Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Call recording software

Met call recording software kunnen organisaties gegevens verzamelen over de daadwerkelijke interacties van werknemers met klanten. Dit soort software biedt full-time, willekeurige en on-demand opnames, waarmee werknemers oproepopnames op hun computers kunnen opslaan, sorteren en ophalen. Zie ook: call center software, klantenservice software en helpdesk software.

100 resultaten

Bespaar tijd met Vook.ai, het snelle, nauwkeurige en veilige transcriptieplatform, tegen een scherpe prijs. Meer informatie over Vook.ai
Bespaar tijd met Vook.ai, het snelle, nauwkeurige en veilige transcriptieplatform, tegen een scherpe prijs. Met deze professionele tool wordt transcriptie in recordtijd uitgevoerd: een audio-opname van enkele uren wordt in slechts enkele minuten getranscribeerd. Alle bestanden en transcripties worden versleuteld om de vertrouwelijkheid van je gegevens te waarborgen. Dit alles met een gratis proefversie van 30 minuten, daarna slechts € 3 per uur of minder via maandelijkse abonnementen. Vook.ai biedt een hoge kwaliteit van sprekeridentificatie om je vergaderingen nauwkeurig te transcriberen. Je kunt je transcriptie ook vertalen en bewerken en hem in verschillende indelingen exporteren. Meer informatie over Vook.ai

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent kan je helpen om telefoontjes van klanten op te nemen en de callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol, sessie-initiëringsprotocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
RingCentral Automatic Call Recording is eenvoudig in te stellen en biedt tot 100.000 opnames per account. Tot 90 dagen downloaden en terugspelen.
Met de functie RingCentral Office Automatic Call Recording kun je moeiteloos je inkomende en uitgaande gesprekken opnemen. Het is eenvoudig in te stellen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingEX

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Online CRM met gespreksopname. Meer dan 12 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24 als hun cloudgebaseerde PBX en CRM.
Ben je op zoek naar CRM met spraakopname? Dat biedt Bitrix24. Bitrix24 neemt zowel inkomende als uitgaande telefoongesprekken op. Als je het telefoongesprek wilt doorschakelen naar jouw nummer of mobiele telefoon en het gesprek toch wilt opnemen, kun je dat doen via de CRM. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Toonaangevende cloudgebaseerde callcentersoftware. Gespreksopname, monitoring, analytische routing en klantgerichte functies.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en functies zoals gespreksopname kan Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Win meer deals. Transformeer je verkoopteam in quotaverslaande superverkopers met de automatische oproepopname van Gong.io.
Gong registreert en analyseert elk verkoopgesprekken en online vergadering automatisch. Je krijgt waarde op drie manieren: 1) de verkoopvaardigheden van je team aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Meer informatie over Gong.io

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Gesprekken met je klanten zijn een onschatbare bron van informatie. Registreer, bewaar, transcribeer en haal gesprekken op uit de cloud.
De gesprekken met je klanten zijn van onschatbare waarde. Registreer, bewaar, transcribeer en haal gesprekken op in de cloud. Met de API met spraakfunctionaliteit van Twilio kunnen gesprekken overal plaatsvinden. Voer en beheer telefoongesprekken en routeer ze naar een browser, een app, je telefoon of waar dan ook, bouw de exacte belervaring op die je wilt, lever kwaliteitsvolle gesprekken met duidelijke audio en lage latency, en hou gesprekken over de hele wereld bij. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Aircall is het meest intuïtieve systeem voor gespreksopname en cloud-telefonie. Ervaar eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is het favoriete cloudgebaseerde systeem voor telefonie en gespreksopname voor moderne merken. Dankzij de duidelijke en volledige gespreksopname en naadloze integratie met populaire CRM- en helpdesk-tools kunnen verkoop- en ondersteuningsmedewerkers eenvoudig eerdere gesprekken terugluisteren en hiervan leren. Beheerders kunnen onmiddellijk nummers uit meer dan 100 landen toevoegen en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyse. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga aan de slag met een risicovrije proefversie. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten. Kies ervoor om lokaal te implementeren, in je privécloudaccount of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Het enige platform voor gespreksintelligentie gebouwd voor coaching.
ExecVision is de enige software voor gespreksintelligentie die is gebouwd voor coaching. Het platform maakt gebruik van AI en machine learning om gespreksopnamen om te zetten in bruikbare inzichten, coachbare momenten aan de oppervlakte te brengen en inzicht te bieden in wat daadwerkelijk wordt gezegd tijdens telefoongesprekken. Gebruik je gespreksopnamen om bibliotheken met goede praktijken op te bouwen, de specifieke vaardigheden en gedragingen te identificeren die succes in je organisatie stimuleren en de ongefilterde stem van de klant te horen. Meer informatie over ExecVision

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Wingman is een tool voor gespreksinformatie die verkoopteams helpt met zichtbaarheid van de pijplijn en realtime coaching.
Wingman is een realtime tool voor verkoopcoaching die verkopers op het juiste moment de juiste informatie geeft, terwijl ze aan het bellen zijn. Wingman neemt automatisch deel aan verkoopgesprekken en op basis van het gesprek verschijnen er suggestiekaarten om verkopers te helpen met bezwaren of vragen van klanten en gedragssuggesties. Het helpt vertegenwoordigers ook bij het maken van betere notities en het samenvatten van oproepen door hen in staat te stellen om tijdens het gesprek belangrijke momenten in realtime te markeren. Meer informatie over Clari Copilot

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draaiboeken implementeren die e-mail, spraak en sociale media combineren voor duizenden potentiële klanten per maand. Meer informatie over Outreach

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiVoice Business Solution

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 Work

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor gespreksopnames. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • Opnemen
  • Oproepen taggen
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • IVR en spraakherkenning
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Callcenterbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactie bijhouden
  • Controle van oproepen