Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Trust boekhoudprogramma's

Met trust boekhoudprogramma's kunnen beheerders trusts, boedels en beleggingsportefeuilles beheren. Trust boekhoudoplossingen kunnen worden gebruikt door bank-trustafdelingen, accountants, advocatenkantoren, non-profitorganisaties en onafhankelijke trustmaatschappijen en helpen beheerders om zich te houden aan alle lokale wet- en regelgeving. Zie ook: boekhoudprogramma's, boekhoudprogramma's voor fondsen, advocaten software, beleggingssoftware en juridische facturatiesoftware.

29 resultaten

Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren! Meer informatie over Zoho Books
Zoho Books is eenvoudige, gemakkelijk te gebruiken boekhoudsoftware die kleine bedrijven helpt het geld dat het bedrijf binnenkomt en verlaat, te volgen. Ondernemers kunnen hun debiteuren, crediteuren en klanten allemaal vanaf één plek beheren. Je kunt repetitieve taken zoals terugkerende facturering automatiseren en online betalingen van klanten accepteren. Automatische bankfeeds verminderen de gegevensinvoer, en bankafstemming is een fluitje van een cent met Zoho Books. Genereer binnen een paar seconden winst- en verliesrekeningen en balansrapporten Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Met de trust-accountingsoftware van Clio is het eenvoudig om beheerde fondsen aan te vragen, te storten en bij te houden. Meer informatie over Clio
Met Clio, de toonaangevende cloudgebaseerde juridische praktijkbeheersoftware, hoeft compliant trust accounting niet ingewikkeld te zijn. Clio maakt het eenvoudig om voorschotten en betalingen vast te leggen en trustrekeningen in overeenstemming te brengen, zodat je je nooit druk hoeft te maken om naleving. Genereer snel trustverzoeken en laat cliënten direct geld storten op IOLTA-accounts via creditcards. Je kunt zelfs facturen goedkeuren en beheerde fondsen van cliënten met één klik toepassen. Meer informatie over Clio

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen voor trust-boekhouding, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
MyCase is een complete juridische factureringsoplossing - hou uren bij, automatiseer de boekhouding en facturering, en accepteer online betalingen op een centrale locatie.
MyCase begrijpt het belang van naleving van trust accounting en de ethische verplichtingen van een advocaat wat betreft het omgaan met klantengelden. Van urenregistratie en het opstellen van facturen tot het innen van betalingen en alles daartussenin, MyCase vereenvoudigt een doorgaans gecompliceerd proces met uitgebreide end-to-end facturering en afstemming van rekeningen, waardoor je bedrijf maandelijks kostbare tijd bespaart. Probeer MyCase gratis op de website - geen creditcard vereist. Meer informatie over MyCase

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Mobielvriendelijke en veilige software voor het beheer van juridische casussen die gemakkelijk te gebruiken is. Al je bestanden van casussen op 1 plek. Probeer dit product gratis uit.
Alleen voor advocaten - IOLTA-software voor trustboekhouding voor advocaten en advocatenkantoren. Deins niet terug voor een audit. Beheer je boekhouding op de juiste manier met PracticePanther. Blijf georganiseerd en hou alle betalingen en uitgaven bij die door je bedrijf stromen. Synchroniseer met QuickBooks Online. Accepteer voorschotten. Bekijk saldi van beheerde rekeningen van elke klant. Betaal facturen van beheerde fondsen. Blijf compliant. Exporteer rapporten voor je accountant en maak belastingen een fluitje van een cent. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Volledig geïntegreerde trust accounting zorgt ervoor dat je balans altijd klopt en dat je voldoet aan de nationale en lokale orde van advocaten.
AbacusLaw is opgericht in 1983 en zorgt er reeds tientallen jaren voor dat trust accounting alle vereisten van de orde van advocaten overtreft. AbacusLaw volgt alle trustactiviteiten, van stortingen tot het afdrukken van cheques, met gedetailleerde afgedrukte rapporten of rapporten op het scherm zodat je volledig beveiligd bent. Geïntegreerd met tijd en facturering, maakt trust accounting het gemakkelijk om een complete verzameling gegevens van je klanten bij te houden. Ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing. Meer informatie over AbacusLaw

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over CosmoLex

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
LEAP is software voor de trustboekhouding die is ontworpen voor individuele en kleine advocatenkantoren om de trustboekhouding van klanten eenvoudig te beheren.
LEAP is software voor de trustboekhouding die is ontworpen voor individuele en kleine advocatenkantoren om de trustboekhouding van klanten nauwkeurig te beheren. LEAP neemt het risico weg dat gepaard gaat met het beheren van trustboekhoudingen. Belangrijke kenmerken zijn onder meer afstemming van driepuntstrustboekhouding, bankafstemming, bescherming tegen rood staan en afdrukbare uitbetalingscheques. Meer informatie over LEAP

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Smokeball biedt complete cloudgebaseerde productiviteitssoftware voor juristen, gebouwd voor pc's. Beheer je personeel en je hele bedrijf op één plek.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, gedeelde agenda's, krachtige integraties en een robuuste mobiele app. Of je nu per uur factureert, op basis van een vast tarief of met een voorwaardelijk percentage, Smokeball biedt de inzichten die je nodig hebt voor een succesvol advocatenbureau. Meer informatie over Smokeball

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice. Meer informatie over Rocket Matter

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Betaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing om je uren en uitgaven bij te houden. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam. Meer informatie over Bill4Time

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Actionstep is een hooggewaardeerd beheersysteem voor juridische praktijken waarmee advocaten elke dag de ruimte krijgen om het verschil te kunnen maken voor hun cliënten.
Actionstep is een compleet, cloudgebaseerd beheersysteem voor juridische praktijken dat is gebaseerd op automatisering. Actionstep gebruikt de workflow om de administratieve rompslomp van advocatenkantoren overbodig te maken en je werkwijze te vereenvoudigen. Actionstep heeft 3 productplannen om bedrijven van alle soorten en maten de beste ervaring en waarde te bieden. Het geeft advocaten elke dag de ruimte om te luisteren, betrokken te zijn en een verschil te maken voor hun cliënten. Meer informatie over Actionstep

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Modern, robuust praktijkbeheer met geïntegreerde e-mail en boekhouding. Aatrekkelijke, intuïtieve interface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eersteklas functionaliteiten voor casemanagement, geavanceerde bulkfacturering, documentbeheer, taakbeheer en nog veel meer. Zola is cloudgebaseerd en is toegankelijk via elke browser, evenals systeemeigen iOS- en Android-apps. Er zijn integraties beschikbaar met LawPay, Quickbooks en DropBox. Meer informatie over CARET Legal

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Trust-compliant en buitengewoon krachtig.
Soluno is ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang die een krachtige tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing nodig hebben. Soluno is volledig trust-compliant en ontworpen voor eenvoudige trustboekhouding. Stroomlijn trust-overdrachten, voorkom overschrijding van tegoeden, pas trust-configuraties aan en meer. Host Soluno in de cloud of op je eigen server; bespaar geld met het op gebruik gebaseerde tariefmodel; en ontvang een gratis conversie van de volledige materiegeschiedenis van je huidige database. Altijd ondersteund door het 5-sterren supportteam van Soluno. Meer informatie over Soluno

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz. Meer informatie over CaseFox

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Legale app in de QuickBooks app store. Gegevens worden altijd gesynchroniseerd – geen dubbele boeken. Vertrouwen, synchronisatie in twee richtingen, LEDES, gratis proefversie
Ideaal voor advocatenkantoren met 8-30 medewerkers. LeanLaw moderniseert de wettelijke factureringsworkflow zoals het zou moeten zijn: flexibele tijdregistratie verbonden met facturering en de juridische app met QuickBooks Online. Voer de tijd één keer in en ga verder met totale automatisering en zonder handmatige tussenkomst. Goede realtime synchronisatie in twee richtingen betekent dat je boeken altijd up-to-date zijn: echte gegevens geven je nauwkeurige rapporten over winstgevendheid, vertrouwensbalansen, compensatie en meer. Meer informatie over LeanLaw

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor praktijkbeheer, boekhouding en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboekhouding naadloos vereenvoudigd en gerechtelijke formulieren geautomatiseerd, en het biedt krachtige analyse waardoor zelfstandige advocaten en kleine advocatenkantoren efficiënt kunnen werken en tijd en geld kunnen besparen met de gemoedsrust dat ze voldoen aan de voorschriften van de orde van advocaten. Meer informatie over uLawPractice

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Gemakkelijk en snel op te starten en eenvoudig te gebruiken webgebaseerde software voor praktijkbeheer voor groeiende advocatenkantoren.
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald. Meer informatie over Amberlo

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Software voor het beheer van juridische zaken ontworpen voor procesvoerders met tools voor het beoordelen van bewijs, het organiseren van feiten en het identificeren van juridische zakentrends.
CaseFleet is software voor de chronologie van juridische zaken die procesvoerders in staat stelt winnende juridische zaken op te bouwen met tools voor het beoordelen van bewijs, het organiseren van feiten en het identificeren van trends in juridische zaken. Functies omvatten zoeken in volledige tekst, geavanceerd filteren en een gebruiksvriendelijke documentviewer die bewijs koppelt aan feiten, problemen, contacten en datums. Aanpasbare rapportage-opties maken het omzetten van de chronologie van je juridische zaak in een werkproduct net zo eenvoudig als het klikken op een knop. Bespaar tijd. Wees beter voorbereid. Meer informatie over CaseFleet

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Alles-in-één cloudgebaseerde oplossing voor vastgoedbeheer voor Australische eigendommen met beheerrechten, met een draagbaar en stabiel PMS.
Resly is een alles-in-één, cloudgebaseerde oplossing voor vastgoedbeheer voor Australische eigendommen met beheerrechten. De software is intuïtief en gebruiksvriendelijk, waardoor je dagelijkse taken worden vereenvoudigd. Resly biedt gebruikers een krachtig PMS met trustboekhouding, stabiele kanaaldistributie en een commissievrije directe boekingsmodule. Gebruikers van Resly waarderen de live bankfeeds van trustrekeningen, waardoor hoteliers met één klik op de knop automatisch hun rekeningen kunnen afstemmen. Andere functies omvatten online inchecken voor gasten en ondersteuning op elke dag van de week. Meer informatie over Resly

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer
Software voor juridisch casusbeheer en incasso is beschikbaar in de cloud of kan lokaal op je server worden geïnstalleerd.
Case Master Pro met software voor het beheer van juridische en incassobedrijven is een oplossing voor het beheer van juridische casussen die advocatenkantoren en incassobureaus helpt bij het beheren van dossiers en boekhoudkundige handelingen. Het stelt advocaten in staat om essentiële documenten op te slaan in een gecentraliseerde database, takenlijsten toe te wijzen aan specifieke werknemers en dossiers bij te houden met informatie over tegenpartijen, accounts, geschillen of uitspraken. Case Master Pro is beschikbaar in de cloud of kan lokaal op je server worden geïnstalleerd. Meer informatie over Case Master Pro

Functies

  • Casusbeheer
  • Belastingbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Administratie
  • Compliancebeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Klantenverhalen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Documentbeheer