Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software

Kiosk software

Met Kiosk software kunnen terminals voor openbare toegang softwaretoepassingen aanbieden aan eindgebruikers. Kiosk-oplossingen stellen organisaties in staat om zelfbedieningsstations aan klanten aan te bieden, waardoor de overheadkosten dalen. De diensten die zelfbedieningskiosken aanbieden zijn onder andere: inchecken bij luchtvaartmaatschappijen, tickets kopen, eten en drinken bestellen. Deze toepassingen moeten beveiliging, bewaking en beheer van op afstand geïmplementeerde kiosken toestaan. Zie ook: ticketing systemen en digital signage software.

België Lokale producten weergeven
32 resultaten
Vergrendel je Android-smartphone of -tablet naar één enkele URL in een beveiligde browser, één enkele app of een handvol toepassingen naar keuze. Meer informatie over Hexnode UEM
Vergrendel je apparaten met de Hexnode-kiosk en beheer je eindpunten op een veilige manier rechtstreeks vanaf de console. De Hexnode-kiosk wordt ondersteund op iOS, Android, Windows en Apple TV's. Het stelt je in staat je apparaten te beperken tot ofwel één enkele app ofwel een handvol essentiële apps op basis van de vereisten. Je apparaten in een kiosk veranderen is een vrij eenvoudige taak. Je meldt je simpelweg aan bij de portal en stelt passende beleidsregels in om de kioskmodus en extra functies te activeren. Meer informatie over Hexnode UEM

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is software voor grote ondernemingen voor het beheren van je iOS-, Android- en Windows-apparaat. Meer informatie over ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is een oplossing voor het beheer van mobiele apparaten voor grote ondernemingen, waarmee bedrijven de kracht van mobiliteit kunnen benutten. Verbeter de productiviteit van medewerkers zonder concessies te doen aan de bedrijfsveiligheid met functies zoals beheer van mobiele apparaten, applicatiebeheer, e-mailbeheer en containerisatie van apparaten. MDM is beschikbaar als een on-premise- of cloudaanbieding en is ontwikkeld met het oog op gebruikerseisen en IT-beveiligingseisen. Meer informatie over ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
€8.5 per maand. Verander elk scherm in een digitaal bord. Beheer op afstand. Ondersteunt afbeeldingen, video's, afspeellijsten, Google-dia's, het weer, Instagram, enz. Meer informatie over OptiSigns
€8.5 per maand. Verander elke tv in een digitaal bord en beheer het op afstand vanaf een centraal dashboard, voor de helft van de prijs van toonaangevende concurrenten. Ondersteunt indelingen variërend van afbeeldingen, video's, afspeellijsten, Google-dia's, het weer, Instagram, Twitter en gifs. Betaling beschikbaar in meerdere valuta's: EUR, GBP, USD, AUD & CAD. Meer informatie over OptiSigns

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
ScreenCloud maakt van je tv's, iPads en andere tablets snel een aantrekkelijke digitale weergave voor je bedrijf of organisatie.
Digitale beeldweergave hoeft niet ingewikkeld of duur te zijn. Met ScreenCloud kun je elke tv, iPad of tablet gebruiken om je boodschap op een aantrekkelijke manier over te brengen. Met één druk op de knop kun je content plannen, beheren en uploaden naar je schermen, alles vanuit je browser. Toon moeiteloos je nieuwste aanbiedingen, deel bedrijfsnieuws, toon de sociale media van je merk en nog veel meer. Meer informatie over ScreenCloud

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Miradore is een cloudgebaseerd MDM/UEM-platform om Android-, iOS-, macOS- en Windows-apparaten slimmer veilig te beheren.
De Kiosk-modus van Miradore is een krachtige functie voor elk bedrijf of organisatie die wil verbeteren, zodat hun apparaten altijd correct worden gebruikt. Het is vooral handig wanneer sommige van je apparaten alleen worden gebruikt voor bepaalde taken of als je meerdere gebruikers hebt, zoals je klanten. Apparaten in kioskmodus worden vaak gebruikt als POS-terminals of infoschermen, maar kunnen ook worden gebruikt voor andere taken zoals het volgen van leveringen of het controleren van de voorraad. Aan de slag gaan is eenvoudig en gratis. Meer informatie over LogMeIn Miradore

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Centraliseert de besturing en het beheer van bedrijfseigen Android-apparaten en die van medewerkers (BYOD) door ze te vergrendelen in Kiosk Lockdown Mode.
MobiLock Pro - Kiosk Lockdown Software helpt je bij het beheren van de Android-apparaten van je bedrijf door ze in kioskmodus te zetten. Je kunt je Android-apparaten op afstand beheren en bedienen vanaf een cloudgebaseerd Device Management Dashboard. MobiLock Pro geeft je de controle over welke apps in- of uitgeschakeld worden op de apparaten. Via het dashboard kun je de toepassingen die essentieel zijn voor je bedrijf op afstand autoriseren en onnodige apps die veel data verbruiken blokkeren, zoals games, sociale media, enz. Meer informatie over Scalefusion

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
ROLLER is een toonaangevend alles-in-één softwarepakket voor attracties, entertainment en vrijetijdsgelegenheden.
ROLLER is een toonaangevend alles-in-één softwarepakket voor attracties, entertainment en vrijetijdsgelegenheden. De missie van dit platform is om locaties te helpen hun activiteiten te beheren en de klantervaring te verbeteren via innovatieve, toonaangevende modules. ROLLER bestaat uit ticketing, verkooppunt, CRM, afstandsverklaringen, cadeaubonnen, e-mail, toegangsbeheer, afrekenen en meer en biedt locaties een bedrijfsbrede oplossing om hen te helpen groeien. ROLLER is een modern cloudgebaseerd aanbod met gebruikers in 18 landen. Meer informatie over ROLLER

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
CMS-provider (content management system, contentmanagementsysteem) met digital signage, klantenondersteuning van wereldklasse en toegewijde accountmanagers. Update inhoud binnen enkele seconden.
Screenfluence is een eigen cloudgebaseerde content management software met digital signage die bekendstaat om het bieden van hoogwaardige klantenondersteuning. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om op afstand hun digitale inhoud op elk display te beheren en te presenteren. Met Screenfluence kun je de inhoud binnen enkele seconden bijwerken door je aan te melden bij de web-app vanaf elk apparaat met een internetverbinding. Meer informatie over Screenfluence

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Een envoudige maar krachtige oplossing voor je hybride kantoor. Voldoet 100% aan de Europese AVG.
deskbird: De app voor werkplekbeheer die werknemers op de eerste plaats zet. Gemakkelijke toegang tot vergaderzalen: realtime reserveringen, statusupdates en privacy-instellingen - direct bij de deur - met de kioskmodus voor vergaderruimtes. Onmiddellijke beschikbaarheid van een kamer: Controleer snel de beschikbaarheid en planningen van kamers op een tablet bij de ingang, waar medewerkers gemakkelijk open tijdvakken en kleurgecodeerde indicatoren voor beschikbaarheid kunnen zien. Kamerreservering ter plaatse: Tik om ter plekke een ruimte te boeken of plan vooruit door eerder langs te komen, zodat je team altijd de perfecte ruimte heeft om samen te werken. deskbird integreert soepel met MS Teams, Slack, HRIS en meer, wat zorgt voor een hoge acceptatie door medewerkers. Daarnaast is het 100% AVG-compliant en ISO 27001-gecertificeerd. Meer informatie over deskbird

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Chrome cloudsoftwaredienst voor topondernemingen voor digitale displays, creëer en beheer vanaf overal om overal te bekijken. Geen kosten per apparaat.
Het tariefmodel van ARREYAs kanaal heeft geen apparaatkosten. Een abonnement op één kanaal voor een onbeperkt aantal apparaten. Geen contract. Deze cloudsoftwaredienst is een Chrome-oplossing voor topondernemingen en omvat de exclusieve ARREYA Creative Studio om je eigen inhoud te ontwerpen, mediabeheer met opslag, planning, analyse en apparaatbeheer - een compleet systeem. Bovendien integreren de widgets Twitter, het weer, video, Google spreadsheets, documenten, presentaties en live feeds. En er is een gratis proef of live demo om het te bewijzen. Meer informatie over Arreya

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Beheer, beveilig en volg Android-apparaten - Automatiseer handmatige bewerkingen en verhoog de efficiëntie met een eenvoudige configuratie en inschrijving.
Esper levert de eerste complete toolchain voor kiosken op ondernemingsniveau in sectoren zoals de detailhandel, restaurants, gezondheidszorg, logistiek en onderwijs. Het is de eerste oplossing die diepgaande mogelijkheden biedt om het besturingssysteem aan te passen en kioskervaringen en -hardware dynamisch te vergrendelen. Het resultaat is een aanzienlijke winst in operationele efficiëntie en prestaties dankzij implementatie, monitoring, foutopsporing en herstel op afstand. Esper biedt totaal inzicht in hardware, firmware en apps. Meer informatie over Esper

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Moderne, mobiele beheersoftware waarmee bedrijven eenvoudig mobiele apps en gegevens op verschillende apparaten kunnen beveiligen, implementeren en beheren.
Moderne software voor mobiliteitsbeheer voor ondernemingen, waarmee bedrijven eenvoudig mobiele toepassingen en bedrijfsgegevens kunnen beveiligen, implementeren en beheren op mobiele apparaten die eigendom zijn van het bedrijf en van werknemers (eigen apparatuur). Codeproof biedt een geïntegreerd beveiligings- en mobiel beheerplatform voor eigen apparatuur dat voor maximale schaalbaarheid en beveiliging als elastische cloudstack op Amazon is gebouwd. De producteigenschappen zijn onder andere MDM (Mobile Device Management), MAM (Media Asset Management), Enterprise AppStore, mobiele kiosk, monitoring van datagebruik en geofencing-oplossingen. Meer informatie over Codeproof

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Controleer in realtime of patiënten in aanmerking komen voor verzekeringen en stroomlijn het inchecken van patiënten met de software voor kiosk, tablet en mobiel.
Clearwave is de eerste oplossing voor self-service inchecken voor de medische sector. Clearwave maakt snelle, flexibele en effectieve incheckervaringen van patiënten mogelijk, terwijl de praktijk, economie en prestaties worden verbeterd. Met een bewezen rendement en realtime verificatie van geschiktheid biedt Clearwave zorgpraktijken een uitgebreide incheckoplossing, beschikbaar op kiosk, tablet of mobiel om verzekeringsverificatie te verbeteren, incasso van inkomsten te verhogen, geweigerde claims te verminderen en de gegevenstoegang te verbeteren. Meer informatie over Clearwave

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Beveilig, beheer en controleer mobiele apparaten. Ondersteunt Android-, iOS- en Windows-platforms.
Beheer tablets, smartphones en robuuste apparaten allemaal vanaf één console met SureMDM. Het kan op afstand toepassingen installeren en bestanden overzetten, op afstand je scherm vastleggen, apparaatlocaties volgen, en mobiel gegevensgebruik op afstand vergrendelen, wissen en beheren. SureMDM beveiligt, bewaakt en beheert apparaten van het bedrijf en apparaten van werknemers die worden gebruikt om toegang te krijgen tot bedrijfsgegevens. Het kan naadloos worden geïntegreerd met een interne identiteitsprovider. Meer informatie over SureMDM

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
KioWare is kioskmodus-software die het besturingssysteem, het bureaublad en de browser beveiligt en kan ook kioskbeheer vanaf een centrale server bieden.
KioWare is volledig aanpasbare kiosksoftware met een productlijn die varieert van eenvoudige browservergrendeling tot servergebaseerde monitoring op afstand. KioWare werkt door het omwikkelen van bestaande browsergebaseerde toepassingen, waarbij het besturingssysteem (Windows of Android) en de browser worden beveiligd en gebruikers alleen maar toegang krijgen tot jouw toepassing. Kioskbeheeropties variëren van zelf gehoste en door KioWare gehoste opties (KioWare Server en KioCloud). Gratis volledig functionerende proefversie. Meer informatie over Kioware

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
De eenvoudigste self-service informatiekiosk om te implementeren en beheren. Geen HTML-editors, geen ontwikkeling, geen hoofdpijn.
Maak kennis met het allereerste Kiosk as a Service (KaaS) conciërgeplatform dat je binnen enkele minuten kunt opstarten. Wees anderen voor en bespaar kosten in het bedienen van je klanten, reizigers, studenten of bezoekers. Ideaal voor lobby's, onderwijsinstellingen, bezoekerscentra, transportcentra, hotels, ziekenhuizen of voor gemeenschappelijke ruimtes. En het allerbeste: geen softwareontwikkeling, geen hoofdpijn. Ook wordt het binnenkort ondersteund door advertenties in jouw stad. Plan nu een GRATIS proefversie OP LOKATIE. Meer informatie over HootBoard

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Eenvoudige, webgebaseerde interface. Lokale server- of cloudopties. Mogelijkheid om je eigen hardware te gebruiken. Meer dan 120 gratis apps. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Op zoek naar software voor digitale displays zonder kopzorgen? UCView combineert een eenvoudige interface met flexibele functies. Kies tussen een lokale server of een cloudoplossing. Gebruik vrijwel elke pc of smart-tv als display-afspeler. Met deze software kun je je inhoud op zoveel schermen weergeven als je nodig hebt en elk scherm in onbeperkte afspeellijstzones verdelen. Kies uit een verzameling van meer dan 120 gratis apps en op maat gemaakte sjablonen om in je inhoud te gebruiken. Toegangscontrole voor de gebruiker met LDAP en meer Meer informatie over Uniguest

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
VisionBox digitale beeldweergave: Intel® Heartbeat · Geavanceerde software · Ondersteuning voor ondernemingen
Het Visionbox-systeem is ontworpen en ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van flexibele digitale ondertekening. Met deze betrouwbare en eenvoudig te gebruiken oplossing kun je een fantastische interactieve ervaring creëren met behulp van modules en een aanraakmonitor. De Vision Panel-software voor het publiceren en beheren van content is ontwikkeld op de server met behulp van het Content Management System (CMS). Het systeem wordt beheerd via een innovatieve webgebaseerde interface en maakt het mogelijk om redactionele of dynamische content te programmeren en distribueren vanaf elke compatibele browser. Meer informatie over VisionboxPro

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
UEM-multiplatformondersteuning voor Android, iOS, macOS en Windows. Gratis voor maximaal 25 apparaten, volledig pakket met ondersteuning voor 1,38 €/gebruiker/maand
AppTec360 UEM - Unified Endpoint Management (UEM) AppTec360 UEM is een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheer van mobiele apparaten, pc's en laptops. Het programma ondersteunt Android, iOS, macOS en Windows en biedt tools voor apparaat-, app-, content- en beveiligingsbeheer. Met de kioskmodus kunnen bedrijven apparaten vergrendelen voor specifiek gebruik, wat betere controle mogelijk maakt. Flexibele implementatie (cloud, SaaS, lokaal) past zich aan alle bedrijfsgroottes aan. AppTec360 UEM biedt transparante prijzen van € 1,38 per gebruiker/maand, met een volledige versie die gratis beschikbaar is voor maximaal 25 apparaten. AppTec360 UEM biedt intuïtieve bedieningselementen, robuuste beveiliging en toegewijde ondersteuning via livechat, telefoon, e-mail en een uitgebreide kennisbank. AppTec360 UEM is bekroond met de "Best of Mobile Solution Award" en is een voorbeeld van uitmuntendheid en erkenning in de sector. Begin vandaag nog met de gratis proefversie. Meer informatie over AppTec360 UEM

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Eenvoudig instellen van flexibele en betrouwbare self-service kioskterminals, gebruikersinterfaces met touchscreen en andere toepassingen voor digitale displays.
FrontFace is een krachtig kiosk-softwareproduct, waarmee je eenvoudig flexibele en betrouwbare self-service informatieterminals en touchscreeninterfaces kunt configureren, evenals niet-interactieve toepassingen voor digitale displays. Creëer interactieve multimediakiosken, reclame-of informatiedisplays, welkomstschermen, wachtruimte-tv, enz. Je kunt prachtige presentaties maken met afbeeldingen, video's, webpagina's, documenten, lichtkranten en nog veel meer! De software is supereenvoudig te installeren en te gebruiken! Meer informatie over FrontFace

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
Kiosk en interactieve DS-software voor beveiligde openbare computers en displays. Gebruiksvriendelijk en aanpasbaar. Gratis proefversie en klantenondersteuning.
SiteKiosk-software vergrendelt en beveiligt Windows-computers, -kiosken, Android-tablets en interactieve displays op openbare locaties. Functies omvatten: aanpasbare sjablonen voor startschermen, skins voor browsers, internetcontentfilter, cloudgebaseerd extern contentbeheer, apparaatbewaking en waarschuwingssysteem. De kant-en-klare, eenvoudig te gebruiken en schaalbare softwareproducten worden via kantoren in de VS en Europa in meer dan 50 landen verkocht. Fortune 500-bedrijven, waaronder Verizon Wireless, OfficeMax, Meer informatie over SiteKiosk

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control
VISO maakt je apparaten missiegericht, optimaal geconfigureerd en vergrendeld in een beveiligde kioskmodus, waardoor ongewenste bewerkingen worden voorkomen.
VISO stroomlijnt de implementatie van de multi-app-kioskmodus door apparaten om te schakelen naar ingekapselde omgevingen met vooraf bepaalde functionaliteit en uiterlijk van het apparaat, externe poorten, hardware-elementen en applicaties te vergrendelen en gebruikersinteractie te voorkomen, behalve op de witte lijst geplaatste toepassingen en relevante hardware-elementen. Je kunt meerdere kioskmodus-apparaten centraal beheren, activiteiten bewaken, rapporten verzamelen en beleids- en beveiligingsmaatregelen implementeren. Meer informatie over VISO MDM

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Digitale handtekening
  • Interactieve inhoud
  • Virtueel toetsenbord
  • Touchscreen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Toegang en controle op afstand
  • Beveiligd browsen
  • Wireless Internet Access Control