229 resultaten
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met slimme IVR die zeer eenvoudig is te installeren. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Het complete cloudplatform voor het intern creëren van slimmere klantgerichte oplossingen, of je nu een serviceprovider of onderneming bent. Meer informatie over Inference Studio
Inference Studio is het complete cloudplatform voor het intern creëren van slimmere klantgerichte self-serviceoplossingen, of je nu een serviceprovider, partner of onderneming bent. Inference biedt een uitgebreide app-bibliotheek met behulp van de nieuwste cloudtechnologieën, met de mogelijkheid om eenvoudig je eigen oplossingen te ontwerpen, met onder andere spraakherkenning, tekst-naar-spraak, stembiometrie en conversationele sms. Meer informatie over Inference Studio

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent kan je helpen callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol, sessie-initiëringsprotocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde IVR-telefoonsysteem. Ervaar eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties. Meer informatie over Aircall
Druk op "1" voor Aircall. Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met robuuste IVR-capaciteiten en kan naadloos worden geïntegreerd met populaire Helpdesk- en CRM-tools om ondersteuning- en verkoopteams te helpen duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen onmiddellijk nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyse. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 12,000 bedrijven over de hele wereld. Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije proefversie. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Inkomende/uitgaande IVR- en ACD-software. Zeer configureerbaar. Integreert goed met bestaande systemen. Eenvoudig in te zetten en eenvoudig te beheren. Meer informatie over VoiceGuide IVR
Volledig functionele inkomende/uitgaande IVR en ACD. Eenvoudig in te zetten. Eenvoudig te beheren. Met de kant-en-klare IVR-functiemodules kun je IVR-callflows maken en beheren zonder te programmeren. Grafische callflow-ontwerper. Geavanceerde uitgaande GUI's voor campagnebeheer. Zeer configureerbaar. Integreert goed met bestaande systemen. Kostenbesparend voor kleinere installaties en biedt de mogelijkheid om op elk gewenst moment op te schalen. Gratis evaluatiedownload beschikbaar. Meer informatie over VoiceGuide IVR

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken. Meer informatie over Squaretalk
Squaretalk is een veelzijdige en veilige CPaaS met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Koppel al je favoriete tools zoals Zoho, Salesforce of andere populaire CRM's op een naadloze manier dankzij de native integraties of aangepaste API. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Bitrix24 is een gratis bedrijfstelefoniesysteem en CRM in één dat door 8 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 8 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
Het geavanceerde IVR-systeem van LiveVox maximaliseert elke mogelijkheid voor klantgesprekken door toegang te krijgen tot uniforme klantgegevens vanuit de CRM van LiveVox. De IVR-modules maken uitgebreide self-service en intelligente routering mogelijk, en er wordt gebruik gemaakt van AI om klantprofielinformatie en zelf ingediende gegevens vast te leggen om klanten door de beste stromen te leiden. Alle klantinformatie die tijdens IVR-interacties wordt vastgelegd, wordt na verbinding naadloos weergegeven op de schermen van medewerkers zodat medewerkers klanten sneller en efficiënter kunnen bedienen. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Spraakherkenning, begrip, menselijk klinkende spraak, aangepaste menu's, visuele IVR, meertalige mogelijkheden. Meer informatie over ROUTEE
Routee is een webgebaseerde en API-cloudoplossing die de digitale kosten verlaagt, de conversieratio's verhoogt, nieuwe leads genereert en zowel cross-selling als upselling ondersteunt. Dit platform bereikt al het bovenstaande door middel van berichten, spraak, verificatie, en telefoonnummers. Het gebruik van cloudgebaseerde IVR is een effectieve manier om je klantcommunicatie te verbeteren, wat tot hogere conversieniveaus kan leiden. Laat je klanten met je IVR praten, verzamel nuttige inzichten en maximaliseer de prestaties van je callcenter. Meer informatie over ROUTEE

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Yodel is het telefoonsysteem dat al je communicatie op een plek verenigt waar je team al dol op is: Slack. Meer informatie over Yodel
Yodel.io kan de ervaring van bellers verbeteren door middel van intelligente interactieve spraakherkenning. Deze technologie communiceert met je bellers en verzamelt informatie terwijl ze in realtime spreken, en voorziet je team van een live transcriptie. Gesprekken worden vervolgens automatisch doorgestuurd op basis van wat bellers zeggen, waardoor gesprekken vanaf het begin naar het juiste teamlid worden geleid. Meer informatie over Yodel

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Cyara provides CX design, IVR discovery, and the full range of test automation - all from a single platform. Meer informatie over Cyara
The Cyara CX Assurance Platform provides CX design, IVR discovery, functional and regression testing, load testing, and proactive monitoring - all from a single platform. Cyara uses bots to automatically generate thousands of customer interactions to simulate real-world customers. Cyara maximizes productivity with extensive automation throughout the testing and monitoring process and enabling Agile and DevOps methodologies. Meer informatie over Cyara

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties.
Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Talkdesk is een cloud-contactcenterplatform voor ondernemingen dat bedrijven in staat stelt om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en robuuste IVR-mogelijkheden kan Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Verlaag de kosten en verbeter de klanttevredenheid. Stel bellers in staat snel resultaten te krijgen, via self-service of assistentie door live-medewerkers.
De Interactive Voice Response (IVR) van NICE inContact CXone verlaagt je kosten per gesprek door klanten te laten kiezen welke soort hulp ze willen, zoals self-service of een gesprek met een medewerker. Deze IVR-software zal niet alleen je medewerkers vrijmaken om complexere zaken af te handelen, maar klanten kunnen ook zelf snel basisproblemen oplossen zoals facturering, vragen over rekeningen en meer. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld. Meer informatie over VoIP.ms

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Bouw een IVR-systeem om oproepen nauwkeurig te routeren met behulp van spraakherkenning en DTMF-tonen, update op aanvraag en prijzen op basis van gebruik.
Met de API's van Twilio kun je je telefoonmenu op aanvraag bijwerken, met volledige controle over je telefoonstructuur en routelogica. Maak aangepaste begroetingen, verzamel spraak- en DTMF-invoer en routeer bellers naar de meest beschikbare medewerker, dit alles met prijzen op basis van gebruik. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 X Series

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Transform your customer experience with a simple communication solution that works effortlessly with your leading business tools.
Interactive Voice Response (IVR). Press 1 for Sales, Press 2 for... Ringover's key-based call routing allows you to efficiently direct your callers to the exact department or employee they are trying to reach or enable the caller to hear messages with the information they require such as office hours, FAQs and contact details. Integrate and make calls from your CRM. From only £17 per month. Meer informatie over Ringover

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
RingCentral Call Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Je kunt overal inzicht leveren, beheren en verkrijgen met geavanceerde beheer- en analysehulpmiddelen. Start direct verplaatsingen, toevoegingen en wijzigingen van medewerkers, zelfs wanneer je onderweg bent. Vereenvoudig het beheer van meerdere locaties en cijfers en krijg een visuele weergave van je IVR voor eenvoudiger bewerken. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Verhoog gegarandeerd binnen 15 minuten het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult verhogen, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) bellen zonder pauzes, zodat minder mensen ophangen; 3) meteen voicemails en e-mails achterlaten; 4) installatie binnen 15 minuten - gebruik elke gewenste computer en telefoon; 5) optimale set functionaliteiten en gebruiksgemak. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is.
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is. Genesys PureCloud IVR-functies omvatten versiebeheer, vakantie- en noodplanning, meldingen en automatische spraakherkenning in tientallen talen. Je kunt zelfs natuurlijke taalverwerking gebruiken om een conversationele selfservice te bieden. Het verbeteren van de IVR-ervaring was nog nooit zo eenvoudig! Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van klantcommunicatie te moderniseren en te vereenvoudigen. De sms-, spraak- en conversatie-API's van dit toonaangevend cloudcommunicatieplatform met een eigen infrastructuur voor telecommunicatieproviders brengen een revolutie teweeg in interacties tussen bedrijven en klanten. Hierdoor wordt het contact gemakkelijker, efficiënter en toegankelijker dan ooit tevoren gemaakt. Meer informatie over MessageBird

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer. Meer informatie over Toky

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak. Meer informatie over Bright Pattern

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers.
Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective. Provide the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Met JustCall kun je IVR-systemen activeren om een interactief menu voor je klanten te creëren en de belasting van oproepen en escalaties tot een minimum te beperken.
De interactieve spraakherkenning met meerdere niveaus van JustCall helpt je om vragen van klanten meteen bij het eerste gesprek al op te lossen. Stel IVR-stromen moeiteloos zodanig in dat inkomende bellers zichzelf naar het juiste team kunnen leiden. De geavanceerde IVR-capaciteiten van Justcall optimaliseren de efficiëntie van je team. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Binnen 5 minuten geïnstalleerd. Ga aan de slag voor slechts $ 25 per maand. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Video-, web- en audiovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen vanuit één toepassing voor bedrijven van elke omvang. De Lifesize-app verbetert alle verschillende manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties. Een eenvoudig te gebruiken interface, het delen van schermen en agenda-integratie maken het eenvoudig om verouderde, kostbare diensten met alleen audio te vervangen door meer zinvolle, persoonlijke gesprekken. Meer informatie over Lifesize

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Ameyo Voice to help you connect with your customers. Experience unmatched call quality, intelligent routing and advanced voice features
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote. With Ameyo Mobile Agent App the supervisors can easily monitor remote Agent KPIs in real-time and the Agents can manage inbound & outbound calls over PSTN or WebRTC, just from a Smartphone. Other Mobile App features - Predictive Dialers, CTI integration, Callbacks, Dispositions. Available on Cloud & On-premise. Meer informatie over Ameyo

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Oplossing voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven telefoongesprekken kunnen opnemen, de leadkwaliteit kunnen meten, belleractiviteiten kunnen volgen en meer.
Convirza is het eerste platform voor het volgen van telefonische oproepen en het optimaliseren van oproepen binnen ondernemingen. Dit platform combineert het traditionele volgen van oproepen met de krachtige analyse van telefoongesprekken. Convirza maakt gebruik van spraakherkenningstechnologie en geavanceerde algoritmen om de leadkwaliteit en conversies te meten en actie te ondernemen met volledige marketing automation. Dit platform helpt geavanceerde marketeers betere beslissingen te nemen, de sluitingspercentages te verbeteren en de omzet te verhogen. Meer informatie over Convirza

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
A platform that empowers companies to create unique communication experiences for their customers.
With operations throughout Latin America and more than 10 thousand customers, ZENVIA is driven by the purpose of creating a new world of experiences, through a platform that empowers companies to generate unique communication experiences for their customers. At ZENVIA World, we believe that technological evolution and human experience, combined, are capable of unifying communication throughout the consumer journey and in the preferred channels. Meer informatie over Zenvia

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Verbeter je callcentertechnologie en ontdek een UCaaS-platform (Unified Communications as a Service) boordevol capaciteiten en omnichannel gespreksintelligentie.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Acefone is a leading provider of cloud telephony services like VoIP phone systems, toll-free numbers and contact centers - each meant to simplify and automate your business communication processes. Be it 24x7 support, an all-in-one admin portal, HD audio or reliable, customizable remote solutions, our products are built for your convenience. Even better, our products come at a pay-as-you-go model that starts at just USD 9.99. With Acefone, you always get the very best. Meer informatie over Acefone

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
Met de functie FluentStreams IVR Auto Attendant kunt je begroetingen, menulijsten en bellers doorschakelen naar de juiste persoon of afdeling. In plaats van dat receptionisten alle inkomende oproepen beheren, kan de Auto-Attendant je klanten doorverwijzen naar de informatie, het individu of het team waar zij om vragen. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven, voor de beste prestaties. Meer informatie over FluentStream

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware en IVR voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon te verbinden met prospects en klanten. Het Interactive Voice Response (IVR, interactieve stemreactie)-systeem gaat in gesprek met bellers, verzamelt informatie en stuurt oproepen door naar de juiste ontvanger. Bellers kunnen selfservice-opties te horen krijgen, evenals de mogelijkheid om terug te bellen, terwijl ze hun plaats in de wachtrij behouden. Meer informatie over Vonage Contact Center

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus. Meer informatie over Exotel

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie. Meer informatie over wolkvox

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met zijn klanten. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. Meer informatie over ZIWO

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Connect First is een bekroonde cloudgebaseerde callcenterprovider die streeft naar 100% klanttevredenheid.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord op de behoeften van contactcentra van bedrijven van elke omvang. Het bedrijf is in 2004 opgericht en gevestigd in Boulder, Colorado. Het is een particulier SaaS-bedrijf met meer dan 500 klanten wereldwijd en een klantenbinding van 97%. Met een uptime van 99,999% en een gebruiksvriendelijke oplossing die volledig kan worden aangepast. Meer informatie over Connect First

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren. Meer informatie over 3CLogic

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren. Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt. Meer informatie over Sharpen

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Bouw intuïtieve en efficiënte IVR-stromen met de volgende generatie capaciteiten van Call Center Studio.
ICR-systemen, IVR-scriptontwerpers, afhankelijkheidstracking, spraak-naar-tekst- en tekst-naar-spraakfuncties - noem maar op. Alles wat je nodig hebt om de perfecte IVR-ontwerpen te bouwen is binnen handbereik met de alles-in-één CCaaS van Call Center Studio. Meer informatie over Call Center Studio

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)
Verander mobiele telefoons in je zakelijke telefoonsysteem. Het enige wat je nodig hebt is een mobiele telefoon. Geen hardware, geen draden, geen ingewikkelde installatie.
Compleet telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Alle gebruikelijke functies van het PBX-/telefoonsysteem en meer, in een eenvoudig te gebruiken app op je mobiele telefoon. Ideaal voor bedrijven met 5 tot 100 werknemers met mobiele en externe medewerkers. Hou je cijfers bij, laat de vaste lijnen achterwege en bespaar veel. Meer informatie over Spoke Phone

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Automatic call distribution (ACD)