Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

CRM-systemen voor banken en verzekeraars

CRM-systemen voor banken en verzekeraars helpen banken, kredietunies en verzekeringsmaatschappijen om informatie over hun klanten te ordenen en te onderhouden, waaronder contactgegevens, transactiegeschiedenis en meldingen van eerdere interacties. CRM-systemen voor banken en verzekeraars bieden organisaties ook marketinganalysemogelijkheden die verkoopinspanningen ondersteunen, zoals gericht bellen en cross-selling. Zie ook: software voor banken, marketing automation software, contactbeheer software en CRM systemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie CRM-systemen voor banken en verzekeraars met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

75 resultaten

Creatio CRM voor de financiële sector biedt een bekroonde CRM, een grote verscheidenheid aan financiële apps en zakelijke tools zonder code. Meer informatie over Creatio CRM
Creatio CRM voor de financiële sector biedt een bekroonde CRM, een grote verscheidenheid aan financiële apps en onbeperkte vrijheid van innovatie met tools voor ontwikkeling zonder code. Met Creatio CRM kunnen financiële bedrijven workflows voor leadbeheer stroomlijnen en automatiseren, multi-channel marketingcampagnes uitvoeren, intelligente score- en kwalificatiemodellen bouwen met ML/AI-tools en nog veel meer. Met de Creatio-tools zonder code kun je het DNA van je bedrijf in een digitale vorm repliceren. Meer informatie over Creatio CRM

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Zoho CRM is een online beheerplatform voor financiële dienstverleners van elke omvang om functies te centraliseren en de efficiëntie te versnellen. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM is een omnichannel, schaalbare softwareoplossing voor financiële instellingen van elke omvang. Versnel de efficiëntie met een klantinformatiedatabase, een accountbeheersysteem, prestatiedashboards en ondersteunende tools om de concurrentie voor te blijven. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Silvasoft - De best beoordeelde en meest complete bedrijfssoftware Meer informatie over Silvasoft
Silvasoft is een totaaloplossing voor ondernemend Nederland én België. De best beoordeelde en meest complete software voor onder andere: boekhouden, facturatie, voorraadbeheer, offertes & orders, projectbeheer, urenregistratie en meer. Silvasoft bied een configureerbaar pakket waarbij u zelf, per medewerker, kiest welke modules u wenst te gebruiken. De volgende modules zijn beschikbaar: - Boekhouden - Facturatie - Offertes & orders - Sales - CRM - Product- en voorraadbeheer - Magazijnbeheer - Projectbeheer - Taken / todo - Urenregistratie - HR Probeer het 30 dagen gratis uit en profiteer van alle voordelen, zoals: - Koppeling met alle banken in Nederland en België - Koppeling met Belastingdienst en Intervat - Automatische berekening btw-aangifte - Scan & herken - Mail & herken - iDeal betaallink op facturen - Meer dan 60 koppelingen met webshops, kassa systemen, PSPs en meer - 30 dagen gratis en vrijblijvend proberen - Maandelijks opzegbaar Meer informatie over Silvasoft

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren financiële CRM-tool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Het volgen van je financiën, leads en het algehele verkoopproces is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige en tegelijk flexibele CRM-software van Pipedrive. Volg omzet uit producten, optimaliseer kosten door efficiëntie te garanderen en voorspel zelfs omzet met het geavanceerde dashboard van Pipedrive. De CRM van Pipedrive is perfect aanpasbaar en kan worden gebruikt door bedrijven die actief zijn in het bankwezen, verzekeringen, leasing, hypotheken, kredieten, acceptatiebeleid en meer. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Bigin is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk CRM, ontworpen om bedrijven in de financiële sector te helpen hun klanten effectief te beheren. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Bigin is een gebruiksvriendelijke en zeer aanpasbare CRM die je klanten helpt hun financiële doelen te bereiken. Het zit boordevol geavanceerde functies voor een betaalbare prijs en is ontworpen om als een maatpak bij je bedrijf te passen. Dit krijg je met Bigin: *Naadloze communicatie - bereik je contacten via telefoon, e-mail, sociale media, WhatsApp en online vergaderingen. *Een 360°-beeld van je klanten en prospects - krijg toegang tot alle klantgegevens die je nodig hebt, van hun financiële geschiedenis tot hun contactgegevens, en dat allemaal vanaf één plek. *Formulieren zonder code - leg vragen vast die via je website, advertenties en andere kanalen binnenkomen. *Automatisering - automatiseer alledaagse, maar belangrijke taken, zoals het plannen van adviessessies, het versturen van betalingsherinneringen en nog veel meer. *Documentverzameling - verzend unieke, versterkte links om financiële documenten veilig te verzamelen. *Uitstekende dashboards - meet en volg belangrijke statistieken zoals je maandelijkse inkomsten. *Krachtige integraties - integreer met Zoho- en niet-Zoho-apps Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Bitrix24 is snelgroeiende gratis online CRM-software die wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. E-mailmarketing, offertes, facturering en meer
Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen. Meer informatie over eWay-CRM

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
MET NAME GESCHIKT VOOR ONAFHANKELIJKE FINANCIËLE PLANNERS EN ADVISEURS - Less Annoying CRM is een eenvoudige CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail. Meer informatie over Less Annoying CRM

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Spotler CRM

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
monday CRM is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday CRM is een CRM-systeem voor financiële instellingen van elke omvang. Houd op één plek de contactgegevens, transactiegeschiedenis en dossiers van je klanten bij. Je kunt slimme en visuele borden gebruiken om items toe te wijzen, e-mails te automatiseren, herinneringen in te stellen, je doelen te beheren en bestanden te delen. Meer informatie over monday CRM

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Daylite is een Mac CRM die geweldig is voor financiële bedrijven van 1-100 werknemers die de organisatie en efficiëntie willen verhogen.
Daylite is een Mac CRM die geweldig is voor financiële bedrijven van 1-100 werknemers die de organisatie en efficiëntie willen verhogen. Hou al je communicatie en documenten met klanten op één plek bij. Volg nieuwe deals en beheer klantprojecten allemaal op één plek. Deel met je team. Beheer machtigingen voor privacy en beveiliging. Gemaakt voor Apple-apparaten - integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacts en iCal, gebruik Reminders, Siri en meer. Meer informatie over Daylite for Mac

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren. Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, evenals must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie van 60 dagen! Meer informatie over Maximizer CRM

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Automatiseer tijdrovende administratieve taken. Beheer klanten, online planning, facturering, documenten en meer vanaf één plek.
vcita's intuïtieve CRM maakt het mogelijk voor kleine bedrijven om klanten, geld en tijdgerelateerde taken te beheren, organiseren en bij te houden. Automatiseer tijdrovende administratieve taken, stroomlijn en vereenvoudig het innen van betalingen, zodat je minder tijd kwijt bent aan het invorderen van betalingen en meer tijd hebt om je bedrijf te laten groeien. Naadloze integratie met QuickBooks voor een eenvoudige boekhouding. Schattingen, facturen, online betalingen en verwerking, communicatie met klanten en planning: alles kan vanuit één plek worden gedaan. Meer informatie over vcita

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van financiële CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van financiële CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Activiteitendashboard
  • Onkosten bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer