76 resultaten
Waarom Capterra gratis is
SAP-gecertificeerde add-on oplossing voor afhandeling van het uitlenen van medische artikelen. Planning, verwerking en tracering van zowel lening als consignatiezending. Meer informatie over mymediset
mymediset is ontworpen om het proces eenvoudiger te maken om uw medische apparatuur efficiënt te kunnen beheren. Het integreert naadloos in uw bestaande SAP®-systeem. Het is momenteel zelfs de enige beschikbare gecertificeerde S/4 HANA oplossing in zijn soort. Het standaardpakket bevat het beheer van veldinventaris, activa en RFID-integratie. Onze oplossing wordt geleverd met verdere add-on functionaliteiten, zoals Analytics, het Visual Inspector tool, Media Manager en een mobiele app. Meer informatie over mymediset
mymediset is ontworpen om het proces eenvoudiger te maken om uw medische apparatuur efficiënt te kunnen beheren. Het integreert naadloos in uw bestaande SAP®-systeem. Het is momenteel zelfs de enige...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Medische inventarissoftware voor de gezondheidszorg. Scan items in bulk, traceer PO's en creëer aangepaste waarschuwingen. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het beheer van medische bedrijfsmiddelen kun je verbruiksartikelen traceren, reserveringen voor goederen beheren, diensten plannen en bulkscans uitvoeren voor een snelle verwerking. De volledig geïntegreerde mobiele app maakt het heel gemakkelijk om gegevens bij te werken waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare rapporten maken dit een must voor al je behoeften op het gebied van bedrijfsmiddelenbeheer in de gezondheidszorg. Functies voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes. Begin vandaag nog met een gratis proefperiode van 15 dagen om naadloze goederentracering in actie te zien! Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het beheer van medische bedrijfsmiddelen kun je verbruiksartikelen traceren, reserveringen voor goederen beheren, diensten plannen en bulkscans uitvoeren voor...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Ideale software voor medische inventaris en verwerking voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je medische toeleveringsbedrijf in realtime met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen.
Ideale software voor medische inventaris en verwerking voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. B...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Liberty Software is de leider in software voor apotheekbeheer. Het kost je maar een paar minuten om de volgende verandering in apotheeksoftware te zien.
Liberty Software is marktleider in software voor apotheekbeheer. Apotheeksoftware die apothekers helpt de patiëntveiligheid te vergroten, de winstgevendheid te verbeteren en de patiëntenzorg te versterken. Bekijk een online demo van de volgende verandering in apotheeksoftware. Apotheeksoftware voor succesvolle apotheken.
Liberty Software is marktleider in software voor apotheekbeheer. Apotheeksoftware die apothekers helpt de patiëntveiligheid te vergroten, de winstgevendheid te verbeteren en de patiëntenzorg te...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor medische inventaris en bedrijfsmiddelen voor het visueel volgen van je medische benodigdheden of apparatuur en alle details, inclusief locatie, prijs, aantal, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Belangrijkste kenmerken: - Toegang via internet, tablet of telefoon - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codelabels - Scanner voor in-/uitchecken (ingebouwd) - Voeg aangepaste velden toe - Volg gebruikersactiviteiten
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor medische inventaris en bedrijfsmiddelen voor het visueel volgen van je medische benodigdheden of apparatuur en alle details, inclusief locatie,...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Hybrent is een cloudgebaseerd bestel- en voorraadbeheersysteem met streepjescodes om de winstgevendheid te verhogen, de kosten te verlagen en kosteneffectieve, hoogwaardige patiëntenzorg te bieden. Krijg inzicht in de uitgaven en het gebruik van de voorraad, en stroomlijn workflows door te integreren met je EMR-/AP-systemen. Beheer je implantaten moeiteloos met Bill and Replace. Automatiseer een 3-voudig matchingproces, volg leveringen op serienummer, nauwkeurige casekosten, cyclustellingen, en krijg inzicht in hoe je uitgaven en verspilling kunt verminderen met robuuste rapportage.
Hybrent is een cloudgebaseerd bestel- en voorraadbeheersysteem met streepjescodes om de winstgevendheid te verhogen, de kosten te verlagen en kosteneffectieve, hoogwaardige patiëntenzorg te bieden....

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
eTurns TrackStock voorraadaanvullingsapp volgt medische benodigdheden en vult deze aan met behulp van telefoons, scanners, sensoren.
eTurns TrackStock is een geautomatiseerde voorraadaanvullingsapp voor medische benodigdheden in klinieken, EMS-vrachtwagens en voorraadkamers van ziekenhuizen. Krijg inzicht in de actuele voorraad. Vorder items voor toekomstige operaties. Gebruik smartphones, scanners, gewichtssensoren en RFID om voorraden opnieuw te bestellen, te beheren en te optimaliseren. Verlaag de voorraadkosten tot 73%. eTurns is 10x sneller bij het opnieuw bestellen dan een e-commerce site zoals Amazon. Betaalt zichzelf terug in 1-2 maanden terug. Integreert met ERP (enterprise resource planning, resourceplanning voor ondernemingen)/WMS (warehouse management system, beheersysteem voor magazijnen)/boekhoudsoftware.
eTurns TrackStock is een geautomatiseerde voorraadaanvullingsapp voor medische benodigdheden in klinieken, EMS-vrachtwagens en voorraadkamers van ziekenhuizen. Krijg inzicht in de actuele voorraad....

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Medische voorraad- en inkoopsoftware om je proces te automatiseren op een manier die 100% papierloos is. Vertrouwd door meer dan 50 zorgverleners.
Als beste beoordeeld op het gebied van gebruiksgemak voor het beheer van medische inventaris en inkoop, voor zorgverleners die 50-500 PO's per maand aanmaken. Geldteruggarantie. Bekijk de demo en beoordelingen en ontdek waarom deze oplossing op de eerste plaats staat. Ontworpen voor het bijhouden van medische inventaris met barcodescanning van o.a. partijen, vervaldatums en patiëntgebruik, alsook inkoop en betaling van facturen. Voorkeurkaarten en -pakketten. Compatibel met Quickbooks. Meer dan 20 PunchOuts voor grote zorgaanbieders.
Als beste beoordeeld op het gebied van gebruiksgemak voor het beheer van medische inventaris en inkoop, voor zorgverleners die 50-500 PO's per maand aanmaken. Geldteruggarantie. Bekijk de demo en...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Intelligent Medical Software (IMS) by Meditab, is an award-winning, all-in-one EHR, practice management, and billing platform.
IMS caters to every step of the patient care delivery process, from patient engagement to Telehealth, practice analytics, automated check-in, care coordination, reporting, and more. Its multi-specialty features, modules, and templates were built from the ground-up to adapt to the exact needs of over 40 specialties.
IMS caters to every step of the patient care delivery process, from patient engagement to Telehealth, practice analytics, automated check-in, care coordination, reporting, and more. Its multi-specialt...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
MRPeasy is cloudgebaseerde, betaalbare en gebruiksvriendelijke ERP-software voor productie voor kleine fabrikanten (10-200 werknemers).
Eenvoudige maar krachtige self-service ERP voor productie. Naadloos beheer van productie, voorraad, klanten, aankopen, financiën en het team. MRPeasy helpt fabrikanten om georganiseerd te blijven met nauwkeurige productieplanning en rapportage, realtime voorraadoverzicht, exacte en tijdige leveringen en een volledig overzicht van je bedrijf. Geen spreadsheets meer, beloof altijd een nauwkeurige doorlooptijd bij offertes, voorkom voorraadtekorten, verlaag de voorraadniveaus, verbeter de klanttevredenheid en nog veel meer.
Eenvoudige maar krachtige self-service ERP voor productie. Naadloos beheer van productie, voorraad, klanten, aankopen, financiën en het team. MRPeasy helpt fabrikanten om georganiseerd te blijven met...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van benodigdheden en meer tijd met patiënten dankzij een gespecialiseerd inventarisplatform.
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van voorraden en meer tijd aan patiënten, met behulp van dit krachtige, gebruiksvriendelijke platform voor tandheelkundig voorraadbeheer.
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van voorraden en meer tijd aan patiënten, met behulp van dit krachtige, gebruiksvriendelijke platform voor...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
ArbiMed is software voor voorraadbeheer om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun winst te verhogen door gegevens uit voorraadtransacties te analyseren.
ArbiMed is cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer die is ontworpen door artsen om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun totale winst te verhogen door zinvolle gegevens uit voorraadtransacties te analyseren. Met Arbimed kun je inkooporders creëren, ontvangen en bijhouden, kritieke informatie labelen bij het verwijderen van benodigdheden en je rapporten interpreteren om zeer eenvoudig cruciale beslissingen over de praktijk te nemen. Neem contact op Arbimed voor een gratis demo of een proefaccount.
ArbiMed is cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer die is ontworpen door artsen om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun totale winst te verhogen door zinvolle gegevens uit voorraadtrans...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Designed for growing business that need improved warehouse and manufacturing functionality. Extends your Xero, MYOB and SMB accounting.
Designed for growing business that need improved warehouse and manufacturing functionality. Datapel Cloud.WMS simplifies sale and purchase order entry with advanced inventory management capabilities without the need to overhaul your existing accounting software. Integrate popular eCommerce providers Shopify, BigCommerce, WooCommerce and automate using Zapier or customise with our Breeze.API. Built-in barcode print and scan or optional comprehensive Mobile PDA scanning solution.
Designed for growing business that need improved warehouse and manufacturing functionality. Datapel Cloud.WMS simplifies sale and purchase order entry with advanced inventory management capabilities...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Er wordt een efficiënt en uiterst gebruiksvriendelijk systeem geboden dat je kunt gebruiken voor de afspraakplanning tot de postservice.
De missie is om de gezondheidszorg in Brazilië ongecompliceerd te maken en onafhankelijke artsen te ondersteunen voor een betere gezondheid. Uitgangspunt is dat zorgprofessionals zich geen zorgen zouden hoeven maken over technologische kwesties. Met dat in gedachten wordt een efficiënt en uiterst gebruiksvriendelijk systeem aangeboden waarmee gebruikers hun productiviteit kunnen verhogen, kosten kunnen verlagen, het gebrek aan patiënten kunnen verminderen en tijd kunnen besparen, zodat ze zich kunnen concentreren op wat ze het liefst doen: verzorgen van hun patiënten.
De missie is om de gezondheidszorg in Brazilië ongecompliceerd te maken en onafhankelijke artsen te ondersteunen voor een betere gezondheid. Uitgangspunt is dat zorgprofessionals zich geen zorgen...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Specializing in Vaccine Financing, Inventory Management, Billing, Vaccine Distribution, and Technology Services.
No-Cost Vaccines | Patient Management | End-to-end Inventory Management | EHR Integration Solution for medical professionals to manage every aspect of vaccinations from start to finish. From inventory visibility and automated replenishment to daily immunization highlights and patient tracking, we are the complete vaccination management system. Empowering providers to get back to doing what they do best; providing patient care. For: Pediatricians | Internal Medicine | Family Practices
No-Cost Vaccines | Patient Management | End-to-end Inventory Management | EHR Integration Solution for medical professionals to manage every aspect of vaccinations from start to finish. From...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory.
ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory of furniture, IT equipment, machinery, etc. by digitizing and automating inventory management. We simply create an overview and our customers manage their inventory efficiently and sustainably. Using the latest web technologies and interfaces, as well as combining labelling and digitization, ITEXIA is the leading inventory management tool.
ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory of furniture, IT equipment, machinery, etc. by digitizing and automating inventory...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Software voor medische inventaris die specifiek is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van medische, tandheelkundige en chirurgische klinieken. Uitgebreide rapportage!
Het origineel - sinds 2002. MedSupply Software (voorheen SupplyPro) is robuust, gebruiksvriendelijk en het 2D-pakket is klaar voor de streepjescode. Perfect voor ALLE soorten medische en tandheelkundige klinieken. Volg medicijnen, implantaten, apparaten en benodigdheden van AL je leveranciers. Beheer bestelorders, ontvangsten, vervallen artikelen en gebruik door patiënten. Beschikbare EMR-integratie. Regelt ook partijnummers en houdbaarheidsdatums. Cloud- of servergebaseerde opties. Superieure ondersteuning! Download een GRATIS proefversie van de website!
Het origineel - sinds 2002. MedSupply Software (voorheen SupplyPro) is robuust, gebruiksvriendelijk en het 2D-pakket is klaar voor de streepjescode. Perfect voor ALLE soorten medische en tandheelkundi...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
On-demand WMS, Microsoft partner, providing enterprise-class capabilities at a fraction of traditional license-and-install costs.
Automate your warehouse and lower labor costs with an on-demand, web-based WMS that's easy to use and affordable. You can easily deploy SmartTurn and fulfill orders accurately at lower costs, reduce inventory stock outs, ship more orders on-time with less labor, and automate your processes by integrating with other systems. SmartTurn starts at $540/month with no hardware to buy, no software to install, no network to set up, and no system deployments or ongoing maintenance.
Automate your warehouse and lower labor costs with an on-demand, web-based WMS that's easy to use and affordable. You can easily deploy SmartTurn and fulfill orders accurately at lower costs, reduce...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Use your iPhone or Android to scan medical inventory across multiple sites and locations. 100% web-based means nothing to install.
100% focused on healthcare supply chain, SurgiCare's cloud-based solution means no complex installations and no servers to maintain. Scan items on your iPhone, iPad and Android devices, perform case-costing, track expiration dates and lot numbers, integrated purchasing with major suppliers, invoicing, forecasting, surgical preference cards, and more. Pay-as-you-grow subscription means we accommodate smaller centers (and budgets) to larger hospital facilities.
100% focused on healthcare supply chain, SurgiCare's cloud-based solution means no complex installations and no servers to maintain. Scan items on your iPhone, iPad and Android devices, perform...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
IOS levert krachtige, betaalbare en eenvoudig schaalbare oplossingen voor zorginstellingen die aan je exacte systeemspecificaties voldoen.
Envi van IOS stelt zorgverleners in staat om zorg te verlenen in een breed scala van instellingen (ziekenhuizen, ambulante chirurgische centra, spoedeisende zorgklinieken, artsengroepen, enz.) door het beheer van de toeleveringsketen te stroomlijnen. Envi is een betaalbare, krachtige, schaalbare oplossing die is geconfigureerd om aan de behoeften van je organisatie te voldoen. Met Envi bouw je de zichtbaarheid van het bedrijf op met locatiespecifieke functionaliteit, waardoor je organisatie de kosten kan verlagen door meer automatisering, efficiëntie en controle.
Envi van IOS stelt zorgverleners in staat om zorg te verlenen in een breed scala van instellingen (ziekenhuizen, ambulante chirurgische centra, spoedeisende zorgklinieken, artsengroepen, enz.) door...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Inventory, order management and manufacturing solution for companies using QuickBooks Online.
SOS Inventory is the premier Inventory, Order Management and Manufacturing app built specifically for QuickBooks Online. SOS Inventory allows small and medium-sized companies to manage operations more efficiently while synchronizing financial data with QuickBooks Online. SOS adds literally hundreds of capabilities to QuickBooks Online.
SOS Inventory is the premier Inventory, Order Management and Manufacturing app built specifically for QuickBooks Online. SOS Inventory allows small and medium-sized companies to manage operations...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
An easy-to-use, intuitive, all-in-one field inventory management solution designed for the orthopedic medical device industry.
Specifically designed for the orthopedic & spine medical device companies, ImplantBase is an all-in-one, field inventory management software that enables everyone from a single rep, an entire distributorship, and a large manufacturer to connect and transact with everyone in their inventory ecosystem. ImplantBase unifies the supply chain operations from manufacturer to sales rep using any device, anytime, and directly to any ERP or financial platform. Contact us at [email protected]
Specifically designed for the orthopedic & spine medical device companies, ImplantBase is an all-in-one, field inventory management software that enables everyone from a single rep, an entire...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
IBM Clinical Development is a single, scalable cloud-based platform that lets clinical research professionals design and manage trials.
IBM Clinical Development from Watson Health is a global SaaS solution that can help the life-sciences transform clinical research and may accelerate the delivery of needed therapies to patients. With a powerful electronic data capture (EDC) system at its core, IBM Clinical Development affords clinical researchers access to hidden insights and visibility into their trial data. Scalable in both feature and function, we offer a robust suite capabilities that can be tailored to all clinical trials.
IBM Clinical Development from Watson Health is a global SaaS solution that can help the life-sciences transform clinical research and may accelerate the delivery of needed therapies to patients. With...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large.
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large.
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large.

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
DCS Inventory Software is an intuitive picture and barcode driven software for Inventory Management.
This intuitive and affordable software is an ideal inventory management solution for small businesses. Easily manage movements, purchases and sales with one integrated package. Features include: stock control, serial number tracking, contact management, purchasing with the creation of detailed purchase orders from top level assemblies, purchase receipts, accounts payable, sales orders, shipping and accounts receivable. Manage multiple vendors for common items, tracking order history
This intuitive and affordable software is an ideal inventory management solution for small businesses. Easily manage movements, purchases and sales with one integrated package. Features include:...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Revenue Cycle Management from referral & patient intake, order fulfillment & delivery, claims, A/R & collections, financials & reports
TIMS Software is an integrated solution for HME businesses. Manage your revenue cycle from end-to-end and get the clarity you need to make smart business decisions with total access to all your business data. TIMS Software provides a customized solution to fit your business and the peace-of-mind knowing that the right people are working the right claims, at the right time, so you get paid faster.
TIMS Software is an integrated solution for HME businesses. Manage your revenue cycle from end-to-end and get the clarity you need to make smart business decisions with total access to all your...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Take patient and member relationships to new heights with Salesforce Health Cloud.
Deliver faster business results with purpose-built MedTech inventory solutions. Ignite growth, accelerate MedTech sales cycles, and exceed customer expectations across every channel. Learn how you can mobilize and grow your business with the world's #1 CRM for MedTech.
Deliver faster business results with purpose-built MedTech inventory solutions. Ignite growth, accelerate MedTech sales cycles, and exceed customer expectations across every channel. Learn how you...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Medical inventory software that allows medical device manufacturers to request loan inventory, manage inventory at hospitals, and more.
Medical inventory software that allows medical device manufacturers to request loan inventory, manage inventory at hospitals, and more.
Medical inventory software that allows medical device manufacturers to request loan inventory, manage inventory at hospitals, and more.

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Enhatch is pioneering Intelligent Surgery by harnessing artificial intelligence to deliver faster, safer, and more efficient surgeries.
Patient-Specific Technology for medical device companies. Enhatch provides your company with exactly what they need in one central location. Using data analysis and artificial intelligence, the app powers the design and delivery of patient-specific implants which help reduce shipping and kitting costs by almost 50% in six months and 75% in 12 months. Deliver compact kits to surgeons and quicken turn time for smarter surgeries.
Patient-Specific Technology for medical device companies. Enhatch provides your company with exactly what they need in one central location. Using data analysis and artificial intelligence, the app...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Purpose-built EU FMD compliant solution, designed to manage the status of medicine inventories across the supply chain.
FMVerify is a purpose-built FMD compliance solution enabling wholesalers, pharmacies, and other entities to fulfil FMD regulation that came in to force in the EU from the 9th Feb 2019. FMVerify is designed to manage the status of medicines within the national markets above. The solution is built on AWS backend and does not require any changes to the clients IT infrastructure. The solution is available via the Web, Zebra & Chiperlabs scanners and Android & iOS devices.
FMVerify is a purpose-built FMD compliance solution enabling wholesalers, pharmacies, and other entities to fulfil FMD regulation that came in to force in the EU from the 9th Feb 2019. FMVerify is...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
A clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage every aspect of your clinic.
Clinic Essentials is a leading clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage and enhance every aspect of your clinic. Our easy-to-use features and intuitive interface simplify your daily tasks, such as scheduling, invoicing, reporting, and managing inventory.
Clinic Essentials is a leading clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage and enhance every aspect of your clinic. Our easy-to-use features and...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Advanced, client-server and web based loaner device logistics software running in Fortune 500 medical companies since 2000.
Early versions of LoanerTrak have been used in loaner departments since 1991. Decades of direct user input and development has expanded the functionality of this application to handle the countless demands and exceptions that every loaner department encounters on a daily basis - all of this while maintaining a simple, intuitive user interface.
Early versions of LoanerTrak have been used in loaner departments since 1991. Decades of direct user input and development has expanded the functionality of this application to handle the countless...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Medical inventory tool that allows clinical organizations to administer and order medications, monitor drugs and generate reports.
Medical inventory tool that allows clinical organizations to administer and order medications, monitor drugs and generate reports.
Medical inventory tool that allows clinical organizations to administer and order medications, monitor drugs and generate reports.

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Online software to manage Medical Inventory & Purchase Orders, Sterilization process, Communication with Dental Laboratories.
Management of Items Orders, Inventory & Traceability, Laboratory Orders, Sterilization tracking for Successful Medical Practices. Manage and Plan your orders. Manage your Inventory. Manage Traceability & Expiry Date. Track Sent orders, Received, Non received, Refused, Cancelled. Track Received Items, in Stock, In Use, Used. Use bar codes. Track Laboratory orders Export to accountancy Track sterilization from sterilizer to patient intervention
Management of Items Orders, Inventory & Traceability, Laboratory Orders, Sterilization tracking for Successful Medical Practices. Manage and Plan your orders. Manage your Inventory. Manage Traceabilit...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
A completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
Renaissance Healthcare Enterprise Suite is a completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
Renaissance Healthcare Enterprise Suite is a completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools.
Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools.
Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools.

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Manage your Medical Supplies. Web-based inventory management solution; Configurable, Custom reports, Imports FDA drug NDC Codes.
Intended for 5 users or more. Designed for organizations of 10 people or more. Create Inventory requisitions. Manage Par levels and get email warnings when certain items are low. Custom reports and customization of screen fields. Import items from FDA drugs database. Manage Users and Roles. Use your smart phone or tablet to remove inventory. Can be integrated to other systems. Talk to our experts to get real guidance on solving you inventory management challenges.
Intended for 5 users or more. Designed for organizations of 10 people or more. Create Inventory requisitions. Manage Par levels and get email warnings when certain items are low. Custom reports and...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Meet regulatory compliance with both printing/applying labels and capturing relevant data in your manufacturing environment.
PRISYM 360 provides organizations with complete label integrity to meet the strictest compliance requirements for FDA & EU regulations.
PRISYM 360 provides organizations with complete label integrity to meet the strictest compliance requirements for FDA & EU regulations.

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
A web based on demand warehouse and inventory management solution.
Scout's TopShelf is a web based inventory management / warehousing software system that can be used as a stand-alone application or can be integrated into a variety of back office applications, such as Salesforce.com, Quickbooks, and Microsoft Dynamics. TopShelf gives you instant visibility and optimization of your supply chain wth features like barcode scanning, customer portal, dynamic reporting, work order management, basic pick / pack / ship to advanced 3PL transactions, RFID and Printing.
Scout's TopShelf is a web based inventory management / warehousing software system that can be used as a stand-alone application or can be integrated into a variety of back office applications, such...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
AIMS 3 is a complete CMMS system for managing all types of assets found in healthcare institutions.
AIMS 3 is a modern CMMS capitalizing on more than 35 years of user input and experience, resulting in improved screen workflows to optimize efficient and accurate data entry by technicians. AIMS 3 is browser-agnostic and renders to any screen size, with the full application accessible from any device, including smartphones and tablets. Users will also find unlimited user-defined fields, customizable screen layouts, and a full system audit trail.
AIMS 3 is a modern CMMS capitalizing on more than 35 years of user input and experience, resulting in improved screen workflows to optimize efficient and accurate data entry by technicians. AIMS 3 is...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface.
iTraycer provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface. It works on all medical products regardless of conditions, including sterilization environments, and tray, device and biologic-level management.
iTraycer provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface. It works on all medical products regardless of conditions, including sterilization environments, and tray, device and...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Medical inventory solution that helps businesses track assets, documents, equipments, containers, lab samples, and more.
Winn Solutions, LLC is the leading provider of barcode tracking technology. The Winn Item Tracking System (WITS) is a cloud-based solution designed to track any accountable item within a company from its entry point to its delivery point. Sophisticated in capability, yet simple to operate, WITS will improve all aspects of your receiving and tracking process. Any industry, any accountable item, WITS has you covered with Tracking Technology That Delivers! For more info visit www.winnsolutions.com
Winn Solutions, LLC is the leading provider of barcode tracking technology. The Winn Item Tracking System (WITS) is a cloud-based solution designed to track any accountable item within a company from...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing.
Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing. Mobile solution for surgery scheduling, ordering implants, scanning and billing from your iPhone/iPad. Surgeon preference cards, kit and surgeon usage statistics. Integrated into SAP, Oracle, Epicor, JDE and PRMS. Sopic manages all aspects of medical device logistics including consignments, returns, expired inventory management, orders, PO tracking
Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing. Mobile solution for surgery scheduling, ordering implants,...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more.
An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more.
An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more.

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Powerful auditing and reporting features, support cost management and asset tracking, while enhancing reporting efficiency
Above PARs dashboard tools, coupled with its powerful auditing and reporting features, support cost management and asset tracking, while enhancing reporting efficiency and flexibility. Several of the tracking modules include Equipment Inventory and Work Order.
Above PARs dashboard tools, coupled with its powerful auditing and reporting features, support cost management and asset tracking, while enhancing reporting efficiency and flexibility. Several of...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
A web-based inventory management system for long-term care facilities that connects medical supply distributors and service providers.
AdminiCare combines the efficiencies of a handheld scanner with the benefits of a cloud-based software system, including automatic updates and backups, 24/7 access, and financial grade encryption & security. With AdminiCare, you can purchase and track supplies, automate recurring transactions, optimize par level, identify and reduce inventory costs through bulk purchases and supplier cost comparison, and generate real-time reports that track the entire process.
AdminiCare combines the efficiencies of a handheld scanner with the benefits of a cloud-based software system, including automatic updates and backups, 24/7 access, and financial grade encryption &...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Drug inventory management solution for shortage management, demand profile planning, and spatial optimization.
Profiles hospital pharmacy inventory demand at every drug storage location within a hospital, advises inventory to keep at each location, provides spatial optimization for a number of constraints. Helps manage drugs on shortage. We reduce the amount of drug required to be kept on hand, we reduce expired products, we free up space in cabinets, and we reduce cart fill.
Profiles hospital pharmacy inventory demand at every drug storage location within a hospital, advises inventory to keep at each location, provides spatial optimization for a number of constraints....

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Healthcare Materials Management streamlines your consumption-based supply chain management, reducing costly inefficiencies.
By making the entire purchasing process much more visible and efficient, Healthcare Materials Management allows you to measure and analyze item consumption across all departments. This will in-turn reduce inventory levels and associated acquisition problems. It also optimizes your supply chain by providing deep control of your requisitions, procurement, fulfillment & consumption processes. This system is built to reduce issues in your supply chain.
By making the entire purchasing process much more visible and efficient, Healthcare Materials Management allows you to measure and analyze item consumption across all departments. This will in-turn...

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer