Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Declaratiesoftware

Declaratiesoftware helpt organisaties hun zakelijke kosten en reiskosten bij te houden. Met deze toepassingen kunnen werknemers gegevens over hun uitgaven verzenden. Voor kleinere bedrijven maakt spreadsheet-genererende software rapporten om een betere budgettering mogelijk te maken. Zie ook: budget software, financiële rapportage software en urenregistratie- en declaratiesoftware.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Declaratiesoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

155 resultaten

Met onze oplossing kun je inkoopfacturen, servicemeldingen, orderbevestigingen, bestelbonnen of declaraties snel verwerken. Meer informatie over Whitevision
Wil je inkomende documenten op een efficiënte, eenvoudige manier naar je ERP verwerken en boeken? Whitevision biedt een oplossing. Met de oplossing kun je elke inkoopfactuur, servicemelding, orderbevestiging, bestelformulier of leveringsbon snel en eenvoudig verwerken. Op deze manier heb je de ruimte om je te concentreren op uitdagende taken waarmee je meer waarde toevoegt aan je organisatie. Meer informatie over Whitevision

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Met de oplossing voor uitgavenbeheer van Payhawk kun je de uitgaven van werknemers controleren, kilometer- en dagvergoedingen declareren en out-of-pocket uitgaven vergoeden. Meer informatie over Payhawk
Met Payhawk kun je processen voor onkostenbeheer stroomlijnen, uitgaven met personeelskaarten controleren, kilometer- en dagvergoedingen declareren en out-of-pocket uitgaven vergoeden. Dankzij de robuuste workflows, het aanpasbare uitgavenbeleid, bedrijfsbudgetten en uitgavenlimieten van het platform kunnen financiële teams uitgaven in realtime controleren en volgen. De native integraties van Payhawk met de meest populaire boekhoudsystemen en ERP's vereenvoudigen het proces van het synchroniseren van financiële gegevens, waardoor handmatige afstemming niet meer nodig is. Meer informatie over Payhawk

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Maak binnen enkele seconden onkostendeclaraties met volledige automatisering; rapporteer per diems, forfaitaire bedragen, kilometers en nog veel meer. Meer informatie over Yokoy
Yokoy biedt een eenvoudige manier om wereldwijde uitgaven binnen enkele seconden te beheren, van de betaling tot het boeken ervan in je financiële systeem. Met deze oplossing krijg je volledig inzicht in en controle over je uitgaven, waardoor je bijdraagt aan een hogere tevredenheid van medewerkers. Bovendien kun je met uitgebreide analysefuncties gebruikmaken van gegevensgestuurde inzichten over alle gemaakte uitgaven. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Klippa Expense Management – de eenvoudige app voor uitgaven. Eenvoudige onkostenrapportage voor je werknemers, mogelijk gemaakt door OCR (Optical Character Recognition). AI-gestuurd. Meer informatie over Klippa Expense Management
Naadloze onkostenrapportage voor jou en je team. Klippa Expense Management – de eenvoudige app voor uitgaven. Voorkom fouten, verhoog de efficiëntie en krijg een duidelijk overzicht van het onkostenproces. Wordt geleverd met een digitale autorisatiestroom en kan worden geïntegreerd in je boekhoudsysteem. Powered by Klippa OCR Engine stelt je in staat om binnen enkele seconden een foto te nemen en uitgaven in te dienen, met automatisch ingevulde velden. Ben je klaar voor de toekomst? Boek vandaag nog een gratis online demo. Meer informatie over Klippa Expense Management

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
N2F is een onkostendeclaratiesoftware van de volgende generatie die online en via een mobiele toepassing met slimme scanfunctie beschikbaar is. Meer informatie over N2F
N2F wordt wereldwijd door 10000 bedrijven gebruikt om kosten gemakkelijk te beheren, van ontvangst tot boekhouding. Het belangrijkste voordeel van deze software is het offline gebruik via een mobiele toepassing: werknemers kunnen een foto van hun bonnen nemen en in enkele seconden een nieuwe onkostenrekening aanmaken. Met N2F wordt je onkostendeclaratiebeheer gestroomlijnd. Geen Excel-bestand meer, geen fouten meer, alles wordt automatisch overgezet naar je boekhoudsoftware. Meer informatie over N2F

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Automatiseer de reis- en zakelijke onkostendeclaraties, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op je uitgaven. Meer informatie over Zoho Expense
Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven. Meer informatie over Zoho Expense

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
De categorisering van uitgaven in FreshBooks is ontwikkeld met het oog op de belastingaangifte, zodat jij (of je accountant) eenvoudig alles kan indienen. Wanneer het weer tijd is om aangifte te doen beschik je over alle informatie die je nodig hebt, zonder al het gedoe. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Eén modern systeem voor loonadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, HR en IT
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem. In slechts 90 seconden kan een bedrijf de loonlijst, ziektekostenverzekering, werkcomputer en apps van derden (zoals Gmail, Microsoft Office en Slack) instellen (of uitschakelen). Meer informatie over Rippling

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
HR, workforce planning, recruiting, and talent management working together in one system.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify.
Certify is een eenvoudig te gebruiken online oplossing voor onkostenbeheer en facturering voor organisaties van elke omvang. Certify elimineert de noodzaak voor spreadsheets en papieren ontvangstbewijzen via mobiele registratie van ontvangstbewijzen, geautomatiseerde aanmaak van onkostendeclaraties en gestroomlijnde werkprocessen. Verkort de tijd die je besteedt aan het creëren, goedkeuren en vergoeden van onkosten en krijg inzicht in je uitgaven voor reizen en onkosten. Meer informatie over Emburse Certify Expense

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang. Meer informatie over Expensify

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor slimmer reis- en onkostenbeheer.
Webexpenses is een oplossing voor reis- en onkostenbeheer die je bedrijf tijd en geld bespaart, en tegelijkertijd de tevredenheid van medewerkers verbetert. De onkostensoftware in het hart van het pakket automatiseert op digitale manier de declaraties, controles en rapportages. Webexpenses-producten zorgen voor een naadloos beheer en zichtbaarheid van je bedrijfsuitgaven. Aanvullende diensten omvatten audits, betalingen, reismanagement en factuurverwerking die naast dit onkostenbeheersysteem kunnen worden gebruikt. Meer informatie over webexpenses

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Vind, beheer, betaal en behoud uitzonderlijk talent met de gebruiksvriendelijke software voor HR en de loonadministratie van Paycom, allemaal binnen één toepassing.
Ben je het zat om eindeloze payroll-taken en stapels papierwerk te moeten doorlopen? De alles-in-één software voor de loonadministratie en HCM (Human Capital Management) van Paycom biedt toegang tot robuuste tools voor werving, loonadministratie, talent- en HR-beheer en meer, in één enkele toepassing. Werknemersinformatie wordt veilig opgeslagen en blijft gemakkelijk toegankelijk voor belangrijke HR-procedures. Dit bespaart tijd en stress voor het opnieuw invoeren van informatie, het navigeren tussen HCM-toepassingen, het zoeken naar formulieren of het beheren van complexe payroll-taken. Meer informatie over Paycom

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Online oplossing voor loonlijst en HCM waarmee kleine tot grote ondernemingen de beloningen, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer van werknemers kunnen beheren en bijhouden.
Online oplossing voor loonlijst en HCM vermindert administratieve taken en houdt nauwkeurige tijd- en aanwezigheidsgegevens bij voor individuele werknemers, allemaal op één plek. Bovendien worden nieuwe medewerkers automatisch aan het systeem toegevoegd, waardoor de processen nog verder worden gestroomlijnd. Het platform is 24/7 toegankelijk vanaf elke locatie met behulp van de mobiele toepassing. Meer informatie over Paylocity

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf. Meer informatie over Zoho Invoice

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Nexonia Expenses

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Uitgavencontrole
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Audittrail
  • Meerdere valuta's
  • Compliancebeheer
  • Declaraties
  • Bedrijfscreditcard
  • Vergoedingenbeheer