Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Medische voorraadbeheer software

Met medische voorraadbeheer software kunnen medische en tandzorginstellingen hun apparatuur, instrumenten en gereguleerde stoffen beveiligen en bijhouden. Gebruik Capterra om de juiste medische voorraadbeheer systemen voor jouw organisatie in België te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Medische voorraadbeheer software met de meeste reviews van onze gebruikers

27 resultaten

mymediset is the world’s #1 medical device hypercloud for managing medical loan sets, consignment and field inventory inside SAP®. Meer informatie over mymediset
mymediset is the world’s #1 medical device hypercloud for managing medical loan sets, consignment and field inventory inside SAP®. With automated workflows for replenishment and invoicing upon consumption, mymediset maximizes efficiency. mymediset also provides full inventory visibility, ensuring regulatory compliance and minimizing the risk of stockouts. With mymediset, you can focus on boosting revenue while leaving the management of medical assets, consignment & field inventory to the experts! Meer informatie over mymediset

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van alle medische apparatuur van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten, tools, machines, faciliteiten en meer. Meer informatie over Timly
De software is gespecialiseerd in het volgen van medische bedrijfsmiddelen. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Servergebaseerde webapplicatie voor laboratoriumbeheer voor biowetenschappelijke onderzoekers om biologische informatie te bewaren, beheren, delen en analyseren. Meer informatie over LabCollector LIMS
LabCollector is alles-in-één websoftware voor laboratoria en notebooks. LabCollector is gebouwd rond onafhankelijke modules die met elkaar kunnen communiceren en beheert een verscheidenheid aan nuttige laboratoriuminformatie. Een unieke en betaalbare, uitbreidbare en aanpasbare samenwerkingsinterface. Het bevat ook een Electronic Lab Notebook (ELN) en vele andere add-ons (workflows, monitoring van sensoren, servicemanagement…). Gehost in de cloud of op locatie. Meer informatie over LabCollector LIMS

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Medische inventarissoftware voor de gezondheidszorg. Scan items in bulk, traceer PO's en creëer aangepaste waarschuwingen. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het beheer van medische bedrijfsmiddelen kun je verbruiksartikelen traceren, reserveringen voor goederen beheren, diensten plannen en bulkscans uitvoeren voor een snelle verwerking. De volledig geïntegreerde mobiele app maakt het heel gemakkelijk om gegevens bij te werken waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare rapporten maken dit een must voor al je behoeften op het gebied van bedrijfsmiddelenbeheer in de gezondheidszorg. Functies voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes. Begin vandaag nog met een gratis proefperiode van 15 dagen om naadloze goederentracering in actie te zien! Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
NetSuite helpt organisaties in de gezondheidszorg om een realtime overzicht te krijgen van de inventaris op alle locaties en is volledig in overeenstemming met HIPAA.
NetSuite helpt organisaties in de gezondheidszorg om een realtime overzicht te krijgen van de inventaris op alle locaties, inclusief medicijnen en medische benodigdheden, en is volledig in overeenstemming met HIPAA. Met een uitgebreid overzicht van de inventaris kunnen medische instellingen kosten besparen en vertragingen tot een minimum beperken door het proces van nabestellingen te optimaliseren en te bevestigen dat de juiste hoeveelheid voorraad op de juiste locatie aanwezig is. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor medische inventaris en bedrijfsmiddelen voor het visueel volgen van je medische benodigdheden of apparatuur en alle details, inclusief locatie, prijs, aantal, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Belangrijkste kenmerken: - Toegang via internet, tablet of telefoon - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codelabels - Scanner voor in-/uitchecken (ingebouwd) - Voeg aangepaste velden toe - Volg gebruikersactiviteiten Meer informatie over Sortly

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Inventarisoplossingen van Wasp zijn kosteneffectief voor het mkb en schaalbaar voor grote ondernemingen, terwijl ze voor beide eenvoudig te implementeren zijn.
Inventarisoplossingen van Wasp zijn ontworpen voor organisaties van elke omvang. Van het beheren van kleine voorraden met een hoog verbruik tot het beheren van meerdere magazijnen en het consolideren van voorraden van meerdere leveranciers of distributeurs. Verhoog de winstgevendheid drastisch met een geautomatiseerde, realtime, gebruiksvriendelijke benadering van voorraadbeheer. Elimineer afschrijvingen voor voorraad, voer snel audits uit en verspil geen tijd aan het zoeken naar verloren voorraad. Meer informatie over InventoryCloud

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
MRPeasy is cloudgebaseerde, betaalbare en gebruiksvriendelijke voorraadsoftware voor fabrikanten en distributeurs met 10-200 medewerkers.
Betaalbare en gebruiksvriendelijke selfservice voorraadbeheer software voor kleine fabrikanten en distributeurs. Blijf op de hoogte van voorraad, voorraadbewegingen en zendingen. Zorg voor traceerbaarheid met partijtracering en serienummers. Automatische updates van de voorraad wanneer een transactie wordt uitgevoerd. Stel bijbestellingspunten in, krijg zinvolle inzichten uit voorraadstatistieken, maak en scan streepjescodes, verreken de voorraad goederen in bewerking en verzend eindproducten met gemak. Meer informatie over MRPeasy

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Ideale software voor medische inventaris en verwerking voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je medische toeleveringsbedrijf in realtime met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen. Meer informatie over Acctivate Inventory Management

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Liberty Software is de leider in software voor apotheekbeheer. Het kost je maar een paar minuten om de volgende verandering in apotheeksoftware te zien.
Liberty Software is marktleider in software voor apotheekbeheer. Apotheeksoftware die apothekers helpt de patiëntveiligheid te vergroten, de winstgevendheid te verbeteren en de patiëntenzorg te versterken. Bekijk een online demo van de volgende verandering in apotheeksoftware. Apotheeksoftware voor succesvolle apotheken. Meer informatie over Liberty

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Oplossing voor praktijkbeheer voor progressieve veterinaire praktijk. Gebruiksvriendelijke cloudservice die dierenartsen en klanten met elkaar verbindt.
Oplossing voor het beheer van veterinaire praktijken voor progressieve veterinaire praktijken, van een kleine kliniek tot een groot ziekenhuis. Het werkt als een cloudservice, dus er is geen installatie of lokale server nodig. Maak verbinding met je klanten: geïntegreerde functies voor sms en e-mail maakt verbinding met klanten heel eenvoudig. Via online boeken kun je je klinieken 24/7 online ondersteunen. Kan worden gebruikt met pc, Mac, Linux en mobiele apparaten. Probeer het nu gratis uit! Meer informatie over Provet Cloud

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Medische voorraad- en inkoopsoftware om je proces te automatiseren op een manier die 100% papierloos is. Vertrouwd door meer dan 50 zorgverleners.
Als beste beoordeeld op het gebied van gebruiksgemak voor het beheer van medische inventaris en inkoop, voor zorgverleners die 50-500 PO's per maand aanmaken. Geldteruggarantie. Bekijk de demo en beoordelingen en ontdek waarom deze oplossing op de eerste plaats staat. Ontworpen voor het bijhouden van medische inventaris met barcodescanning van o.a. partijen, vervaldatums en patiëntgebruik, alsook inkoop en betaling van facturen. Voorkeurkaarten en -pakketten. Compatibel met Quickbooks. Meer dan 20 PunchOuts voor grote zorgaanbieders. Meer informatie over Bellwether Purchasing Software

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Hybrent is een cloudgebaseerd bestel- en voorraadbeheersysteem met streepjescodes om de winstgevendheid te verhogen, de kosten te verlagen en kosteneffectieve, hoogwaardige patiëntenzorg te bieden. Krijg inzicht in de uitgaven en het gebruik van de voorraad, en stroomlijn workflows door te integreren met je EMR-/AP-systemen. Beheer je implantaten moeiteloos met Bill and Replace. Automatiseer een 3-voudig matchingproces, volg leveringen op serienummer, nauwkeurige casekosten, cyclustellingen, en krijg inzicht in hoe je uitgaven en verspilling kunt verminderen met robuuste rapportage. Meer informatie over Hybrent

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
eTurns TrackStock voorraadaanvullingsapp volgt medische benodigdheden en vult deze aan met behulp van telefoons, scanners, sensoren.
eTurns TrackStock is een geautomatiseerde voorraadaanvullingsapp voor medische benodigdheden in klinieken, EMS-vrachtwagens en voorraadkamers van ziekenhuizen. Krijg inzicht in de actuele voorraad. Vorder items voor toekomstige operaties. Gebruik smartphones, scanners, gewichtssensoren en RFID om voorraden opnieuw te bestellen, te beheren en te optimaliseren. Verlaag de voorraadkosten tot 73%. eTurns is 10x sneller bij het opnieuw bestellen dan een e-commerce site zoals Amazon. Betaalt zichzelf terug in 1-2 maanden terug. Integreert met ERP (enterprise resource planning, resourceplanning voor ondernemingen)/WMS (warehouse management system, beheersysteem voor magazijnen)/boekhoudsoftware. Meer informatie over eTurns

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Met Netstock kunnen bedrijven overschotten verminderen, voorraadtekorten minimaliseren en sneller bestellingen plaatsen.
Netstock is software voor vraag- en aanbodplanning die wereldwijd door meer dan 2200 klanten wordt vertrouwd. Door eenvoudig verbinding te maken met gegevens die al in je ERP staan, kun je snel: - Verbeter de zichtbaarheid en bekijk de top 5 SKU's voor belangrijke KPI's zoals stock-outs, overtollige voorraad en vulpercentage, en geef prioriteit aan dringende problemen. - Wijs automatisch de beste prognosemodellen toe per artikel, eenheid, kosten, marge, klant of regio. Groepeer opgeslagen producten op basis van verkoop en snelheid. - Stel de aanvulcyclus en het doelvulpercentage in op basis van de classificatie van elk product. - Pas de veiligheidsvoorraad aan om aan de voorspelde vraag te voldoen en het streefvulpercentage te bereiken. **Niet geschikt voor magazijnbeheer, barcoding en voorraadcontrole. Meer informatie over Netstock

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Goederen, productie, distributie, toeleveringsketen, wagenparkonderhoud, aangepaste toepassingen, werkorders (stuklijst, bundeling), voorraadbeheer.
FlowTrac is een cloudgebaseerde en on-premises oplossing voor magazijnbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van hun voorraad, goederen, magazijn, onderhanden werk en andere gespecialiseerde trackingvereisten. De oplossing is geschikt voor en wordt ingezet in commerciële, overheids-, hoger onderwijs- en humanitaire organisaties over de hele wereld. Gebruikers hebben toegang tot het systeem via desktops, tablets of mobiele apparaten. Belangrijkste functies omvatten zelfstandige tracking van de voorraad op hoeveelheid, partij en aantal. Meer informatie over Flowtrac

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
ArbiMed is software voor voorraadbeheer om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun winst te verhogen door gegevens uit voorraadtransacties te analyseren.
ArbiMed is cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer die is ontworpen door artsen om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun totale winst te verhogen door zinvolle gegevens uit voorraadtransacties te analyseren. Met Arbimed kun je inkooporders creëren, ontvangen en bijhouden, kritieke informatie labelen bij het verwijderen van benodigdheden en je rapporten interpreteren om zeer eenvoudig cruciale beslissingen over de praktijk te nemen. Neem contact op Arbimed voor een gratis demo of een proefaccount. Meer informatie over Pulse

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van benodigdheden en meer tijd met patiënten dankzij een gespecialiseerd inventarisplatform.
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van voorraden en meer tijd aan patiënten, met behulp van dit krachtige, gebruiksvriendelijke platform voor tandheelkundig voorraadbeheer. Meer informatie over Sowingo

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Volgen, toewijzen, service, onderhouden, in- en uitchecken en wegdoen van goederen met waarschuwingen, herinneringen en e-mails om je goederenbeheer te stroomlijnen.
Asset Infinity is toonaangevende software voor het volgen en beheer van goederen die door verschillende merken in verschillende sectoren wordt gebruikt. Het is software voor het volgen en beheren van goederen, gehost op Microsoft Azure Cloud Services met een gegarandeerde uptime van 99,9%. Het vereenvoudigt goederen volgen, voorraadbeheer, preventief onderhoud, klachten/ticketing/pechonderhoud, afschrijvingsbeheer en beheer van middelentoewijzing om oude manieren te vervangen door een nieuwe ervaring. Meer informatie over Asset Infinity

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
IOS levert krachtige, betaalbare en eenvoudig schaalbare oplossingen voor zorginstellingen die aan je exacte systeemspecificaties voldoen.
Envi van IOS stelt zorgverleners in staat om zorg te verlenen in een breed scala van instellingen (ziekenhuizen, ambulante chirurgische centra, spoedeisende zorgklinieken, artsengroepen, enz.) door het beheer van de toeleveringsketen te stroomlijnen. Envi is een betaalbare, krachtige, schaalbare oplossing die is geconfigureerd om aan de behoeften van je organisatie te voldoen. Met Envi bouw je de zichtbaarheid van het bedrijf op met locatiespecifieke functionaliteit, waardoor je organisatie de kosten kan verlagen door meer automatisering, efficiëntie en controle. Meer informatie over ENVI

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Er wordt een efficiënt en uiterst gebruiksvriendelijk systeem geboden dat je kunt gebruiken voor de afspraakplanning tot de postservice.
De missie is om de gezondheidszorg in Brazilië ongecompliceerd te maken en onafhankelijke artsen te ondersteunen voor een betere gezondheid. Uitgangspunt is dat zorgprofessionals zich geen zorgen zouden hoeven maken over technologische kwesties. Met dat in gedachten wordt een efficiënt en uiterst gebruiksvriendelijk systeem aangeboden waarmee gebruikers hun productiviteit kunnen verhogen, kosten kunnen verlagen, het gebrek aan patiënten kunnen verminderen en tijd kunnen besparen, zodat ze zich kunnen concentreren op wat ze het liefst doen: verzorgen van hun patiënten. Meer informatie over iClinic

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen
Software voor medische inventaris die specifiek is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van medische, tandheelkundige en chirurgische klinieken. Uitgebreide rapportage!
Het origineel - sinds 2002. MedSupply Software (voorheen SupplyPro) is robuust, gebruiksvriendelijk en het 2D-pakket is klaar voor de streepjescode. Perfect voor ALLE soorten medische en tandheelkundige klinieken. Volg medicijnen, implantaten, apparaten en benodigdheden van AL je leveranciers. Beheer bestelorders, ontvangsten, vervallen artikelen en gebruik door patiënten. Beschikbare EMR-integratie. Regelt ook partijnummers en houdbaarheidsdatums. Cloud- of servergebaseerde opties. Superieure ondersteuning! Download een GRATIS proefversie van de website! Meer informatie over MedSupply

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Zoeken/filteren
  • Streepjescodes en tickets scannen