Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Electronic data capture software

Electronic data capture software verzamelt informatie uit documenten en internet en voert dat in geschikte bedrijfsapplicaties in voor verdere analyse. Deze software verlaagt de kosten aanzienlijk en bespaart tijd voor professionals die onderzoek doen. Electronic data capture software wordt vaak gebruikt in beheer van klinische onderzoeken.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Electronic data capture software met de meeste reviews van onze gebruikers

70 resultaten
De oplossing van Viedoc is ontworpen om een revolutie teweeg te brengen in de manier waarop je klinische proeven uitvoert, waarbij de activiteiten en taken van elke gebruiker eenvoudiger worden. Meer informatie over Viedoc
Viedoc ontwerpt aantrekkelijke software voor de biowetenschappensector. Door klinische proeven op alle niveaus te versnellen, ondersteunen de oplossingen van Viedoc grote farmaceutische, biotech- en medische apparatenbedrijven, evenals gerenommeerde onderzoeksinstellingen wereldwijd. Viedoc heeft zijn hoofdkantoor in Uppsala, Zweden, en heeft ook kantoren in Amerika, Frankrijk, Japan, Vietnam en China. Sinds de start van Viedoc in 2003 hebben meer dan 1 miljoen patiënten in meer dan 75 landen deelgenomen aan onderzoeken die door Viedoc worden ondersteund. Meer informatie over Viedoc

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
ResearchManager ondersteunt je door de eClinical-tools EDC (Electronic Data Capture), CTMS (Clinical Trial Management System) en ERMS (Ethical Review Management System) te bieden. EDC begint vanaf $ 29/maand. Meer informatie over ResearchManager
ResearchManager biedt een geavanceerd en modulair e-klinisch platform voor de veilige en gebruiksvriendelijke digitalisering en optimalisering van processen en gegevens voor kwalitatief en efficiënt klinisch onderzoek (EDC, CTMS, ERMS, eConsent, ePRO/eCOA, RTSM en Professional Services). Alle tools zijn conform (bijv. GCP, GDPR, 21 CRF DEEL 11 en HIPAA) en worden al meer dan 10 jaar wereldwijd door diverse sectoren gebruikt. Meer informatie over ResearchManager

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Met onze oplossing kunt u inkoopfacturen, servicemeldingen, orderbevestigingen, bestelbonnen of leveringsbonnen snel verwerken. Meer informatie over WhiteVision
Wilt u inkomende documenten op een efficiënte, eenvoudige manier verwerken en boeken naar uw ERP? WhiteVision biedt een oplossing. Met onze oplossing kunt u elke inkoopfactuur, servicemelding, orderbevestiging, bestelbon of afleverbon snel en eenvoudig verwerken. Zo heeft u de ruimte om u te richten op uitdagende taken waarmee u meer waarde toevoegt aan uw organisatie. Meer informatie over WhiteVision

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Het enige systeem dat voldoet aan de voorschriften van GCP en 21 CFR, dat betaalbaar is voor elke onderzoeker en toch beschikt over alle functies van dure systemen. Begin direct. Meer informatie over Castor EDC
Castor EDC is een cloudgebaseerd platform voor elektronische gegevensvastlegging waarmee onderzoekers gemakkelijk hoogwaardige, herbruikbare gegevens kunnen vastleggen. Functies omvatten self-service eCRF-creatie (formulieropbouw), randomisatie, ePRO (patiënt-enquêtes), monitoring, eenvoudige import en export van gegevens, EHR-gegevensimporteur (gebaseerd op HL7 FHIR), audittrails, gebruikersbeheer en nog veel meer. Castor EDC is volledig ISO 27001-gecertificeerd, voldoet aan de vereisten van GCP en 21 CFR en biedt servers in de VS (compatibel met HIPAA), VK, NL, DE. Meer informatie over Castor EDC

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
OCR software om moeiteloos gegevens vast te leggen? Klippa DocHorizon is uitstekend in het vastleggen en verwerken van gegevens en nog veel meer. AI aangedreven! Meer informatie over Klippa DocHorizon
Moe van het handmatig vastleggen van gegevens? Gegevens vastleggen was nog nooit zo eenvoudig met Klippa DocHorizon! Uitstekend in hoge nauwkeurigheid en snelle gegevensvastlegging van een grote verscheidenheid aan documenttypes. Maak een foto of upload een gescand document. De Klippa OCR engine zal automatisch alle belangrijke data punten vastleggen en verwerken tot de door u gewenste output. Onze software kan ook worden geïntegreerd met applicaties van derden door gebruik te maken van onze API. Bent u klaar voor de toekomst? Boek vandaag nog een online demo! Meer informatie over Klippa DocHorizon

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Verzamel gegevens elektronisch met dit geweldige en codevrije, mobiele cloudplatform voor desktop en mobiel, zodat je kunt genieten van wat je doet. Meer informatie over Forms On Fire
Verzamel gegevens elektronisch met dit geweldige en codevrije cloudplatform voor desktop en mobiel, zodat je kunt genieten van wat je doet. Geef elke gebruiker een intuïtief, eenvoudig te gebruiken en te ondersteunen bedrijfsplatform. Iedereen kan ontwerpen met tools zoals Word en Excel. Handtekeningen, GPS, verbindingen, workflow, taken, dispatch. Overweldigend geaccepteerd door IT en managementteams van de Fortune 500. Uiterst behulpzame Pro-diensten en ondersteuning zorgen dat je snel resultaten bereikt, met lage totale eigendomskosten. Meer informatie over Forms On Fire

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Medrio is een toonaangevend eClinical-softwarebedrijf dat snelle en gebruiksvriendelijke elektronische gegevensvastlegging, eSource en ePRO biedt. Meer informatie over Medrio
Medrio is een toonaangevend bedrijf op het gebied van gezondheidszorgtechnologie dat eClinical-oplossingen biedt, waaronder elektronische gegevensvastlegging, eSource en ePRO. Het cloudgebaseerde softwareplatform en de mobiele reeks producten van het in 2005 opgerichte bedrijf bieden snelle, flexibele en gebruiksvriendelijke tools voor het verzamelen en beheren van klinische gegevens en reacties van door patiënten gerapporteerde resultaten. Onderzoekssponsors en contractonderzoeksorganisaties hebben Medrio uitgebreid gebruikt in geneesmiddelenonderzoek, apparaten, diagnostisch onderzoek en diergezondheidsonderzoek. Meer informatie over Medrio

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Het platform van Fluix stroomlijnt de documentenstroom en communicatie tussen je mobiele medewerkers, klanten en backoffice. Meer informatie over Fluix
Met het mobiele platform van Fluix kan je veldteam checklists invullen en werkopdrachten indienen, contracten ondertekenen en handtekeningen van klanten vastleggen, inkooporders goedkeuren en audits uitvoeren. Met geautomatiseerde werkstroomregels kan je backoffice veldgegevens verzamelen en in realtime analyseren. Fluix is toegankelijk via de native app voor iOS of via een webbrowser. Maak je team productiever en je bedrijf meer efficiënt. Meer informatie over Fluix

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Studieontwerp, EDC, ePRO, IxRS en rijke datavisualisaties - allemaal op één gebruiksvriendelijk platform. Dit zijn je klinische gegevens, maar dan beheerd. Meer informatie over OpenClinica
Protocollen zijn complex. Gegevensverzameling zou dat niet moeten zijn. Met een op samenwerking gerichte onderzoeksontwerpfunctie met slepen en neerzetten voor jou, en mobielvriendelijke formulieren voor je vestigingen en proefpersonen, biedt OpenClinica meer dan alleen maar gegevensverzameling. Het biedt een betere ervaring. Het resultaat? Gegevens van hogere kwaliteit voor je studie, tegen lage kosten die budgettering ook nog eens eenvoudig maken. Met elke implementatie: veilige, krachtige cloudhosting op AWS | Gedocumenteerde validatie | Conformiteit met FDA, EMA, AVG en HIPAA Meer informatie over OpenClinica

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Eenvoudige en intuïtieve elektronische gegevensvastlegging die zowel krachtig als flexibel in de configuratie is. Bouw je onderzoek in slechts enkele uren zonder enige codering op. Meer informatie over ShareCRF
ShareCRF is een modern systeem voor het vastleggen van klinische gegevens, waarmee je je onderzoek in slechts enkele uren kunt opbouwen zonder één enkele regel code te hoeven programmeren. Dankzij de testomgeving kun je in enkele minuten op een volkomen veilige manier halverwege het onderzoek veranderingen aanbrengen. Bewaar gegevens uit verschillende bronnen (eCRF, ePRO, randomisatie, bestanden, medische codering, import, DICOM, enz.) zonder moeite op dezelfde plek. Bovendien hoef je je geen zorgen te maken over servers, installaties, updates of softwarevalidaties. Meer informatie over ShareCRF

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Met de flexibele tools en mogelijkheden en de toonaangevende klantenondersteuning van Prelude kun je conforme eClinical-oplossingen implementeren. Meer informatie over Prelude EDC
De EDC van Prelude is het favoriete EDC-systeem van de onderzoeker. Prelude, gebouwd met de eindgebruiker in gedachten, is het meest gebruiksvriendelijke systeem voor gegevensvastlegging in klinisch onderzoek. Richt je op wat echt belangrijk is, en besteed minder tijd aan het trainen van sites en gebruikers bij het invoeren, QA-testen en extraheren van gegevens uit de database. Wanneer je met Prelude werkt, wordt de projectmanager een verlengstuk van je team om het bouwen en ondersteunen van de database zo gemakkelijk mogelijk te maken. Meer informatie over Prelude EDC

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Gebruiksvriendelijk, flexibel webgebaseerd systeem voor elektronische gegevensvastlegging en -beheer voor klinische testen en onderzoek. Meer informatie over Dacima Clinical Suite
Gebruiksvriendelijk, flexibel webgebaseerd systeem voor elektronische gegevensvastlegging en gegevensbeheersysteem voor klinische testen, epidemiologisch onderzoek, web-randomisatie, patiëntenregisters, ePRO en webenquêtes. Deze software biedt de meest gebruiksvriendelijke en intuïtieve interface die er op de markt is, met functies en ontwerp-opties die niet beschikbaar zijn in andere softwareproducten. Meer informatie over Dacima Clinical Suite

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Krijg realtime inzichten van een wereldwijd digitaal platform van 500.000 patiënten en zorgverleners. Creëer je peiling en krijg snelle resultaten. Meer informatie over PatientLive
Krijg realtime inzichten van een wereldwijd digitaal platform van 500.000 patiënten en zorgverleners. PatientLive is een unieke oplossing waarmee je snelle antwoorden van patiënten krijgt en betere beslissingen kunt nemen via een snelle enquête. Het is een intuïtieve en gebruiksvriendelijke oplossing: maak je enquête aan, selecteer je doel en krijg in realtime toegang tot resultaten. Heeft: 1 tot 5 vragen per enquête, 6 vraagsoorten, 6 landen (VS, FR, VK, DE, ES, IT), 36 beschikbare aandoeningen. Meer informatie over PatientLive

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
eCOA van EvidentIQ is een intuïtieve en zeer configureerbare oplossing waarmee je gegevens van hoge kwaliteit in klinische onderzoeken kunt vastleggen. Meer informatie over EvidentIQ eCOA
eCOA by EvidentIQ optimaliseert de realtime gegevensverzameling van patiënten door een eenvoudige en intuïtieve interface te bieden met geavanceerde patiëntbeoordelingen om de patiëntervaring en de gegevenskwaliteit te verbeteren. Klanten profiteren van een end-to-end uitgebreid eCOA-pakket of creëren waarde door te kiezen uit de verschillende elementen die aan specifieke vereisten voldoen. Boek een demo met het team van experts en ontdek hoe je je onderzoeks-ROI kunt verbeteren. Meer informatie over EvidentIQ eCOA

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Platform voor het verzamelen van klinische gegevens waarmee onderzoeksprofessionals gegevens effectief kunnen verzamelen, opslaan en beheren. Meer informatie over EvidentIQ EDC
EvidentIQ is een innovatieve softwareoplossing die gegevensbeheer en documentatie voor klinische onderzoeken mogelijk maakt voor onderzoekers, centra, CRO's en sponsors. EvidentIQ EDC maakt elektronische gegevensvastlegging in alle fasen van klinisch onderzoek mogelijk met flexibele tools waarmee je de infrastructuur en workflow van je site efficiënt kunt beheren. EvidentIQ EDC is kosteneffectief, schaalbaar en conform. Meer informatie over EvidentIQ EDC

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Verzamel leads, e-mailadressen, bestanden, e-handtekeningen, betalingen en meer met aangepaste online formulieren en enquêtes van Jotform.
Het hoeft niet ingewikkeld te zijn om de gegevens te krijgen die je nodig hebt om je bedrijf te laten groeien. Of je nu leads moet verzamelen, feedback moet krijgen, toepassingen moet verzamelen of producten moet verkopen, verzamel moeiteloos gegevens met Jotform. Zonder codering kun je aangepaste online formulieren en enquêtes opstellen om elektronische gegevens vast te leggen, van e-mailadressen en digitale bestanden tot e-handtekeningen en online betalingen. Ga verder dan basisformulieren met de geavanceerde formulierfuncties en widgets van Jotforms waarmee je sneller betere gegevens kunt verzamelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
ProntoForms doet meer dan alleen elektronische gegevensvastlegging voor je teams in het veld vereenvoudigen. Het verandert de manier waarop je zaken doet.
De apps voor de buitendienst van ProntoForms leggen enorme hoeveelheden elektronische gegevens vast op mobiele apparaten. Met de formulierenbouwer op basis van slepen en neerzetten kun je professionele apps bouwen om formulieren bij buitendienstteams te implementeren. Het brede scala aan functies, zoals geavanceerde voorwaardelijke logica, herhaalbare secties, camera naar tekst en het nemen van foto's, zorgen ervoor dat je formulieren nauwkeurige en betrouwbare gegevens verzamelen. Eenvoudige integratie in je backofficesystemen en cloudservices betekent dat ingevulde formulieren meteen bij de juiste mensen terechtkomen. Meer informatie over ProntoForms

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding.
Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding. Meer informatie over AutoEntry

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Verspreid je gegevens en profiteer van het feit dat je je bedrijfsinformatie binnen handbereik hebt.
Verzamel informatie en verbeter je mogelijkheden voor gegevensinvoer rechtstreeks vanaf je mobiele apparaat of tablet. Neem je werk overal mee naartoe (zelfs offline), communiceer en wijs werk toe aan je team in het veld terwijl je taakdetails en een protocol verstrekt. Maak gebruik van topfuncties zoals workflow om werk naadloos van de ene persoon naar de andere over te dragen om ervoor te zorgen dat de klus wordt geklaard en dat iedereen die zich moet afmelden dat ook kan, waar ze ook zijn. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren. Meer informatie over Fulcrumapp.com

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Automatiseert het creëerproces van elk type formulier en enquête. Ontworpen om te voldoen aan alle zakelijke behoeften voor het verzamelen en beheren van gegevens.
Met 123FormBuilder kun je elk type online formulieren maken, workflows beheren en met gemak nauwkeurige gegevens verzamelen. 123FormBuilder heeft een intuïtieve interface en krachtige mogelijkheden en wordt al door 1,7 miljoen gebruikers vertrouwd in meer dan 185 landen, verspreid over alle grote industrieën. Meer informatie over 123FormBuilder

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
GoFormz is een eenvoudige, snelle en zeer betaalbare manier om je formulieren en administratieve verwerking te digitaliseren.
Leg gegevens elektronisch vast met mobiele formulieren die er precies hetzelfde uitzien als je papieren formulieren. GoFormz is een eenvoudige en snelle manier om je bestaande formulieren en documenten om te zetten naar identieke, digitale versies (of om volledig nieuwe te maken). Vul je mobiele formulieren online in of op mobiele apparaten. Je kunt nieuwe gegevenstypen opnemen (zoals gps, kaarten en afbeeldingen), ze in de cloud bewaren en in realtime toegang tot gegevens krijgen. Je kunt GoFormz zelfs verbinden met je andere bedrijfssystemen (zoals ServiceMax, Box, Zapier en meer). Meer informatie over GoFormz

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Oplossing voor documentbeheer die het vastleggen, ophalen en verspreiden van bedrijfsinformatie vereenvoudigt.
Van verhoogde productiviteit en effectieve samenwerking tot bedrijfscontinuïteit en naleving van de regelgeving, bespaar zowel tijd als geld en draag bij aan de algehele groei en het succes van je bedrijf met documentbeheer van GlobalSearch. Neem vandaag nog de juiste beslissing over het beheer van je informatie. Meer informatie over Square 9

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Met Nintex kun je het potentieel van je bedrijf ontsluiten door repetitieve, handmatige bedrijfsprocessen te automatiseren.
Met het Nintex-procesplatform kunnen ondernemingen getrainde bots gebruiken om routinetaken snel en kosteneffectief te automatiseren zonder code in een gebruiksvriendelijke interface op basis van slepen en neerzetten. Gebruikers worden uitgerust met een uitgebreide oplossing van ondernemingsklasse voor procesbeheer en automatisering die processen stroomlijnt die worden gevoed door zowel gestructureerde als ongestructureerde gegevensbronnen. Meer informatie over Nintex Process Platform

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Ontvang betrouwbare en gestructureerde gegevens van elke website met de toonaangevende tools voor proxyservice en gegevensverzameling.
Bright Data is een toonaangevend platform voor gegevensverzameling waarmee bedrijven cruciale gestructureerde en ongestructureerde gegevens van miljoenen websites kunnen verzamelen via de bedrijfseigen technologie. De proxynetwerken geven je toegang tot geavanceerde doelsites met behulp van nauwkeurige geotargeting. Je kunt de tools ook gebruiken om moeilijke doelsites te deblokkeren, SERP-specifieke taken voor gegevensverzameling uit te voeren, je proxyprestaties te beheren en te optimaliseren en al je behoeften voor gegevensverzameling te automatiseren. Meer informatie over Bright Data

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Een professioneel beheerd platform waaraan je je routinematige werkzaamheden voor screen scraping kunt delegeren.
Grepsr is een professioneel beheerd platform waaraan je je routinematige werkzaamheden voor screen scraping kunt delegeren. Dit platform configureert, beheert en controleert je crawlers, zodat jij je kunt concentreren op wat er belangrijk is in je bedrijf. Producten: Grepsr voor Chrome en Grepsr Concierge Meer informatie over Grepsr

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen. Meer informatie over Zenput

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Osiris geeft je toegang tot de krachtige systeemfuncties waarmee je alle aspecten van een of meerdere bedrijfslocaties kunt beheren.
Osiris is krachtige, maar gebruiksvriendelijke uitvaartzorgsoftware gemaakt door begrafenisondernemers en begraafplaatsen voor uitvaartprofessionals. Het stroomlijnt je website, betalingen, planning, boekhouding en documenten allemaal op één gemakkelijk te navigeren plek. Ervaar toonaangevende QuickBooks-integratie ondersteund door een team van uitvaartaccountants. Osiris is een van de weinige software-as-a-serviceproducten voor uitvaart, crematoriums en begraafplaatsen dat momenteel op de markt is. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode van 30 dagen van Osiris. Meer informatie over Osiris

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Een toonaangevend EDC-platform voor de medisch-technische sector. Een complete toolbox voor gegevensverzameling voor PMCF en klinische onderzoeken.
Haal meer uit je klinische gegevens met SMART-TRIAL, een toonaangevend platform voor elektronische gegevensvastlegging voor de medisch-technische sector. Een complete toolbox voor gegevensverzameling voor PMCF (Post-Market Clinical Follow-Up) en klinische onderzoeken. Gebouwd om klinische teams in staat te stellen op hun best te zijn en volledige controle te hebben over hun klinische gegevens zonder in te leveren op functies, ontwerp of naleving. Meer informatie over SMART-TRIAL

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Database-gestuurd informatiebeheersysteem voor begraafplaatsen met begraafplaatsplattegronden die automatisch worden bijgewerkt met de invoer van elke nieuwe begrafenis.
Database-gestuurd informatiebeheersysteem voor begraafplaatsen met begraafplaatsplattegronden die automatisch worden bijgewerkt met de invoer van elke nieuwe begrafenis. CIMS heeft verschillende versies om te voldoen aan de behoeften van elke begraafplaats. Het CIMS-programma beheert meer dan 1000 begraafplaatsen in de VS en internationaal. CIMS is eenvoudig te gebruiken en budgetvriendelijk. Zowel openbare begraafplaatsen, begraafplaatsen die door religieuze organisaties worden beheerd, als zelfstandige begraafplaatsen en bedrijven hebben allemaal CIMS ontdekt en in hun begraafplaatsen geïntegreerd. Meer informatie over CIMS

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Elimineer papierwerk, verbeter de gegevenskwaliteit en verhoog de bedrijfsefficiëntie met mobiele formulieren voor het verzamelen en leveren van elektronische gegevens.
Device Magic is software voor formulieren en een app voor gegevensverzameling die onbetrouwbare papieren formulieren vervangt door elektronische gegevensverzameling op mobiele apparaten. Bouw aangepaste digitale formulieren met behulp van de eenvoudige formulierbouwer met functionaliteit voor slepen en neerzetten. Lever in realtime nauwkeurige gegevens van het veld naar het kantoor met behulp van smartphones en tablets. Leg gegevens vast, zelfs als mobiele apparaten geen internetverbinding hebben. Verzend gegevens in indelingen zoals pdf, Word, e-mail en meer. Verbind gegevens met andere toepassingen met meer dan 700 mogelijke integraties. Meer informatie over Device Magic

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Parseur is de krachtigste en meest gebruiksvriendelijke software voor het analyseren van e-mails.
De beste service voor het analyseren van e-mails voor het MKB. Maak een pijplijn voor gegevensextractie die tekst uit e-mails, bijlagen en documenten haalt en je bedrijf op automatische piloot laat draaien. Alles draait op aanwijzen en klikken en is zeer gemakkelijk te gebruiken. Bedrijven in onroerend goed, e-commerce, marketing, logistiek en bezorging, reizen, horeca en meer besparen elke maand duizenden uren werk door hun proces voor gegevensinvoer te automatiseren met Parseur. Meer informatie over Parseur

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality.
Behaal uitstekende prestaties op het gebied van velddata met het mobiele formulierenplatform Form.com. Creëer snel mobiele apps die specifiek zijn afgestemd op jouw bedrijfsbehoeften. Automatiseer mobiele inspecties en audits met de volgende functies op bedrijfsniveau: aangepaste mobiele formulieren creëren, geavanceerde logica gebruiken, afbeeldingen toevoegen en bewerken, online en offline werken, taken automatiseren, herinneringen inplannen, rechten en machtigingen beheren, via API in elk IT-systeem integreren. Bezoek de website voor meer informatie! Meer informatie over FORM OpX

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
FormAssembly is een webgebaseerde formulieroplossing voor ondernemingen die is ontworpen om teams te helpen complexe processen te stroomlijnen en conversies van kwaliteitsformulieren te stimuleren.
FormAssembly is de toonaangevende formulieroplossing voor Salesforce die is ontworpen om teams te helpen complexe processen te stroomlijnen en conversies van kwaliteitsformulieren te stimuleren. Dankzij een ongeëvenaarde Salesforce-integratie en gouden ISV-partnertoewijzing, steeds veranderende functies en gebruiksscenario's, een mobiele app voor iOS en Android, een HIPAA-conform compliance cloudplan en functionaliteit voor het creëren van formulieren op basis van slepen en neerzetten, is FormAssembly de ideale oplossing voor gegevensverzameling voor organisaties in de gezondheidszorg, hoger onderwijs, bedrijven en andere gebieden. Meer informatie over FormAssembly

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Clinical Studio vergemakkelijkt onderzoek door on-demand infrastructuur voor grote ondernemingen te leveren, tegen een vast bedrag.
Clinical Studio is een waar cloudgebaseerd SaaS-product (Software-as-a-Service) dat bestaat uit speciaal ontwikkelde software die klinisch onderzoek transformeert, waardoor bedrijven op een efficiënte manier tests kunnen voltooien op een 21 CFR Part 11-conform systeem. Clinical Studio geeft een nieuwe definitie aan klinische onderzoekssoftware door gebruik te maken van geïntegreerde software en native mobiele apps die het ontwerp, de implementatie en het beheer van klinische onderzoeken stroomlijnen. Meer informatie over TrialKit

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Maak krachtige mobiele formulieren, verzamel gegevens offline en visualiseer ze met een paar klikken.
Teamscope is een gebruiksvriendelijke app voor gegevensverzameling voor klinisch en veldonderzoek. Met Teamscope kun je krachtige formulieren bouwen met vertakkingslogica, gegevensvalidatie en automatische berekeningen. Gebruik mobiele formulieren om gegevens te verzamelen zonder dat je een internetverbinding nodig hebt. Maak casussen, deel ze met je team en leg gegevens vast in de loop van de tijd. Houd je gegevens op alle momenten veilig met een toegangscode en gegevensversleuteling. Meer informatie over Teamscope

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Taakbeheersoftware zonder code met een mobiele app voor frontlijnteams en rapportagedashboards voor leiderschap om de uitvoering te meten.
Organisaties worden geholpen taken te beheren, ze naar voltooiing te brengen, de bedrijfswaarde te verbeteren en risico's te verlagen binnen verspreide teams en locaties met een gebruiksvriendelijke mobiele app voor frontlijnteams en rapportagedashboards voor leiders. Processen die eerder zijn voltooid met pen en papier, Excel, SharePoint, e-mail en intern ontwikkelde tools worden gedigitaliseerd om realtime zichtbaarheid te creëren voor de uitvoering van belangrijke taken. Het platform wordt gebruikt binnen verschillende functies om resultaten te behalen en de totale eigendomskosten te verlagen. Meer informatie over FORM MarketX

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Kies Grooper - beschikbare, toegankelijke en transparante artificiële intelligentie, ontworpen om realtime inzicht in gegevens te integreren.
Grooper maakt snelle innovatie mogelijk voor organisaties die grote hoeveelheden moeilijke gegevens verwerken en integreren. Grooper is ontwikkeld door een team van moedige ontwikkelaars die gefrustreerd waren door beperkingen in bestaande oplossingen. Het is een intelligent platform voor integratie van documenten en digitale gegevens. Grooper maakt gebruik van gepatenteerde en geavanceerde opnametechnologie, machine learning, natuurlijke taalverwerking en geavanceerde beeldverwerking. Grooper - beschikbare, toegankelijke en transparante artificiële intelligentie. Meer informatie over Grooper

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Het platform van Ephesoft maakt gebruik van gepatenteerde, gecontroleerde machine learning om gegevens snel, nauwkeurig en kosteneffectief vast te leggen en te distribueren.
Krijg de gegevens die je nodig hebt, precies wanneer je ze nodig hebt. Ephesoft Transact maakt gebruik van gepatenteerde, gecontroleerde machine learning om gegevens snel, nauwkeurig en kosteneffectief vast te leggen en te distribueren. De mogelijkheid om tijdens het werk te leren betekent dat het systeem in de loop van de tijd steeds slimmer wordt en automatisch nieuwe documenttypen en -indelingen verwerkt. Deze flexibele aanpak betekent dat je processen niet elke keer opnieuw hoeft te configureren wanneer er een formaatwijziging plaatsvindt. Meer informatie over Ephesoft

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Mobiele buitendienst eenvoudig gemaakt. Verbind je kantoor, mobiele medewerkers en klanten met elkaar. De toekomst van buitendienstbeheer.
De alles-in-één software voor buitendienstbeheer bevat een clouddashboard en mobiele apps. Het helpt bedrijven met een mobiel personeelsbestand om hun activiteiten te stroomlijnen, de klantenservice te verbeteren en hun bedrijf te laten groeien. De uitgebreide functies zijn CRM, intelligent plannings- en taakbeheer, geautomatiseerde klantcommunicatie, mobiele workflowformulieren, activabeheer, herinneringen voor bedrijfsmiddelenservice, GPS-tracking, urenstaten, offertes, facturering en boekhoudintegratie. Probeer Klipboard met een gratis proefversie. Meer informatie over Klipboard

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Verander evenementcontacten in verkoopbijeenkomsten. atEvent combineert het vastleggen van leads, kwalificatie en inzichten om de verkoop te versnellen.
Ga verder dan het vastleggen van algemene leads met de toonaangevende oplossing voor het beheer van B2B-evenementleads van atEvent. Leg leads overal op of rond het evenement vast, voeg aangepaste kwalificaties en follow-upacties toe en synchroniseer alles met je MA-/CRM-systeem voor snelle, gepersonaliseerde follow-up die de verkoop versnelt. atEvent is gemaakt voor ondernemingen met flexibele MA-/CRM-integraties, brede beursdekking, AVG-toestemming bij vastleggen, meertalige transcriptie van visitekaartjes en inzichten op accountniveau voor je ABM-strategie. Meer informatie over atEvent

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Het eSource-systeem van CRIO maakt bewaking op afstand en onmiddellijke gegevensbeoordeling mogelijk dankzij een krachtig geïntegreerde eSource/EDC-oplossing.
CRIO, de leider in eSource-technologie, maakt monitoring op afstand en onmiddellijke gegevensbeoordeling mogelijk dankzij een krachtig geïntegreerde eSource/EDC-oplossing (Electronic Data Capture) die de gegevensintegriteit beschermt met ingebouwde naleving van 21CFR11, ICH-GCP, AVG, HIPAA en andere wereldwijde voorschriften. Met eSource van CRIO kunnen gebruikers gegevens invoeren in een eenvoudige, interactieve toepassing en gegevens slechts één keer onmiddellijk vastleggen zonder dat gegevens opnieuw in EDC worden ingevoerd. Meer informatie over CRIO

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Verander papieren documenten in digitale records - organiseer je processen met eenvoudige documentopslag en toegang op aanvraag.
DataMagine is een uitgebreide oplossing voor DMS met integratie-opties waarmee aan de behoeften van klanten kan worden voldaan zonder aangepaste ontwikkeling. De bedrijfsactiviteiten en -processen van bedrijven worden gestroomlijnd om het potentieel van werknemers te ontsluiten en tegelijkertijd te voldoen aan regelgevende en nalevingsvereisten. De software helpt de grootste uitdagingen van klanten aan te pakken, van het stroomlijnen van de receptie, het beheren en beveiligen van HR-documenten tot het verbeteren van je gehele koopproces\financiële verplichtingen. Meer informatie over Agilysys DataMagine

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
ClinCapture biedt al haar klanten Private Cloud EDC (Electronic Data Capture), zodat jouw privacy altijd beschermd is. Vraag vandaag nog een demo aan!
ClinCapture biedt een krachtig eClinical-platform waarmee sponsors en klinische onderzoeksorganisaties snel onderzoeken kunnen opzetten en implementeren, de kosten van klinische testen kunnen verlagen en processen voor het vastleggen van gegevens kunnen stroomlijnen. De technologieën van ClinCapture bieden een groot aantal private cloud-oplossingen en helpen de evaluatie en ontwikkeling van gewone en biologische geneesmiddelen en apparaten die veelbelovend zijn voor de diagnose en/of behandeling van een breed scala aan ziekten of medische aandoeningen te bevorderen. Vraag vandaag nog een demo aan! Meer informatie over ClinCapture

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Upflowy is een SaaS-product zonder code dat gebruikers de volledige controle geeft over het bouwen en A/B-testen van hun aanmeldingsstromen.
Upflowy is een SaaS-product zonder code dat je de volledige controle geeft over je aanmeldingsstroom. Ontwerp, vertel je merkverhaal, analyseer elk gegevenspunt en optimaliseer vervolgens voor succes. Je kunt direct en op elk moment meten, met bruikbare inzichten en directe trechteranalyses. Bij het optimaliseren kun je slimme experimenten definiëren met A/B-testen en personalisatiecapaciteiten die eenvoudig in te stellen zijn. Meer informatie over Upflowy

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Elektronische gegevensvastlegging van Elsevier: ondersteunt klinisch onderzoek.
MACRO is een cloudgebaseerde oplossing voor elektronische gegevensvastlegging waarmee onderzoekers snel nauwkeurig en betrouwbare gegevens kunnen verzamelen voor analyse. MACRO voldoet aan ethische en wetenschappelijke kwaliteitsnormen voor het ontwerpen, uitvoeren, registreren en rapporteren van klinische proeven met menselijke proefpersonen. Tot de functies behoren self-service eCRF-creatie (formulieren ontwerpen), eenvoudige export van gegevens, controlesporen, gebruikersbeheer en veel meer. ISO 27001 gecertificeerd, conform GCP en 21 CFR, voldoet aan de WCAG2-AA-toegankelijkheidsnormen. Meer informatie over Macro

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
Rossum is een door AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) aangestuurde, cloudgebaseerde oplossing voor het vastleggen van factuurgegevens die de snelheid van factuurverwerking verzesvoudigt, met een nauwkeurigheid tot 98%.
AI- (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) aangedreven service voor factuurgegevensextractie die gemakkelijk kan worden aangepast en geïntegreerd in je bedrijfsprocessen. Elke lay-out: verzamel gegevens van elke factuur zonder sjabloonconfiguratie. Snelle implementatie: start extractie vanaf de eerste dag. Inspanningsreductie: 97% minder toetsaanslagen en 6x sneller dan handmatige gegevensinvoer. Continue verbetering: leert automatisch van elke nieuwe factuur. Uitbreidbaarheid: integreer handmatig of via RPA (Robotic Process Automation, robotprocesautomatisering) of API (Application Programming Interface, interface voor toepassingsprogrammering). Ondernemingsniveau: zeer schaalbare cloudgebaseerde oplossing. Meer informatie over Rossum

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer
PDF Edit is a speedy editor for your quality PDF documents. You can control security permissions, use attachments and annotations.
PDF Edit is a speedy creator and editor for your quality PDF documents. You can add or remove security permissions, use attachments and annotations. It supports PNG, TIFF, JPEG, CCITT Fax formats. C#, VB NET, JavaScript, Python, and more languages are supported. Technical documents and support and provided. Meer informatie over ByteScout PDF Suite

Functies

  • Audittrail
  • CRF-tracking
  • Formulierbeheer
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Beheer van klinische onderzoeken
  • Rapportage en analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • API
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Elektronische handtekening
  • Documentbeheer