Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Customer satisfaction software

Met customer satisfaction software kunnen bedrijven feedback verzamelen, organiseren en beheren. Deze toepassingen bieden mogelijkheden voor enquêtes, het volgen van klachten en gespreksrapportage. Customer satisfaction software kan worden geïntegreerd met oplossingen voor klantrelatiebeheer en productbeheer om de verkregen feedback toe te passen op zakelijke interacties en productontwikkeling. Zie ook: helpdesk software, klantenservice software, CRM systemen en enquête software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer satisfaction software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor België

België Lokale producten weergeven

139 resultaten

Ga van klantfeedback naar actie zonder maar wat te raden. Lumoa analyseert feedback in meer dan 60 talen en in real time. Meer informatie over Lumoa
De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig NPS (Net Promoter Score), CSAT (Customer Satisfaction Score), online beoordelingen en andere meetinstrumenten om te beoordelen hoe tevreden hun klanten zijn. Maar wat ze missen is een manier om te weten te komen welke acties de cijfers naar boven of naar beneden halen. Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
Met LiveAgent maak je gebruik van de kracht van een volledig uitgerust analysepakket dat krachtige tools voor gegevensanalyse en rapportage biedt. Analyseer snel hoe effectief je klantenservice is door gegevens te segmenteren op klantenservicemedewerkers of type interactie. Ontdek meer dan 175 helpdeskfuncties, waaronder gamification-functies en een ingebouwde CRM. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin vandaag nog met je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Met het platform kunnen bedrijven (opnieuw) contact leggen met hun klanten
om de digitale ervaring te verbeteren. Meer informatie over Screeb
Screeb geeft een nieuwe definitie aan de manier waarop bedrijven feedback verzamelen en beheren om de behoeften van hun klanten beter te begrijpen: - Zie hoe mensen je app gebruiken. - Stel vragen om hun gedrag beter te begrijpen. - Krijg kwalitatieve inzichten om je product te verbeteren. Met Screeb kom je te weten wie je app gebruikt en ontdek je verbeterpunten voor je product. Krijg een duidelijk inzicht in waarom je gebruikers zo handelen, wat ze willen en wat je nu moet doen. Meer informatie over Screeb

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Stuur niet zomaar een saaie feedbackenquête als elke andere: Typeform maakt feedback leuk met aantrekkelijke, interactieve formulieren. Meer informatie over Typeform
Wat als feedback geven leuk kon zijn voor je klanten, en jij betere gegevens krijgt? Klinkt te goed om waar te zijn? Maak kennis met Typeform: aantrekkelijke, responsieve formulieren die je kunt aanpassen aan je merk. Wanneer het formulier vriendelijker aanvoelt, zijn klanten opener. Stuur de feedback vervolgens automatisch overal naartoe waar je het nodig hebt met meer dan 120 integraties met je favoriete apps. Allemaal zonder coderen. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Zoho CRM Plus helpt je uitzonderlijke klantervaringen te bieden en deze om te zetten in merkambassadeurs. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus als een uniform platform is de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale media marketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie over SurveyMonkey

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Upgrade je klantervaring met Jotform Enterprise. Maak enquêtes en apps en verzamel naadloos e-handtekeningen en betalingen.
Upgrade en automatiseer je klanttevredenheidspraktijken met Jotform Enterprise. Bied je bestaande en potentiële klanten eersteklas diensten en een georganiseerde online werkruimte. Maak formulieren en apps en verzamel naadloos e-handtekeningen en betalingen. Bouw je klantgerichtheidsenquêtes en pas die aan om relaties te cultiveren en inzicht te krijgen. Gebruik de functie voor slepen en neerzetten om je formulieren en apps zo aan te passen dat ze je branding goed weergeven. Er is geen kennis van ontwerp of codering vereist. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen.
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Hoogst gewaardeerde enquêtesoftware, ontworpen om zinvolle antwoorden te geven op de grote vragen, van klantervaring tot medewerkersbetrokkenheid
SoGoSurvey is de best beoordeelde enquêtesoftware op Capterra en is zowel krachtig als gebruiksvriendelijk. SoGoSurvey is een uitgebreid platform met 24x7 ondersteuning via telefoon, chat en e-mail. Het helpt klanten hun klantenervaring te verbeteren, productfeedback te verzamelen en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten met de focus op het omzetten van gegevens in inzichten. Biedt meest uitgebreide functies voor bedrijven die feedback beschouwen als een cruciaal onderdeel van hun bedrijfsgroei. Meld je aan voor een gratis proefaccount of vraag een demo aan. Meer informatie over Sogolytics

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Websitechat en mobiele berichten zijn de klantkanalen met de hoogste klanttevredenheid. Met Userlike kun je ze allemaal gebruiken. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen en te zien hoe mensen je site daadwerkelijk gebruiken.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Meer informatie over Hotjar

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Klanttevredenheidssoftware omvat feedback, sms-software, sentimentanalyse, berichten en reviews.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Met tools om in realtime inzichten te krijgen uit tekstgebaseerde feedback. Het Podium-berichtenplatform maakt het ook gemakkelijk om al je klantinteracties te beheren vanuit Facebook-berichten, click-to-message van Google en inkomende teksten vanaf één dashboard. Klanttevredenheid begint bij de eerste interactie en loopt door gedurende het hele klantentraject. Meer informatie over Podium

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Tidio is een klantenserviceplatform dat livechat en chatbots combineert om de klanttevredenheid te verbeteren en meer omzet te genereren.
Tidio is het klantenserviceplatform waarmee je de tevredenheid van je klanten kunt verbeteren door livechat en chatbots te combineren. Dankzij Tidio kunnen je klanten je in realtime bereiken wanneer je beschikbaar bent, of hulp krijgen van chatbots wanneer je het druk hebt. De door AI aangedreven chatbots kunnen bestellingen voor je aannemen, in een oogwenk tot 40% van de vragen van klanten beantwoorden, feedback van klanten verzamelen en de respons- en oplossingstijden verkorten. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren
Online enquêtetool waarmee je onbeperkt enquêtes kunt creëren, deze kunt distribueren en de gegevens moeiteloos kunt analyseren.
Zoho Survey is gebruiksvriendelijke software voor het ontwerpen van online enquêtes en vragenlijsten. De functies zijn schaalbaar om aan al je behoeften te voldoen, met alles wat belangrijk is om enquêtes te creëren, ze te verspreiden en de antwoorden te analyseren. Er zijn ook enquêtepanels beschikbaar, als je gegevens van specifieke demografische groepen nodig hebt. Goed geïnformeerde beslissingen liggen nu onder handbereik. Je vindt meer informatie over Zoho Survey op https://www.zoho.com/survey/. Meer informatie over Zoho Survey

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Sms-berichten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • CRM
  • Visuele analyse
  • Aanpasbare sjablonen
  • Trendanalyse
  • Aanpasbare formulieren