152 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Bynder is een eenvoudige manier om digitale middelen professioneel in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, en inhoud verspreiden naar een verscheidenheid aan kanalen. Met Bynder hebben merken de volledige controle over hun marketing- en merkactiviteiten via één centrale portal. Meer informatie over Bynder Bynder is een intuïtieve cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die het beheer van hun digitale inhoud willen vereenvoudigen. Meer informatie over Bynder
Klanten zeggen dat de merkenbeheersoftware hun verwachtingen overtreft; en dat komt door twee belangrijke dingen. Ten eerste is deze software eenvoudig te beheren. Dit wordt bereikt met ruimtes die als virtuele afdelingen fungeren, waardoor de samenwerking wordt bevorderd en klanten beter in staat worden gesteld om media te creëren, te delen en te publiceren. Ten tweede is de klantenondersteuning optimaal. Deze software heeft onlangs de internationale prijs voor 'beste betrokkenheidsteam' gekregen, en dat onderkent het belang dat dit platform hecht aan het ondersteunen van klanten om consistente waarde uit de software te halen. Meer informatie over Third Light Veelzijdige digitale mediabibliotheek. Je kunt al je digitale bestanden snel, moeiteloos en veilig organiseren, labelen, vinden, delen, bewerken en downloaden. Meer informatie over Third Light
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketingactiviteiten. Verzamel en deel digitale middelen, marketingactiviteiten, sjablonen, campagnes en communicatie op één locatie. Bereik perfect merkenbeheer door je organisatie en externe belanghebbenden te verbinden met je merk, zodat jij kunt bepalen hoe, wat en wanneer je je content deelt zonder je merk en communicatie uit het oog te verliezen. Meer informatie over BrandMaster Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketing. Meer informatie over BrandMaster
Frontify is een alles-in-één platform voor merkenbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven wereldwijd, waaronder Facebook, Dyson, Lufthansa, Vodafone en Allianz. Het cloudgebaseerde platform gaat verder dan een standaard DAM en biedt een volledige oplossing voor merkenbeheer. Met Frontify kan elk team effectief samenwerken, dagelijkse marketing- en ontwerp-/UX-activiteiten stroomlijnen, en de merkconsistentie tussen alle kanalen versterken. Uitermate geschikt om bedrijven op ondernemingsniveau te helpen krachtige merkervaringen op te bouwen. Meer informatie over Frontify Cloudgebaseerde software voor stijlgidsen, merkportals, beheer van digitale middelen, bibliotheken van UI-patronen en ontwerpsamenwerking. Meer informatie over Frontify
BrandOffice, ontwikkeld door BrandQuantum, is een softwareoplossing die naadloos integreert met Microsoft Office om elke medewerker in de organisatie in staat te stellen automatisch consistente merkdocumenten, PowerPoint-presentaties en Excel-rapporten te creëren en zorgt ervoor dat het merk relevant blijft terwijl het zich ontwikkelt. Meer informatie over BrandOffice Creëer consistente merkeigen documenten, voorstellen, PPT-presentaties en Excel-grafieken. Beheer je merk eenvoudig centraal online. Meer informatie over BrandOffice
Het doel is ervoor te zorgen dat jouw contentcreatie zo eenvoudig, snel, efficiënt en merkeigen mogelijk wordt. De verschillende oplossingen, Brand Portal, Publishing on Demand, Digital Publishing, Design and Translation Management, stellen je volledige organisatie in staat om op een consequente, samenhangende manier te communiceren en handelen. Dit platform voor contentcreatie is een bewezen betrouwbare basis voor het maken, vertalen, goedkeuren, opslaan en publiceren van (merk)content. Meer informatie over Capital ID Technologie die je merk tot leven brengt. Meer informatie over Capital ID
Met het eersteklas cloudgebaseerde platform van Yext gebruik je de kracht van kennis om overal online interne efficiëntie, geweldige merkervaringen en rijke klantinteracties te stimuleren. Het is jouw gecentraliseerde hub waar je alle feiten kunt beheren die consumenten zoeken over je mensen, plaatsen en producten - van locaties, vakantie-uren en promoties in de winkel tot parkeeringangen en professionele referenties. Meer informatie over Yext Je enige bron van waarheid voor de openbare feiten over je bedrijf. Meer informatie over Yext
FeedCheck helpt merken van gebruiksartikelen en elektronica om hun klantrecensies in de gaten te houden en een band te ontwikkelen met inkopers. Via FeedCheck kunnen merken productbeoordelingen beheren voor het gehele productportfolio. Meer informatie over FeedCheck Brengt alle productrecensies samen op één plek om je een compleet overzicht van je beoordelingen te geven. Meer informatie over FeedCheck
(0 reviews)
Bezoek website
IWD NETWORK is een cloudgebaseerde oplossing voor merchandising om detailhandelaren te helpen de communicatie tussen het hoofdkantoor en het veld te verbeteren. Meer informatie over IWD NETWORK IWD NETWORK is een cloudgebaseerde oplossing voor merchandising om detailhandelaren te helpen de communicatie tussen het hoofdkantoor en het veld te verbeteren. Meer informatie over IWD NETWORK
Brandfolder is de enige bron van waarheid voor al je digitale middelen. Brandfolder maakt het eenvoudig om moeiteloos je merkconsistentie en betrokkenheid te vergroten op een uniek visuele manier. Je hebt enorm veel tijd gestoken in het opbouwen van digitale middelen en ze zijn waarschijnlijk opgeslagen op meerdere locaties voor cloudopslag, hosting en zelfs de computers van medewerkers. Brandfolder is gecombineerd met de best beoordeelde klantenondersteuning in de sector en helpt je om je merkmiddelen snel te organiseren, samenstellen en distribueren om te ontwerpen Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.
De gegevensgestuurde oplossing voor merkenbeheer van Widen is de enige bron van waarheid voor merkconsistentie en zichtbaarheid. Sjablonen lokaliseren je merk voor verkopers, terwijl je met portals aangepaste microsites in meerdere talen kunt ontwerpen. Dit product integreert met meer dan 30 apps, van creatieve pakketten tot samenwerking, zodat je merk gemakkelijk op schaal kan worden gebruikt voor teams, systemen, kanalen en de wereld. Bewaak je content met ongeëvenaarde service, beginnend vanaf US $ 29.900 (£ 22.900) per jaar. Vraag vandaag nog een demo aan. Geef je content extra kracht met een bekroonde oplossing voor merkenbeheer en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
A Moz Pro subscription includes: access to site tracking with Campaigns, where you can learn how your site health, link building, and keyword performance impact your SEO success; Research Tools that analyze your competitors efforts, support your keyword research process, and show you new opportunities for link building outreach; and a wealth of resources for learning SEO and inbound marketing. Moz Pro starts at $99/month with the option of a free 30-day trial. Moz Pro starts at $99/month and includes access to Moz Campaigns; Moz Research Tools; a Q&A forum and more. Free 30-day trial.
Stel collega's die geen designers zijn in staat om zelf marketingmateriaal te maken (zonder het risico te lopen dat ze van het merk afwijken). Vergrendelbare sjablonen zorgen ervoor dat de kleuren, lettertypen en logo's van je merk vergrendeld blijven maar maken toch kleine design-aanpassingen mogelijk, wat de werklast van je creatieve team verlicht. Zeg ongepaste branding (en overbelaste designteams) voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 6 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Een ontwerp- en merksjabloonplatform dat niet-ontwerpers in staat stelt om prachtig marketingmateriaal te maken zonder van het merk af te wijken.
PromoRepublic is het enige marketingplatform voor sociale media met meer dan 100.000 bericht-ideeën voor kleine bedrijven, marketeers, bureaus, franchise en merken met meerdere locaties. Bespaar tijd op het beheren van sociale media met de tools voor contentcreatie, planning, bewaking, samenwerking en rapportage. Coördineer je marketinginspanningen op alle locaties met PromoRepublic voor franchise en merken met meerdere locaties. PromoRepublic wordt wereldwijd gebruikt door meer dan 15.000 bedrijven, marketeers en bureaus. Het enige platform voor marketing op sociale media met meer dan 100.000 bericht-ideeën voor marketeers, bureaus, franchise en merken met meerdere locaties.
Sommige van 's werelds best bekende merken vertrouwen op Image Relay voor het uploaden, organiseren, bewaken, beheren en distribueren van hun bestanden vanaf één gecentraliseerde, veilige, gemakkelijk te gebruiken plek in de cloud. Image Relay is het systeem voor het beheer van digitale middelen dat rekening houdt met jouw tijd. En als je ooit iets nodig hebt, staat dit bedrijf voor je klaar om in te springen en te helpen. Upload, organiseer en distribueer je digitale middelen vanaf één gecentraliseerde, veilige plek in de cloud.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt. Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
De technologie voor merkmiddelenbeheer van MarcomCentral helpt middelgrote tot grote organisaties om moeiteloos de bedrijfsnormen te handhaven binnen het hele bedrijf. Met de cloudgebaseerde technologie krijgen gebruikers onmiddellijk toegang tot de meest actuele merkeigen middelen, allemaal vanaf één locatie. Reken volledig af met merkafwijkende middelen en geef je personeel meer mogelijkheden met MarcomCentral. Vraag meer informatie aan. Handhaaf moeiteloos bedrijfsmerkstandaarden met de cloudgebaseerde merkenbeheertechnologie. Vraag meer informatie aan.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om meer beoordelingen te krijgen en online een goede reputatie op te bouwen. Schrijf nooit meer marketinginhoud: NiceJob verzamelt automatisch klantbeoordelingen en deelt deze via social media. Leer alles wat je moet weten over je klanten terwijl zij je aanbevelen aan al hun vrienden. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. ----> De eenvoudigste manier om meer beoordelingen te krijgen en je reputatie op te bouwen. Nooit meer inhoud schrijven met online mond-tot-mondreclame. Probeer het gratis!
Kontentino is met name geschikt voor wereldwijde, regionale of franchisebedrijven die content op sociale media moeten lokaliseren voor markten in verschillende landen of locaties. Dit kan rommelig worden wanneer je merk verschillende bureaus gebruikt voor verschillende markten. Met Kontentino heb je betere controle over de kwaliteit van je content en blijft je merkboodschap consistent. De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten.
MediaValet is een cloudgebaseerde DAM die marketing- en creatieve teams in alle sectoren helpt hun digitale content moeiteloos te beheren, eraan samen te werken en het te verspreiden. Met een onbeperkt aantal gebruikers, ondersteuning en training is MediaValet snel en gemakkelijk te gebruiken. Het wordt vertrouwd door toonaangevende merken zoals Experian, Margaritaville, Brand USA en TDIndustries. MediaValet helpt marketing- en creatieve teams om hun marketingmiddelen, visuele producten en content eenvoudig te beheren, eraan samen te werken en het te distribueren.
Outfit leidt het veld voor merkautomatisering, waardoor je teams marketingmateriaal kunnen produceren, aanpassen, goedkeuren en gebruiken, via sjablonen en dynamische gegevensinvoer. Het combineert het beste van merkenbeheer en het beheer van digitale middelen. Merkautomatisering maakt gebruik van technologie voor het automatiseren van handmatige, maar voorspelbare merkgerelateerde taken in verband met marketingproductie. Outfit werkt naast je bestaande martech-stack om de productiekosten te verlagen, teams te ondersteunen en de merkwaarde te vergroten. De kracht van je merk zonder de moeite, want Outfit automatiseert merkenbeheer en productie op grote schaal voor ondernemingen.
Vendasta is a rebrandable, end-to-end platform for companies who sell digital solutions to SMBs. Publishers, agencies, broadcasters, financial institutions, telcos, and other SMB-serving businesses are able to streamline their go-to market process, sell more products to more clients, and unlock recurring monthly revenue. The platform supports dozens of digital marketing and business productivity tools with marketing automation, a robust CRM, and a client-facing portal - all under a single login. A white-label platform for companies who provide digital solutions to SMBs.
IntelligenceBank is het toonaangevende enterprise DAM en marketingactiviteitenplatform dat je voorziet van een naadloos proces voor het maken, beheren, goedkeuren, distribueren en rapporteren over creatieve content en digitale middelen. Vakkundig beheer van content-compliance en aansturing van personalisatieprojecten. Ga een stap verder met je creatieve contentbeheer, met aangepaste pagina's met merkrichtlijnen, online creatieve instructies, creatief projectmanagement met kalenders en een prima werkstroom voor goedkeuringen. IntelligenceBank is toonaangevend in enterprise Digital Asset Management en marketingactiviteitensoftware.
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van merkmiddelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun merkmiddelen, zoals afbeeldingen, logo's, kleuren en merkrichtlijnen. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat alles in overeenstemming is met je merkgids. Meer dan 900 merken van over de hele wereld vertrouwen op Filecamp voor hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Software voor het beheer van merkmiddelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen.
Reputology is een merk- en beoordelingbeheerplatform dat ondernemingen met meerdere locaties helpt bij het verbeteren van beoordelingen op sites zoals Google, Facebook, enz. Benader ongelukkige reviewers om problemen snel op te lossen, trends en prestaties op locatieniveau te analyseren en ontdek de oorzaak van het klantensentiment. Fortune 500-bedrijven gebruiken Reputology en erkende merken zoals Golds Gym en House of Blues. Reputology helpt bedrijven met meerdere locaties om beoordelingen te beheren en hun merk te volgen op sites zoals Google, Facebook en meer.
Filestage is de gebruiksvriendelijke software voor merkenbeheer die teams helpt om hun merkinhoud sneller gecontroleerd, beoordeeld en goedgekeurd te krijgen. Met aanpasbare werkstromen, taakautomatisering en ingebouwd versiebeheer bevat Filestage alle tools die drukke teams nodig hebben om resultaten te behalen zonder dat er training voor nodig is. Met klanten als Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp en GroupM, past het perfect bij creatieve bureaus en marketingteams van kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen. Filestage is de software voor merkenbeheer die teams helpt om hun merkinhoud sneller gecontroleerd, beoordeeld en goedgekeurd te krijgen.
Vijfsterrensoftware voor merkenbeheer tegen een geweldige prijs. De Essential Edition begint vanaf slechts $ 495 per maand, met eeuwigdurende lokale licenties beschikbaar vanaf $ 10.125. Asset Bank wordt gebruikt door meer dan 800 merken wereldwijd, waaronder Coca-Cola, Unilever, Panasonic en Deloitte. Het kan worden gehost in de cloud of op locatie, is zeer configureerbaar en biedt een uitstekend ondersteuningsprogramma met regelmatige gratis upgrades. Vijfsterrensoftware voor merkenbeheer vanaf slechts $ 495 per maand, met eeuwigdurende lokale licenties beschikbaar vanaf $ 10.125.
Percolate empowers marketing teams to gain visibility into the marketing process, improve coordination of work, and effectively build marketing campaigns and content with analytics to measure impact. The world's largest enterprises including Mars, UPS, American Express, Eaton, VMware, and Rockwell Automation use Percolate to create a coordinated buyer experience, reduce production costs, and improve marketing impact. Percolate empowers marketers to deliver coordinated, efficient, and intelligent campaigns and content at scale.
Tweak Brand Management automates the production of marketing materials for digital and print - including integration with existing data and imagery through APIs. Tweak DAM makes digital brand assets available to stakeholders, empowering productivity and multiplying brand reach. An online graphic design and brand management platform for creating, curating, sharing & editing of brand assets for digital and print.
Scale Marketing Operations, Control Your Brand & Collaborate With Digital Asset Management +built for top product manufacturers. Trusted by Skullcandy, Roland, Joe Fresh, Tagus, Dorman, K&N, Toshiba, Nutraceuticals Corp. AUTOMATE, ORGANIZE, MANAGE and DISTRIBUTE images, video, docs, files, & product information! Accelerate your PEOPLE, PARTNERS, and PROGRAMS. Connects with ERP, partners, retailers, disty, ecommerce, & Shopify. Scale Marketing Operations, Control Your Brand & Collaborate with Digital Asset Management + built for top product manufacturers.
If your enterprise has at least 50 distributed end users such as sales reps, field marketers, affiliates, partners, or franchisees it is essential that you choose a platform that centralizes all of your marketing collateral and empowers them to execute multi-channel campaigns. A centralized platform improves efficiency, ensures brand compliance, and improves data collection, data that can be used to optimize your distribution channels and future marketing initiatives. Pageflex enables and empowers the management of marketing communications locally while maintaining the brand globally.
Swivle biedt cloudgebaseerde software voor merkenbeheer waarmee je al je merkactiva online kunt ordenen. Het is ook een perfecte workflow-oplossing voor creatieve bureaus, onderwijsinstellingen of merken om digitale afbeeldingen in de cloud op te slaan, te beheren en te delen. Met Swivle bespaar je geld op interne softwareontwikkeling en hostingservices, evenals op bestandsuitwisselingsplatforms. Bovendien ben je geen tijd meer kwijt aan het zoeken naar bestanden, dankzij de uitgebreide metadata-tagging en de intuïtieve structuur van bestandsmappen. Beheer en deel je merkactiva met alle belanghebbenden met behulp van deze online bestanduitwisselingsportal voor merken en bureaus.
SurveyMonkey Audience is the fastest DIY market research solution. Built right into the SurveyMonkey platform, weve integrated with panels in over 100 countries to enable global consumer research anytime, anywhere, and for any budget. Target respondents by demographics, firmographics or custom screening questions, automatically launch projects on your schedule, and start seeing results in real-time. SurveyMonkey Audience is the fastest DIY market research solution.
Why invest in QBank? The answer is very simple. You will perform better, faster and more cost effectively with QBank than most of our competitors. It will help you to keep your brand consistent and it will also help you to boost your sales. Our studies show that you can free up to one hour per employee every day by using QBank. It is simply a smart and clever mediabank that empowers your organization with a future-proof solution. QBank is a public company, traded on AktieTorget (QBNK). QBank is web-based digital asset management software that make our customers work with communication more efficient.
Screendragon, een cloudgebaseerde oplossing voor merkenbeheer voor goed presterende teams. Wereldwijde merken zoals Kellogg's, BP, Virgin Atlantic en Keurig Dr. Pepper vertrouwen op Screendragon. Workflows voor merkconformiteit, digitale goedkeuringen, bibliotheken voor merkmiddelen, geavanceerde toegangsmachtigingen, realtime samenwerking, aangepaste merkeigen en eenvoudig te gebruiken UX en meer dan 1000 integraties. Krachtige software voor merkenbeheer voor middelgrote tot grote bedrijven (50+ gebruikers).
Cyber Monday-aanbieding: 3 maanden lang ongekende 50% korting op Micro Plan. Pics.io is DAM-software die bovenop Google Drive werkt en de mediabestandenbibliotheek beheert zonder extra opslagkosten. Het is een gecentraliseerde hub voor al je mediabestanden die gecontroleerde toegang tot digitale informatie, geautomatiseerde marketingworkflows en voortgangsregistratie biedt. Handige integraties en een intuïtieve interface hebben een revolutie teweeggebracht in de manier waarop 40.000 gebruikers hun enorme hoeveelheid gegevens opslaan en beheren. Pics.io helpt bij het centraliseren, beheren en delen van foto's, video's, afbeeldingen, audio, PDF's en andere waardevolle bestanden binnen de organisatie.
Maak en bewerk snel portals vanuit je NetX-oplossing. Bouw meerdere portals om specifieke inhoud af te stemmen op je verschillende doelgroepen. De NetX-portals zijn eenvoudig op te zetten en te bewerken naarmate je behoeften en inhoud groeien. Eenvoudig. Behulpzaam. Krachtig. Zo beschrijven klanten dit product en team. NetX is een toonaangevend platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen met een breed aanbod aan functies en functionaliteit, dit alles verpakt in een strak ontwerp dat zeer eenvoudig te gebruiken is. Maak en bewerk snel portals vanuit je NetX-oplossing. Bouw meerdere portals om specifieke inhoud af te stemmen op je verschillende doelgroepen.
Advertising that acts on real-time audience profiles. Quantcast Advertise works for all your campaign needs, on all the platforms your audience is on and in many countries around the world. Advertising that uses proprietary real-time audience profiles for targeting on all devices.
MyAdbox is een merktoolkit die marketingstrategieën sneller dan ooit levert - biedt jou voordelen met: een bewezen, intuïtieve tool voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen; een platform voor het creëren van dynamische inhoud dat het saaie werk van marketingproductie elimineert. MyAdbox wordt gebruikt door een aantal van de grootste zakelijke netwerken zoals Toyota, Volkswagen, Elders en Quest Hotel Group. Doe meer dan alleen je bedrijfsmiddelen opslaan - maak snel campagnes die perfect bij je merk passen. Software voor merkenbeheer - beheer van digitale bedrijfsmiddelen - productie van dynamische advertentiesjablonen - workflowbeheer. Kom sneller op de markt
Marvia is een op SaaS gebaseerd platform voor merkenbeheer. De software vereenvoudigt elk aspect van gedistribueerde marketing en stelt organisaties in staat hun marketingmateriaal centraal te beheren, terwijl ze op lokaal niveau worden aangepast en gepubliceerd. Organiseer, personaliseer en distribueer moeiteloos je marketinginhoud en maximaliseer de resultaten met Marvia. Marvia is gebaseerd op modules, je kiest je bouwstenen en creëert je eigen online marketingplatform.
Imagen helps businesses, sports organisations and media companies to unlock the value of their ever-growing content libraries with fast, secure and controlled access through a highly-customisable content management platform. Our clients include industry-leading organisations within the Sports, Media and Enterprise sectors including, MLB, Channel 4, Aon, The Press Association, ATP Media, IMG, Endemol, and BP. Imagen provides a central cloud portal to store large media collections. With powerful tools for searching and managing video at scale.
All-in-one software to run and automate your entire Amazon business. - Customizable Profit Dashboards - Product Alerts - Multiple Amazon Seller Accounts - Keyword Tracker - Keyword Research Tools - Review Automation - Email Automation - Product Launches with ManyChat - Integration with Zappier - Landing Pages - PPC & Inventory Tools ... And more! Tools just keep getting added to the suite. Run your entire Amazon business at scale seamlessly with Elite Seller. Elite Seller suite is built for Amazon sellers & agencies with all the possible automaton tools you need to run and grow your business.
Pemcards provides its Business customers with different solutions for brand promotion and engagement campaigns through the sending of postcards by users. Each postcard will have your brand, which will position itself physically and in the recipient's head as the medium that allowed the sender to live that emotion. On the end user side, a Pemcards app is available free of charge on Apple and Google stores. Other services: SDK, API and Dashboard. Direct marketing solution using customized postcards. Companies can promote their services while customers send out unique souvenirs.
Graphic designer tool that enables individuals and businesses to create visuals and infographics for social media posts, blogs & more. Graphic designer tool that enables individuals and businesses to create visuals and infographics for social media posts, blogs & more.
Propago allows brands to bring all their marketing assets (print, promo, apparel, digital) under a single online repository accessible to field agents (sales, franchisees, affiliates) while giving administrators total control over the brand, budget and inventory. Settings dictate what products users can see, how much they can order and what creative elements they can modify. With a set of web-to-print, production, and warehousing tools, brands can streamline their entire marketing supply chain. Propago allows field agents to order marketing products and personalize materials while giving marketers total control of the brand.
De cloudoplossing van Wedia wordt gebruikt door 150.000 professionals in meer dan 50 landen en wordt door Gartner Magic Quadrant erkend als een leider in zijn ruimte. Dit is de centrale hub voor al je merk- en communicatiemiddelen, waardoor jij je marketingcontent kunt aanpassen op lokale markten en verschillende kanalen. Met krachtige functies voor merkautomatisering en het beheer van digitale middelen kun je moeiteloos verschillende varianten van je middelen creëren en aanpassen. Hierdoor wordt de time-to-market verkort en je merkconsistentie wordt gegarandeerd. De Wedia-oplossing maakt het voor lokale marketeers gemakkelijk om marketingboodschappen te produceren en op specifieke doelgroepen te richten, terwijl ook de merkconsistentie wordt gegarandeerd.
ROI360 Software helpt marketingteams om hun netwerk te ondersteunen en te stimuleren met directe toegang tot de juiste merkeigen marketingsjablonen binnen een gebruiksvriendelijk portal. Stroomlijn het proces voor het creëren van illustraties, zodat je netwerk binnen enkele minuten hoogwaardige marketing kan produceren conform de beste werkwijzen. Je kunt garanderen dat er steeds de juiste documenten worden geproduceerd, vanaf het garanderen van naleving tot versiebeheer. ROI360 helpt marketingteams om tijd en geld te besparen via gebruiksvriendelijke software die het proces voor het creëren van marketing stroomlijnt.
Brandox is an easy-to-use brand management portal for busy marketers and communicators. Quickly find and share brand material internally and externally in a user-friendly visual interface. No difficult setup process or ongoing maintenance required. Start your free trial now to discover brand management made easy! Discover brand management made easy - organize and share your brand's files quickly and efficiently.
Take control of your brand consistency and compliance with Brandworkz award-winning Brand Management Software! Trusted by brands such as Aon, Dr. Martens, NBCU and Golds Gym, Brandworkz empowers your brand and marketing teams with the tools they need to deliver brand consistency and compliance on every piece of marketing content that is being created. Get a personal one-to-one demo today! Brandworkz is the award-winning Brand Management Software that delivers improved brand consistency, compliance and collaboration
Send Social Media is the easiest way to manage, monitor, track and measure all of your marketing efforts. Post to over 30+ social media networks like Facebook, Twitter, LinkedIn, Google Plus, Pinterest, YouTube, SlideShare and more! Manage your entire email marketing campaign as well as launch a mobile text messaging strategy. Monitor your brand across the web while measuring your results with in-depth reports. Import all of your contacts and use our tool for customer relationship management. Send Social Media is the #1 social media management dashboard to manage, monitor, track and measure all of your marketing efforts.
TrackStreet is the leader in MAP (min adv price) policy enforcement and Authorized Dealer program compliance. More than just a data feed, our platform gives full internet sales channel visibility (who's selling what, where, when and for how much), then automatically acts upon the data for you to dramatically reduce channel conflict and policy violations(from 70%-90%+ in just weeks) while you and your team focuses on high value activities. TrackStreet is the leader in MAP (min adv price) policy enforcement. Learn who is selling your products online, for how much, and where
Knowing for certain how your brand is being used across geographies and campaigns, and that company and legal compliance is maintained is part of running a large, complex, global marketing function. BrandMaker is the digital doppelganger of marketing operations with responsibility for ensuring only the latest, correct info and branding is used for every product in every market at every moment. Confidence that your product info is correct and current everywhere! BrandMaker can deliver up to 45% reduction in approval lead time
Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams. Keep everyone on-brand with custom Brand Pages, Auto-delivery of Brand Guidelines PDF, Editable HTML Brand Guidelines, Master and sub-brands per Asset. Brand Licensing and Rights management. Find grained access permissions. Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams.
SproutLoud is a leading SaaS-based Through-Channel Marketing Automation platform that provides software, service and solutions designed to increase Brand sales through Partners in local markets. SproutLoud's advanced marketing automation technology simplifies every aspect of local marketing, from start to finish, and delivers comprehensive analytics to show ROI on individual tactics and campaigns, including overall Partner engagement and platform usage. SproutLoud helps leading brands manage and execute marketing programs through the local businesses that sell their products & services.
For medium to large businesses - TOTUS is a brand management, multi-channel marketing platform for housing, personalizing, and distributing marketing materials. By working with your marketing teams, your distributed sales force can now customize, print, and send collateral more efficiently through a variety of channels like email, direct mail, social media, and more. TOTUS is a robust integration platform, integrating with specialty vendors, custom development or industry specific systems. Manage your brand approved documents, marketing efforts, control your expenditures, and generate reports that provide total visibility.
Brand Toolbox is an award-winning brand management tool to centralise management of brand assets, brand communications and marketing. It enables business managers, brand custodians, marketing staff, employees, and select vendors and clients to manage an organisations brand tools and specification guidelines, image libraries, document libraries and marketing material 24/7 and in the cloud. It also provides a valuable communication channel for employee training and education. Cloud-based application which helps users centralize management of brand assets, brand communications, education and marketing.
Lytho helpt je om te communiceren op een manier die bij je merk past met onze bekroonde DAM-oplossing (2019 Meest innovatieve, 2019 Adobe Meest veelbelovende partner). Stroomlijn je marketinginspanningen en bespaar tijd bij het maken, zoeken, delen en publiceren van je digitale content. Wees consistent dankzij het Brand Center. Wees efficiënt dankzij de Digital Asset Manager. Wees creatief dankzij de functionaliteit voor creëren en publiceren. Lytho is de enige bron voor het beheren, creëren en publiceren van alle marketingcontent. Lytho is de enige bron voor het delen, beheren, creëren en publiceren van alle marketingcontent. Bescherm je merkrichtlijnen.
A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions. "We make visual marketing calendars for brands and agencies. Whether youre working on an editorial calendar, marketing communications calendar, brand planning calendar or publishing calendar, weve got you covered. Forget the spreadsheets and workarounds for creative reviews and campaign planning. Its time to give your content a new home!" A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions.
ExpertVoice connects brands with a network of more than 1M experts across 30+ product categories. The platform gathers the most influential and trusted recommenders, increases and improves their recommendations, and puts their recommendations to work on behalf of more than 500 of the worlds top brands to increase sales to consumers. Learn more and discover how its rapidly growing community of brands and experts are transforming today's buying experience. ExpertVoice improves the recommendations of more than 1 million experts to increase sales for more than 500 of the world's top brands.
Suttle-Straus combines customized brand portals with quality in-house printing to deliver scalable solutions to companies with distributed marketing needs. Your corporate marketing team provides branded templates, while empowering end users with self-service access to execute local, targeted marketing initiatives. End products delivered by the system include business cards, stationery, direct mail pieces, signage, social media imagery, flexible banner ads, promotional products and much more! Suttle-Straus offers customized marketing portals for centralized management of brand standards and print quality consistency.
Webdam, een geweldig platform voor merkenbeheer, helpt marketeers en creatievelingen hun merkverhalen te vertellen. Dit platform maakt het gemakkelijk voor merken zoals Starbucks, Home Depot en Vodafone om de creatieve middelen die de kern van impactvolle merkervaringen vormen te organiseren, te gebruiken en te delen. Door iedereen die bijdraagt aan het vormgeven van je merk te verenigen op één gemeenschappelijk platform, maakt Webdam het mogelijk om merkopbouwende activiteiten op te schalen over de hele onderneming en over de hele wereld. Webdam is marktleider op het gebied van merkenbeheer en een geweldige keuze voor het integreren van je merk(en), creatieve bestanden en teams.
Stackla is the user-generated content (UGC) platform that puts customer stories at the heart of brand marketing. Through predictive intelligence and automation, Stackla helps brands identify authentic, compelling customer content from across the social web and showcase them at scale throughout their core marketing channels increasing engagement, strengthening customer trust and driving sales. Stackla is designed to meet the content personalization needs of enterprise-level organizations. A user-generated content marketing platform that puts customer stories at the heart of brand marketing.
The most powerful and trusted Enterprise UGC platform, TINT helps you find, curate, own, display, and repurpose authentic user-generated content across all marketing and communications touch points. Over 5,000 leading brands in 173 countries use TINT to build trust, and engage fans, customers, & employees with the power of UGC. The enterprise user-generated content platform, TINT helps discover, get legal rights, and repurpose authentic content across channels.
Brandit empowers organisations to create branding and marketing materials in-house via our web to print software. By using templates designed specifically for your business, you can ensure brand consistency whilst still enabling a level of personalisation with variable elements such as photography and copy. From leaflets to storm boards to A3 posters, your designs can be created online anywhere in the world by those with no prior graphic design experience. Saving marketers time & budget. Brandit Global is an award winning brand management portal. Safe, secure and unbeatably simple. Sign-up for a FREE demo today.
Pilcro is an easy-to-use free tool that helps businesses store and find their logos, copy, fonts and images. It makes sure you, and your team, are using the right assets in the right places by housing them in easy-access Pilcro Artboards. Pilcro makes your brand asset folder visual and interactive and its available from your browser or as a desktop app. Let Pilcro help your company improve their brand consistency and save you time. Get all your brand assets in one place with free brand guideline software. Access your brand assets quickly, save and share with Google
CDM is the online platform for centralized brand management. It is easy to use and implement. Centralize and share your brand: guidelines, logos, assets, on-brand approval, all in one place, accessible online on any device by your teams and brandholders. This toolset helps you improve your brand management and tackle these issues: keep your guidelines updated and maintain brand consistency, organize and share your assets with access control, and optimize your on-brand process without e-mail. Centralize your brand management: guidelines, logos, assets, on-brand approval, all in one place.
Social media management which provides real-time conversational data through proactive audience conversion and engagement. Social media management which provides real-time conversational data through proactive audience conversion and engagement.
Cordeo als brand portal biedt je de mogelijkheid om samen met collega's al je communicatiemiddelen te creëren, beheren en verspreiden. Allemaal vanuit één slimme portal in de cloud. Iedereen binnen jouw organisatie kan content maken die altijd past bij de huisstijl. Cordeo geeft je complete controle over jouw merk en alle uitingen die je verspreidt. Je doorlooptijd per uiting wordt verkort en maakt meer content in minder tijd waardoor je bespaart op tijd en kosten. Met Cordeo creëer, verspreid en beheer je je communicatiemiddelen vanuit één slimme portal.
Qordobas AI helpt iedereen binnen een bedrijf met dezelfde stijl, terminologie en merkstem te schrijven. Met de dynamische inhoudsrichtlijnen van Qordobas kunnen organisaties consistentie en duidelijkheid bereiken in alle soorten inhoud, van communicatie tot marketing tot product tot HR. Bedrijven zoals Marriott, Braintree en Postmates gebruiken Qordoba om tot 90% sneller dan voorheen betere content te maken. Qordoba werd erkend als een Forbes Cloud100 Rising Star voor 2018. Qordoba is een AI-schrijfassistent voor bedrijven.
BEAM (Brand Engagement & Asset Management) is the solution of choice for leading brands such as Deloitte, Allstate, Chevron, BNYMellon, and USA Today. Borne from the global brand experts at Monigle, BEAM is built with an intimate knowledge of what today's brand leaders need. In addition to robust tools and resources for your brand assets, BEAM provides a custom experience with rich information, resources, and support services to engage and empower your employees to live and champion your brand. BEAM (Brand Engagement & Asset Management) is the solution of choice for leading brands such as Deloitte, Allstate, and Chevron.
Ontrack Workflow's cloud-based brand asset management software streamlines the way organizations control and distribute marketing & sales assets while maintaining brand integrity. Starting with a custom branded portal, users can access and personalize assets based on rules set by the organization. Ontrack is trusted by companies like ADP, March of Dimes, Five Guys and Northside Hospital. Ontrack prides itself on responsive customer service and a flexible, customized approach to development. Ontrack Workflow makes it easy for your company to Control and Distribute Marketing & Sales Assets while maintaining brand integrity.
Start vandaag nog smart! En voeg zeer betrouwbare en gebruiksvriendelijke workflows toe aan je toepassing door DALIM ES in je organisatie in te bedden. DALIM ES wordt al meer dan 30 jaar in productie gebruikt en helpt je jouw bedrijf te versnellen en menselijke fouten met één klik te verminderen. Bekijk de video. Prefect voor 50 gebruikers en meer. Je kunt je foto's, video's, pdf's en native bestanden centraliseren, beheren, ermee samenwerken en ze delen op basis van workflow, metagegevens en KPI.
MomentFeed uniquely manages and automates each of the local-mobile search triggers - consistent and accurate location data management, local social media engagement, and reputation/review management - via its Unified Platform, and helps multi-location brands influence their Proximity Search Optimization (PSO) to make them more visible across all local discovery channels, ultimately leading to more customers and foot traffic, and increased revenue. A unified platform that optimizes every controllable signal that search engines use to rank local businesses on proximity searches.
Pica9 designs and maintains CampaignDrive: a web-based ad building platform that enhances brand integrity, reduces production costs, and simplifies the creation of print, email, and online advertising for local marketers. We enable users to generate brand-consistent marketing materials without design software or skills. With a client list that includes 40 brand communities and more than 80,000 local businesses, Pica9 has developed a depth of expertise that no other provider can match. Offers an all-in-one local marketing platform that combines print, web and email marketing tools to localize & protect brand messaging.
empower is a content management Add-in integrated in Office: everything in one-central library, instantly searchable, available offline, in your Corporate Design and always up-to-date - on premise or in the cloud. Easily create presentations/documents: Curate effortlessly with a company-wide slides library and slides updates Guraranteed uniformity - Ensure your corporate design in every presentation Work efficiently - Build and format slides, agendas and tables in no-time The most used Office solution for corporations - empower® is a content management Add-in integrated in your Office app
Firefly allows you to share any graphics - website mockups, app interfaces, logos, etc. and add annotations directly on top of it. With Firefly teams can create discussions around their visual projects to collect feedback and share ideas. Design annotation tool for teams - upload designs, capture feedback, collaborate with your team.
Amise is the favorite multimedia content management software for businesses marketing and communication services. A little jewel of ergonomics and a true aesthetic success, Amise integrates all the necessary features for managing your electronic documents. And its also the DAM with the best features to price ratio. What more could you ask for? Like our thousands of users, use Amise to easily organize, secure and share your multimedia content.
MarCom On Demand is a cloud-based solution for managing the assets, processes and workflows critical to an organization's marketing efforts and effectiveness. MarCom On Demand is the industry-leading cloud-based solution for managing marketing assets, processes and workflows.
Gelato Globe is een oplossing voor grote ondernemingen voor end-to-end merk- en printbeheer, waaronder het creëren, organiseren en distribueren van zakelijk marketingmateriaal wereldwijd vanaf elk apparaat. Momenteel ondersteunt het Gelato-platform 11 talen en 27 valuta's, levert het wereldwijd gedrukte materialen en bestrijkt het 6 miljard mensen via één mondiale printcloud. Digitaal merkenbeheer met lokale printoplossing naar meer dan 70 landen via één platform. Krijg merkbewaking over alle entiteiten heen.
CrowdRiff visual marketing platform makes it easy to source, organize & publish UGC and owned visuals that resonate with travelers. CrowdRiff visual marketing platform makes it easy to source, organize & publish UGC and owned visuals that resonate with travelers.
De meest nauwkeurige, door AI ondersteunde prijstracking-software om overtredingen van je minimumprijzen te bewaken - Volg overtredingen per leverancier (zelfs wanneer leveranciers producten bundelen) en bescherm je merk - Productmatching wordt gedaan door AI maar wordt geverifieerd door een mens, ofwel door de aanbieders van deze oplossing of door de klant - Altosight vindt nieuwe productkoppelingen en vervangt automatisch verlopen links. Nauwkeurige, door AI ondersteunde prijstracking-software om overtredingen van je minimumprijzen (MAP) te bewaken, zelfs in bundels.
The Partnerize Partner Automation Platform is an end-to-end, SaaS-based solution for forming, managing, analyzing, and predicting the future results of partner marketing programs using artificial intelligence. Hundreds of the world's largest brands leverage our real-time technology to manage more than $6B in partner programs and financial exchanges across 214 countries and territories worldwide. Partnerize is backed by top-tier investors, including AKKR, Mithril, Greycroft Partners & DN Capital. Partnerize is a SaaS technology company that helps the world's leading brands build powerful business partnerships that drive growth.
Trustvocate is a tool for online businesses to collect and display customer reviews in a trustworthy manner to increase conversions. With Trustvocate, businesses can automate their review collection, respond to reviews and display top reviews on their website to build trust amongst prospective customers and increase conversions. Since 95% of shoppers read online reviews before making a purchase and displaying reviews can increase conversions by up to 270%, Trustvocate is just the tool you need. A customer reviews platform for online brands.
JangoMail's unique marketing and transactional email platform makes email delivery simple and customizable. It allows you to create an advanced custom email newsletter to keep in contact with your customers. JangoMail offers 24-hour customer support, a sophisticated HTML Editor, and foreign language options. It allows complete branding control, supports header level details, and offers advanced custom email capabilities. JangoMail is consistently rated as one of the best email service providers. Ready to make your email marketing the stuff of legends? Create unique, personalized email campaigns. Your email, your way.
Supports the creation, storage, optimization, distribution, production and measurement of marketing campaigns. Supports the creation, storage, optimization, distribution, production and measurement of marketing campaigns.
Honeycomb Archive is an intuitive, web-based Digital Asset Management (DAM) System that provides both powerful and versatile organization, management and distribution to all of your brand-approved images, logos, ad campaigns and videos. Our DAM brings the most flexible, fully brandable and customizable solution to many Fortune 500 & 5000 corporations and advertising & PR agencies worldwide. Try a Free Pilot System using your marketing images and files. Web based library service that provides a central repository for graphics & files needed to support advertising & sales personnel.
Vuelio helps organisations make their story matter by providing monitoring, insight, engagement and evaluation tools for politics, editorial and social media in one place. We help you determine who and what is most influential to your audience and brand. Then, with a wealth of reporting and relationship management options, you get real-time feedback to create even more effective communications. Our technology is used by more 3,000 organisations across the world. Vuelio helps organisations make their story matter by providing monitoring, insight, engagement and evaluation tools.
Content marketing platform for online retailers with streamlined order management and social media integration. Content marketing platform for online retailers with streamlined order management and social media integration.
PubliSphere centralizes all information and tools required to develop a stronger brand in a single, integrated program. Your company, distributor and partners are granted access to the program to interact with the information they need. The collaborative features allow members to use your brand the way it was intended. Individuals involved in your organization can instantly create marketing material that adheres to and enhances your brand identity. Brand Management Software for Marketing Managers to help marketers establish consistent brand identity and share marketing assets
Libris BrandingManager is a simple but powerful brand management platform that helps you create, manage and share your brand assets efficiently and with confidence. A secure, web-based system, it brings a streamlined simplicity to the production and protection of branded collateral. Centrally stored documents have lockable content guaranteeing vital brand consistency, while print-on-demand features enable the speedy creation of customised sales and marketing materials. Libris Unify+ brand management platform helps you manage and share your brand assets quickly, efficiently and with confidence.
Build a beautiful brand easily through an upload of an existing logo or use the logo builder and quickly get a full brand kit. Build a beautiful brand easily through an upload of an existing logo or use the logo builder and quickly get a full brand kit.
Promoboxx is a software platform with services for brands to engage their independent retailers with brand-compliant digital marketing, driving better business outcomes by reaching the right consumers via the trusted channel of brands local retailers. With Promoboxx, channel managers and brand marketers can easily organize and engage their retailer networks; build, manage, and optionally fund organic and paid digital campaigns through their local retailers; then report on the business outcomes. Promoboxx is a software platform for brands to engage their independent retailers with brand-compliant digital marketing.
Platform built to power and scale local digital marketing for franchise systems and multi-location businesses. Platform built to power and scale local digital marketing for franchise systems and multi-location businesses.
Until now, executing brand-compliant marketing was cost prohibitive and inefficient for multi-site businesses. Our clever software lets you easily create, manage and order local store marketing materials within your corporate identity framework. Our smart brand tools help you bring unity to your local brand appearance. Our clever software lets you easily create, manage and order local store marketing materials within your corporate identity framework.
Individual marketing communication -define centrally and carry it out locally. The individualization of marketing content no longer has to be complex and expensive. With the marketingportal, a large number of users can individualize and personalize their marketing templates without specific know-how. This enables you to reach your customers on the print, e-mail and web channel with highly personalised communication media. With just a few clicks, you can set up a marketingportal for distribution. Individual marketing communication - define centrally and carry it out locally.
Digital Agent by Veriday is a marketing cloud designed specifically for regulated industries (i.e. financial services, insurance, etc.) whose marketing and compliance departments want to achieve brand compliance, manage regulatory risk, and reduce overhead for digital marketing efforts while running campaigns at scale. The Digital Agent marketing cloud includes: Advisor Websites Email Content Distribution Digital Compliance Archiving Brand & Regulatory Supervision. Digital Agent is a marketing cloud that allows financial services firms to achieve brand & regulatory compliance at scale.
Global real-time dashboard for survey-based reputation metrics that are actionable and representative of all stakeholders. 15 Key Brand & Reputation Metrics. Real-time Analytics. Benchmark Competitors. Demographic & Professional segmentation. Unlimited Licenses. Global real-time dashboard for survey-based reputation metrics that are actionable and representative of all stakeholders.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Saepio empowers marketers to plan and execute meaningful and engaging marketing campaigns across distributed networks and around the globe ensuring local relevance, brand consistency, speed to market and significant cost savings. The worlds best known brands turn to Saepios powerful software platform and extensive portfolio of support services to automate the marketing process, eliminate redundancy and ensure that all marketers connected to the brand. Combines digital asset management, collateral customization and marketing automation into one, easy-to-use marketing interface.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Web-based software for processing, storage, administration, structuring and publication of all your digital assets. Web-based software for processing, storage, administration, structuring and publication of all your digital assets.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Marketing Brand Management. Control brand standards, empower your field. Improve your ROI. All in one easy to use system. We started the company to help businesses of all sizes manage their brands from the corporate level all the way down to the field level, and go to market with complete certainty that their branding and marketing materials are being executed properly. Our system also gives clients the flexibility to customize any asset on the fly. Take a look at our demo today! Marketing Brand Management. Control brand standards, empower your field. Improve your ROI. All in one easy to use system.