Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Brand management software

Brand management software bevat verschillende tools voor het maken, compileren, bijwerken en opslaan van productinformatie. Een aantal van de vele functies van dergelijke software zijn het opbouwen van advertenties, vereistenbeheer, distributie van productmateriaal en communicatiebeheer. Zie ook: marketing automation software en digital asset management software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Brand management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

133 resultaten

Software voor het beheer van merkmiddelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van merkmiddelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun merkmiddelen, zoals afbeeldingen, logo's, kleuren en merkrichtlijnen. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat alles in overeenstemming is met je merkgids. Meer dan 900 merken van over de hele wereld vertrouwen op Filecamp voor hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Marvia is de oplossing voor merkenbeheer die merken helpt met consistente merkpositionering en tegelijkertijd unieke, aangepaste content creëert. Meer informatie over Marvia
Marvia is een op SaaS gebaseerd platform voor merkenbeheer. De software vereenvoudigt elk aspect van gedistribueerde marketing en stelt organisaties in staat hun marketingmateriaal centraal te beheren, terwijl ze op lokaal niveau worden aangepast en gepubliceerd. Organiseer, personaliseer en distribueer moeiteloos je marketinginhoud en maximaliseer de resultaten met Marvia. Meer informatie over Marvia

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketing. Meer informatie over Papirfly
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketingactiviteiten. Verzamel en deel digitale middelen, marketingactiviteiten, sjablonen, campagnes en communicatie op één locatie. Bereik perfect merkenbeheer door je organisatie en externe belanghebbenden te verbinden met je merk, zodat jij kunt bepalen hoe, wat en wanneer je je content deelt zonder je merk en communicatie uit het oog te verliezen. Meer informatie over Papirfly

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Centraliseer en deel de merkactiva van je teams met behulp van Canto DAM in de cloud en begin vandaag nog efficiënter te werken. Meer informatie over Canto
Als leider op het gebied van digitaal middelbeheer is Canto het eenvoudigste en toch krachtigste DAM-systeem op de markt. Marketingteams in alle sectoren vertrouwen op Canto om eenvoudig visuele merkmiddelen te organiseren, beveiligen en delen. Met meer dan 25 jaar ervaring in de sector van digitaal middelenbeheer vertrouwen duizenden merken over de hele wereld op deze oplossing om hun rijke mediabibliotheek te centraliseren. Meer informatie over Canto

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
België Lokaal product
CHILI GraFx

CHILI GraFx

(0) België Lokaal product
CHILI GraFx geeft je digitale en gedrukte mediacreatie op elke schaal een boost. Meer informatie over CHILI GraFx
CHILI GraFx geeft je digitale en gedrukte mediacreatie op elke schaal een boost. Met deze oplossing voor creatieve automatisering kunnen bedrijven over de hele wereld merkeigen, gepersonaliseerde en multichannel-content op schaal creëren. Merken kunnen logischer worden, bureaus kunnen meer impact creëren en detailhandelaars kunnen doelgerichter worden. Klaar om op schaal te creëren? Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over CHILI GraFx

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Geef je content extra kracht met een bekroonde oplossing voor merkenbeheer en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar. Meer informatie over Acquia DAM (Widen)
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Acquia DAM (Widen)

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Maak presentaties en socialemedia-graphics met behulp van een grafische vormgevingstool die werkt met slepen en neerzetten en professionele opmaken.
Maak presentaties en socialemedia-graphics met behulp van een grafische vormgevingstool die werkt met slepen en neerzetten en professionele opmaken. Meer informatie over Canva

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Op monday.com kunnen marketingteams creatieve verzoeken beheren en een strategie uitstippelen op een flexibel platform om hun merk beter te schalen.
Op het codevrije platform van monday.com kunnen marketingmanagers de juiste overzichten op hoog niveau voor hun team creëren. Bespreek de strategie, registreer creatieve verzoeken en wijs taken toe aan verschillende teamleden, zodat iedereen precies weet wat prioriteit moet krijgen. Analyseer vervolgens de voortgang en campagneprestaties via op maat gemaakte dashboards om je merk eenvoudig te schalen. monday.com maakt het gemakkelijk voor teams van elke omvang om elk aspect van hun merk te beheren, van ideeën tot en met de uitvoering. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Plan onbeperkte berichten in, beheer sociale netwerken, volg gesprekken en meet de prestaties vanaf één dashboard.
Zoho Social is gebouwd met het oog op de behoeften van groeiende bedrijven – bedrijven die zich serieus beginnen bezig te houden met marketing via sociale media. Het product is ontwikkeld om je te helpen je aanwezigheid op sociale media op te bouwen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over het opzetten, training, variabele kosten, enz. Er wordt alles aan gedaan om de zaken eenvoudig te houden en waarde voor je geld te bieden. Gemakkelijk genoeg om binnen enkele minuten te begrijpen en aan de slag te gaan. Meer informatie over Zoho Social

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Wrike is software voor merkenbeheer waarmee bedrijven hun merkmiddelen eenvoudig in één digitale hub kunnen organiseren en opslaan.
De software voor merkenbeheer van Wrike wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen werknemers over de hele wereld. Creëer één enkele digitale hub om de merkidentiteitsdocumenten, sjablonen, digitale afbeeldingen en merkrichtlijnen van je bedrijf te organiseren en te beheren. Met de software voor merkenbeheer van Wrike hebben alle bedrijfsmedewerkers toegang tot goedgekeurde bedrijfsmiddelen en kunnen ze deze gebruiken, waardoor de merkidentiteit en -persoonlijkheid bewaard blijven op alle kanalen, platforms en communicatie zonder dat je tijd hoeft te verspillen aan frequente aanvragen voor bedrijfsmiddelen. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending. Meer informatie over ShippingEasy

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle en Sony. Sprout is beschikbaar via webbrowser, iOS en Android en stelt merken in staat sociaal beheer te vereenvoudigen, samen te werken tussen teams en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Sprout Social ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Pinterest. Meer informatie over Sprout Social

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Eenvoudige sociale mediakalender. Je kunt berichten creëren, optimaliseren, bekijken en plannen voor Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+ en LinkedIn.
Loomly is een eenvoudige agendatool voor sociale media waarmee medewerkers en teams betere content kunnen creëren voor Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+ en LinkedIn, dankzij een intuïtieve interface en innovatieve functies, waaronder ideeën voor berichten, live tips voor optimalisatie van berichten, voorbeelden van berichten, goedkeuringsprocessen, geautomatiseerde planning en analyses. Loomly is beschikbaar als een online platform, met native mobiele toepassingen (iOS en Android). Meer informatie over Loomly

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Geavanceerde e-mailmarketingtools voor medium en grote ondernemingen om krachtige persoonlijke verbindingen met hun klanten op te bouwen.
Campaigner is een krachtige oplossing voor e-mailmarketing automation waarmee middelgrote bedrijven en ondernemingen hogere ROI kunnen genereren, meer leads kunnen converteren en meer verkopen kunnen genereren. Met toonaangevende inboxleveringspercentages, geavanceerde personalisatie en realtime rapportage, is Campaigner de voorkeur van meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Campaigner

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Qualtrics Research Core (RC) is het meest geavanceerde online enquêteplatform ter wereld. Zet vandaag uw onderzoek om in inzichten en dit om in actie.
Laat je merk groeien met krachtige inzichten van Qualtrics. Krijg een volledig overzicht van de statistieken die het belangrijkst zijn voor je merk, met alles van merkbekendheid en benchmarking van concurrenten tot advertentietesten - allemaal via dit platform voor ervaringsbeheer. Realtime weergave van merkgezondheid met al je statistieken op één dashboard. Laat je merk groeien met ongeëvenaarde inzichten. Boek vandaag nog je gratis demo. Meer informatie over Strategy & Research

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Klaviyo is een modern marketingplatform dat e-commercemerken in staat stelt om onbeperkte hoogwaardige relaties op te bouwen via e-mail en sociale media.
Geavanceerde e-mailmarketing hoeft niet ingewikkeld te zijn. Meer dan 15.000 merken zoals Brooklinen, Bonobos en Chubbies laten hun bedrijf groeien en leveren geweldige klantervaringen met Klaviyo. Deze oplossing maakt het supereenvoudig om gegevens van je e-commerceplatform, POS-software en andere marketingtools binnen te halen die je eindeloze segmentatiemogelijkheden bieden. En in tegenstelling tot andere platforms laat Klaviyo je zien hoeveel inkomsten je genereert voor elke e-mailcampagne of automatisering. Zie hoe je verkoopcijfers stijgen met Klaviyo. Meer informatie over Klaviyo

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Beheer al je belangrijke sociale media-accounts op één plek met geautomatiseerde planning van berichten en contentdetectie.
Beheer al je belangrijke sociale media-accounts en verbeter je sociale media-efficiëntie op één platform met geautomatiseerde planning van berichten en vele andere unieke functies. SocialPilot is een planning- en marketingtool voor sociale media, bestemd voor professionals in de sociale media en digitale marketeers. Plan je berichten op sociale medianetwerken zoals Facebook, Twitter, LinkedIn, Google Mijn Bedrijf, Pinterest, Instagram, Vk, Tumblr en Xing. Meer informatie over SocialPilot

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Moz Pro begint vanaf $ 99/maand en biedt toegang tot Moz Campaigns; Moz Research Tools; een forum met veelgestelde vragen en meer. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Een Moz Pro-abonnement omvat: toegang tot sitetracking met Campaigns, waarbij je kunt leren hoe de gezondheid van je site, linkbuilding en trefwoordprestaties het succes van je SEO beïnvloeden; Research Tools die de inspanningen van je concurrenten analyseren, je zoekwoordonderzoeksproces ondersteunen en je nieuwe mogelijkheden tonen voor outreach voor linkbuilding; en een schat aan bronnen voor het leren van SEO en inbound marketing. Moz Pro begint vanaf $ 99/maand met de optie van een gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Moz Pro

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
ReferralCandy is een plug-in voor e-commerce die je helpt meer mond-tot-mondreclame te genereren.
Vergroot je omzet via mond-tot-mond-marketing! Beloon je klanten voor verwijzingen en zie de verkopen en aandelen binnenstromen. ReferralCandy maakt direct verbinding met populaire e-commerce-platforms (Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento) of kies een aangepaste API en geavanceerde integraties. ReferralCandy kan ook worden geïntegreerd met andere marketingtools, zoals AdRoll, Mailchimp, Google Analytics, ReCharge, Fomo of Chargebee en vele andere. Meer informatie over ReferralCandy

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
De oorspronkelijke online bannermaker. Downloaden als JPG, PNG, HTML5, GIF of MP4, delen op sociale media en integreren in je website.
Met geavanceerde automatiserings- en aanpassingscapaciteiten en een continu groeiende bibliotheek van sjablonen en originele visuele elementen, biedt Creatopy (voorheen Bannersnack) je de tools die je nodig hebt om je creatieve proces te stimuleren en je visuele inhoud georganiseerd en altijd merkeigen te houden. Ontwerp, communiceer en laat je zien. Meer informatie over Creatopy

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Cloudgebaseerde tool voor e-mailbeheer die bedrijven helpt met het creëren van sjablonen, e-maildistributie en analyse.
Mandrill is een invoegtoepassing voor betaalde maandelijkse MailChimp-accounts. Het is een betrouwbare, schaalbare en veilige API voor het bezorgen van transactionele e-mails van websites en toepassingen. Het is ideaal voor het verzenden van gegevensgestuurde transactionele e-mails, inclusief gerichte e-commerceberichten en gepersonaliseerde één-op-één berichten. Meer informatie over Mailchimp Transactional Email

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Een ontwerp- en merksjabloonplatform waarmee niet-ontwerpers aantrekkelijk marketingmateriaal kunnen creëren zonder van het merk af te wijken.
Stel collega's die geen designers zijn in staat om zelf marketingmateriaal te maken (zonder het risico te lopen dat ze van het merk afwijken). Vergrendelbare sjablonen zorgen ervoor dat de kleuren, lettertypen en logo's van je merk vergrendeld blijven maar maken toch kleine design-aanpassingen mogelijk, wat de werklast van je creatieve team verlicht. Zeg ongepaste branding (en overbelaste designteams) voor altijd vaarwel met Lucidpress, het merksjabloonplatform dat door meer dan 7 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Marq

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media.
Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media. Het geeft teams van alle soorten en maten de mogelijkheid om foto's, video's, audio en andere creatieve bestanden op te slaan, te ordenen en te delen. Libris heeft meer dan 12 jaar ervaring met het beheren van een half miljard middelen in de cloud. Honderden merken van over de hele wereld zijn dol op de eenvoud, snelheid en beveiliging van Libris – een gemakkelijke manier om alles uit je mediabibliotheek te halen. Meer informatie over PhotoShelter for Brands

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Automatiseer meer en betere online reviews.
Whitelabel reviewmanagement voor marketeers, bureaus en SEO-specialisten. Grade.us heeft meer dan 10.000 gebruikers die het proces voor het genereren van beoordelingen automatiseren op sites zoals Google, Facebook en meer dan 100 sectorspecifieke beoordelingssites. Bereik ontevreden klanten om hun merkbeleving te verbeteren. Controleer beoordelingen op 90+ beoordelingswebsites, zodat je altijd weet wat er over je bedrijf wordt gezegd. Zet je beste beoordelingen om in SEO-vriendelijke web- en sociale media-content om sterren te verdienen op je organische SERP's. Meer informatie over Grade.us

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap. Meer informatie over Influitive

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Voor bedrijven met meer dan 10 locaties is SOCi het toonaangevende platform voor het beheer van social media en de reputatie.
Voor bedrijven met meer dan 10 locaties is SOCi het toonaangevende platform voor het beheer van social media en de reputatie. SOCi wordt gebruikt door topmerken, waaronder Sport Clips, Greystar en Ace Hardware, en lost de complexe workflowbehoeften van marketeers op meerdere locaties op. Bescherm je merk met contentbibliotheken en goedkeuringsworkflows. Schaal sociale betrokkenheid op honderden lokale pagina's, sociale advertenties en online beoordelingen via één centrale tool. Krijg snel inzicht in lokale prestaties om succes te repliceren. Meer informatie over SOCi

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Krijg inzicht in je klanten, je merk en je markt met het geavanceerde platform voor consumenteninformatie van Brandwatch.
Monitor je merk met door AI aangedreven sentimentanalyse, die de mening en reacties van consumenten tot leven brengt. Het Consumer Research-platform van Brandwatch geeft je toegang tot diepgaande consumenteninzichten uit 100 miljoen online bronnen. Realtime signalen en waarschuwingen detecteren ongebruikelijke activiteiten, waardoor merken opkomende crises voor kunnen zijn. Krijg inzicht in en maak snel contact met je klanten met Brandwatch, het sociale pakket dat is ontworpen voor een snel veranderende wereld. Meer informatie over Brandwatch

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Meer informatie over Admation

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Bynder is een intuïtieve cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die het beheer van hun digitale inhoud willen vereenvoudigen.
Bynder is een eenvoudige manier om digitale middelen professioneel in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, en inhoud verspreiden naar een verscheidenheid aan kanalen. Met Bynder hebben merken de volledige controle over hun marketing- en merkactiviteiten via één centrale portal. Meer informatie over Bynder

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
----> De eenvoudigste manier om meer beoordelingen te krijgen en je reputatie op te bouwen. Nooit meer inhoud schrijven met online mond-tot-mondreclame. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om meer beoordelingen te krijgen en online een goede reputatie op te bouwen. Schrijf nooit meer marketinginhoud: NiceJob verzamelt automatisch klantbeoordelingen en deelt deze via social media. Leer alles wat je moet weten over je klanten terwijl zij je aanbevelen aan al hun vrienden. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. Meer informatie over NiceJob

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten.
Kontentino is met name geschikt voor wereldwijde, regionale of franchisebedrijven die content op sociale media moeten lokaliseren voor markten in verschillende landen of locaties. Dit kan rommelig worden wanneer je merk verschillende bureaus gebruikt voor verschillende markten. Met Kontentino heb je betere controle over de kwaliteit van je content en blijft je merkboodschap consistent. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Oplossing voor het ontwikkelen van marketing-datamarts en het beheren van direct marketing campagnes via meerdere kanalen.
Adobe Campaign biedt de enige bedrijfssoftware voor marketing die specifiek is ontworpen voor het beheren, automatiseren en optimaliseren van programma's via traditionele en opkomende kanalen, waaronder direct mail, e-mail en mobiel. Met de cross-channel oplossingen van Neolane voor direct marketing en leadbeheer kunnen marketeers vanuit één enkel platform campagnes, resources, klantgegevens en analyse beheren om de effectiviteit en het rendement aanzienlijk te verbeteren. Meer informatie over Adobe Campaign

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Software die bedrijven helpt bij het beheren van en reageren op beoordelingen, het verbeteren van waarderingen en rangschikkingen en het ontdekken van belangrijke klantinzichten.
ReviewTrackers is de bekroonde software voor reputatie- en beoordelingsbeheer die door meer dan 40.000 bedrijven wordt vertrouwd. Volg beoordelingen op Facebook, Google, TripAdvisor en meer dan 100 beoordelingssites. Centraliseer al je beoordelingsgegevens in één app. Reageer sneller op je klanten. Vraag om beoordelingen via probleemloze sms- en e-mailcampagnes. Maak gebruik van technologie voor machine learning om inzichten uit je beoordelingen te verkrijgen. Krijg bekroonde klantenondersteuning, API-toegang en automatisering en onmiddellijke meldingen over beoordelingen van ReviewTrackers. Meer informatie over ReviewTrackers

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Directe toegang tot alle online gesprekken over jouw merk.
Brand24 is een effectieve en gebruiksvriendelijke PR-oplossing. Duizenden merken en bureaus van elke omvang gebruiken Brand24 om online gesprekken over hun klanten, merken, producten en concurrenten te volgen en te analyseren. Brand24 stelt zijn gebruikers in staat om in slechts enkele seconden hun online reputatie te controleren, een pr-crisis te voorkomen, de resultaten van hun campagnes te volgen, merkambassadeurs te vinden, samenwerkingsmogelijkheden te ontdekken om meer berichtgeving te krijgen en merkeigen pdf-rapporten te creëren! Meer informatie over Brand24

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
DAM en PIM (Product Information Management) van Kontainer - een veilige, elegante en gebruiksvriendelijke beeldbank en hub voor productgegevensdistributie in één cloudgebaseerd platform.
Kontainer is het toonaangevende DAM-systeem van Scandinavië voor bedrijven die merkafbeeldingen, productgegevens, logo's, video's en bestanden op één plek willen organiseren en deze intern en extern willen delen. Een gebruiksvriendelijk, professioneel en AVG-conform B2B-alternatief voor Dropbox, WeTransfer enz. Kontainer biedt sectorspecifieke functies en integraties die het gebruik van digitale middelen door je bedrijf op verschillende platforms en kanalen ondersteunen. Integratie is mogelijk met CMS, CRM ERP, e-mailmarketing etc. Meer informatie over Kontainer

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Het enige platform voor marketing op sociale media met meer dan 100.000 bericht-ideeën voor marketeers, bureaus, franchise en merken met meerdere locaties.
PromoRepublic is het enige marketingplatform voor sociale media met meer dan 100.000 bericht-ideeën voor kleine bedrijven, marketeers, bureaus, franchise en merken met meerdere locaties. Bespaar tijd op het beheren van sociale media met de tools voor contentcreatie, planning, bewaking, samenwerking en rapportage. Coördineer je marketinginspanningen op alle locaties met PromoRepublic voor franchise en merken met meerdere locaties. PromoRepublic wordt wereldwijd gebruikt door meer dan 15.000 bedrijven, marketeers en bureaus. Meer informatie over PromoRepublic

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Vergroot je e-maillijst, verhoog je omzet en verminder verlating met de krachtige en eenvoudig te gebruiken reeks oplossingen voor conversie-optimalisatie van Justuno.
Justuno is een pakket website-conversietools die worden gebruikt om dagelijks websiteverkeer te converteren, de groei van e-maillijsten te verhogen en de verkoop te stimuleren. Converteer een hoger percentage van je bezoekers met behulp van e-mailpop-ups, aanmeldingsbalken, pop-ups bij verlaten en tijdige berichten. Breid je e-maillijst uit via een spectaculair ontwerp van e-mailpop-ups, effectieve targeting, doelgroepsegmentatie en naadloze integratie met je marketingstack. Voeg prikkels en aanbiedingen toe om bezoekers ertoe te bewegen zich aan te melden voor je e-maillijst. Meer informatie over Justuno

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
ShortStack is een digitaal marketingplatform, ontworpen voor betrokkenheid, leadverzameling en marketing automation.
ShortStack is een digitaal marketingplatform, ontworpen voor betrokkenheid, leadverzameling en marketing automation. Organiseer wedstrijden en bouw bestemmingspagina's om de betrokkenheid te vergroten, volgers te krijgen en e-mailadressen te verzamelen. Bestemmingspagina's: bouw binnen enkele minuten mobiel-responsieve bestemmingspagina's met behulp van de kant-en-klare, aanpasbare sjablonen. Wedstrijden en promoties: gebruik de sjablonen om binnen enkele minuten een wedstrijd te starten, van verwijs-een-vriend en fotostem-wedstrijden tot hashtag-wedstrijden en eenvoudige loterijen. Meer informatie over ShortStack

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
De merkenbeheersoftware die merken van fabrikanten beschermt door MAP-schendingen op tijd te detecteren en te rapporteren.
Meer dan 100 fabrikantenmerken over de hele wereld gebruiken Prisync om overtredingen van MAP (Minimum Advertised Price) te detecteren en te voorkomen. Beter merkenbeheer helpt hen hun merkimago te beschermen zonder daar moeite voor te doen. De installatie is zo eenvoudig dat ze verkopers in minder dan een dag kunnen beginnen te volgen. Geen enkele overtreding blijft onopgemerkt, en het 24/7 klantenondersteuningsteam is snel in staat om eventuele vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. Meer informatie over Prisync

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Met het Vidyards-platform kunnen bedrijven video's op hun website tonen, video-e-mails personaliseren en analyses in realtime volgen.
Vidyard is het videoplatform dat bedrijven helpt communicatie te transformeren en meer inkomsten te genereren door het strategische gebruik van online video. Het gaat verder dan videohosting en -beheer, en helpt bedrijven met meer kijkers in contact te komen via interactieve en gepersonaliseerde video-ervaringen en krachtige inzichten in hun kijkerspubliek. De software zet inzichten om in actie met bedrijfsintegraties en bewijst de impact van hun videoprogramma's. Meer informatie over Vidyard

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding