Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Betalingsverwerkingssoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
156 resultaten
Oplossing voor B2B-betalingsverwerking en -beheer die het gehele proces automatiseert met betrekking tot het betalen van leveranciers en partners. Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt een zeer krachtige oplossing voor betalingsverwerking en automatiseert het hele proces van betalingen aan wereldwijde leveranciers en partners. Het holistische platform van Tipalti biedt één cloudsysteem dat leveranciersbeheer, belastingnaleving, inkoop, factuurbeheer, wereldwijde betalingen, crediteurenrapportage en -afstemming en ERP-integratie omvat. Klanten elimineren doorgaans 80% van hun crediteurenwerklast, terwijl de financiële afsluiting met 25% wordt versneld en de financiële controles worden versterkt. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Zoho Subscriptions is online software voor het beheer van terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor je abonnementenbedrijf. Meer informatie over Zoho Subscriptions
Zoho Subscriptions is je totaaloplossing voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Met Zoho Subscriptions kun je complexe factureringscycli beheren, klantabonnementen overzien, facturering en incasso automatiseren, nieuwe pogingen voor mislukte betalingen beheren en je zakelijke groei analyseren. Tevreden klanten zijn onder meer LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion en anderen. Probeer alle functies in Zoho Subscriptions uit door je vandaag nog aan te melden voor een gratis testaccount! Meer informatie over Zoho Subscriptions

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Superflexibele betaaloplossingen die werken met bijna elke acquisiteur, zowel online als persoonlijk. Meer informatie over Planet Payments
Planet is een wereldwijd bedrijf voor betalingen, software en technologie dat bedrijven van elke omvang helpt om betalingen eenvoudiger uit te voeren. Met een uitgebreid pakket van bedrijfssoftware, geïntegreerde betalingen en inkomstengenererende diensten, bieden de oplossingen van Planet één enkel platform dat 800.000 aangesloten klanten wereldwijd gebruiken. Meer informatie over Planet Payments

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen.
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen. Meer informatie over Venmo

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Met Stripe kan je bedrijf moeiteloos online beginnen met het online verzamelen van creditcards. Geen verkopersaccount of gateway nodig.
Stripe is een technologiebedrijf dat economische infrastructuur voor het internet bouwt. Bedrijven van elke omvang, van nieuwe startups tot beursgenoteerde bedrijven gebruiken deze software om betalingen te accepteren en hun bedrijven online te beheren. Met Stripe kan je bedrijf moeiteloos online beginnen met het online verzamelen van creditcards. Geen verkopersaccount of gateway nodig. Meer informatie over Stripe

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Met Square Payments kun je elke manier waarop je klanten willen betalen accepteren. Ontvang een gratis magneetstriplezer om overal creditcards te lezen. Accepteer chipkaarten en NFC-betalingen met Square Reader voor contactloze en chipbetalingen. Met de creditcardverwerking van Square kun je alle belangrijke kaarten accepteren en stortingen al vanaf de volgende werkdag ontvangen. Dit platform biedt bescherming tegen terugboeking, fraudedetectie, bescherming tegen accountovername en meer, zodat jij je kunt concentreren op je klanten. Het is gratis om je aan te melden en je kunt snel aan de slag. Meer informatie over Square Payments

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave Accounting

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars brengt klanten dubbel zo vaak terug en werft ook nieuwe.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Meer dan 14.000 bedrijven gebruiken Fivestars om klanten dubbel zo vaak terug te brengen met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten. Meer informatie over FiveStars

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Cloudgebaseerde en veilige digitale-portemonneetoepassing die is ontworpen voor het verwerken van betalingen, het bijhouden van de omzet, het delen van aanbiedingen en meer.
Cloudgebaseerde en veilige digitale-portemonneetoepassing die is ontworpen voor het verwerken van betalingen, het bijhouden van de omzet, het delen van aanbiedingen en meer. Meer informatie over Google Pay

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Grensoverschrijdende oplossing voor betalingsverwerking waarmee bedrijven wereldwijde betalingen op een veilige manier kunnen beheren.
Grensoverschrijdende oplossing voor betalingsverwerking waarmee bedrijven wereldwijde betalingen op een veilige manier kunnen beheren. Meer informatie over Payoneer

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Meer informatie over Podium

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft. Meer informatie over BILL

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
De nieuwe PayPal-kassa biedt betalingsopties waarmee klanten gemakkelijk kunnen betalen zoals ze willen, zonder je website te hoeven verlaten.
De nieuwe PayPal-kassa biedt betalingsopties waarmee klanten gemakkelijk kunnen betalen zoals ze willen, zonder je website te hoeven verlaten. Meer informatie over PayPal Commerce Platform

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Cash App is een mobiele oplossing voor betalingsverwerking waarmee gebruikers betalingen kunnen beheren met behulp van mobiele apparaten.
Cash App is een mobiele oplossing voor betalingsverwerking waarmee gebruikers betalingen kunnen beheren met behulp van mobiele apparaten. Meer informatie over Cash App

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen. Meer informatie over Broadly

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven aan.
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven in het hele land aan. PaySimple bouwt langdurige samenwerkingsverbanden op met bedrijven om groei te stimuleren door flexibele betalings- en factureringsoplossingen en gepersonaliseerde klantenservice te bieden die aansluiten op hun specifieke bedrijfsbehoeften. Met een robuuste API is PaySimple een vertrouwde technologiepartner voor betalingsintegraties; met native afhandeling van de cashflow in SaaS-producten en mobiele toepassingen. Meer informatie over PaySimple

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
SaaSOptics levert B2B-abonnementsbeheer inclusief abonnementsfacturering, opbrengstverantwoording en robuuste abonnementsanalyse.
SaaSOptics is een betaalbare oplossing voor financieel beheer voor opkomende en groeiende B2B SaaS- of abonnementsbedrijven. SaaSOptics biedt uitgebreide GAAP-conforme omzetverantwoording en -rapportage, facturering en sterk geoptimaliseerde analyses voor het volgen van belangrijke abonnementsstatistieken zoals maandelijks terugkerende inkomsten/jaarlijkse geprognotiseerde inkomsten, verloop, levensduurwaarde van de klant en nog veel meer. SaaSOptics biedt opkomende abonnementsbedrijven financiële volwassenheid met out-of-the-box integraties met QuickBooks, Salesforce, Stripe en andere software. Meer informatie over Maxio

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Online software voor het afdrukken van cheques. Stortingsbonnen afdrukken. Verbinding met de bank om fraude te voorkomen. Elke printer. Opname van cheques
Software voor het afdrukken van cheques. Cloudgebaseerd. Militaire veiligheid. Verbind met banken, automatisch volgen, nep-/fraudecontroles. Elke printer. Stortingsbonnen afdrukken voor elke bank, en houd ze bij. Blanco cheques, meerdere cheques, importeren en afdrukken, groeperen en afdrukken. Gebruiker of werknemer met beperkte toegang toevoegen. Aangepaste stub. Afdrukken van een tegoedbon. Opname van bankcheques om huur en betaling te innen. Minifacturering voor klanten van cheques. Druk. Jij maakt de cheque, en hij wordt automatisch afgedrukt en naar je klanten/leverancier verstuurd. Meer informatie over Online Check Writer

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar. Meer informatie over Invoice2go

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Het betalingsplatform voor reisorganisaties. Soepele presentatie. Gebruiksvriendelijk boekingssysteem.
Het betalingsplatform voor reisorganisaties waarmee de werknemers op een aantrekkelijke manier reisbetalingen kunnen innen tegen verwerkingskosten van slechts 1% die toonaangevend zijn in de sector. WeTravel is een ideale manier om geld te verzamelen en boekingen te beheren voor aangepaste groepsrondleidingen en op maat gemaakte FIT-voorstellen. Meer informatie over WeTravel

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Plooto is een end-to-end platform voor automatisering van de worfklow van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor boekhoudprofessionals om hun crediteuren- en debiteurenpraktijk te schalen.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants, boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie, met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen. Eenvoudige tweerichtingssynchronisatie en afstemming met Xero en QuickBooks. Verkort je crediteuren- en debiteurenadministratieprocessen van 5 uur naar slechts 10 minuten. Meer informatie over Plooto

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Afterpay heeft baanbrekend werk verricht voor een betere manier van betalen. Klanten winkelen nu, betalen verspreid over 6 weken, en betalen nooit rente. Handelaars worden vooraf betaald.
Met Afterpay bereiken online en in-store bedrijven een grote hoeveelheid zeer loyale shoppers. Meer dan 19 miljoen actieve wereldwijde klanten hebben met Afterpay gewinkeld en de app staat consequent in de Top 10 van shopping-apps. Een samenwerking met Afterpay heeft enorme voordelen voor bedrijven. Gemiddeld stuurt Afterpay elke dag meer dan 1 miljoen wereldwijde verwijzingen naar zijn handelspartners. Afterpay verhoogt de gemiddelde bestelwaarde, stimuleert de incrementele verkoop en zorgt ervoor dat klanten terugkomen. Meer informatie over Afterpay

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die het volgen en verwerken van onkostenvergoedingen eenvoudig maakt.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die het volgen en verwerken van betalingen eenvoudig maakt. Dien binnen enkele seconden facturen en onkostendeclaraties van leveranciers in en betaal ze, met volledige zichtbaarheid en controle over het uitgavenproces. Geen ontbrekende documenten en geen ghost-betalingen meer. Hou je inkoop- en financiële teams gericht op het werk dat ze moeten doen, niet op de administratie. Spendesk wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven en helpt bedrijven overal ter wereld om slimmer te besteden. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Deze online factureringsoplossing is ideaal voor kleine bedrijven en freelancers en helpt bij het verzenden en accepteren van betalingsfacturen, het beheren van uitgaven en nog veel meer.
Deze online factureringsoplossing is ideaal voor kleine bedrijven en freelancers en helpt bij het verzenden en accepteren van betalingsfacturen, het beheren van uitgaven en nog veel meer. Meer informatie over Invoicely

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Het Pushpay-platform is ontworpen om deelname te stimuleren, vrijgevigheid te inspireren en de financiële workflows te vereenvoudigen.
Pushpay is een alles-in-één donatiesysteem voor kerken waarmee mensen via een mobiele app binnen tien seconden een schenking kunnen doen. Wist je dat 80% van de mensen die naar de kerk gaan niet regelmatig een schenking doen? Met Pushpay zien kerken over de hele wereld echter een grote toename in schenkingen en nieuwe betrokkenheid in hun gemeenschappen. Meer informatie over Pushpay

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Norm binnen de kinderopvangsector voor veilige, tijdige en geïntegreerde betalingsverwerking.
Tuition Express van Procare Software is een van de meest gebruikte en aanbevolen geïntegreerde betalingsverwerkingssystemen in de kinderopvangsector. Met vijf betalingsopties kun je kiezen hoe je betalingen het liefste verwerkt, en elke betaling wordt automatisch in de Procare-software geplaatst. Tuition Express is een PCI-conform direct verwerkingssysteem en is handig voor ouders, veilig en efficiënt voor kinderopvangprofessionals en biedt concurrerende tarieven en volledige integratie, terwijl de betalingen van het schoolgeld en andere kosten elke keer weer op tijd worden afgeleverd. Meer informatie over Tuition Express

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen. Meer informatie over Authorize.Net

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer.
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer. Meer informatie over PayKickstart

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Meer informatie over Bindo POS

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Ouderbetaalportaal. Factureer en neem betalingen aan van gezinnen met elektronische overschrijvingen en kaarten. Start vandaag nog je gratis account.
TUIO centraliseert alle facturering en betalingen in één online portal om je te helpen meer tijd te besparen, meer gezinnen aan te trekken, meer betaalmethoden te accepteren en papierloos te werken. Het laat je elektronische overboekingen en kaarten accepteren, zonder toegang nodig te hebben tot je geld, en versleutelt al je gegevens. Er wordt totaal geen gevoelige financiële informatie opgeslagen. Een ouderbetaalportaal die wordt vertrouwd door meer dan 4000 scholen, kleuterscholen en kinderdagverblijven in Noord-Amerika. Start vandaag nog je gratis account. Meer informatie over TUIO

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Payments as a Platform vereenvoudigt het betalingsproces en creëert een naadloze ervaring voor jou en je klanten.
Payments as a Platform vereenvoudigt het betalingsproces en creëert een naadloze ervaring voor jou en je klanten. Tegelijkertijd beschermt het je bedrijf tegen fraude en biedt het de tools en ondersteuning voor PCI-compliance, tokenisatie en P2P-versleuteling. Het groeit mee met groeiende klanten. Door samen te werken met OmniFund kun je je bedrijf laten groeien, betalingen accepteren zoals je klant dat wil en dit doen zonder overhead en zonder risico. Blijf out of scope en compliant met OmniFund. Meer informatie over Fortis

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
"Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompslomp te elimineren en vereenvoudigt repetitieve taken met sjablonen en geautomatiseerde workflows. Meer dan 40.000 ondernemers gebruiken 17hats thuis of onderweg om zich te organiseren, te systematiseren, sneller betaald te krijgen, hun bedrijf te laten groeien en meer klanten binnen te halen. Meer informatie over 17hats

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Eenvoudig mobiel en online factureren met betalingen. Beheer zowel je klanten als je team. Synchroniseer alles met je boekhoudsoftware.
Krijg sneller betaald en geen abonnementskosten. Eenvoudig mobiel en online factureren met betalingen. InvoiceASAP synchroniseert met alle versies van QuickBooks voor pc (desktop) 2008 - Present, QuickBooks Online en Xero. Maak en verzend professionele facturen, accepteer betalingen via mobiel en online. Beheer je klanten moeiteloos en synchroniseer alles met je boekhouding. Gratis ondersteuning. Meer informatie over InvoiceASAP

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
PayJunction biedt geïntegreerde gateway- en handelaarsdiensten om elk type betaling veilig te verwerken, zowel in persoon als online.
PayJunction is sinds 2000 een innovatieve speler in de betalingsverwerkende sector vanwege zijn transparantie en milieubewustzijn. Als zeer uitgebreide ontwikkelaar van papierloze betalingssoftware verwerkt PayJunction nu $ 4 miljard per jaar en het bedrijf groeit snel. Deze technologie is ideaal voor bedrijven met meerdere locaties en meerdere afdelingen die $ 10.000 of meer per maand aan creditcardbetalingen verwerken. Meer informatie over PayJunction

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Voer 100% van je B2B-betalingen uit met AvidXchange. Jij en je leveranciers zullen de software, services en het toonaangevende betalingsnetwerk zeer waarderen.
Voer 100% van je B2B-betalingen uit met AvidXchange. Jij en je leveranciers zullen de software, services en het toonaangevende betalingsnetwerk zeer waarderen. Het toegewijde leveranciersteam werkt rechtstreeks samen met je leveranciers om hun betalingsgegevens te onderhouden en hun geaccepteerde betalingsmethoden te verifiëren. De cloudgebaseerde oplossing betekent dat geautoriseerde partijen betalingen kunnen goedkeuren vanaf elke locatie met een internetverbinding en 24/7 inzicht hebben in elke betaling. Meer informatie over AvidXchange

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Soldo combineert slimme prepaid bedrijfskaarten met een uitgebreid beheerplatform. De ideale manier om uitgaven te beheren.
Voorafgaand aan Soldo was het bijhouden en beheren van uitgaven een duistere kunst: bedrijven creëerden omzeilingen voor betalingen en overspoelden het personeel met financiële administratie. Stel werknemers en afdelingen in staat om aankopen te doen van reclame tot software, reiskosten tot e-commerce. Beheer alle kosten met aangepaste budgetten en volg transacties in realtime. Verbind boekhoudsoftware om rapportage te automatiseren en uren te besparen en gebruik vervolgens inzichten om te groeien. Combineer prepaid bedrijfskaarten met een uitgebreid beheerplatform. Meer informatie over Soldo

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Met PayRequest kun je moeiteloos betaallinks maken en delen. Alle methoden rechtstreeks via je huidige betalingsaanbieder.
PayRequest is een gebruiksvriendelijke betalingsoplossing waarmee bedrijven betalingslinks kunnen aanmaken. Bedrijven ontvangen hun betalingen sneller door betalingslinks aan te maken die ze via e-mail of sms met hun klanten kunnen delen. De betalingslinks leiden klanten naar betalingspagina's waar ze hun betalingen rechtstreeks kunnen verzenden via de betalingsdienstaanbieder die in de oplossing is geïntegreerd, zoals Stripe of Mollie. Gebruikers kunnen een betalingsmethode aangeven en hun eigen titel, beschrijving en dergelijke toevoegen. Meer informatie over PayRequest

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
Lunatap is de eenvoudige manier om je Stripe-account onderweg mee te nemen.
Lunatap is de eenvoudige manier om je Stripe-account onderweg mee te nemen. Je gebruikt Stripe voor je online betalingen, waarom zou je het dan niet overal mee naartoe nemen? Laat je logge kaartmachine thuis. Log in met je Stripe-account, tik een bedrag in, typ of scan je klantenkaart en boem, het geld staat op je bankrekening. Meer informatie over Nomod

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
MineralTree biedt FlexPay, een oplossing voor betalingsautomatisering (geïntegreerde crediteuren) voor ondernemingen die meer dan 100 betalingen per maand verrichten.
Met FlexPay van MineralTree kunnen bedrijven hun betalingsproces optimaliseren en de meest efficiënte betalingsmethoden kiezen. Je kunt betalen met een cheque (MineralTree print en mailt namens jou papieren cheques voor je bankrekening), ACH, commerciële kaart of een ingebouwd virtueel kaartplatform waarmee je cashback-kortingen verdient. Verzend betalingen veilig, met gegarandeerde fraudebescherming en autoriseer moeiteloos betalingen, overal en altijd. Meer informatie over MineralTree Invoice-to-Pay

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude
2Checkout is het alles-in-één platform voor het genereren van inkomsten dat je inkomsten maximaliseert en de wereldwijde digitale verkoop vereenvoudigt.
2Checkout is een toonaangevend alles-in-één platform voor het genereren van inkomsten voor wereldwijde bedrijven. Het is ontworpen om klanten te helpen de omzetgroei via kanalen te stimuleren en marktaandeel te vergroten door de complexiteit van moderne handel te vereenvoudigen, zoals wereldwijde betalingen, facturering van abonnementen, merchandising, belastingen, naleving en risico's, zodat ze zich kunnen blijven richten op het innoveren van hun producten en het leveren van uitzonderlijke klantervaringen. Meer informatie over 2Checkout

Functies

  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Rapportage en analyse
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • PCI-naleving
  • Meerdere betaalopties
  • Preventie van betalingsfraude