Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

IVR-software

Met Interactive Voice Response (IVR)-software kunnen callcenters, helpdesks en andere organisaties menu's maken waar de beller doorheen navigeert met behulp van gesproken opdrachten of telefoontoetsen. IVR-software wordt voornamelijk gebruikt voor systemen waarmee bellers informatie kunnen kiezen of gegevens kunnen invoeren zonder hulp. IVR-systemen kunnen ook worden gebruikt om bellers naar de juiste afdeling binnen een organisatie te leiden, op basis van hun antwoorden op vragen.

81 resultaten

Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties.
Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Uitmuntende klantenservice begint met effectieve contactcentersoftware. Creëer geweldige klantervaringen met LiveAgent.
LiveAgent kan je helpen callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol, sessie-initiëringsprotocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingEX

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Bitrix24 is een gratis bedrijfstelefoniesysteem en CRM in één dat door 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt.
Bitrix24 het populairste gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Talkdesk is een cloud-contactcenterplatform voor ondernemingen dat bedrijven in staat stelt om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en robuuste IVR-mogelijkheden kan Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld. Meer informatie over VoIP.ms

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Verlaag de kosten en verbeter de klanttevredenheid. Stel bellers in staat snel resultaten te krijgen, via self-service of assistentie door live-medewerkers.
De Interactive Voice Response (IVR) van NICE inContact CXone verlaagt je kosten per gesprek door klanten te laten kiezen welke soort hulp ze willen, zoals self-service of een gesprek met een medewerker. Deze IVR-software zal niet alleen je medewerkers vrijmaken om complexere zaken af te handelen, maar klanten kunnen ook zelf snel basisproblemen oplossen zoals facturering, vragen over rekeningen en meer. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Bouw een IVR-systeem om oproepen nauwkeurig te routeren met behulp van spraakherkenning en DTMF-tonen, update op aanvraag en prijzen op basis van gebruik.
Met de API's van Twilio kun je je telefoonmenu op aanvraag bijwerken, met volledige controle over je telefoonstructuur en routelogica. Maak aangepaste begroetingen, verzamel spraak- en DTMF-invoer en routeer bellers naar de meest beschikbare medewerker, dit alles met prijzen op basis van gebruik. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde IVR-telefoonsysteem. Ervaar eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Druk op "1" voor Aircall. Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met robuuste IVR-capaciteiten en kan naadloos worden geïntegreerd met populaire Helpdesk- en CRM-tools om ondersteuning- en verkoopteams te helpen duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen onmiddellijk nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyse. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 12,000 bedrijven over de hele wereld. Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije proefversie. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 Work

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een telefoonsysteem met slimme IVR die zeer eenvoudig is te installeren. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is.
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is. Genesys PureCloud IVR-functies omvatten versiebeheer, vakantie- en noodplanning, meldingen en automatische spraakherkenning in tientallen talen. Je kunt zelfs natuurlijke taalverwerking gebruiken om een conversationele selfservice te bieden. Het verbeteren van de IVR-ervaring was nog nooit zo eenvoudig! Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
RingCentral Call Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Je kunt overal inzicht leveren, beheren en verkrijgen met geavanceerde beheer- en analysehulpmiddelen. Start direct verplaatsingen, toevoegingen en wijzigingen van medewerkers, zelfs wanneer je onderweg bent. Vereenvoudig het beheer van meerdere locaties en cijfers en krijg een visuele weergave van je IVR voor eenvoudiger bewerken. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Met JustCall kun je IVR-systemen activeren om een interactief menu voor je klanten te creëren en de belasting van oproepen en escalaties tot een minimum te beperken.
De interactieve spraakherkenning met meerdere niveaus van JustCall helpt je om vragen van klanten meteen bij het eerste gesprek al op te lossen. Stel IVR-stromen moeiteloos zodanig in dat inkomende bellers zichzelf naar het juiste team kunnen leiden. De geavanceerde IVR-capaciteiten van Justcall optimaliseren de efficiëntie van je team. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Binnen 5 minuten geïnstalleerd. Ga aan de slag voor slechts $ 25 per maand. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Verhoog gegarandeerd binnen 15 minuten het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult verhogen, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) bellen zonder pauzes, zodat minder mensen ophangen; 3) meteen voicemails en e-mails achterlaten; 4) installatie binnen 15 minuten - gebruik elke gewenste computer en telefoon; 5) optimale set functionaliteiten en gebruiksgemak. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van klantcommunicatie te moderniseren en te vereenvoudigen. De sms-, spraak- en conversatie-API's van dit toonaangevend cloudcommunicatieplatform met een eigen infrastructuur voor telecommunicatieproviders brengen een revolutie teweeg in interacties tussen bedrijven en klanten. Hierdoor wordt het contact gemakkelijker, efficiënter en toegankelijker dan ooit tevoren gemaakt. Meer informatie over MessageBird

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Verbeter je callcentertechnologie en ontdek een UCaaS-platform (Unified Communications as a Service) boordevol capaciteiten en omnichannel gespreksintelligentie.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers.
Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective. Provide the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepverdeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Beller-ID
  • Rapportage en statistieken
  • Controle van oproepen