Sorteren op
193 apps
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX) en betrokkenheid over de gehele 'journey'. Sluit de lus met deelbare rapporten, dashboards, automatische meldingen en opvolgtools. Integreer met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Onbeperkt aantal gebruikers inbegrepen en werkt in 47 talen. Klanten zijn onder meer L'Oreal, Toyota, Citibank, Q8, Heineken, Sony, Manpower, ... Meer informatie over CheckMarket Enquêtesoftware voor klanttevredenheid van ondernemingen. Voer CSAT-enquêtes uit voor bruikbare feedback. Sluit de lus met follow-up en waarschuwingen. Meer informatie over CheckMarket
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys PureCloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys PureCloud
Yotpo helpt e-commerce-merken om klantrecensies, foto's en vragen te verzamelen om klanttevredenheid, sociaal bewijs en verkoop te stimuleren. Yotpo is een officiële partner van Google, Facebook en Shopify Plus en wordt geïntegreerd met toonaangevende handelsplatformen en tools zoals BigCommerce, Magento en Bronto. Deze oplossing maakt het gemakkelijk voor merken om de content van hun klanten te benutten in elk marketingkanaal. Het complete marketingplatform van Yotpos is perfect voor groeiende bedrijven die meer dan 300 bestellingen per maand verwerken. Meer informatie over Yotpo Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten tijdens het koperstraject om de klanttevredenheid te bevorderen en de verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspercentages tot 25-30%. - Prikkel en activeer je organisatie met livestreams van feedback. - Stel onmiddellijke inzichten en trends vast met slimme labels (tekstanalyse). - Verras promotors en critici met gepersonaliseerde antwoorden om het verloop te verminderen. - Stimuleer verbeteringen - stuur feedbackmeldingen door naar collega's. Meer informatie over zenloop zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS). Dit platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commercebedrijven in de groeifase. Meer informatie over zenloop
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
SurveySparrow helpt je bij het maken van interactieve klantfeedbackonderzoeken. Meet de klanttevredenheidsindex, identificeer en herstel probleemgebieden, sluit de cirkel voor feedback en verbeter klantrelaties, eenvoudig en moeiteloos. Meet regelmatig je klantenpuls met terugkerende enquêtes en hou je CSAT-score in de gaten. Met eenvoudige opties voor delen kun je je klanten bereiken via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je klanten te verzamelen, altijd en overal. Meer informatie over SurveySparrow Betrek je klanten meer met gespreksenquêtes. Peil regelmatig de betrokkenheid van klanten en verbeter de klanttevredenheid. Meer informatie over SurveySparrow
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties Meer informatie over Zendesk
Help klanten in realtime via je website, Facebook Messenger en Telegram. Nodig internetbezoekers proactief uit voor een chat. Bied een contactformulier aan wanneer je offline bent, of gebruik een chatbot om chats voor je te ontvangen. Verzamel leads en contactgegevens via een registratieformulier. Stuur chats door tussen operators en gebruik opties voor groepen en vaardigheden om inkomende chats naar de juiste mensen te leiden. Pas het chatvenster aan op het ontwerp van je website. Verbind Userlike met andere bedrijfstools (bijv. CRM/helpdesk). Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest flexibele platform voor verbetering van klanttevredenheid en maakt het bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt tijdens het klanttraject te controleren, te beantwoorden en te verbeteren. Met de breedste selectie feedbackkanalen voor klanttevredenheid maakt Qualtrics het gemakkelijk om te weten welke delen van je klanttraject aandacht nodig hebben, prioriteit te geven aan strategische acties, relevante dashboards te delen binnen de hele organisatie en de cirkel rond klantinteracties te sluiten. Meer informatie over Qualtrics Customer Experience Qualtrics Customer Experience maakt het voor bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt in het klanttraject te volgen, erop te reageren en het te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics Customer Experience

door Critizr

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Critizr is een technologiebedrijf dat feedback van klanten gebruikt om bedrijven te helpen betere klantervaringen op te bouwen. Het online feedbackbeheerplatform Critizr for Business wordt gebruikt door de meeste van de grootste winkels in Frankrijk, zoals Carrefour, Credit Mutuel, Havas Voyages, Nocibe, Galeries Lafayette of Flunch. Omdat Critizr een vertrouwde derde voor consumenten is, kunnen winkels feedback van hun klanten verspreiden, waardoor authenticiteit en betrouwbaarheid wordt gegarandeerd. Meer informatie over Critizr Leider in het verzamelen van klantfeedback, Critizr helpt bedrijven hun klantenervaring te optimaliseren om hun tevredenheid te verbeteren. Meer informatie over Critizr
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren zijn in staat om mobielvriendelijke, prachtige enquêtes te maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen, en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren zijn in staat om feedback te verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klanttevredenheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill - NPS Software Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill - NPS Software
SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus Geef je Support Desk een krachtige en visuele make-over. Probeer Support Center Plus. Zet de eerste stap op de weg naar uitstekende klantenservice. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus

door Pxida

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Pxida is a new product featuring technology and analytics used by global brands to understand their customers in a quick and easy to deploy software tool designed specifically for use by smaller businesses and organizations. Pxida requires no training and is simple and intuitive to use. You will be using analysis and surveys designed by our highly experienced market research experts and data scientists utilizing the latest analytics technology. We employ the experts, so you don't have to! Meer informatie over Pxida Pxida provides detailed analysis of customer feedback for small and medium sized businesses for happier customers and improved results. Meer informatie over Pxida
Met LiveAgent maak je gebruik van de kracht van een volledig uitgerust analysepakket dat krachtige tools voor gegevensanalyse en rapportage biedt. Analyseer snel hoe effectief je klantenservice is door gegevens te segmenteren op klantenservicemedewerkers of type interactie. Ontdek meer dan 175 helpdeskfuncties, waaronder gamification-functies en een ingebouwde CRM. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin vandaag nog met je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API. Meer informatie over MySurveyLab Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer. Meer informatie over MySurveyLab
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze aan te spreken. Het begroet gebruikers, beantwoordt hun vragen en stimuleert hen om te handelen zoals je verwacht. De uitkomsten zijn toegenomen leads, verbeterde conversies en verbeterde resultaten. Acobot maakt gebruik van AI om AI te bouwen. Het is volledig geautomatiseerd. Jij hoeft je alleen maar aan te melden en de URL van je startpagina te verstrekken. Vervolgens doet AI al het werk voor je. Meer informatie over Acobot Aco, de AI-chatbot, leert van je website, spreekt gebruikers aan en verandert ze in verkoopleads, helemaal vanzelf! Meer informatie over Acobot
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify

door SoGoSurvey Enterprise

(607 beoordelingen)
Bekijk profiel
Het SoGoSurvey-platform voor feedbackbeheer automatiseert op een naadloze manier het verzamelen en analyseren van gegevens voor organisaties. Van het ontwerpen en verspreiden van een vragenlijst tot analyses en aanbevelingen, dit platform doet alles met gemak en met een niveau van detail dat zeldzaam is in de sector. SoGoSurvey onderscheidt zich van concurrenten door zijn consistent hoge gebruikersbeoordelingen, ongeëvenaarde rapportagesysteem, toonaangevende gegevensbeveiliging en de beste 24/7 klantenondersteuning. Een compleet feedbackbeheerplatform voor organisaties dat gegevensverzameling en -analyse naadloos automatiseert. Probeer vandaag nog een demo!
Je hebt gegevens nodig om je bedrijf aan te sturen, maar je vindt het ook belangrijk om te weten hoe jouw klanten je merk ervaren. Wie je publiek ook is, één ding is duidelijk: het delen van informatie via tevredenheidsonderzoeken, formulieren en enquêtes moet eenvoudig, leuk en foutloos gaan op elk apparaat. Typeform kan trouwens worden geïntegreerd in meer dan 500 van je favoriete apps. Stuur gegevens naar Mailchimp om je lijst te creëren, Google Spreadsheets voor analyse of Salesforce om je klantervaring te personaliseren. Typeform: formulieren en enquêtes voor echte mensen Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen en te zien hoe mensen je site daadwerkelijk gebruiken.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen. SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer. Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0).
Get answers fast with Nextiva Surveys, our online customer satisfaction software. Collect the answers you need to understand your audience and make better decisions. Featuring nine question types, survey templates, email notifications, skip logic, and more, Nextiva Surveys provides the tools needed to measure respondents. Plus, businesses can customize landing pages, thank you pages, colors, and everything in between! Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers. Get answers fast with Nextiva Surveys, a custom online customer satisfaction software, to better understand audience.
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Met Grade.us kun je: 1) het verkrijgen van meer en betere beoordelingen op sites zoals Google, Facebook en sectorspecifieke beoordelingssites automatiseren; 2) ontevreden klanten helpen voordat ze slechte beoordelingen schrijven; 3) beoordelingen op internet bekijken zodat je altijd weet wat er over je merk wordt gezegd; 4) je beste beoordelingen automatisch omzetten in SEO-vriendelijke web- en sociale mediacontent om je positieve reputatie te versterken. Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Automatiseer meer en betere online reviews.
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes waarschijnlijk sneller en met plezier invullen! Klanten hebben op elk apparaat toegang tot je aantrekkelijke, elegante en merkeigen enquêtes. Deze nieuwe manier van feedback verzamelen mag niet alleen gezien worden, maar is ook erg leuk dankzij animaties en beloningen (vouchers, ebooks, Phil Collins-tickets). Dit product brengt feedback weer terug. Vermaak en betrek je klanten met leuke enquêtes van Feedier, gamify en maak ze weer leuk!
Swell is helping businesses simplify the process of capturing customer feedback and online reviews. With a mobile-first approach, Swell enables real-time interaction with the consumer via the channels most people are familiar with like text and email. Allows businesses to collect real-time customer experience feedback: NPS, CX, and online reviews on sites that matter.
Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen. Pas het sjabloon voor klanttevredenheidsonderzoek naar eigen inzicht aan en deel het met je doelgroep. Geen codering, gegarandeerde tevredenheid! Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen.
Broadly's automated review platform helps local businesses generate great customer reviews on the most important platforms including Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor & many more. Our platform helps SMBs win reviews, get more business, and communicate directly with your customers via app or desktop. Online reviews are the single largest driver of how a consumer selects a new service so we're here to help small, service-based businesses (1-100 employees) win a better online reputation. Broadly is a review generation platform that helps local businesses get positive online reviews while protecting their reputations.
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while also creating a boost in sales and satisfaction by engaging visitors in real-time. Additionally, this product is available on-the-go with iOS and Android features to keep your customer conversations fluid across all devices. Tidio merges live chat and chatbots in one tool to help you skyrocket your sales and level of customer service.
Bekijk profiel
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
Podium is an Interaction Management platform that's redefining the modern relationship between local businesses and their customers. With tools to get insights in real-time from text-based feedback. The Podium messaging platform also makes it easy to manage all your customer interactions from Facebook messages, Google's click-to-message and inbound texts from one dashboard. Customer satisfaction starts at the first interaction and continues through the entire customer journey. Customer satisfaction software includes feedback, texting software, sentiment analysis, messaging and reviews.
Get real time customer feedback to drive customer retention and referrals. AskNicely automatically emails customers a simple two-question email survey (based on the Net Promoter Score customer loyalty framework) that people can answer with just one tap. Listen to your customers in real time, catch unhappy customers before they churn and get more online reviews. Start sending surveys in minutes with no IT. The web's nicest Net Promoter Score (NPS) survey. Automatically measure and act on customer happiness every day for free.

door Preferred Market Solutions

(79 beoordelingen)
Bekijk profiel
Run your own branded loyalty program! You get an advanced rewards program with incentive campaigns and built-In multi-channel communication with autopilot operation. Recognize customers for purchases and/or visits, increase customer retention and foster growth. This is NOT a community program; you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available. Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.
QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet required). Perfect for in-person lead capture, trade shows, intercept marketing, market research, and customer satisfaction. QuickTapSurvey makes it easy to ask smart questions anywhere (no internet required and a 100% data coverage guarantee).
----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates by getting them to recommend you to all their friends via online reviews. Like word of mouth only 1000x better. Never send a survey again while knowing exactly what your customers think about your service. See who your biggest fans are, and quickly respond to customer issues. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. ----> The easiest way to increase customer satisfaction + create advocates. Like word of mouth only 1000x better. Try it free!

door Groove Networks

(58 beoordelingen)
Bekijk profiel
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard. Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Simplesat offers fun and easy one-click customer surveys for online service teams. Multi-scale CSAT surveys are easy to embed in email signatures or directly in your helpdesk closed ticket notification emails. Upload your customer list to set recurring NPS email surveys on autopilot. All your feedback ends up in once place - making it easy to analyze and take action. Finally, Simplesat makes it possible to publish positive feedback as testimonials on your website in real-time! Delightfully easy to use one-click satisfaction surveys for service minded professionals.
Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, internet, fax, email, etc. Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, internet, fax, email, etc.
Our Satisfaction Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency. Our Satisfaction Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency.
Reputology is the best-of-breed Review Monitoring & Customer Feedback platform for enterprises that operate multiple physical locations. Engage unhappy customers quickly & monitor anywhere customer feedback happens: Google, Facebook, comment cards, etc. Uncover the root causes for customer compliments and complaints to make meaningful, long-term improvements. Fortune 500 companies utilize Reputology as well as recognized brands like Golds Gym and House of Blues. Reputology is the Review Monitoring & Customer Feedback platform that helps multi-location enterprises improve the customer experience.
SurveyMonkey CX is a turn-key NPS solution with robust features designed to collect, understand, and act on your customer feedback. Trigger personalized surveys through multiple channels to increase response rates. Identify improvement areas using advanced analytics - from key driver analysis to industry benchmarks. Take action faster by quickly closing the loop with customers. Easily share NPS insights with your team using custom reports, data exporting, and integrations. The best NPS solution for business. Get actionable insights to grow your business with SurveyMonkey CX.
Signpost is the complete and automated solution to collect customer feedback, get more and better reviews, win new customers, get referrals and increase repeat business. The automated marketing platform that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed.
Bekijk profiel
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
Key Survey is gebouwd voor grote bedrijven en biedt een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van klanttevredenheid. Gebruik aantrekkelijke en boeiende enquêtes, geautomatiseerde meldingen en workflows en krachtige analytische hulpmiddelen om precies te begrijpen waar verbeteringen kunnen worden aangebracht of goed gedrag kan worden bevorderd. Wanneer je Key Survey aansluit op je andere IT-systemen, sluit je de cirkel tussen marketing, verkoop, bedrijfsactiviteiten en de klantenservice. Key Survey is gebouwd voor grote bedrijven en biedt een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van klanttevredenheid.
Powerful survey software tool for business consultants to help clients and leaders uncover hidden knowledge & ideas, make decisions & drive action. Create & deploy any type of professional survey. Engage employees and teams to uncover their suggestions & improve performance. Discover what customers say & recommend. Find out your Net promoter Score (NPS). Explore opinions & generate ideas. Conduct research on markets & potential customers. Get 24 x 7 support & advice from survey experts. Powerful survey software tool for business consultants to help clients uncover hidden knowledge & ideas, make decisions & drive action.
A modern customer experience platform helping businesses to create personalized interactions at every step of the customer journey, increase audience involvement and gather better data. With involve.me users can easily create and publish lead pages & promotions for lead acquisition, quizzes & personality tests for lead qualification & segmentation, price calculators & digital sales assistants for sales conversion and product & customer satisfaction surveys for measuring customer experience. A modern customer experience platform helping businesses create personalized interactions at every step of the customer journey.
Feedbackly is a all-in-one feedback tool that turns feedback into sales and growth automatically through the entire customer journey. Create customizable surveys and publish them simultaneously on any sales/communication channel; Then analyze the responses in our industry-leading dashboard and in customer journey specialized analytics tool. Leverage the concept of customer journey mapping to track satisfaction levels with precision. Then use this insight to make sound business decisions. All-in-one feedback suite with omnichannel distribution, visual customization and survey creation through the customer journey.
Get insight into the features and product areas your customers care about most. The Centercode Platform offers extensive reporting tools and customizable dashboards, giving you a clear view into what's delighting your customers and what areas need your immediate attention. Get a bird's eye view of what's driving customer satisfaction with Centercode's suite of customizable reporting tools.
SmileBack is a customer satisfaction platform, built to be simple to use, but deep on insights. After every service transaction, one click from your customers on one of three emojis unlocks a world of increased customer loyalty, boosted morale and higher retention. We remove the pains that stop customers giving feedback - SmileBack users see review response rates over 40%. And with advanced reporting and analytics, you'll always know how satisfied your customers are. Collect more customer feedback with a simple to implement and simpler to use smiley face CSAT survey.
A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking. A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking.

door Quality Driven Software

(26 beoordelingen)
Bekijk profiel
Als een servicetaak is voltooid, wil je toch graag feedback? Dat is kwaliteitsgestuurde software! Stuur via deze app een e-mail of tekstenquête naar je klant op een prachtig ontworpen sjabloon. Zodra je die feedback hebt ontvangen, verbindt de app de taak met de medewerker die het werk heeft uitgevoerd. Door deze tevredenheidsscores aan je werknemers te koppelen zul je VEEL gemakkelijker kunnen weten wie een salarisverhoging verdient en wie moet worden ontslagen. Verbeter zowel je klantenbehoud *en* je online beoordelingen - net als dit product! Beheer van klanttevredenheidsfeedback. Verhoog de winst, verminder opzeggingen, ontvang meer online beoordelingen. Ja, dat doet dit product ook!
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben.
Survicate is alles-in-één software voor klantfeedback. Met slechts één tool kun je de klanttevredenheid meten voor alle digitale contactpunten. Gebruik verzamelde inzichten om het verloop te verminderen, klantenloyaliteit te verbeteren en beter in te spelen op de behoeften van klanten. Survicate kan rechtstreeks worden geïntegreerd met populaire platforms voor marketingautomatisering en CRM's, zoals Intercom, HubSpot of Salesforce. Waar toonaangevende teams feedback van klanten verzamelen en verwerken.
Bold360 is the ultimate AI-powered customer satisfaction platform helping companies of all sizes build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. By blending the best of AI and agent-based technology, Bold360's suite enables companies to meet soaring customer expectations while allowing agents to do what they do best - be human. Bold360 is an AI-powered customer satisfaction solution delivering personalized interactions and the fastest time-to-value.
Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results. Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
Trusted by Peloton, Uber, Slack, Instacart, Target, Cisco, OpenTable, and thousands of other brands to measure, understand, and improve customer satisfaction, Delighted is the #1 tool for gathering, analyzing, and acting on CSAT feedback. In minutes, you will have branded, multi-channel surveys that are optimized for high response rates. Set benchmarks, monitor scores, and integrate feedback into your existing toolset to close the loop immediately. Starting price at $0/Year Delighted is the easiest and fastest way to gather and act on customer, satisfaction and experience insights.
Bekijk profiel
Cloud-based solution for businesses that helps automate and manage online customer reviews and brand reputation. Cloud-based solution for businesses that helps automate and manage online customer reviews and brand reputation.
Wix Answers combines a knowledge base, call center, ticketing, and tracking, providing one continuous timeline for support agents. Creating higher customer satisfaction, through a seamless experience. Simple, visual tracking, 3rd party integrations, SLAs, widgets, and automated workflows are the reasons why companies such as Fiverr, Getty Images, Guesty, Yotpo, and MyHeritage choose Wix Answers as their customer support platform. Wix Answers collects all agent-user interactions in one place, to support and drive customer satisfaction throughout their journey.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health changes, and driving proactive engagements. Leading companies use Totango to reduce churn, grow predictable revenue, and maximize customer value over time. Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.

door Creative Research Systems

(17 beoordelingen)
Bekijk profiel
Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management. The Survey System is the most complete software available for all types of survey research. Includes advanced logic and comprehensive reporting and analysis. The Survey System has been refined and expanded in response to client comments and requests since 1983. Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management.
Skilljar is the leading training platform purpose-built for external education. Customer Training and Enablement teams at hundreds of innovative companies rely on Skilljar to successfully onboard, engage, and retain customers. Skilljar¿s platform enables technology, insurance, healthcare, transportation, and manufacturing companies to educate users through every stage of the customer journey, greatly increasing the odds of customer satisfaction and long term relationships. Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.
Starred stelt recruitment teams in staat om hun Candidate Experience te meten door middel van actiegerichte feedback. Onze software integreert met je ATS en haalt op belangrijke momenten feedback op bij kandidaten en hiring managers. Toonaangevende bedrijven zoals Spotify, VodafoneZiggo, Toast, Coca-Cola, Virgin Atlantic, Glovo, Elastic en Deloitte, geloven al in de kracht van een optimale candidate experience. Starred creëert flexibele feedbacksoftware die op een vriendelijke manier feedback ophaalt bij kandidaten en hiring managers.

door CloudCherry Analytics

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
CloudCherry is a Real-Time Customer Feedback Collection and Customer Satisfaction Measurement product to track & improve Customer Satisfaction. With CloudCherry, brands can analyse what drives Customer Satisfaction and loyalty. And by measuring key metrics like the Net Promoter Score and the unique Customer Delight score, brands can also discover actionable insights into areas of customer dissatisfaction, develop strategies to improve Customer Retention and address customer issues in real-time. Cloudcherry is a real-time Customer Experience Analytics product to track & measure Customer Delight
Canny lets you keep track of which customers want which feature requests at scale. This data helps your team make more informed product decisions. Feedback management solution that helps businesses capture and store insights from segmented user groups.
LeadQuizzes allows marketers to create quizzes, surveys, and forms to increase your leads and learn about your audience without a developer. Leverage user-provided quiz answers to segment and update your contacts with our integrations. Capture more leads and data from your website with our powerful popup controls. Create highly targeted custom audiences using our Facebook integration. Steal inspiration from our hundreds of templates and case studies! LeadQuizzes allows marketers to create quizzes, surveys, and forms to increase your leads and learn about your audience.
Bekijk profiel
Intouch Insight customer satisfaction software helps organizations transform every customer interaction into an opportunity to delight the customer. Collect feedback from any source including social media, review sites, customer satisfaction surveys, mystery shopping and more. Customizable dashboards and robust analytics make it easy for companies to monitor and manage customer satisfaction across the entire customer journey. Intouch Insight customer satisfaction software helps organizations understand and take action on customer feedback.

door Warwick Analytics

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Geautomatiseerde voorspellende analyse voor het bouwen van nauwkeurige modellen met tekstgegevens zoals stem van de klant, garantie, klachten, recensies, verzekeringsclaims etc. Het maakt gebruik van bedrijfseigen technologie die is ontwikkeld door een universiteit, op een manier die kan worden gebruikt door iemand die geen gegevenswetenschapper is. Het maximaliseert de prestaties van de modellen met minimale invoer van "human-in-the-loop". Geautomatiseerde voorspellende analyses voor tekst. Geen gegevenswetenschapper vereist om nauwkeurige modellen te bouwen.

door Customer Thermometer

(9 beoordelingen)
Bekijk profiel
We are proud to offer an unbeatable customer satisfaction measurement tool, with an award-winning service team, vast reporting capabilities, and a long list of system integrations. The regular, real-time feedback available with CT has been a game-changer for so many of our customers. An out-of-the-box reporting suite, with both a clear mission control overview and a wide range of in-depth reporting options. Installation is simple, easy, and can be achieved in minutes. 1-click feedback email solution that allows your customers rate your offerings. Generate your own buttons & embed them in any email.
Bekijk profiel
Zonka is a Complete Feedback Management & Survey Platform. Capture feedbacks from multiple channels; on premises & offline (Tablets & Smartphones) and on the web (Email, SMS, QR code, in App). Customize surveys, get instant alerts, view real-time drill-down reports & resolve issues. Enhance customer satisfaction and retention by acting on actionable insights provided, and knit better customer experiences. Zonka is an enterprise-grade, real-time feedback management platform that captures feedbacks offline, on-premises and over the web.
Bekijk profiel
Own or manage a restaurant? TalkToTheManager is the perfect customer feedback solution. You no longer need guest comment cards. TalkToTheManager allows business owners to get anonymous comments from customers by text message and the ability to reply in real-time in order to address customer service, product, and facility issues, often while the customer is still on-site. Intercept negative feedback, avoid negative reviews and create strong customer relationships. Our customers love it! Own or manage a restaurant? Let your customers text their comments anonymously. Management can reply in real-time to fix issues.
Bekijk profiel
ReviewSpreader helps companies connect with their customers quickly by sending review requests straight to where customers hang out; their cell phones! Easily manage your online reviews under one roof with our comprehensive reputation management dashboard. Helping companies get more feedback and online reviews.
Social media tool that enables customer service and marketing through customer engagement, social media monitoring, and analytics. Social media tool that enables customer service and marketing through customer engagement, social media monitoring, and analytics.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data. Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Feedback management solution that provides user engagement through interactions and sentiment analysis. Feedback management solution that provides user engagement through interactions and sentiment analysis.

door Khoros (formerly Spredfast + Lithium)

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
Khoros Care allows you to transform your website into a social destination. Harness customer passion and knowledge to attract new visitors, crowdsource support and grow revenue. Khoros Care allows you to transform your website into a social destination.
The ServiceGuru Kiosk captures feedback about your staff and business, so you know how your customers really feel about their experience. Collect 50x more feedback than review sites, receipt surveys, and traditional methods combined. The healthcare, hospitality, retail, and entertainment industries use ServiceGuru kiosks to ensure their customers are happy and to improve their service. All hardware, software and support needed to run the kiosks is provided as a service with month to month. Collect 50X more feedback with a fast automated kiosk to improve your customer service and online reviews.
Helprace integreert alle hulpprogramma's voor klantenservice naadloos onder één paraplu. Combineer het e-mailticketsysteem, kennisbank, documenten, relatiebeheer en feedbacksystemen zodat je betere klantenservice kunt bieden. Het beste van alles is dat je enkel betaalt voor wat je nodig hebt. Helprace stroomlijnt je klantenserviceproces. Ticketingsysteem geïntegreerd met feedbackportal en kennisbank.
RepuGen is a healthcare reputation management and patient satisfaction software for medical groups, hospitals, doctors and dentists. It gives you tools to gather genuine patient feedback and manage new reviews. You will be notified the moment a patient has a negative experience, so you can reach out to perform service recovery before they post a negative review. Satisfied patients will be driven to post positive reviews on sites like Google, Yelp. HealthGrades, and more. RepuGen is a healthcare reputation management software that automates patient satisfaction monitoring and helps your practice grow.
AppFollow biedt een holistische benadering van app-beheer die helpt om nieuwe zakelijke kansen te ontsluiten en marketing- en ondersteuningsteams handige tools geeft om inzichten te krijgen en klantenbinding te stimuleren. AppFollow omvat alle belangrijke gebieden, zoals prestatiemonitoring met realtime data, het volgen van concurrenten en benchmarks en optimalisatie van zoekwoorden. Het biedt beoordelingsbeheer, maakt integratie van helpdesks mogelijk en verbetert het teamwork. Een tool voor het traceren van mobiele apps om de gebruikerstevredenheid te vergroten, met ingebouwd beheer van beoordelingen om snel te kunnen reageren op klanten.

door Sticky Toffee Studios

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Customer testimonials, automated. Set up in 10 minutes. Customer testimonials, automated. Set up in 10 minutes.
Bekijk profiel
A customer satisfaction tool that uses surveys to monitor customer satisfaction over a period of time. Use this data to identify unhappy customers, build customer loyalty, find your advocates and benchmark your performance against others in your industry. Client Heartbeat puts on this customer satisfaction data into a super simple dashboard. Try the live dashboard for free. A customer satisfaction survey tool that monitors client sanctification to identify unhappy customers.

door Elevate Research

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses looking to connect with customers daily, improve service, and grow repeat business. Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses.
Promoter.io is the most potent & comprehensive tool built to help small and medium businesses measure loyalty & customer sentiment using the Net Promoter Score (NPS). Our platform enables organic growth, customer insights, & understand customer drivers for CloudFlare, Gartner, Gusto, OutdoorVoices, and Lovepop Cards. Drive intelligent decisions across your entire organization with actionable customer feedback & data-driven insights. Get a free trial.

door Q One Tech

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
Q One is a SaaS (software-as-a-service) single cloud-based, multi-channel, multi-currency, and multi-lingual market research platform offering a full range of features for research professionals and organization focusing on automating panel recruiting/management, incentivizing panel member, survey programming and data collection that increase panel engagement and collect real-time data driven insights. Panel Management Data Collection Survey Design Fraud Prevention CRM Quotation Instant messenger Project Management
Rivews is a new generation patient satisfaction and online reputation management solution. Enabling facilities to collect patient feedback and transform brand reputation by: Collecting 100s of reviews online to become the highest ranked facility in the city across Google, Facebook, etc.; improving patient retention rates by Identifying every single patient that has a negative experience to improve customer retention and Identifying patient satisfaction trends to understand quality of care. A new generation patient satisfaction & online reputation management solution. Transforming brand reputation through patient engagement
Our mission from the get-go has been to help companies grow by automatically getting more out of their current customers base. Compared to other software, we offer multiple tools to deliver on that mission: Customer satisfaction surveys, online reviews, and cross-sales. Additional tools will be added to keep delivering on our mission. Most of our users chose InputKit over the competition for its ease of use, its beautiful design, and our 5-star customer service. Customer Feedback & Reviews software that helps small & medium businesses grow their business.
Confirmit provides a scalable end-to-end platform which enables users to create, deploy, manage, and analyze the results of research projects and feedback programs ranging from a few hundred to millions of respondents. Market Research agencies benefit from the comprehensive platform that incorporates a range of data collection modes and full panel management capabilities to standardize their processes and yield lower total cost of ownership. User-friendly software enabling creation of powerful and valuable survey research and feedback applications.
Bekijk profiel
Get Satisfaction is the leading customer engagement platform that gathers product ideas, builds brands, creates sales opportunities, and scales customer support with no additional cost. Engage with your customers Anywhere they are: your website, Facebook, via search, or on a mobile device. Get Satisfaction provides a powerful core platform for your customer community, but our wealth of tools and features are what set us apart from the crowd. Cloud-based tool that builds online communities that enable productive conversations between companies and their customers.
Netigate is a leading European provider of cloud based services for online surveys that are primarily used for voice of customer (customer satisfaction), employee performance and market research. Through Netigates user friendly interface, the users can conduct surveys in a very effective way compared to other alternatives. Survey tool for HR, market, panel research via web or mobile phone. Offers analysis with cross tabulations, real-time results, etc.
Attract more reviews wherever you sell! Target positive feedback with smart selective requests on Amazon, eBay, Trustpilot and Google and more. You can create rules to ensure that you only target your happy customers with review requests. Use proven email templates and insert your logos and images, or create your own emails tailored to your brand. xSellco Feedback connects with everywhere you sell, so you can increase your Amazon Feedback and broader online reputation from a single place. Improve your seller rating through automated intelligent feedback requests on Amazon, eBay, Trustpilot and Google.

door Field Solution Group

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
Field Solution Group provides a superior review monitoring and reputation management software platform trusted by businesses across the world. Helping thousands of businesses manage and utilize positive customer experience to earn new business by automating the process of getting more and better reviews on sites like Google+, Facebook, Yelp and industry-specific review sites; eliminating manual website review entry; and managing their online customer reputation. Reputation management software for businesses looking to manage and utilize positive customer experiences to earn new business.
ServiceDock is a messaging-based customer feedback and service platform that helps brick'n'mortar chains attract and retain customers. We do that by helping you: - capture real-time feedback via the messaging apps consumers love using; - easily follow up with disgruntled customers to turn detractors into promoters; - benchmark outlet performance and uncover valuable customer insights; and - build loyalty at location level by connecting customers to your stores via messaging. ServiceDock is a messaging-based customer feedback and service platform that helps brick'n'mortar chains attract and retain customers.
Net Promotor Score - NPS by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback over je website te verzamelen. FanExam gebruikt NPS om je bezoekers de juiste vraag te stellen op het juiste moment – wanneer de bezoeker daadwerkelijk interactie heeft met je website. Dit is de beste manier om naar je klanten te luisteren. Zodra FanExam op je website is geïnstalleerd heb je een direct kanaal om 24/7 feedback van klanten te krijgen, op een systematische manier. Net Promotor Score by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback te verzamelen.

door Stonegate Advisors

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
STAMP is a B2B Retention Automation Platform for companies with > $25M in revenue that visualizes data in real time, starting with a summary dashboard across your customer base, while enabling drill down to each and every client. STAMP also provides comparative analytics by decision maker, company, and account manager. STAMP empowers organizations to analyze whats most important to their customers, measure performance in key categories, and implement Playbooks to retain key accounts. STAMP is a B2B Retention Automation Platform that determines how well you are delivering on the needs of your most important customers.
Kilterly is designed to reduce churn and strengthen customer relationships with easy-to-use tools that provide data-driven insight and automated customer outreach. Our software combines powerful proprietary survey and campaign management tools to automate your customer success playbook. Along with our proprietary tools we integrate with software platforms you may already use to create a robust framework for measuring customer health, maximizing customer satisfaction, and enhancing revenue. Kilterly can significantly increase customer satisfaction through data-driven insight and the use of automated communication tools.
Zoho Discussions helps create Idea Forums, Employee Forums, Intranets etc at the click of a button. With Zoho Discussions, customer and employee engagement becomes a snap. Experience higher customer satisfaction with Zoho Discussions. An online forums software that helps you to create external and internal communities where problems are solved and ideas are exchanged.