93 resultaten
SAP-gecertificeerde add-on oplossing voor afhandeling van het uitlenen van medische artikelen. Planning, verwerking en tracering van zowel lening als consignatiezending. Meer informatie over mymediset
mymediset is ontworpen om het proces eenvoudiger te maken om uw medische apparatuur efficiënt te kunnen beheren. Het integreert naadloos in uw bestaande SAP®-systeem. Het is momenteel zelfs de enige beschikbare gecertificeerde S/4 HANA oplossing in zijn soort. Het standaardpakket bevat het beheer van veldinventaris, activa en RFID-integratie. Onze oplossing wordt geleverd met verdere add-on functionaliteiten, zoals Analytics, het Visual Inspector tool, Media Manager en een mobiele app. Meer informatie over mymediset

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Medische inventarissoftware voor de gezondheidszorg. Scan items in bulk, traceer PO's en creëer aangepaste waarschuwingen. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het beheer van medische bedrijfsmiddelen kun je verbruiksartikelen traceren, reserveringen voor goederen beheren, diensten plannen en bulkscans uitvoeren voor een snelle verwerking. De volledig geïntegreerde mobiele app maakt het heel gemakkelijk om gegevens bij te werken waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare rapporten maken dit een must voor al je behoeften op het gebied van bedrijfsmiddelenbeheer in de gezondheidszorg. Functies voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes. Begin vandaag nog met een gratis proefperiode van 15 dagen om naadloze goederentracering in actie te zien! Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Ideale software voor medische inventaris en verwerking voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je medische toeleveringsbedrijf in realtime met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen. Meer informatie over Acctivate Inventory Management

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Liberty Software is de leider in software voor apotheekbeheer. Het kost je maar een paar minuten om de volgende verandering in apotheeksoftware te zien.
Liberty Software is marktleider in software voor apotheekbeheer. Apotheeksoftware die apothekers helpt de patiëntveiligheid te vergroten, de winstgevendheid te verbeteren en de patiëntenzorg te versterken. Bekijk een online demo van de volgende verandering in apotheeksoftware. Apotheeksoftware voor succesvolle apotheken. Meer informatie over Liberty

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor medische inventaris en bedrijfsmiddelen voor het visueel volgen van je medische benodigdheden of apparatuur en alle details, inclusief locatie, prijs, aantal, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Belangrijkste kenmerken: - Toegang via internet, tablet of telefoon - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codelabels - Scanner voor in-/uitchecken (ingebouwd) - Voeg aangepaste velden toe - Volg gebruikersactiviteiten Meer informatie over Sortly

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Hybrent is een cloudgebaseerd bestel- en voorraadbeheersysteem met streepjescodes om de winstgevendheid te verhogen, de kosten te verlagen en kosteneffectieve, hoogwaardige patiëntenzorg te bieden. Krijg inzicht in de uitgaven en het gebruik van de voorraad, en stroomlijn workflows door te integreren met je EMR-/AP-systemen. Beheer je implantaten moeiteloos met Bill and Replace. Automatiseer een 3-voudig matchingproces, volg leveringen op serienummer, nauwkeurige casekosten, cyclustellingen, en krijg inzicht in hoe je uitgaven en verspilling kunt verminderen met robuuste rapportage. Meer informatie over Hybrent

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
eTurns TrackStock voorraadaanvullingsapp volgt medische benodigdheden en vult deze aan met behulp van telefoons, scanners, sensoren.
eTurns TrackStock is een geautomatiseerde voorraadaanvullingsapp voor medische benodigdheden in klinieken, EMS-vrachtwagens en voorraadkamers van ziekenhuizen. Krijg inzicht in de actuele voorraad. Vorder items voor toekomstige operaties. Gebruik smartphones, scanners, gewichtssensoren en RFID om voorraden opnieuw te bestellen, te beheren en te optimaliseren. Verlaag de voorraadkosten tot 73%. eTurns is 10x sneller bij het opnieuw bestellen dan een e-commerce site zoals Amazon. Betaalt zichzelf terug in 1-2 maanden terug. Integreert met ERP (enterprise resource planning, resourceplanning voor ondernemingen)/WMS (warehouse management system, beheersysteem voor magazijnen)/boekhoudsoftware. Meer informatie over eTurns

