304 resultaten
Waarom Capterra gratis is
België Lokaal product
Rydoo is een wereldwijde oplossing voor zakenreizen en onkosten. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo bespaart je een leven lang. Dit product bevrijdt bedrijven en hun werknemers van rompslomp met reizen en onkosten. Van het zoeken naar vluchten en hotels tot het boeken van een stoel in een trein of het betalen van een taxi vanaf het vliegveld. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo bespaart je een leven lang....

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
België Lokaal product
De mobiele en online webtoepassing die je kostenbeheerproces digitaliseert. Meer informatie over Declaree
Declaree zet de volgende stap door het kostenbeheerproces van je organisatie te digitaliseren en te stroomlijnen door bruikbaarheid, functionaliteit en snelheid in het proces centraal te stellen bij al de functies. Met Declaree kunnen je werknemers eenvoudig hun bonnen, kilometerstanden en reiskosten scannen, indienen en beheren. De software bevat creditcardintegratie, een module voor dagelijkse vergoedingen, naleving van regelgeving, flexibele workflows, ERP-integraties en vele andere uitgebreide functies. Meer informatie over Declaree
Declaree zet de volgende stap door het kostenbeheerproces van je organisatie te digitaliseren en te stroomlijnen door bruikbaarheid, functionaliteit en snelheid in het proces centraal te stellen bij...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify. Meer informatie over Emburse Certify Expense
Certify is een eenvoudig te gebruiken online oplossing voor onkostenbeheer en facturering voor organisaties van elke omvang. Certify elimineert de noodzaak voor spreadsheets en papieren ontvangstbewijzen via mobiele registratie van ontvangstbewijzen, geautomatiseerde aanmaak van onkostendeclaraties en gestroomlijnde werkprocessen. Verkort de tijd die je besteedt aan het creëren, goedkeuren en vergoeden van onkosten en krijg inzicht in je uitgaven voor reizen en onkosten. Meer informatie over Emburse Certify Expense
Certify is een eenvoudig te gebruiken online oplossing voor onkostenbeheer en facturering voor organisaties van elke omvang. Certify elimineert de noodzaak voor spreadsheets en papieren ontvangstbewij...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Klippa is een cloud oplossing voor het efficiënt verwerken van inkoopfacturen, declaraties en creditcard statements. Meer informatie over Klippa
Klippa is een cloud oplossing voor het efficiënt verwerken van inkoopfacturen, declaraties en creditcard statements. Het bestaat uit een declaratie- en factuurverwerking module, welke gezamenlijk of apart gebruikt kunnen worden. Door de slimme OCR technologie wordt het overtypen van informatie verleden tijd, waardoor organisaties een tijdbesparing van 70% realiseren. De autorisatie workflow is eenvoudig in te richten met behulp van business rules en er zijn diverse integraties mogelijk. Meer informatie over Klippa
Klippa is een cloud oplossing voor het efficiënt verwerken van inkoopfacturen, declaraties en creditcard statements. Het bestaat uit een declaratie- en factuurverwerking module, welke gezamenlijk of...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Automatiseer de reis- en zakelijke onkostendeclaraties, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op je uitgaven. Meer informatie over Zoho Expense
Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven. Meer informatie over Zoho Expense
Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven.

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Meer informatie over ExpensePoint
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Onkostendeclaraties, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software. Meer informatie over Precoro
Het alles-in-één Precoro-platform voor uitgavenrapportage en -beheer helpt kleine en middelgrote bedrijven hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen. Meer informatie over Precoro
Het alles-in-één Precoro-platform voor uitgavenrapportage en -beheer helpt kleine en middelgrote bedrijven hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen.

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
BizAway biedt je accountafdeling de mogelijkheid om helemaal zelf de meest geschikte oplossing te boeken. Meer informatie over BizAway
BizAway biedt je accountafdeling de mogelijkheid om de handigste oplossing helemaal zelf te boeken, volgens geautomatiseerd reisbeleid en goedkeuringsstromen die zijn ingesteld door reismanagers, waardoor ze volledige controle hebben over de kosten en facturering. Je kunt de betaalmethode van je voorkeur kiezen en aangeven wanneer je je zakelijke reisfacturen wilt ontvangen. Meer informatie over BizAway
BizAway biedt je accountafdeling de mogelijkheid om de handigste oplossing helemaal zelf te boeken, volgens geautomatiseerd reisbeleid en goedkeuringsstromen die zijn ingesteld door reismanagers,...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
N2F is een onkostendeclaratiesoftware van de volgende generatie die online en via een mobiele toepassing met slimme scanfunctie beschikbaar is. Meer informatie over N2F
N2F wordt wereldwijd door 5000 bedrijven gebruikt om kosten gemakkelijk te beheren, van ontvangst tot boekhouding. Het belangrijkste voordeel van deze software is het offline gebruik via een mobiele toepassing: werknemers kunnen een foto van hun bonnen nemen en in enkele seconden een nieuwe onkostenrekening aanmaken. Met N2F wordt je onkostendeclaratiebeheer gestroomlijnd. Geen Excel-bestand meer, geen fouten meer, alles wordt automatisch overgezet naar je boekhoudsoftware. Meer informatie over N2F
N2F wordt wereldwijd door 5000 bedrijven gebruikt om kosten gemakkelijk te beheren, van ontvangst tot boekhouding. Het belangrijkste voordeel van deze software is het offline gebruik via een mobiele...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Franstalige ERP-tool. Het helpt IT-servicebedrijven, adviesbureaus en technische bedrijven met de verkoop, HR en administratie. Meer informatie over BoondManager
Franstalige ERP-tool. Het helpt IT-servicebedrijven, adviesbureaus en technische bedrijven met de verkoop, HR en administratie. Meer informatie over BoondManager
Franstalige ERP-tool. Het helpt IT-servicebedrijven, adviesbureaus en technische bedrijven met de verkoop, HR en administratie.

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
De categorisering van uitgaven in FreshBooks is ontwikkeld met het oog op de belastingaangifte, zodat jij (of je accountant) eenvoudig alles kan indienen. Wanneer het weer tijd is om aangifte te doen beschik je over alle informatie die je nodig hebt, zonder al het gedoe. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist.
De categorisering van uitgaven in FreshBooks is ontwikkeld met het oog op de belastingaangifte, zodat jij (of je accountant) eenvoudig alles kan indienen. Wanneer het weer tijd is om aangifte te doen...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst.
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavenco...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer!
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen....

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering,...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Een softwarepakket voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Implementeer goedkeuringen voor uitgaven, uitgavencategorieën per eenheid en nog veel meer in Avaza! Gebruik Avaza in de cloud en voeg uitgaven toe vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen....

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Urenregistratie voor je projecten en taken. Vul automatisch je urenstaat in en word sneller betaald voor je declarabele uren.
AND CO van Fiverr is gratis software om je hele bedrijf te runnen. Als bedrijfseigenaar is het bijhouden van tijd, boekhouding en kosten het laatste wat je wilt doen. AND CO helpt je om je te concentreren op het werk waar je van houdt en zorgt voor alles, van facturering, taakbeheer, tot boekhouding, urenregistratie en betalingen. Evenals voorstellen en contracten.
AND CO van Fiverr is gratis software om je hele bedrijf te runnen. Als bedrijfseigenaar is het bijhouden van tijd, boekhouding en kosten het laatste wat je wilt doen. AND CO helpt je om je te...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software.
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software. De toepassingen van Intacct worden gebruikt door meer dan 11.000 bedrijven, van startups tot openbare ondernemingen om topprestaties te bereiken door financiële professionals te voorzien van diepgaande functionaliteit, realtime financiële en operationele inzichten en de mogelijkheid om kritieke processen te automatiseren.
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software. De toepassingen van Intacct worden gebruikt door meer dan 11.000 bedrijven, van startups tot openbare...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Eenvoudige uren- en onkostenregistratie die moeiteloos integreert met QuickBooks Online en Desktop.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepassingen. Managers kunnen de ingevoerde uren en onkosten goedkeuren en beheren welke werknemers voor welke klanten en projecten de uren kunnen invoeren. Met één klik kunnen alle ingevoerde uren en onkosten worden gesynchroniseerd met QuickBooks Online en Desktop voor nauwkeurige salarisadministratie, terugbetalingen en facturering. Volg je uren en onkosten met Minute7.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepas...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt intelligentie die kostenbeheer automatiseert, en de betaalbare workflows van accounts en de compliance-functies verbetert.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor slimmer reis- en onkostenbeheer.
Webexpenses is een oplossing voor reis- en onkostenbeheer die je bedrijf tijd en geld bespaart, en tegelijkertijd de tevredenheid van medewerkers verbetert. De onkostensoftware in het hart van het pakket automatiseert op digitale manier de declaraties, controles en rapportages. Webexpenses-producten zorgen voor een naadloos beheer en zichtbaarheid van je bedrijfsuitgaven. Aanvullende diensten omvatten audits, betalingen, reismanagement en factuurverwerking die naast dit onkostenbeheersysteem kunnen worden gebruikt.
Webexpenses is een oplossing voor reis- en onkostenbeheer die je bedrijf tijd en geld bespaart, en tegelijkertijd de tevredenheid van medewerkers verbetert. De onkostensoftware in het hart van het...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden, ontvangstbewijzen te categoriseren, kilometers te registreren, onkostendeclaraties te maken en meer.
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden. Dien ontvangstbewijzen in via de mobiele app, de eReceipt-uploader of vooraf betaalde enveloppen om terug te sturen. Shoeboxed scant vervolgens de ontvangstbewijzen, voert de gegevens in en categoriseert alles in een veilig, doorzoekbaar online account dat wordt geaccepteerd door de Amerikaanse belastingdienst (IRS). Tariefplannen beginnen bij $ 29 per maand.
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden. Dien ontvangstbewijzen in via de mobiele app, de eReceipt-uploader of vooraf betaalde enveloppen om terug te sturen....

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
ClickTime maakt het eenvoudig om de tijd en budgetten van werknemers bij te houden, te plannen en te beheren, inclusief vrije tijd, personeelsbeheer en meer.
De gebruiksvriendelijke software voor urenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties daadwerkelijk te begrijpen. Met meer dan 20 jaar ondersteuning en service van wereldklasse, is het geen wonder dat ClickTime de favoriete software voor urenregistratie is van American Express, Ketchum, en duizenden non-profitorganisaties en professionele dienstenorganisaties. Hou de tijd bij op je telefoon of laptop, keur snel de werkuren van werknemers goed of bekijk meer dan 80 vooraf ontworpen rapporten.
De gebruiksvriendelijke software voor urenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties daadwerkelijk...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Pleo is een bedrijfskaart die automatisch onkostenrapporten voor je hele team genereert en je boekhouding vereenvoudigt.
Pleo is een complete oplossing voor zakelijke betalingen waarmee bedrijven betaalkaarten kunnen distribueren naar werknemers voor het kopen van producten namens het bedrijf. Het biedt managers een realtime overzicht van de bedrijfsuitgaven, flexibele kaartlimieten, automatische kostenindeling en directe boekhoudsysteemintegraties.
Pleo is een complete oplossing voor zakelijke betalingen waarmee bedrijven betaalkaarten kunnen distribueren naar werknemers voor het kopen van producten namens het bedrijf. Het biedt managers een...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.*
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
SutiExpense is een geautomatiseerde oplossing voor reis- en onkosten die essentieel is voor het uitgavenbeheer.
SutiExpense kan eenvoudig worden geconfigureerd om te voldoen aan de unieke behoeften voor onkostendeclaraties van elk bedrijf. De intuïtieve gebruikersinterface op basis van pictogrammen en het flexibele ontwerp ondersteunen een snelle implementatie en acceptatie. Deze software automatiseert het proces van het opstellen, indienen en goedkeuren van onkostendeclaraties met behulp van externe integraties en optische tekenherkenning. Volledige integratie met je grootboek voor onkostentoewijzing, import van creditcardgegevens en naadloze integratie met je ERP.
SutiExpense kan eenvoudig worden geconfigureerd om te voldoen aan de unieke behoeften voor onkostendeclaraties van elk bedrijf. De intuïtieve gebruikersinterface op basis van pictogrammen en het...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Gorilla Expense is the #1 platform for expense reporting for Microsoft Dynamics & Sage Accounting customers.
Gorilla Expense is the #1 platform for expense reporting for Microsoft Dynamics & Sage Accounting customers. We take the pain out of expense reporting through our clean, simple but powerful application, thereby providing 100% visibility of T&E spend and offering savings through automation of expense management. Gorilla Expense was selected by CIO Review Magazine as 10 Most Promising Microsoft Dynamics Solution Providers 2019 as well as 10 Most Promising Sage Solution Providers 2019
Gorilla Expense is the #1 platform for expense reporting for Microsoft Dynamics & Sage Accounting customers. We take the pain out of expense reporting through our clean, simple but powerful applicatio...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
TripActions is een toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus.
TripActions wordt snel de standaard voor zakenreizen en onkosten als toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus. TripActions wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 4000 bedrijven om reizende werknemers te beschermen en tegelijkertijd de kosten te beheersen en geld te besparen om de bedrijfscontinuïteit te bevorderen.
TripActions wordt snel de standaard voor zakenreizen en onkosten als toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Betaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing om je uren en uitgaven bij te houden. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Wereldwijde en mobiele onkostenrapporten en factuurbeheer voor organisaties over de hele wereld.
Chrome River laat de zakelijke opdrachten stromen voor enkele van 's werelds grootste en meest gerespecteerde internationale organisaties. Deze volledig configureerbare cloudgebaseerde oplossingen voor onkostendeclaraties en automatisering van leveranciersfacturen bieden een elegante en intuïtieve gebruikersinterface, die eenzelfde hoogwaardige ervaring biedt op een smartphone, tablet of laptop. De SaaS-producten bieden een engine voor bedrijfsregels en technologie-infrastructuur van wereldklasse waar CFO's, de crediteurenadministratie, reismanagers en zakenreizigers allemaal dol op zijn.
Chrome River laat de zakelijke opdrachten stromen voor enkele van 's werelds grootste en meest gerespecteerde internationale organisaties. Deze volledig configureerbare cloudgebaseerde oplossingen...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
De nieuwe standaard in onkostenbeheer – Kostenrapportage met één muisklik, intelligent bijhouden van kwitanties, naleving en werkstroomautomatisering.
Fyle is gebouwd voor kopers van deze generatie, die waarde hechten aan ervaring en productiviteit van medewerkers. Met Fyle kun je afscheid nemen van handmatige gegevensinvoer, handmatige beleidscontroles en handmatige afstemming. Fyle beschikt over een AI-engine die onkostengegevens verzamelt van betaalbewijzen, controleert op beleidsschendingen en de juiste goedkeurder toevoegt – allemaal met één druk op de knop. Fyle kan complexe goedkeuringen en werkstromen automatiseren, wat zorgt voor een robuust, papierloos systeem dat wordt geïntegreerd met je boekhoudsysteem.
Fyle is gebouwd voor kopers van deze generatie, die waarde hechten aan ervaring en productiviteit van medewerkers. Met Fyle kun je afscheid nemen van handmatige gegevensinvoer, handmatige beleidscontr...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Met SentricHR kun je veel meer dan alleen maar gegevens beheren. Papierloze onboarding, documenten en e-handtekeningen, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer.
Sentric biedt software voor HR en salarisadministratie waarmee bedrijven verbinding kunnen maken met hun mensen. Transformeer je werkplek met een totaalpakket van HR-software waarmee je meer kunt doen dan alleen gegevens beheren en waardoor je 100% papierloos wordt. SentricHR stelt je in staat om je mensen op de eerste plaats te zetten door belangrijke processen te automatiseren, te zorgen dat je blijft voldoen aan alle voorschriften, en meer.
Sentric biedt software voor HR en salarisadministratie waarmee bedrijven verbinding kunnen maken met hun mensen. Transformeer je werkplek met een totaalpakket van HR-software waarmee je meer kunt...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Modern mobile products for your team to automate bookkeeping, meet statutory tax obligations, and gain real-time business insights.
A new and better way to automate bookkeeping. Veryfi helps you do more business and less accounting by automating the boring parts of accounting (data entry, categorization & reconciliation) with machines, not humans. Veryfi has the industry's fastest OCR & Machine Learning engine to consume unstructured receipts, invoices & purchases and turn them into a structured data format. Veryfi helps you meet your tax obligations to the IRS, maximize tax deductions, and eliminates manual data entry.
A new and better way to automate bookkeeping. Veryfi helps you do more business and less accounting by automating the boring parts of accounting (data entry, categorization & reconciliation) with...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die handmatige onkostendeclaraties automatiseert en realtime inzicht biedt in de uitgaven.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die je handmatige onkostendeclaratieproces automatiseert. Vervang papieren onkostendeclaraties door een intuïtieve mobiele app, volg elke claim op het moment dat hij is gemaakt en vergoed werknemers rechtstreeks vanaf het platform. Geef je bedrijf een sneller, veiliger en eerlijker onkostenproces: direct klaar voor gebruik. Spendesk wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven en helpt bedrijven overal ter wereld om slimmer te besteden.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die je handmatige onkostendeclaratieproces automatiseert. Vervang papieren onkostendeclaraties door een intuïtieve mobiele app, volg elke...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren....

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Boekhouden voor kleine bedrijven eenvoudig gemaakt. Je kunt facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, rapporten creëren en betere financiële beslissingen nemen.
Kashoo is eenvoudige online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar via internet en de bekroonde app voor iPad en iPhone. Echte dubbele boekhouding en toch heerlijk eenvoudig in het gebruik. Je kunt facturen verzenden, online creditcardbetalingen verzamelen, uitgaven en de omzetbelasting bijhouden, banktransacties automatisch importeren en de rapporten genereren die je nodig hebt voor belastingtijd. Functionaliteiten omvatten ook meerdere valuta's, een onbeperkt aantal gebruikers en beveiligde toegang voor accountants en boekhouders.
Kashoo is eenvoudige online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar via internet en de bekroonde app voor iPad en iPhone. Echte dubbele boekhouding en toch heerlijk eenvoudig in het...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie,...

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer