480 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Tipalti biedt 's werelds krachtigste oplossing voor het beheer van massabetalingen en automatiseert het hele proces van betalingen aan wereldwijde leveranciers en partners. Tipalti biedt één cloudsysteem dat het volgende omvat: whitelabel onboarding van leveranciers, verzameling en validering van W9-/W8-belastingformulieren, betalingsmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijvingen, vroegtijdige betalingen, communicatie met de begunstigde over de betalingsstatus, afstemming van betalingen, rapporten over voorbereiding van 1099/1042-S-belastingaangifteformulieren en ERP-integratie. Meer informatie over Tipalti Oplossing voor B2B-betalingsverwerking die het gehele proces automatiseert met betrekking tot het betalen van leveranciers en partners. Meer informatie over Tipalti
Stroomlijn betalingen via de gecertificeerde oplossing van PayPro Global voor betalingsverwerking op PCI niveau 1 voor software-, SaaS- en digitale producten. Verkoop je producten moeiteloos wereldwijd met meer dan 75 betaalmethoden en meer dan 110 valuta's. Bied veilige en gelokaliseerde betalingservaringen met toegang tot 26 ondersteunde talen, dynamische en regionale prijzen, en herstel verloren bestellingen via het slimme routingsysteem. Bied aanbiedingen met korting voor proefversies met marketing- en hersteltools, zoals Lead Management. Meer informatie over PayPro Global Het toonaangevende betalingsverwerkingsplatform voor software-, SaaS- en digitale producten. Accepteer naadloos betalingen over de hele wereld. Meer informatie over PayPro Global
Ben jij een B2B-bedrijf dat meer dan 30 facturen per maand afgeeft? Met Upflow kun je je onbetaalde facturen bijhouden, van uitgifte tot betaling, en word je sneller betaald. Upflow maakt in 1 klik verbinding met je facturatiesysteem. Het biedt uitgebreide analyses (cashflowprojecties, DSO, enz.) en stelt je in staat om systematische incassoprocessen op te zetten om je achterstallige facturen aanzienlijk te verminderen. Verzamel met Upflow 100% van je omzet. Meer informatie over Upflow Eenvoudig geld verzamelen. Meer informatie over Upflow
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsgateways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
(0 reviews)
Bezoek website
Deze oplossing is perfect voor alle online en offline handelaren (e-commerce, detailhandelaars, hotelketens, marktplaatsen, SaaS, entertainment, mobiele apps) die creditcardbetalingen willen accepteren. Het PayXpert-platform verbindt handelaren rechtstreeks met Visa, MasterCard en alle belangrijke betalingsmethoden wereldwijd, waardoor bedrijven betalingen kunnen accepteren en de groei kunnen optimaliseren via online, in-app en in-store kanalen. Het ondersteunt meer dan 250 betaalmethoden in 187 valuta's en 200 landen en gebieden. Meer informatie over PayXpert Deze oplossing is perfect voor alle online en offline handelaren die creditcardbetalingen willen accepteren. Meer informatie over PayXpert
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
From payments to credit to fraud protection, PayPal Commerce Platform helps you meet your customers where they are. From payments to credit to fraud protection, PayPal Commerce Platform helps you meet your customers where they are.
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen. Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen.
Stripe is een technologiebedrijf dat economische infrastructuur voor het internet bouwt. Bedrijven van elke omvang, van nieuwe startups tot beursgenoteerde bedrijven gebruiken deze software om betalingen te accepteren en hun bedrijven online te beheren. Met Stripe kan je bedrijf moeiteloos online beginnen met het online verzamelen van creditcards. Geen verkopersaccount of gateway nodig. Met Stripe kan je bedrijf moeiteloos online beginnen met het online verzamelen van creditcards. Geen verkopersaccount of gateway nodig.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Meer dan 14.000 bedrijven gebruiken Fivestars om klanten dubbel zo vaak terug te brengen met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten. Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars brengt klanten dubbel zo vaak terug en werft ook nieuwe.
Met Square Payments kun je elke manier waarop je klanten willen betalen accepteren. Ontvang een gratis magneetstriplezer om overal creditcards te lezen. Accepteer chipkaarten en NFC-betalingen met Square Reader voor contactloze en chipbetalingen. Met de creditcardverwerking van Square kun je alle belangrijke kaarten accepteren en stortingen al vanaf de volgende werkdag ontvangen. Dit platform biedt bescherming tegen terugboeking, fraudedetectie, bescherming tegen accountovername en meer, zodat jij je kunt concentreren op je klanten. Het is gratis om je aan te melden en je kunt snel aan de slag. Accepteer elke betaling snel, gemakkelijk en veilig met Square Payments.
Met Square Payments kun je elke manier waarop je klanten willen betalen accepteren. Ontvang een gratis magneetstriplezer om overal creditcards te lezen. Accepteer chipkaarten en NFC-betalingen met Square Reader voor contactloze en chipbetalingen. Met de creditcardverwerking van Square kun je alle belangrijke kaarten accepteren en stortingen al vanaf de volgende werkdag ontvangen. Dit platform biedt bescherming tegen terugboeking, fraudedetectie, bescherming tegen accountovername en meer, zodat jij je kunt concentreren op je klanten. Het is gratis om je aan te melden en je kunt snel aan de slag. Accepteer elke betaling snel, gemakkelijk en veilig met Square Payments.
Alles wat Shopkeep doet, ondersteunt groeiende en onafhankelijke bedrijven. ShopKeep is opgericht door een succesvolle bedrijfseigenaar en biedt een intuïtief, veilig POS-systeem voor tablets, met software waarmee verkopers slimmere bedrijven kunnen runnen door het personeel te optimaliseren, de voorraad te reguleren en toegang te krijgen tot verkooprapporten en klantinformatie op één naadloos, cloudgebaseerd platform. Het bekroonde klantenserviceteam van ShopKeep bedient al meer dan 25.000 klanten, is 24/7 beschikbaar en biedt robuuste ondersteuning. ShopKeep biedt POS-hardware, software en betalingsverwerking zodat kleine en middelgrote bedrijven slimmer kunnen werken.
Bill.com helpt bedrijven bij het betalen van leveranciers, 1099-aannemers en iedereen die een factuur verzendt. Betalingen worden uitgevoerd met behulp van snelle, elektronische ACH-betalingen. Halveer de tijd tot betaling met elektronische betalingen en een geautomatiseerd goedkeuringsproces. Krijg tot 3x sneller betaald door elektronische ACH-betalingen van al je klanten te accepteren. Bill.com synchroniseert betalingsgegevens automatisch met je boekhoudsoftware, voorkomt dubbele gegevensinvoer en versnelt de afstemming van betaalrekeningen op verschillende apparaten. Bill.com faciliteert online betalingen aan leveranciers, 1099-aannemers en iedereen die je een factuur stuurt. Geschikt voor bedrijven van elke omvang.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Synchroniseer je factuurbetalingen via PayPal, Stripe en Square, betalingen, terugbetalingen, winkelwagenbetalingen, uitgaven en uitbetalingen (Stripe) met QuickBooks. Het is niet nodig om afzonderlijke apps te installeren om elk betalingssysteem te synchroniseren, alles wat je nodig hebt en nog veel meer is al aanwezig. Synchroniseer je transacties via PayPal, Stripe, en Square (met meerdere valuta) met Quickbooks. Gratis voor minder dan 50 transacties per maand.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer. Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer.
Krijg sneller betaald en geen abonnementskosten. Eenvoudig mobiel en online factureren met betalingen. InvoiceASAP synchroniseert met alle versies van QuickBooks voor pc (desktop) 2008 - Present, QuickBooks Online en Xero. Maak en verzend professionele facturen, accepteer betalingen via mobiel en online. Beheer je klanten moeiteloos en synchroniseer alles met je boekhouding. Gratis ondersteuning. Eenvoudig mobiel en online factureren met betalingen. Beheer zowel je klanten als je team. Synchroniseer alles met je boekhoudsoftware.
Cross-border payment processing solution that enables businesses to manage global payments securely. Cross-border payment processing solution that enables businesses to manage global payments securely.
Jubilee by LegalPRO Systems is een leverancier van praktijkbeheersoftware gericht op kleine advocatenkantoren. Jubilee heeft het beheer van klanten en advocatenkantoren vereenvoudigd met een gebruiksvriendelijk platform dat wordt geleverd tegen een kostprijs die lager is dan andere providers. Advocaten kunnen op één plek faillissementszaken indienen, details van zaken registreren, beveiligde sms-berichten gebruiken voor klanten, gerechtelijke mededelingen volgen, documenten bijvoegen, facturen verzenden en betalingen verwerken. Betaalbare praktijkbeheersoftware voor juridische professionals
PayJunction is sinds 2000 een innovatieve speler in de betalingsverwerkende sector vanwege zijn transparantie en milieubewustzijn. Als zeer uitgebreide ontwikkelaar van papierloze betalingssoftware verwerkt PayJunction nu $ 4 miljard per jaar en het bedrijf groeit snel. Deze technologie is ideaal voor bedrijven met meerdere locaties en meerdere afdelingen die $ 10.000 of meer per maand aan creditcardbetalingen verwerken. PayJunction biedt geïntegreerde gateway- en handelaarsdiensten om elk type betaling veilig te verwerken, zowel in persoon als online.
Payments as a Platform vereenvoudigt het betalingsproces en creëert een naadloze ervaring voor jou en je klanten. Tegelijkertijd beschermt het je bedrijf tegen fraude en biedt het de tools en ondersteuning voor PCI-compliance, tokenisatie en P2P-versleuteling. Het groeit mee met groeiende klanten. Door samen te werken met OmniFund kun je je bedrijf laten groeien, betalingen accepteren zoals je klant dat wil en dit doen zonder overhead en zonder risico. Blijf out of scope en compliant met OmniFund. Payments as a Platform vereenvoudigt het betalingsproces en creëert een naadloze ervaring voor jou en je klanten.
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven in het hele land aan. PaySimple bouwt langdurige samenwerkingsverbanden op met bedrijven om groei te stimuleren door flexibele betalings- en factureringsoplossingen en gepersonaliseerde klantenservice te bieden die aansluiten op hun specifieke bedrijfsbehoeften. Met een robuuste API is PaySimple een vertrouwde technologiepartner voor betalingsintegraties; met native afhandeling van de cashflow in SaaS-producten en mobiele toepassingen. PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven aan.
Zoho Subscriptions is je totaaloplossing voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Met Zoho Subscriptions kun je complexe factureringscycli beheren, klantabonnementen overzien, facturering en incasso automatiseren, nieuwe pogingen voor mislukte betalingen beheren en je zakelijke groei analyseren. Tevreden klanten zijn onder meer LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion en anderen. Probeer alle functies in Zoho Subscriptions uit door je vandaag nog aan te melden voor een gratis testaccount! Zoho Subscriptions is online software voor het beheer van terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor je abonnementenbedrijf.
Met FlexPay van MineralTree kunnen bedrijven hun betalingsproces optimaliseren en de meest efficiënte betalingsmethoden kiezen. Je kunt betalen met een cheque (MineralTree print en mailt namens jou papieren cheques voor je bankrekening), ACH, commerciële kaart of een ingebouwd virtueel kaartplatform waarmee je cashback-kortingen verdient. Verzend betalingen veilig, met gegarandeerde fraudebescherming en autoriseer moeiteloos betalingen, overal en altijd. MineralTree biedt FlexPay, een oplossing voor betalingsautomatisering (geïntegreerde crediteuren) voor ondernemingen die meer dan 100 betalingen per maand verrichten.
Lunatap is de eenvoudige manier om je Stripe-account onderweg mee te nemen. Je gebruikt Stripe voor je online betalingen, waarom zou je het dan niet overal mee naartoe nemen? Laat je logge kaartmachine thuis. Log in met je Stripe-account, tik een bedrag in, typ of scan je klantenkaart en boem, het geld staat op je bankrekening. Lunatap is de eenvoudige manier om je Stripe-account onderweg mee te nemen.
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren. Met het financiële operationele platform van Bentos kunnen bedrijven fysieke en virtuele betalingsreferenties aan mensen en systemen uitgeven zonder risico's te introduceren, terwijl bedrijven ongekende controle en zichtbaarheid hebben over hun B2B-uitgaven en bedrijfsuitgaven. Open API's en White Label-samenwerkingsverbanden breiden deze controle- en beheervoordelen uit om betalingen te automatiseren die veel verder gaan dan alleen de kosten. Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar. Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Payment Depot wordt vaak de Costco van creditcardverwerking genoemd, en is een op lidmaatschap gebaseerde betalingsverwerker. De groothandelsprijzen besparen winkeliers doorgaans 40% of meer zonder contracten, geen verborgen kosten en worden geleverd met klantenservice en apparatuur. Payment Depot biedt een gateway die uitwisseling voor B2B-handelaren automatiseert om de laagst mogelijke tarieven te waarborgen. Payment Depot maakt gebruik van een B2B-gateway die de uitwisseling voor B2B-klanten optimaliseert. De goedkoopste B2B-verwerking in het land
AAC maakt betalingsverwerking voor je terugkerende fitnesslidmaatschappen moeiteloos en betaalbaar. Automatiseer naadloos je terugkerende betalingen, accepteer betalingen elektronisch in je faciliteit en stel leden in staat om online betalingen te doen. De betalingsverwerkingsopties worden ook ondersteund door de full-service factureringsdiensten. Terugboekingen, gestopte betalingen en andere geschillen worden afgehandeld door het goed opgeleide klantenserviceteam om verloren inkomsten terug te krijgen en je klanten op de lange termijn te behouden. AAC maakt betalingsverwerking voor je terugkerende fitnesslidmaatschappen eenvoudig en betaalbaar.
De Payment Hub van PDCflow biedt één platform voor teams met debiteurenaccounts om snel een factuur te verzenden, een credit-, debet- of ACH (automated clearing house)-betaling te ontvangen en een handtekening te verkrijgen in één eenvoudige en veilige workflow. De software biedt tekst-, e-mail-, chat- en IVR-betalingskanalen, een aanpasbaar online betalingsportaal en robuuste rapportage, ideaal voor incassobureaus, medische factureringsbedrijven, ziekenhuizen en zorginstellingen. Stel snel aangepaste workflows in om aan je zakelijke behoeften te voldoen. PDCflow Accounts Receivable Payment Hub. Stuur een factuur, verzamel betalingen en verkrijg handtekeningen in slechts een paar klikken.
TUIO centraliseert alle facturering en betalingen in één online portal om je te helpen meer tijd te besparen, meer gezinnen aan te trekken, meer betaalmethoden te accepteren en papierloos te werken. Het laat je elektronische overboekingen en kaarten accepteren, zonder toegang nodig te hebben tot je geld, en versleutelt al je gegevens. Er wordt totaal geen gevoelige financiële informatie opgeslagen. Een ouderbetaalportaal die wordt vertrouwd door meer dan 4000 scholen, kleuterscholen en kinderdagverblijven in Noord-Amerika. Start vandaag nog je gratis account. Ouderbetaalportaal. Factureer en neem betalingen aan van gezinnen met elektronische overschrijvingen en kaarten. Start vandaag nog je gratis account.
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant. Restauranthouders hebben toegang tot alle tools die nodig zijn om hun bedrijf winstgevender te maken. Het PointOS-platform biedt een alles-in-één verkooppuntsysteem met functies variërend van voorraad- en arbeidsvoorspelling tot gedetailleerde rapporten en analyses die je helpen de juiste beslissingen voor je bedrijf te nemen. PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant.
Forte Payment Solutions biedt toonaangevende oplossingen voor betalingsverwerking, op maat gemaakt en opgeschaald naar de behoeften van je bedrijf. De alles-in-één aanpak van dit platform biedt de mogelijkheid om elke soort betaling te accepteren op elk apparaat en via elk kanaal, wat heeft geleid tot partnerschappen die al meer dan 15 jaar bestaan. De innovatieve betalingsoplossingen van Forte zijn ontworpen met de modernste beveiligingsprotocollen om gevoelige betalingsgegevens te beveiligen en je bedrijf te beschermen tegen aansprakelijkheid voor fraude. Forte weet alles van betalingen. De veilige oplossingen voor betalingsverwerking van Forte stellen je in staat om elke soort betaling altijd en overal en via elk apparaat te accepteren.
PaidYET is ontstaan uit de wens om bedrijven te helpen sneller betaald te krijgen en om het hun klanten gemakkelijker te maken om betalingen te doen. PaidYET is rijk aan functies en is het enige systeem dat bedrijven voorziet van een aangepaste betalingslink (patent aangevraagd) die is ontworpen om naar consumenten te worden gepusht via e-mail of sms en online te worden gedeeld. Consumenten kunnen eenvoudig met één klik betalen zonder ooit hun betalingsinformatie met handelaren te delen. Functierijk en geen hardware, geen software, geen ontwikkelaar nodig. PaidYET is het eerste betalingsplatform dat de PCI-scope elimineert met e-formulieren voor creditcardautorisatie. Papierloos, veegloos, moeiteloos.
Zuora stelt ondernemingen in staat om een bedrijf te lanceren, te beheren en om te zetten naar een abonnementgebaseerd bedrijf. Het productpakket van Zuora is ontworpen voor het automatiseren van terugkerende facturering, incasso's, offertes, inkomstenherkenning en abonnementsstatistieken. Verminder het verloop, automatiseer de facturering en laat je abonnementsactiviteiten groeien met Zuora. Zuora zit tussen je CRM en ERP en is de enige oplossing die alle betalingsverwerkingen in realtime beheert.
Recurly, Inc. provides a versatile subscription billing management platform to handle the entire subscriber lifecycle for market-leading brands worldwide. Growing subscription businesses such as Sling TV, BarkBox, Asana, FabFitFun, Cinemark and Fubo.tv depend on Recurly to harness the power of the subscription model and drive recurring revenue growth. Since its launch in 2010, Recurly has deployed subscription billing for thousands of companies across 42 countries. Recurly makes subscriptions a competitive advantage for leading brands worldwide.
2Checkout is een toonaangevend alles-in-één platform voor het genereren van inkomsten voor wereldwijde bedrijven. Het is ontworpen om klanten te helpen de omzetgroei via kanalen te stimuleren en marktaandeel te vergroten door de complexiteit van moderne handel te vereenvoudigen, zoals wereldwijde betalingen, facturering van abonnementen, merchandising, belastingen, naleving en risico's, zodat ze zich kunnen blijven richten op het innoveren van hun producten en het leveren van uitzonderlijke klantervaringen. 2Checkout is het alles-in-één platform voor het genereren van inkomsten dat je inkomsten maximaliseert en de wereldwijde digitale verkoop vereenvoudigt.
Duizenden aannemers gebruiken Payzerware, de alles-in-één beheertool om hun bedrijf te beheren. Deze totaaloplossing voor buitendienstbeheer omvat het plannen van technici, afspraken, herinneringen, onderhoudsplannen, facturering, volledige managementrapportage en een live dashboard. Ontwikkel en optimaliseer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke en krachtige software. Payzerware, de alles-in-één beheertool, stelt aannemers in staat om hun backoffice-activiteiten te beheren en te optimaliseren en omzet te genereren.
LawPay is the proven payment partner for law firms, helping lawyers get paid faster. LawPays technology was developed to meet lawyers needs, providing a simple payment management solution that correctly separates earned and unearned fees and protects your IOLTA account. LawPay is an approved Member Benefit of 48 state bars, trusted by 50,000 lawyers, powers payments for more than 30 industry-leading software products, and is the only payment solution offered through the ABA Advantage program. Easy-to-use payment processing software developed to meet the specific needs of lawyers.
De betalingsgateway van EBizCharge integreert met meer dan 50 oplossingen voor ERP, CRM, boekhouding en e-commerce en is ontworpen om: de verwerkingskosten met 15-40% te verlagen, de efficiëntie van de betalingsverwerking te verhogen, dubbele invoer te elimineren, menselijke fouten te verminderen, de beveiliging te verbeteren en de klantervaring te vereenvoudigen. EBizCharge biedt online en mobiele creditcardverwerking, onbeperkte transactiegeschiedenis, aanpasbare rapporten, elektronische facturering, veilige versleuteling en tokenisatie, en meer. De betalingsgateway van EBizCharge integreert met ERP-/boekhoudoplossingen en e-commercewinkelwagentjes om de verwerkingskosten van creditcards te verlagen.
Earth Class Mail is the leading virtual mailbox and virtual address provider in the U.S., allowing customers like Zapier, Reddit, and Lyft to take their postal mail paperless. From individuals to enterprise businesses, customers can deposit checks, pay bills, and share documents online all without ever touching an envelope. Your mail and documents securely in the cloud, fully searchable and integrated with the tools you use to power your back office.
Payscape brengt betalingen naar de mensen. Payscape helpt je om je bedrijf te verfijnen, van algemene handelsverwerking tot online betalingsgateways en verder. Dit pakket van SaaS-producten stroomlijnt de bedrijfsactiviteiten en bevat alle tools die je nodig hebt op één handige plek. Verlaag de overheadkosten, elimineer het papierwerk en consolideer je bedrijfsoplossingen met de kant-en-klare technologieën van Payscape. Voorziet bedrijfseigenaren van financiële technologieën waarmee ze betalingen kunnen accepteren en de cashflow verhogen.
Tourism businesses are different. Guests come from all over the world and they book and pay in many different ways. That's why we built a platform that handles 100+ currencies for both guests and businesses. We support the fullest range of booking types and online/in-person payment methods to meet the unique requirements of tourism businesses. Tab helps hotels and tourism businesses take bookings and get paid in 42 countries across Latin America, Africa & Asia.
At Plooto, we believe managing accounts payable and accounts receivable for your clients should be efficient, streamlined and profitable. Trusted by thousands of accountants, bookkeepers and firms - Plooto provides end to end AP & AR automation, with easy workflows and integrated electronic payments. Easy two-way sync and reconciliation with Xero and QuickBooks. Reduce your AP & AR processes from 5 hours to just 10 minutes. Plooto is an end-to-end AP & AR workflow automation platform for accounting professionals to scale their AP & AR practice.
WePay helps online platforms increase revenue through integrated payments processing. The company has uniquely enabled more than 1,000 platforms including Constant Contact, GoFundMe, and Meetup to incorporate payments so their users can start getting paid in minutes, all without compromising on their user experience or taking on risk and regulatory exposure. WePay supports mobile conversion with mPOS and integrations with Apple Pay and Android Pay for the Web. WePay helps online platforms like Constant Contact, GoFundMe, and Meetup increase revenue through integrated payments processing.
Cayan is bedoeld voor de kleine tot middelgrote ondernemer. Het platform werkt niet alleen aangepaste oplossingen uit voor elk bedrijf, maar het brengt geen kosten in rekening voor bedrijven om hun creditcardverwerkingsdiensten te starten, legt een bedrijf niet vast aan een contract en brengt geen annuleringskosten in rekening als bedrijfseigenaren besluiten om van processor te veranderen of hun zaak te sluiten. Als je een bedrijf kunt vinden dat dezelfde diensten biedt tegen lagere kosten, betaalt Cayan jou $ 100. Cayan biedt creditcardmachines en -apparatuur van verschillende populaire merken in de sector, zoals Verifone, DataCard en meer.
Make 100% of your B2B payments with AvidXchange. You and your suppliers will love our software, services, and leading payment network. Our dedicated supplier team works directly with your suppliers to maintain their payment data and verify their accepted payment types. Our cloud-based solution means that authorized parties can approve payments from anywhere with an internet connection and have 24/7 visibility into every payment. Make 100% of your B2B payments with AvidXchange. You and your suppliers will love our software, services, and leading payment network.
Breng kosten voor goederen of diensten in rekening met behulp van je telefoon, tablet of optionele kaartlezer. iOS- en Android-apps met betalingsopties via swipen, typen en camerascanner. Dankzij klantenondersteuning door mensen en een robuuste roadmap ben je van alle gemakken voorzien. Verbind je Stripe-account en accepteer binnen enkele minuten creditcardbetalingen vanaf je mobiele apparaat.
Fusebill Payments is the fastest and easiest way to get paid. Integrating payment processing directly into your subscription billing and lifecycle management platform enables you to: Manage your entire subscription lifecycle through a single system Reduce failed and late payments by up to 700% Decrease time spent on billing and payment processing by 80% Lower your total cost of ownership Manage your entire subscription lifecycle, billing and payments through one fully integrated Fusebill platform.
FastSpring's payments solution allows you to sell online worldwide with features like localized pricing, multiple payments options, and fraud protection. Collect electronic payments for your digital goods and services quickly and effortlessly. FastSpring acts as both your merchant of record and payment gateway, giving you instant global reach with just one simple integration. Collect global payments effortlessly. With 20+ payment options, FastSpring's payment solution allows businesses to sell worldwide.
SuperPay makes collecting payments a breeze. We allow you to quickly and seamlessly receive recurring and one time payments from your customers by sending a web link. We take care of everything for you, from following up with clients that haven't paid to making sure your customer's financial data is kept safe and secure. We directly integrate with our payment processor, Stripe, as a Verified Partner to make sure you get paid securely and quickly. We make collect recurring & one-time payments smooth & simple. Stay focused on your business. Let us handle payments.
Heartland Payment Processing allows businesses to accept payments anywhere, anytime, on any device. Whether in the store or on the go, Heartland turns more shoppers into buyers and processes payments securely and quickly. Payment processing solution that provides integration with multiple point-of-sale systems.
National provides simple yet robust payment services to businesses of all sizes and types, ranging from the corner market to the largest e-tailer. Our technology provides flexible solutions with the lowest rates in the industry. Customer service is our top priority and with our network of banking relationships, businesses get the right solution for their business, and the personal attention they deserve. National platforms process billions of dollars for thousands of merchants. National is a tier-1 payment processor with a single platform for merchants to accept credit cards and ACH for web, mobile, or retail.
Our mission is to create secure, dependable and user friendly payment processing solutions that are customized to each individuals client's needs. Take event registrations and process payments from your website. Also manage recurring payments from a variety of businesses!
CardConnect is a leading provider of payment processing and technology solutions, helping more than 65,000 organizations accept billions of dollars in card transactions each year. With our tokenization and powerful point-to-point encryption, CardConnect provides the best security measures in the payments industry. CardConnect also offers developer-friendly APIs that enable clients to integrate secure payment acceptance into proprietary or third-party applications. CardConnect offers simple and secure credit card payment processing for small, medium and enterprise businesses.
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS system your business deserves, designed by people who know restaurants for people who run restaurants. Our team of experts will work closely with you to build a POS system to your unique requirements, so you can focus on whats important-creating an amazing experience for your customers. Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of a hard-working environment. SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS, designed by people who know restaurants for people who run restaurants
Biller Genie is your virtual AR department that seamlessly connects to your accounting software so your customers can pay invoices online via credit card, ACH or Apple Pay and payments are automatically closed in your accounting software eliminating all the busy work from your billing process. Biller Genie automatically sends invoices, reminders and past due notices via email & paper mail. Your customer portal gives your customers a convenient place to manage their information online 24/7 Automate invoicing, accelerate payments, improve cash flow, & eliminate busy work with Biller Genie
Melio is a free vendor/bill payment tool that maximizes cash flow and minimizes busywork. Pay any vendor using bank transfer or debit card for free even if they only accept checks! You can also use your credit card where cards are not accepted to hold onto your cash longer and earn card rewards! Accounts Payable re-invented. Melio automatically syncs with your QuickBooks and even mails checks on your behalf to vendors so you don't need to cut checks anymore. Pay any vendor or bill for free. Use bank transfer or card even if vendors only accept checks.
PEX is a cutting-edge solution for managing employee spend. PEX provides corporate cards and a complete employee spend management platform accessible via the web or smartphone app. With PEX, issue cards, manage spend, capture receipts and gain real-time visibility, and simplify your accounting processes. PEX provides prepaid business cards and a feature-rich platform for managing employee spend.
Global Payments Integrated helps businesses succeed by delivering secure and personalized payment solutions, allowing developers of business management solutions to accept payments through their systems and add value to their software. The Global Payments Integrated platform provides custom, scalable and fast payment solution integration accommodating the swiftly-shifting ways consumers pay for goods and services. Point of sale solution that helps businesses process payments through various methods including cards, cheques, mobile apps, and more.
Dwolla is a dynamic payments platform that simplifies the complexities of the ACH network, empowering businesses to easily organize and scale payments. In addition, Dwolla's robust technology makes it painless for businesses to integrate bank transfers into their native platforms. Whether you need to pay, collect or facilitate payments, integrate with our API to facilitate your payment requests through ACH.
PayStand's Payments-as-a-Service platform creates a smart billing a payment network that digitizes receivables, automates processing, reduces time-to-cash, lowers transaction costs, and enables new revenue. PayStand provides multiple payment options in the same portal -- eCheck & ACH, Debit & Credit cards -- and integrates seamlessly with all major ERP systems. Our end-to-end payment solution automates your entire enterprise cash cycle. PayStand's Payment-as-a-Service platform enables the digitization of your AR process with all payment rails available for remittance.
Fattmerchant is the revolutionary payment processor that offers a truly unified experience. With our cutting-edge Omni platform, merchants can accept payments however they want: credit, debit, ACH, and more. Our technology enables you to manage all of your solutions from one platform, including online payments, countertop terminals, invoicing tools, and mobile apps. Our transparent pricing typically saves merchants 40% with no markups, no contracts, no hidden fees and unlimited processing. Fattmerchant is a subscription-based payment technology company offering unlimited credit card processing at direct cost.
Online, digital payment processing to help make your business simpler to manage. Online, digital payment processing to help make your business simpler to manage.
Get paid on time, every time. GoCardless is bringing Direct Debit into the digital age, building the best system for taking recurring payments. We enable organisations to take recurring payments however and whenever they want to. We process 3 billion worth of transactions a year for more than 50,000 organisations: from accountancy firms to tech start-ups and global subscription businesses. We make it easier to collect recurring payments from customers around the world into a single bank account. No hidden fees. No surprise
SecurionPay redefines and simplifies credit card processing. We offer a hassle-free online payment solutions created for online merchants. SecurionPay is a cross-device, online and mobile based payment gateway that offers developers and end-users friendly and simple card payment experience. Set of clean and robust APIs is capable of supporting any payment scenario in the most secure and easy way. Online payment solutions created for merchants. Accept and manage online transactions easier than ever.
Web-based solution that enables payment processing through currency exchanges, cryptocurrency conversion and more. Web-based solution that enables payment processing through currency exchanges, cryptocurrency conversion and more.
BlueSnap biedt een alles-in-één betalingsplatform dat is ontworpen om de handel voor B2B- en B2C-bedrijven te versnellen. Het platform ondersteunt online en mobiele verkoop, marktplaatsen, abonnementen, factuurbetalingen, geautomatiseerde debiteuren en handmatige bestellingen via een virtuele terminal. Met een enkele integratie met het platform kun je elke betaling gemakkelijk accepteren. Het platform biedt toegang tot 100 betalingsmethoden, waaronder populaire e-wallets en ingebouwde fraudepreventie van wereldklasse om je verkopen te beschermen. Alles-in-één betalingsplatform ontworpen om de handel voor B2B- en B2C-bedrijven te versnellen.
PaymentCloud provides payment processing solutions for ecommerce, MOTO, and in-person swipe businesses. By housing 40+ dedicated account managers, you get a real person every time you call. Specialized training helps us get you set up with the right support and tools to grow your business. Free cost comparison. Seamless setup. Chargeback and fraud prevention. Hundreds of integrations. Low risk and hard to place industries accepted. PaymentCloud provides payment processing solutions for online and in-person businesses, no matter their industry type.
BluePay is a leading provider of technology-enabled payment processing for merchants and suppliers of any size in the United States and Canada. Through physical POS, online, and mobile interfaces, as well as CRM and ERP software integrations, BluePay processes business-to-consumer and business-to-business payments while providing real-time settlement, reporting, and reconciliation, along with robust security features such as tokenization and point-to-point encryption. BluePay is a leading provider of technology-enabled payment processing for merchants and suppliers of any size in the US and Canada.
Converteer je Magento-winkel moeiteloos naar een native Android- en iOS-app. Verhoog je verkeer en omzet met deze mobiele oplossingen voor je Magento, Magento 2, Shopify, WooCommerce, enz. Mobiel winkelen groeit snel en klanten winkelen onderweg, waardoor het ontbreken van een mobiele app resulteert in verlies van waardevolle klanten. Een mobiele app schept vertrouwen tussen de verkoper en de klanten, en verhoogt de kansen op gebruikersretentie en winkelen op regelmatige basis. De app-bouwer is de eerste 30 dagen gratis en draait op Android- en iOS-besturingssystemen. Het repliceert je winkel volledig naar een app.
Payments processing tool that enables sports teams to perform online transactions through automated payments and reminders. Payments processing tool that enables sports teams to perform online transactions through automated payments and reminders.
Accept all major payment types with the global leader in merchant services. Plus, for a limited time, get $250 when you open a new merchant account. We offer low credit card processing rates and highly customizable solutions to serve your unique business needs. Let First Data tailor a solution that's right for you. Payment processing solution for all your business needs!
Accept all types of payments, wherever you do business, with Sage Payment Solutions. Accept credit, debit, check, ACH, mobile and more - at your retail store, a customer's location or on the phone. Connect payments automatically to your accounting solution and eliminate manual bookkeeping entries. Sage Payment Solutions offers a comprehensive set of solutions and competitive pricing, with best in class customer support. See why Sage has more to offer your business. Accept all types of payments, wherever you do business. Connect payments to Accounting. Competitive pricing and support.
MONEI maakt alles eenvoudig. Een betalingsgateway waarmee je betalingen online en offline kunt accepteren. MONEI kan rechtstreeks in je website of online winkel worden geïntegreerd met behulp van slechts één eenvoudige regel code (of zelfs nog minder). MONEI beschermt je tegen fraude, kan restituties uitgeven en helpt je bedrijf om te slagen. Het is de eenvoudigste en goedkoopste manier om geld te gaan verdienen met je site. MONEI is een betalingsgateway waarmee je betalingen kunt accepteren die je direct kunt integreren in je website of online winkel.
Paysafe is a leading global provider of specialized payment platforms. With more than 20 years of experience, we offer a wide variety of payment acceptance solutions for online and in-person transactions, with flexible, innovative programs for independent resellers, integrated platforms/ISVs, direct merchants and referral partners. Contact us to learn more about how you will benefit from Plugging into Paysafe. Specialized payment solutions for businesses and partners of all types. One partner, endless possibility.
Web-based payment processing tool which assists firms with bill payments, data security and cash flow management. Web-based payment processing tool which assists firms with bill payments, data security and cash flow management.
Digital payment solution for independent insurance agents and brokers to collect funds from the insured. Digital payment solution for independent insurance agents and brokers to collect funds from the insured.
Robust online fundraising platform for non-profits. We provide donation, registration, personal fundraising and large walk / run event tools for nonprofits of all sizes. We believe all nonprofits should be able to afford access to top quality fundraising tools with no setup fees and no yearly subscriptions. Integrated with Stripe, our service is $20 per month or free for all volunteer run organizations. Per transaction fees apply. Online fundraising platform for non-profits. CharityWeb offers a large nonprofit solution for a small nonprofit price.
SwipeSum's technology allows any business to find a better processing solution for their existing business model. With SwipeSum, you can compare options from a network of more than 70 payment providers instantaneously. Our specialties are enterprise merchant accounts and integrated payment systems for independent software vendors, but we serve businesses of all sizes and industries. SwipeSum is a team of payments experts working as an extension of your financial team to find a better processing solution.
For merchants, charities and organizations, Web Payment Software is an affordable way to accept payments online. Whether it's membership drives, event registration or as a PayPal alternative, with Web Payment Software, has an online payment solution that will fit your needs and your budget (discount rates as low as 0.4%). Web Payment Software is an affordable way to accept payments online for merchants, charities, and organizations.
Gebruik je computer, mobiel of tablet en accepteer telefonische of persoonlijke betalingen. De Worldpay-interface van de virtuele creditcardterminal is snel en gemakkelijk toegankelijk, met meerdere kaartlezeropties en ondersteuning voor opgeslagen kaarten voor toekomstige betalingen. Je hoeft alleen maar in te loggen op je account en de klantgegevens in te voeren, en je kunt al beginnen met het uitvoeren van eenmalige of terugkerende betalingen. Accepteer creditcardbetalingen en mobiele portemonnees overal en altijd in realtime zonder aanzienlijke kosten of vereiste middelen. Verwerk kaartbetalingen overal en altijd in realtime zonder aanzienlijke kosten of vereiste middelen.
Trusted by the most notable brands around the globe, Silverware is a leading developer of advanced technologies for the Hospitality Industry. Our mission is to drive efficiency and improve the profitability of its clients by relentlessly delivering the most innovative solutions on the market. Silverware works to enhance every aspect of the guest experience, from when the first customer walks in, until the last one walks out. Cloud-based and on-premise solution that allows restaurants to streamline point-of-sale operations with scheduling, reporting and more.
With our cloud-based payment gateway your customers can pay with Bitcoin, Bitcoin Cash, Litecoin, Dash, ETH, and EOS. Funds are deposited directly into your account in USD, GBP, or Euros. Risk-free cross border payments, no chargebacks, 1% transaction fee. With our cloud-based payment gateway your customers can pay with Bitcoin, Bitcoin Cash, Litecoin, Dash, ETH, and EOS.
Paperless Transaction Corporation powers the most progressive and comprehensive Church/Ministry Giving and Event Registration Platform in the world. Whether your donors want to make a contribution or register for an event by simply using their computer, a simple text message, or a custom mobile iOS or Android App, Paperless extends these powerful tools to your organization. Paperless has a whole donor management element that allows donors to easily manage their recurring giving. Paperless offers donor management solutions combined with cost-effective, secure payment processing, Custom Mobile Apps, and much more.
G2A PAY is an online payment gateway offering over 200+ global and local payment methods in over 80 currencies. G2A PAY is an online payment gateway offering over 200+ global and local payment methods in over 80 currencies.
We help independent schools simplify, streamline and accelerate payments across campus. With Diamond Mind, schools can accept digital payments for tuition, online fundraising, summer programs, auctions, purchase card programs and more. This way, schools can raise more funds, provide a better payment experience for parents and business officers, and significantly reduce the time, effort and cost of accepting school payments. Cloud-based solution that helps schools receive, process, record, report & review transactions via digital payment processing system.
Bolt is on a mission to perfect the checkout experience for online retailers and make sure nothing gets in the way when shoppers decide to buy. Bolt's mobile-optimized checkout is coupled with a unique approach to fraud detection that approves more good orders. By converting more shoppers into customers Bolt has become the proven choice of customer-obsessed retailers. Bolt is on a mission to perfect the checkout experience for online retailers and make sure nothing gets in the way when shoppers decide
HadePay is an easy-to-use and cloud-based point of sale solution! HadePay helps you process any payment, manage customers and products, access important data about your customers, transactions, and much more! HadePay is an easy-to-use and cloud-based point of sale software solution!
MySchoolFees.com is a complete online fee collection solution. Easily collect registration fees, outstanding fines, fundraisers, and event tickets using MySchoolFees.com. Any item sold at the school can be sold online. The MySchoolReceipts desktop receipting module is included with the MySchoolFees package or MySchoolAccounting may be purchased for your full fund accounting needs. Receipts import detailed GL data and student information without additional entry needed. Save time, go online. MySchoolFees.com is a complete online fee collection solution. Any item sold at the school can be sold online. Save time, go online.
Sonder Payments is a membership-based payment processor that helps merchants to know what they pay, get paid fast, and integrate anywhere. Sonder Payments memberships start at just $49 per month, with per-transaction rates as low as $0.08. You'll never pay a percentage of your revenue! In addition to great low rates, Sonder Payments members have access to dedicated support teams, lightning-fast deposits, and a versatile virtual terminal. Sonder Payments is a membership-based processor that helps merchants to know what they pay, get paid fast, and integrate anywhere.
A complete suite of ACH services that enables businesses to seamlessly integrate payment functionality into their platforms. A complete suite of ACH solutions that enables businesses to seamlessly integrate payment functionality into their platforms.
Rimilia creëert softwarefinanciering waar mensen enthousiast over zijn, door hen te helpen de archaïsche praktijken van het volgen van contant geld en het beheren van kredietincasso's overbodig te maken. Rimilia biedt ondernemingen over de hele wereld snellere cash-allocatie, duidelijkere informatie en betere controle over de cashflow. Als wereldwijde oplossing werkt Rimilia met elke valuta, elke bank, elke ERP, in elk land en elke taal. Rimilia heeft kantoren in Bromsgrove en Londen in het VK en in Denver, Colorado in de VS. Door AI aangestuurde automatisering van debiteuren voor cashtoepassingen, bankafstemming en kredietbeheer voor bedrijfsorganisaties.
A fully integrated payment processing solutions provider that improves client's payment collection capabilities through a seamless payment experience, exceptional customer service, flexible and customizable solutions, highly available and secure network, innovative technology and demonstrated compliance expertise. Our solutions are ideal for debt collections, law firms, auto and consumer financing, government entities and housing authorities, utilities and more. Simplified payments, anytime, any method, anywhere. Our solutions help improve payment capture and collections.
In about 5-10 minutes, MoonClerk allows you to start accepting recurring and one-time payments online or in-person without any programming or implementation costs. There is no need to establish your own merchant processor or payment gateway. MoonClerk works with small businesses and nonprofit in almost any industry. We'd love to have you Explore MoonClerk for free. With MoonClerk, you're just 5 minutes away from accepting recurring and one-time online payments.
SmarterCommerce Payment and Credit Card Processing for JD Edwards provides an integrated, multi-channel solution to address the payment requirements for sales order (ecommerce, phone and retail POS orders), and service orders as well as support AR collection efforts. Our end-to-end solutions deliver highly secure payment options including Credit Card Processing, PayPal Express Checkout, ACH Processing and E-Check while delivering process efficiencies and comprehensive integration with JD Edwards Multi-channel paymnet processing solution for JD Edwards. Supports credit cards, PayPal, ACH, and E-checks.
TransNational Payments is an industry leader in payment technology solutions, serving businesses nationwide. Our payment processing services allow merchants and businesses to accept in-store payments, online payments and mobile payments. Some of our merchant services include: credit card processing, mobile payments, payment gateway, gift card and loyalty programs, POS solutions and Full Service Payroll. Our payment processing comes with transparent pricing and highly rated customer service. An industry leader in payment technology solutions including payment processing, mobile payments, Full Service Payroll and more!