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
MRPeasy is cloudgebaseerde, betaalbare en gebruiksvriendelijke voorraadsoftware voor fabrikanten en distributeurs met 10-200 medewerkers.
Betaalbare en gebruiksvriendelijke selfservice voorraadbeheer software voor kleine fabrikanten en distributeurs. Blijf op de hoogte van voorraad, voorraadbewegingen en zendingen. Zorg voor traceerbaarheid met partijtracering en serienummers. Automatische updates van de voorraad wanneer een transactie wordt uitgevoerd. Stel bijbestellingspunten in, krijg zinvolle inzichten uit voorraadstatistieken, maak en scan streepjescodes, verreken de voorraad goederen in bewerking en verzend eindproducten met gemak. Meer informatie over MRPeasy

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Intelligent Medical Software (IMS) by Meditab, is an award-winning, all-in-one EHR, practice management, and billing platform.
IMS caters to every step of the patient care delivery process, from patient engagement to telehealth, practice analytics, automated check-in, care coordination, reporting, and more. Its multi-specialty features, modules, and templates were built from the ground up to adapt to the exact needs of over 40 specialties. Meer informatie over Intelligent Medical Software

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Medische voorraad- en inkoopsoftware om je proces te automatiseren op een manier die 100% papierloos is. Vertrouwd door meer dan 50 zorgverleners.
Als beste beoordeeld op het gebied van gebruiksgemak voor het beheer van medische inventaris en inkoop, voor zorgverleners die 50-500 PO's per maand aanmaken. Geldteruggarantie. Bekijk de demo en beoordelingen en ontdek waarom deze oplossing op de eerste plaats staat. Ontworpen voor het bijhouden van medische inventaris met barcodescanning van o.a. partijen, vervaldatums en patiëntgebruik, alsook inkoop en betaling van facturen. Voorkeurkaarten en -pakketten. Compatibel met Quickbooks. Meer dan 20 PunchOuts voor grote zorgaanbieders. Meer informatie over Bellwether PO and Inventory

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van benodigdheden en meer tijd met patiënten dankzij een gespecialiseerd inventarisplatform.
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van voorraden en meer tijd aan patiënten, met behulp van dit krachtige, gebruiksvriendelijke platform voor tandheelkundig voorraadbeheer. Meer informatie over Sowingo

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
ArbiMed is software voor voorraadbeheer om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun winst te verhogen door gegevens uit voorraadtransacties te analyseren.
ArbiMed is cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer die is ontworpen door artsen om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun totale winst te verhogen door zinvolle gegevens uit voorraadtransacties te analyseren. Met Arbimed kun je inkooporders creëren, ontvangen en bijhouden, kritieke informatie labelen bij het verwijderen van benodigdheden en je rapporten interpreteren om zeer eenvoudig cruciale beslissingen over de praktijk te nemen. Neem contact op Arbimed voor een gratis demo of een proefaccount. Meer informatie over ArbiMed Inventory

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Built to drive operations with advanced order management & inventory control workflows to achieve best practices for your industry.
Datapel is a trusted Warehouse Management System that supports you to lower costs, be more efficient and dramatically improve your inventory control. Gain real-time insights and streamline operations with efficient order fulfilment and automated backorder management. Your Datapel Cloud WMS combines powerful features into one easy, automated system. With a dedicated local support team, implementation is seamless. Meer informatie over Datapel WMS

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Goederen, productie, distributie, toeleveringsketen, wagenparkonderhoud, aangepaste toepassingen, werkorders (stuklijst, bundeling), voorraadbeheer.
FlowTrac is een cloudgebaseerde en on-premises oplossing voor magazijnbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van hun voorraad, goederen, magazijn, onderhanden werk en andere gespecialiseerde trackingvereisten. De oplossing is geschikt voor en wordt ingezet in commerciële, overheids-, hoger onderwijs- en humanitaire organisaties over de hele wereld. Gebruikers hebben toegang tot het systeem via desktops, tablets of mobiele apparaten. Belangrijkste functies omvatten zelfstandige tracking van de voorraad op hoeveelheid, partij en aantal. Meer informatie over Flowtrac

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory.
ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory of furniture, IT equipment, machinery, etc. by digitizing and automating inventory management. We simply create an overview and our customers manage their inventory efficiently and sustainably. Using the latest web technologies and interfaces, as well as combining labelling and digitization, ITEXIA is the leading inventory management tool. Meer informatie over ITEXIA

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Comprehensive cloud-based inventory control, customer and order management software solution. Enterprise features at an SMB price!
Try out Order Time Inventory for free! Get inventory control and order management features beyond just calculating your inventory in QuickBooks. You'll be able to better maintain sufficient stock levels, forecast your purchasing needs and make the most of your business. Order Time makes it simple to manage your inventory and connect to the marketplaces you want to sell on, from one central hub with tons of seamless features. Meer informatie over Order Time Inventory

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Er wordt een efficiënt en uiterst gebruiksvriendelijk systeem geboden dat je kunt gebruiken voor de afspraakplanning tot de postservice.
De missie is om de gezondheidszorg in Brazilië ongecompliceerd te maken en onafhankelijke artsen te ondersteunen voor een betere gezondheid. Uitgangspunt is dat zorgprofessionals zich geen zorgen zouden hoeven maken over technologische kwesties. Met dat in gedachten wordt een efficiënt en uiterst gebruiksvriendelijk systeem aangeboden waarmee gebruikers hun productiviteit kunnen verhogen, kosten kunnen verlagen, het gebrek aan patiënten kunnen verminderen en tijd kunnen besparen, zodat ze zich kunnen concentreren op wat ze het liefst doen: verzorgen van hun patiënten. Meer informatie over iClinic

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Specializing in Vaccine Financing, Inventory Management, Billing, Vaccine Distribution, and Technology Services.
No-Cost Vaccines | Patient Management | End-to-end Inventory Management | EHR Integration Solution for medical professionals to manage every aspect of vaccinations from start to finish. From inventory visibility and automated replenishment to daily immunization highlights and patient tracking, we are the complete vaccination management system. Empowering providers to get back to doing what they do best; providing patient care. For: Pediatricians | Internal Medicine | Family Practices Meer informatie over VaxCare

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Software voor medische inventaris die specifiek is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van medische, tandheelkundige en chirurgische klinieken. Uitgebreide rapportage!
Het origineel - sinds 2002. MedSupply Software (voorheen SupplyPro) is robuust, gebruiksvriendelijk en het 2D-pakket is klaar voor de streepjescode. Perfect voor ALLE soorten medische en tandheelkundige klinieken. Volg medicijnen, implantaten, apparaten en benodigdheden van AL je leveranciers. Beheer bestelorders, ontvangsten, vervallen artikelen en gebruik door patiënten. Beschikbare EMR-integratie. Regelt ook partijnummers en houdbaarheidsdatums. Cloud- of servergebaseerde opties. Superieure ondersteuning! Download een GRATIS proefversie van de website! Meer informatie over MedSupply

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
On-demand WMS, Microsoft partner, providing enterprise-class capabilities at a fraction of traditional license-and-install costs.
Automate your warehouse and lower labor costs with an on-demand, web-based WMS that's easy to use and affordable. You can easily deploy SmartTurn and fulfill orders accurately at lower costs, reduce inventory stock outs, ship more orders on-time with less labor, and automate your processes by integrating with other systems. SmartTurn starts at $540/month with no hardware to buy, no software to install, no network to set up, and no system deployments or ongoing maintenance. Meer informatie over SmartTurn Inventory and Warehouse Management System

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Use your iPhone or Android to scan medical inventory across multiple sites and locations. 100% web-based means nothing to install.
100% focused on healthcare supply chain, SurgiCare's cloud-based solution means no complex installations and no servers to maintain. Scan items on your iPhone, iPad and Android devices, perform case-costing, track expiration dates and lot numbers, integrated purchasing with major suppliers, invoicing, forecasting, surgical preference cards, and more. Pay-as-you-grow subscription means we accommodate smaller centers (and budgets) to larger hospital facilities. Meer informatie over SurgiCare Medical Inventory

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Timly enables a 360° overview of the entire inventory of your company and automates tracking of devices, tools, machines, facilities...
We make inventory management easy! Timly enables a 360° overview of the entire inventory of your company. Efficiently track devices, tools, machines, facilities and vehicle fleets. Timly automates all processes related to physical inventory management: > What do I have? > Where is it? > Who has it? > Planning: when and where? > When is the next service? > Maintenance & repairs > Track defects > Usage Data > What is it worth? Timly provides all the answers - with just one click. Meer informatie over Timly

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Management software for records, scanning paper prescriptions, multiple script processing, drug interaction analysis.
Management software for records, scanning paper prescriptions, multiple script processing, drug interaction analysis. Meer informatie over Pharmacy Management System

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
IOS levert krachtige, betaalbare en eenvoudig schaalbare oplossingen voor zorginstellingen die aan je exacte systeemspecificaties voldoen.
Envi van IOS stelt zorgverleners in staat om zorg te verlenen in een breed scala van instellingen (ziekenhuizen, ambulante chirurgische centra, spoedeisende zorgklinieken, artsengroepen, enz.) door het beheer van de toeleveringsketen te stroomlijnen. Envi is een betaalbare, krachtige, schaalbare oplossing die is geconfigureerd om aan de behoeften van je organisatie te voldoen. Met Envi bouw je de zichtbaarheid van het bedrijf op met locatiespecifieke functionaliteit, waardoor je organisatie de kosten kan verlagen door meer automatisering, efficiëntie en controle. Meer informatie over ENVI

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
EMR Experts with an obsessive focus on providing "the most beautiful & easiest ever", clinic management solution for Clinics.
It is "the most beautiful & easiest ever", solution for Doctors, Clinics & Clinic Chains. Built on a revolutionary piece of technology, Clinicea can convert paper based forms into intelligent digital case sheets, making the EMR fully customizable for each Specialty and for each Physician. With an obsessive focus on Design, our Users enjoy a User Interface that is clutter-free, clean, intuitive AND with it comes a wholly integrated platform that does everything including Clinic Marketing. Meer informatie over Clinicea

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Inventory, order management and manufacturing solution for companies using QuickBooks Online.
SOS Inventory is the premier Inventory, Order Management and Manufacturing app built specifically for QuickBooks Online. SOS Inventory allows small and medium-sized companies to manage operations more efficiently while synchronizing financial data with QuickBooks Online. SOS adds literally hundreds of capabilities to QuickBooks Online. Meer informatie over SOS Inventory

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
An easy-to-use, intuitive, all-in-one field inventory management solution designed for the orthopedic medical device industry.
Specifically designed for the orthopedic & spine medical device companies, ImplantBase is an all-in-one, field inventory management software that enables everyone from a single rep, an entire distributorship, and a large manufacturer to connect and transact with everyone in their inventory ecosystem. ImplantBase unifies the supply chain operations from manufacturer to sales rep using any device, anytime, and directly to any ERP or financial platform. Contact us at [email protected] Meer informatie over ImplantBase

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
IBM Clinical Development is a single, scalable cloud-based platform that lets clinical research professionals design and manage trials.
IBM Clinical Development from Watson Health is a global SaaS solution that can help the life-sciences transform clinical research and may accelerate the delivery of needed therapies to patients. With a powerful electronic data capture (EDC) system at its core, IBM Clinical Development affords clinical researchers access to hidden insights and visibility into their trial data. Scalable in both feature and function, we offer a robust suite capabilities that can be tailored to all clinical trials. Meer informatie over IBM Clinical Development

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large.
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large. Meer informatie over Healthcare Inventory Management

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
DCS Inventory Software is an intuitive picture and barcode driven software for Inventory Management.
This intuitive and affordable software is an ideal inventory management solution for small businesses. Easily manage movements, purchases and sales with one integrated package. Features include: stock control, serial number tracking, contact management, purchasing with the creation of detailed purchase orders from top level assemblies, purchase receipts, accounts payable, sales orders, shipping and accounts receivable. Manage multiple vendors for common items, tracking order history Meer informatie over Visual Inventory Control

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Revenue Cycle Management from referral & patient intake, order fulfillment & delivery, claims, A/R & collections, financials & reports
TIMS Software is an integrated solution for HME businesses. Manage your revenue cycle from end-to-end and get the clarity you need to make smart business decisions with total access to all your business data. TIMS Software provides a customized solution to fit your business and the peace-of-mind knowing that the right people are working the right claims, at the right time, so you get paid faster. Meer informatie over TIMS Medical

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Take patient and member relationships to new heights with Salesforce Health Cloud.
Deliver faster business results with purpose-built MedTech inventory solutions. Ignite growth, accelerate MedTech sales cycles, and exceed customer expectations across every channel. Learn how you can mobilize and grow your business with the world's #1 CRM for MedTech. Meer informatie over Health Cloud

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Medical inventory software that allows medical device manufacturers to request loan inventory, manage inventory at hospitals, and more.
Medical inventory software that allows medical device manufacturers to request loan inventory, manage inventory at hospitals, and more. Meer informatie over WebOps Logistics

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports. Meer informatie over Surgi-Sys

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Enhatch is pioneering Intelligent Surgery by harnessing artificial intelligence to deliver faster, safer, and more efficient surgeries.
Patient-Specific Technology for medical device companies. Enhatch provides your company with exactly what they need in one central location. Using data analysis and artificial intelligence, the app powers the design and delivery of patient-specific implants which help reduce shipping and kitting costs by almost 50% in six months and 75% in 12 months. Deliver compact kits to surgeons and quicken turn time for smarter surgeries. Meer informatie over Enhatch

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Purpose-built EU FMD compliant solution, designed to manage the status of medicine inventories across the supply chain.
FMVerify is a purpose-built FMD compliance solution enabling wholesalers, pharmacies, and other entities to fulfil FMD regulation that came in to force in the EU from the 9th Feb 2019. FMVerify is designed to manage the status of medicines within the national markets above. The solution is built on AWS backend and does not require any changes to the clients IT infrastructure. The solution is available via the Web, Zebra & Chiperlabs scanners and Android & iOS devices. Meer informatie over FMVerify

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
A web based on demand warehouse and inventory management solution.
Scout's TopShelf is a web based inventory management / warehousing software system that can be used as a stand-alone application or can be integrated into a variety of back office applications, such as Salesforce.com, Quickbooks, and Microsoft Dynamics. TopShelf gives you instant visibility and optimization of your supply chain wth features like barcode scanning, customer portal, dynamic reporting, work order management, basic pick / pack / ship to advanced 3PL transactions, RFID and Printing. Meer informatie over TopShelf Inventory Management

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
A clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage every aspect of your clinic.
Clinic Essentials is a leading clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage and enhance every aspect of your clinic. Our easy-to-use features and intuitive interface simplify your daily tasks, such as scheduling, invoicing, reporting, and managing inventory. Meer informatie over Clinic Essentials

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Advanced, client-server and web based loaner device logistics software running in Fortune 500 medical companies since 2000.
Early versions of LoanerTrak have been used in loaner departments since 1991. Decades of direct user input and development has expanded the functionality of this application to handle the countless demands and exceptions that every loaner department encounters on a daily basis - all of this while maintaining a simple, intuitive user interface. Meer informatie over LoanerTrak

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Medical inventory tool that allows clinical organizations to administer and order medications, monitor drugs and generate reports.
Medical inventory tool that allows clinical organizations to administer and order medications, monitor drugs and generate reports. Meer informatie over AutumnCare Medicate

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Online software to manage Medical Inventory & Purchase Orders, Sterilization process, Communication with Dental Laboratories.
Management of Items Orders, Inventory & Traceability, Laboratory Orders, Sterilization tracking for Successful Medical Practices. Manage and Plan your orders. Manage your Inventory. Manage Traceability & Expiry Date. Track Sent orders, Received, Non received, Refused, Cancelled. Track Received Items, in Stock, In Use, Used. Use bar codes. Track Laboratory orders Export to accountancy Track sterilization from sterilizer to patient intervention Meer informatie over E-MedicalManager

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
e-Delphyn is the flagship product for blood management software. Easy to deploy, run, and manage, while maximizing uptime.
Web-based blood management solution that helps manage donors, track inventory and more. Features: Infrastructure - Web based infrastructure and a SaaS model. Compliance - FDA cleared/ISBT compliant. Open architecture - Multiple device and instrument interface along with database reporting. Ease of Use - User friendly, configurable, scalable interface. Meer informatie over e-Delphyn

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
A completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
Renaissance Healthcare Enterprise Suite is a completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System. Meer informatie over Renaissance Healthsoft

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools.
Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools. Meer informatie over DoxCity

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Manage your Medical Supplies. Web-based inventory management solution; Configurable, Custom reports, Imports FDA drug NDC Codes.
Intended for 5 users or more. Designed for organizations of 10 people or more. Create Inventory requisitions. Manage Par levels and get email warnings when certain items are low. Custom reports and customization of screen fields. Import items from FDA drugs database. Manage Users and Roles. Use your smart phone or tablet to remove inventory. Can be integrated to other systems. Talk to our experts to get real guidance on solving you inventory management challenges. Meer informatie over ProActive Medical Inventory

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
AIMS 3 is a complete CMMS system for managing all types of assets found in healthcare institutions.
AIMS 3 is a modern CMMS capitalizing on more than 35 years of user input and experience, resulting in improved screen workflows to optimize efficient and accurate data entry by technicians. AIMS 3 is browser-agnostic and renders to any screen size, with the full application accessible from any device, including smartphones and tablets. Users will also find unlimited user-defined fields, customizable screen layouts, and a full system audit trail. Meer informatie over AIMS 3

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface.
iTraycer provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface. It works on all medical products regardless of conditions, including sterilization environments, and tray, device and biologic-level management. Meer informatie over iTraycer

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Medical inventory solution that helps businesses track assets, documents, equipments, containers, lab samples, and more.
Winn Solutions, LLC is the leading provider of barcode tracking technology. The Winn Item Tracking System (WITS) is a cloud-based solution designed to track any accountable item within a company from its entry point to its delivery point. Sophisticated in capability, yet simple to operate, WITS will improve all aspects of your receiving and tracking process. Any industry, any accountable item, WITS has you covered with Tracking Technology That Delivers! For more info visit www.winnsolutions.com Meer informatie over WITS

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden
Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing.
Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing. Mobile solution for surgery scheduling, ordering implants, scanning and billing from your iPhone/iPad. Surgeon preference cards, kit and surgeon usage statistics. Integrated into SAP, Oracle, Epicor, JDE and PRMS. Sopic manages all aspects of medical device logistics including consignments, returns, expired inventory management, orders, PO tracking Meer informatie over SOPIC

Functies

  • Inkoop en ontvangst
  • Voorraadbeheer
  • Productidentificatie
  • Voor medische doeleinden