Suite en Office365. Volg je HR-dossiers, vakantie, vrije tijd, aanwezigheid en beheer de urenstaten. Meer informatie over Calamari
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus

door Harmony Business Systems

(17 beoordelingen)
Bezoek website
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Volautomatische tijdregistratie en taakregistratie voor $ 3 per gebruiker per maand. 1. Houd de werktijden van je medewerkers naadloos en moeiteloos bij. Nooit meer werknemers die minder werken dan hun werktijd. 2. Met de Screenshot Monitoring-functie weet je precies wat je medewerkers achter hun bureau uitvoeren. 3. Controleer alle websites en apps die je werknemers tijdens hun werktijd gebruiken. 4. Zo weet je zeker dat al je werknemers zich concentreren op hun taken en geen tijd verdoen. Gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Time Tracking Software Houd de werktijd van je medewerkers bij. Zorg ervoor dat je medewerkers hun volle uren werken. $ 3 per gebruiker per maand. Gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Time Tracking Software
Bezoek website
Kosteneffectieve software voor tijdregistratie die tot doel heeft het leven eenvoudiger te maken. De innovatieve functies van Talk on Task, zoals het bijhouden van taken, interactief chatten, taakgebaseerd chatten, projectrapportage, enz. maken dat het zich onderscheidt van andere concurrenten in de markt. Efficiënte tijdregistratie maakt het gemakkelijker om facturen op te stellen aan de hand van de voltooide taken. Meer informatie over Talk on Task Een oplossing voor tijdregistratie met functies voor chatten, werken met teams, projecten, het bijhouden van taken en klantenbeheer. Meer informatie over Talk on Task
Met cloudgebaseerde clockodo kun je de werktijden van je bedrijf bijhouden. Koppel elke tijdsinvoer aan een medewerker, een klant en een project. Voeg diensten en beschrijvingen toe. Met deze gegevens kun je elk rapport aanmaken dat je nodig hebt en alle projecten in de gaten houden. Je kunt clockodo verbinden met verschillende factureringstoepassingen om tijdregistratiegegevens gemakkelijk over te zetten naar een factuur. Verbeter je bedrijf door te analyseren hoeveel tijd je nodig hebt voor klanten. Blijf op de hoogte van je budget door uurtarieven of vaste budgetten in te stellen. Meer informatie over clockodo Een cloudgebaseerd tijdregistratieprogramma dat je kunt gebruiken op een computer of mobiel apparaat: volg de tijden van je werknemers en projecten. Meer informatie over clockodo
Intuïtieve, eenvoudig te gebruiken urenregistratie met onbeperkte gratis telefonische of online ondersteuning. Werknemers kunnen overal hun uren bijhouden met een Android- of iOS-mobiele telefoon, computer, tablet, tekst, inbelnummer en nog veel meer met de flexibiliteit van een in/uitklokkaart of handmatige urenstaat. Managers kunnen zien wie er waar en aan welke projecten werkt - en dit alles in realtime. TSheets is geïntegreerd met QuickBooks, Sage, ADP, Paychex en meer, en synchroniseert daadwerkelijke urenregistratiegegevens voor snellere, meer accurate loonadministratie en facturering. Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk wie er waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.

door Higher Pixels

(1.408 beoordelingen)
Bekijk profiel
Tick is software voor tijdregistratie waarmee teams moeiteloos de tijd kunnen volgen en binnen hun budget kunnen blijven. Tick heeft geïntegreerde apps voor telefoons, computer desktops en browserextensies, zodat je snel je tijd kunt invoeren. Tick integreert projectbeheersoftware zoals Basecamp, Asana en Trello waardoor tijdregistratie en budgetfeedback met je workflow voor projectmanagement wordt gecombineerd. Je kun je tijdinvoer ook naar Quickbooks of Freshbooks exporteren voor eenvoudige facturering. Tick is tijdregistratiesoftware die erop is gericht je te helpen meer winstgevende projecten uit te voeren. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en meer ...
Volledig gratis en onbeperkte tool voor urenregistratie voor teams en freelancers. Hou urenstaten en factureerbare uren van werknemers bij, evenals projectvoortgang, rapporten, planningen en meer. Registreer de uren met behulp van een timer of hou ze handmatig bij. Perfect om bij te houden waar je aan werkt, evenals aanwezigheid en vrijgenomen uren, en om je logboeken toe te wijzen aan relevante projecten en klanten. Genereer wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse verslagen. Beschikbaar op web, mobiel (iOS en Android) en desktop (Windows en Mac). De enige 100% gratis software voor urenregistratie voor teams.
BambooHR biedt eenvoudige, geïntegreerde functies voor het volgen van sollicitanten (ATS) als onderdeel van dit bekroonde cloudgebaseerde HR-platform. Tools voor on-boarding, e-handtekeningen, registratie van vrijgenomen tijd, prestatiebeheer, plus eenvoudige rapportage en een handige mobiele app stellen je in staat om geweldig werk te leveren. Omdat HR-professionals worden bevrijd uit de spiraal van gegevensbeheer, kunnen ze effectiever, efficiënter en menselijker worden. Ga naar bamboohr.com of bel voor een demo en start een gratis proefversie. BambooHR biedt geïntegreerde functies voor het volgen van sollicitanten (ATS) als onderdeel van dit bekroonde cloudgebaseerde softwarepakket voor HR-gegevens.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps-bewaking, identificeer obstakels en ga verder. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Hubstaff biedt eenvoudige, betrouwbare tijdregistratie met screenshots voor groeiende bedrijven. Planning, facturering, rapportage en nog veel meer.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools. Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.

door Ultimate Software

(894 beoordelingen)
Bekijk profiel
Ultimate Software streeft ernaar mensen altijd op de eerste plaats te zetten. Dit kernprincipe stimuleert de creatie van deze bekroonde technologie voor HR-, payroll- en talentbeheer; levering van toonaangevende klantenservice; en het belang van werknemersgerichte cultuur. Ultimate staat sinds 2012 in de top 25 van de jaarlijkse Fortune-rangschikking van 100 beste bedrijven om voor te werken, en is door Fortune vier jaar op een rij (2016-2019) uitgeroepen tot de beste grote werkplek in technologie. De UltiPro® cloudoplossingen voor HR, salarisadministratie en talentbeheer van Ultimate Software helpen organisaties de werknemerservaring te verbeteren en te laten groeien.
When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is de beste manier om de tijd van medewerkers te beheren. Medewerkers kunnen vanaf hun telefoon of een vaste terminal inchecken, het bijhouden van pauzes wordt eenvoudig gemaakt met opties voor betaalde en onbetaalde pauzes, en je kunt alle informatie exporteren naar je salarissysteem. De tijdregistratiesoftware voor werknemers biedt een reeks aanvullende tools voor aanwezigheidsregistratie van werknemers en alles wat je van een traditionele app voor urenstaten mag verwachten. When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is nu voor altijd gratis voor maximaal 75 werknemers. When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie helpt je veel tijd te besparen en het ziekteverzuim te verminderen. Gratis voor maximaal 75 werknemers
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige oplossing voor urenregistratie waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle urenregistratiesoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde urenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Snelle en betrouwbare urenregistratie helpt je bedrijf te blijven voldoen aan je nalevingsverplichtingen. Je kunt ook binnen enkele minuten volledig begrote personeelsroosters voltooien en deze vervolgens met één klik publiceren, moeiteloos personeelsverlof beheren en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Deputy: volg tijd en aanwezigheid, plan personeel in, beheer verlof, exporteer urenstaten naar de loonlijst met één klik en blijf moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
In- en uitklokken is intuïtief voor je werknemers, en het is voor jou gemakkelijk om uren te bekijken en te exporteren. Werknemers kunnen inklokken met een browser of de Google-, iOS-, en Android-apps. Je kunt zien wie er werken, wat hun GPS-positie is, of beperken waar ze kunnen in- en uitklokken. Integratie met QuickBooks, ADP, Paychex en SurePayroll en export naar Excel is mogelijk. Geavanceerde functies zoals het bijhouden van opgebouwd PTO, afronden van in- en uitklokken, projectcodes, QR-codes, automatische pauzes en SSO zijn allemaal opgenomen in de cloudgebaseerde klok. Cloudgebaseerde tijdklokoplossing die rapporten vooraf invult voor de loonlijst. Werknemers kunnen op hun desktop of mobiele apparaten inklokken.
Alles-in-één tijdregistratie van medewerkers en personeelsoplossingen voor bedrijven van elke soort en omvang. Volg moeiteloos de werkuren van je werknemers in realtime op elk apparaat, ontvang overurenmeldingen, automatiseer loonlijstrapporten en bespaar jaarlijks duizenden op inefficiënties. Urenregistratie voor mobiel en desktop, ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer. Ontdek waarom meer dan 30.000 bedrijven Boomr vertrouwen om de urenregistratie van hun personeel te beheren. Urenregistratie voor mobiel en desktop ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer!
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel. WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.

door BigTime Software

(468 beoordelingen)
Bekijk profiel
Toonaangevend in software voor urenregistratie volgens G2. BigTime helpt je om je budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën te vereenvoudigen. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. "We hebben alles geprobeerd, er gaat niets boven BigTime". - Matt M. BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.

door TimeSolv Billing

(461 beoordelingen)
Bekijk profiel
Met TimeSolv kunnen advocaten en andere professionals hun factureerbare tijd verhogen en sneller betaald worden. Dit product is uitgebreide, maar toch gebruiksvriendelijke cloudsoftware voor facturering van tijd en kosten die zich sinds 1999 heeft bewezen en waarmee al meer dan $ 5,2 miljard is gefactureerd. Sluit je aan bij duizenden professionals die vertrouwen op TimeSolv. TimeSolv kan offline en online worden gebruikt. Compatibel met pc's en Macs, iPad en andere tablets, iPhones en Android-app. Krijg sneller betaald met LawPay/Affinipay en Client Portal. Probeer de gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde software voor tijdfacturatie voor professionele bedrijven. Ontdek waarom met een gratis proefversie van 30 dagen.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.

door Hawkeye Technology

(425 beoordelingen)
Bekijk profiel
Gebruiksvriendelijke tijdkloksoftware voor kleine bedrijven die je tijd en geld bespaart, en de menselijke fouten van papieren urenstaten elimineert. TimeClick beheert de in- en uitchecktijden, vrije dagen, taken, afdelingen, stiptheid, overuren van werknemers en meer. Flexibele urenregistratierapporten besparen managers uren werk op de loondag. TimeClick wordt veilig op je netwerk geïnstalleerd, waardoor je meer controle over je gegevens hebt en tijdfraude wordt voorkomen. Alle TimeClick-gebruikers hebben toegang tot het in de VS gevestigde, persoonlijke ondersteuningsteam. Eenvoudig te gebruiken tijdkloksoftware voor kleine bedrijven waarmee werknemers in je netwerk met een druk op de knop in/uit kunnen klokken.
Gratis proefversie van 30 dagen. Geen kosten voor accounts met 2 werknemers of minder. Meer dan 9000 bedrijven waarderen de robuuste tijdklokfuncties: *mobiele app beschikbaar; *volgen van PTO; *planning van ploegendienst; *bewerken van tijdkaart; *berekening van overuren; *geofencing en GPS; *IP- en apparaatbeperkingen; *biometrische/vingerafdrukoptie; *loonlijstintegratie; *betaalde pauzes; *herinneringen; *automatische pauzeaftrekopties; *fooien, bonussen en commissies; *taak- en projectkosten; *$ 2,50/werknemer per maand. Cloudgebaseerd tijdkloksysteem voor personeel van kleine bedrijven om de uren van werknemers bij te houden en nauwkeurige tijdkaarten voor de loonlijst te genereren.
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen. Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten.
Hou moeiteloos de tijd bij, van begin tot eind. Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken. Breng je projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen op één plek. Gebruikers ervaren verhoogde winstgevendheid, verbeterde nauwkeurigheid en een hogere acceptatiegraad. Je kunt nu in realtime volgen op welk tempo projecten hun budget uitgeven. Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken.
Online oplossing voor loonlijst en HCM vermindert administratieve taken en houdt nauwkeurige tijd- en aanwezigheidsgegevens bij voor individuele werknemers, allemaal op één plek. Bovendien worden nieuwe medewerkers automatisch aan het systeem toegevoegd, waardoor de processen nog verder worden gestroomlijnd. Het platform is 24/7 toegankelijk vanaf elke locatie met behulp van de mobiele toepassing. Online oplossing voor loonlijst en HCM waarmee kleine tot grote ondernemingen de beloningen, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer van werknemers kunnen beheren en bijhouden.

door Avaza Software

(314 beoordelingen)
Bekijk profiel
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is. Een softwarepakket voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
MyCase biedt snelle en nauwkeurige urenregistratie om ervoor te zorgen dat je nooit uit je hoofd de factureerbare tijd hoeft te reconstrueren. Van urenregistratie, het opstellen van facturen tot het innen van betalingen en alles daartussenin, MyCase vereenvoudigt een doorgaans gecompliceerd proces met uitgebreide end-to-end facturering en afstemming, waardoor je bedrijf maandelijks kostbare tijd bespaart. Probeer MyCase gratis op de website - geen creditcard vereist. MyCase is een complete juridische factureringsoplossing - hou uren bij, automatiseer de boekhouding en facturering, en accepteer online betalingen op een centrale locatie.
AND CO van Fiverr is gratis software om je hele bedrijf te runnen. Als bedrijfseigenaar is het bijhouden van tijd, boekhouding en kosten het laatste wat je wilt doen. AND CO helpt je om je te concentreren op het werk waar je van houdt en zorgt voor alles, van facturering, taakbeheer, tot boekhouding, urenregistratie en betalingen. Evenals voorstellen en contracten. Urenregistratie voor je projecten en taken. Vul automatisch je urenstaat in en word sneller betaald voor je declarabele uren.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Gebruiksvriendelijke online factureringssoftware waarmee je facturen kunt verzenden, betalingen kunt ontvangen en de algehele gezondheid van je bedrijf kunt volgen. Het maakt facturering en vervolgacties heel eenvoudig, en vermindert de tijd die je nodig hebt om het papierwerk te beheren en betaald te worden. Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier.
Dankzij eenvoudig te gebruiken urenregistratie kunnen creatievelingen hun tijd per project en taak volgen. De timer kan naar behoefte worden gepauzeerd en opnieuw worden gestart. Urenregistratie kan worden gedaan vanaf je smartphone of tablet met de HTML5 responsieve gebruikersinterface en is interactief met projectplanningen en budgetten. Waarschuw de projectmanager in het geval van daadwerkelijke of potentiële problemen met plannen of budgetteren en krijg inzicht in de verstreken tijd voor elk project zodat je extra middelen kunt inzetten of personeelswijzigingen kunt aanbrengen om je deadline te halen. Workamajig - de projectmanagementsoftware voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Timeular is een toonaangevende oplossing voor urenregistratie voor particulieren en kleine bedrijven. De unieke hardware maakt urenregistratie eenvoudiger en moeitelozer dan ooit. De oplossing helpt gebruikers inzicht te krijgen in hoe ze elke dag hun tijd doorbrengen, hun tijdverlies gemakkelijk te identificeren en actie te ondernemen om productiever te werken. De software is beschikbaar voor Mac, Windows, iOS en Android. Het integreert met andere oplossingen, biedt gegevensexport en heldere visuele rapporten. De eenvoudigste oplossing voor urenregistratie die gebruikers helpt te begrijpen en verbeteren hoe ze elke dag hun tijd doorbrengen.
TimeFlow is de enige cloudgebaseerde oplossing voor urenregistratie die je kunt downloaden als een toepassing op je bureaublad. Supergemakkelijk voor werknemers om te leren. Zeer eenvoudig voor managers om tijden te bewerken en toe te voegen. Inclusief bijhouden van vakantie, ziekteverlof en vakantiedagen. Optie om een biometrische scanner toe te voegen is beschikbaar. Eenvoudige tijdkloksoftware voor het beheren van in- en uitkloktijden van werknemers. Werkt op één of meerdere locaties. Onbeperkt aantal medewerkers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren. Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven.
BQE Core maakt urenregistratie zo eenvoudig, snel en leuk dat je personeel niet meer kan klagen over het proces. Het is een geïntegreerde oplossing voor projectmanagement, facturering en boekhouding die schaalbaar is voor professionele dienstverleners van elke omvang. Boordevol eenvoudige maar krachtige functies, verbetert het de cashflow door je factureringsproces te versnellen en tegelijkertijd het projectmanagement en de prestatieanalyse aanzienlijk te verbeteren. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Urenregistratie vereenvoudigd. Genereer meer inkomsten, versnel de cashflow en werk efficiënter.
Streamtime verbetert de nauwkeurigheid van de tijdregistratie van je team door af te rekenen met urenstaten. De tijd wordt automatisch gepland en bijgehouden door de taken van je team in te plannen en deze vervolgens naar ‘Klaar' te slepen wanneer ze zijn voltooid. Bespaar nog meer tijd met de nieuwe Streamtime iOS-app. Voeg taken toe, controleer je planning en voltooi taken, altijd en overal. Beheer je creatieve bedrijf met Streamtime – plan taken in, houd de tijd bij, rooster je team in, verwerk offertes en facturen – ga gratis aan de slag. Verbeter de nauwkeurigheid van je urenregistratie met Streamtime.
TMetric is een gratis en gebruiksvriendelijke online tool voor urenregistratie voor freelancers en teams van elke omvang. Met TMetric kun je: budgetten instellen voor je projecten; tarieven vaststellen voor elke taak, klant, project of teamlid; je klanten factureren; je werkdag bekijken op een tijdlijn; gedetailleerde tijd- en financiële rapporten ontvangen, en screenshots genereren. TMetric integreert met bijna alles, inclusief Asana, Basecamp, Bitbucket, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Redmine, Trello, Visual Studio Online, Wrike, Todoist, en Zendesk. Gratis en gebruiksvriendelijke urenregistratiesoftware voor teams van elke omvang. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en veel meer.
Tempo Timesheets is the leading time tracking app in Jira, serving teams at over 13,000 companies in over 100 countries. With Tempo, you can build granular reports in seconds and drill down on data to get the detailed information you need. Managers can review and approve their team's timesheets, as well as analyze high-level information on work performed across your business to make better business decisions. Convert Google Calendar events to worklogs for added value and productivity. Agile time tracking software for Jira. Designed to track time, produce reliable data for reporting, invoicing & accounting, and more.
Betaalbare on-demand HRIS- en wervingsoplossing met een werknemersportal, wervings- en CV-beheer en nog veel meer. Met Zoho People kun je al je HR- en uitkeringsprogramma's beheren vanuit een centrale locatie waardoor het gemakkelijker dan ooit is om toptalent aan te trekken, te behouden en te belonen. Betaalbare on-demand HRIS- en wervingsoplossing met een werknemersportal, wervings- en CV-beheer en nog veel meer.
Flexibel en gebruiksvriendelijk - TimeClock Plus v7 biedt je organisatie een robuuste oplossing voor tijd- en aanwezigheid gehost in de TCP Cloud. Automatiseer gegevensverzameling met naadloos geïntegreerde hardware voor urenregistratie. Krijg toegang tot realtime, bruikbare werknemersinformatie met gepersonaliseerde dashboards en rapportage. Verminder overuren met geautomatiseerde personeelsplanning. Betaal je werknemers nauwkeurig en op tijd, terwijl je het nalevingsrisico minimaliseert en de arbeidskosten beheert. Vraag een gratis demo van TimeClock Plus aan. Op abonnementen gebaseerde software voor tijd- en aanwezigheid gehost in de cloud. Flexibel en gebruiksvriendelijk, zie wat TimeClock Plus voor jou kan betekenen.
Virtual TimeClock is krachtige, gebruiksvriendelijk software voor de urenregistratie van werknemers voor je Mac- en Windows-computers. Je hoeft niet vast te zitten aan het betalen van eindeloze maandelijkse kosten voor urenregistratiesoftware. Virtual TimeClock is een eenmalige aankoop. Neem afscheid van frustrerende papieren urenstaten en elimineer het gedoe rond je salarisadministratie. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefversie. Virtual TimeClock is krachtige, gebruiksvriendelijk software voor de urenregistratie van werknemers voor je Mac- en Windows-computers. Geen maandelijkse kosten meer.
Bekijk profiel
Uitgebreide, volledig schaalbare HCM-software voor al je personeelsmanagementprocessen. Uitgebreide, volledig schaalbare HCM-software voor al je personeelsmanagementprocessen.
ExakTime is al twee decennia een leider op het gebied van urenregistratie voor de bouwsector en bedrijven met een buitendienst. Deze robuuste, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie en planning wordt rechtstreeks gesynchroniseerd met de gebruiksvriendelijke cloudsoftware. Hierdoor kunnen ploegendiensten en taken eenvoudig worden gepland, evenals realtime aanwezigheid, uren, kostencode en andere gegevens die vanaf overal toegankelijk en bruikbaar zijn. ExakTime werkt op Android- en iOS-telefoons en -tablets, terwijl de urenregistratiesoftware integreert met alle belangrijke boekhoudprogramma's. De gebruiksvriendelijke, veelzijdige app voor urenregistratie en cloudgebaseerde software van ExakTime besparen bedrijven tijd en geld.
Verizon Connect Work helpt je je mobiele medewerkers op een efficiëntere manier te beheren. Deze oplossing geeft je de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Verzamel relevante informatie zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Beheer je mobiele medewerkers op een efficiëntere manier. Alles wat je nodig hebt op één plek om de opdracht te krijgen, het werk te doen en betaald te krijgen.
Rhumbix moderniseert bouwwerkzaamheden in het veld, waardoor bouwers papierloos kunnen werken door één enkele bron van waarheid te bieden voor het vastleggen van veldgegevens. Dit platform voor veldgegevens is een cloudgebaseerde mobiele oplossing voor personeelsbeheer die gegevens van eerdere op papier gebaseerde workflows verzamelt en digitaliseert. Hierdoor worden verrassingen tussen de realiteit van de werklocatie en het projectplan voorkomen. Dit zorgt ervoor dat alle belanghebbenden van het project over de beste gegevens beschikken wanneer ze deze nodig hebben, zodat ze betere beslissingen kunnen nemen en bruikbare inzichten verkrijgen. Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.

door Clicktime.com

(141 beoordelingen)
Bekijk profiel
De gebruiksvriendelijke software voor urenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties daadwerkelijk te begrijpen. Met meer dan 20 jaar ondersteuning en service van wereldklasse, is het geen wonder dat ClickTime de favoriete software voor urenregistratie is van American Express, Ketchum, en duizenden non-profitorganisaties en professionele dienstenorganisaties. Hou de tijd bij op je telefoon of laptop, keur snel de werkuren van werknemers goed of bekijk meer dan 80 vooraf ontworpen rapporten. ClickTime maakt het eenvoudig om de tijd en budgetten van werknemers bij te houden, te plannen en te beheren, inclusief vrije tijd, personeelsbeheer en meer.
Timing automatiseert je tijdregistratie. In plaats van handmatig timers te starten en te stoppen, registreert deze software welke apps je gebruikt, welke websites je bezoekt en welke documenten je bewerkt. Die gegevens kunnen zowel automatisch als handmatig worden gecategoriseerd. Er zit ook uitgebreide rapportage- en exportfunctionaliteit (bijvoorbeeld om facturen te maken) bij. Tijdregistratieoplossing die je Mac-computeractiviteit observeert om je klanten nauwkeurig te factureren.
eSUB Time is an easy-to-use mobile solution that delivers the flexibility for employees to punch in/out or manually enter time entries or hours worked. Bridging the gap between the office and the field, employees can view and edit time entries, and send messages to the office to resolve discrepancies. Use eSUB Time as a standalone solution or with eSUBs software suite that includes Daily Reports, Project Management, Resource Management, Scheduling, and the eSUB Field Works Mobile App. Delivers the flexibility for mobile employees to punch in/out, view & sign timesheets, and send messages to communicate with the office
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt tools voor urenregistratie en projectmanagement die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Gebruik de tijdregistratiefunctie om de tijd in realtime bij te houden terwijl je werkt, en neem afscheid van budgetoverschrijdingen met projectschattingen en onkostenregistratie. Met behulp van krachtige rapporten en interactieve grafieken kun je de details van elk project bekijken, vanaf het concept tot aan de voltooiing. Benut je tijd optimaal en probeer vandaag nog een gratis demo. Met de tools van FunctionFox voor urenregistratie en projectmanagement kun je je uren in realtime bijhouden, overal waar je een internetverbinding hebt.

door Draugiem Group

(124 beoordelingen)
Bekijk profiel
Een volledig automatische tijdregistratiesoftware waarvan bewezen is dat het de productiviteit van werknemers met 30% verhoogt in de eerste weken na gebruik. Zie hoe jij en je werknemers tijd online en offline doorbrengen, volg de tijd per project en bereken automatisch de kosten op basis van de uurtarieven van de werknemers. Genereer bovendien aangepaste rapporten voor intern gebruik of je klanten, plan diensten, vakanties en verlof voor werknemers, bereken overuren en bewaar de contactgegevens van je teamlid op één plek. De meest gebruiksvriendelijke tijdregistratiesoftware. DeskTime is een tijdregistratiesoftware die de productiviteit en effectiviteit in realtime analyseert.
Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor werknemers die efficiënter en productiever willen zijn. Voorkomt afleiding en mogelijkheden om je te verliezen in je digitale leven. RescueTime helpt je je dagelijkse gewoonten te begrijpen, zodat je je kunt concentreren en productiever kunt zijn. Het werkt veilig op de achtergrond op je computer terwijl de tijd die wordt besteed aan toepassingen en websites wordt bijgehouden, zodat je een duidelijke weergave van je dag krijgt. Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor kenniswerkers die efficiënter en productiever willen zijn.
honeybeeBase allows you to track employee time, duty, location and more all from any phone or computer with internet. It's simple to use, yet in-depth enough to solve your management needs. The solution integrates with our absence/PTO/Vacation tracking, communication, and employee training. Start for free today - so you can stop feeling overwhelmed by the day-to-day managerial tasks, and focus on growing the business of your dreams. Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!

door LegalPRO Systems

(97 beoordelingen)
Bekijk profiel
Jubilee by LegalPRO Systems is een leverancier van praktijkbeheersoftware gericht op kleine advocatenkantoren. Jubilee heeft het beheer van klanten en advocatenkantoren vereenvoudigd met een gebruiksvriendelijk platform dat wordt geleverd tegen een kostprijs die lager is dan andere providers. Advocaten kunnen op één plek faillissementszaken indienen, details van zaken registreren, beveiligde sms-berichten gebruiken voor klanten, gerechtelijke mededelingen volgen, documenten bijvoegen, facturen verzenden en betalingen verwerken. Betaalbare praktijkbeheersoftware voor juridische professionals
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen. Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
Timeneye is een eenvoudige en intelligente tool voor het bijhouden van de tijd, die kleine/middelgrote bedrijven helpt hun teamproductiviteitsniveaus bij te houden, maar het is ook perfect voor freelancers. Als je onmiddellijke productiviteitsverhoging nodig hebt, bereikt door ultieme eenvoud, is Timeneye de zeer gebruiksvriendelijke tool die je zoekt. Timeneye helpt je om je persoonlijke en groepsproductiviteit in een mum van tijd te verhogen, waardoor deze er bijna moeiteloos uitziet. Eenvoudig, intelligent hulpmiddel voor urenregistratie. Vergeet urenstaten, beheer je tijd op internet of met mobiele apps voor Android en iOS.
Bekijk profiel
Online prikkloksysteem voor medewerkers, voor bedrijven van elke omvang. Personeelsplanning. Urenregistratie. Taakbeheer. Loonlijstrapportage.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam. Betaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing om je uren en uitgaven bij te houden. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Orangescrum is een eenvoudige projectmanagement- en samenwerkingstool die al je teams op één platform samenbrengt. Het vergemakkelijkt snel taakbeheer, tijdregistratie en end-to-end projectplanning. Geassocieerde transparantie en zichtbaarheid voor meerdere projecten helpen goed presterende teams om meer te bereiken met handige functies zoals Kanban View, Gantt Chart, In-App Chat, tijdlogboek, resourcebeheer, facturering. Het is een SaaS- en een open source-aanbod met toegewijde ondersteuning. Zorg dat iedereen op dezelfde golflengte zit. Orangescrum biedt een elegante manier om je projecten, team en taken op één plek te beheren.
Nutcache biedt teams van elke omvang een bedrijfsgerichte oplossing voor het beheer van de volledige projectlevenscyclus in een gezamenlijke werkruimte; van de initiële schatting tot de uiteindelijke facturering, via projectbudgettering, urenregistratie en kostenbeheer. Plan, volg en organiseer je projecten en taken beter met een alles-in-één tool die voor jou werkt.
BeeBole Timesheet: het beste tijdregistratiesysteem voor bedrijven. De oplossing wordt gebruikt door zowel kleine als grote bedrijven (Tesla, Michelin en Zürich). Met BeeBole kunnen managers de tijd bijhouden en de kosten beheersen met vele aanpasbare modules zoals projecten, afdelingen, factureringskosten (met meerdere valuta’s), goedkeuring van urenstaten, teamkalender en eenvoudig configureerbare rapporten. In overeenstemming met de AVG en beschikbaar in meerdere talen. Proefversie van 30 dagen met volledige functionaliteit. Geen creditcard vereist. De meest flexibele urenregistratie-app voor bedrijven: weet waar je tijd en geld naartoe gaan. Proefversie van 30 dagen met volledige functionaliteit.
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution. Remove the barriers! Employees enter time and expenses through an intuitive web or mobile (iOS and Android) experience. Need some help? Free unlimited chat, email and phone support await you as we become a helpful extension of your profit-building team. Get away from time-consuming spreadsheets and get started with Dovico TimeSheet for Small Business now for free! Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution.
Intervals is online software voor tijdregistratie en taakbeheer in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportage, zodat je kunt zien waaraan al je tijd wordt besteed. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers. De software is ideaal voor kleine bedrijven en teams zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die inzicht willen krijgen in waar hun tijd aan wordt besteed. Bekende klanten zijn onder meer NETGEAR, Warner Bros., NBC Universal, DOW en Ghiradelli Chocolate. Gebruiksvriendelijke tijdregistratie voor taken, met krachtige rapportage om te ontdekken waar al je inspanningen worden ingezet.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Inclusief een afwezigheidsgoedkeuringssysteem en de mogelijkheid om apparatuurgebruik te volgen en geavanceerde opmerkingen toe te voegen voor wederzijdse feedback. De zeer intuïtieve urenstaten maken het loonproces veel sneller en bieden de mogelijkheid om naar Excel of Quickbooks Online te exporteren. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. GPS-tijdregistratie en taakplanning met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gemakkelijk te gebruiken is.

Kopersgids voor Urenregistratie software

Urenregistratie software registreert de totale tijd die medewerkers aan taken en projecten besteden. Deze software legt de tijd van de werknemers, de uurlonen en de factureringstarieven van de klanten vast en gebruikt deze informatie om de facturering en het loonbeheer te automatiseren.

De voordelen van urenregistratie software

  • Effectieve registratie voor freelancers en externe werknemers: nu bedrijven steeds meer de kant op gaan van mobiele personeelsbestanden, vormt deze trend een veelvoud aan uitdagingen op het gebied van urenregistratie. Het is frustrerend om de aanwezigheid en de gewerkte tijd van elke freelancer of medewerker op afstand afzonderlijk bij te houden. Urenregistratie software registreert de aanwezigheid en de gewerkte tijd van medewerkers en verzamelt deze op een dashboard voor managers. Sommige urenregistratie tools bieden ook een geautomatiseerde schermregistratie, die gebruikers in staat stelt om de totale tijd die wordt besteed aan niet-werkactiviteiten door werknemers op afstand en freelancers te controleren.
  • Efficiënte loonadministratie: loonberekening is een tijdrovend proces. Loonadministratiemanagers moeten samenwerken met werknemers en hun managers om een reeks gegevens te verzamelen zoals urenstaten, uurloon, verlofgegevens en overuren om de compensatie van werknemers te berekenen. De urenregistratie tool registreert de in- en uitchecktijd van de werknemers en biedt de gebruikers rapporten over het totale aantal gewerkte uren en opgenomen verlofdagen. De software bevat ook andere loonberekeningsfactoren, zoals gedifferentieerde lonen en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werknemers.

Algemene functies van urenregistratie software

  • Factureerbare en niet-factureerbare uren: het bijhouden van factureerbare en niet-factureerbare uren met betrekking tot een project.
  • Online urenregistratie: het registreren van werknemers- en taaktijden met behulp van online toepassingen die toegankelijk zijn en gesynchroniseerd kunnen worden via een browser, mobiele app of desktoptoepassing.
  • Automatische tijdregistratie: het registreren van de in- en uitchecktijd van werknemers en het berekenen van het aantal gewerkte uren. Gebruikers kunnen ook de uren vastleggen met behulp van biometrische en andere elektronische methoden voor urenregistratie.
  • Werknemersbestand: het opslaan van de contactgegevens van het personeel en de projectstatus.
  • Overuren berekenen: het registreren en beheren van overuren voor werknemers.

Overwegingen bij de aankoop van urenregistratie software

  • Mobiele toegang: als gevolg van een toenemende trend in mobiele personeelsbestanden is mobiele toegang een noodzaak geworden in de huidige softwaremarkt. Met een mobiele urenregistratie toepassing kunnen externe medewerkers hun agenda's vastleggen, verzoeken voor verlof indienen en waar ze ook zijn wijzigingen in hun agenda's bekijken. Sommige producten bieden ook gps-tracking, waarmee managers de tijd kunnen bijhouden die hun buitendienstmedewerkers op een locatie van de klant doorbrengen. Bedrijven die op dit moment een beleid voor werken op afstand voor hun werknemers hebben of van plan zijn dit in de komende twee tot drie jaar in te voeren, moeten de producten op basis van deze functionaliteit evalueren.
  • Nalevingsvereisten: de bedrijven van vandaag zijn onderworpen aan een aantal loonadministratie- en loongerelateerde bepalingen volgens de plaatselijke en nationale wetgeving. De Fair Labor Standards Act (FLSA) schrijft bijvoorbeeld strenge normen voor met betrekking tot minimumlonen en vergoedingen voor overwerk en legt zware sancties op aan bedrijven die zich niet aan de regels houden. Een urenregistratie tool die deze naleving bijhoudt waarschuwt managers wanneer de uren van de werknemers de aanbevolen niveaus overschrijden en zorgt ervoor dat overuren worden opgenomen in het loon van de werknemers. Urenregistratie tools bieden ook standaardrapporten met betrekking tot deze naleving. Bedrijven moeten een lijst opstellen van naleving en regelgeving in hun branche, en een shortlist maken van urenregistratie systemen die deze ondersteunen.
  • AI (Artificial Intelligence) is de volgende grote ontwikkeling in urenregistratie: de behoefte aan efficiënte methoden voor het vastleggen van werktijd stimuleert de vraag naar kunstmatige intelligentie in urenregistratie software. AI-technologieën, zoals gezichtsherkenning, bieden leveranciers van urenregistratie software een onfeilbare manier om de tijd van werknemers vast te leggen. Deze methoden automatiseren niet alleen de urenregistratie van medewerkers, ze elimineren ook gevallen van frauduleus inchecken voor anderen. In de komende vijf jaar zijn er steeds meer gevallen van gebruik van kunstmatige intelligentie in urenregistratie te verwachten.
  • Chatbots worden steeds vaker gebruikt: de invoering van chatbots neemt sneller dan ooit toe. In navolging van deze trend zijn leveranciers van urenregistratie software ook begonnen met het verkennen van een aantal use cases voor chatbots in hun software-oplossingen. Chatbots kunnen bijvoorbeeld met medewerkers communiceren om de status van hun huidige taken vast te leggen. De informatie wordt automatisch ingevuld op urenstaten, waardoor het niet nodig is om de activiteiten van de werknemers handmatig bij te houden.