België Lokale producten weergeven
910 resultaten
Oplossing voor B2B-betalingsverwerking en -beheer die het gehele proces automatiseert met betrekking tot het betalen van leveranciers en partners. Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt een zeer krachtige oplossing voor betalingsverwerking en automatiseert het hele proces van betalingen aan wereldwijde leveranciers en partners. Het holistische platform van Tipalti biedt één cloudsysteem dat leveranciersbeheer, belastingnaleving, inkoop, factuurbeheer, wereldwijde betalingen, crediteurenrapportage en -afstemming en ERP-integratie omvat. Klanten elimineren doorgaans 80% van hun crediteurenwerklast, terwijl de financiële afsluiting met 25% wordt versneld en de financiële controles worden versterkt. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Met Stripe kan je bedrijf moeiteloos online beginnen met het online verzamelen van creditcards. Geen verkopersaccount of gateway nodig. Meer informatie over Stripe
Stripe is een technologiebedrijf dat economische infrastructuur voor het internet bouwt. Bedrijven van elke omvang, van nieuwe startups tot beursgenoteerde bedrijven gebruiken deze software om betalingen te accepteren en hun bedrijven online te beheren. Met Stripe kan je bedrijf moeiteloos online beginnen met het online verzamelen van creditcards. Geen verkopersaccount of gateway nodig. Meer informatie over Stripe

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsga teways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, Mailchimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Franstalige online software voor debiteurenbeheer. Functies zijn realtime monitoring, herinneringen en bankafstemming. Meer informatie over LeanPay
Franstalige online software voor debiteurenbeheer. Functies zijn realtime monitoring, herinneringen en bankafstemming. Meer informatie over LeanPay

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
My DSO Manager is innovatieve software voor kredietbeheer en incasso die betaalbaar is en in meer dan 80 landen wordt gebruikt. Meer informatie over MY DSO MANAGER
My DSO Manager is innovatieve software voor kredietbeheer en incasso die betaalbaar is voor bedrijven van elke omvang. Het bevat krachtige functies zoals interactieve e-mails, automatische herinnering en, scores, rapportages, enz. Moderne en intuïtieve functionaliteiten maken het mogelijk om de geldstroom en winstgevendheid van je bedrijf te verbeteren. Dankzij de slimme uploadmodule kan het zeer snel worden geïmplementeerd met handmatig of automatisch uploaden van gegevens. My DSO Manager wordt door duizenden bedrijven in meer dan 80 landen gebruikt. Meer informatie over MY DSO MANAGER

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Monetize ondersteunt betalingsverwerking in meer dan 140 landen. Je kunt ze eenvoudig aanpassen aan je regionale bedrijf. Meer informatie over Nexway
Monetize ondersteunt betalingsverwerking in meer dan 140 landen. Het is eenvoudig op te schalen, je hebt maar één contactpunt om de relaties met lokale betalingsdienstverleners af te handelen. Dit platform onderhoudt relaties met banken en betalingsverstrekkers om namens jou betalingen te verwerken, je transactiegegevens vast te leggen en af te stemmen en de valutawissel (belastingen en beveiliging) te beheren. Meer informatie over Nexway

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven aan. Meer informatie over PaySimple
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven in het hele land aan. PaySimple bouwt langdurige samenwerkin gsverbanden op met bedrijven om groei te stimuleren door flexibele betalings- en factureringsoplossingen en gepersonaliseerde klantenservice te bieden die aansluiten op hun specifieke bedrijfsbehoeften. Met een robuuste API is PaySimple een vertrouwde technologiepartner voor betalingsintegraties; met native afhandeling van de cashflow in SaaS-producten en mobiele toepassingen. Meer informatie over PaySimple

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Zoho Subscriptions is online software voor het beheer van terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor je abonnementenbedrijf. Meer informatie over Zoho Subscriptions
Zoho Subscriptions is je totaaloplossing voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Met Zoho Subscriptions kun je complexe factureringscycli beheren, klantabonnementen overzien, facturering en incasso automatiseren, nieuwe pogingen voor mislukte betalingen beheren en je zakelijke groei analyseren. Tevreden klanten zijn onder meer LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion en anderen. Probeer alle functies in Zoho Subscriptions uit door je vandaag nog aan te melden voor een gratis testaccount! Meer informatie over Zoho Subscriptions

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Automatiseert transactionele datasets en converteert financiële gegevens naar een eenvoudig te begrijpen, toegankelijk en verenigbaar formaat. Meer informatie over Kani
Kani is in het leven geroepen om enkele van de moeilijkste uitdagingen van fintechs aan te pakken in de betalingssector. BIN-sponsors, innovatieve banken en andere fintechs gebruiken Kani om binnen 30 seconden twee weken aan transactierapportage- en afstemmingswerk te doen. Het SaaS-platform maakt complexe betalingsgegevens eenvoudig, zodat klanten zich kunnen concentreren op het opbouwen van een geweldig fintech-bedrijf; van geautomatiseerde afstemming en gestroomlijnde naleving tot het creëren van rapporten. Meer informatie over Kani

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Secure, flexible and modern, our frictionless digital Online Payment Solution integrates seamlessly with your existing platform. Meer informatie over Artiva RM
With over 40 year’s experience, nobody understands the business of getting paid better than Finvi. Make every payment count with Finvi’s Online Payment Solution. Integrating our secure, modern, flexible payment solution into your current platform provides many benefits, including text-to-pay. It enhances your competitive advantage, boosts satisfaction, and increases loyalty. Our payment solution uses the REST architecture principles to facilitate quick, easy integration and access to our APIs. Meer informatie over Artiva RM

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
RentPayment is een elektronische betalingsverwerker voor de appartementverhuursector. Meer informatie over RentPayment
Vastgoedbeheerders kunnen op tijd huur innen, de huurkosten verlagen en toegang krijgen tot gedetailleerde rapportage om hun bedrijf te analyseren. Huurders gebruiken deze dienst om hun huur online, op hun mobiele telefoon of via sms te betalen waarbij ze gebruikmaken van een creditcard, betaalpas of eCheck. Het platform stroomlijnt het innen van huur door deze voordelen te bieden aan de grootste panden in het land. Het gaat daarbij om duizenden appartementengebouwen en miljoenen huurders, waardoor het een toonaangevende oplossing voor e-betaling is. Meer informatie over RentPayment

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Accepteer cryptogeld en creditcards en betaal wereldwijd. Meer informatie over Prodoge
Begin binnen enkele minuten met het verzenden of ontvangen van cryptogeld of creditcard- en betaalpasbetalingen. Gebruik de Prodoge-app als je mobiele verkooppunt. Maak en verzend e-mailfacturen die je klanten online of in de Prodoge-app kunnen betalen. Maak direct webwidgets om cryptogeld op je website te accepteren. Geniet van het leven. Meer informatie over Prodoge

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Shiji Payment Solutions is een modern, flexibel, wereldwijd platform voor betalingsverwerking en gegevenswisseling. Meer informatie over Shiji Payment Solutions
Shiji Payment Solutions is een modern, flexibel, wereldwijd platform voor betalingsverwerking en gegevenswisseling. Het modulaire ontwerp stelt klanten in staat om snel verwerkingspartners en betalingsapparaten toe te voegen, waardoor ze toegang hebben tot een portfolio van wereldwijde verwerkingspartners, een reeks betalingsapparaten en een breed scala aan betalingsfuncties en -functionaliteiten, zoals tokenisatie, betalen aan tafel en andere traditionele en verstorende betalingsmethoden. Meer informatie over Shiji Payment Solutions

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
GPayments heeft het betalingsecosysteem end-to-end beveiligd voor financiële instellingen, dienstverleners, handelaren en kaarthouders. Meer informatie over GPayments
GPayments biedt een compleet assortiment geïntegreerde authenticatieproducten op basis van het 3D Secure-protocol, Verified by Visa, Mastercard SecureCode, JCB J/Secure, American Express SafeKey en Diners Club International ProtectBuy. Meer informatie over GPayments

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen.
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen. Meer informatie over Venmo

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Met Square Payments kun je elke manier waarop je klanten willen betalen accepteren. Ontvang een gratis magneetstriplezer om overal creditcards te lezen. Accepteer chipkaarten en NFC-betalingen met Square Reader voor contactloze en chipbetalingen. Met de creditcardverwerking van Square kun je alle belangrijke kaarten accepteren en stortingen al vanaf de volgende werkdag ontvangen. Dit platform biedt bescherming tegen terugboeking, fraudedetectie, bescherming tegen accountovername en meer, zodat jij je kunt concentreren op je klanten. Het is gratis om je aan te melden en je kunt snel aan de slag. Meer informatie over Square Payments

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars brengt klanten dubbel zo vaak terug en werft ook nieuwe.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Meer dan 14.000 bedrijven gebruiken Fivestars om klanten dubbel zo vaak terug te brengen met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten. Meer informatie over FiveStars

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Meer informatie over Podium

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft. Meer informatie over Bill.com

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Grensoverschrijdende oplossing voor betalingsverwerking waarmee bedrijven wereldwijde betalingen op een veilige manier kunnen beheren.
Grensoverschrijdende oplossing voor betalingsverwerking waarmee bedrijven wereldwijde betalingen op een veilige manier kunnen beheren. Meer informatie over Payoneer

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Plooto is een end-to-end platform voor automatisering van de worfklow van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor boekhoudprofessionals om hun crediteuren- en debiteurenpraktijk te schalen.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants , boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie, met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen. Eenvoudige tweerichtingssynchronisatie en afstemming met Xero en QuickBooks. Verkort je crediteuren- en debiteurenadministratieprocessen van 5 uur naar slechts 10 minuten. Meer informatie over Plooto

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar. Meer informatie over Invoice2go

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Chargify is een toonaangevend platform voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer.
Chargify is een wereldwijd erkende leider op het gebied van terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Chargify Elastic Billing maakt van facturering een concurrentievoordeel voor moderne bedrijven die zich baseren op terugkerende inkomsten en hun aanbod in deze relatie-economie moeten personaliseren en differentiëren. Elastic Billing transformeert de manier waarop bedrijven aanbiedingen verpakken, prijzen en promoten en veranderingen in de loop van de tijd beheren. Meer informatie over Chargify

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die het volgen en verwerken van onkostenvergoedingen eenvoudig maakt.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die het volgen en verwerken van betalingen eenvoudig maakt. Dien binnen enkele seconden facturen en onkostendeclaraties van leveranciers in en betaal ze, met volledige zichtbaarheid en controle over het uitgavenproces. Geen ontbrekende documenten en geen ghost-betalingen meer. Hou je inkoop- en financiële teams gericht op het werk dat ze moeten doen, niet op de administratie. Spendesk wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven en helpt bedrijven overal ter wereld om slimmer te besteden. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Online software voor het afdrukken van cheques. Stortingsbonnen afdrukken. Verbinding met de bank om fraude te voorkomen. Elke printer. Opname van cheques
Software voor het afdrukken van cheques. Cloudgebaseerd. Militaire veiligheid. Verbind met banken, automatisch volgen, nep-/fraudecontroles. Elke printer. Stortingsbonnen afdrukken voor elke bank, en houd ze bij. Blanco cheques, meerdere cheques, importeren en afdrukken, groeperen en afdrukken. Gebruiker of werknemer met beperkte toegang toevoegen. Aangepaste stub. Afdrukken van een tegoedbon. Opname van bankcheques om huur en betaling te innen. Minifacturering voor klanten van cheques. Druk. Jij maakt de cheque, en hij wordt automatisch afgedrukt en naar je klanten/leverancier verstuurd. Meer informatie over Online Check Writer

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Deze online factureringsoplossing is ideaal voor kleine bedrijven en freelancers en helpt bij het verzenden en accepteren van betalingsfacturen, het beheren van uitgaven en nog veel meer.
Deze online factureringsoplossing is ideaal voor kleine bedrijven en freelancers en helpt bij het verzenden en accepteren van betalingsfacturen, het beheren van uitgaven en nog veel meer. Meer informatie over Invoicely

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Afterpay pioneered a better way to pay. Customers shop now, pay over 6 weeks, and never pay interest. Merchants get paid upfront.
With Afterpay, online and in-store businesses reach the largest, most loyal shoppers in the world. More than 19M active global customers have shopped with Afterpay, and the app is consistently ranked in the Top 10 of shopping apps. Partnering with Afterpay has tremendous benefits for businesses. On average, Afterpay sends more than 1M global referrals to its merchant partners every day. Afterpay increases average order value, drives incremental sales, and keeps customers coming back. Meer informatie over Afterpay

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of hard-working restaurants, bars, storefronts, online stores, and more.
Whether you’re selling in-person, online, or on the go, SpotOn makes it easy to accept payments quickly and securely. No matter what type of business or restaurant you run, we have a payment solution that will help you work faster, keep customers happy, and grow your customer base. Our pricing is transparent and affordable, and our agreement is month-to-month so you can trust we’ll strive to earn your business every day. Meer informatie over SpotOn

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Norm binnen de kinderopvangsector voor veilige, tijdige en geïntegreerde betalingsverwerking.
Tuition Express van Procare Software is een van de meest gebruikte en aanbevolen geïntegreerde betalingsverwerkingssystemen in de kinderopvangsector. Met vijf betalingsopties kun je kiezen hoe je betalingen het liefste verwerkt, en elke betaling wordt automatisch in de Procare-software geplaatst. Tuition Express is een PCI-conform direct verwerkingssysteem en is handig voor ouders, veilig en efficiënt voor kinderopvangprofessionals en biedt concurrerende tarieven en volledige integratie, terwijl de betalingen van het schoolgeld en andere kosten elke keer weer op tijd worden afgeleverd. Meer informatie over Tuition Express

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Het Pushpay-platform is ontworpen om deelname te stimuleren, vrijgevigheid te inspireren en de financiële workflows te vereenvoudigen.
Pushpay is een alles-in-één donatiesysteem voor kerken waarmee mensen via een mobiele app binnen tien seconden een schenking kunnen doen. Wist je dat 80% van de mensen die naar de kerk gaan niet regelmatig een schenking doen? Met Pushpay zien kerken over de hele wereld echter een grote toename in schenkingen en nieuwe betrokkenheid in hun gemeenschappen. Meer informatie over Pushpay

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer.
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer. Meer informatie over PayKickstart

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Meer informatie over Bindo POS

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen. Meer informatie over Authorize.Net

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Pay bills for free. Use bank transfer or card even if vendors only accept checks.
Melio is a free vendor/bill payment tool that maximizes cash flow and minimizes busywork. Pay vendors using bank transfer or debit card for free even if they only accept checks! You can also use your credit card where cards are not accepted to hold onto your cash longer and earn card rewards! Melio automatically syncs with your QuickBooks and even mails checks on your behalf to vendors so you don't need to cut checks anymore. Meer informatie over Melio

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
GCPay fully automates the payment application process between general contractors and subcontractors.
In construction, the payment application processes can represent more than 75% of a projects cash outflow! Good news... GCPay simplifies the pay app processes between general contractors and your subcontractors. Our SaaS platform automates the process so you can create and exchange lien waivers, organize and collect compliance documents, and improve subcontractor communication. Integrate directly with your construction ERP to save time and get your subs paid faster. Meer informatie over GCPay

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen. Meer informatie over Broadly

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Online payments so that your customer has the freedom to make the payment as they wish, quickly, simply and safely.
Online payments so that your customer has the freedom to make the payment as they wish, quickly, simply and safely. Meer informatie over Alboom Pay

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Payments as a Platform vereenvoudigt het betalingsproces en creëert een naadloze ervaring voor jou en je klanten.
Payments as a Platform vereenvoudigt het betalingsproces en creëert een naadloze ervaring voor jou en je klanten. Tegelijkertijd beschermt het je bedrijf tegen fraude en biedt het de tools en ondersteuning voor PCI-compliance, tokenisatie en P2P-versleuteling. Het groeit mee met groeiende klanten. Door samen te werken met OmniFund kun je je bedrijf laten groeien, betalingen accepteren zoals je klant dat wil en dit doen zonder overhead en zonder risico. Blijf out of scope en compliant met OmniFund. Meer informatie over Fortis

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Eenvoudig mobiel en online factureren met betalingen. Beheer zowel je klanten als je team. Synchroniseer alles met je boekhoudsoftware.
Krijg sneller betaald en geen abonnementskosten. Eenvoudig mobiel en online factureren met betalingen. InvoiceASAP synchroniseert met alle versies van QuickBooks voor pc (desktop) 2008 - Present, QuickBooks Online en Xero. Maak en verzend professionele facturen, accepteer betalingen via mobiel en online. Beheer je klanten moeiteloos en synchroniseer alles met je boekhouding. Gratis ondersteuning. Meer informatie over InvoiceASAP

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
PayJunction biedt geïntegreerde gateway- en handelaarsdiensten om elk type betaling veilig te verwerken, zowel in persoon als online.
PayJunction is sinds 2000 een innovatieve speler in de betalingsverwerkende sector vanwege zijn transparantie en milieubewustzijn. Als zeer uitgebreide ontwikkelaar van papierloze betalingssoftware verwerkt PayJunction nu $ 4 miljard per jaar en het bedrijf groeit snel. Deze technologie is ideaal voor bedrijven met meerdere locaties en meerdere afdelingen die $ 10.000 of meer per maand aan creditcardbetalingen verwerken. Meer informatie over PayJunction

Functies

  • Verkooppunt
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude