210 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Zonka Feedback CX Platform is a multichannel Survey and Feedback Software to transform the way you manage Employee and Customer Experience. Measure the right CX metrics including Net Promoter Score, Customer Effort Score & Customer Satisfaction Score. Take feedback and conduct surveys across multiple channels Tablets, Online, Email, & SMS. Keep your team aligned, view responses and collaborate to close the feedback loop. View insightful feedback reports to target Customer Delight and Growth. Meer informatie over Zonka Feedback Zonka Feedback CX Platform is a multichannel Survey & Feedback Software. Measure, improve and transform Employee Customer Experiences. Meer informatie over Zonka Feedback
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX) en betrokkenheid over de gehele 'journey'. Sluit de lus met deelbare rapporten, dashboards, automatische meldingen en opvolgtools. Integreer met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Onbeperkt aantal gebruikers inbegrepen en werkt in 47 talen. Klanten zijn onder meer L'Oreal, Toyota, Citibank, Q8, Heineken, Sony, Manpower, ... Meer informatie over CheckMarket Enquêtesoftware voor klanttevredenheid van ondernemingen. Voer CSAT-enquêtes uit voor bruikbare feedback. Sluit de lus met follow-up en waarschuwingen. Meer informatie over CheckMarket
Yotpo helpt e-commerce-merken om klantrecensies, foto's en vragen te verzamelen om klanttevredenheid, sociaal bewijs en verkoop te stimuleren. Yotpo is een officiële partner van Google, Facebook en Shopify Plus en wordt geïntegreerd met toonaangevende handelsplatformen en tools zoals BigCommerce, Magento en Bronto. Deze oplossing maakt het gemakkelijk voor merken om de content van hun klanten te benutten in elk marketingkanaal. Het complete marketingplatform van Yotpos is perfect voor groeiende bedrijven die meer dan 300 bestellingen per maand verwerken. Meer informatie over Yotpo Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten tijdens het koperstraject om de klanttevredenheid te bevorderen en de verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klanttevredenheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill - NPS Software Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill - NPS Software
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
SurveySparrow helpt je bij het maken van interactieve klantfeedbackonderzoeken. Meet de klanttevredenheidsindex, identificeer en herstel probleemgebieden, sluit de cirkel voor feedback en verbeter klantrelaties, eenvoudig en moeiteloos. Meet regelmatig je klantenpuls met terugkerende enquêtes en hou je CSAT-score in de gaten. Met eenvoudige opties voor delen kun je je klanten bereiken via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je klanten te verzamelen, altijd en overal. Meer informatie over SurveySparrow Betrek je klanten meer met gespreksenquêtes. Peil regelmatig de betrokkenheid van klanten en verbeter de klanttevredenheid. Meer informatie over SurveySparrow
Refiner is a user feedback & customer survey tool built for growing SaaS, eCommerce & membership sites. Collect unique user data on the fly with beautiful in-app micro surveys. Uncover new insights instantly, increase conversions and better retain your customers. Alert your team, enrich CRM profiles, trigger personalised campaigns, or update your backend API with webhooks. Grow your business with real time customer insights. Meer informatie over Refiner Refiner is a customer survey tool built for growing SaaS, eCommerce and membership sites. Meer informatie over Refiner
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties Meer informatie over Zendesk
Websitechat en mobiele berichten zijn de klantkanalen met de hoogste klanttevredenheid. Met Userlike kun je ze allemaal gebruiken. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest flexibele platform voor verbetering van klanttevredenheid en maakt het bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt tijdens het klanttraject te controleren, te beantwoorden en te verbeteren. Met de breedste selectie feedbackkanalen voor klanttevredenheid maakt Qualtrics het gemakkelijk om te weten welke delen van je klanttraject aandacht nodig hebben, prioriteit te geven aan strategische acties, relevante dashboards te delen binnen de hele organisatie en de cirkel rond klantinteracties te sluiten. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM Qualtrics Customer Experience maakt het voor bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt in het klanttraject te volgen, erop te reageren en het te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren zijn in staat om mobielvriendelijke, prachtige enquêtes te maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen, en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren zijn in staat om feedback te verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
Met LiveAgent maak je gebruik van de kracht van een volledig uitgerust analysepakket dat krachtige tools voor gegevensanalyse en rapportage biedt. Analyseer snel hoe effectief je klantenservice is door gegevens te segmenteren op klantenservicemedewerkers of type interactie. Ontdek meer dan 175 helpdeskfuncties, waaronder gamification-functies en een ingebouwde CRM. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin vandaag nog met je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API. Meer informatie over SurveyLab Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer. Meer informatie over SurveyLab
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze aan te spreken. Het begroet gebruikers, beantwoordt hun vragen en stimuleert hen om te handelen zoals je verwacht. De uitkomsten zijn toegenomen leads, verbeterde conversies en verbeterde resultaten. Acobot maakt gebruik van AI om AI te bouwen. Het is volledig geautomatiseerd. Jij hoeft je alleen maar aan te melden en de URL van je startpagina te verstrekken. Vervolgens doet AI al het werk voor je. Meer informatie over Acobot Aco, de AI-chatbot, leert van je website, spreekt gebruikers aan en verandert ze in verkoopleads, helemaal vanzelf! Meer informatie over Acobot
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify
Geautomatiseerde voorspellende analyse voor het bouwen van nauwkeurige modellen met tekstgegevens zoals stem van de klant, garantie, klachten, recensies, verzekeringsclaims etc. Het maakt gebruik van bedrijfseigen technologie die is ontwikkeld door een universiteit, op een manier die kan worden gebruikt door iemand die geen gegevenswetenschapper is. Het maximaliseert de prestaties van de modellen met minimale invoer van "human-in-the-loop". Meer informatie over PrediCX Geautomatiseerde voorspellende analyses voor tekst. Geen gegevenswetenschapper vereist om nauwkeurige modellen te bouwen. Meer informatie over PrediCX
BrandMail, ontwikkeld door BrandQuantum, is een softwareoplossing die naadloos integreert met Microsoft Outlook om elke medewerker in de organisatie in staat te stellen automatisch consistente merkeigen e-mails te creëren via een enkele werkbalk die toegang biedt tot merkstandaarden en de nieuwste vooraf goedgekeurde inhoud. Meer informatie over BrandMail Centraal beheerde, fraudebestendige e-mailhandtekeningen, e-mailbanners, inhoud, mailers en vragenlijsten in Outlook zonder e-mailomleidingen. Meer informatie over BrandMail
Het SoGoSurvey-platform voor feedbackbeheer automatiseert op een naadloze manier het verzamelen en analyseren van gegevens voor organisaties. Van het ontwerpen en verspreiden van een vragenlijst tot analyses en aanbevelingen, dit platform doet alles met gemak en met een niveau van detail dat zeldzaam is in de sector. SoGoSurvey onderscheidt zich van concurrenten door zijn consistent hoge gebruikersbeoordelingen, ongeëvenaarde rapportagesysteem, toonaangevende gegevensbeveiliging en de beste 24/7 klantenondersteuning. Een compleet feedbackbeheerplatform voor organisaties dat gegevensverzameling en -analyse naadloos automatiseert. Probeer vandaag nog een demo!
Je hebt gegevens nodig om je bedrijf aan te sturen, maar je vindt het ook belangrijk om te weten hoe jouw klanten je merk ervaren. Wie je publiek ook is, één ding is duidelijk: het delen van informatie via tevredenheidsonderzoeken, formulieren en enquêtes moet eenvoudig, leuk en foutloos gaan op elk apparaat. Typeform kan trouwens worden geïntegreerd in meer dan 500 van je favoriete apps. Stuur gegevens naar Mailchimp om je lijst te creëren, Google Spreadsheets voor analyse of Salesforce om je klantervaring te personaliseren. Typeform: formulieren en enquêtes voor echte mensen Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen en te zien hoe mensen je site daadwerkelijk gebruiken.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen. SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer. Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0).
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Met Grade.us kun je: 1) het verkrijgen van meer en betere beoordelingen op sites zoals Google, Facebook en sectorspecifieke beoordelingssites automatiseren; 2) ontevreden klanten helpen voordat ze slechte beoordelingen schrijven; 3) beoordelingen op internet bekijken zodat je altijd weet wat er over je merk wordt gezegd; 4) je beste beoordelingen automatisch omzetten in SEO-vriendelijke web- en sociale mediacontent om je positieve reputatie te versterken. Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Automatiseer meer en betere online reviews.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Met tools om in realtime inzichten te krijgen uit tekstgebaseerde feedback. Het Podium-berichtenplatform maakt het ook gemakkelijk om al je klantinteracties te beheren vanuit Facebook-berichten, click-to-message van Google en inkomende teksten vanaf één dashboard. Klanttevredenheid begint bij de eerste interactie en loopt door gedurende het hele klantentraject. Klanttevredenheidssoftware omvat feedback, sms-software, sentimentanalyse, berichten en reviews.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail. Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tegelijkertijd voor een boost in verkoop en tevredenheid door bezoekers in realtime betrokken te maken. Bovendien is dit product mobiel beschikbaar met iOS- en Android-functies om je klantgesprekken op alle apparaten vloeiend te laten verlopen. Tidio combineert livechat en chatbots in één tool om je omzet en klantenservice te verhogen.
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes waarschijnlijk sneller en met plezier invullen! Klanten hebben op elk apparaat toegang tot je aantrekkelijke, elegante en merkeigen enquêtes. Deze nieuwe manier van feedback verzamelen mag niet alleen gezien worden, maar is ook erg leuk dankzij animaties en beloningen (vouchers, ebooks, Phil Collins-tickets). Dit product brengt feedback weer terug. Vermaak en betrek je klanten met leuke enquêtes van Feedier, gamify en maak ze weer leuk!
Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen. Pas het sjabloon voor klanttevredenheidsonderzoek naar eigen inzicht aan en deel het met je doelgroep. Geen codering, gegarandeerde tevredenheid! Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen. Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback. Met Get More Reviews kun je je meest tevreden klanten online omzetten in 5-sterrenrecensies en echte, authentieke reviews genereren op meerdere online reviewsites, waaronder Google, Facebook en nog veel meer. Optimaliseer het reviewbeheerproces met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Stuur nooit meer een enquête, omdat je al precies weet wat je klanten van je service vinden. Kijk wie je grootste fans zijn en reageer snel op problemen van klanten. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. ----> De eenvoudigste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Probeer het gratis!
Our Satisfaction Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency. Our Satisfaction Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency.
QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet required). Perfect for in-person lead capture, trade shows, intercept marketing, market research, and customer satisfaction. QuickTapSurvey makes it easy to ask smart questions anywhere (no internet required and a 100% data coverage guarantee).
Met het SmartSurvey SaaS-platform kunnen gebruikers vrijwel elk soort gegevens vastleggen, analyseren en rapporteren via een eenvoudige, maar stijlvolle, online enquêteservice. Met SmartSurvey kunnen gebruikers rechtstreeks de mensen bereiken van wie de mening het belangrijkst is, klanten, partners, patiënten, studenten en leveranciers. SmartSurvey is gespecialiseerd in het leveren van enquête-oplossingen voor multinationale zakelijke klanten, met specifieke ondersteuning en veilige gegevensopslag op servers in het VK en de EU. SmartSurvey is een online enquête-oplossing die iedereen helpt enquêtes te maken, gegevens te verzamelen en resultaten te analyseren.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt. Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.
Oplossing voor unified communications en callcenters met oproepbeheercapaciteiten; verzorgt telefoon, internet, fax, e-mail, enz. Oplossing voor unified communications en callcenters met oproepbeheercapaciteiten; verzorgt telefoon, internet, fax, e-mail, enz.
Signpost is the complete and automated solution to collect customer feedback, get more and better reviews, win new customers, get referrals and increase repeat business. The automated marketing platform that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed.
SurveyMonkey CX is een kant-en-klare NPS-oplossing met robuuste functies die zijn ontworpen om feedback van je klanten te verzamelen, te begrijpen en erop te reageren. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen om de respons te verhogen. Identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyse, van analyse van de belangrijkste factoren tot de benchmarks in de sector. Neem sneller actie door de cirkel snel te sluiten met je klanten. Deel NPS-inzichten moeiteloos met je team met behulp van aangepaste rapporten, gegevensexport en integraties. Een ideale NPS-oplossing voor het bedrijfsleven. Krijg met SurveyMonkey CX bruikbare inzichten om je bedrijf te laten groeien.
Get insight into the features and product areas your customers care about most. The Centercode Platform offers extensive reporting tools and customizable dashboards, giving you a clear view into what's delighting your customers and what areas need your immediate attention. Get a bird's eye view of what's driving customer satisfaction with Centercode's suite of customizable reporting tools.
Reputology is een review monitoring- en klantenfeedbackplatform voor ondernemingen die meerdere fysieke locaties exploiteren. Benader ontevreden klanten snel en houd bij waar feedback van klanten wordt ontvangen: Google, Facebook, opmerkingskaarten, enz. Ontdek de onderliggende oorzaken van complimenten en klachten van klanten om op de lange termijn zinvolle verbeteringen aan te brengen. Fortune 500-bedrijven gebruiken Reputology en erkende merken zoals Golds Gym en House of Blues. Reputologie is het review monitoring- en klantenfeedbackplatform dat ondernemingen met meerdere locaties helpt de klantervaring te verbeteren.
Met GetFeedback voor Salesforce kun je automatisch feedback van klanten verzamelen op kritieke contactpunten in het klantentraject. Breng meer context in je enquêtes en stuur feedback naar Salesforce, zodat je waardevolle klantstatistieken zoals NPS, CSAT of CES kunt meten en intelligente actie kunt ondernemen om je klantervaring te verbeteren. Klanten van GetFeedback zien een toename van 240% in responspercentages en 7x snellere implementatie dan andere klantenenquêteplatforms. GetFeedback is een populaire feedbackoplossing voor Salesforce. Sluit al je klantenenquêtes naadloos aan voor bruikbare inzichten.
Key Survey is gebouwd voor grote bedrijven en biedt een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van klanttevredenheid. Gebruik aantrekkelijke en boeiende enquêtes, geautomatiseerde meldingen en workflows en krachtige analytische hulpmiddelen om precies te begrijpen waar verbeteringen kunnen worden aangebracht of goed gedrag kan worden bevorderd. Wanneer je Key Survey aansluit op je andere IT-systemen, sluit je de cirkel tussen marketing, verkoop, bedrijfsactiviteiten en de klantenservice. Key Survey is gebouwd voor grote bedrijven en biedt een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van klanttevredenheid.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer elk type professionele enquête. Maak medewerkers en teams betrokken om hun suggesties te ontdekken en prestaties te verbeteren. Ontdek wat klanten zeggen en aanbevelen. Ontdek je Net promoter Score (NPS). Verken meningen en genereer ideeën. Voer onderzoek uit op markten en potentiële klanten. Ontvang 24/7 ondersteuning en advies van enquêtedeskundigen. Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen.
A modern customer experience platform helping businesses to create personalized interactions at every step of the customer journey, increase audience involvement and gather better data. With involve.me users can easily create and publish lead pages & promotions for lead acquisition, quizzes & personality tests for lead qualification & segmentation, price calculators & digital sales assistants for sales conversion and product & customer satisfaction surveys for measuring customer experience. A modern customer experience platform helping businesses create personalized interactions at every step of the customer journey.
Feedbackly is een alles-in-één feedbacktool die gedurende het gehele klantentraject feedback automatisch omzet in verkoop en groei. Maak aanpasbare enquêtes en publiceer ze tegelijkertijd op elk verkoop-/communicatiekanaal; analyseer vervolgens de reacties in dit toonaangevende dashboard en met een voor het klantentraject gespecialiseerde analysetool. Maak gebruik van het concept van het in kaart brengen van het klantentraject om de tevredenheidsniveaus nauwkeurig bij te houden. Gebruik dit inzicht vervolgens om goede zakelijke beslissingen te nemen. Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
SmileBack enables helpdesks and IT support professionals to gather abundant, actionable feedback. With a 42% average survey reply rate, businesses get powerful insights that attract and retain customers. Founded by helpdesk professionals for helpdesk professionals, SmileBack are the feedback specialists. SmileBack offers 1-on-1 demos, a free trial, and a 60-day no hassle money-back guarantee. SmileBack is a customer satisfaction platform, built to be simple to use, whilst providing deep insights.
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspercentages tot 25-30%. - Prikkel en activeer je organisatie met livestreams van feedback. - Stel onmiddellijke inzichten en trends vast met slimme labels (tekstanalyse). - Verras promotors en critici met gepersonaliseerde antwoorden om het verloop te verminderen. - Stimuleer verbeteringen - stuur feedbackmeldingen door naar collega's. zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS). Dit platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commercebedrijven in de groeifase.
Trusted by Peloton, Uber, Slack, Instacart, Target, Cisco, OpenTable, and thousands of other brands to measure, understand, and improve customer satisfaction, Delighted is the #1 tool for gathering, analyzing, and acting on CSAT feedback. In minutes, you will have branded, multi-channel surveys that are optimized for high response rates. Set benchmarks, monitor scores, and integrate feedback into your existing toolset to close the loop immediately. Starting price at $0/Year Delighted is the easiest and fastest way to gather and act on customer, satisfaction and experience insights.
A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking. A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking.
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses.
Als een servicetaak is voltooid, wil je toch graag feedback? Dat is kwaliteitsgestuurde software! Stuur via deze app een e-mail of tekstenquête naar je klant op een prachtig ontworpen sjabloon. Zodra je die feedback hebt ontvangen, verbindt de app de taak met de medewerker die het werk heeft uitgevoerd. Door deze tevredenheidsscores aan je werknemers te koppelen zul je VEEL gemakkelijker kunnen weten wie een salarisverhoging verdient en wie moet worden ontslagen. Verbeter zowel je klantenbehoud *en* je online beoordelingen - net als dit product! Beheer van klanttevredenheidsfeedback. Verhoog de winst, verminder opzeggingen, ontvang meer online beoordelingen. Ja, dat doet dit product ook!
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben.
Survicate is alles-in-één software voor klantfeedback. Met slechts één tool kun je de klanttevredenheid meten voor alle digitale contactpunten. Gebruik verzamelde inzichten om het verloop te verminderen, klantenloyaliteit te verbeteren en beter in te spelen op de behoeften van klanten. Survicate kan rechtstreeks worden geïntegreerd met populaire platforms voor marketingautomatisering en CRM's, zoals Intercom, HubSpot of Salesforce. Waar toonaangevende teams feedback van klanten verzamelen en verwerken.
Bold360 is the ultimate AI-powered customer satisfaction platform helping companies of all sizes build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. By blending the best of AI and agent-based technology, Bold360's suite enables companies to meet soaring customer expectations while allowing agents to do what they do best - be human. Bold360 is an AI-powered customer satisfaction solution delivering personalized interactions and the fastest time-to-value.
Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results. Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
Cloud-based solution for businesses that helps automate and manage online customer reviews and brand reputation. Cloud-based solution for businesses that helps automate and manage online customer reviews and brand reputation.
Canny lets you keep track of which customers want which feature requests at scale. This data helps your team make more informed product decisions. Feedback management solution that helps businesses capture and store insights from segmented user groups.
Wix Answers combines a knowledge base, call center, ticketing, and tracking, providing one continuous timeline for support agents. Creating higher customer satisfaction, through a seamless experience. Simple, visual tracking, 3rd party integrations, SLAs, widgets, and automated workflows are the reasons why companies such as Fiverr, Getty Images, Guesty, Yotpo, and MyHeritage choose Wix Answers as their customer support platform. Wix Answers collects all agent-user interactions in one place, to support and drive customer satisfaction throughout their journey.
Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management. The Survey System is the most complete software available for all types of survey research. Includes advanced logic and comprehensive reporting and analysis. The Survey System has been refined and expanded in response to client comments and requests since 1983. Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Skilljar is the leading training platform purpose-built for external education. Customer Training and Enablement teams at hundreds of innovative companies rely on Skilljar to successfully onboard, engage, and retain customers. Skilljar¿s platform enables technology, insurance, healthcare, transportation, and manufacturing companies to educate users through every stage of the customer journey, greatly increasing the odds of customer satisfaction and long term relationships. Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.
Create online surveys with ease using easyfeedback. More than 5000 satisfied customers already use our survey tool to improve their customer experience, increase employee satisfaction or optimise their products and services in terms of user experience. With easyfeedback there are no limits to surveys. easyfeedback is a survey solution for creating and managing online surveys that enables you to analyze results better.
Cisco's Webex Experience Management (formerly known as CloudCherry) is a Customer Experience Management (CEM) platform that is changing the way organizations around the globe listen and respond to customers. The solution's innovative journey-based approach, integrations, and predictive analytics allows business leaders to quickly understand customer needs to proactively tackle churn, increase recommendations, and improve productivity. Cisco Webex Experience Management (formerly CloudCherry) is an AI-powered experience management solution for CX-centric organizations.
We are proud to offer an unbeatable customer satisfaction measurement tool, with an award-winning service team, vast reporting capabilities, and a long list of system integrations. The regular, real-time feedback available with CT has been a game-changer for so many of our customers. An out-of-the-box reporting suite, with both a clear mission control overview and a wide range of in-depth reporting options. Installation is simple, easy, and can be achieved in minutes. 1-click feedback email solution that allows your customers rate your offerings. Generate your own buttons & embed them in any email.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data. Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Thematic delivers customer feedback analytics for data-driven teams passionate about improving customer and product experience. Our award-winning AI picks up emerging themes in feedback collected from survey, reviews, live chat and complaints. Our visualizations answer questions such as "Why did my NPS drop?", "Did my initiative work?", "Why are our customers churning?" or "What should we focus on to improve CX and reduce contact center volume?" Award-winning AI turns your feedback collected through survey, reviews, live chat and complaints into real insights. In minutes.
LeadQuizzes allows marketers to create quizzes, surveys, and forms to increase your leads and learn about your audience without a developer. Leverage user-provided quiz answers to segment and update your contacts with our integrations. Capture more leads and data from your website with our powerful popup controls. Create highly targeted custom audiences using our Facebook integration. Steal inspiration from our hundreds of templates and case studies! LeadQuizzes allows marketers to create quizzes, surveys, and forms to increase your leads and learn about your audience.
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter. With the help of state-of-the-art AI, companies such as USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House, and many more are turning to Capacity for their knowledge base, helpdesk and workflow automation needs. Thousands of employees at organizations large and small use Capacity to help do their best work. See what Capacity can do for you, your customers, and your team today! Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter.
Q One is a SaaS (software-as-a-service) single cloud-based, multi-channel, multi-currency, and multi-lingual market research platform offering a full range of features for research professionals and organization focusing on automating panel recruiting/management, incentivizing panel member, survey programming and data collection that increase panel engagement and collect real-time data driven insights. Panel Management Data Collection Survey Design Fraud Prevention CRM Quotation Instant messenger Project Management
Intouch Insight customer satisfaction software helps organizations transform every customer interaction into an opportunity to delight the customer. Collect feedback from any source including social media, review sites, customer satisfaction surveys, mystery shopping and more. Customizable dashboards and robust analytics make it easy for companies to monitor and manage customer satisfaction across the entire customer journey. Intouch Insight customer satisfaction software helps organizations understand and take action on customer feedback.
SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid. Geef je Support Desk een krachtige en visuele make-over. Probeer Support Center Plus. Zet de eerste stap op de weg naar uitstekende klantenservice.
Own or manage a restaurant? TalkToTheManager is the perfect customer feedback solution. You no longer need guest comment cards. TalkToTheManager allows business owners to get anonymous comments from customers by text message and the ability to reply in real-time in order to address customer service, product, and facility issues, often while the customer is still on-site. Intercept negative feedback, avoid negative reviews and create strong customer relationships. Our customers love it! Own or manage a restaurant? Let your customers text their comments anonymously. Management can reply in real-time to fix issues.
RepuGen is a healthcare reputation management and patient satisfaction software for medical groups, hospitals, doctors and dentists. It gives you tools to gather genuine patient feedback and manage new reviews. You will be notified the moment a patient has a negative experience, so you can reach out to perform service recovery before they post a negative review. Satisfied patients will be driven to post positive reviews on sites like Google, Yelp. HealthGrades, and more. RepuGen is a healthcare reputation management software that automates patient satisfaction monitoring and helps your practice grow.
ReviewSpreader helps companies connect with their customers quickly by sending review requests straight to where customers hang out; their cell phones! Easily manage your online reviews under one roof with our comprehensive reputation management dashboard. Helping companies get more feedback and online reviews.
Social media tool that enables customer service and marketing through customer engagement, social media monitoring, and analytics. Social media tool that enables customer service and marketing through customer engagement, social media monitoring, and analytics.
Feedback management solution that provides user engagement through interactions and sentiment analysis. Feedback management solution that provides user engagement through interactions and sentiment analysis.
STAMP is a B2B Retention Automation Platform for companies with > $25M in revenue that visualizes data in real time, starting with a summary dashboard across your customer base, while enabling drill down to each and every client. STAMP also provides comparative analytics by decision maker, company, and account manager. STAMP empowers organizations to analyze whats most important to their customers, measure performance in key categories, and implement Playbooks to retain key accounts. STAMP is a B2B Retention Automation Platform that determines how well you are delivering on the needs of your most important customers.
Khoros Communities enable organizations to host a vibrant space where people find answers, develop expertise, share experiences, and build your brand. Khoros, leader in brand communities, powers over 400 of the worlds most recognized brands. With 15+ years of experience, the most robust set of features, a platform built for enterprise scale and security, and a dedicated services organization. Khoros ensures your community will reduce cost, delight customers & grow your business. Khoros ensures your community will reduce cost, delight customers & grow your business.
The ServiceGuru Kiosk captures feedback about your staff and business, so you know how your customers really feel about their experience. Collect 50x more feedback than review sites, receipt surveys, and traditional methods combined. The healthcare, hospitality, retail, and entertainment industries use ServiceGuru kiosks to ensure their customers are happy and to improve their service. All hardware, software and support needed to run the kiosks is provided as a service with month to month. Collect 50X more feedback with a fast automated kiosk to improve your customer service and online reviews.
Confirmit provides a scalable end-to-end platform which enables users to create, deploy, manage, and analyze the results of research projects and feedback programs ranging from a few hundred to millions of respondents. Market Research agencies benefit from the comprehensive platform that incorporates a range of data collection modes and full panel management capabilities to standardize their processes and yield lower total cost of ownership. User-friendly software enabling creation of powerful and valuable survey research and feedback applications.
Helprace integreert alle hulpprogramma's voor klantenservice naadloos onder één paraplu. Combineer het e-mailticketsysteem, kennisbank, documenten, relatiebeheer en feedbacksystemen zodat je betere klantenservice kunt bieden. Het beste van alles is dat je enkel betaalt voor wat je nodig hebt. Helprace stroomlijnt je klantenserviceproces. Ticketingsysteem geïntegreerd met feedbackportal en kennisbank.
Fuel Cycle is the leading experience management platform that transforms brand interactions through communities (discussions, surveys, live chats, progressive profiling, diary study, and crosst abs, Plus panels to find the audience you need and integrations with the industries top applications through FCX Marketplace allowing a true unified research ecosystem. FC is the only XM platform that offers live mobile interviews so you can capture in the moment feedback. See the difference we can make! Experience management platform that helps businesses provide insights to connect the product, brand, customer, and employees together.
AppFollow biedt een holistische benadering van app-beheer die helpt om nieuwe zakelijke kansen te ontsluiten en marketing- en ondersteuningsteams handige tools geeft om inzichten te krijgen en klantenbinding te stimuleren. AppFollow omvat alle belangrijke gebieden, zoals prestatiemonitoring met realtime data, het volgen van concurrenten en benchmarks en optimalisatie van zoekwoorden. Het biedt beoordelingsbeheer, maakt integratie van helpdesks mogelijk en verbetert het teamwork. Een tool voor het traceren van mobiele apps om de gebruikerstevredenheid te vergroten, met ingebouwd beheer van beoordelingen om snel te kunnen reageren op klanten.
Customer testimonials, automated. Set up in 10 minutes. Customer testimonials, automated. Set up in 10 minutes.
A customer satisfaction tool that uses surveys to monitor customer satisfaction over a period of time. Use this data to identify unhappy customers, build customer loyalty, find your advocates and benchmark your performance against others in your industry. Client Heartbeat puts on this customer satisfaction data into a super simple dashboard. Try the live dashboard for free. Customer satisfaction solution that helps businesses organize surveys, identify improvement areas, enhance client retention, and more.
Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses looking to connect with customers daily, improve service, and grow repeat business. Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses.
Rivews is a new generation patient satisfaction and online reputation management solution. Enabling facilities to collect patient feedback and transform brand reputation by: Collecting 100s of reviews online to become the highest ranked facility in the city across Google, Facebook, etc.; improving patient retention rates by Identifying every single patient that has a negative experience to improve customer retention and Identifying patient satisfaction trends to understand quality of care. A new generation patient satisfaction & online reputation management solution. Transforming brand reputation through patient engagement
Our mission from the get-go has been to help companies grow by automatically getting more out of their current customers base. Compared to other software, we offer multiple tools to deliver on that mission: Customer satisfaction surveys, online reviews, and cross-sales. Additional tools will be added to keep delivering on our mission. Most of our users chose InputKit over the competition for its ease of use, its beautiful design, and our 5-star customer service. Customer Feedback & Reviews software that helps small & medium businesses grow their business.
VideoPeel is the premier remote video capturing platform for businesses to capture, respond to, analyze and share videos from their customers. VideoPeel helps businesses 10X their amount of user generated video content, so they can drive 20% plus conversions, traffic, satisfaction, and consumer insights. Were improving the way online marketing, research and communications is done. Makes it easy for businesses to remotely capture customer videos in seconds for video testimonials and voice of the customer.
Collect feedback directly in your website and analyze it to gain valuable insights. Collect feedback directly in your website and analyze it to gain valuable insights.
Pypestream is a customer satisfaction platform, reimagined. Built to usher the customer-centric enterprise into the digital age with "always-on" automation. No more big call centers, no more single-task chatbots, no more embarrassing NPS scores and no more cobbling together technologies from multiple vendors. Pypestream elevates customer experience with all-in-one cloud messaging backed by military-grade security and a patented carrier purpose-built to handle any volume. A customer satisfaction platform, reimagined. Trusted by the world's leading enterprises.
Get Satisfaction is the leading customer engagement platform that gathers product ideas, builds brands, creates sales opportunities, and scales customer support with no additional cost. Engage with your customers Anywhere they are: your website, Facebook, via search, or on a mobile device. Get Satisfaction provides a powerful core platform for your customer community, but our wealth of tools and features are what set us apart from the crowd. Cloud-based tool that builds online communities that enable productive conversations between companies and their customers.
Netigate is a leading European provider of cloud based services for online surveys that are primarily used for voice of customer (customer satisfaction), employee performance and market research. Through Netigates user friendly interface, the users can conduct surveys in a very effective way compared to other alternatives. Survey tool for HR, market, panel research via web or mobile phone. Offers analysis with cross tabulations, real-time results, etc.