333 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Vergeet spreadsheets en ontvang je tijd terug met een nauwkeurig en efficiënt aanwezigheidssysteem. Geef teams de mogelijkheid om verschillende werkschema's te beheren en hun werktijden bij te houden met hun webbrowser of mobiel. Voor managers biedt kiwiHR nauwkeurige berekening van overuren, aanwezigheidsregistratie, exporteren van urenstaten en meer. Begin vandaag nog met een gratis proefversie van 14 dagen of een live demo. Meer informatie over kiwiHR kiwiHR helpt kleine en middelgrote bedrijven om HR-taken efficiënt aan te pakken met slimme en gebruiksvriendelijke software. Meer informatie over kiwiHR
Time Doctor biedt tracking van medewerkers met geavanceerde tijdregistratie en aanwezigheid. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Ontdek niet alleen hoe laat het team elke dag is begonnen en gestopt met werken, maar ook wat ze in de tussentijd hebben gedaan. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Meer informatie over Time Doctor Time Doctor biedt aanwezigheids- en tijdkloksoftware die ook de productiviteit binnen teams bewaakt. Meer informatie over Time Doctor
Jibble is een gratis app voor aanwezigheidsregistratie. Houd bij wanneer je personeel aan het werk is voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Personeel klokt in en uit met behulp van mobiel, tablet, web, MS Teams of Slack, en kan biometrische herkenning en gps-locatie gebruiken. Voor de bouw, productie, detailhandel, voedsel- en dranksector, het werken op afstand, de startups, buitendiensten, gezondheidszorg, bureaus, onderwijs, kantoorbedrijven en anderen. Genereer geautomatiseerde urenstaten en krachtige rapporten. Meer informatie over Jibble Jibble is een gratis app voor aanwezigheidsregistratie voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Jibble
De ultieme oplossing voor clubmanagers die hun sportschool of studio naar een hoger niveau willen tillen met krachtige ledenbetrokkenheidsoftware - en managementsoftware.Ben je momenteel druk bezig met de voorbereiding om de deuren van je sportschool weer te openen?Onze roostering en real-time aanwezigheidsregistratie tools helpen je om altijd te weten wie er in je sportschool is en of je meer mensen binnen mag laten zodat er genoeg ruimte is voor mensen om 1,5 meter afstand te houden van elkaar Meer informatie over Virtuagym Virtuagym is de leider in innovatieve, alles-in-één oplossingen voor fitness. Van de kleinste studio tot de grootste keten: dit product biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Virtuagym
Urenregistratie bestaat uit meer dan alleen maar in- en uitklokken. Het is ontworpen om kleine en middelgrote ondernemingen te helpen flexibel te blijven en biedt belangrijke functies zoals 360-graden feedback, personeelsplanning, doelen, uitgaven, functioneringsgesprekken, tijdregistratie en teamlijst. Vertrouw op de gebruiksvriendelijke navigatie en het aanpasbare dashboard van CakeHR om taken moeiteloos te automatiseren, de afhankelijkheid van Excel-werkbladen te elimineren, software-acceptatie te stimuleren en de frequentie van e-mails te verminderen. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR Het veelzijdige tijdregistratiesysteem van CakeHR is ideaal voor een mobiele levensstijl en ondersteunt medewerkers die niet aan hun bureau zijn gebonden. Meer informatie over CakeHR
WebWork Time Tracker biedt de gemakkelijkste manier om de werkproductiviteit te begrijpen, en zowel de werktijd als de tijd die aan elke taak wordt besteed te berekenen. Al deze informatie wordt automatisch gegenereerd en omgezet in nauwkeurige rapporten in de vorm van schermopnames, statistische gegevens, grafieken of online rapporten in de webaccount van de gebruiker. Gebruikers kunnen facturen creëren en deze als bewijs van werk naar hun klanten of partners sturen. De WebWork-tracker is geschikt voor teams van elk type en elk formaat. Meer informatie over WebWork Time Tracker De beste tijdregistratie met schermopnames: software voor het volgen van medewerkers, registreren van websites en toepassingen en tijdregistratierapporten. Meer informatie over WebWork Time Tracker
(0 reviews)
Bezoek website
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut
Bitrix24 is een gratis HR-platform dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Bitrix24 is lokale en cloudgebaseerde tijd- en aanwezigheidssoftware die speciaal is gemaakt voor kleine tot middelgrote organisaties. Het is extreem flexibel. Je kunt al dan niet van je werknemers vereisen dat ze in- en uitklokken. Je kunt je werknemers al dan niet toestaan om thuis te werken. Je kunt een minimale werkdagduur instellen alsook de uren waarop werknemers moeten aankomen en vertrekken. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-code versies. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 meest populaire gratis HR- en samenwerkingsplatform. Aanwezigheidsregistratie en verlofbeheer. 4 miljoen klanten wereldwijd. Meer informatie over Bitrix24
TIMEOFF.GURU helpt je veel tijd te besparen en fouten te minimaliseren in het proces van het indienen, goedkeuren, bijhouden en beheren van elk verlof, vakantie en afwezigheid binnen je team en je bedrijf. Meer informatie over TIMEOFF.GURU Altijd beschikbare en gebruiksvriendelijke software voor afwezigheidsbeheer met verschillende rapporten voor het registreren van de tijd die werknemers hebben vrijgenomen. Meer informatie over TIMEOFF.GURU
iFlow uren- en aanwezigheidsfuncties: - self-service voor werknemers met iFlow-profielen voor elke medewerker; - gemakkelijke roosterplanning: aangepaste diensten, vooraf gedefinieerde diensten, werkschema voor een jaar plannen in minder dan 5 minuten met kopieer- en plakfuncties; - echte aanwezigheid: je medewerkers kunnen vanaf elk apparaat in- en uitchecken. iFlow registreert de GPS-locatie van waaruit ze zijn in-/uitgeklokt; - jaarlijks verlof/ziekteverlof/goedgekeurd of afgewezen verlof door bestuurders of leiders. Meer informatie over iFlow Registreer, plan en beheer de werktijden van je werknemers. Meer informatie over iFlow
All Hours is een cloudgebaseerd tijd- en aanwezigheidssysteem dat kan worden geschaald naar jouw behoeften. Het beschikt over een transparant en betaalbaar prijsplan, zodat je de voordelen van tijdregistratie kunt toepassen binnen je bedrijf – ongeacht het budget. Klok in en uit vanuit een browser of zelfs je smartphone met behulp van geolocatie, NFC-tags of BLE-bakens. Er is ook een tijdklok en een biometrische vingerafdrukterminal beschikbaar. Stel regels en goedkeuringen in, begin met in- en uitklokken, controleer de aanwezigheid en bekijk altijd en overal gedetailleerde rapporten. Meer informatie over All Hours Online tijd- en aanwezigheidsregistratie voor kleine bedrijven. Meer informatie over All Hours
(0 reviews)
Bezoek website
App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren. Meer informatie over Attendo Plus App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren. Meer informatie over Attendo Plus
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registratie van vrije dagen en prestatiebeheer, met eenvoudige rapportage en een handige mobiele app voor werknemers. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Bel voor een demo en start een gratis proefversie. Het belangrijkste HRIS voor kleine en middelgrote bedrijven, met volgen van kandidaten, onboarding, e-handtekeningen, persoonlijke vrije tijd, prestaties, rapportage en een mobiele app.
De UltiPro cloud-oplossing van Ultimate Software is ontworpen om de werknemerservaring te verbeteren. Met UltiPro kunnen organisaties eenvoudige werving en onboarding leveren; de loonlijst met snelheid en nauwkeurigheid verwerken; het doorlopend leren en ontwikkelen van medewerkers faciliteren; gebruikmaken van geavanceerde enquêtes en sentimentanalyse; en slimmere, mensgerichte resultaten genereren met krachtige business intelligence en rapportage. Aanbieder van uitgebreide, strategische oplossingen voor human resources, salarisadministratie en talentbeheer in de cloud.
When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is de beste manier om de tijd van medewerkers te beheren. Medewerkers kunnen vanaf hun telefoon of een vaste terminal inchecken, het bijhouden van pauzes wordt eenvoudig gemaakt met opties voor betaalde en onbetaalde pauzes, en je kunt alle informatie exporteren naar je salarissysteem. De tijdregistratiesoftware voor werknemers biedt een reeks aanvullende tools voor aanwezigheidsregistratie van werknemers en alles wat je van een traditionele app voor urenstaten mag verwachten. When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is nu voor altijd gratis voor maximaal 75 werknemers. When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie helpt je veel tijd te besparen en het ziekteverzuim te verminderen. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang. Kronos Workforce Ready is een volledige HCM-suite van geautomatiseerde en schaalbare tools die HR, payroll, tijd en aanwezigheid en meer integreert.
Zenefits maakt de urenregistratie van werknemers eenvoudig. Werknemers kunnen hun uren vanaf elk apparaat registreren en werkgevers kunnen ingediende uren binnen enkele seconden goedkeuren. Deze software kan ook de uren van medewerkers rechtstreeks naar de loonlijst synchroniseren en helpen urengerelateerde naleving te garanderen. Zenefits uren- en aanwezigheidsregistratie - de eenvoudigste manier om werknemers op uurbasis te registreren en te beheren.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren. Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Snelle en betrouwbare uren- en aanwezigheidsregistratie helpt je bedrijf te blijven voldoen aan je nalevingsverplichtingen. Je kunt ook binnen enkele minuten volledig begrote personeelsroosters voltooien, moeiteloos personeelsverlof beheren en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Deputy: volg tijd en aanwezigheid, plan personeel in, beheer verlof, exporteer urenstaten naar de loonlijst met één klik en blijf moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Timetastic is de supereenvoudige personeelsplanner die door meer dan 130.000 mensen wordt gebruikt om hun verlofdagen te organiseren. Het is de online, mobiele en papierloze manier om personeelsverlof te beheren, waardoor vakantieformulieren en spreadsheets worden geëlimineerd. In plaats van papieren formulieren door te geven, dien je verzoeken rechtstreeks in vanuit een online agenda en geef je goedkeuringen per e-mail. Alles wordt direct bijgehouden en bijgewerkt. Timetastic integreert met je bestaande kalenders alsook met Slack en GSuite. Timetastic is de supereenvoudige personeelsplanner die door meer dan 130.000 mensen wordt gebruikt om hun verlofdagen te organiseren.
Bekroond tot "Optimaal gebruiksgemak" door Capterra en met 5/5 sterren beoordeeld door tevreden klanten. Hou gemakkelijk betaald en onbetaald verlof, verlof om gezins- en medische redenen, werken vanuit huis en alle andere soorten verlof bij. Functies omvatten: volledig aanpasbaar beleid, verdienen op basis van gewerkte uren, geautomatiseerde opbouw, overdrachten, dienstjarenniveaus, urenstaten, in- en uitklokken, internationale locaties, rapportage, organogram, goedkeuringen via e-mail en meer. Integreert met Outlook, Google, Slack en payroll. Zeer flexibel en uiterst gebruiksvriendelijk. Een bekroonde, cloudgebaseerde tool voor het stroomlijnen van urenstaten, in- en uitchecken en alle soorten verlof. Intuïtief maar krachtig.
Buddy Punch is een gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde tijd- en aanwezigheidsoplossing die het bijhouden van PTO, een urenregistratieklok en een planner bevat. Gebruik de intuïtieve interface voor slepen en neerzetten om planningen te maken en te publiceren, en laat je werknemers vervolgens hun ingeplande tijd bekijken en invoeren. Vraag je werknemers om een aanvraag in te dienen voor PTO die je kunt goedkeuren en die iedereen in zijn of haar agenda kan bekijken. Integratie met payroll-providers is mogelijk en het platform biedt gratis iOS- en Android-apps. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefperiode van 30 dagen. Cloudgebaseerde oplossing voor tijd- en aanwezigheid die kan worden gebruikt op computers, tablets of mobiel. Vraag PTO aan en keur deze goed vanaf elke plek.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel. WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
Gratis proefversie van 30 dagen. Geen kosten voor accounts met 2 werknemers of minder. Meer dan 9000 bedrijven waarderen de robuuste tijdklokfuncties: *mobiele app beschikbaar; *volgen van PTO; *planning van ploegendienst; *bewerken van tijdkaart; *berekening van overuren; *geofencing en GPS; *IP- en apparaatbeperkingen; *biometrische/vingerafdrukoptie; *loonlijstintegratie; *betaalde pauzes; *herinneringen; *automatische pauzeaftrekopties; *fooien, bonussen en commissies; *taak- en projectkosten; *$ 2,50/werknemer per maand. Cloudgebaseerd tijdkloksysteem voor personeel van kleine bedrijven om de uren van werknemers bij te houden en nauwkeurige tijdkaarten voor de loonlijst te genereren.
iClassPro is ontwikkeld door schooleigenaren voor schooleigenaren en is de alom gewaardeerde online software-oplossing voor lessenbeheer voor op lessen gebaseerde bedrijven. Een abonnement op iClassPro omvat functies voor les- en kamproosters, registratie van inschrijvingen, communicatie, debiteuren, online registratie, rapportages en meer. iClassPro heeft een supportteam beschikbaar om je bij elke stap te helpen. Beheer lesplanning en -registratie, facturering en betalingen, communicatie en rapportage allemaal vanuit één handig online software-platform.
Het systeem voor tijd en aanwezigheid uAttend stroomlijnt personeelsbeheer door de uren van medewerkers eenvoudig en efficiënt bij te houden met ultramoderne tijdklokken en krachtige cloudtechnologie. In- en uitklokken via vingerafdruk-, scankaart- en gezichtsherkenning wordt direct vastgelegd in je cloudaccount. Bekijk start-, pauze-, lunch- en eindtijden en keur ze goed vanaf elk apparaat met internetverbinding 24/7. Ontvang OT-meldingen in realtime, genereer rapporten, exporteer loonlijsten rechtstreeks naar je voorkeursprovider en nog veel meer. uAttend is gebouwd voor bedrijven die behoefte hebben aan een gebruiksvriendelijk, betaalbaar en betrouwbaar systeem voor tijd en aanwezigheid.
Indienen. Goedkeuren. Klaar. Beheer van vrije tijd, letterlijk zo simpel als 1,2,3 met het proces voor verlofaanvragen in drie stappen. PurelyHR biedt een volledig geautomatiseerde oplossing voor het gemakkelijk beheren en volgen van betaalde verlofperioden, vakantiedagen, ziektedagen of andere aangepaste soorten vrije tijd van werknemers. PurelyHR Time-Off regelt je opbouw van vrije tijd, overdracht van vrije tijd naar volgende jaren, opgespaarde tijd en alle andere verwarrende berekeningen. Praat met het klantensuccesteam over de gratis introductieperiode! Bied je team de ultieme software voor verlofbeheer om de betaalde vrije tijd, vakantie- en ziektedagen en aangepast verlof van werknemers op efficiënte wijze te beheren.
Calamari maakt het beheren van mensen eenvoudiger. Het stelt je in staat om alle soorten vakantie, vrije tijd en ziekteverlof te plannen en bij te houden. Nu kun je je aanwezigheid volgen met i-beacons en mobiele apps en geautomatiseerde meldingen. Calamari ondersteunt bedrijven met kantoren die zijn gevestigd in meerdere landen/locaties, en het ondersteunt rollengebaseerde beveiliging. Het product is geïntegreerd met projectbeheertools zoals JIRA, Slack, Office 365, Toggl, G Suite, Basecamp en Asana. Calamari is geïntegreerd met Slack, JIRA, G Suite en Office365. Volg je HR-dossiers, vakantie, vrije tijd, aanwezigheid en beheer de urenstaten.
Jolt is een uitgebreide oplossing voor het volgen van aanwezigheid en verantwoording, en maakt van elke tablet een tijdklok met gezichtsdetectie, meldingen voorafgaand aan het in- of uitklokken, geofencing voor werknemers in het veld en eigenaren van meerdere locaties. Met Jolt heb je de beschikking over feilloos in- en uitklokken, een schemabouwer op basis van slepen en neerzetten en een dagelijkse taakbeheerder, dit alles op één platform. Jolt helpt om je personeel verantwoordelijk en gericht op de taak te houden, en de gratis mobiele app geeft je een realtime blik op de dagelijkse aanwezigheid en activiteiten vanaf je telefoon. Jolt is tabletgebaseerde software ontworpen om de aanwezigheid bij te houden en de verantwoording onder uurloonwerknemers te verbeteren.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
TrackSmart Attendance is de eenvoudigste manier voor bedrijven om vakanties en andere vrije uren van werknemers, evenals gewerkte uren, bij te houden. Het is de volgende generatie aanwezigheidsregistratie-agenda's en urenregistratie voor werknemers in een gebruiksvriendelijke, webgebaseerde softwaretoepassing. TrackSmart bevat alle functies van traditionele papieren formulieren, maar met geautomatiseerde administratie, rapportage, en vakantieaanvraag- en goedkeuringsprocessen. Probeer het gratis! Geen creditcard vereist. De eenvoudige en intuïtieve manier om de aanwezigheid van werknemers bij te houden met robuuste administratie en rapportage.
Betaalbare on-demand HRIS- en wervingsoplossing met een werknemersportal, wervings- en CV-beheer en nog veel meer. Met Zoho People kun je al je HR- en uitkeringsprogramma's beheren vanuit een centrale locatie waardoor het gemakkelijker dan ooit is om toptalent aan te trekken, te behouden en te belonen. Betaalbare on-demand HRIS- en wervingsoplossing met een werknemersportal, wervings- en CV-beheer en nog veel meer.
Flexibel en gebruiksvriendelijk - TimeClock Plus v7 biedt je organisatie een robuuste oplossing voor tijd- en aanwezigheid gehost in de TCP Cloud. Automatiseer gegevensverzameling met naadloos geïntegreerde hardware voor urenregistratie. Krijg toegang tot realtime, bruikbare werknemersinformatie met gepersonaliseerde dashboards en rapportage. Verminder overuren met geautomatiseerde personeelsplanning. Betaal je werknemers nauwkeurig en op tijd, terwijl je het nalevingsrisico minimaliseert en de arbeidskosten beheert. Vraag een gratis demo van TimeClock Plus aan. Op abonnementen gebaseerde software voor tijd- en aanwezigheid gehost in de cloud. Flexibel en gebruiksvriendelijk, zie wat TimeClock Plus voor jou kan betekenen.
iSolved Time vervangt handmatige ponsklokken, urenstaten en onhandige tijdregistratietoepassingen door een eenvoudig maar krachtig cloudgebaseerd systeem voor urenregistratie. Het combineert een reeks opties voor urenregistratie aangedreven door krachtige technologie voor het beheren van de werktijd van je medewerkers. Welke tools je ook nodig hebt, elke urenregistratie, elke toepassingsmodule en alle diensten vormen samen een systeem dat volledig voldoet aan je behoeften voor tijd en aanwezigheid en personeelsbeheer, voor klanten met meer dan 50 werknemers. Combineert een op software gebaseerd tijd- en aanwezigheidssysteem met fysieke klokken.
De arbeidskosten van hotels stijgen vijf keer sneller dan de inkomsten, en daardoor krimpen de winstmarges. Hotel Effectiveness verlaagt de arbeidskosten met 5-15% door personeelsplannen en -roosters perfect af te stemmen op de bedrijfsbehoeften. Met juist afgestemde arbeidskosten kunnen hoteleigenaren en -beheerders de overtollige kosten elimineren die worden veroorzaakt door overbezetting, overuren en overmatig gebruik van contractarbeid. Dit bekroonde arbeidsbeheersysteem integreert met tijd- en aanwezigheidsregistratie, salarisadministratie, BI en PMS. Door een perfecte planning van de arbeid elimineert Hotel Effectiveness overbezetting, overwerk, overmatig gebruik van contractarbeid, waardoor meer dan 5% bespaard kan worden.
DeskTime is software voor het volgen van aanwezigheidsregistratie en computergebruik waarmee je personeel in het bedrijf effectiever kunt plannen en beheren. De belangrijkste functies van DeskTime zijn onder meer tijdregistratie van medewerkers, gedetailleerde urenstaten, automatische berekening van overuren en afwezigheidskalender waarmee je vakanties, ziektedagen en andere vrije tijd kunt plannen. DeskTime is volledig automatische software voor urenregistratie, aanwezigheid van medewerkers en het monitoren van computergebruik.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MYOB en Keypay kun je intensieve administratieve taken stroomlijnen en meer tijd besteden aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Meer dan 4500 Australische bedrijven gebruiken Employment Hero en gezamenlijk beheert het platform meer dan 125.000 werknemers. Bezoek de website voor meer informatie. Employment Hero is een cloudgebaseerd platform dat de tools biedt om personeel te werven en te beheren door intensieve administratietaken van beheerders te stroomlijnen.
Houd eenvoudig verlof bij voor je medewerkers. Bindle biedt verlofbeheer op de juiste manier. Verlofboekingen, goedkeuringen, saldi en meer. Specifiek ontwikkeld voor kleine bedrijven in de VS, het VK, Australië, Canada en NZ. Aanpasbare verlofsoorten. Maakt verbinding met je agenda en Slack. Met name geschikt voor bedrijven van 2-200+ werknemers. Geen urenstaten. Werkt prachtig op desktop, mobiel en tablet. Software voor verlofregistratie om kleine Amerikaanse, Britse, Australische, Canadese en Nieuw-Zeelandse bedrijven te helpen bij het beheren van boekingen, goedkeuringen, saldi, enz.
Employees can make requests and keep track their remaining balances. Setup auto accrual banks, and notifications so you know when your employees request time off. Our intuitive tracking also integrates with our time clock system, communication and employee training to give you total management of your entire team. Start for free today - so you can stop feeling overwhelmed by the manual, day-to-day tasks, and focus on growing the business of your dreams. Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
Ervaar volledig geïntegreerde aanwezigheidsregistratie, zodat je beter kunt plannen. Je werknemers kunnen zelfs rechtstreeks in- en uitklokken met hun mobiele telefoon. Met Quinyx kunnen je werknemers in- en uitklokken in de app of met behulp van een lokaal apparaat. Hierdoor krijg je nauwkeurige gegevens en kunnen je werknemers genieten van een naadloze ervaring. Je hebt volledige zichtbaarheid van gewerkte uren en bijbehorende kosten, en loonbestanden kunnen met de Quinyx open API door elke payroll-provider worden verwerkt. Ervaar volledig geïntegreerde urenregistratie en afwezigheidsbeheer, zodat je beter kunt plannen.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Tanda is alles-in-één aanwezigheidsregistratie- en personeelsplanningsoftware. Volg het in- en uitklokken van medewerkers met de prikklok-app. Maak en optimaliseer roosters en stuur ze binnen enkele minuten naar medewerkers. Sta personeel toe om verlof aan te vragen en diensten te ruilen. Tanda integreert ook naadloos met payroll- en POS-systemen. Een alles-in-één tijd- en aanwezigheidsoplossing voor urenregistratie van werknemers, planning, automatische urenstaten en meer.
BeeBole Timesheet is het beste tijdregistratiesysteem voor bedrijven. De oplossing wordt gebruikt door zowel kleine als grote bedrijven, waaronder Tesla, Michelin en Zürich. Met BeeBole kunnen managers de tijd bijhouden en de kosten beheersen met vele configureerbare modules zoals projecten, afdelingen, factureringskosten (met verschillende valuta’s), goedkeuring van urenstaten, teamkalender en uiterst configureerbare rapporten. Probeer het 30 dagen gratis uit. BeeBole Timesheet voldoet aan de AVG. De eenvoudigste en meest flexibele urenregistratie-app voor bedrijven: weet waar je tijd en geld naartoe gaan.
Cloudgebaseerde uren-, aanwezigheids-, project- en GPS-trackingsoftware. Bewaak centraal één of meerdere bedrijfslocaties. Met ClockIt heb je toegang tot je dashboard vanuit de mobiele apps of de webbrowser. ClockIt helpt je verlof, vakanties, routeplannen, GPS-tracking van medewerkers, geofencing en nog veel meer functies te beheren. Bekijk de demo voor meer informatie. Neem op elk gewenst moment contact op met de support die je graag verder helpt. ClockIt is cloudgebaseerde software voor het volgen van uren, aanwezigheid, projecten en medewerkers.
Eenvoudig systeem voor het beheren van tijdregistratie, aanwezigheid en verlof voor Slack, MS Teams en Hangouts Chat. Registreer de tijd voor projecten en hoeveel je aan klanten moet factureren. Dien moeiteloos aanvragen in voor verlof, werken op afstand, thuiswerken en tal van andere soorten verlof. Stel goedkeuringen, verlofquota's en vakantiedagen in volgens je bedrijfsbeleid. Eenvoudig systeem voor het beheren van tijdregistratie, aanwezigheid en verlof dat speciaal is ontworpen voor teams op Slack, MS Teams en Google Chat.
De tijd- en aanwezigheidsapplicatie biedt kostenbesparend arbeidsbeheer. Intuïtieve dashboards maken het gemakkelijk voor jou en je supervisors om snel in te zoomen op tijdgegevens van medewerkers. Daarnaast stelt directe online toegang supervisors in staat om personeelsplanning veilig rechtstreeks op de tijdkaart te bewerken. Kenmerken omvatten uitzonderingsafhandeling, een verscheidenheid aan tijdinvoermethoden, planning, aangepaste rapporten, configureerbare regels en arbeidsverdeling. Tijd- en aanwezigheidsoplossing met planning, rapportage, historische gegevens, zelfbediening, verlofbeheer, reserveringen, incidenten volgen.
Met Papershift kun je de dienst- en roosterschema's en projecten plannen, beheren en automatiseren zoals jij dat wilt. Ga verder in het beheren van urenregistratie van werknemers, resourceplanning en afwezigheid. Gebruik de tijdklok-app en laat je medewerkers gemakkelijk in- en uitklokken. Integreer je team in het proces om meldingen te automatiseren en de medewerkerstevredenheid onmiddellijk te verhogen. Gebruik de 14-daagse proefversie en aarzel niet om contact op te nemen als je hulp nodig hebt bij je eerste stappen. Vereenvoudig de ingewikkelde ploeg-/rotatieplanning, planning en tijdregistratie voor medewerkers met eenvoudig software. Beschikt over een proefperiode van 14 dagen.
ADP ezLaborManager is een cloudgebaseerde tijd- en arbeidsoplossing die kleine bedrijven helpt hun tijd- en aanwezigheidsprocessen te automatiseren en de loonvoorbereiding te vereenvoudigen. ADP ezLaborManager helpt kleine bedrijven de naleving van arbeidswetten te handhaven, automatiseert wettelijk vakantiegeld en helpt vrije tijd te beheren, inclusief vakantie en ziektedagen. De software is als cloudgebaseerde oplossing toegankelijk op kantoor en op afstand via elke webbrowser. EzLabor is een tijd- en aanwezigheidsoplossing voor kleine bedrijven. Elimineer papieren urenstaten en andere foutgevoelige handmatige processen.
Bij Planday is het doel eenvoudig: het runnen van je op ploegendiensten gebaseerde bedrijf eenvoudiger te maken. Deze innovatieve oplossing voor personeelsplanning heeft meer dan 200.000 tevreden klanten 80% in administratieve tijd en 5% in personeelskosten bespaard. Regel ploegendiensten, communiceer met je personeel en stroomlijn de payroll op een snellere en goedkopere manier. Boek een demo of probeer het gratis uit om te zien wat Planday voor jou en je bedrijf kan doen. Met het systeem voor aanwezigheidsregistratie kun je heel gemakkelijk via de app de werktijden van je werknemers bijhouden. Boek vandaag nog een gratis demo!
ClockIn Portal is een intuïtief online kloksysteem. Het is de softwareapplicatie die je nodig hebt om de aanwezigheid van je werknemers te volgen en urenstaten en loonlijsten te beheren. Met zijn gebruiksvriendelijke interface en de mogelijkheid om rapporten te genereren en exporteren en de status van werknemers in realtime te volgen, is ClockIn Portal een handig hulpmiddel voor bedrijven van elke omvang. Er is een gratis proefversie van een maand beschikbaar voor de krachtige cloudgebaseerde tijdbeheeroplossing en de beschikbare abonnementen zijn beschikbaar vanaf $ 4 per maand. ClockIn Portal is een online kloksysteem. Het is de softwaretoepassing die je nodig hebt om de aanwezigheid en tijdschema's van je werknemers bij te houden.
Beheer alle soorten verlof en ziekte van werknemers via Appogee Leave. Appogee Leave beschikt over configureerbare verlofsoorten en profielen zodat je de software kunt instellen op basis van je bedrijfsbeleid. Geschikt voor bedrijven met meerdere landen of kantoren. Dankzij eenmalige aanmelding kunnen werknemers en managers de leiding nemen over aanvragen en goedkeuringen. De rapportagemogelijkheid geeft HR een duidelijk beeld van verlof en vergoedingen. Met het cloudgebaseerde beheersysteem van Appogee Leave kun je eenvoudig en snel verlof aanvragen, goedkeuren en registreren.
Begin op elke gewenste plek. Voeg op elk gewenst moment toe. Het toonaangevende a-la carte uitgebreide technologieplatform voor het beheer van menselijk kapitaal en oplossingen voor personeelsbeheer van Ascentis worden ondersteund door een voortdurende inzet voor het leveren van een onovertroffen klantervaring. De technologiemodules van Ascentis werken onafhankelijk of samen om te voldoen aan de behoeften van elke klant, waar ze zich ook bevinden in het traject voor beheer van menselijk kapitaal. Ascentis biedt krachtige maar gebruiksvriendelijke uitgebreide beheer van menselijk kapitaal-software voor middelgrote, Amerikaanse bedrijven.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS. Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen. Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Clockwise biedt aangepaste DCAA-conforme tijd- en aanwezigheidsregistratie voor je medewerkers en een moeiteloze naleving voor je organisatie. Het platform biedt betaalbare prijzen, gratis aangepaste installatie, en uitstekende, onbeperkte productondersteuning. Clockwise is flexibel genoeg om te voldoen aan je unieke behoeften voor urenregistratie, waaronder het bijhouden van projecten, overwerk- en verlofbeheer, integratie met QuickBooks en andere salarisadministratiesystemen, klokken, mobiele apps, en nog veel meer. Neem contact op met dit bedrijf voor een gratis installatie- en trainingssessie op maat. Flexibele, webgebaseerde DCAA-conforme software voor tijd- en aanwezigheid, met functionaliteiten voor verlofbeheer, overuren, rapportage en het bijhouden van projecten.
Synerion is een wereldleider in software voor aanwezigheidsregistratie met meer dan 35 jaar ervaring, 5.000.000 gebruikers en 7000 installaties wereldwijd. Synerion biedt geavanceerde aanwezigheidsregistratie met behulp van mobiele apparaten, GPS-tracking, vinger/hand biometrische apparaten, tabletklokken met gezichtsherkenning. Naast aanwezigheidsregistratie wordt tijd en werk, geavanceerde planning, verzuimbeheer, toewijzing van werk, roosters, coreHR, verlofaanvragen en meer aangeboden. Het tijd- en planningspakket aan oplossingen van Synerion voorziet je van alles wat je nodig hebt om werknemers te volgen, bewaken en beheren.
An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses. Great for landscape companies, Janitorial, cleaning services, construction companies, home health care and doctor offices. Our customers love ezClocker because it's easy to use and affordable. Employees can use their phone as a punch card to clock in for their shift and you the employer can verify they were at the right location by viewing the GPS location on a map. An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses.
ClockInEasy helpt bedrijven bij het beheren en stroomlijnen van hun personeelsbestand en roosters, allemaal vanuit één eenvoudige, gebruiksvriendelijke app. De cloudgebaseerde, urenregistratiesoftware voor medewerkers is ontworpen voor bedrijven van alle soorten en maten. Of het nu op kantoor of onderweg is, medewerkers kunnen naadloos en veilig in- en uitklokken met de mobiele app (iOS en Android) om nauwkeurige, gedetailleerde dossiers voor administratie en loonadministratie te garanderen. Een gebruiksvriendelijke urenregistratie-app die GPS en gezichtsherkenning gebruikt om het gedoe van papieren roosters te voorkomen.
Web-based solution that helps businesses streamline workforce management operations through a centralized dashboard. Web-based solution that helps businesses streamline workforce management operations through a centralized dashboard.
Online webgebaseerd tijdkloksysteem waarmee je de aankomst en vertrek van je werknemers kunt volgen door op de browserklok te klikken. Dit is het meest kosteneffectieve registratiesysteem voor tijd en aanwezigheid op de markt. Emplotime is optimaal ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. Het is de meest betaalbare oplossing voor een tijdkloksysteem. Het helpt je om binnen enkele seconden de productieve uren van je teams bij te houden. De software wordt geleverd met geavanceerde functies zoals vrijgenomen uren, overuren, 24/7 ondersteuning en nog veel meer. Het kan niet eenvoudiger dan EmploTime: gebruik een browser waarmee je kantoorwerknemers kunnen in- en uitklokken.
Improve time and attendance tracking with TimeWorksPlus for your onsite, mobile and remote workers. Make sure your employees are clocked in at the right time and place and for the right job. Know when your employees are late or offsite with real-time timestamps, geolocation and geofencing. Now it is easy to comply with leave, overtime, shift length, and break rules. TimeWorksPlus makes attendance tracking simple and accurate, providing the insight and record you need to manage your workforce. TimeWorksPlus is a Mobile Time and Attendance solution that cuts labor costs, payroll errors, compliance issues and unplanned overtime.
Oplossing voor het beheren van afwezigheid van medewerkers, waaronder vakantie, aanwezigheid en betaald verlof. Efficiënt omgaan met verlofverzoeken via productmeldingen of e-mail. Sla alle essentiële werknemersinformatie centraal op in uitgebreide personeelsbestanden en gebruik de medewerkersenquêtes om met één klik gegevens van werknemers te verzamelen. Oplossing voor het beheren van afwezigheid van medewerkers, waaronder vakantie, aanwezigheid en betaald verlof.
Improving productivity starts with getting real-time data (like time in/out, GPS location, job, task, report, photo) from employees via phone calls, text/sms messages, smartphone app, or the web. Geofencing, overtime alerts, job costing alerts, and no show alerts are another area to improve your bottom line. Lastly, whether it's a detailed custom report you're after, or an advanced accounting software integration, VeriClock can save you time on data entry and reduce errors in the process. Clock in by phone call, text, app or web with GPS tracking. OT, no show, and job cost alerts. Custom reports and integrations (QB).
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
Fingercheck is the modern workforce solution thats transforming the way small businesses work. Within one powerful HR platform, businesses can easily review and manage hiring, employee onboarding, time tracking, payroll, HR, benefits, and insurance. Fingercheck delivers the tools to simplify and streamline workflow for employees, employers, and everyone in-between. Fingercheck is an online HR platform that helps you manage your employees' time attendance and payroll.
TimeDrop for Windows IS NOT ANOTHER CLOUD-BASED TIME CLOCK and will quickly and securely clock your users in or out, organize time entries by department, class or project, allow you to manage permissions and provide real-time payroll and time & attendance reports. Make time tracking a drop in the bucket with streamlined features, biometric fingerprint scanner options and an easy to navigate interface. TimeDrop for Windows will quickly & securely clock your users in or out, organize time and provide real-time reports. One-time$ ($0/mo)
Join 125,000+ professionals worldwide who prefer PARiM and save up to 500% on your workforce management software costs with our cost-effective pricing model. PARiM combines best per-user-pricing with innovative and fast features for scheduling, time clock and HR management. Book a free demo and discover our pro-level scheduling and time and attendance tracking tools that include an advanced shift pattern creator; pay, leave and working time tracking; 1-click shift copying plus free mobile apps. Save 300%+ on your workforce scheduling, time tracking and absence management costs. Make sense of staff management with a free demo.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using beacon, GPS & other technologies. It monitors cleaning tasks & rotation loops or guard touring & patrols in real time. Lighthouse adds time- and money-saving capabilities to view, manage & simplify operations in the field to enhance customer service, operational efficiency, safety & risk reduction. Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning and security contractors.
Employee Scheduling and Time & Attendance Software that ensures the right employees are in the right place at the right time. This solution provides powerful tools and integration capabilities that allow you to significantly reduce your labor costs and improve productivity while increasing both employee and customer satisfaction. Collaborative solutions such as our Voice, Web and Mobile Xpress for easy time tracking will ultimately help optimize your workforce management processes. Quickly automate employee scheduling while allowing your staff to easily record their hours from any phone, via Web or Mobile App.
Spot troubling attendance patterns at a glance from any computer, anywhere! This web-based app designed for small businesses allows you to quickly track and manage employee attendance. Using a simple coding system, you track missed days and tardies with the reason the employee is out of the office. Plus, there are designated sections for tracking sick time and vacation days, as well as notes. Best of all, the price is only $90 a year. Its the easiest, most affordable solution available. Manage employee attendance quickly and affordably with this web-based app. Easily track sick, personal, and vacation days.
Timecloud is a POWERFUL and EASY to use cloud based solution, that makes your workforce success easy. Create staff rosters with our simple drag and drop feature, manage time and attendance, staff leave, real time workforce insights, plus take advantage of our biometric and mobile applications, job costing, geo-location/location sharing and simply integrate to your payroll with a click of a button. Timecloud Ltd will save your business time and money with its simple, intuitive, easy-to-use workforce software.
Integrated postsecondary administrative software for 1 or more campuses. Includes admissions, scheduling, grades, attendance, accounts, Fin/Aid, housing, career services, web portals, Title IV, library, housing & client/practicum management. Special versions include Cosmetology, Massage and Clinics. In business 42 years, and have over 450 school installations. On premise and cloud versions available. Training, support, and documentation are included. STUDENT ONLINE REGISTRATION too! Complete College/Career School software: admissions, scheduling, grades, attendance, SAP, accounts, 1098, GE Reporting, Fin/Aid, LMS...
Web-hosted time and attendance service that automates complex labor management. Web-hosted time and attendance service that automates complex labor management.
With over 25 years of experience, AMGtime is a leader of time, labor management, and scheduling solutions. In addition to scalable software, AMGtime offers a variety of biometric devices and mobile applications. AMGtime offers a variety of innovative industry-specific solutions and is recognized as a preferred partner across multiple industries such as skilled nursing, staffing, construction, hospitality, and more. AMGtime has built many seamless integrations with payroll, HR, and more. AMG Employee Management brings the highest quality with the best value for time management and workforce scheduling.
ClockOn Time and Attendance records shift and break times using world class Suprema Biometric Terminals. The technology is fast and extremely reliable, saving both time and money. You can alternatively record employee shift and break times using the ClockOn GO Mobile App or the Employee Web Portal. Available on monthly subscription, Time and Attendance can be seamlessly combined with the ClockOn Rostering and Payroll modules. Record your employee shift and break times using extremely reliable technology
Timedox provides time and attendance solutions for enterprise-class organizations with of thousands of employees to small businesses with only 1 to 5 employees. Timedox offers Standalone |time clocks with a one-time payment and $0 monthly fees or cloud solution for $25 flat monthly fees (unlimited employees or administrators, free time clock replacement and seven days, free support). Timedox provided a unique staffing solution that enables different individuals companies to use same time clock. Time tracking for over 160,000 employees and 12,000 companies, Easily track time for payroll, and save about 7% on payroll costs.
ALMobile offers the most advanced, comprehensive mobile solutions for time, attendance, and production tracking all across the US and Canada. Our enterprise software application captures field data when you need it while seamlessly integrating with your primary ERP. Our software has the ability to run without an internet connection while exchanging real-time data to improve communications and speed up the payroll process. ALMobile is an integrated time, attendance, and production tracking software that provides real-time job site analytics.
Simplify paid time off tracking throughout any organization with web-based, fully configurable absence management. TimeOut vacation tracking automates processes and eliminates errors from requesting, approving and tracking time out of the office to automatically updating accruals. Access via web and mobile app. Our customers range from small (under 20 employees) to enterprise (over 10,000 employees). Automate time off tracking and accruals with a self-service system configured precisely to your needs. Access via web and mobile app.
Online Attendance Tracking Solution suited for any industry with 100 - 10 000 employees. Mitrefinch delivers the latest easy-to-use cutting-edge technology. This Intuitive and Powerful System is packed with Innovative features for your Time and Attendance Tracking, HR, Employee Self Service, Mobile Workforce, Automatic Scheduling and Clocking requirements. Real-Time analysis is enhanced with clever Business Intelligence Reporting. Over 1 Million employees use the system daily. Enterprise Solution Best Suited for Organizations with 100 to 10,000+ Employees.
Simple, intuitive, self-service leave tracking. No more paper or spreadsheets. Employees can easily view their leave balances, time-off calendar, schedule conflicts as well as request time off. Handles any leave type including FLMA and unpaid. Configurable time-off policies and approval routing plus automated accrual calculations. Access from any device including mobile. Integrates with Google and Outlook calendars and our HRIS platform. Built for companies with 50+ employees. BizRun is simple leave tracking. Employees can easily view leave balances, time-off calendar, schedule conflicts plus request time-off.
Web-based solution that enables audience response through engagement, social Q&A, live polling, and attendee evaluations. Web-based solution that enables audience response through engagement, social Q&A, live polling, and attendee evaluations.
Bizneo HR's attendance tracking supports multiple types of time entry, shift planning and scheduling. Advanced reporting and incident management allow you to easily track overtime on projects, delegate approvals and audit use. The module integrates seamlessly with the rest of the suite, including versatile absence configurations. Whether your workforce is co-located, spread among regional offices or in the field, it all comes together under a single source of truth with an intuitive interface. Time and Attendance is a cloud-based HR software that integrates management of time tracking, vacations and absences in a single tool.
Time & Attendance Tracking Solution Simplified - On-Time Web is a complete time and attendance, web timesheet, time clock and project time capturing solution that is delivered as a complete hosted service via the internet. Data can be captured via a web timesheet in your internet browser, a virtual time clock function in a web browser, the OT1000 smart time clock, our android time clock app or our android and iOS personal timesheet app. Web-based timesheet solution that helps with features such time tracking, attendance management, project tracking and leave tracking.
*GRATIS* Workteam voor tijd- en aanwezigheidsregistratie biedt alles wat je organisatie nodig heeft voor het beheer van de vrijgenomen tijd en de gewerkte uren van je personeel met zowel vaste als flexibele werktijden. Naast configureerbaar beleidsregels voor het nemen van vrije tijd biedt het programma ook werkstromen voor het aanvragen en goedkeuren van vrijetijdsverzoeken en kunnen teamleden ook zien wanneer hun collega's tijd vrijgenomen hebben. Workteam kan ook de opbouw van vrije tijd voor werknemers met niet-reguliere werktijden regelen. Er zijn betaalde en gratis plannen beschikbaar. *GRATIS* Traceren van vakantie- en vrijetijdsuren, waardoor werknemers gemakkelijk om vrije tijd kunnen vragen en ook kunnen zien wie er wanneer niet op kantoor is.
ELMO's Rostering / Time & Attendance solution can help manage your workforce to ensure employees are in the right place at the right time. With accurate time & attendance tracking, you control costs and forecast future staffing needs more effectively. With ELMO, your employees are empowered to be in control of their own time and availability with shift trading and other self-management tools. ELMO's rostering / time & attendance software fully integrates with the entire ELMO Cloud HR & payroll suite.
Cronforce is a hassle-free solution to track employee time, vacations and absences, control your budgets and plan your workforce. Designed around simplicity and usability it works for all - freelancers, small, medium and big enterprises. More than 10,000 customers including Fortune 500 companies use Cronforce daily. Cronforce connects to all major ERP, Payroll, HR and Project management systems and visualises company KPIs in our award-winning dashboards. Cronforce is a hassle-free solution to track employee time, vacations and absences, control your budgets and plan your workforce.
Computerized time and attendance system including software and optional hardware. Offers scheduling, payroll exports, and clocking. Computerized time and attendance system including software and optional hardware. Offers scheduling, payroll exports, and clocking.
Vacation, leave, and hour tracking software that comes in a bundle with a fingerprint time clock. Vacation, leave, and hour tracking software that comes in a bundle with a fingerprint time clock.
VCS software systems compute data prior to shift work, so that the planned hours and positions are properly staffed. Proactive scheduling promotes a productive, compliant, and fiscally responsible workforce. VCS' Scheduling and Time & Attendance Systems are best suited for small and large organizations that want to manage their workforce
Part of IRIS Software Group, IRIS HR Professional (formerly known as Octopus HR and CascadeGo) helps UK SMEs to manage their workforce more efficiently. With IRIS HR Professional you spend less of your time managing day-to-day HR admin and more of your time adding real value to your organisation. IRIS HR Professional provides all of the functionality you'd expect from an award-winning, self-service HR system, and can be customised to the specific needs of your organisation. Our online, self-service HR systems save HR professionals from drowning in paperwork freeing them up to be more strategic.
GoPad Secure For Apple Ipad App For Classrooms With Administrator Dashboard provides attendance, child security and communication solution for lower schools, pre-k and camps. Get mobile and cloud access to student's critical information including medical needs and caregiver information. Administrators see current classroom status of each student: in, out, or absent. Logs are kept for easy reporting. Text and email alerts are included for daily use and special blasts. GoPad Secure For Schools is an Ipad App with cloud Administrator Dashboard focusing on child security, attendance and communication.
Time Rack provides cloud-based time and attendance software, time clock hardware and an all-in-one HR module that streamlines workforce management by minimizing data-entry and calculation errors. Time Rack meets the needs of any organization, being robust and customizable for large organizations yet economical for small businesses. Time Rack cloud time tracking software integrates with Thomson Reuters Accounting CS and has the ability to generate payroll file bridges for any payroll software. The Time Rack time & attendance solution has been developed with features that streamline time & attendance management and processing.
JustLogin is the HR Cloud that just does it all. We have platforms for Payroll, Leave, Time & Attendance, Claims and more! We believe that HR should be simple - you should spend less time fussing over administrative issues, and spend more time improving your employees welfare. Over the last 18 years, we have been working tirelessly to help HR professionals achieve that, with HR solutions that are not only comprehensive, but also easy to use, setup and maintain. JustLogin is the HR Cloud that just does it all. We have platforms for Payroll, Leave, Time & Attendance, Claims and more!
Clockspot is the leading time and attendance tracking service, trusted by thousands of businesses. Clockspot is the leading time and attendance tracking service, trusted by thousands of businesses.
TimeCheck, is a next generation enterprise grade web & mobile enabled time and attendance management software power packed with advanced features to automate timekeeping and reduce administrative burdens. Developed innovatively with custom & special features to handle the various attendance requirements of your organization, even the most complex shift rules for your diverse workforce. "1 Million daily users use TimeCheck to record the daily hours they work". TimeCheck, is a next generation enterprise grade web & mobile enabled time & attendance software power packed with advanced features.
NCheck Bio Attendance is a truly, multi--biometrics time tracking system with fingerprint,face and iris identification. It can be used in different application areas ranging from employee attendance control to check-in at events, clubs, clinics, field attendance to construction site,etc. It also supports multiple face detection and identification at the same time which saves the organization time in taking attendance. It uses Neurotechnology's latest algorithm and supports leading Payroll system Automatic end-user attendance control (time-tracking) system with fingerprint, face and iris biometrics.
Turn your Smartphone or Tablet into a professional contactless Time Clock! TrackTime24 makes managing timesheets the easiest parts of your job! It allows you to monitor your employees Clock Ins and Clock Outs, as well as their total number of hours worked, including breaks and overtime. Create and notify your employees about new work schedules and hassle-free manage their leaves requests and business travels. No more pen and paper or manual calculations! The simplest app for Work Time Management with the ability to schedule, track time and absences, and management of business trips.