Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Predictive dialer software

Predictive dialer software automatiseert het koppelen en kiezen van groepen telefoonnummers voor verschillende zakelijke of organisatorische doeleinden. Voorspellende dialers worden vaak gebruikt in veel soorten uitgaande callcenters, en ook in sommige specifieke bedrijfstoepassingen zoals leadbeheer voor verkoop of vorderingen. Voorspellende dialers bevatten geavanceerde algoritmen waarmee de software de uitvoerbaarheid van het bereiken van een juiste partij kan voorspellen en die partij naar een beschikbare medewerker kan doorsturen. Zie ook: call center software, klantenservice software en incasso software.

53 resultaten

Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met Adversus kun je alles wat je wilt automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten, stel triggers in en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Krachtige voorspellende nummerselectie zonder limieten voor gelijktijdige oproepen en geavanceerde configuratiemogelijkheden. Rechtstreeks vanuit de cloud. Meer informatie over Dialfire
Krachtige voorspellende nummerselectie zonder limieten voor gelijktijdige oproepen en geavanceerde configuratiemogelijkheden zoals verschillende kiessnelheden, oproepmodi, aanpasbare oproepbeperkingen of tijdzonebewustzijn. Gebruik Dialfire spraakbeëindiging of die van jezelf. Dialfire Dialer biedt automatiseringsprocessen, statistieken, rapportage, eenvoudig aanpasbare contactformulieren. Geen installatiekosten, geen installatie, geen maandelijkse kosten. Betaal gewoon naar wens. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Populaire oplossing voor telemarketing-CRM en automatische kiesfunctie. 12 miljoen klanten wereldwijd. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies.
Bitrix24 biedt een zakelijk telefoonsysteem, automatische kiesfunctie en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
De oplossing voor lead-intelligentie van Lusha levert nauwkeurige doorkiesnummers, telefoonnummers en e-mails om de verkoop te versnellen met minder werk.
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen op te bouwen met behulp van eenvoudige tools waarmee je bedrijfsprofielen kunt verrijken en verifiëren. Tegenwoordig transformeren meer dan 250.000 verkoopvertegenwoordigers, wervingsmanagers en marketeers de manier waarop ze omgaan met hun leads, contacten en kandidaten door dagelijks Lusha te gebruiken. Meer informatie over Lusha

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draaiboeken implementeren die e-mail, spraak en sociale media combineren voor duizenden potentiële klanten per maand. Meer informatie over Outreach

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
Met de krachtige software van CloudTalk voor voorspellend kiezen kunnen je medewerkers meer oproepen afhandelen in minder tijd. Meer dan 2500 bedrijven, waaronder DHL, Yves Rocher en Glovo, vertrouwen op CloudTalk vanwege de goede gesprekskwaliteit en voorspellende kiesfunctionaliteit. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 tijdbesparende functies en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande helpdesk-, CRM- en e-commerce-software. Probeer een proefperiode van 14 dagen, helemaal gratis. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Het Genesys Cloud-platform is de alles-in-één volgende generatie oplossing voor contactcenters in de cloud die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een medewerker, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Dankzij de voorspellende nummerselectie van JustCall kun je de omzet exponentieel verhogen en meer telefoontjes per medewerker uitvoeren. Bel hele lijsten met contactpersonen tegelijkertijd.
De krachtige voorspellende nummerselectie van JustCall kan je omzet aanzienlijk verhogen. Aan de slag gaan is eenvoudig: upload je lijsten met contactpersonen en laat de software de nummers voor je bellen. Beantwoord alleen de gesprekken waar je verbinding krijgt. Lees gespreksscripts tijdens de oproepen, maak notities, tag contactpersonen of laat na het gesprek beoordelingen achter. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Ga aan de slag voor slechts $ 25 per maand. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Meer informatie over Close

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over DialedIn CCaaS

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers.
Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective. Provide the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Stimuleer de verkoop en lever service vanaf overal ter wereld met het cloudgebaseerde platform voor contactcenters en oproep-tracking.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Voorspellende, power en preview nummerselectie met ingebouwde webtelefoon, CRM en eigen intern ondersteuningsteam.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier waarop je je callcenter beheert. Van oproeplogboeken en -opnames tot realtime rapportages en live monitoring van agenten, de cloudgebaseerde callcentersoftware van CallTools.com dekt het allemaal. Interne klantenondersteuning en ontwikkelingsteams houden je op de hoogte en de software up-to-date. Meer informatie over CallTools

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvoudig, snel en flexibel is. Je klantenservice is sneller, naadloos en volledig aangepast aan je eisen. Praat met meer mensen in minder tijd. Laat je winst onmiddellijk groeien. Meer informatie over Primo Dialler

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak. Meer informatie over Bright Pattern

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie. Meer informatie over wolkvox

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken.
Squaretalk CPaaS bevat een veelzijdige oplossing voor automatisch kiezen met eenvoudige automatisering en integratie. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Controle van oproepen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Realtime rapportage