Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Incasso software

Incasso software automatiseert het beheer- en boekhoudproces voor late facturen namens een organisatie of een gespecialiseerd incassobureau. Debt collection software kan worden geïntegreerd met bestaande boekhoud- en factureringssystemen. Gebruik Capterra om de juiste incasso software voor jouw bedrijf in België te vinden. Zie ook: boekhoudprogramma's, software voor banken en factuurprogramma's.

47 resultaten

Franstalige online software voor debiteurenbeheer. Functies zijn realtime monitoring, herinneringen en bankafstemming. Meer informatie over LeanPay
Bewaak je debiteuren in real time en plan je herinneringen om je Days Sales Outstanding snel te verbeteren. -> Verminder je DSO met 20%. -> Deel de aan incasso bestede tijd door 4. -> 97,5% van de facturen wordt betaald dankzij automatische herinneringen aan klanten. De functies: - Geleidelijke en gepersonaliseerde herinneringen voor klanten. - automatische verzending van herinneringen; - Realtime monitoring van de vorderingen van de klanten. - online betalingen; - bankafstemming. - Eenvoudige, intuïtieve en ergonomische applicatie. Meer informatie over LeanPay

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker. Meer informatie over Dialfire
Of je nu op zoek bent naar een snellere manier van bellen of een verbeterde workflow. Dialfire dialer verbetert je telefooncampagne voor incasso met krachtige voorspellende belfuncties en geautomatiseerde, eenvoudig personaliseerbare workflows. Geen installatiekosten, geen maandelijkse kosten. Betaal alleen voor wat je gebruikt. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Incasso: verbeter je debiteurenadministratie en incasso-activiteiten door het incassoproces te stroomlijnen om tijd te besparen en de cashflow te vergroten. Meer informatie over suCollect
Efficiënt incassobeheer: meerdere bedrijven en meertalig, proactieve incasso (vóór de vervaldatum) en reactieve incasso (na de vervaldatum). Registratie van alle vervolgactiviteiten. Risicobeheersing voor klanten: verkrijg alle informatie over achterstallige en niet-achterstallige rekeningen. Registreer kredieten en bankgaranties. Geschillenbeheer: openen van geschillen over discrepanties met klanten, toewijzen van een verantwoordelijke persoon en bepalen van een oplossingsflow op basis van het soort incident. Meer informatie over suCollect

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Moet je leads met schulden bellen? Incassobureaus bellen graag met PhoneBurner. Deze krachtige software met nummerkiesfunctie helpt medewerkers tot 4x meer live-gesprekken te voeren. Eenvoudig te gebruiken. Geen speciale apparatuur vereist. Geen contracten. Probeer het gratis uit zonder creditcard. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Platform voor het beheer van incasso's en debiteuren, waarbij klanten zowel een toename van 400% voor geslaagde incasso's als lagere overheadkosten melden.
ACE (voorheen bekend als WebAR) is een modern, webgebaseerd incassoplatform voor incassobureaus, advocaten, vastgoedbeheerders, zorgaanbieders en overheidsinstellingen. Verbeter je vermogen om accounts te beheren, aangepaste betalingsplannen te creëren en betalingsverwerking te integreren in een kosteneffectief, efficiënt en intuïtief platform. Automatiseren van processen. Integratie van externe leveranciers. Voldoen aan voorschriften. Aanpassen van gebruikerservaringen. Maximaliseer de beveiliging via Amazon AWS-servers. Neem vandaag nog contact op! Meer informatie over ACE

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Creatio CRM is geoptimaliseerd voor financieel beheer, incasso en bankieren en biedt een bekroonde functieset en apps zonder code.
Creatio CRM is geoptimaliseerd voor financieel beheer, incasso en bankieren en biedt een bekroonde functieset, een grote verscheidenheid aan financiële apps en onbeperkte vrijheid van innovatie met tools voor ontwikkeling zonder code. Voor incasso kunnen bedrijven met Creatio CRM klantprofilering en incassoworkflows automatiseren, zichzelf voortdurend optimaliseren om het incassopercentage te verhogen en tegelijkertijd de overheadkosten verlagen, intelligente score- en kwalificatiemodellen bouwen met ML/AI-tools en nog veel meer. Meer informatie over Creatio CRM

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Intelligente, flexibele, betaalbare cloudgebaseerde incasso-oplossing die perfect is voor incassobureaus van elke omvang.
De perfecte oplossing voor je incassobehoeften. Simplicity biedt de meest betaalbare, flexibele, veilige en intelligente oplossing voor incassosoftware op de markt. De gemoderniseerde, cloudgebaseerde interface van Simplicity biedt alle functies van "uitgebreide" incassosoftware tegen een prijs die iedereen zich kan veroorloven. Probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Simplicity

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Collect! bevat de opties, flexibiliteit, automatiseringen, add-ons en integraties om je workflow in te richten zoals jij dat wilt.
Verbeter je incassopraktijk en laat je incassobedrijf groeien met de krediet- en incassosoftware van Collect!. Collect! bevat de opties, flexibiliteit, automatiseringen, add-ons en integraties om je workflow in te richten zoals jij dat wilt. Met cloud- en lokale implementaties en edities, variërend van Lite tot Enterprise, koop je alleen wat je nodig hebt, wetende dat je gegevens en aanpassingen met je mee kunnen gaan naar een groter pakket naarmate je bedrijf groeit. Meer informatie over Collect!

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Beheer je projecten en krijg volledig inzicht in projecten, resources en de pijplijn, allemaal binnen Salesforce - met behulp van FinancialForce PSA
FinancialForce PSA is ontworpen voor SALESFORCE KLANTEN met meer dan 100 MEDEWERKERS en produceert realtime inzicht in de kosten en facturen die zijn gekoppeld aan het leiden van een hele regio of praktijk, niet alleen projecten, zodat jij het bedrijf als geheel proactief kunt beheren. Het geeft inzicht in top-down planningscijfers, inclusief interne kosten en kosten van onderaannemers, om ervoor te zorgen dat je op het goede spoor blijft. Je kunt ook inzoomen op de dagelijkse activiteiten die worden gegenereerd door de middelen en projecten in elke portefeuille. Meer informatie over ERP Cloud

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Oracle Fusion Cloud ERP is een cloudgebaseerde, end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen voor middelgrote tot grote ondernemingen.
Continue verandering vereist continue innovatie. De leiders van morgen zijn de leiders die zich vandaag het meest kunnen aanpassen aan veranderingen. Oracle Fusion Cloud ERP is een compleet, modern, cloudgebaseerd ERP-pakket dat je teams op midden- tot ondernemingsniveau voorziet van geavanceerde capaciteiten, zoals AI om de handmatige processen die hen vertragen te automatiseren, analyse om in realtime te reageren op marktverschuivingen en automatische updates om actueel te blijven en een concurrentievoordeel te behalen. Meer informatie over Oracle Fusion Cloud ERP

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Cloudgebaseerde callcentertechnologie; inkomend, uitgaand, omnichannel, IVR, gespreksopname, bedrijfs- en spraakanalyse.
TCN is een leverancier van cloudgebaseerde callcentertechnologie voor bedrijven, contactcenters, BPO's (Business Process Outsourcing) en incassobureaus wereldwijd. TCN combineert een diep inzicht in de behoeften van callcentergebruikers met een zeer betaalbaar leveringsmodel, waardoor onmiddellijke toegang tot robuuste callcentertechnologie wordt gegarandeerd; inkomend, uitgaand, omnichannel, IVR, gespreksopname, bedrijfs- en spraakanalyse vereist om operaties te optimaliseren en te voldoen aan de sectorvoorschriften. Schaal op met dit daadwerkelijke cloudplatform. Meer informatie over TCN

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Automatiseer het najagen van facturen zonder het persoonlijke element te verliezen, bespaar tijd en ervaar een toename van de cashflow van $ 4400 voor elke $ 100.000 aan omzet.
Drievoudig winnaar van Cloud App of the Year (van 2017 tot 2019, AWEB Awards) en Xero App Partner of the Year 2016. Chaser automatiseert het najagen van facturen en stroomlijnt je debiteurenproces zodat je op tijd en sneller betaald krijgt. Chaser: - krijgt facturen sneller betaald: de gemiddelde gebruiker ervaart een dagelijkse reductie van 16 dagen voor debiteuren; - bespaart je tijd: de gemiddelde gebruiker bespaart 7,3 uur per week; - verbetert je cashflow: gemiddeld een toename van de cashflow van $ 4400 voor elke $ 100.000 aan omzet. Ga naar de website voor meer informatie. Meer informatie over Chaser

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
CasetrackerLaw is ontworpen door en voor incassokantoren, -bureaus en -bedrijven om het incassoproces te stroomlijnen.
CasetrackerLaw is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk, aanpasbaar, transparant en betaalbaar. In bedrijf sinds 1996 met meer dan 16.000 gebruikers over de hele wereld. De beheerfunctie controleert alle systeemgebruikers, past gebruikersschermen aan, draait en genereert rapporten, creëert, genereert en print juridische documenten en verzoekbrieven, importeert duizenden claims met één klik van de muis en stuurt claims door naar externe advocaten voor een proces. Het berekent rente, kosten, incassotarief en kosten voor het saldo. Meer informatie over CasetrackerLaw

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
DAKCS biedt softwareoplossingen voor incassobeheer voor het beheren en automatiseren van je bedrijfsprocessen, zowel voor rechtstreekse incasso's als incasso's via derden.
DAKCS-softwaresystemen is marktleider in het vereenvoudigen van het incasso- en debiteurenbeheer. Door het creëren van zeer configureerbare, innovatieve cloudgebaseerde en lokaal geïnstalleerde softwareoplossingen biedt DAKCS een manier om je bedrijf sneller en efficiënter te runnen. DakCS biedt al meer dan 35 jaar service, automatisering en flexibiliteit in één centraal platform voor incassosoftware voor allerlei soorten bedrijven. Meer informatie over Beyond ARM

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Software voor kredietverlening die alle cycli van het kredietverleningsproces bestrijkt: oorsprong, acceptatie, onderpand, beheer, inning en rapportage.
Door AI aangedreven platform voor eenvoudige incasso dat alle handmatige incassowerkzaamheden overbodig maakt, API-integraties ondersteunt, incasso's en rapportage vereenvoudigt en een door AI aangedreven klantbeoordeling en incassoscore bevat. De incassofunctie van TurnKey Lender wordt geleverd als een zelfstandige geïntegreerde oplossing of als onderdeel van het pakket voor geïntegreerd kredietbeheer om het volledige kredietverleningsproces met één enkel platform te automatiseren. Meer informatie over Turnkey Lender

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
JST CollectMax geavanceerde juridische incassosoftware biedt een hoog niveau van automatisering en indrukwekkende capaciteiten.
CollectMax van JST is een bewezen geavanceerde softwareoplossing die in de VS wordt gebruikt door honderden incassokantoren. CollectMax is geschikt voor bijna elke praktijk, of je nu 200 of 200.000 dossiers beheert. CollectMax is uniek flexibel en ontworpen om uitzonderlijk gebruiksvriendelijk te zijn. Het trainen van nieuwe gebruikers is eenvoudig en CollectMax kopen is ook eenvoudig: opties omvatten een maandelijkse huur, en je begint met een basispakket waaraan je kunt toevoegen naarmate je praktijk groeit. Zo eenvoudig is het. Meer informatie over CollectMax

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Gaviti is een platform voor incassobeheer waarmee je je incassostromen kunt stroomlijnen.
Gaviti is een platform voor incassobeheer voor debiteuren waarmee je je incassostromen kunt stroomlijnen. Met Gaviti kun je: je bestaande workflows automatiseren zonder ze te wijzigen; de controle over je factureringsworkflows verbeteren; realtime inzicht krijgen in je incassostatus en KPI's; je klanten een veilig en eenvoudig betalings- en communicatieportaal bieden; met elk ERP- of bedrijfssysteem werken. Meer informatie over Gaviti

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Krachtige nummerkiesfunctie en communicatiesoftware, snel en eenvoudig te implementeren, werkt met Salesforce.
FrontSpin helpt je meer contacten te bereiken in minder tijd. Deze communicatietool en krachtige nummerkiesfunctie implementeert je playbooks bij alle contactpunten. Werkt met Salesforce. Meer informatie over FrontSpin

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
VQN Banking wordt sinds 1990 gebruikt door banken voor incasso/invordering/naleving.
VQN biedt professionele functies voor incasso/invordering/naleving voor financiële instellingen en vorderingenbeheer in de gezondheidszorg. De VQN Product Suite is ontwikkeld in Microsoft .NET en is naadloos geïntegreerd met bureaubladtools van Microsoft. VQN-rapporten bestaan uit Excel-bestanden en VQN-brieven als Word-documenten. Meer informatie over Visual Queue Network (VQN)

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Software voor juridisch casusbeheer en incasso is beschikbaar in de cloud of kan lokaal op je server worden geïnstalleerd.
Case Master Pro met software voor het beheer van juridische en incassobedrijven is een oplossing voor het beheer van juridische casussen die advocatenkantoren en incassobureaus helpt bij het beheren van dossiers en boekhoudkundige handelingen. Het stelt advocaten in staat om essentiële documenten op te slaan in een gecentraliseerde database, takenlijsten toe te wijzen aan specifieke werknemers en dossiers bij te houden met informatie over tegenpartijen, accounts, geschillen of uitspraken. Case Master Pro is beschikbaar in de cloud of kan lokaal op je server worden geïnstalleerd. Meer informatie over Case Master Pro

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Kies een intuïtieve, omnichannel cloudoplossing voor contactcenters die klaar is voor AI om uitzonderlijke klantenservice te bieden.
Vocalcom Hermes360 biedt het antwoord op de huidige uitdagingen waarmee klantenervaring- en marketingprofessionals worden geconfronteerd. Met deze intuïtieve, omnichannel oplossing die klaar is voor AI kunnen ze de productiviteit van medewerkers verbeteren en klantgesprekken optimaliseren. De gebruiksvriendelijke software biedt medewerkers speciale functies om soepele gesprekken te voeren en gepersonaliseerde antwoorden te geven gedurende het gehele klantentraject, ongeacht het communicatiekanaal, voor een efficiëntere klantervaring. Meer informatie over Vocalcom Hermes360

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
My DSO Manager is innovatieve software voor kredietbeheer en incasso die betaalbaar is en in meer dan 80 landen wordt gebruikt.
My DSO Manager is innovatieve software voor kredietbeheer en incasso die betaalbaar is voor bedrijven van elke omvang. Het bevat krachtige functies zoals interactieve e-mails, automatische herinneringen, scores, rapportages, enz. Moderne en intuïtieve functionaliteiten maken het mogelijk om de geldstroom en winstgevendheid van je bedrijf te verbeteren. Dankzij de slimme uploadmodule kan het zeer snel worden geïmplementeerd met handmatig of automatisch uploaden van gegevens. My DSO Manager wordt door duizenden bedrijven in meer dan 80 landen gebruikt. Meer informatie over MY DSO MANAGER

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Met Upflow kun je de betalingsherinneringen automatiseren en je incassoproces verbeteren. Houd je onbetaalde facturen bij en krijg sneller betaald.
Upflow is software voor debiteurenbeheer en incasso waarmee B2B-bedrijven hun incassoproces verbeteren. Upflow maakt met één klik verbinding met je factureringssysteem (QuickBooks, Xero, Chargebee, Strip Billing, Netsuite). Het biedt uitgebreide analyses (verouderingsbalans, gemiddelde krediettermijn enz.) en stelt je in staat om systematische, maar gepersonaliseerde herinneringen in te stellen zodat je klanten op tijd betalen. Met Upflow kun je je onbetaalde facturen bijhouden en word je sneller betaald. Meer informatie over Upflow

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts
Toonaangevende software voor incassobureaus met out-of-the-box dekking van de behoeften van banken, telco's en nutsbedrijven.
De EXUS EFS is een uitgebreide en out-of-the-box financiële suite van softwaretoepassingen die het kredietrisico beheert gedurende de gehele levenscyclus van accounts, vanaf het moment van uitbetaling tot afschrijving of verkoop van schulden. EXUS Loan Collections helpt organisaties bij het vroegtijdig identificeren en behandelen van kredietrisico's, het uitvoeren van efficiënte incasso's, het beheren van gerechtelijke procedures en terugvorderingen en het verkrijgen van gedetailleerd inzicht in portfolio-evolutie, incassostrategieën en resource-efficiëntie. Meer informatie over Exus Financial Suite

Functies

  • Geautomatiseerde aankondigingen
  • Klantenbeheer
  • Contactenbeheer
  • Kredietrapportage
  • Interne collecties
  • Compliancebeheer
  • Transactiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Workflowbeheer
  • Realtime rapportage
  • Meerdere gebruikersaccounts