126 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Squaretalk's Matrix predictive dialer automates outbound communications increases agent talk time by up to 400%. Meer informatie over Matrix
Seamlessly integrated into any CRM, the Matrix predictive dialer automates marketing campaigns. It tracks agent performance and behavior across communication channels and matches them to leads most likely to respond. Additionally, Matrix controls the frequency of calls, optimizing dialing to match agent availability. Matrix provides customers local presence worldwide with access to local, mobile and toll-free numbers in over 100 countries and 3,400 area codes. Meer informatie over Matrix
Seamlessly integrated into any CRM, the Matrix predictive dialer automates marketing campaigns. It tracks agent performance and behavior across communication channels and matches them to leads most lik...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en effectief. Bied de beste ervaring voor het klantentraject met behulp van de kanalen voor spraak, webchat, e-mail, sms en fax. Profiteer van de ontwerpfunctie voor contactbeheer, voorspellende nummerselectie en Cally Square IVR. Meer informatie over XCALLY
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en eff...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewe...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld. Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventione...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Uniforme automatische kiesfunctie en geavanceerde geautomatiseerde callcentersoftware die inkomende/uitgaande spraak-, fax-, sms- en e-mailtechnologie ondersteunt. Meer informatie over ICTBroadcast
Een softwareoplossing met geavanceerde functies voor automatisch kiezen, software voor spraakuitzending en callcenter met voorspellende nummers, snelkiesfuncties, faxcampagnes, sms-berichten, toets-1-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinneringen, inkomende marketing, inkomende enquête en peilingen, geavanceerde rapportage en monitoring, facturering, routering, beoordelingen, AMD, DNC en aangepaste campagnes met IVR-ontwerper en vele andere functies. Meer informatie over ICTBroadcast
Een softwareoplossing met geavanceerde functies voor automatisch kiezen, software voor spraakuitzending en callcenter met voorspellende nummers, snelkiesfuncties, faxcampagnes, sms-berichten, toets-1-c...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Meer informatie over Newfies-Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen en stemmen. Het omvat gespreksfacturering voor telefoonmaatschappijen die Voice Broadcasting als service willen aanbieden aan hun klanten. Meer informatie over Newfies-Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van el...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stim...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat j...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten....
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draaiboeken implementeren die e-mail, spraak en sociale media combineren voor duizenden potentiële klanten per maand.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draa...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, belle...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Ondersteunt duizenden klanten en miljoenen telefoongesprekken. Met de krachtige nummerkiesfunctie van PhoneBurner bereik je 447% meer klanten per uur, zonder extra software. Gebruik deze CRM om prospects op efficiënte nieuwe manieren te beheren en te sorteren, of je kunt het platform integreren met Salesforce of je eigen CRM. Maak aangepaste nummerkiesknoppen om de workflow te stroomlijnen, onmiddellijk voicemails achter te laten en e-mails te verzenden. Houd bij hoeveel e-mails worden geopend en bijlagen bekeken. Registratie van gesprekken. Lokale ID. Gesprekken bijhouden en meer. Cloudgebaseerd platform.
Ondersteunt duizenden klanten en miljoenen telefoongesprekken. Met de krachtige nummerkiesfunctie van PhoneBurner bereik je 447% meer klanten per uur, zonder extra software. Gebruik deze CRM om prospe...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvoudig, snel en flexibel is. Je klantenservice is sneller, naadloos en volledig aangepast aan je eisen. Praat met meer mensen in minder tijd. Laat je winst onmiddellijk groeien.
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvou...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Voorspellende, power en preview nummerselectie met ingebouwde webtelefoon, CRM en eigen intern ondersteuningsteam.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier waarop je je callcenter beheert. Van oproeplogboeken en -opnames tot realtime rapportages en live monitoring van agenten, de cloudgebaseerde callcentersoftware van CallTools.com dekt het allemaal. Interne klantenondersteuning en ontwikkelingsteams houden je op de hoogte en de software up-to-date.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Improve the quality of customer interactions and stay in touch 24/7 with reliable Voiptime Contact Center software.
Provide excellent customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive dialer (with flexible redialing rules, time zone settings), flexible call script builder, live call monitoring, ultimate reporting, and powerful REST API. Get up and running in less than 48 hours, with a fully configured environment and reliable VoIP lines with affordable rates in 200 countries.
Provide excellent customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive d...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Bekroonde sms-, spraak- en callcenter-tool die door bedrijven wordt gebruikt en toch eenvoudig genoeg is voor jouw doel. Betaal naar gebruik, geen abonnementen.
Eenvoudig te gebruiken software voor uitgaande callcenters met geautomatiseerde belfuncties om aan je behoeften te voldoen. Ongelimiteerde agentaccounts en betalen naar gebruik. CallHub is geavanceerde outreach-software voor de grootste bedrijven, maar toch eenvoudig genoeg voor jouw organisatie. De enige oplossing die soepel integreert met je CRM. Gebruik voorspellende nummerselectie, power, preview of handmatige nummerselectie, afhankelijk van je behoefte. CallHub biedt ook spraak- en tekstuitzendingen.
Eenvoudig te gebruiken software voor uitgaande callcenters met geautomatiseerde belfuncties om aan je behoeften te voldoen. Ongelimiteerde agentaccounts en betalen naar gebruik. CallHub is geavanceerde...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Aspect Unified IP maakt geautomatiseerde uitgaande, high-touch campagnes mogelijk via spraak, e-mail of sms. Ideaal voor contactcenters vanaf 150 medewerkers.
Aspect Unified IP is ideaal voor callcenters met minimaal 150 medewerkers. Het helpt via voorspellende nummerselectie geautomatiseerde high-touch multichannel-campagnes te verbeteren via spraak, e-mail of sms die kritieke informatie naar de juiste mensen krijgt, op het juiste moment en via het juiste medium. Neem slimme beslissingen over met wie je contact wilt opnemen, en wanneer en hoe je kunt profiteren van realtime optimalisatie van bedrijfsinformatie, lijsten en campagnebeheer via enkele of meerdere voorspellende kiesfuncties.
Aspect Unified IP is ideaal voor callcenters met minimaal 150 medewerkers. Het helpt via voorspellende nummerselectie geautomatiseerde high-touch multichannel-campagnes te verbeteren via spraak, e-mail...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagn...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Connect First is een bekroonde cloudgebaseerde callcenterprovider die streeft naar 100% klanttevredenheid.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord op de behoeften van contactcentra van bedrijven van elke omvang. Het bedrijf is in 2004 opgericht en gevestigd in Boulder, Colorado. Het is een particulier SaaS-bedrijf met meer dan 500 klanten wereldwijd en een klantenbinding van 97%. Met een uptime van 99,999% en een gebruiksvriendelijke oplossing die volledig kan worden aangepast.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicat...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Betaalbaar, krachtig nummerkiessysteem met alle functies die je nodig hebt. Slechts $ 89 per maand per stoel voor onbeperkt bellen.
Daadwerkelijk onbeperkt bellen. Voer alle gesprekken die nodig zijn zonder je zorgen te maken over de factuur. Monitoring- en coachingtool die ervoor zorgt dat je medewerkers optimaal presteren. Geniet van flexibiliteit door je beller-ID te personaliseren voor meer gerichte campagnes. Verbind snel gesprekken door of organiseer een telefonische vergadering om de efficiëntie te maximaliseren.
Daadwerkelijk onbeperkt bellen. Voer alle gesprekken die nodig zijn zonder je zorgen te maken over de factuur. Monitoring- en coachingtool die ervoor zorgt dat je medewerkers optimaal presteren. Geniet...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op do...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Het platform helpt verkopers meer en grotere deals te sluiten door kunstmatige intelligentie op te nemen in de manier waarop ze werken.
Predictive Playbooks is een door AI aangestuurde cadansgebaseerde verkooptoepassing voor strategische verkoopteams. Playbooks begeleidt vertegenwoordigers bij hun contacten met klanten met vooraf ingestelde of aangepaste cadansstrategieën, genaamd Plays, en het maakt meer efficiëntie en effectiviteit mogelijk door op AI gebaseerde inzichten te bieden over aan wie ze moeten verkopen en hoe en wanneer ze contact moeten maken.
Predictive Playbooks is een door AI aangestuurde cadansgebaseerde verkooptoepassing voor strategische verkoopteams. Playbooks begeleidt vertegenwoordigers bij hun contacten met klanten met vooraf inges...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Call center software with additional features such as a voice logger, voip, outbound dialer, IPPBX and asterisk base solution.
Call center software with additional features such as a voice logger, voip, outbound dialer, IPPBX and asterisk base solution.
Call center software with additional features such as a voice logger, voip, outbound dialer, IPPBX and asterisk base solution....
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Ameyo Voice to help you connect with your customers. Experience unmatched call quality, intelligent routing and advanced voice features
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote.With Ameyo Mobile Agent App the supervisors can easily monitor remote Agent KPIs in real-time and the Agents can manage inbound & outbound calls over PSTN or WebRTC, just from a Smartphone. Other Mobile App features - Predictive Dialers, CTI integration, Callbacks, Dispositions. Available on Cloud & On-premise.
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote.With Ameyo Mobile...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen.
eTollfree voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen. Bouw een gepersonaliseerde communicatieoplossing die aan je behoeften voldoet.
eTollfree voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen. Bouw een gepersonaliseerde communicatieoplossing die aan je behoeften voldoet....
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in bo...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Dit platform gelooft in het eenvoudiger, meer georganiseerd en plezieriger maken van het werk van agenten. Het is ervan overtuigd dat dit de enige manier is om echte klanttevredenheid te bereiken. Het platform levert communicatie van wereldklasse voor elk type bedrijf. uContact is een alles-in-één contactcenteroplossing. De unieke één-op-één klantenservice maakt het perfect voor kleine tot middelgrote contactcenters. In plaats van te vertrouwen op meerdere toepassingen kun je al je spraak- en sms-interacties in één uniforme inbox hebben.
Dit platform gelooft in het eenvoudiger, meer georganiseerd en plezieriger maken van het werk van agenten. Het is ervan overtuigd dat dit de enige manier is om echte klanttevredenheid te bereiken. Het ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Verdubbel je efficiëntie met de voorspellende kiezer van VCC Live en sluit deals door zoveel mogelijk met je klanten te praten!
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende kiezer kan je contactcenter het maximale aantal klanten bereiken door de gesprekstijd van telefonisten te verhogen naar 48 minuten per uur, terwijl het aantal afgebroken gesprekken onder de 3% blijft. De voorspellende kiezer van VCC Live wordt geleverd met geavanceerde instellingen en unieke parameters, zodat je contactcenter het meeste uit gesprekken kan halen.
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende k...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloudgebaseerd contactcenter- en communicatie API-oplossingen. Ideaal voor grootschalige campagnes met meerdere kanalen en klantenservice.
Cloudgebaseerde contactcentersoftware en API-oplossingen om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor campagnes via meerdere kanalen en klantenservice. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en 24/7 ondersteund door de echte klantenservice van Ytel. Analytics en rapporten zijn standaard beschikbaar. Krachtige CRM-integratie, voicemail drop en sms inclusief weinig code, gratis en lokale nummers in het hele land. Hoogwaardige verbindingen en resultaten met Ytel.
Cloudgebaseerde contactcentersoftware en API-oplossingen om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor campagnes via meerdere kanalen en klantenservice. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Convert More Leads to Sales with One Sales Platform for your Entire Company
Sales Sling's cloud-based call center software offers the latest technology in dialing systems in an easy to use dashboard that requires little training to get up and running. With each license, you get so much more than just a dialer. You also get a lead management system that is fully customizable to suit your sales pipeline, an entire toolbox of workforce management tools that work for both in-house and remote employees, administrative tools like call tracking and metric reporting, and more..
Sales Sling's cloud-based call center software offers the latest technology in dialing systems in an easy to use dashboard that requires little training to get up and running. With each license, you ge...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to call a new lead in one second, nurture and engage prospects throughout the entire sales process, and automate 95% of their daily workflows.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to cal...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Save time, increase productivity, and boost sales with Auto Dialer Software. Inbound, Outbound, IVR, Analytics & many more.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Call Center Software is the ultimate solution to manage your call center services. Whether you are looking to make outbound calls, manage incoming calls, or track key call center metrics, HoduCC will be able to help.Key Features: Predictive Dialer, Auto Dialer, ACD, Multi-Tenant, WebRTC Phone, Multi-Level IVR, Skill Based Mapping & More.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Call Center Software is the ultimate sol...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
SpitFire Enterprise Call Center Software: Easy to Install, Operate & Upgrade. Agents can login for anywhere in the world on any device.
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictive, Fixed Rate, Quick Connect, Preview & Manual Dialing options! Integrate your CRM or PBX or use the SpitFire API to fully customize your call center. OPC Marketing is all under one roof in Addison, Texas where we develop, we deliver and we support!
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictiv...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES NO MINIMUM USER REQUIREMENT.
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES. NO MINIMUM USER REQUIREMENT. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only deliver live calls to your agents. Answer machines, disconnected number, operator intercepts are handled by the dialer without impacting an agent's productivity.
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES. NO MINIMUM USER REQUIREMENT. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only de...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Krachtige nummerkiesfunctie en communicatiesoftware, snel en eenvoudig te implementeren, werkt met Salesforce.
FrontSpin helpt je om in minder tijd met meer prospects in contact te komen. Deze communicatietool en krachtige nummerkiesfunctie implementeert je playbooks bij alle contactpunten. Werkt met Salesforce.
FrontSpin helpt je om in minder tijd met meer prospects in contact te komen. Deze communicatietool en krachtige nummerkiesfunctie implementeert je playbooks bij alle contactpunten. Werkt met Salesforc...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convosos omnichannel contact center software.
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convosos omnichannel contact center software.
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convosos omnichannel contact center software....
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Xencall is a call center automation software with predictive dialing, CRM, lead distribution, and a live floor map of your sales team.
We can help your team go remote in less than 24 hours! Don't let anything slow down your sales. Xencall is an all-in-one predictive dialer that empowers call centers and telemarketers to close more leads and increase sales across the board. Xencall sets itself apart with advanced inbound queue strategies, a built-in webphone and a powerful CRM. Xencall offers personalized training sessions and a fully in-house support team.
We can help your team go remote in less than 24 hours! Don't let anything slow down your sales. Xencall is an all-in-one predictive dialer that empowers call centers and telemarketers to close more lea...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloud-based call center technology that assist firms with contact management, appointment scheduling and call recording.
Greenlight CRM is a UK-based call centre solution that solves all your technology needs in one hosted system. Get enterprise inbound and outbound telecoms functionality, including our own unique Ofcom compliant predictive dialler, diary management software for streamlined appointment booking, a complete CRM system that adapts to whatever your business requires, and much, much more. All you need to do is provide your agents with an Internet connected PC, and Greenlight does the rest.
Greenlight CRM is a UK-based call centre solution that solves all your technology needs in one hosted system. Get enterprise inbound and outbound telecoms functionality, including our own unique Ofcom ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Bel je leads en sluit meer deals. Bewaak het proces van je leads tijdens het verkoopproces. Gratis proefaccount van 30 dagen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal vermenigvuldigen. Dit zorgt ervoor dat hun verkooppersoneel efficiënt werkt door middel van hun opvolgingsroutine met klanten en vroegere klanten. Vraag vandaag nog een gratis demo of test aan en ervaar hoe Call Logic je kan helpen je verkoopproces te stroomlijnen en tegelijkertijd de productiviteit en de prestaties van je medewerkers te verhogen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters in Noord-Amerika die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Met het gegevensgestuurde betrokkenheidsmodel kunnen klanten snel aan de slag met digitale campagnes in Noord-Amerika.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via e...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency.
Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency.
Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency....
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Voorspellende kiezer en automatische distributie van inkomende oproepen, interactieve spraakherkenning, QA (Quality Assurance), 25 lijnen/medewerker, ingebouwde softphone, TCPA-conform, 99,999% uptime, API, WebHooks, geen opstartkosten
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewerkers en voegt voortdurend nieuwe functies toe, waardoor het eenvoudiger te gebruiken is, wat tijd en geld bespaart. De ondersteuning is uitstekend en gratis. Neem vandaag nog contact op en ga een gesprek aan over de voordelen, zodat je de juiste beslissing kunt nemen en met vertrouwen kunt kopen.
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewer...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren