Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Patiëntendossier software
Patiëntendossier software wordt gebruikt voor het beheren en bijhouden van patiënten binnen de gezondheidszorg en sociale dienstverlening. Dit soort software wordt vaak gebruikt door instellingen voor sociale dienstverlening, non-profitorganisaties, ziekenhuizen en klinieken voor geestelijke gezondheidszorg om de toestand van patiënten op lange en korte termijn bij te houden, controleren en erover te rapporteren. Zie ook: GGZ-software (geestelijke gezondheidszorg), software voor sociale diensten en software voor verenigingen. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (31)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Australië
Canada
Duitsland
Verenigd Koninkrijk
Ierland
India
Nederland
Nieuw-Zeeland
Verenigde Staten
Prijsopties
31 resultaten
Aangepaste incheckoplossingen voor hotels en gezondheidszorg. Met meer dan 50 functies vereenvoudigt Tabhotel het inchecken en verbetert deze software de gastervaring.
Meer informatie over Tabhotel
Tabhotel biedt zeer flexibele en aanpasbare oplossingen voor zelf inchecken voor hotels en zorginstellingen. De geavanceerde oplossingen bieden meer dan 50 functies die het incheckproces vereenvoudigen en de algehele gastervaring verbeteren. Het platform werkt nauw samen met elke klant om de oplossingen aan te passen aan hun unieke behoeften, waardoor maximale efficiëntie en gasttevredenheid wordt gewaarborgd.
Vereenvoudig je incheckproces, verhoog de gasttevredenheid en verhoog de productiviteit van je team met Tabhotel.
Meer informatie over Tabhotel
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
SimplePractice is een hoog-beoordeeld platform voor praktijkbeheer voor eigenaren van kleine bedrijven in de gezondheid en wellnessbranch. SimplePractice staat bekend om zijn heldere interface en bevat een toonaangevende functieset met een volledig papierloos intakeproces, aangepaste notities en formulieren, gratis afspraakherinneringen (sms, e-mail en spraak), een mobiele app, e-claims indienen, een aantrekkelijk klantenportaal, facturering en de nieuwste functie: Telehealth! Bekijk je klanten via HIPAA-conforme video - altijd en overal.
Meer informatie over SimplePractice
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Betaalbare, cloudgebaseerde, software voor casemanagement in human services - gemakkelijk te gebruiken en HIPAA-conform. Vanaf $ 20/gebruiker/maand. Gratis demo.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor casemanagement binnen human services - neem afscheid van je spreadsheets en zelfgecreëerde databases en bewijs je impact met rapporten die je verandering in de loop van de tijd tonen en resultaten laten zien die je financiers tevredener dan ooit zullen maken. Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde casemanagementsoftware ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Tarieven zijn vanaf slechts $ 20/gebruiker/maand.
Meer informatie over CharityTracker
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Software voor EPD/EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Gratis uit te proberen.
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren.
Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims.
Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail.
Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz.
Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit.
Meer informatie over TheraNest
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector.
Meer informatie over athenaOne
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Deze tool voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine bedrijven.
Deze oplossing voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine klinieken.
Meer informatie over ClinicSense
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin.
Meer informatie over Pabau
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
*********Alleen voor 5+ gebruikers******De software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD.
***NB: alleen voor 5+ zakelijke gebruikers***Best beoordeeld in Capterra EPD Reviews Comparison Grid. Vrijwel geen verandering in workflow of leercurve: de software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD. Jouw formulieren. Jouw werkstroom. Jouw manier | Cloudgebaseerd | Mobiel | Achterstallige notities | Automatisch ingevuld | Rapportage over elk veld | Groepsnotities | HR | Dashboard | CRM | Rx | Labs | Afspraakherinneringen Herinneringen | Facturering | ONC | 17 specialistische richtingen | Intern | Polikliniek | Vergelijk met Netsmart
Meer informatie over EHR YOUR WAY
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Beheer klanten, afspraken en betalingen vanuit één app. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode.
vcita, speciaal ontworpen voor zorgverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent:
>> stel klanten in staat om te boeken, te betalen, papierwerk te delen en contact op te nemen via een veilig en vriendelijk klantenportaal;
>> verminder no-shows en blijf in contact met geautomatiseerde afspraakherinneringen en follow-ups;
>> nodig klanten uit om online afspraken of groepssessies te boeken en te betalen.
>> Digitaliseer je dossierkast: beheer en deel papierwerkdocumentatie veilig in de cloud.
Meer informatie over vcita
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor het beheer van patiëntendossiers zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor het beheer van patiëntendossiers zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit.
Meer informatie over Caspio
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg.
Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld.
Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij.
Meer informatie over My Clients Plus
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren.
Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt:
minder verlies van leads;
intelligente prioritering van leads;
geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen;
gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse.
Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren.
Meer informatie over LeadSquared
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Cerner Ambulatory ondersteunt meer dan 55 specialiteiten door geïntegreerde klinische en financiële oplossingen en diensten te leveren.
De PowerChart ambulante EMD van Cerner zorgt ervoor dat de juiste clinici de juiste informatie op het juiste moment en de juiste plek hebben om de best mogelijke beslissingen te nemen. Dit platform is ervan overtuigd dat met behulp van informatietechnologie en coördinatie de gezondheidszorg veiliger, effectiever en beter beschikbaar wordt voor gemeenschappen wereldwijd.
Meer informatie over Cerner Ambulatory
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Je krijgt alle functionaliteit die je nodig hebt, plus webpagina's voor donaties en ingebouwde e-mailmarketing.
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Kies de add-on-opties die je nodig hebt, inclusief lidmaatschappen, casusbeheer, subsidiebeheer en meer om een oplossing te creëren die precies is afgestemd op je behoeften.
Sumac biedt ook webpagina's voor donaties, ingebouwde marketingtools voor e-mail en het kan worden geïntegreerd met je boekhoudsoftware.
Als je unieke programma's en services beheert, heeft Sumac een aangepaste add-on die wordt geconfigureerd om precies aan je behoeften te voldoen,
Meer informatie over Sumac
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Probeer het 30 dagen gratis uit.
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Dit uitgebreide platform omvat: een veilige, cloudgebaseerde database voor casemanagement; best practices modules met formulieren en rapporten voor allerlei functies, van donateur- en vrijwilligersbeheer tot het bijhouden van programmaprestaties en resultaten; functies die speciaal zijn ontworpen voor non-profitorganisaties zoals verwijzingen voor het bijhouden van programmabeweging, en workflow voor gestroomlijnde gegevensverzameling. En nog veel meer.
Meer informatie over Apricot Social Solutions
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
BestNotes is een revolutionaire EMD en CRM die specifiek is ontworpen voor de gedragsgezondheidszorg.
BestNotes is een cloudgebaseerd EMD en CRM die voldoet aan HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act). Profiteer van praktijkmanagement van A tot Z met een speciale focus op marketing/opnames en resultaatmetingen. Facturering, volledig aanpasbare documentatie, planning, telezorg, e-prescribing, e-MAR, creditcardverwerking, laboratoriumresultaten, patiëntenportaal, personeelsbeheer, administratieve tools en nog veel meer. Probeer BestNotes vandaag nog zonder kosten vooraf, een maandelijks contract, onbeperkte training en ondersteuning voor één lage maandprijs.
Meer informatie over BestNotes
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Verbeter de klantresultaten en betrokkenheid met een cloudgebaseerd softwareplatform voor casebeheer dat een enkele bron van waarheid biedt.
Penelope is een cloudgebaseerd softwareplatform voor case management dat ideaal is voor human services-organisaties met 15 of meer gebruikers.
Ontvang een enkele bron van waarheid en bevrijd je organisatie van meerdere datasilo's en verouderde systemen met een configureerbare oplossing die ontworpen is voor organisaties die meerdere diensten aanbieden.
Penelope omvat flexibele gegevensverzameling, workflow- en rapportageopties, terwijl het mobiele klantenportaal, ClientConnect, helpt bij het verbeteren van de klantervaring.
Meer informatie over Penelope
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Healthie is een platform voor praktijkbeheer en telegezondheidszorg voor gezondheids- en welzijnsprofessionals. Healthie is een webgebaseerde en mobiele app.
Healthie is een webgebaseerd en mobiel platform voor diëtisten, voedingsdeskundigen, gezondheidscoaches en andere wellnessprofessionals. Healthie is een uitgebreide tool voor praktijkbeheer en telegezondheid en bevat belangrijke zakelijke functies: planning, facturering (eigen bijdrage en verzekering), dossieronderhoud (sjablonen voor intakeformulieren, e-handtekeningen en notities), het delen van documenten, veilige berichtendienst, voedselregistratie voor klanten, en nog veel meer. Healthie voldoet aan de voorschriften van HIPAA, PIPEDA, AVG en PCI. Healthie heeft een vrijblijvende gratis proefversie.
Meer informatie over Healthie
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Oplossing voor het beheer van juridische zaken ter ondersteuning van human services en bureaus die klanten beheren, diensten volgen en de impact op de gemeenschap evalueren.
CaseWorthy, Inc. biedt een resultaatgerichte, organisatiebrede softwareoplossing voor het beheer van juridische zaken voor kleine tot grote human services-organisaties en overheidsinstanties die gegevensverzameling, gegevensbeheer en compliance van financiers vereenvoudigt, zodat bureaus hun sociale impact kunnen bewijzen in de gemeenschappen die ze ondersteunen en beter kunnen voldoen aan de 360-graden servicebehoeften van de klanten die ze bedienen. Met de software van CaseWorthy kunnen organisaties individuele deelnemers, huishoudens en groepen ondersteunen.
Meer informatie over CaseWorthy
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Webgebaseerd systeem voor voortgangsnotities en gegevensbeheer, ontworpen om processen te vereenvoudigen die nodig zijn voor organisaties in de gedragsgezondheidszorg.
ShareNote.com is een full-service, webgebaseerd EDP, met name geschikt voor middelgrote organisaties binnen de geestelijke en gedragsgezondheidszorg. Afstemming van facturen, omzetcyclusbeheer, sjablonen voor notities en behandelplannen, elektronische recepten, planning, geautomatiseerde waarschuwingen en meer – allemaal ontworpen om het papierwerk en de procedurele delen van je praktijk te beheren, zodat je je op je patiënten kunt concentreren. Vertrouw op ShareNote om je gegevensintegriteit te beschermen en je te helpen voldoen aan auditvereisten van bureaus. Probeer vandaag nog een gratis demo.
Meer informatie over Sharenote
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Elektronische documentatie, casusbeheer en cliëntenvolgsoftware voor zorgverleners die zijn gericht op verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen en gedragsgezondheid.
Software voor elektronische documentatie voor zorgverleners op het gebied van verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen en gedragsmatige gezondheidszorg. Deze software biedt casusbeheer, het volgen van cliënten en een elektronisch medisch dossier allemaal onder één dak - met specifieke functionaliteit voor de behoeften van bureaus die zijn gericht op verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen.
AWARDS voldoet aan HIPAA, is federaal gecertificeerd als een EMD voor zinvol gebruik en biedt volledige interoperabiliteit terwijl je door het nieuwe landschap van zorgcoördinatie en op waarden gebaseerde zorg navigeert.
Meer informatie over Foothold
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Beheer je planning, facturering, EMD, recepten en boekhouding met één enkele geïntegreerde oplossing.
TheraManager DocuTrac is gebruiksvriendelijke, aanpasbare, alles-in-één software voor EMD- en praktijkbeheer voor de geestelijke gezondheidszorg. Het omvat planning, elektronische facturering, beoordelingen, behandelplannen, voortgangsnotities, elektronisch voorschrijven en meer. TheraManager DocuTrac wordt gehost in een HIPAA-conforme cloud en is overal toegankelijk. Dit platform biedt maandelijkse abonnementen zonder dat je software hoeft te kopen. Bekijk de video hieronder en neem contact op met dit bedrijf om een gratis proefversie aan te vragen.
Meer informatie over TheraManager DocuTrac
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen en stoelen gevuld kunt houden.
LET OP: Tandartsen, verbeter de kantoorefficiëntie in je tandartspraktijk en verbeter de patiëntervaring om meer patiënten aan te trekken met de cloudgebaseerde oplossingen. De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen, stoelen gevuld kunt houden, en nieuwe patiënten kunt aantrekken. Zet Legwork voor je aan het werk, zodat je je op patiënten kunt concentreren.
Meer informatie over Legwork
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Een modern, volledig uitgerust casusbeheersysteem op het Salesforce-platform, ontworpen op basis van aanbevolen procedures voor human services.
Exponent Case Management is een modern casusbeheer ontworpen voor je human services-bureau op het ultramoderne Salesforce-platform. Het is een volledig functionele, aanpasbare oplossing met intake, beoordeling, servicetracking, casusdossiers, uitkomstenrapportage, verwijzingstracering en meer. Exponent Case Management ondersteunt programmabeheer en prestatiebeheer voor de gehele levenscyclus van de cliënt voor elk type programma, beoordeling of uitkomst, en kan voor elk type bureau worden geconfigureerd.
Meer informatie over Exponent Case Management
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Webgebaseerde SaaS-software voor medisch casusbeheer, gebruiksbeoordeling en claimverbetering.
DataCare biedt softwareoplossingen voor de sector werknemerscompensatie om medische behandelingen en facturering beter te beheren. Het platform voor casusbeheer helpt de betrokkenheid van de patiënt tijdens het herstelproces te stimuleren door hen in staat te stellen rechtstreeks vanaf hun telefoon via de Care ++ app met de software voor casusbeheer van hun verpleegkundige te communiceren. Daarnaast helpen deze producten ook om een medisch aspect te integreren in de claimwerkstroom en om het communicatieproces tussen de URO en de aanvragende arts te versnellen.
Meer informatie over Ahshay
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Systeem voor het beheer van klinische cases dat zorgverleners voorziet van OCAN-personeelsbeoordeling, voortgangsnotities en een planningssysteem.
Systeem voor het beheer van klinische cases dat zorgverleners voorziet van OCAN-personeelsbeoordeling, voortgangsnotities, planningssysteem, verschillende formulieren en tabellen. Ontworpen voor verschillende bureauprogramma's.
Meer informatie over CCMS
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Download ElderSuite nu en profiteer van de proefperiode van 30 dagen: geen risico, geen verplichting, geen creditcard vereist en helemaal gratis.
ElderSuite is de toonaangevende oplossing voor dagopvang voor volwassenen, en de enige volledige oplossing die specifiek is ontworpen voor aanbieders van Texas Day Activity Health Service en formulieren bevat die zijn goedgekeurd door de staat. Hoewel ElderSuite aanvankelijk werd ontworpen voor in Texas gevestigde zorgaanbieders, helpt deze oplossing tegenwoordig meer dan 3500 gebruikers in verscheidene staten van Amerika.
ElderSuite helpt jouw organisatie bij het elimineren van dubbele gegevensinvoer en verhoogt de efficiëntie, productiviteit en omzet.
Meer informatie over ElderSuite
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
CareStat maakt gebruik van de uitgebreide gegevens en analyses van thuiszorginstellingen van SHP, met uitsluitend de toestemming van instanties, om patiënten beter te beheren.
Rapportage op instellingniveau: consistente realtime weergave van prestatiegegevens van thuiszorginstellingen die ervoor kiezen gegevens te delen met hun verwijzingsbronnen en andere klinische partners op een gemakkelijke, transparante en veilige manier.
Rapportage op patiëntniveau: consistente realtime weergave van rapporten en prestaties voor alle ziekenhuis-/ACO-patiënten (Accountable Care Organization) van de instellingen in het netwerk, met toestemming van instellingen om klinische en operationele beslissingen te onderbouwen.
Gecoördineerde zorganalyses van sectorleider SHP
Meer informatie over CareStat
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Deze cloudgebaseerde oplossing voor patiëntendossiers helpt bij het bijhouden van gegevens, incidentrapporten, bijhouden van aanwezigheid of doelen en bestandstoegang.
Deze cloudgebaseerde oplossing voor patiëntendossiers helpt bij het bijhouden van gegevens, incidentrapporten, bijhouden van aanwezigheid of doelen en bestandstoegang.
Meer informatie over Cliendo
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
Hiermee kunnen alle medewerkers en belanghebbenden in het systeem voor geestelijke gezondheidszorg in de gemeenschap communiceren, gegevens beheren en resultaten naadloos samen analyseren.
Noble Human is ontworpen en gebouwd door maatschappelijk werkers voor maatschappelijk werkers. Het applicatiepakket is ontworpen op de Salesforce Government Cloud en zorgt ervoor dat ze de meest geavanceerde en veilige toepassingen zijn die beschikbaar zijn. De oplossing die klaar is voor elke organisatie voor human services. Moeiteloos configureerbaar, gebruiksvriendelijk, klaar voor desktop en mobiel.
Meer informatie over Noble Human
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer
BeeHealthy is een op modules gebaseerd, whitelabel SaaS-platform voor het digitaliseren van de dienstverlening in de gezondheidszorg.
BeeHealthy is de leider in de ontwikkeling van digitale oplossingen voor de gezondheidszorg op de Europese markt. Het op modules gebaseerde, whitelabel SaaS-platform helpt primaire en secundaire zorgverleners om de digitale stap te zetten door hun dienstverlening te digitaliseren.
• bewezen bedrijfsimpact;
• operationele uitmuntendheid bij het opzetten van digitale
zorgverlening;
• voortdurende ontwikkeling;
• gebruiksvriendelijke interfaces voor professionals, patiënten
en beheerders in hun moedertaal.
Meer informatie over BeeHealthy
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van patiëntdossiers
- Dossiers van medische geschiedenis
- Behandelingsschema
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Factureren
- Activiteiten volgen
- Documentbeheer
- Grafieken maken
- Activiteitendashboard
- Rapportage en statistieken
- Voortgangsrapporten
- Afsprakenbeheer