133 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Voorspellende nummerselectie, spraakuitzending, cloud PBX, CRM, DID (Direct Inward Dialing), deze tools zijn ontworpen om je kosten te verlagen en je productiviteit te verhogen. Meer informatie over Kavkom
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele oplossingen waarmee je sneller, overal en altijd zaken kunt doen. Van gehoste VoIP zakelijke telefoondiensten en cloudgebaseerde software voor callcenters tot unified communications: de diensten zijn gebruiksvriendelijk, geavanceerd, betrouwbaar en op maat gemaakt. Samenwerken met je klanten en je teams wordt eenvoudiger. Meer informatie over Kavkom
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher,...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
De voorspellende Matrix-kiezer van Squaretalk automatiseert uitgaande communicatie en verhoogt de spreektijd van medewerkers tot wel 400%. Meer informatie over Matrix
De voorspellende kiezer van Matrix kan naadloos worden geïntegreerd in elke CRM en automatiseert marketingcampagnes. Het volgt de prestaties en het gedrag van medewerkers via verschillende communicatiekanalen en koppelt ze aan leads die het meest waarschijnlijk zullen reageren. Daarnaast regelt Matrix de frequentie van oproepen, waardoor het bellen wordt geoptimaliseerd op basis van de beschikbaarheid van medewerkers. Matrix biedt klanten wereldwijd toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Matrix
De voorspellende kiezer van Matrix kan naadloos worden geïntegreerd in elke CRM en automatiseert marketingcampagnes. Het volgt de prestaties en het gedrag van medewerkers via verschillende communicati...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Gehoste voorspellende kiezer, auto-kiezer, sms- en spraak-broadcastingsysteem. Gedeeld platform met facturering en whitelabeling. Meer informatie over DialerAI
DialerAI leent zich voor het automatiseren van verkoopgesprekken, het verzamelen van achterstallige betalingen of het maken van afspraken. De auto-kiezersoftware van DialerAI kan de productiviteit en efficiëntie verdrievoudigen doordat bezette, onbeantwoorde en niet-verbonden lijnen komen te vervallen en alleen de oproepen die worden beantwoord door mensen worden doorgeschakeld naar telefonisten. DialerAI is ideaal voor telecombedrijven en callcenters omdat het een gedeeld platform is is met facturering en whitelabeling, wereldwijd beschikbaar en voordelig is omdat je je eigen Voice Provider kiest. Meer informatie over DialerAI
DialerAI leent zich voor het automatiseren van verkoopgesprekken, het verzamelen van achterstallige betalingen of het maken van afspraken. De auto-kiezersoftware van DialerAI kan de productiviteit en...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Populaire gratis oplossing voor telemarketing-CRM en automatische kiesfunctie. 4 miljoen klanten wereldwijd. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het meest populaire gratis zakelijk telefoonsysteem, automatische kiesfunctie en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het meest populaire gratis zakelijk telefoonsysteem, automatische kiesfunctie en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname,...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Biedt B2B-contactgegevens met één druk op een knop. Meer informatie over Lusha
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen op te bouwen met behulp van eenvoudige tools waarmee je bedrijfsprofielen kunt verrijken en verifiëren. Tegenwoordig transformeren meer dan 250.000 verkoopvertegenwoordigers, wervingsmanagers en marketeers de manier waarop ze omgaan met hun leads, contacten en kandidaten door dagelijks Lusha te gebruiken. Meer informatie over Lusha
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters in Noord-Amerika die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen. Meer informatie over LiveVox
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving. Meer informatie over LiveVox
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Uniforme automatische kiesfunctie en geavanceerde geautomatiseerde callcentersoftware die inkomende/uitgaande spraak-, fax-, sms- en e-mailtechnologie ondersteunt. Meer informatie over ICTBroadcast
Een softwareoplossing met geavanceerde functies voor automatisch kiezen, software voor spraakuitzending en callcenter met voorspellende nummers, snelkiesfuncties, faxcampagnes, sms-berichten, toets-1-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinneringen, inkomende marketing, inkomende enquête en peilingen, geavanceerde rapportage en monitoring, facturering, routering, beoordelingen, AMD, DNC en aangepaste campagnes met IVR-ontwerper en vele andere functies. Meer informatie over ICTBroadcast
Een softwareoplossing met geavanceerde functies voor automatisch kiezen, software voor spraakuitzending en callcenter met voorspellende nummers, snelkiesfuncties, faxcampagnes, sms-berichten,...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten.

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draaiboeken implementeren die e-mail, spraak en sociale media combineren voor duizenden potentiële klanten per maand.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik,...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Het Genesys Cloud-platform is de alles-in-één volgende generatie oplossing voor contactcenters in de cloud die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een medewerker, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft.
Het Genesys Cloud-platform is de alles-in-één volgende generatie oplossing voor contactcenters in de cloud die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentrajec...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvoudig, snel en flexibel is. Je klantenservice is sneller, naadloos en volledig aangepast aan je eisen. Praat met meer mensen in minder tijd. Laat je winst onmiddellijk groeien.
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Verhoog de productiviteit en maximaliseer de spreektijd van medewerkers dankzij de voorbeeld-, kracht-, progressieve of voorspellende kiesfuncties.
XCALLY Motion Bull is een geautomatiseerde uitgaande kiesfunctie die je helpt de productiviteit te verhogen en de spreektijd van medewerkers te maximaliseren dankzij de voorbeeld-, kracht-, progressieve of voorspellende kiesfuncties. Je medewerker verspilt geen tijd meer aan het handmatig kiezen van nummers en het wachten op een antwoord. De kiesfunctie kan worden gebruikt voor verschillende soorten toepassingen, zoals terugbelfuncties, boekingsherinneringen, automatische enquêtes, televerkoop, telemarketing en meer.
XCALLY Motion Bull is een geautomatiseerde uitgaande kiesfunctie die je helpt de productiviteit te verhogen en de spreektijd van medewerkers te maximaliseren dankzij de voorbeeld-, kracht-, progressie...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Voorspellende, power en preview nummerselectie met ingebouwde webtelefoon, CRM en eigen intern ondersteuningsteam.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier waarop je je callcenter beheert. Van oproeplogboeken en -opnames tot realtime rapportages en live monitoring van agenten, de cloudgebaseerde callcentersoftware van CallTools.com dekt het allemaal. Interne klantenondersteuning en ontwikkelingsteams houden je op de hoogte en de software up-to-date.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Manage thousands of customer contacts each day with the telemarketing software with Predictive dialer, IVR, call scripts, reporting.
Break free from routine tasks so you can make sales faster and deliver a better customer experience thanks to professional auto dialer with 3 dialing modes (Preview, Power, Predictive), built-in CRM, comprehensive reporting, etc. Our software ensures up to 20 concurrent calls per agent, which is a perfect environment for maximum productivity. Analyze call campaigns, oversee the performance of your team, and improve business processes with us! Boost contact rates with no efforts with Voiptime!
Break free from routine tasks so you can make sales faster and deliver a better customer experience thanks to professional auto dialer with 3 dialing modes (Preview, Power, Predictive), built-in CRM,...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Bekroonde sms-, spraak- en callcenter-tool die door bedrijven wordt gebruikt en toch eenvoudig genoeg is voor jouw doel. Betaal naar gebruik, geen abonnementen.
Eenvoudig te gebruiken software voor uitgaande callcenters met geautomatiseerde belfuncties om aan je behoeften te voldoen. Ongelimiteerde agentaccounts en betalen naar gebruik. CallHub is geavanceerde outreach-software voor de grootste bedrijven, maar toch eenvoudig genoeg voor jouw organisatie. De enige oplossing die soepel integreert met je CRM. Gebruik voorspellende nummerselectie, power, preview of handmatige nummerselectie, afhankelijk van je behoefte. CallHub biedt ook spraak- en tekstuitzendingen.
Eenvoudig te gebruiken software voor uitgaande callcenters met geautomatiseerde belfuncties om aan je behoeften te voldoen. Ongelimiteerde agentaccounts en betalen naar gebruik. CallHub is geavanceerd...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Aspect Unified IP maakt geautomatiseerde uitgaande, high-touch campagnes mogelijk via spraak, e-mail of sms. Ideaal voor contactcenters vanaf 150 medewerkers.
Aspect Unified IP is ideaal voor callcenters met minimaal 150 medewerkers. Het helpt via voorspellende nummerselectie geautomatiseerde high-touch multichannel-campagnes te verbeteren via spraak, e-mail of sms die kritieke informatie naar de juiste mensen krijgt, op het juiste moment en via het juiste medium. Neem slimme beslissingen over met wie je contact wilt opnemen, en wanneer en hoe je kunt profiteren van realtime optimalisatie van bedrijfsinformatie, lijsten en campagnebeheer via enkele of meerdere voorspellende kiesfuncties.
Aspect Unified IP is ideaal voor callcenters met minimaal 150 medewerkers. Het helpt via voorspellende nummerselectie geautomatiseerde high-touch multichannel-campagnes te verbeteren via spraak,...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Stimuleer de verkoop en lever service vanaf overal ter wereld met het cloudgebaseerde platform voor contactcenters en oproep-tracking.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampag...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Connect First is een bekroonde cloudgebaseerde callcenterprovider die streeft naar 100% klanttevredenheid.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord op de behoeften van contactcentra van bedrijven van elke omvang. Het bedrijf is in 2004 opgericht en gevestigd in Boulder, Colorado. Het is een particulier SaaS-bedrijf met meer dan 500 klanten wereldwijd en een klantenbinding van 97%. Met een uptime van 99,999% en een gebruiksvriendelijke oplossing die volledig kan worden aangepast.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunica...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Betaalbaar, krachtig nummerkiessysteem met alle functies die je nodig hebt. Slechts $ 89 per maand per stoel voor onbeperkt bellen.
Daadwerkelijk onbeperkt bellen. Voer alle gesprekken die nodig zijn zonder je zorgen te maken over de factuur. Monitoring- en coachingtool die ervoor zorgt dat je medewerkers optimaal presteren. Geniet van flexibiliteit door je beller-ID te personaliseren voor meer gerichte campagnes. Verbind snel gesprekken door of organiseer een telefonische vergadering om de efficiëntie te maximaliseren.
Daadwerkelijk onbeperkt bellen. Voer alle gesprekken die nodig zijn zonder je zorgen te maken over de factuur. Monitoring- en coachingtool die ervoor zorgt dat je medewerkers optimaal presteren. Genie...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld.
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de convention...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
We help sales people close MORE and BIGGER deals by incorporating Artificial Intelligence into the way they work
Predictive Playbooks, formerly InsideSales.com, is an AI-powered cadence-based sales application for strategic sales teams. Playbooks guides reps with pre-set or custom cadence strategies, called Plays, through their engagement with customers and enables greater efficiency and effectiveness by delivering AI insights on who to sell to and how and when to engage.
Predictive Playbooks, formerly InsideSales.com, is an AI-powered cadence-based sales application for strategic sales teams. Playbooks guides reps with pre-set or custom cadence strategies, called...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Ameyo Voice to help you connect with your customers. Experience unmatched call quality, intelligent routing and advanced voice features
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote. With Ameyo Mobile Agent App the supervisors can easily monitor remote Agent KPIs in real-time and the Agents can manage inbound & outbound calls over PSTN or WebRTC, just from a Smartphone. Other Mobile App features - Predictive Dialers, CTI integration, Callbacks, Dispositions. Available on Cloud & On-premise.
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote. With Ameyo...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features.
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features. It is renowned for its 99.99% of SLA uptime. It is a highly scalable, robust, secure, and feature-rich solution, which is perfect to use for all scaled businesses and call centers. DialShree has some futuristic add-ons to offer more consolidated call center software to specific industries. For more details, visit https://www.elisiontec.com/contact-center-solution/
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features. It is renowned for its 99.99% of SLA uptime. It is a highly scalable,...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen.
eTollfree voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen. Bouw een gepersonaliseerde communicatieoplossing die aan je behoeften voldoet.
eTollfree voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen. Bouw een gepersonaliseerde communicatieoplossing die aan je behoeften voldoet.

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social.
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Verdubbel je efficiëntie met de voorspellende kiezer van VCC Live en sluit deals door zoveel mogelijk met je klanten te praten!
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende kiezer kan je contactcenter het maximale aantal klanten bereiken door de gesprekstijd van telefonisten te verhogen naar 48 minuten per uur, terwijl het aantal afgebroken gesprekken onder de 3% blijft. De voorspellende kiezer van VCC Live wordt geleverd met geavanceerde instellingen en unieke parameters, zodat je contactcenter het meeste uit gesprekken kan halen.
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Verhoog je productiviteit met 300% met behulp van de toonaangevende kiesfuncties. Beheers in realtime hun gedrag en breng direct aanpassingen aan. - voorspellend; - krachtig; - progressief; - voorvertoning. Gebruik de spraakuitzending om meldingen en marketingberichten naar klanten te sturen via uitgaande telefoonoproepen met optionele IVR-feedback. - Pas het bericht voor elke klant aan met behulp van tekst-naar-spraak. - Realtime interactie met een live medewerker met behulp van de IVR.
Verhoog je productiviteit met 300% met behulp van de toonaangevende kiesfuncties. Beheers in realtime hun gedrag en breng direct aanpassingen aan. - voorspellend; - krachtig; - progressief; -...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Of je nu leads wilt vergroten, de verkoop wilt versnellen of de klantreis wilt verbeteren, Ytel heeft een oplossing om je te helpen communiceren.
Het contactcenter van Ytel is gebouwd voor het genereren van leads, het versnellen van de verkoop en het coördineren van grootschalige marketingcampagnes. Ideaal voor bedrijven met 10 of meer agenten. Markeer en wijzig automatisch telefoonnummers die als spam worden gemarkeerd, toegang tot de premium shortcode (bijvoorbeeld: 411-411 en 911-911), 800 en lokale telefoonnummers met elk netnummer. Uitgelichte kenmerken: Uitgaande oproepen, voicemail drop, oproepregistratie, leaddistributie, spraakuitzendingen, aangepaste IVR en vraag naar de API.
Het contactcenter van Ytel is gebouwd voor het genereren van leads, het versnellen van de verkoop en het coördineren van grootschalige marketingcampagnes. Ideaal voor bedrijven met 10 of meer...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convosos omnichannel contact center software.
Convoso's cloud-based, omnichannel predictive dialing software is the most complete solution on the market for outbound and blended call centers. Our industry-leading Answering Machine Detection rate - 97% accurate - coupled with our new Caller ID reputation management initiative means your agents will connect with real people - and not flagged as 'Scam Likely'. Factor in our intuitively automated workflows and see your contact rates increase by 3-4X when you switch to Convoso.
Convoso's cloud-based, omnichannel predictive dialing software is the most complete solution on the market for outbound and blended call centers. Our industry-leading Answering Machine Detection rate...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow. Designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage, Ricochet360 enables your team to call a new lead in less than one second, then automatically nurture and engage prospects throughout the entire sales process.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow....

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Eliminate down-time and increase productivity by launching 10+ outbound calls at once with our 100% TCPA compliant predictive dialer.
The only predictive dialer like it in the industry! Boost your talk time by as much as 1000%, with lower drop rates and 100% TCPA compliant practices! Sales Sling's predictive dialer automatically scales the number of lines dialing out to your agents' optimal capacity. With easy to to use agent workflow, intuitive call monitoring and included CRM, it has never been easier to start boosting your sales. Try us for FREE today!
The only predictive dialer like it in the industry! Boost your talk time by as much as 1000%, with lower drop rates and 100% TCPA compliant practices! Sales Sling's predictive dialer automatically...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Hodusoft Call Center Software has all the features to efficiently manage your Inbound, Outbound or a combination customer call center.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Its effective use of data in customer journeys allows seamless experience across all channels. On-premise solution that allows businesses to inbound, outbound, and blended calls, IVR, record & many more. Benefits: Better Agent Retention, High Contact Rate, Optimizes Call Process & many more.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Its effective use of data in customer...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
SpitFire Enterprise software voor callcenters: gemakkelijk te installeren, te bedienen en te upgraden. Medewerkers kunnen overal ter wereld inloggen op elk apparaat.
Wat maakt SpitFire anders dan andere voorspellende kiesfuncties? SpitFire Enterprise is contactcentersoftware met: cloudgebaseerde, lokale of hybride callcenteroplossingen. 5 kiesmodi: voorspellend, vast tarief, snelle verbinding, voorbeeldopties en handmatig kiezen. Integreer je CRM of PBX of gebruik de SpitFire API om je callcenter volledig op maat te maken. OPC Marketing bevindt zich allemaal onder één dak in Addison, Texas, van waaruit het product wordt ontwikkeld, geleverd en ondersteund.
Wat maakt SpitFire anders dan andere voorspellende kiesfuncties? SpitFire Enterprise is contactcentersoftware met: cloudgebaseerde, lokale of hybride callcenteroplossingen. 5 kiesmodi: voorspellend,...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES NO MINIMUM USER REQUIREMENT.
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES. NO MINIMUM USER REQUIREMENT. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only deliver live calls to your agents. Answer machines, disconnected number, operator intercepts are handled by the dialer without impacting an agent's productivity.
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES. NO MINIMUM USER REQUIREMENT. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Krachtige nummerkiesfunctie en communicatiesoftware van Inside Sales, snel en eenvoudig te implementeren, werkt met Salesforce.
FrontSpin helpt je om in minder tijd met meer prospects en klanten in contact te komen. Deze verkoopcommunicatietool en krachtige nummerkiesfunctie implementeert je playbooks bij alle contactpunten. Werkt met Salesforce.
FrontSpin helpt je om in minder tijd met meer prospects en klanten in contact te komen. Deze verkoopcommunicatietool en krachtige nummerkiesfunctie implementeert je playbooks bij alle contactpunten....

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Bel je leads en sluit meer deals. Bewaak het proces van je leads tijdens het verkoopproces. Gratis proefaccount van 30 dagen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal vermenigvuldigen. Dit zorgt ervoor dat hun verkooppersoneel efficiënt werkt door middel van hun opvolgingsroutine met klanten en vroegere klanten. Vraag vandaag nog een gratis demo of test aan en ervaar hoe Call Logic je kan helpen je verkoopproces te stroomlijnen en tegelijkertijd de productiviteit en de prestaties van je medewerkers te verhogen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan...

Functies

  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren