Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor self-storage

Met software voor self-storage kunnen bedrijven voor opslagverhuur faciliteiten en klantinformatie beheren. Typische functies zijn onder andere basisadministratie of boekhoudintegratie, klantinformatiebeheer en property management-functionaliteit. Software voor self-storage wordt gebruikt door bedrijven met één of meerdere vestigingen. Zie ook: verhuur.

12 resultaten

Self-storage oplossingen voor kleine en middelgrote faciliteiten – software, marketing, oproepen beantwoorden, boekhouding, toegangscontrole en meer.
Easy Storage Solutions biedt webgebaseerde software voor kleine en middelgrote operators in de sector self-storage. De software wordt geleverd met een volledig geïntegreerde website waarmee huurders elektronisch huurovereenkomsten kunnen ondertekenen, online wooneenheden kunnen huren en hun factuur kunnen betalen via hun eigen online account. Het biedt ook de mogelijkheid om huurders via sms of e-mail waarschuwingen voor late betaling of factuurherinneringen te sturen. Klantenondersteuning en software-upgrades zijn gratis. Meer informatie over Easy Storage Solutions

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
DoorLoop is volledig aanpasbare software voor vastgoedbeheer die je helpt je panden vanaf één plek te beheren. Ontvang 1 jaar gratis.
DoorLoop is volledig aanpasbare software voor vastgoedbeheer die je helpt je panden vanaf één plek te beheren. Meer informatie over DoorLoop

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
Dankzij de schaalbare, uitgebreide self-storage software met kwaliteitsondersteuning is SiteLink Web Edition een favoriet van eigenaars met één of meerdere winkels.
Uitgebreide software voor self-storage, kwaliteitsservice en het gebruikersvriendelijke ontwerp maken van SiteLink een schaalbare favoriet voor operators met één of meerdere winkels. Sites met minder dan 250 units profiteren van speciale pakketten, waaronder een eCommerce-website. Winstgevende functies zijn onder meer: online reserveringen, verhuur en betalingen; elektronische handtekening; opbrengstbeheer; CRM; telefoonintegratie; e-mail en sms. Kies uit meer dan 50 SiteLink Marketplace-integraties, waaronder callcenters, kiosken, noteringsdiensten en meer. Meer informatie over SiteLink Web Edition

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor vastgoedbeheer voor kleine tot middelgrote verhuurders en vastgoedbeheerders. Onderteken huurcontracten, incasseer de huur en screen huurders.
Innago is heldere, gebruiksvriendelijke vastgoedbeheersoftware voor het beheer van je huurwoningen. Klanten zijn kleine, onafhankelijke verhuurders die één of twee werknemers hebben of alles zelf afhandelen. Ze hebben geen marketingteam of een IT-afdeling. Vanaf het begin heeft het bedrijf deze kleine tot middelgrote verhuurders ontmoet en met hen samengewerkt om een toepassing te produceren die ze daadwerkelijk willen gebruiken. Dit platform vermijdt onnodige functies en is erop gericht jou tijd te besparen. Meer informatie over Innago

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
Yardi Breeze Premier is een intuïtief en krachtig softwareplatform voor het beheer, de marketing en operationele activiteiten van self-storagefaciliteiten.
Yardi Breeze Premier is een softwareplatform voor het beheer, de marketing en leasing van self-storagevastgoed dat overal eenvoudig te gebruiken is. Beheer je boeken met ingebouwde boekhouding waarop je kunt vertrouwen en geef huurders de mogelijkheid om online reserveringen en betalingen te doen. Ga verder met geavanceerde mogelijkheden zoals op rollen gebaseerde beveiligingsmachtigingen, CRM-opvolging, veilingbeheer en verbeterde huur-, kortings- en prijsbepalingstools. Voeg Yardi Matrix Self Storage toe voor toonaangevende marktinformatie. Meer informatie over Yardi Breeze

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
De enige managementsoftware van de sector met volledig geïntegreerde verwerking van betalingen, reclame, verzekering voor huurders, contactcenter en meer.
Het self-storage affiliate-netwerk U-Haul biedt onafhankelijke self-storage-eigenaren al meer dan 15 jaar een 100% webgebaseerd, volledig geïntegreerd platform voor bedrijven. Het platform voor bedrijven WebSelfStorage verbindt je met miljoenen online klanten die U-Haul bezoeken voor self-storage-reserveringen. Door een unieke samenwerking met U-Haul krijgen onafhankelijke self-storage-eigenaren toegang tot vele voordelen die netwerkleden voorzien van een concurrentievoordeel van een "groot bedrijf" met een klein zakelijk budget. Meer informatie over WebSelfStorage

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
Met 6Storage beheer je met gemak je opslagfaciliteit met een of meerdere locaties. Speciaal gebouwd voor kleine en middelgrote faciliteiten.
6storage is een cloudgebaseerde oplossing voor self-storage. De software pakt knelpunten aan en helpt je om opslagactiviteiten effectief uit te voeren met volledige bezetting. Belangrijkste kenmerken zijn: geen contract vereist, geen installatiekosten, 24/7 technische ondersteuning, gratis gegevensmigratie, Mr. Delivery (sms en e-mail), automatische betalingen en herinneringen, elektronische handtekening, speciaal huurdersportal, uitgebreide zakelijke rapportage, gate-toegang en integraties van betalingsgateways. Ga aan de slag met een gratis proefabonnement van 30 dagen. Meer informatie over 6Storage

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
Unit Trac is een cloudgebaseerde oplossing voor zelfopslagbeheer voor eigenaren/exploitanten. Beheer je faciliteit altijd en overal.
Unit Trac is cloudgebaseerde self-storagebeheersoftware met productiviteitsverhogende functies zoals een interactieve faciliteitskaart, aangepaste website, geïntegreerde betalingsverwerking, financiële rapportage en meer. Maak het klanten gemakkelijk om zaken met je te doen - eSignature lease-overeenkomst, online verhuur/betalingen. Bedien je klanten snel en professioneel en beheer je bedrijf vanaf elke locatie op elk apparaat. Bekijk de volledige demo en probeer Unit Trac 30 dagen zonder risico. Meer informatie over Unit Trac

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
Storeganise biedt moderne software voor het beheer van self-storage en valet-storage die is ontworpen om activiteiten en aanmeldingen van klanten te automatiseren.
Moderne software voor het beheer van self-storage en valet-storage die is ontworpen om activiteiten en aanmeldingen van klanten te automatiseren. Storeganise is een functierijk platform boordevol integraties en is met zijn open en moderne API volledig aanpasbaar. Functies omvatten elektronische ondertekening, geautomatiseerde betalingen, taakautomatisering, interactieve sitemaps, gedetailleerde analyse, het volgen van leveringen en nog veel meer. Met de merkeigen klantenportal van Storeganise kunnen bedrijven direct contactloze online boekingen toevoegen aan elke website. Meer informatie over Storeganise

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
De alles-in-een-software voor online verkoop en faciliteitsbeheer voor selfstoragefaciliteiten
Stora is de alles-in-een-softwareoplossing voor moderne selfstoragefaciliteiten. Stora is gebouwd om je selfstoragefaciliteit snel en gemakkelijk volledig online te brengen. De oplossing biedt je alles wat je nodig hebt om over te stappen op het web: boekingen, betalingen, faciliteitenbeheer en tools om je te helpen je bedrijf te automatiseren en te laten groeien. Met automatisering en integratie die zijn ontworpen om de administratielast te verminderen en het winstpotentieel te vergroten. Nu met GRATIS pre-openingsmodus voor nieuwe faciliteiten! Meer informatie over Stora

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
Common Areas brengt je mensen, eigendommen en processen samen met een cloudgebaseerd platform. Start vandaag nog een gratis account.
Common Areas zet zich in om teams te helpen de productiviteit te verhogen. Het versnelt en vereenvoudigt activiteiten op het kruispunt van je mensen, eigendommen en processen. Met het cloudgebaseerde platform van Common Areas worden oplossingen afgestemd op het stroomlijnen van operationele gebieden zoals werkorders, preventief onderhoud, site-inspecties, interactief planbeheer, contracttracering, documentbeheer en meer. Meer informatie over Common Areas

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer
ProStorage: gratis software voor self-storagebeheer met alle standaardfuncties en Ai-tools om concurrenten voor te blijven.
ProStorage is gratis software voor self-storagebeheer. Deze oplossing is niet alleen je serviceprovider, maar ook je partner. Inkomsten van ProStorage komen uit redelijke vergoedingen voor het verwerken van betalingen, gekoppeld aan het transactievolume van je faciliteit. Het platform brengt dus geen kosten in rekening voor onbezette eenheden, totdat het je helpt ze allemaal te vullen. Profiteer bovendien van toegang tot krachtige functies zoals dynamische huurprijzen en inzichtentools van concurrenten voor een compleet beeld van de markt. Meer informatie over DeepRent

Functies

  • Klantenbeheer
  • Toegangsbeheer beveiligingspoort
  • Multilocatie
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Elektronische handtekening
  • Administratie
  • Klantenportal
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Prijsbeheer