België Lokale producten weergeven
590 resultaten
Toonaangevend FMIS dat managers, gebruikers en dienstverleners data, structuur en processen levert. Zeer configureerbare FM-oplossing. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om gebouwen, werkplekken, assetportfolio's en bijbehorende diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. Wij ondersteunen eindgebruikers, schoonmakers en technici met gespecialiseerde, eenvoudig te gebruiken mobiele apps. We zijn een erkende leider op het gebied van FMIS en biedt een end-to-end, schaalbare en zeer configureerbare oplossing voor het beheer van gebouwen en faciliteiten die gemakkelijk met het IoT kan worden geïntegreerd. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
eMaint CMMS helpt facilitair managers bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van onderhoudskosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over eMaint CMMS
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen. eMaint helpt facilitair managers om waardevolle tijd en geld te besparen door onderhoudsactiviteiten beter te organiseren, plannen en beheren. eMaint kan op maat worden gemaakt om te voldoen aan de exacte specificaties van elke onderhoudsafdeling en is toegankelijk vanaf meerdere locaties in meerdere talen vanaf elk browsergebaseerd apparaat. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Bob! Desk is een SaaS-oplossing voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Alledaagse taken worden gemakkelijk gemaakt. Meer informatie over Bob! Desk
Bob! Desk is een SaaS-oplossing (Software-as-a-Service) voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Het is beschikbaar op alle webbrowsers en op alle apparaten en maakt alledaagse taken eenvoudig: deze tool voor vraag- en contactbeheer automatiseert het proces voor onderhoudstoewijzing in elk aspect. Je kunt je offertes op één plek bewerken, valideren en archiveren, informatie delen en tegelijkertijd interventies opvolgen zonder je telefoon of e-mails nodig te hebben. Meer informatie over Bob! Desk

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
De software voor facilitair beheer van TOPdesk helpt je om al je taken en workflows snel en eenvoudig uit te voeren binnen één tool. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke software en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Drawbase biedt CAFM/IWMS-infrastructuurproducten waarmee ondernemingen hun ruimte, bedrijfsmiddelen, bezettingsgraad, datacenters en infrastructuur kunnen beheren. Meer informatie over Drawbase
Drawbase levert toonaangevende CAFM/IWMS-infrastructuurproducten waarmee ondernemingen hun ruimte, bedrijfsmiddelen, datacenters en infrastructuur en bezettingsplanning kunnen beheren. Een compleet scala aan professionele diensten zorgt voor een succesvolle implementatie, van locatiebeoordelingen en integraties tot verouderde producten en datamigratie. Partnerschappen en gevalideerde oplossingen met IBM Maximo en Oracle EBS en PeopleSoft zorgen voor goed geïntegreerde oplossingen. Cloudgebaseerde, lokale en hybride oplossingen met Oracle, IBM en AWS. Meer informatie over Drawbase

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
België Lokaal product
Beheer-app voor je flexibele werkruimte of kantoorgebouw. De software automatiseert een brede reeks administratieve taken. Meer informatie over Zapfloor
Zapfloor biedt een alles-in-één oplossing voor het beheer van flexibele werkruimten. Zapfloor digitaliseert je hele kantoor, of kantoren, en geeft je medewerkers toegang tot een enorme hoeveelheid functionaliteiten. Met Zapfloor kun je onderweg faciliteiten boeken, in contact blijven met je gemeenschap, gebruikmaken van kostenberekeningsfuncties, diepgaande integraties met zowel hardware- als softwaretechnologie gebruiken en profiteren van krachtige inzichten en analyse. De software is beschikbaar als webplatform en als mobiele app. Meer informatie over Zapfloor

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
België Lokaal product
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
[email protected] is een samenwerkingstool die is gericht op hybride werk- en flexibel kantoorbeheer, geïntegreerd met MS Teams. Meer informatie over [email protected]
[email protected] is een samenwerkingstool voor hybride werkmanagement. Dankzij [email protected] kunnen werknemers en managers werk op locatie of op afstand organiseren. [email protected] ondersteunt ook de flexibele reservering van zitplaatsen en het beheer van kantoorruimte. [email protected] is een SaaS-toepassing, geïntegreerd met Microsoft Teams (met behulp van Teams Bot om interacties te beheren), met een Outlook-invoegtoepassing om het reserveren van ruimtes te vereenvoudigen. Meer informatie over [email protected]

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
België Lokaal product
Facile

Facile

(0) België Lokaal product
Facile is een gebruiksvriendelijke App waarmee hybride werken ondersteund en georganiseerd kan worden. Facile verbindt teams en werkplekken op een slimme manier met elkaar. Meer informatie over Facile
Facile is een gebruiksvriendelijke App waarmee hybride werken ondersteund en georganiseerd kan worden. Facile verbindt hybride teams en werkplekken op een slimme manier met elkaar. - Reserveer werkstations en andere voorzieningen - Zoek vrije werk- en vergaderruimtes - Empower uw medewerkers - Optimaliseer uw werkomgeving - Pas uw capaciteit flexibel aan - Right-size uw vastgoedvoetafdruk - Manage uw hybride teams - Vind teamleden - Voldoe aan regelgeving - Organiseer activity-based schoonmaak - Hou overzicht door makkelijke rapportages - Volg en vergelijk de bezetting op meerdere locaties - en nog veel meer.... Meer informatie over Facile

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
De Workplace Experience-app: gebruik een moderne, geïntegreerde aanpak om werknemers te ondersteunen wanneer ze hun werkplek met Luna verbinden. Meer informatie over Luna
Gebruik een geïntegreerde aanpak om werknemers te ondersteunen wanneer ze hun werkplek met Luna verbinden. Maak boekingsregels en laat werknemers vervolgens hun dag plannen. De kernmodules van Luna omvatten: dashboard, verificatie voor eenmalige aanmelding, een navigatiemodule en reserveringsmodule. Reserveer: - bureaus; - vergaderruimtes; - parkeerplekken; - slimme kluisjes; - apparatuur en meer. Andere optionele modules omvatten: - digitale portemonnee; - voedsel en dranken; - toegang tot gebouwen; - evenementen en meer. Meer informatie over Luna

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Software voor facilitair beheer voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor facilitair beheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten inplannen, leveranciers beheren en aangepaste waarschuwingen creëren voor meer controle. Deze CMMS-software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Naadloze integratie met RFID en Zendesk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Beheer van bureaureservering en vergaderruimten in één intuïtief portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding, transparante prijzen Meer informatie over Clearooms
Clearooms is een tool voor werkruimtebeheer voor het boeken van vergaderruimtes en hot desks. Ontdek hoe Clearooms je veilige terugkeer naar kantoor kan ondersteunen met een gratis proefperiode van 30 dagen. De transparante prijsstructuur zorgt ervoor dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. De functies zijn zorgvuldig ontwikkeld rond de wensen en behoeften van de gebruikers, om hen te ondersteunen bij het beheren van hun werkplekactiviteiten. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Een SaaS-platform voor facilitair beheer waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van werknemers naar kantoor kunnen beheren. Meer informatie over WorkInSync
WorkInSync is een cloudgebaseerd platform voor facilitair beheer waarmee organisaties hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken. De functies omvatten: personeelsplanning, bureauboeking, hot-desking, plannen voor zitplaatsen op afstand, boekingen van vergaderruimten, boekingen van conferentiezalen, beheer van contactloze toegang, bezoekersbeheer, boekingen voor kantoor- en woon-werkverkeer of -transport (shuttle, luchthaventransfers), aanwezigheidsbeheer, interactieve kaarten, ruimtebeheer en analyse van ruimtegebruik. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Facility Management software voor grip op facilitaire processen, onderhoudsbeheer en vastgoed. Vergroot tevens de (interne) klanttevredenheid. Meer informatie over Ultimo Enterprise Asset Management
Met Ultimo Facility Management houdt u grip op facilitaire service¬processen, het onderhoudsbeleid, lopende contracten, de aan¬geboden producten en diensten en allerlei andere facilitaire zaken rondom uw gebouw en IT. Naast het vergroten van de grip op facilitaire processen is er nog een ander belangrijk voordeel: een FMIS draagt actief bij aan het verhogen van de interne klanttevredenheid. De facility management software van Ultimo is onderdeel van het brede Ultimo Enterprise Asset Management platform. Meer informatie over Ultimo Enterprise Asset Management

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
FM:Interact helpt organisaties bij het verbeteren van het beheer van ruimte, bezetting, bedrijfsmiddelen, verhuizingen, onderhoud, leases en eigendommen. Meer informatie over FMS:Workplace
FM:Systems biedt oplossingen voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen vaststellen, plannen en leveren. De platforms voor IWMS (Integrated Workplace Management System) en Resource Scheduler bieden ruimte- en bezettingsbeheer, gebouwenonderhoud, bureau- en kamerplanning, middelen en meer met cloudsoftware, digitale ondertekening en IoT-gebruikssensoren. Organisaties kunnen hiermee door gegevens gedreven beslissingen nemen die de bedrijfskosten verlagen, de productiviteit verhogen en de werknemerservaring verbeteren. Meer informatie over FMS:Workplace

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
De parkeersoftware voor slimme kantoren. Automatiseer en optimaliseer het beheer van je werkplekparkeerplaatsen. Meer informatie over Wayleadr
ParkOffice is de parkeersoftware voor slimme kantoren. Vertrouwd door toonaangevende werkgevers als Indeed, Netflix, Factset en CEPSA. ParkOffices-software lost problemen op met het parkeren door en vervoer van werknemers voor bedrijven over de hele wereld. ParkOffice lost problemen op voor bedrijven, waaronder: * bezettingsgraad van parkeergarages voorspellen en beheren; * de beschikbaarheid van parkeerplaatsen verhogen of verlagen; * inefficiënte uitgaven voor onroerend goed elimineren; * inkomsten genereren uit het parkeren door werknemers; * de CO2-voetafdruk verminderen. Meer informatie over Wayleadr

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Cloudgebaseerde oplossing voor fysieke beveiliging die bedrijven helpt bij het beheren en bewaken van toegang tot faciliteiten vanaf een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Brivo Access
Toonaangevende cloudgebaseerde technologie voor toegangscontrole en slimme ruimtes die keyless toegang, mobiele inloggegevens, extern beveiligingsbeheer, slimme sloten, bezoekersbeheer en oplossingen voor identiteitsbeheer op de markt brengt. Het Brivo-platform maakt beveiligingsautomatisering en beheer op afstand mogelijk, verbetert de ervaring van werknemers en huurders en verbetert de veiligheid van alle mensen en bedrijfsmiddelen in elk type fysieke ruimte. Meer informatie over Brivo Access

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
's Werelds meest toonaangevende, uniforme evenement-techplatform voor de verzorging van geweldige evenementen. Meer informatie over Ungerboeck Software
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je uitgebreide realtime evenementinformatie altijd binnen handbereik. Dankzij de innovatieve tools is je team beter op de hoogte, voor een hogere mate van samenwerking en service. Dit branchespecifieke platform maakt flexibele en transparante processen mogelijk waarmee organisaties waardevolle ervaringen kunnen bieden aan hun klanten en deelnemers. Meer informatie over Ungerboeck Software

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
De ideale oplossing voor audits en controles op het gebied van facilitair beheer. Werkt op alle apparaten met offline ondersteuning. GRATIS PROEFVERSIE! Meer informatie over Falcony
audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later mee verdergaan op een computer. Voeg afbeeldingen en andere bestanden bij, wijs verantwoordelijke personen toe, stel ze op de hoogte, deel de geautomatiseerde PDF-rapporten aan belanghebbenden en analyseer knelpunten en trends uit de realtime statistieken. Bekijk het onderstaande materiaal en begin vandaag nog met het stroomlijnen van audit- en inspectieprocessen in je organisatie. Meer informatie over Falcony

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
PackageX is een volledig geautomatiseerde, contactloze softwareoplossing die de rompslomp van pakketbeheer overbodig maakt. Maak gewoon een foto. Meer informatie over PackageX Receive
PackageX Scan & Track is een slimme oplossing voor pakketbeheer die machine vision gebruikt om pakketten en bedrijfsmiddelen te volgen met een eenvoudige foto in verschillende sectoren, waaronder het hoger onderwijs, onroerend goed en kantoren. De schaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing automatiseert het beheer van de postkamer om ervoor te zorgen dat je je post en leveringen nooit verliest, en dat ze nooit vertraagd zijn of gestolen worden. De contactloze bewijs-van-ophaalopties bieden verantwoording en zichtbaarheid zonder het besmettingsrisico van handtekeningen. Live in elke wereldwijde WeWork. Meer informatie over PackageX Receive

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Met meer dan 20 jaar ervaring bieden wij services en ondersteuning van hoge kwaliteit terwijl jij je gemeenschap betrokken houdt. Meer informatie over DaySmart Recreation
DaySmart Recreation helpt bedrijven om voorop te blijven lopen bij het beheren van de dagelijkse activiteiten van hun faciliteiten. Door de planning, registratie en betrokkenheid van de gemeenschap te vereenvoudigen in één oplossing, kunnen facilitaire eigenaren en personeel hun werk doen met grotere efficiëntie tegen lagere operationele kosten, wat de klantervaring verbetert en leidt tot een hogere omzet. Meer informatie over DaySmart Recreation

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Matrix Engine biedt een oplossing voor het onderhoud en beheer van apparatuur en middelen, geschikt voor alle sectoren en bedrijfsgroottes. Meer informatie over Matrix Engine GMAO
Als je vakgebied zich bevindt in de industriële sector, onroerend goed, gezondheid, lokale autoriteiten, havensector of transport, dan kun je Matrix Engine CMMS 30 dagen gratis uitproberen. Dus ga ervoor. Waarom zou ik ervoor gaan? Het is een 100% webgebaseerde Microsoft CMMS-oplossing is, eenvoudig en economisch zeer concurrerend. En Matrix Engine CMMS vereist geen eindeloze dagen van training en integratie. Dus, overtuigd? Meer informatie over Matrix Engine GMAO

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Met de cloudgebaseerde rapporteerder voor beoordelingen van conditiebewaking van Felix kun je het meeste uit je programma voor conditiebewaking halen. Meer informatie over Felix
Felix is een enkele opslagplaats voor alle informatie, beoordelingen, bewijs, feedback en lessen met betrekking tot de gezondheid van je bedrijfsmiddelen. Het brengt alle disciplines voor conditiebew aking (trillingsanalyse, thermografie, olieanalyse, operatorrondes, inspecties, enz.) op genormaliseerde wijze samen en biedt een samenwerkings- en communicatiemechanisme voor iedereen die zich bezighoudt met conditiebewaking of voorspellend onderhoud van je fysieke activa. Meer informatie over Felix

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Microsoft Visio is een innovatieve diagramoplossing die helpt bij het visualiseren van gegevensgestuurde bedrijfsprocesstromen en meer.
Microsoft Visio is een diagramoplossing met een robuuste bibliotheek van ingebouwde en externe sjablonen en vormen, capaciteiten voor gegevensconnectiviteit en geïntegreerde samenwerkingstools. Maak indrukwekkende visualisaties met behulp van de meegeleverde vormen en startbestanden. Samenwerking nodig? Bewerk via een webbrowser tegelijk met collega's online opgeslagen diagrammen, om veilig en moeiteloos met anderen samen te werken. Koppel zelfs diagrammen aan realtime gegevens om snel beslissingen te nemen. Meer informatie over Visio

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Een cloudgebaseerd facilitair beheersysteem om het werkorderproces te stroomlijnen. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De door UpKeep ontwikkelde CMMS voor facilitair beheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Beheer enkele tot meerdere faciliteiten met de krachtige servicesoftware die alles automatiseert, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je facilitaire beheer, waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Self-storage oplossingen voor kleine en middelgrote faciliteiten – software, marketing, oproepen beantwoorden, boekhouding, toegangscontrole en meer.
Easy Storage Solutions biedt webgebaseerde software voor kleine en middelgrote operators in de sector self-storage. De software wordt geleverd met een volledig geïntegreerde website waarmee huurders elektronisch huurovereenkomsten kunnen ondertekenen, online wooneenheden kunnen huren en hun factuur kunnen betalen via hun eigen online account. Het biedt ook de mogelijkheid om huurders via sms of e-mail waarschuwingen voor late betaling of factuurherinneringen te sturen. Klantenondersteuning en software-upgrades zijn gratis. Meer informatie over Easy Storage Solutions

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Vertrouwd door JLL, Lendlease, Charter Hall, Comcast, DHL en duizenden internationale organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Meer informatie over Sine

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Het platform voor onderhoudsbeheer van Fiix helpt je de prestaties van bedrijfsmiddelen te verbeteren door onderhoudsplanning, -tracking en -meting te optimaliseren.
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en AI-gestuurde inzichten. Krijg een 360-gradenoverzicht van al het werk, onderdelen, kosten, planningen en KPI's. Zet deze gegevens aan het werk om je bedrijf te verbeteren met aanpasbare dashboards en rapportages, gebruiksvriendelijke AI-tools en de mogelijkheid om met elk systeem verbinding te maken. Sluit je aan bij meer dan 3000 bedrijven die Fiix gebruiken om de gezondheid van hun bedrijfsmiddelen te verbeteren. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Online en lokale oplossing die bedrijven helpt met gegevensbeheer, voorspellende modellen, geocodering, planning en meer.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten. Meer informatie over ArcGIS

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
De software voor facilitair beheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor facilitair beheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Voordelen van de BooksyBiz App: * Zelfbediening voor klanten * Agendabeheer * Klantbeheer * Bedrijfsmanagement * Verkooppunt * Tools voor marketing en loyaliteit Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers. Meer informatie over Booksy

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, van facilitair beheer en gezondheidszorg tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikerslicenties en vriendelijke ondersteuningsteam. Met meer dan tien jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van honderden organisaties. Meer informatie over Hippo CMMS

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Probeer het enige systeem voor bezoekersbeheer dat tweerichtingscommunicatie via sms, e-mail en Slack biedt, evenals bezoekersstromen op basis van knoppen.
Het is een veelzijdig, effectief en gebruiksvriendelijk systeem voor bezoekersbeheer. De app wordt alom gebruikt door duizenden bedrijven over de hele wereld, van kantoren met slechts enkele werknemers tot meer dan 50.000. Of je nu op zoek bent naar een eenvoudig systeem voor bezoekersregistratie om je bezoekersverkeer bij te houden, of een volledig configureerbaar, op sms en e-mail gebaseerd tweerichtingscommunicatiesysteem met het afdrukken van badges, The Receptionist voor iPad kan je specifieke kantoorbehoeften oplossen. Meer informatie over The Receptionist for iPad

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatiser ing, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Verander gemiste oproepen in geboekte afspraken met gebruiksvriendelijke en gratis online planning.
Serviceproviders missen vaak oproepen van potentiële klanten en besteden uren aan het versturen van herinnerings- en follow-upmails naast het uitvoeren van activiteiten om hun bedrijf te helpen groeien. Deze online oplossing voor het plannen van afspraken is als een winkelwagentje voor services. Het platform verhelpt gemiste oproepen en no-show problemen door klanten hun eigen afspraken te laten beheren. Bedrijven kunnen een planner op hun website opnemen en e-mailmeldingen zo aanpassen dat ze automatisch worden verzonden. Meer informatie over TimeTap

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Het platform blijft de cmms-sector verstoren met een snel, eenvoudig en goedkoop platform.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Meer informatie over Maxpanda CMMS

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over Asset Essentials

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over iAuditor

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Online samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers met interactieve Gantt-diagrammen waarmee je resources en taken kunt plannen en projecten beheren.
Ganttic is software voor resourceplanning en projectportfoliobeheer die ook geweldig werkt voor het plannen van mensen, projecten, faciliteiten en apparatuur. Je kunt moeiteloos roosters creëren door taken te slepen en neer te zetten. Dankzij de flexibele interface kun je Ganttic moeiteloos aanpassen aan je behoeften. De software is goed voor planning en rapportage, en het bijhouden van mijlpalen en de bezettingsgraad. Je kunt Ganttic synchroniseren met Google Agenda en notities in de app achterlaten om samen te werken met je team. Meer informatie over Ganttic

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management
Verander je facilitaire beheeroplossing radicaal met ProntoForms. Verzamel rijke, betrouwbare gegevens met professionele mobiele apps.
ProntoForms is toonaangevend in apps met weinig code voor de buitendienst. Integreer met je huidige apps en cloudservice om naadloze workflows te creëren. Verzend automatisch nieuwe taken en activeer realtime meldingen. Creëer gemakkelijk te lezen dashboard en rapporten met de rijke, betrouwbare gegevens die je onderhoudsmedewerkers indienen. Combineer analytische grafieken om de belangrijkste prestatie-indicatoren te identificeren die je moet bewaken. Vervang giswerk door gegevensgestuurde beslissingen. Verander je facilitaire beheeroplossing radicaal. Meer informatie over ProntoForms

Functies

  • Apparatuurbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Facility asset management