Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Juridische onderzoeksoftware

Juridische onderzoeksoftware helpt wetshandhavingsinstanties en andere organisaties die belast zijn met beveiliging, bij de intake, het plannen en het beheren van zaken. Deze applicaties bieden functies voor het beheer van dossiers, politiemeldingen, communicaties, dagvaardingen en vastlegging. Gebruik Capterra om de juiste juridische onderzoeksoftware voor jouw organisatie in België te vinden. Zie ook: wetshandhaving software.

18 resultaten

i-Sight-onderzoekssoftware biedt robuuste functionaliteit, eenvoudige integratie en de best beschikbare gebruikerservaring. Meer informatie over Case IQ
i-Sight-onderzoekssoftware is een webgebaseerde oplossing waarmee je je onderzoeken kunt beheren. Dashboardrapportage en een aangepaste wizard voor het schrijven van rapporten bieden realtime gegevens over de status van de zaak en trends. De klanten van i-Sight gebruiken het om onderzoek te beheren op het gebied van fraude, werknemersrelaties, ethiek, privacy, naleving, beveiliging, gezondheid en veiligheid. Met i-Sight zijn jij en je personeel beter in staat om samen te werken aan casussen en volledige casushistories bij te houden met directe toegang tot alle gerelateerde informatie. Meer informatie over Case IQ

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Onderzoeksbeheersoftware, configureerbaar naar de manier waarop je zaken doet. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor het stroomlijnen van groei.
Onderzoeksbeheersoftware ontworpen voor onderzoeks- en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, inclusief facturering en tijdregistraties. Houd je team gesynchroniseerd en je onderzoek op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, agenda's voor dossiers, robuuste analyses, rapporten, volledig aanpasbare bestanden en faxen. Filevine loopt lichtjaren voor op de concurrentie. Meer informatie over Filevine

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Monitor en analyseer je werknemers bedrijfsbreed, ongeacht of ze op kantoor zijn of buiten de deur werken.
Veriato Cerebral-software voor het volgen van medewerkers biedt ongeëvenaard inzicht in de online- en communicatieactiviteit van je werknemers en aannemers. Cerebral (voorheen Veriato 360) is het registratiesysteem dat gedetailleerde, accurate en bruikbare gegevens presenteert voor gebruik bij incidentrespons, risicovolle insider monitoring en productiviteitsrapportage. Cerebral kan on–premises, in de cloud of via een MSP-provider worden ingezet. Meer informatie over Veriato Workforce Behavior Analytics

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Toepassing voor juridisch casusmanagement ontworpen voor advocaten en juridische medewerkers.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten en juridische medewerkers om hun kantoor efficiënter te maken op een manier die de andere toepassingen op de markt niet kunnen bieden. Meer informatie over SmartAdvocate

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Volledig geïntegreerd incidentbeheer, CAD, RMS, gevangenisbeheer, mobiele patrouille, arrestatie en verwerking, nalevingsrapportage en meer.
Omnigo Software is de toonaangevende leverancier van oplossingen voor openbare veiligheid, incidenten en beveiligingsbeheer voor wetshandhaving. Kleine tot middelgrote bureaus gebruiken Omnigo om misdaad terug te dringen, agenten te beschermen, je bureau compliant te houden en de personeelsproductiviteit te verhogen. Via CAD, RMS, gevangenisbeheer, noodhulp, mobiele patrouille, Be on the Lookout (BOLO)-functies, krachtige analyses en meer, biedt Omnigo een krachtige oplossing voor wetshandhaving. Meer informatie over Omnigo

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Upload, verwerk en controleer EDiscovery-gegevens, en filter en doorzoek eenvoudig documenten om relevante gegevens te vinden. On-premises of cloudgebaseerd
Vereenvoudig je e-Discovery met deze gebruiksvriendelijke verwerkings- en beoordelingstools. Upload, verwerk en controleer eenvoudig eDiscovery-gegevens. Verwerk je gegevens met de on-premises en cloudgebaseerde software van CloudNine om de totale kosten van eDiscovery-verwerking drastisch te verlagen. Gratis on-premises of cloudgebaseerde proefversie voor 30 dagen. Meer informatie over CloudNine

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Verzamel onderzoeksinterviews, bewijsmateriaal en relevante documenten op één centrale locatie voor beter zaakbeheer.
Met Resolver-software voor onderzoeks- en zaakbeheer kun je op één centrale locatie samenvattingen van incidenten en onderzoeken, interviews, bewijsmateriaal, relevante documenten, links en meer verzamelen. Beheer de workloads van onderzoekers op een efficiënte manier, met duidelijk zicht op welke zaken hen zijn toegewezen, hoeveel zaken er open staan en hoe lang deze actief zijn. Met deze gegevens heeft je team het inzicht dat ze nodig hebben om toekomstige onderzoeken te beperken en je organisatie te beschermen tegen risico's. Meer informatie over Resolver

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Software voor het beheer van juridische zaken ontworpen voor procesvoerders met tools voor het beoordelen van bewijs, het organiseren van feiten en het identificeren van juridische zakentrends.
CaseFleet is software voor de chronologie van juridische zaken die procesvoerders in staat stelt winnende juridische zaken op te bouwen met tools voor het beoordelen van bewijs, het organiseren van feiten en het identificeren van trends in juridische zaken. Functies omvatten zoeken in volledige tekst, geavanceerd filteren en een gebruiksvriendelijke documentviewer die bewijs koppelt aan feiten, problemen, contacten en datums. Aanpasbare rapportage-opties maken het omzetten van de chronologie van je juridische zaak in een werkproduct net zo eenvoudig als het klikken op een knop. Bespaar tijd. Wees beter voorbereid. Meer informatie over CaseFleet

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
De oplossing voor het onderzoeken van werknemersrelaties die bedrijven vertrouwen om hen te helpen bij het op de juiste manier volgen, onderzoeken en analyseren van problemen.
Je kunt niet elk probleem met werknemersrelaties voorkomen. Maar je kunt zelf bepalen hoe je organisatie reageert. Bereik consistentie in de manier waarop je volgt, onderzoekt en analyseert met HR Acuity – de oplossing voor casemanagement voor werknemersrelaties. De software voorziet je van ingebouwde expertise om van best practices je proces te maken. Want in de wereld van vandaag is het op de juiste manier doen van dingen je enige optie. Meer informatie over HR Acuity

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
FaceUp is een allesomvattend klokkenluidersplatform, ethiekhotline en HR-tool.
FaceUp is een allesomvattend klokkenluidersplatform, ethiekhotline en HR. De software heeft een groot aantal functies, waaronder een aanpasbaar rapportageformulier en geavanceerd rapportbeheer, die beide beschikbaar zijn in 113 talen. De software is AVG-conform en ISO 27001-gecertificeerd. FaceUp voldoet aan de EU-klokkenluidersrichtlijn. De software wordt vertrouwd door 2700 organisaties van elke omvang over de hele wereld. Probeer FaceUp uit met een gratis proefperiode van 14 dagen. De software kan binnen 5 minuten worden ingesteld. Meer informatie over FaceUp Whistleblowing System

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Onderzoeken naar veiligheidsincidenten kunnen worden verminderd van maanden tot een paar weken of minder, met veel meer focus op de kwaliteit van het resultaat.
Bespaar uren aan het beheer van onderzoek naar gezondheids- en veiligheidsincidenten, verwijder vertragingen bij het starten en focus op kwaliteitsresultaten. Verwijder de vertraging van incidentonderzoeken, wat resulteert in een veel snellere implementatie van controles. Gegevens worden opgeslagen en gesorteerd op een centrale locatie, waardoor er geen onnodige administratieve inspanningen meer nodig zijn. De onderzoeksduur wordt verkort van maanden gegevensverzameling tot een paar weken of minder, met een veel hogere focus op de kwaliteit van het resultaat. Meer informatie over Sofvie

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
De onderzoeks- en gegevenszoektools van Tracers helpen je belangrijke stukjes informatie te vinden die alleen beschikbaar zijn in openbare en persoonlijke records.
Wetshandhavers en onderzoekers vertrouwen al meer dan tweeëntwintig jaar op Tracers als hun belangrijkste gegevensleverancier. Onderzoekers hebben cruciale informatie nodig om zaken op te lossen. Tracers combineert records met openbare informatie met zelfgerapporteerde datasets om je toegang te geven tot personen, adres- en telefoongeschiedenissen, voertuigen, bedrijven, activa, pandrechten, vonnissen, faillissementen, uitzettingen, licenties, medewerkers, enzovoort. Meer informatie over Tracers

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Geïntegreerd systeem van wereldklasse voor risico en naleving op het gebied van kwaliteit, gezondheid, veiligheid en milieu, dat wordt gebruikt in meer dan 200 landen met meer dan 1.000.000 gelicentieerde gebruikers. Met volledig BI-systeem.
Meervoudig bekroonde, webgebaseerde software voor risico en naleving op het gebied van kwaliteit, gezondheid, veiligheid en milieu, met meer dan 1 miljoen gebruikers in meer dan 200 landen. Gebruikt door iedereen van Fortune 500-bedrijven tot het MKB. Alle functies in één toepassing, geen modules. BI, offline apps * Beheer van incidenten en acties * Risico en naleving * Programma's, projecten, taken * Letselbeheer, RTW, claims * HR-prestaties * Gecontroleerde documenten * Beheer van aannemers * Training- en e-learningsysteem * Business Intelligence-systeem * Offline apps - volledige mobiliteit * SMARTForm-ontwerpfunctie Meer informatie over Integrum

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Met 's werelds grootste zoekmachine voor mensen is Pipl dé plaats om de persoon te vinden achter een e-mailadres, sociale gebruikersnaam of telefoonnummer.
De mensenzoekmachine van PIPL maakt het gemakkelijk om iemands e-mailadres, e-mailleeftijd, sociale profielen en telefoonnummer op te zoeken. Voer simpelweg een zoekopdracht uit op een e-mailadres, telefoonnummer, naam en adres of gebruikersnaam en vind of verifieer de contact-, sociale en werkgegevens van de persoon. PIPL Pro omvat: 1) Onbeperkt zoeken met naam, e-mailadres, gebruikersnaam of telefoonnummer. 2) Meer dan een miljard telefoonnummers, voornamelijk mobiel, in zoekresultaten. 3) De beste e-maildekking wereldwijd. Meer informatie over Pipl

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Een visuele tool die mensen helpt bij het bepalen van oorzaak- en gevolgrelaties en het toepassen van effectieve oplossingen om herhaling van problemen te voorkomen.
Een visuele tool die mensen helpt bij het bepalen van oorzaak- en gevolgrelaties en het toepassen van effectieve oplossingen om herhaling van problemen te voorkomen. Meer informatie over RealityCharting

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Fraudedetectie en risicobeheersing voor eigendoms- en schadeverzekeraars. Projecten met een vaste prijs gaan binnen 6 maanden live en leveren binnen 12 maanden rendement.
FRISS heeft een 100% focus op geautomatiseerde fraude- en risicodetectie voor eigendoms- en schadeverzekeraars wereldwijd. De AI-gestuurde detectieoplossingen voor acceptatie, claims en SIU helpen je om je bedrijf te laten groeien. FRISS detecteert fraude, beperkt risico's en ondersteunt digitale transformatie bij meer dan 150 verzekeraars over de hele wereld. Je kunt je verliesratio verlagen, winstgevende portefeuillegroei mogelijk maken en je klantenervaring verbeteren. FRISS gelooft in eerlijke en billijke verzekeringspremies, voor iedereen. Meer informatie over FRISS

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Erkende softwareoplossing voor onderzoeksbeheer die wordt gebruikt door enkele van de grootste particuliere, openbare en overheidsbureaus.
Column is al meer dan 7 jaar leverancier van onderzoeks- en procescasusbeheer. Er zijn al honderden toepassingen geïmplementeerd. De nieuwste versie van Column Case Management is nieuw ontworpen om 90% van de beste out-of-the-box-onderzoekspraktijken te hebben. De toepassing is nu ontworpen voor configuraties, waardoor hij voor de klanten gemakkelijker te onderhouden en te wijzigen is. De belangrijkste functies zijn linkanalyse, bestandsbeheer, visueel aantrekkelijke en intuïtieve gebruikersschermen en een sterke rapportagemotor. Meer informatie over Column Case Management

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Kosteneffectief, cloudgebaseerd systeem voor klachtbehandeling met volledige CAPA-integratie.
Betaalbaar cloudgebaseerd systeem voor klachtbehandeling, met workflows die processen automatiseren, geïntegreerde mogelijkheden voor corrigerende en preventieve actie (CAPA), automatische taakmeldingen via e-mail en geavanceerde analyses en rapportage, zodat je problemen proactief kunt identificeren en aanpakken. Kan worden geïntegreerd met andere isoTracker-modules om een uitgebreid QMS-systeem te bieden. Meer informatie over isoTracker Complaints Management

Functies

  • Contactenbeheer
  • Onderwerpprofielen
  • Compliancebeheer
  • Bewijsbeheer
  • Geïntegreerde database
  • Auditbeheer
  • Intakebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer