Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Bakkerijsoftware

Bakkerijsoftware helpt bij het beheren van alle processen in de bakkerijsector, van receptontwikkeling en supply chain management tot productie en distributie. Bakkerijsoftware integreert vaak verschillende modules zoals boekhouding, verkoop, voorraadbeheer, verkooppunten en salarisadministratie. Zie ook: ERP-systemen, food management software en restaurant management software.

21 resultaten

Groothandelsbakkerijen: Online bestellen, voorraadbeheer, traceerbaarheid van de toeleveringsketen. AR, GP per item en per klant. GPS-leveringen. CRM. Meer informatie over Mountain Stream Bakery Software
Mountain Stream helpt groothandelbakkerijen hun behoeften op het gebied van gegevensverwerking te stroomlijnen: recepten, kostenberekeningen, voedingsfeiten, allergenen en labels. Online bestellen en factureren, brutowinst per artikel en klant. Genereer alle productierapporten per dag of week. Controleer inventaris, inkooporders, traceerbaarheid van de toeleveringsketen en het volgen van partijen. Verbindt een onbeperkt aantal gebruikers op bedrijfs- en klantniveau. Live, GPS-tracking en directe toegang tot PoD's. API-koppelingen met Quickbooks en Xero. 24/7 ondersteuning in het Engels en Spaans. Meer informatie over Mountain Stream Bakery Software

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Dit cloudgebaseerde POS centraliseert voorraadbeheer, werknemersbeheer, verkooprapportage en boekhouding op verschillende locaties en kanalen.
Lightspeed Retail POS is een alles-in-één cloudgebaseerde mobiele oplossing die de manier stroomlijnt waarop je klanten ondersteunt en je bedrijf runt over meerdere locaties. Beheer je inventaris, klanten, werknemers en verkopen vanaf je laptop, iPad of mobiele telefoon. Accepteer alle betaalmethoden en verkort je afrekentijd in de winkel en online. Bespaar tijd door geïntegreerde inkoopcatalogi te gebruiken. Neem gegevensgestuurde beslissingen om je bedrijf te laten groeien door kosten en oude voorraad bij te houden en lage voorraadmeldingen te automatiseren. Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
CAKE van Sysco heeft zijn POS-systeem ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften van restaurants. Een eenvoudige, intuïtieve en kostenvriendelijke oplossing.
CAKE, van Sysco, heeft zijn POS (Point of Service) gebouwd om aan de eisen van quick- en full service restaurants te voldoen. Het is eenvoudig, intuïtief en kostenvriendelijk. Beheer Quick Service-spitsuren moeiteloos met lijnreducerende bestelpads die de verkeersstroom regelen en een klantgericht display voor gasten om privé te betalen, een fooi te geven en te ondertekenen vanaf hun eigen scherm. Geef je full-service POS een enorme boost met rijke gastprofielen en automatische tafelstatusupdates. CAKE POS maakt het gemakkelijk voor restaurants om elke dag meer gedaan te krijgen. Meer informatie over CAKE POS

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Beheer al je horecazaken met Lightspeed. Verhoog je tafelrotatie, geef je inkomsten een boost en krijg meer inzicht met glasheldere data.
Snellere en betere service, met Lightspeed Restaurant Pas je kassasysteem aan jouw workflows aan, van menukaart tot interface en vloerplan. Verbeter de ervaring van je gasten met naadloze bestel- en betaalopties, datagedreven menu-aanbevelingen, en maak van elke gast een VIP. Haal inzicht uit elke transactie en zet bruikbare data in om je zaak te optimaliseren en je volgende stappen te bepalen. Meer informatie over Lightspeed Restaurant

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde en lokale bakkerijsoftware met productieplan, receptcontrole, leveranciersgegevens, beheer van houdbaarheidsdata en boekhouding.
Software voor bakkerijen van GOFRUGAL is een uitgebreide oplossing die alle aspecten van de activiteiten in een bakkerij dekt. Plan je wekelijkse productie van items en beheer het recept van elk item met ingrediëntcontrole. Beheer de voorraad met leveranciersgegevens voor al je opslag. Track de verpakking en label verpakte items met een streepjescode. Krijg nauwkeurige bedrijfsinzichten uit rapporten over de omzet, klantgegevens, voorraaduitgaven, leveranciersbeheer en meer. Meer dan 1000 bakkerijen uit 60 landen vertrouwen op deze software. Probeer een gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Gofrugal

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van grondstoffen en productvoorraad. Functies omvatten het bijhouden van inkomsten en facturering.
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van grondstoffen en productvoorraad. Functies omvatten het bijhouden van inkomsten en facturering. Meer informatie over Craftybase

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
POS Nation past volledige oplossingen voor verkooppunten aan, specifiek afgestemd op de unieke behoeften van kleine bedrijven.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheidenheid aan hardware- en software-opties om te voldoen aan de behoeften van winkels, restaurants en speciaalzaken over de hele wereld. De POS-systemen worden ondersteund door een toegewijde klantenservice, inclusief 24/7 ondersteuning vanuit de VS, betalingsverwerking en zelfs doorlopende training van medewerkers. Meer informatie over POS Nation for Retail

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Beheer je horecabedrijf beter, van planning tot loonadministratie.
Beheer je horecabedrijf beter, van planning tot loonadministratie. Meer informatie over Combo

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service restaurants, bakkerijen, afhaalrestaurants en klanten die onderweg zijn, en om je activiteiten te stroomlijnen.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalbakkerijen en -restaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over volledig geïntegreerde bestel-apps voor afhaal- en bezorgmaaltijden. Meer informatie over MYR POS

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
KORONA heeft zijn POS-software speciaal ontworpen voor bakkerijen. De krachtige oplossing is ontworpen om bedrijven te helpen succes te bereiken en te groeien.
De KORONA-POS voor bakkerijen maakt het ontwikkelen van je bedrijf eenvoudig. De software biedt snelle transacties, eenvoudige prijsstelling en promoties, volledige aanpassing en krachtig voorraadbeheer. De oplossing wordt ook geleverd met een ingebouwd loyaliteitsprogramma, opties voor fooien en geïndividualiseerde kassierrapporten. Het is geschikt voor zowel enkele winkels als bedrijven met meerdere locaties of franchises. De verkooppuntsoftware voor bakkerijen van KORONA past zich aan op elke individuele winkel, en niet andersom. Meer informatie over KORONA POS

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen.
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen. Het is een totaaloplossing en met Aloha kun je alle elementen van het runnen van je bedrijfsactiviteiten verbinden vanuit één enkele oplossing, zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Het omvat: Personeelsbeheer Voorraadbeheer Gecentraliseerd gegevensbeheer Bestellen aan tafel Loyaliteit en marketing En nog veel meer. Meer informatie over Aloha EPOS

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Oracle Simphony POS past bij elk soort en grootte restaurant: casual, quick service, onafhankelijk, franchise, pubs, stadions en meer.
Oracle Simphony POS is ontworpen voor ambitieuze restaurants. De cloudgebaseerde POS verbindt elk aspect van je activiteiten, zodat je moeiteloos je voorraad, online bestellingen, keukenactiviteiten, menu's, levering, loyaliteit en meer kunt beheren. Realtime analyses zijn inbegrepen, zodat je altijd een overzicht hebt van de kosten, van de verkoop en de prestaties van je personeel. De open API en uitgebreide cloudmarktplaats van Simphony bieden je onbeperkte flexibiliteit en schaalbaarheid. Meer informatie over Simphony POS

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Plan de tijd van je werknemers beter in en maak tijd vrij voor jezelf. Probeer Skello vandaag nog. 6000 + bedrijven vertrouwen hun planningsbehoeften eraan toe.
Heb je genoeg van de lange uren die het kost om personeelsplanningen op te stellen? Stap over op Skello. Maak planningen in een oogwenk. Haal het meeste uit je tijd Het opstellen van planningen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Skello houdt automatisch rekening met je specifieke regels en beperkingen (collectieve overeenkomsten, beschikbaarheid van werknemers, contractsoorten, enz.) en helpt je bij het maken van de best mogelijke planning voor je bedrijf. Blaas nieuw leven in het creëren van planningen. Meer informatie over Skello

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Aanmaken van voedingswaardentabellen. Volg elke batch-/partijcode gedurende het hele bedrijfsproces. Voedselkosten. Inkoop.
Aanmaak van tabellen met voedingswaarden. Voedselkostenberekening met overheidsdatabases, opbrengst- en voorbereidingsanalyse. Inkoop en facturering. Volg elke batch-/partijcode gedurende het hele bedrijfsproces. Organiseer documenten en certificeringen binnen het programma om de audittijden te verkorten. Analyse van winstgevendheid. Productiebeheer. Voorraadcontrole. Configureerbare klantprijslijsten. Meer informatie over NutraSoft

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Op Windows gebaseerde oplossing ontworpen voor voedsel- en drankbedrijven die helpt bij het beheren van inventaris, kosten, menu, winst en meer.
Op Windows gebaseerde oplossing ontworpen voor voedsel- en drankbedrijven die helpt bij het beheren van inventaris, kosten, menu, winst en meer. Meer informatie over IPro Restaurant Inventory

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Bas 360 is een SaaS-oplossing voor industriële bakkerijen om de efficiëntie en bewaking van het productieproces te verbeteren.
Met Bas 360 heb je real-time inzicht in de condities en het verloop van het geautomatiseerde bakproces. Je hebt gedetailleerde info over de kwaliteit van de producten en de efficiëntie van het bakproces. Hoeveelheden verspilde grondstoffen, machinestilstanden, onderhoudsperioden en de werking van en condities in de ovens worden in real time gerapporteerd. De software geeft inzicht in en traceert alle onderdelen van het productieproces, van grondstoffen tot en met het eindproduct in de winkel. Meer informatie over Bas 360

Functies

  • Productiebeheer
  • Verkoopbeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Factureren
  • Kortingsbeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer