341 resultaten
Waarom Capterra gratis is
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen. eMaint helpt facilitair managers om waardevolle tijd en geld te besparen door onderhoudsactiviteiten beter te organiseren, plannen en beheren. eMaint kan op maat worden gemaakt om te voldoen aan de exacte specificaties van elke onderhoudsafdeling en is toegankelijk vanaf meerdere locaties in meerdere talen vanaf elk browsergebaseerd apparaat. Meer informatie over eMaint eMaint CMMS helpt facilitair managers bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van onderhoudskosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over eMaint
(0 reviews)
Bezoek website
Het FMIS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om gebouwen, werkplekken, assetportfolio's en bijbehorende diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. Wij ondersteunen eindgebruikers, schoonmakers en technici met gespecialiseerde, eenvoudig te gebruiken mobiele apps. We zijn een erkende leider op het gebied van FMIS en biedt een end-to-end, schaalbare en zeer configureerbare oplossing voor het beheer van gebouwen en faciliteiten die gemakkelijk met het IoT kan worden geïntegreerd. Meer informatie over Spacewell Toonaangevend FMIS dat managers, gebruikers en dienstverleners data, structuur en processen levert. Zeer configureerbare FM-oplossing. Meer informatie over Spacewell
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden voor facilitair beheerders dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve interventies en voor het uitvoeren van werkzaamheden. Twimm biedt technici een mobiele toepassing die zich aanpast aan hun dagelijks leven. De toepassing synchroniseert automatisch met de desktop voor realtime updates van planningen en interventies. Er is ook een energiebeheermodule beschikbaar. Meer informatie over Twimm De webgebaseerde en mobiele CMMS-oplossing voor facilitair beheerders Meer informatie over Twimm
(0 reviews)
Bezoek website
Bob! Desk is een SaaS-oplossing (Software-as-a-Service, software als dienst) voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Het is beschikbaar op alle webbrowsers en op alle apparaten en maakt alledaagse taken eenvoudig: deze tool voor vraag- en contactbeheer automatiseert het proces voor onderhoudstoewijzing in elk aspect. Je kunt je offertes op één plek bewerken, valideren en archiveren, informatie delen en tegelijkertijd interventies opvolgen zonder je telefoon of e-mails nodig te hebben. Meer informatie over Bob! Desk Bob! Desk is een SaaS-oplossing voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Alledaagse taken worden gemakkelijk gemaakt. Meer informatie over Bob! Desk
Met deze toonaangevende software voor facilitair beheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten inplannen, leveranciers beheren en aangepaste waarschuwingen creëren voor meer controle. Deze CMMS-software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Naadloze integratie met RFID en Zendesk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory Software voor facilitair beheer voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
ServiceChannel biedt een platform waarmee professionals in facilitair management binnen hun gehele onderneming reparatie- en onderhoudsdiensten van commerciële aannemers kunnen zoeken, aanschaffen, beheren en betalen. Door een realtime, web- en mobielgebaseerd overzicht van alle servicegegevens te bieden, kunnen facilitaire managers een aanzienlijk rendement behalen zonder enige outsourcing of investering in nieuwe infrastructuur. Meer dan 500 toonaangevende wereldwijde merken gebruiken ServiceChannel dagelijks om zaken te doen met meer dan 50.000 aannemers op meer dan 300.000 locaties in 63 landen. Meer informatie over ServiceChannel Het web- en mobielgebaseerde platform voor faciliteitsbeheer van ServiceChannel helpt bij het beheer van reparatie- en onderhoudsactiviteiten binnen de gehele onderneming. Meer informatie over ServiceChannel
Stel je voor dat je de prestaties van je apparatuur kunt verbeteren en de uitvaltijd kunt verminderen en tegelijkertijd de operationele levenscyclus van de apparatuur en bedrijfsmiddelen in je organisatie kunt verlengen. Met de Facility Maintenance-module kunnen organisaties de kosten verlagen door hun technici efficiënt te beheren, de prestaties te meten ten opzichte van dienstverleningsovereenkomsten (SLA's) en slecht presterende gebieden in hun faciliteiten identificeren via een krachtige en veilige webgebaseerde oplossing voor geautomatiseerd onderhoudsbeheer (CMMS). Meer informatie over FM:Systems Creëer en beheer zeer effectieve programma's voor correctief en preventief onderhoud die alle faciliteiten in je portefeuille kunnen ondersteunen. Meer informatie over FM:Systems
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later mee verdergaan op een computer. Voeg afbeeldingen en andere bestanden bij, wijs verantwoordelijke personen toe, stel ze op de hoogte, deel de geautomatiseerde PDF-rapporten aan belanghebbenden en analyseer knelpunten en trends uit de realtime statistieken. Bekijk het onderstaande materiaal en begin vandaag nog met het stroomlijnen van audit- en inspectieprocessen in je organisatie. Meer informatie over audits.io De ideale oplossing voor audits en controles op het gebied van facilitair beheer. Werkt op alle apparaten met offline ondersteuning. GRATIS PROEFVERSIE! Meer informatie over audits.io
(0 reviews)
Bezoek website
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart. Meer informatie over Frankie Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart. Meer informatie over Frankie
Microsoft Visio is een diagramoplossing met een robuuste bibliotheek van ingebouwde en externe sjablonen en vormen, capaciteiten voor gegevensconnectiviteit en geïntegreerde samenwerkingstools. Maak indrukwekkende visualisaties met behulp van de meegeleverde vormen en startbestanden. Samenwerking nodig? Bewerk via een webbrowser tegelijk met collega's online opgeslagen diagrammen, om veilig en moeiteloos met anderen samen te werken. Koppel zelfs diagrammen aan realtime gegevens om snel beslissingen te nemen. Microsoft Visio is een innovatieve diagramoplossing die helpt bij het visualiseren van gegevensgestuurde bedrijfsprocesstromen en meer.
De door UpKeep ontwikkelde CMMS voor facilitair beheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Een cloudgebaseerd facilitair beheersysteem om het werkorderproces te stroomlijnen. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je facilitaire beheer, waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Beheer enkele tot meerdere faciliteiten met de krachtige servicesoftware die alles automatiseert, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren. Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Vertrouwd door JLL, Lendlease, Charter Hall, Comcast, DHL en duizenden internationale organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Fiix levert gebruiksvriendelijke, intelligente software voor onderhoudsbeheer waarmee bedrijven hun onderhoudsafdelingen kunnen organiseren en gegevens kunnen omzetten naar bruikbare inzichten. Het innovatieve cloudgebaseerde CMMS voor meerdere gebruikers mobiliseert het onderhoudspersoneel met een ongeëvenaarde mobiele ervaring en integreert naadloos met bedrijfssoftware, zodat het verbonden is met je gehele organisatie. Dit brengt een revolutie teweeg in de manier waarop duizenden bedrijven wereldwijd hun onderhoud plannen, organiseren en bijhouden. Fiix is je snelste weg naar beter onderhoud.
FMX biedt configureerbare software voor facilitair beheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. De software voor facilitair beheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, van facilitair beheer en gezondheidszorg tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikerslicenties en vriendelijke ondersteuningsteam. Met meer dan tien jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van honderden organisaties. Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Voordelen van de BooksyBiz App: * Zelfbediening voor klanten * Agendabeheer * Klantbeheer * Bedrijfsmanagement * Verkooppunt * Tools voor marketing en loyaliteit Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers. Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
MaintainX is mobile-first work order and procedure digitization software that allows frontline teams to know what they need to do and how to do it. Here's what we digitize and take away from the clipboard: -Safety Procedures -Environmental Checklists -Tooling & Gauge Reporting -Maintenance Procedures -Auditing/Inspection Workflows -Training Checklists We help operational leaders become more efficient by delivering real-time business insights from the field. MaintainX is mobile-first work order and procedure digitization software that increases efficiency and real-time insights.
ProntoForms is toonaangevend in apps met weinig code voor de buitendienst. Integreer met je huidige apps en cloudservice om naadloze workflows te creëren. Verzend automatisch nieuwe taken en activeer realtime meldingen. Creëer gemakkelijk te lezen dashboard en rapporten met de rijke, betrouwbare gegevens die je onderhoudsmedewerkers indienen. Combineer analytische grafieken om de belangrijkste prestatie-indicatoren te identificeren die je moet bewaken. Vervang giswerk door gegevensgestuurde beslissingen. Verander je facilitaire beheeroplossing radicaal. Verander je facilitaire beheeroplossing radicaal met ProntoForms. Verzamel rijke, betrouwbare gegevens met professionele mobiele apps.
To thousands of customers around the world, MPulse Means Maintenance Success. Our world-class CMMS solutions provide reliable scheduling, tracking, and reporting tools for equipment and facilities maintenance organizations. Our mission at MPulse is to make maintenance operations more productive and more efficient, whatever their size. Our MPulse Infinity Tier allows unlimited user licenses for easy scalability. Current clients range from small shops to large departments in global enterprises. MPulse has 4 scalable, mobile-enabled CMMS editions to meet your needs: Bronze, Silver, Gold, & Platinum. Host locally or in the cloud.
Als leider in bezoekersbeheer voor ondernemingen maakt Traction Guest het opvangen van bezoekers bij gebouwen moeiteloos, onvergetelijk en veilig. Met ongeëvenaarde aanpassingen verhogen wereldwijde organisaties zoals Netflix en Thermo Fisher de beveiliging en voldoen ze aan nalevingsvereisten zoals ITAR of AVG. Door bezoekers in te laten checken met behulp van iPads of ID-scanners, kun je unieke bezoekerservaringen voor meerdere locaties ontwerpen. Selecteer je integraties, volglijsten en gegevensresidentie met een SOC2-gecertificeerd VMS. Het meest aanpasbare platform voor bezoekersbeheer dat ongeëvenaarde beveiliging en ervaring biedt voor ondernemingen zoals Netflix.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Het platform blijft de cmms-sector verstoren met een snel, eenvoudig en goedkoop platform.
NETfacilities is een zeer uitgebreide, gebruiksvriendelijke CMMS-oplossing voor facilitair beheer. Met veel functionaliteiten en intuïtieve flexibiliteit is dit een uitstekende oplossing voor het beheersen van de kosten, het verbeteren van de productiviteit en het beheren van je bedrijfsmiddelen en werkorders. Zowel in het veld als op kantoor biedt NETfacilities een holistisch beeld van je organisatie. Facilitair beheer is niet langer een probleem.
ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van faciliteiten. Met ManagerPlus krijg je inzicht in elk facet van een of meerdere faciliteiten met diepgaande rapportage en analyse. Geautomatiseerde onderhoudsplanning en aanvraagbeheer maken het onderhoud een fluitje van een cent. Dankzij de mobiele app van ManagerPlus kun je de onderhoudsgegevens voor je faciliteit overal met je meenemen, zelfs wanneer je geen toegang tot het internet hebt. ManagerPlus is de tool waarmee je elk aspect van je faciliteit kunt onderhouden en je werk kunt beheren. ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van faciliteiten. Met ManagerPlus krijg je inzicht in elk facet van een of meerdere faciliteiten.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. Facilitaire managers kunnen kalendergestuurde onderhoudsplanning instellen met aanpasbare registers van bedrijfsmiddelen. Automatiseer het toekomstig onderhoudswerk en exporteer de onderhoudslogboeken. Online toegankelijk vanaf elk apparaat of via de mobiele app. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van de cloudgebaseerde Omtrak-software voor een eenvoudige projectsamenwerking tussen eigenaren, architecten en bouwers.
**Run a more Productive, Efficient and Profitable Facilities Management business** It's the only 5-in-1 Mobile Workforce and Job Management system. It connects your back-office, mobile workers and customers together seamlessly. It replaces manual planning and paperwork and lets your team deliver exceptional service from beginning to end. Create quotes, schedule and dispatch work, invoice, take payments and manage every step of the workflow on the mobile app + track your vehicles & assets. Run a more Productive, Efficient and Profitable Facilities Management business with BigChange, the only 5-in-1 Job Management system.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin. Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die bedrijven helpt met faciliteitenbeheer. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het beheren van projecten in meerdere fasen, het beheren van voorraad, het verbinden van je kantoor met het veld of andere gebieden van je workflow, biedt simPRO een gestroomlijnd platform om je grootste uitdagingen aan te pakken en je tegelijkertijd te helpen je productiviteit en winst te verhogen. Meer dan 120.000 buitendienstprofessionals vertrouwen op simPRO voor hun workflowbeheer. simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies om je te helpen bij het beheren van faciliteiten en het verhogen van je winst.
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van al het personeel in de beveiligingsruimte en hun belanghebbenden. Met deze krachtige mobiele en web-based software kunnen managers de voortgang van hun bewakers volgen, handmatige taken verminderen en bruikbare inzichten uit gegevens genereren. TrackTik, vertrouwd door meer dan 450 klanten over de hele wereld, verbindt je frontline met je back-office en geeft je op één plek een overzicht van je volledige beveiligingsactiviteiten. Beheersoftware voor beveiligingsteams die de voortgang van bewakers volgt, handmatige taken vermindert en overheadkosten bespaart.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert de productiviteit. Automatiseer je volledige planningsproces en rooster en deel informatie voor mensen, ruimtes, en middelen. Deel zij-aan-zij-schema's voor afspraken, groepsvergaderingen, vergaderzalen, middelen, faciliteiten en meer.
Vertrouwde commerciële software voor schoonmaakdiensten! Swept maakt eenvoudige, slimme schoonmaaksoftware die speciaal is ontworpen voor de schoonmaak- en commerciële reinigingssector. Deze gebruiksvriendelijke en intuïtieve schoonmaaksoftware biedt urenregistratie, planning, inspectie, berichten, probleemrapportage en meer. De missie van Swept is om schoonmaakbedrijven te helpen hun schoonmakers en klanten te behouden door de communicatie tussen managers en werknemers te stroomlijnen en ze een concurrentievoordeel te bieden. Vertrouwde schoonmaaksoftware die commerciële schoonmaakbedrijven tijd en geld bespaart door hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten soepeler te laten verlopen!
MEX is een flexibele tool voor het onderhouden van voorzieningen en de toonaangevende CMMS van Australië. Het intuïtieve en eenvoudige systeem bevat een rijke hoeveelheid functies die het voor beheerders van voorzieningen en gebouwen gemakkelijker maken om op de hoogte te blijven van hun onderhoudstaken. Of je nu één of 100 gebouwen beheert, de CMMS MEX zal je helpen om je gebouw er geweldig uit te laten zien, efficiënt te werken en je activa op de hoogste standaard te houden. MEX is de tool die je nodig hebt om al je onderhoudstaken te organiseren, plannen en bij te houden. Of je nu één of 100 gebouwen beheert, MEX zal je helpen om je gebouw er geweldig uit te laten zien, efficiënt te werken en je activa hoogwaardig te houden.
Uitstekend beoordeelde, gebruiksvriendelijke, betaalbare, webgebaseerde software voor het beheer van facilitair onderhoud. eWorkOrders CMMS-software biedt de tools om facilitaire managers te helpen meer georganiseerd te worden door de afhankelijkheid van geheugen te verminderen en door veel banale dagelijkse activiteiten te automatiseren. Deze CMMS helpt facilitaire managers extra tijd vrij te maken om zich te concentreren op het verbeteren van de betrouwbaarheid en het verminderen van onderhoudskosten. Het maakt het beheer van faciliteiten efficiënter en effectiever, en verlaagt de kosten. Deze software helpt bij het stroomlijnen van processen in alle bedrijven/sectoren. Beheer: Werkorders, preventief/gepland onderhoud, activa
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met het systeem voor bouwbeheer van MYBOS. Het is een uniek gericht aanbod vanwege een flexibel platform, intuïtief eenvoudig maar aantrekkelijk ontwerp en een rijke hoeveelheid functies die ongeëvenaard zijn met elk concurrerend systeem. Deze oplossing maakt het leven niet alleen makkelijker voor strata- en gebouwbeheerders, maar ook voor de bewoners, leveranciers en aannemers door ze op één platform te integreren. Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met de rijke hoeveelheid functies van MYBOS en intuïtieve maar toch aantrekkelijke UI.
FTMaintenance geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (computerized maintenance management software, CMMS) is een enkel onderhoudssoftwareplatform voor het beheren van werkorders, apparatuur, MRO-inventaris (maintenance, repair and overhaul, onderhoud, reparatie en revisie) en preventieve onderhoudsactiviteiten. FTMaintenance is beschikbaar als een Software as a Service-abonnement (SaaS), cloudgebaseerd of on-premise-oplossing. Nieuwe klanten ontvangen gratis opstartservices, waaronder hulp bij de implementatie, hulpmiddelen voor gegevensimport, training en onbeperkte ondersteuning. Onderhoudsbeheersoftware (CMMS) voor werkorders, bedrijfsmiddelen en apparatuur, inventaris en preventief onderhoudsbeheer.
Drakewell is eenvoudig te gebruiken software voor al je behoeften op het gebied van buitendiensten. Van asset- en voorraadbeheer tot taakgebruik en veldtickets, Drakewell is het complete pakket voor gestuurde boringen, gereedschapsverhuur en MWD (measurement while drilling, meting tijdens het boren)-bedrijven. Verspil geen tijd en moeite met verouderde software verspreid over meerdere platforms en laat technologie je helpen de klus op tijd en op de juiste manier te klaren. Cloudgebaseerde faciliteitenbeheer en buitendienstoplossing die bedrijven helpt met datatracking, activabehoud en analyse.
Meer dan 12.000 faciliteiten wereldwijd kiezen voor deze softwareoplossingen om de productiviteit en de uptime van activa te maximaliseren, de voorraad te optimaliseren, de kosten te minimaliseren en de naleving van normen te garanderen. FaciliWorks CMMS-software voor onderhoudsmanagement helpt je bij het volgen, analyseren en rapporteren van alles, van bedrijfsmiddelen en PM-schema's tot werkorders, serviceaanvragen, procedures, personeel en inkoop, op één locatie of op meerdere locaties wereldwijd. Beheers je faciliteitsonderhoud met FaciliWorks CMMS. Volledig faciliteitsbeheer plus activagroepering, workflow, dashboardanalyses en FDA-naleving. Server-, gehoste en mobiele versies.
Met software voor facilitair beheer van iOFFICE heb je de middelen die je nodig hebt voor een effectievere bedrijfsvoering. Je kunt ruimte beter benutten, kosten verlagen, toegang krijgen tot relevante gegevens en de transparantie in je organisatie vergroten. Software voor facilitair beheer van iOFFICE is modulair, zodat je IWMS-oplossingen kunt implementeren en prijzen die specifiek zijn afgestemd op je bedrijf en de specifieke behoeften van je bedrijf. Met software voor facilitair beheer van iOFFICE heb je de middelen die je nodig hebt voor een effectievere bedrijfsvoering.
Geautomatiseerde logboekoplossing met e-mailen, herinneringen, spellingcontrole, bijlagen, volledig auditspoor en offline capaciteiten. Gebruikt voor dienstoverdrachten, rondes/metingen, workflow-/productietracking, milieu- en compliancerapportage en nog veel meer. eLogger vervangt papieren logboeken en losgekoppelde systemen, en verzamelt, bewaart en distribueert realtime operationele gegevens onmiddellijk.
Facilitaire managers worden geconfronteerd met een constante stroom aan op te lossen problemen. Tikkit organiseert aanvragen voor service- en leveranciersworkflows in één elegante interface die overal toegankelijk is. Gebruiksvriendelijke, moderne software maakt het beheren van werkorders een fluitje van een cent, of je nu werkt met intern personeel, leveranciers of zelfs een mix. Tikkit wordt geleverd met een aantrekkelijk, gebruiksvriendelijk helpcentrum voor bewoners om de oplossing van hun probleem bij te houden via web-, e-mail- of sms-berichten. Tikkit is een gloednieuw en gebruiksvriendelijk werkordersysteem voor gebouwen. Ga slimmer werken met mobiele en e-mailgebaseerde werkorders.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantenserviceportal - compatibel met elke iPhone-, Android-telefoon of -tablet of -laptop met realtime synchronisatie, vastleggen van handtekeningen, velden afdrukken, afbeeldingen toevoegen, facturen, verhuur, streepjescodes en facturering, en nog veel meer. Inclusief wekelijkse training, technische ondersteuning en software-upgrades. Eenvoudig. QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
Met behulp van het SKYLINE-platform voor het onderhoud van faciliteiten kun je snel onderhoudsaanvragen invoeren, de juiste apparatuur en gereedschappen reserveren die nodig zijn om het werk te doen, en interne of externe serviceleveranciers naar de werklocatie sturen. Nadat de taak is voltooid, registreer je de details en eventuele benodigde vervolgwerkzaamheden. Dankzij de gemeenschappelijke database zijn de tijd- en materiaalkosten onmiddellijk beschikbaar voor verwerking van crediteuren- of debiteurentransacties. Je kunt snel onderhoudsaanvragen invoeren en de juiste apparatuur en gereedschappen reserveren die nodig zijn om het werk te doen.
Officetrax is ontworpen om je te helpen je onderhoudsactiviteiten efficiënter te organiseren, te plannen en bij te houden. Het CMMS helpt je je realtime gegevens om te zetten in bruikbare inzichten, houdt gedetailleerde gegevens bij van de reparatie- en onderhoudsgeschiedenis en verbindt je op een beveiligde manier met je teamleden. Officetrax is een cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt bij het organiseren, plannen en bijhouden van hun onderhoudsactiviteiten.
Joblogic software voor servicebeheer voor faciliteitenbeheer biedt een alles-in-één, volledig webgebaseerde oplossing om offertes te registreren, betalingen te accepteren, bedrijfsmiddelen te registreren en taken te plannen. Het gestroomlijnde systeem van Joblogic brengt je personeel en klanten met elkaar in contact, zodat je bedrijf optimaal kan werken. De gebruiksvriendelijke mobiele app stelt je veldmedewerkers in staat om aan elke taak te voldoen door elektronische risicobeoordelingen en gezondheids- en veiligheidsformulieren in te vullen. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
Cloudgebaseerde Q Ware-oplossingen maken onderhoudsbeheer eenvoudig voor kleine tot middelgrote organisaties. Deze software is zeer gemakkelijk te gebruiken, is 100% afgestemd op je behoeften, en het volledige systeem wordt verkocht als afzonderlijke modules, zodat je alleen betaalt voor wat je nodig hebt. Hier is een lijst van gratis functies: - ondersteuning - training - gebruikers van werkaanvragers - documentopslag (handleidingen, garanties, ontvangsten, inkooporders enz) - logo-branding van toepassing en rapporten - aangepaste rapportages - mobiel Zeer eenvoudige onderhoudssoftware voor kleine tot middelgrote bedrijven. Neem contact op voor een gratis demo, proefversie of offerte.
SpaceIQ is leading the digital transformation of the workplace with our cloud-based platform that turns facilities from cost centers into strategic business assets. SpaceIQ brings management tools and insights to help companies execute data-driven real estate decisions, increase operational excellence, and enhance employee experience. Reimagine Your Workplace(TM) at SpaceIQ.com. SpaceIQ provides the industry's most powerful, smart and easy-to-use CAFM/IWMS Facility Management Software for companies of every size
Gebruiksvriendelijk systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud, goederen volgen en genereren van gedetailleerde rapporten. Snelle en eenvoudige installatie. Doe net als de duizenden tevreden bedrijven die hun vastgoed- en faciliteitenbeheer nu stroomlijnen met behulp van Landport. Gebruiksvriendelijk en mobielgericht systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud en genereren van gedetailleerde rapporten. Eenvoudig in te stellen.
Verlaag de onderhouds- en voorraadkosten en verhoog de efficiëntie - en dit alles voor een laag maandelijks bedrag. Met de webgebaseerde EAM/CMMS-service van Directline krijg je een geavanceerde oplossing voor onderhoudsbeheer die eenvoudig kan worden opgeschaald, of je nu een paar gebruikers op één locatie hebt of honderden gebruikers in meerdere fabrieken in verschillende tijdzones. DirectLine voert al 25 jaar succesvolle implementaties uit en wordt ondersteund door onbeperkte training en ondersteuning. Geen wonder dat 99% van de gebruikers zeggen dat DirectLine jaar na jaar aan hun behoeften voldoet. CMMS/EAM online oplossing voor fabrieken of faciliteiten. Behandelt werkorders, apparatuur, voorraad, kalibratie en projectmanagement.
HappyCo is the leading real-time operations platform for property management. The Happy Inspector product is used by thousands of companies and has captured more than 100 million items inspected worldwide. Founded in 2011, our mission is to deliver delightful mobile and cloud business software that makes work happier. The leading platform to Inspect, Monitor and Analyze the Performance of Your Business Assets in Real-Time. Reinvent your Operations.
Facility Managers, property owners & maintenance teams have decreased tedious status check communications up to 80%, increased response times, and maximized efficiency with BlueFolder. BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, customer notifications, robust work order management, scheduling/dispatch, and more. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use! Maximize your team's efficiency and response times with BlueFolder's Maintenance Management software for facility managers.
CAFM Explorer is essentially a powerful and total Facilities Management product which can be deployed on Desktop, Web and Mobile for engineers. You can use as little or as much functionality as you need such as Help Desk, Planned Maintenance, Room Booking, Space Planning (Linking with AutoCAD), Cost Control, Property Management and a Powerful LIVE Reporting Dashboard. Try our FREE demo today. Software product for organizations looking to better utilize space, improve service levels, and tighten cost control.
FacilityONE® Technologies is a leading cloud-based Enterprise Operations Solution for facility management that encompasses a proprietary Interactive Blueprint Operations System, Customized Data Analytics, Physical Asset Mapping, inventory parts management & CMMS platform. Interactive blueprint-technology gives you immediate emergency information to execute a plan of action and mobile access to critical information about every physical asset, zone and mechanical & fire system in your facility. More than a CMMS! Interactive blueprints with easy to use, mobile WOMS & data analytics! Includes our promise of FREE Implementation!
De intelligente auditbeheersoftware van ECAT helpt organisaties die aanzienlijke auditingbehoeften hebben om op eenvoudige manier diepgaande, nauwkeurige en frequente audits uit te voeren. Hierdoor kunnen ze kosten besparen, naleving verbeteren, operationele activiteiten versterken en concurrentievoordeel behalen. "Het doel is om het voor organisaties gemakkelijk en haalbaar te maken om met behulp van mobiele technologie onmiddellijk een nauwkeurig en volledig beeld te krijgen van de staat of status van iets, zodat ze business intelligence in hun processen kunnen integreren." Organisaties met aanzienlijke auditbehoeften gebruiken ECAT om kosten te besparen, naleving te verbeteren, en operationele activiteiten te versterken.
OfficeSpace is the best platform for managing facilities of every size. We give forward-thinking companies the tools and insights they need to engage employees and create the workplace theyve always wanted. As the leading standard in workplace management software, we believe its not enough to bring workplaces into the digital age. Our mission is to help our customers engage employees, connect people and transform the workplace experience. OfficeSpace is the best platform for managing facilities of every size. Engage your employees & transform the workplace experience.
Optix is een mobielgericht platform dat het beheer van gedeelde ruimtes slim en intuïtief maakt. Alle tools die je nodig hebt om een moderne en verbonden werkplek te runnen. Optix is een mobielgericht platform dat het beheer van gedeelde ruimtes slim en intuïtief maakt.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
We offer an easy-to-use, mobile and cloud-based environment for facilities, property and workspace management. With our products, you can: schedule and manage service requests/work orders; maintain key assets and inventory; create leases and contracts; reserve conference rooms/desks; handle budgeting, invoicing and purchase orders; manage assignments of vendors/ service providers; create reports and analytics; and more. Save time and money, increase productivity and optimize business outcomes. Bring all your maintenance, building and property operations under one roof with our easy-to-use, highly configurable software.
Best for multi-location companies managing 500+ work orders/month: Corrigo Enterprise, the industry-leading intelligent platform for managing facility vendors, technicians and assets. - End to end automation - Easily get everything you need to know on every service request - Automatically apply warranties - Enforce your standards, from service request through final payment - Used by global companies to save millions of dollars within 12 months of golive. Best for multi-location companies managing 500+ work orders/month for maintenance, repairs, and new equipment installations.
Axxerion biedt software die helpt bij facilitaire organisatie, processtructuur en optimalisatie van tijdregistratie en -beheer. Axxerion biedt software die helpt bij facilitaire organisatie, processtructuur en optimalisatie van tijdregistratie en -beheer.
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot! Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Form.com is een flexibele mobiele inspectietool die facilitaire beheerders gebruiken voor cruciale inspecties van middelen en processen. In tegenstelling tot puntgerichte oplossingen dwingt deze aanpasbare toepassing je niet om de manier waarop je werkt te veranderen; zelfs als je offline bent. In plaats daarvan worden al je formulieren, werkstromen en vervolgtaken perfect aangepast op je huidige proces en zijn ze verbonden met je bestaande IT-systemen. Met een geïntegreerd BI-dashboard zie je op elk moment precies wat er overal gebeurt. Bezoek de website voor meer informatie. Form.com is een ondernemingsplatform voor web- en mobiele/offline oplossingen voor formulieren. Verzamel betere gegevens, versnel de volgende stappen, analyseer de resultaten.
Facility, asset and maintenance management with two apps: Job Management and drag and drop scheduling, Planned preventative maintenance with inspections. Site and asset management, Projects and Task Management, Job Requests from clients and users, Asset Management with QR Codes, Budgets and Job Costing, Record hours worked and location tracking, Risk assessments and permits to work, Contractor compliance and management. Design your own inspection forms. Expense, timesheets and time records Facility, asset and maintenance management with PPM, reactive jobs, scheduling, risk assessment, forms, inspections, 2 apps
Facilitron enables school districts, colleges, and municipalities to manage, showcase, and monetize their facility availability and utilization while transforming the customer experience for community renters. The Facilitron platform accommodates both internal and external reservation requests and transforms how facility owners manage their facilities by organizing all facility scheduling, calendars and communications into one place. Facilitron enables school districts, colleges, and municipalities to manage, showcase, and monetize their facilities.
IFS Field Service Management supports end-to-end service lifecycle management, including contact center, contract and warranty management, knowledge and project management, planning and scheduling optimization, mobile functionality, customer and partner portals, billing, service parts inventory, and returns and repairs processing. With embedded IoT capabilities and seamless integration with existing ERP & CRM platforms IFS FSM is the most complete, connected field service solution on the market. An end-to-end field service solution that automates the full service lifecycle to increase margins and reduce cost of service delivery.
Achieve 570% ROI with a comprehensive work order, key control, preventive maintenance and asset management system. Achieve 570% ROI with a comprehensive work order, key control, preventive maintenance and asset management system.
Our all in one field service management software includes a cloud dashboard and mobile apps. It helps companies with a mobile workforce streamline operations, improve customer service, and grow their business. Our comprehensive features include, CRM, Intelligent Scheduling & Job Management, Automated Customer Communication, Mobile Workflow Forms, Asset Management, Asset Service Reminders, GPS Tracking, Time-sheets, Quoting, Invoicing and Accounting Integration. Try Klipboard on a FREE TRIAL Mobile Field Service Made Simple. Connect your office, mobile workers and customers together. The future of field service management.
Asset Infinity is toonaangevende software voor het volgen en beheer van goederen die door verschillende merken in verschillende sectoren wordt gebruikt. Het is software voor het volgen en beheren van goederen, gehost op Microsoft Azure Cloud Services met een gegarandeerde uptime van 99,9%. Het vereenvoudigt goederen volgen, voorraadbeheer, preventief onderhoud, klachten/ticketing/pechonderhoud, afschrijvingsbeheer en beheer van middelentoewijzing om oude manieren te vervangen door een nieuwe ervaring. Volgen, toewijzen, service, onderhouden, in- en uitchecken en wegdoen van goederen met waarschuwingen, herinneringen en e-mails om je goederenbeheer te stroomlijnen.
Rosmiman IWMS is a Facility Management & Real Estate Management software designed to control and manage the entire real estate and facilities life cycle, including maintenance planning and control, mobile solutions and integration with CAD, GIS, BIM and financial systems. We offer a comprehensive Asset Management software suite that has been designed and programmed to easily cover all your organizations real estate portfolio maintenance and management needs regardless of its industry or size. Rosmiman IWMS is a Facility Management & Real Estate Management software, characterized by its robustness and high reliability.
Our vision is to be the leading janitorial software solution in the industry; to be the most effective tool for building and preserving success for cleaning companies; to make life simple and enjoyable for cleaning companies and in-house service providers. This is what it means to be CleanTelligent! Our mission is to create only innovative products that are easy to use; that allow customers to win new business, increase client retention, and promote productivity. Simplify Your Work with the Leading Janitorial Software Solution - CleanTelligent Software.
Singu FM is a cloud-based and secure software platform built for facility, property, and asset management of commercial and industrial real estate. It is specifically designed to add more value to the property as well as to its tenants and owners. Combining mobility and IoT sensors within the software platform, Singu FM offers you multiple fully functional modules to choose from, so you can streamline your asset management, minimize costs, and increase revenue. Learn more: www.singufm.com Cloud-based software platform built for facility, property, and asset management of commercial and industrial real estate.
The Novo ShareNet Cloud Platform Municipal Asset Management solution, is a powerful web and mobile application for tracking and maintaining assets in city and county departments such as Public Works, Building/Facility Maintenance and Parks & Recreation. Benefits: Improve Productivity in the Office and in the Field Automate Business Processes Adapt as your Needs Change Capture Inventory/Labor Costs Access Repair Procedures Report on Anything Contact us for a free trial! Create, access and update assets and work orders from your office or in the field with ShareNet Municipal Asset Management Software.
AwareManager is the most comprehensible, fully integrated and flexible solution in the industry. Whether you need a simple work order management solution or require more advanced capabilities such as risk management or vendor governance, AwareManager has you covered. Our team works alongside our clients to make it easier for everyone involved - managers, engineers, tenants, vendors, and visitors - leveraging what we've learned from the most innovative properties, hospitals and sports venues. Some of the most recognized and iconic buildings in the world use the AwareManager facility management platform for smarter operations.
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun middelen, preventief onderhoud en werkorders beter volgen. Het stelt de sitebeheerders en facilitaire managers in staat om hun inventaris en onderhoud te monitoren door middel van unieke tagging zoals QR-codes en radiofrequentie-identificatie. Geomap FMS is ook gebaseerd op GIS (Geographic Information System), het stelt je in staat om alle gelabelde middelen in je faciliteiten in kaart te brengen en te beheren, waardoor de visualisatie verder wordt verbeterd door 3D-modellering via CAD-ondersteuning. Wereldwijde leverancier van software en diensten voor beheer van onroerend goed, faciliteiten en onderhoud.
From 20 to 1000 employees, from work order management and scheduling to inventory control and billing; ProBusinessTools is the #1 web based software for businesses to manage their facilities and technicians. We give your business a competitive edge. We provide real time management to more than 200 companies including Fortune 500 and brand retailers in the United States and around the world. Service software with customer tracking, workorder and inventory management, billing, accounting & reporting.
Als technische serviceafdeling ben je gericht op het leveren van ondersteunende diensten aan je organisatie. Hoe kun je ervoor zorgen dat je facilitaire processen soepel en foutloos verlopen? En hoe kun je meer structuur aanbrengen in de facilitaire activiteiten? Met software voor faciliteitenbeheer (CAFM) profiteer je van: - Overzicht en efficiëntie tijdens facilitaire processen. - Beter begrip voor sterkere besluitvorming en zichtbare resultaten. - Kostenbeheersing. - Grotere tevredenheid van je werknemers en klanten. Een uitgebreid en gebruiksvriendelijk computerondersteund facilitair beheer (CAFM).
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries. ISNs subject matter experts review this information to help assess the accuracy, relevance and timeliness of the data. Using ISNetworld as an integral part of their management systems, Hiring Clients are able to connect with safer, more reliable contractors and suppliers around the globe. ISNs online contractor management platform, ISNetworld, assists its customers with meeting record keeping and compliance requirements.
The #1 Full-Service Space Management Solution, by Gensler--The Leader in Workplace. Easily Manage Moves-Adds-Changes, Square Footage, Space Allocations, Office Seating Plans, and Scenarios. Unlimited User Licenses, 60-90 Day Implementation, SaaS, Ongoing CAD Maintenance, and Dedicated Advisory Services. Data is Combined With Interactive Floor Plans For Real-Time Reporting. Wisp is The Solution of Choice For Real Estate and Facility Teams Who Prefer a Nimble Approach and Value Data Integrity. #1 Full Service Space Management Solution, by Gensler. Moves-Adds-Changes, Space Allocations, Seating Plans, Scenario Planning, + More.
Uitgebreide software voor facilitair beheer voor het beheer van residentieel en commercieel vastgoed. Vervijfvoudig je efficiëntie met modules voor het realtime bijhouden van je bedrijfsmiddelen en voorraad, werkorderbeheer, boekhouding, ticketing, communicatie en bezoekersbeheer die beschikbaar zijn als mobiele en webgebaseerde toepassingen. Belangrijkste USP 1. Whitelabel mobiele app voor eindgebruikers om je merkbekendheid te vergroten. 2. Vooraf geïntegreerd met meer dan 20 zakelijke tools. On-demand integratie met je bestaande systeem. Een geïntegreerd platform voor facilitair beheer voor commercieel en residentieel vastgoed en panden voor gemengd gebruik.
Book King is an easy-to-use, cloud-based recreation management solution that is designed to simplify the way you do business. We feature five cutting-edge modules that can be seamlessly integrated as a suite or each deployed as a stand-alone solution. Make your customers happy and increase your profit margin with our customizable public access website. It allows anyone in your community to book a facility, enroll in a course or purchase a membership while on the go or from home. Recreation Management Software for parks and recreation, municipalities and communities of all sizes.
THE WORLDS MOST TRUSTED IWMS. Founded in Boston, in 1983, Archibus software is the originator of IWMS software and the most trusted name in Workplace, Real Estate and Facilities Management. Archibus provides the worlds leading organizations with end-to-end insight on their built-environment, enabling them to reduce real estate costs, optimize operations, and elevate their employee experience. Global provider of software and services for real estate, facility, and infrastructure management.
Mailroom Notification Software allow users to access and manage their incoming postal mail online or from a mobile device. Our cloud based mail management software speeds up administrative tasks (forwarding, scanning, notifications) all within a clean, well-organized platform. No more writing emails or searching through spreadsheets. SphereMail takes the work out of mail management. Made in California. Since 2011. PATENT PENDING U.S. 62672753 Mail notification and Virtual Mailbox solution designed to automate accessing and managing postal mail online or from a mobile device.
MarginPoint is a leading provider of field service and inventory management software that helps facility managers control inventory costs while improving customer service and growing revenue. FieldPlus is the only supplier integrated solution that addresses the full inventory management workflow for all material. MarginPoint is uniquely focused on integrating the entire end-to-end material lifecycle and job workflow in order deliver highest possible ROI to our customers. FieldPlus combines the efficiency of field service software with our powerful inventory management and replenishment solution.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the facilities they need, including AV, video conferencing and catering. Rendezvous Workspace links seamlessly to digital signage solutions so meeting attendees have the best experience. Advanced reporting features allow you to save time and efficiently utilize your valuable space. Can be used from anywhere in the world to improve the utilization of rooms, executing the perfect meeting.
Eagle Technology is a leading provider of easy-to-use, web-hosted Computerized Maintenance Management and Enterprise Asset Management software. Our Proteus family of products starts at $49/month and is available from entry level to enterprise editions, with a number of optional modules available for added functionality. Proteus has been used successfully in a variety of industries, including facilities such as healthcare, education, government; and manufacturing. Web hosted CMMS & enterprise asset management software that helps manage the maintenance scheduling & reporting needs of your facility.
We handle full lifecycle management for properties, buildings, facilities, vehicles, and equipment. All costs can be tracked throughout the asset lifecycle. Activity workflow from service requests, inspections, recurring maintenance, periodic repairs and one-time actions are easily managed. Directly communicate with contractors and vendors through the portal. Generate checklists for dynamic, electronic inspection forms to be used on mobile devices. Easily track documents with electronic storage. eSSETS is an easy-to-use & affordable lifecycle management system for properties, buildings, facilities, vehicles, and equipment.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resources and associated services such as catering, AV-equipment and table arrangements. Service providers are automatically notified with orders and changes. The system includes mobile Web App booking, Visitor Management and support for Skype for Business and other 3rd party video conferencing solutions. Schedule meetings, book meeting rooms, hot desks, catering and extra service from within your familiar Outlook environment.
GeoPal is a cloud service & mobile app to manage Facility Management workforces & services. Flexible configuration to match almost any workflow, has been proven to give full ROI within 7 months and reduce man hours required for admin and invoicing. Delivers customisable mobile forms, paperless scheduling/dispatch & reporting, location tracking, health & safety compliance, GIS, & asset management in a low-cost solution to reduce costs for managing remote teams & provide better service to clients. A cloud & mobile app to manage mobile workforces, providing customisable mobile forms, geo-location, compliance, and asset management.
NetZoom focuses on providing software solutions for data center professionals helping them to model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure, along with Facility Infrastructure to create the source of truth with an emphasis on capacity analysis and optimizing power, space and cooling to achieve increased server utilization, virtualization and power density to attain desired power usage effectiveness (PUE) and other optimization goals. Model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure to increase server utilization and workflow.
Helps companies manage all repair and maintenance activities across their locations. Helps companies manage all repair and maintenance activities across their locations.
Met Qualer's Lab Management Software kun je 24/7 voldoen aan de vereisten voor de middelen, gebruikmakend van online middelen- en kalibratietracering - haal het giswerk uit je dagelijkse middelenbeheer - het Qualer-platform biedt je de tools die je nodig hebt om gemakkelijk een audit te ondergaan en te doorstaan. Cloudgebaseerde oplossing voor middelen- en dienstenbeheer die voldoet aan de vereisten voor de middelen, en die onderhoud, kalibratie en buitendienst biedt.
MACH Energy is modern energy management software (EMS) for commercial buildings. Our intuitive and mobile analytics and powerful reporting tools make your job easier and increase building value. Other features include an automated tenant billing software, Demand Response, BMS Integration, M&V, energy forecasting & reporting, ENERGY STAR integration, alerts, healthy buildings and much more. Modern, mobile energy analytics, tenant billing software, demand response, BMS integration, healthy buildings and more
Easily manage facility operations with anyone, anywhere! Common Areas offers the world's only collaborative operations management network that connects real estate owners, property & facility managers, onsite staff and outside contractors across hundreds of industries. Whether you're a team of 1 or 1000, managing work across 10 or 10,000 locations, Common Areas streamlines workflows and communication between all project stakeholders. Easily manage facility operations with anyone, anywhere with Common Areas cloud-based collaborative operations management network.
The Prometheus platform enables out-of-the-box digital transformation for organizations using SAP, IBM Maximo, or Oracle for maintenance and operations. Prometheus solutions deliver simple, role-based workflows for all enterprise asset management tasks. All Prometheus platform solutions work on any device, online or offline. Our solutions include Planning & Scheduling, Permitting & Safety, STO Management, Mobility, Master Data, and Reporting & Analytics. The Prometheus platform enables out-of-the-box digital transformation for organizations using SAP, IBM Maximo, or Oracle.
AkitaBox is a premier provider of easy to use, cloud-based facilities management solutions that are designed to improve operational efficiency, boost productivity and provide greater insight into mission-critical building management functions - from boiler room to the boardroom. The AkitaBox Platform is a simple to use, visual tool that delivers efficiency to facility teams. Our other products include: AkitaBox Capital Management, AkitaBox DeepClean Assurance and AkitaBox Inspections. AkitaBox is a premier provider of easy to use, cloud-based FM solutions that provide insight into mission-critical building functions.
KEY2ACT provides field service and construction management solutions. We empower specialty trades businesses to deliver proactive service, increase profitability, optimize operational efficiencies and drive higher customer retention. We believe organizations that embrace the power of technology and use it to their advantage in their day-to-day operations will outpace their competition. Our field service solutions include work order and contract management, quoting and a mobile application for fi KEY2ACT provides field service and construction management solutions.