Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Brand management software

Brand management software bevat verschillende tools voor het maken, compileren, bijwerken en opslaan van productinformatie. Een aantal van de vele functies van dergelijke software zijn het opbouwen van advertenties, vereistenbeheer, distributie van productmateriaal en communicatiebeheer. Zie ook: marketing automation software en digital asset management software.

België Lokale producten weergeven

136 resultaten

Software voor het beheer van merkmiddelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van merkmiddelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun merkmiddelen, zoals afbeeldingen, logo's, kleuren en merkrichtlijnen. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat alles in overeenstemming is met je merkgids. Meer dan 900 merken van over de hele wereld vertrouwen op Filecamp voor hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
SlideHub helpt zakelijke professionals PowerPoint-voorstellen te stroomlijnen en de chaos in PowerPoint/Word/Excel en Outlook op te lossen. Meer informatie over SlideHub
SlideHub biedt een platform voor documentactiva over de hele Office-suite waarmee adviseurs betere voorstellen kunnen maken en de documentchaos kunnen oplossen. Naast het activaplatform biedt SlideHub een on-demand PowerPoint-service die kan worden geïntegreerd met het platform en waarmee klantspecifieke PowerPoint-activa snel kunnen worden geïmplementeerd. Meer informatie over SlideHub

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Maak presentaties en socialemedia-graphics met behulp van een grafische vormgevingstool die werkt met slepen en neerzetten en professionele opmaken.
Maak presentaties en socialemedia-graphics met behulp van een grafische vormgevingstool die werkt met slepen en neerzetten en professionele opmaken. Meer informatie over Canva

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Op monday.com kunnen marketingteams creatieve verzoeken beheren en een strategie uitstippelen op een flexibel platform om hun merk beter te schalen.
Op het codevrije platform van monday.com kunnen marketingmanagers de juiste overzichten op hoog niveau voor hun team creëren. Bespreek de strategie, registreer creatieve verzoeken en wijs taken toe aan verschillende teamleden, zodat iedereen precies weet wat prioriteit moet krijgen. Analyseer vervolgens de voortgang en campagneprestaties via op maat gemaakte dashboards om je merk eenvoudig te schalen. monday.com maakt het gemakkelijk voor teams van elke omvang om elk aspect van hun merk te beheren, van ideeën tot en met de uitvoering. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Plan onbeperkte berichten in, beheer sociale netwerken, volg gesprekken en meet de prestaties vanaf één dashboard.
Zoho Social is gebouwd met het oog op de behoeften van groeiende bedrijven – bedrijven die zich serieus beginnen bezig te houden met marketing via sociale media. Het product is ontwikkeld om je te helpen je aanwezigheid op sociale media op te bouwen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over het opzetten, training, variabele kosten, enz. Er wordt alles aan gedaan om de zaken eenvoudig te houden en waarde voor je geld te bieden. Gemakkelijk genoeg om binnen enkele minuten te begrijpen en aan de slag te gaan. Meer informatie over Zoho Social

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Wrike is software voor merkenbeheer waarmee bedrijven hun merkmiddelen eenvoudig in één digitale hub kunnen organiseren en opslaan.
De software voor merkenbeheer van Wrike wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen werknemers over de hele wereld. Creëer één enkele digitale hub om de merkidentiteitsdocumenten, sjablonen, digitale afbeeldingen en merkrichtlijnen van je bedrijf te organiseren en te beheren. Met de software voor merkenbeheer van Wrike hebben alle bedrijfsmedewerkers toegang tot goedgekeurde bedrijfsmiddelen en kunnen ze deze gebruiken, waardoor de merkidentiteit en -persoonlijkheid bewaard blijven op alle kanalen, platforms en communicatie zonder dat je tijd hoeft te verspillen aan frequente aanvragen voor bedrijfsmiddelen. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending. Meer informatie over ShippingEasy

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Centraliseer en deel de merkactiva van je teams met behulp van Canto DAM in de cloud en begin vandaag nog efficiënter te werken.
Als leider op het gebied van digitaal middelbeheer is Canto het eenvoudigste en toch krachtigste DAM-systeem op de markt. Marketingteams in alle sectoren vertrouwen op Canto om eenvoudig visuele merkmiddelen te organiseren, beveiligen en delen. Met meer dan 25 jaar ervaring in de sector van digitaal middelenbeheer vertrouwen duizenden merken over de hele wereld op deze oplossing om hun rijke mediabibliotheek te centraliseren. Meer informatie over Canto

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle en Sony. Sprout is beschikbaar via webbrowser, iOS en Android en stelt merken in staat sociaal beheer te vereenvoudigen, samen te werken tussen teams en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Sprout Social ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Pinterest. Meer informatie over Sprout Social

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Eenvoudige sociale mediakalender. Je kunt berichten creëren, optimaliseren, bekijken en plannen voor Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+ en LinkedIn.
Loomly is een eenvoudige agendatool voor sociale media waarmee medewerkers en teams betere content kunnen creëren voor Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+ en LinkedIn, dankzij een intuïtieve interface en innovatieve functies, waaronder ideeën voor berichten, live tips voor optimalisatie van berichten, voorbeelden van berichten, goedkeuringsprocessen, geautomatiseerde planning en analyses. Loomly is beschikbaar als een online platform, met native mobiele toepassingen (iOS en Android). Meer informatie over Loomly

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Klaviyo is een modern marketingplatform dat e-commercemerken in staat stelt om onbeperkte hoogwaardige relaties op te bouwen via e-mail en sociale media.
Geavanceerde e-mailmarketing hoeft niet ingewikkeld te zijn. Meer dan 15.000 merken zoals Brooklinen, Bonobos en Chubbies laten hun bedrijf groeien en leveren geweldige klantervaringen met Klaviyo. Deze oplossing maakt het supereenvoudig om gegevens van je e-commerceplatform, POS-software en andere marketingtools binnen te halen die je eindeloze segmentatiemogelijkheden bieden. En in tegenstelling tot andere platforms laat Klaviyo je zien hoeveel inkomsten je genereert voor elke e-mailcampagne of automatisering. Zie hoe je verkoopcijfers stijgen met Klaviyo. Meer informatie over Klaviyo

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Geavanceerde e-mailmarketingtools voor medium en grote ondernemingen om krachtige persoonlijke verbindingen met hun klanten op te bouwen.
Campaigner is een krachtige oplossing voor e-mailmarketing automation waarmee middelgrote bedrijven en ondernemingen hogere ROI kunnen genereren, meer leads kunnen converteren en meer verkopen kunnen genereren. Met toonaangevende inboxleveringspercentages, geavanceerde personalisatie en realtime rapportage, is Campaigner de voorkeur van meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Campaigner

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Qualtrics Research Core (RC) is het meest geavanceerde online enquêteplatform ter wereld. Zet vandaag uw onderzoek om in inzichten en dit om in actie.
Laat je merk groeien met krachtige inzichten van Qualtrics. Krijg een volledig overzicht van de statistieken die het belangrijkst zijn voor je merk, met alles van merkbekendheid en benchmarking van concurrenten tot advertentietesten - allemaal via dit platform voor ervaringsbeheer. Realtime weergave van merkgezondheid met al je statistieken op één dashboard. Laat je merk groeien met ongeëvenaarde inzichten. Boek vandaag nog je gratis demo. Meer informatie over Strategy & Research

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Beheer al je belangrijke sociale media-accounts op één plek met geautomatiseerde planning van berichten en contentdetectie.
Beheer al je belangrijke sociale media-accounts en verbeter je sociale media-efficiëntie op één platform met geautomatiseerde planning van berichten en vele andere unieke functies. SocialPilot is een planning- en marketingtool voor sociale media, bestemd voor professionals in de sociale media en digitale marketeers. Plan je berichten op sociale medianetwerken zoals Facebook, Twitter, LinkedIn, Google Mijn Bedrijf, Pinterest, Instagram, Vk, Tumblr en Xing. Meer informatie over SocialPilot

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
ReferralCandy is een plug-in voor e-commerce die je helpt meer mond-tot-mondreclame te genereren.
Vergroot je omzet via mond-tot-mond-marketing! Beloon je klanten voor verwijzingen en zie de verkopen en aandelen binnenstromen. ReferralCandy maakt direct verbinding met populaire e-commerce-platforms (Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento) of kies een aangepaste API en geavanceerde integraties. ReferralCandy kan ook worden geïntegreerd met andere marketingtools, zoals AdRoll, Mailchimp, Google Analytics, ReCharge, Fomo of Chargebee en vele andere. Meer informatie over ReferralCandy

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding
Moz Pro begint vanaf $ 99/maand en biedt toegang tot Moz Campaigns; Moz Research Tools; een forum met veelgestelde vragen en meer. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Een Moz Pro-abonnement omvat: toegang tot sitetracking met Campaigns, waarbij je kunt leren hoe de gezondheid van je site, linkbuilding en trefwoordprestaties het succes van je SEO beïnvloeden; Research Tools die de inspanningen van je concurrenten analyseren, je zoekwoordonderzoeksproces ondersteunen en je nieuwe mogelijkheden tonen voor outreach voor linkbuilding; en een schat aan bronnen voor het leren van SEO en inbound marketing. Moz Pro begint vanaf $ 99/maand met de optie van een gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Moz Pro

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Kunstbeheer
  • Projectbeheer
  • Workflowbeheer
  • Campagnebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Contentbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare branding