Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Call recording software

Met call recording software kunnen organisaties gegevens verzamelen over de daadwerkelijke interacties van werknemers met klanten. Dit soort software biedt full-time, willekeurige en on-demand opnames, waarmee werknemers oproepopnames op hun computers kunnen opslaan, sorteren en ophalen. Zie ook: call center software, klantenservice software en helpdesk software.

96 resultaten

CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor gespreksopnames. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Online CRM met gespreksopname. Meer dan 12 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24 als hun cloudgebaseerde PBX en CRM. Meer informatie over Bitrix24
Ben je op zoek naar CRM met spraakopname? Dat biedt Bitrix24. Bitrix24 neemt zowel inkomende als uitgaande telefoongesprekken op. Als je het telefoongesprek wilt doorschakelen naar jouw nummer of mobiele telefoon en het gesprek toch wilt opnemen, kun je dat doen via de CRM. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent kan je helpen om telefoontjes van klanten op te nemen en de callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol, sessie-initiëringsprotocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
RingCentral Automatic Call Recording is eenvoudig in te stellen en biedt tot 100.000 opnames per account. Tot 90 dagen downloaden en terugspelen.
Met de functie RingCentral Office Automatic Call Recording kun je moeiteloos je inkomende en uitgaande gesprekken opnemen. Het is eenvoudig in te stellen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Toonaangevende cloudgebaseerde callcentersoftware. Gespreksopname, monitoring, analytische routing en klantgerichte functies.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en functies zoals gespreksopname kan Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Win meer deals. Transformeer je verkoopteam in quotaverslaande superverkopers met de automatische oproepopname van Gong.io.
Gong registreert en analyseert elk verkoopgesprekken en online vergadering automatisch. Je krijgt waarde op drie manieren: 1) de verkoopvaardigheden van je team aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Meer informatie over Gong.io

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Gesprekken met je klanten zijn een onschatbare bron van informatie. Registreer, bewaar, transcribeer en haal gesprekken op uit de cloud.
De gesprekken met je klanten zijn van onschatbare waarde. Registreer, bewaar, transcribeer en haal gesprekken op in de cloud. Met de API met spraakfunctionaliteit van Twilio kunnen gesprekken overal plaatsvinden. Voer en beheer telefoongesprekken en routeer ze naar een browser, een app, je telefoon of waar dan ook, bouw de exacte belervaring op die je wilt, lever kwaliteitsvolle gesprekken met duidelijke audio en lage latency, en hou gesprekken over de hele wereld bij. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Aircall is het meest intuïtieve systeem voor gespreksopname en cloud-telefonie. Ervaar eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is het favoriete cloudgebaseerde systeem voor telefonie en gespreksopname voor moderne merken. Dankzij de duidelijke en volledige gespreksopname en naadloze integratie met populaire CRM- en helpdesk-tools kunnen verkoop- en ondersteuningsmedewerkers eenvoudig eerdere gesprekken terugluisteren en hiervan leren. Beheerders kunnen onmiddellijk nummers uit meer dan 100 landen toevoegen en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyse. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga aan de slag met een risicovrije proefversie. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten. Kies ervoor om lokaal te implementeren, in je privécloudaccount of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Het enige platform voor gespreksintelligentie gebouwd voor coaching.
ExecVision is de enige software voor gespreksintelligentie die is gebouwd voor coaching. Het platform maakt gebruik van AI en machine learning om gespreksopnamen om te zetten in bruikbare inzichten, coachbare momenten aan de oppervlakte te brengen en inzicht te bieden in wat daadwerkelijk wordt gezegd tijdens telefoongesprekken. Gebruik je gespreksopnamen om bibliotheken met goede praktijken op te bouwen, de specifieke vaardigheden en gedragingen te identificeren die succes in je organisatie stimuleren en de ongefilterde stem van de klant te horen. Meer informatie over ExecVision

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Wingman is een tool voor gespreksinformatie die verkoopteams helpt met zichtbaarheid van de pijplijn en realtime coaching.
Wingman is een realtime tool voor verkoopcoaching die verkopers op het juiste moment de juiste informatie geeft, terwijl ze aan het bellen zijn. Wingman neemt automatisch deel aan verkoopgesprekken en op basis van het gesprek verschijnen er suggestiekaarten om verkopers te helpen met bezwaren of vragen van klanten en gedragssuggesties. Het helpt vertegenwoordigers ook bij het maken van betere notities en het samenvatten van oproepen door hen in staat te stellen om tijdens het gesprek belangrijke momenten in realtime te markeren. Meer informatie over Clari Copilot

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draaiboeken implementeren die e-mail, spraak en sociale media combineren voor duizenden potentiële klanten per maand. Meer informatie over Outreach

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 X Series

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiCloud Connect

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square, MuleSoft, Alteryx en Dell, gebruiken dit toonaangevende verkoopbetrokkenheidsplatform om op een meer relevante, authentieke en oprechte manier contact te leggen. Meer informatie over SalesLoft

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
CallSource is marktleider in oplossingen voor oproepbeheer die je bestaande telefonieplatform kunnen vervangen of verbeteren.
Je kunt niet verbeteren wat je niet meet, en dit platform kan je helpen telefoongesprekken van je bedrijf bij te houden, zodat je geld kunt besparen en je marketingeffectiviteit kunt verbeteren. CallSource registreert de oproepen en is volledig compatibel met de hoogste zorgnormen, waaronder HIPAA. Houd de effectiviteit van je teams bij door dit platform vandaag nog je gesprekken te laten documenteren, opnemen en scoren. Meer informatie over CallSource

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
PhoneBurner is een platform met krachtige nummerkiesfunctie en verkoopbevordering met gespreksopname, slimme leaddistributie en realtime rapportage.
Gespreksopname en robuuste nummerkiesfunctie in één krachtige software. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie meer live-gesprekken zult voeren, dat je dit volledige product gratis en zonder creditcard kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) neem gesprekken automatisch op; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Ontdek wat de telefoon van je bedrijf doet rinkelen. Begin binnen enkele minuten met het registreren van oproepen. Gratis proefversie onmiddellijk beschikbaar. Geen creditcard nodig.
Met de CallRail-functies voor gespreksregistratie en -opname is het eenvoudig om leads te kwalificeren, personeel te coachen en de klantenservice te verbeteren, wat leidt tot meer leadconversies en een hogere klantretentiegraad. Maak notities tijdens oproepen om ervoor te zorgen dat belangrijke informatie wordt vastgelegd voor teamcommunicatie. Evalueer oproepen met behulp van tags om leads te categoriseren en conversieratiorapporten te genereren. Luister naar opnames vanaf het dashboard om de tactiek te verbeteren, de juiste gesprekken te stimuleren en op een efficiëntere manier meer deals te sluiten. Meer informatie over CallRail

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Meer informatie over Close

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Met de functie voor gespreksopname van JustCall kun je gesprekken opnemen en als team de prestaties bijhouden. Vertrouwd door meer dan 6000 klanten wereldwijd.
De zakelijke gespreksopname van JustCall helpt je met realtime, bruikbare inzichten en beperkt het aantal escalaties tot een minimum. Ongecompliceerde besluitvorming doordat je alle benodigde gegevens op één plek bij elkaar hebt. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Software voor het opnemen en analyseren van gesprekken, virtuele nummers, sms-campagnes, native CRM-integraties en nog veel meer voor slechts $ 25 per gebruiker. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
VanillaSoft stelt verkoopteams in staat sneller te reageren op leads, consistenter contact te maken en betere kansen te ontwikkelen.
VanillaSoft, een toonaangevend platform voor verkoopbetrokkenheid, stelt verkoopteams in staat sneller te reageren op leads, consistenter te communiceren en betere verkoopkansen te genereren. Duizenden gebruikers profiteren van de VanillaSoft-automatisering van de verkoopcadans om de snelheid-tot-lead, persistentie, productiviteit en omzet per medewerker te verhogen. Meer informatie over VanillaSoft

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over DialedIn CCaaS

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons. Geen gedoe, hoofdpijn of verrassingen.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor grote ondernemingen tegen prijzen voor kleine bedrijven. Aangepaste offerte op basis van het gebruikerstype van je apparaat. Profiteer van de efficiëntie van integratie met Salesforce, Zoho, Redtail, Microsoft Dynamics, Insightly, Sugar/SuiteCRM en meer. Dit platform regelt je hele systeeminstallatie. Geen gedoe en geen hoofdpijn meer. Vriendelijke, beschikbare live ondersteuning. Meer informatie over Intulse

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
MindTickle is een datagestuurd platform dat is ontworpen om je bereidheids- en verkoopinitiatieven gemakkelijk en effectief uit te voeren.
MindTickle is het platform voor verkoopbereidheid dat is gebouwd voor omzet- en verkoopbevorderende leiders om de verkoopeffectiviteit te stimuleren. Verwerf datagestuurde inzichten om de capaciteiten van verkoopteams te transformeren, onboarding uit te breiden tot voortdurende paraatheid, coaching in het dagelijkse beheer in te bedden, het delen van meningen bij partners en kanalen te maximaliseren en virtuele en online verkoopevenementen te organiseren. Verminder je doorlooptijd van de verkoop, verhoog de winstpercentages en de omvang van deals, en koppel de impact van verkoopactivering rechtstreeks aan de omzet. Meer informatie over Mindtickle

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Widget met klikken-voor-terugbellen die weifelende websitebezoekers omzet naar inkomende verkoopgesprekken door onmiddellijk terug te bellen.
Novocall maakt het mogelijk om onmiddellijk terug te bellen naar potentiële klanten van een bedrijf die interesse toonden in hun product of diensten, op basis van een analyse van hun websitegedrag. Het helpt bedrijven om weifelende bezoekers om te zetten naar inkomende verkoopoproepen voor een echte verkoopmedewerker. Oproepen, leads en verkopen kunnen met 50-70% toenemen. Meer informatie over Novocall

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer. Meer informatie over Toky

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Oplossing voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven telefoongesprekken kunnen opnemen, de leadkwaliteit kunnen meten, belleractiviteiten kunnen volgen en meer.
Convirza is het eerste platform voor het volgen van telefonische oproepen en het optimaliseren van oproepen binnen ondernemingen. Dit platform combineert het traditionele volgen van oproepen met de krachtige analyse van telefoongesprekken. Convirza maakt gebruik van spraakherkenningstechnologie en geavanceerde algoritmen om de leadkwaliteit en conversies te meten en actie te ondernemen met volledige marketing automation. Dit platform helpt geavanceerde marketeers betere beslissingen te nemen, de sluitingspercentages te verbeteren en de omzet te verhogen. Meer informatie over Convirza

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Deze speciale software voor cold calling zal je zeker bevallen vanwege zijn eenvoud.
Myphoner is een frisse nieuwe kijk op hoe software voor contact via de telefoon en vervolgacties op prospects moet worden uitgevoerd. Dit platform is erop gericht je gebruiksvriendelijke software te bieden, maar met alle tools die je nodig hebt om een succesvol team te runnen. Of je je nu bezighoudt met cold calling, warm calling, het boeken van vergaderingen en interne verkoop, het draait allemaal om vervolgstappen. Met het unieke wachtrij- en planningssysteem van Myphoner kan je team gemakkelijk en efficiënt contact opnemen. Je zult niet geloven hoe eenvoudig het is en hoe gefocust je kunt zijn. Meer informatie over Myphoner

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Calabrio ONE is een geïntegreerde personeelsoptimalisatieoplossing voor een uitgebreide klantgerichtheidsstrategie.
Calabrio ONE is een uniform workforce optimization (WFO)-softwarepakket inclusief gespreksopname, kwaliteitsbeheer, personeelsbeheer en voice-of-the-customer (VoC)-analyses die het contactcenter transformeert in een klantgerichtheidscentrum en een waardevolle bron van klantinzicht. Eenvoudig te gebruiken, snel te installeren, eenvoudig te ondersteunen. Meer informatie over Calabrio One Suite

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Video-, web- en audiovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen vanuit één toepassing voor bedrijven van elke omvang. De Lifesize-app verbetert alle verschillende manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties. Een eenvoudig te gebruiken interface, het delen van schermen en agenda-integratie maken het eenvoudig om verouderde, kostbare diensten met alleen audio te vervangen door meer zinvolle, persoonlijke gesprekken. Meer informatie over Lifesize

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Beheer telefoon-, WhatsApp- en sms-gesprekken - allemaal op één plek. Volledige API- en CRM-invoegtoepassingen. Virtuele telefoonnummers in elk land
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. ZIWO CDR heeft alles wat je nodig hebt. Meer informatie over ZIWO

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
FreJun is een platform voor gespreksautomatisering voor uitgaande teams. FreJun voldoet van begin tot eind aan je communicatiebehoeften en integreert via een enkele klik met je workflow.
FreJun is een cloudgebaseerd telefonieplatform dat je zakelijke telefoongesprekken automatiseert. Gebruikers kunnen uitgaande gesprekken voeren en inkomende zakelijke gesprekken ontvangen met behulp van een uniek virtueel nummer. De gevoerde gesprekken kunnen worden vastgelegd, opgenomen en geïntegreerd met alle workflowtools, zoals CRM of een geautomatiseerd telefoonsysteem. Er worden gedetailleerde gespreksanalyse en AI-inzichten gegenereerd om de teamprestaties te verbeteren. FreJun biedt ook een automatische kiesfunctie waarmee de gebruiker automatisch een lijst met nummers kan bellen. Het hele contactsysteem kan binnen 5-10 minuten worden opgezet. Meer informatie over FreJun

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken.
Squaretalk is een veelzijdige en veilige CPaaS met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Koppel al je favoriete tools zoals Zoho, Salesforce of andere populaire CRM's op een naadloze manier dankzij de native integraties of aangepaste API. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus. Meer informatie over Exotel

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Vereenvoudig de belervaring van je klanten met een geavanceerde cloudgebaseerde oplossing voor oproepbeheer.
MyOperator is het eerste cloudgebaseerde oproepbeheersysteem in India dat bedrijven helpt de belervaring van klanten te vereenvoudigen met een geavanceerde cloudgebaseerde oplossing voor oproepbeheer. Enkele van de meest toonaangevende cloudgebaseerde telefonieoplossingen die door MyOperator worden aangeboden, zijn: gratis nummer; interactieve spraakherkenning; callcenter op afstand; oplossingen voor gemiste oproepen; virtuele telefoonnummers; Oproep maskeren oplossingen voor uitgaande gesprekken; bulk-sms. Momenteel heeft MyOperator een klantenbestand van meer dan 6000 bedrijven in meer dan 97 landen. Meer informatie over MyOperator

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen