474 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Conexiom is de complete oplossing waarmee je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Een leverancier van echte automatisering. Meer informatie over Conexiom
Conexiom is een SaaS-platform dat de complete automatiseringsoplossing voor verkooporders levert waardoor je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Conexiom heeft als leverancier een uniek aanbod van echte automatisering: 100% gegevensnauwkeurige, contactloze orderverwerking, waarbij alle bestellingen voor de complete oplossing worden geautomatiseerd. Fabrikanten en distributeurs gebruiken Conexiom om hun middelen opnieuw in te zetten voor activiteiten die de klantervaring verbeteren, een grotere winstgevendheid opleveren en de ordercyclustijd versnellen om hun concurrentievoordeel te behouden. Meer informatie over Conexiom
Conexiom is een SaaS-platform dat de complete automatiseringsoplossing voor verkooporders levert waardoor je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Conexiom heeft als leverancier een uniek aanb...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft. Meer informatie over SAP Business One
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Oracle NetSuite is een cloudgebaseerde bedrijfssoftwareprovider die ERP/financiën, CRM en e-commerce aan meer dan 20.000 organisaties levert. Meer informatie over NetSuite
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning en fiscale naleving. Het oplossingspakket van Oracle NetSuite is ontworpen voor de cloud, ideaal voor moderne middelgrote bedrijven (50+ werknemers). Meer informatie over NetSuite
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Breng een revolutie teweeg in je voorraadbeheer. Meer informatie over Monstock
MONSTOCK digitaliseert en vereenvoudigt voorraadbeheer en maakt het betaalbaar. Het stelt bedrijven in staat om geld te verdienen door altijd en overal controle te krijgen over hun inventaris om processen te vereenvoudigen en hen productiviteit en gemoedsrust te bieden. Het is een mobiele en complete oplossing die innovatief gecertificeerd is door de concurrentiecluster van de supply chain [email protected] Meer informatie over Monstock
MONSTOCK digitaliseert en vereenvoudigt voorraadbeheer en maakt het betaalbaar. Het stelt bedrijven in staat om geld te verdienen door altijd en overal controle te krijgen over hun inventaris om proces...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leid...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verk...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde software voor de verhuur van apparatuur met mobiele apps. Het is de enige verhuuroplossing die in staat is om elk stuk apparatuur te traceren. Meer informatie over EZRentOut
EZRentOut is de enige verhuursoftware die in staat is om elk stuk apparatuur te traceren. Beheer de verhuur van apparatuur met POS, WebStore en klantenportal. Maximaliseer het rendement door uitrustingen efficiënt te verhuren en uitvaltijd te minimaliseren. Het is ongelooflijk gebruiksvriendelijk, en mobiele apps maken gebruik onderweg mogelijk. Meer informatie over EZRentOut
EZRentOut is de enige verhuursoftware die in staat is om elk stuk apparatuur te traceren. Beheer de verhuur van apparatuur met POS, WebStore en klantenportal. Maximaliseer het rendement door uitrusting...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ShippyPro is de verzendsoftware die online bedrijven helpt om hun e-commerce bestellingen moeiteloos te verzenden, volgen en retourneren. Meer informatie over ShippyPro
ShippyPro is de verzendsoftware die online bedrijven helpt om hun e-commerce bestellingen moeiteloos te verzenden, volgen en retourneren. Door ShippyPro te gebruiken, kunnen online verkopers meer dan 60 marktplaatsen en CMS-systemen synchroniseren met ruim 110 vervoerders wereldwijd, om automatisch niet-verzonden bestellingen te importeren. Na een 30 seconden durende installatie kunnen online verkopers verzendetiketten in bulk afdrukken, elke zending volgen via een tracking dashboard, hun retourbeleid uploaden en een aangepaste retourmodule maken. Start vandaag nog de gratis proefversie voor 30 bestellingen. Meer informatie over ShippyPro
ShippyPro is de verzendsoftware die online bedrijven helpt om hun e-commerce bestellingen moeiteloos te verzenden, volgen en retourneren. Door ShippyPro te gebruiken, kunnen online verkopers meer dan 6...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Cloudgebaseerd orderbeheerplatform voor end-to-end EDI-connectiviteit, non-EDI documentautomatisering, proceszichtbaarheid en controle. Meer informatie over OmPrompt Order Management
Het volledig beheerde orderbeheerplatform van OmPrompt maakt het voor bedrijven over de hele wereld gemakkelijk om handel met elkaar te drijven. Het cloudplatform verbindt fabrikanten en detailhandelaren via EDI met hun klanten, leveranciers en externe aanbieders en automatiseert de verwerking van de overige handmatige documenten om creatie-, afhandelings- en afwikkelingsprocessen vast te leggen. Met één platform kunnen bedrijven verbinding maken met elke handelspartner, elk document digitaliseren en elke bestandsindeling verwerken. Meer informatie over OmPrompt Order Management
Het volledig beheerde orderbeheerplatform van OmPrompt maakt het voor bedrijven over de hele wereld gemakkelijk om handel met elkaar te drijven. Het cloudplatform verbindt fabrikanten en detailhandelar...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Het transformeren van de gastervaring tijdens het hele dinertraject Meer informatie over myCheck
Digitale dinerervaring. Betalen aan tafel of aan de balie, dineren op de kamer of vooraf bestellen, alles met de mogelijkheid om loyaliteit en beloningen aan te bieden. Dit platform regelt alles op het gebied van eten en drinken voor je. Meer informatie over myCheck
Digitale dinerervaring. Betalen aan tafel of aan de balie, dineren op de kamer of vooraf bestellen, alles met de mogelijkheid om loyaliteit en beloningen aan te bieden. Dit platform regelt alles op het...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Multi-channel detailhandelaren kunnen operationele efficiëntie bereiken met alles-in-één beheer van ondersteuning, bestellingen en logistiek. Meer informatie over Commerce Studio
Commerce Studio van 1440 helpt multi-channel detailhandelaren om datasilo's te doorbreken en de productiviteit achter één enkele Salesforce-login te maximaliseren. Schaal je bedrijf door efficiëntie te creëren met de tools die je al gebruikt om bestellingen, retourzendingen, uitwisselingen, klantenondersteuning, voorraad, leveranciers, PIM, dropship, 3PL en nog veel meer te beheren. Met krachtige rapportage en analyse zul je snel de tijdbesparende voordelen beseffen van het transformeren van je backoffice met Commerce Studio. Meer informatie over Commerce Studio
Commerce Studio van 1440 helpt multi-channel detailhandelaren om datasilo's te doorbreken en de productiviteit achter één enkele Salesforce-login te maximaliseren. Schaal je bedrijf door efficiëntie ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Goog...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten gro...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.
...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Dit platform helpt winkels en fabrikanten van alle soorten en maten om slimmer te werken voor verbeterde efficiëntie, grotere flexibiliteit en grotere winst.
Het E2-werkplaatssysteem is uitgebreide productiesoftware die totale controle over de werkvloer binnen handbereik brengt. E2 is speciaal ontworpen voor werkwinkels en fabrikanten op bestelling of contractbedrijven, en stelt je in staat je bedrijf te zien als nooit tevoren, waardoor je een goed beeld krijgt van de beste manier om het te beheren. Helpt bij snelle en nauwkeurige offertes, realtime gegevensverzameling, flexibele planning en meer!
Het E2-werkplaatssysteem is uitgebreide productiesoftware die totale controle over de werkvloer binnen handbereik brengt. E2 is speciaal ontworpen voor werkwinkels en fabrikanten op bestelling of contr...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch ge...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Orderverwerking en verzending voor groeiende e-commercemerken.
Ongeacht of je allang gevestigd bent of net begonnen, Shippo is de verzendsoftware voor groeiende e-commercemerken die tijd en geld willen besparen, op grote schaal moeten verwerken en verzenden en hun klanten moeten verrassen. Maak verzendetiketten voor alle vervoerders en bespaar geld met gereduceerde tarieven. Bekijk al je online verkoopkanalen op één plek en krijg automatisch toegang tot gereduceerde tarieven voor USPS en DHL Express of gebruik je eigen koeriersaccounts. Aanmelden is gratis en er zijn geen maandelijkse kosten of annuleringskosten.
Ongeacht of je allang gevestigd bent of net begonnen, Shippo is de verzendsoftware voor groeiende e-commercemerken die tijd en geld willen besparen, op grote schaal moeten verwerken en verzenden en hun...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, deta...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en onli...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbeheer optimaliseren, vanaf de aankoop tot verpakking en betalingen.
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbeheer...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de e...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties....
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen.
De flexibele EDI- en supply chain-oplossingen van DiCentral integreren met elke sector en meer dan 100 bedrijfssystemen (ERP, WMS, boekhouding en e-commerce). Zelfs op maat gemaakte backoffice-systemen zijn geen probleem voor de experts. Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen, evenals live technische ondersteuning. Laat de EDI-integratie aan hen over zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Neem contact op voor meer informatie.
De flexibele EDI- en supply chain-oplossingen van DiCentral integreren met elke sector en meer dan 100 bedrijfssystemen (ERP, WMS, boekhouding en e-commerce). Zelfs op maat gemaakte backoffice-systemen...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdru...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, Wo...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Een volledige front-end oplossing voor orderinvoer, inkoop en voorraadbeheer voor boekhoudplatforms.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig inzicht in elke stap van je workflow. Vereenvoudig de werkzaamheden van je klantenservice en verkopers door informatie binnen handbereik te brengen met krachtig zoeken in Excel-stijl.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig inzic...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapporta...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Voer B2B-bestellingen snel in terwijl je onderweg bent. Volledig geïntegreerd met de Handshake-oplossingen voor klantenbestellingen.
Handshake Rep is het toonaangevende B2B-platform voor orderinvoer voor fabrikanten, distributeurs en groothandelaren met verkopers die onderweg zijn. Geeft vertegenwoordigers de mogelijkheid om bestellingen snel te noteren, met alle klantinformatie en geschiedenis bij de hand. Handshake Rep is volledig geïntegreerd met de Handshake Direct B2B e-commercewebsite en mobiele app die je klanten 24/7 het gemak van online bestellen biedt. Registreer bestellingen vanuit al je B2B-verkoopkanalen met Handshake, dat geïntegreerd is in je ERP.
Handshake Rep is het toonaangevende B2B-platform voor orderinvoer voor fabrikanten, distributeurs en groothandelaren met verkopers die onderweg zijn. Geeft vertegenwoordigers de mogelijkheid om bestell...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Repsly maakt gebruik van een unieke gegevensgestuurde aanpak, waardoor CPG-veldteams in staat zijn om topprestaties te behalen en de detailhandelverkoop te stimuleren.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de impact daarvan op de verkoop. Meer dan 1000 teams in meer dan 80 landen gebruiken Repsly om de uitvoering en verkoop in het veld te stimuleren. Met functionaliteiten zoals orderafname, contactbeheer, territoriumbeheer, geavanceerde rapportage, scannen van streepjescodes en nog veel meer, helpt Repsly je buitendienstteam om topprestaties te behalen en de verkoop in de winkel te stimuleren.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de impac...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactiviteiten in realtime binnen je gehele bedrijf met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactivit...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productie.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarheid van leveranciers en doorlooptijden. Volg de niveaus, kosten, en waarde van je voorraad in de loop van de tijd. Regel selecties, serienummers en streepjescodes, retourzendingen, consignatie, dropshipping, interne overdrachten. Kies Megaventory voor succesvol beheer van je bedrijf voor slechts $ 150/mnd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie of regel een telefoongesprek.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarhe...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Ecomdash is een centrale dashboard- en beheertool waarmee e-commercebedrijven hun activiteiten kunnen automatiseren, en kunnen groeien en verkopen via meerdere kanalen.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadniveaus op platforms zoals eBay, Amazon, Etsy en meer met rapportage en automatische synchronisatie. De software is ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven en wordt geleverd met gratis 15 dagen proefversie en advies. Alle ecomdash-klanten ontvangen een gratis Pitney Bowes-account. Dat heeft een jaarlijkse waarde van $ 180.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadnivea...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Alles-in-één cloud operationeel platform op ondernemingsniveau waarmee e-commerceverkopers hun hele bedrijf kunnen runnen.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel gebruikt om je e-commercebedrijf te runnen, kunt combineren tot één, gecentraliseerd cloudplatform, voor een fractie van de kosten. Zo ver is het al, want Skubana verandert de manier waarop e-commerce verkopers hun backend-activiteiten uitvoeren. Meld je vandaag nog aan om te ervaren hoe het aanvoelt om te verkopen wanneer je hele bedrijf is gesynchroniseerd.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
MarketDirect StoreFront van EFI is de toonaangevende e-commerce web-to-print-oplossing die is ontworpen voor drukkerijen en marketeers.
MarketDirect StoreFront van EFI is de toonaangevende e-commerce web-to-print-oplossing die is ontworpen voor drukkerijen en marketeers. Biedt toonaangevende gebruikerservaring en ontwerpopties, met gebruiksvriendelijke sjablonen of krachtige aangepaste tools voor het bouwen van sites. Je kunt marketingmateriaal, briefpapier, direct mail en zelfs digitale marketingcampagnes verkopen. Allemaal met toonaangevende automatisering via XML- en JDF-integratie, directe connectiviteit voor managementinformatiesysteem-oplossingen van EFI en een speciale API.
MarketDirect StoreFront van EFI is de toonaangevende e-commerce web-to-print-oplossing die is ontworpen voor drukkerijen en marketeers. Biedt toonaangevende gebruikerservaring en ontwerpopties, met geb...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ShipBob levert volgendedags- en tweedaagse verzending en logistiek naar snelgroeiende e-commercemerken via software en gedistribueerde orderverwerkingscentra.
...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zij...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Sync WooCommerce + QuickBooks to save time and automate accounting. Compatible with QB Online, POS, and Desktop (Pro, Premier & Ent)
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up to start syncing in 1 hour or less!
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up to ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je producten, en het systeem regelt de rest. Via de aangepaste API-integraties wordt deze software rechtstreeks gesynchroniseerd met je online winkelwagentje om bestellingen automatisch te importeren. Van daaruit wordt elke bestelling zonder aarzeling of vertraging opgehaald, verpakt en verzonden. Het beste is dat het proces aanpasbaar en volledig schaalbaar is.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je pr...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Automate multichannel sales. Connect your apps together. Keep inventory in sync. SyncSpider is the automation tool built for eCommerce.
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync. Create a flawless buying experience for your customers. SyncSpider does it all for you by syncing your data across apps and marketplaces. Spend less time doing busywork and more time growing your store. For more information, visit syncspider.com
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync. C...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om producten moeiteloos op meerdere markten te plaatsen en te verkopen, zoals Amazon, eBay en Walmart.
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om moeiteloos producten te plaatsen en verkopen via meerdere online verkoopkanalen en gecentraliseerde controle te krijgen over voorraad en bestellingen. Het cloudgebaseerde kanaalbeheerplatform van Sellbrite integreert met vele populaire marktplaatsen en winkelwagentjes, waaronder Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Shopify en andere. Sellbrite heeft een eenvoudige, intuïtieve interface en biedt krachtige tools en automatisering om vermeldingen te vereenvoudigen, overselling te voorkomen en de uitvoering te optimaliseren.
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om moeiteloos producten te plaatsen en verkopen via meerdere online verkoopkanalen en gecentraliseerde controle te krijgen over voorraad en bestellingen. He...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Met het e-commerceplatform kunnen detailhandelaren en groothandels van elke omvang krachtige online winkels ontwikkelen en onderhouden.
Het echt complete e-commerceplatform uit Australië. Neto is het enige Australische detailhandel- en groothandelbeheerplatform dat een complete oplossing biedt voor e-commerce, POS, voorraad en afhandeling. Waarom Neto? De geïntegreerde backend-technologie maakt uitzonderlijke en consistente klantervaringen mogelijk via elk kanaal, of het nu in de winkel is, online of via een marktplaats. Dit geeft detailhandelaren toekomstvastheid in een steeds meer concurrerende markt.
Het echt complete e-commerceplatform uit Australië. Neto is het enige Australische detailhandel- en groothandelbeheerplatform dat een complete oplossing biedt voor e-commerce, POS, voorraad en afhandel...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
B2B-verkoopplatform voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen; combineert verkoopautomatisering met uitvoering van de detailhandel en B2B e-commerce.
Dit B2B-verkoopplatform is ontworpen voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen en biedt een uitgebreid handelsplatform waarmee je alle aspecten van je omnichannel B2B-verkoop consistent kunt beheren. Dit platform stelt je in staat meer, beter en sneller te verkopen, en combineert op unieke wijze SFA (sales force automation), uitvoering van de detailhandel, routeboekhouding/DSD en B2B e-commerce in één geïntegreerde mobiele oplossing die op alle apparaten wordt uitgevoerd, zodat je de persoonlijke en online B2B-verkoop kunt maximaliseren.
Dit B2B-verkoopplatform is ontworpen voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen en biedt een uitgebreid handelsplatform waarmee je alle aspecten van je omnichannel B2B-verkoop consist...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT. Het Manufacturing Execution System (MES) stelt je in staat om digitaal te worden en papierloos te produceren, afval en schroot te verminderen, de efficiëntie te verhogen en realtime kennis te hebben van je werkvloer.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT. Het Manufacturing Execution System (MES) stelt je in staat om digitaal te worden en papierloos te ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Verzending, inventaris en alles daartussenin
Ordoro beheert al je winkelwagentjes, marktplaatsen en verzendaccounts op één plek. Niet meer kopiëren en plakken, in de hoop dat er niets over het hoofd is gezien. Krijg toegang tot USPS-tarieven met kortingen tot 67% en voel je vrij om de tarieven ook te vergelijken met alle andere grote koeriersdiensten, zoals FedEx, UPS, Canada Post en DHL. Batchbestellingen voor schipping en dropshipping binnen enkele minuten of automatisch. Besparingen op de scherp geprijsde verzendkosten betalen voor de kosten van de app en nog meer.
Ordoro beheert al je winkelwagentjes, marktplaatsen en verzendaccounts op één plek. Niet meer kopiëren en plakken, in de hoop dat er niets over het hoofd is gezien. Krijg toegang tot USPS-tarieven met ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Sana Commerce biedt een e-commerceplatform voor middelgrote B2B-bedrijven die Microsoft Dynamics of SAP ERP-systemen gebruiken.
Sana biedt de verkorte route naar e-commerce via een naadloze integratie met SAP- en Microsoft Dynamics ERP-systemen. De webwinkels helpen bedrijven hun klanten te ondersteunen, hun koopervaring te verbeteren, de installatie en het onderhoud te vereenvoudigen en de omzet te verhogen. Sana is een van Europa's snelstgroeiende bedrijven. Naast een gecertificeerde partner van Microsoft Dynamics en SAP zijn ze ook genoemd in Forrester Wave en zijn ze de drijvende kracht achter meer dan 1200 webwinkels wereldwijd.
Sana biedt de verkorte route naar e-commerce via een naadloze integratie met SAP- en Microsoft Dynamics ERP-systemen. De webwinkels helpen bedrijven hun klanten te ondersteunen, hun koopervaring te ver...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde software voor multichannel orderverwerking waarmee e-commerceverkopers van elke omvang meer kunnen verkopen.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de backend van e-commerce te beheren. Verkopen op meerdere marktplaatsen en winkelwagens tegelijk is zeer eenvoudig met Unicommerce in de backend. Elk aspect van complete orderverwerking, inclusief inkoop, leveranciers, voorraad, magazijnen, doorverkoopzendingen en retourzendingen kan worden beheerd en geautomatiseerd met Unicommerce.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de backen...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Toonaangevende cloudgebaseerde magazijn-/inventarissoftware op maat gemaakt voor online e-commerce-, groothandels- en 3PL-bedrijven.
Logiwa WMS beheert de opslag en orderverwerking in de detailhandel, e-commerce, groothandel en 3PL-sectoren. Logiwa stelt klanten in staat om het meeste te bereiken door de kosten te optimaliseren, de klantenservice te verbeteren en de tijd tot waardecreatie te verkorten. Met Logiwa kunnen detailhandelaren meer verkopen door voorraad en bestellingen over meerdere verkoopkanalen te synchroniseren, operationele kosten besparen en marges verhogen.
Logiwa WMS beheert de opslag en orderverwerking in de detailhandel, e-commerce, groothandel en 3PL-sectoren. Logiwa stelt klanten in staat om het meeste te bereiken door de kosten te optimaliseren, de ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer

Kopersgids voor Order management software

Wat is order management software?

Order management software vergemakkelijkt het orderbeheer vanaf de eerste acceptatie tot en met de uiteindelijke verzending. De belangrijkste kenmerken zijn onder andere orderverwerking, voorraadbeheer, productcatalogisering en verzendingsbeheer. Deze oplossingen helpen bedrijven bij de coördinatie van hun supply chain-activiteiten en bij het beheer van multichannel-verkoopstrategieën. Daarnaast bieden deze systemen functies als betalingsverwerking, multichannel marketing en klantrelatiebeheer.

Deze softwarecategorie is gerelateerd aan Webshop software , orderinvoer software en voorraadbeheer software .

De voordelen van order management software

Tegenwoordig worden winkels (zowel traditioneel als online) geconfronteerd met uitdagingen die te maken hebben met toenemende marketingkanalen, snellere leveringsverwachtingen en complexe toeleveringsketens. Om concurrerend te blijven, is het belangrijk dat handelaren ervoor zorgen dat bestellingen snel en nauwkeurig worden uitgevoerd en verzonden. Order management software helpt bedrijven de levertijden van hun orders te verkorten en meer controle te krijgen over de bijbehorende processen. Deze systemen bieden voordelen zoals:

  • Betere klantenservice: order management software biedt realtime statusupdates voor klanten, zodat ze kunnen anticiperen op hun levering. De software slaat gegevens op, zoals het afleveradres en de betaalwijze, wanneer een nieuwe klant voor de eerste keer zijn gegevens invoert. Hierdoor is het niet meer nodig dat dezelfde klant de informatie voor toekomstige bestellingen opnieuw invoert, zodat hij de bestelling sneller kan afronden.
  • Minder fouten bij de orderverwerking: je hebt zo een fout gemaakt als je enorme hoeveelheden orders van meerdere kanalen beheert. Door middel van functies als barcodetagging zorgt order management software ervoor dat bestellingen naar de juiste ontvangers worden verzonden.
  • Snelle orderafhandeling: order management software biedt een gecentraliseerde database waarin informatie over het magazijn, de verzending, de voorraadniveaus en de medewerkers wordt opgeslagen. Hierdoor kunnen verkopers de benodigde informatie ophalen zonder het kantoor te bellen of door talloze spreadsheets te hoeven ploegen.

Algemene functies van order management software

  • Orderinvoer: het registreren van ontvangen orders in het systeem.
  • Ordertracking: het volgen van orders en hun status terwijl ze zich door de toeleveringsketen bewegen en de klant bereiken.
  • Backorderbeheer: het beheren van orders voor producten die momenteel niet beschikbaar zijn vanwege een voorraadtekort.
  • Catalogusbeheer: het creëren en beheren van digitale catalogi van producten, inclusief details als prijs en specificaties.
  • Voorraadbeheer: het traceren van de beschikbare voorraad en het beheren van de goederenstroom van de magazijnen naar het verkooppunt.

Overwegingen bij de aankoop van order management software

  • Mobiele capaciteit: controleer of de oplossing die je overweegt een mobiele app heeft. Als dat het geval is, evalueer dan verder of de app de nieuwste technologie/markttrends bevat, zoals geautomatiseerde event-based alerts.
  • Scannen van streepjescodes: de meest gebruikte 1-D streepjescodes zijn UPC, code 128 en code 39. Bekijk en bepaal welke streepjescodes je bedrijf nodig heeft om ervoor te zorgen dat de software die je overweegt je streepjescode-eisen ondersteunt. De meeste detailhandelaren zouden moeten kiezen voor UPC-streepjescodes, terwijl Code 128 over het algemeen wordt gebruikt in de distributie en het transport. Code 39 wordt voornamelijk gebruikt in de auto- en defensiesector.
  • Schaalbaarheid: om organisaties te laten groeien zonder dat ze herhaaldelijk softwarekosten moeten maken, moeten ze ervoor zorgen dat de software die ze kiezen schaalbaar is. Het systeem moet flexibel zijn om tegemoet te komen aan veranderende bedrijfsscenario's zoals meer medewerkers/klanten en een uitgebreide productcatalogus.
  • Robots om de voorraad en de levering te beheren: bedrijven maken gebruik van robots om hun voorraden te controleren en aan te vullen. Robots kunnen de orders uitzoeken en verplaatsen naar de gewenste bestemmingen. Cognitieve leersystemen en sensoren stellen robots in staat om de productkwaliteit te beoordelen en een algoritme begeleidt de hele operatie. Order management software volgt de voortgang van de leveringen in realtime. UPS maakt gebruik van een AI-aangedreven GPS-tool genaamd ORION om efficiënte routes voor haar vloot vast te stellen. ORION stelt deze routes vast op basis van de feedback van de bestuurder en de klant.
  • IoT en automatisering: het IoT verbindt een groep apparaten/apparatuur om een netwerk te creëren waarin de aangesloten elementen gegevens uitwisselen en met elkaar samenwerken. Aangezien elk element relevante informatie aan een andere doorgeeft, worden de magazijnbewerkingen geautomatiseerd en gestroomlijnd. Nadat een scanner bijvoorbeeld de streepjescode op een product heeft gelezen, kan hij een automatisch geleid voertuig (AGV) opdracht geven om het product naar een bepaalde plank te vervoeren en op te slaan.