171 resultaten
Beheer klanten, afspraken en betalingen vanuit één app. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor zorgverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> stel klanten in staat om te boeken, te betalen, papierwerk te delen en contact op te nemen via een veilig en vriendelijk klantenportaal; >> verminder no-shows en blijf in contact met geautomatiseerde afspraakherinneringen en follow-ups; >> nodig klanten uit om online afspraken of groepssessies te boeken en te betalen. >> Digitaliseer je dossierkast: beheer en deel papierwerkdocumentatie veilig in de cloud. Meer informatie over vcita

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
SimplePractice is een hoog-beoordeeld platform voor praktijkbeheer voor eigenaren van kleine bedrijven in de gezondheid en wellnessbranch. SimplePractice staat bekend om zijn heldere interface en bevat een toonaangevende functieset met een volledig papierloos intakeproces, aangepaste notities en formulieren, gratis afspraakherinneringen (sms, e-mail en spraak), een mobiele app, e-claims indienen, een aantrekkelijk klantenportaal, facturering en de nieuwste functie: Telehealth! Bekijk je klanten via HIPAA-conforme video - altijd en overal. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Betaalbare, cloudgebaseerde, software voor casemanagement in human services - gemakkelijk te gebruiken en HIPAA-conform. Vanaf $ 20/gebruiker/maand. Gratis demo.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor casemanagement binnen human services - neem afscheid van je spreadsheets en zelfgecreëerde databases en bewijs je impact met rapporten die je verandering in de loop van de tijd tonen en resultaten laten zien die je financiers tevredener dan ooit zullen maken. Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde casemanagementsoftware ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Tarieven zijn vanaf slechts $ 20/gebruiker/maand. Meer informatie over CharityTracker

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Software voor EPD/EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Gratis uit te proberen.
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over TheraNest

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Send secure intake and consent forms privately to your clients. HIPAA compliant, e-signature support, online booking and payment
IntakeQ provides beautiful and secure electronic intake forms for health professionals, enabling them to offer an amazing onboarding experience, while also optimizing and streamlining the intake process. As a bonus, IntakeQ also offers powerful practice management features, including scheduling, payment, appointment reminders, secure messaging, telehealth, invoicing and insurance billing. Affordable pricing, 14-day free trial, no credit card required, no software to install. Meer informatie over IntakeQ

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg. Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld. Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij. Meer informatie over My Clients Plus

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor het beheer van patiëntendossiers zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor het beheer van patiëntendossiers zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
*********Alleen voor 5+ gebruikers******De software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD.
***NB: alleen voor 5+ zakelijke gebruikers***Best beoordeeld in Capterra EPD Reviews Comparison Grid. Vrijwel geen verandering in workflow of leercurve: de software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD. Jouw formulieren. Jouw werkstroom. Jouw manier | Cloudgebaseerd | Mobiel | Achterstallige notities | Automatisch ingevuld | Rapportage over elk veld | Groepsnotities | HR | Dashboard | CRM | Rx | Labs | Afspraakherinneringen Herinneringen | Facturering | ONC | 17 specialistische richtingen | Intern | Polikliniek | Vergelijk met Netsmart Meer informatie over EHR YOUR WAY

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Cerner Ambulatory ondersteunt meer dan 55 specialiteiten door geïntegreerde klinische en financiële oplossingen en diensten te leveren.
De PowerChart ambulante EMD van Cerner zorgt ervoor dat de juiste clinici de juiste informatie op het juiste moment en de juiste plek hebben om de best mogelijke beslissingen te nemen. Dit platform is ervan overtuigd dat met behulp van informatietechnologie en coördinatie de gezondheidszorg veiliger, effectiever en beter beschikbaar wordt voor gemeenschappen wereldwijd. Meer informatie over Cerner PowerChart Ambulatory EHR

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Je krijgt alle functionaliteit die je nodig hebt, plus webpagina's voor donaties en ingebouwde e-mailmarketing.
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Kies de add-on-opties die je nodig hebt, inclusief lidmaatschappen, casusbeheer, subsidiebeheer en meer om een oplossing te creëren die precies is afgestemd op je behoeften. Sumac biedt ook webpagina's voor donaties, ingebouwde marketingtools voor e-mail en het kan worden geïntegreerd met je boekhoudsoftware. Als je unieke programma's en services beheert, heeft Sumac een aangepaste add-on die wordt geconfigureerd om precies aan je behoeften te voldoen, Meer informatie over Sumac

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
BestNotes is een revolutionaire EMD en CRM die specifiek is ontworpen voor de gedragsgezondheidszorg.
BestNotes is een cloudgebaseerd EMD en CRM die voldoet aan HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act). Profiteer van praktijkmanagement van A tot Z met een speciale focus op marketing/opnames en resultaatmetingen. Facturering, volledig aanpasbare documentatie, planning, telezorg, e-prescribing, e-MAR, creditcardverwerking, laboratoriumresultaten, patiëntenportaal, personeelsbeheer, administratieve tools en nog veel meer. Probeer BestNotes vandaag nog zonder kosten vooraf, een maandelijks contract, onbeperkte training en ondersteuning voor één lage maandprijs. Meer informatie over BestNotes

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Verbeter de klantresultaten en betrokkenheid met een cloudgebaseerd softwareplatform voor casebeheer dat een enkele bron van waarheid biedt.
Penelope is een cloudgebaseerd softwareplatform voor case management dat ideaal is voor human services-organisaties met 15 of meer gebruikers. Ontvang een enkele bron van waarheid en bevrijd je organisatie van meerdere datasilo's en verouderde systemen met een configureerbare oplossing die ontworpen is voor organisaties die meerdere diensten aanbieden. Penelope omvat flexibele gegevensverzameling, workflow- en rapportageopties, terwijl het mobiele klantenportaal, ClientConnect, helpt bij het verbeteren van de klantervaring. Meer informatie over Penelope

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Our cloud-based platform offers an end-to-end toolset to help you thrive as a care provider and as a business.
Our cloud-based platform offers an end-to-end toolset to help you thrive as a care provider and as a business. Meer informatie over Skilled Nursing Core Platform

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Probeer het 30 dagen gratis uit.
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Dit uitgebreide platform omvat: een veilige, cloudgebaseerde database voor casemanagement; best practices modules met formulieren en rapporten voor allerlei functies, van donateur- en vrijwilligersbeheer tot het bijhouden van programmaprestaties en resultaten; functies die speciaal zijn ontworpen voor non-profitorganisaties zoals verwijzingen voor het bijhouden van programmabeweging, en workflow voor gestroomlijnde gegevensverzameling. En nog veel meer. Meer informatie over Apricot Social Solutions

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
AZZLY Rize is an all-in-one addiction treatment and behavioral healthcare EHR/RCM solution, for small, medium, and large organizations.
AZZLY Rize is a top-rated addiction treatment and behavioral healthcare-specific EHR, Telehealth Ready and RCM system. We serve small, medium, and large organizations. Rize is very customizable and scalable. Features include e-check-in, scheduling, appointment reminder, EHR, treatment plans, progress notes, outcome measurement tools, medication management, withdrawal management, e-prescribing, EPCS, PDMP, patient communication tools, and electronic billing and claims submission. Meer informatie over AZZLY Rize

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
ContinuLink provides home care and home health EMR solutions developed to simplify processes and create efficiencies across operations.
ContinuLink provides home care and home health EMR solutions for the pre and post-acute care market. Offering powerful, scalable, enterprise solutions, ContinuLink simplifies processes and creates efficiencies across clinical, financial and back office operations, earning the trust of many of the largest and most reputable agencies across the nation. Meer informatie over ContinuLink

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Easy to use EMR/CRM software for the behavioral health space. Our platform is task-based for better workflow management and compliance.
Years ago, we recognized a need for better technology in the behavioral health space. With proven backgrounds in health software, we developed a product that pushes the boundaries of technology to simplify and streamline the daily tasks of medical professionals. We understood that the less time spent inputting notes and managing medications, the more time available to care for patients. Alleva's EMR offers built-in telehealth, BI reporting tools, a mobile app, a client portal, and much more. Meer informatie over Alleva

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Intelligent Medical Software (IMS) by Meditab, is an award-winning, all-in-one EHR, practice management, and billing platform.
IMS caters to every step of the patient care delivery process, from patient engagement to telehealth, practice analytics, automated check-in, care coordination, reporting, and more. Its multi-specialt y features, modules, and templates were built from the ground up to adapt to the exact needs of over 40 specialties. Meer informatie over Intelligent Medical Software

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Oplossing voor het beheer van juridische zaken ter ondersteuning van human services en bureaus die klanten beheren, diensten volgen en de impact op de gemeenschap evalueren.
CaseWorthy, Inc. biedt een resultaatgerichte, organisatiebrede softwareoplossing voor het beheer van juridische zaken voor kleine tot grote human services-organisaties en overheidsinstanties die gegevensverzameling, gegevensbeheer en compliance van financiers vereenvoudigt, zodat bureaus hun sociale impact kunnen bewijzen in de gemeenschappen die ze ondersteunen en beter kunnen voldoen aan de 360-graden servicebehoeften van de klanten die ze bedienen. Met de software van CaseWorthy kunnen organisaties individuele deelnemers, huishoudens en groepen ondersteunen. Meer informatie over CaseWorthy

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Webgebaseerd systeem voor voortgangsnotities en gegevensbeheer, ontworpen om processen te vereenvoudigen die nodig zijn voor organisaties in de gedragsgezondheidszorg.
ShareNote.com is een full-service, webgebaseerd EDP, met name geschikt voor middelgrote organisaties binnen de geestelijke en gedragsgezondheidszorg. Afstemming van facturen, omzetcyclusbeheer, sjablonen voor notities en behandelplannen, elektronische recepten, planning, geautomatiseerde waarschuwingen en meer – allemaal ontworpen om het papierwerk en de procedurele delen van je praktijk te beheren, zodat je je op je patiënten kunt concentreren. Vertrouw op ShareNote om je gegevensintegriteit te beschermen en je te helpen voldoen aan auditvereisten van bureaus. Probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Sharenote

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Cloud case management and reporting enables the entire social ecosystem to manage, measure, and communicate their unique social impact.
SureImpact is a cloud case management and reporting system for the entire social ecosystem. Direct service providers, collaboratives, and funders can easily track, measure, manage, and communicate their key performance indicators and unique social impact. SureImpact includes qualitative and quantitative reporting and a library of outcomes measures aligned with funder best practices. SureImpact is hosted in Microsoft Azure, ensuring the highest levels of security, HIPAA compliance, and privacy. Meer informatie over SureImpact

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Elektronische documentatie, casusbeheer en cliëntenvolgsoftware voor zorgverleners die zijn gericht op verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen en gedragsgezondheid.
Software voor elektronische documentatie voor zorgverleners op het gebied van verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen en gedragsmatige gezondheidszorg. Deze software biedt casusbeheer, het volgen van cliënten en een elektronisch medisch dossier allemaal onder één dak - met specifieke functionaliteit voor de behoeften van bureaus die zijn gericht op verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen. AWARDS voldoet aan HIPAA, is federaal gecertificeerd als een EMD voor zinvol gebruik en biedt volledige interoperabiliteit terwijl je door het nieuwe landschap van zorgcoördinatie en op waarden gebaseerde zorg navigeert. Meer informatie over Foothold

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Beheer je planning, facturering, EMD, recepten en boekhouding met één enkele geïntegreerde oplossing.
TheraManager DocuTrac is gebruiksvriendelijke, aanpasbare, alles-in-één software voor EMD- en praktijkbeheer voor de geestelijke gezondheidszorg. Het omvat planning, elektronische facturering, beoordelingen, behandelplannen, voortgangsnotities, elektronisch voorschrijven en meer. TheraManager DocuTrac wordt gehost in een HIPAA-conforme cloud en is overal toegankelijk. Dit platform biedt maandelijkse abonnementen zonder dat je software hoeft te kopen. Bekijk de video hieronder en neem contact op met dit bedrijf om een gratis proefversie aan te vragen. Meer informatie over TheraManager DocuTrac

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
PlanStreet is best for large and medium-sized healthcare and patient management organizations. Get started with $50/month/user!
PlanStreet's case management software is tailor-made for healthcare patient services. It eliminates manual processes and paperwork providing caseworkers a HIPAA compliant platform. PlanStreet provides comprehensive solution for case tracking, workflow automation and reporting dashboards. Caseworkers, volunteers, clients and other stakeholders can easily use the software and access the important data using the web and mobile applications. Get started with the most visual case management tool! Meer informatie over PlanStreet

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
A full-featured home health agency software to help care providers manage and schedule caregivers, shifts, clients, documents & more.
A full-featured home health agency software where care providers can manage scheduling, billing & invoicing, documents, and progress notes, all in one place. Includes contact management, interaction tracking, EVV, lead management, and an easy-to-use mobile app version for caregivers on the go. Streamline processes and cut back on admin time with ShiftCare so you can focus on providing a higher standard of care. Meer informatie over ShiftCare

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Manage patients, referrals, scheduling, reporting and more with one integrated solution. Improve outcomes and your sustainability.
NewOrg is a unique "tailored to you" solution for patient & service delivery management, compliance, service and goal plans, volunteers, scheduling, mass e-mail, pre/post testing, electronic signatures, billing/grant management, user dashboards, website integration and more plus robust custom reporting. NewOrg covers you from Intake/Referral through service completion. Lower your service costs and make staff happy with an intuitive, easy to learn tool that lets them focus on client interactions. Meer informatie over NewOrg

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
The Healthcare Workspace for small teams and their clients.
All your healthcare work in one place: Notes, Clients records, Appointments, Billing, Payments, Transcription, Communication & more. Meer informatie over Carepatron

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen en stoelen gevuld kunt houden.
LET OP: Tandartsen, verbeter de kantoorefficiëntie in je tandartspraktijk en verbeter de patiëntervaring om meer patiënten aan te trekken met de cloudgebaseerde oplossingen. De alles-in-één oplossinge n kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen, stoelen gevuld kunt houden, en nieuwe patiënten kunt aantrekken. Zet Legwork voor je aan het werk, zodat je je op patiënten kunt concentreren. Meer informatie over Legwork

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Modern, cloud-based software for adult day care centers, assisted living providers and care homes. Improve your quality of care today!
StoriiCare is a software platform for adult day care centers, assisted living/residential providers and home health care agencies. Used as a tool to instruct, record and improve quality of care, it enables care staff to digitally record their care, providing management with oversight and reducing common industry inefficiencies. StoriiCare also connects families to their loved ones, allowing them to contribute to their care and be informed of events in their life. Meer informatie over StoriiCare

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Delightful software for Allied Health & NDIS Providers.
Splose is delightful software for Allied Health & NDIS Providers. It's the smarter way to support clients, reduce admin, keep your team happy and grow your practice. Integrations include Xero, Stripe, NDIS, Google Calendar, Medipass, Zoom and more. Meer informatie over Splose

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Easily send intake, consent forms and assessments directly to your patients. HIPAA compliant, e-signatures, custom workflows and more.
ZENTAKE is designed to reduce the burden of paperwork on you, your staff and your patient/client population. By using ZENTAKE, you can streamline all your forms into a cohesive solution that ensures accurate data collection and speeds up the whole patient Intake process. It is easy to use and patient's love it! Meer informatie over Zentake

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Cloud-based office task automation tool that helps automate & manage patient intake forms, appointment reminders, waitlisting and more.
Simple Interact is a cloud-based front office automation solution which helps healthcare providers acquire and retain more patients, while also automating repetitive tasks to efficiently service a high patient load. We address front office concerns such as: Online Reputation, HIPAA Compliant Patient Intake Forms, Effective Marketing of ancillary services, and Patient Engagement including Automated Reminders. Our motto: More Patients. Less Paperwork. Meer informatie over Simple Interact

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web apps, specialized in collecting and exploiting clinical information
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web applications, specialized in collecting and exploiting clinical information. Xolomon allows for a quick, simple and customized creation of applications such as: electronic case report forms (eCRF) for clinical studies, ePROs, patient registries, electronic medical records, Clinical Trial Managers (CTMS),... We combine agility, speed of development and ease of use with the highest industry standards for data protection. Meer informatie over Xolomon

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
It is a HIPAA-compliant case management system that provides enterprise, security, and infrastructure features to streamline processes.
It is a HIPAA-compliant case management system that provides enterprise, security, and infrastructure features to streamline processes. Meer informatie over FHASES

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
An electronic medical record solution that goes beyond simplicity, created by physical therapists, for physical therapists.
AgileEMR is a proven, comprehensive electronic medical record solution created by physical therapists, for physical therapists. The system is designed to provide compliant, accurate documentation, task management, scheduling, template management, reporting, and basic billing tools. Enjoy a month-to-month subscription, transparent pricing, and a free 30-day trial! Meer informatie over AgileEMR

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Improves caseworker effectiveness, encourages collaboration with all stakeholders and provides easy to use tools for client management.
FAMCare is powerful, cloud-based case management software for human services agencies who are looking to manage cases faster and make data reviews and reporting simpler to allow you to help more clients. FAMCare automates casework with queued to-do lists, so nobody falls through the cracks. Powerful pivot table data reporting makes looking at data easy and fun and makes quarterly and annual reporting simple. Includes modules for workflow, new form creation, billing, portals and much more. Meer informatie over FAMCare

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management platforms.
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management solutions. The software allows users to create applications using no code and without programming languages. It can help automate and simplify company procedures, manage data, offer collaboration tools and much more. Meer informatie over Jamio openwork

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Halo is trusted by some of the UK's leading health and social care services.
Halo will transform your case management. Experience a client centered system, that's easy to use and focused on providing you with data that's both easy to use and meaningful. Go paperless, only ever enter data once and work with your team around a single case file. Halo will streamline your processes saving you time and money. We can offer an off the shelf solution or will work with you to tailor the system to your needs. Get in touch and find out how we can help you. Meer informatie over Halo

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Web and mobile solution that streamlines document workflow and care coordination for post-acute healthcare providers.
Web based document workflow app facilitates intake & referral management and physician orders by connecting post acute care providers with remote care team members and referring physicians. Integrates seamlessly with the Forcura Care Coordination App, which allows users to scan and upload documents, securely communicate via text and multimedia files and accurately measure and manage wounds. Meer informatie over Forcura

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Define, understand, and optimize your current network, manage relationships and performance, and partner with the best providers.
Trella's Mosaic solution provides unparalleled visibility into physician-level performance metrics across provider types, so you can evaluate risk before you take it on, optimize relationships, and thrive in today’s value-based care landscape. The solution allows ACOs, DCEs, and Health Systems to strengthen their network with top-performing partners by using Trella's insight in order to collaborate with providers that will improve their organizations quality, utilization, and cost. Meer informatie over Trella Health Mosaic

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
ETO is a comprehensive outcomes and case management tool for large nonprofits, government agencies, and community collaboratives.
Efforts to Outcomes (ETO) supports your efforts to transform the lives of your constituents, especially when your organization is operating at an enterprise level. ETO ensures that services are delivered as designed, every day. Manage to outcomes more efficiently across your entire team, in all locations, to every client. Meer informatie over ETO Software

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Een modern, volledig uitgerust casusbeheersysteem op het Salesforce-platform, ontworpen op basis van aanbevolen procedures voor human services.
Exponent Case Management is een modern casusbeheer ontworpen voor je human services-bureau op het ultramoderne Salesforce-platform. Het is een volledig functionele, aanpasbare oplossing met intake, beoordeling, servicetracking, casusdossiers, uitkomstenrapportage, verwijzingstracering en meer. Exponent Case Management ondersteunt programmabeheer en prestatiebeheer voor de gehele levenscyclus van de cliënt voor elk type programma, beoordeling of uitkomst, en kan voor elk type bureau worden geconfigureerd. Meer informatie over Exponent Case Management

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
ClientTrack is a case management system where organizations intake, assess, refer, and report on client behavior and program efficacy.
ClientTrack is a case management platform that helps break down data silos. ClientTrack is a SQL database that enables organizations serving vulnerable populations to intake clients, assess eligibilit y, and refer them to services. Its reporting tool allows organizations to gather data and report to stakeholders. ClientTrack includes several tiers as well as a unique forms engine that uses configuration data to render the UI, which enables deep customization based on a user’s specific needs. Meer informatie over ClientTrack

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Patient centered, HIPAA compliant secure texting for healthcare
QliqSOFT is THE Clinical Success Solution, with mobile apps for secure texting, clinical collaboration, on call scheduling, document scan and sign, and pager replacement. Our HIPAA compliant platform gives healthcare providers rapid and convenient ways to reach each other and exchange patient information and status. Over 700 healthcare organizations rely on QliqSOFT to achieve secure, patient-centric collaboration with other care team members across organizational boundaries. Meer informatie over Qliq Secure Texting

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Neon CCM software is designed to manage and streamline client, case, and program data so you can focus on making an impact.
Neon CCM (formerly known as CiviCore) offers tailored solutions for patient case managers. We know every organization is unique, so we tailor our software to meet your needs. With Neon CCM, you can organize data how it works for you. Easily generate reports for funding, grant, or regulatory purposes, set triggers and alerts so you never miss a deadline, and automate tasks. Do it all while streamlining operations to save you time. Meer informatie over Neon CCM

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Practice management software that provides patient records/charting, patient statements, insurance billing, scheduling, and more.
Practice management software that provides patient records/charting, patient statements, insurance billing, scheduling, and more. Meer informatie over QuickPractice

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer
Fixus is health care case management software designed for the Australian market.
Fixus is a web based case management system designed, for the Australian market, to enhance your organisations ability to excel in providing healthcare services. You focus on providing the best care possible; we’ll provide technology to best support that care. Meer informatie over Fixus

Functies

  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Factureren
  • Activiteiten volgen
  • Documentbeheer
  • Patiëntenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Afsprakenbeheer