Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Facility management software

Facility management software stelt organisaties in staat om facility- en fabrieksactiva effectiever te beheren. Details zoals lay-outs van gebouwen, bedrijfsmiddelen, werknemers en vierkante meters worden vastgelegd en eenvoudig toegankelijk gemaakt. Facility management tools geven je eenvoudige toegang tot tekeningen en schema's, ruimtelijke planning en preventieve onderhoudstaken. Daarnaast is het te gebruiken voor verzendopdrachten en verslagen voor apparatuur, waaronder verlichting, beveiliging, HVAC, liften en brandalarmen. Gebruik Capterra om de juiste facility management software voor jouw bedrijf in België te vinden. Zie ook: fixed asset management software, onderhoudssoftware voor gebouwen, onderhoudssoftware voor apparatuur, HVAC-software, onderhoudsbeheer software, HSE-software, bezoekersregistratie software en planning software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Facility management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

181 resultaten

België Lokaal product
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Met meer dan 20 jaar ervaring bieden wij services en ondersteuning van hoge kwaliteit terwijl jij je community betrokken houdt. Meer informatie over DaySmart Recreation
DaySmart Recreation helpt bedrijven om voorop te blijven lopen bij het beheren van de dagelijkse activiteiten van hun faciliteiten. Door de planning, registratie en betrokkenheid van de gemeenschap te vereenvoudigen in één oplossing, kunnen facilitaire eigenaren en personeel hun werk doen met grotere efficiëntie tegen lagere operationele kosten, wat de klantervaring verbetert en leidt tot een hogere omzet. Meer informatie over DaySmart Recreation

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De werknemerparkeerplaats was kapot. Dit platform heeft hem gerepareerd. Vertrouwd door toonaangevende werkgevers zoals Indeed, CBRE, eBay en Sanofi. Meer informatie over Wayleadr
Het beheren van parkeerplaatsen kan lastig zijn voor professionals in facilitair beheer. Vertrouwd door toonaangevende werkgevers zoals Universal Music, Uber, CBRE, eBay, Sanofi en Colliers International. De bekroonde software van Wayleadr lost problemen op met het parkeren door en vervoer van werknemers voor bedrijven over de hele wereld. Verhoog je parkeerbeschikbaarheid met wel 40%, elimineer handmatig parkeerbeheer, digitaliseer het in- en uitrijden en verminder de milieubelasting met één gebruiksvriendelijke software. Meer informatie over Wayleadr

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer van bureaureservering en vergaderruimten in één intuïtief portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding, transparante prijzen Meer informatie over Clearooms
Clearooms is een tool voor werkruimtebeheer voor het boeken van vergaderruimtes en hot desks. Ontdek hoe Clearooms je veilige terugkeer naar kantoor kan ondersteunen met een gratis proefperiode van 30 dagen. De transparante prijsstructuur zorgt ervoor dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. De functies zijn zorgvuldig ontwikkeld rond de wensen en behoeften van de gebruikers, om hen te ondersteunen bij het beheren van hun werkplekactiviteiten. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Microsoft Visio is een innovatieve diagramoplossing die helpt bij het visualiseren van gegevensgestuurde bedrijfsprocesstromen en meer.
Microsoft Visio is een diagramoplossing met een robuuste bibliotheek van ingebouwde en externe sjablonen en vormen, capaciteiten voor gegevensconnectiviteit en geïntegreerde samenwerkingstools. Maak indrukwekkende visualisaties met behulp van de meegeleverde vormen en startbestanden. Samenwerking nodig? Bewerk via een webbrowser tegelijk met collega's online opgeslagen diagrammen, om veilig en moeiteloos met anderen samen te werken. Koppel zelfs diagrammen aan realtime gegevens om snel beslissingen te nemen. Meer informatie over Visio

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Software voor facilitair beheer voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis uit.
Met deze toonaangevende software voor facilitair beheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten inplannen, leveranciers beheren en aangepaste waarschuwingen creëren voor meer controle. Deze CMMS-software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Naadloze integratie met RFID en Zendesk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Een cloudgebaseerd facilitair beheersysteem om het werkorderproces te stroomlijnen. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De door UpKeep ontwikkelde CMMS voor facilitair beheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer enkele tot meerdere faciliteiten met de krachtige servicesoftware die alles automatiseert, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je facilitaire beheer, waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Self-storage oplossingen voor kleine en middelgrote faciliteiten – software, marketing, oproepen beantwoorden, boekhouding, toegangscontrole en meer.
Easy Storage Solutions biedt webgebaseerde software voor kleine en middelgrote operators in de sector self-storage. De software wordt geleverd met een volledig geïntegreerde website waarmee huurders elektronisch huurovereenkomsten kunnen ondertekenen, online wooneenheden kunnen huren en hun factuur kunnen betalen via hun eigen online account. Het biedt ook de mogelijkheid om huurders via sms of e-mail waarschuwingen voor late betaling of factuurherinneringen te sturen. Klantenondersteuning en software-upgrades zijn gratis. Meer informatie over Easy Storage Solutions

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Het platform voor onderhoudsbeheer van Fiix helpt je de prestaties van bedrijfsmiddelen te verbeteren door onderhoudsplanning, -tracking en -meting te optimaliseren.
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en AI-gestuurde inzichten. Krijg een 360-gradenoverzicht van al het werk, onderdelen, kosten, planningen en KPI's. Zet deze gegevens aan het werk om je bedrijf te verbeteren met aanpasbare dashboards en rapportages, gebruiksvriendelijke AI-tools en de mogelijkheid om met elk systeem verbinding te maken. Sluit je aan bij meer dan 3000 bedrijven die Fiix gebruiken om de gezondheid van hun bedrijfsmiddelen te verbeteren. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Vertrouwd door JLL, Lendlease, Charter Hall, Comcast, DHL en duizenden internationale organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Meer informatie over Honeywell Forge Visitor Management

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Online en lokale oplossing die bedrijven helpt met gegevensbeheer, voorspellende modellen, geocodering, planning en meer.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten. Meer informatie over ArcGIS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De software voor facilitair beheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor facilitair beheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Voordelen van de BooksyBiz App: * Zelfbediening voor klanten * Agendabeheer * Klantbeheer * Bedrijfsmanagement * Verkooppunt * Tools voor marketing en loyaliteit Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers. Meer informatie over Booksy

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, van facilitair beheer en gezondheidszorg tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikerslicenties en vriendelijke ondersteuningsteam. Met meer dan tien jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van honderden organisaties. Meer informatie over Hippo CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
eMaint CMMS helpt facilitair managers bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van onderhoudskosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface.
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen. eMaint helpt facilitair managers om waardevolle tijd en geld te besparen door onderhoudsactiviteiten beter te organiseren, plannen en beheren. eMaint kan op maat worden gemaakt om te voldoen aan de exacte specificaties van elke onderhoudsafdeling en is toegankelijk vanaf meerdere locaties in meerdere talen vanaf elk browsergebaseerd apparaat. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer