Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

CRM-systemen voor banken en verzekeraars

CRM-systemen voor banken en verzekeraars helpen banken, kredietunies en verzekeringsmaatschappijen om informatie over hun klanten te ordenen en te onderhouden, waaronder contactgegevens, transactiegeschiedenis en meldingen van eerdere interacties. CRM-systemen voor banken en verzekeraars bieden organisaties ook marketinganalysemogelijkheden die verkoopinspanningen ondersteunen, zoals gericht bellen en cross-selling. Zie ook: software voor banken, marketing automation software, contactbeheer software en CRM systemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie CRM-systemen voor banken en verzekeraars met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

72 resultaten

HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Creatio CRM voor de financiële sector biedt een bekroonde CRM, een grote verscheidenheid aan financiële apps en zakelijke tools zonder code. Meer informatie over Creatio CRM
Creatio CRM voor de financiële sector biedt een bekroonde CRM, een grote verscheidenheid aan financiële apps en onbeperkte vrijheid van innovatie met tools voor ontwikkeling zonder code. Met Creatio CRM kunnen financiële bedrijven workflows voor leadbeheer stroomlijnen en automatiseren, multi-channel marketingcampagnes uitvoeren, intelligente score- en kwalificatiemodellen bouwen met ML/AI-tools en nog veel meer. Met de Creatio-tools zonder code kun je het DNA van je bedrijf in een digitale vorm repliceren. Meer informatie over Creatio CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday sales CRM
monday.com is een CRM-systeem voor financiële instellingen van elke omvang. Houd op één plek de contactgegevens, transactiegeschiedenis en dossiers van je klanten bij. Je kunt slimme en visuele borden gebruiken om items toe te wijzen, e-mails te automatiseren, herinneringen in te stellen, je doelen te beheren en bestanden te delen. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren financiële CRM-tool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Het volgen van je financiën, leads en het algehele verkoopproces is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige en tegelijk flexibele CRM-software van Pipedrive. Volg omzet uit producten, optimaliseer kosten door efficiëntie te garanderen en voorspel zelfs omzet met het geavanceerde dashboard van Pipedrive. De CRM van Pipedrive is perfect aanpasbaar en kan worden gebruikt door bedrijven die actief zijn in het bankwezen, verzekeringen, leasing, hypotheken, kredieten, acceptatiebeleid en meer. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Zoho CRM is een online beheerplatform voor financiële dienstverleners van elke omvang om functies te centraliseren en de efficiëntie te versnellen. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM is een omnichannel, schaalbare softwareoplossing voor financiële instellingen van elke omvang. Versnel de efficiëntie met een klantinformatiedatabase, een accountbeheersysteem, prestatiedashboards en ondersteunende tools om de concurrentie voor te blijven. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Bitrix24 is snelgroeiende gratis online CRM-software die wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. E-mailmarketing, offertes, facturering en meer
Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
MET NAME GESCHIKT VOOR ONAFHANKELIJKE FINANCIËLE PLANNERS EN ADVISEURS - Less Annoying CRM is een eenvoudige CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail. Meer informatie over Less Annoying CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen. Meer informatie over eWay-CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Really Simple Systems CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Daylite is een Mac CRM die geweldig is voor financiële bedrijven van 1-100 werknemers die de organisatie en efficiëntie willen verhogen.
Daylite is een Mac CRM die geweldig is voor financiële bedrijven van 1-100 werknemers die de organisatie en efficiëntie willen verhogen. Hou al je communicatie en documenten met klanten op één plek bij. Volg nieuwe deals en beheer klantprojecten allemaal op één plek. Deel met je team. Beheer machtigingen voor privacy en beveiliging. Gemaakt voor Apple-apparaten - integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacts en iCal, gebruik Reminders, Siri en meer. Meer informatie over Daylite for Mac

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren. Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, evenals must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie van 60 dagen! Meer informatie over Maximizer CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Automatiseer tijdrovende administratieve taken. Beheer klanten, online planning, facturering, documenten en meer vanaf één plek.
vcita's intuïtieve CRM maakt het mogelijk voor kleine bedrijven om klanten, geld en tijdgerelateerde taken te beheren, organiseren en bij te houden. Automatiseer tijdrovende administratieve taken, stroomlijn en vereenvoudig het innen van betalingen, zodat je minder tijd kwijt bent aan het invorderen van betalingen en meer tijd hebt om je bedrijf te laten groeien. Naadloze integratie met QuickBooks voor een eenvoudige boekhouding. Schattingen, facturen, online betalingen en verwerking, communicatie met klanten en planning: alles kan vanuit één plek worden gedaan. Meer informatie over vcita

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van financiële CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van financiële CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Meer informatie over Close

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
Bouw waardevolle lead- en klantrelaties op met amoCRM. De exclusieve Digital Pipeline elimineert routinetaken door het automatiseren van leadcapture, e-mailverzendingen, door gedrag getriggerde beweging door de pijplijn en taakherinneringen. Richt je op groeiende inkomsten, niet op gegevensinvoer. Sterker nog, de analyses van amoCRM volgen je groei en meten de ROI. Evalueer de prestaties van je accountmanager met doeltracering, draai je strategie om met rapporten die helpen bij het identificeren van knelpunten. Verkoop moeiteloos en slim met amoCRM! Meer informatie over Kommo

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Zendesk Sell is CRM-verkoopsoftware die is ontworpen om de productiviteit, processen en voorspelbaarheid van de verkoop te verbeteren.
Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en gegevensverzameling onder vertegenwoordigers verhoogt. Hierdoor krijgen verkoopleiders de bruikbare, kwantificeerbare inzichten die ze nodig hebben om de prestaties te versnellen en de omzet te verhogen op een manier die meetbaar, herhaalbaar en schaalbaar is. Het Zendesk-team zorgt ervoor dat je meteen aan de slag kunt: 70% van de klanten van Zendesk Sell zijn binnen een week aan de slag. Meer informatie over Zendesk Sell

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Teamgate vertegenwoordigt het eenvoudigste, slimste en krachtigste CRM-systeem voor het volledige verkoopproces. Gebruiksvriendelijk, eenvoudig voor het beheer van je bedrijfsgroei.
Teamgate is een eenvoudig en transparant webgebaseerd CRM-systeem voor het volledige verkoopproces en biedt functionaliteit die jou van begin tot eind door het volledige verkoopproces kan begeleiden. Je kunt je leads koppelen, organiseren, onderzoeken en analyseren vanuit een superslim, volledig geïntegreerd systeem; hierdoor worden je deals sneller en op een meer geavanceerde en gebruikersvriendelijke manier gesloten. De geïntegreerde verkoopstack van de Teamgate-software omvat toegang tot Zendesk, Mailchimp, Zapier en andere krachtige functies waarmee je je verkoopdoelen elke dag kunt overtreffen! Meer informatie over Teamgate

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Software voor het werven van financiering door business angels, startkapitaal, durfkapitaal of private equity. Founderpakket maakt de toonaangevende Investor CRM en de Investor Database- en Investor Updater-tools.
Deze software is met name geschikt voor bedrijven die startkapitaal, durfkapitaal of private equity werven (en voor de consultants en investeringsbankiers die hen daarbij helpen). Foundersuite maakt software om kapitaal aan te trekken en investeerders te beheren. De productlijn van Foundersuite omvat de toonaangevende Investor CRM. Deze CRM is gebaseerd op een database van meer dan 141.000 investeerders om je te helpen je trechter op te bouwen. Founderpakket bevat ook Pitch Deck Hosting en Investor Update-tools om te helpen bij de outreach naar en relatie-ontwikkeling met investeerders. Meer informatie over Foundersuite

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Contactually's software maakt het eenvoudig om betrokken te blijven bij elk deel van je netwerk. Je categoriseert eenvoudig je belangrijkste contactpersonen in Buckets (emmers) en je Contactually-account doet de rest. Dat betekent dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over wie vandaag weer moet worden opgevolgd, hoe eerdere interacties zijn verlopen of wat je moet zeggen om het ijs te breken. Met een regelmatige follow-up als deze zul je je snel realiseren dat je minder koude, vergeten connecties en meer warme, betrokken relaties hebt die aan je denken. Meer informatie over Contactually

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers en stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin.
De CRM speciaal ontworpen voor QuickBooks: de methode stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers, en is er voor duizenden mkb's die hun processen zijn ontgroeid door hun activiteiten te stroomlijnen en hun omzet te verhogen. In tegenstelling tot andere CRM's, kunnen bedrijven hun optimale workflows realiseren dankzij de combinatie van Method's QuickBooks-synchronisatie- en aanpassingsmogelijkheden zonder kennis van code nodig te hebben. Meer informatie over Method CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Eenvoudig te gebruiken CRM met beheer van contacten, e-mail, kalender, documenten en taken, plus QuickBooks, Outlook en Google Sync. $ 99 + gratis upgrades
InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor het beheer van contactpersonen, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkopen en taken. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync. Software moet een eenmalige uitgave zijn. De eenvoudig te gebruiken CRM-software is inclusief gratis levenslange updates. Er zijn geen maandelijkse kosten en het kost eenmalig $ 99 per gebruiker. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
België Lokaal product
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Verbeter je bedrijf door je mensen in staat te stellen informatie in het veld vast te leggen die je zal helpen om te groeien en waarmee je tijd kunt besparen.
De oplossing bestaat uit een mobiele app voor mensen in het veld en een dashboard voor leadbeheer (webgebaseerde CRM) dat toegankelijk is voor mensen die op kantoor zijn. Nu kun je de verkoop stimuleren en tijd besparen door de ogen en oren van iedereen om je heen maximaal in te zetten. Wingmate motiveert gebruikers om leads binnen enkele seconden vast te leggen (nieuw bedrijf, up-selling, servicegebreken, enz). Informatie komt warm binnen en wordt meteen georganiseerd, zodat je team binnen enkele seconden aan het werk kan. Uiteindelijk leidt dit tot meer inkomsten en een hechter team. Meer informatie over Wingmate

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Redtail CRM is een webgebaseerde gebruiksvriendelijke klantbeheeroplossing die speciaal is ontworpen voor financiële professionals.
Redtail CRM is een webgebaseerde gebruiksvriendelijke klantbeheeroplossing die speciaal is ontworpen voor financiële professionals. Meer informatie over Redtail CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden. Meer informatie over FreeAgent CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Clearview InFocus is een projectgebaseerde ERP-oplossing die is ontworpen voor architecten en ingenieurs om hun bedrijven rendabeler te laten draaien.
Clearview InFocus is een krachtige projectgebaseerde ERP-oplossing die gebouwd is voor architecten en ingenieurs om hun bedrijf met meer gemak rendabeler te laten draaien. Beheer de gehele projectlevenscyclus van je bedrijf, van verkoopkans tot voltooiing van het project met realtime boekhouding, facturering en tijd en uitgaven. Deze functies, gecombineerd met de analytische dashboards van InFocus, API-managementlaag en database-analyse, geïntegreerd in realtime, onderscheiden het van alle andere ERP-oplossingen op de markt. Meer informatie over Unanet ERP AE

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Dit platform heeft de complexiteit van CRM omgezet naar een takenlijst, zodat je leads kunt converteren naar klanten, je doelen kunt bereiken en je bedrijf snel laten groeien.
OnePageCRM is een eenvoudige, op contactpersonen gerichte CRM. Dit platform hanteert de aanpak van een takenlijst voor het beheren van verkoopleads, waarbij elk contact een "Volgende actie" heeft om ervoor te zorgen dat je altijd een vervolgactie hebt. Leg leads vast vanuit Gmail, Outlook, Twitter en Facebook en creëer met slechts één klik een contactpersoon in OnePageCRM. Beheer deals en hou je verkoopdoelstellingen bij met behulp van de intuïtieve verkooppijplijn. Integreer met al je favoriete zakelijke toepassingen. Heb je een vraag? Het bedrijf is beschikbaar via telefoon, chat en e-mail. Meer informatie over OnePageCRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Total Expert is een fintech softwarepionier van het eerste moderne marketingbesturingssysteem op ondernemingsniveau.
Total Expert is een fintech softwarepionier van het eerste moderne marketingbesturingssysteem op bedrijfsniveau dat krediet- en financiële dienstverleners in staat stelt om klanten voor het leven te creëren door menselijke relaties te combineren met digitale eenvoud. Dit platform stimuleert marketing en omzetgroei voor 10% van 2 biljoen dollar per jaar in de Amerikaanse hypotheeksector, en zorgt ervoor dat banken en kredietverstrekkers voorblijven op de manier waarop consumenten verwachten te communiceren, winkelen en hun financiële leven in het digitale/sociale tijdperk te beheren. Meer informatie over Total Expert

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Backstop Solutions biedt cloudgebaseerde productiviteitsoplossingen voor institutionele beleggingsondernemingen en alternatieve vermogensbeheerders.
De Backstop CRM is een bekroond cloudgebaseerd softwareplatform dat institutionele beleggingsondernemingen en alternatieve vermogensbeheerders in staat stelt efficiënter en productiever te worden in hun werk. De meer dan 800 klanten gebruiken Backstop om kwalitatieve en kwantitatieve gegevens te centraliseren ter ondersteuning van onderzoeksbeheer, portefeuillebeheer, kapitaalwerving en relaties met beleggers. Meer informatie over Backstop

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
MyCRMDashboard is een leads genererende hypotheek-CRM die speciaal is gebouwd voor residentiële kredietverstrekkers, banken en kredietunies.
MyCRMDashboard, hypotheek CRM, is speciaal gebouwd voor residentiële kredietverstrekkers. Geschikt voor bedrijven met meer dan 5 kredietfunctionarissen. De gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing omvat geautomatiseerde marketing op basis van meer dan 45 jaar ervaring in de sector. Vergroot het aantal terugkerende klanten, verwijzingen, beoordelingen, getuigenissen en meer. De ingebouwde door de leverancier beheerde automatisering helpt kredietverstrekkers het klantbehoud te vergroten, nieuwe zakelijke kansen te genereren en de kosten te verlagen om kredieten te genereren. Meer informatie over MortgageHalo

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Intelligente persoonlijke assistent voor verkoopteams.
Vymo is een intelligente persoonlijke verkoopassistent; het registreert verkoopactiviteiten automatisch en voorspelt op intelligente wijze de volgende goede acties. Vymo heeft 100.000 gebruikers in meer dan 40 grote ondernemingen zoals AXA, Allianz, FE Credit, Generali, HDFC Bank en Sumitomo. Vymo is een Gartner Cool Vendor en wordt gefinancierd door Emergence Capital en Sequoia Capital. Meer informatie over Vymo

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Je kunt deze zeer flexibele CRM 14 dagen gratis uitproberen.
Met Shape CRM kun je je hele bedrijf op één gebruiksvriendelijk platform beheren. De cloudgebaseerde software van Shape biedt tientallen tools waarmee je je online marketing en promoties via e-mail en sms kunt beheren en automatiseren, leads uit online bronnen registreren en onderhouden, verkooppijplijnen organiseren, prospects en klanten ontwikkelen, professionele online documenten creëren en verzenden, online betalingen accepteren, aangepaste rapportage uitvoeren en dagelijkse administratieve taken automatiseren. Shape is een zeer flexibele CRM. Meer informatie over Shape

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Seeking Alpha is een grote beleggingsgemeenschap. Het doel is eenvoudig: je helpen een betere belegger te zijn.
Seeking Alpha is een grote beleggingsgemeenschap. Het doel is eenvoudig: je helpen een betere belegger te zijn. Wat je beleggingsbehoeften ook zijn, dit platform biedt je een oplossing met onafhankelijke en evenwichtige aandelenanalyse, fundamentele analysetools, crowdsourced debat of bruikbare marktgegevens. Als lid kun je je portfolio koppelen om aangepaste aandelenscreeners, waarschuwingen en updates te krijgen, of lid worden van een van de deskundige diensten om exclusieve realtime handelsideeën te krijgen. Meer informatie over Seeking Alpha

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Een compleet 6-in1-platform voor financiële CRM dat gebruiksvriendelijk is, 100.000 leads kan verwerken en de workflows in je processen kan automatiseren.
Het enige eenvoudig te gebruiken financiële CRM-platform dat 100.000 leads kan verwerken en de workflows in je processen kan automatiseren. FLG is een compleet 6-in-1-platform met een krachtig CRM, klantcontact via meerdere kanalen, intelligente workflows, integratieopties, marketing automation, en rapportage en analyse. In tegenstelling tot de concurrentie bieden ze 5-sterren ondersteuning via telefoon en e-mail, ingebouwde compliance-sjablonen, en het is niet nodig je verkoopproces te veranderen om het te gebruiken. Meer informatie over FLG

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing.
Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM. Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je relatiegeschiedenis kennen. Met deze CRM duurt het slechts enkele seconden om alles te weten te komen over al je klanten. Je krijgt vanaf het begin volledige ondersteuning en een gratis webinar. Blijf op de hoogte met RAYNET. Meer informatie over RAYNET CRM

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer
ConvergeHub is een eenvoudig geconvergeerd CRM voor het MKB. Het kan al je behoeften op het gebied van verkoop, marketing, ondersteuning en facturering beheren.
ConvergeHub is een eenvoudig geconvergeerd CRM voor het MKB. Het kan al je behoeften op het gebied van verkoop, marketing, ondersteuning en facturering beheren, met een geconvergeerd, volledig maar uiterst gebruiksvriendelijk CRM voor een betaalbare prijs. De functies zijn geoptimaliseerd voor het MKB dat geen enorm budget heeft om dure add-ons te integreren of te betalen. Meer informatie over ConvergeHub

Functies

  • Onkosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Relaties bijhouden
  • Klantendatabase
  • Gegevens importeren en exporteren
  • E-mailmarketing
  • Activiteitendashboard
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
  • Campagnebeheer