Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Predictive dialer software

Predictive dialer software automatiseert het koppelen en kiezen van groepen telefoonnummers voor verschillende zakelijke of organisatorische doeleinden. Voorspellende dialers worden vaak gebruikt in veel soorten uitgaande callcenters, en ook in sommige specifieke bedrijfstoepassingen zoals leadbeheer voor verkoop of vorderingen. Voorspellende dialers bevatten geavanceerde algoritmen waarmee de software de uitvoerbaarheid van het bereiken van een juiste partij kan voorspellen en die partij naar een beschikbare medewerker kan doorsturen. Zie ook: call center software, klantenservice software en incasso software.

53 resultaten
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met Adversus kun je alles wat je wilt automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten, stel triggers in en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Krachtige voorspellende nummerselectie zonder limieten voor gelijktijdige oproepen en geavanceerde configuratiemogelijkheden. Rechtstreeks vanuit de cloud. Meer informatie over Dialfire
Krachtige voorspellende nummerselectie zonder limieten voor gelijktijdige oproepen en geavanceerde configuratiemogelijkheden zoals verschillende kiessnelheden, oproepmodi, aanpasbare oproepbeperkingen of tijdzonebewustzijn. Gebruik Dialfire spraakbeëindiging of die van jezelf. Dialfire Dialer biedt automatiseringsprocessen, statistieken, rapportage, eenvoudig aanpasbare contactformulieren. Geen installatiekosten, geen installatie, geen maandelijkse kosten. Betaal gewoon naar wens. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken. Meer informatie over Squaretalk
Squaretalk CPaaS bevat een veelzijdige oplossing voor automatisch kiezen met eenvoudige automatisering en integratie. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Populaire oplossing voor telemarketing-CRM en automatische kiesfunctie. 12 miljoen klanten wereldwijd. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies.
Bitrix24 biedt een zakelijk telefoonsysteem, automatische kiesfunctie en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
De oplossing voor lead-intelligentie van Lusha levert nauwkeurige doorkiesnummers, telefoonnummers en e-mails om de verkoop te versnellen met minder werk.
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen op te bouwen met behulp van eenvoudige tools waarmee je bedrijfsprofielen kunt verrijken en verifiëren. Tegenwoordig transformeren meer dan 250.000 verkoopvertegenwoordigers, wervingsmanagers en marketeers de manier waarop ze omgaan met hun leads, contacten en kandidaten door dagelijks Lusha te gebruiken. Meer informatie over Lusha

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draaiboeken implementeren die e-mail, spraak en sociale media combineren voor duizenden potentiële klanten per maand. Meer informatie over Outreach

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
Met de krachtige software van CloudTalk voor voorspellend kiezen kunnen je medewerkers meer oproepen afhandelen in minder tijd. Meer dan 2500 bedrijven, waaronder DHL, Yves Rocher en Glovo, vertrouwen op CloudTalk vanwege de goede gesprekskwaliteit en voorspellende kiesfunctionaliteit. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 tijdbesparende functies en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande helpdesk-, CRM- en e-commerce-software. Probeer een proefperiode van 14 dagen, helemaal gratis. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Het Genesys Cloud-platform is de alles-in-één volgende generatie oplossing voor contactcenters in de cloud die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een medewerker, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Meer informatie over Close

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over DialedIn CCaaS

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Dankzij de voorspellende nummerselectie van JustCall kun je de omzet exponentieel verhogen en meer telefoontjes per medewerker uitvoeren. Bel hele lijsten met contactpersonen tegelijkertijd.
De krachtige voorspellende nummerselectie van JustCall kan je omzet aanzienlijk verhogen. Aan de slag gaan is eenvoudig: upload je lijsten met contactpersonen en laat de software de nummers voor je bellen. Beantwoord alleen de gesprekken waar je verbinding krijgt. Lees gespreksscripts tijdens de oproepen, maak notities, tag contactpersonen of laat na het gesprek beoordelingen achter. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Ga aan de slag voor slechts $ 25 per maand. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers.
Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective. Provide the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Voorspellende, power en preview nummerselectie met ingebouwde webtelefoon, CRM en eigen intern ondersteuningsteam.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier waarop je je callcenter beheert. Van oproeplogboeken en -opnames tot realtime rapportages en live monitoring van agenten, de cloudgebaseerde callcentersoftware van CallTools.com dekt het allemaal. Interne klantenondersteuning en ontwikkelingsteams houden je op de hoogte en de software up-to-date. Meer informatie over CallTools

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvoudig, snel en flexibel is. Je klantenservice is sneller, naadloos en volledig aangepast aan je eisen. Praat met meer mensen in minder tijd. Laat je winst onmiddellijk groeien. Meer informatie over Primo Dialler

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Stimuleer de verkoop en lever service vanaf overal ter wereld met het cloudgebaseerde platform voor contactcenters en oproep-tracking.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak. Meer informatie over Bright Pattern

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie. Meer informatie over wolkvox

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Bekroonde sms-, spraak- en callcenter-tool die door bedrijven wordt gebruikt en toch eenvoudig genoeg is voor jouw doel. Betaal naar gebruik, geen abonnementen.
Eenvoudig te gebruiken software voor uitgaande callcenters met geautomatiseerde belfuncties om aan je behoeften te voldoen. Ongelimiteerde agentaccounts en betalen naar gebruik. CallHub is geavanceerde outreach-software voor de grootste bedrijven, maar toch eenvoudig genoeg voor jouw organisatie. De enige oplossing die soepel integreert met je CRM. Gebruik voorspellende nummerselectie, power, preview of handmatige nummerselectie, afhankelijk van je behoefte. CallHub biedt ook spraak- en tekstuitzendingen. Meer informatie over CallHub

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Aspect Unified IP maakt geautomatiseerde uitgaande, high-touch campagnes mogelijk via spraak, e-mail of sms. Ideaal voor contactcenters vanaf 150 medewerkers.
Aspect Unified IP is ideaal voor callcenters met minimaal 150 medewerkers. Het helpt via voorspellende nummerselectie geautomatiseerde high-touch multichannel-campagnes te verbeteren via spraak, e-mail of sms die kritieke informatie naar de juiste mensen krijgt, op het juiste moment en via het juiste medium. Neem slimme beslissingen over met wie je contact wilt opnemen, en wanneer en hoe je kunt profiteren van realtime optimalisatie van bedrijfsinformatie, lijsten en campagnebeheer via enkele of meerdere voorspellende kiesfuncties. Meer informatie over Aspect Unified IP

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Voorspellende nummerselectie, spraakuitzending, cloud PBX, CRM, DID (Direct Inward Dialing), deze tools zijn ontworpen om je kosten te verlagen en je productiviteit te verhogen.
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele oplossingen waarmee je sneller, overal en altijd zaken kunt doen. Van gehoste VoIP zakelijke telefoondiensten en cloudgebaseerde software voor callcenters tot unified communications: de diensten zijn gebruiksvriendelijk, geavanceerd, betrouwbaar en op maat gemaakt. Samenwerken met je klanten en je teams wordt eenvoudiger. Meer informatie over Kavkom

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Verhoog je productiviteit met 300% met behulp van de toonaangevende kiesfuncties. Beheers in realtime hun gedrag en breng direct aanpassingen aan. - voorspellend; - krachtig; - progressief; - voorvertoning. Gebruik de spraakuitzending om meldingen en marketingberichten naar klanten te sturen via uitgaande telefoonoproepen met optionele IVR-feedback. - Pas het bericht voor elke klant aan met behulp van tekst-naar-spraak. - Realtime interactie met een live medewerker met behulp van de IVR. Meer informatie over uContact

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren. Meer informatie over 3CLogic

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Maximaliseer je uitgaande callcenteractiviteiten met de voorspellende nummerselectie van Call Center Studio.
Gebruik de unieke prognosecapaciteiten van Call Center Studio voor voorspellende nummerselectie - sluit je aan bij honderden bedrijven en BPO's wereldwijd die operationele efficiëntie garanderen en tijd besparen voor verbetering van de klantervaring door hun medewerkers te bevrijden van repetitieve handmatige taken. Meer informatie over Call Center Studio

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Betaalbaar, krachtig nummerkiessysteem met alle functies die je nodig hebt. Slechts $ 89 per maand per stoel voor onbeperkt bellen.
Daadwerkelijk onbeperkt bellen. Voer alle gesprekken die nodig zijn zonder je zorgen te maken over de factuur. Monitoring- en coachingtool die ervoor zorgt dat je medewerkers optimaal presteren. Geniet van flexibiliteit door je beller-ID te personaliseren voor meer gerichte campagnes. Verbind snel gesprekken door of organiseer een telefonische vergadering om de efficiëntie te maximaliseren. Meer informatie over Dolphin Power Dialer

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Bel je leads en sluit meer deals. Bewaak het proces van je leads tijdens het verkoopproces. Gratis proefaccount van 30 dagen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal vermenigvuldigen. Dit zorgt ervoor dat hun verkooppersoneel efficiënt werkt door middel van hun opvolgingsroutine met klanten en vroegere klanten. Vraag vandaag nog een gratis demo of test aan en ervaar hoe Call Logic je kan helpen je verkoopproces te stroomlijnen en tegelijkertijd de productiviteit en de prestaties van je medewerkers te verhogen. Meer informatie over Call Logic

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen.
eTollfree voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen. Bouw een gepersonaliseerde communicatieoplossing die aan je behoeften voldoet. Meer informatie over eTollFree

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Verdubbel je efficiëntie met de voorspellende kiezer van VCC Live en sluit deals door zoveel mogelijk met je klanten te praten!
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende kiezer kan je contactcenter het maximale aantal klanten bereiken door de gesprekstijd van telefonisten te verhogen naar 48 minuten per uur, terwijl het aantal afgebroken gesprekken onder de 3% blijft. De voorspellende kiezer van VCC Live wordt geleverd met geavanceerde instellingen en unieke parameters, zodat je contactcenter het meeste uit gesprekken kan halen. Meer informatie over VCC Live

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Of je nu leads wilt vergroten, de verkoop wilt versnellen of de klantreis wilt verbeteren, Ytel heeft een oplossing om je te helpen communiceren.
Het contactcenter van Ytel is gebouwd voor het genereren van leads, het versnellen van de verkoop en het coördineren van grootschalige marketingcampagnes. Ideaal voor bedrijven met 10 of meer agenten. Markeer en wijzig automatisch telefoonnummers die als spam worden gemarkeerd, toegang tot de premium shortcode (bijvoorbeeld: 411-411 en 911-911), 800 en lokale telefoonnummers met elk netnummer. Uitgelichte kenmerken: Uitgaande oproepen, voicemail drop, oproepregistratie, leaddistributie, spraakuitzendingen, aangepaste IVR en vraag naar de API. Meer informatie over Ytel

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Krachtige nummerkiesfunctie en communicatiesoftware van Inside Sales, snel en eenvoudig te implementeren, werkt met Salesforce.
FrontSpin helpt je om in minder tijd met meer prospects en klanten in contact te komen. Deze verkoopcommunicatietool en krachtige nummerkiesfunctie implementeert je playbooks bij alle contactpunten. Werkt met Salesforce. Meer informatie over FrontSpin

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
SpitFire Enterprise software voor callcenters: gemakkelijk te installeren, te bedienen en te upgraden. Medewerkers kunnen overal ter wereld inloggen op elk apparaat.
Wat maakt SpitFire anders dan andere voorspellende kiesfuncties? SpitFire Enterprise is contactcentersoftware met: cloudgebaseerde, lokale of hybride callcenteroplossingen. 5 kiesmodi: voorspellend, vast tarief, snelle verbinding, voorbeeldopties en handmatig kiezen. Integreer je CRM of PBX of gebruik de SpitFire API om je callcenter volledig op maat te maken. OPC Marketing bevindt zich allemaal onder één dak in Addison, Texas, van waaruit het product wordt ontwikkeld, geleverd en ondersteund. Meer informatie over SpitFire

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Cloudgebaseerde callcentertechnologie; inkomend, uitgaand, omnichannel, IVR, gespreksopname, bedrijfs- en spraakanalyse.
TCN is een leverancier van cloudgebaseerde callcentertechnologie voor bedrijven, contactcenters, BPO's (Business Process Outsourcing) en incassobureaus wereldwijd. TCN combineert een diep inzicht in de behoeften van callcentergebruikers met een zeer betaalbaar leveringsmodel, waardoor onmiddellijke toegang tot robuuste callcentertechnologie wordt gegarandeerd; inkomend, uitgaand, omnichannel, IVR, gespreksopname, bedrijfs- en spraakanalyse vereist om operaties te optimaliseren en te voldoen aan de sectorvoorschriften. Schaal op met dit daadwerkelijke cloudplatform. Meer informatie over TCN

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Voorspellende kiezer en automatische distributie van inkomende oproepen, interactieve spraakherkenning, QA (Quality Assurance), 25 lijnen/medewerker, ingebouwde softphone, TCPA-conform, 99,999% uptime, API, WebHooks, geen opstartkosten
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewerkers en voegt voortdurend nieuwe functies toe, waardoor het eenvoudiger te gebruiken is, wat tijd en geld bespaart. De ondersteuning is uitstekend en gratis. Neem vandaag nog contact op en ga een gesprek aan over de voordelen, zodat je de juiste beslissing kunt nemen en met vertrouwen kunt kopen. Meer informatie over CallShaper

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Kies een intuïtieve, omnichannel cloudoplossing voor contactcenters die klaar is voor AI om uitzonderlijke klantenservice te bieden.
Vocalcom Hermes360 biedt het antwoord op de huidige uitdagingen waarmee klantenervaring- en marketingprofessionals worden geconfronteerd. Met deze intuïtieve, omnichannel oplossing die klaar is voor AI kunnen ze de productiviteit van medewerkers verbeteren en klantgesprekken optimaliseren. De gebruiksvriendelijke software biedt medewerkers speciale functies om soepele gesprekken te voeren en gepersonaliseerde antwoorden te geven gedurende het gehele klantentraject, ongeacht het communicatiekanaal, voor een efficiëntere klantervaring. Meer informatie over Vocalcom Hermes360

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
De online oplossing voor het volledige beheer van inkomende en uitgaande gesprekken.
EasyCall Cloud, de online software voor callcenters, biedt maximale schaalbaarheid en flexibiliteit voor het beheer van online callcenters. Duidelijke prijzen en beheer van taken, spraakherhaling, geografische nummers en inkomende kanalen maken het proces eenvoudig en onmiddellijk. EasyCall Cloud garandeert kant-en-klare VoIP-lijnen en voordelige tarieven voor nationale en internationale gesprekken, zowel via vaste als mobiele telefoons. Meer informatie over EasyCall Cloud

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Alles-in-één callcenteroplossing die is ontworpen om het beste uit elke interactie met de klant te halen.
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht in de prestaties via meer dan 50 statistieken. De implementatie vergt slechts 2 minuten. Houd je telefoonnummers. Importeer al je medewerkers met één klik. Niets te kopen, geen kosten vooraf. Meer informatie over Voiso

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
De software voor callcenters van contactSPACE beschikt over een krachtige voorspellende belfunctie, zodat je op het juiste moment het juiste contact kunt maken.
Behaal betere resultaten met minder telefoontjes met de voorspellende belsoftware van contactSPACE. Neem op het perfecte moment contact op met elke lead om het lekken van verkooptrechters te minimaliseren en de contact- en conversieratio's te verhogen. Verhoog bovendien de efficiëntie van voorspellend bellen met geautomatiseerde antwoordapparaatdetectie, automatische afwikkeling en automatisering van de workflow van medewerkers. contactSPACE is intuïtief en gemakkelijk te gebruiken voor zowel beheerders als medewerkers, en het stelt je in staat contactstrategieën te creëren en optimaliseren wanneer en indien dat nodig is. Meer informatie over contactSPACE

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Voorspellende dialer die callcenters helpt de productiviteit te beheren en een efficiënte klantervaring te leveren. Personaliseer je campagnes.
Verhoog de efficiëntie van de agenten in je callcenter en genereer een groter volume aan effectieve oproepen die tijd en geld besparen. Met Megadialer kun je de meest geschikte kiesmethode voor je campagne kiezen: voorbeeld of voorspellend. Makkelijk te gebruiken interface: campagnes aanpassen aan jouw bedrijf. Aanpasbare campagnes: talloze modules die je beheer eenvoudiger maken. Realtime analyse: beheer alle processen in de MegaDialer-interface in realtime. Vraag een demo aan. Meer informatie over MegaDialer

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Verhoog de uitgaande verkoop met de Predictive Dialer van LeadDesk. Andere calling-modi omvatten: Preview, Progressive, Power, Click-to-call.
Verhoog de uitgaande verkoop met de Predictive Dialer van LeadDesk. Andere calling-modi omvatten: Preview, Progressive, Power, Click-to-call. Meer informatie over LeadDesk

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Voorspellende kiessoftware voor unified communications die ondersteuning biedt voor voorspellende, progressieve, voorvertonings-, snelkies- en handmatige nummerselectie.
Een geavanceerde software-oplossing voor unified communications, voorspellend kiezen en callcenters met voorspellend kiezen, automatisch kiezen, snelkiezen, progressief kiezen, kiezen met voorvertoning, handmatig kiezen met ondersteuning voor webrtc-agentportals. De oplossing omvat ook IVR Studio voor het ontwerpen van IVR's, faxblasting, sms-berichten, e-mailmarketing, 'druk op 1'-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinnering, inkomende marketing, inkomende enquêtes en realtime monitoring, facturering, routering, AMD, DNC, IVR Designer en nog veel meer. Meer informatie over ICTBroadcast

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Voorspellende nummerselectie is inbegrepen in de callcentersuite die ook inkomende en uitgaande IVR omvat voor het effectief genereren van leads.
DialerAI biedt voorspellend kiezen, spraakuitzendingen, automatisch bellen en sms-berichten en een medewerkers-UI. De callcentersuite kan worden gebruikt in verschillende callcenterrollen, waaronder voorspellend kiezen voor het genereren van leads, telefonische enquêtes, politieke peilingen, noodmeldingen en afspraakherinneringen. DialerAI wordt niet alleen gebruikt voor bedrijven die hun contacten willen bellen, maar leent zich ook voor bedrijven die voorspellende beldiensten aan hun klanten willen verkopen, omdat het facturering, multi-tenancy en whitelabeling omvat. Meer informatie over DialerAI

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Voorspellende nummerselectie is inbegrepen in de callcentersuite die ook inkomende en uitgaande IVR omvat voor het effectief genereren van leads.
Newfies-Dialer biedt voorspellend kiezen, spraakuitzendingen, automatisch bellen en sms-berichten en een medewerkers-UI. De callcentersuite kan worden gebruikt in verschillende callcenterrollen, waaronder voorspellend kiezen voor het genereren van leads, telefonische enquêtes, politieke peilingen, noodmeldingen en afspraakherinneringen. Newfies-Dialer wordt niet alleen gebruikt voor bedrijven die hun contacten willen bellen, maar leent zich ook voor bedrijven die voorspellende beldiensten aan hun klanten willen verkopen, omdat het facturering, multi-tenancy en whitelabeling omvat. Meer informatie over Newfies-Dialer

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage