Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Patiëntendossier software

Patiëntendossier software wordt gebruikt voor het beheren en bijhouden van patiënten binnen de gezondheidszorg en sociale dienstverlening. Dit soort software wordt vaak gebruikt door instellingen voor sociale dienstverlening, non-profitorganisaties, ziekenhuizen en klinieken voor geestelijke gezondheidszorg om de toestand van patiënten op lange en korte termijn bij te houden, controleren en erover te rapporteren. Zie ook: GGZ-software (geestelijke gezondheidszorg), software voor sociale diensten en software voor verenigingen.

37 resultaten

Aangepaste incheckoplossingen voor hotels en gezondheidszorg. Met meer dan 50 functies vereenvoudigt Tabhotel het inchecken en verbetert deze software de gastervaring. Meer informatie over Tabhotel
Tabhotel biedt zeer flexibele en aanpasbare oplossingen voor zelf inchecken voor hotels en zorginstellingen. De geavanceerde oplossingen bieden meer dan 50 functies die het incheckproces vereenvoudigen en de algehele gastervaring verbeteren. Het platform werkt nauw samen met elke klant om de oplossingen aan te passen aan hun unieke behoeften, waardoor maximale efficiëntie en gasttevredenheid wordt gewaarborgd. Vereenvoudig je incheckproces, verhoog de gasttevredenheid en verhoog de productiviteit van je team met Tabhotel. Meer informatie over Tabhotel

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
SimplePractice is een hoog-beoordeeld platform voor praktijkbeheer voor eigenaren van kleine bedrijven in de gezondheid en wellnessbranch. SimplePractice staat bekend om zijn heldere interface en bevat een toonaangevende functieset met een volledig papierloos intakeproces, aangepaste notities en formulieren, gratis afspraakherinneringen (sms, e-mail en spraak), een mobiele app, e-claims indienen, een aantrekkelijk klantenportaal, facturering en de nieuwste functie: Telehealth! Bekijk je klanten via HIPAA-conforme video - altijd en overal. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Betaalbare, cloudgebaseerde, software voor casemanagement in human services - gemakkelijk te gebruiken en HIPAA-conform. Vanaf $ 20/gebruiker/maand. Gratis demo.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor casemanagement binnen human services - neem afscheid van je spreadsheets en zelfgecreëerde databases en bewijs je impact met rapporten die je verandering in de loop van de tijd tonen en resultaten laten zien die je financiers tevredener dan ooit zullen maken. Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde casemanagementsoftware ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Tarieven zijn vanaf slechts $ 20/gebruiker/maand. Meer informatie over CharityTracker

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Software voor EPD/EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Gratis uit te proberen.
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over TheraNest

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Deze tool voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine bedrijven.
Deze oplossing voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine klinieken. Meer informatie over ClinicSense

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
*********Alleen voor 5+ gebruikers******De software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD.
***NB: alleen voor 5+ zakelijke gebruikers***Best beoordeeld in Capterra EPD Reviews Comparison Grid. Vrijwel geen verandering in workflow of leercurve: de software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD. Jouw formulieren. Jouw werkstroom. Jouw manier | Cloudgebaseerd | Mobiel | Achterstallige notities | Automatisch ingevuld | Rapportage over elk veld | Groepsnotities | HR | Dashboard | CRM | Rx | Labs | Afspraakherinneringen Herinneringen | Facturering | ONC | 17 specialistische richtingen | Intern | Polikliniek | Vergelijk met Netsmart Meer informatie over EHR YOUR WAY

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Beheer klanten, afspraken en betalingen vanuit één app. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode.
vcita, speciaal ontworpen voor zorgverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> stel klanten in staat om te boeken, te betalen, papierwerk te delen en contact op te nemen via een veilig en vriendelijk klantenportaal; >> verminder no-shows en blijf in contact met geautomatiseerde afspraakherinneringen en follow-ups; >> nodig klanten uit om online afspraken of groepssessies te boeken en te betalen. >> Digitaliseer je dossierkast: beheer en deel papierwerkdocumentatie veilig in de cloud. Meer informatie over vcita

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor het beheer van patiëntendossiers zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor het beheer van patiëntendossiers zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg. Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld. Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij. Meer informatie over My Clients Plus

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen. Uitgebreide EPD en proactieve patiëntenzorg. Nieuwe patiëntenwerving en omzetgroei.
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen met meerdere klinieken, gebruikers, of apparaten. Standaardfunctionaliteiten: planning, gedetailleerde EPD, orthodontisch dossier, sms/e-mails, herstel- en parodontale werkzaamheden, bijhouden van labwerk, facturering, betalingen, inventaris, uitgaven, boekhouding. Groeifunctionaliteiten: proactieve patiëntenzorg, dashboard, patiëntvolgsysteem, integratie met sociale media, beheer en ontwikkeling van leads, campagnes, integratie van bestemmingspagina's, integratie met telefoonsysteem. Meer informatie over BestoSys

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Cerner Ambulatory ondersteunt meer dan 55 specialiteiten door geïntegreerde klinische en financiële oplossingen en diensten te leveren.
De PowerChart ambulante EMD van Cerner zorgt ervoor dat de juiste clinici de juiste informatie op het juiste moment en de juiste plek hebben om de best mogelijke beslissingen te nemen. Dit platform is ervan overtuigd dat met behulp van informatietechnologie en coördinatie de gezondheidszorg veiliger, effectiever en beter beschikbaar wordt voor gemeenschappen wereldwijd. Meer informatie over Cerner Ambulatory EHR

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Je krijgt alle functionaliteit die je nodig hebt, plus webpagina's voor donaties en ingebouwde e-mailmarketing.
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Kies de add-on-opties die je nodig hebt, inclusief lidmaatschappen, casusbeheer, subsidiebeheer en meer om een oplossing te creëren die precies is afgestemd op je behoeften. Sumac biedt ook webpagina's voor donaties, ingebouwde marketingtools voor e-mail en het kan worden geïntegreerd met je boekhoudsoftware. Als je unieke programma's en services beheert, heeft Sumac een aangepaste add-on die wordt geconfigureerd om precies aan je behoeften te voldoen, Meer informatie over Sumac

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Probeer het 30 dagen gratis uit.
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Dit uitgebreide platform omvat: een veilige, cloudgebaseerde database voor casemanagement; best practices modules met formulieren en rapporten voor allerlei functies, van donateur- en vrijwilligersbeheer tot het bijhouden van programmaprestaties en resultaten; functies die speciaal zijn ontworpen voor non-profitorganisaties zoals verwijzingen voor het bijhouden van programmabeweging, en workflow voor gestroomlijnde gegevensverzameling. En nog veel meer. Meer informatie over Bonterra Case Management

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Intergy helpt de gezondheidsresultaten te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten, en past zich aan op de behoeften van praktijken van vrijwel elk formaat of type.
Intergy van Greenway Health is meer dan alleen een EPD: het is de kern van een complete ambulante oplossing die de efficiëntie voor je praktijk en je patiënten maximaliseert. Intergy past zich aan op de behoeften van praktijken van vrijwel elk formaat of soort. Van bevolkingsgezondheid tot inkomstendiensten tot klinische connectiviteit: dit cloudgebaseerde systeem helpt je om chronische problemen op te lossen, gezondheidsresultaten te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten. Met Intergy kun jij je richten op wat het belangrijkst is: de zorg voor patiënten. Meer informatie over Intergy

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
BestNotes is een revolutionaire EMD en CRM die specifiek is ontworpen voor de gedragsgezondheidszorg.
BestNotes is een cloudgebaseerd EMD en CRM die voldoet aan HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act). Profiteer van praktijkmanagement van A tot Z met een speciale focus op marketing/opnames en resultaatmetingen. Facturering, volledig aanpasbare documentatie, planning, telezorg, e-prescribing, e-MAR, creditcardverwerking, laboratoriumresultaten, patiëntenportaal, personeelsbeheer, administratieve tools en nog veel meer. Probeer BestNotes vandaag nog zonder kosten vooraf, een maandelijks contract, onbeperkte training en ondersteuning voor één lage maandprijs. Meer informatie over BestNotes

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Versimpeld casusbeheer, zodat jij je kunt concentreren op je non-profitorganisaties. Krijg een volledig aangepast systeem dat aan je behoeften voldoet tegen een betaalbare prijs.
Vereenvoudigde software voor casusbeheer, zodat jij je kunt concentreren op je non-profitorganisatie. Complete weergave van je casussen, vanaf één dashboard. Weg met die Excel-documenten. Zorg dat je waar je ook bent toegang krijgt tot je gegevens. Met InfoFlo krijg je een volledig aangepast systeem dat past bij al je behoeften, tegen een betaalbare prijs. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Al meer dan 30 jaar de meest vertrouwde EHSQ-software voor het garanderen van klantensucces.
Cority is de meest vertrouwde EHSQ-software voor het garanderen van klantensucces. Het uitgebreide SaaS-platform van Cority helpt organisaties om EHSQ-informatie veilig te beheren voor afdelingen, regio's en de hele wereld. Cority wordt al vertrouwd door meer dan 800 organisaties in 70 landen om wereldwijde naleving te garanderen, risico's te beperken, procedures te standaardiseren, operationele uitmuntendheid te verwezenlijken en medewerkers veilig, gezond en productief te houden. Meer informatie over Cority

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Verbeter de klantresultaten en betrokkenheid met een cloudgebaseerd softwareplatform voor casebeheer dat een enkele bron van waarheid biedt.
Penelope is een cloudgebaseerd softwareplatform voor case management dat ideaal is voor human services-organisaties met 15 of meer gebruikers. Ontvang een enkele bron van waarheid en bevrijd je organisatie van meerdere datasilo's en verouderde systemen met een configureerbare oplossing die ontworpen is voor organisaties die meerdere diensten aanbieden. Penelope omvat flexibele gegevensverzameling, workflow- en rapportageopties, terwijl het mobiele klantenportaal, ClientConnect, helpt bij het verbeteren van de klantervaring. Meer informatie over Bonterra Penelope

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Healthie is een platform voor praktijkbeheer en telegezondheidszorg voor gezondheids- en welzijnsprofessionals. Healthie is een webgebaseerde en mobiele app.
Healthie is een webgebaseerd en mobiel platform voor diëtisten, voedingsdeskundigen, gezondheidscoaches en andere wellnessprofessionals. Healthie is een uitgebreide tool voor praktijkbeheer en telegezondheid en bevat belangrijke zakelijke functies: planning, facturering (eigen bijdrage en verzekering), dossieronderhoud (sjablonen voor intakeformulieren, e-handtekeningen en notities), het delen van documenten, veilige berichtendienst, voedselregistratie voor klanten, en nog veel meer. Healthie voldoet aan de voorschriften van HIPAA, PIPEDA, AVG en PCI. Healthie heeft een vrijblijvende gratis proefversie. Meer informatie over Healthie

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Oplossing voor het beheer van juridische zaken ter ondersteuning van human services en bureaus die klanten beheren, diensten volgen en de impact op de gemeenschap evalueren.
CaseWorthy, Inc. biedt een resultaatgerichte, organisatiebrede softwareoplossing voor het beheer van juridische zaken voor kleine tot grote human services-organisaties en overheidsinstanties die gegevensverzameling, gegevensbeheer en compliance van financiers vereenvoudigt, zodat bureaus hun sociale impact kunnen bewijzen in de gemeenschappen die ze ondersteunen en beter kunnen voldoen aan de 360-graden servicebehoeften van de klanten die ze bedienen. Met de software van CaseWorthy kunnen organisaties individuele deelnemers, huishoudens en groepen ondersteunen. Meer informatie over CaseWorthy

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Elektronische documentatie, casusbeheer en cliëntenvolgsoftware voor zorgverleners die zijn gericht op verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen en gedragsgezondheid.
Software voor elektronische documentatie voor zorgverleners op het gebied van verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen en gedragsmatige gezondheidszorg. Deze software biedt casusbeheer, het volgen van cliënten en een elektronisch medisch dossier allemaal onder één dak - met specifieke functionaliteit voor de behoeften van bureaus die zijn gericht op verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen. AWARDS voldoet aan HIPAA, is federaal gecertificeerd als een EMD voor zinvol gebruik en biedt volledige interoperabiliteit terwijl je door het nieuwe landschap van zorgcoördinatie en op waarden gebaseerde zorg navigeert. Meer informatie over Foothold

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer
Webgebaseerd systeem voor voortgangsnotities en gegevensbeheer, ontworpen om processen te vereenvoudigen die nodig zijn voor organisaties in de gedragsgezondheidszorg.
ShareNote.com is een full-service, webgebaseerd EDP, met name geschikt voor middelgrote organisaties binnen de geestelijke en gedragsgezondheidszorg. Afstemming van facturen, omzetcyclusbeheer, sjablonen voor notities en behandelplannen, elektronische recepten, planning, geautomatiseerde waarschuwingen en meer – allemaal ontworpen om het papierwerk en de procedurele delen van je praktijk te beheren, zodat je je op je patiënten kunt concentreren. Vertrouw op ShareNote om je gegevensintegriteit te beschermen en je te helpen voldoen aan auditvereisten van bureaus. Probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Sharenote

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Behandelingsschema
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Grafieken maken
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Voortgangsrapporten
  • Afsprakenbeheer