Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor ongediertebestrijding

Software voor ongediertebestrijding biedt verschillende functies om een bedrijf voor ongediertebestrijding te helpen automatiseren, waaronder klantenbeheer, taakplanning, routing, voorraadbeheer en boekhouding. Software voor ongediertebestrijding biedt doorgaans dispatch-functionaliteit alsook tools om werknemers in het veld te controleren en te beheren. Veel softwarepakketten voor ongediertebestrijding bieden de mogelijkheid om gepersonaliseerde offertes voor klanten te creëren en bevatten inspectiesjablonen en nalevingsdocumentatie voor specifieke rechtsgebieden. Zie ook: software voor buitendienstbeheer en field service software.

38 resultaten

De meest gespecialiseerde oplossing in de cloud voor ongediertebestrijders. Alle functies zijn speciaal ontwikkeld voor de ongediertebestrijders. Meer informatie over iGEO
De meest gespecialiseerde oplossing in de cloud voor ongediertebestrijders. CRM (offertes, leads, contracten, commissies, enz.). PUNTEN VOOR PLANNEN EN CONTROLE (aanpasbaar). GRAFIEKEN EN TRENDRAPPORTEN. PLANNING (kunstmatige intelligentie). FACTURERING. DOCUMENTBEHEER. WHAREHOUSE (voorraad, traceerbaarheid, bewegingen). VLOOTBEHEER (chauffeurs, boetes, storingen, enz.). ORDERS en AANKOOP (aanbieders). MODULE VOOR TECHNICI (apparaten). KLANTENPORTAAL. Leiders in Italië, Portugal, Spanje en heel Latijns-Amerika. Meer informatie over iGEO

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt schoonmaakbedrijven om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software voor ongediertebestrijding van Jobber. Jobber helpt duizenden ongediertebestrijdingsdiensten hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
De op schaal gemaakte software voor ongediertebestrijding en mobiele toepassingen bieden realtime zichtbaarheid en stimuleren groei, winstgevendheid en retentie.
De gebruiksvriendelijke software en mobiele toepassingen van PestRoute ondersteunen bedrijven die zich bezighouden met ongediertebestrijding. PestRoutes is gemaakt om te passen in je huidige workflows, in het veld of op kantoor, en biedt realtime inzicht in elk aspect van je bedrijf, waardoor je snel kunt groeien, slim kunt schalen en klanten onophoudelijk van dienst kunt zijn. Eén platform, één dashboard, meerdere toepassingen. Meer informatie over FieldRoutes

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
De app voor ongediertebestrijding. Plan taken, maak offertes en facturen, voltooi ongediertebestrijdingsinspecties en accepteer zelfs creditcardbetalingen.
Ideaal voor ongediertebestrijdingsbedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, inspectierapporten voor ongedierte, klanten, rapportage en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar je boekhoudpakket te verzenden. ServiceM8 zorgt voor een revolutie in kleine bedrijven over de hele wereld, dit platform garandeert dat je binnen 3 maanden meer werk boekt. Probeer ServiceM8 vandaag nog gratis uit. Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Heb je behoefte aan software voor ongediertebestrijding? Probeer GorillaDesk gratis. Ontvang alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen. Er is veel gaande en nog veel meer om te onthouden. Je kunt vertrouwen op de ongediertebestrijdingssoftware van GorillaDesk om te voorkomen dat die belangrijke details over het hoofd worden gezien. Dus klik op de bovenstaande oranje knop "Website bezoeken" om GorillaDesk gratis te proberen. Je ontvangt gedurende 14 dagen alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist. Meer informatie over GorillaDesk

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Run een productiever, efficiënter en winstgevender bedrijf voor ongediertebestrijding met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender bedrijf voor ongediertebestrijding met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor ongediertebestrijding.
Je gebruikt QuickBooks al om de financiën van je bedrijf voor ongediertebestrijding te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, routering, chemische tracering en alle andere behoeften van moderne ongediertebestrijding behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt. Meer informatie over Smart Service

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Software en mobiele oplossing voor ongediertebestrijding. Je kunt papierwerk verminderen, routes en roosters optimaliseren en je account gebruiken op mobiele apparaten.
PestPac by WorkWave is DE bewezen, complete oplossing voor bedrijven van elke omvang op het gebied van ongediertebestrijding. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren en te laten groeien, op één plek. Laat dit product je helpen het papierwerk te verminderen, efficiënter te werken, meer leads te genereren, meer verkopen te sluiten en meer klanten te behouden. WorkWave is hèt toonaangevende technologiebedrijf in de sector, met duizenden klanten en meer dan 30 jaar ervaring in het ontwikkelen van oplossingen, die speciaal voor de ongediertebestrijding zijn ontwikkeld. Meer informatie over PestPac

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
De enige keuze voor uitgebreide verkoopbevordering.
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek dat ze hebben uitgevoerd met verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van elke succesvolle organisatie: motivatie van medewerkers, teamefficiëntie en meesterschap in de verkoop. De app is ontworpen om je bedrijf te helpen wijzigingen aan te brengen die voor elk aspect topprestaties mogelijk maken. De toegewijde CSM's en ondersteunend personeel van dit platform werken met je samen om deze strategieën te implementeren, zodat je de resultaten krijgt waar elk huis-aan-huisbedrijf op hoopt. Meer informatie over SalesRabbit

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Cloudgebaseerde oplossing die software voor gazononderhoud biedt voor het uitvoeren van schattingen, facturering, planning, geautomatiseerde sms-berichten en meer.
LawnPro, met meer dan 20.000 gebruikers en sinds 2003 actief in het bedrijfsleven, is cloudgebaseerde software voor gazononderhoudsprofessionals om hun bedrijfsprocessen en workflows te automatiseren. LawnPro regelt taakplanning, verzenden, automatische facturering, automatische sms-meldingen voor klanten, automatische betalingsverwerking, automatisering van herinneringen over betalingsachterstanden, online boekings-/klantenportal, herinneringen over follow-up van potentiële klanten en nog veel meer. Meer informatie over LawnPro

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Een bedrijf runnen is moeilijk genoeg, vooral als je met meerdere tools moet jongleren om verschillende dingen te doen. Square Appointments is een totaaloplossing die je helpt tijd te besparen en georganiseerd te blijven omdat het is afgestemd op bedrijven die op afspraakbasis werken. Het is een geïntegreerde POS die wordt geleverd met online planning en betalingsverwerking, zodat je je hele bedrijf vanaf één plek kunt runnen. Square Afspraken is nu gratis voor individuele personen en echt betaalbaar voor teams. Meer informatie over Square Appointments

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Tradify is een taakbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is alles-in-één-software voor taakbeheer die is ontworpen om vakbedrijven met 1-20 werknemers te helpen bij het beheren van de bedrijfsadministratie. Offertes, schattingen, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Duizenden elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vaklui van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten en hun teams waarderen Tradify omdat je het snel instelt en het gebruiksvriendelijk is. Meer informatie over Tradify

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
"Stop met hard werken. Begin met hard groeien". Service Autopilot is ontworpen om je dienstverlenend bedrijf te automatiseren, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien.
Bereik ware bedrijfsgroei met een complete software-oplossing voor de dienstverlenende sector. Service Autopilot is speciaal ontworpen voor ondernemers in gazononderhoud, landschapsarchitectuur, residentiële en commerciële reiniging, sneeuwruimen, ongediertebestrijding en vrijwel elke denkbare buitendienst. Dit alles-in-één platform automatiseert je tijdrovende kantoortaken, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien. Met Service Autopilot kun je meer werk verkopen, je planningen optimaliseren, snel betaald krijgen en je droombedrijf opbouwen. Meer informatie over Service Autopilot

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning.
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor ongediertebestrijding. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software biedt kracht, gebruiksgemak en totale flexibiliteit voor beter beheer van de buitendienst.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software is vanaf het begin ontworpen om gebruikersgemak te bieden met totale flexibiliteit voor ongediertebestrijders. Met FieldAware zul je je klanten verbazen, je team productiever maken en je concurrentie voorblijven. Je bedrijf verdient het krachtigste en gemakkelijkst te gebruiken buitendienstbeheersysteem dat beschikbaar is, inclusief werkorderbeheer, taakplanning activabeheer en meer. Meer informatie over FieldAware

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantenserviceportal - compatibel met elke iPhone-, Android-telefoon of -tablet of -laptop met realtime synchronisatie, vastleggen van handtekeningen, velden afdrukken, afbeeldingen toevoegen, facturen, verhuur, streepjescodes en facturering, en nog veel meer. Inclusief wekelijkse training, technische ondersteuning en software-upgrades. Eenvoudig. Meer informatie over The Service Program

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Kizeo Forms is een flexibele en intuïtieve mobiele toepassing om aangepaste formulieren voor ongedierte-inspectie te maken en in te vullen. Werk papierloos.
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, geolocatie, handtekening, NFC-tag, streepjescode, audio, checkbox, enz. Je team kan inspectiegegevens over ongedierte zowel online als offline overdragen. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld! Meer informatie over Kizeo Forms

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
Joblogic software voor servicebeheer stelt je bedrijf in staat om de volgende stap te zetten naar een betere efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid. Joblogic verbindt je personeel en klanten met elkaar, van het registreren van offertes tot het accepteren van betalingen, het plannen van taken tot het beheren van bedrijfsmiddelen. Met de gebruiksvriendelijke mobiele app kunnen je veldmedewerkers taakinformatie registreren, nalevingsformulieren invullen, taken accepteren en meer. Probeer Joblogic vandaag nog uit met een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Joblogic

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Dit softwarebedrijf voor ongediertebestrijding automatiseert je bedrijf. Briostack bespaart je tijd en geld.
Dit softwarebedrijf voor ongediertebestrijding kan helpen bij het automatiseren van je bedrijf en je tijd en geld besparen. Bovendien zullen je klanten dol op je zijn. Gegarandeerd. De software is ontworpen om planning, herinneringen, facturering en nog veel meer te automatiseren. Het bedrijf werd opgericht toen een eigenaar van een ongediertebestrijdingsbedrijf in Utah zijn activiteiten op het gebied van ongediertebestrijding verder wilde automatiseren, maar geen oplossing kon vinden. Op dat moment werd Briostack opgericht. De missie is om producten en diensten te leveren die zo goed zijn dat niemand een goede vervanger kan bieden. Meer informatie over Briostack

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Mobiele app voor veldtechnici en EyeOnTask-oplossing (Admin Portal) voor veld- en servicebeheer.
Als je bedrijf buitendiensten levert, is een groot deel van het succes uitsluitend afhankelijk van het succes van je mobiele medewerkers. Met EyeOnTask kun je je klanten, taken, voorraad en facturen onder één enkel platform beheren. Creëer offertes, converteer de offertes naar taken, maak meerdere diensten aan onder één taak, wijs meerdere veldwerkers toe onder één taak, realtime locatietracering, aangepaste formulieren, aangepaste facturering, klantvoorraadbeheer en transactiegeschiedenis. Meer informatie over EyeOnTask

Functies

  • Factureren
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Routering
  • Elektronische handtekening
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning