Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Data entry software

Data entry software maakt saaie en arbeidsintensieve handmatige gegevensinvoer overbodig door hulpmiddelen te bieden voor automatische gegevensextractie, verificatie en overdracht naar een systeemdatabase. Data entry software is een essentieel onderdeel van formulier software en DMS-systemen.

67 resultaten

Met onze oplossing kun je inkoopfacturen, servicemeldingen, orderbevestigingen, bestelbonnen of declaraties snel verwerken. Meer informatie over WhiteVision
Wil jij in een efficiënte en eenvoudige manier inkomende documenten verwerken en boeken naar jouw ERP-systeem? WhiteVision biedt een oplossing. Met onze oplossing kun je snel en gemakkelijk elke inkoopfactuur, servicekennisgeving, orderbevestiging, bestelformulier of declaratie verwerken. Op deze manier heb jij de ruimte om je te concentreren op uitdagende taken waarmee je meer waarde toevoegt aan jouw organisatie. Meer informatie over WhiteVision

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerde IDP-oplossing die bedrijven helpt met verschillende gegevensinvoer taken. Bespaar tijd, verlaag uw kosten en elimineer fouten. AI aangedreven! Meer informatie over Klippa DocHorizon
Klippa DocHorizon helpt bij het automatiseren van gegevensinvoerprocessen door gebruik te maken van OCR en AI. Klippa kan gegevens extraheren, anonimiseren, analyseren en classificeren en documenten verifiëren. Bijkomende voordelen van het gebruik van Klippa DocHorizon voor het automatiseren van je gegevensinvoerproces: - snelle tekstherkenning en gegevensextractie; - vermogen om frauduleuze documenten te detecteren; - kruisvergelijking van documenten en gegevenspunten; - conversie van documenten naar verschillende extensies, zoals CSV, JSON of XML; - eenvoudige integratie met je softwareoplossingen via API en SDK. Meer informatie over Klippa DocHorizon

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Magnitude Process Runner is krachtige SAP-automatiseringssoftware die gegevensinvoer- en gegevensbeheertaken stroomlijnt met behulp van Microsoft Excel. Meer informatie over Process Runner
Magnitude Process Runner maakt SAP-gegevensinvoer en -gegevensbeheer snel en eenvoudig. Zakelijke gebruikers kunnen gegevens van en naar SAP uploaden met behulp van Microsoft Excel zonder hulp van IT. Elimineer repetitieve gegevensinvoertaken, stroomlijn workflows en verbeter de gegevenskwaliteit en productiviteit aanzienlijk. Met Process Runner kun je eenvoudig grote, complexe gegevenstransacties ondersteunen en T-codes, BAPI (Business Application Programming Interface), GUI-scripting en gegevensextractie uitvoeren, zonder wijzigingen in de backend SAP-configuratie. Meer informatie over Process Runner

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Verzamel, organiseer en beheer je gegevens in een collaboratieve, alles-in-één werkruimte met Jotform.
Zeg vaarwel tegen handmatige gegevensinvoer en maak kennis met naadloos gegevensbeheer voor je bedrijf. Jotform is een krachtige online formulierenbouwer waarmee je eenvoudig online gegevens kunt verzamelen en versturen waar je maar wilt. Bewaar en organiseer via Jotform Tabels inzendingen in een configureerbare hybride spreadsheet-database waarmee je al je formuliergegevens op één plek bewaart. Je kunt zelfs met meer dan 100 apps integreren om antwoorden te synchroniseren met je andere online accounts, zoals Google Spreadsheets, Dropbox, Airtable en meer. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Het krijgen van gegevens is nu … leuk? Typeforms zijn leuk om te doen en eenvoudig te maken, en ze integreren in je favoriete apps met meer dan 120 integraties.
Automatiseer gegevensverzameling, schaal het op en doe het allemaal in stijl. 95% van de gebruikers krijgt meer gegevens met meer gemak wanneer ze overschakelen naar Typeform. De ontwerpgerichte, volledig aanpasbare en interactieve formulieren maken het verzamelen van gegevens een fluitje van een cent, en alles is beschermd met beveiliging op ondernemingsniveau. Meer dan 120 krachtige integraties verzenden gegevens automatisch waar je ze nodig hebt, zodat ze direct in je workflow passen. Geen codering of onboarding nodig: het is snel en eenvoudig om aan de slag te gaan. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
UiPath is geschikt voor bedrijven uit alle sectoren die hun web-, SAP- en Citrix-gebaseerde bedrijfsprocessen moeiteloos willen automatiseren.
UiPath RPA is een eersteklas platform voor naadloze automatisering van data-invoer op elke web- of desktopapplicatie. Het ondersteunt Excel en kan worden geïntegreerd met SAP en Citrix. Begin eenvoudig en snel met de ingebouwde recorder die je handelingen leest en opnieuw afspeelt op het scherm. Met UiPath bespaar je talloze manuren, zonder codering of scripting. UiPath biedt 100% nauwkeurige playback en is technologie-agnostisch. Het werkt met HTML, Flash, AJAX, PDF, Java en Silverlight. Meer informatie over UiPath

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Anypoint Platform is een toonaangevend integratieplatform voor het verbinden van lokale, SaaS- en mobiele systemen.
Het Anypoint Platform van MuleSoft stelt gebruikers in staat om met één enkel product API's en integraties te ontwerpen, creëren, publiceren en beheren. Het bevat ook API analysebeheer en een pakket van aansluitingen op populaire toepassingen en protocollen. Je kunt het zowel lokaal, in de cloud als in hybride configuraties uitvoeren. Meer informatie over Anypoint Platform

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
PieSync synchroniseert je contacten tussen al je cloud-apps (Pipedrive, HubSpot, ActiveCampaign, enz.). In beide richtingen en in realtime.
PieSync werkt op de achtergrond en synchroniseert je contacten in beide richtingen en in realtime tussen je favoriete cloud-apps (contactpersonen in Google/Office365, CRM, marketing, boekhouding, helpdesktools). Dit betekent dat je toegang hebt tot de meest actuele klantinformatie, ongeacht waar jij je bevindt of wie de gegevens heeft ingevoerd. Enkele van de populairste verbindingen zijn: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, Pipedrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk en nog veel meer. Meer informatie over Operations Hub

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Met ProntoForms kunnen gebruikers in het veld rijke en betrouwbare gegevens op hun mobiele apparaten verzamelen. Gegevensinvoer was nog nooit zo eenvoudig.
ProntoForms is toonaangevend in professionele apps voor de buitendienst. Wat ooit uren duurde, is nu een kwestie van minuten. Geef je technici in het veld de mogelijkheid om rijke gegevens op betrouwbare wijze en in realtime op hun mobiele apparaten te verzamelen, zelfs zonder netwerkverbinding. Met het platform met weinig code kun je intuïtieve aangepaste apps bouwen die zich aanpassen aan de invoer van informatie. Stuur de gegevens onmiddellijk terug naar kantoor met naadloze integratie in je bedrijfssysteem of cloudservice. Gegevensinvoer was nog nooit zo eenvoudig. Meer informatie over TrueContext (formerly ProntoForms)

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding.
Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding. Meer informatie over AutoEntry

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Amazon Relational Database Service (RDS) maakt het eenvoudig om een database op te zetten, te beheren en te schalen, waaronder Aurora, MySQL, PostgreSQL.
Amazon Relational Database Service (RDS) maakt het eenvoudig om een database in de cloud op te zetten, te beheren en te schalen. Het biedt kostenefficiënte en aanpasbare capaciteit en automatiseert tijdrovende beheertaken zoals hardwarevoorziening, installatie, patching en back-ups. Het geeft jou de ruimte om je te concentreren op je toepassingen. Amazon RDS is beschikbaar op verschillende typen databases - geoptimaliseerd voor geheugen, prestaties of I/O - en biedt je zes vertrouwde databasesystemen om uit te kiezen. Meer informatie over Amazon RDS

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Bespaar honderden uren door inefficiënt papierwerk en processen te vervangen door aanpasbare mobiele apps. Geen codering of programmering nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun mobiele apparaten en tablets. GoCanvas-gebruikers hebben de mogelijkheid om snel formulieren in te zetten voor hun personeel in het veld en om extra formulieren rechtstreeks vanaf hun apparaat te maken met de gebruiksvriendelijke bouwer op basis van slepen en neerzetten. De gegevens kunnen vervolgens met het hele bedrijf worden gedeeld, maar kunnen ook worden geïntegreerd met een bestaand backendsysteem. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Je besturingssysteem voor bedrijfsgegevens: verzamel, organiseer en begrijp je gegevens.
Geef je gegevensverzameling kracht met prachtige, en toch krachtige, online formulieren die geen codering vereisen om in te stellen. Leg leads vast, maak workflows aan, incasseer betalingen, beheer enquêtes en nog veel meer. Sluit je aan bij meer dan 20.000 bedrijven en probeer Formaloo helemaal gratis. Geen creditcard vereist. Begin nu, ga vandaag nog live. Meer informatie over Formaloo

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Technisch computersysteem dat tools biedt voor beeldverwerking, geometrie, visualisatie, machine learning, datamining en meer.
Technisch computersysteem dat tools biedt voor beeldverwerking, geometrie, visualisatie, machine learning, datamining en meer. Meer informatie over Wolfram Mathematica

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Met Ninox kun je elke soort gegevens die je nodig hebt verzamelen vanuit elke gewenste locatie om je bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
Met Ninox kun je alle soorten gegevens die je nodig hebt verzamelen om je bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen. De gebruikersinterface is zeer flexibel aan te passen aan je eigen workflowvereisten. Het bevordert de gegevensverzameling en -evaluatie en biedt sterke functionaliteiten voor samenwerking van teams. Bovendien kun je het integreren met je meest gebruikte diensten, bijvoorbeeld die van Google (Spreadheets, Drive, Agenda, Formulieren) en nog veel meer. Ninox is toegankelijk via de native app voor macOS, iOS en Android of via een webbrowser. Meer informatie over Ninox

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Breng je bedrijf de moderne tijd binnen door bedrijfsprocessen om te zetten in flexibele, gecentraliseerde cloud-apps. Geen codering vereist.
Of je wilt coderen of niet: de keus is volledig aan jou. Word de held van jouw kantoor. Creëer op maat gemaakte bedrijfstoepassingen voor je team en stuur ze naar elk bureau en elke broekzak. Je kunt bijna alles automatiseren: begin vanaf het begin met slepen en neerzetten of maak een van de tientallen kant-en-klare apps op talloze manieren op maat voor jouw bedrijf. Werk samen met je team om de app te draaien, te testen en te verbeteren totdat je app helemaal perfect is en zeer indrukwekkend is zonder enige codering. (Dit platform zal jouw geheim niet verklappen). Meer informatie over kintone

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Vul woorden en zinnen automatisch aan, roep snel je vaak getypte zinnen op en maak met een paar klikken gestandaardiseerde documenten.
PhraseExpander kan je taken voor gegevensinvoer aanzienlijk versnellen door je toegang te geven tot invulformulieren die je kunt ophalen door een afkorting in te typen. Het biedt ook automatische aanvulling en automatische correcties in elke toepassing. Kopiëren en plakken van gegevens uit Word is verleden tijd. Al je veelvoorkomende zinnen en sjablonen zijn onmiddellijk toegankelijk met één druk op de knop. Meer informatie over PhraseExpander

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële documenten vast te leggen, te verwerken en te delen, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op wat belangrijk is. Je hebt betere dingen te doen dan data-invoer. Daarom word je geholpen papier te laten voor wat het is en gemiddeld zo'n drie uur per week te besparen zodat je tijd over hebt voor dingen die je graag doet, of je nu je bedrijf wil laten groeien of vrijdagen vrij wil nemen. Meer informatie over Dext Prepare

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Toonaangevende software voor gegevensinvoer. Creëer, verzamel en werk overal samen. Eenvoudige installatie, integraties en speciale ondersteuning.
Forms on Fire is software voor gegevensinvoer. Creëer digitale formulieren, verzamel gegevens en werk samen, vanaf elk apparaat en elke locatie. Implementatie is snel en eenvoudig met de formulierontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten, tientallen software-integraties en vooraf ingevulde velden met gegevens uit je systemen. Profiteer van speciale ondersteuning en aanpassingen van de bedrijfssoftware om je papieren formulieren en handmatige workflows om te zetten in naadloze digitale ervaringen. Begin vandaag nog een gratis proefversie en boek een demo. Meer informatie over Forms On Fire

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Bouw krachtige formulieren online met onze drag-and-drop builder. Verzamel bruikbare gegevens, integreer met externe apps en automatiseer workflows.
Zoho Forms is een online no-code formulierontwerper met drag & drop functionaliteiten die je kunt gebruiken om formulieren voor elk gewenst doel te creëren. Het biedt diverse aanpassingsmogelijkheden, ondersteunt de toewijzing van taken en goedkeuringsworkflows. Naast dat het naadloos werkt met de Zoho producten, kunt het ook integreren met Salesforce en Google apps. Met Zoho Forms kunt u met de mobiele app, die ondersteunt word door zowel iOS als android apparaten, online en offline formulieren creëren en data verzamelen. Meer informatie over Zoho Forms

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Docparser converteert pdf's en gescande documenten naar gestructureerde gegevens en helpt bedrijven bij het stroomlijnen van documentgebaseerde werkstromen.
Docparser is een oplossing voor het vastleggen van documentgegevens en is gebouwd voor de moderne cloud-stack van vandaag. Haal pdf's of gescande documenten automatisch op uit verschillende bronnen, extraheer specifieke gegevensvelden of tabellen en verplaats de geparseerde gegevens in realtime naar de plaats waar ze horen. Aan de slag gaan met Docparser is eenvoudig! Het verplaatsen van je documentgegevens naar honderden cloud-toepassingen is een fluitje van een cent dankzij verschillende cloud-integraties en de API. En natuurlijk kun je je gegevens ook downloaden in Excel-, CSV-, JSON- of XML-indeling. Meer informatie over Docparser

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Maak het verkopen net zo simpel als e-mailen. Je kunt je agenda en e-mails synchroniseren met Salesforce, e-mails bijhouden, afspraken plannen, vervolgacties instellen en nog veel meer.
Je werkt in je inbox, niet in Salesforce. Niemand hoeft je te dwingen om je e-mail te gebruiken. Het is gebruiksvriendelijk en effectief. Dit platform vindt dat Salesforce net zo nuttig en net zo eenvoudig zou moeten zijn. Daarom brengt het Salesforce naar jouw inbox. Zodat je tijd kunt besparen en productiever kunt worden. Nu kun je tijdens je werk Salesforce zien en bijwerken. Je kunt e-mails synchroniseren met Salesforce, bijhouden hoeveel e-mails er worden geopend, Salesforce-dossiers maken en bijwerken, gesprekken plannen en nog veel meer. Probeer Cirrus Insight 14 dagen lang gratis. Meer informatie over Cirrus Insight

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
ResearchManager integreert Data Management (EDC, ePRO, RTSM, eConsent) en Clinical Operations (CTMS, eTMF, LIMS, RIMS) naar keuze.
De Clinical Research Suite is een online onderzoeksplatform dat centraal staat voor alle partijen betrokken bij klinische studies. Hier hebben ze niet alleen toegang tot, maar ook controle over het volledige onderzoeksproces. Deze suite maakt gebruik van geavanceerde technologische tools en bewezen functionaliteiten in Data Management en Clinical Operations. Dit stelt onderzoekers, coördinatoren en sponsors in staat om elk aspect van klinisch onderzoek te optimaliseren, inclusief het aantrekken van deelnemers, het verzamelen van gegevens en het analyseren van resultaten. Meer informatie over ResearchManager

Functies

  • Afkortingsdetectie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Optische lezers (OCR)
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare formulieren
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer