265 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Zorgen lange offertetijden dat de koper interesse verliest? Verminder de tijd voor het creëren van de offerte met de prijswinnende offertesoftware (CPQ) van DealHub. Meer informatie over DealHub
Zorgen lange offertetijden dat de koper interesse verliest? Verminder de tijd voor het creëren van de offerte met de prijswinnende offertesoftware van DealHub. De uiterst intuïtieve offertesoftware van DealHub minimaliseert administratieve taken en stroomlijnt verkoopactiviteiten, waardoor de verkoopcyclus wordt verkort en de omzet wordt verhoogd. De DealHub-oplossing is native binnen Salesforce en Microsoft Dynamics CRM. Meer informatie over DealHub
Zorgen lange offertetijden dat de koper interesse verliest? Verminder de tijd voor het creëren van de offerte met de prijswinnende offertesoftware van DealHub. De uiterst intuïtieve offertesoftware...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Offerte- en voorstelbeheer maakt deel uit van Manufacturing X - het verkoopplatform dat de kracht van CRM, CPQ en handel combineert. Meer informatie over In Mind Cloud
Offerte- en voorstelbeheer maakt deel uit van Manufacturing X - het verkoopplatform dat de kracht van CRM, CPQ en handel combineert voor de productiesector. 100% correcte producten, prijzen en marges. Lever succesvolle offertes op maat om de klanttevredenheid en het sluiten van deals te stimuleren. Automatiseer, vereenvoudig en versnel het voorstelproces om de offertetijd te verkorten en kosten te besparen. Documenteer de RFQ-geschiedenis centraal en volg alle wijzigingen om de verantwoording en wettelijke naleving te verbeteren. Meer informatie over In Mind Cloud
Offerte- en voorstelbeheer maakt deel uit van Manufacturing X - het verkoopplatform dat de kracht van CRM, CPQ en handel combineert voor de productiesector. 100% correcte producten, prijzen en...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Ontwerp, volg en e-teken je documenten allemaal op één plek met behulp van juridisch bindende online handtekeningen. Meer informatie over PandaDoc
Wil je nauwkeurige voorstellen versturen die indruk zullen maken op je klanten, zonder dat je minstens een uur kwijt bent aan elk voorstel? Met PandaDoc kun je met één klik nieuwe offertes opstellen binnen je CRM, bijhouden wanneer verzonden offertes worden bekeken en ondertekend, en betalingen accepteren via beveiligde creditcardtransactievelden. Meer informatie over PandaDoc
Wil je nauwkeurige voorstellen versturen die indruk zullen maken op je klanten, zonder dat je minstens een uur kwijt bent aan elk voorstel? Met PandaDoc kun je met één klik nieuwe offertes opstellen...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Een compleet systeem om bedrijfsregels vast te leggen en offertes en andere productgerelateerde documenten te genereren en verspreiden. Meer informatie over Merkato
Merkato is zeer gebruiksvriendelijk en verrassend eenvoudig in gebruik. De software zit boordevol slimme, gebruikersgerichte functies. De gebruikersinterface is strak en adaptief. De gebruiker ziet op elk moment wat hij nodig heeft. Vanwege deze en vele andere moderne opties, zijn implementatietijden zeer kort. Wijzigingen aanbrengen in regels of layout is geen probleem. Het gebruik van slepen en neerzetten en kopiëren en plakken vanuit Excel en vele andere slimme functies, wijzigingen en verbeteringen zijn leuk om te implementeren. Meer informatie over Merkato
Merkato is zeer gebruiksvriendelijk en verrassend eenvoudig in gebruik. De software zit boordevol slimme, gebruikersgerichte functies. De gebruikersinterface is strak en adaptief. De gebruiker ziet...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
België Lokaal product
Stap af van uw lang en foutgevoelig offerteproces en automatiseer het opstellen van offertes met Hive! Meer informatie over Hive CPQ
Hive’s offerteplatform genereert onmiddellijk foutloze offertes voor u en uw klanten. Onze oplossing laat gebruikers toe om producten te configureren in 3D, de prijzen te consulteren en een offerte te genereren. Bied onmiddellijk een accurate offerte aan op basis van uw businessregels en stap af van lange, foutgevoelige en manuele offerteprocessen. Creëer een volledig geautomatiseerde werkflow door integraties te bouwen met uw ERP- of CRM-systeem. Spendeer minder tijd aan offertes en meer tijd aan verkoop met Hive! Meer informatie over Hive CPQ
Hive’s offerteplatform genereert onmiddellijk foutloze offertes voor u en uw klanten. Onze oplossing laat gebruikers toe om producten te configureren in 3D, de prijzen te consulteren en een offerte...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Bitrix24 is een gratis CRM met ingebouwde offertes en facturen. Onbeperkt offertes en facturen, 100% gratis. 8 miljoen klanten wereldwijd. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar gratis software voor offertes en facturen, ben je aan het juiste adres. Bitrix24 is een gratis CRM met een onbeperkt aantal offertes en facturen. In tegenstelling tot andere gratis factuuroplossingen, zijn offertes en facturen van Bitrix24 volledig aanpasbaar en worden ze geleverd met krachtige tools, zoals ondersteuning voor meerdere valuta, belastingen, automatische nummering, productcatalogus en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar gratis software voor offertes en facturen, ben je aan het juiste adres. Bitrix24 is een gratis CRM met een onbeperkt aantal offertes en facturen. In tegenstelling tot andere...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Verstuur overzichtelijke offertes met e-handtekening en online betaling. Odoo Sales is volledig te integreren met andere Odoo-apps. Meer informatie over Odoo
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement, productie, inventaris, boekhouding en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en budget. Elke module is onderling verbonden om van app tot app een geïntegreerde ervaring te bieden, en gebruikers kunnen veel processen automatiseren die anders handmatige invoer in meerdere toepassingen zouden vereisen. Meer informatie over Odoo
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement, productie, inventaris, boekhouding en andere zakelijke...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanag...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Webgebaseerde software waarmee je sneller voorstellen kunt maken die er geweldig uitzien en sneller de opdracht kunt winnen met digitale handtekeningen. Meer informatie over Better Proposals
Better Proposals helpt je om je voorstellen sneller te creëren, maakt ze professioneler en geeft je alle tools die je nodig hebt om de job zo snel mogelijk te winnen. Als je weet wanneer je voorstellen worden geopend, doorgestuurd en gedownload, kun je op het juiste moment op de meest geschikte manier vervolgstappen ondernemen. Als je je klanten toestaat je voorstellen online te ondertekenen, kun je het ijzer smeden terwijl het heet is. Het verzenden van betere voorstellen levert jou een beter bedrijf op. Meer informatie over Better Proposals
Better Proposals helpt je om je voorstellen sneller te creëren, maakt ze professioneler en geeft je alle tools die je nodig hebt om de job zo snel mogelijk te winnen. Als je weet wanneer je...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op een efficiënte manier, stroomlijn en optimaliseer de kosten voor bedrijven dankzij de software voor buitendienstbeheer van Synchroteam. Synchroteam biedt mogelijkheden voor tracering, planning, verzending, taakbeheer, rapportage, CRM, offertes en mobiele betalingen. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks en Zoho. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op een efficiënte manier, stroomlijn en optimaliseer de kosten voor bedrijven dankzij de software voor buitendienstbeheer van Synchroteam. Synchroteam biedt mogelijkheden...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Integreer Windward in je toepassing om snel en gemakkelijk de aantrekkelijke documenten te leveren waar je gebruikers om vragen. Meer informatie over Windward Core
Voeg indrukwekkende documentautomatisering (en rapportage) toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface bespaart Windward je tijd en geld. Meer informatie over Windward Core
Voeg indrukwekkende documentautomatisering (en rapportage) toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Apttus CPQ is ontworpen om bedrijven te helpen deals nauwkeurig, snel en eenvoudig op te zetten en de prijs te bepalen. Meer informatie over Conga CPQ
Apttus CPQ is een uitstekende multi-channel verkooptool voor ondernemingen die is ontworpen om bedrijven te helpen deals nauwkeurig, snel en eenvoudig op te zetten en de prijs te bepalen - klik op de knop aan de rechterkant om de demo te bekijken. Het werkt met eenvoudige tot zeer complexe product- en prijsconfiguraties voor alle verkoopkanalen (in het veld, televerkoop, partners, e-commerce). Het maakt deel uit van een complete reeks geïntegreerde toepassingen die het Quote-to-Cash-proces mogelijk maken: contracten, stimulansen, facturering- en orderbeheer, en e-commerce. Meer informatie over Conga CPQ
Apttus CPQ is een uitstekende multi-channel verkooptool voor ondernemingen die is ontworpen om bedrijven te helpen deals nauwkeurig, snel en eenvoudig op te zetten en de prijs te bepalen - klik op de...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
België Lokaal product
Coördineer je dagelijkse werk in deze eenvoudige en complete oplossing voor bedrijfsmanagement voor kleine bedrijven. Meer informatie over KeyOffice
Een complete oplossing voor bedrijfsmanagement in de cloud voor kleine bedrijven en zelfstandigen. Verspil geen tijd meer met het zoeken naar aparte apps op het internet om je bedrijf te runnen. KeyOffice verzamelt alles wat je nodig hebt voor je dagelijkse activiteiten op één plek en koppelt essentiële functies van ERP, BI en CRM aan elkaar in een begrijpelijke, betaalbare en beveiligde one-stop cloudtoepassing. Meer informatie over KeyOffice
Een complete oplossing voor bedrijfsmanagement in de cloud voor kleine bedrijven en zelfstandigen. Verspil geen tijd meer met het zoeken naar aparte apps op het internet om je bedrijf te runnen....

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Bit2win CPQ stelt verkooporganisaties in staat om het maken en vastleggen van offertes en bestellingen te automatiseren en optimaliseren. Systeemeigen gebouwd op Salesforce. Meer informatie over bit2win CPQ
Bit2win CPQ stelt verkoop, partners en klanten in staat om complexe producten/diensten te configureren, nauwkeurige offertes te leveren en slimmere deals te creëren met de meest bijgewerkte product- en prijsinformatie. Bit2win, ontworpen voor ondernemingen die digitaal gaan en verkoop- en offerteprocessen willen automatiseren, ondersteunt de verkoop van tastbare goederen en abonnementen, terugkerende en op gebruik gebaseerde prijzen, bundels en wijzigingen van bestaande servicecontracten, en biedt uitmuntende out-of-the-box prijsfunctionaliteit. Meer informatie over bit2win CPQ
Bit2win CPQ stelt verkoop, partners en klanten in staat om complexe producten/diensten te configureren, nauwkeurige offertes te leveren en slimmere deals te creëren met de meest bijgewerkte product-...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Salesforce Addon Flexbilling is a CPQ and billing addon based on Salesforce and designed to be affordable and powerfull. Meer informatie over Flexbilling
Salesforce Addon Flexbilling adds CPQ and billing processes designed to be affordable and powerful. The architecture of Flexbilling makes it possible to model the most complex price schemes with packages, options, hierarchies, aggregations, formulas, workflows. Customers are increasing their sales in average 31%. The solution is 100% based in Salesforce and 100% Customizable to any needs. Meer informatie over Flexbilling
Salesforce Addon Flexbilling adds CPQ and billing processes designed to be affordable and powerful. The architecture of Flexbilling makes it possible to model the most complex price schemes with...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle offertesoftware. Automatiseer alles, van de eerste klantenschattingen tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste oplossing voor je bedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van de eerste klantoffertes tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste oplossing voor je bedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van de eerste klantoffertes tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Laat je kleine bedrijf groter lijken met tariefplannen vanaf $ 29/maand. Jobber helpt bedrijven om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Qwilr helpt je om aantrekkelijke, intuïtieve verkoop- en marketingdocumenten te creëren die er indrukwekkend uitzien en kunnen worden geïntegreerd met je bedrijf.
Qwilr biedt een geheel nieuw perspectief voor de manier waarop je met je klanten communiceert. Het product helpt je om aantrekkelijke, intuïtieve verkoop- en marketingdocumenten te creëren die er indrukwekkend uitzien en naadloos kunnen worden geïntegreerd met je bedrijf. Profiteer van de volgende functies om voorstellen, offertes, rapporten en nog veel meer te creëren: interactieve tools voor prijsstelling, teamsamenwerking, merkregels, ingebouwde acceptatie, e-handtekeningen en e-betalingen, uitgebreide analyses, geavanceerde beveiliging, krachtige integraties en API's voor het massaal automatiseren van offertes.
Qwilr biedt een geheel nieuw perspectief voor de manier waarop je met je klanten communiceert. Het product helpt je om aantrekkelijke, intuïtieve verkoop- en marketingdocumenten te creëren die er...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit!
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke sjablonen met vooraf geschreven tekst voor een verscheidenheid aan diensten. Alle sjablonen kunnen worden aangepast aan jouw bedrijf en merkeigen taalgebruik. Dit product is de favoriete tool voor verkopers en ondernemers, omdat het begrijpt hoe de verkoop werkt. Dit product begrijpt de uitdagingen van bedrijfsgroei. Elke functie is ontworpen om je een stap dichter bij de definitieve klantondertekening te brengen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Verkoopautomatisering, e-commerce, augmented reality, e-commerce marktplaats, werkt online en offline. De toonaangevende, bedrijfseigen mobiele oplossing.
De toonaangevende (en bedrijfseigen), gewaardeerde mobiele business-to-business verkoopoplossing waarmee je je producten overal mee naartoe kunt nemen, waar je ook bent, met of zonder internettoegang. Bekijk al je producten, klanten, voltooi bestelgeschiedenissen, voer inventarisaties uit en verkoop/deel je producten vanaf elke plek. Ook hebben verkopers toegang tot RepZio op elk aangesloten apparaat met de revolutionaire web-app. Met RepZio kun je je bedrijf overal, altijd en op elk apparaat beheren.
De toonaangevende (en bedrijfseigen), gewaardeerde mobiele business-to-business verkoopoplossing waarmee je je producten overal mee naartoe kunt nemen, waar je ook bent, met of zonder internettoegang....

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
RFP360 ontwikkelt software voor RFP-beheer die een transformatie teweeg brengt in de manier waarop organisaties informatie aanvragen, op verzoeken reageren en verbinding maken.
RFP360 ontwikkelt software die een transformatie teweeg brengt in de manier waarop organisaties wereldwijd informatie aanvragen, reageren op verzoeken en verbinding maken waardoor RFP's (request for proposals, offerteaanvraag) en soortgelijke processen voor iedereen veel efficiënter, effectiever, coöperatiever, consistent en herhaalbaar worden. Deze complete aanpak omvat elke invalshoek, van kennisbeheer en responsautomatisering met antwoordintelligentie (AI) tot ontwikkeling van de verschillende aanvragen (RFx) en leveranciersevaluatie met heatmap-scores. RFP360 biedt ook workflow, samenwerking, dashboards en rapportage.
RFP360 ontwikkelt software die een transformatie teweeg brengt in de manier waarop organisaties wereldwijd informatie aanvragen, reageren op verzoeken en verbinding maken waardoor RFP's (request for...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Cloudgebaseerde oplossing voor op maat gemaakte productie met offertes, business intelligence, werknemersbeheer en meer.
ShopVOX is een uitgebreide, webgebaseerde, gebruiksvriendelijke beheeroplossing voor fabrikanten van op maat gemaakte producten. Deze oplossing omvat alles wat je nodig hebt om je winkel te runnen: bijhouden van verkoopleads, offertes, werkorders, inkooporders, taakbeheer en planning, online goedkeuringen van controles, Quickbooks-integratie, business intelligence, online creditcardbetalingen via Authorize.net, en nog veel meer. Perfect voor: - bordenbedrijven; - drukkerijen; - kledingbedrijven; - fabrikanten van op maat gemaakte producten; - werkplaatsen.
ShopVOX is een uitgebreide, webgebaseerde, gebruiksvriendelijke beheeroplossing voor fabrikanten van op maat gemaakte producten. Deze oplossing omvat alles wat je nodig hebt om je winkel te runnen:...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een vakman en zorgt voor alle details, van offertes, planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Tradify is een offerte-app, gebouwd voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een offerte-app, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Tradify is geliefd bij bijna 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen over de hele wereld. 90% van de klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Ontdek waarom:
Tradify is een offerte-app, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten,...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie,...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Proposable stelt je bedrijf in staat om je offertes te creëren, te leveren en bij te houden zonder het gebruikelijke gedoe.
Proposable stelt je bedrijf in staat om al je offertes te creëren, te leveren en bij te houden zonder het gebruikelijke gedoe. Proposable automatiseert het gehele offerte- en voorstelproces van begin tot eind, van het creëren en verzenden van traceerbare webgebaseerde offertes, tot het afsluiten van de deal met geïntegreerde e-handtekeningen.
Proposable stelt je bedrijf in staat om al je offertes te creëren, te leveren en bij te houden zonder het gebruikelijke gedoe. Proposable automatiseert het gehele offerte- en voorstelproces van begin...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Eén platform voor al je projectmanagementbehoeften; van offertes tot urenstaten, het bijhouden van projecten en kostenberekening, rapportage en meer.
Eén platform voor al je behoeften op het gebied van taakbeheer, wereldwijd gebruikt door meer dan 10.000 dienstverlenende bedrijven. Bekijk al je uitgaven in het taakkostensysteem zodat je niet onaangenaam verrast wordt door rekeningen. Weet meteen hoe kosten en facturen zich opstapelen in het kostensysteem voor werkorders. Bekijk je geschatte kosten opgesplitst in afzonderlijke taken. Meet de werkelijke kosten zodra deze binnenkomen, om te zien of je medewerkers de juiste prijs in rekening brengen. Krijg volledig inzicht en bekijk de winstgevendheid van je opdrachten in één oogopslag. Probeer het nu gratis!
Eén platform voor al je behoeften op het gebied van taakbeheer, wereldwijd gebruikt door meer dan 10.000 dienstverlenende bedrijven. Bekijk al je uitgaven in het taakkostensysteem zodat je niet...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Online offertetool waarmee offertes onmiddellijk kunnen worden geaccepteerd en die is geïntegreerd met Xero en QuickBooks Online.
Quotient is zeer intuïtieve online offertesoftware waarmee je je offertes kunt creëren, verzenden en beheren. Met Quotient bespaar je tijd en verdien je meer geld. Overal 100% veilig beschikbaar op de Mac, Windows en iPhone/iPad. Quotient integreert naadloos met Zapier, Xero, QuickBooks Online, Insightly, Capsule, Highrise en MailChimp.
Quotient is zeer intuïtieve online offertesoftware waarmee je je offertes kunt creëren, verzenden en beheren. Met Quotient bespaar je tijd en verdien je meer geld. Overal 100% veilig beschikbaar op...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productie.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarheid van leveranciers en doorlooptijden. Volg de niveaus, kosten, en waarde van je voorraad in de loop van de tijd. Regel selecties, serienummers en streepjescodes, retourzendingen, consignatie, dropshipping, interne overdrachten. Kies Megaventory voor succesvol beheer van je bedrijf voor slechts $ 150/mnd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie of regel een telefoongesprek.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarh...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Ga mobiel met je bedrijf, beheer taken, verkoop, offertes, werkorders, onderhoud, terugkerende contracten, urenstaten, facturering en meer!
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en herhalingstaken beheren. Dankzij check-ins ter plaatse wordt urenregistratie gemakkelijk en bruikbaar voor facturering en urenstaten. De workflow is naadloos en stelt je bedrijf in staat zijn volledige activiteiten te beheren. Dankzij creditcardbetalingen ter plaatse en integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada) was het beheren van je activiteiten nog nooit zo eenvoudig.
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en herhalingsta...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Voorstellen, contracten, facturering, business intelligence +
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Maak en volg voorstellen met ingebouwde contracten en opdrachtbevestigingen, stuur je klanten een factuur met variabele betalingsopties (terugkerend, eenmalig, enz.) en krijg belangrijke zakelijke inzichten allemaal op één plaats. Vervolgens kan je je boekhoud- en workflowtaken automatiseren door middel van integraties. Practice Ignition helpt je meer klanten binnen te halen, de cashflow te verbeteren, on-boarding van klanten te stroomlijnen en het succes van je bedrijf te voorspellen.
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Maak en volg voorstellen met ingebouwde contracten en opdrachtbevestigingen, stuur je klanten een factuur met...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die bedrijven helpt bij het genereren van nauwkeurige offertes.
simPRO biedt een uitgebreid softwareplatform waarmee commerciële en residentiële bedrijven de bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen om de winst te verhogen. Als je worstelt met het maken van offertes en kostenramingen, projectmanagement, of terugkerend onderhoud, kan simPRO je helpen bij een nauwkeurige kostprijsberekening, het ontwerpen van offertes die specifiek zijn voor jouw bedrijf, het werken met de nieuwste catalogusprijzen en het bijwerken van je offertes waar nodig. Genereer nauwkeurige offertes en krijg inzicht in alle aspecten van je bedrijf met simPRO.
simPRO biedt een uitgebreid softwareplatform waarmee commerciële en residentiële bedrijven de bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen om de winst te verhogen. Als je worstelt met het maken van...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
QuoteWerks is een gebruiksvriendelijke oplossing voor offertes en voorstellen waarmee bedrijven van elke omvang hun verkoopproces kunnen stroomlijnen.
QuoteWerks is een betaalbare kant-en-klare oplossing voor offertes en voorstellen met meer dan 86.000 gebruikers in 101 landen. Wat QuoteWerks onderscheidt, zijn de meer dan 55 integraties met CRM (zoals ACT!, Autotask, ConnectWise, Salesforce, MS CRM, Outlook en meer), accounting (QuickBooks en Sage 50), distributeurs (Ingram Micro, Tech Data, Synnex en meer), FedEx/UPS, leasing, omzetbelasting, Dell, Cisco, HP, CDW en meer.
QuoteWerks is een betaalbare kant-en-klare oplossing voor offertes en voorstellen met meer dan 86.000 gebruikers in 101 landen. Wat QuoteWerks onderscheidt, zijn de meer dan 55 integraties met CRM...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
De eenvoudigste omnichanneloplossing die de combinatie van prijsopgave (CPQ), e-commerce en volledige verkoopactivering combineert.
Verenia is een oplossing voor het configureren van prijsoffertes (CPQ) en e-commerce voor bedrijven in alle sectoren, zowel middelgrote als grote ondernemingen. Het biedt foutloze offertes voor eenvoudige en complexe configuraties, beheert prijsniveaus en kortingen, verkort de verkoopcyclustijd en moderniseert het verkoopproces. Verenia bespaart bedrijven duizenden in frontoffice-kosten door hun orderinvoerprocessen te stroomlijnen. Vertrouwd door bedrijven zoals Yamaha Motors, Bennington Marine, Yates en RenewAire.
Verenia is een oplossing voor het configureren van prijsoffertes (CPQ) en e-commerce voor bedrijven in alle sectoren, zowel middelgrote als grote ondernemingen. Het biedt foutloze offertes voor...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers die productiever willen ondernemen. Alles-in-één oplossing met realtime inzichten.
Alleen voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers. Werk efficiënt, papierloos en met betere inzichten in opdrachtprestaties dan ooit tevoren. Biedt zowel contractwerk- als dispatchbeheertools. Synchroniseert met QuickBooks Online. Kenmerken: Gedetailleerde kostprijsberekening, projectmanagement, contractbeheer, wijzigingsopdrachtbeheer, ACH/creditcardbetalingsverwerking, RFI's, planning, urenregistratie, voortgangsfacturering, AIA-facturering en meer.
Alleen voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers. Werk efficiënt, papierloos en met betere inzichten in opdrachtprestaties dan ooit tevoren. Biedt zowel contractwerk- als dispatchbeheertools...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is de meest vertrouwde buitendienstsoftware op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en helpt sinds 2001 buitendienstbedrijven. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk krachtig. Alles wat je nodig hebt is toegankelijk en te verwerken met vrijwel elk mobiel apparaat, op elke locatie. Planning, urenstaten, job tracking, offertes, inventaris, veiligheid op de werkplek, GPS tracking, documentopslag, facturen, klantbetalingen, boekhoudkundige integratie en meer. Vraag vandaag nog een demo aan.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en helpt sinds 2001 buitendienstbedrijven. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
De online software van KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf.
KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf. Je kunt maandelijkse salarissen en uurlonen vanaf één plek betalen en moeiteloos formulieren voor werknemers-, belasting- en verzekeringsgegevens bijwerken. Gebruiksvriendelijke online software. - Gemakkelijke automatische inschrijving - Elke payroll is essentieel - Geautomatiseerde processen - Moeiteloos beheer van de salarisadministratie
KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf. Je kunt maandelijkse salarissen en uurlonen vanaf één plek betalen en moeiteloos formulieren voor...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Automatisering van offertes en facturen, altijd en overal, ontworpen voor leveranciers van IT-oplossingen
ConnectWise Sell biedt aanbieders van IT-oplossingen van elke omvang een cloudgebaseerde offerte-oplossing waarmee het quote-to-cash-proces soepel verloopt. De belangrijkste functies helpen technologiebedrijven snel offertes te genereren, op te volgen en gemakkelijk omzet te genereren. Strakke integraties met toonaangevende CRM's zoals NetSuite, Salesforce en ConnectWise Manage, bieden end-to-end inzicht in de verkooppipeline van het maken van offertes en voorstellen tot bestellen, nakomen en factureren.
ConnectWise Sell biedt aanbieders van IT-oplossingen van elke omvang een cloudgebaseerde offerte-oplossing waarmee het quote-to-cash-proces soepel verloopt. De belangrijkste functies helpen technologi...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Krijg werk gewonnen, gedaan en betaald met de no-nonsense app speciaal gemaakt voor ambachten. Offertes, facturen, planning, betalingen, klikken, klikken, klaar.
Maak offertes, schattingen en facturen, krijg goedkeuring van de klant, plan werk, neem betalingen aan, beheer teams, maak aantekeningen en houd iedereen op elk gewenst moment op elk apparaat op de hoogte. YourTradebase is gemaakt voor ambachten, door ambachten, en is een supersnelle, no-nonsense app waarmee je werk kunt winnen en gedaan en betaald kunt krijgen. Het is snel, gemakkelijk en het bespaart ambachten gemiddeld een dag per week aan papierwerk, waardoor je meer tijd overhoudt om je bedrijf te laten groeien en de dingen te doen waar je van houdt. Probeer het uit met een gratis proefperiode van 30 dagen.
Maak offertes, schattingen en facturen, krijg goedkeuring van de klant, plan werk, neem betalingen aan, beheer teams, maak aantekeningen en houd iedereen op elk gewenst moment op elk apparaat op de...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Toonaangevende software voor verzekering met oplossingen via één enkel platform, waaronder het cloudgebaseerde EZLynx-beoordelingssysteem en het EZLynx-beheersysteem.
EZLynx biedt één enkele platformoplossing om onafhankelijke verzekeringsmedewerkers te helpen hun concurrentievoordeel te behouden. Het cloudgebaseerde managementsysteem, het realtime beoordelingssysteem en de website voor je bureau bieden een naadloze basis om het potentieel van je bureau te maximaliseren. Verhoog je vermogen om huidige klanten te behouden terwijl je nieuwe opdrachten verwerft voor zowel persoonlijke als commerciële bedrijfsonderdelen.
EZLynx biedt één enkele platformoplossing om onafhankelijke verzekeringsmedewerkers te helpen hun concurrentievoordeel te behouden. Het cloudgebaseerde managementsysteem, het realtime beoordelingssyst...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Krachtige en gebruiksvriendelijke risicobeheersoftware met dashboardstatistieken en grafieken, webportal, dreigingsbeoordelingen, risico-audits, geschiedenis van risicogegevens, workflowgoedkeuringen, meldingen, waarschuwingen, reactie op dreigingen, risicobeoordelingen en documenten. Integratie van rapportage met financiële software. Biedt ondersteunende modules om gebeurtenissen, incidenten, contracten, verzekeringen, claims, projecten en middelen bij te houden. Werkt in alle sectoren en wordt aangeboden in volledig gehoste of zelfgehoste versies met professionele ondersteuning en training.
Krachtige en gebruiksvriendelijke risicobeheersoftware met dashboardstatistieken en grafieken, webportal, dreigingsbeoordelingen, risico-audits, geschiedenis van risicogegevens, workflowgoedkeuringen,...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
De meest intuïtieve, aanpasbare en kosteneffectieve CRM-oplossing op de markt.
1CRM stelt bedrijven in staat om langdurige klantrelaties te creëren met de meest intuïtieve, aanpasbare en kosteneffectieve CRM-oplossing op de markt. Door te focussen op een uitgebreide en eenvoudig aan te passen CRM-oplossing, brengt 1CRM op maat gemaakte CRM's binnen handbereik voor de meeste bedrijven. 1CRM onderscheidt zich door order-, service- en projectmanagement in zijn CRM-framework op te nemen - inclusief urenstaten en onkostenrapporten.
1CRM stelt bedrijven in staat om langdurige klantrelaties te creëren met de meest intuïtieve, aanpasbare en kosteneffectieve CRM-oplossing op de markt. Door te focussen op een uitgebreide en...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
FieldPulse is een frisse nieuwe manier voor eigenaren en managers van buitendienstbedrijven om gemakkelijk hun activiteiten te runnen. Met de nadruk op gebruiksgemak voor het hele team, zowel in het veld als op kantoor, zorgt FieldPulse ervoor dat je de controle hebt over een professioneel, snel, voorbereid en winstgevend bedrijf. Beheer het werkschema, blijf in contact met je teams en klanten, en waarborg de kwaliteitservaring die je klanten verwachten. Het is een alles-in-één oplossing.
FieldPulse is een frisse nieuwe manier voor eigenaren en managers van buitendienstbedrijven om gemakkelijk hun activiteiten te runnen. Met de nadruk op gebruiksgemak voor het hele team, zowel in het...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator
Configure One is een toonaangevende provider van configurator- en CPQ-software (Configure, Price, Quote) voor productiebedrijven.
De CPQ-software van Configure One is een toonaangevende oplossing voor zowel grote als kleine bedrijven. Het biedt een uitkomst voor de configuratiebehoeften van zowel verkoop als productie en dankzij de webgebaseerde architectuur kunnen klanten de software inzetten in verschillende groepen (klantenservice, verkoop, dealers, klanten enz.). Optioneel kan de configurator ook verkooptekeningen, virtuele 3D-afbeeldingen en meer produceren. Integratie met ERP/CRM is relatief eenvoudig.
De CPQ-software van Configure One is een toonaangevende oplossing voor zowel grote als kleine bedrijven. Het biedt een uitkomst voor de configuratiebehoeften van zowel verkoop als productie en...

Functies

  • Contactenbeheer
  • Prijsbeheer
  • Klantenportal
  • Productconfigurator

Kopersgids voor Besteksoftware

Besteksoftware helpt organisaties bij het nauwkeurig en efficiënt voorspellen van kosten en het maken van schattingen. Offertebeheertoepassingen kunnen offertes over een bedrijf verdelen, automatische prijsstelling op basis van historische gegevens mogelijk maken en gegevens, zoals klantprofielen, case-specifieke terminologie en tarieven voor de omzetbelasting, gemakkelijk integreren. Veel tools van het besteksysteem zijn direct geïntegreerd met de boekhoudtools, waardoor prijsnoteringen automatisch kunnen worden omgezet in facturen.

De voordelen van besteksoftware

  • Verbeteren van efficiëntie: besteksoftware verzamelt en analyseert gegevens uit meerdere bronnen, waaronder kostendatabases, e-mails, CRM-systemen en eerdere projecten om offertes te genereren en voorstellen te doen. Deze systemen gaan contante transacties uit de weg door managers in staat te stellen online geld over te maken en te ontvangen, terwijl dashboard- en rapportagemodules managers in staat stellen de bedrijfsprestaties te volgen en corrigerende maatregelen te nemen. Al deze functionaliteiten zorgen samen voor meer efficiëntie binnen organisaties.
  • Verhogen van nauwkeurigheid: bestektool helpt organisaties bij het maken van geautomatiseerde voorstellen, waardoor de kans op en het voorkomen van menselijke fouten wordt verkleind. Deze systemen bevatten vaak meerdere hulpmiddelen om een dergelijke automatisering te vergemakkelijken, waaronder het volgen van e-mails, het genereren van voorstellen en het monitoren van de kosten, waardoor bedrijven snel offertes kunnen maken en snel kunnen reageren op verzoeken om voorstellen.
  • Opbouwen van merk: bestektool stelt organisaties in staat voorstellen te sturen met aangepaste logo's, pictogrammen en specifieke kleuren in overeenstemming met hun merkrichtlijnen om ervoor te zorgen dat klanten hun bedrijf herkennen. Consistente merkcommunicatie helpt organisaties bij het opbouwen en onderhouden van een merk recall.

Algemene functies van bestektool

  • Contactbeheer: het aanmaken en bijhouden van contactgegevens.
  • Aanmaak van offertes/voorstellen: het maken van professioneel ogende, merkgebonden voorstellen en het onderhouden van een centrale bewaarplaats voor eerdere voorstellen.
  • Integratie van toepassingen van derden: het integreren met verwante toepassingen van derden (bijv. CRM-software, software voor verkoopautomatisering, boekhoudprogramma's) om het opnieuw invoeren van gegevens te verminderen en de efficiëntie van de workflow te verbeteren.
  • Automatisch bestek: het automatisch genereren van regelgebaseerde offertes voor klanten op basis van hun behoeften, de beschikbaarheid van voorraden en vraag- en aanbodprijzen.
  • Kortingsbeheer: het configureren van regels voor kortingen op basis van het bestelde bedrag/hoeveelheid.
  • Prijs beheer: het creëren van een op regels gebaseerde prijsstelling voor de voorraden en het beheren van de prijzen in overeenstemming met de veranderende vraag.

Overwegingen bij de aankoop van bestektools

  • Integratie met andere oplossingen: professionals op het gebied van aanbestedingen hebben behoefte aan een bestektool die naadloos kan integreren met hun bestaande software en technische hulpmiddelen om de kosten nauwkeurig te voorspellen en dienovereenkomstig offertes te genereren. Het besteksysteem moet in staat zijn om gegevens over te dragen aan en te ontvangen van oplossingen van derden, zoals kostencalculators, biedingsramers, voorspellende analyses en dashboardoplossingen. Softwarekopers moeten alleen een shortlist opstellen met bestekoplossingen die integreren met hun bestaande systemen.
  • Betaalbaar gebruik van de cloud: cloud computing heeft het technologielandschap getransformeerd en steeds meer leveranciers verplaatsen hun software-infrastructuur naar de cloud. Door gebruik te maken van cloudgebaseerde deployment kunnen gebruikers met een beperkt budget hun investeringen verminderen en een betere beveiliging van hun activa verkrijgen. Kleine bedrijven zonder grote softwarebudgetten zouden een shortlist moeten opstellen met besteksoftware-opties die de budgettaire beperkingen niet overschrijden.
  • Gespreksbots zullen de klantenservice veranderen: met de mainstream adoptie van chatbots en conversatietechnologie zullen de regels van klantbetrokkenheid blijven veranderen. Volgens een Capterra-onderzoek gebruiken bijna zeven op de tien kleine bedrijven momenteel gesprekstechnologie of zijn ze van plan om die in de komende jaren te gaan gebruiken. Naarmate de gespreksbots voor klantenondersteuning steeds populairder worden, is te verwachten dat de verkopers van de bestektool deze functies opmerken en beginnen aan te bieden.
  • Voorspellende analyse en kunstmatige intelligentie (AI): verbeteringen in het databeheer en de gegevensverwerkingstechnologie hebben organisaties in staat gesteld om algoritmen voor machinaal leren te creëren die de kosten van verkochte goederen nauwkeurig voorspellen en de verkoop voorspellen. Verwacht dat deze adoptie zich zal uitbreiden, want volgens een Capterra-onderzoek is 50% van de bedrijven geïnteresseerd in de implementatie van AI-technologie in de komende jaren.