308 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Bynder is de gemakkelijkste manier om je digitale middelen professioneel te beheren. Teams zitten op één lijn voor realtime collaboratieve bewerkingen en merkgoedkeuringen, eenvoudig delen en opslaan van bestanden evenals automatisch formatteren voor kanalen en bestandstypes. Het biedt een centrale cloudgebaseerde portal voor alle merkeigen bedrijfsmaterialen en -berichten. Met de creativiteit van je bedrijf binnen handbereik ben je slechts één klik verwijderd van je volgende geweldige idee. Meer informatie over Bynder Ontdek waarom Bynder een stuk beter is dan de rest als het gaat om het beheren van je digitale activa. Meer informatie over Bynder
Als leider op het gebied van digitaal middelbeheer is Canto het eenvoudigste en toch krachtigste DAM-systeem op de markt. Marketingteams in alle sectoren vertrouwen op Canto om eenvoudig visuele merkmiddelen te organiseren, beveiligen en delen. Met meer dan 25 jaar ervaring in de sector van digitaal middelenbeheer vertrouwen duizenden merken over de hele wereld op deze oplossing om hun rijke mediabibliotheek te centraliseren. Meer informatie over Canto Digital Asset Management Centraliseer en deel de merkactiva van je teams met behulp van Canto DAM in de cloud en begin vandaag nog efficiënter te werken. Meer informatie over Canto Digital Asset Management
monday.com is de gemakkelijkste DAM-oplossing voor teams. Centraliseer je digitale middelen op één platform dat alle bestandsindelingen ondersteunt en de mogelijkheid heeft om externe documenten toe te voegen om er gemakkelijk mee te communiceren. Vind binnen enkele seconden precies wat je zoekt met een zoekfunctie op tags, naam of bestandstype. Beheer eenvoudig machtigingen en houd je gegevens veilig met een platform dat is afgestemd op internationale beveiligingsnormen en uiterst strenge beveiligingsmaatregelen. Meer informatie over monday.com Voer eenvoudig je dagelijkse processen uit, analyseer prestaties en beheer al de digitale middelen van je team op één plek. Meer informatie over monday.com
Frontify is een alles-in-één platform voor merkenbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 2000 bedrijven wereldwijd, waaronder Facebook, Dyson, Lufthansa, Vodafone en Allianz. Het cloudgebaseerde platform gaat verder dan een standaard DAM en biedt een volledige oplossing voor brand asset management. Met Frontify kan elk team effectief samenwerken, dagelijkse marketing- en ontwerp-/UX-activiteiten stroomlijnen, en de merkconsistentie tussen alle kanalen versterken. Begin vandaag nog met het bouwen van krachtige merkervaringen. Meer informatie over Frontify Frontify is de enige DAM die is ontworpen om merkenbeheer te stroomlijnen tussen merken-, marketing-, design-, UX- en ontwikkelteams. Meer informatie over Frontify
DBGallery is een softwarepakket voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en een cloudservice voor teams van verschillende groottes, groot of klein. Het biedt bedrijven beheer en samenwerking op het gebied van beeldverzameling. De belangrijkste functies omvatten op rollen gebaseerde machtigingen, uitstekende opties voor het delen van bestanden, logboekregistratie van activiteiten, schaalbare prestaties, aangepaste gegevensvelden, aangepaste gegevenslay-outs en ondersteuning voor een groot aantal afbeeldingsindelingen. Meer informatie over DBGallery Cloud- en on-premises beeldoplossing voor bedrijven die tools biedt voor het beheer van digitale middelen. Meer informatie over DBGallery
Data Dwell biedt een veilige online contentbibliotheek op maat voor jou en je bedrijf: een gemakkelijk doorzoekbare catalogus van al je merk-, marketing- en productmedia waarmee gebruikers op elk gewenst moment content kunnen opslaan, organiseren, vinden en met iedereen delen. Data Dwell bespaart je teams waardevolle tijd bij het zoeken naar de afbeeldingen, video's en bestanden die ze nodig hebben, wat betekent dat ze meer tijd kunnen besteden om waarde toe te voegen aan jouw bedrijf. Meer informatie over Data Dwell Digital Asset Management Met MarkAccel kun je je digitale mediamiddelen snel, gemakkelijk en veilig vinden, opslaan en delen in de cloud. Meer informatie over Data Dwell Digital Asset Management
Klanten zeggen dat hun verwachtingen worden overtroffen; en dat komt door twee belangrijke dingen. Ten eerste is deze DAM-software eenvoudig te beheren. Dit wordt bereikt met ruimtes die als virtuele afdelingen fungeren, waardoor samenwerking wordt bevorderd en klanten in staat worden gesteld om media te creëren, te delen en te publiceren. Ten tweede is de klantenondersteuning optimaal. Deze software heeft onlangs de internationale prijs voor 'beste betrokkenheidsteam' gekregen, en dat onderkent het belang dat dit platform hecht aan het ondersteunen van klanten om consistente waarde uit de software te halen. Meer informatie over Third Light Veelzijdige digitale mediabibliotheek. Je kunt al je digitale bestanden snel, moeiteloos en veilig organiseren, labelen, vinden, delen, bewerken en downloaden. Meer informatie over Third Light
Met Marvia DAM-software (Digital Asset Management) maak je het beheer van alle digitale bestanden van je merken moeiteloos, ongeacht de omvang van je organisatie. Verbeter de efficiëntie en verklein het risico dat onjuiste activa worden gebruikt. Organiseer, personaliseer en distribueer moeiteloos je marketinginhoud en maximaliseer de resultaten met Marvia. Meer informatie over Marvia Marvia is gebaseerd op modules, je kiest je bouwstenen en creëert je eigen online marketingplatform. Meer informatie over Marvia
(0 reviews)
Bezoek website
Met PIMALION neem je echt en zeer snel de controle over je gegevens. Een echte technologische hub die een native combinatie biedt van een PIM (productinformatiebeheer), een DAM (dynamische archivering en beheer van bedrijfsmiddelen) en een ETL (gebruikersinterface voor het importeren en automatisch in kaart brengen van Excel-bestanden, CSV, enz.). Meer informatie over Pimalion PIMALION® is een krachtige oplossing voor het beheer van multichannel detailhandelscommunicatie. Meer informatie over Pimalion
Doe meer belangijke dingen met Extensis Portfolio. Portfolio Digital Asset Management-software is de meest flexibele en ondersteunde oplossing voor digitaal activabeheer voor organisaties en werkgroepen van elke omvang die worstelen met een steeds groter wordend volume aan digitale content. Creëer een zinvolle organisatie, vind direct activa, deel en gebruik deze op intelligente wijze, dit alles in één oplossing. Portfolio-software helpt workflows sneller te werken en verbindt mensen met hun activa, projecten en partners. Meer informatie over Extensis Portfolio Eenvoudig te gebruiken, maar boordevol functies Portfolio zit vol met de functies die je nodig hebt om je activa te creëren, organiseren, vinden, en beschermen. Meer informatie over Extensis Portfolio
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketingactiviteiten. Verzamel en deel digitale middelen, marketingactiviteiten, sjablonen, campagnes en communicatie op één locatie. Bereik perfect merkenbeheer door je organisatie en externe belanghebbenden te verbinden met je merk, zodat jij kunt bepalen hoe, wat en wanneer je je content deelt zonder je merk en communicatie uit het oog te verliezen. Meer informatie over BrandMaster Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketing. Meer informatie over BrandMaster
FileSpin is gebouwd om de beste oplossing te bieden voor de behoeften aan digitale middelenbeheer van grote bedrijven. Functies omvatten: uitgebreid digitale middelenbeheer, robuust gebruikersbeheer voor meer dan 100 gebruikers, dynamische beeldtransformatie en beeldweergave via CDN, Media-extensie/Plugin voor SAP Hybris Commerce en Wordpress/WooCommerce, videotranscoding en wereldwijde levering via Video CDN, widgets uploaden voor bedrifjsmiddelen-uploads vanaf elke webpagina of web-applicatie en meer. Meer informatie over FileSpin.io FileSpin biedt de beste oplossing voor digitale middelenbeheer en content delivery. Meer informatie over FileSpin.io
Presenteer, deel en verkoop als nooit tevoren. Je hebt geen budget van zes cijfers nodig om een app voor je verkoopteam te ontwikkelen. Met Showcase heeft je team direct toegang tot de content die ze nodig hebben – brochures, specificatiebladen, video's, presentaties, enz. Allemaal netjes georganiseerd en binnen handbereik. Realtime controle en distributie van content naar je verkoopteams. 100% aanpasbaar en merkeigen – neem geen genoegen met rigide sjablonen of thema's – ontwikkel presentatie-apps die je merk weerspiegelen. Meer informatie over Showcase Workshop Bouw een verkooptoolkit voor je verkoopteam. Je merk. Je video's. Je presentaties. Eén bron van waarheid. Nu zij'opnieuw klaar om te verkopen. Meer informatie over Showcase Workshop
Beheer, open en gebruik al je digitale en rich media-middelen met de DAM-mogelijkheden (Digital Asset Management) van Nuxeo. Van geavanceerd zoeken tot schaalbaarheid van ondernemingen, flexibele metadatamodellen en configureerbare taxonomieën, het Nuxeo Platform is ideaal voor complexe, DAM-toepassingen van ondernemingen waarbij out-of-the-box oplossingen tekortschieten. Meer informatie over Nuxeo Platform Beheer, open en gebruik al je digitale en rich media-middelen met de DAM-mogelijkheden (Digital Asset Management) van Nuxeo. Meer informatie over Nuxeo Platform
Uploadcare is een wereldwijd end-to-end cloudplatform dat de traditionele CDN-markt verstoort door middel van Adaptive Delivery-technologie die de eerste visuele klantervaring converteert in omzet voor bedrijven. Uploadcare, opgericht in 2012, is een technologische partner in de e-commerce-, marktplaats-, SaaS- en zorgsector geworden voor meer dan 3800 klanten zoals Mozilla, L’Oréal, British Council. XXX XXX XXX Meer informatie over Uploadcare Uploadcare is een snel en veilig end-to-end bestandsplatform. De oplossing is geschikt voor de complete mediapijplijn: uploaden, verwerken en bezorgen. Meer informatie over Uploadcare
Kontainer is het toonaangevende DAM-systeem van Scandinavië voor bedrijven die merkafbeeldingen, productgegevens, logo's, video's en bestanden op één plek willen organiseren en deze intern en extern willen delen. Een gebruiksvriendelijk, professioneel en AVG-conform B2B-alternatief voor Dropbox, WeTransfer enz. Kontainer biedt sectorspecifieke functies en integraties die het gebruik van digitale middelen door je bedrijf op verschillende platforms en kanalen ondersteunen. Integratie is mogelijk met CMS, CRM ERP, e-mailmarketing etc. Meer informatie over Kontainer DAM en PIM (Product Information Management) van Kontainer - een veilige, elegante en gebruiksvriendelijke beeldbank en hub voor productgegevensdistributie in één cloudgebaseerd platform. Meer informatie over Kontainer
inRiver is speciaal ontworpen voor marketeers en veilig genoeg voor IT-teams. Het helpt bedrijven betere productverhalen te maken en geweldige e-commerce-ervaringen te creëren. inRiver PIM stelt marketeers, merchandisers en e-commerce professionals in staat om gepersonaliseerde, relevante omnichannel-content te creëren. De oplossing is ontworpen om adaptief te zijn voor marketeers en gestructureerd genoeg voor data governance. Het helpt de verkoop te verhogen, productretouren te verminderen en betere klantervaringen op te bouwen. Meer informatie over inRiver PIM inRiver PIM geeft e-commerce professionals het vermogen om perfecte productinformatie te creëren, te onderhouden en te distribueren. Meer informatie over inRiver PIM
Templafy is de slimme manier om sjablonen voor bedrijfsdocumenten en merkmiddelen binnen je organisatie te beheren, dynamisch bij te werken en te delen met minimaal 50 gebruikers. Het is een oplossing die communicatie- en nalevingsteams kunnen beheren, IT kan vertrouwen en je werknemers graag gebruiken. Templafy is een ander aspect van het ecosysteem voor documenten; ontworpen om de productiviteit te verhogen en merknaleving te garanderen in alle fasen van de documentworkflow. Verhoog de productiviteit, zorg voor naleving en maximale ROI. Meer informatie over Templafy Templafy verbetert de merkconsistentie en productiviteit voor documenten, presentaties en e-mails die in grote ondernemingen worden gecreëerd. Meer informatie over Templafy
TACTIC combineert een volwassen DAM-platform met een krachtige workflowmodule zodat je controle krijgt over de terabytes aan bestanden die verspreid zijn over je organisatie. TACTIC heeft de tools die je nodig hebt om digitale inhoud veilig op te slaan, te ordenen, te taggen, te volgen, te voorzien van een versie, te zoeken en te delen binnen een team of onderneming. Meer informatie over TACTIC Southpaw TACTIC is een DAM- + workflowmodule die complexe workflows orkestreert tussen mensen, processen en miljoenen activa. Meer informatie over TACTIC
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Het Jahia-platform is een kruising van een platform op bedrijfsniveau met een CMS (Content Management System) en een CDP (Customer Data Platform), met de flexibiliteit om in te pluggen op jouw beste producten, terwijl tegelijkertijd de verschillende gebruikersgemeenschappen (ontwikkelaars, marketeers, eindgebruikers) samen worden gebracht. Het omvat de beveiliging en schaalbaarheid die wordt geëist door een onderneming, out of the box-mogelijkheden en moderne API's die nodig zijn voor een breed scala aan projecten en een nieuw bruikbaarheidsniveau om bijdragers van inhoud te versterken. Meer informatie over Jahia Jahia is een agile digitaal ervaringsplatform dat slimme inhoud aanbiedt, mogelijk gemaakt door klantgegevens. Meer informatie over Jahia
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole. Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee je op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunt beheren.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen. CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
Brandfolder is de enige bron van waarheid voor al je digitale middelen. Brandfolder maakt het eenvoudig om moeiteloos je merkconsistentie en betrokkenheid te vergroten op een uniek visuele manier. Je hebt enorm veel tijd gestoken in het opbouwen van digitale middelen en ze zijn waarschijnlijk opgeslagen op meerdere locaties voor cloudopslag, hosting en zelfs de computers van medewerkers. Brandfolder is gecombineerd met de best beoordeelde klantenondersteuning in de sector en helpt je om je merkmiddelen snel te organiseren, samenstellen en distribueren om te ontwerpen Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De bekroonde cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor DAM en merkbeheer, creatieve workflow, beeld- en videobeheer leveren een complete ervaring van kwaliteitssoftware en een ongeëvenaarde service. Jaarlijkse abonnementen beginnen vanaf $ 30K / £ 23K GBP / € 27K. Vraag een demo aan om te beginnen! Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 30K / £ 23K GBP / € 27K EUR per jaar.
Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media. Het geeft teams van alle soorten en maten de mogelijkheid om foto's, video's, audio en andere creatieve bestanden op te slaan, te ordenen en te delen. Libris heeft meer dan 12 jaar ervaring met het beheren van een half miljard middelen in de cloud. Honderden merken van over de hele wereld zijn dol op de eenvoud, snelheid en beveiliging van Libris – een gemakkelijke manier om alles uit je mediabibliotheek te halen. Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen. Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Droplr. Ook beschikbaar in native applicaties voor Mac, Windows en iPhone. Cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die gebruikers helpt op afstand samen te werken met schermopname, notities, URL-verkorting en meer.
Sirv is de snelste manier om afbeeldingen op je websites weer te geven. Het host, verwerkt en optimaliseert afbeeldingen ter plekke, waardoor je vrijwel direct pagina's kunt laden. Eenvoudig bestandsbeheer in je hele organisatie. Sirv is een genot om te gebruiken. Het levert ook 360-graden draai-opties en diepe zoommogelijkheden voor detailhandelaars om shoppers een rijkere productervaring te bieden. Start vandaag nog je gratis proefversie op de Sirv-website. Beeldbeheer- en verwerkingsservice voor het snel aanpassen, optimaliseren en leveren van afbeeldingen aan websites en apps via CDN (Content Delivery Network).
Sommige van 's werelds best bekende merken vertrouwen op Image Relay voor het uploaden, organiseren, bewaken, beheren en distribueren van hun bestanden vanaf één gecentraliseerde, veilige, gemakkelijk te gebruiken plek in de cloud. Image Relay is het systeem voor het beheer van digitale middelen dat rekening houdt met jouw tijd. En als je ooit iets nodig hebt, staat dit bedrijf voor je klaar om in te springen en te helpen. Upload, organiseer en distribueer je digitale middelen vanaf één gecentraliseerde, veilige plek in de cloud.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor kleine bedrijven - Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's - 1 TB opslagruimte en pCloud Crypto nu inbegrepen voor elke gebruiker in de zakelijke account - Deel je zakelijke documenten veilig met collega's, partners en klanten - Eenvoudig te gebruiken tools die zijn ontworpen om je workflow te beheren en optimaliseren Je kunt pCloud Business uitproberen - 30 dagen gratis. Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt. Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. CoSchedule is een van de top 15 toonaangevende softwareleveranciers op de lijst van Inc. 5000 en wordt erkend in Gartners 2019 Magic Quadrant voor Content Marketing Platforms. Het is de snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen. CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. De snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
Het digitale middelenbeheerplatform van MarcomCentral helpt middelgrote bedrijven tot grote ondernemingen om marketingmiddelen op één centrale locatie op te slaan en te organiseren. Met het zelfbedieningsplatform kunnen gebruikers moeiteloos de merkeigen materialen vinden die ze nodig hebben en deze vervolgens in realtime aanpassen en verspreiden. Met MarcomCentral maak je een eind aan eenmalige verzoeken en handhaaf je merkstandaarden binnen je hele organisatie. Pas je marketingmiddelen moeiteloos wereldwijd aan en distribueer ze met MarcomCentral.
Inhoudsbeheeroplossing voor video's, dynamische en gepersonaliseerde media, enz. die content search en workflow management ondersteunt. Inhoudsbeheeroplossing voor video's, dynamische en gepersonaliseerde media, enz. die content search en workflow management ondersteunt.
MediaValet is de enige DAM die is ontworpen op basis van Microsoft Azure en is het snelste en gemakkelijkst te gebruiken DAM-platform, met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte ondersteuning en training, evenals eersteklas integraties met technologie- en marketingplatforms. MediaValet is een leider in cloudgebaseerd beheer van digitale middelen en helpt marketing- en creatieve teams om hun digitale middelen en content eenvoudig te beheren, eraan samen te werken en het te distribueren, waardoor de productiviteit wordt verbeterd en het rendement op hun marketinginvesteringen wordt verhoogd. MediaValet helpt marketing- en creatieve teams om hun marketingmiddelen, visuele producten en content eenvoudig te beheren, eraan samen te werken en het te distribueren.
Outfit leidt het veld voor merkautomatisering, waardoor je teams marketingmateriaal kunnen produceren, aanpassen, goedkeuren en gebruiken, via sjablonen en dynamische gegevensinvoer. Het combineert het beste van het beheer van digitale middelen en merkenbeheer. Merkautomatisering maakt gebruik van technologie voor het automatiseren van handmatige, maar voorspelbare merkgerelateerde taken in verband met marketingproductie. Outfit werkt naast je bestaande martech-stack om de productiekosten te verlagen, teams te ondersteunen en de merkwaarde te vergroten. De kracht van je merk zonder de moeite, want Outfit automatiseert het beheer van digitale middelen en productie op grote schaal voor ondernemingen.
IntelligenceBank is het toonaangevende enterprise DAM en marketingactiviteitenplatform dat je voorziet van een naadloos proces voor het maken, beheren, goedkeuren, distribueren en rapporteren over creatieve content en digitale middelen. Vakkundig beheer van content-compliance en aansturing van personalisatieprojecten. Ga een stap verder met je creatieve contentbeheer, met aangepaste pagina's met merkrichtlijnen, online creatieve instructies, creatief projectmanagement met kalenders en een prima werkstroom voor goedkeuringen. IntelligenceBank is toonaangevend in enterprise Digital Asset Management en marketingactiviteitensoftware.
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je DAM-systeem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Software voor het beheer van digitale middelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen.
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om snel elke bedrijfssoftware in gebruik te nemen en aan te passen en het volledige potentieel van hun digitale middelen te benutten. WalkMe-software wordt wereldwijd door meer dan 2000 bedrijven gebruikt, waaronder meer dan 30 procent van de Fortune 500-bedrijven. WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren.
Panopto is een toonaangevend videoplatform voor training, onderwijs en presenteren. Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende academische instellingen, waaronder GE, Qualcomm, New York Life, Duke, Stanford en Oxford, gebruiken Panopto om trainingsvideo's en lezingen vast te leggen, evenementen live te streamen en hun video's te publiceren op een veilig YouTube-achtig portaal. Drie jaar op een rij is het videoplatform van Panopto door Gartner erkend als toonaangevend in het beheer van videocontent. Het complete videoplatform van Panopto is de eenvoudigste manier om video's in je organisatie te beheren, live te streamen, op te nemen en te delen.
Filestage is het platform voor beoordeling en samenwerking voor digitale middelen dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van interne of externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Filestage is het platform voor inhoudsproofing voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun inhoud te beheren.
GigaTrak's Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person. Our asset tracking system retains records of usage, maintenance, and history of assets. Everything is logged using a barcode scanning system via a standardized check in/out process. Keeping a historical data trail for each asset helps to locate assets when needed, reduces disruptions in operations, and avoids the expense of purchasing unnecessary replacements. GigaTraks Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person.
Cincopa is een compleet platform voor het beheer van digitale middelen dat een alles-in-één hostingoplossing biedt voor video's, audio, afbeeldingen, diavoorstellingen en podcasts. Bewaar al je content op één plek, beheer je bedrijfsmiddelen en galerijen vanuit één dashboard, integreer en deel je media met slechts een paar klikken. Cincopa biedt meer dan 100 volledig aanpasbare en responsieve sjablonen voor video- en audiospelers, diavoorstellingen en podcasts, die er aantrekkelijk uitzien op elke website en zowel op desktop als mobiel goed werken. Professioneel platform voor multimediahosting en -beheer dat wordt aangedreven door realtime videoanalyse en een geavanceerde marketingkit.
Mindmatrix fungeert als één opslagplaats voor al je verkoop- en marketingmiddelen, houdt de prestaties van activa bij, biedt mobiele toegang tot activa en helpt je de merkintegriteit te handhaven en te voldoen aan de nalevingsvoorschriften. Mindmatrix biedt ook contentsyndicatie van verkoop- en marketingactiva aan sites van derden en partnerportals voor gebruik op lokaal niveau. Software voor het beheer van activa om je te helpen je verkoop- en marketingmiddelen eenvoudig te creëren, op te slaan en op te halen.
Dokmee is een veilig, gebruiksvriendelijk documentbeheersysteem voor efficiënte documentopname en -opslag, zoeken en ophalen en het delen van bestanden; dit alles tegen een aantrekkelijke prijs. Dokmee past zich aan elk bedrijfsmodel aan en is het resultaat van geavanceerde technologie die is ontwikkeld om een efficiënte, gestroomlijnde productiviteit en winstgevendheid te garanderen. Dokmee kan snel en moeiteloos worden geïntegreerd in elk bedrijf van elke omvang in meerdere sectoren. Aangeboden als een web- of klantoplossing om je te helpen je documenten te ordenen, beveiligen en beheren, ongeacht de omvang van je bedrijf.
Asset Bank geeft je controle over je digitale middelen. Het kan jou en je teams helpen om je digitale bestanden snel op te slaan, te openen, bewerken en delen. De 5-sterren oplossing voor beheer van digitale middelen geeft je de vrijheid om je content, afbeeldingen en bestanden overal ter wereld veilig te beheren. Bovendien kun je met de brede reeks integraties en configuraties, optionele cloudgebaseerde hosting en ongelooflijk toegewijde supportteam een systeem bouwen dat je helpt tijd te besparen. Ontvang vandaag nog je gratis demo. Vijfsterrensoftware voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen tegen een geweldige prijs.
IMatch is een Digital Asset Management systeem (DAM) voor Windows en het web. Het biedt een oplossing voor het probleem van het beheren van collecties van digitale bestanden door ze doorzoekbaar en toegankelijk te maken. IMatch biedt tools voor het organiseren, vinden, bekijken, presenteren en converteren van afbeeldingen, muziek, video's, pdf- en Office-documenten en alle andere digitale bestanden. IMatch is beschikbaar sinds 1998 en wordt gebruikt in meer dan 60 landen. De levendige gebruikersgemeenschap en de toegewijde software-auteur stimuleren de ontwikkeling van IMatch. IMatch is flexibele, solide en snelle DAM-software. Het is gebaseerd op open standaarden en ondersteunt beeld-, video-, audio- en andere bestandsindelingen.
De bewezen, consistente, veelzijdige en krachtige software van MerlinOne is al meer dan 25 jaar de missiekritieke DAM voor de meest veeleisende contentomgevingen. Merlin is een gecentraliseerde hub waarmee je eenvoudig, moeiteloos en veilig je digitale bedrijfsmiddelen kunt beheren, en het ondersteunt contentteams om hun bedrijfsmiddelen naadloos te beheren om de interne communicatie te stroomlijnen, de projecttijdlijnen te verkorten en de algehele efficiëntie en prestaties van content te verbeteren. Een beproefd DAM-platform waarmee contentteams hun digitale bedrijfsmiddelen naadloos en veilig kunnen opslaan, delen, beheren en distribueren.
Lichtgewicht. Snel. Krachtig. Dit zijn slechts enkele van de talloze kwaliteiten die ACDSee Photo Studio Professional 2019 levert om je beeldontwikkeling een competitieve, professionele voorsprong te geven. Haal het beste uit je afbeeldingen met een enorme toolset voor RAW-bewerking en het beheer van digitale middelen die is ontworpen om je proces te stroomlijnen. Lichtgewicht. Snel. Krachtig.
OpenAsset is het enige systeem voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen dat op maat is gemaakt voor de AEC- en vastgoedsector. Een cloudgebaseerde DAM die is ontworpen voor het beheren van digitale middelen per pand of project, waarmee je eenvoudig bestanden kunt opslaan, zoeken, gebruiken en delen. Met kunstmatige intelligentie die de functies ondersteunt, waardoor je tijd en middelen bespaart bij het beheren van afbeeldingen. Dit platform biedt licentieopties voor teams en ondernemingen, afhankelijk van de behoeften van je bedrijf. Boek vandaag nog een demo, en laat dit platform je tonen hoe OpenAsset voor jouw bedrijf kan werken. OpenAsset is de toonaangevende cloudgebaseerde DAM voor project- en vastgoedbedrijven in de architectuur-, techniek-, bouw- en vastgoedsectoren. Boek vandaag nog een demo.
Percolate empowers marketing teams to gain visibility into the marketing process, improve coordination of work, and effectively build marketing campaigns and content with analytics to measure impact. The world's largest enterprises including Mars, UPS, American Express, Eaton, VMware, and Rockwell Automation use Percolate to create a coordinated buyer experience, reduce production costs, and improve marketing impact. Percolate empowers marketers to deliver coordinated, efficient, and intelligent campaigns and content at scale.
Digizuite is de beste DAM-software voor ondernemingen. Gemakkelijke en snelle toegang tot al je digitale content, waar je ook bent. Digizuite helpt merken grip te krijgen op hun digitale content zodat het overal gedeeld kan worden. Met behulp van geautomatiseerde workflows kun je rijke media-content beheren, zoeken, delen en hergebruiken over meerdere kanalen vanuit één bron. Perfect voor samenwerking tussen afdelingen, kanalen en landen. Integreer met de software die je dagelijks gebruikt: Adobe Creative Cloud, Microsoft Office en Sitecore. Ervaar de beste DAM-software. Gebruik Digizuite als de ruggengraat van je digitale strategie en beveiligde digitale transformatie.
ImageKit.io is een kant-en-klare beeldoptimalisatie en -transformatieserver voor ontwikkelaars van web- en mobiele apps. Het wordt geleverd met een speciale mediabibliotheek voor het opslaan van afbeeldingen en andere bestanden, en een wereldwijde afbeeldings-CDN om de verwerkte bestanden naar de website van je gebruikers te leveren. Je kunt binnen een paar minuten aan de slag gaan met ImageKit.io en tot 50% verbetering in de laadtijd van afbeeldingen krijgen zodra je overstapt naar ImageKit.io. Het kan eenvoudig integreren met elk deel van de bestaande beeldinfrastructuur. Directe beeldoptimalisatie - realtime beeldoptimalisatie, transformatie, mediabibliotheek en supersnelle levering met een wereldwijde afbeeldings-CDN
Cloudinary provides a dynamic asset management product for companies interested in delivering rich media to support greater customer engagement. Supporting the full lifecycle of asset management from file upload and storage all the way to real-time transformations and personalized delivery, the Cloudinary digital asset management solution enables brands to publish content faster, maximize the value of existing assets, and streamline collaboration across development, marketing and creative teams. Cloudinary provides a dynamic asset management solution, helping brands to customize media assets for any use case.
Turbocharge your brand by making the most of your digital assets. Remove frustrations and bottlenecks, finish your projects faster and enjoy self-service access to your brand material with Tweak DAM. It has never been easier to find, organise and share all your digital files. Complete control over DAM costs with unlimited members. To empower your team and boost productivity, contact us for a free trial. Turbocharge your brand by making the most of your digital assets.
DAM+ built for product manufacturers and brands. Automate, organize, manage & distribute vast collections of images, videos, docs, and even product information! Accelerate your PEOPLE, PARTNERS, & PROGRAMS. Deploy a clean web-based hub with predictive & bulk asset search, product marketing 'kits', AI, automation, & sales enablement tools. Connect with your ERP, website, ecommerce, partners, Shopify, Woo. TRUSTED BY TOP BRANDS: Skullcandy, Roland, Tagus, Dorman, K&N, AT&T, and many more. DAM+ built for product manufacturers - centralize, organize and share all your product marketing content. Trusted by major brands.
Paperflite is een platform voor het beheren van marketingmateriaal en verkoopcontent. Met Paperflite kunnen marketingteams hun inhoud beheren, organiseren en distribueren naar verkoopteams, teams van klantensucces en kanaalpartners. Paperflite biedt realtime betrokkenheidsanalyses voor interne en externe gebruikersinteractie met je inhoud, zodat verkoopmedewerkers leads kunnen prioriteren en weten wanneer follow-up moet plaatsvinden. Paperflite kan worden geïntegreerd in toonaangevende CRM's en marketingtools en is beschikbaar op verschillende apparaten. Paperflite stelt marketing- en verkoopteams in staat om verkoopcontent te ontdekken, te delen en te volgen en realtime betrokkenheidsanalyses te krijgen.
Whether you're looking for a first product content management solution or you want to make your existing system more powerful and accessible, Salsify's product content management and syndication platform is for you. With Salsify, customers like Bosch, Mondelez, Simpli Home, Jarden Consumer, and hundreds more are able to quickly consolidate, manage, and publish accurate and compelling product information and digital assets to their retail, marketplace, and e-commerce channels to drive more sales. Salsify's platform increases brands' time to market, drives sales, and improves data accuracy across the web and your internal teams.
Let us help you streamline your digital asset management. Pageflex will enable you to more easily manage all versions of your marketing materials, file sizes, and file types. With Pageflex's Distributed Marketing Platform, not only can you organize your assets, you can easily: - Track versions - Make global template changes - Distribute assets to your field teams in a searchable library Streamline your digital asset management, enabling you to more easily manage all versions of your varying marketing collateral.
Platformonafhankelijke software voor meerdere gebruikers met functionaliteit voor toegangscontrole die het mogelijk maakt om beeldbestanden te beheren door ze te categoriseren. Platformonafhankelijke software voor meerdere gebruikers met functionaliteit voor toegangscontrole die het mogelijk maakt om beeldbestanden te beheren door ze te categoriseren.
Our system allows you to organize, manage, and distribute all of your images, videos, logos, and documents, ensuring your entire organization can find the right file immediately, and promote the right content whenever an opportunity presents itself. As a full-service solution, just send us your raw assets and our team will assemble and organize the content for you. It's that simple. Full-service DAM solution bringing all your creative content together, allowing simple yet intuitive asset management.
Swivle is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen die bekend staat om zijn bruikbaarheid. Het wordt meestal gebruikt door interne teams en bureaus die grote hoeveelheden bestanden intern beheren of voor contentbeheer als een service. Toegevoegde waarde: gratis on-boarding; samenwerking en workflowintegratie; uitgebreide metatagging. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen – geen creditcard vereist. Zou je graag dit soort middelen willen beheren? Ga naar de website van Swivle. Swivle is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen die bekend staat om zijn intuïtieve interface en volledig merkeigen portals.
Why invest in QBank? The answer is very simple. You will perform better, faster and more cost effectively with QBank than most of our competitors. It will help you to keep your brand consistent and it will also help you to boost your sales. Our studies show that you can free up to one hour per employee every day by using QBank. It is simply a smart and clever mediabank that empowers your organization with a future-proof solution. QBank is a public company, traded on AktieTorget (QBNK). QBank is web-based digital asset management software that make our customers work with communication more efficient.
Sitecore Content Hub, ontwikkeld voor zakelijke contentmarketeers en marketingoperatieteams, levert met gemak en operationele uitmuntendheid campagnes, programma's en gepersonaliseerde ervaringen. Sitecore Content Hub, ontwikkeld voor zakelijke contentmarketeers en marketingoperatieteams levert campagnes, programma's en meer.
A digital asset management solution for image creation and editing with custom color palettes, canvas resize, font up loader, and more. A digital asset management solution for image creation and editing with custom color palettes, canvas resize, font up loader, and more.
Cyber Monday-aanbieding: 3 maanden lang ongekende 50% korting op Micro Plan. Pics.io is DAM-software die bovenop Google Drive werkt en de mediabestandenbibliotheek beheert zonder extra opslagkosten. Het is een gecentraliseerde hub voor al je mediabestanden die gecontroleerde toegang tot digitale informatie, geautomatiseerde marketingworkflows en voortgangsregistratie biedt. Handige integraties en een intuïtieve interface hebben een revolutie teweeggebracht in de manier waarop 40.000 gebruikers hun enorme hoeveelheid gegevens opslaan en beheren. Pics.io helpt bij het centraliseren, beheren en delen van foto's, video's, afbeeldingen, audio, PDF's en andere waardevolle bestanden binnen de organisatie.
A marketing tool for artists and photographers that includes digital asset manager and SEO optimized gallery maker. A marketing tool for artists and photographers that includes digital asset manager and SEO optimized gallery maker.
NetX staat bekend om zijn solide platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en behulpzame klantenservice. Het platform stemt zijn onboardingproces af op jouw specifieke behoeften en tijdlijnen. Het helpt je bij het voorbereiden en trainen om toekomstige wijzigingen in de werkstromen van je team aan te brengen. De UI is helder en intuïtief, wat leidt tot een snelle acceptatie door gebruikers. Klanten beschrijven deze UI vaak als "aantrekkelijk", het team als "behulpzaam en vriendelijk" en de oplossing als "krachtig". DAM: dit platform kan je helpen. DAM. Je regelt het met behulp van dit platform. Het onboardingproces van deze software is ontworpen om het NetX-platform aan te passen aan jouw specifieke behoeften.
Control, organize and deliver your brand assets simply and efficiently. With a focus on rights management, CleanPix is purposefully designed to allow you to quickly handle incoming media requests with effective search and tagging tools so you can get more done. CleanPix delivers generous storage options with flat, easy to budget rates. Available right from the cloud, our system puts real emphasis on straightforward workflows that take minutes--not hours--to accomplish. Take control of your critical brand files all from one place. CleanPix has generous storage options and easy to budget flat-rate plans.
MyAdbox is een merktoolkit die marketingstrategieën sneller dan ooit levert - biedt jou voordelen met: een bewezen, intuïtieve tool voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen; een platform voor het creëren van dynamische inhoud dat het saaie werk van marketingproductie elimineert. MyAdbox wordt gebruikt door een aantal van de grootste zakelijke netwerken zoals Toyota, Volkswagen, Elders en Quest Hotel Group. Doe meer dan alleen je bedrijfsmiddelen opslaan - maak snel campagnes die perfect bij je merk passen. Software voor merkenbeheer - beheer van digitale bedrijfsmiddelen - productie van dynamische advertentiesjablonen - workflowbeheer. Kom sneller op de markt
Pimcore DAM is een centraal platform voor het professionele beheer van digitale bedrijfsmiddelen zoals afbeeldingen, documenten en video's. De krachtige open source-software is gratis beschikbaar zonder licentiekosten. Het kan elke bestandsindeling en een onbeperkte hoeveelheid gegevens integreren, consolideren en beheren. Lever uitstekende gebruikerservaringen door digitale middelen van een centrale locatie naar elk uitvoerkanaal te distribueren voor een snellere time-to-market. Pimcore is door Gartner uitgeroepen tot 'Cool Vendor'. Flexibele DAM-oplossing voor het beheer van afbeeldingen, video's, dynamische en gepersonaliseerde media, met gratis gebruik via open source-licentie.
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere. Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere.
Imagen helps businesses, sports organisations and media companies to unlock the value of their ever-growing content libraries with fast, secure and controlled access through a highly-customisable content management platform. Our clients include industry-leading organisations within the Sports, Media and Enterprise sectors including, MLB, Channel 4, Aon, The Press Association, ATP Media, IMG, Endemol, and BP. Imagen provides a central cloud portal to store large media collections. With powerful tools for searching and managing video at scale.
The hyper Content & Digital Asset Management Server is an out-of-the-box Open Source solution that helps organizations to have full control over all their digital assets, to automate processes and cut costs. The solution covers Marketing & Brand Asset Management, Product Content & Diversity Management, Commerce Automation & Customer Experience, and last but least Enterprise & Web Content Management. The hyper Content & Digital Asset Management Server helps organizations to have full control over all their digital assets.
Elvis DAM is een intuïtief beheersysteem voor digitale middelen dat uitgevers, creatieve bureaus en marketingafdelingen helpt bij het bereiken van hun doelen voor kwaliteit, kostenefficiëntie, time-to-market en het genereren van inkomsten. Het ondersteunt zakelijke en operationele processen met betrekking tot het opslaan, indelen, openen, delen en beheren van rechten en machtigingen van rich-media middelen. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Elvis DAM helpt je bij het beheren en creëren van geweldige middelen en stelt creatieven in staat effectiever samen te werken.
LivingLens helps the world's best brands and market research agencies work with video feedback at scale by analyzing the data contained within speech, sentiment, emotion, and tone. Our video intelligence platform automatically extracts insights and identifies key themes that take you to meaningful content quickly, so you can tell powerful stories to inspire action and drive change within your organization. LivingLens video intelligence platform automatically captures and extracts meaningful insights from customer feedback videos.
Mobile friendly digital asset management software built for archivists and records managers. Supports entire life cycle of both electronic and physical records. Powerful digital archives software lets you manage and provide access to multimedia assets, e.g., PDFs, maps and drawings, flip books, audio, images, videos, and email. Cloud or on premise. Simple to file content or perform global searches. Easily manage storage and tracking. Reasonable price; fast implementation. Mobile friendly digital archives software for life cycle of paper or electronic records management; easily file and find documents.
Web-based solution that provides digital asset management through secure hosting, customizations, media library and more. Web-based solution that provides digital asset management through secure hosting, customizations, media library and more.
ResourceSpace Open Source digitale middelenbeheer - Wereldwijd vertrouwd door 250.000 gebruikers in organisaties zoals Coca Cola, Google, Toyota en Autotrader. 24/7, meertalig, onbeperkte gebruikers, mobiele en webtoegang om marketingprofessionals te helpen hun digitale middelen optimaal te benutten. ResourceSpace open source software voor digitale middelenbeheer biedt een eenvoudige, snelle en gratis manier om je digitale middelen te organiseren.
Propago Digital Asset Management simplifies marketing efforts by helping you store and manage all your digital assets in one location giving end user the ability to easily convert, resize, share, and download digital files on the fly. Propago's simple and elegant interface delivers an unmatchable user experience plus its advanced meta tagging and keyword search capabilities makes finding digital assets as simple as it gets. Increase marketing efficiency and productivity by managing and making all your digital assets accessible from a single online source.
Zesty is a SaaS Cloud CMS that provides everything needed to create, deploy, maintain, and optimize enterprise web properties. Businesses can maximize IT value, optimize marketing efficiency, capture valuable user behavior data, and improve production and deployment times of digital content. Zesty provides implementation teams with features and tools to make them more collaborative, efficient, and productive. Manage all clients from one portal and develop web properties 4x faster. A WCMS loved by marketing, approved by IT, for enterprise of any size.
Kapost is a B2B Marketing Operating System that enables Marketers to manage the Marketing function amid the complexity of the digital age. Kapost aligns your organization's teams, tools and channels, so you can effectively execute, distribute and analyze campaigns & content across your buyers journey. Kapost's B2B marketing platform integrates teams, tools & channels to create, distribute & measure cross channel campaigns and content.
An award-winning online project management application with a single objective: to reduce costs on marketing, design & print activity! Comprehensive software suite to manage workflow, procurement, Digital Asset Management, Purchase to Pay and much more. An award-winning online process management application with a single objective: to reduce costs on marketing, design & print activity!
De cloudgebaseerde DAM-oplossing van Wedia biedt een unieke opslagplaats voor al je marketingmiddelen (tekst, afbeeldingen, video's, 3D enz.), waardoor het voor teams op verschillende afdelingen en locaties eenvoudig is om hun digitale middelen wereldwijd te creëren, te vinden, te delen en opnieuw te gebruiken (documenten, foto's, video's, 3D enz.). De SaaS-technologie ondersteunt voornamelijk wereldwijde merken van meer dan 1000 werknemers en is uitgerust met krachtige AI-mogelijkheden en verbeterde analyses om de productiviteit te verhogen en meer waarde uit je bedrijfsmiddelen te halen. De DAM-oplossing van Wedia maakt het gemakkelijk voor internationale merken om vanaf één enkel platform digitale middelen te vinden, beheren, delen, hergebruiken en volgen.
Easy to use and flexible DAM platform. It has a powerful browser extension to save web page images and screenshots. Easy to use and flexible DAM platform. It has a powerful browser extension to save web page images and screenshots.
MyAdExpress provides a complete local marketing automation platform and managed services to help national brands and their local channel partners customize, order, manage, fund, and track localized marketing campaigns and logo apparel in one easy system. Features include: document management, ad customization, electronic ad delivery, ad resizing, file resizing, auto file conversion, workflow, advanced search, asset library level versioning, language options, mobile version, and more. DAM & Adbuilder solution with features such as document management, file conversion, asset library level versioning, and more.
Intalio is an international software provider with 30 years of innovation in the field of Content and Process Services as well as Data Governance. With its Micro-service architecture and by combining cutting-edge technologies such as AI and Machine Learning, Intalio was able to introduce an advanced line of Business solutions covering public and private sectors. Intalio managed to become a trusted leader in Digital Transformation across the US, Europe, and the MENA region. Intalio provides solutions for Content and Process Services as well as Data Governance embedding cutting-edge technologies (AI,IoT,ML).
BrandMaker Digital Asset Manager leverages digital content to empower your teams to create content that maximizes the customer experience. BrandMaker provides a central place to manage content in any format, for any device, and for any purpose for the perfect fit of your campaigns. One platform for digital assets: Store all your digital assets centrally, structured and secured. Maximize the Return on Your content!
Een lichtgewicht en gemakkelijk te gebruiken beheersysteem voor digitale middelen. Het ondersteunt een breed scala aan bestandstypes en formaten, variërend van raster (JPEG, PNG, enz.) tot vector (AI, SVG, enz.) tot RAW-indelingen voor camera- en video. Bovendien bewaart het alle bestandsinformatie zoals auteursrechten en de rechten voor gebruik in de metagegevens. Het maakt alle digitale middelen gemakkelijk doorzoekbaar door iedereen in meer dan 600 organisaties over de hele wereld. Bekroond beheersysteem voor digitale middelen voor kleine en middelgrote teams.
Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams. Smart auto tagging driven by a hybrid proprietary algorithm and machine learning enables fast visual search, automatic surfacing of usage rights and easy sharing including WeTransfer¿ like sending. Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams.
De software THRON helpt merken bij het beheren, controleren en distribueren van hun digitale middelen en producten over alle kanalen, waardoor duplicatie wordt verwijderd, goedkeurings- en publicatieprocessen worden vereenvoudigd en alle infrastructuur- en integratiekosten worden verlaagd. Bovendien maximaliseert het dankzij Content Intelligence de waarde van inhoud. THRON Content Intelligence profileert in feite elke gebruiker (zelfs anoniem) die de merkinhoud bezoekt: op basis hiervan bepaalt het hun realtime interesses. THRON, het platform voor inhoud van ondernemingen om de efficiëntie te maximaliseren en de kosten met betrekking tot het beheer van digitale inhoud te verlagen.
The YuJa Enterprise Video Platform is a SaaS-based platform that serves the worlds leading enterprises including research-based universities, state-level K-12 programs, hospitals, television stations, non-profits and governmental entities. YuJa provides cloud-powered solutions that enable leading organizations to create engaging media experiences.
Lookatme is the ultimate DAM for video and images with built-in workflows and analytics. Efficiency, control and ease of use in one package, backed by an outstanding service-oriented team. Trusted by clients around the world including corporations, government departments, galleries libraries and museums. Lookatme is the ultimate DAM for video and images with built-in workflows and analytics.
Simple to use DAM for Corporate communication departments and Photo Agencies, made in Italy by a skilled team capable to build tailor made solutions starting from a solid modular platform. Fifteen years of experience, tens of customers worldwide, affordable price. An easy to use and essential DAM with the basic functions needed to manage photos, videos and pdfs.
A powerful and friendly web solution for digital asset management (DAM, BAM, PIM). The ePhoto full Web DAM application has been designed to optimize day-to-day an increasing number of media and brand assets. By reliance on simple and fast indexing, an intuitive and personalized search function, dynamic sharing and a secure publication, hundreds of enterprises, authorities.. manage their media (photos, videos, PDF, etc.) using a Web brows or via mobile devices (smartphones, tablets). A friendly web solution for digital asset management (DAM, BAM, PIM). ePhoto is available both as an installed or hosted solution.
AdmiralCloud: begin vandaag nog met de revolutie van je mediabeheer: Een krachtig systeem voor middelenbeheer dat de perfecte workflow creëert. Je bedrijfsmiddelen en bijbehorende informatie zijn digitaal beschikbaar vanaf elke locatie en kunnen flexibel en veilig worden bewerkt, ook door een groep mensen in de Samenwerkingstool. Laat je media opvallen, geef je team het beste overzicht en genereer meetbare resultaten voor het bedrijf. AdmiralCloud is volledig tag- en cloudgebaseerd en biedt het beste in het beheer van digitale bedrijfsmiddelen. AdmiralCloud: begin de revolutie van je mediabeheer: Een krachtig systeem voor middelenbeheer dat de perfecte workflow creëert ...
EnterMedia offers a hosted open source solution with video, audio, image and document support. This cloud based media database provides features for sharing branded content and managing web content. EnterMedia has been in business since 2000 and works with educational institutions, enterprise businesses and non-profits. Our goal is to empower local users and admins with the tools and training necessary to be the kings of their digital domain. Open source hosted solution with video and audio support for sharing branded content as well as managing web content.

Kopersgids voor Digital asset management software

Digital asset management software automatiseert het beheer van mediabestanden, zoals advertenties, productafbeeldingen, verkoopzekerheid, audiobestanden en videobestanden. Met digital asset management tools kunnen gebruikers toegangsrechten voor digitale bestanden ontwikkelen, organiseren, distribueren en beheren op verschillende locaties en in verschillende bedrijfstakken.

De voordelen van digital asset management software

  • Sneller zoeken naar afbeeldingen en documenten: aangezien de meeste bedrijven een verscheidenheid aan tools gebruiken om met hun mediabestanden te werken - zoals grafische editors, tools voor cloud-opslag, marketingoplossingen en desktop-bestanden - kan het moeilijk zijn om individuele middelen te organiseren en te vinden. Het digital asset management systeem biedt een opslagplaats voor mediabestanden en een portaal voor gecombineerd zoeken. Met digital asset management oplossingen kunnen gebruikers aanpasbare tags toevoegen aan elk onderdeel, waardoor het zoeken op trefwoorden nog sneller kan worden uitgevoerd.
  • Eenvoudiger beheer van licenties en gebruikersovereenkomsten: voor mediabestanden gelden verschillende licentieovereenkomsten, auteursrechtbeperkingen en gebruikersovereenkomsten. Het beheren van compliance voor elk mediabestand kan overweldigend zijn. Het digital asset management systeem stelt gebruikers in staat om vervaldata voor mediabestanden in te stellen, wat bedrijven helpt om het aantal gevallen van schending van gebruikersovereenkomsten te verminderen.
  • Efficiënte strategieën voor hergebruik van content: het hergebruik van content - wat gebruikers helpt om de kwaliteit van de content en de ROI te verbeteren - is tijdrovend. Contentmarketeers moeten zoeken naar middelen uit verschillende bronnen, de best presterende content vinden om te hergebruiken en ervoor zorgen dat de meest recente versie van elk middel beschikbaar is voor content-schrijvers. Het digital asset management systeem biedt meerdere mogelijkheden om deze uitdagingen aan te gaan, waaronder versiebeheer, dat marketeers voorziet van de meest recente versie van een middel. De content analytics functionaliteit helpt gebruikers om de prestaties van verschillende middelen te vergelijken en te beslissen welke het beste is om te gebruiken.

Algemene functies van digital asset management software

  • Categorisering van de middelen: het taggen en delen van middelen in mappen en submappen. Met deze functie kunnen gebruikers ook hun bestandshiërarchie definiëren.
  • Middelenbeheer: het uploaden, downloaden of verwijderen van bestanden. Gebruikers kunnen ook vervaldata instellen voor middelen op basis van licentie- en gebruikersovereenkomsten.
  • Middelenbibiliotheek: het opslaan en indelen van alle middelen, inclusief afbeeldingen, video's en andere mutlimediabestanden.
  • Middelen delen: het toegang bieden van personen of groepen tot bestanden binnen het systeem.
  • Toegangsbeheer/machtigingen: het definiëren van autorisatieniveaus voor toegang tot specifieke bestanden en mappen. Toegangsrechten omvatten lezen, bewerken/schrijven of beide.
  • Metadatabeheer: het beheren en volgen van referentiegegevens van het bestand, inclusief tags, titel, commentaar, aanmaakdatum en grootte.
  • Zoek/filter: het zoeken en filteren van items met behulp van namen, trefwoorden, beschrijvingen en tags.

Overwegingen bij de aankoop van digital asset management software

  • Integratie met bestaande marketingplatforms: om optimaal gebruik te maken van een digital asset management systeem, dient ervoor worden gezorgd dat het integreert met de andere marketingtools van het bedrijf (bijvoorbeeld campagne management software, e-mail marketing software en marketing automation software). Met geïntegreerde oplossingen kunnen gebruikers rechtstreeks bestanden uit de middelenbibliotheek van een digital asset management tool importeren in en exporteren naar hun marketing software, waardoor ze de tijd en moeite besparen die nodig zijn voor het handmatig zoeken, downloaden en uploaden.
  • Gegevensanalyse: in het tijdperk van gegevensgestuurde beslissingen is de breedte van de analytische functionaliteit een van de belangrijkste overwegingen geworden bij de aanschaf van een softwareoplossing. Deze trend is ook van toepassing op digital asset management software. Er zijn een aantal voordelen op het gebied van gegevensanalyse met betrekking tot digital asset management software, waaronder rapporten over het aantal content-downloads en zoekopdrachten op trefwoorden. Deze rapporten helpen marketeers de trends in de vraag naar middelen te begrijpen en weloverwogen beslissingen te nemen over de aankoop en creatie van nieuwe digitale middelen.
  • Machine learning zal de automatisering in het digitale asset management systeem stimuleren: de invoering van machine learning door het MKB groeit sneller dan ooit tevoren. Deze technologie transformeert alle softwaremarkten, en digital asset management software is daar geen uitzondering op. Machine learning algoritmen helpen bedrijven bij het automatiseren van processen voor metagegevensbeheer door tags te identificeren op basis van beeldattributen, zoals kleur en objecten. Dit verhoogt het aantal relevante zoekresultaten en vermindert de noodzaak om te zoeken met behulp van meerdere trefwoordvarianten.
  • De behoeften op het gebied van gegevensbeveiliging en contenteigendom zullen de toepassing van blockchain in digital asset management software bevorderen: het toenemende aantal cyberaanvallen stimuleert de vraag naar strengere protocollen voor gegevensbeveiliging. Dit zet ook MKB-softwareleveranciers ertoe aan om de nieuwste IT-beveiligingstechnologieën, die voorheen alleen op bedrijfsniveau beschikbaar waren, over te nemen. Blockchain is zo'n voorbeeld; het beveiligt niet alleen het digital asset management systeem, maar levert ook het bewijs van documenteigendom. Slimme contracten aangedreven door blockchain kunnen er bijvoorbeeld voor zorgen dat de eigendomsrechten/gebruiksrechten van de foto's van fotografen of mediabedrijven worden overgedragen aan de koper.